HTC P3600 deel 2 (Trinity, Orange SPV M700)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.574 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:20
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 22:29:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop, krijg je geen spijt van! Ik heb nu een M500, M3000 en een M600 gehad, maar de M700 is echt het beste toestel wat ik ooit heb gehad.

Laat het toestel nietg meteen op, maar gebruik de batterij eerst helemaal op. Zo gaat de batterij langer mee! Wat betreft die troep van orange zelf, heb je helemaal nisk aan, heeft totaal geen meer waarde! Ik haal dat er altijd meteen af.

Hou rekening als je de GPS voor de eerste ker gebruikt dat het even duurt voor die de satelieten vind, dit is normaal. De eerst volgende keer gaat het sneller.

Ja verder kun je natuurlijk handige software er op zetten , zoals SPB plus, backup en natuurlijk de nieuwe shell.

Verder wens ik je veel speel pelzier met je nieuwe speeltje!
Allebij bedankt voor de zeer nuttige informatie!
En misschien een stomme vraag, maar hoe haal ik die troep van orange eraf?
En is dat van orange alleen een thema en internet instellingen? of veel meer troep?
Als ik de M700 ga ik er zeker lekker mee spelen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
Het is mij nog steeds niet gelukt om op de today scherm rechtsboven oranje batterij logo weg te krijgen?
Iemand suggeties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:29
De OpeningsPost moet echt wat meer info erin krijgen hoor want er beginnen nu wel heer erg vaak dezelfde vragen voorbij te komen.

Hoe haal je de voorgeïnstalleerde meuk van je provider (zoals Orange) weg?
Deze meuk staat in de Extended ROM en wordt geïnstalleerd bij de eerste keer opstarten of na een Hard Reset. Eigenlijk geldt gewoon voor iedere telefoon van HTC dat je de meuk eraf krijgt door eerst een Hard Reset te doen (een combinatie van knoppen incl. de reset-knop induwen, dit is per model anders) waardoor je telefoon opnieuw gaat opstarten. Op een gegeven moment zal deze de programma's gaan installeren. Op dat moment doe je een Soft Reset (alleen je reset knopje induwen) waardoor je telefoon nog een keer opnieuw gaat opstarten maar deze keer gaat ie niet meer de meuk installeren.

Hoe krijg je Transcriber op je P3600?
Geen idee. Wat je wel kan doen is Calligrapher met Dutchpack downloaden of
de Letter Recognizer installeren met behulp van een CAB file, heb ik al eerder gepost in dit topic. Ik had 'm zelf via Google gevonden op een Nederlandse site.
Edit: http://www.snapthetooknietzogoed.nl/enableRecognizersNL.CAB

[ Voor 3% gewijzigd door FlowDesign op 11-03-2007 13:00 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:49
FlowDesign schreef op zondag 11 maart 2007 @ 12:31:
De OpeningsPost moet echt wat meer info erin krijgen hoor want er beginnen nu wel heer erg vaak dezelfde vragen voorbij te komen.

Deze meuk staat in de Extended ROM en wordt geïnstalleerd bij de eerste keer opstarten of na een Hard Reset. Eigenlijk geldt gewoon voor iedere telefoon van HTC dat je de meuk eraf krijgt door eerst een Hard Reset te doen (een combinatie van knoppen incl. de reset-knop induwen, dit is per model anders) waardoor je telefoon opnieuw gaat opstarten. Op een gegeven moment zal deze de programma's gaan installeren. Op dat moment doe je een Soft Reset (alleen je reset knopje induwen) waardoor je telefoon nog een keer opnieuw gaat opstarten maar deze keer gaat ie niet meer de meuk installeren.

Geen idee. Wat je w

el kan doen is Calligrapher met Dutchpack downloaden of
de Letter Recognizer installeren met behulp van een CAB file, heb ik al eerder gepost in dit topic. Ik had 'm zelf via Google gevonden op een Nederlandse site. Kan 'm nu ff niet vinden, geen tijd.
Soft reset: Use the stylus to lightly press and hold the RESET button on the bottom of your device.

Hard reset: Press and hold the Left SOFT KEY and Right SOFT KEY (''Windows'' & ''OK'' toets, and at the same time, use the stylus to press the RESET button at the bottom of your device. You will be presented with a menu saying 'press SEND to restore factory default, press END to exit', if you press SEND Your device will be set back to factory default settings.than Press "OK" to boot
(The L/R soft keys are the "--" keys just up the start and OK buttons) You can also use clear storage in settings.

SUCCES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Als onze twee posts nou even in 1 verhaaltje gezet worden dan kunnen ze zo in de OP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
FlowDesign schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:01:
Als onze twee posts nou even in 1 verhaaltje gezet worden dan kunnen ze zo in de OP. :)
haha, je hebt helemaal gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Misschin is onderstaande ook nog wel interessant voor iemand:

Bootloader mode: Hold side Camera and POWER buttons together and reset with stylus.

