Ik heb even gezocht (DaMorpheus heeft wel eens de neiging om zijn oude posts stevig te bewerken). Let op wat ik vetgedrukt heb gemaakt:Roppedop schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:50:
Precies, daar staat gewoon dat er voip in zit. Ook hier heeft het gestaan bij Advanced Team Play maar daar is het verwijderd. Lees anders je eigen posts in dit topic nog eens terug DaMorpheus.
Al combineren we dat met wat hij tegen mij zei:DaMorpheus schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:53:
Vraag me niet waarom, maar Ranked wordt pas in een komende patch geintroduceerd. Dat is inderdaad nog niet af.
geforce problemen zijn volgens mij opgelost, ik hoor er niemand meer over. Check anders ook de troubleshooting forums op http://community.kaosstudios.com/
VOIP voor pc komt er aan (wederom in een patch). De dynamische voip zal waarschijnlijk nooit lukken
Sowieso kan je dat goed omzeilen door in Nederlands te praten op een server met buitenlanders
De account die je nodig hebt voor ranked zal in een later stadium pas worden geintroduceerd.
Bedankt dat je hebt laten zien dat je net zo kredietwaardig (=null) bent als de makers van het spel, DaMorpheus.DaMorpheus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:12:
Ik maak me sterk voor een betere ingame interface. Scheiding van de overvloed aan messages en snellere communicatie.
Zo'n roos als de BF serie zal moeilijk zijn in te bouwen, VOIP hebben ze niet geschrapt, want nooit aangekondigd. Dat het in de Xbox zit is vanwege de API die daarbij hoort. Daar zitten ze behoorlijk tegen de limieten aan de trappen en maken ze echt grote stappen. Kwa PC: ik denk dat 1.1.0 veel verbeteringen met zich meebrengt. Zodra de Xbox patch uit is en 1.1.0 pc uit is zal een groot deel van hun team zich op de volgende PC patch richten, ik denk dat ze dan wel ver komen met verbeteringen.
Kaos heeft veel te verliezen en werkt er hard aan. PC demo is er ook nog niet, hun "showcase" is er dus nog niet. Ik denk dat als de demo uitkomt dat je dan een hele andere game ziet dan tijdens launch.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!