Nou ik kan ook niet bij m'n dashboard komen, SABnzbd en TwonkyServer heb ik zelf al wel open gezet in de firewall.
Of het echt iets toevoegt weet ik niet, ik heb ook gewoon een router met firewall.
Edit:
1) I.p.v. sluimerstand laat ik hem nu naar slaapstand (S3) gaan, maar er zit een bug in de 0009 firmware van Crucial M4. Nu wordt mijn SSD niet meer wakker.
2) Ik heb het ip van mijn WHS heb ik toegevoegd aan de uitgesloten adressen van aktieve bescherming (IDS) nu lijkt het opgelost. (dit vond ik ergens op het forum van ESET).
3) Dit lijkt ook opgelost dankzij punt 2.
Nu het volgende probleem, ik maak sinds gister gebruik van de Lights-Out add-in. Dit werkt mooi, mijn WHS valt in slaap wanneer mijn PC's uit zijn en wordt ook weer wakker zodra ik mijn PC aan zet. Alleen krijg ik dan de melding op dat mijn server offline lijkt te zijn en of ik mij offline wil aanmelden. Dit komt dan van de Launchpad omdat mijn PC sneller opstart dan mijn server. Hoe kan ik dit oplossen? Wellicht een delay instelllen?
En zodra mijn WHS in slaap is werkt de Home Server Website dus niet meer. Waarom wordt hij dan niet uit de slaapstand gehaald?
EDIT: Nu heb ik al gevonden dat je poort 9 UDP moet forwarden naar mn broadcast address. Dit is xxx.xxx.xxx.255, maar ik kan in mijn Linksys WAG200G alleen maar waarden invullen van 1 - 254. Nu heb ik al geprobeerd mn subnetmask op 255.255.255.128 te zetten en dan wordt je broadcast address xxx.xxx.xxx.127 hierop poort 9 UDP geforward, maar dan werkt het nog niet. Is dat dyndns nodig? Dit is namelijk niet gratis.
[
Voor 85% gewijzigd door
Gait op 01-12-2011 18:00
]