Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar daagjes terug de demo gespeeld (360)
Het ziet er best aardig uit al voelde het schieten een beetje houterig.
De AI kan ook nog wel wat werk gebruiken, vaak genoeg meegemaakt dat vijanden van een afstand op mij aan het schieten waren terwijl mijn teamgenoten zo goed als naast hun op ze aan het schieten waren.
Maar ik denk dat dit best een leuke arcade shooter kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:) FRONTLINES OPEN BETA.
quote: Mitch
Afbeeldingslocatie: http://i212.photobucket.com/albums/cc159/KaosMitch/frontlines-explosion.jpg

Open beta is out on Fileplanet! Go there now!

http://www.fileplanet.com/promotions/frontlines/beta/

The NDA is dropped! Share your thoughts, screenshots, movies and more!

The beta forums are now open to everyone! Visit us at http://community.kaosstudios.com/

Take a look at the new beta client on Planet Frontlines - http://www.planetfrontlines.com/

Like the sound effects? Download them at Frontlines Warfare - http://frontlineswar.com/

Fantastic new AU/NZ site launched! - http://frontlines.com.au/

WOOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom alweer alleen te downloaden via fileplanet????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:23:
Waarom alweer alleen te downloaden via fileplanet????
je moet nogs steeds een key krijgen dan moet je wel bij FP inloggen....
maar de beta is hier ook te downloaden : http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=13991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:03

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ace heb je geen snellere mirrors ?
dit is gewoon fileplanet 2 :+

[ Voor 64% gewijzigd door CrankyGamerOG op 15-12-2007 23:37 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé euuh , ik denk dat het hier goed gelezen heb in de reacties maar waar kan dan een key krijgen, die waren toch al allemaal weggegeven , snap niet zoveel van die beta's . Maar een open beta is toch dat iedereen zo'n key kan krijgen ? Srr hoor maar ben nogal onhandig in dit
.

Laat maar is me al gelukt

p.s. Nu kan eindelijk zien of er wel of niet ironsight ingame zit , wel zo belangrijk hier zo persoonlijk .

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerst wat gameplay filmpjes gezien; leek me wel ok toen ("gewone" fps ben ik al tevreden mee; timeshift heb ik me bv ook goed mee vermaakt). Van de week dus maar eens de demo gedownload op de 360. Wat een teleurstelling zeg. Het speelt gewoon echt niet lekker. Moeilijk te omschrijven wat er mist maar het voelt gewoon niet lekker aan. Controls waren ook onhandig vond ik. Nee dit wordt geen kopertje voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:29:
Ik heb eerst wat gameplay filmpjes gezien; leek me wel ok toen ("gewone" fps ben ik al tevreden mee; timeshift heb ik me bv ook goed mee vermaakt). Van de week dus maar eens de demo gedownload op de 360. Wat een teleurstelling zeg. Het speelt gewoon echt niet lekker. Moeilijk te omschrijven wat er mist maar het voelt gewoon niet lekker aan. Controls waren ook onhandig vond ik. Nee dit wordt geen kopertje voor mij.
Ik zeg het nog 1x keer het is een oudere build :P maar mij maakt de xbox 360 niet uit eigenlijk

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Heb deze game eens gespeeld bij de eerste beta. Man man man, zelfs het menu werkte dusdanig niet dat ik doormiddel van pijltjestoetsen en snelle muisbewegingen eindelijk online kon. En daarna, eenmaal online, vielen de graphics echt enorm tegen. Net alsof het op low stond.

Dus nee, deze game raak ik niet meer aan. Het leek me een zeer leuke game, maar als je een beta vrijgeeft met een brak werkend menu, nee dankje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

mjah ik moet zeggen dat het er grafisch bij mij wel ok uit ziet
alleen breek me de bek niet open over hoe lomp dat het speelt , lijkt wel alsof ik met houten poppetjes speel oid.

btw zijn er voertuigen in de open beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CrankyGamerOG schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:30:
mjah ik moet zeggen dat het er grafisch bij mij wel ok uit ziet
alleen breek me de bek niet open over hoe lomp dat het speelt , lijkt wel alsof ik met houten poppetjes speel oid.

btw zijn er voertuigen in de open beta
Ik snap dit even niet je zegt dat het grafish wel oke zit, dus je speelt hem?
maar je weet niet of er voertuigen inzitten :P
MOAW schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:19:
Heb deze game eens gespeeld bij de eerste beta. Man man man, zelfs het menu werkte dusdanig niet dat ik doormiddel van pijltjestoetsen en snelle muisbewegingen eindelijk online kon. En daarna, eenmaal online, vielen de graphics echt enorm tegen. Net alsof het op low stond.

Dus nee, deze game raak ik niet meer aan. Het leek me een zeer leuke game, maar als je een beta vrijgeeft met een brak werkend menu, nee dankje. :P
hee dat noemen we beta kerel niet een beta als ET:QW dat meer een pre-demo was
FFOW was echt nog 6 maanden in ontwikkeling toen de beta werd vrij gegeven. met ET:QW was dat maar 2 maanden.

.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:34:
[...]

Ik snap dit even niet je zegt dat het grafish wel oke zit, dus je speelt hem?
maar je weet niet of er voertuigen inzitten :P

[...]

hee dat noemen we beta kerel niet een beta als ET:QW dat meer een pre-demo was
FFOW was echt nog 6 maanden in ontwikkeling toen de beta werd vrij gegeven. met ET:QW was dat maar 2 maanden.

.
jah had hem 10 sec aan tot ik me bewoog ^^ quit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Ik weet wat een beta is, en hij mag volop fouten bevatten vind ik. Alleen fouten waardoor je amper het spel kan opstarten zijn toch wel heel erg zwak. Ok, als er een keer iets niet werkt reboot je en is het 9/10 weg, alleen het menu probleem bleef ik maar houden.

Wel jammer, maar ach, de game is inmiddels niet meer zo heel intressant (teveel goede games..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MOAW schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:45:
Ik weet wat een beta is, en hij mag volop fouten bevatten vind ik. Alleen fouten waardoor je amper het spel kan opstarten zijn toch wel heel erg zwak. Ok, als er een keer iets niet werkt reboot je en is het 9/10 weg, alleen het menu probleem bleef ik maar houden.

Wel jammer, maar ach, de game is inmiddels niet meer zo heel intressant (teveel goede games..)
http://en.wikipedia.org/w...e_release_life_cycle#Beta

Goeie uitleg. pas als het GOLD is dan verwacht dat mijn game gewoon werkt op je pc als je aan de specs voldoet. zo doen moet je niet klagen want van mij doet het ook niet meer :P. Komt dat Ace een single core heeft maar dat wordt nog gefixd

PS ben geen fanboy kan je zien op de Beta forums wat FFOW lackt nog heel wat voor goeie esport game..(Like I said: They are on the right track )

Beta screens

Stuk sfeervoller dan BF2 met al dat puin, maar er wordt gezegd dat het geen high texture er in zitten net als in de UT3 demo.

http://www.pcgames.de/aid...ntlines_Fuel_of_War-Beta/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:46

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

MOAW schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:19:

Ben het helemaal met je eens, heb 2 eerdere beta's gespeeld. Die waren helemaal niks. Kon niet eens je keys aanpassen.
MAAR! Deze is stukken beter! Als je het een zeer leuke game leek zou ik 'm toch nog eens proberen. Deze beta is prima speelbaar. Er zijn zelfs zat spelers op de servers.
Het zou zeker tof kunnen worden als ie eenmaal af is.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Roppedop schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:43:
[...]

Ben het helemaal met je eens, heb 2 eerdere beta's gespeeld. Die waren helemaal niks. Kon niet eens je keys aanpassen.
MAAR! Deze is stukken beter! Als je het een zeer leuke game leek zou ik 'm toch nog eens proberen. Deze beta is prima speelbaar. Er zijn zelfs zat spelers op de servers.
Het zou zeker tof kunnen worden als ie eenmaal af is.
De game is goed op weg maar geen Bf2 killer omdat het Bf2 meer functionaliteit heeft
daar bedoel ik mee:

- Meer maps
- Battlerecorder
- Geen 16/32 of 64 player range voor maps
- Meerdere wapen mogelijkheden voor de basic kits
- En interface and server broweser moet nog heel wat gedaan worden.

En dan weet ik zeker dat dit goeie Bf killer kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep geen BF2 killer , dus wachten op BF3(hoeft ookNiet want BF is aeen ander sp[elleke)) , maar deze game heeft zeker leuke gameplay en waarschijnlijk koop ik deze wel . Net zoals alle ander nieuwe games moet deze eerst ff vatten en dan is ie echt goed te spelen . Veel mogelijkheden hier en is echt fun .

p.s . Op afstand betuurbare wapens zijn super om te bespelen .

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:11:
Yep geen BF2 killer , dus wachten op BF3(hoeft ookNiet want BF is aeen ander sp[elleke)) , maar deze game heeft zeker leuke gameplay en waarschijnlijk koop ik deze wel . Net zoals alle ander nieuwe games moet deze eerst ff vatten en dan is ie echt goed te spelen . Veel mogelijkheden hier en is echt fun .

p.s . Op afstand betuurbare wapens zijn super om te bespelen .
Nieuw strake build ... whoo ziet er wat beter uit.. of light het aan mij...

Squad
http://www.stage6.com/Gam...ines-Fuel-of-War-Squad-HD
Light vehicle's
http://www.stage6.com/Gam...el-of-War-Light-Armour-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voooral die helikopters op afst. bestuurbaar zijn echt leuk , de rest ook maar ff wennen en je hebt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doxick
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-05 10:34
zojuist de beta gespeeld nadat ik hem hier zag staan, ik wilde wel eens weten of dit inderdaad een bf* killer ging worden: nee dus.

Het draait op de unreal engine, nieuwste unreal engine gok ik zo, zal wel de shit zijn kwa graphics: ook niet -_-

Graphics:
- De graphics zijn ZWAAR outdated als je dit vergelijkt met een unreal tournament 3, het ziet er minder uit dan bf2 in vele opzichten
- Met een bloomfilter ziet het er nog wel leuk uit maar dat komt meer omdat het een stukje 'photo-realisme' toe voegt
- Level of Detail is verschrikkelijk slecht uitgevoerd, een rots transformeert opeens 3 meter voor mijn neus in een nieuwe rots waardoor ik mijn enemy niet meer zag? handig als je sniper bent...
- Textures zijn niet om over naar huis te schrijven, vergelijkbaar met bf2142 op medium.

Dan de gameplay:
+ Super idee van die RC vehicles (heb ze nog niet uitgeprobeerd omdat ik het na 5 minuten snipen zat was)
- Het voelt alsof je een blok lood vooruit moet sjouwen met pinokkio. Het gaat traag, houterig, het reageert niet lekker op je toetsaanslagen.
- Als ik van ladder naar ladder jump over 2 meter verwacht ik niet dood te gaan
- boven aan een ladder blijf je elke keer weer VAST zitten, probeer je los te komen donder je meestal een meter naar beneden en ben je dood (ook zoiets... pak dan opnieuw die ladder vast)
- vehicles reageren niet realistisch, geen idee in welke richting mijn tank rijdt omdat je wel kunt roteren los van je turret maar niet kunt zien waar je vervolgens heen rijdt.

Controls:
+ De menu's navigeren lekker snel (wat je dus gewoon gewend bent van UT) en reageren snel
- je score menu (tab) die komt wel tevoorschijn als je tab drukt, maarrr.... gaat ie ook weg als je loslaat / opnieuw indrukt? soms wel, soms niet
- chatten... als je je toets in drukt: soms wel, soms niet

Physics (PhysX):
- Je moet ageia troep installeren om het te spelen (dat hoefde ik voor Havok en anderen ook niet, dat vind ik dus een minpunt) (nee ik heb geen PhysX kaart)
- Animaties in de verte zien er... NIET uit (als je inzoomt op een tank over 200 meter dan is het net of je naar een stop motion film zit te kijken wanneer deze explodeert)
- Ooit een stuiterende chopper gezien? I did!
- Elke tank klapt hetzelfde uit elkaar, lekker realistisch aangezien dit nou juist een van de verkooppunten van ageia is.
- Zwevende mannetjes aan de randen van gebouwen, niet als ze er half op liggen maar als ze het hele gebouw dus gewoon missen.
- Particles die ik in vele games al veel beter uitgevoerd heb gezien (explosies, "debris", sparks) zonder dat daar PhysX voor nodig was.

Kortgezegd vind ik het idee ontzettend goed maar het is een monster van een product geworden. Op screenshot ziet het er leuk uit en in principe is het vrij vermakelijk als je niet al te veel op details let. Het is al vele malen uitgevoerd en het is ook al vele malen beter uitgevoerd. Hadden ze de gameplay verbeterd dan was het vele malen beter geweest.

Het is inderdaad nog maar een beta maar is dat niet een product wat moet tonen hoe het spel straks werkt en de mogelijkheden er van? Had dan de graphics gelaten voor wat het is en de gameplay verbeterd, dat had het er misschien nog minder mooi op gemaakt maar in ieder geval vermakelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik snap er geen reet meer van in ieder geval. Ik download dus een demo op de 360 zodat ik kan kijken hoe het complete spel is. Alleen nu blijkt dat die demo dus blijkbaar oude meuk is die niet speelt zoals de final game? 8)7

Als dat zo is mogen ze het genie die de demo online gegooid heeft per direct ontslaan; het heeft ze in ieder geval al 1 klant gekost, want ik heb zoiets van ja het zal allemaal wel.

De demo speelde in ieder geval voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 14:59

fmb

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:09:
Als dat zo is mogen ze het genie die de demo online gegooid heeft per direct ontslaan; het heeft ze in ieder geval al 1 klant gekost, want ik heb zoiets van ja het zal allemaal wel.
Het is dan ook geen demo maar een beta.
Ik kan het wel waarderen dat met de beta al online gespeeld kan worden en vind het spelprincipe erg gaaf. Kijk al uit naar de release begin 2008! :9~

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fmb schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:15:
[...]

Het is dan ook geen demo maar een beta.
Ik kan het wel waarderen dat met de beta al online gespeeld kan worden en vind het spelprincipe erg gaaf. Kijk al uit naar de release begin 2008! :9~
Dan heb ik dat ff gemist... Als het er bij staat heb ik er overheen gekeken. Ik zag hem in ieder geval wel gewoon tussen de demo's staan op live. Zal morgen eens kijken of ik ergens het woordje beta zie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:31

Stewie!

Keen must die!

De echte xbox360 demo zal vanzelf wel opvallen..... een leuke nieuwe feature heeft die namelijk die nog geen enkele xbox360 game heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaMorpheus schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:30:
De echte xbox360 demo zal vanzelf wel opvallen..... een leuke nieuwe feature heeft die namelijk die nog geen enkele xbox360 game heeft :)
32 players online mogelijk heden en dicated servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Correct _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat duurde wel lang als je na gaat hoelag PC dat al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 13:28
heeft iemand een key over ?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Deze week is FilePlanet only. Je kan elke woensdag de komende 4-5 weken naar FilePlanet, om 19:00 onze tijd geven ze steeds 10.000 nieuwe keys weg.

Volgende week heb ik er zelf ook 5000 weg te geven op http://www.frontlinesfuelofwar.net in samenwerking met THQ.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik zit nu bij de developers de game te spelen, 't wordt echt steeds beter _/-\o_
Graphics van de eindversie zijn een stuk beter dan de beta 8)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Begin januari hebben wij in samenwerking met The Burning Truth site, http://www.burningtruth.com/, een interview met Art Director Luis Catildi.