KITL mode: Hold Voice Speed Dial and POWER buttons together and reset with stylus.
KITL: Kernel Independent Transport Layer, it is the windows ce kernel debugger interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel mb kaartje zit standaard bij de orange spv m700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15

Geen idee. Wat je wel kan doen is Calligrapher met Dutchpack downloaden of
de Letter Recognizer installeren met behulp van een CAB file, heb ik al eerder gepost in dit topic. Ik had 'm zelf via Google gevonden op een Nederlandse site.
Edit: http://www.snapthetooknietzogoed.nl/enableRecognizersNL.CAB
Voor Transcriber:

Kijk eerst in \Windows\ map of daar staat:
Transcriber.exe

Staat het er niet, heb je simpelweg geen transcriber op je apparaat staan.
Staat het er wel:
1) Open transcriber.exe, het zou dan automatisch toegevoegd moeten worden
2) Maak de volgende register entrie aan
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{F0034DD0-2AD4-11d1-9CB0-E84BE8000000}]
"Desc"="With Transcriber you can write in cursive, print or mixed handwriting on the screen and your ink is instantly recognized."
@="Transcriber"

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{F0034DD0-2AD4-11d1-9CB0-E84BE8000000}\InprocServer32]
@="\\windows\\TranscriberSip.Dll"

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{F0034DD0-2AD4-11d1-9CB0-E84BE8000000}\IsSIPInputMethod]
@="1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker

Ja oke, maar wat houd die Orange meuk in?
Orange logotjes enzo? Of ook speciale progjes zoals TOMTOM? of instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Iemand Windows Live Messenger voor PocketPC al geprobeerd? :)

Opnieuw: Download WindowsLive_PPC.CAB

[ Voor 11% gewijzigd door FlowDesign op 12-03-2007 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Wow wat een vet toestel!

Ik heb voor m'n vakantie naar Italie een tomtom nodig. Zat dus met m'n vriendin te zoeken naar hoe we eraan zouden kunnen komen. Dit toestel kost dus €180 als zij haar orange abo €30 met een jaar verlengd?

Ik lees dat er dan een tomtom bij zit zonder kaarten. Maar is dit verder wel west europa? Of alleen NL/Benelux ofzo?

Kortom: als ze deze bij de orange shop koopt kunnen we dan direct door naar italie zonder de weg kwijt te raken? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
FlowDesign schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:55:

Download WindowsLive.PPC2005_ARM.CAB
Bestand kan niet gevonden worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
TheVMaster schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:30:
[...]

Bestand kan niet gevonden worden :?
Nog een keertje dan: Download WindowsLive_PPC.CAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
Victorio schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:01:
Wow wat een vet toestel!

Ik heb voor m'n vakantie naar Italie een tomtom nodig. Zat dus met m'n vriendin te zoeken naar hoe we eraan zouden kunnen komen. Dit toestel kost dus €180 als zij haar orange abo €30 met een jaar verlengd?

Ik lees dat er dan een tomtom bij zit zonder kaarten. Maar is dit verder wel west europa? Of alleen NL/Benelux ofzo?

Kortom: als ze deze bij de orange shop koopt kunnen we dan direct door naar italie zonder de weg kwijt te raken? >:)
Tomtom staat erop zonder kaarten als ik het goed zeg.
Je mag gratis 1 city card downloaden.
En natuurlijk kan je kaarten kopen voor o.a. west europa, ( en deze zijn zeker ook op illiegale manieren te verkrijgen.. ) Als ik men M700 binnen heb ga ik dit ff testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb hem geprobeerd, werkt goed.
Is alleen niet in het nederlands en neemt op de today scherm veel ruimte in.
De oud van de today scherm was mooier.
Verder gaat de voice functie mooi.
De standaard smilie's worden ook ondersteund, helaas geen functie gezien om andere smilies toe te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja, ik heb begrepen dat alleen bij de Orange versie (SPV M700) de GPS functie is ingeschakeld. Als iemand nu een HTC P3600 heeft en hij wilt deze functie ook inschakelen, is er een mogelijkheid om dat d.m.v. een bestand of iets dergelijks te activeren. Of moet je dan echt wachten op een update van HTC. (Zoja, wanneer zou deze dan uitgebracht worden, of nog niets over bekend?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
Heeft iemand enige idee hoe je met een applicatie met voorkeur een msn, een of andere applicatie front cam kan aanspreken?

Ik wil graag het front cam gebruiken, niet met umts of over gprs of hspd? netwerk....
maar puur met wifi verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt

De ingebouwde messenger is erg mooi, er zit alleen een groot nadeel aan.
Het synchroniseerd je contacten met je adresboek. Dat betekend dat in je adresboek al je msn contacten komen te staan. Ik werd daar niet echt vrolijk van. Ook bleek na het schonen van mijn adresboek de msn-contacten uit mijn msn-lijst waren verdwenen.

Ziet er gelikt uit, maar zolang je niet kan uitzetten dat de contacten synchroniseren is het voor mij een no-go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
adewidt schreef op zondag 11 maart 2007 @ 22:23:
[...]
De ingebouwde messenger is erg mooi, er zit alleen een groot nadeel aan.
Het synchroniseerd je contacten met je adresboek. Dat betekend dat in je adresboek al je msn contacten komen te staan. Ik werd daar niet echt vrolijk van. Ook bleek na het schonen van mijn adresboek de msn-contacten uit mijn msn-lijst waren verdwenen.

Ziet er gelikt uit, maar zolang je niet kan uitzetten dat de contacten synchroniseren is het voor mij een no-go!
Toen ik zag dat ie dat wilde gaan doen heb ik direct geannuleerd. Zit ik ook echt niet op te wachten. :/
Ben benieuwd of dat ook uitgeschakeld kan worden.

Hebben jullie trouwens ook een "USB aan PC" shortcut onder Start > Instellingen > Verbindingen ?
Daar kan ik de optie "Geavanceerde netwerkfunctionaliteit" aanvinken, maar als ik dat doe dan kan ik niet internetten via USB op m'n PocketPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje of dit uberhaupt mogelijk is:

Zou je het zo kunnen instellen dat je d.m.v. de proxytruc "gratis" kan surfen op het net. En dat je die 25mb op kan mailen en bijv. PocketMSN'en? En als je de proxytruc instelt kan je dan nog wel op de portal? Excuses probeer het allemaal even te bevatten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:57:
[...]

Fout bij TNT. :( Krijg m vandaag niet meer binnen, wordt dus nog een weekendje wachten :'(
Eindelijk is hij binnen!! En dat nog wel voor een zeer schappelijke prijsje!

Hulde aan Orange _/-\o_

Eerste indruk: Prachtig toestelletje! Met een zeer duidelijke beschrijving hoe het klepje van de accu eraf moet (niet dus) Maar met behulp van eerdere posts is deze toch onbeschadigd verwijderd. Helaas weinig tijd om mee te spelen, moet vanmiddag werken.

Vanavond eerst die orange troep eraf halen en wat handige programmaatjes installeren.

Tomtom werkte meteen (na downloaden van citymap), redelijk snelle fix, binnen 1 a 2 minuten, binnenshuis, Ga hem zo even rijdend proberen!

Gebruiken jullie trouwens een screen-protector? Zo ja, welke?

Ook hoor ik niks meer over lakschade, zullen latere modellen van dit euvel verholpen zijn, of zijn er nog steeds mensen die recentelijk een m700/htc p3600 hebben aangeschaft waarvan de lak er af valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21
ChiMan schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:05:
[...]

Wat voor fout dan? Ik heb ook de M700 voor 65 euro voor 1 jaar bestelt en heb het volgende bericht van TNT: Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco

Misschien vanavond anders morgen nog een kans
TNT heeft mijn bestelling zojuist bezorgd. 65 eruo betaald :D

Alleen ben ik nu niet thuis, vanavond weet ik pas wat er in zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
lol, gewoon voor 65 Euro :D
Maar dan ook echt met een 1-jarig contract Free €25 of hebben ze er stiekem 2-jarig van gemaakt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
niemand heeft een suggetie of een antwoord gegeven,

DUS!!!

we kunnen het front cam van de spv m700 niet gebruiken behalve met umts...

JAMMER voor de front cam dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
bluemind schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:43:
niemand heeft een suggetie of een antwoord gegeven,

DUS!!!

we kunnen het front cam van de spv m700 niet gebruiken behalve met umts...

JAMMER voor de front cam dan...
Heb je al op xda-developers gekeken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Zo, even bij Orange wezen kijken. M700 ziet er mooi uit. Heb nog 2 vragen voor hier:
  • In de Orange shop kost hij € 224,95 bij verlenging van een €30 abo met 1 jaar. Ze kon er nog €20 afhalen dus dan kom je op €204,95 uit. Zijn er hier andere prijzen gevonden? Ik lees €65 ergens? :/
  • Zit er een miniSD kaartje bij (zoja, hoeveel Gb?) of moet je die zelf kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Victorio schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:25:
Zo, even bij Orange wezen kijken. M700 ziet er mooi uit. Heb nog 2 vragen voor hier:
  • In de Orange shop kost hij € 224,95 bij verlenging van een €30 abo met 1 jaar. Ze kon er nog €20 afhalen dus dan kom je op €204,95 uit. Zijn er hier andere prijzen gevonden? Ik lees €65 ergens?
lees dan direct goed... :|

Er stond dat ze bij Orange een foutje hadden gemaakt op de website en daar hebben een aantal mensen direct misbruik gebruik van gemaakt :P

Helaas is dat foutje op de website de volgende dag al verholpen. Dus een aantal mensen hebben gewoon mazzel gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
FlowDesign
daar heb ik ook gekeken.
Daar heb ik een andere probleem, bij xda. Daar wilde ik ook een vraag stellen ivm zelfde onderwerp. Ik heb me een tijd terug netjes kunnen registreren, maar kon nog steeds geen berichten schrijven. Er komt een melding dat ik daarvoor niet geauthoriseerd ben. Raar.

Staat daar een antwoord op de front cam gebruik van m700 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:34:
Even een vraagje of dit uberhaupt mogelijk is:

Zou je het zo kunnen instellen dat je d.m.v. de proxytruc "gratis" kan surfen op het net. En dat je die 25mb op kan mailen en bijv. PocketMSN'en? En als je de proxytruc instelt kan je dan nog wel op de portal? Excuses probeer het allemaal even te bevatten. :9
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
FlowDesign schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:33:
[...]
Er stond dat ze bij Orange een foutje hadden gemaakt op de website en daar hebben een aantal mensen direct misbruik gebruik van gemaakt :P

Helaas is dat foutje op de website de volgende dag al verholpen. Dus een aantal mensen hebben gewoon mazzel gehad :)
Mooi foutje. :) Maar die hebben dus wel snel een nieuw abo af gesloten. Alsnog goed werk. :9
Dus die prijs in de shop is nu normaal dus? En zit er een miniSD kaart bij of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:20:
Owja, ik heb begrepen dat alleen bij de Orange versie (SPV M700) de GPS functie is ingeschakeld. Als iemand nu een HTC P3600 heeft en hij wilt deze functie ook inschakelen, is er een mogelijkheid om dat d.m.v. een bestand of iets dergelijks te activeren. Of moet je dan echt wachten op een update van HTC. (Zoja, wanneer zou deze dan uitgebracht worden, of nog niets over bekend?)
Heb net met HTC nederland gebelt en daar zijn ze niet op de hoogte van een eventuele rom update. Ze weten ook niet of deze er binnenkort aan gaat komen. |:( Erg jammer vind ik dat ga denk ik toch maar de Dopod rom proberen

@ Flowdesign je kan de frontcam naast het video bellen wel gebuiken als foto toestel. Dit kan je doen door in de camera modus op het cameratje links bovenin te drukken. Maar ik weet niet of dit ook is wat je wilt. Je hebt dan nog steeds geen webcam natuurlijk

[ Voor 3% gewijzigd door RricK op 12-03-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
RricK schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:51:
@ Flowdesign je kan de frontcam naast het video bellen wel gebuiken als foto toestel. Dit kan je doen door in de camera modus op het cameratje links bovenin te drukken. Maar ik weet niet of dit ook is wat je wilt. Je hebt dan nog steeds geen webcam natuurlijk
Dat wilde iemand anders weten. Maar toch bedankt namens diegene dan.

Ik zou het niet weten want ik heb geen P3600 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
Rrick
mijn dank is groot..... voor je antwoord.
Maar mijn vraag is hiermee nog niet beantwoord.
Vraag/probleem is zeer simpel, maar antwoord weet ik niet.
Ik wil met een of andere applicatie de front cam kunnen gebruiken. Ik heb gisteren MS portrait voor ppc geinstalleerd, hij kan alleen cam1 kiezen welke het cam op de achterkant is....

Maar wil juist met msn messenger via mijn m700 met wifi gewoon video chatten tot stand brengen......
ooooh, ben uitgelucht.....

:D of moet ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluemind schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:30:
Maar wil juist met msn messenger via mijn m700 met wifi gewoon video chatten tot stand brengen......
ooooh, ben uitgelucht.....

:D of moet ik :'(
Dan kan wel dan moet je WebCameraPlus gebruiken.
Dan kan je met msn op de pc je m700 als webcam gebruiken.
Ongeregisreerd zit er wel een tijdslimit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Weet iemand hoe je een + of letters kan intoetsen op het toetsenbord van de telefoon, dus als je het telefoongedeelte opent. Ik moet namelijk een code invoeren om mijn voicemail in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Je moet tijdens het bellen op ''Keypad'' drukken op het scherm. Dan zie je een normaal cijferbordje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Sinnedje schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:50:
Je moet tijdens het bellen op ''Keypad'' drukken op het scherm. Dan zie je een normaal cijferbordje. :)
Ik moet geen cijferbord hebben, die heb ik nu al, ik moet de letters en andere tekens kunnen invoeren. Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
J.P.
dat bedoelde ik absoluut niet....

ik wil vanuit mijn m700 met front cam kunnen video callen met wifi.......
dus gewoon een volledige msn messenger op mijn m700....
:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
nog maar een keertje,
Morgen krijg ik men SPV M700.. wat is nou het verschil tussen Orange Software en origineel?
Zit er bij de orange software extra spullen? en zoja wat?
of is het alleen overal door je MDA orange shit heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
J.Thermaltaker schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:29:
nog maar een keertje,
Morgen krijg ik men SPV M700.. wat is nou het verschil tussen Orange Software en origineel?
Zit er bij de orange software extra spullen? en zoja wat?
of is het alleen overal door je MDA orange shit heen?
Dat zie je morgen wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
ja lauw:P ik weet toch niet wat het verschil is, want ik ga m niet gelijk resetten:P daarom vraag ik t..:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Niet online
De Orange software is een beetje zoals SPB mobile Shell. Dingen (instellingen) als Orange World staan er al standaard in enzovoorts. Verder zorgt het voor een voor sommige betere gebruikersinterface. Zelf heb ik het er al afgegooid die zooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluemind schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:19:
J.P.
dat bedoelde ik absoluut niet....

ik wil vanuit mijn m700 met front cam kunnen video callen met wifi.......
dus gewoon een volledige msn messenger op mijn m700....
:-)
Je zei met msn messenger via mijn m700 en niet op mijn m700.
Maar om op je antwoord te komen, ik heb nog geen msn op mobiel gezien met webcam functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al hoe je NL op een DOPOD rom kan zetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 01:16:
Weet iemand al hoe je NL op een DOPOD rom kan zetten???
Dat kan naar mijn weten niet. De taal is het grootste gedeelte van de rom. Dit kan je helaas niet veranderen. Je moet dan gewoon een andere rom nemen die in jou gewenste taal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
FlowDesign schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:10:
lol, gewoon voor 65 Euro :D
Maar dan ook echt met een 1-jarig contract Free €25 of hebben ze er stiekem 2-jarig van gemaakt? :P
Contract is voor 1 jaar :)

Moet nog niet echt gespeeld met de M700 maar het ziet er gelikt uit.

Weet iemand of ik 2 PocketPC's (de MDA Compact 1 en M700) op 1 computer kan aansluiten en sync-en met hetzelfde outlook account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
ChiMan schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:15:
[...]

Contract is voor 1 jaar :)

Moet nog niet echt gespeeld met de M700 maar het ziet er gelikt uit.

Weet iemand of ik 2 PocketPC's (de MDA Compact 1 en M700) op 1 computer kan aansluiten en sync-en met hetzelfde outlook account?
Dit kan je volgens mij gewoon doen. andersom kan je niet 1 pda met 2 verschillende outlook accounts synchroniseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Is er standaard een geheugenkaart geleverd bij de SPV M700?

Ik vind het een cool ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
RricK schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:25:
[...]

Dit kan je volgens mij gewoon doen.
Jup :Y Ik heb het ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile625 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:48:
Is er standaard een geheugenkaart geleverd bij de SPV M700?
Bij de Orange versie kreeg ik een 512mb miniSD er standaard bijgeleverd. en 2 stylussen, altijd handig. ;)
Ik vind het een cool ding
Het is idd een gruwelijk dingetje :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog over de GPS. In de openingspost staat dat er GEEN Sirfstar ||| in zit, maar in mijn gebruikershandleiding van mijn M700 staat dat deze er WEL in zit!!

Of mijn handleiding heeft het fout of het staat verkeerd in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
Over gps chip gesproken.
Bij verschillende forums staat dat de gps chip van m700 niet zo nauwkeurig zou zijn als sirfstar3 maar ik zou eerder zeggen dat het nauwkeuriger is. Want ik ben een gelukkige bezitter van p3300 en p3600 ,,,, ik constateer dat p3600 veel nauwkeuriger is vooral merk je dat bij kruispunten, bij keerpunten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:32:
Even nog over de GPS. In de openingspost staat dat er GEEN Sirfstar ||| in zit, maar in mijn gebruikershandleiding van mijn M700 staat dat deze er WEL in zit!!

Of mijn handleiding heeft het fout of het staat verkeerd in de openingspost.
Op dit forum bevestigd htc het volgende
P3600=Samsung Processor 400MHZ with Qualcomm Chipset
P3300=OMAP850 Processor 201MHZ with SIRFIII Chipset

Er zit inderdaad geen SirfIII chip in maar een Qualcomm het verschil tussen deze twee chips is dat de SirfIII chip 20 kanalen aan kan en de Qualcomm maar 12. Dit maakt echter niet zo heel veel uit omdat tom tom toch maar 12 kanalen ondersteund.

(beide dingen stonden daar op het forum geplaatst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
RricK schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:00:
[...]

Op dit forum bevestigd htc het volgende
P3600=Samsung Processor 400MHZ with Qualcomm Chipset
P3300=OMAP850 Processor 201MHZ with SIRFIII Chipset

Er zit inderdaad geen SirfIII chip in maar een Qualcomm het verschil tussen deze twee chips is dat de SirfIII chip 20 kanalen aan kan en de Qualcomm maar 12. Dit maakt echter niet zo heel veel uit omdat tom tom toch maar 12 kanalen ondersteund.

(beide dingen stonden daar op het forum geplaatst)
Om goed te kunnen navigeren heb je minstens 3 kanalen nodig. 20 kanalen is leuk maar je hebt er niets aan :O

BTW, weet iemand of je ook Quick Fix kan gebruiken voor de P3600 (Qualcomm Chipset)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
KLOoooootuhzooi :( Is een van de stylussen afgebroken :(

Maar ff mee terug naar de Orangeshop....

[ Voor 28% gewijzigd door TheVMaster op 13-03-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik de originele NL orange rom vinden of kan iemand mij die even sturen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
ChiMan schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:33:
[...]

Om goed te kunnen navigeren heb je minstens 3 kanalen nodig. 20 kanalen is leuk maar je hebt er niets aan :O

BTW, weet iemand of je ook Quick Fix kan gebruiken voor de P3600 (Qualcomm Chipset)?
Laat staan dat er 20 satellieten binnen je bereik kunnen zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
ik heb m net binnen gehad _/-\o_
ik heb m gereset, maar nu heb ik geen TomTom ermeer op, iemand een idee hoe ik dit wel weer krijg?:)
En hoelang duurt het voordat ej kan bellen met Orange?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Je moet je extende rom zichtbaar maken zodat je de cab file van TT kan installeren.

Check XDA developer hoe je je extende rom zichtbaar kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
heb TomTom via Emule gedownload, en ja wel versie 6.030.. hij ligt nu al ongeveer 10 minuten GPS signaal te zoeken, dit lukt hem nog niet..
En waneer kan je via orange bellen eigenlijk? duurt dat een paar dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
ChiMan schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:37:
Je moet je extende rom zichtbaar maken zodat je de cab file van TT kan installeren.

Check XDA developer hoe je je extende rom zichtbaar kan maken.
ik heb eventjes gekeken, daar wordt verteld iets over van moutflags om extended rom zichtbaar te maken... is dat wat je bedoelt..... want ik wil mijn m700 echt schoonmaken,,,,ook alle troep van orange van de rom verwijderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
bluemind schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:34:
[...]

ik heb eventjes gekeken, daar wordt verteld iets over van moutflags om extended rom zichtbaar te maken... is dat wat je bedoelt..... want ik wil mijn m700 echt schoonmaken,,,,ook alle troep van orange van de rom verwijderen....
Zoek op xda developer naar het bestand HERMES_MountExtROM.CAB (XD is bij mij down op dit moment). Hiermee kan je je ext rom zichtbaar maken. Kopieer het naar je SD kaart of pc en installeer daarna alleen ttn.cab wanneer je eerste een harde reset en daarna een soft reset uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
Ik heb een probleem met Microsfot Activesync.
Hij probeert hele tijd instellinegn te downloaden, en veder doet ie niks..
Iemand een idee?

[ Voor 80% gewijzigd door J.Thermaltaker op 13-03-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:56:
KLOoooootuhzooi :( Is een van de stylussen afgebroken :(

Maar ff mee terug naar de Orangeshop....
Dito! paar dagen geleden bij mij ook gebeurd :(
Hebben we het morgen wel over als je in Zwolle bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:11:
[...]

Hoe krijgen jullie dat dan voor elkaar :s ?
Heb al vele jaren een PocketPC, maar nog nooit een stylus gebroken en ga er toch niet voorzichtig mee om.

In ieder geval succes in de winkel.
Hoop voor jullie dat het onder garantie valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
adewidt schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:17:
[...]
Heb al vele jaren een PocketPC, maar nog nooit een stylus gebroken en ga er toch niet voorzichtig mee om.
Ik liet een paar weken geleden per ongeluk eentje van m'n pa z'n HTC Blue Angel op de leistenen vloer vallen, toen brak het zwarte deel van het zilveren deel af. Oeps O-)
Maar hij had er toch twee. :P
Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Ik ben op zoek naar een phonepad met T9...

Weet iemand een link of dit er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerHeinz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09-2022
Hallo,

Is het mogelijk met de originele TomTom navigator v6.030, niet legaal verkregen kaarten te laden, zonder deze te activeren? Ben niet van plan om TomTom navigator v6.030 er af te halen en een andere versie te laden, geeft agv div. reacties alleen maar problemen. :?

Welke taakmanager is het beste voor de SPV M700?

Wie kan mij helpen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
DerHeinz schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:20:
Hallo,

Is het mogelijk met de originele TomTom navigator v6.030, niet legaal verkregen kaarten te laden, zonder deze te activeren? Ben niet van plan om TomTom navigator v6.030 er af te halen en een andere versie te laden, geeft agv div. reacties alleen maar problemen. :?

Welke taakmanager is het beste voor de SPV M700?

Wie kan mij helpen...?
ik heb de telefoon gereset, dus zonder orange software draaien..
zelf tomtom v6.030 eropgezet, en een illiegale kaart, en werkt perfect zonder te activeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Ik las op de forum dat mensen phonepad hebben???

Ik heb op mijn M700 alleen toetsenbord???

Hoe kan ik phonepad activeren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem met mijn spv m700.
Mijn accu status geeft niet de juiste waarde aan.
Hij blijft b.v. op 90% staan en als ik hem opnieuw opstart dan geeft die 60% aan.
Dus als ik hem niet opnieuw opstart dan geeft die verkeerde info aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:11:
[...]

Is goed...anders ff naar de Orangeshop in de lunchpauze of aan het eind van de middag hehe
adewidt schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:17:
[...]

Tja..ik heb er ook al jaren één enneh..nog nooit een stylus gehad die is afgebroken. Maar ja...deze stylus bestaat uit plastic met daaraan een metalen staafje (en precies bij het punt waar het plastic en het metaal bij elkaar komen breekt hij af :( )

[ Voor 49% gewijzigd door TheVMaster op 14-03-2007 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
Extended Rom is via een registery aanpassing makkelijk zichtbaar te maken. Het lukt aardig wel. Ik ben er verder ingedoken, hoe het een en ander werkt.

In de de extended rom is staan een
autorun.exe bestand
tweetal voor mijn onbekende bestanden
een ini bestand
en de cab files.
In de ini bestand staat de path van deze cab files.....

Een paar vragen, wat ik niet kan beantwoorden.....
Als ik regels, de path naar cab files verwijder, wordt dat desbetreffende cab file (programma) niet geinstalleerd,
of moet ik echt de cab file uit de extended rom verwijderen.

hoe kan ik zelf een cab file daar neerzetten....

Wat doet autorun.exe.....
kijkt hij alleen naar ini bestand en voert dat uit,,, dan is het simpel....
??????? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:04

DMV

Gisteren een P3600 besteld, vandaag al in m'n handen.
Wat me het eerst opvalt is dat hij redelijk klein is, wat ik een voordeel vind.

Ik heb van een collega een rabo mobiel sim kaart geleend om GPRS/HSDPA uit te proberen. Heb 't kort uitgeprobeerd en werkte prima.
Hierna heb ik de DOPOD rom (RUU_Trinity_DOPODASIA_WWE_1.23.707.6_6275_1.35.00.11_108_Ship) erop gezet, omdat ik ook GPS aan de praat wilde hebben.

GSP werkte daarna prima, helaas kreeg ik een foutmelding:
"Network wizard
Your current operator (20420) is not supported. You should obtain an update from your device vendor.
Would you like to select another network provider?"

Dit is dus met een Rabo mobiel sim kaart. (Orange)

Naar huis gereden met gps (hoewel ik de weg wel wist)
Thuis helaas niet eens GSM dekking van orange, dus ook geen GPRS/HSDPA.
Sim kaartje van vodafone erin en straks nog even naar de klantenservice bellen voor de instellingen.

AMD Athlon XP 1600+ @ 1490 | A7V266-E | 512Mb DDR | 2x20Gb HD Raid | Finding time for some H2O cooling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
mobile625 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:04:
Ik las op de forum dat mensen phonepad hebben???

Ik heb op mijn M700 alleen toetsenbord???

Hoe kan ik phonepad activeren dan?
Dit kan je doen door Phone Pad - International te installeeren deze kan je vinden op de Xda devolpers site. Aangezien die nu plat ligt kan ik je de juiste link niet geven. Maar ik had hem nog op me telefoon staan dus heb hem Hier voor je weggezet.
Als de site weer up is zal ik de link wel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
DMV schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:48:
"Network wizard
Your current operator (20420) is not supported. You should obtain an update from your device vendor.
Dit is geen fout melding maar enkel een bericht. Je kunt het gewoon wegklikken zonder dat er iets niet meer werkt. Heeft te maken met de andere regio waarin je zit t.o.v. de regio waar de rom is uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
RricK schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:57:
[...]

Dit kan je doen door Phone Pad - International te installeeren deze kan je vinden op de Xda devolpers site. Aangezien die nu plat ligt kan ik je de juiste link niet geven. Maar ik had hem nog op me telefoon staan dus heb hem Hier voor je weggezet.
Als de site weer up is zal ik de link wel veranderen.
Hi geinstalleerd, maar als ik bij input Dutch kies, en ik wil iets gaan schrijven verspringt ie weer naar Engels? Hoe moet ik ervoor zorgen dat ie Dutch als input onthoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Een review omtrent de GPS van mijn M700.

Heb zelf mijn M700 nog niet volledig geinstalleerd (gebruik mijn MDA Compact I) nog steeds maar heb TT geinstalleerd en het werkt.

De GPS werkt beter dan verwacht. 1e fix was binnen 2 minuten en bij herhaling binnen 30 sec.
Alleen heb ik af en toe last bij de eerste minuten van gebruik van GPS. De bepaling is dan niet optimaal maar dit is daarna niet meer het geval.

Aantal kanalen (gemiddeld):
- Thuis: 2 a 3
- Auto: 4 a 6
- Trein: 3 a 4
- Tram: 3 a 4
- Lopen: 4 a 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
mobile625 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:40:
[...]

Hi geinstalleerd, maar als ik bij input Dutch kies, en ik wil iets gaan schrijven verspringt ie weer naar Engels? Hoe moet ik ervoor zorgen dat ie Dutch als input onthoud?
Ik heb deze bij start -> instellingen -> invoer en dan bij de opties van het phonepad gewijzigd.

Misschien dat je telefoon dat pas goed oppakt als je hem een keer opnieuw opstart.

Bij mij onthoud hij de instelling verder gewoon goed.

Kweet niet welke taal je hebt op je pda maar misschien maakt het uit op welke landinstelling hij staat maar ik denk zelf dat niet heel veel invloed op het schrijven van een bericht heeft

[ Voor 15% gewijzigd door RricK op 14-03-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
ChiMan schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:46:
De GPS werkt beter dan verwacht. 1e fix was binnen 2 minuten en bij herhaling binnen 30 sec.
Alleen heb ik af en toe last bij de eerste minuten van gebruik van GPS. De bepaling is dan niet optimaal maar dit is daarna niet meer het geval.

Aantal kanalen (gemiddeld):
- Thuis: 2 a 3
- Auto: 4 a 6
- Trein: 3 a 4
- Tram: 3 a 4
- Lopen: 4 a 6
Vind ik weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Hoeveel kanalen is volgens jouw dan genoeg voor navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
Wat vind jij normaal dan als ik zelf kijk dan heb ik bijna nooit meer als 8 kanalen met tomtom en ik heb een losse ontvanger met een sirff III chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:27

thaMini

Tool !!

Meer kanalen is meestal nauwkeuriger dat klopt. Maar de hype dat er zo veel mogelijk satellieten moeten worden ontvangen is onzin. Er cirkelen maar 24 actieve satellieten rond de aarde, de rest is reserve of defect. Je kunt er dus nooit meer dan 12 tegelijk ontvangen onder ideale omstandigheden.

De ontvangstkwaliteit van de satellieten is belangrijker (varieert met het weer en reflectie tegen gebouwen), maar het belangrijkst is de positie aan de hemel. Liefst een hoek van 45 graden met de horizon (90 graden is recht boven je). En 120 graden van elkaar verdraait in het geval van 3 satellieten. Op deze manier wordt de MWS (meest waarschijnlijke standplaats) gevormd door een zo klein mogelijke driehoek van LOPs (lines of position) en is daarmee nauwkeuriger.
Overigens is 4 satellieten voldoende voor 3d navigatie en kun je met 3 satellieten al uit de voeten als je de hoogte van de ontvanger weet, wat dus meestal zeeniveau inhoudt.

Ter indicatie; het zeeschip waar ik op vaar heeft de beschikking over een gps met 6 kanalen. En geloof me, daar is de positie iets belangrijker dan kunnen zien aan tomtom op welke rijstrook je rijdt. :P

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Heb al kilometers afgelegd met de navigatie, ideaal!!

Fix duurt wat lang, soms 5 min! Maar vaak ook als ik de straat uit rijdt. Als ik dan de straat uit rij heb ik 3 sattelieten. Na een minuut of 10 heb ik er vaak wel 4-5!! Wat genoeg is!

Hij valt nooit weg, en nauwkeurig genoeg met aanwijzingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:40
DMV schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:48:
Gisteren een P3600 besteld, vandaag al in m'n handen.
Wat me het eerst opvalt is dat hij redelijk klein is, wat ik een voordeel vind.

Ik heb van een collega een rabo mobiel sim kaart geleend om GPRS/HSDPA uit te proberen. Heb 't kort uitgeprobeerd en werkte prima.
Hierna heb ik de DOPOD rom (RUU_Trinity_DOPODASIA_WWE_1.23.707.6_6275_1.35.00.11_108_Ship) erop gezet, omdat ik ook GPS aan de praat wilde hebben.

"Network wizard

Dit is dus met een Rabo mobiel sim kaart. (Orange)

Naar huis gereden met gps (hoewel ik de weg wel wist)
Thuis helaas niet eens GSM dekking van orange, dus ook geen GPRS/HSDPA.
Sim kaartje van vodafone erin en straks nog even naar de klantenservice bellen voor de instellingen.
Die foutmelding maakt niets uit! Is een instel wizard voor GPRS/UMTS, maar de nederlands netwerken worden niet ondersteund. Het enige dat je moet doen is ze zelf instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
ChiMan schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:38:
[...]

