Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

Wat vind je van die Bomber Jets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

Is er ondertussen al de beloofde VoIP ondersteuning toegevoegd? Niet zozeer nodig voor een LAN-party (wanneer de gehele groep in dezelfde ruimte naar elkaar kan schreeuwen ;)), maar wel handig online.

[edit]
Het schijnt dat het spel in Zweden nog maar (omgerekend) een dollar kost.

[ Voor 29% gewijzigd door The Zep Man op 25-01-2009 11:56 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 14:59

fmb

Ze zijn leuk :)

Jammer dat het topic inmiddels uitgestorven is, gelukkig zijn er nog wel genoeg online om met 50+ te gamen.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 18-08 21:01
Bomberjet is leuk,behalve als er iemand met een AA rocket ergens staat,dit is het enige waar ik mij nog aan erger (de bugs niet meegeteld).

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

Ik las net in het plaatselijke Bart Smit blaadje dat de CE dit weekend voor een tientje in de winkel ligt. Jammer dat ik er niet ben, maar anders had ik die CE gekocht. Da's geen geld voor een tshirt namelijk :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 14:59

fmb

TroonStaal schreef op maandag 09 maart 2009 @ 22:37:
Ik las net in het plaatselijke Bart Smit blaadje dat de CE dit weekend voor een tientje in de winkel ligt. Jammer dat ik er niet ben, maar anders had ik die CE gekocht. Da's geen geld voor een tshirt namelijk :+
Moest even zoeken, maar je zal de Collector’s Edition bedoelen.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

fmb schreef op maandag 09 maart 2009 @ 22:49:
[...]

Moest even zoeken, maar je zal de Collector’s Edition bedoelen.
Ja, deze bedoel ik :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Op steam in de aanbieding voor 2.5 euro.

Vet spel, gek dat ik die niet eerder gevonden heb.
Battlefield all over, alleen dan met fatsoenlijke graphics.

Enigste probleem is dat ie niet compatible is met win7, en laat ik daar nu net op draaien.

80% van de tijd dus onspeelbaar door stotteren, maar als ie soms goed loopt vind ik het goed spel, zeker voor die 2.5 euro :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:18
Heb 'em ook net gekocht (Steam weekend deals zijn best wel handig :D). Ik heb 'em wel nog niet binnen geslurpt aangezien ik een beetje tegen mijn limiet zit (long live Belgium :() dus heb nog niet kunnen testen of het op Win7 draait. Waarschijnlijk wel een workaround voor te vinden (misschien Run in compatibility).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

En dan te bedenken dat ik em voor de volledige prijs heb aangeschaft bij de release...onder het motto van de makers van de mod desert combat voor battlefield1942 kunnen zeker zorgen voor gameplay.

Start hem iig nog 2x per maand op ofzo :) alleen die spawncampers :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb hem ook gekocht via de Steam weekend deal, voor 2,50 dus.

Het verbaasde me echt dat ik dit spel nog niet kende. Erg mooie graphics (vooral de explosies), bijna alles is destructable en de gameplay is wel aardig.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik heb em ook gekocht voor 2,50.

Zeker omdat ik desert combat voor battlefield 1942 helemaal grijs heb gespeeld verwachte ik wel dat het een leuk spel zou zijn voor een leuk prijsje van 2,50. Dit terwijl deze nog voor 18,-- wordt verkocht op sommige websites.

Alleen had ik gisteren het probleem dat het spel niet opstarte. Bleek dus een probleem te zijn met de Agia Physx drivers. Nu kan ik het wel opstarten, alleen werkt het geluid nog niet (win 7 64bit).

Frame rates droppen trouwens niet , waar de meeste over hebben en stabiel is het wel. Heb het alleen nog maar 30 minuten even getest om te kijken hoe de MP was.

Edit:
Mogelijke fix voor het geluid hier gevonden. Vanavond even testen.

[ Voor 11% gewijzigd door Descriptor op 24-11-2009 11:39 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik had hem eergisteren ook even gespeeld. Gisteren wilde ik hem weer spelen, maar toen deed het geluid het ineens niet.

Toen heb ik idd ook de OpenAL even opnieuw geinstalleerd, en het werkte weer. Blijft me wel een raadsel waarom hij het eerst wel deed, en daarna plots niet...

Iedereen zegt dat het niet werkt op W7? Bij jou wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Compizfox schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:02:
Ik had hem eergisteren ook even gespeeld. Gisteren wilde ik hem weer spelen, maar toen deed het geluid het ineens niet.

Toen heb ik idd ook de OpenAL even opnieuw geinstalleerd, en het werkte weer. Blijft me wel een raadsel waarom hij het eerst wel deed, en daarna plots niet...

Iedereen zegt dat het niet werkt op W7? Bij jou wel?
Het Spel werkt, zelfs op 64 bit. Maar dit pas nadat ik de laatste versie Agia Pshyx had gedownload vanaf de nvidea website. M'n ati drivers zijn 9.11 dus dat is ook up-to-date. Maar eenmaal in-game heb ik geen geluid. M'n Realtek HD audio drivers zijn ook de meest recente.

Zoals al eerder vermeld ga ik die OpenAL workaround vanavond even testen, dat zal wellicht ook de oplossing zijn. Maar het blijft wel een raar probleem.

Of het specifiek met win 7 te maken betwijfel ik, aangezien er ook problemen zijn met vista 32 bit gebruikers.

[ Voor 6% gewijzigd door Descriptor op 24-11-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hmm, idd. Ik heb Windows XP, en dus ook dat probleem. (ja, moet een keertje upgraden naar W7 :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Ik heb de geluid fix gedaan en heb nu ook geluid in-game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:14
Ik heb dit spel ook laatst aangeschaft bij Steam voor een zachte prijsje. Ik draai Win7 en heb erg last van schokkerige beeld, zo erg dat het practisch niet speelbaar is. Ik las dat meer mensen hier last van hadden. Is er al iemand die een oplossing gevonden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Bijna een jaar verder. Waar blijft de beloofde VoIP ondersteunung? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
The Zep Man schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:42:
Bijna een jaar verder. Waar blijft de beloofde VoIP ondersteunung? :>
Het spel is helemaal dood, volgens mij heeft de ontwikkelaar het laten vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

Laten vallen is een groot woord, ze zijn nog wel wat dingetjes aan het doen in de community, maar de devs werken aan Homefront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Stewie! schreef op zondag 20 december 2009 @ 15:02:
Laten vallen is een groot woord, ze zijn nog wel wat dingetjes aan het doen in de community, maar de devs werken aan Homefront.
Dus Rockvee2 heeft helemaal gelijk: de ontwikkelaar heeft het spel laten vallen.

Weer een dertien-in-een-dozijn-ontwikkelaar welke nooit zijn projecten afmaakt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jammer van m'n €2,50 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Das beter dan de € 10,-- die ze er nu nog voor vragen ;)

• Nachoman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 17:21
zo, dit draadje is al oud denk, maar ik heb nét windows 7ultimate, een HD3870 op mijn P5K bordje, maar idd, stotterig enz :S

erg jammer, ik zag al wat fixes hier, die ga ik even uit proberen, hoop er het beste van.
ik kreeg online zowel als offline deze stotter effecten, dus aan mijn ping ligt het niet(helemaal)

vind deze game wel gaaf, dus ik hoop dat ie op Windows 7 lekker loopt.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste