HTC P3600 deel 2 (Trinity, Orange SPV M700)

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.573 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
RricK schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:18:
[...]

hierbij quote ik even me eigen bericht. Ik krijg het niet voor mekaar om een mms te versturen ik heb alles precies zo ingesteld als op de t-mobile site maar ze gaan maar niet weg ze blijven hangen op 0% met het versturen. Ik heb momenteel de nieuwste dopod rom draaien hoopte dat het daarin zou werken maar het wil helaas niet baten.

Iemand anders ook een t-mobile abbonnement ???? er is toch wel iemand die dat ook heeft
Probeer het eens met de instellingen van deze website: http://www.bel.nl/Default.aspx
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:37:
Hebben jullie nog een suggestie over een 'simpel' mp3 programma? Met simpel bedoel ik dat hij gewoon geluidsbestanden moet afspelen, een equalizer moet hebben, en de mogelijkheid tot playlists maken. En als het mogelijk is, moet ie ook nog geluid afspelen wanneer het scherm uit staat.

bvd
Ik vind zelf GSPlayer erg fijn. Zit alles in mp3, ogg, playlists en equalizers.
Grootste voordeel vind ik dat je het programma zo kan instellen dat je met één druk op de knop het scherm uit kan zetten met toetsblokkering aan. Wel zo handig in de broekzak :) .
Sinnedje schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:15:
Wat doen jullie met die styli? Tussen een bankschroef zetten en goed aandraaien? Haha sorry hoor, maar ik heb nu al bijna 2 maanden de P3600, zeer frequent gebruik, echt niks aan de hand. Heb het ding ook al vaak genoeg uit m'n jatten laten vallen maar geen probleem.

EDIT: met het 'ding' doel ik op de stylus he. Niet het apparaat zelf. 8)
Dat vraag ik me ook af |:( . Is mij nog niet geluk zo ding door midden te krijgen. Heb er zelfs meerdere malen bijna met volle gewicht op geleund. Misschien levert Orange zwakkere pennetjes mee :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RricK schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:18:
[...]

hierbij quote ik even me eigen bericht. Ik krijg het niet voor mekaar om een mms te versturen ik heb alles precies zo ingesteld als op de t-mobile site maar ze gaan maar niet weg ze blijven hangen op 0% met het versturen. Ik heb momenteel de nieuwste dopod rom draaien hoopte dat het daarin zou werken maar het wil helaas niet baten.

Iemand anders ook een t-mobile abbonnement ???? er is toch wel iemand die dat ook heeft
Voeg mij maar toe als buddy stuur je wel even tekstbestand met mogelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
@ Yoshi: je zal even naar de klantenservice moeten bellen. Met een andere mobiele telefoon of met je huistelefoon. Dan activeren ze je SIM. Dit probleem had ik ook.

@Rrick: als je mij even mailt dan stuur ik je een installatiebestandje (.CAB) die alle instellingen installeert. Gaat dan allemaal automatisch en dan zou het goed moeten werken. edit: misschien handig als ik even mn mailadres erbij zet ;-) sinnedje AT zonnet PUNT nl

[ Voor 11% gewijzigd door Sinnedje op 20-03-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:51
Sinnedje schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:39:
@ Yoshi: je zal even naar de klantenservice moeten bellen. Met een andere mobiele telefoon of met je huistelefoon. Dan activeren ze je SIM. Dit probleem had ik ook.
bedankt :)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
@Adewidt
Mooie handige site is het wel echter staan daar dezelfde instellingen op alsop de t-mobile site. Dus het heeft helaas niet geholpen.

@ djelgrande
Ik heb je toegevoegd aan me buddy's hopelijk gaat het met dit bestand wel lukken.

@Sinnedje
Ik denk dat je die tool bedoeld die op de site van qtek te vinden is. Waarmee je alle netwerken kan instellen. Er komt dan een programma bij waarop je dan op het plaatje van de provider moet klikken. Deze heb ik ook geprobeerd. Er staan dan wel wat andere instellingen in maar deze hebben hetzelfde resultaat. Bij mijn vorige toestel (mda vario/qtek 9100) werkte deze instellingen verder uitstekend.
Mocht het toch een ander tooltje laat het even weten dan mail ik je direct. ( hij werkte tevens wel goed voor de gprs hsdpa instellingen)

[ Voor 4% gewijzigd door RricK op 20-03-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Niet online
Sorry, dat was inderdaad het programma wat ik bedoelde.

Je vertelt alleen niet wat nou de foutmelding is. (Als die er al is.)Probeer anders het volgende wat op de T-Mobile site staat:

Ik kan geen mms-berichten versturen. Wat nu?
Heb je je mobiele telefoon wel ingesteld voor T-Mobile Mms? Zo niet, dan adviseren wij je om dit alsnog te doen.

Krijg je een foutmelding zoals `APN onjuist` of `geen GPRS toegang` en heb je een T-Mobile Abonnement? Dan dien je de instellingen uit je toestel te verwijderen en deze opnieuw aan te vragen.

Neem anders contact op met T-Mobile Klantenservice: 0800 - 7111 (gratis) voor abonnees en 0900 - 0236 (€ 0,25 per gesprek) voor prepaid-klanten.

Ik zou gewoon naar de klantenservice bellen, het is tenslotte toch gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
-laat maar- :9

[ Voor 86% gewijzigd door YoshiBignose op 20-03-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ff een vraagje
Ik heb orange maar geen world... Zou het mogelijk zijn met de M700 te wappen zonder GPRS?? (dus met inbellen).
Iemand een idee hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
Sinnedje schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:32:
Sorry, dat was inderdaad het programma wat ik bedoelde.

Je vertelt alleen niet wat nou de foutmelding is. (Als die er al is.)Probeer anders het volgende wat op de T-Mobile site staat:

Ik kan geen mms-berichten versturen. Wat nu?
Heb je je mobiele telefoon wel ingesteld voor T-Mobile Mms? Zo niet, dan adviseren wij je om dit alsnog te doen.

Krijg je een foutmelding zoals `APN onjuist` of `geen GPRS toegang` en heb je een T-Mobile Abonnement? Dan dien je de instellingen uit je toestel te verwijderen en deze opnieuw aan te vragen.

Neem anders contact op met T-Mobile Klantenservice: 0800 - 7111 (gratis) voor abonnees en 0900 - 0236 (€ 0,25 per gesprek) voor prepaid-klanten.

Ik zou gewoon naar de klantenservice bellen, het is tenslotte toch gratis.
had wel verteld wat het probleem was staat een paar post hoger. Maar misschien is het wat raar omschreven. Het probleem is als volgt: als ik een mms bericht probeer te versturen dan gaat alles goed de mms gprs verbinding word goed opgezet waarna het bericht wordt verstuurt. Dat hij ook verstuurt wordt geeft de telefoon ook aan echter blijft hij hierbij steken op 0%. Als je dan na 15 minuten weer eens op dat envelopje klikt dan staat er nog steeds 0%.

Ik heb ook de t-mobile klanten service al gebelt maar deze gaven me aan dat ik de instllingen die op de site stonden moest opvolgen en gaven me nog een andere site voor busines klanten waar ik verder niet aan had. Verder wisten ze me ook nog te vertellen dat als ik er niet uit kwam dat ik dan naar een t-mobile shop moest gaan waar ze naar het probleem kunnen kijken. (dit heb ik nog niet gedaan)

Werkt het mmssen bij jou wel gewoon goed of heb je misschien geen t-mobile ? of heb je het verder nog niet geprobeerd dat kan ook sorry dat ik trouwens niet gelijk alle dingen die ik al heb geprobeerd erbij heb gezet had wel makkelijk voor jullie geweest excuses.

[ Voor 4% gewijzigd door RricK op 20-03-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Hi,

Wat zijn de instellingen voor de ingebouwde GPS?
Ik heb bij verbindingen een GPS icoon erbij m.b.v de registry tweak.
Hoe moet ik deze instellen??? Welke poort en bautrate kiezen???

Bij mij duurt het echt lang voordat ik verbinding heb met gps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:30

TheVMaster

Moderator WOS
visie schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:18:
ff een vraagje
Ik heb orange maar geen world... Zou het mogelijk zijn met de M700 te wappen zonder GPRS?? (dus met inbellen).
Iemand een idee hoe?
Hm...volgens mij is het zonder Orange World onmogelijk om te wappen/internetten dmv inbellen/gprs/umts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RricK schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:21:
[...]

had wel verteld wat het probleem was staat een paar post hoger. Maar misschien is het wat raar omschreven. Het probleem is als volgt: als ik een mms bericht probeer te versturen dan gaat alles goed de mms gprs verbinding word goed opgezet waarna het bericht wordt verstuurt. Dat hij ook verstuurt wordt geeft de telefoon ook aan echter blijft hij hierbij steken op 0%. Als je dan na 15 minuten weer eens op dat envelopje klikt dan staat er nog steeds 0%.

Ik heb ook de t-mobile klanten service al gebelt maar deze gaven me aan dat ik de instllingen die op de site stonden moest opvolgen en gaven me nog een andere site voor busines klanten waar ik verder niet aan had. Verder wisten ze me ook nog te vertellen dat als ik er niet uit kwam dat ik dan naar een t-mobile shop moest gaan waar ze naar het probleem kunnen kijken. (dit heb ik nog niet gedaan)

Werkt het mmssen bij jou wel gewoon goed of heb je misschien geen t-mobile ? of heb je het verder nog niet geprobeerd dat kan ook sorry dat ik trouwens niet gelijk alle dingen die ik al heb geprobeerd erbij heb gezet had wel makkelijk voor jullie geweest excuses.
RricK, is het gelukt met de instellingen die ik je gemaild heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
als ik die orange helpdesk bel (zo'n 06 nummer) dan moet ik mijn gsm nummer invullen, maar dan zegt hij dat het nummer niet wordt herkend ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
mobile625 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:31:
Hi,

Wat zijn de instellingen voor de ingebouwde GPS?
Ik heb bij verbindingen een GPS icoon erbij m.b.v de registry tweak.
Hoe moet ik deze instellen??? Welke poort en bautrate kiezen???

Bij mij duurt het echt lang voordat ik verbinding heb met gps...
Ik zou zeggen zoek eens in dit Topic op "GPS".
Deze vragen zijn al vele malen voorbij gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
wat is de beste betrouwbare umts/gprs download/upload datateller voor m700........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:10:
[...]

RricK, is het gelukt met de instellingen die ik je gemaild heb?
nee het is nog niet gelukt ik heb de instellingen er wel in gezet maar hij blijft nog steeds hangen bij 0%.

Maar lukt hij bij jullie wel om een mms te versturen.................???? En wat voor netwerkt heb je.
Wat hebben jullie bij de gprs instellingen ingesteld pap of chap authentication ?
Heb een mailtje gestuurt naar de t-mobile helpdesk dus hopelijk ga ik daar vandaag wat van horen.
Ik zal jullie op de hoogte houden

[ Voor 12% gewijzigd door RricK op 21-03-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Ik begrijp dat er geen GPS in de HTC Rom zit.

De gps functie zit wel in de Orange rom.
Kan iemand niet de orange nl rom dumpen ?

Zou alleen niet weten of je dan kan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
In de startpost, zijn er meerde alinea's aan gespendeerd. Meer hints geef ik je niet!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:49
ChiMan schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:33:
Je kan hier de GPS Camera downloaden en installeren op je M700.

Hiermee wordt je camera software geupdated naar versie 4.02 (build 26156).
Je kan hiermee dus foto's maken inclusief GPS track log.

Gebruik Resco Explore bijvoorbeeld om het te installeren (zet wel in options dat je alle files zichtbaar moeten zijn).
Kan ik die camera update zonder problemen uitvoeren op mijn Orange SPV M700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:26:
Owja, nog een leuke plugin voor mensen die SPB Weather gebruiken en niet gebruik willen maken van de standaard plaatsnamen. Werkt prima! Even goed lezen wat er wordt uitgelegd.

Link
Bedankt voor deze bruikbare tip! Ik zie alleen standaard maar drie dagen weersvoorspelling, is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ik kon die helpdesk maar niet bereiken op dat telefoon, dus toen naar die orangeshop gemailed en die hadden het binnen een paar uur geregeld. goeie zaak :)

heb ondertussen al prison break gekeken :9 ik gebruikte daarvoor TCPMP, weet iemand of het ook mogelijk is om hiermee subtitle bestanden te lezen (.srt enz.) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:49:
[...]

Bedankt voor deze bruikbare tip! Ik zie alleen standaard maar drie dagen weersvoorspelling, is hier wat aan te doen?
Dat had ik ook, en dan staat er bij de rest N/A, maar nu heb ik wel iets van 4 dagen die worden weergegeven incl. plaatje. Ik sluit hem aan en dan d.m.v. ActiveSync doe ik refresh all (heb er 3 open staan) en toen kwam alles wel binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
YoshiBignose schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:46:
ik kon die helpdesk maar niet bereiken op dat telefoon, dus toen naar die orangeshop gemailed en die hadden het binnen een paar uur geregeld. goeie zaak :)

heb ondertussen al prison break gekeken :9 ik gebruikte daarvoor TCPMP, weet iemand of het ook mogelijk is om hiermee subtitle bestanden te lezen (.srt enz.) ?
Gaat dit bovenste over Orange TV? Ik wil dat ook graag op mijn Ornage SPV M700!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam het volgende tegen op xda:

- Touchscreen probleem (het verschijnen van "start-menu" zonder dat je het aanraakt, wat vervolgens leidt tot het niet meer reageren van het touchscreen). Het schijnt dat het moederbord een defect vertoont en in dat geval vervangen moet worden en er is een fix in de software verwerkt.

- CPU wordt zeer traag (Met het spelen van wat uitgebreide spellen (dus niet solitaire of iets dergelijks) word de CPU zeer traag. Alleen de soft-keys schijnen dan te werken. Het lijkt wel of die dan vast loopt.

Herkennen mensen deze problemen die in het bezit zijn van een SPV M700 (of HTC P3600) heb er nog niemand over gehoord op tweakers, maar schijnt helemaal hot te zijn op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
umts/3g counter traffic monitor gezocht...
wie heeft ervaringen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:34:

- Touchscreen probleem (het verschijnen van "start-menu" zonder dat je het aanraakt, wat vervolgens leidt tot het niet meer reageren van het touchscreen). Het schijnt dat het moederbord een defect vertoont en in dat geval vervangen moet worden en er is een fix in de software verwerkt.

- CPU wordt zeer traag (Met het spelen van wat uitgebreide spellen (dus niet solitaire of iets dergelijks) word de CPU zeer traag. Alleen de soft-keys schijnen dan te werken. Het lijkt wel of die dan vast loopt.

Herkennen mensen deze problemen die in het bezit zijn van een SPV M700 (of HTC P3600) heb er nog niemand over gehoord op tweakers, maar schijnt helemaal hot te zijn op xda.
Die van mij loopt wel eens vast ja... Maar dit kan ook goed komen omdat ik niet geduldig genoeg ben...

Over de styles:

Mijn eerste is inmiddels ook gebroken, ze breken af aan de bovenkant waar het zwarte materiaal begint. Een klein buigend moment is voldoende. Waarschijnlijk ligt het aan de manier van vasthouden, aangezien ik er met mijn P910 nooit geen last van had. Probeer nu een nieuwe houding aan te nemen, zodat ik de stylus niet te "hard" klem tussen mijn duim en vingers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:34:

Ik vind die problemen zo snel niet (in grote mate) terug op xda. Eén topic over het startmenu waarin enkele mensen het probleem hebben en eentje zegt het alleen soms te hebben. Heb je een link naar de verklaring dat het om het moederbord zou gaan?

Heb zelf nog geen echte problemen (enkel vastlopertje), maar heb m'n M700 nog geen week. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Vjenne-ICT schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:59:
[...]

Gaat dit bovenste over Orange TV? Ik wil dat ook graag op mijn Ornage SPV M700!
nee, gewoon gedownload divx filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet het volgende probleem zich voor. Ik heb TomTom 6 geinstalleerd met een kaart van west europa. Op zich werkt dit wel, ben nog niet buiten geweest om GPS ontvangst te krijgen. Maar zodra ik TomTom voor de 2e keer opstart dan zegt ie geen kaart gevonden. Kijk ik dan via activesync op mijn opslagkaart dan zijn alle mappen leeg. Ook heb ik al gehad dat er zo'n 60 mappen stonden met allemaal rare tekens. Wilde ik deze proberen te verwijderen dan kon dat niet omdat zo'n map niet van die tekens kan bevatten :?

Nu haal ik de sd kaart uit de telefoon en stop hem in de cardreader en dan is alles weer goed!

Zodra ik weer kijk via de telefoon is het ook nog goed, maar zodra ik tomtom voor de TWEEDE keer opstart is het gebeurd met de kaart. Dan kan ik ook via totalcommander er niet meer bij en moet ik dus de kaart eruit halen...

Iemand enig idee wat dit kan zijn??

btw de card is van transcend 80x 2 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21
Frunnik schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:37:
In de startpost, zijn er meerde alinea's aan gespendeerd. Meer hints geef ik je niet!! _/-\o_
Bij mijn werkt het perfect.

Installeren is altijd op eigen risco maar daarom zijn we ook tweakers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:49:
[...]

Ik vind die problemen zo snel niet (in grote mate) terug op xda. Eén topic over het startmenu waarin enkele mensen het probleem hebben en eentje zegt het alleen soms te hebben. Heb je een link naar de verklaring dat het om het moederbord zou gaan?

Heb zelf nog geen echte problemen (enkel vastlopertje), maar heb m'n M700 nog geen week. :)
Dat kan ik zeker. link. Moederbord vervangen en software fix (in duitsland) zie onderaan de pagina.

Lees dit eens door voor de trage CPU door bijv. uitgebreidere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 22:04:
Bij mij doet het volgende probleem zich voor. Ik heb TomTom 6 geinstalleerd met een kaart van west europa. Op zich werkt dit wel, ben nog niet buiten geweest om GPS ontvangst te krijgen. Maar zodra ik TomTom voor de 2e keer opstart dan zegt ie geen kaart gevonden. Kijk ik dan via activesync op mijn opslagkaart dan zijn alle mappen leeg. Ook heb ik al gehad dat er zo'n 60 mappen stonden met allemaal rare tekens. Wilde ik deze proberen te verwijderen dan kon dat niet omdat zo'n map niet van die tekens kan bevatten :?

Nu haal ik de sd kaart uit de telefoon en stop hem in de cardreader en dan is alles weer goed!

Zodra ik weer kijk via de telefoon is het ook nog goed, maar zodra ik tomtom voor de TWEEDE keer opstart is het gebeurd met de kaart. Dan kan ik ook via totalcommander er niet meer bij en moet ik dus de kaart eruit halen...

Iemand enig idee wat dit kan zijn??

btw de card is van transcend 80x 2 GB
Typisch geval van corrupte SD kaart? zie dit topic. P4350 / P3300 / P3600 zijn al bekend met het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 22:30:
Dat kan ik zeker. link. Moederbord vervangen en software fix (in duitsland) zie onderaan de pagina.
Okay. Het zijn er voor zover ik kan zien nog geen bosjes mensen, maar het zou niet mooi zijn om ook een touchscreen-probleem te krijgen. Onduidelijk lijkt wel te zijn of het een hardware of software probleem is. Zou het in het laatste geval niet per ROM kunnen/moeten verschillen?
Lees dit eens door voor de trage CPU door bijv. uitgebreidere spellen.
Aha.. deze had ik verkeerd begrepen van je. Ik dacht dat je bedoelde dat de PDA in zijn geheel (en voor altijd) traag werd door het installeren/spelen van die games. Het is dus alleen tijdens het spelen van die games.
Voor mij persoonlijk geen issue aangezien ik voor (uitgebreide) games wel andere hardware heb, maar misschien dat veelvuldig OV-gebruikers hier wel ervaring hebben met het probleem? Ik vraag me wel af hoeveel mensen de HTC/MPV mede kopen voor de games.

Ik zal in elk geval de komende weken in de gaten houden of ik dergelijke (of andere) vreemde zaken opmerk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:00:
[...]

Okay. Het zijn er voor zover ik kan zien nog geen bosjes mensen, maar het zou niet mooi zijn om ook een touchscreen-probleem te krijgen. Onduidelijk lijkt wel te zijn of het een hardware of software probleem is. Zou het in het laatste geval niet per ROM kunnen/moeten verschillen?

[...]

Aha.. deze had ik verkeerd begrepen van je. Ik dacht dat je bedoelde dat de PDA in zijn geheel (en voor altijd) traag werd door het installeren/spelen van die games. Het is dus alleen tijdens het spelen van die games.
Voor mij persoonlijk geen issue aangezien ik voor (uitgebreide) games wel andere hardware heb, maar misschien dat veelvuldig OV-gebruikers hier wel ervaring hebben met het probleem? Ik vraag me wel af hoeveel mensen de HTC/MPV mede kopen voor de games.

Ik zal in elk geval de komende weken in de gaten houden of ik dergelijke (of andere) vreemde zaken opmerk. :)
Dat was dus ook mijn vraag of mensen dit soort dingen ook opmerken met bijv. de nederlandse rom van HTC en de SPV m700 rom. Het viel mij gewoon op en dacht, misschien is het handig om even mede te delen.

Niet heel veel mensen gaan uitgebreide spellen spelen nee, maar bijv. streetdual is wel een grappig spel voor bijv. mensen die gebruik maken van OV. Zou toch zonde zijn om dit soort spellen niet te kunnen spelen (waardoor je dus beperkt word) terwijl het wel mogelijk moet zijn op zo'n toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:49:
[...]

Dat startmenu gevalletje heb ik ook op mijn P3600, echter nadat het menu verschijnt (zonder dat ik op start druk), kan ik gewoon verder werken door op het scherm te drukken, waarna het startmenu verdwijnt. Irritant kan het zeker zijn, maar ook niet meer dat dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:09:
[...]

Dat startmenu gevalletje heb ik ook op mijn P3600, echter nadat het menu verschijnt (zonder dat ik op start druk), kan ik gewoon verder werken door op het scherm te drukken, waarna het startmenu verdwijnt. Irritant kan het zeker zijn, maar ook niet meer dat dat...
Kan wel resulteren in een "frozen" screen. Dat je scherm helemaal niet meer reageert. Zie mijn post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:03:
Dat was dus ook mijn vraag of mensen dit soort dingen ook opmerken met bijv. de nederlandse rom van HTC en de SPV m700 rom. Het viel mij gewoon op en dacht, misschien is het handig om even mede te delen.
Ik ga er op letten.. als het voorkomt laat ik het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Zijn er overigens meer mensen waarvan een (of beide) stylus(sen) door midden gebroken zijn? 'k las dat er in ieder geval twee personen zijn met dit probleem (naast mijzelf).

Als blijkt dat er meer mensen zijn doet Orange misschien minder moeilijk met het vervangen van de kapotte stylus. 'k krijg bij de klantenservice namelijk te horen dat het mijn eigen schuld is en ze verwijzen me door naar de Orange shop (daar zouden ze wel coulant kunnen zijn...maar ja dat hangt dan weer af van de verkoper in de winkel :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
TheVMaster schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:06:
Zijn er overigens meer mensen waarvan een (of beide) stylus(sen) door midden gebroken zijn? 'k las dat er in ieder geval twee personen zijn met dit probleem (naast mijzelf).

Als blijkt dat er meer mensen zijn doet Orange misschien minder moeilijk met het vervangen van de kapotte stylus. 'k krijg bij de klantenservice namelijk te horen dat het mijn eigen schuld is en ze verwijzen me door naar de Orange shop (daar zouden ze wel coulant kunnen zijn...maar ja dat hangt dan weer af van de verkoper in de winkel :+).
Nog niet voor elkaar weten te krijgen en heb ook geen idee hoe het kan gebeuren. Maar heb hem ook nog geen week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hyp Hyper schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:13:
[...]

Nog niet voor elkaar weten te krijgen en heb ook geen idee hoe het kan gebeuren. Maar heb hem ook nog geen week...
'k weet het ook niet, maar bij mij brak m'n eerste stylus spontaan doormidden toen ik hem uit de telefoon haalde. De 2e doet het overigens nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Laatst online: 09-10-2024
Okay, okay! Ik geef het eerlijk toe, mijn stylus is ook gebroken. Door een lullig valletje van 1 meter hoog op zeil. Hij was wel afgebroken binnen het metalen houdertje dus een beetje secondelijm later doet ie het nu weer perfect. Sowieso krijg je een tweede erbij, dus het mag niet zo'n probleem zijn...

Ik merk ook het touchscreen/vertraging probleem op, helaas. Sommige spelletjes zijn hierdoor idd behoorlijk onspeelbaar, tenzij je gewend bent de beta versie van emulatoren uit te proberen...

Iemand die weet heeft of je automatisch van profile kan veranderen bij aansluiten van de headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Sunra schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:49:
Okay, okay! Ik geef het eerlijk toe, mijn stylus is ook gebroken. Door een lullig valletje van 1 meter hoog op zeil. Hij was wel afgebroken binnen het metalen houdertje dus een beetje secondelijm later doet ie het nu weer perfect. Sowieso krijg je een tweede erbij, dus het mag niet zo'n probleem zijn...

Ik merk ook het touchscreen/vertraging probleem op, helaas. Sommige spelletjes zijn hierdoor idd behoorlijk onspeelbaar, tenzij je gewend bent de beta versie van emulatoren uit te proberen...

Iemand die weet heeft of je automatisch van profile kan veranderen bij aansluiten van de headset?
Ja natuurlijk heb je er twee, maar daar gaat het niet om. Een stylus hoort niet binnen 2 a 3 weken kapot te gaan. Ik heb hiervoor de QTEK 9100 gehad en ook een aantal jaren ene iPAQ enneh...daarvan is de stylus nog nooit gebroken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:28:
[...]

Kan wel resulteren in een "frozen" screen. Dat je scherm helemaal niet meer reageert. Zie mijn post hierboven.
Dat heb ik dus in de tijd dat ik hem heb (maandje of 2), nog niet gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er ook iemand de orange mail, world, internet en mms instellings voor de engels talige trinity.
Ik heb al verscheidene cab van het internet geprobeerd maar het wel maar niet lukken om ze allemaal goed te krijgen.
Orange world en internet doet het maar ik krijg het niet voor elkaar om de mms goed te krijgen.
Mms staat geactiveerd bij orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2020
Ter info:
Heb HTC nog eens gemaild wanneer er mogelijk een update van hun kant uit kwam:

Hello Willis,

The HTC P3600 currently does not offer GPS Functionality. While we are aware that some other derivatives of the P3600 may have already released this update, HTC has not yet set a date on the final release of the ROM update, as other updates are being included in the release.

Please continue to check the www.europe.htc.com support section for an update section, which is to be included once ROM updates have been released.

Thank you for your enquiry, Should you have any other problem, please do not hesitate to call us. Your Local number can be found at http://www.europe.htc.com/support/cs_by_phone.html

Best regards,

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:06:

Ga gewoon naar zon leuke dame die bij de Orange Shop werkt ;) . Of een knul die het probleem ook heeft gehad, zal er dan toch niet zo moeilijk over doen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:11:
Heeft er ook iemand de orange mail, world, internet en mms instellings voor de engels talige trinity.
Ik heb al verscheidene cab van het internet geprobeerd maar het wel maar niet lukken om ze allemaal goed te krijgen.
Orange world en internet doet het maar ik krijg het niet voor elkaar om de mms goed te krijgen.
Mms staat geactiveerd bij orange.
J.P. geef even je emailadres vrij, dan mail ik je even een tekst bestand met daarin misschien de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
GPS op mijn SPV M700 werkt prima! Van Best tot ongeveer Weert gereden (binnen de Eindhoven citymap) zonder positie kwijt te raken binnen TomTom.

Het ging niet slechter dan met m'n TomTom GO. (al heeft die natuurlijk een veel grotere speaker en dus beter/harder geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
als ik wil internetten zegt hij dat de verbinding aan de andere kant is verbroken. ik heb dit eerder hier zien langs komen maar ik kan het niet meer vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al eerder melde, zijn bij mij beide styli afgebroken binnen twee weken en echt niet door
vallen of vermeende bankschroeven _/-\o_
Eentje gerepareerd met secondenlijm, maar later op een andere plaats weer kapot,
lijkt wel of ze slecht tegen de warmte van je hand kunnen of zo!!
Nu heb er een uitgeboord en er een stalen pennetje met knopje ingelijmd (lees popnagel)
Het is voor mij lastig om ff naar de orangeshop te rijden omdat de dichtstbijzijnde ruim 20 km hier vandaan is.

Wel inmiddels Tomtom versie Benelux geinstalleerd en getest, werkt prima!!

Orange SPV-M700 met Sandisk 2gb Ultra ll mini SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
YoshiBignose schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:13:
als ik wil internetten zegt hij dat de verbinding aan de andere kant is verbroken. ik heb dit eerder hier zien langs komen maar ik kan het niet meer vinden :/
Dat deed ie bij mij als ik geen gprs-dekking had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Hyp Hyper schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:53:
[...]

Dat deed ie bij mij als ik geen gprs-dekking had...
waarom heb ik geen gprs dekking dan hier in de randstad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
YoshiBignose schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:42:
[...]

waarom heb ik geen gprs dekking dan hier in de randstad?
Dat zeg/weet ik niet. Alleen dat dit bij mij optrad als ik geen gprs-dekking had. (geen G)
Jij zou zelfs umts moeten hebben, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
aaaaah het werkt :D mooi. maar nog een vraag, als ik bij orange inlog met mijn gegevens, dan zegt hij dat ik niet de contract eigenaar ofzo ben.. wat bedoelen ze daarmee?

edit: ah, werkt nu ook al :D

[ Voor 8% gewijzigd door YoshiBignose op 22-03-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:04

DMV

YoshiBignose schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:13:
Kijk 'ns op http://www.smartmobility.nl/ voor een update:
"UMTS, GPRS & MMS Instellingen"

Ik had deze nodig om UMTS aan de praat te krijgen op de DOPOD rom.
Natuurlijk moeten ook je inlog gegevens van GPRS goed staan.

AMD Athlon XP 1600+ @ 1490 | A7V266-E | 512Mb DDR | 2x20Gb HD Raid | Finding time for some H2O cooling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Ik las net dat de N95 eindelijk verkocht wordt, maar toen ik door de specs ging kwam ik er achter dat hij op veel punten gelijk en zelfs beter is dan de P3600.
Hij heeft alleen geen Touchscreen en werkt met symbian (:r)

Kan iemand nog meer nadelen noemen aan deze telefoon (N95)?

[ Voor 26% gewijzigd door A_to_the_S op 23-03-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
A_to_the_S schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:55:
Enorm lange wachttijd voor releasedatum.....
Niet eens toucschreen of een slide qwerty-keyboard......
Weinig vernieuwende specs voor z'n releasedatum(mei/juni)......
en ook nog eens rete duur!!!!!

Ik las net dat de N95 eindelijk verkocht wordt, maar toen ik door de specs ging kwam ik er achter dat hij op veel punten gelijk en zelfs beter is dan de P3600.
Hij heeft alleen geen Touchscreen en werkt met symbian (:r)

Ehh..'k ken er twee :

1. Het is een Nokia
2. Hij draait op Symbian (is al genoemd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
A_to_the_S schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:55:
Ehm tja.. het hangt samen met het ontbreken van een touchscreen, maar toch: vast weer net zo'n idioot kleine toetsjes als de N73. Ik druk er drie tegelijk in. En om nou te moeten internetten, sms'en etc. met m'n nagels?

En verder is ie een beetje dikker dan de P3600. Ik heb gemerkt dat ik het belangrijker vind dat een telefoon (relatief) dun is dan wat korter of smaller. Zo heb je wel nog een flink scherm etc. terwijl het toch geen bakbeest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Als er met de software half zoveel problemen zijn als met de huidige producten. Dan zal je er geen plezier van hebben.

Denk ook dat de N95 flink batterij verbruik heeft, en scherm is volgens mij aanzienlijk kleiner wat internet navigatie etc wat belemmert. En gewoon ASO duur, vergeleken met wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik merk de laatste tijd een raar probleemmet mijn Orange SPV M700. Als ik de smsberichtenbox wil openen dan zit daar een vetraging in voordat die het opent. Ik heb de in, out en send box niet erg vol staan. Herkend iemand deze problemen of weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 02:19:
Ik merk de laatste tijd een raar probleemmet mijn Orange SPV M700. Als ik de smsberichtenbox wil openen dan zit daar een vetraging in voordat die het opent. Ik heb de in, out en send box niet erg vol staan. Herkend iemand deze problemen of weet iemand waar dit aan kan liggen?
Bij de P3600 nog niet gemerkt, bij mijn SE W900 diei k had/heb kwam dit probleem ook voor. Niet perse het laden van de inbox. Maar meer van het laatste bericht naar het eerste bericht van de inbox.. alsof die dan super lang aan het laden is. Duurt soms paar seconden.. vond het altijd maar raar!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met het opnemen van telefoongesprekken met de P3600. Navraag in verschillende winkels levert reacties die varieren van 'mag niet' tot 'moet wel kunnen'. Het schijnt per toestel te verschillen.
Een kennis heeft een S200. Via Notes bij een telefoongesprek kan hij wel een gesprek opnemen, maar de andere kant van de lijn is niet hoorbaar. Is dit ook zo bij de P3600?
Lukt het misschien wel met programma's als NoteM, ViTO SoundExplorer and Resco Audio Recorder of PMRecorder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Mijn stylus van mijn M700 is gisteren ook door midden gebroken!!!
Was aan het typen en spotaan brak het af.

Ik heb meerdere PDA' gehad en nooit eerder gebeurt.

Iemand al bij Orange langs geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
ChiMan schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:01:
Mijn stylus van mijn M700 is gisteren ook door midden gebroken!!!
Was aan het typen en spotaan brak het af.

Ik heb meerdere PDA' gehad en nooit eerder gebeurt.

Iemand al bij Orange langs geweest?
Het lijkt erop dat Orange nogal een zwakke stylus meeleverd.
Ik denk dat het handig is als de Orange M700 gebruikers gezamelijk een klacht in te dienen.

Het lijkt in mijn opzichten hier eerder te gaan om een fabricagefout dan dat het door de gebruikers komt. De stylus van mijn P3600 leeft nog steeds. Als ik veel kracht op het zwarte uiteinde zet gebeurd er ook niets. Een stylus mag in mijn ogen niet onder "normaal" gebruik afbreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen koop zo'n stylus pakket met 3 stylussen en dan kijken of die bij hetzelfde gebruik ook afbreekt, dan weet je of het een fabricage fout is van Orange. Of mensen die de HTC P3600 hebben of die er ook last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand een programma of iets dergelijks om bijv. van verwijderde programma's ook in het register de mappen te verwijderen, cache schonen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ik gebruik mijn nintendo DS stylus, die is veel beter 8) 8) 8) 8) :*) :*) :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
YoshiBignose schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:47:
ik gebruik mijn nintendo DS stylus, die is veel beter 8) 8) 8) 8) :*) :*) :*) :*) :*)
Whaha.. doe ik thuis ook wel. Helaas past ie niet in de HTC/SPV dus geen handige oplossing voor onderweg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Hyp Hyper schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:49:
[...]

Whaha.. doe ik thuis ook wel. Helaas past ie niet in de HTC/SPV dus geen handige oplossing voor onderweg. :)
dat is idd wel jammer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand al meer over de release date van de update voor HTC P3600 NL om GPS te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:26:
Ik zou zeggen koop zo'n stylus pakket met 3 stylussen en dan kijken of die bij hetzelfde gebruik ook afbreekt, dan weet je of het een fabricage fout is van Orange. Of mensen die de HTC P3600 hebben of die er ook last van hebben.
Als er geloof ik al bij 3 andere leden hetzelfde is gebeurt dan kan je met zekerheid zeggen dat de stylus van slechte kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ChiMan schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:48:
[...]

Als er geloof ik al bij 3 andere leden hetzelfde is gebeurt dan kan je met zekerheid zeggen dat de stylus van slechte kwaliteit is.
Volgens mij ben jij nummer 4 :)

Er is mij verteld dat als je bij de Orangeshop langsgaat je waarschijnlijk wel een nieuwe kunt krijgen. Mocht het niet lukken dan kunnen we altijd ff contact hebben met elkaar om gezamelijk iets richting Orange proberen te ondernemen (uit naam van de 'gedupeerden' even bellen of misschien een brief sturen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik begin me inmiddels af te vragen wanneer mijn eerste stylus gaat breken. :P
Heb hem nu een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:57:
Ik begin me inmiddels af te vragen wanneer mijn eerste stylus gaat breken. :P
Heb hem nu een week.
Spannendddd.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstork
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 15:44
Vandaag besteld bij de online Orange Shop. Kan haast niet wachten *O*

https://dirteam.com/dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchieSmokah
  • Laatst online: 06-09 10:47
Ben sinds deze week ook een gelukkige m700 user geworden. Nu heb ik alleen een vraagje over de wifi option, ik weet alleen niet of het in dit forum thuis hoort(zo niet mijn excuses alvast hiervoor...)

Bestaat er een mogelijkheid om via de ingebouwde wifi van een laptop (in mijn geval een macbook) het internet te gebruiken? Dat wil zeggen dat ik nu dus via een utp kabel internet op mn laptop heb en dus niet via een usb kabeltje het net op mijn m700 wil bereiken, maar dus mijn laptop als een soort host wil laten fungeren wat door mijn phone te bereiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
DutchieSmokah schreef op zondag 25 maart 2007 @ 23:57:
Ben sinds deze week ook een gelukkige m700 user geworden. Nu heb ik alleen een vraagje over de wifi option, ik weet alleen niet of het in dit forum thuis hoort(zo niet mijn excuses alvast hiervoor...)

Bestaat er een mogelijkheid om via de ingebouwde wifi van een laptop (in mijn geval een macbook) het internet te gebruiken? Dat wil zeggen dat ik nu dus via een utp kabel internet op mn laptop heb en dus niet via een usb kabeltje het net op mijn m700 wil bereiken, maar dus mijn laptop als een soort host wil laten fungeren wat door mijn phone te bereiken is.
Nagaan of je macbook wifi card driver ook soft ap (software access point) functie ondersteunt? Ja, stel dat in als soft ap, anders moet je een ad hoc verbinding maken... en je internet delen natuurlijk..... is zeer zeker mogelijk via wifi te internetten,,,,,
modem-->macbook NIC-->macbook WIFI-->m700 WIFI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Vraagje over de M700:

Weet iemand hoeveel kanalen de GPS ondersteund?

Ik ging er vanuit 12 maar vandaag heb ik met GPS Tuner lopen testen en hij vond er 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
ChiMan schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:05:
Vraagje over de M700:

Weet iemand hoeveel kanalen de GPS ondersteund?

Ik ging er vanuit 12 maar vandaag heb ik met GPS Tuner lopen testen en hij vond er 13.
hij beschikt over 12 kanalen. Misschien kan hij er meer vinden maar kan hij er maar met 12 tegelijk verbinding maken.
LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
Ik heb eigenlijk nog een vraag voor alle mensen die de T9 phonepad gebruiken. Ik heb deze ook geinstalleerd maar wat mij redelijk vaak gebeurd is dat deze niet op wil komen. Je maakt een sms bericht bijvoorbeeld en je kiest voor het phone pad en er gebeurd gewoon niets. De andere opties werken dan wel nog gewoon (Block recognizer, keyboard, letter reconizer en de transciber). Meestal dan helpt een soft reset maar soms moet ik het phonepad gewoon helemaal opnieuw installeeren.

Heeft iemand misschien ook last hiervan ?

Heb het volgende al geprobeerd

- Herinstallatie op het device zelf en op de storage card.
- Andere phonepad (engelstalige) en dan zelf de dutch t9 dll erin zetten

Dit heeft verder niet geholpen.
Ter info ik heb de engelstalige Dopod rom

[ Voor 19% gewijzigd door RricK op 26-03-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:40
RricK schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:38:
[...]

hij beschikt over 12 kanalen. Misschien kan hij er meer vinden maar kan hij er maar met 12 tegelijk verbinding maken.
LINK
Tsjah, veel meer dan 12 satellieten zul je toch niet boven je hebben hangen op een moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:11

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Na het lezen van de topic ga ik er ook maar een bestellen. Ik ga echter voor een kale van HTC. Kan er ik er 100% zeker van zijn als ik rom flash dat ik beschikking heb over de GPS module of zijn er ook mensen waarvan het niet gelukt is om de GPS aan de praat te krijgen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
RricK schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:33:
[...]
Het eerder beschreven MMS probleem.
"MMS versturen blijft hangen op de 0%"
(voor een uitgebreide probleem omschrijving kan je filteren op de naam Rrick in dit topic)
Ik had gezegd dat ik jullie op de hoogte zou houden van de mms voortgang. Vandaag heeft t-mobile me terug gebeld en heb met deze persoon meerdere malen de instellingen doorgelopen en de verbindingen opnieuw aangemaakt. Echter bleeft hetzelfde probleem nog steeds aan de orde. Waarop hij mij adviseerde op een harde reset te doen. Dit had ik al geprobeerd en ook al een andere rom geprobeerd. Dus dit heb ik niet gelijk geprobeerd.

Aangezien er verder niemand reageerd of zijn of haar MMS instellingen wel werken |:( ga ik zelf wel even moeite doen voor een kaartje met een ander netwerk. Kan me namelijk gewoon niet voorstellen dat het aan de telefoon zou liggen.

Poll: Poll: Werken jou T-mobile mms instellingen
Heb een ander netwerk en het werkt wel
Heb een ander netwerk en het werk NIET
Ja het werkt goed en heb T-mobile
Het werkt niet en heb T-mobile
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=179524&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 5% gewijzigd door RricK op 26-03-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
Sorry voor de 2 mensen die zo vriendelijk waren om al te stemmen maar ik heb de poll aangepast omdat hij anders niet zo heel veel nut had omdat hij een vraag miste. In iedergeval bedankt voor het reageeren alvast maar zou je nog een keer willen klikken bedankt . _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Erhnam schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:24:
Na het lezen van de topic ga ik er ook maar een bestellen. Ik ga echter voor een kale van HTC. Kan er ik er 100% zeker van zijn als ik rom flash dat ik beschikking heb over de GPS module of zijn er ook mensen waarvan het niet gelukt is om de GPS aan de praat te krijgen?
Flashen is op eigen risco.

Als je GPS wilt hebben moet je voor de Orange versie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
ChiMan schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:48:
[...]

Flashen is op eigen risco.

Als je GPS wilt hebben moet je voor de Orange versie gaan.
De HTC P3600 heeft ook de GPS module. Deze is echter softwarematig nog niet geactiveerd.

Smartmobility in België heeft als het goed is vandaag een Engelse HTC ROM uitgebracht met GPS ondersteuning.
Ik denk dat de rest snel volgt, anders de Dopod ROM erop flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Zojuist mijn eerste stylus gebroken. :(
Eén week en twee dagen volgehouden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:13:
Zojuist mijn eerste stylus gebroken. :(
Eén week en twee dagen volgehouden....
Zat er aan te komen hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:54:
[...]
De HTC P3600 heeft ook de GPS module. Deze is echter softwarematig nog niet geactiveerd.

Smartmobility in België heeft als het goed is vandaag een Engelse HTC ROM uitgebracht met GPS ondersteuning.
Ik denk dat de rest snel volgt, anders de Dopod ROM erop flashen.
Denk je dat er op korte termijn een NL ROM gaat verschijnen voor de P3600? Heb je ook een link naar de Engelse variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ja damn. :P
Als die van Orange allemaal zo snel breken heeft het waarschijnlijk ook niet veel nut bij Orange een nieuwe te vragen. (heb er dan zo'n 50 per jaar nodig)
Misschien inderdaad maar dat 3 stylus pakketje proberen en kijken of die beter zijn.

edit: je hebt zo ook een 3 in 1 stylus (stylus, resetpin en pen)

[ Voor 11% gewijzigd door Hyp Hyper op 26-03-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:15:
[...]

Ja damn. :P
Als die van Orange allemaal zo snel breken heeft het waarschijnlijk ook niet veel nut bij Orange een nieuwe te vragen. (heb er dan zo'n 50 per jaar nodig)
Misschien inderdaad maar dat 3 stylus pakketje proberen en kijken of die beter zijn.
Bij mij zijn ze ook al allebei gebroken.
De ene bij lichtjes vallen en de andere terwijl die in de spv zat opgeborgen viel in 1 keer opeens het zwarte stukje eraf.
Het kunstof matriaal is van een andere soort dan die van de spv m600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:41:
[...]

J.P. geef even je emailadres vrij, dan mail ik je even een tekst bestand met daarin misschien de oplossing.
Sorry wegens ziekte een tijdje niet op het forum geweest.
Mijn mail adres is palmansATorangeDOTnl
Heb de mms ondertussen wel aan de praat maar moet wel 2 verschillende cabs laden voor de instellings, 1 voor de mms en 1 voor de verbindingen.
Nu heb ik alleen nog het probleem dat als ik een mms naar mezelf stuur dat die verkleind bij mij aankomt terwijl ik hem naar een ander stuur komt die wel groot aan.
Weet iemand wat ik moet veranderen zodat die wel de orginele groote ontvangt?

Even off topic, heeft dit forum ook een optie dat je een mail krijgt als er iemand gereageerd heeft op je bericht?
Ik heb het nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:46:
[...]

Bij mij zijn ze ook al allebei gebroken.
De ene bij lichtjes vallen en de andere terwijl die in de spv zat opgeborgen viel in 1 keer opeens het zwarte stukje eraf.
Het kunstof matriaal is van een andere soort dan die van de spv m600.
Het leek bij mij wel of hij tijdens het gebruik gewoon week werd. Hij brak ook niet meteen af maar werd 'flexibel' op het punt waar plastic en metaal aan elkaar vastzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Hyp Hyper schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:57:
[...]

Het leek bij mij wel of hij tijdens het gebruik gewoon week werd. Hij brak ook niet meteen af maar werd 'flexibel' op het punt waar plastic en metaal aan elkaar vastzitten.
Ik heb vandaag telefonisch contact opgenomen met Orange (omdat ik via de webshop mijn toestel heb gekocht).

Moet mijn kapotte stylus met bon naar dichtsbijzijnde orange brengen en die sturen het op voor een nieuwe. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikermouse
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07 21:47
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:56:
[...]
Heb de mms ondertussen wel aan de praat maar moet wel 2 verschillende cabs laden voor de instellings, 1 voor de mms en 1 voor de verbindingen.
Zou je die instellingen hier kunnen posten? Bij mij doet MMS het ook niet (blijft hangen op 0%) met T-Mobile terwijl ik ook al van alles heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChiMan schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:11:
[...]

Ik heb vandaag telefonisch contact opgenomen met Orange (omdat ik via de webshop mijn toestel heb gekocht).

Moet mijn kapotte stylus met bon naar dichtsbijzijnde orange brengen en die sturen het op voor een nieuwe. _/-\o_
Hup Hup iedereen naar de Orange shop :9~

Of dat nu de oplossing zal zijn. Zijn er ook al mensen met een HTC P3600 die ook dit probleem ondervinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik ontvang woensdag eindelijk mijn P3600 binnen van de Smartphoneshop, maar nu las ik ergens dat in frankrijk de Dopod-machines onder naam van HTC zijn ingebracht. Deze machines zijn dus ook met Dopod firm (vanwege de GPS activatie), en geleverd in het wit.

Nu las ik weer op een andere site (XDA-devolpers) dat de HTC-P3600 (zwart) eigenlijk de dopod trinity p3600 is maar dan met de zwarte kapjes en de zilvere gedeeltes overgespoten (vandaar de loslatende lak). Maar nu is mijn vraag. Weet iemand van jullie of die witte kapjes ergens te verkrijgen zijn? Want als HTC ze met zwarte kapjes verkoopt, dan zullen de witte kapjes toch wel te importeren zijn he (Zoals alles wat de aziaten naar ons toesturen :p)

Thnx. alvast voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
bikermouse schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:50:
[...]

Zou je die instellingen hier kunnen posten? Bij mij doet MMS het ook niet (blijft hangen op 0%) met T-Mobile terwijl ik ook al van alles heb geprobeerd.
ah eindelijk nog iemand met hetzelde probleem. Ik heb ook al alles geprobeerd ik ben eigenlijk toch echt van mening dat er iets bij t-mobile niet goed zit. Ik ga morgen even een sim van mijn collega lenen en daarmee mms testen.

Ik heb werkelijk waar ook alles al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RricK schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:19:
[...]

ah eindelijk nog iemand met hetzelde probleem. Ik heb ook al alles geprobeerd ik ben eigenlijk toch echt van mening dat er iets bij t-mobile niet goed zit. Ik ga morgen even een sim van mijn collega lenen en daarmee mms testen.

Ik heb werkelijk waar ook alles al geprobeerd
Een goeije vriend van me heeft ook de HTC-P3600, met T-Mobile. En hij heeft voor alle aardigheid de MMS getest. Maar daar functioneerd alles wel.

Hij heeft alle instellingen van de site van T-Mobile overgenomen qua MMS settings. Dit zijn die settings.

Als je problemen met het instellen van je telefoon voor mms hebt, controleer dan stap voor stap de instellingen aan de hand van onderstaand schema.

Profiel Naam (Naam Proxy): T-MobileMMS
Homepage (URL, startpagina): http://t-mobilemms
IP-adres: 010.010.010.011 (of 10.10.10.11)
Drager gegevens: GPRS
Gebruikersnaam: tmobilemms
Password: tmobilemms
GPRS toegangspunt: mms
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
Sessie modus (connection mode): doorlopend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat mijn instellingen voor MMS weinig helpen want die zijn van orange.
Bij mij bleef die eerst ook aldoor op 0 % staan maar dat kwam doordat de verbinding niet goed stond.
B.v. orange mms en orange world en dan stond orange mms niet goed want die had de mms nodig...
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.