Hoeveel kanalen is volgens jouw dan genoeg voor navigatie?
Je hebt er minimaal 3 nodig om een positie te kunnen bepalen.

Maar jij zegt dus dat je er gemiddeld maar 4 hebt. Dat is best weinig.
Zelfs mijn Adapt BT GPS ontvanger (max 16 kanalen) had gemiddeld 6 of 7 kanalen in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
Wilt iemand goed en rustig uitleggen, hoe ik onbeperkt kan internetten op de MDA?
Zonder met een computer verbinding te hebben, toch onbp internetten zonder die 25MB limiet.. ( voor als je bijv. in de trein zit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik het volgende probleem kan verhelpen?
Als ik meerder keybord installeer krijg ik het volgende probleem, als ik 2 installeer kan ik keizen tussen de 2 keyboard maar zodra ik een derde installeer dan kan ik 1 van de drie niet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
J.Thermaltaker schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:33:
Wilt iemand goed en rustig uitleggen, hoe ik onbeperkt kan internetten op de MDA?
Zonder met een computer verbinding te hebben, toch onbp internetten zonder die 25MB limiet.. ( voor als je bijv. in de trein zit )
Ik neem aan dat je Orange hebt?

Zie hier:
http://www.windowsmobiles.nl/index.php?topic=476.0

Duidelijker kan ik het niet voor je maken.

Je moet wel eerst bij Orange, Orange World, laten activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
adewidt schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:52:
[...]
Ik neem aan dat je Orange hebt?

Zie hier:
http://www.windowsmobiles.nl/index.php?topic=476.0

Duidelijker kan ik het niet voor je maken.

Je moet wel eerst bij Orange, Orange World, laten activeren.
orange world had ik er gelijk bij genomen..
is dit tevens ook gratis e-mail en msn?
of alleen internet?:)
heel erg bedankt man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Niet online
Sorry, ik kan het niet laten om even kritiek te geven op het niveau van posting.

Thermaltaker: Misschien is het handig om gewoon even op de Orange site te kijken, desnoods hier het forum doorlezen, dan hoef je dat soort vragen niet te stellen.

Er zijn nou al zo veel vragen langsgekomen, die allemaal te vinden zijn, op dit forum of gewoon makkelijk met Google. Hoezo 'Tweakers'? (Dit geldt uiteraard niet voor iedereen hier.)

Just my 2 cents. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
J.Thermaltaker schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:00:
[...]

heel erg bedankt man!
In die link staat ook duidelijk het verschil tussen Orange World en Orange Internet
Je kan met Orange World geen MSN, Email etc gebruiken alleen het http(s) protocol!
Sinnedje schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:10:
Sorry, ik kan het niet laten om even kritiek te geven op het niveau van posting.

Er zijn nou al zo veel vragen langsgekomen, die allemaal te vinden zijn, op dit forum of gewoon makkelijk met Google. Hoezo 'Tweakers'? (Dit geldt uiteraard niet voor iedereen hier.)

Mee eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
J.Thermaltaker schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:00:
[...]

heel erg bedankt man!
Alleen internet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
FlowDesign schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:49:
[...]

Je hebt er minimaal 3 nodig om een positie te kunnen bepalen.

Maar jij zegt dus dat je er gemiddeld maar 4 hebt. Dat is best weinig.
Zelfs mijn Adapt BT GPS ontvanger (max 16 kanalen) had gemiddeld 6 of 7 kanalen in de auto.
Als je het goed leest heb ik het over 3 a 4 kanalen in de tram en trein. In de auto haal ik 4 a 6. Als je 1 kanaal te weinig vind.............. dan weet ik het ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Kan iemand mij vertellen hoe ik letters en + tekens in kan voeren op mijn phonepad/phonetoetsenbord???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Sinnedje schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:10:

Thermaltaker: Misschien is het handig om gewoon even op de Orange site te kijken, desnoods hier het forum doorlezen, dan hoef je dat soort vragen niet te stellen.

Valt mij ook op. Bijna alles wat er gevraagd wordt zou je of zelf wel kunnen bedenken of het staat wel in dit topic of op xda-developers of het is zeer gemakkelijk te vinden met Google.
Daarom reageerde ik laatst ook al op twee vragen die al lang beantwoord waren met erbij van Zet dit ff in de OP. :)

Maar mensen vragen liever voordat ze zelf nadenken of zelf op onderzoek uitgaan. Pure luiheid.
Als je het allemaal niet snapt koop dan gewoon een Nokia ofzo. Men wil alles maar is te beroerd om zelf ff iets op te zoeken. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Vjenne-ICT schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:25:
Kan iemand mij vertellen hoe ik letters en + tekens in kan voeren op mijn phonepad/phonetoetsenbord???
Letters? Geen idee, lukt mij ook niet. Maar waarom wil je dat?

+ teken mss door de nul ingedrukt houden. Dat werkt bij mij iig wel. Of gewoon twee nullen ipv een + teken is ook goed he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
FlowDesign schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:39:
[...]

Letters? Geen idee, lukt mij ook niet. Maar waarom wil je dat?

+ teken mss door de nul ingedrukt houden. Dat werkt bij mij iig wel. Of gewoon twee nullen ipv een + teken is ook goed he :)
Thanks, is al gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een puntje voor evt. in het TS om allerlei vragen te voorkomen i.v.m. de accesoires die Orange bij de SPV M700 erbij levert.

Dan heb ik het uiteraard over:

TomTom6 Software, kaarten (west-europa, benelux), autohouder, autolader etc etc.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.