Probeer het eens met de instellingen van deze website: http://www.bel.nl/Default.aspxRricK schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:18:
[...]
hierbij quote ik even me eigen bericht. Ik krijg het niet voor mekaar om een mms te versturen ik heb alles precies zo ingesteld als op de t-mobile site maar ze gaan maar niet weg ze blijven hangen op 0% met het versturen. Ik heb momenteel de nieuwste dopod rom draaien hoopte dat het daarin zou werken maar het wil helaas niet baten.
Iemand anders ook een t-mobile abbonnement ???? er is toch wel iemand die dat ook heeft
Ik vind zelf GSPlayer erg fijn. Zit alles in mp3, ogg, playlists en equalizers.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:37:
Hebben jullie nog een suggestie over een 'simpel' mp3 programma? Met simpel bedoel ik dat hij gewoon geluidsbestanden moet afspelen, een equalizer moet hebben, en de mogelijkheid tot playlists maken. En als het mogelijk is, moet ie ook nog geluid afspelen wanneer het scherm uit staat.
bvd
Grootste voordeel vind ik dat je het programma zo kan instellen dat je met één druk op de knop het scherm uit kan zetten met toetsblokkering aan. Wel zo handig in de broekzak
Dat vraag ik me ook afSinnedje schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:15:
Wat doen jullie met die styli? Tussen een bankschroef zetten en goed aandraaien? Haha sorry hoor, maar ik heb nu al bijna 2 maanden de P3600, zeer frequent gebruik, echt niks aan de hand. Heb het ding ook al vaak genoeg uit m'n jatten laten vallen maar geen probleem.
EDIT: met het 'ding' doel ik op de stylus he. Niet het apparaat zelf.