HTC P3600 deel 2 (Trinity, Orange SPV M700)

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.576 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
hoeveel heb je aan 2MB dan vraag ik me af. en daarna 3 euro per 1MB klinkt nou ook niet goedkoop. wat kan je allemaal met 2MB doen?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
YoshiBignose schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:01:
hoeveel heb je aan 2MB dan vraag ik me af. en daarna 3 euro per 1MB klinkt nou ook niet goedkoop. wat kan je allemaal met 2MB doen?
Bij de nieuwste Orange abonnementen (20,25,30, etc) is het 20mb.

Opzich kan je met 2mb nog best veel. Dat zijn al snel 200 mailtjes zonder bijlage.
Paar uur lang MSN.

Met internet radio of google maps gaat het snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluemind schreef op zondag 11 maart 2007 @ 09:29:
Het is mij nog steeds niet gelukt om op de today scherm rechtsboven oranje batterij logo weg te krijgen?
Iemand suggeties?
Helaas heb ik hetzelfde probleem :( en helaas heb ik nog niemand antwoord zien geven. Heeft iemand de orange troep eraf gehaald en is het diegene gelukt om ook het oranje batterij-logootje weg te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
adewidt schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:04:
[...]

Opzich kan je met 2mb nog best veel. Dat zijn al snel 200 mailtjes zonder bijlage.
Paar uur lang MSN.

Kleine correctie, 25 mb met de nieuwe abonnementen. ;)

Ikzelf vind de 25 mb die je krijgt voor internet acces echt weinig. Als je het alleen maar gebruikt voor mails te versturen dan is het in ieder geval toereikend. Als je, zoals adewidt al zegt, gebruik maakt van Google Maps dan zit je er zo overheen.
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:28:
[...]

Helaas heb ik hetzelfde probleem :( en helaas heb ik nog niemand antwoord zien geven. Heeft iemand de orange troep eraf gehaald en is het diegene gelukt om ook het oranje batterij-logootje weg te krijgen??
Hiervoor zal je het register in moeten duiken. Een paar voorbeelden van programma's waarbij je het register kan aanpassen zijn Total Commander, gratis, en Resco Explorer, betaald.
De oplossing is vrij simpel:

Restore clock on top bar
[HKLM\Software\Microsoft\Shell\]
"ShowTitleBarClock"=1 (enable)
"ShowTitleBarClock"=0 (disable)

De waarde moet je dan veranderen in 1, enable. Dan een soft-reset en dan is ie weg als het goed is.
Verder wil ik nu met klem vragen om dit soort kleine dingetjes eerst op te zoeken op XDA Developers. Hier is echt het meeste te vinden. Kom je er dan nog niet uit? Plaats het dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
adewidt schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:04:
[...]

Paar uur lang MSN.

welke abonnement is dan in principe het voordeligst voor internet? ik las namelijk dat er ook een paar waren zonder datalimiet zoals bijvoorbeeld dat rabomobiel, maar dat is zeker weer heel duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Niet online
Het ligt er maar net aan wat je wilt gaan doen en welke snelheid je nodig hebt.

Rabo Mobiel is voor zover ik weet niet onbeperkt, T-Mobile PIT wel.

Ik heb voor Orange gekozen vanwege de mooie aanbieding (1 jarig 25 euro + 65 euro voor de P3600) en met de wetenschap dat de proxy truck er is. Ik kan nu ook onbeperkt GPRS'en. Daarstraks zelfs nog een TomTom City Map gedownload via GPRS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
wie heeft ervaring met extended rom?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
bluemind schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:02:
wie heeft ervaring met extended rom?????
Ligt eraan wat je wilt weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Concurent?

E-ten X800: 3G, VGA display, HSDPA, built-in GPS en Windows Mobile 6

http://msmobiles.com/news.php/6162.html

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/phones/eten/eten-glofiish-x800.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
jasperv525 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:42:
Concurent?

E-ten X800: 3G, VGA display, HSDPA, built-in GPS en Windows Mobile 6

http://msmobiles.com/news.php/6162.html

[afbeelding]
Had het ook al gezien :)

Mocht die onder de 800 euro kosten ga ik hem wel kopen.
Dan heeft mijn P3600 niet een al te lang leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
bij die Orange abonnementen, zit in die maandelijkse belbundel dan ook de kosten voor het internet? of moet je dat apart betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Niet online
Bij Orange betaal je alles uit één bundel. Als je dus een bundel hebt van 25 euro, en je neemt Orange World à 6 euro, dan heb je dus 25 - 6 = 19 euro om nog mee te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Sinnedje schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:47:
Bij Orange betaal je alles uit één bundel. Als je dus een bundel hebt van 25 euro, en je neemt Orange World à 6 euro, dan heb je dus 25 - 6 = 19 euro om nog mee te bellen.
ok dankje. khad ff een berekening gemaakt en ik kom tot de conclusie dat een 1 jarige abo van 30 euro per maand (+180) in verhouding het goedkoopst is. totale kosten na een jaar zijn dan 540 euro.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:49
adewidt schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:52:
[...]
Had het ook al gezien :)

Mocht die onder de 800 euro kosten ga ik hem wel kopen.
Dan heeft mijn P3600 niet een al te lang leven :P
Ben je de P3600 nu al zat? Maar moet eerlijk zeggen dat die X800 er erg goed uitziet. Een collega heeft een Eten X500, en die ziet er ook wel strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:16

bakvis

Tweakers.Nerd

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, 12 april loopt me huidige abbo af, en ik zit zwaar te twijfelen tussen een HTC p4350 en een HTC p3600. De 3600 is subliem aan de 4350 in ieder opzicht: sneller, smaller, mooier, GPS, etc, etc.. Alleen het enigste waar ik tegenaan loop is het toetsenbord wat de 4350 heeft.

Kan iemand mij vertellen of ik het toetsenbord ga missen, ik sms namelijk redelijk veel. Ik weet dat de 3600 een toetsenbord op het scherm heeft. En dat er toetsenborden zijn te downloaden die je zin automatisch afmaken als in T9. Maar ik ben toch bang dat ik het toetsenbord om te typen ga missen.

Btw kan iemand mij vertellen hoe het zit met de lakschade waar de eerste telefoons last van hadden?

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bakvis schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:29:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, 12 april loopt me huidige abbo af, en ik zit zwaar te twijfelen tussen een HTC p4350 en een HTC p3600. De 3600 is subliem aan de 4350 in ieder opzicht: sneller, smaller, mooier, GPS, etc, etc.. Alleen het enigste waar ik tegenaan loop is het toetsenbord wat de 4350 heeft.

Kan iemand mij vertellen of ik het toetsenbord ga missen, ik sms namelijk redelijk veel. Ik weet dat de 3600 een toetsenbord op het scherm heeft. En dat er toetsenborden zijn te downloaden die je zin automatisch afmaken als in T9. Maar ik ben toch bang dat ik het toetsenbord om te typen ga missen.

Btw kan iemand mij vertellen hoe het zit met de lakschade waar de eerste telefoons last van hadden?
Je kan een Phonepad gebruiken voor de P3600. Heb je gewoon een nummeriek gedeelte met op ieder cijfer drie letters (zoals bij een 'normale' mobiel) en je kan ook een full screen toetsenbord gebruiken. Het tikt gewoon snel hoor, is even wennen maar werkt goed.

Toetsenbord van de P4350 zal ook wel wennen zijn. Het ligt er ook een beetje aan wat je er precies mee wilt doen. Dan kan je kijken naar de specificatie en daarop je keuze baseren.

Over de lakschade kan ik niets zeggen, hoor er nog weinig mensen over...of iedereen heeft het geaccepteerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
adewidt schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:10:
[...]
Ligt eraan wat je wilt weten?
Ik heb een spv m700 van orange.
Ik neem aan super cid locked en met sim locked.
de extended rom is zichtbaar te maken. kan ik ook.
Ik wil graag daar 1 of meer cab files verwijderen en daar ipv bijv. resco explorer en sjphone standaar na een hardreset geinstalleerd wordt?
Hoe en wat, heb een en andere kunnen vinden in xda developers, maar daar deden ze het met een upgraded rom......

Wat zeg je adewidt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:16

bakvis

Tweakers.Nerd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:43:
[...]

Je kan een Phonepad gebruiken voor de P3600. Heb je gewoon een nummeriek gedeelte met op ieder cijfer drie letters (zoals bij een 'normale' mobiel) en je kan ook een full screen toetsenbord gebruiken. Het tikt gewoon snel hoor, is even wennen maar werkt goed.

Toetsenbord van de P4350 zal ook wel wennen zijn. Het ligt er ook een beetje aan wat je er precies mee wilt doen. Dan kan je kijken naar de specificatie en daarop je keuze baseren.

Over de lakschade kan ik niets zeggen, hoor er nog weinig mensen over...of iedereen heeft het geaccepteerd...
Ok bedankt voor de informatie. Ik denk dat ik eens HTC ga mailen of er al nieuws bekend is over de lak schade van de nieuwere modellen. Als ik iets weet zal ik het uiteraard hier posten!.

Ik denk toch dat ik voor de 3600 ga, puur omdat deze veel sneller is, (vergelijkbaar met de Tytn) en ingebouwde GPS. Omdat ik zowiso moet wennen aan de toetsenborden of het nou de 4350 of de 3600 is maakt het denk ik niet zoveel uit.

Wat ik ermee wil doen: vooral tomtommen, agenda etc, etc, etc. Dus dan is de snelheid van de 3600 wel fijn.

[ Voor 4% gewijzigd door bakvis op 16-03-2007 12:06 ]

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Vjenne-ICT schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:27:
[...]

Ben je de P3600 nu al zat? Maar moet eerlijk zeggen dat die X800 er erg goed uitziet. Een collega heeft een Eten X500, en die ziet er ook wel strak uit.
Niet zat hoor, maar een VGA scherm lijkt me geweldig ;) .

Verder zit er TMC op wat mij doet vermoeden dat er ook FM-radio op zit.
Daarnaast is het toestel mooi dun.

Het hangt er ook een beetje vanaf wat ik voor de P3600 krijg als ik die verkoop.
Alleen ga ik niet meer dan 800 euro uitgeven aan een telefoon, dus mocht die onder de 800 euro komen is er een grote kans dat ik hem ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
bluemind schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 07:41:
[...]

Ik heb een spv m700 van orange.
Ik neem aan super cid locked en met sim locked.
de extended rom is zichtbaar te maken. kan ik ook.
Ik wil graag daar 1 of meer cab files verwijderen en daar ipv bijv. resco explorer en sjphone standaar na een hardreset geinstalleerd wordt?
Hoe en wat, heb een en andere kunnen vinden in xda developers, maar daar deden ze het met een upgraded rom......

Wat zeg je adewidt?
Het hangt van de ROM versie af of je de ExtendedROM kan bewerken.
Dit hangt niet eens echt af van een CID-lock.

Bij Test-ROMs is de ExtendedROM meestal niet gesloten en open gelaten om te bewerken.
Bij officiële ROMs is de ExtendedROM wel beveiligd tegen schrijf acties.

Je kan het vrij simpel testen. Ga met een FileExplorer naar \Extended_ROM.
Probeer een bestand toe te voegen en te verwijderen. Mocht dit lukken zit er geen beveiliging op.
Lukt het niet is je ExtendedROM beveiligd tegen schrijven en verwijderen.

Indien er geen beveiliging op zit kan je de ExtendedROM aanpassen. Indien je iets toevoegd moet je ook een bepaald tekstbestand aanpassen met de juiste commando's (weet zo snel niet welke, ben op m'n werk nu).

Mocht de ExtendedROM beveiligd zijn moet je de CID-lock eraf halen of de truc uit de startpost gebruiken. Daarmee is het mogelijk om een eigen gemaakte ROM met daarin de door jouw gewenste bestanden, CABS, etc naar je apparaat te sturen. Dit vraagt wel behoorlijk wat inspanningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
FlowDesign schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:36:
[...]
Valt mij ook op. Bijna alles wat er gevraagd wordt zou je of zelf wel kunnen bedenken of het staat wel in dit topic of op xda-developers of het is zeer gemakkelijk te vinden met Google.
Daarom reageerde ik laatst ook al op twee vragen die al lang beantwoord waren met erbij van Zet dit ff in de OP. :)

Maar mensen vragen liever voordat ze zelf nadenken of zelf op onderzoek uitgaan. Pure luiheid.
Als je het allemaal niet snapt koop dan gewoon een Nokia ofzo. Men wil alles maar is te beroerd om zelf ff iets op te zoeken. Beetje jammer.
Ik geef je helemaal gelijk, alles wordt hier honderd keer besproken.

En dan krijg je mensen die dit soort debiele antwoorden geven:
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:03:
Als het allemaal al besproken is en jij de antwoorden kent waarom deel je het dan niet even met iedereen? Daar is een forum toch voor om elkaar te helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:48
Goededag,

Ik ben dicht bij het kopen van de M700 met een 25 Euro Orange abbo. Ik heb nog wel een aantal vragen en aangezien Orange geen emailadres heeft 8)7 en er naar mij weten (en die van de zoekmachine) geen "Groot Orange Topic" is stel ik ze hier maar even.
  • Zover ik hier heb kunnen lezen betaal je alles uit 1 bundel (25 euro) en gaat daar de 6 euro van Orange World af. Je houd dan nog 19 euro over om te bellen/SMSen etc.
  • Als je je bundel van de maand niet opmaakt (Wat heel goed mogelijk is bij mij :+ ) word dan de tegoed doorgeschoven naar de volgende maand?
  • De Orange software kun je gewoon niet instaleren door na de hard reset voor het instaleren van het Orange geneuzel een soft reset uit te voeren. (Klopt, geen antwoord meer nodig)
Dat was het wel weer.....nog even en ik mag hopelijk ook zo'n heilig apparaat vasthouden :P

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Niet online
Sorry, nu ben ik het echt zat. Dit zijn ook weer allemaal vragen die te vinden zijn op Orange. Dat Orange geen mailadres heeft is niet waar. Er staat misschien niet zo gauw duidelijk een mailadres op de site, maar op deze pagina kan je gewoon contact opnemen via email.

Succes! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
olliepower schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:25:
Goededag,

Ik ben dicht bij het kopen van de M700 met een 25 Euro Orange abbo. Ik heb nog wel een aantal vragen en aangezien Orange geen emailadres heeft 8)7 en er naar mij weten (en die van de zoekmachine) geen "Groot Orange Topic" is stel ik ze hier maar even.
  • Zover ik hier heb kunnen lezen betaal je alles uit 1 bundel (25 euro) en gaat daar de 6 euro van Orange World af. Je houd dan nog 19 euro over om te bellen/SMSen etc.
  • Als je je bundel van de maand niet opmaakt (Wat heel goed mogelijk is bij mij :+ ) word dan de tegoed doorgeschoven naar de volgende maand?
  • De Orange software kun je gewoon niet instaleren door na de hard reset voor het instaleren van het Orange geneuzel een soft reset uit te voeren. (Klopt, geen antwoord meer nodig)
Dat was het wel weer.....nog even en ik mag hopelijk ook zo'n heilig apparaat vasthouden :P
dit is allemaal te vinden op orange site idd, maar het is ook weer zo triest om niet te antwoorden.

- ja alles betaal je uit 1 bundel, die 6 euro gaat er dus vanaf en met de rest kan je bellen en smsen :P
- als het niet op gaat wordt het doorgeschoven naar de volgende maand, staat er op de site. ik weet niet in hoeverre het door blijft schuiven maja :P

kga ook maar ff zo'n ding kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar een programma wat ook de restjes in de registry verwijderd na deïnstallatie van programma's. Ik dacht dat MemMaid dat kon verwijderen. Alleen ik ben op zoek naar een freeware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook eindelijk in het bezit van een SPV M700. Uiteraard heb ik meteen die orange zooi eraf gehaald via een harde en zachte reset. Alleen nu kan ik geen gps meer vinden. Zodra ik weer een harde reset doe en de orange zooi er wel op installeer heb ik wel gps.

Wie heeft hier nog meer last van of weet een oplossing?

extra info:

Operatorversie:19.123.3.632
ROMversie: 1.23.63.2
ROMdatum: 01/23/07
Radioversie: 1.30.00.01
Protocolversie: 32.63.7020.08H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:06:
Ik ben ook eindelijk in het bezit van een SPV M700. Uiteraard heb ik meteen die orange zooi eraf gehaald via een harde en zachte reset. Alleen nu kan ik geen gps meer vinden. Zodra ik weer een harde reset doe en de orange zooi er wel op installeer heb ik wel gps.

Wie heeft hier nog meer last van of weet een oplossing?

extra info:

Operatorversie:19.123.3.632
ROMversie: 1.23.63.2
ROMdatum: 01/23/07
Radioversie: 1.30.00.01
Protocolversie: 32.63.7020.08H
Wat bedoel je met GPS?

Indien je TomTom bedoeld, zal deze niet worden geinstalleerd als je de softreset na de hardreset gebruikt. GPS zal echter wel werken, deze bevind zich namelijk op COM-port 9. Probeer maar een programma als GPSInfo (http://www.globalsat.com....rt=9&totalRows_support=26) op COM-port 9.

Mogelijk kan je TomTom alsnog installeren zonder andere onderdelen uit de ExtendedROM te installeren. Doe een hardreset en een softreset zodra de M700 automatisch software wilt installeren. Ga daarna met een programma als GSFinder of Resco Explorer (niet de standaard explorer) naar \Extended_ROM (intypen). Je krijgt dan alle bestanden uit de ExtendedROM te zien. Ik verwacht dat TomTom hier ook tussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:35:
[...]
Wat bedoel je met GPS?

Indien je TomTom bedoeld, zal deze niet worden geinstalleerd als je de softreset na de hardreset gebruikt. GPS zal echter wel werken, deze bevind zich namelijk op COM-port 9. Probeer maar een programma als GPSInfo (http://www.globalsat.com....rt=9&totalRows_support=26) op COM-port 9.

Mogelijk kan je TomTom alsnog installeren zonder andere onderdelen uit de ExtendedROM te installeren. Doe een hardreset en een softreset zodra de M700 automatisch software wilt installeren. Ga daarna met een programma als GSFinder of Resco Explorer (niet de standaard explorer) naar \Extended_ROM (intypen). Je krijgt dan alle bestanden uit de ExtendedROM te zien. Ik verwacht dat TomTom hier ook tussen staat.
Super man! nu werkt het goed, de compoort stond iid niet goed. Tevens kende ik het verhaal van extended rom niet, heb nu dus ook tomtom. thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Even een vraagje aan ale orange spv m700 bezitters. Ik merk dat als ik mijn sms-berichten wil open dat daar enige vertraging in zit, hebben jullie dat ook?

Ik heb alle programma's zoals de SPB software en andere software op mijn geheugenkaart (Sandisk miniSD Ultra II 2 GB), is dat verstandig ua snelheid? Ik ben altidj van mening geweest dat je het beste het interne geheugen zo min mogelijk moet belasten, dus daar zo min mogelijk software opzetten. Hoe denken jullie daar over? Graag jullie advies.

Als laatste heb ik nog een vraag over de phonepad/toetsenbord: Ik zou graag die standaard look (Grijs met Groen) van orange willen vervangen voor een andere kleur, hoe doe ik dat? Of nog beter een hele andere look/kleur, maar dan wel graag in de Nederlandse taal. Wie heft hier een goede oplossing voor?

Zijn er al mensen met lakschade bij de Orange SPV M700? Ik heb hem nuj bijna 3 weken en heb (gellukig) nog geen lakschade, zelfs nog geen krasjes. Ik gebruik zelfs de orange SPV M700 in een active carhouder van carcomm, waar de elke dag in en uit geschoven word. Heeft HTC hier al wat aan gedaan bij de laatste geproduceerde modellen? Wie heeft hier al wat over gehoord?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

[ Voor 17% gewijzigd door Vjenne-ICT op 17-03-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:30:
Even een vraagje aan ale orange spv m700 bezitters. Ik merk dat als ik mijn sms-berichten wil open dat daar enige vertraging in zit, hebben jullie dat ook?
Niet opgevallen, gebruik sms zeldzaam :) .
Ik heb alle programma's zoals de SPB software en andere software op mijn geheugenkaart (Sandisk miniSD Ultra II 2 GB), is dat verstandig ua snelheid? Ik ben altidj van mening geweest dat je het beste het interne geheugen zo min mogelijk moet belasten, dus daar zo min mogelijk software opzetten. Hoe denken jullie daar over? Graag jullie advies.
Ik raad het af. Zet alle programma's die continu draaien op de achtergrond (SPB Shell, SPB plus, Today Plugins etc) op je interne geheugen. Mocht je SD-kaart uitvallen heb je ongeveer 90% kans op een vastloper indien dit soort programma's op je geheugenkaart staan. Daarnaast vraagt het meer capaciteit van je toestel het van geheugenkaart te laden. Gebruik je geheugenkaart voor muziek, afbeeldingen, spellen, stand-alone programma's (Navigatie, rekenmachines, etc).
Als laatste heb ik nog een vraag over de phonepad/toetsenbord: Ik zou graag die standaard look (Grijs met Groen) van orange willen vervangen voor een andere kleur, hoe doe ik dat? Of nog beter een hele andere look/kleur, maar dan wel graag in de Nederlandse taal. Wie heft hier een goede oplossing voor?
Volgens mij had ik je hier al antwoord op gegeven (link).
Ik heb de bestanden op mijn eigen servertje gezet zodat je ze eenvoudig kan downloaden http://adw.xs4all.nl/werk/p3600/. Staat een groene, rode, blauwe en grijze thema. De taal heeft niks met de kleur te maken (had ik ook verteld aan je over MSN). Je kan gewoon de thema installeren en de Nederlandse taal blijft ook behouden.
Zijn er al mensen met lakschade bij de Orange SPV M700? Ik heb hem nuj bijna 3 weken en heb (gellukig) nog geen lakschade, zelfs nog geen krasjes. Ik gebruik zelfs de orange SPV M700 in een active carhouder van carcomm, waar de elke dag in en uit geschoven word. Heeft HTC hier al wat aan gedaan bij de laatste geproduceerde modellen? Wie heeft hier al wat over gehoord?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Zolang HTC zelf nog bezig is met een oplossing heeft het geen zin om garantie te claimen. Je krijgt mogelijk een behuizing met dezelfde problemen. Wat ik me herinner stond ergens aan begin van dit topic dat HTC op de hoogte was van de problemen en het valt onder fabricagefout. Garantie zou dus mogelijk moeten zijn, maar heeft nu nog niet veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Vraagje voor de mensen die een alternatieve rom hebben, als ik via pocketIE een radiostream open, bijv vanaf deze site, dan loopt windows media player vast. (En daarmee de hele telefoon). Heeft iemand dezelfde problemen?

(het ligt niet aan een 3th party software, ook na een kale flash komt dit (soms) voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:00:

Ik heb de bestanden op mijn eigen servertje gezet zodat je ze eenvoudig kan downloaden http://adw.xs4all.nl/werk/p3600/. Staat een groene, rode, blauwe en grijze thema. De taal heeft niks met de kleur te maken (had ik ook verteld aan je over MSN). Je kan gewoon de thema installeren en de Nederlandse taal blijft ook behouden.
Er staat bij TyTN, maar hij werkt dus op de P3600, maar ook op andere HTC PDA's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 18:40:
[...]

Er staat bij TyTN, maar hij werkt dus op de P3600, maar ook op andere HTC PDA's?
Geen idee of het op andere ook werkt.
Er zit namelijk ook de video knop in verwerkt.

Deze functie hebben alleen de P3600 en Tytn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dit apparaatje ook aanschaffen. Zit er alleen mee dat ik nog tot 20 april moet wachten totdat ik mijn abbonement kan verlengen. De man in de Orangeshop zei dat ik het ook nu wel kan doen, maar dat ik dan speciale acties zoals 1 maand gratis en een korting op mijn telefoon misloop. Hoeveel wist hij niet precies, wat ik nogal vreemd vond eigenlijk. Dus ik zit er aan te denken om hem gewoon vervroegd te verlengen, want mijn huidige mobiel (K750i) werkt amper nog, dat joystickje bijvoorbeeld werkt alleen nog maar naar boven toe en soms naar rechts. Dat schiet niet op.

Even alles doorgelezen net hier over de telefoon, en dat ziet er prima uit allemaal. Enige waar ik nog mee zat was de GPS uiteraard. Ik heb gelezen dat dit bij Orange gewoon werkt, dus dat is mooi.
Op de site van HTC vind ik het wel grappig eigenlijk, bij de productvergelijking staat bij de HTC P3600 dat er geen GPS op zit, maar bij de FAQ staat toch wel degelijks iets over GPS.
Maarja, ik geloof dat dit onderwerp al redelijk duidelijk is ondertussen!

Ik zal het wel laten weten zodra ik hem heb, kan ik meteen die Orange zooi eraf gooien, want dat ziet er werkelijk niet uit.
Iemand trouwens al een 4gb mini sd geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de m700 van orange maar ik zou de engelse versie van windows willen. kan dat met behoud van de GPS functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:19:
ik heb de m700 van orange maar ik zou de engelse versie van windows willen. kan dat met behoud van de GPS functionaliteit?
Je kan met enkele trucen de Dopod GPS ROM erop zetten.
Mogelijk is er ergens een Engelse M700 ROM te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
adewidt schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:00:
[...]
Niet opgevallen, gebruik sms zeldzaam :) .

[...]
Ik raad het af. Zet alle programma's die continu draaien op de achtergrond (SPB Shell, SPB plus, Today Plugins etc) op je interne geheugen. Mocht je SD-kaart uitvallen heb je ongeveer 90% kans op een vastloper indien dit soort programma's op je geheugenkaart staan. Daarnaast vraagt het meer capaciteit van je toestel het van geheugenkaart te laden. Gebruik je geheugenkaart voor muziek, afbeeldingen, spellen, stand-alone programma's (Navigatie, rekenmachines, etc).

[...]

[...]
Zolang HTC zelf nog bezig is met een oplossing heeft het geen zin om garantie te claimen. Je krijgt mogelijk een behuizing met dezelfde problemen. Wat ik me herinner stond ergens aan begin van dit topic dat HTC op de hoogte was van de problemen en het valt onder fabricagefout. Garantie zou dus mogelijk moeten zijn, maar heeft nu nog niet veel zin.
Bedankt voor je antwoorden. Ik ga morgen mijn telefoon dan maarf eevn opnieuw inrichten, zet alles dan op interne geheugen. Ga tevens de phonepad proberen. Bedankt trouwens voor het aanbieden van de link, top!

Heb je verder nog tips bij het inrichten/herinstallatie van de Orange SPV M700?

Misschien een domme vraag, maar raak ik alle regioster aanpassingen kwijt als ik een hard reset doe? Denk het wel he, WM5 word er helemaal opnieuw opgezet toch?

Weet iemand ook hoe ik de TV dienst op mijn UMTS aansluiting werkend Krijg? Dot werkt toch met linkjes, kan iemand me dat uitleggen hoe dat werkt?

[ Voor 3% gewijzigd door Vjenne-ICT op 18-03-2007 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op zondag 18 maart 2007 @ 01:47:
[...]

Misschien een domme vraag, maar raak ik alle regioster aanpassingen kwijt als ik een hard reset doe? Denk het wel he, WM5 word er helemaal opnieuw opgezet toch?
Vjenne-ICT, ik heb ergens gelezen dat als jij je register verandert dat het niet naar de oorspronkelijk staat word terug gebracht. Dus je register blijft dus hetzelfde, zoals voordat je de hard reset doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 08:25:
[...]

Vjenne-ICT, ik heb ergens gelezen dat als jij je register verandert dat het niet naar de oorspronkelijk staat word terug gebracht. Dus je register blijft dus hetzelfde, zoals voordat je de hard reset doet.
Als je de M700 terug brengt naar "factory defaults" wordt het register ook geschoond!
Je apparaat is terug naar de fabrieks instellingen. Alle bestanden op het interne geheugen zijn ook weg op de standaard bestanden na. Kijk dus eerst of er nog belangrijke documenten, foto's, etc staan voordat je een hardreset uitvoerd.

Hardreset/factory defaults:
- Beide softkeys induwen (de twee boven de opneem en ophang knop)
- Geef een softreset
- Zodra er de melding komt met "press send...." kan je de softkeys loslaten
- Duw daarna op de groene knop (dat is de send knop dacht ik)
- Hierna is een hardreset uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op zondag 18 maart 2007 @ 10:08:
[...]
Als je de M700 terug brengt naar "factory defaults" wordt het register ook geschoond!
Je apparaat is terug naar de fabrieks instellingen. Alle bestanden op het interne geheugen zijn ook weg op de standaard bestanden na. Kijk dus eerst of er nog belangrijke documenten, foto's, etc staan voordat je een hardreset uitvoerd.

- Geef een softreset
adewidt excuses voor de verkeerde informatie. Ik heb dit elders gelezen..bedankt voor het corrigeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
adewidt schreef op zondag 18 maart 2007 @ 10:08:
[...]

- Geef een softreset
Bedankt voor je duidelijke uitleg! Ik ga zo beginnen met de herinstallatie. Hbe je nog tips qua software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje offtopic misschien, maar wou hier geen nieuwe thread voor openen:

Ik kan mijn abonnement pas op 20 april verlengen dus, en kan nu geen nieuw toestel krijgen nog. Aangezien ik de SPV M700 graag wil hebben (ook omdat mn huidige mobiel op sterven ligt) wou ik vragen of het mogelijk is deze gewoon los te kopen in de Orange shop, en dan later mijn abonnement te vernieuwen en dan geen nieuw toestel erbij te nemen...weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:39:
Beetje offtopic misschien, maar wou hier geen nieuwe thread voor openen:

Ik kan mijn abonnement pas op 20 april verlengen dus, en kan nu geen nieuw toestel krijgen nog. Aangezien ik de SPV M700 graag wil hebben (ook omdat mn huidige mobiel op sterven ligt) wou ik vragen of het mogelijk is deze gewoon los te kopen in de Orange shop, en dan later mijn abonnement te vernieuwen en dan geen nieuw toestel erbij te nemen...weet iemand dit?
In de meeste gevallen is het mogelijk het toestel los te kopen. Hierover kan je het beste met Orange zelf contact opnemen. Bij je abonnement vernieuwing moet je dan kiezen voor sim-only.

Het is alleen meestal voordeliger om een toestel bij je abonnement te nemen. Het moet mogelijk zijn om 3 tot 4 maanden voor het aflopen van je abonnement het te vernieuwen. Persoonlijk zou ik meerdere malen met Orange bellen of langs de winkels gaan om toch proberen je abonnement vroegtijdig te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Vjenne-ICT schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:21:
[...]

Bedankt voor je duidelijke uitleg! Ik ga zo beginnen met de herinstallatie. Hbe je nog tips qua software?
Zelf vind ik GSPocketMagic nog altijd een van de fijnste programma's. Het vervangt het standaard startmenu. Ook Resco FileExplorer is een fijn programma.
Veel andere programma's heb ik niet draaien, ik zie het voordeel van SPB Plus en SPB Shell niet in.
Ook is mijn today scherm leeg op de sms-berichten na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:00:
[...]
In de meeste gevallen is het mogelijk het toestel los te kopen. Hierover kan je het beste met Orange zelf contact opnemen. Bij je abonnement vernieuwing moet je dan kiezen voor sim-only.

Het is alleen meestal voordeliger om een toestel bij je abonnement te nemen. Het moet mogelijk zijn om 3 tot 4 maanden voor het aflopen van je abonnement het te vernieuwen. Persoonlijk zou ik meerdere malen met Orange bellen of langs de winkels gaan om toch proberen je abonnement vroegtijdig te verlengen.
Oke, thanks voor je antwoord. Ik ga morgen maar eens flink rondbellen dan bij de beste mensen van Orange. Even kijken of er wat te regelen valt. En anders koop ik dat telefoontje wel gewoon los bij ze. Ik wil in ieder geval wel het Orange toestel hebben ivm die GPS. Maar we zullen zien dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 17:52:
[...]

Oke, thanks voor je antwoord. Ik ga morgen maar eens flink rondbellen dan bij de beste mensen van Orange. Even kijken of er wat te regelen valt. En anders koop ik dat telefoontje wel gewoon los bij ze. Ik wil in ieder geval wel het Orange toestel hebben ivm die GPS. Maar we zullen zien dus.
De HTC P3600 beschikt ook over de GPS hardware. Enige is dat HTC nog een nieuwe ROM moet uitbrengen. Ik heb zelf ook een P3600 met GPS door middel van een Dopod ROM.

Persoonlijk zou ik het prijsverschil doorslaggevend laten zijn. Ik verwacht dat de Orange M700 goedkoper is dan de HTC P3600 vanwege de simlock, maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Heb ook de SPV Orange genomen. (64,95 bij tweejarig 25 abonnement; de aanbieding op de site dus, maar dan in de Orange Shop)

Ik heb er nog niet zo heel veel mee gedaan maar tot nu toe ben ik er erg tevreden mee.

Hij is (voor een PDA) lekker compact en goed mee te nemen in het meegeleverde (aan je broekriem te clippen) hoesje.

Zoals anderen hier ook al aangaven is het de eerste keer een opgave om het batterijdeksel los te krijgen. Nu weet ik dat je het deksel (gehele achterkant van PDA eigenlijk) eraf moet schuiven richting bovenkant van het apparaat.

UMTS heb ik nog niet te pakken weten te krijgen. In Noord Brabant (ten zuiden van Breda/Tilburg) kreeg ik wel nog GPRS maar thuis (Roermond in Limburg) niet eens GPRS. Eens kijken hoe dat morgen op mijn werk (regio Eindhoven) gaat. Thuis is niet zo belangrijk (WIFI) maar elders toch wel fijn om een dataverbinding te hebben.

GPS werkt. Wel wat lastig om een eerste fix te krijgen en ook niet al teveel satellieten, maar werken doet het.

Meegeleverd 512MB SDram kaartje is leuk voor nu. Maar ik ga snel iets groters bestellen. Hopelijk zijn er geen problemen met 4GB. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:23:
[...]
De HTC P3600 beschikt ook over de GPS hardware. Enige is dat HTC nog een nieuwe ROM moet uitbrengen. Ik heb zelf ook een P3600 met GPS door middel van een Dopod ROM.

Persoonlijk zou ik het prijsverschil doorslaggevend laten zijn. Ik verwacht dat de Orange M700 goedkoper is dan de HTC P3600 vanwege de simlock, maar weet het niet zeker.
adewidt, heb jij een P3600 UK of NL? En is die Dopod ROM puur alleen voor GPS of geheel geflashed? Link eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:26:
UMTS heb ik nog niet te pakken weten te krijgen. In Noord Brabant (ten zuiden van Breda/Tilburg) kreeg ik wel nog GPRS maar thuis (Roermond in Limburg) niet eens GPRS. Eens kijken hoe dat morgen op mijn werk (regio Eindhoven) gaat. Thuis is niet zo belangrijk (WIFI) maar elders toch wel fijn om een dataverbinding te hebben.
UMTS werk hier (Breda) perfect :)

Heb de M700 nou een maand, heb er nog geen moment spijt van gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Weet iemand hoe je het geluid als tijdens het bellen het volume met het wiletje harde set er af kan krijgen. De tegenparty hoort dan van die irri geluidjes. Hoe kun je dit uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 20:29:
[...]

adewidt, heb jij een P3600 UK of NL? En is die Dopod ROM puur alleen voor GPS of geheel geflashed? Link eventueel?
Ik heb een P3600 NL, maar daar staat nu de volledige Dopod GPS ROM op. Heb toch een scheithekel aan een Nederlands besturingssysteem. Zitten de meest vreemde vertalingen in :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Hyp Hyper schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:26:Meegeleverd 512MB SDram kaartje is leuk voor nu. Maar ik ga snel iets groters bestellen. Hopelijk zijn er geen problemen met 4GB. :)
4GB levert op moment nog problemen, 2GB is veilig om te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Laatst online: 09-10-2024
Bestaat er een mogelijkheid (programma) om automatisch naar een ander profiel te springen als je een headset aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:41:
[...]
Ik heb een P3600 NL, maar daar staat nu de volledige Dopod GPS ROM op. Heb toch een scheithekel aan een Nederlands besturingssysteem. Zitten de meest vreemde vertalingen in :) .
Als je toch voor NL zou willen gaan is dit dan geen optie:

Orange ROM voor de P3600 (SPV M700) erop zetten, die ondersteunt toch al GPS en dan dmv hard+soft reset de orange software eraf krijgen. Is dat geen optie? (ben nog in de ontdekkingsfase 8)7 |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja, nog even een vraagje, hoop dat iemand dit kan beantwoorden.

Wat is jullie ervaring m.b.t. het luisteren van radio via een http site. Als je dat doet d.m.v. de proxy truc betaal je er dus niets voor. Maar werkt het goed op de M700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21
Kan iemand mijn vertellen hoe ik gratis GPRS kan gebruiken met Orange?
Ik heb alles ingesteld en het werkte maar kreeg gelijk het volgende sms van Orange:

"Hallo, voor Orange World entree is Euro 1,50 in rekening gebracht. De entree eindigt op 20-03-2007, 11:27. M.v.g. Orange".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt de witte versie nog uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Eh..je hebt een 1-dag-proef-abo genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
adewidt schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:41:
[...]
4GB levert op moment nog problemen, 2GB is veilig om te nemen.
Thanks. Heb 2 GB besteld. (Kingston)

Ander vraagje (aan iedereen). Hoe weet ik of ik een UMTS-SIM heb? Heb ergens gelezen dat er dan POSTPAID op moet staan en dat staat op de mijne.
Dit aangezien ik ook op mijn werk (regio Eindhoven) geen UMTS te pakken krijg; alleen GPRS. (kan natuurlijk aan de mindere dekking van Orange liggen maar wil natuurlijk wel zeker weten dat het niet aan iets anders ligt)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
Ik denk ook aan een 2 GB mini sd card....
met name aan sandisk ultra II ......... wat raden jullie aan,,,, is de snelheid wel te merken... als ik een normale mini sd zou nemen, bijvoorbeeld kingston of van andere merk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
TheVMaster schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:06:
Eh..je hebt een 1-dag-proef-abo genomen?
Wat bedoel je met proef abo?

Ik heb gewoon de instellingen overgenomen, that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
bluemind schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:33:
Ik denk ook aan een 2 GB mini sd card....
met name aan sandisk ultra II ......... wat raden jullie aan,,,, is de snelheid wel te merken... als ik een normale mini sd zou nemen, bijvoorbeeld kingston of van andere merk...
Ik heb de Sandisk Ultra II 2GB voor mijn M700 en het werkt perfect!

Qua snelheid merk je niet zoveel maar zodra je je kaartje direct aan je PC hangt dan merkt je dan het sneller gaat (handig bij films of kaarten van TT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChiMan schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:47:
[...]

Ik heb de Sandisk Ultra II 2GB voor mijn M700 en het werkt perfect!

Qua snelheid merk je niet zoveel maar zodra je je kaartje direct aan je PC hangt dan merkt je dan het sneller gaat (handig bij films of kaarten van TT).
Werkt het uberhaupt wel? Of niet? Kan je anders dit even proberen...

Wat is jullie ervaring m.b.t. het luisteren van radio via een http site. Als je dat doet d.m.v. de proxy truc betaal je er dus niets voor. Maar werkt het goed op de M700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:09:
[...]

Werkt het uberhaupt wel? Of niet? Kan je anders dit even proberen...
Goed lezen is ook een vak!

Ik zeg: het werkt perfect op mijn M700 dus wat wil je nog meer van me weten? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChiMan schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:20:
[...]

Goed lezen is ook een vak!

Ik zeg: het werkt perfect op mijn M700 dus wat wil je nog meer van me weten? |:(
ChiMan, ik had het over die proxy truc. Vraag was of je die radio frequentie wilde proberen :) en niet over die SanDisk, drukte perongelijk op quote :O

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:30:
[...]

ChiMan, ik had het over die proxy truc. Vraag was of je die radio frequentie wilde proberen :) en niet over die SanDisk, drukte perongelijk op quote :O
hahaha! geen probleem!

Ben ook benieuwd hoe je precies de proxy truc moet instellen (zie aantal message geleden van mij) en of radio dan goed werkt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:44:
[...]

Ehh....UMTS Simkaart is gewoon gratis. Die zou je overigens bij het toestel moeten krijgen. De kosten voor UMTS zijn gelijk aan GPRS (in mijn geval 25 MB bundel bij Orange World en daarna 3 euri per MB).

De proxy-hack/truuk is simpel :

Via de Programma's->Bureau-Accessoires het programma Gedeeld Internet opstarten. Selecteer bij PC-verbinding USB en bij Netwerkverbinding Orange World.

Haal bij 'Allow USB Connections' ActiveSync/MobileSyncCenter instellingen nu het vinkje weg. (zie screenshots)
[afbeelding]

[afbeelding]

Vervolgens geef je in je internetbrowser de volgende proxy op : 10.250.255.188 met poort 5080.
Klik nu op je M700 nu op Verbinden in het scherm Gedeeld Internet en je kunt internetten.
ChiMan, als je dit instelt moet het neem ik aan functioneren? Of heb je dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
wat houdt dit proxy truc eigenlijk in.....graties internetten op je m700
even korte uitleg aub,, en de instellingen kan ik dan overnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluemind schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:06:
wat houdt dit proxy truc eigenlijk in.....graties internetten op je m700
even korte uitleg aub,, en de instellingen kan ik dan overnemen...
D.m.v. die truc kun je dus surfen op http / https sites zonder dat het van de 25mb af gaat. Correct me if I am wrong >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:16:
[...]

ChiMan, als je dit instelt moet het neem ik aan functioneren? Of heb je dit al geprobeerd?
Het werkt...'k internet as-we-speak op deze manier :)

[ Voor 95% gewijzigd door TheVMaster op 19-03-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:17:
[...]

Haha, daarom :9 had je vorige keer al uitgelegd. Zou je voor mij één ding kunnen testen? Of je ook GOED radio kan ontvangen via deze link. En dan bijv. SlamFM ofzo...that's all i ask.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
TheVMaster schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:17:
[...]

Ik had via via deze site gratis internet proberen te installeren maar helaas moet ik hiervoor betalen.

Nu nog een kleine vraagje hoe je via jouw manier het moet doen:

Via de Programma's->Bureau-Accessoires het programma Gedeeld Internet opstarten. Selecteer bij PC-verbinding USB en bij Netwerkverbinding Orange World.

Dit is dus op mijn M700

Haal bij 'Allow USB Connections' ActiveSync/MobileSyncCenter instellingen nu het vinkje weg. (zie screenshots)

Dit op mijn PC

Vervolgens geef je in je internetbrowser de volgende proxy op : 10.250.255.188 met poort 5080.
Klik nu op je M700 nu op Verbinden in het scherm Gedeeld Internet en je kunt internetten.

Moet het invoeren van de proxy op mijn M700 of PC?

(Ben nu niet thuis dus kan het niet gelijk uitproberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChiMan schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:56:
[...]

Ik had via via deze site gratis internet proberen te installeren maar helaas moet ik hiervoor betalen.

Nu nog een kleine vraagje hoe je via jouw manier het moet doen:

Dit is dus op mijn M700

Dit op mijn PC

Moet het invoeren van de proxy op mijn M700 of PC?

(Ben nu niet thuis dus kan het niet gelijk uitproberen)
Ik neem aan op je M700 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Via IE op je M700 kan je volgens mij geen proxy invoeren. Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook een Orange M700 kopen, maar ik mag pas op 8 april mijn abbonnement verlengen (da's een zondag, dus wordt het 9 april... zucht). Dus heb ik tijd zat om van alles te overwegen, maar mijn mind is nu al set op deze (ik had eerst de M650 in gedachte, maar deze is goedkoper EN sneller en heeft net zoals die M650 GPS, dus da's niet zo'n moeilijke keuze dan!)

Enkele vragen:
- ik las dat de geluidskwaliteit rondom bagger is, is dat hetzelfde met een bluetooth headset (ik neem aan dat die gesupport wordt?)
- ik wil een 4gb geheugenkaart erbij halen en las op een site van sandisk bij de 4gb mini sd het volgende:
"(mini-)SDHC geheugenkaarten zijn alléén toepasbaar in apparaten die de SDHC-standaard ondersteunen (voorzien zijn van het SDHC-logo). (mini-)SDHC geheugenkaarten zijn NIET compatibel met apparaten die normale SD kaarten ondersteunen. Controleer dan ook altijd of uw apparaat deze nieuwe SD-standaard accepteert alvorens u een (mini-)SDHC-geheugenkaart aanschaft."
Zou de M700 hier compatibel mee zijn?
- Wordt NEVO (dat afstandsbedieningsprogramma dat bij veel pocketpcs die IR hebben zit) erbij geleverd?
- welke andere software wordt erbij geleverd?
- is het makkelijk om te switchen tussen gprs/umts en wifi (want als ik bij een hotspot ben wil ik niet onnodige kosten maken als het niet nodig is toch :P )
- Zijn er verder nog klachten behalve lakschade?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
ChiMan schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:08:
Via IE op je M700 kan je volgens mij geen proxy invoeren. Vandaar mijn vraag.
Proxy moet je op je PC instellen in Inter Explorer.

Dit moet gewoon gratis zijn.
Controleer anders goed of je AccessPoint wel "wap" is en niet "internet".

Radio en TV kijken via Orange World zal niet lukken.
De proxy filter accepteerd alleen het http(s) protocol en wap protocol.

Orange World kent verschillende beperkingen:
- maximale bestandgrote 2mb
- alleen websites
- slechte ondersteuning voor cookies en sessies, inloggen werkt op veel sites niet
- niet toegestaan om populaire bestandsformaten te downloaden (.mp3, .zip, .cab etc)
- geen live streamings

Met Orange Internet heb je deze beperkingen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:29:
Ik wil ook een Orange M700 kopen, maar ik mag pas op 8 april mijn abbonnement verlengen (da's een zondag, dus wordt het 9 april... zucht). Dus heb ik tijd zat om van alles te overwegen, maar mijn mind is nu al set op deze (ik had eerst de M650 in gedachte, maar deze is goedkoper EN sneller en heeft net zoals die M650 GPS, dus da's niet zo'n moeilijke keuze dan!)

Enkele vragen:
- ik las dat de geluidskwaliteit rondom bagger is, is dat hetzelfde met een bluetooth headset (ik neem aan dat die gesupport wordt?)
De geluidskwaliteit is niet minder dan andere HTC toestellen. Bij sommige ROMS is de bas alleen slecht hoorbaar. Hier is een patch voor uitgebracht op xda-developers.com.
- ik wil een 4gb geheugenkaart erbij halen en las op een site van sandisk bij de 4gb mini sd het volgende:
"(mini-)SDHC geheugenkaarten zijn alléén toepasbaar in apparaten die de SDHC-standaard ondersteunen (voorzien zijn van het SDHC-logo). (mini-)SDHC geheugenkaarten zijn NIET compatibel met apparaten die normale SD kaarten ondersteunen. Controleer dan ook altijd of uw apparaat deze nieuwe SD-standaard accepteert alvorens u een (mini-)SDHC-geheugenkaart aanschaft."
Zou de M700 hier compatibel mee zijn?
Deels, het werkt, maar niet stabiel. Mogelijk met toekomstige ROM-updates dat de ondersteuning voor SDHC beter wordt. Met een 2GB kaartje zit je veiliger!
- Wordt NEVO (dat afstandsbedieningsprogramma dat bij veel pocketpcs die IR hebben zit) erbij geleverd?
Het is niet gebruikelijk dat dit meegeleverd wordt, geloof dat alleen HP dat vroeger deed. Er bestaan verschillende afstandsbedieningsprogramma's. Deze programma's werken, alleen is het bereik van IR ongeveer 1 meter. Het werkt dus niet geweldig, dit is overigens ook met alle moderne PocketPC's. Bluetooth en WiFi hebben de noodzaak van IR overgenomen waardoor fabrikanten besparen op de kwaliteit IR-senders.
- welke andere software wordt erbij geleverd?
Niet veel bijzonders, de M700 levert TomTom mee zonder kaarten. Bij de P3600 zit er een PDF-viewer en VoiceDailer op.
- is het makkelijk om te switchen tussen gprs/umts en wifi (want als ik bij een hotspot ben wil ik niet onnodige kosten maken als het niet nodig is toch :P )
Via de CommManager valt er snel te schakelen naar WiFi. Zeker als je de CommManager onder een van de knoppen (bijvoorbeeld VoiceRecorder) op de M700 zet. WiFi prefereert altijd boven UMTS/GPRS. Indien je toestel verbonden is met WiFi zal de verbinding met UMTS en GPRS verbreken.
- Zijn er verder nog klachten behalve lakschade?

Alvast bedankt :)
Sommige met smetvrees zullen misschien de glimmende behuizing niet mooi vinden. Persoonlijk vind ik het erg meevallen. Persoonlijk vind ik de A2DP ondersteuning zeer slecht. Dit is echter iets binnen WindowsMobile en is op alle toestellen met standaard Windows Bluetooth software slecht.

Verder geen klachten van mijn kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
adewidt schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:36:
[...]
Proxy moet je op je PC instellen in Inter Explorer.

Dit moet gewoon gratis zijn.
Controleer anders goed of je AccessPoint wel "wap" is en niet "internet".

Radio en TV kijken via Orange World zal niet lukken.
De proxy filter accepteerd alleen het http(s) protocol en wap protocol.

Orange World kent verschillende beperkingen:
- maximale bestandgrote 2mb
- alleen websites
- slechte ondersteuning voor cookies en sessies, inloggen werkt op veel sites niet
- niet toegestaan om populaire bestandsformaten te downloaden (.mp3, .zip, .cab etc)
- geen live streamings

Met Orange Internet heb je deze beperkingen niet.
Thanks, ga het zo proberen, als het niet lukt laat ik het wel weer ff horen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Je kan hier de GPS Camera downloaden en installeren op je M700.

Hiermee wordt je camera software geupdated naar versie 4.02 (build 26156).
Je kan hiermee dus foto's maken inclusief GPS track log.

Gebruik Resco Explore bijvoorbeeld om het te installeren (zet wel in options dat je alle files zichtbaar moeten zijn).

[ Voor 1% gewijzigd door ChiMan op 19-03-2007 22:43 . Reden: De juiste URL toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
je hebt de rapidshare link niet goed gekopieerd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb PHM Registry Editor geinstalleerd op mijn spv m700 om register wijzigingen te maken en dat werkt prima.
Nu kan ik alleen geen erg bestand meer uitvoeren want dan opend die aldoor PHM Registry Editor.
Wie kan mij vertellen hoe ik nu wel een reg bestand kan uitvoeren zodat het wordt overgenomen in het register?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanaag SPV M700 zwart besteld voor 1 jaar €179,95 bij Orange €30. En heb er meteen 1 screenprotector voor 8 eurie bij een webshop bij besteld. Nu is mijn vraag wie heeft er ervaringen met hieronder afgebeelde silicone case is hij de moeite waard om aan te schaffen?
O-)
Afbeeldingslocatie: http://www.gpsplaza.nl/products/htcp3600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:34:
Ik heb vanaag SPV M700 zwart besteld voor 1 jaar €179,95 bij Orange €30. En heb er meteen 1 screenprotector voor 8 eurie bij een webshop bij besteld. Nu is mijn vraag wie heeft er ervaringen met hieronder afgebeelde silicone case is hij de moeite waard om aan te schaffen?
O-)
[afbeelding]
Ik wil zelf ook zon silicone case bestellen. Ken iemand die zoiets heeft voor zijn Nokia N70 en ziet er prima uit. Als het goed is zijn er ook bepaalde schuifjes/toegang tot stylus vrijgelaten zodat je inprincipe de PDA er niet uit hoeft te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is 19 incl. een redelijke prijs voor zo'n silicone case of heeft iemand hem goedkoper gezien?

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:59:
Is 19 incl. een redelijke prijs voor zo'n silicone case of heeft iemand hem goedkoper gezien?

:9~
eBay voor $5.99, ik zou hem gewoon lekker bij GPSplaza bestellen als ik jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al aan de slag geweest met Resco Pocket Radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reply op adewidt

Op de SPV-m700 zit ook een PDFviewer en VoiceDailer.

Bijna 3 weken in bezit en zeer tevreden, alleen de stylus-pennetjes is
bagger, beide reeds afgebroken.
Ik zou deze ook liever in de bovenzijde van het toestel gezien hebben.
Als tzt de bevestiging wat losser zal worden zou je de stylus zomaar kunnen verliezen. 8)7

Orange SPV-m700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:09:
Iemand al aan de slag geweest met Resco Pocket Radio?
Ben er nu mee bezig, op zich werkt het prima. Niet alle voorgeprogrammeerde stations werken bij mij (can't connect) en zelf stations invoeren kan alleen met een .pls of .m3u extensie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen besteld bij Orange en nu al een mailtje met dat het pakketje onderweg is.... _/-\o_

Kan niet wachten tot morgen.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nog een suggestie over een 'simpel' mp3 programma? Met simpel bedoel ik dat hij gewoon geluidsbestanden moet afspelen, een equalizer moet hebben, en de mogelijkheid tot playlists maken. En als het mogelijk is, moet ie ook nog geluid afspelen wanneer het scherm uit staat.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ChiMan schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:37:
[...]

Wat bedoel je met proef abo?

Ik heb gewoon de instellingen overgenomen, that's all.
De melding die je kreeg, leek net of je maar een account had voor 1 dag :+ vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:19:
Reply op adewidt

Op de SPV-m700 zit ook een PDFviewer en VoiceDailer.

Bijna 3 weken in bezit en zeer tevreden, alleen de stylus-pennetjes is
bagger, beide reeds afgebroken.
Ik zou deze ook liever in de bovenzijde van het toestel gezien hebben.
Als tzt de bevestiging wat losser zal worden zou je de stylus zomaar kunnen verliezen. 8)7

Orange SPV-m700
Hier nog iemand waarvan de stylus is afgebroken. Maar eh....mee terug naar de winkel, garantie enzo?? :) Dat is wel wat ik ga doen. Ik heb hier een college waarvan de stylus ook al gebroken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:37:
Hebben jullie nog een suggestie over een 'simpel' mp3 programma? Met simpel bedoel ik dat hij gewoon geluidsbestanden moet afspelen, een equalizer moet hebben, en de mogelijkheid tot playlists maken. En als het mogelijk is, moet ie ook nog geluid afspelen wanneer het scherm uit staat.

bvd
Kijk eens naar Mortplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Niet online
Wat doen jullie met die styli? Tussen een bankschroef zetten en goed aandraaien? Haha sorry hoor, maar ik heb nu al bijna 2 maanden de P3600, zeer frequent gebruik, echt niks aan de hand. Heb het ding ook al vaak genoeg uit m'n jatten laten vallen maar geen probleem.

EDIT: met het 'ding' doel ik op de stylus he. Niet het apparaat zelf. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Sinnedje op 20-03-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:32:
[...]

Ben er nu mee bezig, op zich werkt het prima. Niet alle voorgeprogrammeerde stations werken bij mij (can't connect) en zelf stations invoeren kan alleen met een .pls of .m3u extensie...
Ik had ook gelezen dat je dus inderdaad die .pls / .m3u file in moest voeren, maar ik snapte even niet of je dan ook nog verbonden moet zijn met WiFi of GPRS of iets dergelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja, nog een leuke plugin voor mensen die SPB Weather gebruiken en niet gebruik willen maken van de standaard plaatsnamen. Werkt prima! Even goed lezen wat er wordt uitgelegd.

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
-lama-

[ Voor 136% gewijzigd door YoshiBignose op 20-03-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Niet online
Typisch geval van RTFM? >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
in het begin moest ik een pincode invoeren, maar ik dacht 0000 want dat stond er, toen ging het een beetje fout en moest ik puk-code doen. dat deed ik en toen kon ik nieuwe pin aanmaken.

nu zat ik eraan te denken of ik die pin uit mijn email in moest vullen? maar dat was dus niet nodig blijkbaar..

oh en hij kan geen connectie maken.er blijft BEZIG MET ZOEKEN... staan... en dan zegt hij na een tijdje GEEN SERVICE :|

[ Voor 205% gewijzigd door YoshiBignose op 20-03-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
RricK schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:36:
[...]

Ik ben in het bezit van een T-mobile abonnement heb eigenlijk helemaal geen last van slecht bereik of iets dergelijks. Kom van de MDA vario af daar overigens ook nooit problemen mee gehad. Echter heb ik nu wel een probleem met de MMS instellingen. Ik heb alles precies zo ingesteld als op de t-mobile site staat aangegeven. Maar het verzenden van een mms lukt niet. Ik kan wel mms ontvangen viel me wel op dat dit ook heel langzaam ging (8 kb 15 minuten binnenhalen). Ik denk dat er iets verkeerd ingestelt staat maar heb geen idee waarin ik het moet zoeken.

Iemand anders misschien ook een p3600 met een t-mobile kaartje waar het wel goed werkt ?
hierbij quote ik even me eigen bericht. Ik krijg het niet voor mekaar om een mms te versturen ik heb alles precies zo ingesteld als op de t-mobile site maar ze gaan maar niet weg ze blijven hangen op 0% met het versturen. Ik heb momenteel de nieuwste dopod rom draaien hoopte dat het daarin zou werken maar het wil helaas niet baten.

Iemand anders ook een t-mobile abbonnement ???? er is toch wel iemand die dat ook heeft
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.