Jij krijgt tenminste nog een foutmeldingrsvmark schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:03:
krijg ik geen toegang tot de gedeelde mappen.
Ik krijg helemaal niets, alleen een vastloper maar geen melding of hint:
Gisteren de Acer Aspire A340 neergeplant (de standaard 2TB versie).
Windows Home Server heeft zichzelf geinstalleerd. Apparaat werkt ogenschijnlijk helemaal naar behoren.
Maar ik kom vanuit 1 PC onder geen enkel beding in de shared folders.
Dubbelklik op "Shared Folders on Server" blijft te allen tijde hangen. Weet iemand waardoor dat komt?
Ik kan usernames aanmaken wat ik wil, users van de PC wijzigen/renamen wat ik wil, alles op Full Access zetten maar de shared folders blijven vanaf deze computer onbereikbaar/hangen. Avira Firewall/webguard etc uitgezet -> help ook niet.
Rechtermuisknop op WHS-icoontje -> Shared Folders doet eveneens helemaal niets.
Herinstall van Windows Home Server Console maakt ook geen verschil.
Mijn gebruiker van mijn PC is genaamd "user". Zou het daar aan kunnen liggen?
Edit: Hoe krijg je Windows Home Server Console VOLLEDIG geuninstalleerd en herinstalleerd?
Als ik WHSConsole verwijder en weer opnieuw installeer heb ik het idee dat er instellingen e.d. blijven hangen van de vorige keer. Er wordt op deze PC namelijk steeds een half kapotte versie van WSH Console geinstalleerd (waarvan o.a. het icoontje op de windows tray niet werkt)
Zoals ik lees heeft TheVMaster hieronder hetzelfde probleem dat e.e.a. weer telkens terugkomt na een herinstall.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 12:18 ]