Je mag Luis alle vragen stellen met betrekking tot Frontlines en zijn werkt. Post je vragen hier, de beste 5 vragen zullen worden uitgekozen en gesteld worden, en uiteraard zal Luis ze uitgebreid beantwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FRONTLINES: FUEL OF WAR MULTIPLAYER DEMO CONFIRMED FOR XBOX LIVE!
And Kaos Studios have been listening to your feedback...

Xbox 360 owners were able to get an early taste of Frontlines: Fuel of War's single player mode thanks to last week's demo, but the question most people have been asking us is 'Why isn't there a multiplayer demo?' Given Kaos Studios’ heritage, and the fact that Frontlines has been designed to deliver epic multiplayer gameplay supporting 32 players over Xbox LIVE in gigantic open world environments packed with next-gen weapons, drones and vehicles, that's a pretty good question…

So we’re happy to report that a Multiplayer demo is indeed on its way to Xbox LIVE in the New Year, with a number of substantial improvements to graphics, performance and controls. Kaos have been listening very closely to feedback since the release of the single-player demo, and the results should be immediately apparent. Specifically, a slicker, consistent frame rate combined with additional graphical oomph as the code is polished for a February release date, together with a substantial improvement to the control scheme and stick sensitivity.

For a full run-down of improvements, check out Kaos Studio's official comment to CVG.com here . If you have any feedback to add regarding the Beta or Demo, head over to the Kaos community forums here http://community.kaosstudios.com/.

To take part in the Beta, check out CVG.com where there are clients and keys still up for grabs.

http://www.thq-games.com/uk/news/show/3138
Dus: de MP beta (gratis) komt er zeer snel aan op de Xbox360! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05

Goner

What can I do you for ?

Heb op oudejaarsdag bij Fileplanet een beta-key voor de PC versie geregistreerd :

http://www.fileplanet.com/promotions/frontlines/beta/

blijkbaar kunnen ze er daar elke week 5000 weggeven.

Ziet er best leuk uit en speelt lekker, loopt voor een beta soepel, weing/geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Game heeft wel potentie maar:

Nog veel bugs/glitches

Vooral in de street map schiet je op bepaalde plaatsen op een enemy (heel magazijn) maar ze ketsen voor hem af, dit gebeurd vooral bij de stukken beton tegen de gebouwen.
Een hoop glitchers maken hiervan gebruik.

In oilfield is dit minder maar daar werken alle trappen bij de silo's niet helemaal, je kan ook vaak niet fatsoenlijk van de ladders afkomen (val je dood neer)
Ook kun je niet door bladeren van bomen heen schieten, ketsen de kogels ook op af.

Heb al een paar keer midden in een silo gestaan waar ik niet meer uit kon, dit gebeurde na een para drop uit de chopper.

Tank is te zwak
Chopper heeft wel een boost maar die is alleen hoorbaar en de chopper blijft dan net zo sloom vliegen.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 14:05

Goner

What can I do you for ?

Gameplay zal hopelijk ook nog bijgesteld worden hier en daar ; een hoop mensen ergeren zich nu al kapot aan de van afstand bestuurbare drones ... recon drones zijn leuk, maar met deze beesten kun je veilig op je reet achterin blijven zitten en mensen op aftsand killen (alsof snipers al niet erg genoeg zijn).

Maar het spelletje met de verschillende loadouts/roles/classes 'frontlines' is in ieder geval erg leuk en moedigt teamplay aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Met dank aan THQ Benelux: 5000 Frontlines beta keys die per direct gratis beschikbaar zijn op http://www.frontlinesfuelofwar.net/frontlines-beta-keys.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:32
DaMorpheus schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:53:
Met dank aan THQ Benelux: 5000 Frontlines beta keys die per direct gratis beschikbaar zijn op http://www.frontlinesfuelofwar.net/frontlines-beta-keys.php
Bedankt voor de herinnering. Heb me net een beta key gehaald. Ben benieuw wat dit voor spel is heb er eigenlijk nog niet veel van gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bezig met downloaden van de client... Het is ff druk, maar ja... :+

:w @ DaMorpheus

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:32
MAX3400 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:39:
Bezig met downloaden van de client... Het is ff druk, maar ja... :+

:w @ DaMorpheus
Moet je ff hier download gaat super spel als je de dl.uksites.futureus.com
link pakt:

http://www.findfiles.com/...ize=1893556988&db=Mirrors

[ Voor 3% gewijzigd door Bart1983 op 03-01-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bart1983 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:47:
[...]

Moet je ff hier download gaat super spel als je de dl.uksites.futureus.com
link pakt:

http://www.findfiles.com/...ize=1893556988&db=Mirrors
_/-\o_ Thanks... Nog een kwartiertje dus... Maar eerst de file in op weg naar huis en supermarkt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg van i3d spam dat de 5000 keys weggaven. Ik dacht mooi, blijkt dat je ALSNOG op dat verrotte fileplanet in moet loggen om een key te krijgen :/ Kan dat ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Helaas! THQ en FilePlanet werken daarmee samen, je gaat dus eenmalig via FilePlanet. De download kan echter wel bij ons, dus wel snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ff geprobeerd maar het is wat lastig vergelijken met de 360 aangezien dit een compleet andere demo is :/ Het voelt allemaal wel wat minder houterig aan moet ik zeggen, maar ik vind het nog wel heel erg "unpolished". Op dit moment vind ik het meer een soort van battlefield 2 wannabe waar nog een hoop aan gesleuteld moet worden. Aangezien hij al in Februari uit moet komen denk ik niet dat dit een kopertje wordt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 23:32
Met mijn x800 draait het toch van geen meter, dus ik sla deze beta over ;)
Denk dat het wel veel potentioneel heeft, zal zien hoe het is als hij uitkomt voor x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:04

Vrijdag

De Zwarte

Gisteren even gespeeld en hoewel mijn bak het niet heel lekker trekt lijkt het me toch wel een leuk spel :)

/edit:

Heb nu een paar uurtjes de beta getest, hoewel het me wel wat lijkt speelt het echt voor geen meter op mijn pc. Nu is die ook wel een paar jaartjes oud maar kom op, zo slecht is het ding nou ook weer niet:
PIV 2,8c
Radeon 1950 GT
Asus p4p-800
1gb ram
Audigy 2 ZS

UT3 loopt best op dit beestje, maar FFoW op 800x600 met alles op low of uit gaat zo ontzettend traag, vooral als ik net gespawned ben, dan krijg ik de eerste vier/vijf secondes gewoon een diashow. En als je dan ook flink wordt belaagd door die helden van een spawnrapers, tja, dan is de lol er wel gauw af :{

Tevens is het menu vrij langzaam als je je spawnpoints uit kan kiezen. Ik klik de point, moet daarna welgeteld twee tellen wachten en kan dan pas deployen. Makkelijk was geweest als je gewoon kon dubbelklikken.

Dus wat ik graag zou willen zien is: Betere schaalbaarheid, snellere menu's en een vorm van spawnprotectie, dit is soms gewoon kansloos als er ergens iemand in een toren met een sniper zit te campen.

[ Voor 82% gewijzigd door Vrijdag op 05-01-2008 12:28 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Snipers zijn zeer goed. Weet je wat nog beter is? Drones :D

Dat de beta traag draait komt door de berg debug code die erin zit. Ook de graphics zijn verre van optimaal. Ik heb in december een nieuwe build gespeeld, dat zag er al beter uit. De beta is vooral om de gameplay en de bugs in de game en het online gedeelte eruit te halen voordat de game in de winkel ligt. Zie het als een grote online multiplayer en stress test voor het online gedeelte :)

[ Voor 76% gewijzigd door Stewie! op 05-01-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Idd, ik verwacht ook nog helemaal geen perfect lopend spel, tis immers niet voor niets de beta.

Wat ik ook heb gemerkt, maar misschien is dat alleen bij mij zo, is dat als je ingame de resolutie wil wijzigen, het beeld even op zwart gaat en je daarna weer op dezelfde res zit. Doe je dat voordat je een spel ingaat, dan zie je de keuze nog wel. En ik krijg met het wisselen van de res ook groene artifacts. Die verdwijnen wel maar tis toch vreemd.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaMorpheus schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:05:
Snipers zijn zeer goed. Weet je wat nog beter is? Drones :D

Dat de beta traag draait komt door de berg debug code die erin zit. Ook de graphics zijn verre van optimaal. Ik heb in december een nieuwe build gespeeld, dat zag er al beter uit. De beta is vooral om de gameplay en de bugs in de game en het online gedeelte eruit te halen voordat de game in de winkel ligt. Zie het als een grote online multiplayer en stress test voor het online gedeelte :)
jep sommigen zijn nu 64 player servers terwijl de limiet eerst rond de 24 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnt een patch uit te zijn maar ik kan hem niet vinden.
Wie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Geen idee. Ik kan sinds vanochtend in elk geval niet meer connecten met servers. Zie ze wel staan.

Vanavond nog maar eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:00
Net de beta gedownload maar ik kan helaas ook niet connecten. Heb wel 2 filmpjes gevonden op het forum om een beetje een idee te krijgen van het spel:
http://community.kaosstudios.com/showthread.php?t=4212

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:22:
Er schijnt een patch uit te zijn maar ik kan hem niet vinden.
Wie wel?
Niemand, er is namelijk geen patch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Leuk, moet je nou altijd weer betalen voor een beta? Gaat echt helemaal nergens meer over tegenwoordig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
PcManiaxx schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:43:
Leuk, moet je nou altijd weer betalen voor een beta? Gaat echt helemaal nergens meer over tegenwoordig :/
Hoe kom je erbij dat je moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ja, je kan honderd miljard miljoen duizend euro dollar yen betalen! Geen idee aan wie en waarom, want je kan ook gratis de beta spelen. :)
Op Fileplanet of een van de andere sites waar je keys krijgt B)

Hint: http://www.frontlinesfuelofwar.net/frontlines-beta-keys.php, heb nog 2500 keys voor wie ze wilt :)
Downloaden kan ook direct vanaf onze server, hoef je niet bij Fileplanet in de wachtrij te staan. Helemaal gratis en zonder verplichtingen.

[ Voor 62% gewijzigd door Stewie! op 11-01-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is nog wel buggy. Om de zoveel tijd, ook als je respawnt, blijft het hangen. Ook de impact van de wapens kan ik niet helemaal bevatten. Deze demo vind ik geen reclame, maar misschien lossen ze ondertussen nog wat zaken op, hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Lol, Beta!! 8)7 Maar goed, moet zeggen dat ik 'm zeer vermakelijk vind. Alleen jammer dat je niet met je team kan communiceren via een quick voice command of iets dergelijks. Dat vond ik altijd wel handig in battlefield.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:00
Ik kan gewoon nogsteeds niet op een server komen. Ik krijg een mooie serverlijst, dubbel click op een server en er gebeurd niks/nada/noppes.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Niet online
Zelfde bij mij, ook na opnieuw opstarten en installeren werkt het gewoon niet. Het wel een bekend probleem, maar ik heb nog geen een keer kunnen spelen :(
DaMorpheus schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:03:
[...]

Sterker nog: je kan een miljard keer dubbelklikken, maar dat zal nooit werken. Je moet JOIN klikken, onderaan. Simpel :)
Ja, maar dat werkt ook niet

[ Voor 47% gewijzigd door Surgue op 13-01-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

pingkiller schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:31:
Ik kan gewoon nogsteeds niet op een server komen. Ik krijg een mooie serverlijst, dubbel click op een server en er gebeurd niks/nada/noppes.
Sterker nog: je kan een miljard keer dubbelklikken, maar dat zal nooit werken. Je moet JOIN klikken, onderaan. Simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Ik heb vandaag ook zonder problemen gespeeld op mijn nieuwe pc. Zelfs geen enkele vastloper gehad :*) (vorige pc trok het net niet en liep daardoor vaak vast...).

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht wel tot ie hier op mn deurmatje valt (icm pc-gameplay abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fmb schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:19:
Ik heb vandaag ook zonder problemen gespeeld op mijn nieuwe pc. Zelfs geen enkele vastloper gehad :*) (vorige pc trok het net niet en liep daardoor vaak vast...).
Jah kan FFOW niet veel aan doen.

aan de reacties te lezen op community open beta forum luisteren ze ook echt _/-\o_
Ik hoop echt dat een Bf2 killer wordt met de next patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Morgen? ;)

Verwacht niet teveel tijdens de beta, ze willen bewust niet de graphics zover opschroeven zoals in de volledige game.
Kwa gameplay en stabiliteit is er uiteraard wel veel nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Known Issues

• System Spec - AMD Single Core Processors causing issues/unstable and being investigated (No issues with Dual Core AMD Processors).
• Graphics Card - X1800 video cards must run with shadows turned off.
• Servers that use map rotation - map name may not change.

Fixed Issues

• Shader Model 2 support for ATI Cards X800 and higher has been implemented.
• Various client crashes have been fixed.
• Ground and terrain sound effects have been fixed.
• Various sound issues have been fixed.
• Many installer issues have been fixed.
• Various optimizations both server-side and client-side have been added.

Download: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=588

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

[b][message=29426599,noline]DaMorpheus schreef op maandag 14 januari 2008 @
Download: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=588
Hier met dat ding!
Lekker snel trouwens, 1,5 MB/s _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 10:12

Vuurvoske

Nunquam cede!

Het lijkt me een leuk spel, maar elke halve minuut blijft het beeld 5 seconden hangen, weet iemand hoe dit kan? En nog beter hoe ik dit verholpen krijg.

[ Voor 15% gewijzigd door Vuurvoske op 15-01-2008 17:15 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Niet online
Met de patch kan ik nu wel in een server komen. Een paar dingen die mij tegenvallen:

*Console-achtige vormgeving (menu, knoppen en hud)
*De scope van sommige wapens is veel te groot
*Als je het scorescherm bekijkt kun je niet lopen, dat kan bij bijna elk spel wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Surgue schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:34:
Met de patch kan ik nu wel in een server komen. Een paar dingen die mij tegenvallen:

*Console-achtige vormgeving (menu, knoppen en hud)
*De scope van sommige wapens is veel te groot
*Als je het scorescherm bekijkt kun je niet lopen, dat kan bij bijna elk spel wel
wordt aan gewerkt :9

Maar oh god Ace houd van die Fuel air bom and cluser bom .
had net een potje op 48 player server oil field. :)

En die rocket launchers werken ook echt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Lekker he 48 spelers! Over een maandje doen we 64 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaMorpheus schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:20:
Lekker he 48 spelers! Over een maandje doen we 64 :)
:9 Fuel Air bom en je slacht het halve team af.... :+
nee maar ik hoop dat die whiners het spel echt niet gaan verpesten alles is goed balanced.

had net potje waar 4 Fuel air boms tegelijk werd gegooid van iedere hoek van de map :D
Ik dacht _/-\o_ ..

Ik vind het spelletje steeds leuker worden, Ace zal wel binnen kort een filmpje schieten als hij zijn ATI 3870 ophaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vuurvoske schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:15:
Het lijkt me een leuk spel, maar elke halve minuut blijft het beeld 5 seconden hangen, weet iemand hoe dit kan? En nog beter hoe ik dit verholpen krijg.
komt door de hoge grapchis settings schroef deze bij beetje terug tot je daaar geen last meer van heb.
d e bug is bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 18:21
Als ik dit zo lees dan is Fronlines dus nog niet Gold.

Ze moeten komende week dan ook echt Gold gaan anders geloof ik niet dat ie op 15 feb te leveren is. Ik heb intussen wel geleerd niet eerder te pre-orderen totdat het spel ook echt Gold is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De game wordt ook niet op 15 februari geleverd, de release date is twee weken later. Tevens is een hoop code bewust uit de beta gehouden, denk aan andere mappen, hogere graphics en andere kleine zaken. Een beta is om de gamecode/engine en de gameplay te testen.

[ Voor 51% gewijzigd door Stewie! op 20-01-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 18:21
DaMorpheus schreef op zondag 20 januari 2008 @ 12:14:
De game wordt ook niet op 15 februari geleverd, de release date is twee weken later. Tevens is een hoop code bewust uit de beta gehouden, denk aan andere mappen, hogere graphics en andere kleine zaken. Een beta is om de gamecode/engine en de gameplay te testen.
Huh. 8)7 Gisteren is er nog een trailer uitgekomen met de opmerking dat het spel 15 feb leverbaar is.

http://www.gamershell.com/news/44823.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

8)7 Raar
Vorige week zei THQ nog dat het 29 februari zou worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:47:
8)7 Raar
Vorige week zei THQ nog dat het 29 februari zou worden 8)7
Tjah... als verstokt gamer van BF2 zit ik ondertussen al tijdje te wachten :) op iets nieuws zodat me nieuwe pc ook eindelijk heel de tijd gaat zitten zweten in een vette online game. En op CoD 4 ben ik toch alweer uitgekeken. En hoop nog steeds echt op die 15e.

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik kan het morgenavond met zekerheid vertellen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:18:
[...]

Tjah... als verstokt gamer van BF2 zit ik ondertussen al tijdje te wachten :) op iets nieuws zodat me nieuwe pc ook eindelijk heel de tijd gaat zitten zweten in een vette online game. En op CoD 4 ben ik toch alweer uitgekeken. En hoop nog steeds echt op die 15e.

;) liever niet.. maar jah KAOS weet wat de problemen zijn.
HUD interface en serverbrower en nog wat tweakjes.

Ace heeft is net klaar met recorden van street op 20 man server maar lijkt wel 32 man ser ver :*) door de frontlines..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:32:
[...]

;) liever niet.. maar jah KAOS weet wat de problemen zijn.
HUD interface en serverbrower en nog wat tweakjes.

Ace heeft is net klaar met recorden van street op 20 man server maar lijkt wel 32 man server :*) door de frontlines..
Kijk natuurlijk wacht ik ook nog wel 2 weken als dat de problemen goed oplost, al zullen er altijd bugs blijven bestaan (welke game kent ze eigenlijk bijna niet ;), en kom niet met DUNE2000 ;) )

Misschien krijg je er weer een shirt bij net zoals bij CoD 4.;)

Maar het mooist zou zijn als ie gewoon de 15e in de winkel ligt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:38:
[...]

Kijk natuurlijk wacht ik ook nog wel 2 weken als dat de problemen goed oplost, al zullen er altijd bugs blijven bestaan (welke game kent ze eigenlijk bijna niet ;), en kom niet met DUNE2000 ;) )

Misschien krijg je er weer een shirt bij net zoals bij CoD 4.;)

Maar het mooist zou zijn als ie gewoon de 15e in de winkel ligt.
Nou erger dan Bf2 is het niet en dat is al een grote improvement. :)
(Edit) video convertor crasht telkens :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:32:
Ace heeft is net klaar met recorden van street op 20 man server maar lijkt wel 32 man ser ver :*) door de frontlines..
Elke keer als ik een server selecteer die Street als map heeft kom ik gewoon in Oil Field. Hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fmb schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:21:
[...]

Elke keer als ik een server selecteer die Street als map heeft kom ik gewoon in Oil Field. Hebben meer mensen dat?
Ik had er last van... ik dacht dat ik me filters maar wat anders heb ingesteld voor zover ik weet heeft dat het probleem voor mij verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Me FFOW public game filmpje.... :) zonder edit's(lui)
http://www.veoh.com/videos/v32933532YW8znX2

[ Voor 140% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:53
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:50:
Me FFOW public gaeme filmpje.... :)

[[url="<embed src=\"http://www.veoh.com/videodetails2.swf?permalinkId=v32933532YW8znX2&id=5192095&player=videodetailsembedded&videoAutoPlay=0\" allowFullScreen=\"true\" width=\"540\" height=\"438\" bgcolor=\"#000000\" type=\"application/x-shockwave-flash\" pluginspage=\"http://www.macromedia.com/go/getflashplayer\"></embed><br/><a href=\"http://www.veoh.com/\">Online Videos by Veoh.com</a>"]video[/url]]
zo te zien werkt die niet:P
direct linkje?

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
stftweaker schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:52:
[...]

zo te zien werkt die niet:P
direct linkje?
was the video tag aan het testen maar pakt dus alleen maar youtube en video google ect. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 10-09 19:18
Net een paar rondjes gespeeld maar ik moet zeggen dat ik positief verrast ben.

Speelde soepel hier (Q6600 @ 3GHz, 2 GB PC8500, X1900XT, alles maxed out @ 1680x1050).
Nou hadden een paar uit de clan last met lag en 100% processor verbruik.... allemaal mensen met Vista. Zijn er meer mensen die dit probleem ondervonden hebben?

Ik ben in ieder geval benieuwd naar het eindresultaat, mogelijk een om te kopen. Ik wacht het eindresultaat en de meningen af.

Hoe zit het nou trouwens met de multicore support? Klopt het dat het spel gebruik maakt van mijn Quad? Want ik heb net met Everest een rondje gelopen en zie dat op alle 4 de cores de percentages wisselen. Hoogste was total usage 57% (Core #1 57%, #2 57%, #3 52%, #4 67%).

[ Voor 24% gewijzigd door Suicyder op 23-01-2008 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Suicyder schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 00:22:
Net een paar rondjes gespeeld maar ik moet zeggen dat ik positief verrast ben.

Speelde soepel hier (Q6600 @ 3GHz, 2 GB PC8500, X1900XT, alles maxed out @ 1680x1050).
Nou hadden een paar uit de clan last met lag en 100% processor verbruik.... allemaal mensen met Vista. Zijn er meer mensen die dit probleem ondervonden hebben?

Ik ben in ieder geval benieuwd naar het eindresultaat, mogelijk een om te kopen. Ik wacht het eindresultaat en de meningen af.

Hoe zit het nou trouwens met de multicore support? Klopt het dat het spel gebruik maakt van mijn Quad? Want ik heb net met Everest een rondje gelopen en zie dat op alle 4 de cores de percentages wisselen. Hoogste was total usage 57% (Core #1 57%, #2 57%, #3 52%, #4 67%).
Jep draait op de UT3 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat UT3 wel als een tiet draait op mijn e6850@3,7 en met FFOW dus waardeloos loopt. Beta he zullen we maar denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dat zullen we inderdaad denken. Er draait enorm veel debug code mee, uiteraard draait het geheel dan minder soepen. Stabiliteit is de kern in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 10-09 19:18
Naja.... stabiel draait het spel hier in ieder geval. Op wat artifacts van mijn niet al te beste X1900XT na dan (maar dat is mijn probleem :+ ).

Iets wat ik nog wel als serieus aandachtspunt zie is de serverbrowser, deze doet er nogal lang over de servers te listen, daarnaast gaat hij elke keer opnieuw listen als ik ook maar iets aantik.

Maargoed, paar rondjes gedaan weer vanmiddag op street, leuk om een beetje met die drones rond te knarren en een heleboel mensen ermee uit te schakelen. Wel moet ik nog wennen aan alle andere opties en heb ik de 1e fuelbomb ook gekopt (auw).

Al die extra delen zoals drones, meerdere airstrikes etc maakt het wel zo dat je echt in een goed team moet zitten, want als je eenmaal alles op je af krijgt ben je ook heel snel dood.

1 heel goed punt wat veel spellen niet goed doen, bij FFOW moet ik echt op mijn tegenstander mikken als ik hem wil raken en ervoor mikken als hij rent, dat ben ik met BF2/CSS niet meer gewend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me video ook geuplade op steage6.. is een stuk betere kwaliteit.
maar helaas had ik originele al weg gegooid dus het ziet er nog steeds niet echt top uit maar beter dan veoh.
http://www.stage6.com/use...-of-war-beta-(map-street)
Suicyder schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:45:

1 heel goed punt wat veel spellen niet goed doen, bij FFOW moet ik echt op mijn tegenstander mikken als ik hem wil raken en ervoor mikken als hij rent, dat ben ik met BF2/CSS niet meer gewend :P
Een Bf2 moe je juist erachter mikken :> CSS er zeker tussen in }:O

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:18:
[...]
En hoop nog steeds echt op die 15e.

Duidelijk is er: niet de 15e :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:28:
[...]
Ik had er last van... ik dacht dat ik me filters maar wat anders heb ingesteld voor zover ik weet heeft dat het probleem voor mij verholpen.
Ja, inderdaad, niks bijzonders aan de filters gewijzigd en ik kom er wel in. Maar vind het olieveld toch wat leuker, Street is wel erg klein (de "vorige street" was veel leuker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:46:
[...]

Duidelijk is er: niet de 15e :Y)
Te jammer.. maar goed ben nu toch al de demo aan het grijs spelen, dan houden we dat nog wel even vol.

Vooral de WC assault drone is erg vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Demo? Op de xbox360 single player?
Er komt binnenkort een zeer leuke xbox360 multiplayer aan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:28
PS3 versie is gecancelled:

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=32381

maakt mij niet zoveel uit, ik heb de demo op de 360 gespeeld en ik vond het niet echt een leuk spel en als iemand een multiplatform spel cancelled voor 1 platform kan dat meestal 2 dingen betekenen, er zijn wat zakken geld heen en weer gegaan maar dat lijkt me sterk of ze hebben zelf ook niet echt vertrouwen in die game, als die goed genoeg zou zijn dan kwam die ook wel op de PS3 uit

[ Voor 67% gewijzigd door iwaarden op 24-01-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nee, het probleem is anders in dit geval, kan het helaas niet zeggen.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste