Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

Roppedop schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:50:
Precies, daar staat gewoon dat er voip in zit. Ook hier heeft het gestaan bij Advanced Team Play maar daar is het verwijderd. Lees anders je eigen posts in dit topic nog eens terug DaMorpheus.
Ik heb even gezocht (DaMorpheus heeft wel eens de neiging om zijn oude posts stevig te bewerken). Let op wat ik vetgedrukt heb gemaakt:
DaMorpheus schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:53:
Vraag me niet waarom, maar Ranked wordt pas in een komende patch geintroduceerd. Dat is inderdaad nog niet af.

geforce problemen zijn volgens mij opgelost, ik hoor er niemand meer over. Check anders ook de troubleshooting forums op http://community.kaosstudios.com/

VOIP voor pc komt er aan (wederom in een patch). De dynamische voip zal waarschijnlijk nooit lukken :P
Sowieso kan je dat goed omzeilen door in Nederlands te praten op een server met buitenlanders ;)

De account die je nodig hebt voor ranked zal in een later stadium pas worden geintroduceerd.
Al combineren we dat met wat hij tegen mij zei:
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:12:
Ik maak me sterk voor een betere ingame interface. Scheiding van de overvloed aan messages en snellere communicatie.
Zo'n roos als de BF serie zal moeilijk zijn in te bouwen, VOIP hebben ze niet geschrapt, want nooit aangekondigd. Dat het in de Xbox zit is vanwege de API die daarbij hoort. Daar zitten ze behoorlijk tegen de limieten aan de trappen en maken ze echt grote stappen. Kwa PC: ik denk dat 1.1.0 veel verbeteringen met zich meebrengt. Zodra de Xbox patch uit is en 1.1.0 pc uit is zal een groot deel van hun team zich op de volgende PC patch richten, ik denk dat ze dan wel ver komen met verbeteringen.
Kaos heeft veel te verliezen en werkt er hard aan. PC demo is er ook nog niet, hun "showcase" is er dus nog niet. Ik denk dat als de demo uitkomt dat je dan een hele andere game ziet dan tijdens launch.
Bedankt dat je hebt laten zien dat je net zo kredietwaardig (=null) bent als de makers van het spel, DaMorpheus. :+

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:11

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Deze is ook leuk:
DaMorpheus schreef op woensdag 2 april 2008 @ 21:43:
[...]
Ze hebben een goed team op de PC patches nu zitten, de reden dat deze patch zo klein is, is dat de komende patches GROOT worden. Ze hebben het al publiek her en der aangegeven:

voip, punkbuster, serverbrowser, nieuwe mappen, ranked servers, nieuwe voertuigen, etc
blablabla

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

Change of plans, lijkt me duidelijk. Alleen zorg je er met de flames ook voor dat op GoT nooit meer informatie uit de bron wordt gepost.
The Zep Man schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:36:
[...]
Waarom vraag je dat hier? Je neemt aan dat de persoon ook het forum van tweakers.net leest?
Lijkt me duidelijk, anders post die persoon niet van die zegt. Zal mij worst wezen wie dat is, die persoon verpest het op de kaos forums voor zichzelf door elke post te beginenn met "deze post wordt zo verwijderd en ik ga jullie kaput machen op andere fora" -O-
En wat is het resultaat? Topic en posts zijn verwijderd.....

[ Voor 16% gewijzigd door Stewie! op 15-05-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

DaMorpheus schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:52:
Change of plans, lijkt me duidelijk.
Geschrapt dus, lijkt me duidelijk.

Feit blijft dat er nog steeds op de Frontlines site staat dat er voip in zit. Maar ik zal wel verkeerd lezen... Ook op de thq site stond dat er voip in zit. Dat is verwijderd. Ook topics in het Kaos forum over voip zijn verwijderd. Hoe kan iemand nu nog vertrouwen hebben in Kaos en in Frontlines?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach hoe je het ook wendt of keert, het spel is gewoon nog niet af en ligt inmiddels wel al een paar maanden in de winkels. En het zijn niet gewoon simpele bugfixes, nee het is o.a. een niet goed werkende server browser, gebrek aan rankings, geen mod tools, geen voip, noem maar op. Dat ze geen mod tools erbij hebben als studio die nota bene uit de modding community voortkomt snap ik al helemaal niet. De enige conclusie die ik heb is dat het budget op was en dat het spel de deur uit geschoven moest worden. Waar dat tot leidt zie je wel weer, en geen hoeveelheid censuur of promotie kan dat verbloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:52:
Change of plans, lijkt me duidelijk
Dat leek jou niet duidelijk.
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:12:
Ik maak me sterk voor een betere ingame interface. Scheiding van de overvloed aan messages en snellere communicatie.
Zo'n roos als de BF serie zal moeilijk zijn in te bouwen, VOIP hebben ze niet geschrapt, want nooit aangekondigd. Dat het in de Xbox zit is vanwege de API die daarbij hoort. Daar zitten ze behoorlijk tegen de limieten aan de trappen en maken ze echt grote stappen. Kwa PC: ik denk dat 1.1.0 veel verbeteringen met zich meebrengt. Zodra de Xbox patch uit is en 1.1.0 pc uit is zal een groot deel van hun team zich op de volgende PC patch richten, ik denk dat ze dan wel ver komen met verbeteringen.
Kaos heeft veel te verliezen en werkt er hard aan. PC demo is er ook nog niet, hun "showcase" is er dus nog niet. Ik denk dat als de demo uitkomt dat je dan een hele andere game ziet dan tijdens launch.
Volgens jou was er geen 'change of plans', omdat VoIP nooit aangekondigd zou zijn (wat dus wel zo was, aldus je oudere posts en Kaos)
Alleen zorg je er met de flames ook voor dat op GoT nooit meer informatie uit de bron wordt gepost.
Als je dit beschouwd als flames, dan moet jij wel de troll zijn.
[...]

Lijkt me duidelijk, anders post die persoon niet van die zegt. Zal mij worst wezen wie dat is, die persoon verpest het op de kaos forums voor zichzelf door elke post te beginenn met "deze post wordt zo verwijderd en ik ga jullie kaput machen op andere fora" -O-
En wat is het resultaat? Topic en posts zijn verwijderd.....
Alles wat 'jou duidelijk lijkt' lijkt mij niet duidelijk. Als het jou 'een worst zal wezen' post je er hier ook niet over.

Conclusie over Frontlines: Fuel of War: dit spel zal voor de PC nooit afgemaakt worden (=alle beloofde functionaliteit erin stoppen). Kunnen de mensen die opgelicht zijn toen ze het spel kochten een vergoeding krijgen van Kaos Studios of THQ? Er wordt tenslotte beloofd dat bepaalde functies in het spel aanwezig zijn, terwijl dat niet zo is.

[ Voor 32% gewijzigd door The Zep Man op 15-05-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03:09
yippie ik heb mijn 50 euro terug _/-\o_

iig in de vorm van een tegoedbon dat wel, maar toch .

Heb besloten terug te gaan naar de intertoys. Had eigenlijk binnen 2 of 3 dagen na aankoop gemoeten, maarja heb gezegd dat ik de hele week geen tijd had om het te testen O-) .

Met een kleine snufje verbazing en een zeer lichte stemverheffing gezegd dat ik het spel wel kon installeren , maar dat er wanneer ik wilde spelen gezegd werd dat de dvd niet origineel was. ( ik ben alleen " vergeten" te melden dat je daar wel omheen kan om het wel te spelen :X )

Normaal doe ik niet zo zielig en had ik nooit terug gegaan, maar voor FFOW heb ik een uitzondering gemaakt. Ik heb me in heel me leven nog nooit zo bedrogen gevoeld, als na de aankoop van dit spel. Ten eertse worden beide dvd's niet herkend of goed gelezen, en moet ik telkens wegklikken en dan in mijn program files gaan zoeken naar het juiste bestand. Daarnaast zit het spel vol fouten, en ziet het er niet uit. De laatste patch loste een klein deel op, maar het blijft gewoon een half afgemaakt spel dat ze op de markt hebben gegooid.

Jammer dat ik het zo heb moeten doen, maarja ik ben er vanaf en heb mijn 50 euro terug, klaar om te besteden aan een spel dat WEL afgemaakt is en de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Vind ik ook wel weer een beetje overdreven, dat het er niet uitziet. Op mijn pc ziet het er behoorlijk mooi uit met AA forced, 1280x1024 en alles op high. Mooie lichten, omgevingen en goede geluiden over het algemeen. Maar dat je na alle problemen die je noemt, negatief bent over het spel kan ik me goed voorstellen als ik zo de vele problemen / gebreken zo lees in dit topic.

[ Voor 7% gewijzigd door JediUberknaft op 17-05-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik speelde het ook op 1280x 1024 met alles maxed out, en met AA en AF forced.

Maar ik geloof dat er veel meer uit de unreal engine te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

I agree ! Dat is absoluut waar, maar ondanks dat ziet het er toch nog steeds best zeer ok uit toch ? Maar dat er meer uit te halen valt is zeker waar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Omg. Patch 1.1.0 is er nog niet, voip ook nog niet is nooit aangekondigd.
En nu beginnen ze bij Kaos over patch 1.2 met nieuwe maps! http://status.kaosstudios.com/?p=65
Maak anders eerst het spel zelf eens af! 8)7

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 18:14

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Vraag me af hoeveel mensen het spel nog kopen ? gekocht hebben ? (cq bedrogen zijn),
dit spel is zo HARD geflopt, en dat zijn ze zelf schuld !

Ik ben het er roerend mee eens dat het spel potentie had
maar helaas helaas is de geldzucht weer aan de winnende hand,
begint goed met Kaos zo, meteen in de voetsporen van EA

[ Voor 39% gewijzigd door CrankyGamerOG op 31-05-2008 11:11 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Die nieuwe mappen zijn trouwens wel wat om naar uit te kijken. Hindsight met ~20 vliegtuigen wordt erg vet en die artillery nieuwe tank die erin komt, die heeft een machtig geluid.

Voor de XBox360 komt er ook DLC aan + een patch :)

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 31-05-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:09:
Vraag me af hoeveel mensen het spel nog kopen ? gekocht hebben ? (cq bedrogen zijn),
dit spel is zo HARD geflopt, en dat zijn ze zelf schuld !

Ik ben het er roerend mee eens dat het spel potentie had
maar helaas helaas is de geldzucht weer aan de winnende hand,
begint goed met Kaos zo, meteen in de voetsporen van EA
ik heb het spel gekocht ( cq ben dus bedrogen ). Maar ik heb het spel dus mooi teruggebracht, ik heb nu dus lekker een cadeaubon ter waarde van 50 euro die onbeperkt geldig is :). Denk dat ik die bon straks ga uitgeven aan Farcry 2 of RA 3. spellen die hun geld WEL waard zullen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Ik heb het nu voor het eerst sinds weken weer eens op de 360 gespeeld. Praktisch alle servers waren leeg (in totaal op alle servers net 80 spelers denk ik). Het viel me op dat de spelers die er waren vooral spawn campten en me dus bij iedere respawn meteen neerschoten (nog steeds niet gefixed dus).

Omdat de die hards die nog steeds spelen alle hoeken van iedere map en iedere spawnpoint nu kennen is het als casual speler onmogelijk om nog leuk mee te doen. Een andere server geen bevolken is ook geen optie meer want je mag blij zijn als ej 2 aardig bevolkte servers vindt.

Die extra maps mogen dus echt wel gratis zijn en die patch mag ene heleboel fixen (zeker spawncampen op zijn minst). En dan mag er ook wel een heleboel reclame voor gemaakt worden, om weggelopen spelers terug te lokken.

Als die maps geld kosten dan kunnen ze het wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 14:10:
Die nieuwe mappen zijn trouwens wel wat om naar uit te kijken. Hindsight met ~20 vliegtuigen wordt erg vet en die artillery nieuwe tank die erin komt, die heeft een machtig geluid.
Oeh, leuk. Vooral omdat er tegen die tijd niemand meer is om die ~20 vliegtuigen te besturen. En komen er ook dummy doelwitten voor die nieuwe tank? Want voor een geluidseffectje alleen is het natuurlijk niet de moeite waard.
milenko79 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:12:
Als die maps geld kosten dan kunnen ze het wel vergeten.
Op de 360 gaan nieuwe maps geld kosten. Op de PC niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Dit weekend nog ffe online gespeeld, was best leuk :) jammer alleen dat mensen rondlopen met een grenade launcher waardoor als je ze tegen het lijf loopt en probeert lek te schieten hun vrolijk een grenade voor je voeten schieten. Dit verpest de close combat nogal

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 14:59

fmb

Ghostrider schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:45:
Dit weekend nog ffe online gespeeld, was best leuk :) jammer alleen dat mensen rondlopen met een grenade launcher waardoor als je ze tegen het lijf loopt en probeert lek te schieten hun vrolijk een grenade voor je voeten schieten. Dit verpest de close combat nogal
Zijn er geen servers (meer) met Friendly Fire = On?
Dan heb je dat probleem niet...

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De patcht komt er snel aan voor zowel de Xbox360 als de PC.

Geheel losstaand van de patch O-) :
We will be performing maintenance on our login servers on Thursday, June 5th, 2008 between 10:00 am (EDT) and 2:00 pm (EDT). During this time you may not be able to join online games or may lose connection with online games you are playing.
Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaMorpheus schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:49:
De patcht komt er snel aan voor zowel de Xbox360 als de PC.

Geheel losstaand van de patch O-) :
We will be performing maintenance on our login servers on Thursday, June 5th, 2008 between 10:00 am (EDT) and 2:00 pm (EDT). During this time you may not be able to join online games or may lose connection with online games you are playing.
Bron.
Ja dat woordje SOON heb ik genoeg gehoord. ben blij dat geflopt is leren ze tenminste kwaliteit afleveren. zelfs op de xbox zijn er maar 150 man online :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Xbox360 heeft meerdere lobbies en daar zijn echt wel wat meer mensen online ;)

Op de community forums zijn ze nu al aan het klagen over 1.2.0, terwijl ze 1.1 nog niet eens hebben _O-

[ Voor 40% gewijzigd door Stewie! op 05-06-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:22:
Xbox360 heeft meerdere lobbies en daar zijn echt wel wat meer mensen online ;)

Op de community forums zijn ze nu al aan het klagen over 1.2.0, terwijl ze 1.1 nog niet eens hebben _O-
Op dat zelfde forum valt ook goed te zien hoe serieus Kaos en de aangesloten serviceproviders hun klanten nemen. Dat _O- _O- is dan ook een reactie die je volgens mij vaak ziet daar op kantoor: die lui lachen zich vast krom om de beta-bagger die ze als retail verkocht hebben aan een stel kneuz, uh klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:19:
[...]

Op dat zelfde forum valt ook goed te zien hoe serieus Kaos en de aangesloten serviceproviders hun klanten nemen. Dat _O- _O- is dan ook een reactie die je volgens mij vaak ziet daar op kantoor: die lui lachen zich vast krom om de beta-bagger die ze als retail verkocht hebben aan een stel kneuz, uh klanten.
:') Ik denk niet dat ze krom lachen...
Nu is je merknaam dus helemaal verprutst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De patch is uit!
Frontlines: Fuel of War 1.1.0 download.
Kaos Studios just released patch 1.1.0 for the PC.

The patch is around 284 megabytes in size and contains many fixes for game stability and the multiplayer mode of the game. Punkbuster is now integrated into Frontlines, a brand new serverbrowser makes it MUCH easier to find a good server and improvements to the servercode enable more servers to be fired up for your online game!

Please note Kaos had to do some maintenance to the masterservers disabling all online play before the patch could be launched. If you still experience problems connecting to the masterserver, keep a close watch on the official status page.

The patch installation takes 5 to 10 minutes and will install Punkbuster services to your system. We have setup a discussion thread regarding patch 1.1.0 on our forums.

Downloads

Please note the following downloads are available on our Amsterdam fileservers. The name of the file is not the download server location but the territory name of the game version.
Directe download pagina: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=1225

Voor de mods die weer overactief zijn: FrontlinesFuelOfWar.net / i3d verzorget de Europese filemirrors, zie http://www.kaosstudios.com/ffow-patches/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg komt het veel en veel te laat, de meerderheid is al afgehaakt: Frontlines is een flop, dood en dood zonde. Alleen maar omdat ze zo nodig wilde releasen op de originele datum, bah, de game-industry wordt vernaait door het zaken-gedeelte (om het zo maar te zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De game is niet gereleased op de originele releasedatum, dat was ergens in begin 2007 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Punkbuster is fijn, spawnprotection ook. Maar zonder quickchat, voip, commo rose of squad commands loopt iedereen maar wat door elkaar en is er weinig aan.
Maar dat zal niet gepatched worden ben ik bang.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat het me meevalt dat die patch er is gekomen. Alleen een vlugge blik op het forum leert me toch dat we deze game voorlopig niet af hoeven te stoffen. Connecten enzo met punkbuster servers kan blijkbaar niet met de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Die bug doet zich niet meer voor (zojuist een kleine serverside update uitgerold).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 18:14

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Damorpheus, jij begint echt op die band op de titanic te lijken :o

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:13:
Damorpheus, jij begint echt op die band op de titanic te lijken :o
Daar wordt ie ook voor betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hehe ;)
PC heeft zeker minder spelers, maar XBox360 niet *. In die laatste zit het merendeel van het werk wat wij voor Kaos uitvoeren.

* kwa spelers dus B)
De xbox demo versie was een van de meest populaire downloads, de retail draait erg lekker en we hebben veel spelers in Japan erbij gekregen nu de game ook daar uit is.

[ Voor 49% gewijzigd door Stewie! op 06-06-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:09:
De game is niet gereleased op de originele releasedatum, dat was ergens in begin 2007 ;)
Oeps, my bad, maar goed dan hebben ze hem nog maar een keer moeten uitstellen: jullie hebben gewoon een game gereleased die niet af is, en er missen zoiezo een aantal vitale componenten voor een multiplayer shooter als dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ze hebben zojuist een nieuwe multiplayer mode aangekondigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Ze gaan dus de core mechaniek van het spel, de main selling point eruit slopen zodat het gewoon de zoveelste battlefield kloon is en dan heet dat een nieuwe game mode. Het front systeem is toch juist verzonnen zodat spelers niet oneindig lang naar elkaar hoevne zoeken op de grote maps?
Fronts zijn juist goed. het enige waar ik behoefte aan heb zijn bugfixes en eventueel gratis maps (want met zo'n kleine actieve community is het niet handig om deze nog verder te verdelen door middel van betaalde extra content).

Ach, tot nu toe is er nog steeds helemaal niets. Eerst maar eens zien dus.

[ Voor 5% gewijzigd door milenko79 op 06-06-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De volgende patch bevat minimaal 1 gratis map. De nieuwe gamemod vervangt niet, maar is een toevoeging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Laatst online: 11-09 18:21
Een kat in het nauw maakt wel hele rare sprongen....Eerst met veel bombarie aankondigen dat het in FFOW toch echt anders gaat werken en dan hup, weer terug naar de oude conquest mode....

Het mooiste vind ik nog wel dat DaM het spul blijft verdedigen....Dat moet toch wel een hele dikke maandelijkse bonus zijn die hij krijgt om niet net als de rest van de wereld dit spel als onderzetter voor je biertje te gebruiken....(kijk qua populariteit alleen maar naar het totaal aantal posts in dit forum!)

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

MasterMaceMichu schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:07:
Het mooiste vind ik nog wel dat DaM het spul blijft verdedigen....Dat moet toch wel een hele dikke maandelijkse bonus zijn die hij krijgt om niet net als de rest van de wereld dit spel als onderzetter voor je biertje te gebruiken....(kijk qua populariteit alleen maar naar het totaal aantal posts in dit forum!)
Tja, al flopt dit spel dan flopt ook een deel van zijn werk. Nogal logisch dat het hem aan het hart gaat... Zeg, DaMorpheus. Speel jij dit spel eigenlijk überhaupt? :?
DaMorpheus schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:26:
Hehe ;)
PC heeft zeker minder spelers, maar XBox360 niet *. In die laatste zit het merendeel van het werk wat wij voor Kaos uitvoeren.
Logisch dat de Xbox 360-versie populairder is. Team-communicatie for the win.
De xbox demo versie was een van de meest populaire downloads, de retail draait erg lekker en we hebben veel spelers in Japan erbij gekregen nu de game ook daar uit is.
Ik vind het leuk hoe je 'veel' zegt. Kan je ook met cijfers komen? En wat hebben Europeanen aan Japanse spelers, buiten de lag? O-)
Nu er zulke concrete plannen zijn, DaMorpheus... gaan ze eens een keer VoIP voor de PC heroverwegen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een beetje fan Conquest-mode wilt gaan spelen zonder VoIP. Dat kan ik namelijk net zo goed BF1942 uit de kast trekken, wat volgens mij zelfs populairder is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
MasterMaceMichu schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:07:
Een kat in het nauw maakt wel hele rare sprongen....Eerst met veel bombarie aankondigen dat het in FFOW toch echt anders gaat werken en dan hup, weer terug naar de oude conquest mode....

Echt zooi vind ik het spel ook niet, sterker nog, als de irritante bugs er niet waren en er normale servers zouden draaien, dan vond ik het een geweldig spel, in ieder geval beter dan quake wars en battlefield bad company. het jammere is dat we nu al maanden wachten op een patch om basis dingen te fixen en alle extra's (zoals funservers en conquest mode) aleen maar de core gameplay die dit spel anders/goed maken om zeep helpen.

schijnbaar vinden veel mensen dit, want ik het moiete om een goede, leuke server te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Laatst online: 11-09 18:21
Ik zeg ook niet dat het ECHT zooi is, maar een community die het speelt is er niet, het spel is half af en vol met bugs....dat nodigt niet uit tot spelen, wel?

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op de community forums is wel weer een sterke opleving, vooral te zien in de hoeveelheid posts. Ik denk dat de demo nog wat goeds kan doen mits released na 1.2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Spel blijft leuk, zeker nu de serverbrowser het goed doet. :)

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zijn hier overigens XBOX360 spelers? Er komt een patch aan en een hoop gratis DLC, voor de PC komt er ook DLC aan, ook gratis, en die wordt verpakt in de komende patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Als de patch er is ga ik wel weer eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De Xbox360 patch is zojuist uitgebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

PC Roadmap: http://status.kaosstudios.com/?page_id=73
XBOX360 Roadmap: http://status.kaosstudios.com/?page_id=74

Met onder andere:
Fixes:
Players will no longer be kicked by Punkbuster for using the comma “,” or forward slash “/” character in their names in multiplayer matches
The binding for the Action key (E) has been fixed. This is also used for the Exit Vehicle function
Keys that have already been used will be checked for when changing control key bindings
The distance for melee attacks has been shortened
The “pipe” character will no longer hide text in the server information window
Chinese translation errors on the server browser have been fixed
The Frontline will show up properly on the map
Fixed first-person weapon animation blends between run and sprint
Added functionality to allow firing of a weapon to break sprint. Previously you had to come out of sprint and then left-click to fire
Nieuw:
New Map – Boneyard
New Vehicle – Rocket-Mounted Light Armored Vehicles
New Vehicle – Red Star Transport Heli
New Weapon – Automatic Shotgun
New Game Mode – Conquer (for all original maps as well as Boneyard; future DLC maps will also include Conquer mode)
Server Browser, Phase 2 – Additional filters, ability to update cached server list, clan and host banner support, and total player/servers count
Joystick Support
Leaderboards
Dedicated Server Tools
Xfire Support
ATI Crossfire Support
New Map – Hindsight
New Map – Sunder
New Map – Wide-Awake
New Map – Infiltration
New Air Vehicles (for both Western Coalition and Red Star)
New Weapon – Anti-Air Rocket Launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:59:
[...]

In dat geval is de website wel misleidend, want daar staat dat er wel VoIP in zit, niks over dat het wel in de 360 versie zit en niet in de PC versie. (zie frontlines.com -> about the game -> game features -> advanced team play)
Kijk daar nog eens... 8)7

Ze kunnen zoveel roadmaps en patches verzinnen als ze willen. Er is geen teamplay en er komt al helemaal geen 'advanced' teamplay. FFOW voor de PC is dood.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach uiteindelijk maakt VOIP niet zo'n verschil uit, want er zit gewoon niks in de game dat teamplay echt bevorderd ofzo. Plus alles beweegt gewoon niet lekker. Wil je weten hoe FFOW had moeten zijn speel dan battlefield: bad company eens. Zo hoort zo'n soort spel aan te voelen. Vergelijk bijvoorbeeld alleen de destructable enviroments eens tussen FFOW en BFBC.

Oh en wat betreft :
hebben veel spelers in Japan erbij gekregen nu de game ook daar uit is.
Om dat voor elkaar te krijgen moet ELKE jap zowat de game gekocht hebben, aangezien de 360 daar gewoon echt kut verkoopt zoals iedereen weet.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muah als ik eerlijk ben vond ik FFOW heerlijk aanvoelen, en Bad Company absoluut niet. De destructable enviroments in BC vond ik ook redelijk sneu, als ik eerlijk ben, en voegde weinig toe. Nee FFOW vond ik in 1ste instantie vele malen leuker, maar goed FFOW heeft zichzelf verneukt door veel te vroeg te releasen, hoe bijna eng positief DaMorpheus ook blijft. Dóódzonde omdat de game zoveel potentie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Let there be flaming, ben dat wel gewend op GoT :)
Er zitten hier blijkbaar veel game industry professionals. Een Xbox360 de niet verkoopt in het oosten. Een game die shit zou zijn maar het gespeeld hebben in de laatste 2 maanden ho maar 7(8)7

Hebben jullie de Xbox360 versie gespeeld in de afgelopen maand? Of uberhaupt ooit eens gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 360 versie gehad en weggedaan ja. En ja ik heb de populatie online op de 360 ook gezien. De game wordt goed gespeeld? Serieus, who are you kidding? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flaming? Het is gewoon angstig hoe positief je blijft, fact is is dat door de te vroege release van FFOW de game geflopt is wat werkelijk dood en doodzonde is. Sure het kan nu wel verbeterd zijn, maar helaas is dat te laat. Verder is het niet geworden wat beloofd werd, of wat mensen verwacht hadden, en missen er kennelijk een aantal, volgens sommige, cruciale elementen voor een multiplayer shooter als dit.
De 360 versie trok mij niet btw, een shooter als dit wil ik echt op de PC spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:56:
Let there be flaming, ben dat wel gewend op GoT :)
Het gekke is dat de flames altijd rond jou zijn, DaMorpheus. Denk bijvoorbeeld aan die keer dat je gewoon glashard zat te liegen. Je spreekt jezelf erg vaak tegen en lokt hierdoor de flames ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Je bedoelt eerder dat types als jij in elk topic negatief moeten praten. Quake Live, Battlefield, FFoW, maakt niets uit, elke game schijnt slecht te zijn :) Heel gezever over informatie die zogenaamd niet zou kloppen en dan uiteindelijk gewoon keihard uitkomt. Elke keer roepen "bron bron wat is je bron??" :')

Ik leg de kant van de programmeurs, de ontwikkelaar, de publisher uit. Opvallend dat altijd dezelfde personen de discussie aan willen gaan. Is namelijk stoer om er hard tegenin te gaan, ook al mis je kennis en informatie. Maakt niet uit, is onderdeel van de gaming scene, ben het wel gewend. :)
Vraag je je nooit af waarom grote developers steeds minder informatie publiekelijk posten? Echt alles wat ze aangeven wordt meteen kapot gemaakt. Dat is bij THQ, bij EA, bij Activision, bij Ubisoft, you name them, ze hebben allemaal de bijzonder kritische pc gamer achter hun aan.

Iets minder op de man en lekker over de game posten?

[ Voor 53% gewijzigd door Stewie! op 22-06-2008 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaMorpheus schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:21:
Je bedoelt eerder dat types als jij in elk topic negatief moeten praten. Quake Live, Battlefield, FFoW, maakt niets uit, elke game schijnt slecht te zijn :) Heel gezever over informatie die zogenaamd niet zou kloppen en dan uiteindelijk gewoon keihard uitkomt. Elke keer roepen "bron bron wat is je bron??" :')

Ik leg de kant van de programmeurs, de ontwikkelaar, de publisher uit. Opvallend dat altijd dezelfde personen de discussie aan willen gaan. Is namelijk stoer om er hard tegenin te gaan, ook al mis je kennis en informatie. Maakt niet uit, is onderdeel van de gaming scene, ben het wel gewend. :)
Vraag je je nooit af waarom grote developers steeds minder informatie publiekelijk posten? Echt alles wat ze aangeven wordt meteen kapot gemaakt. Dat is bij THQ, bij EA, bij Activision, bij Ubisoft, you name them, ze hebben allemaal de bijzonder kritische pc gamer achter hun aan.

De kritische pc gamer heeft geoordeeld, zelfs de xbox360 players als ik het zo hoor want ze zijn verhuisd volgens mij naar een andere game.
Als ze echt interesse had dan hadden hun hele team door laten werken aan de PC versie maar we zijn onderhand 4 maanden veder of zo.
en de verandering zijn minimaal, ja een werkende server browser maar moest die niet er in 1x in zitten.

Probeer je nu de PC gamers de schuld te geven van een slecht afgewerkt product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:21:
Je bedoelt eerder dat types als jij in elk topic negatief moeten praten. Quake Live, Battlefield, FFoW, maakt niets uit, elke game schijnt slecht te zijn :)
Dan heb jij recentelijk niet de topics doorgenomen van (bijvoorbeeld) Dwarf Fortress.
Heel gezever over informatie die zogenaamd niet zou kloppen en dan uiteindelijk gewoon keihard uitkomt. Elke keer roepen "bron bron wat is je bron??" :')
Dat riep ik nergens. Ik wijs je alleen met je neus op het feit dat je stond te liegen (je zei later dat je iets niet gezegd had wat wel zo was).
OK, kom maar op.
En terecht. Die 'kritische PC gamer' is hun klant. Je zou juist verwachten dat ze daar meer naar zouden luisteren. Echter steken de sequel-fabrieken ontwikkelaars steeds meer hun hoofd in het zand en zonderen ze zich af van de primaire doelgroep van hun product. En dan vragen ze zich af waarom het zo slecht gaat met de PC-gaming markt.
Al post iemand dat Frontlines: Fuel of War zuigt (naar zijn/haar mening), dan kom jij 'op de man' af met beloftes (bijvoorbeeld over VoIP) die niet waargemaakt worden. Dan wordt daarover 'op de man' gepost en spreek jij datgene wat je eerder hebt gezegd tegen. Beetje hypocriet, niet?

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 23-06-2008 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:53:
[...]

Probeer je nu de PC gamers de schuld te geven van een slecht afgewerkt product?
Die redenatie volg ik niet?

Met betrekking tot het aantal spelers online: zelfs dat argument gebruiken ze in het BF2 en BF2142 topic. Wat is dat toch voor onzin? FFoW heeft tienduizenden actieve spelers, BF2 honderduizenden. Weinig? Helemaal niet. Vooral niet in de PC gaming.
Als ik jouw posts in dit topic doorlees kom ik alleen maar flames op mij of op de studio tegen. Als je de game niet speelt, oordeel dan ook niet over iets waar je geen kennis van hebt.

[ Voor 53% gewijzigd door Stewie! op 23-06-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Misschien kom jij die flames tegen om dat je als enige constant positief blijft en dingen rooskleuriger voorspiegeld als wat het in werkelijkheid is. En waarom? Je bedrijf.
Wees gewoon eens realistisch en eerlijk.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:13:
[...]

Als ik jouw posts in dit topic doorlees kom ik alleen maar flames op mij of op de studio tegen. Als je de game niet speelt, oordeel dan ook niet over iets waar je geen kennis van hebt.
Ik flame jou niet, ik discussier. Als jij dat ziet als flamen, dan ben jij zeker aan het trollen.

En dat ik het spel niet gespeeld heb: (weer) een ongefundeerde aanname. Ik heb het spel zeker gespeeld en het is brak (de PC-versie althans, ik durf niet aan de 360-versie te beginnen door de slechte berichten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:13:
[...]

Die redenatie volg ik niet?

Met betrekking tot het aantal spelers online: zelfs dat argument gebruiken ze in het BF2 en BF2142 topic. Wat is dat toch voor onzin? FFoW heeft tienduizenden actieve spelers, BF2 honderduizenden. Weinig? Helemaal niet. Vooral niet in de PC gaming.
Het feit dat aardig wat mensen het nog spelen is geen excuus voor het feit dat FFOW simpelweg niet goed afgewerkt was, en niet op die datum gereleased mocht worden. Dat is het enige wat hier gezegt wordt: de game is geflopt (as in, had véél meer kunnen zijn, veel groter) omdat men de game overhaast gereleased heeft. Ook heeft men kennelijk een aantal beloften niet nagekomen.
[...]

Hoe weet je dat men de game niet gespeeld heeft? Een nogal ongefundeerde aanname die je daar doet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:49:
[...]

Het feit dat aardig wat mensen het nog spelen is geen excuus voor het feit dat FFOW simpelweg niet goed afgewerkt was, en niet op die datum gereleased mocht worden. Dat is het enige wat hier gezegt wordt: de game is geflopt (as in, had véél meer kunnen zijn, veel groter) omdat men de game overhaast gereleased heeft. Ook heeft men kennelijk een aantal beloften niet nagekomen.
Zeker had de game groter kunnen zijn, timing is een key issue. Dat de game niet "polished" is lees je ook op de community forums. Dat zijn ze nu aan het doen. Als je de game gekocht hebt kan je toch alleen maar blij zijn dat ze de game niet keihard hebben laten vallen? Ze blijven het gewoon top supporten, zie de laatste patches en de roadmap.

Daarnaast blijft er commentaar komen over de game op de Xbox360 van mensen die het niet spelen. Ik heb hier de realtime inzage in spelersaantallen en unieke spelers wereldwijd (alle lobbies bij elkaar) en dat is gewoon uitstekend. Daarnaast is het de enige game die zoveel spelers op dezelfde server support, vooral uniek in het genre FPS op de console. Over de PC is veel te zeggen na release, de Xbox360 is echter een totaal ander verhaal.
[...]

Hoe weet je dat men de game niet gespeeld heeft? Een nogal ongefundeerde aanname die je daar doet.
Hij zegt het toch zelf? 8)7
Daarnaast wordt er gepraat over bugs die er niet meer in zitten.

Zullen we eens over de game gaan praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bericht op Xbox Live (nieuwe gratis content):
Content: Frontlines: Boneyard Map
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,LANGUAGE,VIOLENCE] Join up to 50 players in the first of five all new downloadable maps for Frontlines™: Fuel of War™, featuring the never before seen Automatic Shotgun, Rocket Jeep and Red Star Transport Helicopter. As Western Coalition armor closes in on the last functional Red Star nuclear missile facility, Alliance tanks rally to defend their last hopes for victory in Europe. The frontlines have been drawn across the Shilnaya Balka missile silos. Coalition and Alliance troops stare each other down across the complex, each waiting for the other to blink. Better watch where you shoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Nee, dat zeg ik nergens. Hou op met mij woorden in de mond te leggen (m.a.w.: hou op met leugens te verspreiden).
Daarnaast wordt er gepraat over bugs die er niet meer in zitten.
En over functies die niet in het spel zitten maar die wel beloofd waren.
Zullen we eens over de game gaan praten?
Dat probeert men, maar elke keer kom jij met ongefundeerde opmerkingen tussendoor.

[edit]
Er zit trouwens een hele mooie 'edit' knop boven elke post, DaMorpheus. Hoef je niet steeds dubbel te posten wanneer je weer wat informatie vindt over dit ten dode opgeschreven spel.

[ Voor 14% gewijzigd door The Zep Man op 24-06-2008 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik hier lees ben ik blij dat ik het spel niet heb gekocht. De demo vond ik al een grote flop en nu ze ook geen nieuwe functies toevoegen is dit spel idd ten dode opgeschreven. Ben blij dat Battlefield BC binnenkort uit is zodat we dit spel helemaal kunnen laten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach kijk op zich is het spel niet af, is er van alles mis mee en noem maar op, maar als je het voor pakweg 20 euro ofzo op kan tikken op marktplaats kan je er nog wel ff lol mee hebben. Het is alleen absoluut niet in een retail-staat, dus een retail-prijs is het ook gewoon niet waard.

Waar ik me wel aan stoor is het feit dat ze een game in zo'n staat uberhaupt durven te releasen, en dan nog zo'n houding aannemen ook. Wat KAOS betreft op hun forums vond ik ze ronduit arrogant, bot en ontwijkend, en als ik op de mening van onze vriend hier met zijn zakelijke belangen af ga dan speelt hij een COMPLEET ander spel en dna nog met een roze bril op ook. (no offense). Ik vind het mooi dat iemand zo begaan is met zijn werk, maar dit soort praat kan je gewoon niet verkopen. Een beetje realiteitszin zou ook meer positieve reacties opleveren dan dit; ik voel me ook altijd genoodzaakt gelijk tegen onzinverhalen in te gaan.

Conclusie: kan je de game voor een zacht prijsje op de kop tikken probeer het dan eens, maar laat hem anders lekker liggen. Ik heb me er ook wel een paar dagen mee vermaakt, maar ik ga hem niet weer kopen/ruilen alleen om wat bugfixes en een nieuwe map te testen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:38:
Zoals ik hier lees ben ik blij dat ik het spel niet heb gekocht. De demo vond ik al een grote flop en nu ze ook geen nieuwe functies toevoegen is dit spel idd ten dode opgeschreven. Ben blij dat Battlefield BC binnenkort uit is zodat we dit spel helemaal kunnen laten liggen...
Heb je het over de Xbox360 demo? Die had een 90% bezettingsgraad op de servers, niet echt een flop ;)
Er zijn al 2 patches uit en de 3e komt er ook al aan, elke patch heeft bugfixes, nieuwe features en gisteren is toevallig de eerste gratis extra content uitgekomen. De Xbox360 zal die patches zelf downloaden, de DLC moet je zelf downloaden via het menu.
Je hebt het echt werkelijk NOOIT over de game. :')

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 24-06-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
DaMorpheus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:02:
[...]

Heb je het over de Xbox360 demo? Die had een 90% bezettingsgraad op de servers, niet echt een flop ;)
Er zijn al 2 patches uit en de 3e komt er ook al aan, elke patch heeft bugfixes, nieuwe features en gisteren is toevallig de eerste gratis extra content uitgekomen. De Xbox360 zal die patches zelf downloaden, de DLC moet je zelf downloaden via het menu.

[...]

Je blijft het maar over server bezetting hebben :z

heb dit spel hooguit 20 min gespeelt. Wil er niet meer aan herrinert worden dat ik hier 50e aan hebt uitgeven :( Gaat nooit meer goed komen met die spel of met Kaos die gasten hebben hun rep meteen verpest.

Flame &co.... dit spel kan alleen maar geflamed worden zie niks positiefs eraan.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:02:
[...]

Iedereen die deze lijst doorneemt zal zien dat ik het daadwerkelijk wel over het spel heb gehad. En hou nu eens op met liegen en valse verwijtingen te maken, DaMorpheus.

[ Voor 56% gewijzigd door The Zep Man op 24-06-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:39

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ik heb dit spel niet, ik heb het nooit gespeeld, en ik wil het ook niet spelen, maar ik wil wel het volgende zeggen:

Waarom in hemelsnaam blijven jullie reageren en elkaar flamen en trollen als je niet inhoudelijk op het spel in wilt gaan?

Als je het een baggerspel vindt, prima, laat dat weten en zoek je heil ergens anders.. op deze manier creer je alleen maar meer voer voor anderen om op te reageren, zodat het hele topic een groot flamefest wordt.

IMHO: Als jullie het allemaal echt zo'n baggerspel vinden, reageer dan gewoon niet meer in de thread en laat het doodbloeden. Op deze manier komen er alleen een hoop off-topic reacties binnen deze thread, wat misschien storend kan zijn voor degenen die wél relevante info zoeken binnen deze thread. Het lijkt haast alsof jullie het leuk vinden...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

d_star schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:10:
Ik heb dit spel niet, ik heb het nooit gespeeld, en ik wil het ook niet spelen, maar ik wil wel het volgende zeggen:

[...]

Als je het een baggerspel vindt, prima, laat dat weten en zoek je heil ergens anders.. op deze manier creer je alleen maar meer voer voor anderen om op te reageren, zodat het hele topic een groot flamefest wordt.
En welkom bij de discussie. Verschil is dat DaMorpheus en ik het spel wel gespeeld en besproken hebben en jij totaal niet. Wie is hier nu off-topic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Later nu verder.

Modbreak:Laten we even geen aannames meer doen en niet meer zoveel flamen richting elkaar, dat gaat alleen maar nare consequenties hebben.

[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 24-06-2008 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De PC demo is uit (download Frontlines demo).

Mappen: oilfield en gnaw
Patchlevel 1.1.1
Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik zal het eens proberen, kreeg het al via de mail. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat geen gelekte beta-demo? Tenminste dat meen ik ergens gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Neen :)

Het bericht op de Kaos site is ook online: http://status.kaosstudios.com/?p=80

[ Voor 85% gewijzigd door Stewie! op 09-07-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

Nou, ik ga 'm wel even downloaden dan. Ben benieuwd wat de verbeteringen zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achso, zondag ook wel eens checken hoe het ermee staat sinds ze bij 1.1.1 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas blijf ik bij mn eerdere standpunt. Ik vind de bewegingen veel te houterig (lijkt wel of ik van die schilders-poppetjes zie lopen) en vind veel dingen gewoon niet lekker bewegen, en dat ligt niet aan de FPS. Vehicles vind ik daarentegen wel weer in orde.

Verder heb ik er op de xbox nog wel een tijdje lol mee gehad en ik blijf bij mn mening dat je dit spel best voor 20 euro op de kop kan tikken en er ff lol mee kan hebben, maar ik zie mezelf dit geen wekenlang spelen en al helemaal niet voor 40 of 50 euro.

Maargoed, als iemand anders daar anders over denkt veel succes ermee; het is in deze vorm niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
http://www.bartsmit.com/s...nuID=468&productID=185143

Is het de 30 euries wel waard? Heeft iemand hier het spel eens geprobeerd met de laatste patches? Was ff benieuwd omdat hij redelijk budget nu is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Download en speel de demo, krijg je een goed inzicht in de winkel / volledige versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

Ik kreeg nadat ik de demo had geïnstalleerd en ik wilde zoeken naar servers de foutmelding "unexpected error" en een CTD :')

Windows Vista 64bit Home Premium, Sapphire 4870 met laatste drivers & hotfix en alle sp's en Windows udates geïnstalleerd. Naja, ik zal het nog maar eens proberen maar dit voorspeld niet heel veel goeds natuurlijk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Patch 1.1.1 is uit:

- Players will no longer be kicked by PunkBuster for using the comma "," or forward slash "/" character in their names in multiplayer matches.
- The binding for the Action key (E) has been fixed. This is also used for the Exit Vehicle function.
- Keys that have already been used will be checked for when changing control key bindings.
- The distance for melee attacks has been shortened.
- The "pipe" character will no longer hide text in the server information window.
- Chinese translation errors on the server browser have been fixed.
- The Frontline will show up properly on the map.
- Fixed first-person weapon animation blends between run and sprint.
- Added functionality to allow firing of a weapon to break sprint. Previously you had to come out of sprint and then left-click to fire.
- "Master server connection ID verification failed" error has been fixed.

Download Frontlines patch 1.1.1

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 23-07-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
net de game gekocht voor 15 euro bij FRS in Rotterdam ... maar word nu al gek van het patchen , wat een rommel is dat zeg ... hoop dat de game de moeite allemaal waard is :)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Nou heb nu alles ge-update , maar kan geen enkele mp server vinden :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
heb je hem naar de laatste versie geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
de patch van 1.1.1
alle filters aan en uit gezet ... en toen metname het aanzetten van pb ben ik server lijst kwijt geraakt en niet meer terug gekregen :@

*Edit*
Even pc gebooted en het werkt weer .
zie wat servers (niet veel) en op 1 na allemaal leeg .
ik ga wat met filters rommelen zoals punkbuster only en bam geen list meer binnen te halen .
Dus nu maar weer booten ... ook zoiets raars ... exit game = openen windows media center :@

[ Voor 48% gewijzigd door MaFFia op 10-08-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zojuist is patch 1.2.0 uitgekomen. Download patch 1.2.0 voor Frontlines (PC)
FRONTLINES FUEL OF WAR
RELEASE NOTES PATCH 1.2.0

New Map – Boneyard
New Vehicle – Rocket-Mounted Light Armored Vehicles
New Vehicle – Red Star Transport Heli
New Weapon – Automatic Shotgun
New Game Mode – Conquer (for all original maps as well as Boneyard; future DLC maps will also include Conquer mode)
Server Browser, Phase 2
Update Button - Updates server information for the servers already in cache
Additional Filters - Pure, Ranked, Frontlines, Conquer
Player profile will remember the custom filter selection
Added server count and player count totals
Joystick Support
Leaderboards
Server Commander (Dedicated Server Tools)
Configure multiple game options for a dedicated server including loadout, roles and vehicle options
Save setting profiles for each server
Administer player support, including banning and kicking players
Set various map rotations
Watch or chat messages
Restart and stop the dedicated server remotely
Send any server commands through the console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Is dit spel dood op de pc?

Edit via game-monitor.com even gekeken en is inderdaad hartstikke dood

29 spelers nu online op FFOW

http://www.game-monitor.c...fow&public=&order=players

[ Voor 77% gewijzigd door Rockvee2 op 30-09-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Game monitor indexeert niet alle gameservers, misschien 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik weet nog dat dit spel 1 tot 1.5 jaar geleden als soort opvolger van BF2 zou gaan gelden. Nou, daar is dus echt helemaaaaal niks van terecht gekomen, laten we eerlijk wezen.
En hoe komt dat vraag je je af? PC is toch het primaire platform voor shooters? Waarom worden er tegenwoordig zulke slechte games neergezet...Dit is zeker niet goed voor de naam van de PC, als gaming platform...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaMorpheus schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:05:
Oh please die rot smoes weer...

Ingame is gewoon het zelfde verhaal. Jah ien ik heb de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Misanthrope schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:08:
Ik weet nog dat dit spel 1 tot 1.5 jaar geleden als soort opvolger van BF2 zou gaan gelden. Nou, daar is dus echt helemaaaaal niks van terecht gekomen, laten we eerlijk wezen.
Zie het resultaat van een gerushed spel. Gelukkig is BF2 nog steeds populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:05:
Goed dan houden we het op 10x29 = 290 spelers wereldwijd. Dat is volgens mij een aardig realistisch getal. Ze kunnen dit spel beter als een wijze les zien en doorgaan met een nieuw spel dat ze dit keer hopelijk wel goed afmaken. Overigens heb ik persoonlijk weinig problemen gehad met bugs e.d., ik vond alleen dat het spel in zijn geheel aanvoelde alsof het nog 6 maanden voor release was, en dat vind ik nog steeds. Ik doel hiermee op de houterigheid van de poppetjes, de kale levels, dingen die er slecht uit zien, de minimaalheid van de destructive enviroments etc etc. Ongeacht of je battlefield: BC een goed spel vindt of niet, van de algemene afwerking, destructive enviroments en "polish" kunnen ze bij KAOS echt nog wat leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 18-08 21:01
Ik probeer telkens te patchen van 1.1.1 naar 1.2.0 maar elke keer zegt ie dat ik niet de juiste versie heb terwijl ik gewoon de us/euro installeer :?
Iemand hier bekend mee,ik heb al van verschillende servers gedownload maar probleem blijft |:(

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je niet de directdrive patch en een retail versie (of omgekeerd) ? Volgens mij zijn er een paar verschillende versies van de patch voor de verschillende release-versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 18-08 21:01
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:02:
Heb je niet de directdrive patch en een retail versie (of omgekeerd) ? Volgens mij zijn er een paar verschillende versies van de patch voor de verschillende release-versies.
heb ze beiden geprobeerd ,de direct download versie en de retail.

edit:ben nu aan het downloaden van I3d,kijken of dat wat wordt.

edit2:helaas weer niks,niet compatible check your SKU,ik heb deze game gewoon hier in nederland gekocht en de patch van i3d gedownload 8)7

edit3:mijn SKU bleek dus 1.0.0. te zijn :? terwijl ik de één na laatste patch had(gaf het spel ook aan)dus daarom wilde hij niet patchen,heb gewoon de hele zooi opnieuw gepatched vanaf 1.0.0. en nu werkt het dus |:(

[ Voor 38% gewijzigd door Fern op 14-10-2008 23:40 ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Fern: online gekocht of op DVD?
Is het spel ook Engelstalig?

Deze zou het moeten doen: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=1647
Ze hebben het heel moeilijk met de lokalisatie, 8 verschillende patches is gewoon chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:19
Dit spel maar eens gekocht voor 20euro op de XBOX. Ik vind het wel een redelijk spel, maar ik zou er inderdaad niet meer geld aan uitgeven.

Vooral al die controls zijn zo vervelend gemaakt, en het rijden in voertuigen is al helemaal een drama(went maar niet).

Dus: Heb je nog wat geld over, en houd je echt van dit soort games, dan is het wel redelijk te doen. Maar probeer m zo goedkoop mogelijk op de kop te tikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:59

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Hij is nu nog maar een tientje op Steam en 15 in de winkels. Reden voor mij en een aantal vrienden er toch maar weer eens een LAN party mee te houden.

Vorige keer speelden we met een "demo" versie en konden niet online natuurlijk. Zelf maar een lokaal servertje gehost en toch wel erg veel lol gehad hoor! Zeker toen we elkaar gingen stalken met de diverse drones ;)

Nu kunnen we wel online, eens kijken of er nog steeds zo veel plezier mee te maken valt....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Oud nieuws (7 november 2008), maar goed: Patch 1.3.0 is er:
http://www.frontlinesfuel...h_130_Now_Available_.html
New Map – Hindsight

New Map – Sunder

New Map – Wide Awake

New Map – Infiltration

New Vehicle – WC AB-11 Bomber Jet
- The AB-11 is a medium-range bomber that is loaded with 6 cluster bombs. These bombs will devastate nearly anything they hit. To aid in bombing runs, the AB-11 includes a bomber cam which aims directly at the ground, no matter how the jet is positioned in the air. The AB-11 also includes a rapid-fire cannon in the nose for clearing infantry and tanks. The engines of the AB-11 include dual elrons to allow for faster turns. When compared to the WC fighter jet, the AB-11 is not as fast, but far more maneuverable. The AB-11 is also stealthed against missile lock-on’s.
- To use Bomber Cam - Hold Middle Mouse Button while in exterior view

New Vehicle – RS MRB-131 Bomber Jet
- To compete with the Western Coalition’s AB-11, the Red Star have developed their own bomber, the MRB-131. This bomber is designed with one purpose: unleash as much firepower into the enemy as possible. Small and maneuverable, the MRB-131 carries a front-mounted cannon for air-to-air and air-to-ground combat. On its wings are a pair of forward-firing rocket launchers, similar to the Red Star attack helicopter. The Red Star MRB-131 also includes a rear-mounted camera, so the pilot can see an enemy approaching from behind.
- To use Rear-view Cam - Hold Middle Mouse Button while in exterior view

New Weapon – Anti-Air Rocket Launcher
- The Anti-Air Rocket fires a high velocity projectile designed to cripple enemy aircraft. Though the rocket has no target lock, the rockets are built with a proximity detect which will detonate the rocket if it is near a target. The rocket will cause damage to a nearby enemy aircraft, but it will do more damage if the target is hit directly. Though they are lethal against jets and heli’s, they have a hard time punching through land vehicle armor.

Leaderboard Fix has been implemented for the Roles and Loadout tabs – They now record both Ranked & Unranked game information

Server Browser has been fixed and will now only show legitimate Ranked servers.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste