[TV] Plasma/LCD: aanbiedingen [deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 150.398 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:31

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Waarom een TV kopen als je niet ondersteboven bent van het beeld ervan? Philips is nooit echt geweldig geweest, en moet het puur hebben van Ambilight... Persoonlijk trekt met dat niet zo, dus kijk ik liever rond bij andere merken. Maar een impulsaankoop doen is qua TVs gewoon geen goed idee, je kunt beter even goed rondkijken, en zo geweldig veel mis je (zoals je zelf al zei) toch niet aan die acties van de MediaMarkt.
Die actie van Samsung is echter nog geldig tot in juli, dus je hebt nog even tijd om na te denken en te vergelijken. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft die aanbieding van Philips niet eens een ambilight :) Niet echt naar gekeken, heb alleen even gekeken naar de prijs van de 37PX80: 899 in Rotterdam.42PX80 was 1099-10% uit mijn hoofd. Ook nog even gekeken naar de Pioneers, maar aangezien die sowieso enorm duur zijn, heb ik hierbij niet op de prijzen gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
--MeAngry-- schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:06:
Waarom een TV kopen als je niet ondersteboven bent van het beeld ervan? Philips is nooit echt geweldig geweest, en moet het puur hebben van Ambilight... Persoonlijk trekt met dat niet zo, dus kijk ik liever rond bij andere merken. Maar een impulsaankoop doen is qua TVs gewoon geen goed idee, je kunt beter even goed rondkijken, en zo geweldig veel mis je (zoals je zelf al zei) toch niet aan die acties van de MediaMarkt.
Die actie van Samsung is echter nog geldig tot in juli, dus je hebt nog even tijd om na te denken en te vergelijken. :)
Nouja het probleem is gewoon (zeker bij een winkelketen als MM) dat je gewoon de helft van de tvs in belabberde staat aantreft.. De ene staat met een Blueray speler van 500 euro aangesloten, terwijl de tv ernaast een analoog signaal met nog 10 andere tvs deelt.. Dus echt lekker vergelijken is het dan niet.. En ze willen je bij MM gewoon niet verder helpen als het om demonstreren gaat.. (Het was zelfs te veel moeite om op te zoeken wat de 46" variant van de samsung 6 serie kosten).. Ik kreeg een reactie in de trent dat ze die toch niet op voorraad hadden en vervolgens liep hij gewoon weg..

Maar even terug op de philips.. Ik denk dat het beeld thuis wel zal bevallen.. Maar ik heb dit liever bevestigd in de winkel.. De prijs speelt natuurlijk ook een grote rol.. 999 voor een 42" 1080p 100hz tv is natuurlijk niet verkeerd ;).. Want over het algemeen zit je dan toch al snel boven de 1500 euro.. De vergelijking met de Samsung 6 serie is daarom natuurlijk niet helemaal eerlijk :P.. Van die 500 euro kan je leuke dingen doen :P..

Maar uit eindelijk had ik er idd geen goed gevoel bij.. Ondanks dat het op papier een zeer leuk scherm is (zeker voor die 999).. Dan zie je maar weer wat een belabberde demonstratie van een tv doet inc met medewerkers die alleen willen verkopen (zonder er ook maar iets moeite voor te willen doen)..

Waar ik nu meer over zit te twijfelen is of ik ook echt die Samsung 6 serie wil.. En welke maat ik zal nemen (dankzij die leuke cashback actie is het verschil lang niet zo groot als normaal)..Op dat moment ga ik toch al een stuk meer geld uitgeven dus dan moet ik het misschien maar in eens echt goed doen ;)..

Als ik na de 6 serie van samsung kijk dan zit (in een standaard winkel) de prijzen rond de
40" -> 1600 - 100 cashback = 1500
46" -> 2100 - 300 cashback = 1800
52" -> 2900 - 500 cashback = 2400

Heel misschien kan ik nog een leuke extra korting krijgen via het werk van mijn vriendin (probleem is dat ze daar eigenlijk maar 1x in de 3 jaar aanspraak op mag maken, en de oude tv hebben we iets meer dan 2 jaar terug gekocht.. Daarnaast moeten we er dan ongeveer een maand op wachten en allerlei irritante formuliertjes in moet vullen etc).. De prijzen zullen dan op iets van:
40" -> 1250 - 100 = 1150 (in eens wordt die philips nog een stukje minder intressant)
46" -> 1700 - 300 = 1400 voor de 46" na cashback
52" -> 2350 - 500 = 1850 voor de 52" variant (na cashback)..

Kortom een en af twijfel..Als die korting via mijn vriendin door kan gaan lijkt de 46" in eens ook intressant.. of moet ik dan in eens maar voor die 52" gaan als ik toch al geld aan het uitgeven ben? :P Ik weet dat ik het zelf moet beslissen, maar ik vind het maar moeilijk..

[ Voor 4% gewijzigd door Uhmmie op 12-05-2008 21:11 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:34
Uhmmie schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:06:
[...]
Heel misschien kan ik nog een leuke extra korting krijgen via het werk van mijn vriendin (probleem is dat ze daar eigenlijk maar 1x in de 3 jaar aanspraak op mag maken, en de oude tv hebben we iets meer dan 2 jaar terug gekocht.. Daarnaast moeten we er dan ongeveer een maand op wachten en allerlei irritante formuliertjes in moet vullen etc).. De prijzen zullen dan op iets van:
40" -> 1250 - 100 = 1150 (in eens wordt die philips nog een stukje minder intressant)
46" -> 1700 - 300 = 1400 voor de 46" na cashback
52" -> 2350 - 500 = 1850 voor de 52" variant (na cashback)..
ik zou in ieder geval geen tv kopen waar je niet achter staat. Het wordt echt niet duurder dus wachten loont wat dat betreft altijd. Je vriendin werkt toch niet bij de ING-groep? Daar hebben ze aardige aanbiedingen voor samsungs.
bijv. de LE40A656 + muurbeugel voor 235 en wat verzendkosten en daar dan nog de 100 euro vanaf. Geloof niet dat er restricties zijn over aantallen keren. Het gaat verder buiten de werkgever om.

Samsung LE46A552 voor 1339 en daar 300 euro cashback af klinkt ook niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
maxtrash schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:45:
[...]

ik zou in ieder geval geen tv kopen waar je niet achter staat. Het wordt echt niet duurder dus wachten loont wat dat betreft altijd. Je vriendin werkt toch niet bij de ING-groep? Daar hebben ze aardige aanbiedingen voor samsungs.
bijv. de LE40A656 + muurbeugel voor 235 en wat verzendkosten en daar dan nog de 100 euro vanaf. Geloof niet dat er restricties zijn over aantallen keren. Het gaat verder buiten de werkgever om.

Samsung LE46A552 voor 1339 en daar 300 euro cashback af klinkt ook niet gek.
Nee ze werkt niet bij ING (als ik die prijzen zie moet ze misschien eens van werk veranderen :P lol)..

Verder ben ik er nu wel uit dat ik die philips niet wil.. Eerst maar eens afwachten waar het werk van mijn vriendin mee komt voor die 6 serie (hopelijk weten we morgen of het als nog kan)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik heb vandaag hetzelfde probleem gehad.. alhoewel was de keuze voor mij al gemaakt.. simpelweg omdat de philips al was uitverkocht..!!! 45 stuk is 3 uur tijd.. Dat noem ik nou nog eens een handeltje..

Anyway ik dus geen TV, ben ik eens rond gaan kijken en zoeken en was mjijn oog ook gevallen op een Samsung 6 serie, erg scherp beeld maar niet overtuigd.. Design vind ik niet mooi teveel glans zeker niet met 2 kids die eraan zitten.. Maar het blijft toch ook een Samsung.. ( vind ik ) Nog eens wat rondgelopen viel mijn oog op een Sony KDL40V3000 voor 1100 euro + 200 euro cashback na een simpel rekensommetje kost mij die TV 900 euro.. Full HD met 24P weliswaar geen 100hz maar wel via bleu ray 24P, dat heeft die philips toch niet.

En ik moet zeggen ik heb hem nu thuis staan en het is echt een plaatje..!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank1973 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:09:
Nog eens wat rondgelopen viel mijn oog op een Sony KDL40V3000 voor 1100 euro + 200 euro cashback na een simpel rekensommetje kost mij die TV 900 euro..
waar was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
Nee ze werkt niet bij ING (als ik die prijzen zie moet ze misschien eens van werk veranderen :P lol)..
heb eens gekeken op de site en je kunt bestellen zonder een personeelsnummer in te voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

MM Roermond ze hadden er nog 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
maxtrash schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:35:
[...]

heb eens gekeken op de site en je kunt bestellen zonder een personeelsnummer in te voeren...
hehe ik ga daar het risico niet voor lopen.. Net nog even met mijn vriendin overlegd.. Mocht die korting via haar werk alsnog doorgaan dan gaan we waarschijnlijk voor de LE46a656..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Frank1973 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:02:
[...]

MM Roermond ze hadden er nog 14.
Pas op, de MM adverteerd vaak met de prijs inclusief de cashback, zo ook op de prijskaarten in de winkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:50
Is de pv7 van panasonic trouwens de nederlandse versie? Aangezien ik hem een paar dagen geleden bij een andere winkel heb gekocht voor 100 meer. Als dat zo is kan ik nog het verschil terug krijgen namelijk.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

-Sander schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:43:
[...]

Pas op, de MM adverteerd vaak met de prijs inclusief de cashback, zo ook op de prijskaarten in de winkel. :)
Dit was de prijs nog zonder de cashback, de verkoper kwam er zelf mee ik had het niet eens gezien.. Alle formulieren ingevuld / orginele sticker met serienummer erop geplakt en alles opgestuurt naar Sony.
Dus we krijgen zeker die 200 euro terug.. Mooi toch. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spargo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-11-2020
Is iemand al op de hoogte van de Saturn-openingsaanbiedingen in Groningen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit wel een nederlands handleiding bij de pv7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Spargo schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:56:
Is iemand al op de hoogte van de Saturn-openingsaanbiedingen in Groningen???
Ja, want ze staan op de site :P http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/184/index.php3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Dus bij Saturn Groningen:

Panasonic Plasma TH37PV7 voor 488 Euro.

Is dit een fantastische prijs of wat? JVS gaf al aan dat dit bizar weinig geld is voor een dergelijke plasma. Ik ga er in ieder geval voor!

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:26

Tjark

DON'T PANIC

100 euro goedkoper dan de goedkoopste op kieskeurig... is netjes!

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:54
Wel de zilveren versie zo te zien en vandaag kun je hem nog bij elke MM halen voor 499,- in het zwart. Voor die 11,- euro zou ik niet helemaal naar Groningen rijden. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door mvdklip op 13-05-2008 13:31 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De zwarte heb ik in Groningen niet zien staan en hij was er denk ik ook niet. De zilveren is mij te lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Naar Groningen rijden is wellicht wat overdreven voor de mensen uit elke andere provincie dan Groningen.Ik rijd idd naar Arnhem (MM) voor deze aanbieding.

Ik vind dat zilver niet eens zo lelijk, heb 't liefst een witte uitvoering maar die bestaat niet. Overigens heb ik wel een witte LG gezien irgendwo. Nog meer mensen bekend met in het wit uitgevoerde 'TV's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troyk schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:25:
Naar Groningen rijden is wellicht wat overdreven voor de mensen uit elke andere provincie dan Groningen.Ik rijd idd naar Arnhem (MM) voor deze aanbieding.

Ik vind dat zilver niet eens zo lelijk, heb 't liefst een witte uitvoering maar die bestaat niet. Overigens heb ik wel een witte LG gezien irgendwo. Nog meer mensen bekend met in het wit uitgevoerde 'TV's ?
Samsung heeft er ook wel een paar in hun assorti, maar die heb ik heel zelden in de winkel gezien. Check hun site maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:15
Maar bij de mediamarkt is het de TH-37PV7F.
Je hebt wel alles in het Nederlands erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:26
Ik heb net een Panasonic TH37PV7F (zwart) gereserveerd bij de MM in Den Haag, staan er nog een paar.

Ik ben wel benieuwd hoe het zit met de garantie, de MM medewerkers konden daar weinig nuttigs over zeggen. Ik hoop dat er die 2 jaar aan huis service op zit, maar ik denk van niet eigenlijk.. heb geprobeerd panasonic te bellen maar op 3 nummers (e-care, homeservice, panasonic info) kom ik allemaal in de wacht.

Via Panasonic:
Deze service geldt uitsluitend voor toestellen welke zijn geleverd door Haagtechno BV met een beeldmaat vanaf 32 inch. Voor niet door Haagtechno bv geleverde apparaten is de normale garantie van toepassing.
Zaak is dus om erachter te komen of de MM ze via Haagtechno heeft ingekocht of niet...
Het is inderdaad de TH-37PV7F, maar wat wil dat precies zeggen? Frans model oid?

Nouja.. denk dat ik 'm zonder die service ook wel koop, erg mooi prijsje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Exact, een uiterst scherp prijsje voor een toestel waarmee zelfs de veel-eisende kijker mee uit de voeten kan.

Overigens heb ik een pdf van de consumentengids waar ze spreken over een TH-37PV70 , let op de 0 aan het einde. Volgens de test scoort deze TV als 1 na beste in de 37" categorie en krijgt dus de stempel: "Beste Koop!". Deze plasma televisie heeft één enkele voet in plaats van twee, verder heb ik andere specs nog niet kunnen vergelijken. Misschien heeft iemand dit reeds uitgezocht en kan mij in grote lijnen vertellen wat de typerende verschillen zijn?

Mijn vraag: ten opzichte van de TH-37PV7F is er sprake van beeldkwaliteit-verschil?

[ Voor 15% gewijzigd door troyk op 13-05-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 10:26
In het topic: Panasonic Plasma 7, 70 en 700 serie vind je alle specs naast elkaar.
De PV7 heeft dus een iets lager contrast en minder grijsgradaties tegenover de PV70.

[ Voor 5% gewijzigd door Xtuv op 13-05-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Even ter info: ben gisteren bij de Mediamarkt (Eindhoven) geweest. Zitten best leuke aanbiedingen tussen.

Ik ben zelf thuis gekomen met een Philips 42PFL3312/10. 750 euro voor een 107cm LCD :)

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elrobbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 21:34
Op 6 mei de Samsung PS-50P96FD gekocht bij Redcoon voor 1599, wat een hele mooie aanbieding is natuurlijk. Wel jammer dat de drie groene lampjes en de tekst "direct leverbaar" niet zo "direct"is zoals ik het interpreteer, want ze HOPEN nu dat de tv op de 18e aankomt.
Jammer dat ik 'm nergens anders voor die prijs kan krijgen.....

edit: typo

elrobbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn Groningen:
37" Pana plasma TH 37 PV 7
488,-

Spuit 11.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Vanavond naar de MM geweest om nog een TV te scoren in de aanbieding. Zoals verwacht kostten de meeste tv's evenveel of sommigen iets minder dan bij de meeste webshops. Voordeel is dan wel weer dat ik de TV's zelf kon zien. In eerste instantie was ik van plan een 32 inch panasonic of samsung mee te nemen (LE32A450 of de LX70). Laatstgenoemde stond er voor 770 en had ook superbeeld, maar toen kwam ik de philips 42PFL7862 tegen voor 999. Deze was 42", full HD en 100hz t.o.v. 32", hd-ready en 100hz. Ik was trouwens met m'n broer en hij heeft dezelfde tv meegenomen, hij probeerde nog af te dingen door te vragen of hij korting kreeg als hij er 2 kocht, maar dat is niet gelukt ;).

Afbeeldingslocatie: http://www.pigeonoverdrive.nl/teevee.jpg

Beetje duf plaatje met andere TV erachter, maar goed, niet zelf genomen :+

Bioshock + Xbox 360 op 1080p ziet er echt megavet uit :D

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Gianni Rombios schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:10:
De zwarte heb ik in Groningen niet zien staan en hij was er denk ik ook niet. De zilveren is mij te lelijk...
De zwarte Panasonic TH-37PV7F bij de MM in Groningen is op voorraad en te koop voor 488 euro.
Vandaag eentje gehaald, Nederlands menu, ik ben zeer tevreden.
Anderhalve maand geleden was dit 2007 model nog 799 euro.

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee hallo!

vandaag bij MM dus ook die panasonic 37pv7 voor 499 meegenomen, in het zwart wel zo strak.

eerste indruk dus erg goed;

mooi beeld, na wat menu-aanpassingen,
ook goed beeld vanuit elke hoek (had een beeldbuis-tv, dus ja het verschil is erg groot),
loei van een scherm dus, functiemenu met weinig onzin, goede afwerking,
toch twee jaar garantie, m.i. voldoende voor het bedrag van de tv, die daarnaast bij een grote winkel(keten) is gekocht i.p.v. mister-x op internet.
nederlandstalig instructie (en tig andere talen) en cdrommetje

ben een gewone tv-kijker, met nu een tv die al veeeel meer kan dan zijn vorige, en dus blij een echt goede aanbieding te hebben gevonden!
ajuuz! mich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bij Wehkamp de Panasonic PZ-80 42" voor EUR 1099,-

Goedkoopste was eerst Redcoon met EUR 1229,- dus Wehkamp is hier toch behoorlijk onder gaan zitten. Verder zijn de verzendkosten bij de Wehkamp erg laag :)

[ Voor 26% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 14-05-2008 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Laatst online: 17-09 22:05
mooie prijs, wel uitverkocht nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 04:27:
Hee hallo!

vandaag bij MM dus ook die panasonic 37pv7 voor 499 meegenomen, in het zwart wel zo strak.

eerste indruk dus erg goed;

mooi beeld, na wat menu-aanpassingen,
ook goed beeld vanuit elke hoek (had een beeldbuis-tv, dus ja het verschil is erg groot),
loei van een scherm dus, functiemenu met weinig onzin, goede afwerking,
toch twee jaar garantie, m.i. voldoende voor het bedrag van de tv, die daarnaast bij een grote winkel(keten) is gekocht i.p.v. mister-x op internet.
nederlandstalig instructie (en tig andere talen) en cdrommetje

ben een gewone tv-kijker, met nu een tv die al veeeel meer kan dan zijn vorige, en dus blij een echt goede aanbieding te hebben gevonden!
ajuuz! mich
Dit is de 10e serie plasma van Panasonic. Ik heb een 37 inch model uit de 7e serie plasma, 3 jaar geleden gekocht voor 2.000 euro. Voor 499 euro is er gewoon geen beter scherm te koop. En reken maar dat je geen verschil ziet qua beeld in vergelijking met de recentere 37 inch modellen die ca. 800 euro kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Cozm0 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:48:
[...]

De zwarte Panasonic TH-37PV7F bij de MM in Groningen is op voorraad en te koop voor 488 euro.
Bedankt ik keek er overheen (had haast). Ze hebben er wel 100 verkocht gisteren maar er zijn er nog wel een aantal. Ook is de aanbieding geldig tot ze op zijn (en niet alleen maandag en dinsdag). Overigens zei de verkoper dat de Saturn aanbieding van 488 euro ook een ZWARTE betreft- drukfout in de folder.

Edit: standaard 2 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:26
Imodium schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:33:
Vanavond naar de MM geweest om nog een TV te scoren in de aanbieding. Zoals verwacht kostten de meeste tv's evenveel of sommigen iets minder dan bij de meeste webshops. Voordeel is dan wel weer dat ik de TV's zelf kon zien. In eerste instantie was ik van plan een 32 inch panasonic of samsung mee te nemen (LE32A450 of de LX70). Laatstgenoemde stond er voor 770 en had ook superbeeld, maar toen kwam ik de philips 42PFL7862 tegen voor 999. Deze was 42", full HD en 100hz t.o.v. 32", hd-ready en 100hz. Ik was trouwens met m'n broer en hij heeft dezelfde tv meegenomen, hij probeerde nog af te dingen door te vragen of hij korting kreeg als hij er 2 kocht, maar dat is niet gelukt ;).

[afbeelding]

Beetje duf plaatje met andere TV erachter, maar goed, niet zelf genomen :+

Bioshock + Xbox 360 op 1080p ziet er echt megavet uit :D
Heb je je pc al aangesloten op de tv? is het misschien mogelijk meer foto's te maken van de tv in werking? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik zal vanavond een paar plaatjes schieten ('druk' aan het werk nu ;))

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:20
Cozm0 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:48:
[...]

Heb dr gister ook ff een gehaald, 390e excl verwijderingsbijdrage.. :)
Koopje van 't jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyc schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:03:
[...]

Heb dr gister ook ff een gehaald, 390e excl verwijderingsbijdrage.. :)
Koopje van 't jaar?
Das wel erg goedkoop verklaar je nader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
20% personeelskorting vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij Saturn hebben ze vannacht ook de Samsung LE 40 S 62 te koop voor 599.
Ik kan alleen nergens informatie vinden over dit model.
Is dit een beetje een goeie tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:01:
http://www.kieskeurig.nl/...27583C125739B0047D1C9.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:56:
[...]

Das wel erg goedkoop verklaar je nader?
Klopt helemaal.
Ondanks dat ik 't beeld heel prima vind, zelfs met analoge kabel, hou ik echter 't gevoel bij elke TV aanbieding dat ik wellicht beter had kunnen wachten en iets anders aanschaffen..
Aan de andere kant; ik kijk nooit tv.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we dan toch gaan patsen met personeelskortingen, dan moet ik even kwijt dat ik mijn 37PX80 onlangs voor een schamele 570 euro kocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:01:
Voor die prijs een meer dan prima TV'tje; De S-serie is Samsungs budget serie, maar je kunt er nog steeds prima beeldkwaliteit van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag weten of Picture in Picture op het 37PV7F ook werkt met sattelietdecoder op 'AV1' en PS3 op 'HDMI' Zodat ik de tv uizending kan blijven volgen terwijl ik game op de Playstation 3. (Voetbal..)

Bij de oude Pana modellen kan het alleen met teletekst in het kleine venster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:26
bij de Saturn in, jawel, Groningen:
de JVC LT 42 G80 42-inch, 699 euro.
is dit wat, of kan ik beter wat meer uitgeven aan een panasonic plasma bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_ko
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 12:55
Als we het dan toch over aanbiedingen bij de Saturn in Groningen hebben ;-)
de LG 32LC41 voor 399 euro. Heb gezien dat mensen op kieskeurig daar allemaal wel tevreden over zijn. Maar zijn er hier ook mensen die hem in het echt gezien hebben? En is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 16:57
Mediamarkt Zoetermeer: LG 37LC51 voor €555,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
allemaal die grote televisies. Heb al een 37" voor in de woonkamer maar zijn er nergens aanbiedingen van 26"-ers voor de slaapkamer (< 400)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:03:
Ik zou graag weten of Picture in Picture op het 37PV7F ook werkt met sattelietdecoder op 'AV1' en PS3 op 'HDMI' Zodat ik de tv uizending kan blijven volgen terwijl ik game op de Playstation 3. (Voetbal..)

Bij de oude Pana modellen kan het alleen met teletekst in het kleine venster.
Voor zover ik weet nogsteeds alleen Teletekst in splitscreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

maxtrash schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:14:
allemaal die grote televisies. Heb al een 37" voor in de woonkamer maar zijn er nergens aanbiedingen van 26"-ers voor de slaapkamer (< 400)
Hier ben ik dus ook naar op zoek!

In die prijs klasse zoek ik ook een goeie lcd tv voor op mn kamer van 26"

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Deze 26" Samsung is wel aardig hoewel niet echt een topaanbieding:
http://www.redcoon.nl/ind...15004/Samsung_LE_26S81B/#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Zoek eigenlijk een met VGA, voor als PC ingang..

D-sub weet ik zo even niet of die ook gaat met een Nvidia 7600GT 256?

En wat zijn de verschillen tussen D-sub of VGA bijv.?

Kwaliteits verschil?

Qua prijs is ie best aardig idd, en voor op de kamer een leuk ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Vis schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 00:29:
Zoek eigenlijk een met VGA, voor als PC ingang..

D-sub weet ik zo even niet of die ook gaat met een Nvidia 7600GT 256?

En wat zijn de verschillen tussen D-sub of VGA bijv.?

Kwaliteits verschil?

Qua prijs is ie best aardig idd, en voor op de kamer een leuk ding.
Naar mijn weten hetzelfde, VGA=D-sub, gewoon andere benaming ervoor
Loop een keer een winkel binnen en kijk je ogen uit. Op werk hebben we genoeg 26"'ers staan voor <500 euro (dus op internet ~400)

[ Voor 3% gewijzigd door Yellowneck op 15-05-2008 00:36 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Thnx voor je info,

Ga 'm namelijk ook gebruiken i.c.m. een ouwe Analoog kabel vanuit onder.. Hoop op een beetje goeie kwaliteit met de zenders.. en natuurlijk als monitor voor mn pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Vis schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:21:
[...]

Hier ben ik dus ook naar op zoek!

In die prijs klasse zoek ik ook een goeie lcd tv voor op mn kamer van 26"
Ik ben ook op zoek naar een goede 26" voor niet teveel geld.

Voor een beetje redelijk scherm zit je aan de 450-500 euro, maar das wel een lelijk aziatisch pimp-glans Samsung...

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 15-05-2008 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeeeJeeee
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 17:41
Bij Saturn Groningen de Philips 26 PFL 3312 voor 333 euro, maar dit is van 5 tot 6 vannacht.
Ik heb verder geen idee of het een goede tv is maar de prijs is het iig wel.

[ Voor 30% gewijzigd door BeeeeJeeee op 15-05-2008 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 16-09 15:47
Lichtelijk off-topic:

Man, wat een drukte bij de opening van de Saturn in Groningen. De mensen mochten in groepen van een stuk of 50 personen tegelijk naar binnen, daarna moest je weer een minuutje of 5-10 wachten.
Erg veel mensen met grote LCD's gezien (á la 40-42"), maar heb de voorraad er niet van bekeken.
Verder erg mooie winkel, een aanrader :)
(de MediaMarkt heeft trouwens een laagste prijs garantie, dus als de TV's bij de Saturn op zijn, kun je het wellicht proberen om ze bij de MM voor dezelfde prijs te halen, al weet ik niet of die aanbiedingen met een geldigheidsduur van een uur hier ook onder vallen)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

RAILGUNNER schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 01:51:
(de MediaMarkt heeft trouwens een laagste prijs garantie, dus als de TV's bij de Saturn op zijn, kun je het wellicht proberen om ze bij de MM voor dezelfde prijs te halen, al weet ik niet of die aanbiedingen met een geldigheidsduur van een uur hier ook onder vallen)
Saturn == Mediamarkt ;) Ander naampje, zelfde moederbedrijf.
Een van m'n vrienden die bij MM op de TV afdeling zit is vanavond bij de Saturn in Groningen aan de slag. Ze hadden wat extra personeel nodig daar ;)

Mediamarkt's laagste prijs garantie geld voor zover ik weet alleen voor folderaanbiedingen die nog gelden op moment dat je bij de MM de vraag indiend, en van bedrijven binnen een straal van 20km ofzo. Verder concurreren mediamarkt vestigingen niet met andere mediamarktvestigingen (tsja, prijzen verschillen per filiaal), en het zou me weinig verbazen als dit ook voor Mediamarkt <> Saturn geldt.

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 16-09 15:47
Cheetah schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 02:50:
[...]
Saturn == Mediamarkt ;) Ander naampje, zelfde moederbedrijf.
Een van m'n vrienden die bij MM op de TV afdeling zit is vanavond bij de Saturn in Groningen aan de slag. Ze hadden wat extra personeel nodig daar ;)

Mediamarkt's laagste prijs garantie geld voor zover ik weet alleen voor folderaanbiedingen die nog gelden op moment dat je bij de MM de vraag indiend, en van bedrijven binnen een straal van 20km ofzo. Verder concurreren mediamarkt vestigingen niet met andere mediamarktvestigingen (tsja, prijzen verschillen per filiaal), en het zou me weinig verbazen als dit ook voor Mediamarkt <> Saturn geldt.
Die laagste prijsgarantie geldt voor binnen 15 KM, als een andere winkel binnen die 15 KM zit, moeten ze mee gaan. Ook andere MM's dus en dus ook Saturn.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:55
BeeeeJeeee schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 01:42:
Bij Saturn Groningen de Philips 26 PFL 3312 voor 333 euro, maar dit is van 5 tot 6 vannacht.
Ik heb verder geen idee of het een goede tv is maar de prijs is het iig wel.
ik ben vanmorgen om half acht geweest om deze op te halen. Voor dezelfde prijs en erg rustig in de winkel. Er lag nog een hele stapel om half acht. Dus ik zou zeggen probeer het nog even..

Dus voor degene die er speciaal hun bed voor uit zijn gekomen en per groepje van 50 naar binnen mochten zuur lijkt me....

ga hem vanavond ophangen aan de slaapkamer muur ik ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
Ik zie in dit subforum regelmatig dat mensen via hun werkgever (TNT, ING) e.d. apparatuur zoals LCD TV's tegen bijzonder scherpe prijzen kunnen aanschaffen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd via welke leveranciers dit gaat. Dan kan ik mijn werkgever daarop attenderen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
/\/\|) schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:53:
Ik zie in dit subforum regelmatig dat mensen via hun werkgever (TNT, ING) e.d. apparatuur zoals LCD TV's tegen bijzonder scherpe prijzen kunnen aanschaffen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd via welke leveranciers dit gaat. Dan kan ik mijn werkgever daarop attenderen. ;)
Meestal is de leverancier, samsung zelf. Werkgevers hebben dan gewoon een afspraak met een bepaald merk. Heb ook wel eens zoiets besteld, en de afzender was altijd het hoofdkantoor van dat merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

jjonkie schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:52:
[...]

ik ben vanmorgen om half acht geweest om deze op te halen. Voor dezelfde prijs en erg rustig in de winkel. Er lag nog een hele stapel om half acht. Dus ik zou zeggen probeer het nog even..

Dus voor degene die er speciaal hun bed voor uit zijn gekomen en per groepje van 50 naar binnen mochten zuur lijkt me....

ga hem vanavond ophangen aan de slaapkamer muur ik ben benieuwd....
In fokking Groningen :P Geen optie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:38:
[...]
In fokking Groningen :P Geen optie voor mij.
Ik ben vanavond bij Saturn geweest; wat een belachelijk grote winkel. onvoorstelbaar! :o

En het winkelend publiek is loopt als een stel koopzieke zombies door de schappen. obsessed.
Deze toko is gigantisch! En een hele achterwand VOL schermen + daaronder nog schappen met Plasma en LCD. De Saturn is elke dag al een ton aan de energierekening kwijt schat ik zo.

En eindelijk een winkel waar Blu-ray een fatsoenlijk schap heeft, en geen opgepropt hoekje.
De meeste nachtaanbiedingen waren ook gewoon nog te krijgen, soms iets duurder weer.

Ik wilde gaan voor de Pana 37'' voor €488, leuk toestel voor mooie prijs maar wel erg uitgekleedt; 1 HDMI poort is wel erg karig. Het personeel had het ook te druk om mij er een te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:29

Bever!

3

Hmm boel tamtam over de Mediamarkt met die pana, maar heb diezelfde tv al een week geleden voor dezelfde prijs bij de block gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 18-09 14:54
Inderdaad ook bij Block voor 499,- euro:
http://www.block.nl/pls/e...EE&xi_order=MERK&xi_van=1

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ook bij Block voor 499,- euro:
http://www.block.nl/pls/e...i_order=MERK&xi_van=1
ik zag deze gister fysiek bij Block in de winkel, ziet er goed uit voor 500 euro. Ik ga deze kopen volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Klopt die opgegeven resolutie? Dat lijkt me gewoon 4:3 en geen 16:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ja dat klopt dat is standaard voor niet-full-HD plasma kleiner dan 50 inch. De pixels zijn niet vierkant. De mogelijkheden als computerscherm zijn ook beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een goede koop? LG32LC41

http://www.kieskeurig.nl/...64B9FC12572D1003F7880.htm

Volgens mij wel (staat nu rond een prijs van 500 à 550 euro)

Wat wel belangrijk is, ik wil er mijn laptop ook regelmatig aan hangen. Voor onder andere te gamen, ik heb een S-video uitgang op mijn laptop. Is deze lcd tv goed voor gaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07
Gianni Rombios schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:58:
Ja dat klopt dat is standaard voor niet-full-HD plasma kleiner dan 50 inch. De pixels zijn niet vierkant. De mogelijkheden als computerscherm zijn ook beperkt.
Maar HD Ready is toch gebonden aan bepaalde voorwaarden waarvan 1 is minimaal 1280*720? Dat heeft dit scherm niet, maar er staat wel hd ready.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Op zich zie ik nergens HD ready op de doos van de Panasonic staan maar
http://www.avshopper.co.uk/hdready.cfm

The minimum native resolution of the display or display engine is 720 physical lines in wide aspect ratio.
AVS Comment this means that there must be a minimum of 720 lines on the screen. Look for the resolution of the screen which is usually of the form:

852 x 480 (sometimes called WVGA) this can not be HDReady as only 480 lines
1024 x 768 (sometimes called WXGA) this can be HDReady as 768 lines (i.e. more than 720 lines)

@J8080C
LCD is eigenlijk gewoon een pc monitor met tuner dus dat gaat prima. Liefst met HDMI maar dat moet je laptop dan ook hebben. VGA gaat ook goed.
http://www.global-comm.co.uk/product_specs/LG32LC41.pdf het is een wat ouder type LCD waarvoor 550 euro wel een beetje de max is denk ik.

Je moet wel even checken of het scherm WXGA ondersteunt - als hij maximaal XGA doet krijg je of balken links en rechts of een uitgerekt beeld.

[ Voor 57% gewijzigd door Gianni Rombios op 18-05-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De LG32LC52 is nog iets duurder:

http://www.kieskeurig.nl/...B56CEC12572EA00500823.htm

Is dit zijn meerprijs waard tov de LG32LC41? Ik zie niet direct veel verschil tussen beide...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:53
cheiron schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:07:
[...]

Maar HD Ready is toch gebonden aan bepaalde voorwaarden waarvan 1 is minimaal 1280*720? Dat heeft dit scherm niet, maar er staat wel hd ready.
Alleen horizontaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Maar hoe werkt het dan als je daar een 16:9 film op af wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:53
Je drukt op play en je kijkt de film. Pixels worden utigerekt naar ik aanneem. Maar daar zie je niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
1024x768 Res for Widescreen plasmas is wel interessant hoewel het niet zoveel toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje offtopic allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

WoutF schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:06:
Maar hoe werkt het dan als je daar een 16:9 film op af wil spelen?
Gewoon niet over nadenken en zoals gezegd een film erin doen, play drukken en klaar. Het werkt gewoon prima en het ziet er fantastisch uit, zeker voor het geld.

Overigens klopt de resolutie niet, want die 37pv7 heeft 1024x720 als resolutie, niet 768 :). Als je een PC aansluit, stuur je dit scherm daarom gewoon met 1280x720 aan, dat werkt prima en ziet er prima uit. Niet om langdurig word bestanden mee te gaan tikken (dit scherm moet je niet kopen als je een grote PC monitor wilt), maar wel om lekker op de bank iets op internet op te zoeken of een DIVX te starten van je HTPC :).

[ Voor 27% gewijzigd door JvS op 18-05-2008 21:58 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:01:
Is dit een goede koop? LG32LC41

http://www.kieskeurig.nl/...64B9FC12572D1003F7880.htm

Volgens mij wel (staat nu rond een prijs van 500 à 550 euro)

Wat wel belangrijk is, ik wil er mijn laptop ook regelmatig aan hangen. Voor onder andere te gamen, ik heb een S-video uitgang op mijn laptop. Is deze lcd tv goed voor gaming?
Voor gaming kun je beter de 32 inch plasma kopen van LG. Lagere resolutie maar geen ghosting. En door de mooiere kleuren een betere beleving.
499 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de flyer van deze week van de Saturn in Tilburg staat de panasonic plasma TX37pv7 voor 488,- euro

http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/183/index.php3

Dit is toch dezelfde als de TH37pv7, volgens mij is de TX de UK benaming ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 23:40:
Voor gaming kun je beter de 32 inch plasma kopen van LG. Lagere resolutie maar geen ghosting. En door de mooiere kleuren een betere beleving. 499 euro.
LCD schermen vertonen al lang geen ghosting meer bij gamen.
Plasma: beeldretentie en eventueel inbranden, zeker bij budgetschemen. Geen plussen bij gamen, waar je vaker lange tijd stilstaande oppervlakken hebt. De vaak aanmerkelijk lagere helderheid t.o.v. LCD is ook geen plus bij gamen, zeker niet overdag en/of met kunstlicht.

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:24:
In de flyer van deze week van de Saturn in Tilburg staat de panasonic plasma TX37pv7 voor 488,- euro
http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/183/index.php3
Dit is toch dezelfde als de TH37pv7, volgens mij is de TX de UK benaming ofzoiets?
Moet haast wel ja, TX bestaat geloof ik niet. De resolutie klopt dus niet (zoals JVS zei: 1024x720) en niet onbelangrijk: er zit géén VGA aansluiting op. Ook de afbeelding klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 22:22

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

MikeyMan schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:17:
[...]

Voor zover ik weet nogsteeds alleen Teletekst in splitscreen...
Bij mijn samsung gaat het wel gewoon, gamen en rechtsonder klein schermpje voor de televisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Cheetah schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:44:
[...]
En hoeveel beeldlijnen resolutie houdt een goede LCD ook alweer over bij bewegende beelden?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een goede houdt er zat over hoor :). Het is vooral bij cheape of minder goede modellen een probleem.

Cheetah: Overigens is retentie iets ongevaarlijk. Inbranden gebeurt niet meer dan bij een normale CRT. Ja ze kunnen inbranden, maar in de praktijk heb je daar geen last van (LCD's kunnen dat trouwens ook).

Voor de prijsklasse is Plasma vaak beter, want het zijn goedkope grote schermen (die aanbieding van panasonic voor 500 euro is gewoonweg door geen enkel scherm te verslaan, dat is belachelijk veel goede TV voor ongeveer niets :)).

En LCD kan inderdaad een stuk helderder, maar dat is alleen nodig als je in volle zon wil gaan gamen. Mijn LCD monitor staat in elk geval verre van op zijn helderst.

Ik heb begrepen dat je een beetje moe wordt van de pro plasma geluiden, maar wat je nu loopt te verkondigen slaat ook nergens op. Er zijn prima LCD's die harstikke mooi beeld geven (de panasonic LCD's zijn goed, sommige sony's geven erg mooi beeld en vast wel meer. De goedkope samsungs ben ik wat minder over te spreken), maar dat betekent niet dat een mooi PV7 scherm van panasonic enorm inbrandt. Hoe kom je aan de informatie dat goedkope schermen inbranden?

Ik vind dit een beetje gekke bangmakerij bijna.

[ Voor 107% gewijzigd door JvS op 19-05-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
JvS schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:22:
Een goede houdt er zat over hoor :). Het is vooral bij cheape of minder goede modellen een probleem.
Daar hebben we het hier toch ook over? Als je veel geld kan uitgeven voor een dure LCD is een dure plasma ook een optie. Ik zie hier voornamelijk budget-tv's in de rondte worden geslingerd en een budget LCD houdt no way meer dan 600 lijnen over van de 1080. Een beetje plasma doet 900+, waardoor je dan dus meer scherpte overhoudt.

Maar goed, de een is een LCD fan, de ander plasma, see me care eigenlijk ook, koop gewoon wat je mooi vindt en klaar.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die 900+ word ook weer moeilijk als het een 1024x720 scherm is ;). Maar ik ben het er mee eens hoor. In de sub 1000 prijsklasse is plasma bijna altijd wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Cheetah schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:44:
[...]
Plasma: beeldretentie en eventueel inbranden, zeker bij budgetschemen. Geen plussen bij gamen, waar je vaker lange tijd stilstaande oppervlakken hebt. De vaak aanmerkelijk lagere helderheid t.o.v. LCD is ook geen plus bij gamen, zeker niet overdag en/of met kunstlicht.
Ja, je hebt een lagere helderheid bij plasma, maar de helderheid van LCD's is standaard veel te hoog, dat je hem toch op 10% van de helderheid zet. Als je hem op 50% zet is het net alsof je in een lamp kijkt, om nog maar niet te spreken over 100% helderheid bij de meeste LCD's.

Dus iets waar je helemaal niets aan hebt.

Dan heb je beeldretentie, maar dit is alleen als je een tijdje een stilstaand vlak hebt met een heel hoog contrast verschil (wit/zwart). Bijvoorbeeld een menu, maar het is zo weer weg. Bij films en bewegende beelden totaal niet aanwezig. Bij LCD is de waas ALTIJD aanwezig.

Zelfs bij de nieuwste en duurste LCD's vind ik snelle beelden vaak erg onnatuurlijk overkomen. Er klopt gewoon iets niet, het kijkt gewoon niet lekker.

Om nog maar niet te spreken over onnatuurlijke kleuren, en laag (waargenomen) contrast.

Maar goed, dit is geen plasma vs. lcd topic. Maar op deze onzin moest ik ff reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:37:
Die 900+ word ook weer moeilijk als het een 1024x720 scherm is ;). Maar ik ben het er mee eens hoor. In de sub 1000 prijsklasse is plasma bijna altijd wel beter.
ik hanteer altijd de vuistregel:
als je minder dan 1.000 euro wil uitgeven, dan kun je het beste een plasma kopen.
En als je meer dan 1.000 euro wil uitgeven dan ben je beter uit met een plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:19:
[...]

ik hanteer altijd de vuistregel:
als je minder dan 1.000 euro wil uitgeven, dan kun je het beste een plasma kopen.
En als je meer dan 1.000 euro wil uitgeven dan ben je beter uit met een plasma.
Offtopic; plasma fanboy? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:33
Hahaha. En als je nou onder 1000 euro een HDTV als monitor wilt gebruiken? Voor bijvoorbeeld foto's?

Dan heb je niets aan plasma. GEen fullhd plasma onder 1000 euro en als monitor minder geschikt (startbalk kan inbranden dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja, voor monitorwerk moet je zeker geen plasma's gebruiken. Voor het weergeven van fotos op een beurs ofzo zou het juist nog wel kunnen, maar als echte monitor niet. Ook door de 'gekke' resolutie van goedkope plasma's is die niet zo geschikt.

Voor HTPC werk overigens wel weer prima hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:40

Gast1981

room with a moose!

Aanbieding van Funprice in de mail gekregen;

Panasonic TH-42PX80 voor 895

-HD Ready met 1080p HD beeldverwerking.
-100 Hz Double Scan.
-24p weergave.
-Contrast 15.000:1.
-VIERA Link.
-3x HDMI.
-PC aansluiting.
-SDHC kaartslot voor HD-JPEG.
-V-Audio Sound.

Resolutie 1024 x 768 pixels
Beeldschermdiagonaal 42"
Beeldformaat 16:9
Pixelpitch 0.90 x 0.675mm
Contrastverhouding 15000:1
Beeldscherm G11 Progressive 1080p HD Plasma Display Panel
Kleur Black
HD-Ready Y
Kamfilter 3D
Ruisonderdrukking Y
Full HD Y
SmartContrast-verhouding (dynamisch) 1000000:1

Audio
Luidsprekers 2
Gemiddeld vermogen 20W
Ingebouwde luidsprekers Y

Video
Videocompressieformaten 1080p/1080i/720p/480p

TV-tuner
Aantal kanalen 99
Soort tuner DVB-T

Verbindingsmogelijkheden
Aantal HDMI-poorten 3
Audio-ingang (L, R) 2
Composite video-ingang Y
S-Video-ingang Y
PC-ingang (D-Sub) N
Componentingang video (YPbPr/YCbCr) 2
PC Audio-ingang N
Audio-uitgang 1
Composiet video-uitgang Y

[ Voor 26% gewijzigd door Gast1981 op 21-05-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, is een kut tv...

Komop, er loopt een heel topic met wel 800 reacties over die TV. Ik denk dat die discussie beter daar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:40

Gast1981

room with a moose!

Ach man, kom op zeg...

Het gaat hier toch om de aanbieding ofniet.
Is het dan zo dramatisch om gelijk ff te vragen of het een goede aanbieding en tv is?
Nog geen tijd gehad om die 800 reacties door te spitten opzoek naar specifieke ervaringen met deze PX80...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
De prijs voor dat toestel (zie www.kieskeurig.nl) begint bij 900 euro dus het hangt van de verzendkosten af die Funprice rekent. Die zijn dacht ik altijd 9 euro dus is het een prachtige aanbieding - als je op zoek bent naar een 42 inch plasma tv.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt om te vragen of een TV goed is. Wil je dat weten check dan gewoon een betreffend topic, zoek een review, of ga eens in de winkel kijken.