• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:35
Ik heb trailers en screens gezien van deze game, leek me allemaal erg leuk.
Vooral dat je een helicoptertje had die radio grafisch bestuurbaar was om de omgeving etc te verkennen.
Maar nu ik de reacties lees begin ik erg te twijfelen of ik deze game wel ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Waarop zijn de negatieve reacties gebasseerd?
Wanneer ik deze review lees is het vrij positief?

http://www.insidegamer.nl...fuelofwar/recensies/19929

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 21:17
Kheb gisteren mijn eerste potje gespeeld en viel me nix tegen. Ik speelde op de map solar volgens mij, en eindigde 3e. De map was leuk en lekker groot. Ivm de demo zijn er nog veel meer voertuigen, en dat maakt het nog chaotischer. Ik vind het wel wat hebben. Ik kreeg wel direct een patch aangeboden, en zag alleen nog maar games van max.32 spelers. Af en toe toch wel een beetje last van een framedrop. Hoop dat hier nog een patch voor komt. Maar hoop dit weekend wat meer aan spelen toe te komen. Er hadden gisteren in elk geval ongeveer 30.000 mensen de game al gespeeld. Ben zelf erg benieuwd hoeveel de game verkocht gaat worden.
Maar voor de twijfelaar, hou je van BF-achtige veldslagen? Dan is dit zeker de beste game die er te krijgen is op de 360. Tot BF-Bad Company hou ik het nog wel uit met deze game(in combinatie met COD4 uiteraard :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:08:
Waarop zijn de negatieve reacties gebasseerd?
Wanneer ik deze review lees is het vrij positief?

http://www.insidegamer.nl...fuelofwar/recensies/19929
Het zou niet de eerste keer zijn dat een game overhyped wordt in reviews. Hoewel dat hier nog wel mee vind vallen vind ik het op basis van de demo toch echt niet meer dan een heeeeeel mager 6je. Als ik zo lees over de problemen met de PC versie zitten dezelfde problemen als de beta er nog gewoon in.

Ik lees bv op IGN dat Turning Point voor de 360 een 5 krijgt, dat is wat mij betreft ook een schandalig hoog cijfer voor een game waar de gemiddelde mens het 5 minuten mee uit houdt. Wat mij betreft had dat een 3 of 4 mogen zijn, en ffow een 6je.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:48:
[...]

Het zou niet de eerste keer zijn dat een game overhyped wordt in reviews. Hoewel dat hier nog wel mee vind vallen vind ik het op basis van de demo toch echt niet meer dan een heeeeeel mager 6je. Als ik zo lees over de problemen met de PC versie zitten dezelfde problemen als de beta er nog gewoon in.

Ik lees bv op IGN dat Turning Point voor de 360 een 5 krijgt, dat is wat mij betreft ook een schandalig hoog cijfer voor een game waar de gemiddelde mens het 5 minuten mee uit houdt. Wat mij betreft had dat een 3 of 4 mogen zijn, en ffow een 6je.
De game reviewen op basis van de demo? Wordt aub maar nooit reviewer.

Ik heb de game nu een paar dagen. SP is inderdaad kort, maar voor een MP georiënteerde shooter heel netjes. Veel actie, leuk verhaaltje, al met al een degelijke singleplayer.

De MP is waar je de game uiteindelijk toch voor aanschaft. Ivm de demo een hele stap vooruit. Het ziet er iets beter uit, is meer gebalanced en er zijn ruim voldoende officiele deticated severs van KAOS zelf waar geen lag te bespeuren is met 32 man. Dit zie ik andere ontwikkelaars nog niet doen.

Ik zou FFOW een 7,5 geven. Een hele goede eerste grote titel van de heren van KAOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:49:
[...]

De game reviewen op basis van de demo? Wordt aub maar nooit reviewer.

Ik heb de game nu een paar dagen. SP is inderdaad kort, maar voor een MP georiënteerde shooter heel netjes. Veel actie, leuk verhaaltje, al met al een degelijke singleplayer.

De MP is waar je de game uiteindelijk toch voor aanschaft. Ivm de demo een hele stap vooruit. Het ziet er iets beter uit, is meer gebalanced en er zijn ruim voldoende officiele deticated severs van KAOS zelf waar geen lag te bespeuren is met 32 man. Dit zie ik andere ontwikkelaars nog niet doen.

Ik zou FFOW een 7,5 geven. Een hele goede eerste grote titel van de heren van KAOS.
Heb je het over de PC-versie?

En wat geef je BF2 voor een cijfer (ter vergelijk)? En indien hoger: Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 23:19

edward2

Schieten op de beesten

Al bekend hoe laat hij op Steam uitkomt (vandaag?).

[ Voor 3% gewijzigd door edward2 op 29-02-2008 13:05 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit spel ook ranked? Dus dat je net zoals BF2 en Quake Wars kan promoveren? Ik weet wel dat alle wapens die je unlocked hebt weer gereset worden na elk potje.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW-ike
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 18:44
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:49:
[...]

Een hele goede eerste grote titel van de heren van KAOS.
eh... als je bekend bent met BF1942.. de jongens achter KAOS hebben oorspronkelijk de Desert Combat mod ontwikkeld. Toch ook geen kleine prestatie als hobbyisten.
Ze zijn vervolgens een officiele studio gestart, die door Dice gekocht werd, ze hebben voor Dice BF2 ontwikkeld en in de week dat BF2 uitkwam heeft Dice de studio gesloten.
Zeer waarschijnlijk dat ze nu met hun nieuwe studio KAOS daarom via THQ FFOW uitbrengen.

*edit*
@Edward2:
voor valve timezone zie (humoristisch): valve time
of serieus: volgens mij houd Valve de tijdzone van hun hoofdkantoor aan, dan zou er dus PST (pacific standard time) gelden. zie daarvoor: tijdzone kaart

[ Voor 22% gewijzigd door DW-ike op 29-02-2008 15:00 ]

Why run? you'll only die tired......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:31

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:34:
Is dit spel ook ranked? Dus dat je net zoals BF2 en Quake Wars kan promoveren? Ik weet wel dat alle wapens die je unlocked hebt weer gereset worden na elk potje.
PC ranking komt eraan, XBox360 ranking is al actief.

Tevens staat er op de frontpage een artikel over Frontlines, helaas met enkele fouten in tekst en comments:
nieuws: Frontlines ondersteunt vijftig spelers op Xbox Live
  • Er zijn 300 servers online, niet 90 zoals het artikel aangeeft
  • Dedicated servers werken niet op basis van P2P
  • Er is enorm veel aandacht aan performance, vandaar dat elke server de maximale serverkracht krijgt
  • Xbox360 management software made in Holland :Y) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus een ranking waar je kan promoveren en medailles kan krijgen zoals Halo 3 en BF2? Ik wil natuurlijk wel wat terug zien voor al die uurtjes die ik ga knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Je hebt geen unlocks maar achievments op de Xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:24:
Dus een ranking waar je kan promoveren en medailles kan krijgen zoals Halo 3 en BF2? Ik wil natuurlijk wel wat terug zien voor al die uurtjes die ik ga knallen ;)
Ik heb nog geen medailles kunnen ontdekken. Verder wel alle BF2 stats, score per map, gear, ranked en unranked.

Vraagje aan DaMorpheus, weet je ook wanneer we met 50 man op 360 kunnen spelen. Kon gisteren niet kiezen voor meer dan 32 spelers(bij zoekopdracht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het is wel ranked maar je kan niet promoveren als je een bepaald aantal punten hebt net zoals halo3. Dat is jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

mobygo76 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:28:
[...]
Vraagje aan DaMorpheus, weet je ook wanneer we met 50 man op 360 kunnen spelen. Kon gisteren niet kiezen voor meer dan 32 spelers(bij zoekopdracht).
Er zijn op dit moment 4 servers online van 50 spelerslots, alleen unranked. Als deze niet vol zitten kan je ze alleen vinden via Quick Match. De 50 speler functionaliteit is een extraatje! Zoals je op de xbox360 Frontlines hoesjes ziet is de game gemaakt voor 32 spelers. De mensen bij Kaos hebben echter knap werk gedaan de laatste weken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Ik zie de prijs op Steam niet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:59

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Ik ben voorlopig behoorlijk teleurgesteld in Frontlines (PC).
  • Geen in-game voip.
  • Niet duidelijk of je een vijand of teammate killed.
  • Hele simpele server browser.
  • Bij respawn kan je ff niks, behalve doodgeschoten worden.
  • Chat berichten staan door de kill berichten, onduidelijk.
  • Nog steeds geen dedicated server files!
Toch nog iets positief: het draait prima op high settings en het geluid is ook tof.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roppedop schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:01:
Toch nog iets positief: het draait prima op high settings en het geluid is ook tof.
Raketten die langs vliegen, met een surround setje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Roppedop schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:01:
[list]
• Geen in-game voip.
...
Dat meen je niet. Is het weer een soms BF1942 mod?!?!?!?!?!?!?

Nu weet ik niet meer of ik interesse in de game heb. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste potjes online gespeeld (360)
Erg leuk die grote levels, concept van het lijntje verlegen is weer eens wat anders dan shoot it if it moves.
Heb een paar potjes gespeeld met 5 anderen, beetje weinig voor het grote oorlog gevoel maar goed.

Er zijn voldoende voertuigen beschikbaar, en iedereen wil natuurlijk de straaljager.

Ga ik zeker vaker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ Ace heeft spel toch gekocht en dit is even kleine korte bevinding.

+Sound
+De mappen zijn echt goed uitgewerkt en niet als BF 2 waar alleen Strike at karkand werd gevuld
+Level of Detail( De details in spel zijn goed weg gewerkt en het ziet er niet zo kaal uit )

Dikke PLUS punt: 64 man op roundabout is gewoon totaal chaos geen enkel seconde stilte, snelle denkwijzen vereist om er van te genieten want voor je weet vlieger er weer stuk 10 air strikes op je af. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:18:
...
+De mappen zijn echt goed uitgewerkt en niet als BF 2 waar alleen Strike at karkand werd gevuld
...
Hebben ze "oil field" veranderd dan voor de full? Want in de demo/beta was dat maar een grote kale oppervlakte met hier en daar een paar gebouwtjes. Die street ging dan nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bediening van dit spel gaat redelijk vlotjes. Graphics zijn zeker niet top maar kunnen door de beugel. Ben er trouwens nog niet in geslaagd om uit een vehicle te geraken, heel raar. Ditzelfde geldt als je met een vast machinegeweer schiet. Iemand die dit kan beamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 10:59:
De bediening van dit spel gaat redelijk vlotjes. Graphics zijn zeker niet top maar kunnen door de beugel. Ben er trouwens nog niet in geslaagd om uit een vehicle te geraken, heel raar. Ditzelfde geldt als je met een vast machinegeweer schiet. Iemand die dit kan beamen?
Messchien E gebruiker :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Inderdaad. Da's een bug. Gewoon de 'E' blijven gebruiken dan werkt het wel (kan je geloof ik wel ergens in een cfg file werkend krijgen).

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik heb hem sinds gister, en iedere keer als ik die eerste drone oppak in de single player slaat me FFOW vast.

Overigens wat klinken die granaten en granate launchers vet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roppedop schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:28:
Inderdaad. Da's een bug. Gewoon de 'E' blijven gebruiken dan werkt het wel (kan je geloof ik wel ergens in een cfg file werkend krijgen).
Blijkbaar kan je met de toets die je ingesteld hebt voor 'enter' een voertuig binnengaan maar als je deruit wilt moet je 'E' gebruiken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Er is een hotfix uit:

We've released a hotfix for the following issues:
  • SecuROM issue with emulation software which will not allow the game to load.
  • Possible fix for Vista crash related to certain sound cards.
  • NOTE: Patch 1.0.1 MUST be installed before installing this hotfix
http://www.kaosstudios.com/ffow-patches/hotfix101.shtml

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Als iedereen die een bug tegenkomt, zoals die "E" knop bug, het meldt op het Kaos support forum, dan helpt dat zeer zeker. Ook al is het eerder gemeld, als zij zien dat meer (of heel veel) mensen last hebben van de bug, krijgt die prioriteit over andere bugs.

Daarnaast is de bugfix tijd enorm kort bij Kaos, die hotfix is in no-time gemaakt, driekwart van de tijd gaat echter naar verplichte QA extern. Er komen in ieder geval al enkele nieuwe patches aan, sommige sterk gericht op bugfixes, andere om performance verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou nou... ik installeer m. begin campaign, spel bleef om de 5 seconden 2 sec hangen, toen dacht ik... ff patch installen, toen kon ik m niet es meer opstarten en als ik via de cd wou starten (zelfs uninstall) kon ie m op mn HD niet vinden... dus ik ben m nu ff aan t reinstallen in de default directory... dalijk ff patch en hotfix erop ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel raar dat er dergelijke bugs zijn, is het spel misschien niet te overhaast gereleased? Ik las trouwens ook dat er ook iets met de 8 series GeForce kaarten was, dat je je foilage niet op hoog kon zetten o.i.d.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roppedop schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:34:
• SecuROM issue with emulation software which will not allow the game to load.
Ik vind het echt ongeloofelijk dat je als iemand die zn games gewoon koopt gewoon keer en keer genaaid wordt met dit soort gesodemieter :( Laat ze hier eens naar kijken de volgende keer dat ze gaan zeiken over hoe de piracy "de industrie" onderuit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 21:28:
Wel raar dat er dergelijke bugs zijn, is het spel misschien niet te overhaast gereleased? Ik las trouwens ook dat er ook iets met de 8 series GeForce kaarten was, dat je je foilage niet op hoog kon zetten o.i.d.
Ik heb zelf een 8800GTX en wanneer de foilage op maximum staat kan ik 10 sec spelen en blijft het spel 3 sec hangen, dan kun je opnieuw verder gamen gedurende 10 sec en mag je opnieuw 3 sec met je vingers draaien. Als foilage op laag staat kun je vollebak gamen!! Het is trouwens de eerste keer dat ik foilage zie staan bij een game. Iemand een idee wat dit tot het spel bijdraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 00:27:
[...]

Ik heb zelf een 8800GTX en wanneer de foilage op maximum staat kan ik 10 sec spelen en blijft het spel 3 sec hangen, dan kun je opnieuw verder gamen gedurende 10 sec en mag je opnieuw 3 sec met je vingers draaien. Als foilage op laag staat kun je vollebak gamen!! Het is trouwens de eerste keer dat ik foilage zie staan bij een game. Iemand een idee wat dit tot het spel bijdraagt?
plantjes he... maar ja... het is dus eigenlijk meer een bug dan iets anders want het is nogal stierenpoep dat om de 10 sec je game blijft hangen met een kaart zo overpowered als een 8800GTX (heb tzelfde probleem)
een oplossing voor de mensen bij wie de game helemaal crasht: Disable je Ageia PhysX kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zojuist aangekondigd door Kaos, er komen tientallen nieuwe servers aan (en ook nog op nieuwe extra lokaties extra servers)!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joepie... dat ze de ageia en foliage bugs maar fixen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

DaMorpheus schreef op zondag 02 maart 2008 @ 01:25:
Zojuist aangekondigd door Kaos, er komen tientallen nieuwe servers aan (en ook nog op nieuwe extra lokaties extra servers)!!!
Voor de 360 dus.

Voor de PC is dat ook niet echt nodig, ik zie zeer weinig spelers. Als de serverbrowser uberhaupt werkt. Zonder dedicated servers komt er ook geen ondersteuning van clans. Jammer. Maar KAOS was gewoon nog niet klaar met dit spel.
Hoe kan je als team spelen als er geen voip is en alleen de squadleader een enemy kan spotten (en dan alleen voor de squadleden)??

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Weet iemand hoe ik v-sync aan kan krijgen ? Ik zie het nergens in het menu staan. Ik heb echt enorm last van tearing dus vraag me af of het weg kan krijgen.

Alvast bedankt.

Edit: Op de een of andere manier is het na opnieuw opstarten van het spel opgelost. Ik zie er nu eigenlijk niets meer van.

Vind het verder wel een lekker spel om te spelen. Alleen speelt buiten zoveel fijner dan binen. In mijn mening speelt de engine binnen bagger en buiten heerlijk.

[ Voor 45% gewijzigd door PilatuS op 02-03-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:05:
Weet iemand hoe ik v-sync aan kan krijgen ? Ik zie het nergens in het menu staan. Ik heb echt enorm last van tearing dus vraag me af of het weg kan krijgen.

Alvast bedankt.

Edit: Op de een of andere manier is het na opnieuw opstarten van het spel opgelost. Ik zie er nu eigenlijk niets meer van.

Vind het verder wel een lekker spel om te spelen. Alleen speelt buiten zoveel fijner dan binen. In mijn mening speelt de engine binnen bagger en buiten heerlijk.
V-sync is video optie in je driver instelling hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:05:
...
In mijn mening speelt de engine binnen bagger en buiten heerlijk.
...
Lijkt me niet dat dat veel met de engine op zich te maken heeft, aangezien deze game dezelfde engine als o.a. Bioshock gebruikt (Unreal Engine 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:27:
[...]

V-sync is video optie in je driver instelling hoor ;)
Vaak kan je het in het spel instellen. Bij CS:S wil ik geen v-sync en bij andere spellen weer wel. Maar goed het is dus al opgelost.
Lijkt me niet dat dat veel met de engine op zich te maken heeft, aangezien deze game dezelfde engine als o.a. Bioshock gebruikt (Unreal Engine 3).
Volgens mij juist wel. Elke engine wordt wel aangepast per spel. Ook al is het de UT3 engine is ie compleet anders als bij Bioshock. Bij Bioshock is ie echt aangepast voor voornamelijk binnen levels. Bioshock heeft eigenlijk geen enkel buiten leven. Bij FFOW is het bijna alleen buiten en daar is de engine ook voor aangepast. Vandaar dat het in gebouwen behoorlijk slecht werkt maar bij buiten levels er goed.

Ook al is het de UT3 engine is ie toch compleet anders als bij UT3 of Bioshock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het best wel een oké game. Tot nu toe even 10 min SP gespeeld en wat me opviel was het geluid :9 :o Damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vette game en met de ageia physx kaart uitgeschakeld crasht ie niet meer (zo vaak) in Singleplayer.... maar helaasch, de missie Mountain King (nr 7) wilt ie niet laden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Roppedop schreef op zondag 02 maart 2008 @ 11:14:
[...]
Hoe kan je als team spelen als er geen voip is en alleen de squadleader een enemy kan spotten (en dan alleen voor de squadleden)??
Is er iets bekend dat dit nog uitgebreid wordt d.m.v. een patch?
Anders is het zeker de aanschaf voor mij niet waard. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Frank76NL schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:56:
[...]

Is er iets bekend dat dit nog uitgebreid wordt d.m.v. een patch?
Anders is het zeker de aanschaf voor mij niet waard. :/
Patch + DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Wat houdt dit in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Downloadbare content, door tijdgebrek hebben ze sommige content moeten schrappen. (denk ik) en geld.

Wat ik wel zeker weet dat er extra mappen uit gaan komen. ook komt er een competive patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Correct. De extra mappen zijn trouwens ook weer erg cool en groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
DaMorpheus schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:04:
Correct. De extra mappen zijn trouwens ook weer erg cool en groot!
En gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Denk het wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Hoe komen jullie aan die info? Gaat dit dan om de 360 of de PC. Lijkt me handig om dit bij elke post te vermelden want ik snap er soms niks meer van. Of anders 2 topics?

Ontopic. Wat moet ik met nieuwe velden als er geen voip of andere communicatie mogelijkheid zit in het spel. Van www.frontlines.com:
'Advanced team play'
'Squad based voip and more to promote teamwork'
'In a system that inherently promotes teamwork'

Misschien bij de 360 maar toch echt niet bij de PC versie. Er is géén enkele samenwerking (mogelijk). Ja, met teamspeak of in-game chat. :(

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Roppedop schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:56:
Hoe komen jullie aan die info? Gaat dit dan om de 360 of de PC. Lijkt me handig om dit bij elke post te vermelden want ik snap er soms niks meer van. Of anders 2 topics?

Ontopic. Wat moet ik met nieuwe velden als er geen voip of andere communicatie mogelijkheid zit in het spel. Van www.frontlines.com:
'Advanced team play'
'Squad based voip and more to promote teamwork'
'In a system that inherently promotes teamwork'

Misschien bij de 360 maar toch echt niet bij de PC versie. Er is géén enkele samenwerking (mogelijk). Ja, met teamspeak of in-game chat. :(
Viop komt in een latere patch..... |:(
uiteraad op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Roppedop schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:56:
Hoe komen jullie aan die info?
Ik werk enkele weken vanuit de Kaos studios (de ontwikkelaar van deze game) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Nu nog enkele weken?! Dus die dedicated server files hoeven we voorlopig niet te verwachten? :P

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Die files zullen zeer snel uitkomen :)
De bug is bekend, echter de bugfix is vrij veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Ik zie het net: Believe me, it won't take long until they release it to public
Ik geloof je :)

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DaMorpheus:
Heb je ook meer info over die GeForce 8 series problemen? Ik heb én de beta gedaan én de singleplayer demo op de 360 (beide heel erg tof) en wil hem graag halen. Alleens als er nog dergelijke problemen zijn wacht ik daar liever een tijdje mee. Vind je trouwens zelf ook niet omdat er nog dergelijke (eigenlijk best wel schaamtevolle) bugs in het spel zitten, dat ze het misschien wat te snel gereleased hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 21:29
Toch wel jammer dat dit spel een beta indruk achterlaat, er zitten toch echt veel te veel bugs in:

- Invert mouse werkt niet in voertuigen.
- Server browser werkt slecht.
- Crashes

In plaats van nieuwe maps te maken moeten ze eerst maar eens bugs gaan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:03:
[...]

Viop komt in een latere patch..... |:(
uiteraad op de PC.
Is het officiëel bevestigd dat er VOIP wordt bijgevoegd?

En voor DaMorpheus, aangezien je zo dicht bij het vuur zit:

Essentiëel: VOIP waarbij er een apart kanaal is voor een voertuig (land, zee, lucht) tussen de bestuurder en de gunner, zou perfect zijn. Zodat er ook met niet-squad-leden gecommuniceerd kan worden wat essentiëel (en fun) is in deze situatie.

Eventueel als EXTRA: dat VOIP hoorbaar is binnen enkele meters van je virtuele karakter. Zo kun je naast je squadleden, andere teamleden aanspreken en eventueel de vijand dissen (maar natuurlijk ook technisch te beperken tot je eigen team).

En als EXTRA EXTRA: De drones, of aparte drones, die deze VOIP gesprekken kunnen afluisteren wanneer ze binnen hoorbereik zijn. Of richtmicrofoon voor een klasse, zoals de sniper/recon.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hopelijk kun je aan wat touwtjes trekken hiervoor. Ik heb eerder een pol gehouden onder BF2 spelers en daarbij zou de meerderheid (meer dan 80%) dit een goede additie vinden. Voor 35 % zou het zelfs één van dé redenen zijn om het spel te kopen. Let wel dat het hier om een groep die-hard BF2 spelers gaat, aangezien het een BF2-forum betreft en dat ik met dit onderzoek geen representatieve cijfers kon produceren (60 stemmen). Nietemin geeft het een grove indicatie van de ontvangst. http://www.totalgamingnet...n/showthread.php?t=133502
Hoe dan ook, ik zit nog steeds op een spel te wachten die (sommige van) deze features zal implementeren. Hoop dat FFOW deze game zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 18:21
Tja, ik moet zeggen dat het spel gewoon niet af is.

Alles wat al bekend was uit de beta fase is gewoon niet opgelost. Ze hebben het dus maar gewoon uitgebracht en nu is het dus wachten op de fixes. De release datum is gehaald door gewoon een aantal zaken te negeren.

En waar is je online account voor het online spelen? Ik geloof niet dat die er is. Die ene server waar ik ben geweest kon ik gewoon inloggen. Ik had toch wel graag een online profiel op ranked servers gehad.

Komt dat nog dan? Nu is het een beetje een slap aftreksel van Battlefield 2 of 2142. Net als COD 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Vraag me niet waarom, maar Ranked wordt pas in een komende patch geintroduceerd. Dat is inderdaad nog niet af.

geforce problemen zijn volgens mij opgelost, ik hoor er niemand meer over. Check anders ook de troubleshooting forums op http://community.kaosstudios.com/

VOIP voor pc komt er aan (wederom in een patch). De dynamische voip zal waarschijnlijk nooit lukken :P
Sowieso kan je dat goed omzeilen door in Nederlands te praten op een server met buitenlanders ;)

De account die je nodig hebt voor ranked zal in een later stadium pas worden geintroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
DaMorpheus schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:53:
De dynamische voip zal waarschijnlijk nooit lukken :P
Sowieso kan je dat goed omzeilen door in Nederlands te praten op een server met buitenlanders ;)
;( Waarom niet? Is het technisch niet mogelijk? Of gaat het voor Kaos te ver? :?
En wat betreft het omzeilen, ja, dat kan natuurlijk, zoals het nu ook kan bij een (squad)tekstchat. In een echt conflict spreken beide partijen vaak ook een andere taal. Maar goed, desnoods alleen hoorbaar voor je eigen team, dus geen dissen of afluisterpraktijken.

Deze vorm van VOIP geeft je wel veel meer het gevoel dat de andere digitale poppetjes ook echte mensen zijn, veel meer dan door het lezen van de chatteksten. Nu kun je alleen maar standaardteksten horen van ander teamleden buiten je squad, echte stemmen zouden het veel levendiger maken.
Je eigen stem is natuurlijk veel unieker dan dat ene custom geweer (a la COD4).
Want lekker typen naar dat teamlid dat naast je staat. In 95% van de gevallen komt de boodschap niet aan of krijg je niet de kans het af te typen.

En zo'n kanaal voor bestuurder + gunner moet toch wel mogelijk zijn?

Hiermee zou de game zeker BF overtreffen.

[ Voor 24% gewijzigd door FrankNLD op 03-03-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-07 10:25

darthdrinker

HELP!

Heren, heb dit spel al een paar dagen gespeeld maar ik krijg het niet voor elkaar om met de joystick te vliegen....
Ik kan niet zonder joystick normaal vliegen in een heli, laat staan funnelen of evasion.
Weten jullie hoe dit moet??

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Werkt nog niet... komt in een patch.

Vanavond met iemand Frontlines zitten spelen icm met teamspeak. Dan is het toch wel erg tof moet ik zeggen. Hij een tank met een EMP rocket raken en ik er met een precision strike achteraan. Kaboom! :9

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackPredator72
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:34:
Als het geen ranked wordt dan blijf ik gewoon BF2 en 2142 spelen, want 'n beetje domweg alleen maar
'n potje winnen of verliezen net als Counterstrike, daar vind ik nix aan.
Het is nl erg verslavend om alle wapens, rangen, medailles, ribbons en lintjes te halen.

Het ziet er iig wel mooi uit, het speelt ook lekker.

Single player uitgespeeld, ook de 2 extra maps street en village zijn leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel hapert enorm bij mij, direct al bij het opstarten.

heb de patch en hotfix al wel geinstalleerd maar nog steeds geen veranering.

Hier mijn specs:

CPU: E6600 (2,4ghz)
VGA: 8800GTS (320 mb)
MEM:4gb (@ 800mhz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:05:
Het spel hapert enorm bij mij, direct al bij het opstarten.

heb de patch en hotfix al wel geinstalleerd maar nog steeds geen veranering.

Hier mijn specs:

CPU: E6600 (2,4ghz)
VGA: 8800GTS (320 mb)
MEM:4gb (@ 800mhz)
fooliage uit zetten of verminderen? wat je FPS trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is fooliage?

FPS net even na zitten kijken.

Bij opstarten, dus dat plaatje van FFOW met loading rechtsonderin - 60FPS.
Eenmaal in het menu aangekomen 20 -30 FPS.

Opstarten zelf duurt al minstens 5 minuten voordat ik in het menu ben. Lijkt me niet helemaal kloppen denk ik?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:10:
Wat is fooliage?

FPS net even na zitten kijken.

Bij opstarten, dus dat plaatje van FFOW met loading rechtsonderin - 60FPS.
Eenmaal in het menu aangekomen 20 -30 FPS.

Opstarten zelf duurt al minstens 5 minuten voordat ik in het menu ben. Lijkt me niet helemaal kloppen denk ik?
Nee niet echt.... heb dat probleem nog niet gehoord messchien moet je even langs de feedback forum gaan. post daar je probleem dan weten de developers dat ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 23:19

edward2

Schieten op de beesten

Hier heeft het spel 1 dag gedraaid, maar nu de bekende xx has stopped working. En dat is alles wat je aan info krijgt :( :(
Het betreft de Steam versie (onder Vista 64)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 18:21
Ik heb dezelfde mening of het ranked deel.

Als dat er niet snel komt dan blijf ik ook wel bij BF2 en anders COD 4 voor het LAN gevoel.

Ze hebben een paar maand om dit recht te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 14:59

fmb

Spel gekocht en naar 1.0.1. geupdate. Draait prima (XP5000+, 2GB, NVidia 7900GTX 512MB) maar het selecteren van de servers werkt (bij mij althans) nog niet goed. Er wordt telkens een andere server gekozen dan ik wilde en zolang de serverlijst aan het updaten is kun je niet fatsoenlijk een server kiezen (de selectie verspringt steeds). Hoop dat dit snel verholpen wordt in een volgende udpate want online is toch wel het leukste!

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Jep, de serverbrowser ongein staat op #1 om te fixen in de komende patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door het gebrek aan een team-breed voice systeem op xbox (denk ik dat het daar aan ligt iig) heb ik het in ieder geval nog zelden gezien dat er enige teamplay bij komt kijken. Meestal is het 16 loslopende kippen tegen 16 andere loslopende kippen, en dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Op de PC is het niet anders, zo zonde.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Klopt, gisteren een uitnodiging geaccepteerd om meetedoen aan een squad. Staat de leader gewoon bij het landingsbaan van de tegenpartij vliegtuigen neer te schieten met z'n shotgun. 8)7 . Gisteravond trouwens erg vaak eruit gegooid tijdens een game.Dus toen maar weer COD4 tevoorschijn gepakt. De game vind ik wel erg tof, maar is duidelijk iets te vroeg op de markt gebracht. Ik snap het ook wel met BF:BC op komst. Maar toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-06 10:45
Het is wel jammer ja ik wil namelijk een nederlandse clan oprichten. ik heb alles wat ik er voor nodig heb, behalve dan de members.
Maar het belangrijkste is we hebben geen server vanwege dat de dedicated server pack nog niet te downloaden valt.en op teamspeak kunnen we moeilijk met mekaar joinen want bij de ene doet hij het wel en bij de ander niet. Zelf ben ik een doorzetter en zoek ik wel gewoon server waar ik in kan, maar wat ik ook vervelend vind is dat ik bij sommige servers krijg unreachable of dat ik krijg van deze game sessie is voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dwarry schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:04:
Het is wel jammer ja ik wil namelijk een nederlandse clan oprichten. ik heb alles wat ik er voor nodig heb, behalve dan de members.
Maar het belangrijkste is we hebben geen server vanwege dat de dedicated server pack nog niet te downloaden valt.en op teamspeak kunnen we moeilijk met mekaar joinen want bij de ene doet hij het wel en bij de ander niet. Zelf ben ik een doorzetter en zoek ik wel gewoon server waar ik in kan, maar wat ik ook vervelend vind is dat ik bij sommige servers krijg unreachable of dat ik krijg van deze game sessie is voorbij
jah een verveelende kiespijn.. Ace was ook van plan om clan op te zetten ( een serieuze iedergeval) ;)
PM maar ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
Ik wilde dus ook serieuse op zetten ik wil graag meedoen aan die tournament van TGL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik wil deze game ook binnenkort kopen, BF2 wordt ik toch wel erg zat.

Ik zag alleen geen mogelijk om AA aan te zetten, door AA zie je de mannetjes in de verte toch echt een stuk beter.

Speelt erg lekker verder

Edit: hmm zie dat die 50 euro is, vindt het toch meer aanvoelen als een budget spel. Eerst maar ff de SP uitspelen

[ Voor 22% gewijzigd door evilpin0 op 07-03-2008 09:32 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Kijk eens bij play-asia.com of play.com, wat je van ver haalt is lekker (goedkoper).

@DaMorpheus: enig idee waar de dedicated server files blijven?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gister dit spel gekocht, even 5 minuten gespeeld voordat ik naar school ging.
Ziet er veelbelovend uit, ga er straks thuis is uitgebreid voor zitten!

Ik ben benieuwd:)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
Ik vind het best vervelend dat die ranked servers gaan komen. Ik bedoel statpadders zul je krijgen dat BF en cod4 dat nou gedaan hebben .. wat is de functie ervan dit zijn team games het enige waarvoor je BF speeld nu tegenwoordig is tog ook alleen maar de clan wars of licht dat aan mij :S het enige wat ik zou willen zien is een K/D ratio meer niet want dat intereseert mij gewoon nix. en de meeste mensen kijken daarna als ze je in een clan willen hebben. en wie zouden ze daarvoor kunnen gebruiken... Xfire net zoals bij quake 4. dat je gewoon met je eigen Xfire account moet inloggen op frontlines

Het meest eritante nog is dat je die servers moet gaan huren voor een onbetaalbare prijs we kunnen allemaal zelf toch 1 opzetten waarom zijn dan die ranked servers nodig.
laat ze die ranked stuff voor mij maar heeeeeeeeeeeeeeeel lang uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Ranked interesseert me totaal niet. Ik wil VOIP!
Werk je in dit spel ook met squads? Kun je vijanden spotten a la BF2? En kun je als squadleider verschillende opdrachten geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
Frank76NL schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 18:14:
Ranked interesseert me totaal niet. Ik wil VOIP!
Werk je in dit spel ook met squads? Kun je vijanden spotten a la BF2? En kun je als squadleider verschillende opdrachten geven?
ik moet eerlijk zeggen squadplay is wat minder met comands maar dat doe ik toch echt via TS met een clan en spotten neej dat vind ik jammer dat dat nog niet kan, je kan alleen zeggen attack regroup en defend. ik hoop dat het wel gaat lukken om een attack point op de capture point te kunnen selecteren want dat is nog niet helemaal gelukt maar verder gaat het wel steeds sbeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*O* hehe na lange tijd weer goeie clan avontuurtje gehad op de public. we hebben gelijk twee leuke dingen gevonden en dat is voetbal en alahh-akbar.

Ga niet zeggen wat! geef jullie alleen een duw in de goeie richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb in FFOW gewoon een beetje last van FrameDrops op mijn xbox360:| Hoe kan dat nou weer?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennus2006 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 12:04:
Ik heb in FFOW gewoon een beetje last van FrameDrops op mijn xbox360:| Hoe kan dat nou weer?
Brakke code gok ik :) Er zit volgens mij ook een optie "optimize framerate" ofzo in die standaard op ON staat. Vind ik ook wat raar in een console game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
dennus2006 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 12:04:
Ik heb hier echt heel weinig last van.Heb alleen lag als je op een us server speelt. Het blijft wel een onwijs tof spel. Ben alleen benieuwd hoeveel het spel is verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Handig om te volgen: http://status.kaosstudios.com/

Our login servers will be offline for maintenance between 8:30 am (EST) and 11 am (EST) on Monday, March 10th and Thursday, March 13th, 2008.
During this time you may not be able to join online games or may lose connection with online games you are playing.
This only affects PC players.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
dat zijn toch tde tijden dat wij op school zitten of werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Dwarry schreef op zondag 09 maart 2008 @ 01:07:
Maar dan weten we in ieder geval dat er iets gebeurt. :)

Net ff Solarfield gespeeld, erg gaaf met al die voertuigen. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door fmb op 09-03-2008 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
Er gebeurt wel iets maar dan hoop ik ook dat die vrijdag al emteen een patch is of zaterdag anders hebben we er ook niet zo heeel veel aan he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dwarry schreef op zondag 09 maart 2008 @ 01:07:
11 AM EST is 5 uur Nederlandse tijd :)
Dan zijn er al een berg spelers online :P

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 09-03-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Dat er nog steeds geen dedicated server files zijn is klote. Maar DIT is helemaal waardeloos.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roppedop schreef op zondag 09 maart 2008 @ 13:17:
Dat er nog steeds geen dedicated server files zijn is klote. Maar DIT is helemaal waardeloos.
Ja ze hebben iets te letterlijk geport vanaf de 360 volgens mij. Op de 360 zal je niet echt een pnkbuster ofzo nodig hebben, maar om het nou op de PC uit te brengen zonder enige vorm van cheat-protectie kan vandaag de dag gewoon echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hou die aankondigingen van Mitch maar in de gaten mbt anti-cheat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarry
DaMorpheus schreef op zondag 09 maart 2008 @ 12:03:
[...]

11 AM EST is 5 uur Nederlandse tijd :)
Dan zijn er al een berg spelers online :P
owh jah tuurlijk stom, ik vegat tijd verschil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
na een uurtje online spelen is mijn indruk: weg gegooit geld.
Kwaliteit komt niet eens in de buurt van 1942...

alles straalt b-kwaliteit uit

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

DaMorpheus schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:29:
Hou die aankondigingen van Mitch maar in de gaten mbt anti-cheat ;)
Ik ben bang dat het too little too late gaat worden. Er is geen teamplay, geen voip, niet ranked, geen anti cheat, geen fatsoenlijke serverbrowser, geen dedicated serverfiles.

Als er al een community was gaat ie vrij snel dood. :'( Ik hoop dat ik heel erg ongelijk krijg.

www.oldskoolnl.nl

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste