Niet echt bezig geweest nog, niet echt veel pc knutsel uren gehad dit weekend. Nu ook weer hele week toetsjes maken dus het zal wel niet al te hard gaan.
Maar ik was wat aan het kijken, misschien dat ik met een beetje gekloot die koeler er wel boven krijg. Anders kijk ik wel even of ik em erop kan leggen en dan me cpu fan erop. Geheugen heeft niet zoveel airflow nodig tot 2.2V. Heb ik nog getest toen ik intel koeler nog gebruikte. Toen kon ik nog makkelijk een 80mm fan ervoor hangen, op 7V was ie lekker stil en me geheugen blijf lekker koel ookal was er amper airflow.
Maar ik denk dat ik alles tegelijk ga doen. Als ik weer geld heb even nog 2 4in3 modules + 120mm noctua's bestellen, en nog 2 80mm's als out. En een fan controllertje erbij om alles te regelen. En dan alles in 1 keer mooi aansluiten. Alle kabels verlengen zodat ze goed weg te werken zijn. Misschien ook nog wat voedings kabels erbij zodat dat ook nette gemaakt kan worden.
Nog even een vraagje, om het hier nog een beetje ontopic te blijven.
Op het mod gebied van een ds3 zijn 3 mod's bekent: Vdimm, Vmch, Vdroop. Voor Vdimm en Vmch zijn de readpoints ook bekent. Maar wat ik toch mis is het Vcore readpoint. Een Vdroop mod is leuk, maar als je em goed wilt af stellen moet je toch een Vcore read point hebben.
Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die willen helpen met het zoeken naar een Vcore read point. Dus gewoon een multi meter op een plek zetten en kijken of de waarde overeen komte met je ingestelde Vcore waarde. Als het redelijk blijkt te kloppen even in de bios een andere waarde instellen en dan nog is kijken.
Als er iemand is die het wilt doen, en daar ook de mogelijkheden voor heeft graag. Vdroop mod wil ik graag doen, maar zonder Vcore punt ga ik er niet aan beginnen. Ik wil wel weten of het gaat werken. Dus als er iemand is die wilt helpen zoeken zou dat super zijn. En als er iemand is die ook gelijk de Vdroop wilt testen (en Vmch) zou dat helemaal tof zijn. Het is nu nogal stil op Vmod gebied van de ds3 hier in nederland. Heb behalve me eigen er nog geen een gezien. Ben ik nou de eerste in nederland?
Alle hulp is welkom
Ok, vroeg het me vader ook hij zei ook dat het zoiets was. Ik zal wel wat winkels in de buurt afgaan. Zou
dit voldoen?
[
Voor 9% gewijzigd door
bassie op 11-04-2007 00:21
]