Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel weer de schuld van de PS3 zijn die zo moeilijk te programmeren is, vaker gehoord... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

DaMorpheus schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:06:
Nee, het probleem is anders in dit geval, kan het helaas niet zeggen.
De uitgever (was het nou Ubisoft of THQ?) zat toch in de financiële problemen waardoor ze een aantal afdelingen hadden gesloten? Onder andere Stuntman, Juiced en FFoW?

Of praat ik nu poep? Het stond eergisteren op de frontpage iig.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:04:
Demo? Op de xbox360 single player?
Er komt binnenkort een zeer leuke xbox360 multiplayer aan _/-\o_
Nee de demo op de PC. En die is alleen maar online. Ben een echte pc gamert, console is een vloekwoord ;).
KillaH87 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:47:
PS3 versie is gecancelled:

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=32381

maakt mij niet zoveel uit, ik heb de demo op de 360 gespeeld en ik vond het niet echt een leuk spel en ... die ook wel op de PS3 uit
Dat nieuws stond 3 weken geleden ook al op de site van FFOW zelf.

Helaas is het wel te merken dat het crossplatform is, het menu in de PC versie is veel te console achtig gebouwd. Te grote knoppen en naar mijn gevoel erg traag, dat verliezen ze in ieder geval al van BF2 waar alle klik knoppies lekker dicht bij elkaar waren gepropt zodat je lekker veel kon klikken en makkelijk kon wisselen in tabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:31

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 09:39:
[...]

Nee de demo op de PC. En die is alleen maar online. Ben een echte pc gamert, console is een vloekwoord ;).
Dat is de beta :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

TroonStaal schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:09:
[...]

De uitgever (was het nou Ubisoft of THQ?) zat toch in de financiële problemen waardoor ze een aantal afdelingen hadden gesloten? Onder andere Stuntman, Juiced en FFoW?

Of praat ik nu poep? Het stond eergisteren op de frontpage iig.
THQ heeft alleen de PS3 versie van Frontlines gecanelled, die had enorme achterstand op de 2 andere platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

DaMorpheus schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:35:
[...]

THQ heeft alleen de PS3 versie van Frontlines gecanelled, die had enorme achterstand op de 2 andere platformen.
Ah okee, dus voor de pc komt ie nog wel. Komt er ook nog iets van een CE oid uit? Dat vind ik altijd leuk :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ja, ik dacht in Europa en Australie dat de CE uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tof! Die komt hier dan ook in de kast :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:23

BaT

Ik heb gister avond de SP demo van deze game gechecked op de xbox360. Het enige wat ik kan zeggen na aanleiding van wat ik heb gezien/gespeeld : Bioshock op het droge, maar dan slechter uitgevoerd.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wacht even de MP demo af, dat wordt een hele grote hit op XBL :)
Ik ben niet geheel onpartijdig hierin, maar ik heb sterk het idee dat de SP demo te gehaast was en de MP demo veel meer features en verbeteringen heeft. Uniek voor XBL is 32 spelers op online servers.

[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 25-01-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach beta of beta demo, niet veel verschil in :P. Beter brengen ze wel snel een echte demo uit. (Dus de grapichs op full detail en zonder de rits debug code.

En CE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:32:
[...]

Ach beta of beta demo, niet veel verschil in :P. Beter brengen ze wel snel een echte demo uit. (Dus de grapichs op full detail en zonder de rits debug code.

En CE?
CE = Collectors Edition.

Overigens leuk om te zien, een filmpje bij Kaos met interview/ingame beelden: http://www.frontlinesfuel...v_On_location_Part_1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Oh wat wordt deze game leuk! Het zal veel mensen gaan verrassen!
Heeft nog iemand vragen voor de ontwikkelaar? Ik werk volgende week vanaf hun kantoor aan iets heel spannends en kan best een mini interviewtje doen!

[ Voor 54% gewijzigd door Stewie! op 06-02-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat die preorder nu maar es op de mat vallen binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nog paar weekjes wachten helaas!
Maar binnenkort is er wel de MP demo op de XBox360!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

DaMorpheus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:12:
Oh wat wordt deze game leuk! Het zal veel mensen gaan verrassen!
Heeft nog iemand vragen voor de ontwikkelaar? Ik werk volgende week vanaf hun kantoor aan iets heel spannends en kan best een mini interviewtje doen!
Ik wil ook werken in de game-industrie ;(

Heb niet echt heel veel vragen, behalve wat er allemaal voor goodies in de CE komen natuurlijk ;)

Ohja, toch wel: In de beta had je geen spawnprotectie, wat het best vervelend maakte als er ergens een camper zat en je geen meter kon lopen of je werd weer omgelegd. Al was het maar een paar seconde, het zou wel prettig zijn.

Nog iets, tijdens het spelen had ik het idee dat de verschillende wapens weinig uitmaakte qua accuraatheid en dodelijkheid. Een assaultrifle was mét gebruik van scope net zo goed, zo niet beter dan een sniper rifle, onder andere omdat je niet zo snel hoeft te herladen. Wordt dat nog uitgebalanceerd? Ik vind het namelijk niet heel logisch dat een klein kaliber net zoveel damage doet als een .50 sniper, so to speak. Tenzij je het hoofd raakt.
Dit is wat ik in het begin opmerkte trouwens, ik heb het nu al een week of twee niet gespeeld wegens tijdgebrek dus het kan inmiddels al wel aangepast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 18:21
Niet om al te negatief te doen maar het ziet er toch echt naar uit dat dit spel niet in februari uitkomt.

Ik schat zelf meer half maart/ eind maart.

Dit is dus ook direct de reden waarom ik geen games meer pre-order tot ik de gold opmerking voorbij zie komen.

[ Voor 27% gewijzigd door PulsatingQuasar op 07-02-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

En wat is je bron? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De gratis MP demo XBOX360 is nu online: http://www.frontlinesfuel...360_Multiplayer_Demo.html

32 spelers maximaal in een server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
Geen bron. Alleen als je ziet wat ze nog wilden aanpassen( tenzij ze besluiten dit in een patch te doen) en dat dat dan 2 weken moet kosten.....ik denk het niet.

Er is minimaal 2 weken nodig om de schijfjes te maken, de hoesjes te regelen en de zooi te distribueren naar importeurs en wederverkopers.

Ook hoor je ze niet over een mogelijke gold deze week dus dan gaan we zeker al maart in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rkomduur schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:27:
[...]

Geen bron. Alleen als je ziet wat ze nog wilden aanpassen( tenzij ze besluiten dit in een patch te doen) en dat dat dan 2 weken moet kosten.....ik denk het niet.

Er is minimaal 2 weken nodig om de schijfjes te maken, de hoesjes te regelen en de zooi te distribueren naar importeurs en wederverkopers.

Ook hoor je ze niet over een mogelijke gold deze week dus dan gaan we zeker al maart in.
minimaal :P 2 weken is al lange tijd. meestal is dacht ik 1 week en 2 weken hoog uit max

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 21:29
Het lijkt erop dat er in ieder geval geen PC demo komt:

Kaos|Mitch — “A PC demo? No.”

http://www.totalgamingnet...php?p=1855533#post1855533

En ook hier wordt het niet tegengesproken:

http://www.frontlineswar....33ef7677feaef8016b7913ec9

Verder hoop ik dat ie over 11 dagen af is maar het blijft wel verdacht stil, dit gebeurde ook met ETQW ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik kan je gerust vertellen dat zonder mededeling van THQ je geen uitstel hoeft te verwachten, net als dat er geen demo zou komen. Lees goed wat ze zeggen op die tweede link die je geeft.
DaMorpheus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:12:
Iemand nog vragen?

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 13-02-2008 20:31 ]

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 21:17
Ik heb de demo nu een paar keer gespeeld, maar ik ben nog niet echt overtuigd. Zeker als je COD4 gewend bent zijn de controls heel anders. Nou vind ik dat nog niet een echt probleem. Maar heb ook al een paar keer lag problemen gehad en het speelt gewoon heel statisch. Ook ben ik regelmatig doodgeschoten, maar had ik werkelijk geen idee hoe en door wie dit gedaan werd. Het idee van het spel vind ik wel heel tof. Het geluid dat die kleine heli's maken is gelijk aan het geluid wat je 's nachts hoort als je in bed ligt en wordt aangevallen door een vliegje. Ik zelf word er erg nerveus van haha.
Grafisch is het ook niet zo spectaculair als COD4, het geluid vind ik wel weer ok. Het klinkt wat blikkerig, maar vind het wel realistisch.

De mp speelt wel veel beter dan de sp demo, maar het voldoet nog niet aan de hoge eisen die ik er van had. Ook wordt het spel nog niet echt veel gespeeld op XBL, ik ben dan ook bang dat het spel vrij snel z'n houdbaarheidsdatum heeft bereikt.
Het is wel de eerste xbl game waarbij het zoeken van een game gelijk is als op de pc. THQ heeft gewoon 32-slots servers geinstalleerd. Dat vind ik wel een positief iets!

Verwijderd

Topicstarter
Begin van de release van de MP demo speelde gelijk al 3000 mensen online of zo... is dat nog omhoog gegaan? "xbox360 dan"

PC demo yes
quote: Stealth97
Mitch Gross, Community Manager from Kaos Studios, has informed us that the PC Multiplayer Demo for Frontlines: Fuel of War will be released on March 11, 2008 at 1pm EST and will contain the maps Invasion and Oilfield.

[box]Many people have been asking and we're happy to announce that we will be releasing a PC multiplayer demo of Frontlines: Fuel of War on Tuesday, March 11, 2008 at 1pm EST.

This PC multiplayer demo will be based on the final version of the game and feature an all-new map "Invasion" in addition to the final "Oilfield" map. We will be posting more information on how to get the demo as well as a list of fixes and changes that have been made since the last beta patch, as we get closer to the release of the demo.

Kaos Studios and THQ would also like to thank you for all of your time, effort, and enthusiasm during the Frontlines beta. As part of our preparation for the demo, we will be bringing the open beta servers offline on Monday, February 18, 2008 at 11pm EST. Your participation during the beta has been extremely helpful and we again thank you for all your time and efforts.

The forums at http://community.kaosstudios.com will stay open in the meantime and we will post any updates about the demo there. We are planning a "Fight the Devs" beta event for Monday. Watch the forums for more info shortly.

Thanks and see you on the frontlines![/box]

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 13:59 ]

Verwijderd

Hmm mjah ik ben ook nog niet echt overtuigd. Ik vind dat de MP demo op de 360 wel al wat beter speelt dan de PC beta, maar ik vind het nog steeds wat te houterig en de levels (met name oil field) te leeg en kaal.

Verwijderd

vandaag is ie uit toch? :)

*wacht tot ie op matje valt*

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:26:
vandaag is ie uit toch? :)

*wacht tot ie op matje valt*
:P je weet meer dan ik
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:09:
Hmm mjah ik ben ook nog niet echt overtuigd. Ik vind dat de MP demo op de 360 wel al wat beter speelt dan de PC beta, maar ik vind het nog steeds wat te houterig en de levels (met name oil field) te leeg en kaal.
Even klagen..

Oil field is dessert oil map wat verwacht je dan :> maar in vergelijking met street is het kaal ja!

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 16:30 ]

Verwijderd

owh neej. never mind 28 februari pas :)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

mobygo76 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:33:

Het is wel de eerste xbl game waarbij het zoeken van een game gelijk is als op de pc. THQ heeft gewoon 32-slots servers geinstalleerd. Dat vind ik wel een positief iets!
Klopt. En het mooie is, dit is pas het begin!
De 32 slot servers draaien extreem soepel, en er zijn wat kleine issues in het vinden van deze 32 slot servers (door de hoeveelheid homemade servers die er draaien).

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:09:
Geluid vol aanzetten en genieten van wat er voor je ogen gebeurdt. De audio is zo goed in deze game, op drukke servers hoor en zie je de intense gevechten. In combinatie met de vertraging en vervorming van het geluid is dit het sterkste punt van de game!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:28:
[...]

:P je weet meer dan ik

[...]

Even klagen..

Oil field is dessert oil map wat verwacht je dan :> maar in vergelijking met street is het kaal ja!
Ok, ik ben wel benieuwd wat er nog aan levels in de "volledige" game zit dan. Ik wacht de reviews wel ff af en haalt het > 7 dan pik ik hem wellicht alsnog wel ff op om te kijken denk ik.

Wat betreft die servers, is het ook zo dat je dedicated kan huren "net zoals op de pc" zegmaar? Dus dat ze binaries releasen ofzo die je ergens kan draaien? Of moet dat dan in de Kaos serverfarm draaien? (of moet je je 360 in een datacenter neer gooien? :) )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 20:27 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

PC servers kan je zelf draaien of huren, Xbox360 servers zijn niet beschikbaar voor de (ver)huur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 21:29
Mitch Gross, Community Manager from Kaos Studios, has sent word that the confirmed ship date for Frontlines: Fuel of War will be February 25th, 2008 for both the PC and Xbox 360. Digital distribution will also be available on this date.

Frontlines: Fuel of War for Xbox 360 and PC will ship on February 25, 2008 and is expected to arrive on shelves in the U.S by the 26th or 27th and in Europe and Worldwide locations by the 29th.

_/-\o_ Binnenkort maar even preorderen denk ik :9

Ik hoop alleen niet dat de pc versie teveel een clone van de Xbox360 wordt. Met COD 4 is dat nog heel goed gelukt, hoewel ik graag iets kleinere crosshairs had willen zien, maar met een hoop andere spellen valt deze conversie minder goed uit. Ik hoop echt op een goede opvolger voor BF2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de MP demo geen voice eigenlijk of zit ik toevallig in games waarbij niemand zn headset aan heeft? :s bij CoD4 heeft altijd minimaal de helft wel voice. Nog ff verder gespeeld, helaas hebben ze ook de sniper niet aangepast. Na schieten beweegt deze heel vreemd en het voelt allemaal niet natuurlijk aan. Als je inzoomed in de verte op brandende autos etc dan zie je de brand ook als een animatie van 1fps ofzoiets. En soms laden de textures van objecten net iets te laat in. Het "algemene" houterige is toch wel iets verbeterd, maar het kan nog wel wat beter wat mij betreft. Qua movement voelt het nog niet zo soepeltjes aan als een BF2. De voertuigen vind ik wel oke.

Besturing van drones hadden ze ook aangepast las ik, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik die moet gebruiken in de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik heb de game gisteravond nog even gespeeld, en na een aantal uurtjes moet ik toch wel bekennen dat ik het een tof spel vind.
Ook grafisch is het niet het meest oogstrelende, en het spel loopt nog niet zo soepel als COD, maar de gameplay is wel super. De bots zijn erg goed, en de map street is toch wel een pareltje. Ik denk dat ik de game wel ga aanschaffen. Ben alleen wel benieuwd of het veel verkocht gaat worden, want zonder genoeg spelers is de community zo dood.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mobygo76 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:48:
Ik heb de game gisteravond nog even gespeeld, en na een aantal uurtjes moet ik toch wel bekennen dat ik het een tof spel vind.
Ook grafisch is het niet het meest oogstrelende, en het spel loopt nog niet zo soepel als COD, maar de gameplay is wel super. De bots zijn erg goed, en de map street is toch wel een pareltje. Ik denk dat ik de game wel ga aanschaffen. Ben alleen wel benieuwd of het veel verkocht gaat worden, want zonder genoeg spelers is de community zo dood.......
about the xbox 360 version?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Online is de game in ieder geval al een hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat me opvalt dat de geluiden sterk zijn verbeterd in de MP demo..
hier goed voorbeeld van FFOW MP xbox 360 demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi mooi, en de geluiden zijn ook veranderd op de pc versie (heb het niet gespeeld sinds mijn pc format iets meer dan een week geleden)? Trouwens, ik heb gemerkt dat de grond-drones vooral in street nogal snel omkiepen of vast komen te zitten. Dat ze niet overal goed kunnen komen c'est tout, maar ik heb gemerkt dat het wel erg veel en makkelijk gebeurde. Ik merk gelukkig ook dat ze goed en vaak gebruikt worden, ik was bang dat die zo'n zinloze gimmick zou worden, maar gelukkig zijn ze een volwaardig (en vrij uniek) gameplay element. Erg veelbelovend, die game. Ik heb al genoeg games van dit genre laten schieten (tot nu toe alle BF's en QW:ET) maar deze ga ik wellicht toch halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Er is geen nieuwe pc versie uit, dus de geluiden zijn nog gelijk. De demo komt pas over geruime tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb BF1942, Bf2 en Bf2142 goed gespeeld (vietnam was me te gay) en toch ga ik deze zeker doen... ik zag de preview en een filmpje en heb m toen meteen gepreordered :P

en mocht je het je afvragen... ik heb geen geldteveel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Die grote verrassing die eraan kwam: http://www.frontlinesfuel...yers_on_the_Xbox_360.html

Op de Xbox360 zijn de multiplayer games nu met maximaal 50 spelers! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morpheus krijgt volgens mij provisie als deze game aanslaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Ik heb net ff de demo gespeeld om xbox360 en het idee is leuk en werkt maar die controls zijn echt klote ik kan er na een uur nog steeds niemand mee raken! Zou wel kome dat ik te veel COD4 aan het spele ben maar het is echt onspeelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor het spel is zeker vernieuwend kwa concept maar word echt geen succes , loopt op PC ook zeer moeizaam en speelt daarbij-nog belangrijker) erg warrig , heb het gevoel dat sommige tweakers gerecruteerd zijn om dit spel maar te promoten , maar nee ik vind dit spel niet HET ! beter gezegd NIET kopen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 14:59

fmb

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:27:
Nee hoor het spel is zeker vernieuwend kwa concept maar word echt geen succes , loopt op PC ook zeer moeizaam en speelt daarbij-nog belangrijker) erg warrig
Het spel loopt op mijn PC (AMD 5000+, NVidia 7900GTX) anders erg goed en ik vind de gameplay juist prima. Natuurlijk in het begin even uitvinden hoe alles werkt, maar dat lijkt me normaal.

Wel heb ik moeite om man tegen man gevechten (van dichtbij) te winnen, maar dat zal wel aan mijn slechte mikken liggen...

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ook aan de gebrekkige hit detectie liggen, aangezien ik als sniper al meerdere malen een andere sniper vol in het vizier heb gehad, maar geen een van mijn 5 a 6 kogels als hit registreerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:37:
Kan ook aan de gebrekkige hit detectie liggen, aangezien ik als sniper al meerdere malen een andere sniper vol in het vizier heb gehad, maar geen een van mijn 5 a 6 kogels als hit registreerden.
Dat heb ik ook wel eens gehad, net alsof er een onzichtbare muur tussenzit (of een hek dat andere openingen heeft dan getekend). Ik hoop dat het testen dit eruit haalt of gehaald heeft en dat de release er geen last meer van heeft.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
hmmmm.....als dit spel al op 25 februari in de winkels moet liggen(in Amerika dan), waar is die gold melding dan? Morgen is het al de 20ste. Het wordt wel heel krap zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat we dit spel toch wel gaan halen, SP beviel me goed, MP demo heb ik alleen bij me broer meegekeken en hij was alleen maar met zijn heli aan het kloten xD.

50 man spreekt me echt gewoon aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:54

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Play.com heeft een special edition voor €38.99 pre-order (PC versie). Goeie deal, maar ik weet nog steeds niet of ik toch maar op de demo ga wachten.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nou aan mij, of kan niemand meer servers vinden op de beta versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:48:
Ligt het nou aan mij, of kan niemand meer servers vinden op de beta versie?
beta is paar dagen afgelopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

En vanaf maandag vind je ze allemaal terug op de volledige versie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, jammer, ik moet nu 2 weken lang elke dag retourtjes voor de trein kopen (16.50 per stuk) omdat een of andere l*l van een conducteur op Valentijnsdag (dat zal dan wel meteen zijn probleem geweest zijn) mijn OV kaart heeft afgepakt. Daardoor kan ik em nu even niet halen, komt/is er wellicht een demo versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 01:29:
Hmmm, jammer, ik moet nu 2 weken lang elke dag retourtjes voor de trein kopen (16.50 per stuk) omdat een of andere l*l van een conducteur op Valentijnsdag (dat zal dan wel meteen zijn probleem geweest zijn) mijn OV kaart heeft afgepakt. Daardoor kan ik em nu even niet halen, komt/is er wellicht een demo versie?
In de 2e week van maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muah, beter dan niets, ach misschien heb ik de volledige versie dan tóch wel. In ieder geval heb ik met de beta genóten ;) Jammer genoeg kan ik Frontlines nu niet met mijn nieuwe grafische kaartje uitproberen. Ach, dat komt dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Je kan het maandag ook gewoon op Steam kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 01:29:
Dat mag toch zomaar niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Wel jammer, had wel ff zin in het olieveld nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fmb schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:06:
[...]

Wel jammer, had wel ff zin in het olieveld nu...
Geen xbox? Die beta of demo wat het ook is werkt volgens mij nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:42:
Geen xbox? Die beta of demo wat het ook is werkt volgens mij nog wel.
Helaas (in dit geval), alleen een pc hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
DaMorpheus schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 02:23:
Je kan het maandag ook gewoon op Steam kopen ;)
Volgens Steam is het op 27 februari beschikbaar.

Ik vindt het allemaal een beetje raar gaan. 25 februari ligt het dus echt niet in de winkels, er is geen gold melding, 27 feb op Steam.

En wanneer is GCShop.nl dan in staat te leveren?

[ Voor 30% gewijzigd door PulsatingQuasar op 24-02-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game mag nog wel wat aan gesleuteld worden, dus dat er geen gold mededeling zou zijn zou voor mijn gevoel wel terecht zijn. Klaar voor release is het toch nog niet :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mag toch zomaar niet
Hij vond de kaart teveel beschadigd, terwijl er alleen een randje was omgebogen >.< Ach ja doe je nu weinig meer aan.
Game mag nog wel wat aan gesleuteld worden, dus dat er geen gold mededeling zou zijn zou voor mijn gevoel wel terecht zijn. Klaar voor release is het toch nog niet
Door de wat scheve balans ja, maar uiteraard kan daar nog goed aan gewerkt worden. We zien wel na de release ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er vorig weekend nog ff mee bezig geweest, ik vind nog steeds wel dat het potentie heeft. Vehicles zijn over het algemeen wel ok (soms lastige besturing) en drones ook wel leuk, alleen spawn kills zijn erg lame, en alle "on foot" combat voelt gewoon niet lekker aan. Ik vind het wel vreemd dat het er op de promo filmpjes WEL goed uitziet. Of de final is compleet anders, of die dingen zijn pre-rendered ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De graphics in de beta waren van lagere kwaliteit dan de graphics in de full game. De game ligt dinsdag in de VS in de winkels en is morgen al te spelen via online winkels waar je de game kan kopen en downloaden, zoals onder andere BestBuy.

Hou de Kaos forums goed in de gaten, veel nieuws morgen en dinsdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Da Morpheus:
kolere....post om 01:29,ben je de hele nacht op of zo....lol
wat ik je wou vragen;heb jij toevallig ook ervaring in modelling /modden,ik ben namelijk nog op zoek naar modders voor Ffow
we hebben al een tournament lopen voor 2142,en gaan Ffow aanpakken voor sponsored laddermatches,en een full scale tournament(sponsored by Kaos...!)
ik ben dus naarstig op zoek naar modders/modelers
Check www.conflict-frontlines.com mocht je interesse hebben,pm mij daar(St.Sabath lead dev) of post in deze post ff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 25 februari 2008 @ 01:29:
De graphics in de beta waren van lagere kwaliteit dan de graphics in de full game.
Ik had het over de 360 mp demo :) De officiele filmpjes zien er vele malen beter uit zowel in algemene zin als in hoe alles beweegt dan de mp demo. (imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:57:
@Da Morpheus:
kolere....post om 01:29,ben je de hele nacht op of zo....lol
wat ik je wou vragen;heb jij toevallig ook ervaring in modelling /modden,ik ben namelijk nog op zoek naar modders voor Ffow
we hebben al een tournament lopen voor 2142,en gaan Ffow aanpakken voor sponsored laddermatches,en een full scale tournament(sponsored by Kaos...!)
ik ben dus naarstig op zoek naar modders/modelers
Check www.conflict-frontlines.com mocht je interesse hebben,pm mij daar(St.Sabath lead dev) of post in deze post ff....
Nee, ik werk vanuit de Kaos Studios in New York. Half twee Nederlandse tijd is dus half acht hier ;)
Ik heb toevallig eea over conflict frontlines gehoord deze ochtend van Tim, ik zal in de middag contact opnemen mbt jullie project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38
Heeft FFOW nu wel of niet een volledig vernietigbare omgeving? Aangezien het de UT3 engine gebruikt? Ik kon het uit alle youtube filmpjes namelijk niet echt goed opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer de release voor nederland is?Wil hem graag halen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

SiErRa schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:38:
Heeft FFOW nu wel of niet een volledig vernietigbare omgeving? Aangezien het de UT3 engine gebruikt? Ik kon het uit alle youtube filmpjes namelijk niet echt goed opmaken.
Sommige delen van de map zijn kapot te maken. 95% van de omgeving niet.
Wat kapot gaat is meestal een muurtje of een andere goede plek om je als infantry te verschuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38
Dat is wel jammer, want dan biedt het eerlijk gezegd voor mij weinig meerwaarde tegenover BF2142. Of jullie moeten me nog kunnen overtuigen van andere coole features van dit spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die drones zijn eigenlijk wel hét speciale aan FFOW, verder is het volgens mij wat dynamischer dan BF door die frontline. Je zit aan de lopende band in de actie.
Verder zag ik hierboven een pre-order staan van ongeveer 40 euro, kun je hem voor die prijs ook in de winkel halen? Zou wel erug mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SiErRa schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:48:
Dat is wel jammer, want dan biedt het eerlijk gezegd voor mij weinig meerwaarde tegenover BF2142. Of jullie moeten me nog kunnen overtuigen van andere coole features van dit spel ;)
Meer waarde dat het geen EA is "need to tell more look at the history"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 23:32
Er is een review al uit voor de 360 verzie

http://xbox360.ign.com/articles/854/854565p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die iets weet over de nederlandse release datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:01:
Niemand die iets weet over de nederlandse release datum?
29 februari (check o.a. hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Waar wordt in NL de CE verkocht? Of is die alleen te bestellen via Play.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Er zijn al meerdere reviews:
http://www.gamestats.com/objects/823/823999/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*UPDATE*

De release is ramp voor PC en beetje voor de xbox 360..
kijk maar op de community forums http://community.kaosstudios.com/index.php

Some goeie statemants.

- What is quality?
Quality is what the customers want

- FFOW is car without wheels

- BF2 has the functionality but ffow has the quality but the functionality is killing fow

Zelf ga ik niet beginnen want ffow mist nu gewoon de functionalieteit maar de inhoud is goed.
maar ze missen gewoon de belangrijkste stuff in de retail versie dus zijn ze plan om te gaan patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een spel wat dus het een en ander mist wat goed moet gaan komen dmv patching, dan pas ik ook, gezeik genoeg gehad met BF2 in het verleden met die patches daar heb ik geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Ik vind dat je zowiezo een modern spel uit 2008 niet echt maar qua kwaliteit nog kan vergelijken met BF2. Daarvoor is hij te oud. Qua gameplay kan nu nog alitjd..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik stond op het punt de SE te bestellen bij Play. Nu weet ik niet of ik moet wachten totdat er een nieuwe CE kom of gewoon die boel maar moet bestellen en daarna patchen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm.... als je die reviews leest heb ik een miskoop gedaan... then again starcraft kreeg in t begin ook 7X en 8X scores ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag gehaald voor de 360, vond de demo leuk, dus..

1e keer dat ik hem opstart, begint het filmpje ontzettend te haperen, vond ik al vreemd.
Maar goed, xbox opnieuw opgestart, fimpje loopt prima,spel begint.....
Ik kan bukken, liggen, granaten gooien en inzoomen... voor de rest werken de controls niet! :/
3 verschillende controllers geprobeerd zonder succes.
Straks nog maar een keer proberen.. *iets met scheepsrecht*

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:54

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

M'n SE editie is verzonden door play.com. No way back voor mij. De support van KAOS lijkt me nu behoorlijk slecht. Hopen dat het nog goed komt.
Een game gelijk patchen is meestal een slecht teken. En nog steeds geen info over dedicated servers.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Roppedop schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:47:
M'n SE editie is verzonden door play.com. No way back voor mij. De support van KAOS lijkt me nu behoorlijk slecht. Hopen dat het nog goed komt.
Een game gelijk patchen is meestal een slecht teken. En nog steeds geen info over dedicated servers.
Ik ben erg benieuwd naar hoe het werkt bij jou. Als ik de ervaring van ulekai lees denk ik toch wel zoiets van "ai, als dat maar goed gaat" :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Third time is a charm..
Ik kan nu zelfs rondlopen *wow*
Het ziet er naar uit dat het nu wel werkt..
Of het ook goed is bekijk ik later wel.

• mobygo76
Zoals deze review zie ik de game ook op basis van de demo.

http://www.insidegamer.nl...fuelofwar/recensies/19929

Game is binnen bij Dim.plus. Dus vanavond maar echt ff testen :)

Verwijderd

Een beetje tegen het einde van de single player campagne, een beetje kort.
Het spel speelt lekker weg, is erg arcade, de ''droids'' stellen ook bijzonder weinig voor.

Het enige gemiste punt wat ik tot nu toe ben tegengekomen is dat als je crouch, je eerst prone moet gaan voordat je weer kan opstaan, je kan niet crouchen en dan weer opstaan.

Je kan oneindig sprinten, en tegelijkertijd herladen.

Ik ben tot nu toe nog geen noemenswaardige game momenten tegengekomen, waarvan ik dacht wow..

Edit: Voor een shooter zit er best weinig wapentuig in het spel, alles is er wel, maar niet in overvloed.
Nieuwe wapens kun je vinden bij basissen.
Maar zo kun je bijvoorbeeld niet de wapens of munitie van tegenstanders oppakken.

En voor een oorlog om de laatste restanten olie op aarde word er aardig veel in benzine slurpende voertuigen rondgereden/vlogen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 14:06 ]

• mobygo76
Deze game koop je natuurlijk ook niet voor de SP, en je kunt wel vanuit ligstand zo weer opstaan, gewoon de runknop indrukken ;)

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:15
DaMorpheus schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:17:
[...]

Nee, ik werk vanuit de Kaos Studios in New York. Half twee Nederlandse tijd is dus half acht hier ;)
Ik heb toevallig eea over conflict frontlines gehoord deze ochtend van Tim, ik zal in de middag contact opnemen mbt jullie project.
Grappig zeg. Doe de groeten aan Tim (van MYIS neem ik aan).
Hij weet wie ik ben :) Zeg de mijn nickname maar.

Tim is tevens owner van 21CW, het toernooi dat de overstap van BF2 naar FFOW heeft gemaakt.
http://21cw.totalgamingnetwork.com/index.php

[ Voor 15% gewijzigd door Dikkie op 28-02-2008 16:44 ]

Verwijderd

Frontlines: Fuel of War is regiovrij, en 34 euro bij play-asia ( Xbox360)

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:21
Als je zijn posts zo herkent, dan weet je ook wat er met topics gebeurt waar men continu op de man speelt. Doe dat daarom niet

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 21:08 ]

3D Print Service || Activated Carbon

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste