HTC P3600 deel 2 (Trinity, Orange SPV M700)

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.522 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Anoniem: 148697 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 07:08:
Ik denk dat mijn instellingen voor MMS weinig helpen want die zijn van orange.
Bij mij bleef die eerst ook aldoor op 0 % staan maar dat kwam doordat de verbinding niet goed stond.
B.v. orange mms en orange world en dan stond orange mms niet goed want die had de mms nodig...
Klopt! Ik heb gewoon de Orange-installatie laten ratelen en daarna pas wat Orange zaken (today plug-in en batterij-icon etc.) verwijderd. Maar de mms-instellingen staan standaard niet goed. Je moet idd handmatig orange mms aangeven als standaardverbinding.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 192669 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:53:
[...]

Hup Hup iedereen naar de Orange shop :9~

Of dat nu de oplossing zal zijn. Zijn er ook al mensen met een HTC P3600 die ook dit probleem ondervinden?
Als de vervangende ook weer na een week kapot gaat heb je er dus niet veel aan. :) Als het alleen de stylussen bij de M700 betreft (wel vreemd dan dat die andere maar wel gelijk uitziende stylussen hebben) schaf ik wel een vervangende P3600 stylus aan om van het gepruts af te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139108

*kick* :P
Anoniem: 192669 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:08:
[...]

Denk je dat er op korte termijn een NL ROM gaat verschijnen voor de P3600? Heb je ook een link naar de Engelse variant?
Ben ook erg benieuwd Adewidt! Ik heb zelf even gezocht, maar nergens iets te vinden... vertel vertel!! :D

btw: Ik heb m nu twee maanden, en ik heb inmiddels ook lakschade, maar ik vind t alsnog een overdreven discussie... zal niemand afraden dit ding aan te schaffen, en al zeker niet om zoiets lulligs als dat :P

@ Rrick: bij mij doet phonepad idd hetzelfde.... geen oplossingen so far

en tenslotte: mijn stylus is nog heel!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213947

Net ff een mailtje terug gekregen van HTC Europe. Het blijkt dat de kapjes wel te vervangen zijn, maar alleen door een Service Centrum. Zie mail:

Dear Customer The P3600 is available in both black and white. The colour cannot be changed except by a service centre, who will charge for this unless there is a manufacturing fault with the case. Your local service centre is:

Euro-Twice
Kempische Steenweg 293/2
BE-3500 Hasselt
HTC@eurotwice.be

If you wish for the cover to be changed to white, please contact the repair centre via email. They will inform you of the cost.

Thank you for your enquiry,

Should you have any other problem, please do not hesitate to call us.
Your Local number can be found at http://www.europe.htc.com/support/cs_by_phone.html

Best regards,
Paul Seabrook
HTC Europecallservice@htceurope.com
http://www.htc.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 19:02

DMV

Het is nu ongeveer 3 weken geleden dat ik mijn HTC P3600 heb gekregen. In die tijd heb ik het vrij intensief gebruikt (Enkele uren per dag). Toen ik 'm binnen kreeg heb ik er gelijk de dopod rom opgezet, omdat ik GPS wilde gebruiken. Mijn ervaringen tot nu toe:

GPS Werkt, nou ja min of meer. Als ik in de auto zit duurt het 5 tot 10 minuten voordat ik een fix krijg. Tom tom heeft meestal maar 1 of 2 streepjes, en zit er soms naast. De enige vergelijking die ik heb is met een Garmin Geko 301 GPS. Deze zet ik op dezelfde tijd aan en heeft al vrij snel (1-2 min) een fix met meer satelieten.
Aan de andere kant is het zo dat ik binnen soms wel een fix krijg met mijn P3600, terwijl mijn garmin er geen vind.

Sommige GPS programma's werken niet helemaal lekker. Ik heb GPS tuner geprobeerd, maar deze doet het alleen 1x na een softreset. Als ik het programma afsluit en opnieuw opstart vind ie geen gps meer. Ik gebruik nu GPS Utilities want met deze software kan ik handmatig de gps aan en uit zetten.

Ik heb nog geen last van afbrokkelende lak (hoewel ik er vrij voorzichtig mee ben)
Verder ben ik er hele tevreden mee.

Om de batterij levensduur zo goed mogelijk te verlengen heb ik eens gekeken waarop ik meest kan bezuiningen:
StatusI (mA)
Idle (alles uit,backligt = minimum)20
Telefoon aan (idle)21
Backlight (100%)120
Bluetooth (idle)45
Bluetooth (transmitting)75

AMD Athlon XP 1600+ @ 1490 | A7V266-E | 512Mb DDR | 2x20Gb HD Raid | Finding time for some H2O cooling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
DMV schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:47:
GPS Werkt, nou ja min of meer. Als ik in de auto zit duurt het 5 tot 10 minuten voordat ik een fix krijg. Tom tom heeft meestal maar 1 of 2 streepjes, en zit er soms naast. De enige vergelijking die ik heb is met een Garmin Geko 301 GPS. Deze zet ik op dezelfde tijd aan en heeft al vrij snel (1-2 min) een fix met meer satelieten.
Aan de andere kant is het zo dat ik binnen soms wel een fix krijg met mijn P3600, terwijl mijn garmin er geen vind.
Vreemd. Mijn M700 doet het prima in de auto. Eerste fix binnen 3 minuten. In het begin blijft hij een beetje rond de drie streepjes met af en toe een korte uitschieter naar 1 hangen in TomTom maar als ik een kwartier onderweg ben blijft ie vrijwel constant op 4 tot maximum. En dat terwijl hij dan in een ventilator rooster gemonteerde telefoonhouder zit in een Franse auto. (C3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2020
adewidt schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:54:
[...]
Smartmobility in België heeft als het goed is vandaag een Engelse HTC ROM uitgebracht met GPS ondersteuning.
Heb je hier een link van gevonden? Ik vind een engelse rom ook prima, maar kan zo even niks vinden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Nou.. ik krijg geen stylus van Orange. (technische dienst)

Eigenlijk hoef ik hem ook niet als hij weer in een week breekt. Het lijkt er op dat het alleen misgaat bij de M700. Zijn er ook P3600 gebruikers met een gebroken stylus?

Ik koop wel een echte HTC stylus. Al is, als ik in de webshops kijk, een beetje onduidelijk wanneer/of het een 3-pack betreft of een 1-in-3 stylus. (stylus, resetpin en balpen)
Soms noemen ze het ene en zetten er het plaatje van het andere bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-08-2024
Anoniem: 213947 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:43:
Net ff een mailtje terug gekregen van HTC Europe. Het blijkt dat de kapjes wel te vervangen zijn, maar alleen door een Service Centrum. Zie mail:

Dear Customer The P3600 is available in both black and white. The colour cannot be changed except by a service centre, who will charge for this unless there is a manufacturing fault with the case. Your local service centre is:

Euro-Twice
Kempische Steenweg 293/2
BE-3500 Hasselt
HTC@eurotwice.be

If you wish for the cover to be changed to white, please contact the repair centre via email. They will inform you of the cost.

Thank you for your enquiry,

Should you have any other problem, please do not hesitate to call us.
Your Local number can be found at http://www.europe.htc.com/support/cs_by_phone.html

Best regards,
Paul Seabrook
HTC Europecallservice@htceurope.com
http://www.htc.com
Hier heb ik mijn S200 weleens naartoe gestuurd voor een defect, heeft 2 maanden geduurd voordat ik hem terughad.. Bellen m.b.t. je reparatie heeft weinig zin, er "zijn" geen managers aanwezig en er wordt niet naar een oplossing gewerkt.. erg goed... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:46
Op XDA Developers kan je een Cab file downloaden zodat je sneller een fix krijgt met je GPS

Hier is de link.

Heb het zelf nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148697

Bij de orange spv m700 hed ik in de extended rom het bestand MP_MMS3.5_OrangeNL_Trinity_060818.CAB staan die de instelling voor de mms verzorgen.
Ik zie geen cab bestand staan die de verbindingen insteld.
Wil iemand kijken in zijn exended rom welke bestanden erin staan, ik denk dat ik er 1 mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 09:56
ChiMan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:49:
Op XDA Developers kan je een Cab file downloaden zodat je sneller een fix krijgt met je GPS

Hier is de link.

ik heb hem wel getest en ik moet zeggen dat ik echt veel sneller een fix heb.
Vooral binnenshuis heeft ie binnen 20sec een fix.

Voor mij werkt het super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11-2024
Bij mij geeft ie aan, installatie qgps mislukt???

Ik heb een SPV M700

Hellup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChiMan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:49:

Hier is de link.

Ik heb hem net getest en ik had buiten binnen 1 minuut een fix.
Dus het werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
mregeling2005 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:02:
[...]

ik heb hem wel getest en ik moet zeggen dat ik echt veel sneller een fix heb.
Vooral binnenshuis heeft ie binnen 20sec een fix.

Voor mij werkt het super!!
Wil je het eens proberen nadat je een soft reset hebt gedaan. Na een soft reset ben je namelijk al je gps data kwijt en als je dan via qgps informatie binnenhaalt kan je daadwerkelijk zien of het werkt.

(kan het niet testen, ben niet thuis 8)7 )
mobile625 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:10:
Bij mij geeft ie aan, installatie qgps mislukt???

Ik heb een SPV M700

Hellup
Cab file moet je installeren via je PDA. Dubbelklik erop en het installeert vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Ik heb em nu geinstalleerd, maar krijg de volgende fout melding bij 'connect'

HttpSendRequest failed: 12029

Wat is dit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-06 15:54
Hallo,

Ik ben sinds vandaag ook de trotse bezitter van een M700 geworden, gelijk alles uitgepakt en geinstalleerd. Maar nu heb ik hem opgestart maar na een kwartier heb ik nog altijd geen verbinding met het Orange Netwerk.... Ik heb alles standaard inclusief de Orange Software.

Is het normaal dat dit (de eerste keer) zolang duurt?

MVG

Sander

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192669

olliepower schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:50:
Hallo,

Ik ben sinds vandaag ook de trotse bezitter van een M700 geworden, gelijk alles uitgepakt en geinstalleerd. Maar nu heb ik hem opgestart maar na een kwartier heb ik nog altijd geen verbinding met het Orange Netwerk.... Ik heb alles standaard inclusief de Orange Software.

Is het normaal dat dit (de eerste keer) zolang duurt?

MVG

Sander
Via Orange Webshop besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
Jupz, wel jammer dat ze pas in het mailtje dat hij is verzonden melden dat je de eenmalige kosten (64,95) rembours moet betalen...

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 20:36

Stephane

Behhhhh

Je dient via klantenservice eerst Orange World te bestellen. Houdt er rekening mee dat je in no-time op die limiet van 25 MB zit. Orange is niet goedkoop met het tarief buiten die 25 MB !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
Ik bedacht me net inderdaad dat mijn Sim waarschijnlijk nog moet worden geactiveerd.

Stom van me. In ieder geval heel erg bedankt... ;)

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 13:49

TheVMaster

Moderator WOS
Ach..je voert de proxytruuk uit en van dat limiet ben je af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheVMaster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:09:
Ach..je voert de proxytruuk uit en van dat limiet ben je af :)
Inderdaad. Beetje op tweakers. Of E-buddy ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Franse, Belgische, Zweedse en Noorse GPS-enbled ROM's voor de P3600 zijn uit!!! 8)7 (zie link)

Een kwestie van dagen voor de Nederlandse??? Hoop ik? Heeft iemnad ervaring hiermee met vorige updates van andere HTC/Qtek modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 15:56
olliepower schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:15:
Jupz, wel jammer dat ze pas in het mailtje dat hij is verzonden melden dat je de eenmalige kosten (64,95) rembours moet betalen...
huh dat had ik niet

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Dan zul je dus niet hebben hoeven bijbetalen voor het toestel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Anoniem: 139108 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:54:
De Franse, Belgische, Zweedse en Noorse GPS-enbled ROM's voor de P3600 zijn uit!!! 8)7 (zie link)

Een kwestie van dagen voor de Nederlandse??? Hoop ik? Heeft iemnad ervaring hiermee met vorige updates van andere HTC/Qtek modellen?
Heb de Belgische, draait goed!! Tomtom werkt ook! (zit er niet std bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frunnik schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:40:
[...]

Heb de Belgische, draait goed!! Tomtom werkt ook! (zit er niet std bij)
Neem aan dat dit gewoon de nederlandse taal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 09:56
Anoniem: 192669 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:50:
[...]

Neem aan dat dit gewoon de nederlandse taal is?
Nee, dit is de engelse versie !!

de zogenaamde WWE_ versie van HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
williz schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:54:
[...]

Heb je hier een link van gevonden? Ik vind een engelse rom ook prima, maar kan zo even niks vinden. :*)
Zie hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299680
Deze ROM werkt alleen op WWE toestellen of toestellen die CID-lock vrij zijn!
ChiMan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:18:
[...]

Wil je het eens proberen nadat je een soft reset hebt gedaan. Na een soft reset ben je namelijk al je gps data kwijt en als je dan via qgps informatie binnenhaalt kan je daadwerkelijk zien of het werkt.

(kan het niet testen, ben niet thuis 8)7 )

[...]

Cab file moet je installeren via je PDA. Dubbelklik erop en het installeert vanzelf.
Ga er maar vanuit dat het niet werkt!

Ik zal kort uitleggen waarom:
Het programma is gemaakt voor Globallocate GPS chips. HTC gebruikt een Qualcomm chip voor de GPS. Om de chip aan te sturen zijn er drivers nodig. Bij de Globallocate GPS chip hebben de driver makers ondersteuning gemaakt voor "Ephemeris data". Dit is informatie waarin de banen van de satelieten voor een aantal dagen in staan beschreven. De Globallocate GPS weet dus zodra deze een sateliet oppikt waar de satelliet in de ruimte bevind. Zodra er drie of vier satelieten zijn gevonden is in principe vrijwel direct een fix mogelijk. Een fix zou dan theoretisch niet meer dan 5 seconden hoeven te duren.
Ik acht de kans heel klein dat HTC ook ondersteuning heeft gemaakt voor "Ephemeris data". Mocht deze ondersteuning er zijn dan acht ik de kans minimaal dat deze samenwerkt met de Globallocate GPS data. SirfIII heeft ook een eigen vorm om snel een fix te krijgen (InstantFix geloof ik). Dit werkt op vergelijkbare basis. De GPS aansturing van de HTC P3600 zit voor het grootste gedeelte in de Radio ROM van het toestel. De GPS driver van HTC is meer een door geef leuk van informatie uit GPS programma's. Ik acht de kans minimaal dat het programma echt invloed heeft.

De snelheid van een fix is van een aantal punten afhankelijk:
1. De sterkte van de "sateliet" signalen.
2. Verschil in locatie vanaf de laatste fix
3. Stilstaan of rijden

Hoe sterker de sateliet signalen hoe eerder een fix tot stand is gebracht. Met drie tot vier sterke signalen gaat een fix erg snel. Ik geloof dat na een fix er bekend is waar de satelieten zich bevinden waardoor andere satelieten sneller worden gevonden. Dit weet ik alleen niet geheel zeker.

De snelheid van een fix is het meest afhankelijk van het verschil in afstand met de laatste fix. Het apparaat onthoud de sateliet stand en positie van de laatste fix. Zodra je op dezelfde locatie binnen een niet al te lange periode opnieuw GPS aanspreekt zal een fix over het algemeen niet langer dan 30 seconden duren. Het maakt niet uit of je een softreset doet of niet! Dit heeft geen invloed op de tijd, alleen een geforceerde "ColdStart" maakt verschil.

Indien je stilstaat is een fix aanzienlijk sneller bereikt dan op het moment dat je beweegd. Je positie wordt berekend aan de hand van de locatie van satelieten. Zodra er bekend is waar de satelieten zich bevinden (bij een fix) is het alleen nog berekenen waar het GPS apparaat zich bevind. Zodra er niet bekend is waar de satelieten zich bevinden, en het GPS apparaat ook continu verplaatst wordt het een stuk lastiger de positie te bepalen.

Aan de hand van punt 2 denk ik dat sommige denken dat ze met de QGPS software een snellere fix hebben. Ik ben echter van andere mening :) . Het zou wel erg toevallig zijn dat software voor een andere GPS chip informatie download naar een locatie X. Dat vervolgens de HTC driver informatie van locatie X uitleest en ook nog eens kan verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

adewidt schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:58:
[...]
Zie hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299680
Deze ROM werkt alleen op WWE toestellen of toestellen die CID-lock vrij zijn!

[...]

Ik zal kort uitleggen waarom:
Het programma is gemaakt voor Globallocate GPS chips. HTC gebruikt een Qualcomm chip voor de GPS. Om de chip aan te sturen zijn er drivers nodig. Bij de Globallocate GPS chip hebben de driver makers ondersteuning gemaakt voor "Ephemeris data". Dit is informatie waarin de banen van de satelieten voor een aantal dagen in staan beschreven. De Globallocate GPS weet dus zodra deze een sateliet oppikt waar de satelliet in de ruimte bevind. Zodra er drie of vier satelieten zijn gevonden is in principe vrijwel direct een fix mogelijk. Een fix zou dan theoretisch niet meer dan 5 seconden hoeven te duren.
Ik acht de kans heel klein dat HTC ook ondersteuning heeft gemaakt voor "Ephemeris data". Mocht deze ondersteuning er zijn dan acht ik de kans minimaal dat deze samenwerkt met de Globallocate GPS data. SirfIII heeft ook een eigen vorm om snel een fix te krijgen (InstantFix geloof ik). Dit werkt op vergelijkbare basis. De GPS aansturing van de HTC P3600 zit voor het grootste gedeelte in de Radio ROM van het toestel. De GPS driver van HTC is meer een door geef leuk van informatie uit GPS programma's. Ik acht de kans minimaal dat het programma echt invloed heeft.

De snelheid van een fix is van een aantal punten afhankelijk:
1. De sterkte van de "sateliet" signalen.
2. Verschil in locatie vanaf de laatste fix
3. Stilstaan of rijden

Hoe sterker de sateliet signalen hoe eerder een fix tot stand is gebracht. Met drie tot vier sterke signalen gaat een fix erg snel. Ik geloof dat na een fix er bekend is waar de satelieten zich bevinden waardoor andere satelieten sneller worden gevonden. Dit weet ik alleen niet geheel zeker.

De snelheid van een fix is het meest afhankelijk van het verschil in afstand met de laatste fix. Het apparaat onthoud de sateliet stand en positie van de laatste fix. Zodra je op dezelfde locatie binnen een niet al te lange periode opnieuw GPS aanspreekt zal een fix over het algemeen niet langer dan 30 seconden duren. Het maakt niet uit of je een softreset doet of niet! Dit heeft geen invloed op de tijd, alleen een geforceerde "ColdStart" maakt verschil.

Indien je stilstaat is een fix aanzienlijk sneller bereikt dan op het moment dat je beweegd. Je positie wordt berekend aan de hand van de locatie van satelieten. Zodra er bekend is waar de satelieten zich bevinden (bij een fix) is het alleen nog berekenen waar het GPS apparaat zich bevind. Zodra er niet bekend is waar de satelieten zich bevinden, en het GPS apparaat ook continu verplaatst wordt het een stuk lastiger de positie te bepalen.

Aan de hand van punt 2 denk ik dat sommige denken dat ze met de QGPS software een snellere fix hebben. Ik ben echter van andere mening :) . Het zou wel erg toevallig zijn dat software voor een andere GPS chip informatie download naar een locatie X. Dat vervolgens de HTC driver informatie van locatie X uitleest en ook nog eens kan verwerken.
Bedankt voor de goede uitleg. Hoop dat er snel een NL GPS ROM komt om het te activeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:34
Even een vraagje aan alle Orange SPV700 bezitters. Ik merk dat als ik mijn sms-berichten wil open vanaf het todayscherm dat daar enige vertraging in zit, hebben jullie dat ook? ik vind dit erg storend. Ik heb de inbox helemaal niet vol staan. Is dit een kwaal van de Orange SPV M700/HTC P3600, en nog belangrijke hebben meer mensen hier last van?

Ik hoop een antwoord van jullie te mogen ontvangen met mogelijk een oplossing.

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er niemand die even in zijn extended rom kan kijken van zijn spc m700?
Zie mijn vraag http://gathering.tweakers...message/27745444#27745444

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:17:
Even een vraagje aan alle Orange SPV700 bezitters. Ik merk dat als ik mijn sms-berichten wil open vanaf het todayscherm dat daar enige vertraging in zit, hebben jullie dat ook? ik vind dit erg storend. Ik heb de inbox helemaal niet vol staan. Is dit een kwaal van de Orange SPV M700/HTC P3600, en nog belangrijke hebben meer mensen hier last van?
Dat probleem heb ik vooralsnog niet. Wél dat ik soms (nadat ik via een waarschuwingstoon gehoord heb dat er een sms binnen is) géén envelopje op de taskbar zie maar het bericht wel binnen is. Ik sms niet zoveel dus hoe structureel dat is weet ik nog niet..

Edit: Ik heb nu een link aangemaakt op mijn today/vandaag scherm. Vooralsnog geen vertraging bemerkt. (zal het in de gaten houden)
Die sms'jes waar ik geen on-screen vermelding van kreeg waren trouwens wel Orange-sms'jes. Misschien dat het daarmee te maken had. (ook maar ff in de gaten houden)

[ Voor 17% gewijzigd door Hyp Hyper op 28-03-2007 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz

Bedankt voor de uitleg, er rest ons denk ik niets anders dan geduldig te wachten op de officiele update. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz

Tussen twee haakjes.. Was dat de Rom die hier aangegeven staat als:
HTC English HTC__001 1.23.405.2 1.07.0000 1.38.00.11 YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Hoe werkt die QGPS precies?

Wat voor stappen moet je nou volgen en aan houden?

Ik krijg mijn gps niet sneller aan de praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
mobile625 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:50:
Hoe werkt die QGPS precies?

Wat voor stappen moet je nou volgen en aan houden?

Ik krijg mijn gps niet sneller aan de praat...
Lees eens de post van adewidt, dan heb je door waarom je je GPS niet sneller aan de praat krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als die qgps niet werkt hoe kan het dan dat als ik qgps heb geinstalleerd en de 7 dagen heb gedownload en tomtom start en dan naar satalieten ga dan staan alle satalieten er in.
Eerst grijs en later worden sommige satalieten blauw. Dus dan leest tomtom wel de gegevens van qgps, of zie ik dat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Anoniem: 148697 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:13:
Als die qgps niet werkt hoe kan het dan dat als ik qgps heb geinstalleerd en de 7 dagen heb gedownload en tomtom start en dan naar satalieten ga dan staan alle satalieten er in.
Eerst grijs en later worden sommige satalieten blauw. Dus dan leest tomtom wel de gegevens van qgps, of zie ik dat verkeerd.
Ik heb QGPS niet geinstalleerd en ik heb ook grijze satellieten als ik tomtom opstart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de spv m700 met qgps zijn er direct 8 satalieten (grijs) zonder bruikbaar gps signaal.
Met de spv m600 met tomtom bluetooth is er 1 sataliet (grijs) zonder bruikbaar gps signaal.
Dit dus voordat die een fix heeft.
Ik ga nu de qgps even verwijderen en dan laat ik even weten wat die dan aangeeft...
Wat is een goed progje om een schermafbeelding te maken...

Ik heb hem verwijderd en ook nu zie ik ze direct, misschien dat die de info onthoudt.
Ik denk maar zo, het wordt er in ieder geval niet slechter van.

Verder moet ik zeggen dat i met de spv m700 wel een fix binnenhuis krijg en met de spv m600 niet.
Dit even buiten de qgps gelaten.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 148697 op 28-03-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Heb net vanwege een format van mijn miniSD kaart een verse tomtom geinstalleerd en meteen de eerste keer opstarten gaf een scherm met 10 grijze bolletjes, zowel rechtsboven in het "cirkeltje" als onder de balkjes.

Na installatie van het programma precies dezelfde situatie.

Het is in ieder geval meer dan 18 uur geleden dat ik tomtom heb gebruikt, dus een koude start mag het ook genoemd worden (en is de eerste keer opstarten na herinstall)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
Ik heb gebeld naar de Klantenservice over het feit dat mijn telefoon geen verbinding maakte met het netwerk van Orange. De eerste man die zei dat hij idd nog geactiveerd moest worden en dat dat binnen een uurtje was gedaan, ik daarna mijn telefoon helemaal uit en aan moest doen. Ok gedaan maar na twee uur lang afsluiten en opstarten maakte hij nog steeds geen verbinding. Dus ik nog een keer gebeld:
"Mijn collega, die u daar straks aan de lijn had die mocht je Sim helemaal niet activeren. Omdat je je telefoon heeft bestelt via de Online Shop duurt het nog drie dagen voordat het simmetje is geactiveerd 8)7 8)7 " Is het normaal dat dit zolang duurt, we zijn nu een dag verder en ik heb nog steeds geen verbinding....?

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
Ik probeer deze rom versie te downloaden van rapidshare.. maar lukt heeft iemand deze nog ergens beschikbaar staan.

English HTC__001 1.23.405.2 1.07.0000 1.38.00.11 YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zelf heb NEW: RUU_Trinity_HTC_WWE_1.23.800.2_6275_1.35.00.11_Shi p (LVSW Edition 2007-02-23) erop staan en ben er tevreden mee. Ik kan nu makkelijk zelf de cabs plaatsen in de extended rom zodat ze direct geinstalleerd worden bij een hard reset.
Hij had ook weer een nieuwere gemaakt maar die heb ik gisteren direct weer verwijderd, die was veel te kaal geplukt.
Ik wil alleen toch weer een keer een nederlandse rom erop, i mis de nederlandse taal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:12
Een poos geleden had iemand hier een lijstje gezet met het gemiddelde aantal satellieten waar hij verbinding mee had. Dat kwam gemiddeld uit op ongeveer 5 (lopen, tram, auto)
Daarop zei ik dat ik dat wat weinig vond.

Niet om te stangen ofzo maar ik kan nu melden dat ik met mijn Eten X500 met Sirfstar III in de auto of lopend whatever altijd verbinding heb met minstens 9 satellieten en dat TomTom met stapjes van 5 meter nauwkeurig af gaat tellen tot de te nemen afslag. Iets wat ik nog nooit eerder heb gezien met mijn Qtek S100 i.c.m. Adapt GPS ontvanger. Dus ik ben er erg tevreden mee. :)

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
FlowDesign schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:08:
Een poos geleden had iemand hier een lijstje gezet met het gemiddelde aantal satellieten waar hij verbinding mee had. Dat kwam gemiddeld uit op ongeveer 5 (lopen, tram, auto)
Daarop zei ik dat ik dat wat weinig vond.

Niet om te stangen ofzo maar ik kan nu melden dat ik met mijn Eten X500 met Sirfstar III in de auto of lopend whatever altijd verbinding heb met minstens 9 satellieten en dat TomTom met stapjes van 5 meter nauwkeurig af gaat tellen tot de te nemen afslag. Iets wat ik nog nooit eerder heb gezien met mijn Qtek S100 i.c.m. Adapt GPS ontvanger. Dus ik ben er erg tevreden mee. :)
Tja.. je hebt altijd beter/baas boven baas. :)
Ik ben al tevreden met die paar satellietjes die m'n M700 te pakken weet te krijgen aangezien het voor mijn doel (autonavigatie) goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand al meer informatie i.v.m. de GPS ROM NL voor de P3600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-06 21:05
Anoniem: 192669 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:34:
Iemand al meer informatie i.v.m. de GPS ROM NL voor de P3600?
2 April :) Vanaf dat moment zullen ze allemaal te downloaden zijn op de HTC site. (als het goed is)

Ik draai zelf de WWE rom die dus ook maandag gaat uitkomen :) Merk verder niet zo veel verschil met de dopod versie, alleen de stabiliteit van de 'radio' is weer beter :)
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:17:

Ik hoop een antwoord van jullie te mogen ontvangen met mogelijk een oplossing.

Alvast bedankt _/-\o_
Nee hier heb ik geen last van, en er staan toch echt bijna 7000 smsjes in mijn inbox ;)

[ Voor 40% gewijzigd door FlorisB op 28-03-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199546

Anoniem: 148697 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:21:
Is er niemand die even in zijn extended rom kan kijken van zijn spc m700?
Zie mijn vraag http://gathering.tweakers...message/27745444#27745444
Ik heb deze in mijn M700 staan:

MP_CVSDcpl_20060920.cab
MP_MMS3.5_OrangeNL_Trinity_060818.CAB
MP_TT6_Voice15_NLD.cab
PP_Fix_ShowTodayTheme.cab
PT_WA_Abaxia.CAB
ttn.cab
AutoRun.exe
ChgScutAttri.exe
cusTSK.exe
Config.txt

als je ze hebben wilt dan hoor ik het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor deze info.
De extended rom die ik nog op de pc heb staan, heeft ze allemaal die je hebt opgegeven.
Ik hoopte dat ik een cab bestand miste want ik kan niet vinden in welk bestand de orange world, internet, mms orange instellingen staan.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199546

zeg maar welke info je exact wil, dan zoek ik het op de mijne op, kun je het zo overnemen... (zeg ook ff waar ik het kan vinden, heb nog helemaal geen tijd gehad om mijzelf wegwijs te maken in de structuur e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 10:34
Anoniem: 213947 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:29:
[...]

Een goeije vriend van me heeft ook de HTC-P3600, met T-Mobile. En hij heeft voor alle aardigheid de MMS getest. Maar daar functioneerd alles wel.

Hij heeft alle instellingen van de site van T-Mobile overgenomen qua MMS settings. Dit zijn die settings.

Als je problemen met het instellen van je telefoon voor mms hebt, controleer dan stap voor stap de instellingen aan de hand van onderstaand schema.

Profiel Naam (Naam Proxy): T-MobileMMS
Homepage (URL, startpagina): http://t-mobilemms
IP-adres: 010.010.010.011 (of 10.10.10.11)
Drager gegevens: GPRS
Gebruikersnaam: tmobilemms
Password: tmobilemms
GPRS toegangspunt: mms
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
Sessie modus (connection mode): doorlopend
nog bedankt voor het testen.

Heb een goed bericht bij mij werkt het mmssen nu eindelijk goed. Ik heb de nieuwe Rom geinstalleerd van HTC (wwe) nadat deze was geisntalleerd heb ik zelf de installingen handmatig erin gezet (dus niet de verbindings tool gebruikt) waarna alles goed werkte.

Waarschijnlijk zat het probleem toch in die oude radio rom want dat is het enige verschil tussen de nieuwe htc rom en de laatste dopod rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Is ergens de prioriteit in te stellen betreffende UMTS en GSM?
Als ik thuis opnieuw aanmeld op het netwerk krijg ik wel eens het G3 icoontje, maar dan is de GSM ontvangst maar twee streepjes en binnen enkele seconden schakelt hij over naar géén G3 en GSM ontvangst 5 streepjes. (andere mast?)

Ik zou best wel eens willen experimenteren met UMTS, maar krijg het zo dus niet te pakken.

SPV M700 met originele ROM (datum eind Januari als ik me niet vergis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
Aangezien nog niemand heeft gereageerd neem ik aan dat het normaal is dat het drie dagen duurt voordat mijn Sim is geactiveerd. Zie mijn post op de vorige pagina.

Ik kan nu in ieder geval wel gratis internetten op school :9

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:53:
Is ergens de prioriteit in te stellen betreffende UMTS en GSM?
Als ik thuis opnieuw aanmeld op het netwerk krijg ik wel eens het G3 icoontje, maar dan is de GSM ontvangst maar twee streepjes en binnen enkele seconden schakelt hij over naar géén G3 en GSM ontvangst 5 streepjes. (andere mast?)

Ik zou best wel eens willen experimenteren met UMTS, maar krijg het zo dus niet te pakken.

SPV M700 met originele ROM (datum eind Januari als ik me niet vergis)
Ligt er waarschijnlijk aan dat je te ver verwijderd bent van de umts mast. Het signaal is dan niet sterk genoeg meer. Dan schakelt hij dus weer over op gsm+gprs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 20:19
Is er al bekend wanneer TMC gaat werken? Of is die functie er voor de grap bij gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
olliepower schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:17:
Aangezien nog niemand heeft gereageerd neem ik aan dat het normaal is dat het drie dagen duurt voordat mijn Sim is geactiveerd. Zie mijn post op de vorige pagina.

Ik kan nu in ieder geval wel gratis internetten op school :9
Ik vind het persoonlijk niet echt klant vriendelijk om iemand drie dagen te laten wachten omdat jij je telefoon hebt besteld via hun online shop. Ik kan me niks bedenken waarom het noodzakelijk zal zijn om jou deze tijd te laten wachten.

heb je verder niets speciaals gedaan geen nummerbehoud of dergelijke activiteiten.

je kan er waarschijnlijk niets aan veranderen maar ik zal het misschien stiekem toch nog een keer proberen al is het alleen om je ongenoegen te uiten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
Ik heb hem helemaal standaard ik heb alleen de orange software niet geinstalleerd.

Ik vond het zelf ook een beetje vreemd. Nouja als het morgen middag nog niet is gefixed dan kan de Orange-shop een bezoekje verwachten..... :+

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Mr.Vulcano schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:58:
Is er al bekend wanneer TMC gaat werken? Of is die functie er voor de grap bij gezet?
Volgens mij heb je voor TMC een radio(ontvanger) nodig, welke niet in de P3600/M700 zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan inmiddels melden dat de P3600 heel aardig shock- (en idiot-)proof is.... ook als je m op straat laat kletteren! |:( Alleen vliegt dan wel de achterkant eraf .... Misschien een tip voor degenen die nog moeite hadden met openkrijgen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139108 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:27:
Ik kan inmiddels melden dat de P3600 heel aardig shock- (en idiot-)proof is.... ook als je m op straat laat kletteren! |:( Alleen vliegt dan wel de achterkant eraf .... Misschien een tip voor degenen die nog moeite hadden met openkrijgen? ;)
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fly-guy schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:25:
[...]

Volgens mij heb je voor TMC een radio(ontvanger) nodig, welke niet in de P3600/M700 zit....
Wel jammer dat er geen radio in zit, zou die HELEMAAL compleet zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 13:49

TheVMaster

Moderator WOS
Ik ben gisteravond bij de Orangeshop geweest ivm de kapotte Stylus. Nou dat gaat een probleem worden denk ik. De medewerker wist niet wat hij ermee aan moest. Hij gaf aan dat als hij met de klantenservice zou bellen ze waarschijnlijk zouden zeggen dat het mijn probleem was en dat het neit onder de garantie viel.

Hij gaat wel even contact opnemen met HTC om te informeren of het een bekend probleem is...dus iedereen met hetzelfde probleem : GA NAAR DE ORANGE SHOP en meld het zodat ze weten dat het veel vaker voorkomt :+

A.s. maandag/dinsdag hoor ik dus meer (althans ik zou teruggebeld worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
TheVMaster schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:02:
Ik ben gisteravond bij de Orangeshop geweest ivm de kapotte Stylus. Nou dat gaat een probleem worden denk ik. De medewerker wist niet wat hij ermee aan moest. Hij gaf aan dat als hij met de klantenservice zou bellen ze waarschijnlijk zouden zeggen dat het mijn probleem was en dat het neit onder de garantie viel.
De TD van Orange nam het ook al niet erg serieus. Wat mij betreft kunnen ze ontploffen. Aan een vervangende stylus die weer na een week kapot gaat heb ik toch niks. Ik heb een 3-in-1 stylus bij BOL besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Weet iemand hoe je een WiFi icoon kan aanmaken waarmee je gemakkelijk je WiFi aan en uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
ChiMan schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:53:
Weet iemand hoe je een WiFi icoon kan aanmaken waarmee je gemakkelijk je WiFi aan en uit kan zetten?
Bij modaco kun je wireless_today downloaden, welke een today plugin laat zien met de naam van je provider en of je bluetooth of wifi aan hebt staan. Als je op deze plugin klikt, ga je naar de commmanager, waar je je wifi aan of uit kunt zetten.

Niet meteen de snelste manier, maar misschien voor jou ook een oplossing?

(scheelt je in ieder geval een knop die je weer ergens anders voor kunt gebruiken)

[ Voor 6% gewijzigd door Fly-guy op 30-03-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Fly-guy schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:10:
[...]

Bij modaco kun je wireless_today downloaden, welke een today plugin laat zien met de naam van je provider en of je bluetooth of wifi aan hebt staan. Als je op deze plugin klikt, ga je naar de commmanager, waar je je wifi aan of uit kunt zetten.

Niet meteen de snelste manier, maar misschien voor jou ook een oplossing?

(scheelt je in ieder geval een knop die je weer ergens anders voor kunt gebruiken)
Voor Comm Manager hoef je niet de plugin van Modaco te gebruiken. Die zit standaard bij de M700. Zoek iets wat gewoon aan en uit zet ;)

Maar bedankt voor je info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Anoniem: 192669 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:58:
[...]

Wel jammer dat er geen radio in zit, zou die HELEMAAL compleet zijn. _/-\o_
Er komt een nieuwe van HTC op de markt, de opvolger van de tytn! En hij is echt mooi, hij heeft alles wat de P3600 heeft.. Maar dan nog een Sirfstar III GPS, HSUPA (snellere upload) en een toetsenbord! FM radio weet ik niet! Echt te mooi apparaat :)
http://www.phonearea.net/2007-03-23/news-htc-p4550-kaiser/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
FlorisB schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:44:
[...]

Er komt een nieuwe van HTC op de markt, de opvolger van de tytn! En hij is echt mooi, hij heeft alles wat de P3600 heeft.. Maar dan nog een Sirfstar III GPS, HSUPA (snellere upload) en een toetsenbord! FM radio weet ik niet! Echt te mooi apparaat :)
Sjit man, hij is gewoon even dik als de P3600...
Ik moet maar zuinig zijn op m'n trinity, want dat wordt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FlorisB schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:44:
[...]

Wist ik al, volg het toestel al een tijdje :) Zit geen FM Radio in. Er zit echter wel GPS etc etc op en uiteraard een toetsenbord. De telefoon komt in Juni uit. Maar dat zal waarschijnlijk niet in Nederland zijn. Dus maybe een maand of twee maanden later. Als die bevalt gaan er zeker wat aanpassingen plaatsvinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 15:22
kan je ook Windows mobile 6 op dit toestel installeren?
enzoja, hoe moet dat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
Nou na drie dagen wachten nog steeds geen verbinding zo maar even langs de Orange shop.

Zou ik hem nog moeten Hard-resetten zodat de Orange software er weer op staat?

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 15:56
olliepower schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 09:05:
Nou na drie dagen wachten nog steeds geen verbinding zo maar even langs de Orange shop.

Zou ik hem nog moeten Hard-resetten zodat de Orange software er weer op staat?
mail anders even naar die orangeshop, die sturen het door naar de klantenservice en dan is het in een dag geregeld (bij mij tenminste) :)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
weet iemand wanneer de HTC W100 headset uitkomt?
http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=3931
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=145150

en voor de zekerheid: kun je onderstaande headset ook op de P3600 gebruiken?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...%3D170093853592%26fvi%3D1

(aangezien hij te gebruiken is met de TyTn zal hij ook wel werken met de P3600 denk ik...)

[ Voor 56% gewijzigd door A_to_the_S op 31-03-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
3 pack stylussen is binnen van BOL.
Meteen eentje in gebruik genomen i.p.v. mijn resterende stylus en eens kijken of deze langer meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:09

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Gisteren mijn witte versie besteld. Dat kan blijkbaar via: http://www.onlyphones.nl/.../cPath/24/products_id/240

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
YoshiBignose schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 09:52:
[...]

mail anders even naar die orangeshop, die sturen het door naar de klantenservice en dan is het in een dag geregeld (bij mij tenminste) :)
Ik ben naar de Orange Shop geweest (moest toch in de stad zijn) daar gebeld, gegevens doorgenomen en toen ik naar buiten liep had ik al contact. Dat is service, jammer dat ze het pas deden toen ik persoonlijk naar ze toe was geweest.....

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Hyp Hyper schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:58:
3 pack stylussen is binnen van BOL.
Meteen eentje in gebruik genomen i.p.v. mijn resterende stylus en eens kijken of deze langer meegaat.
Wat kosten die? Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Vjenne-ICT schreef op zondag 01 april 2007 @ 11:23:
[...]

Wat kosten die? Heb je een linkje?
Zo moeilijk is het zoeken bij BOL toch niet? :P

http://www.nl.bol.com/is-...0004818508&Section=PHONES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
A_to_the_S schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 11:30:
weet iemand wanneer de HTC W100 headset uitkomt?
http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=3931
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=145150

en voor de zekerheid: kun je onderstaande headset ook op de P3600 gebruiken?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...%3D170093853592%26fvi%3D1

(aangezien hij te gebruiken is met de TyTn zal hij ook wel werken met de P3600 denk ik...)
Ik heb deze op mijn werk ook laten bestellen echter kan de leverancier nog geen leverdatum geven. Hoop echt dat hij snel leverbaar is want lijkt me echt een superhandig ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
haha eigenlijk wel |:( Ik vind het maat een K.U.T site :P Die hanteren tenminste normale prijzen, nog duur natuurlijk voor 1 stylus. Maar dneken jullie nu echt dat Orange een andere stylus in het toestel drukt dan HTC? Ik denk echt wel dat de zelfde zijn. Maar we zullen zien.

Ik heb mijnn Ornage SPV M700 nu ruim 4 weken en heb hier helemaal gen last van. Dit is mijn viered smartphone en heb nog nooit een stylus gebroken gehad. Ik moetgw el zeggen dat ik altijd heel zuinig op mijn toestel ben. Is het niet mischien de manier hoe je er mee omgaat?

Maar ja, het is en blijft erg lastig natuurlijk! Een stylus moet natuurlijk ook wel tegen een stootje kunnen!

Hoe is het trouwens met de lakschade nu? Ik hoor eigenlijk geen een orange beziter hier over. Ik moet zeggen dat ik er na 4 weken (gelukkig) ook nog geen enkele last van heb. Zouden ze de coting hebben aangepast voor de orange versie? Het duurde allemaa ook wel erg lang voor de orange versie werk gelanceerd. Maar ja hopen dat het zo blijft qua lakschade.

Succes iedereen met dit probleem/problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
RricK schreef op zondag 01 april 2007 @ 12:21:
[...]

Ik heb deze op mijn werk ook laten bestellen echter kan de leverancier nog geen leverdatum geven. Hoop echt dat hij snel leverbaar is want lijkt me echt een superhandig ding
Gaat die zkeer werken op de P3600? moet toch haast wel? Ik ben hier ook wel erg nieuwschierig naar. Vind 28 euro ook niet erg duur, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214568

shit shit en nog is shit:$

wie kan mij helpen heb vandaag me tel binnen gekregen en heb prongelijk de tomtom die er op stond er af gegooid:(
ik heb de m700 is er een mogelijk heid om dit te herstellen?:(
i know was niet zo slim

groetjes robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Anoniem: 214568 schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:27:
shit shit en nog is shit:$

wie kan mij helpen heb vandaag me tel binnen gekregen en heb prongelijk de tomtom die er op stond er af gegooid:(
ik heb de m700 is er een mogelijk heid om dit te herstellen?:(
i know was niet zo slim

groetjes robin
ff een hard reset? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en hoe doe je die:P

en trouwens er blijft hele tijd een vakje met een g staan klopt dit?

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 214568 op 01-04-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Soft reset: Use the stylus to lightly press and hold the RESET button on the bottom of your device.

Hard reset: Press and hold the Left SOFT KEY and Right SOFT KEY (''Windows'' & ''OK'' toets, and at the same time, use the stylus to press the RESET button at the bottom of your device. You will be presented with a menu saying 'press SEND to restore factory default, press END to exit', if you press SEND Your device will be set back to factory default settings.than Press "OK" to boot
(The L/R soft keys are the "--" keys just up the start and OK buttons) You can also use clear storage in settings.

SUCCES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 214568 schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:58:
en hoe doe je die:P

en trouwens er blijft hele tijd een vakje met een g staan klopt dit?
Dan heb je of geen UMTS sim of je hebt gewoon geen dekking. G = GPRS 3G = UMTS

Heb je een UMTS sim en waar woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb idd geen umts sim en woon in harderwijk
ik heb trouwens nog wel een vraag ik krijg hem ook niet online via wifi er zit toch een wireles netwerk kaart in ? maar elke keer geeft ie een fout melding als ik er op wil inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213947

Hoi mensen,

Ik zie jullie allemaal al de accesoires van de HTC P3600 af te zoeken naar leuke gadgets en handige extra's, maar ik wil aan jullie vragen of iemand van jullie al onderweg (bij het zoeken naar nieuwe accesoires) een site of winkel tegen is gekomen die de witte kapjes van de HTC P3600 verkoopt.

Als iemand iets weet, of vindt (wat buiten een service centre om gaat) wil diegene mij dat dan alsjeblieft laten weten :$

dankjewel alvast _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Vjenne-ICT schreef op zondag 01 april 2007 @ 12:41:
haha eigenlijk wel |:( Ik vind het maat een K.U.T site :P Die hanteren tenminste normale prijzen, nog duur natuurlijk voor 1 stylus. Maar dneken jullie nu echt dat Orange een andere stylus in het toestel drukt dan HTC? Ik denk echt wel dat de zelfde zijn. Maar we zullen zien.

Ik heb mijnn Ornage SPV M700 nu ruim 4 weken en heb hier helemaal gen last van. Dit is mijn viered smartphone en heb nog nooit een stylus gebroken gehad. Ik moetgw el zeggen dat ik altijd heel zuinig op mijn toestel ben. Is het niet mischien de manier hoe je er mee omgaat?

Maar ja, het is en blijft erg lastig natuurlijk! Een stylus moet natuurlijk ook wel tegen een stootje kunnen!
Het zijn 3 stylussen in één pack. Ze zien er precies hetzelfde uit als de originele, dus of ze anders zijn zullen de komende weken moeten uitwijzen. Wel vreemd dat het alleen bij de Orange versie te lijkt zijn gebeurd, dus wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 214568 schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:43:
ik heb idd geen umts sim en woon in harderwijk
ik heb trouwens nog wel een vraag ik krijg hem ook niet online via wifi er zit toch een wireles netwerk kaart in ? maar elke keer geeft ie een fout melding als ik er op wil inloggen
Is het je eigen wireless netwerk? En is het onbeveiligd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja is al gelukt was idd probleem met netwerk sleutel

en waar zit de underscore _ als je op messenger je naam wil ingeven
lol:P

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 214568 op 01-04-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Hyp Hyper schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:19:
[...]

Het zijn 3 stylussen in één pack. Ze zien er precies hetzelfde uit als de originele, dus of ze anders zijn zullen de komende weken moeten uitwijzen. Wel vreemd dat het alleen bij de Orange versie te lijkt zijn gebeurd, dus wie weet...
Zijn het er drie voor 13 euro? Dta is wel een nette prijs dan! Ja ik ben benieuwd hoe het gaat. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Hebben al meer Orange bezitters last van mijn onderstaande probleem????

Ik merk de laatste tijd een raar probleemmet mijn Orange SPV M700. Als ik de smsberichtenbox wil openen dan zit daar een vetraging in voordat die het opent. Ik heb de in, out en send box niet erg vol staan. Herkend iemand deze problemen of weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er trouwens andere mapjes voor deze tel zoek eigelijk zo iets als je om je ipod kan doen zo een rubbere hoes met de voorkant gewoon open
en bestaat er al een mooie karkit voor?
en een andere oplossing zou zijn
(http://www.expansys.nl/p.aspx?i=144470)
als je die zou hebben met 2x mini jack 1x voor audio 1x voor mic zou dat een supper goedkope oplossing zijn aangezien ik dan met degeen coor audio rechtstreeks me radio in kan en met de ander een losse mic er aan hangen
dus weet iemand of deze ook verkrijg baar zijn in audio+mic naar usb
en dan nog ff keer deze vraag
waar kan ik mijn _ vinden als ik mn email naam wil in toetsen bij mesenger

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 214568 op 01-04-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Vjenne-ICT schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:32:
[...]

Zijn het er drie voor 13 euro? Dta is wel een nette prijs dan! Ja ik ben benieuwd hoe het gaat. Succes!
yup.. drie stuks. :)

het feit dat ze drie vervangende stylussen in één pakket verkopen zou een teken kunnen zijn voor de kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Vjenne-ICT schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:34:
Hebben al meer Orange bezitters last van mijn onderstaande probleem????

Ik merk de laatste tijd een raar probleemmet mijn Orange SPV M700. Als ik de smsberichtenbox wil openen dan zit daar een vetraging in voordat die het opent. Ik heb de in, out en send box niet erg vol staan. Herkend iemand deze problemen of weet iemand waar dit aan kan liggen?
Nog steeds geen problemen mee ;)
Misschien moet je eens een hardreset proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-06 21:03

Syzzer

Prutser

Hyp Hyper schreef op zondag 01 april 2007 @ 19:38:
[...]

yup.. drie stuks. :)

het feit dat ze drie vervangende stylussen in één pakket verkopen zou een teken kunnen zijn voor de kwaliteit
Of voor de mate waarin mensen die krengen kwijt weten te raken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Heb vandaag een P3600 NL geflashed naar de Belgische HTC Rom met GPS erin. TomTom 6.1 erop gezet en werkt perfect. Fix duurt wel wat lang (3min), maar hoe doet het prima.

* DaannO gaat ook de P3600 UK halen. :)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.