Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik heb het spel nu in een "test versie" draaien en de single player is in ieder geval erg vermakelijk. Vooral die drones zijn lachen, lekker alle tegenstanders gek maken en uitschakelen met dat helikopter geval en zijn raketjes _/-\o_

Grafisch ook tof, geluid is ook helemaal in orde. Zeker als er een raket langs je heen zoeft :9

Ik wil deze wel gaan kopen, mooie BF2 vervanger/opvolger, maar is online inderdaad zo ruk? Zou erg jammer zijn, het SP gedeelte bevalt me uitermate goed...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat ik die singleplayer es kan uitspelen want hij blijft steeds hangen bij een missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-06 10:45
singleplay hadden ze hardcore moeilijker mogen maken ..koste me 5 uur en ik had um uit , en online zijn er niet echt veel problemen vind ik voip .. das een nadeel jah maarjah als je in een nederlandse clan zit heb je toch nergens problemen mee.
En de server browser ag als je wacht tot hij uitgeladen is kun je wel joinen, het enige nadeel vindi k te weinig EU servers daar hadden ze wel wat meer tijd in mogen spenderen. maarja even wachten op de dedicated server files en dan servertje opzetten.
er zijn 2 dingen waar ik alleen een hekel aan heb dat is dat de presisie 100% is van een sniper, en jah toch die granade launcher die ik echt te vaak gebruik, 1 shot kill en dat word ook een beetje verveeld en bij die snipers kun je het beste nog gewoon zorgen dat ze ademen en de aim beweegd, dan word het wat lastiger en is het veld in sommige maps weer een beetje loopbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

Dwarry schreef op maandag 10 maart 2008 @ 07:39:
singleplay hadden ze hardcore moeilijker mogen maken ..koste me 5 uur en ik had um uit , en online zijn er niet echt veel problemen vind ik voip .. das een nadeel jah maarjah als je in een nederlandse clan zit heb je toch nergens problemen mee.
Je bent nu appels met peren aan het vergelijken zonder enige context eraan te geven. Het voice systeem doet het niet, maar omdat je in een Nederlandse clan zit maakt dit niet uit? Komt dit omdat Nederlanders via telepathie kunnen communiceren, ofzo? :?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:25:
[...]

jah een verveelende kiespijn.. Ace was ook van plan om clan op te zetten ( een serieuze iedergeval) ;)
PM maar ..
Heb je vorige week een mail Gestuurd. Beantwoord die ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit spel kunnen spellen op gameplaybuers te utrecht in een lan van 5vs5 en dat beviel me erg goed. ik vind het erg veel op battefield lijken zeker qua bestuuring enzo maar heeft zeker leuke extra elementen die je (ik teminste) toch wel mist in BF. wat me wel opviel was dat de map heel erg groot was en dat je soms 2 mins rond rende zonder iemand tegen te komen maar dat kan ook aan de ingesteelde map liggen (een map desinged voor 10v10 en er 5v5 in doen ofzo :P ) ik hoop dat hij aanslaat want die beta speelde al geweldig :D ik zit te twijfelen of ik CoD4 of deze ga halen :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
The Zep Man schreef op maandag 10 maart 2008 @ 07:44:
[...]

Je bent nu appels met peren aan het vergelijken zonder enige context eraan te geven. Het voice systeem doet het niet, maar omdat je in een Nederlandse clan zit maakt dit niet uit? Komt dit omdat Nederlanders via telepathie kunnen communiceren, ofzo? :?
Teamspeak,Ventrilo

Ik bedoel de eerste week zal het ook niet goed gaan, gaan ze ook weer patchen heb je nog meer boze mensen, omdat de patch niet goed is van het VOIP systeem.

Zoek gewoon een groep met veel spelers die via Teamspeak en Ventrilo met elkaar communiceren en je bent klaar voor de eerste paar weken tot VOIP komt, De helft van de spelers gebruikt toch niet omdat ze in een clan zitten en via teamspeak met mekaar communiceren, als ik kijk naar het VOIP systeen in BF is het VOIP systeem 1 keer gebruikt in een half jaar. K zal niet weten wat het probleem is,
Of het is verschil nu met Xbox en PC dat weet ik niet en ik weet ook niet waar jij op gamed.
Want op Xbox werkte het wel maar nog niet helemaal goed?? ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de meeste 360 games van een beetje dit soort die ik gespeeld heb, heb je gewoon standaard dat je gelijk met je hele team kan lullen. Meestal ook een soort lobby waar je met meerdere mensen in kan etc. In FFOW kan dat gewoon niet. Teamcommunicatie werkt zo op deze manier niet lekker, squads zitten er wel in maar die kunnen niet onderling communiceren en de drempel om te communiceren is op deze manier veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:31

Stewie!

Keen must die!

Maar hoe wil je 50 man in een chat gooien? Zonder admins? Dan krijg je kinderpret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De PC demo is uitgesteld en wordt uitgebracht zodra de developers er meer tijd aan hebben kunnen geven. Op dit moment werken ze non stop aan PC patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:10:
Maar hoe wil je 50 man in een chat gooien? Zonder admins? Dan krijg je kinderpret.
Met balanced teams zou het 25 man per team max zijn, en dat is alleen bij een volle server. Daarbij zijn er sowieso maar een paar 50man servers; het gros van de dedicateds op 360 is 32 man, dus 16 man per team MAX. Valt goed te doen. Daarbij heb je uiteraard ook nog de ignore optie, die ik bij andere spellen ook wel eens gebruik.

Verder kan je uiteraard altijd nog squads vormen als de "main" te druk wordt, maar op het moment zal je dat met een wildvreemde niet zo snel doen. Tenminste in de praktijk zie ik dat wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
DaMorpheus schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:57:
De PC demo is uitgesteld en wordt uitgebracht zodra de developers er meer tijd aan hebben kunnen geven. Op dit moment werken ze non stop aan PC patches.
Das mooi want jah de demo moet toch de mensen over laten halen en met de dingen die nu gebeuren zal niemand blij zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Mitch zal binnenkort eea posten, want ze hebben echt een berg verbeterd in de komende patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Mooi, dan geef ik dit spel een 2de kans als de patch uitkomt. Huidige niveau kan echt niet. Had het al gezegt maar bf1942 was serieus van hoger niveau toen deze uitkwam dan FFOW.

Alleen die browser al lol, verspringt voortdurend. Hebben de maker wel online gespeelt? Volgens mij niet, althans niet via de ingame browser. Zulke slechte afgeraffelde shit kan je toch niet uitbrengen en dan maar zeiken dat de pc game scene dood gaat. bargh

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
Bij de beta heb ik dit nooit opgemerkt en was het er ook niet geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwarry schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:56:
Bij de beta heb ik dit nooit opgemerkt en was het er ook niet geloof ik
Dat ie verspringt niet misschien, maar in de PC beta die ik gespeeld heb werkte de server browser in het algemeen meer niet dan wel. Heel vaak bleef hij oneindig zoeken, of gebeurde er niks als je een server wilde joinen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
Dat probleem is mij nooit opgevallen, Beta waren weinig servers en ik kon altijd wel joinen. Maar wat ik wel vreemd vind is, waarom hebben ze bij beta wel account leaderboard en dog tag nummer (al kon je er niets mee doen of op klikken) en hebben we die nu niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dwarry schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:59:
Dat probleem is mij nooit opgevallen, Beta waren weinig servers en ik kon altijd wel joinen. Maar wat ik wel vreemd vind is, waarom hebben ze bij beta wel account leaderboard en dog tag nummer (al kon je er niets mee doen of op klikken) en hebben we die nu niet?
Omdat dat nog komt in een grote update :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:11

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Je bedoelt omdat het spel nog niet af is. De dingen die nu niet goed werken of niet aanwezig zijn worden aangepast in een patch.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Ik heb dit spel vandaag ook gekocht (retail),
en ben er zeer over te spreken, de genoemde problemen zullen opgelost worden, naar ik aanneem.
Heb vanavond genoten van de multiplayer,
alleen jammer dat de browser echt zuigt,
als ik een bepaalde map zoek, is het echt roulette of je hem wel krijgt,
laat staan dat er mensen zijn, terwijl dit wel aangegeven wordt.
ik hou moed, en blijf dooroefenen!

wat ik ook nog mis zijn 'taunts' of ingame voices.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 14:59

fmb

BadMotha schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 00:23:
alleen jammer dat de browser echt zuigt,
als ik een bepaalde map zoek, is het echt roulette of je hem wel krijgt,
laat staan dat er mensen zijn, terwijl dit wel aangegeven wordt.
ik hou moed, en blijf dooroefenen!
Even wachten tot het updaten van de serverlijst afgelopen is lijkt te helpen. Verder heerlijk spel om online te spelen. Solarfield is een mooie map!

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha

BadMotha

be creative!

nou, lekker dan,
de game wil opeens niet m'n key niet verifiëren....
hij wil niet online inloggen!
vanmorgen ging het prima.
50 euro naar de knoppen?

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BadMotha schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:32:
nou, lekker dan,
de game wil opeens niet m'n key niet verifiëren....
hij wil niet online inloggen!
vanmorgen ging het prima.
50 euro naar de knoppen?
denk het niet!! gewoon een restart als nog niet werk gewoon mailtje sturen naar kaos.

----------------------------------
Het is iets anders

Today's Maintenance, Caught me offguard too!!!

Our login servers will be offline for maintenance between 8:30 am (EST) and 11 am (EST) on Monday, March 10th and Thursday, March 13th, 2008.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
* SH4D3H twijfelt om dit spel aan te schaffen.
De (xbox360) demo is vermakelijk, het speelt best lekker, alleen het gebrek aan (goede) communicatiemogelijkheden met je team staat me eigenlijk wat tegen.
Komt daar nog verandering in voor de 360-versie of alleen op de PC?
Anders wacht ik wel op BF:BC ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
Ik zag gister 1.0.2 test was ... Wanneer komt hij ongeveer uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Binnen niet al te lange tijd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
DaMorpheus, komt er een manier om te communiceren met je teamleden in de Xbox360 versie?
Of blijft het zoals het is in de MP demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik mag daar geen antwoord op geven, maar Mitch (community manager) wel, die zit ook op ons forum en beantwoord alle vragen van iedereen, mits in het Engels gesteld: http://forum.i3d.net/main...itch-kaos.html#post304505

In ieder geval zullen er minder patches in de Xbox360 versie zijn (al komen er zeker 2 of 3!) gezien de xbox360 versie toch een stuk beter draait (geen driver problemen zoals op PC) en de extreme QA voor dat platform.

[ Voor 31% gewijzigd door Stewie! op 14-03-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Bedankt voor de tip DaMorpheus, nu wachten op 't antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:18
Heb dit spel toch maar gekocht en het is helemaal mijn game, maar heb er nogal wat problemen mee. In eerste instantie starte die niet op, een snelle search leverde als resultaat de patch (beveiligingsproblemen?).

Nu doet die het wel, en het is ook helemaal mijn spel, maar hij loopt continue vast. Ik kan 20 seconden spelen, vervolgens freezed die, en gaat vervolgens weer verder met het spel.

Ik heb dus best wel erge hickups.

Mijn systeem:
8800GT (niet meer overgeklokt, maar terugklokken hielp niet)
4,3Ghz E8400 (Orthos stabiel)
4Gb op 475Mhz DDR (Memtest gehad)
Maximus Formula (Nieuwste bios)

Heb de nieuwste nVidia drivers al. Heb ook de patch geinstalleerd. Nu het me bijstaat heb ik die hickups wel eens gezien in COD4, maar alleen in de ingame filmpjes. Dacht daarom bug, omdat verder nergens last van had. Als die terugmoet is het vandaag, maar vind het persoonlijk wel een cool spel.

//Edit//

Opgelost, je moet fiolage uitzetten -_-

[ Voor 3% gewijzigd door Woodsy op 15-03-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
Ik snap niet waarom mensen met zulke systemen nog hickups hebben. Ben benieuwd of dat nog beter gaat worden.

Ik heb de Foilage gewoon maximaal staan en nergens last van, maar het verschil met de rest in dit geval is mijn Q6600 @ 3,2 GHz. Ik zie als ik everest laat meten op de achtergrond, dat mijn processor 50+ % in gebruik is door de game, als de foilage uit staat heb ik eigenlijk nog niet gemeten, even doen voor de vergelijking, maar denk dat de extra cores de duals hierin gewoon verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Oke, volgende probleem. Ik denk ga eens even online gamen. Start de browser en plots "Your CD key cannot be validated"....

Lijkt me leuk, heb 50 ballen betaald voor het spel. Ook een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Woodsy schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 16:35:
Oke, volgende probleem. Ik denk ga eens even online gamen. Start de browser en plots "Your CD key cannot be validated"....

Lijkt me leuk, heb 50 ballen betaald voor het spel. Ook een bug?
Dan is er een verbindingsprobleem met de masterserver, kan wijzen op downtime bij de provider daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Het was Deamon tools die ik gebruik om images te laden in VirtualPC.

Maar nu kan ik weer niet connecten naar een server. Ik heb de hele lijst laten laden en druk op launch. Maar hij doet niks.... Ik probeer ontwikkelaars van PC games altijd zoveel mogelijk te steunen door alles te kopen, maar ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met een spel :x.

Is er nog iets, behalve gelijk patchen, programma's deinstalleren, instellingen wijzigingen wat ik moet doen om online te kunnen gamen o_O ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Sluit het spel af, opnieuw opstarten. Die launch bug treedt op als je een server wilt laden die niet correct werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Hij doet nu helemaal niks meer. Ik heb dus inderdaad opnieuw opgestart, maar nu hangt die op "bezig met zoeken naar servers". En dat heb ik na een paar minuten maar gecancelled.

Ik twijfel om hem terug te brengen. Aan de ene kant vind ik het spel (voor zover ik heb kunnen spelen) superleuk. Maar ik weet niet of al deze problemen wel met een patch worden verholpen. Dan breng ik hem liever terug zolang mijn geld nog kan terugkrijgen, om vervolgens hem te kopen mocht het spel later interessanter worden.

Wel bedankt voor je antwoorden tot dusver, werk jij overigens bij Kaos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nee, ikzelf schrijf software voor de Xbox360 gameservers, daarnaast doet het bedrijf de Europese hosting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lijkt het een vet spel, heb de hele preview gelezen in PU en lijkt me tof.
Het spel zelf is in orde maar het systeem zijn veel problemen heb ik gehoort, maar je vervolgens heel lang mee bezig bent voor je eindelijk echt kan genieten van het spel.
Tuurlijk zal ik nog even de demo uitproberen, en voor mij is er een kans om het spel te kopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:39:
Mij lijkt het een vet spel, heb de hele preview gelezen in PU en lijkt me tof.
Het spel zelf is in orde maar het systeem zijn veel problemen heb ik gehoort, maar je vervolgens heel lang mee bezig bent voor je eindelijk echt kan genieten van het spel.
Tuurlijk zal ik nog even de demo uitproberen, en voor mij is er een kans om het spel te kopen ;).
Het grootste bezwaar dat ik nog steeds heb is dat je 99% van de tijd absoluut geen teamplay hebt. Het werkt gewoon niet lekker. Als je in je eentje samen met een groep andere mensen rond wil lopen die ook allemaal solo'en dan is het niet zo'n probleem, maar daar is het nou net niet voor bedoeld. Verder is het overduidelijk dat het spel gewoon gerushed is en nog niet af is, dus kan je beter nog een paar maanden wachten en kijken of het wat wordt. Er staat bv joystick support op de pc cover, terwijl die er helemaal niet in zit. Deen ingame voip, geen rankings, geen lobby systeem etc etc etc. Kortom, ik zou nog een paar maandjes wachten en kijken of er nog wel enige community is want volgens mij begint iedereen het wachten op verbetering wel zat te worden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Woodsy schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 17:35:
Ik twijfel om hem terug te brengen. Aan de ene kant vind ik het spel (voor zover ik heb kunnen spelen) superleuk. Maar ik weet niet of al deze problemen wel met een patch worden verholpen. Dan breng ik hem liever terug zolang mijn geld nog kan terugkrijgen, om vervolgens hem te kopen mocht het spel later interessanter worden.
Terug brengen, geen twijfel. En nog een keer kopen, na een patch of 3. Is ie waarschijnlijk goedkoper ook.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:52:
[...]

Het grootste bezwaar dat ik nog steeds heb is dat je 99% van de tijd absoluut geen teamplay hebt. Het werkt gewoon niet lekker. Als je in je eentje samen met een groep andere mensen rond wil lopen die ook allemaal solo'en dan is het niet zo'n probleem, maar daar is het nou net niet voor bedoeld.
Idd :(
Echt jammer, het speelt namelijk verder wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb het spel van het weekend ook uitgeprobeerdop men PC.. Singleplayer vind ik persoonlijk erg gaaf, maar wel kort.. Normaal ben ik niet zo van het downloaden, maar in dit geval heb ik hem van internet om even te testen.. Ik denk dat ik nog een patch of 2 wacht voor ik hem koop... Iemand enig idee of er nog een patch in de pijplijn zit ?

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
1.0.2 word al getest ben erg nieuwschierig naar hoe het gaat tot nu toe en waneer hij er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Dwarry schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:25:
1.0.2 word al getest ben erg nieuwschierig naar hoe het gaat tot nu toe en waneer hij er is :)
Thanks

Ik zie dat er enige posts terug ook al over gesproken wordt, daar had ik even overheen gelezen blijkbaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Na 1.0.2 komen nog een berg patches ;)
Je hoeft niet bang te zijn dat dit de laatste is, ze hebben zelfs al extra maps beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:52:
[...]

Het grootste bezwaar dat ik nog steeds heb is dat je 99% van de tijd absoluut geen teamplay hebt. Het werkt gewoon niet lekker. Als je in je eentje samen met een groep andere mensen rond wil lopen die ook allemaal solo'en dan is het niet zo'n probleem, maar daar is het nou net niet voor bedoeld. Verder is het overduidelijk dat het spel gewoon gerushed is en nog niet af is, dus kan je beter nog een paar maanden wachten en kijken of het wat wordt. Er staat bv joystick support op de pc cover, terwijl die er helemaal niet in zit. Deen ingame voip, geen rankings, geen lobby systeem etc etc etc. Kortom, ik zou nog een paar maandjes wachten en kijken of er nog wel enige community is want volgens mij begint iedereen het wachten op verbetering wel zat te worden nu.
Hmm... Tja, ik heb geen zin om geld weg te gooien, dus ik volg je raad op en wacht wel ;)
Btw bedankt voor de tip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Dit klinkt iig hoopgevend:
quote: SH4D3H
I really like the Xbox360 FFOW MP demo, but I'm still in doubt whether to buy the game or not because of the lack of (good) options to communicate with your team.

Basically, all I need to know to run to the stores is: will this be addressed in a patch? If so, what kind of improvement would that be (eg. VOIP or extra commands)?
We are currently looking at improving communication options in the games. After we fix the current round of fixes we should start having more details on questions like these...
Bron: i3d forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt waar , volgens mij heeft deze game veel potentie maar maken ze het op vele gebieden niet waar , hopelijk een 2 vesrie FOW 2 dus , met de gameplay met het complete pakket , goede wapens en lekkere framerates en alles wat erbij hoort (das makelijk) gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha

BadMotha

be creative!

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:59:
[...]

denk het niet!! gewoon een restart als nog niet werk gewoon mailtje sturen naar kaos.

----------------------------------
Het is iets anders

Today's Maintenance, Caught me offguard too!!!

Our login servers will be offline for maintenance between 8:30 am (EST) and 11 am (EST) on Monday, March 10th and Thursday, March 13th, 2008.
heb even contact met KAOS gehad, en die verwezen me naar de patches,
die ik natuurlijk allang geinstalleerd had. :+
daarna de game maar weer eens opnieuw gestart, toen was alles weer in orde.

nu maar hopen dat die laatste patch wat opschiet, want ik word een beetje ziek van die ingame browser ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BadMotha op 18-03-2008 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
Kijk een grote en goede vooruitgang met punkbuster ;) het nadeel alleen moet je weer verplichten de PB guid in te voeren voor een match -_- agjah werkje van 10 minuutjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayaret
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02-2022

Sayaret

Tony

Hey ik heb een probleem

Wanneer ik iets use kan ik er vervolgens niet meer vanaf komen.
Bijv ik ga in een jeep, maar dan kan ik er vervolgens niet meer uit, hetzelfde voor het usen van een gunpod.

Het spel doet het verder super op deze pc, maar dat is het enige (maar wel zeer irritante) probleem.
Ik heb verder alles geprobeerd, opnieuw geinstalleerd gekeken of er dubbele controls waren, maar dat ook niet, iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Heb je de use knop veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Dwarry schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:22:
Kijk een grote en goede vooruitgang met punkbuster ;) het nadeel alleen moet je weer verplichten de PB guid in te voeren voor een match -_- agjah werkje van 10 minuutjes
Nee, de aankondiging dat 'it will be integrated in an upcoming patch... it actually is separate from the patch currently in testing which is focused on fixes'
En wanneer?! 'Soon' waarschijnlijk. Wat een afgang weer KAOS. :(

@Sayaret: gewoon de E blijven gebruiken, dan werkt het wel.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha

BadMotha

be creative!

is er ook een andere manier om op online servers te komen?
ik probeer al de hele avond een "Roundabout" server te vinden,
maar welke ik ook aanklik, elke keer kom ik op de verkeerde map terecht.
laat staan dat ik er uberhaupt opkom.

ik heb xfire al geprobeerd, maar dat krijg ik niet aan de praat in Vista,
Allseeing Eye, geen ffow ondersteuning,
Gamespy comrade, ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Pas in de komende patch wordt een query protocol ondersteunt en vanaf dat moment kunnen externe tools als Gamespy/ASE/sites de games monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Klinkt alsof ik nog even moet wachten met aanschaf... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Ik hoop dat als de extra maps ook voor de 360 beschikbaar worden, deze wel gratis worden. Als dit niet het geval is gaat de community het echt niet overleven (en we verdienen wel een goedmakertje voor de brakke release)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:26:
Ik snap niet waarom mensen met zulke systemen nog hickups hebben. Ben benieuwd of dat nog beter gaat worden.

Ik heb de Foilage gewoon maximaal staan en nergens last van, maar het verschil met de rest in dit geval is mijn Q6600 @ 3,2 GHz. Ik zie als ik everest laat meten op de achtergrond, dat mijn processor 50+ % in gebruik is door de game, als de foilage uit staat heb ik eigenlijk nog niet gemeten, even doen voor de vergelijking, maar denk dat de extra cores de duals hierin gewoon verslaan.
Grappig dat je erover begint. Ik ken namelijk iemand (Torque) die met zijn singlecore amd'tje de foilage gewoon op max heeft staan en nergens last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dit probleem kun je in Spielerij - Problemen & Vragen een topic openen aan de hand van Spielerij - Problemen & Vragen FAQ.

[ Voor 81% gewijzigd door TheZeroorez op 19-03-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha

BadMotha

be creative!

die komende patch wordt zo ongelooflijk goed, ik kan niet wachten...
wanneer komt 'ie uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Soon.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Heeft dat foilage "probleem" niet met het OS te maken ? Ik heb het idee dat het alleen op Vista voorkomt. Ik heb er ook last van: E6600, 4gb, 8800GTS en Vista 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
Wilde schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 08:46:
Heeft dat foilage "probleem" niet met het OS te maken ? Ik heb het idee dat het alleen op Vista voorkomt. Ik heb er ook last van: E6600, 4gb, 8800GTS en Vista 64
Nee, ik heb ook al mensen XP zien draaien met hetzelfde probleem.
Ik heb het idee dat het gewoon dom teveel physics zijn dan, daarom moet er gruwelijk veel power beschikbaar zijn, in de vorm van een Quadcore (zoals hier) kan ik foilage wel maximaal zetten.

Intel Q6600
Ati HD370
4x 1GB PC8500 Corsair Dominators

Alles draait blijkbaar door de toevoeging van de extra cores, vlekkeloos. Overigens zie ik wel de processor usage over de 55% heen gaan tijdens spelen. Wat betekend 2 cores + een beetje van de 3e. Of eigenlijk allemaal een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Zit echt niet in de quadcore, het komt gewoon niet op alle systemen voor.

Verder ben ik maar ermee gestopt na de ellenlange lijst met problemen. Ondertussen kan ik nog steeds niet online komen, maar eigenlijk boeit het weinig meer. Ik koop games voor de lol, de lol is voor mij snel weg als je uren bezig bent om het geheel werkend te krijgen.

Niet te geloven dat ik 50 euro heb neergeteld voor een versie die in mijn ogen niet eens "alpha" genoemd mag worden. Pure bagger, en heb dit nog nooit meegemaakt met een spel.

COD4 daarna maar eens online geprobeerd en dat werkt vlekkeloos. Makers kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
my 2 cents, voel me echt genaaid eigenlijk met de aankoop van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Eens. Het is nu echt troep.
Ik geef het met de eerste patch (als die ooit nog komt) nog een kans. Als het dan niet veel beter is en er geen dedicated server files zijn gaat ie voor eeuwig de kast in.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De eerste patch is al geweest, de tweede patch komt zeer binnenkort! Tevens komt PunkBuster eraan (wordt al getest online) en komt er een update aan van de server browser in het spel. Oa punkbuster support, de vervelende bug (verspringen bij ping van server) is eruit en nog enkele leuke nieuwe features :)

[ Voor 63% gewijzigd door Stewie! op 20-03-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de reviewcijfers op IGN enzo eigenlijk ook veel te hoog... Een 7,6 is imho echt niet realistisch voor een spel dat in deze staat afgeleverd wordt. Ook op de 360 is het niet bepaald perfect, framerate is daar bagger vind ik. Desalnietemin heeft het zo zijn momenten, alleen is 50/60 euro veel te veel geld voor zoiets als dit.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

DaMorpheus schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:31:
De eerste patch is al geweest, de tweede patch komt zeer binnenkort! Tevens komt PunkBuster eraan (wordt al getest online) en komt er een update aan van de server browser in het spel. Oa punkbuster support, de vervelende bug (verspringen bij ping van server) is eruit en nog enkele leuke nieuwe features :)
Je hebt gelijk, eerste patch, en hotfix, is al geweest. En daarna was het nog steeds niet best.
Ik lees iets te vaak 'komt binnenkort'. Dat zei je over de dedicated server files ook al 18 dagen geleden. Maar helaas.
Ik snap overigens wel dat jij er niets aan kan doen dat het wat lang duurt DaMorpheus ;)

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Lijkt me een beetje een verloren zaak, maar goed als ik het zo lees hebben toch veel mensen hem gekocht. Hoezo ik hem zelf heb gekocht is me eigenlijk nog steeds een raadsel, had liever een sleepers hit van het geld gekocht support ik nog een beetje de ontwikkelaars die wel kwaliteit kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
evilpin0 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:59:
Lijkt me een beetje een verloren zaak, maar goed als ik het zo lees hebben toch veel mensen hem gekocht. Hoezo ik hem zelf heb gekocht is me eigenlijk nog steeds een raadsel, had liever een sleepers hit van het geld gekocht support ik nog een beetje de ontwikkelaars die wel kwaliteit kunnen leveren.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je het de ontwikkelaars kwalijk kan nemen.. Die hebben de kwaliteiten wel, anders krijg je zo'n spel niet eens van de grond.. Het is meer dat ze veel te weinig tijd krijgen cq gerushed worden van hogerhand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Sorry hoor maar als ik helemaal kort wordt aangehouden in me auto en dan als reden opgeef dat ik snel naar huis moet voordat de deur op slot gaat krijg ik ook boze blikken.

Verantwoording van de ontwikkelaar dan hun middelvinger op te steken en te zeggen we hebben nog een jaartje (als het niet meer is in dit geval) nodig om het tunen.

Ik vergelijk het voor het gemak maar ff met een misdrijf want ik voel me namelijk voor 50 e bestolen :P

[ Voor 13% gewijzigd door evilpin0 op 20-03-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 18:21
evilpin0 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:15:
Sorry hoor maar als ik helemaal kort wordt aangehouden in me auto en dan als reden opgeef dat ik snel naar huis moet voordat de deur op slot gaat krijg ik ook boze blikken.

Verantwoording van de ontwikkelaar dan hun middelvinger op te steken en te zeggen we hebben nog een jaartje (als het niet meer is in dit geval) nodig om het tunen.

Ik vergelijk het voor het gemak maar ff met een misdrijf want ik voel me namelijk voor 50 e bestolen :P
Dat is een beetje te kortzichtig van je. Ontwikkelaars geven wel vaker aan dat het niet kan maar dan zet het management toch door. Dat is bij enkele overheids projecten ook gebeurd. Het management wil gewoon niet horen dat software ontwikkeling een lang traject is en dat niet alles kan een bepaald tijdsbestek.

Die ontwikkelaars hebben hier gewoon moeten leveren of de geld kraan ging dicht. Je kunt wel de middelvinger opsteken maar als vervolgens de stekker eruit getrokken wordt en ze ontslaan de afdeling dan heb je daar dus ook niets aan.
De gehele IT en dus ook games sector heeft management lagen nodig die ook verstand van IT hebben zo dat ze kunnen verdedigen waarom iets langer duurt bij de rest van die pruts management lagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Patch nieuws: http://community.kaosstud....php?p=66943&postcount=32

[ Voor 3% gewijzigd door Roppedop op 22-03-2008 10:09 ]

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
MHhh ik begrijp er uit dat zelfs in deze update de boel zeker nog niet in orde gaat zijn, omdat ze al bezig zijn met een volgende patch... Jammer maar dat gaat toch te lang duren vind ik.. Ik sla de game maar over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

QA duurt altijd lang helaas. Ze werken zowat fulltime aan de PC patches nu, ze hebben al diverse gepland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

feit is wel dat de game gewoon veeeel te vroeg gereleased is, dit is niet echt wat ik ervan verwacht had.
Maar het schijnt tegenwoordig normaal te zijn dat de eerste patch al uit is voordat je het spel gekocht hebt.......

Denk dat ze aardig wat potentiele spelers kwijt raken op deze manier.

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:41
Heb het spel geinsgtalleerd op Vista, maar draaien homaar. Complete KAOS forum afgezocht en alle soorten fixes toegepast (XFi kaart uitschakelen) patches geinstalleerd etc. Maar draaien homaar.
Dag 50,- hup zo de sloot in :(
Toch slecht een spel uit te bregnen zonder eerst uitvoerig te hebben getest?!? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Krijg je een bepaalde foutmelding? Ik raad je zeker aan een topic op hun forum aan te maken, ik zal de devs er dan ook direct op wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
bartaa schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:14:
feit is wel dat de game gewoon veeeel te vroeg gereleased is, dit is niet echt wat ik ervan verwacht had.
Maar het schijnt tegenwoordig normaal te zijn dat de eerste patch al uit is voordat je het spel gekocht hebt.......

Denk dat ze aardig wat potentiele spelers kwijt raken op deze manier.
* evilpin0 steekt zijn hand omhoog

na zon bagger ervaring heb ik totaal geen behoefte het een 2de kans te geven. Van een hoop poep maak je geen diamand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
DaMorpheus schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:00:
Krijg je een bepaalde foutmelding? Ik raad je zeker aan een topic op hun forum aan te maken, ik zal de devs er dan ook direct op wijzen.
Is dezelfde melding die zo'n beetje iedereen krijgt dacht ik zo. Hij start gewoon niet op :( Krijg meteen een Windows foutmelding dat het programma is afgesloten zonder dat ik dan ook maar 1 schermpje heb gezien. Overal lees ik dezelfde berichten, sommigen hebben wel baad bij de fixes en in mijn geval werkt dus geen enkele fix. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Heb je toevallig een PhysX kaart in je pc? Kan ook zijn dat je nogmaals de PhysX drivers moet updaten.

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 26-03-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
Nope, geen PhysX kaart hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Update die drivers toch even, FFOW heeft ze nodig om op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
:X ....Had ze niet eens geinstalleerd omdat ik geen PhysX kaart heb.
Hij werkt nu dus wel *O* d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Geweldig _/-\o_

Overigens: normaal worden die tijdens de setup geinstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
Bij mij dus niet?...raar eigenlijk...Maar hij doet het.
Ziet er overigens wel leuk uit. Heb wel een paar min puntjes (je kan bvb niet leanen), maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha

BadMotha

be creative!

Patch nieuws:
http://community.kaosstudios.com/showpost.php?p=66943&postcount=32

ik ben benieuwd.... we zijn precies 1 week verder.... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door BadMotha op 28-03-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op vrijdag komen nooit patches uit. Patchdagen zijn over het algemeen in deze business maandag ( B) ) of dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 14:59

fmb

March 28, 2008 at 3:04 pm · Filed under PC

We are currently in final testing of patch 1.0.2 and as long as no issues are found over the weekend we plan to release early next week. An official announcement including a changelist will be posted as soon as the patch is ready. Watch this site for further updates.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha

BadMotha

be creative!

bij het starten van de game, wordt aangegeven dat er een patch is! hoera!
vervolgens kom je op de downloadsite, waar een downtime van de server is aangekondigt.
8:00 am til 02:00 PM EST.
.... maar helaas;
downtime was tot 02:00 PM EST gepland,
op de KAOS site staat dat de downtime langer duurt.....

"Our downtime for maintenance has been extended. No ETA is currently available."

http://status.kaosstudios.com/?cat=8

o, o, o, ze zijn weer lekker bezig..... :O

[ Voor 30% gewijzigd door BadMotha op 31-03-2008 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Grote update dan ook!
Ik vraag me alleen af waarom ze de versie nummers zo laag houden, bij CoD gaan ze van 1.2 naar 1.3 als ze een spelfoutje fixen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha

BadMotha

be creative!

kan je stellen, dat ie groot is...
ruim 180 MB!!
hij is ondertussen te dowloaden, nu nog hopen dat er speelbare servers zijn.....

[ Voor 3% gewijzigd door BadMotha op 01-04-2008 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Al onze EU servers worden al omgezet naar 1.0.2, USA is ook al zover geloof ik.

Dit zijn de Kaos Official servers ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
en wanneer komen de server files nou die ze hadden gezegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Morgen denk ik. Serverfiles zijn af, ze moeten hem alleen nog even voorzien van een installer en online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Geen dedicated server files, en allleen een paar fixes. Daar zitten we dan een maand op te wachten... :O

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik lees ook niks in de release notes over the texture flickering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
ok 180 mb groot en ik merk nix van die hele patch... ze hebben best wel onbelangrijke stuff gefixt als die notes alles is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

180mb downoad gaat via steam wel erg traag, mijn god :( ik hoopte op een grote patch maar dit zijn kleine fixes

Asus Zenbook i7 256gb

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste