Mijn FP241WZ heeft geen kapotte pixels
Echter nu het buiten stil is merk ik dat hij een zacht soort zoom of fluittoon maakt. Hebben jullie dat niet? Het is niet hard maar wel heel nadrukkelijk aanwezig. Ik ben bang dat op een gegeven moment het me wel gaat irriteren.
lcd uit is zoomtoon weg, lcd aan toon is er weer.
Voor de rest geen nadelen gevonden, menu's zijn ook goed te doen vond het niet te langzaam.
wel heel zitten kutten omdat foto's iets te breed leken kwam ik er na een uur achter dat de res 1920x1080 was ipv 1920x1200, heb heel lang zitten kutten voordat mn vidkaart 1920x1200 uitstuurde maar uiteindelijk lukte het.
Zat geen hdmi kabel bij had voor die prijs wel gemogen net als een papieren handleiding van een scherm leest voor geen meter. Ghosting iest minder dan m'n vorige scherm, nauwelijks zichtbaar maar wel aanwezig.
Portraitmode schakelt niet automatisch om bij kantelbeweging, zelfs niet met de nieuwste pivot 8 .0 software die je gratis op hij site kan halen. Zwak Samsung kan het wel.
Truwens waarom zit pivot 7 nog steeds op de dvd terwijl pivot 8 allang uit is.
Enige wat ik merk aan perfectmotion is dat mijn scherm donkerder wordt, kent 3 standen met elke stand gaat 25% licht af.
maar goed die toon he ik begin langzaamaan koppijn te krijgen.
edit: het is een zeer drukkende en zeer vermoeiend geluid wat dat ding prduceert. Je zou toch zeggend at ze die dingen controleren voo verzending. ik hoop niet dat ik hem op mijn kosten met retoruneren voor een nieuwe.
[
Voor 82% gewijzigd door
ErikRo op 14-03-2007 19:38
]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant