Zal wel weer de schuld van de PS3 zijn die zo moeilijk te programmeren is, vaker gehoord...

Verwijderd
De uitgever (was het nou Ubisoft of THQ?) zat toch in de financiële problemen waardoor ze een aantal afdelingen hadden gesloten? Onder andere Stuntman, Juiced en FFoW?DaMorpheus schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:06:
Nee, het probleem is anders in dit geval, kan het helaas niet zeggen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Nee de demo op de PC. En die is alleen maar online. Ben een echte pc gamert, console is een vloekwoordDaMorpheus schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:04:
Demo? Op de xbox360 single player?
Er komt binnenkort een zeer leuke xbox360 multiplayer aan
Dat nieuws stond 3 weken geleden ook al op de site van FFOW zelf.KillaH87 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:47:
PS3 versie is gecancelled:
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=32381
maakt mij niet zoveel uit, ik heb de demo op de 360 gespeeld en ik vond het niet echt een leuk spel en ... die ook wel op de PS3 uit
Dat is de betaVerwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 09:39:
[...]
Nee de demo op de PC. En die is alleen maar online. Ben een echte pc gamert, console is een vloekwoord.
THQ heeft alleen de PS3 versie van Frontlines gecanelled, die had enorme achterstand op de 2 andere platformen.TroonStaal schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:09:
[...]
De uitgever (was het nou Ubisoft of THQ?) zat toch in de financiële problemen waardoor ze een aantal afdelingen hadden gesloten? Onder andere Stuntman, Juiced en FFoW?
Of praat ik nu poep? Het stond eergisteren op de frontpage iig.
Ah okee, dus voor de pc komt ie nog wel. Komt er ook nog iets van een CE oid uit? Dat vind ik altijd leukDaMorpheus schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:35:
[...]
THQ heeft alleen de PS3 versie van Frontlines gecanelled, die had enorme achterstand op de 2 andere platformen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 25-01-2008 15:38 ]
Verwijderd
Ach beta of beta demo, niet veel verschil in
CE = Collectors Edition.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:32:
[...]
Ach beta of beta demo, niet veel verschil in. Beter brengen ze wel snel een echte demo uit. (Dus de grapichs op full detail en zonder de rits debug code.
En CE?
[ Voor 54% gewijzigd door Stewie! op 06-02-2008 23:13 ]
Ik wil ook werken in de game-industrieDaMorpheus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:12:
Oh wat wordt deze game leuk! Het zal veel mensen gaan verrassen!
Heeft nog iemand vragen voor de ontwikkelaar? Ik werk volgende week vanaf hun kantoor aan iets heel spannends en kan best een mini interviewtje doen!
[ Voor 27% gewijzigd door PulsatingQuasar op 07-02-2008 21:21 ]
Geen bron. Alleen als je ziet wat ze nog wilden aanpassen( tenzij ze besluiten dit in een patch te doen) en dat dat dan 2 weken moet kosten.....ik denk het niet.
minimaalrkomduur schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:27:
[...]
Geen bron. Alleen als je ziet wat ze nog wilden aanpassen( tenzij ze besluiten dit in een patch te doen) en dat dat dan 2 weken moet kosten.....ik denk het niet.
Er is minimaal 2 weken nodig om de schijfjes te maken, de hoesjes te regelen en de zooi te distribueren naar importeurs en wederverkopers.
Ook hoor je ze niet over een mogelijke gold deze week dus dan gaan we zeker al maart in.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 09:30 ]
Iemand nog vragen?DaMorpheus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:12:
Heeft nog iemand vragen voor de ontwikkelaar? Ik werk volgende week vanaf hun kantoor aan iets heel spannends en kan best een mini interviewtje doen!
[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 13-02-2008 20:31 ]
quote: Stealth97Mitch Gross, Community Manager from Kaos Studios, has informed us that the PC Multiplayer Demo for Frontlines: Fuel of War will be released on March 11, 2008 at 1pm EST and will contain the maps Invasion and Oilfield.
[box]Many people have been asking and we're happy to announce that we will be releasing a PC multiplayer demo of Frontlines: Fuel of War on Tuesday, March 11, 2008 at 1pm EST.
This PC multiplayer demo will be based on the final version of the game and feature an all-new map "Invasion" in addition to the final "Oilfield" map. We will be posting more information on how to get the demo as well as a list of fixes and changes that have been made since the last beta patch, as we get closer to the release of the demo.
Kaos Studios and THQ would also like to thank you for all of your time, effort, and enthusiasm during the Frontlines beta. As part of our preparation for the demo, we will be bringing the open beta servers offline on Monday, February 18, 2008 at 11pm EST. Your participation during the beta has been extremely helpful and we again thank you for all your time and efforts.
The forums at http://community.kaosstudios.com will stay open in the meantime and we will post any updates about the demo there. We are planning a "Fight the Devs" beta event for Monday. Watch the forums for more info shortly.
Thanks and see you on the frontlines![/box]
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 13:59 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:26:
vandaag is ie uit toch?
*wacht tot ie op matje valt*
Even klagen..Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:09:
Hmm mjah ik ben ook nog niet echt overtuigd. Ik vind dat de MP demo op de 360 wel al wat beter speelt dan de PC beta, maar ik vind het nog steeds wat te houterig en de levels (met name oil field) te leeg en kaal.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 16:30 ]
Klopt. En het mooie is, dit is pas het begin!mobygo76 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:33:
Het is wel de eerste xbl game waarbij het zoeken van een game gelijk is als op de pc. THQ heeft gewoon 32-slots servers geinstalleerd. Dat vind ik wel een positief iets!
Geluid vol aanzetten en genieten van wat er voor je ogen gebeurdt. De audio is zo goed in deze game, op drukke servers hoor en zie je de intense gevechten. In combinatie met de vertraging en vervorming van het geluid is dit het sterkste punt van de game!Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:09:
Hmm mjah ik ben ook nog niet echt overtuigd. Ik vind dat de MP demo op de 360 wel al wat beter speelt dan de PC beta, maar ik vind het nog steeds wat te houterig en de levels (met name oil field) te leeg en kaal.
Verwijderd
Ok, ik ben wel benieuwd wat er nog aan levels in de "volledige" game zit dan. Ik wacht de reviews wel ff af en haalt het > 7 dan pik ik hem wellicht alsnog wel ff op om te kijken denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:28:
[...]
je weet meer dan ik
[...]
Even klagen..
Oil field is dessert oil map wat verwacht je danmaar in vergelijking met street is het kaal ja!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 20:27 ]
Verwijderd
about the xbox 360 version?mobygo76 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:48:
Ik heb de game gisteravond nog even gespeeld, en na een aantal uurtjes moet ik toch wel bekennen dat ik het een tof spel vind.
Ook grafisch is het niet het meest oogstrelende, en het spel loopt nog niet zo soepel als COD, maar de gameplay is wel super. De bots zijn erg goed, en de map street is toch wel een pareltje. Ik denk dat ik de game wel ga aanschaffen. Ben alleen wel benieuwd of het veel verkocht gaat worden, want zonder genoeg spelers is de community zo dood.......
Wat me opvalt dat de geluiden sterk zijn verbeterd in de MP demo..
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 21:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het spel loopt op mijn PC (AMD 5000+, NVidia 7900GTX) anders erg goed en ik vind de gameplay juist prima. Natuurlijk in het begin even uitvinden hoe alles werkt, maar dat lijkt me normaal.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:27:
Nee hoor het spel is zeker vernieuwend kwa concept maar word echt geen succes , loopt op PC ook zeer moeizaam en speelt daarbij-nog belangrijker) erg warrig
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Verwijderd
Dat heb ik ook wel eens gehad, net alsof er een onzichtbare muur tussenzit (of een hek dat andere openingen heeft dan getekend). Ik hoop dat het testen dit eruit haalt of gehaald heeft en dat de release er geen last meer van heeft.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:37:
Kan ook aan de gebrekkige hit detectie liggen, aangezien ik als sniper al meerdere malen een andere sniper vol in het vizier heb gehad, maar geen een van mijn 5 a 6 kogels als hit registreerden.
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Verwijderd
www.oldskoolnl.nl
beta is paar dagen afgelopenVerwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:48:
Ligt het nou aan mij, of kan niemand meer servers vinden op de beta versie?
Verwijderd
In de 2e week van maart.Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 01:29:
Hmmm, jammer, ik moet nu 2 weken lang elke dag retourtjes voor de trein kopen (16.50 per stuk) omdat een of andere l*l van een conducteur op Valentijnsdag (dat zal dan wel meteen zijn probleem geweest zijn) mijn OV kaart heeft afgepakt. Daardoor kan ik em nu even niet halen, komt/is er wellicht een demo versie?
Verwijderd
Dat mag toch zomaar nietVerwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 01:29:
Hmmm, jammer, ik moet nu 2 weken lang elke dag retourtjes voor de trein kopen (16.50 per stuk) omdat een of andere l*l van een conducteur op Valentijnsdag (dat zal dan wel meteen zijn probleem geweest zijn) mijn OV kaart heeft afgepakt. Daardoor kan ik em nu even niet halen, komt/is er wellicht een demo versie?
Wel jammer, had wel ff zin in het olieveld nu...
Verwijderd
Geen xbox? Die beta of demo wat het ook is werkt volgens mij nog wel.fmb schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:06:
[...]
Wel jammer, had wel ff zin in het olieveld nu...
Helaas (in dit geval), alleen een pc hierVerwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:42:
Geen xbox? Die beta of demo wat het ook is werkt volgens mij nog wel.
Volgens Steam is het op 27 februari beschikbaar.DaMorpheus schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 02:23:
Je kan het maandag ook gewoon op Steam kopen
[ Voor 30% gewijzigd door PulsatingQuasar op 24-02-2008 12:20 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 13:35 ]
Verwijderd
Hij vond de kaart teveel beschadigd, terwijl er alleen een randje was omgebogen >.< Ach ja doe je nu weinig meer aan.Dat mag toch zomaar niet
Door de wat scheve balans ja, maar uiteraard kan daar nog goed aan gewerkt worden. We zien wel na de releaseGame mag nog wel wat aan gesleuteld worden, dus dat er geen gold mededeling zou zijn zou voor mijn gevoel wel terecht zijn. Klaar voor release is het toch nog niet
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik had het over de 360 mp demoDaMorpheus schreef op maandag 25 februari 2008 @ 01:29:
De graphics in de beta waren van lagere kwaliteit dan de graphics in de full game.
Nee, ik werk vanuit de Kaos Studios in New York. Half twee Nederlandse tijd is dus half acht hierVerwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:57:
@Da Morpheus:
kolere....post om 01:29,ben je de hele nacht op of zo....lol
wat ik je wou vragen;heb jij toevallig ook ervaring in modelling /modden,ik ben namelijk nog op zoek naar modders voor Ffow
we hebben al een tournament lopen voor 2142,en gaan Ffow aanpakken voor sponsored laddermatches,en een full scale tournament(sponsored by Kaos...!)
ik ben dus naarstig op zoek naar modders/modelers
Check www.conflict-frontlines.com mocht je interesse hebben,pm mij daar(St.Sabath lead dev) of post in deze post ff....
Sommige delen van de map zijn kapot te maken. 95% van de omgeving niet.SiErRa schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:38:
Heeft FFOW nu wel of niet een volledig vernietigbare omgeving? Aangezien het de UT3 engine gebruikt? Ik kon het uit alle youtube filmpjes namelijk niet echt goed opmaken.
Verwijderd
Meer waarde dat het geen EA is "need to tell more look at the history"SiErRa schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:48:
Dat is wel jammer, want dan biedt het eerlijk gezegd voor mij weinig meerwaarde tegenover BF2142. Of jullie moeten me nog kunnen overtuigen van andere coole features van dit spel
29 februari (check o.a. hier)Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:01:
Niemand die iets weet over de nederlandse release datum?
Of http://www.metacritic.com...ox360/frontlinesfuelofwarmobygo76 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:10:
Er zijn al meerdere reviews:
http://www.gamestats.com/objects/823/823999/
https://www.strava.com/athletes/10490675
Verwijderd
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 19:48 ]
www.oldskoolnl.nl
Ik ben erg benieuwd naar hoe het werkt bij jou. Als ik de ervaring van ulekai lees denk ik toch wel zoiets van "ai, als dat maar goed gaat"Roppedop schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:47:
M'n SE editie is verzonden door play.com. No way back voor mij. De support van KAOS lijkt me nu behoorlijk slecht. Hopen dat het nog goed komt.
Een game gelijk patchen is meestal een slecht teken. En nog steeds geen info over dedicated servers.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 14:06 ]
Grappig zeg. Doe de groeten aan Tim (van MYIS neem ik aan).DaMorpheus schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:17:
[...]
Nee, ik werk vanuit de Kaos Studios in New York. Half twee Nederlandse tijd is dus half acht hier
Ik heb toevallig eea over conflict frontlines gehoord deze ochtend van Tim, ik zal in de middag contact opnemen mbt jullie project.
[ Voor 15% gewijzigd door Dikkie op 28-02-2008 16:44 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 21:08 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq