Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als dat het is dan is deze game volgens mij binnen no-time dood, als dat al niet het geval was. Wel terecht overigens als ze dit soort crap in de markt gooien.... Maak het spul eens af voor je het released. Uiteindelijk zal het natuurlijk wel weer allemaal de schuld zijn van "het downloaden"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

Nee hoor, dat zegt de developer noch uitgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Zijn er nog meer mensen die "Distortion" niet in kunnen schakelen? Qua performance voelt het trouwens aan als een typische consolepoort. R6 Vegas anyone?

[ Voor 38% gewijzigd door Janssen op 01-04-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ghostrider schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:41:
180mb downoad gaat via steam wel erg traag, mijn god :( ik hoopte op een grote patch maar dit zijn kleine fixes
ALs jij de Alt-tab functie crash klein vindt want een van de mindere prettige dingen zijn van het spel.
vooral voor admins is dit een opluchting en voor mij die soms switch voor fraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:21:
[...]

ALs jij de Alt-tab functie crash klein vindt want een van de mindere prettige dingen zijn van het spel.
vooral voor admins is dit een opluchting en voor mij die soms switch voor fraps.
Ach komop wie gebruikt nou alt-tab, je bent aan het gamen niet ondertussen aan het documenteren met office oid. Overigens heb ik altijd met laptop bij de hand als ik ffe snel iets moet doen.

Alt-tab zie ik meer als een nood oplossing dan echt iets wat ik vaak gebruik

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-06 10:45
Ik heb altijd alt+tab gebruikt en dat werkte perfect nooit problemen gehad.
Het enige wat ik nu zo eritant vind is ze zeggen dedi server pack komt uit wanneer 1.0.2 er is en jah hoor ze doen het weer niet .

Ik weet dat het een week later komt (of ik dat nog moet geloven)
Want het is een top game maar mijn clan kan niet zonder server maar die hebben we dus nu niet en daar baal ik echt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ghostrider schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:46:
[...]

Ach komop wie gebruikt nou alt-tab, je bent aan het gamen niet ondertussen aan het documenteren met office oid. Overigens heb ik altijd met laptop bij de hand als ik ffe snel iets moet doen.

Alt-tab zie ik meer als een nood oplossing dan echt iets wat ik vaak gebruik
zoveel mensen... |:(. niet denken dat je iedereen speel als jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Release notes 1.02:

* Crashes when locking the screen during loads has been fixed (i.e. Using Alt+Tab).
* Server browser will no longer show servers that are not running.
* Alt+Tab will work properly in Windows Media Center.
* Lockups/crashes while Please Wait popup is on screen has been fixed.
* Player no longer becomes stuck in an unresponsive menu after quitting a match at the end of a round.
* NAT (Network Address Translation) Listen Server now shows public IP and can be joined.
* Fix for infinite loops that occasionally appear in single player.
* Fix for hang issue/crash for Chinese and Korean native operating systems.
* Game will no longer crash when the user suspends the game using Ctrl+Alt+Del or Win+L on the splash screen after the game launch.
* New .dlls to address sound card issues added.
* Fixed Japanese character issue on scoreboards.
* Russian fonts fixed.
* Polish, Chinese, and Czech language support added.
* Player count sort fixed on server browser.

vanavond 's kijken of het beter is geworden. ;)

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Leuk filmpje: Hillary Clinton in Bosnie: sniper fire
http://www.youtube.com/watch?v=GscDb3W0_5M&

Ingame beelden zijn allemaal van Frontlines (hoewel de commentator CoD zegt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
Hmmm... het ziet er erg leuk uit. Alleen... wordt er dus nixs gesaved. Het spel eens herstarten en alles is weer weg, inclusief mijn controls!!! Dit is geen game meer, dit is een bug.... :@
Heb inmiddels de nieuwste patch opgehaald, maar brengt niet op. ( + hij zegt tijdens 't opstarten nog steeds dat er een nieuwe versie is, hoewel deze reeds geïnstalleerd is)
Ik gebruik Vista x64. Ik run het spel als admin, brengt niet op. Ook de XP compatibily verhelpt het niet.
Leuk... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Staan er blijkbaar ergens schrijfrechten fout, als zelfs de patch niet installeert. Heb je de community forums al bezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
Ja, schrijfrechten moeten beetje fout staan... :/
Heb forums nog niet bezocht. Zal 'k eens doen...

Update:
Mijn specifiek probleem zie 'k niet vermeld staan... ;(

[ Voor 25% gewijzigd door Tweaker36 op 01-04-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 18:21
Die hele patch slaat nergens op. Er is niets verbeterd.

Wat hebben ze daar de hele tijd gedaan?

Ik hoop voor hun dat de volgende patch een 1.1 is i.p.v 1.0.3 en dat het gehele server browser gebeuren beter werkt. Anders kan KAOS wat mij betreft de prullenbak in en is dit het laatste spel dat ik van ze heb gekocht.

Zo kun je beter BF2142 spelen. Voelt net zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha

BadMotha

be creative!

ik vind de patch een hele verbetering,
als ik in de serverbrowser zie dat er een server is waar mensen op spelen,
dan zijn ze er inderdaad ook!
Gelukkig niet meer at random een server aanklikken, en hopen dat er iemand is.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

En nog beter: query protocol werkt, dus ook sites als game-monitor en xfire tools kunnen de game nu zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:06:
[...]
zoveel mensen... |:(. niet denken dat je iedereen speel als jou
De meeste gamers waar ik mee speelde die gebruikten ook nauwelijks alt-tab.
Als je serieus wilt spelen heb je daar toch helemaal geen tijd voor?

Speel je een beetje voor de lol dan is het natuurlijk anders, maar bijvoorbeeld in een clan wil je toch zo goed mogelijk presteren (lijkt me) en dan werkt het niet als je nog met 20 andere dingen bezig bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:11

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Echt deze patch is te tries gewoon. Een maand! En dan zijn er een paar dingen gefixed wat gewoon out of the box had moeten werken!!
En zelfs wat op de box staat werkt nu nog niet (joystick)!. Ook voip, wat volgens de FFOW site in het spel zit werkt nog niet. Zelfs geen quickchat o.i.d.

Het begint al na de installatie van de patch: an update for FFOW is available. Die zet ik er net op!! Vervolgens staan al m'n control settings weer op default. Werkt nog steeds niets anders dan E om voertuigen in en uit te komen.

Kijk naar het aantal servers (30?) en spelers (400?). Of zou de serverbrowser nog steeds gaar zijn?

Dit spel is niet meer te redden door KAOS :'(

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SH4D3H schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:18:
[...]

De meeste gamers waar ik mee speelde die gebruikten ook nauwelijks alt-tab.
Als je serieus wilt spelen heb je daar toch helemaal geen tijd voor?

Speel je een beetje voor de lol dan is het natuurlijk anders, maar bijvoorbeeld in een clan wil je toch zo goed mogelijk presteren (lijkt me) en dan werkt het niet als je nog met 20 andere dingen bezig bent :P
:/ Ben serieus en ik speel op mijn manier dus laat me met rust :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik keek echt uit naar deze titel, maar heb eerst nog wat afgewacht wat de rest van de gamers er van vond :)
Als ik dit alles zo lees ga ik het toch niet kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Den Deze schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:20:
Ik keek echt uit naar deze titel, maar heb eerst nog wat afgewacht wat de rest van de gamers er van vond :)
Als ik dit alles zo lees ga ik het toch niet kopen :p
Same here, hoor alleen maar heel negative geluiden in mijn omgeving + hier = niet kopen :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjf
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

ik ben al 20 uur bezig in drie dagen wat zitten jullie te zeiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:42:
Uiteindelijk zal het natuurlijk wel weer allemaal de schuld zijn van "het downloaden"....
Zelfs al zouden de ontwikkelaars dit als argument gebruiken, zouden ze niet eens ongelijk hebben. Tenslotte, als je dit spel op de minder legale manier verkrijgt en je vindt het spel bagger, is er dan een impuls om het te kopen zodat je het spel zonder gezeur online kan spelen? Wilt natuurlijk niet zeggen dat "het downloaden" de hoofdreden is in dit geval: moet je ten eerste maar een goed spel uitbrengen. ;)

En anno 2008 een team-based shooter uitbrengen zonder ingebouwde VoIP ondersteuning is dodelijk. Als de huidige situatie niet snel oplost dan wordt het spel steeds minder populair, stopt het uitkomen van patches binnen 6 maanden en gaan de medewerkers van Kaos ergens anders aan werken.

[ Voor 8% gewijzigd door The Zep Man op 02-04-2008 20:56 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Geloof me, dit is een franchise, de xbox versie loopt extreem goed en zoals een franchise werkt zijn ze nu al bezig met frontlines 2 voor release over 2 jaar :)
Ze hebben een goed team op de PC patches nu zitten, de reden dat deze patch zo klein is, is dat de komende patches GROOT worden. Ze hebben het al publiek her en der aangegeven:

voip, punkbuster, serverbrowser, nieuwe mappen, ranked servers, nieuwe voertuigen, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:43:
Geloof me, dit is een franchise, de xbox versie loopt extreem goed en zoals een franchise werkt zijn ze nu al bezig met frontlines 2 voor release over 2 jaar :)
Ze hebben een goed team op de PC patches nu zitten, de reden dat deze patch zo klein is, is dat de komende patches GROOT worden. Ze hebben het al publiek her en der aangegeven:

voip, punkbuster, serverbrowser, nieuwe mappen, ranked servers, nieuwe voertuigen, etc
Ik neem aan dat je "loopt goed" in verkopen bedoelt dan? Want de framerate is echt niet al te best, en aangezien ik deze game niet in de top10 van xbox live zie staan zal het met de online populariteit ook wel meevallen. Dus behalve verkopen kan ik me niet iets voorstellen dat dan wel goed loopt.

Maaruh die andere patches, wanneer komen die? "Soon" om die gozer van Kaos te quoten zeker? Zaken die je opnoemt zijn dingen die al gewoon in de retail hadden moeten zitten.. een maand geleden dus!

Ik blijf erbij dat het concept wel leuk is maar de uitwerking is echt dramatisch. Brakke beta games als retail uitbrengen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Mee eens AM2.

DaMorpheus ben jij niet constant positief over dit spel om dit er zakelijke belangen meespelen voor jou?
Patch 1.0.2 was klein omdat de volgende patches groot worden?!? Kom op zeg |:(

Het verhaal dat er snel een patch komt die van alles gaat verbeteren wordt niet meer geloofd. Dat zie jij ook wel op het KAOS forum.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 21:29
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:55:
[...]

Ik neem aan dat je "loopt goed" in verkopen bedoelt dan? Want de framerate is echt niet al te best, en aangezien ik deze game niet in de top10 van xbox live zie staan zal het met de online populariteit ook wel meevallen. Dus behalve verkopen kan ik me niet iets voorstellen dat dan wel goed loopt.

Maaruh die andere patches, wanneer komen die? "Soon" om die gozer van Kaos te quoten zeker? Zaken die je opnoemt zijn dingen die al gewoon in de retail hadden moeten zitten.. een maand geleden dus!

Ik blijf erbij dat het concept wel leuk is maar de uitwerking is echt dramatisch. Brakke beta games als retail uitbrengen... :/
Idd helemaal mee eens, het spel had dus 3-6 maanden later uit moeten komen, dan had het spel ook momentum kunnen krijgen en was het wel een succes geworden.
Nu is dit ronduit twijfelachtig.

Wat ze ook hadden kunnen doen is geen SP erin en wel zorgen voor een goede MP experience |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Roppedop schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:28:
Mee eens AM2.

DaMorpheus ben jij niet constant positief over dit spel om dit er zakelijke belangen meespelen voor jou?
Patch 1.0.2 was klein omdat de volgende patches groot worden?!? Kom op zeg |:(
Ik ben positief omdat ik weet waar de devs mee bezig zijn. En dat zijn dingen die ik andere ontwikkelaars nog nooit post-release heb zien doen.
Mbt het zakelijke gedeelte, dat heb ik ook nooit verwezegen. Wij hosten de Europese xbox servers en leveren alle software voor hosting wereldwijd. Ik zie op elk moment hoeveel spelers er online zijn en dat is gewoon erg goed te noemen.

[ Voor 19% gewijzigd door Stewie! op 02-04-2008 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Die andere ontwikkelaars hadden hun spel wel af en hebben dit niet post-release hoeven doen.
Kaos had dit spel ook op tijd klaar moeten hebben of moeten uitstellen. En niet zoals nu uitbrengen en dan patchen totdat het op een volledig product lijkt.

Ik zie overigens bijna niemand online (PC). In m'n game browser niet en in game-monitor niet.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Game-monitor heeft nog geen 1/20ste van de servers van FFOW op dit moment.
Staan je filters anders? Want er zijn spelers online.

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 03-04-2008 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:41:
[...]

Ik zie op elk moment hoeveel spelers er online zijn en dat is gewoon erg goed te noemen.
Gelukkig breng je het relatief ('goed'). Ik zou het nog bijna geloven ook. :>

Overigens hoop ik wel dat het (na de benodigde patches) beter zal gaan met dit spel, vooral de PC versie. Niets beters dan gratis online spelen na aanschaf van een spel en nog sneller toegang hebben tot patches in verhouding met mensen die op een console spelen. Wacht maar totdat Microsoft geld gaat vragen om de extra mappen te leveren naar de 360's. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Ik hoop ook dat het beter zal gaan, natuurlijk. FFOW heeft potentie zat maar mist 1 essentieel onderdeel: teamplay. Zonder voip, quickchat en een fatsoenlijk squad systeem is dat bijna niet mogelijk.
Betalen voor extra's vindt ik helemaal niet erg. Dan kan je er nog voor kiezen om het niet te kopen. Betalen voor iets wat niet is zoals het aangeprijst wordt vindt ik wel erg.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
Roppedop schreef op donderdag 03 april 2008 @ 00:41:
Ik hoop ook dat het beter zal gaan, natuurlijk. FFOW heeft potentie zat maar mist 1 essentieel onderdeel: teamplay. Zonder voip, quickchat en een fatsoenlijk squad systeem is dat bijna niet mogelijk.
Betalen voor extra's vindt ik helemaal niet erg. Dan kan je er nog voor kiezen om het niet te kopen. Betalen voor iets wat niet is zoals het aangeprijst wordt vindt ik wel erg.
Je slaat de spijker op z'n kop, de toevoeging van de squads hier zijn alleen dat extra spawnpunt, meer kun je er niet mee.
  • Ik mis Voip (nou gebruik ik zelf TS2, maar ik kan mensen die daar niet zijn niet bereiken)
  • Een uitgewerkt squadsysteem zoals Roppedop zei.
  • Vliegtuigen/heli's die een beetje gevoel afgeven, kan er geen peil op trekken, terwijl ik in BF1942 (Desert Combat) en BF2 prima kan merken wat ik moet doen om in de lucht te blijven (niet altijd even realistisch maar wel praktisch).
  • En om toch nog een punt van BF2 op te halen, spotten, ik kan niemand laten weten (op geen enkele manier) dat er iemand rechts van hem staat bijvoorbeeld.
Zonde van m'n centen, ik blijf nog wel even bij het 'verouderde' BF2 hangen, evenals de rest van de clan, voor zover die bezig zijn met deze genre games ivm de veroudering van BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

The Zep Man schreef op donderdag 03 april 2008 @ 00:24:
[...]
Wacht maar totdat Microsoft geld gaat vragen om de extra mappen te leveren naar de 360's. :+
Dat doet MS al sinds het begin van Live :Y)
Content op ons netwerk? Kost je 100k. :7

Op internet circuleren ook contracten van de Arcade games die op het MS netwerk te koop zijn. De ontwikkelaars daarvan moeten 50k betalen puur voor het beschikbaar stellen, daarna komen de verkopen nog, afgerekend in MS punten natuurlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Stewie! op 03-04-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de xbox360 gebruikers.

is dit spel voor 1 speler en multiplayer, of kan ik hem ook net als Halo 3 in split screen spelen? met een kameraad, of moet je dan echt multiplayer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Er is een GROTE xbox360 FFOW patch aanstaande: http://www.frontlinesfuel...Patch_2_for_XBOX_360.html

Volgende patch zal een GROTE PC FFOW patch zijn

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:26:
voor de xbox360 gebruikers.

is dit spel voor 1 speler en multiplayer, of kan ik hem ook net als Halo 3 in split screen spelen? met een kameraad, of moet je dan echt multiplayer spelen.
geen splitscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

DaMorpheus schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:55:
Er is een GROTE xbox360 FFOW patch aanstaande: http://www.frontlinesfuel...Patch_2_for_XBOX_360.html

Volgende patch zal een GROTE PC FFOW patch zijn

:)
Spawnprotection, rankedservers en vooral die voip mogelijkheden zijn te gek! Hoelang zouden de PC gamers hier op moeten wachten..?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roppedop schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:19:
[...]

Spawnprotection, rankedservers en vooral die voip mogelijkheden zijn te gek! Hoelang zouden de PC gamers hier op moeten wachten..?
"Soon", net als die xbox patch die voor eind April staat blijkbaar. Dat wordt dus nog een maand waarschijnlijk...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Huh? Deze patch is toch nu al uit voor de 360?
http://status.kaosstudios.com/?cat=7

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan zelf niet checken omdat ik de game al verkauft heb, maar in de eerste alinea van de link die je net paste staat "This update is expected at the end of April so it’s coming SOON!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Wist ik wel 8)7 lol
Eind April, en dat noemen ze soon !?!

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Roppedop schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:53:
Wist ik wel 8)7 lol
Eind April, en dat noemen ze soon !?!
Eerst maak je een patch, daarna stuur je die naar Microsoft, daarna stuur MS die door naar de afdeling die de patch online zet, daarna komt de patch online. Stap 2 en 3 duren langer dan een dagje :X
Roppedop schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:19:
[...]

Er zijn al ranked servers op de xbox. Voor de pc komt dat nu dus eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Wanneer is nu?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Geprobeerd gisteren, maar wat een bagger ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige post Loona35, maar aan loze kreten heeft niemand hier iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
offtopic:
^^ ik kan ook wel een heel pleidooi uit een zetten waarom het zo tegenvalt, maar dan schop ik weer een hoop fanboys tegen de tenen. Daarnaast is je eigen post nog "lozer" dan het mijne en ontbreekt het eveneens aan argumenten. Gevalletje 'pot verwijt de ketel post" dus..

Maargoed.. even uit een gezet waarom de game mij tegen viel:
- graphics zijn niet 2008
- ik zie liever meer realisme in een shooter:
a; soldier of fortune style lijkjes
a; kamikaze AI
a; 3x hit is kill, nm waar je ze lijkt te raken

..vast verwend door Crysis en vrienden, maar naar mijn beleving mag dat wel als maatstaaf worden gezien voor de moderne shooter. In dat geval ligt FFOW wel ontzettend ver achter (op alle facetten).

[ Voor 15% gewijzigd door Loona35 op 05-04-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Patch 1.03 nieuws: http://status.kaosstudios.com/?p=42
Nog steeds geen voip of quickchat!. En als deze patch uitkomt is het al mei! :(

Additional “Future” items that are being evaluated
- Leaderboards (ranked/unranked)

Ranked komt er dus voorlopig NIET aan.

Maandag komen de dedicated server files. F*ck it, nu gaat ie de kast in. M'n geld krijg ik niet terug van THQ (heb ik geprobeerd ja) :(

[ Voor 43% gewijzigd door Roppedop op 05-04-2008 16:35 ]

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast is je eigen post nog "lozer" dan het mijne en ontbreekt het eveneens aan argumenten. Gevalletje 'pot verwijt de ketel post" dus..
Ik poste helemaal geen mening over de game, dus die vlieger gaat niet op :) Kan ook lastig, want ik heb alleen de beta op de PC en de single-player demo gespeeld op de 360. Het enige wat ik daarover kan zeggen, is dat het me erg beviel. De singleplayer demo voelde goed gestroomlijnt aan en de actie was constant. Diezelfde constante en soms hectische (hectisch op een goede manier) actie maakte de multiplayer beta voor mij erg vermakelijk. Hoewel het voertuigen-stukje in de single-player nogal karig en oppervlakkig was, kwam dat in de multi-player veel beter uit de voeten. Die drones vond ik ook erg tof om mee te spelen, maar helaas bleven ze zeker in de multiplayer, en dan vooral de grond-drones, erg snel achter zaken haken en waren ze wel heel gevoelig voor hobbeltjes en puin op de grond (was soms frustrerend om fatsoenlijk mee te rijden en mee te schieten). Waarom ik het spel uiteindelijk niet gekocht heb? Als ik hier zo naar de reacties op het spel kijk, kan ik eigenlijk maar 1 ding concluderen: het spel had gewoon nog niet gereleased mogen worden, het was als écht solide multi-player shooter gewoon nog niet af. Daarom is het ook niet vreemd, en dit is meer tegen daMorpheus bedoeld, dat de devs er nog aan werken: ze moeten het spel nog afmaken, anders wordt dit écht een flop.
Maargoed.. even uit een gezet waarom de game mij tegen viel:
- graphics zijn niet 2008
- ik zie liever meer realisme in een shooter:
a; soldier of fortune style lijkjes
a; kamikaze AI
a; 3x hit is kill, nm waar je ze lijkt te raken

..vast verwend door Crysis en vrienden, maar naar mijn beleving mag dat wel als maatstaaf worden gezien voor de moderne shooter. In dat geval ligt FFOW wel ontzettend ver achter (op alle facetten)
Crysis en FFOW kun je niet zomaar met elkaar vergelijken. FFOW is zoiezo bedoeld als multi-player shooter, en 1 die door veel meer mensen goed te spelen is. Hoewel Crysis daadwerkelijk 'gob-smacking' is, is het nu niet een mass-market game, iets wat FFOW wél is. Om precies diezelfde reden zitten er geen SoF lijkjes in en geen 3X hit kill; ze houden het express arcade en laagdrempelig, zodat het meer mensen aanspreekt. Hoe je het ook went of keert; ze willen eraan verdienen.
Overigens, hoewel Crysis de absolute top is qua graphics is het absoluut niet de maatstaaf van alle shooters. Ja, vanaf nu zullen alle games grafisch gezien vergeleken worden met Crysis, maar qua gameplay zal dit niet het geval zijn, op dat gebied was Crysis goed maar geen staaf goud. Uiteraard moet je ook realistisch wezen, dat de meeste mensen niet optimaal kunnen genieten van Crysis. Ook dat maakt het niet de maatstaaf der shooters, het spel heeft in ieder geval wél op 1 punt de lat hééél hoog gelegt, een lat waar denk ik een tijdje niemand overheen gaat (ben wel benieuwd wanneer dat gaat gebeuren, en hoe dat er wel niet uit zal zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 03:14:
[...]

Ik poste helemaal geen mening over de game, dus die vlieger gaat niet op :) Kan ook lastig, want ik heb alleen de beta op de PC en de single-player demo gespeeld op de 360. Het enige wat ik daarover kan zeggen, is dat het me erg beviel. De singleplayer demo voelde goed gestroomlijnt aan en de actie was constant. Diezelfde constante en soms hectische (hectisch op een goede manier) actie maakte de multiplayer beta voor mij erg vermakelijk. Hoewel het voertuigen-stukje in de single-player nogal karig en oppervlakkig was, kwam dat in de multi-player veel beter uit de voeten. Die drones vond ik ook erg tof om mee te spelen, maar helaas bleven ze zeker in de multiplayer, en dan vooral de grond-drones, erg snel achter zaken haken en waren ze wel heel gevoelig voor hobbeltjes en puin op de grond (was soms frustrerend om fatsoenlijk mee te rijden en mee te schieten). Waarom ik het spel uiteindelijk niet gekocht heb? Als ik hier zo naar de reacties op het spel kijk, kan ik eigenlijk maar 1 ding concluderen: het spel had gewoon nog niet gereleased mogen worden, het was als écht solide multi-player shooter gewoon nog niet af. Daarom is het ook niet vreemd, en dit is meer tegen daMorpheus bedoeld, dat de devs er nog aan werken: ze moeten het spel nog afmaken, anders wordt dit écht een flop.

[...]

Crysis en FFOW kun je niet zomaar met elkaar vergelijken. FFOW is zoiezo bedoeld als multi-player shooter, en 1 die door veel meer mensen goed te spelen is. Hoewel Crysis daadwerkelijk 'gob-smacking' is, is het nu niet een mass-market game, iets wat FFOW wél is. Om precies diezelfde reden zitten er geen SoF lijkjes in en geen 3X hit kill; ze houden het express arcade en laagdrempelig, zodat het meer mensen aanspreekt. Hoe je het ook went of keert; ze willen eraan verdienen.
Overigens, hoewel Crysis de absolute top is qua graphics is het absoluut niet de maatstaaf van alle shooters. Ja, vanaf nu zullen alle games grafisch gezien vergeleken worden met Crysis, maar qua gameplay zal dit niet het geval zijn, op dat gebied was Crysis goed maar geen staaf goud. Uiteraard moet je ook realistisch wezen, dat de meeste mensen niet optimaal kunnen genieten van Crysis. Ook dat maakt het niet de maatstaaf der shooters, het spel heeft in ieder geval wél op 1 punt de lat hééél hoog gelegt, een lat waar denk ik een tijdje niemand overheen gaat (ben wel benieuwd wanneer dat gaat gebeuren, en hoe dat er wel niet uit zal zien).
offtopic:
..je post een mening over mijn bericht. Zonder daar ook maar iets aan argumenten aan toe te voegen. Dus die vlieger gaat wel degelijk op. Mijn post had nog betrekking op de game, het jouwe was niets anders dan een onbeargumenteerde flame op mijn bericht. Denk er maar eens goed overna, voordat je weer post daarover.

Of Crysis geen mass-market product is? Kan ik me haast niet voorstellen.. ik heb geen verkoopcijfers van beide ter vergelijking gezien, maar het lijkt me niet dat ze het releasen voor een kleine hardcore groep ofzo. Als ik kijk naar GoT zie ik trouwens Crysis deel #7 en FFOW nog in deel #1. Ik denk dan ook aan Farcry trouwens, dat heeft erg goed verkocht. Crysis is toch een "soort van" opvolger daarvan.

Daarnaast denk ik bijv. ook aan CoD4, dat is qua graphics toch een stuk sterker naar mijn beleving en bovendien ook Multiplayer gericht. Ik heb FFOW niet multiplayer geprobeert, maar qua graphics zit het niet ver van Battlefield 2 af en die game is toch al een stuk ouder?

Wat betreft multiplayer gameplay kan ik er geen oordeel over geven, maar wat de meerwaarde van deze game is tegenover een gratis multiplayer shooter... don't ask me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..je post een mening over mijn bericht. Zonder daar ook maar iets aan argumenten aan toe te voegen. Dus die vlieger gaat wel degelijk op. Mijn post had nog betrekking op de game, het jouwe was niets anders dan een onbeargumenteerde flame op mijn bericht. Denk er maar eens goed overna, voordat je weer post daarover.
Nope, want ik poste ook mijn mening niet over jouw mening (en dus ook geen flame), ik vroeg juist om meer fundering voor die mening zodat ik er wél op kon reageren ;)
Of Crysis geen mass-market product is? Kan ik me haast niet voorstellen.. ik heb geen verkoopcijfers van beide ter vergelijking gezien, maar het lijkt me niet dat ze het releasen voor een kleine hardcore groep ofzo. Als ik kijk naar GoT zie ik trouwens Crysis deel #7 en FFOW nog in deel #1. Ik denk dan ook aan Farcry trouwens, dat heeft erg goed verkocht. Crysis is toch een "soort van" opvolger daarvan.
Crysis was echt een release voor het topsegment van de PC-gaming community om te laten zien wat er mogelijk is (het deed zelfs een beetje aan als een gigantisch flashy reclamebord voor de developer :P), dat is zeer simpel te zien door de graphics, aangezien maar heel weinig mensen een bak in huis hebben staan die optimaal van die game kunnen genieten.
Daarnaast denk ik bijv. ook aan CoD4, dat is qua graphics toch een stuk sterker naar mijn beleving en bovendien ook Multiplayer gericht. Ik heb FFOW niet multiplayer geprobeert, maar qua graphics zit het niet ver van Battlefield 2 af en die game is toch al een stuk ouder?
Muah als je het mij vraagt is Cod4 wat meer 50/50, de singleplayer is super meeslepend en de multiplayer houd je ook nog erg lang met plezier bezig. Maar zelfs qua multi-player is FFOW een heel andere multi-player, wil je met 64 man tegelijk spelen met de bijbehorende voertuigen en al het explosiegeweld, dan zal je wat aan graphics moeten inleveren om het leefbaar te houden. Hoe de graphics staan tegenover BF2 weet ik eigenlijk niet, toen ik die game kocht moest ik nog op onze familie-pc spelen, en had hem toen maar omgeruild voor een HL2-pack omdat het totaal onspeelbaar was. Maar voor een multi-player shooter uit dit kader vond ik ze zeker niet tegenvallen.
FFOW heeft dan wel als 1ste van dergelijke multi-player shooters een redelijk aangename single-player, maar die doet nog steeds héél erg veel onder voor de multiplayer. Jammer genoeg heeft Kaos het spel te snel gereleased en missen een aantal vitale componenten die een multi-player shooter in dit segment nodig heeft om echt succesvol te worden, en dat dat nu in late patches wordt uitgebracht is heel zonde en stelt veel mensen terecht teleur.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Je hebt geboft Assassinator, de PC demo moet nog uitkomen en dat zal waarschijnlijk gebeuren na enkele patches. De game veranderd nog sterk, patches blijven komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mooi, dan zal ik die zeker gaan bekijken en misschien de game alsnog halen ;) Ik heb tot nu toe alle shooters van dat genre overgeslagen, en zou er nu graag wel 1 willen. FFOW zat bij mij precies goed qua stijl ;) Maar goed, we zien wel (GTA4 komt er óók nog eens aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:48:
Je hebt geboft Assassinator, de PC demo moet nog uitkomen en dat zal waarschijnlijk gebeuren na enkele patches. De game veranderd nog sterk, patches blijven komen.
Kan je het ons ff laten weten als deze game WEL het beta-stadium ontgroeid een patch of 10 verder? Dan kunnen we tegen die tijd eens verder kijken... Want nu is het gewoon echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:40:
[...]

Kan je het ons ff laten weten als deze game WEL het beta-stadium ontgroeid een patch of 10 verder? Dan kunnen we tegen die tijd eens verder kijken... Want nu is het gewoon echt belachelijk.
Goed punt. DaMorpheus klinkt alsof hij geïnformeerd is. Misschien kan hij het tegen die tijd (misschien nog 6 maanden nodig?) als nieuwsbericht insturen zodat het op de frontpage komt.

"Frontlines: Fuel of War eindelijk uit public beta"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha

BadMotha

be creative!

met de steeds negatiever wordende reacties hierboven, wil ik toch maar even reageren;
het lijkt alsof het spel onspeelbaar is hierdoor?

ik moet dit ten zeerste tegenspreken, na de laatste patch is het online gebeuren dik in orde,
ik heb vanavond weer genoten van dit spel, het blijft qua multiplayer een pareltje.
en ja, er kan nog een hoop verbeterd, en KAOS' belofte maakt schuld, dus ik ben hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 14:59

fmb

BadMotha schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 00:25:
ik moet dit ten zeerste tegenspreken, na de laatste patch is het online gebeuren dik in orde,
Hier sluit ik me helemaal mee aan; heerlijk spel om online te spelen!

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dus met de verbetering (re: afmaken van het spel) toch wel op te schieten? Nu begin ik toch lichtelijk te twijfelen tussen GTA4 en FFOW (omdat ik een dergelijke online ervaring ala FFOW nog steeds mis, maar GTA4 eigenlijk TE bruut wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:51
Deze week maar even een spelletje gespeeld op mijn xbox, maar het is angstig stil op de servers. Ik heb de game 8 uur gespeeld en sta bij de best 28.000 spelers. Dat lijkt me genoeg om te constateren dat de game niet zo goed verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ranking gebeurd niet op speeluren maar op een gemiddelde (bijvoorbeeld kills per uur en daarbij maakt het ook uit wie je tegenstanders waren).

De xbox360 editie is al meer dan 300.000 keer verkocht, alleen in de VS al. Dat is al vrij veel voor een xbox game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

fmb schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:07:
[...]

Hier sluit ik me helemaal mee aan; heerlijk spel om online te spelen!
Ik heb een vriend die het speelt(PC versie) en ik heb hem gisteren nog even zien spelen (Altijd een lachertje met die browser voordat ie eindelijk in de server komt waar die eigenlijk in wilde) maar het ziet er echt naar uit alsof de game aan het afsterven is. Er was nog misschien 200 man aan het spelen gisteravond?

Maar, moet toegeven, als ie in game zit doet het spel het wel gewoon goed. Aan de andere kant irriteert hij zich dan wel weer dat de games te snel over zijn, en dat ze te vaak beslist worden door het aantal spawns en niet dat de map "gewonnen" wordt en things like that.

[ Voor 22% gewijzigd door Pheace op 19-04-2008 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Als ik speel (enkele keren per week) zijn er altijd wel genoeg mensen online. Aan één map met 40 - 60 man heb ik meestal wel genoeg :)

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Voor wie het nog niet gelezen had:
April 24, 2008 at 4:33 pm · Filed under PC

Due to the fact that the upcoming patch contains a substantial number of features and fixes, we have changed the number from 1.0.3 to 1.1.0. The patch is currently in testing and we should have more news soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik dacht ik ga dat forum nog eens checken, is het opeens verplicht om in te loggen :s Blijkbaar wordt er ook flink gecensureerd inmiddels, ik zou zweren dat er vorige keer discussies op stonden van "beetje jammer dat er wereldwijd op pc maar 200 man speelt" blabla enzo.

Nahja het valt me eigenlijk nog mee dat 1.1.0 er uberhaupt komt, zoals het nu gaat heeft niemand er wat aan om er geld in te blijven pompen (afgezien van die 200 pc spelers die er wereldwijd blijkbaar zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Dat van die 200 man stond op GoT. Bovenstaand bericht heb ik gewoon van de status website (url niet bij de hand op iPhone :-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God o god, ik heb deze game gekocht omdat mijn clan deze als 2e game zou gaan spelen. Wat een kutspel, de online-experience is gewoon superzuig (gfx laat ik buiten beschouwing). Gewoon gevoelloos geheel. Helaas 35 euries down de drain. Nou ja, genoeg andere shit om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wacht even op de 1.1 patch, een hoop multiplayer zaken veranderen. De patches daarop verbeteren de MP nog sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:02:
Wacht even op de 1.1 patch, een hoop multiplayer zaken veranderen. De patches daarop verbeteren de MP nog sterker.
Wachten kan ik op de trein en op de bus als het moet, maar om te wachten op een patch om een game in eerste instantie een beetje speelbaar aan te laten voelen? Rien ne va plus. Ik heb genoeg MP games waar ik me wel mee kan vermaken. Sorry hoor maar ik heb al veel tijd in een aantal MP games gestoken waardoor ik daar veel plezier in heb. Een game die al in de winkel ligt en verkocht wordt en die feitelijk nog niet af is, is geen deugdelijk product. Het patchen is altijd een leuke bijkomstigheid maar volgens iedere normale EULA krijg ik niks anders dan wat er in de doos geleverd werd. Dit voldoet niet aan mijn eisen en wat ik in de thread lees voldoet het niet aan de eisen van veel mensen. Jammer van mijn geld, maar ja. Deze dev (KAOS) en publisher (THQ) moeten in de toekomst erg veel moeite doen om mijn geld nog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:25:
de online-experience is gewoon superzuig (gfx laat ik buiten beschouwing). Gewoon gevoelloos geheel.
Care to explain ;) Ik vond het juist heerlijk hectisch en actief aanvoelen, een constante stroom van actie. Maar goed, gevoelloos, vertel :P

PS: Overigens ben ik het in ieder geval met je eens dat het spel gewoon niet af was om een échte multiplayer hit te worden. Jammer, héél jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03:09
ik heb dit spel vandaag zien liggen in de locale mediawinkel. Toch maar meegenomen ondanks verhalen die ik had gehoord. Thuis aangekomen geinstalled ( duurt lang :X , 2 dvd's ) . Toen tijd om te spelen, kreeg gelijk een note dat er een patch was. Dus gelijk maar downloaden, 180 mb grote patch ( zal dus wel veel inzitten ) . Na patch 1.02 geinstalled te hebben dacht ik eindelijk te kunnen spelen ...... niet dus :( . Bij dvd 1 kreeg ik een melding dat het niet de originele disc was :'( ( betaal je dan 50 euro voor ) . Bij dvd 2 kreeg ik een foutmelding " error " D:/ ......... not found |:( ( &*^%*#@$ 8)7 ).

Antwoord via Google gevonden ( Google, wat weet ie niet _/-\o_ ) Disc 2 erin dan foutmelding wegklikken, en gewoon naar programfiles / THQ / ....... ffow.exe. Jippie !!!!! hij start op.

Ik gelijk options aanpassen, alles gemaxed, intro gekeken ( mooi :D ) . eerste missie begint. AAAAAAAAHHHHHH. :o , zelfs een rambo mes heeft minder kartels dan dit spel. Jesus god allemachtig wat is dit lelijk. Dus ik beland weer op internet ( google }:O ) . Via nvidia control panel werkt enforcen niet, toen met nhancer geprobeerd. 5 of 6 x veranderd en telkens getest totdat ik het werkend kreeg op een manier dat het spel nog soepel liep.

Ik speel weer, halverwege eerste level ..... zwart ...... desktop " FFOW has stop responding, windows is looking for an answer for this problem " geweldig !!!! ( ik word depressief, er komt een hoop slechte taal uit mijn mond, ik zie in gedachten mijn 50 euro in rook vervliegen. etc , met andere woorden ik ben niet happy :9 )

Weer wat veranderd met nhancer, iets lager gezet. multisampeling 16x AA en 8x AF. Start het spel weer op, schietgebedje O-) voor ik de eerste missie laad ( lange laadtijden trouwens ).

....

Het werkt :*) , iig tot nu toe, ben al paar missies verder en geen fouten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Vervelend voor je dat je zoveel last had, ik heb het spel via steam maar dat was klik->download->install en play net als update no problemo

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het probleem met het crashen zal dan ook niet bij steam of de DVD liggen, maar bij het forceren van AA en AF ;)

Ik vond het een leuk spelletje, inderdaad érg groot met énorme laadtijden. Online heb ik 'm niet geprobeerd, maar ik vond hem offline wel erg lineair en zeker geen 50 euro waard. Voor on-line zou ik sowieso dit spel niet kopen, maar da's meer een persoonlijke voorkeur voor standaardtitels op de online-shootermarkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03:09
ben nu een paar missies verder en moet zeggen dat het spel me over het algemeen niet tegenvalt. De graphics zijn idd niet niveau van crysis en cod, maar ze kunnen nog goed mee. Heb nu alleen singleplayer nog gespeeld, maar ik vind het echt heel gaaf dat je veel kapot kan maken, muurtjes, pilaren, zandzakken, vaten, hekjes, kraampjes.... het kan allemaal kapot >:) . De belichting is goed, explosies kunnen door de beugel. alleen jammer van de gekartlede randjes die er ondanks enforcen nog wel zijn.

De gameplay vind ik tot nu toe leuk. De wapens zijn iets minder divers maar hebben goede feel. En dan natuurlijk die drones :o . Echt gaaf om met een helicoptertje een gebouw binnen te vliegen, of met een rijdende bom onder een tank :D . De singleplayer is veel minder liniear dan cod 4, maar minder vrij als crysis. Krijgt meestal meerder doelen tegelijk en de volgorde maakt dan niet uit.

Die 50 euro is nu al weg natuurlijk, en hoewel ik er gister nog spijt van had, is het nu weer een beetje omgedraaid. Neee het spel is geen topper online als cod 4 , en nee de singleplayer is ook niet denderend. Maar het brengt wat nieuwe dingen en het is voor mij goed genoeg om me een paar weken weer mee te vermaken. ( ik moet zeggen dat ik het spel ook enkel heb gekocht als afwisseling voor andere spellen. Ik speel vooral cod 4 en crysis, wil ik strategie dan heb ik coh of staan. en dan om wat fun te hebben met voertuigen heb ik battlefield 2142 en sinds gisteren ffow. :+ )

Conclusie: NIET 50 euro waard !! , maar het is ook niet zo erg dat ik nu van de brug moet springen. wie er nog over denkt te gaan halen , wacht tot ie 30 euro word en je hebt een mooie game. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op zondag 11 mei 2008 @ 10:10:
ben nu een paar missies verder en moet zeggen dat het spel me over het algemeen niet tegenvalt. De graphics zijn idd niet niveau van crysis en cod, maar ze kunnen nog goed mee. Heb nu alleen singleplayer nog gespeeld, maar ik vind het echt heel gaaf dat je veel kapot kan maken, muurtjes, pilaren, zandzakken, vaten, hekjes, kraampjes.... het kan allemaal kapot >:) . De belichting is goed, explosies kunnen door de beugel. alleen jammer van de gekartlede randjes die er ondanks enforcen nog wel zijn.

De gameplay vind ik tot nu toe leuk. De wapens zijn iets minder divers maar hebben goede feel. En dan natuurlijk die drones :o . Echt gaaf om met een helicoptertje een gebouw binnen te vliegen, of met een rijdende bom onder een tank :D . De singleplayer is veel minder liniear dan cod 4, maar minder vrij als crysis. Krijgt meestal meerder doelen tegelijk en de volgorde maakt dan niet uit.

Die 50 euro is nu al weg natuurlijk, en hoewel ik er gister nog spijt van had, is het nu weer een beetje omgedraaid. Neee het spel is geen topper online als cod 4 , en nee de singleplayer is ook niet denderend. Maar het brengt wat nieuwe dingen en het is voor mij goed genoeg om me een paar weken weer mee te vermaken. ( ik moet zeggen dat ik het spel ook enkel heb gekocht als afwisseling voor andere spellen. Ik speel vooral cod 4 en crysis, wil ik strategie dan heb ik coh of staan. en dan om wat fun te hebben met voertuigen heb ik battlefield 2142 en sinds gisteren ffow. :+ )

Conclusie: NIET 50 euro waard !! , maar het is ook niet zo erg dat ik nu van de brug moet springen. wie er nog over denkt te gaan halen , wacht tot ie 30 euro word en je hebt een mooie game. ;)
Volgens mij is de SP alleen bedoeld om MP te introduceren net als bij COD4 (die ik overigens niet heb gespeeld). Ik ben zelf dan ook met de SP binnen een uurtje gestopt, switchte naar MP om te zien hoe dat ging (spel is al deinstalled). Daar zit namelijk de crux van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

The Zep Man schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:55:
[...]

En anno 2008 een team-based shooter uitbrengen zonder ingebouwde VoIP ondersteuning is dodelijk. Als de huidige situatie niet snel oplost dan wordt het spel steeds minder populair, stopt het uitkomen van patches binnen 6 maanden en gaan de medewerkers van Kaos ergens anders aan werken.
We zijn ondertussen alweer een maandje verder.
DaMorpheus schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:02:
Is er ondertussen al VoIP ondersteuning, iets wat elke shooter zo langzamerhand wel zou moeten hebben? Of voegt patch 1.1 dat al toe?

En je zegt "de patches daarop verbeteren de MP nog sterker". Er mag dus aangenomen worden dat patch 1.1 dus nog niet de patch is die het tij gaat keren. Nog langer wachten? Als ze zo doorgaan ligt het spel in de budgetbak voordat het daadwerkelijk speelbaar is. :+
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:09:
[...]

Volgens mij is de SP alleen bedoeld om MP te introduceren net als bij COD4 (die ik overigens niet heb gespeeld). Ik ben zelf dan ook met de SP binnen een uurtje gestopt, switchte naar MP om te zien hoe dat ging (spel is al deinstalled). Daar zit namelijk de crux van dit spel.
Ik citeer, PC Gameplay januari 2008 pagina 59, interview met Senior Producer Joe Harper van Kaos Studios over Frontlines: Fuel of War:
PCGP: Hebben jullie de nadruk op multiplayer of singleplayer gelegd?
JH: Toen we het project startten wisten we dat het goed ging komen met de multiplayer. Na Desert Combat en het meewerken aan Battlefield 2 maakten we ons daar niet al te veel zorgen over. Daarom hebben we zoveel moeite gestopt in de singleplayer. Ik ben dol op de manier waarop je die ervaart. Er is ook een hoge herspeelwaarde. De multiplayer zal uiteraard de titel in de toekomst dragen; als alles goed gaat zal de speler dit willen blijven spelen. Om concreet op je vraag te antwoorden zou ik stellen dat beide delen gelijkwaardig zijn.
Ik vind het leuk hoe ze 'als' aan de zin van 'als alles goed gaat zal de speler dit willen blijven spelen' toevoegen. Ze hadden al hun twijfels.

Over de laatste zin: de singleplayer campaign zien ze bij Kaos gelijkwaardig aan het multiplayer-deel. Nou, dan ben ik nu al klaar met het spel: singleplayer was toch brak, en de multiplayer zien zij als gelijkwaardig. :>

[edit]
Nog even een ironische vraag/antwoord uit het interview gehaald. Deze vraag werd direct na de vorige vraag (hierboven) gesteld.
PCGP: Jaren geleden kregen we exact hetzelfde te horen van DICE met Battlefield 1942...
JH: ...en de singleplayer bleek uiteindelijk verschrikkelijk te zijn. In singleplayer heb je natuurlijk nooit dezelfde ervaring als in multiplayer, en net daarom hebben we zo hard gewerkt aan de AI. We hebben echt geprobeerd om het spel zowel cinematisch als nonlinear te laten overkomen. We hebben nu een volwaardig verhaal en personages waarmee de speler zich verbonden kan voelen. In de singleplayer krijg je ook niet het ganse spel in één keer door je strot geramd. In sommige missies leggen we de nadruk op helikoptergevechten, dan weer op sniperactie, zodat je een introductie krijgt van elk aspect van het spel.
Om nu te zeggen dat het spel nonlinear overkwam of dat die AI nu echt zo goed was...

[ Voor 18% gewijzigd door The Zep Man op 11-05-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 21:29
Helemaal eens met The Zep Man!

Willen ze je bezighouden met een screenshot van de nieuwe serverbrowser: http://www.frontlineswar....mage=ffow110serverbrowser

Hahaha, allemaal lege servers, wat ironisch!

Zelfs DaMorpheus kan nu geen reclame meer gaan maken :P

Hahaha, dat probeerd die dus wel :P

Zonde van het geld dit spel, ik zal voortaan wel uitkijken voordat ik een game koop!

[ Voor 5% gewijzigd door mdcobra op 12-05-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Die servers op het screenshot zitten de de test omgeving. Lijkt me logisch dat die leeg zijn, niemand heeft de patch nog. De patch is nog niet eens uit...

En natuurlijk is er nog voldoende reclame mogelijk:
Bron: Mijn blog
THQ decided to sent a little gift to the soldiers in Afghanistan. We received 200 DVDs with Frontlines: Fuel of War for the troops on the frontline! Thank you Kaos Studios and THQ!

We plan on activating the first gameserver onsite this summer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie manier om van de games af te komen die toch geen hond meer wil kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook landfills met oude 2600 games, kunnen de stapels FFOW ingestort worden. Sommige van die 2600 titels zijn in trek gekomen als klassiekers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:34:
Die servers op het screenshot zitten de de test omgeving. Lijkt me logisch dat die leeg zijn, niemand heeft de patch nog. De patch is nog niet eens uit...

En natuurlijk is er nog voldoende reclame mogelijk:
Bron: Mijn blog

--8<--
THQ decided to sent a little gift to the soldiers in Afghanistan. We received 200 DVDs with Frontlines: Fuel of War for the troops on the frontline! Thank you Kaos Studios and THQ!

We plan on activating the first gameserver onsite this summer.
--8<--
Ze sponsoren dus zelf ook nog eens oorlog. Nou hoef ik helemaal geen spel meer te hebben van Kaos Studios of THQ. Bedankt, DaMorpheus.
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:57:
Er zijn ook landfills met oude 2600 games, kunnen de stapels FFOW ingestort worden. Sommige van die 2600 titels zijn in trek gekomen als klassiekers :).
Er is geen enkele reden om een niet-klassiek spel in een berg met potentiële klassiekers te smijten. Dat is namelijk vervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

In tegenstelling tot veel Nederlanders, steunen Amerikanen wel hun leger, ongeacht de politieke misstappen. :)

In ieder geval zet ik mij wel volledig ervoor in. Deze zomer zal ik in Afghanistan zijn en m'n werk daar uitvoeren. Er zitten tig veteranen op ons forum, die zijn allemaal positief over deze actie. Sterker nog: we krijgen al mails van soldaten die ook deze zomer die kant op gaan en zich nu al verheugen dat ze 's avonds zich niet vervelen maar een potje kunnen gamen. Afwisseling en ontspanning is zeer belangrijk als je maanden van huis bent.

[ Voor 67% gewijzigd door Stewie! op 12-05-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:43:
In tegenstelling tot veel Nederlanders, steunen Amerikanen wel hun leger, ongeacht de politieke misstappen. :)
In Nederland is er tenminste het besef dat het geen leger heeft die het land verdedigd. In Amerika is dit besef er helaas niet. Een leger dat een land namelijk verdedigd (in plaats van dat een land binnenvalt) krijgt namelijk veel meer ondersteuning.

Het is trouwens wel leuk dat je off-topic gaat. Om het on-topic te houden: Frontlines: Fuel of War is nog steeds een brak spel. Waarom geef je niet wat meer details weg over die nieuwe patch, samen met een definitieve release date? Of mogen we binnenkort Frontlines: Fuel of War 2.0 in de winkel verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik mag daarover geen details vrijgeven. In ieder geval mbt het VOIP verhaal: dat zit niet in de game (PC) en is niet beloofd voor de PC versie. Ik heb het even gechecked maar het komt er ook niet meer in.
Buiten dat komen er wel veel veranderingen in de patch, vooral op multiplayer vlak. Die serverbrowser is fase 1 en geeft al diverse nieuwe features prijs. Fase 2 zal alles bevatten wat je na 1.1 nog mist en is ook al in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:55:
Ik mag daarover geen details vrijgeven. In ieder geval mbt het VOIP verhaal: dat zit niet in de game (PC) en is niet beloofd voor de PC versie. Ik heb het even gechecked maar het komt er ook niet meer in.
Ah, dus de plannen waren er wel. Waarom hebben ze dat deel geschrapt? En deze informatie zet je toch wel op je blog, hoop ik?

Gaan ze dan nog iets van een 1-toets communicatiesysteem toevoegen zoals in Battlefield 2/2142 (toets indrukken, met de muis een keuze maken uit een contextgevoelig menu)? Want wat heb je anders aan een team-based shooter al kan je niet communiceren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik maak me sterk voor een betere ingame interface. Scheiding van de overvloed aan messages en snellere communicatie.
Zo'n roos als de BF serie zal moeilijk zijn in te bouwen, VOIP hebben ze niet geschrapt, want nooit aangekondigd. Dat het in de Xbox zit is vanwege de API die daarbij hoort. Daar zitten ze behoorlijk tegen de limieten aan de trappen en maken ze echt grote stappen. Kwa PC: ik denk dat 1.1.0 veel verbeteringen met zich meebrengt. Zodra de Xbox patch uit is en 1.1.0 pc uit is zal een groot deel van hun team zich op de volgende PC patch richten, ik denk dat ze dan wel ver komen met verbeteringen.
Kaos heeft veel te verliezen en werkt er hard aan. PC demo is er ook nog niet, hun "showcase" is er dus nog niet. Ik denk dat als de demo uitkomt dat je dan een hele andere game ziet dan tijdens launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 09-09 20:21
Ik heb deze game ook (eindelijk) aangeschaft via Steam. De BETA werkte al nagenoeg vlekkeloos op mijn systeem en ook met de volledige versie heb ik nog geen problemen ondervonden. Ik was verrast over de singleplayer. Ik had iets verwacht in de trant van Battlefield of Quake Wars maar hier is toch wat meer tijd in gestoken en dat is leuke bijvangst.

Ik vind het ook een relatief eenvoudige game als ik het vergelijk met de Battlefield serie en Quake Wars wat het wel zo toegankelijk maakt zou ik zeggen.

En het geluid van de explosies blijf ik erg vet vinden maar ik geloof dat ik de de enige ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Geluid is ontzettend vet gemaakt. De Fuel bomb vooral. Er zit nog een verborgen artillery tank in het spel. Het geluid daarvan is magnifiek, echt bizar. De vervorming in de verschillende omgevingen zijn ook zeer goed gedaan. Waar FFoW vooruit mee loopt is dat je de explosies eerst ziet, dan lekker een bromgeluid hoort en dan de mega explosie pas hoort. De afstand tussen jou en de bom lijkt daardoor veel echter.

De geluiden zijn zeer sterk in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 09-09 20:21
Ah toch niet de enige! Wat me trouwens opviel vandaag is dat teamspelers en tegenstanders af en toe gedeeltelijk onzichtbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

De CE kost bij Play.com nog maar €25,50 trouwens :)

[ Voor 48% gewijzigd door Vrijdag op 13-05-2008 20:13 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:59:
[...]

Zo zo, dan misschien tóch maar halen. Dat shirt is wel vet :D
Tis wel duur voor een shirtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de zin van, 1 van de leukste CE-shirtjes die ik gezien heb :P Ofcourse wil ik vooral de game, de beta beviel me echt heel erg en ik stoor me niet zo heel veel (hoewel ik het wel snap voor degene die het wél gebruiken) aan het gebrek van de ranking etc etc waar we het al veel eerder over gehad hebben. Maar goed ik zie wel, net ook al GTA4 gekocht, en geld groeit me niet op de rug ;)
Trouwens, ik heb heel veel duurdere shirtjes gezien ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:12:
Ik maak me sterk voor een betere ingame interface. Scheiding van de overvloed aan messages en snellere communicatie.
Zo'n roos als de BF serie zal moeilijk zijn in te bouwen, VOIP hebben ze niet geschrapt, want nooit aangekondigd. Dat het in de Xbox zit is vanwege de API die daarbij hoort. Daar zitten ze behoorlijk tegen de limieten aan de trappen en maken ze echt grote stappen. Kwa PC: ik denk dat 1.1.0 veel verbeteringen met zich meebrengt. Zodra de Xbox patch uit is en 1.1.0 pc uit is zal een groot deel van hun team zich op de volgende PC patch richten, ik denk dat ze dan wel ver komen met verbeteringen.
Kaos heeft veel te verliezen en werkt er hard aan. PC demo is er ook nog niet, hun "showcase" is er dus nog niet. Ik denk dat als de demo uitkomt dat je dan een hele andere game ziet dan tijdens launch.
dit hadden ze wel aangekondigd viop.. en als op de xbox kan ook op de PC.... want de xbox is gewoon een mini monster pc 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:21:
[...]

dit hadden ze wel aangekondigd viop.. en als op de xbox kan ook op de PC.... want de xbox is gewoon een mini monster pc 8)7
Ik weet niet zeker of het aangekondigd was of niet (heb geen bron gevonden). Wel weet ik zeker dat een tactische shooter zonder VoIP vandaag de dag aardig kansloos is.

En voor de Xbox 360 is er een kant-en-klare API beschikbaar voor VoIP. Hoewel deze ook beschikbaar zijn voor PC spellen, denk ik dat de makers dit niet meer aan het spel gaan toevoegen (omdat ze te lui zijn, omdat betreffende API's geld kosten...).

[ Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 14-05-2008 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:31:
[...]

Tis wel duur voor een shirtje.
Vertel dat aan die figuren die €80,- neer leggen omdat er zo'n ventje op een paardje op hun polo staat :P

Maar voor die €25,- krijg je er wel een gratis spelletje en een cd bij. En zelfs nog een poster :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:14:
[...]

Vertel dat aan die figuren die €80,- neer leggen omdat er zo'n ventje op een paardje op hun polo staat :P

Maar voor die €25,- krijg je er wel een gratis spelletje en een cd bij. En zelfs nog een poster :+
Zo'n gek ben ik gelukkig niet. De beste CE is voor mij nog steeds die van Bioshock met het Bigdaddy beeldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wie is die persoon die stennis loopt te schoppen op de Kaos forums? Met posts als "verwijder dit niet help ik post dit overal als slechte reclame". No offence, maar dan vraag je juist om deletes. Als dat er niet bij staat zou geen enkele forum admin jouw topic of posts weghalen, want ze zitten verder goed in elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 14-05-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:41:
Wie is die persoon die stennis loopt te schoppen op de Kaos forums? Met posts als "verwijder dit niet help ik post dit overal als slechte reclame". No offence, maar dan vraag je juist om deletes. Als dat er niet bij staat zou geen enkele forum admin jouw topic of posts weghalen, want ze zitten verder goed in elkaar.
Waarom vraag je dat hier? Je neemt aan dat de persoon ook het forum van tweakers.net leest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:55:
... In ieder geval mbt het VOIP verhaal: dat zit niet in de game (PC) en is niet beloofd voor de PC versie. ...
In dat geval is de website wel misleidend, want daar staat dat er wel VoIP in zit, niks over dat het wel in de 360 versie zit en niet in de PC versie. (zie frontlines.com -> about the game -> game features -> advanced team play)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:59:
[...]

In dat geval is de website wel misleidend, want daar staat dat er wel VoIP in zit, niks over dat het wel in de 360 versie zit en niet in de PC versie. (zie frontlines.com -> about the game -> game features -> advanced team play)
Je hebt nog gelijk ook.

Afbeeldingslocatie: http://brjpga.bay.livefilestore.com/y1pTmfiFdpywLDp2fwV4FJS0RXoc88W64zNzMCx8yG2M-FPTzpKlmdvMXlXHTyh_AwMu1H9Kf8vpe4tq2UYon32eQ/VoIP%20promise%20thumb.PNG
(klik voor grotere versie)

Jammer dat de makers zo liegen over hun eigen spel. Ze noemen PC en VoIP zelfs in één zin. :X

[ Voor 22% gewijzigd door The Zep Man op 14-05-2008 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Precies, daar staat gewoon dat er voip in zit. Ook hier heeft het gestaan bij Advanced Team Play maar daar is het verwijderd. Lees anders je eigen posts in dit topic nog eens terug DaMorpheus.

www.oldskoolnl.nl

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste