Jammer genoeg komt het veel en veel te laat, de meerderheid is al afgehaakt: Frontlines is een flop, dood en dood zonde. Alleen maar omdat ze zo nodig wilde releasen op de originele datum, bah, de game-industry wordt vernaait door het zaken-gedeelte (om het zo maar te zeggen).
De game is niet gereleased op de originele releasedatum, dat was ergens in begin 2007
Punkbuster is fijn, spawnprotection ook. Maar zonder quickchat, voip, commo rose of squad commands loopt iedereen maar wat door elkaar en is er weinig aan.
Maar dat zal niet gepatched worden ben ik bang.
Maar dat zal niet gepatched worden ben ik bang.
www.oldskoolnl.nl
Verwijderd
Ik moet zeggen dat het me meevalt dat die patch er is gekomen. Alleen een vlugge blik op het forum leert me toch dat we deze game voorlopig niet af hoeven te stoffen. Connecten enzo met punkbuster servers kan blijkbaar niet met de patch.
Die bug doet zich niet meer voor (zojuist een kleine serverside update uitgerold).
Damorpheus, jij begint echt op die band op de titanic te lijken
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
Daar wordt ie ook voor betaaldCrankyGamerOG schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:13:
Damorpheus, jij begint echt op die band op de titanic te lijken
Hehe 
PC heeft zeker minder spelers, maar XBox360 niet *. In die laatste zit het merendeel van het werk wat wij voor Kaos uitvoeren.
* kwa spelers dus
De xbox demo versie was een van de meest populaire downloads, de retail draait erg lekker en we hebben veel spelers in Japan erbij gekregen nu de game ook daar uit is.
PC heeft zeker minder spelers, maar XBox360 niet *. In die laatste zit het merendeel van het werk wat wij voor Kaos uitvoeren.
* kwa spelers dus
De xbox demo versie was een van de meest populaire downloads, de retail draait erg lekker en we hebben veel spelers in Japan erbij gekregen nu de game ook daar uit is.
[ Voor 49% gewijzigd door Stewie! op 06-06-2008 21:18 ]
Verwijderd
Oeps, my bad, maar goed dan hebben ze hem nog maar een keer moeten uitstellen: jullie hebben gewoon een game gereleased die niet af is, en er missen zoiezo een aantal vitale componenten voor een multiplayer shooter als dit.DaMorpheus schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:09:
De game is niet gereleased op de originele releasedatum, dat was ergens in begin 2007
Ze hebben zojuist een nieuwe multiplayer mode aangekondigd!
Ze gaan dus de core mechaniek van het spel, de main selling point eruit slopen zodat het gewoon de zoveelste battlefield kloon is en dan heet dat een nieuwe game mode. Het front systeem is toch juist verzonnen zodat spelers niet oneindig lang naar elkaar hoevne zoeken op de grote maps?DaMorpheus schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:06:
Fronts zijn juist goed. het enige waar ik behoefte aan heb zijn bugfixes en eventueel gratis maps (want met zo'n kleine actieve community is het niet handig om deze nog verder te verdelen door middel van betaalde extra content).
Ach, tot nu toe is er nog steeds helemaal niets. Eerst maar eens zien dus.
[ Voor 5% gewijzigd door milenko79 op 06-06-2008 20:02 ]
De volgende patch bevat minimaal 1 gratis map. De nieuwe gamemod vervangt niet, maar is een toevoeging
Een kat in het nauw maakt wel hele rare sprongen....Eerst met veel bombarie aankondigen dat het in FFOW toch echt anders gaat werken en dan hup, weer terug naar de oude conquest mode....
Het mooiste vind ik nog wel dat DaM het spul blijft verdedigen....Dat moet toch wel een hele dikke maandelijkse bonus zijn die hij krijgt om niet net als de rest van de wereld dit spel als onderzetter voor je biertje te gebruiken....(kijk qua populariteit alleen maar naar het totaal aantal posts in dit forum!)
Het mooiste vind ik nog wel dat DaM het spul blijft verdedigen....Dat moet toch wel een hele dikke maandelijkse bonus zijn die hij krijgt om niet net als de rest van de wereld dit spel als onderzetter voor je biertje te gebruiken....(kijk qua populariteit alleen maar naar het totaal aantal posts in dit forum!)
Tja, al flopt dit spel dan flopt ook een deel van zijn werk. Nogal logisch dat het hem aan het hart gaat... Zeg, DaMorpheus. Speel jij dit spel eigenlijk überhaupt?MasterMaceMichu schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:07:
Logisch dat de Xbox 360-versie populairder is. Team-communicatie for the win.DaMorpheus schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:26:
Hehe
Ik vind het leuk hoe je 'veel' zegt. Kan je ook met cijfers komen? En wat hebben Europeanen aan Japanse spelers, buiten de lag?De xbox demo versie was een van de meest populaire downloads, de retail draait erg lekker en we hebben veel spelers in Japan erbij gekregen nu de game ook daar uit is.

Nu er zulke concrete plannen zijn, DaMorpheus... gaan ze eens een keer VoIP voor de PC heroverwegen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een beetje fan Conquest-mode wilt gaan spelen zonder VoIP. Dat kan ik namelijk net zo goed BF1942 uit de kast trekken, wat volgens mij zelfs populairder is.DaMorpheus schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:06:
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Echt zooi vind ik het spel ook niet, sterker nog, als de irritante bugs er niet waren en er normale servers zouden draaien, dan vond ik het een geweldig spel, in ieder geval beter dan quake wars en battlefield bad company. het jammere is dat we nu al maanden wachten op een patch om basis dingen te fixen en alle extra's (zoals funservers en conquest mode) aleen maar de core gameplay die dit spel anders/goed maken om zeep helpen.MasterMaceMichu schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:07:
Een kat in het nauw maakt wel hele rare sprongen....Eerst met veel bombarie aankondigen dat het in FFOW toch echt anders gaat werken en dan hup, weer terug naar de oude conquest mode....
schijnbaar vinden veel mensen dit, want ik het moiete om een goede, leuke server te vinden.
Ik zeg ook niet dat het ECHT zooi is, maar een community die het speelt is er niet, het spel is half af en vol met bugs....dat nodigt niet uit tot spelen, wel?
Op de community forums is wel weer een sterke opleving, vooral te zien in de hoeveelheid posts. Ik denk dat de demo nog wat goeds kan doen mits released na 1.2.0.
Spel blijft leuk, zeker nu de serverbrowser het goed doet.
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Zijn hier overigens XBOX360 spelers? Er komt een patch aan en een hoop gratis DLC, voor de PC komt er ook DLC aan, ook gratis, en die wordt verpakt in de komende patches.
Als de patch er is ga ik wel weer eens proberen dan.
De Xbox360 patch is zojuist uitgebracht
PC Roadmap: http://status.kaosstudios.com/?page_id=73
XBOX360 Roadmap: http://status.kaosstudios.com/?page_id=74
Met onder andere:
The binding for the Action key (E) has been fixed. This is also used for the Exit Vehicle function
Keys that have already been used will be checked for when changing control key bindings
The distance for melee attacks has been shortened
The “pipe” character will no longer hide text in the server information window
Chinese translation errors on the server browser have been fixed
The Frontline will show up properly on the map
Fixed first-person weapon animation blends between run and sprint
Added functionality to allow firing of a weapon to break sprint. Previously you had to come out of sprint and then left-click to fire
New Vehicle – Rocket-Mounted Light Armored Vehicles
New Vehicle – Red Star Transport Heli
New Weapon – Automatic Shotgun
New Game Mode – Conquer (for all original maps as well as Boneyard; future DLC maps will also include Conquer mode)
Server Browser, Phase 2 – Additional filters, ability to update cached server list, clan and host banner support, and total player/servers count
Joystick Support
Leaderboards
Dedicated Server Tools
Xfire Support
ATI Crossfire Support
New Map – Hindsight
New Map – Sunder
New Map – Wide-Awake
New Map – Infiltration
New Air Vehicles (for both Western Coalition and Red Star)
New Weapon – Anti-Air Rocket Launcher
XBOX360 Roadmap: http://status.kaosstudios.com/?page_id=74
Met onder andere:
Fixes:
Players will no longer be kicked by Punkbuster for using the comma “,” or forward slash “/” character in their names in multiplayer matchesThe binding for the Action key (E) has been fixed. This is also used for the Exit Vehicle function
Keys that have already been used will be checked for when changing control key bindings
The distance for melee attacks has been shortened
The “pipe” character will no longer hide text in the server information window
Chinese translation errors on the server browser have been fixed
The Frontline will show up properly on the map
Fixed first-person weapon animation blends between run and sprint
Added functionality to allow firing of a weapon to break sprint. Previously you had to come out of sprint and then left-click to fire
Nieuw:
New Map – BoneyardNew Vehicle – Rocket-Mounted Light Armored Vehicles
New Game Mode – Conquer (for all original maps as well as Boneyard; future DLC maps will also include Conquer mode)
Server Browser, Phase 2 – Additional filters, ability to update cached server list, clan and host banner support, and total player/servers count
Joystick Support
Leaderboards
Dedicated Server Tools
Xfire Support
ATI Crossfire Support
New Map – Hindsight
New Map – Sunder
New Map – Wide-Awake
New Map – Infiltration
New Air Vehicles (for both Western Coalition and Red Star)
Kijk daar nog eens...Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:59:
[...]
In dat geval is de website wel misleidend, want daar staat dat er wel VoIP in zit, niks over dat het wel in de 360 versie zit en niet in de PC versie. (zie frontlines.com -> about the game -> game features -> advanced team play)

Ze kunnen zoveel roadmaps en patches verzinnen als ze willen. Er is geen teamplay en er komt al helemaal geen 'advanced' teamplay. FFOW voor de PC is dood.
www.oldskoolnl.nl
Verwijderd
Ach uiteindelijk maakt VOIP niet zo'n verschil uit, want er zit gewoon niks in de game dat teamplay echt bevorderd ofzo. Plus alles beweegt gewoon niet lekker. Wil je weten hoe FFOW had moeten zijn speel dan battlefield: bad company eens. Zo hoort zo'n soort spel aan te voelen. Vergelijk bijvoorbeeld alleen de destructable enviroments eens tussen FFOW en BFBC.
Oh en wat betreft :
Oh en wat betreft :
Om dat voor elkaar te krijgen moet ELKE jap zowat de game gekocht hebben, aangezien de 360 daar gewoon echt kut verkoopt zoals iedereen weet.hebben veel spelers in Japan erbij gekregen nu de game ook daar uit is.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2008 13:43 ]
Verwijderd
Muah als ik eerlijk ben vond ik FFOW heerlijk aanvoelen, en Bad Company absoluut niet. De destructable enviroments in BC vond ik ook redelijk sneu, als ik eerlijk ben, en voegde weinig toe. Nee FFOW vond ik in 1ste instantie vele malen leuker, maar goed FFOW heeft zichzelf verneukt door veel te vroeg te releasen, hoe bijna eng positief DaMorpheus ook blijft. Dóódzonde omdat de game zoveel potentie had.
Let there be flaming, ben dat wel gewend op GoT 
Er zitten hier blijkbaar veel game industry professionals. Een Xbox360 de niet verkoopt in het oosten. Een game die shit zou zijn maar het gespeeld hebben in de laatste 2 maanden ho maar
Hebben jullie de Xbox360 versie gespeeld in de afgelopen maand? Of uberhaupt ooit eens gespeeld?
Er zitten hier blijkbaar veel game industry professionals. Een Xbox360 de niet verkoopt in het oosten. Een game die shit zou zijn maar het gespeeld hebben in de laatste 2 maanden ho maar

Hebben jullie de Xbox360 versie gespeeld in de afgelopen maand? Of uberhaupt ooit eens gespeeld?
Verwijderd
Ik heb de 360 versie gehad en weggedaan ja. En ja ik heb de populatie online op de 360 ook gezien. De game wordt goed gespeeld? Serieus, who are you kidding?

Verwijderd
Flaming? Het is gewoon angstig hoe positief je blijft, fact is is dat door de te vroege release van FFOW de game geflopt is wat werkelijk dood en doodzonde is. Sure het kan nu wel verbeterd zijn, maar helaas is dat te laat. Verder is het niet geworden wat beloofd werd, of wat mensen verwacht hadden, en missen er kennelijk een aantal, volgens sommige, cruciale elementen voor een multiplayer shooter als dit.
De 360 versie trok mij niet btw, een shooter als dit wil ik echt op de PC spelen.
De 360 versie trok mij niet btw, een shooter als dit wil ik echt op de PC spelen.
Het gekke is dat de flames altijd rond jou zijn, DaMorpheus. Denk bijvoorbeeld aan die keer dat je gewoon glashard zat te liegen. Je spreekt jezelf erg vaak tegen en lokt hierdoor de flames ook uit.
Je bedoelt eerder dat types als jij in elk topic negatief moeten praten. Quake Live, Battlefield, FFoW, maakt niets uit, elke game schijnt slecht te zijn
Heel gezever over informatie die zogenaamd niet zou kloppen en dan uiteindelijk gewoon keihard uitkomt. Elke keer roepen "bron bron wat is je bron??"
Ik leg de kant van de programmeurs, de ontwikkelaar, de publisher uit. Opvallend dat altijd dezelfde personen de discussie aan willen gaan. Is namelijk stoer om er hard tegenin te gaan, ook al mis je kennis en informatie. Maakt niet uit, is onderdeel van de gaming scene, ben het wel gewend.
Vraag je je nooit af waarom grote developers steeds minder informatie publiekelijk posten? Echt alles wat ze aangeven wordt meteen kapot gemaakt. Dat is bij THQ, bij EA, bij Activision, bij Ubisoft, you name them, ze hebben allemaal de bijzonder kritische pc gamer achter hun aan.
Iets minder op de man en lekker over de game posten?
Ik leg de kant van de programmeurs, de ontwikkelaar, de publisher uit. Opvallend dat altijd dezelfde personen de discussie aan willen gaan. Is namelijk stoer om er hard tegenin te gaan, ook al mis je kennis en informatie. Maakt niet uit, is onderdeel van de gaming scene, ben het wel gewend.
Vraag je je nooit af waarom grote developers steeds minder informatie publiekelijk posten? Echt alles wat ze aangeven wordt meteen kapot gemaakt. Dat is bij THQ, bij EA, bij Activision, bij Ubisoft, you name them, ze hebben allemaal de bijzonder kritische pc gamer achter hun aan.
[ Voor 53% gewijzigd door Stewie! op 22-06-2008 23:29 ]
De kritische pc gamer heeft geoordeeld, zelfs de xbox360 players als ik het zo hoor want ze zijn verhuisd volgens mij naar een andere game.DaMorpheus schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:21:
Je bedoelt eerder dat types als jij in elk topic negatief moeten praten. Quake Live, Battlefield, FFoW, maakt niets uit, elke game schijnt slecht te zijnHeel gezever over informatie die zogenaamd niet zou kloppen en dan uiteindelijk gewoon keihard uitkomt. Elke keer roepen "bron bron wat is je bron??"
![]()
Als ze echt interesse had dan hadden hun hele team door laten werken aan de PC versie maar we zijn onderhand 4 maanden veder of zo.
en de verandering zijn minimaal, ja een werkende server browser maar moest die niet er in 1x in zitten.
Probeer je nu de PC gamers de schuld te geven van een slecht afgewerkt product?
Dan heb jij recentelijk niet de topics doorgenomen van (bijvoorbeeld) Dwarf Fortress.DaMorpheus schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:21:
Je bedoelt eerder dat types als jij in elk topic negatief moeten praten. Quake Live, Battlefield, FFoW, maakt niets uit, elke game schijnt slecht te zijn
Dat riep ik nergens. Ik wijs je alleen met je neus op het feit dat je stond te liegen (je zei later dat je iets niet gezegd had wat wel zo was).Heel gezever over informatie die zogenaamd niet zou kloppen en dan uiteindelijk gewoon keihard uitkomt. Elke keer roepen "bron bron wat is je bron??"
OK, kom maar op.Ik leg de kant van de programmeurs, de ontwikkelaar, de publisher uit. Opvallend dat altijd dezelfde personen de discussie aan willen gaan. Is namelijk stoer om er hard tegenin te gaan, ook al mis je kennis en informatie. Maakt niet uit, is onderdeel van de gaming scene, ben het wel gewend.
En terecht. Die 'kritische PC gamer' is hun klant. Je zou juist verwachten dat ze daar meer naar zouden luisteren. Echter steken de sequel-fabrieken ontwikkelaars steeds meer hun hoofd in het zand en zonderen ze zich af van de primaire doelgroep van hun product. En dan vragen ze zich af waarom het zo slecht gaat met de PC-gaming markt.Vraag je je nooit af waarom grote developers steeds minder informatie publiekelijk posten? Echt alles wat ze aangeven wordt meteen kapot gemaakt. Dat is bij THQ, bij EA, bij Activision, bij Ubisoft, you name them, ze hebben allemaal de bijzonder kritische pc gamer achter hun aan.
Al post iemand dat Frontlines: Fuel of War zuigt (naar zijn/haar mening), dan kom jij 'op de man' af met beloftes (bijvoorbeeld over VoIP) die niet waargemaakt worden. Dan wordt daarover 'op de man' gepost en spreek jij datgene wat je eerder hebt gezegd tegen. Beetje hypocriet, niet?Iets minder op de man en lekker over de game posten?
[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 23-06-2008 00:04 ]
Die redenatie volg ik niet?Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:53:
[...]
Probeer je nu de PC gamers de schuld te geven van een slecht afgewerkt product?
Met betrekking tot het aantal spelers online: zelfs dat argument gebruiken ze in het BF2 en BF2142 topic. Wat is dat toch voor onzin? FFoW heeft tienduizenden actieve spelers, BF2 honderduizenden. Weinig? Helemaal niet. Vooral niet in de PC gaming.
Als ik jouw posts in dit topic doorlees kom ik alleen maar flames op mij of op de studio tegen. Als je de game niet speelt, oordeel dan ook niet over iets waar je geen kennis van hebt.
[ Voor 53% gewijzigd door Stewie! op 23-06-2008 00:17 ]
Misschien kom jij die flames tegen om dat je als enige constant positief blijft en dingen rooskleuriger voorspiegeld als wat het in werkelijkheid is. En waarom? Je bedrijf.
Wees gewoon eens realistisch en eerlijk.
Wees gewoon eens realistisch en eerlijk.
www.oldskoolnl.nl
Ik flame jou niet, ik discussier. Als jij dat ziet als flamen, dan ben jij zeker aan het trollen.DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:13:
[...]
Als ik jouw posts in dit topic doorlees kom ik alleen maar flames op mij of op de studio tegen. Als je de game niet speelt, oordeel dan ook niet over iets waar je geen kennis van hebt.
En dat ik het spel niet gespeeld heb: (weer) een ongefundeerde aanname. Ik heb het spel zeker gespeeld en het is brak (de PC-versie althans, ik durf niet aan de 360-versie te beginnen door de slechte berichten).
Verwijderd
Het feit dat aardig wat mensen het nog spelen is geen excuus voor het feit dat FFOW simpelweg niet goed afgewerkt was, en niet op die datum gereleased mocht worden. Dat is het enige wat hier gezegt wordt: de game is geflopt (as in, had véél meer kunnen zijn, veel groter) omdat men de game overhaast gereleased heeft. Ook heeft men kennelijk een aantal beloften niet nagekomen.DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:13:
[...]
Die redenatie volg ik niet?
Met betrekking tot het aantal spelers online: zelfs dat argument gebruiken ze in het BF2 en BF2142 topic. Wat is dat toch voor onzin? FFoW heeft tienduizenden actieve spelers, BF2 honderduizenden. Weinig? Helemaal niet. Vooral niet in de PC gaming.
Hoe weet je dat men de game niet gespeeld heeft? Een nogal ongefundeerde aanname die je daar doet.[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 12:52 ]
Zeker had de game groter kunnen zijn, timing is een key issue. Dat de game niet "polished" is lees je ook op de community forums. Dat zijn ze nu aan het doen. Als je de game gekocht hebt kan je toch alleen maar blij zijn dat ze de game niet keihard hebben laten vallen? Ze blijven het gewoon top supporten, zie de laatste patches en de roadmap.Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:49:
[...]
Het feit dat aardig wat mensen het nog spelen is geen excuus voor het feit dat FFOW simpelweg niet goed afgewerkt was, en niet op die datum gereleased mocht worden. Dat is het enige wat hier gezegt wordt: de game is geflopt (as in, had véél meer kunnen zijn, veel groter) omdat men de game overhaast gereleased heeft. Ook heeft men kennelijk een aantal beloften niet nagekomen.
Daarnaast blijft er commentaar komen over de game op de Xbox360 van mensen die het niet spelen. Ik heb hier de realtime inzage in spelersaantallen en unieke spelers wereldwijd (alle lobbies bij elkaar) en dat is gewoon uitstekend. Daarnaast is het de enige game die zoveel spelers op dezelfde server support, vooral uniek in het genre FPS op de console. Over de PC is veel te zeggen na release, de Xbox360 is echter een totaal ander verhaal.
Hij zegt het toch zelf?[...]
Hoe weet je dat men de game niet gespeeld heeft? Een nogal ongefundeerde aanname die je daar doet.

Daarnaast wordt er gepraat over bugs die er niet meer in zitten.
Zullen we eens over de game gaan praten?
Bericht op Xbox Live (nieuwe gratis content):
Content: Frontlines: Boneyard Map
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,LANGUAGE,VIOLENCE] Join up to 50 players in the first of five all new downloadable maps for Frontlines™: Fuel of War™, featuring the never before seen Automatic Shotgun, Rocket Jeep and Red Star Transport Helicopter. As Western Coalition armor closes in on the last functional Red Star nuclear missile facility, Alliance tanks rally to defend their last hopes for victory in Europe. The frontlines have been drawn across the Shilnaya Balka missile silos. Coalition and Alliance troops stare each other down across the complex, each waiting for the other to blink. Better watch where you shoot.
Nee, dat zeg ik nergens. Hou op met mij woorden in de mond te leggen (m.a.w.: hou op met leugens te verspreiden).
En over functies die niet in het spel zitten maar die wel beloofd waren.Daarnaast wordt er gepraat over bugs die er niet meer in zitten.
Dat probeert men, maar elke keer kom jij met ongefundeerde opmerkingen tussendoor.Zullen we eens over de game gaan praten?
[edit]
Er zit trouwens een hele mooie 'edit' knop boven elke post, DaMorpheus. Hoef je niet steeds dubbel te posten wanneer je weer wat informatie vindt over dit ten dode opgeschreven spel.
[ Voor 14% gewijzigd door The Zep Man op 24-06-2008 09:04 ]
Verwijderd
Zoals ik hier lees ben ik blij dat ik het spel niet heb gekocht. De demo vond ik al een grote flop en nu ze ook geen nieuwe functies toevoegen is dit spel idd ten dode opgeschreven. Ben blij dat Battlefield BC binnenkort uit is zodat we dit spel helemaal kunnen laten liggen...
Verwijderd
Ach kijk op zich is het spel niet af, is er van alles mis mee en noem maar op, maar als je het voor pakweg 20 euro ofzo op kan tikken op marktplaats kan je er nog wel ff lol mee hebben. Het is alleen absoluut niet in een retail-staat, dus een retail-prijs is het ook gewoon niet waard.
Waar ik me wel aan stoor is het feit dat ze een game in zo'n staat uberhaupt durven te releasen, en dan nog zo'n houding aannemen ook. Wat KAOS betreft op hun forums vond ik ze ronduit arrogant, bot en ontwijkend, en als ik op de mening van onze vriend hier met zijn zakelijke belangen af ga dan speelt hij een COMPLEET ander spel en dna nog met een roze bril op ook. (no offense). Ik vind het mooi dat iemand zo begaan is met zijn werk, maar dit soort praat kan je gewoon niet verkopen. Een beetje realiteitszin zou ook meer positieve reacties opleveren dan dit; ik voel me ook altijd genoodzaakt gelijk tegen onzinverhalen in te gaan.
Conclusie: kan je de game voor een zacht prijsje op de kop tikken probeer het dan eens, maar laat hem anders lekker liggen. Ik heb me er ook wel een paar dagen mee vermaakt, maar ik ga hem niet weer kopen/ruilen alleen om wat bugfixes en een nieuwe map te testen.
Waar ik me wel aan stoor is het feit dat ze een game in zo'n staat uberhaupt durven te releasen, en dan nog zo'n houding aannemen ook. Wat KAOS betreft op hun forums vond ik ze ronduit arrogant, bot en ontwijkend, en als ik op de mening van onze vriend hier met zijn zakelijke belangen af ga dan speelt hij een COMPLEET ander spel en dna nog met een roze bril op ook. (no offense). Ik vind het mooi dat iemand zo begaan is met zijn werk, maar dit soort praat kan je gewoon niet verkopen. Een beetje realiteitszin zou ook meer positieve reacties opleveren dan dit; ik voel me ook altijd genoodzaakt gelijk tegen onzinverhalen in te gaan.
Conclusie: kan je de game voor een zacht prijsje op de kop tikken probeer het dan eens, maar laat hem anders lekker liggen. Ik heb me er ook wel een paar dagen mee vermaakt, maar ik ga hem niet weer kopen/ruilen alleen om wat bugfixes en een nieuwe map te testen.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 13:51 ]
Heb je het over de Xbox360 demo? Die had een 90% bezettingsgraad op de servers, niet echt een flopVerwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:38:
Zoals ik hier lees ben ik blij dat ik het spel niet heb gekocht. De demo vond ik al een grote flop en nu ze ook geen nieuwe functies toevoegen is dit spel idd ten dode opgeschreven. Ben blij dat Battlefield BC binnenkort uit is zodat we dit spel helemaal kunnen laten liggen...
Er zijn al 2 patches uit en de 3e komt er ook al aan, elke patch heeft bugfixes, nieuwe features en gisteren is toevallig de eerste gratis extra content uitgekomen. De Xbox360 zal die patches zelf downloaden, de DLC moet je zelf downloaden via het menu.
Je hebt het echt werkelijk NOOIT over de game.
[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 24-06-2008 15:03 ]
Je blijft het maar over server bezetting hebbenDaMorpheus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:02:
[...]
Heb je het over de Xbox360 demo? Die had een 90% bezettingsgraad op de servers, niet echt een flop
Er zijn al 2 patches uit en de 3e komt er ook al aan, elke patch heeft bugfixes, nieuwe features en gisteren is toevallig de eerste gratis extra content uitgekomen. De Xbox360 zal die patches zelf downloaden, de DLC moet je zelf downloaden via het menu.
[...]

heb dit spel hooguit 20 min gespeelt. Wil er niet meer aan herrinert worden dat ik hier 50e aan hebt uitgeven
Flame &co.... dit spel kan alleen maar geflamed worden zie niks positiefs eraan.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Iedereen die deze lijst doorneemt zal zien dat ik het daadwerkelijk wel over het spel heb gehad. En hou nu eens op met liegen en valse verwijtingen te maken, DaMorpheus.DaMorpheus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:02:
[...]
[ Voor 56% gewijzigd door The Zep Man op 24-06-2008 15:57 ]
Ik heb dit spel niet, ik heb het nooit gespeeld, en ik wil het ook niet spelen, maar ik wil wel het volgende zeggen:
Waarom in hemelsnaam blijven jullie reageren en elkaar flamen en trollen als je niet inhoudelijk op het spel in wilt gaan?
Als je het een baggerspel vindt, prima, laat dat weten en zoek je heil ergens anders.. op deze manier creer je alleen maar meer voer voor anderen om op te reageren, zodat het hele topic een groot flamefest wordt.
IMHO: Als jullie het allemaal echt zo'n baggerspel vinden, reageer dan gewoon niet meer in de thread en laat het doodbloeden. Op deze manier komen er alleen een hoop off-topic reacties binnen deze thread, wat misschien storend kan zijn voor degenen die wél relevante info zoeken binnen deze thread. Het lijkt haast alsof jullie het leuk vinden...
Waarom in hemelsnaam blijven jullie reageren en elkaar flamen en trollen als je niet inhoudelijk op het spel in wilt gaan?
Als je het een baggerspel vindt, prima, laat dat weten en zoek je heil ergens anders.. op deze manier creer je alleen maar meer voer voor anderen om op te reageren, zodat het hele topic een groot flamefest wordt.
IMHO: Als jullie het allemaal echt zo'n baggerspel vinden, reageer dan gewoon niet meer in de thread en laat het doodbloeden. Op deze manier komen er alleen een hoop off-topic reacties binnen deze thread, wat misschien storend kan zijn voor degenen die wél relevante info zoeken binnen deze thread. Het lijkt haast alsof jullie het leuk vinden...
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
En welkom bij de discussie. Verschil is dat DaMorpheus en ik het spel wel gespeeld en besproken hebben en jij totaal niet. Wie is hier nu off-topic?d_star schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:10:
Ik heb dit spel niet, ik heb het nooit gespeeld, en ik wil het ook niet spelen, maar ik wil wel het volgende zeggen:
[...]
De PC demo is uit (download Frontlines demo).
Mappen: oilfield en gnaw
Patchlevel 1.1.1
Veel plezier!
Mappen: oilfield en gnaw
Patchlevel 1.1.1
Veel plezier!
Neen 
Het bericht op de Kaos site is ook online: http://status.kaosstudios.com/?p=80
Het bericht op de Kaos site is ook online: http://status.kaosstudios.com/?p=80
[ Voor 85% gewijzigd door Stewie! op 09-07-2008 21:04 ]
Nou, ik ga 'm wel even downloaden dan. Ben benieuwd wat de verbeteringen zijn.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Helaas blijf ik bij mn eerdere standpunt. Ik vind de bewegingen veel te houterig (lijkt wel of ik van die schilders-poppetjes zie lopen) en vind veel dingen gewoon niet lekker bewegen, en dat ligt niet aan de FPS. Vehicles vind ik daarentegen wel weer in orde.
Verder heb ik er op de xbox nog wel een tijdje lol mee gehad en ik blijf bij mn mening dat je dit spel best voor 20 euro op de kop kan tikken en er ff lol mee kan hebben, maar ik zie mezelf dit geen wekenlang spelen en al helemaal niet voor 40 of 50 euro.
Maargoed, als iemand anders daar anders over denkt veel succes ermee; het is in deze vorm niet mijn ding.
Verder heb ik er op de xbox nog wel een tijdje lol mee gehad en ik blijf bij mn mening dat je dit spel best voor 20 euro op de kop kan tikken en er ff lol mee kan hebben, maar ik zie mezelf dit geen wekenlang spelen en al helemaal niet voor 40 of 50 euro.
Maargoed, als iemand anders daar anders over denkt veel succes ermee; het is in deze vorm niet mijn ding.
http://www.bartsmit.com/s...nuID=468&productID=185143
Is het de 30 euries wel waard? Heeft iemand hier het spel eens geprobeerd met de laatste patches? Was ff benieuwd omdat hij redelijk budget nu is..
Is het de 30 euries wel waard? Heeft iemand hier het spel eens geprobeerd met de laatste patches? Was ff benieuwd omdat hij redelijk budget nu is..
Download en speel de demo, krijg je een goed inzicht in de winkel / volledige versie
Ik kreeg nadat ik de demo had geïnstalleerd en ik wilde zoeken naar servers de foutmelding "unexpected error" en een CTD 
Windows Vista 64bit Home Premium, Sapphire 4870 met laatste drivers & hotfix en alle sp's en Windows udates geïnstalleerd. Naja, ik zal het nog maar eens proberen maar dit voorspeld niet heel veel goeds natuurlijk.
Windows Vista 64bit Home Premium, Sapphire 4870 met laatste drivers & hotfix en alle sp's en Windows udates geïnstalleerd. Naja, ik zal het nog maar eens proberen maar dit voorspeld niet heel veel goeds natuurlijk.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Patch 1.1.1 is uit:
- Players will no longer be kicked by PunkBuster for using the comma "," or forward slash "/" character in their names in multiplayer matches.
- The binding for the Action key (E) has been fixed. This is also used for the Exit Vehicle function.
- Keys that have already been used will be checked for when changing control key bindings.
- The distance for melee attacks has been shortened.
- The "pipe" character will no longer hide text in the server information window.
- Chinese translation errors on the server browser have been fixed.
- The Frontline will show up properly on the map.
- Fixed first-person weapon animation blends between run and sprint.
- Added functionality to allow firing of a weapon to break sprint. Previously you had to come out of sprint and then left-click to fire.
- "Master server connection ID verification failed" error has been fixed.
Download Frontlines patch 1.1.1
- Players will no longer be kicked by PunkBuster for using the comma "," or forward slash "/" character in their names in multiplayer matches.
- The binding for the Action key (E) has been fixed. This is also used for the Exit Vehicle function.
- Keys that have already been used will be checked for when changing control key bindings.
- The distance for melee attacks has been shortened.
- The "pipe" character will no longer hide text in the server information window.
- Chinese translation errors on the server browser have been fixed.
- The Frontline will show up properly on the map.
- Fixed first-person weapon animation blends between run and sprint.
- Added functionality to allow firing of a weapon to break sprint. Previously you had to come out of sprint and then left-click to fire.
- "Master server connection ID verification failed" error has been fixed.
Download Frontlines patch 1.1.1
[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 23-07-2008 17:49 ]
net de game gekocht voor 15 euro bij FRS in Rotterdam ... maar word nu al gek van het patchen , wat een rommel is dat zeg ... hoop dat de game de moeite allemaal waard is
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
de patch van 1.1.1
alle filters aan en uit gezet ... en toen metname het aanzetten van pb ben ik server lijst kwijt geraakt en niet meer terug gekregen
*Edit*
Even pc gebooted en het werkt weer .
zie wat servers (niet veel) en op 1 na allemaal leeg .
ik ga wat met filters rommelen zoals punkbuster only en bam geen list meer binnen te halen .
Dus nu maar weer booten ... ook zoiets raars ... exit game = openen windows media center
alle filters aan en uit gezet ... en toen metname het aanzetten van pb ben ik server lijst kwijt geraakt en niet meer terug gekregen
*Edit*
Even pc gebooted en het werkt weer .
zie wat servers (niet veel) en op 1 na allemaal leeg .
ik ga wat met filters rommelen zoals punkbuster only en bam geen list meer binnen te halen .
Dus nu maar weer booten ... ook zoiets raars ... exit game = openen windows media center
[ Voor 48% gewijzigd door MaFFia op 10-08-2008 19:00 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Zojuist is patch 1.2.0 uitgekomen. Download patch 1.2.0 voor Frontlines (PC)
FRONTLINES FUEL OF WAR
RELEASE NOTES PATCH 1.2.0
New Map – Boneyard
New Vehicle – Rocket-Mounted Light Armored Vehicles
Server Browser, Phase 2
Update Button - Updates server information for the servers already in cache
Additional Filters - Pure, Ranked, Frontlines, Conquer
Player profile will remember the custom filter selection
Added server count and player count totals
Joystick Support
Leaderboards
Server Commander (Dedicated Server Tools)
Configure multiple game options for a dedicated server including loadout, roles and vehicle options
Save setting profiles for each server
Administer player support, including banning and kicking players
Set various map rotations
Watch or chat messages
Restart and stop the dedicated server remotely
Send any server commands through the console
Is dit spel dood op de pc?
Edit via game-monitor.com even gekeken en is inderdaad hartstikke dood
29 spelers nu online op FFOW
http://www.game-monitor.c...fow&public=&order=players
Edit via game-monitor.com even gekeken en is inderdaad hartstikke dood
29 spelers nu online op FFOW
http://www.game-monitor.c...fow&public=&order=players
[ Voor 77% gewijzigd door Rockvee2 op 30-09-2008 19:02 ]
Game monitor indexeert niet alle gameservers, misschien 10%.
Ik weet nog dat dit spel 1 tot 1.5 jaar geleden als soort opvolger van BF2 zou gaan gelden. Nou, daar is dus echt helemaaaaal niks van terecht gekomen, laten we eerlijk wezen.
En hoe komt dat vraag je je af? PC is toch het primaire platform voor shooters? Waarom worden er tegenwoordig zulke slechte games neergezet...Dit is zeker niet goed voor de naam van de PC, als gaming platform...
En hoe komt dat vraag je je af? PC is toch het primaire platform voor shooters? Waarom worden er tegenwoordig zulke slechte games neergezet...Dit is zeker niet goed voor de naam van de PC, als gaming platform...
Oh please die rot smoes weer...DaMorpheus schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:05:
Ingame is gewoon het zelfde verhaal. Jah ien ik heb de game.
Zie het resultaat van een gerushed spel. Gelukkig is BF2 nog steeds populair.Misanthrope schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:08:
Ik weet nog dat dit spel 1 tot 1.5 jaar geleden als soort opvolger van BF2 zou gaan gelden. Nou, daar is dus echt helemaaaaal niks van terecht gekomen, laten we eerlijk wezen.
Verwijderd
Goed dan houden we het op 10x29 = 290 spelers wereldwijd. Dat is volgens mij een aardig realistisch getal. Ze kunnen dit spel beter als een wijze les zien en doorgaan met een nieuw spel dat ze dit keer hopelijk wel goed afmaken. Overigens heb ik persoonlijk weinig problemen gehad met bugs e.d., ik vond alleen dat het spel in zijn geheel aanvoelde alsof het nog 6 maanden voor release was, en dat vind ik nog steeds. Ik doel hiermee op de houterigheid van de poppetjes, de kale levels, dingen die er slecht uit zien, de minimaalheid van de destructive enviroments etc etc. Ongeacht of je battlefield: BC een goed spel vindt of niet, van de algemene afwerking, destructive enviroments en "polish" kunnen ze bij KAOS echt nog wat leren.DaMorpheus schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:05:
Ik probeer telkens te patchen van 1.1.1 naar 1.2.0 maar elke keer zegt ie dat ik niet de juiste versie heb terwijl ik gewoon de us/euro installeer
Iemand hier bekend mee,ik heb al van verschillende servers gedownload maar probleem blijft
Iemand hier bekend mee,ik heb al van verschillende servers gedownload maar probleem blijft

Verwijderd
Heb je niet de directdrive patch en een retail versie (of omgekeerd) ? Volgens mij zijn er een paar verschillende versies van de patch voor de verschillende release-versies.
heb ze beiden geprobeerd ,de direct download versie en de retail.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:02:
Heb je niet de directdrive patch en een retail versie (of omgekeerd) ? Volgens mij zijn er een paar verschillende versies van de patch voor de verschillende release-versies.
edit:ben nu aan het downloaden van I3d,kijken of dat wat wordt.
edit2:helaas weer niks,niet compatible check your SKU,ik heb deze game gewoon hier in nederland gekocht en de patch van i3d gedownload

edit3:mijn SKU bleek dus 1.0.0. te zijn

[ Voor 38% gewijzigd door Fern op 14-10-2008 23:40 ]
Fern: online gekocht of op DVD?
Is het spel ook Engelstalig?
Deze zou het moeten doen: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=1647
Ze hebben het heel moeilijk met de lokalisatie, 8 verschillende patches is gewoon chaos.
Is het spel ook Engelstalig?
Deze zou het moeten doen: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=1647
Ze hebben het heel moeilijk met de lokalisatie, 8 verschillende patches is gewoon chaos.
Dit spel maar eens gekocht voor 20euro op de XBOX. Ik vind het wel een redelijk spel, maar ik zou er inderdaad niet meer geld aan uitgeven.
Vooral al die controls zijn zo vervelend gemaakt, en het rijden in voertuigen is al helemaal een drama(went maar niet).
Dus: Heb je nog wat geld over, en houd je echt van dit soort games, dan is het wel redelijk te doen. Maar probeer m zo goedkoop mogelijk op de kop te tikken
Vooral al die controls zijn zo vervelend gemaakt, en het rijden in voertuigen is al helemaal een drama(went maar niet).
Dus: Heb je nog wat geld over, en houd je echt van dit soort games, dan is het wel redelijk te doen. Maar probeer m zo goedkoop mogelijk op de kop te tikken
Hij is nu nog maar een tientje op Steam en 15 in de winkels. Reden voor mij en een aantal vrienden er toch maar weer eens een LAN party mee te houden.
Vorige keer speelden we met een "demo" versie en konden niet online natuurlijk. Zelf maar een lokaal servertje gehost en toch wel erg veel lol gehad hoor! Zeker toen we elkaar gingen stalken met de diverse drones
Nu kunnen we wel online, eens kijken of er nog steeds zo veel plezier mee te maken valt....
Vorige keer speelden we met een "demo" versie en konden niet online natuurlijk. Zelf maar een lokaal servertje gehost en toch wel erg veel lol gehad hoor! Zeker toen we elkaar gingen stalken met de diverse drones
Nu kunnen we wel online, eens kijken of er nog steeds zo veel plezier mee te maken valt....
Oud nieuws (7 november 2008), maar goed: Patch 1.3.0 is er:
http://www.frontlinesfuel...h_130_Now_Available_.html
New Map – Hindsight
New Map – Sunder
New Map – Wide Awake
New Map – Infiltration
New Vehicle – WC AB-11 Bomber Jet
- The AB-11 is a medium-range bomber that is loaded with 6 cluster bombs. These bombs will devastate nearly anything they hit. To aid in bombing runs, the AB-11 includes a bomber cam which aims directly at the ground, no matter how the jet is positioned in the air. The AB-11 also includes a rapid-fire cannon in the nose for clearing infantry and tanks. The engines of the AB-11 include dual elrons to allow for faster turns. When compared to the WC fighter jet, the AB-11 is not as fast, but far more maneuverable. The AB-11 is also stealthed against missile lock-on’s.
- To use Bomber Cam - Hold Middle Mouse Button while in exterior view
New Vehicle – RS MRB-131 Bomber Jet
- To compete with the Western Coalition’s AB-11, the Red Star have developed their own bomber, the MRB-131. This bomber is designed with one purpose: unleash as much firepower into the enemy as possible. Small and maneuverable, the MRB-131 carries a front-mounted cannon for air-to-air and air-to-ground combat. On its wings are a pair of forward-firing rocket launchers, similar to the Red Star attack helicopter. The Red Star MRB-131 also includes a rear-mounted camera, so the pilot can see an enemy approaching from behind.
- To use Rear-view Cam - Hold Middle Mouse Button while in exterior view
- The Anti-Air Rocket fires a high velocity projectile designed to cripple enemy aircraft. Though the rocket has no target lock, the rockets are built with a proximity detect which will detonate the rocket if it is near a target. The rocket will cause damage to a nearby enemy aircraft, but it will do more damage if the target is hit directly. Though they are lethal against jets and heli’s, they have a hard time punching through land vehicle armor.
Leaderboard Fix has been implemented for the Roles and Loadout tabs – They now record both Ranked & Unranked game information
Server Browser has been fixed and will now only show legitimate Ranked servers.
http://www.frontlinesfuel...h_130_Now_Available_.html
New Map – Hindsight
New Map – Sunder
New Map – Wide Awake
New Map – Infiltration
New Vehicle – WC AB-11 Bomber Jet
- The AB-11 is a medium-range bomber that is loaded with 6 cluster bombs. These bombs will devastate nearly anything they hit. To aid in bombing runs, the AB-11 includes a bomber cam which aims directly at the ground, no matter how the jet is positioned in the air. The AB-11 also includes a rapid-fire cannon in the nose for clearing infantry and tanks. The engines of the AB-11 include dual elrons to allow for faster turns. When compared to the WC fighter jet, the AB-11 is not as fast, but far more maneuverable. The AB-11 is also stealthed against missile lock-on’s.
- To use Bomber Cam - Hold Middle Mouse Button while in exterior view
New Vehicle – RS MRB-131 Bomber Jet
- To compete with the Western Coalition’s AB-11, the Red Star have developed their own bomber, the MRB-131. This bomber is designed with one purpose: unleash as much firepower into the enemy as possible. Small and maneuverable, the MRB-131 carries a front-mounted cannon for air-to-air and air-to-ground combat. On its wings are a pair of forward-firing rocket launchers, similar to the Red Star attack helicopter. The Red Star MRB-131 also includes a rear-mounted camera, so the pilot can see an enemy approaching from behind.
- To use Rear-view Cam - Hold Middle Mouse Button while in exterior view
- The Anti-Air Rocket fires a high velocity projectile designed to cripple enemy aircraft. Though the rocket has no target lock, the rockets are built with a proximity detect which will detonate the rocket if it is near a target. The rocket will cause damage to a nearby enemy aircraft, but it will do more damage if the target is hit directly. Though they are lethal against jets and heli’s, they have a hard time punching through land vehicle armor.
Leaderboard Fix has been implemented for the Roles and Loadout tabs – They now record both Ranked & Unranked game information
Server Browser has been fixed and will now only show legitimate Ranked servers.
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Wat vind je van die Bomber Jets?
Is er ondertussen al de beloofde VoIP ondersteuning toegevoegd? Niet zozeer nodig voor een LAN-party (wanneer de gehele groep in dezelfde ruimte naar elkaar kan schreeuwen
), maar wel handig online.
[edit]
Het schijnt dat het spel in Zweden nog maar (omgerekend) een dollar kost.
[edit]
Het schijnt dat het spel in Zweden nog maar (omgerekend) een dollar kost.
[ Voor 29% gewijzigd door The Zep Man op 25-01-2009 11:56 ]
Ze zijn leukDaMorpheus schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 13:25:
Wat vind je van die Bomber Jets?
Jammer dat het topic inmiddels uitgestorven is, gelukkig zijn er nog wel genoeg online om met 50+ te gamen.
Bomberjet is leuk,behalve als er iemand met een AA rocket ergens staat,dit is het enige waar ik mij nog aan erger (de bugs niet meegeteld).
Ik las net in het plaatselijke Bart Smit blaadje dat de CE dit weekend voor een tientje in de winkel ligt. Jammer dat ik er niet ben, maar anders had ik die CE gekocht. Da's geen geld voor een tshirt namelijk
Moest even zoeken, maar je zal de Collector’s Edition bedoelen.TroonStaal schreef op maandag 09 maart 2009 @ 22:37:
Ik las net in het plaatselijke Bart Smit blaadje dat de CE dit weekend voor een tientje in de winkel ligt. Jammer dat ik er niet ben, maar anders had ik die CE gekocht. Da's geen geld voor een tshirt namelijk
Ja, deze bedoel ikfmb schreef op maandag 09 maart 2009 @ 22:49:
[...]
Moest even zoeken, maar je zal de Collector’s Edition bedoelen.
Op steam in de aanbieding voor 2.5 euro.
Vet spel, gek dat ik die niet eerder gevonden heb.
Battlefield all over, alleen dan met fatsoenlijke graphics.
Enigste probleem is dat ie niet compatible is met win7, en laat ik daar nu net op draaien.
80% van de tijd dus onspeelbaar door stotteren, maar als ie soms goed loopt vind ik het goed spel, zeker voor die 2.5 euro
Vet spel, gek dat ik die niet eerder gevonden heb.
Battlefield all over, alleen dan met fatsoenlijke graphics.
Enigste probleem is dat ie niet compatible is met win7, en laat ik daar nu net op draaien.
80% van de tijd dus onspeelbaar door stotteren, maar als ie soms goed loopt vind ik het goed spel, zeker voor die 2.5 euro
Heb 'em ook net gekocht (Steam weekend deals zijn best wel handig
). Ik heb 'em wel nog niet binnen geslurpt aangezien ik een beetje tegen mijn limiet zit (long live Belgium
) dus heb nog niet kunnen testen of het op Win7 draait. Waarschijnlijk wel een workaround voor te vinden (misschien Run in compatibility).
En dan te bedenken dat ik em voor de volledige prijs heb aangeschaft bij de release...onder het motto van de makers van de mod desert combat voor battlefield1942 kunnen zeker zorgen voor gameplay.
Start hem iig nog 2x per maand op ofzo
alleen die spawncampers
Start hem iig nog 2x per maand op ofzo
Asus Zenbook i7 256gb
Ik heb hem ook gekocht via de Steam weekend deal, voor 2,50 dus.
Het verbaasde me echt dat ik dit spel nog niet kende. Erg mooie graphics (vooral de explosies), bijna alles is destructable en de gameplay is wel aardig.
Het verbaasde me echt dat ik dit spel nog niet kende. Erg mooie graphics (vooral de explosies), bijna alles is destructable en de gameplay is wel aardig.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik heb em ook gekocht voor 2,50.
Zeker omdat ik desert combat voor battlefield 1942 helemaal grijs heb gespeeld verwachte ik wel dat het een leuk spel zou zijn voor een leuk prijsje van 2,50. Dit terwijl deze nog voor 18,-- wordt verkocht op sommige websites.
Alleen had ik gisteren het probleem dat het spel niet opstarte. Bleek dus een probleem te zijn met de Agia Physx drivers. Nu kan ik het wel opstarten, alleen werkt het geluid nog niet (win 7 64bit).
Frame rates droppen trouwens niet , waar de meeste over hebben en stabiel is het wel. Heb het alleen nog maar 30 minuten even getest om te kijken hoe de MP was.
Edit:
Mogelijke fix voor het geluid hier gevonden. Vanavond even testen.
Zeker omdat ik desert combat voor battlefield 1942 helemaal grijs heb gespeeld verwachte ik wel dat het een leuk spel zou zijn voor een leuk prijsje van 2,50. Dit terwijl deze nog voor 18,-- wordt verkocht op sommige websites.
Alleen had ik gisteren het probleem dat het spel niet opstarte. Bleek dus een probleem te zijn met de Agia Physx drivers. Nu kan ik het wel opstarten, alleen werkt het geluid nog niet (win 7 64bit).
Frame rates droppen trouwens niet , waar de meeste over hebben en stabiel is het wel. Heb het alleen nog maar 30 minuten even getest om te kijken hoe de MP was.
Edit:
Mogelijke fix voor het geluid hier gevonden. Vanavond even testen.
[ Voor 11% gewijzigd door Descriptor op 24-11-2009 11:39 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Ik had hem eergisteren ook even gespeeld. Gisteren wilde ik hem weer spelen, maar toen deed het geluid het ineens niet.
Toen heb ik idd ook de OpenAL even opnieuw geinstalleerd, en het werkte weer. Blijft me wel een raadsel waarom hij het eerst wel deed, en daarna plots niet...
Iedereen zegt dat het niet werkt op W7? Bij jou wel?
Toen heb ik idd ook de OpenAL even opnieuw geinstalleerd, en het werkte weer. Blijft me wel een raadsel waarom hij het eerst wel deed, en daarna plots niet...
Het Spel werkt, zelfs op 64 bit. Maar dit pas nadat ik de laatste versie Agia Pshyx had gedownload vanaf de nvidea website. M'n ati drivers zijn 9.11 dus dat is ook up-to-date. Maar eenmaal in-game heb ik geen geluid. M'n Realtek HD audio drivers zijn ook de meest recente.Compizfox schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:02:
Ik had hem eergisteren ook even gespeeld. Gisteren wilde ik hem weer spelen, maar toen deed het geluid het ineens niet.
Zoals al eerder vermeld ga ik die OpenAL workaround vanavond even testen, dat zal wellicht ook de oplossing zijn. Maar het blijft wel een raar probleem.
Of het specifiek met win 7 te maken betwijfel ik, aangezien er ook problemen zijn met vista 32 bit gebruikers.
[ Voor 6% gewijzigd door Descriptor op 24-11-2009 12:11 ]
Hmm, idd. Ik heb Windows XP, en dus ook dat probleem. (ja, moet een keertje upgraden naar W7
)
Ik heb de geluid fix gedaan en heb nu ook geluid in-game
Ik heb dit spel ook laatst aangeschaft bij Steam voor een zachte prijsje. Ik draai Win7 en heb erg last van schokkerige beeld, zo erg dat het practisch niet speelbaar is. Ik las dat meer mensen hier last van hadden. Is er al iemand die een oplossing gevonden heeft?
Bijna een jaar verder. Waar blijft de beloofde VoIP ondersteunung?
Het spel is helemaal dood, volgens mij heeft de ontwikkelaar het laten vallenThe Zep Man schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:42:
Bijna een jaar verder. Waar blijft de beloofde VoIP ondersteunung?
Laten vallen is een groot woord, ze zijn nog wel wat dingetjes aan het doen in de community, maar de devs werken aan Homefront.
Dus Rockvee2 heeft helemaal gelijk: de ontwikkelaar heeft het spel laten vallen.Stewie! schreef op zondag 20 december 2009 @ 15:02:
Laten vallen is een groot woord, ze zijn nog wel wat dingetjes aan het doen in de community, maar de devs werken aan Homefront.
Weer een dertien-in-een-dozijn-ontwikkelaar welke nooit zijn projecten afmaakt.

Jammer van m'n €2,50
Das beter dan de € 10,-- die ze er nu nog voor vragen
zo, dit draadje is al oud denk, maar ik heb nét windows 7ultimate, een HD3870 op mijn P5K bordje, maar idd, stotterig enz 
erg jammer, ik zag al wat fixes hier, die ga ik even uit proberen, hoop er het beste van.
ik kreeg online zowel als offline deze stotter effecten, dus aan mijn ping ligt het niet(helemaal)
vind deze game wel gaaf, dus ik hoop dat ie op Windows 7 lekker loopt.
erg jammer, ik zag al wat fixes hier, die ga ik even uit proberen, hoop er het beste van.
ik kreeg online zowel als offline deze stotter effecten, dus aan mijn ping ligt het niet(helemaal)
vind deze game wel gaaf, dus ik hoop dat ie op Windows 7 lekker loopt.