ik wil me misschien wel melden
Verwijderd
dan stemmen we met zijn allen op jouH2opoloër schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:05:
Mmm.. zit met hetzelfde ideeH2opoloër schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:05:
En wie gaat de opstelling ingeven?
Verwijderd
t lijkt me handiger om dat mij te laten doen omdat ik V speel. Maar discussies enz. gaan natuurlijk gezamelijk 
we kunnen ook zoiets doen als jluiqido ofzo doet. Hij doet alles open op het HoG forum
we kunnen ook zoiets doen als jluiqido ofzo doet. Hij doet alles open op het HoG forum
Verwijderd
ik stem op de gene die zich als eerste van got fed aanmeldeH2opoloër schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:25:
t lijkt me handiger om dat mij te laten doen omdat ik V speel. Maar discussies enz. gaan natuurlijk gezamelijk
Tsja, ben ik deels met je eens, al bepaalt je divisie niet altijd je vaaridgheid. En misschien stemt dit een beetje voor mijH2opoloër schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:25:
12-12-2006 Elected as U-20 Coach in Lubnan.
10-04-2006 Elected as Nat. Coach in Lubnan.
Het is natuurlijk maar een Bananenrepubliek zoals velen zeggen, maar kan altijd bijdragen aan onze positie.
Natuurlijk is het vervolgen van HoG een must.
Verwijderd
laten we eerst maar eens een plan maken. Het is ook het beste als iedereen van GoT op de eerste dag van het stemmen te stemmen. Daardoor komen we in het top 10 lijstje en krijgen we al wat bekendheid
@hierboven. Dat van lubnan heb ik gezien
werkt alleen maar mee exp exp exp
@hierboven. Dat van lubnan heb ik gezien
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 16:31 ]
Ik geloof dat je zo'n 800 stemmen nodig hebt om het te worden. Ook al zou iedereen van GoT op jou/jullie/heinH2opoloër schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:30:
laten we eerst maar eens een plan maken. Het is ook het beste als iedereen van GoT op de eerste dag van het stemmen te stemmen. Daardoor komen we in het top 10 lijstje en krijgen we al wat bekendheid
@hierboven. Dat van lubnan heb ik gezienwerkt alleen maar mee exp exp exp
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Hoe heb je dat gedaan?TheKeeper schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:28:
[...]
Tsja, ben ik deels met je eens, al bepaalt je divisie niet altijd je vaaridgheid. En misschien stemt dit een beetje voor mij
12-12-2006 Elected as U-20 Coach in Lubnan.
10-04-2006 Elected as Nat. Coach in Lubnan.
Verwijderd
Klopt wel, maar als iedereen de eerste dag stemt kom je inderdaad bij de top 10. Dan zien andere mensen je ook en lezen je toespraak. Dat kan ook weer een aantal stemmen opleveren. Daarna moet iedereen gewoon een lobby starten in zijn andere (kleinere) feds om stemmen binnen te krijgen. Alleen met die 2 maatregelen kom je al een stuk dichter in de buurt.Sandyman538 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:47:
[...]
Ik geloof dat je zo'n 800 stemmen nodig hebt om het te worden. Ook al zou iedereen van GoT op jou/jullie/heinstemmen, dan nog heb je die extra stemmen nodig.
Korte versie: kennis en dan connecties.
Lange versie: Daarvoor was ik al gevraagd om het Marokkaanse NT te leiden. Had ik me 5 seizoenen geleden daar kandidaat gesteld, was ik BC geweest van Marokko, maar ik vond toen dat ik nog te weinig van het spelletje wist. Toen de BC van Libanon door GM's gelockt werd, was er zeer snel een nieuwe BC nodig en ben ik door 2 Libanese gebruikers gevraagd. De ene wilde het daarna wel weer proberen als BC en mocht ik de U-20 overnemen. De vorige U-20 coach onderhield namelijk helemaal geen contact met de BC en de gebruikers en haalde soms wat vreemde acties uit.
Nee jongens, ik heb een beter plan. Ik stel me gewoon beschikbaar.
H2O wordt mn persoonlijk adviseur en Keeper.... jaja, de keeperscout
Nee even serieus, als er echt concrete plannen zijn om een GoTter naar voren te schuiven, dan vind ik wel dat we er met zijn alleen achter moeten gaan staan
Edit: En ohja, dan natuurlijk niet H3!N naar voren schuiven, want dan wordt het natuurlijk nooit wat.
H2O wordt mn persoonlijk adviseur en Keeper.... jaja, de keeperscout
Nee even serieus, als er echt concrete plannen zijn om een GoTter naar voren te schuiven, dan vind ik wel dat we er met zijn alleen achter moeten gaan staan
Edit: En ohja, dan natuurlijk niet H3!N naar voren schuiven, want dan wordt het natuurlijk nooit wat.
[ Voor 55% gewijzigd door Joss op 16-03-2007 20:15 ]
Voel ik polletjes aankomen?
Eerst of we het moeten doen en daarna als er een meerderheid is: wie?
Eerst of we het moeten doen en daarna als er een meerderheid is: wie?
Moeten doen is wat mij betreft geen vraag, het kan altijd en de harde kern zal de nodige steun verlenen. Ik wil wel concrete plannen zien van diegene die zich naar voren willen schuiven (met alle respect, als je lager zit dan de VI zou ik zeggen, laat dat plan maar achterwegen), zodat we het ook kunnen rechtvaardigen naar de HT community. Dan zullen we wel zien wie we als GoT gaan steunen (en ik hoop dat dan diegene die niet gekozen wordt binnen GoT ook zo groot is om die steun te leveren
)
Opzich boeit het nationale elftal mij verder bijzonder weinig.
Verwijderd
kijk nou zeg je eindelijk iets waar ik het mee eens ben.Joss schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:31:
Moeten doen is wat mij betreft geen vraag, het kan altijd en de harde kern zal de nodige steun verlenen. Ik wil wel concrete plannen zien van diegene die zich naar voren willen schuiven (met alle respect, als je lager zit dan de VI zou ik zeggen, laat dat plan maar achterwegen), zodat we het ook kunnen rechtvaardigen naar de HT community. Dan zullen we wel zien wie we als GoT gaan steunen (en ik hoop dat dan diegene die niet gekozen wordt binnen GoT ook zo groot is om die steun te leveren)
Dank je voor je vertrouwenJoss schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:31:
Moeten doen is wat mij betreft geen vraag, het kan altijd en de harde kern zal de nodige steun verlenen. Ik wil wel concrete plannen zien van diegene die zich naar voren willen schuiven (met alle respect, als je lager zit dan de VI zou ik zeggen, laat dat plan maar achterwegen), zodat we het ook kunnen rechtvaardigen naar de HT community. Dan zullen we wel zien wie we als GoT gaan steunen (en ik hoop dat dan diegene die niet gekozen wordt binnen GoT ook zo groot is om die steun te leveren)
Hoe zat het ook alweer met wedstrijdinkomsten van een PD?
Krijg ik de helft, 2/3e of alles (als thuisspelende)?
[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 16-03-2007 21:47 ]
60 procent dacht ik.Joss schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 21:47:
Hoe zat het ook alweer met wedstrijdinkomsten van een PD?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Het zal de helft worden denk, uit de regels:
Competitiewedstrijden
Het thuisteam krijgt alle inkomsten.
Bekerwedstrijden
Het thuisteam krijgt 2/3 van de inkomsten, de uitploeg 1/3.
Vriendschappelijke en kwalificatiewedstrijden
Inkomsten worden gelijk verdeeld.
***** GoTtrick Nieuws *****
GoTtrick heeft er een nieuwe feature bij!
Vanaf vandaag is het mogelijk om je doelstellingen voor komend seizoen door te geven zodat deze voor iedereen eenvoudig terug te kijken zijn en te vergelijken met anderen. Ook zal dit dienen als een archief van voorgaande seizoenen zodat je over een paar seizoenen je doelstellingen van eerdere seizoenen nog terug kunt kijken.
Tevens kan je aangeven of een doelstelling behaald is of niet.
Kijk snel op GoTtrick onder GoT Teams en dan bovenaan.
PS, mocht je nog wat missen over deze feature of iets anders missen op GoTtrick zelf, of je hebt een op- of aanmerking, aarzel niet en neem in welke vorm dan ook contact met me op! Zie GoTtrick voor contact gegevens!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Super dat ideeen zo snel doorgevoerd kunnen worden!Brainpower schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 01:00:
GoTtrick heeft er een nieuwe feature bij!
Vanaf vandaag is het mogelijk om je doelstellingen voor komend seizoen door te geven zodat deze voor iedereen eenvoudig terug te kijken zijn en te vergelijken met anderen. Ook zal dit dienen als een archief van voorgaande seizoenen zodat je over een paar seizoenen je doelstellingen van eerdere seizoenen nog terug kunt kijken.
Tevens kan je aangeven of een doelstelling behaald is of niet.
Kijk snel op GoTtrick onder GoT Teams en dan bovenaan.
PS, mocht je nog wat missen over deze feature of iets anders missen op GoTtrick zelf, of je hebt een op- of aanmerking, aarzel niet en neem in welke vorm dan ook contact met me op! Zie GoTtrick voor contact gegevens!
Het idee erachter was zeg maar om de 2 hattrickloze weken aan het einde van het seizoen een beetje door te komen door hier over te babbelen. Vaak werden er op het forum wel wat loze stellingen neer geplant aan het einde of het begin van het seizoen, wat achteraf gezien de doelstellingen waren, en dat die allemaal behaald waren, of niet. Nu kun je aan het begin van het seizoen de doelstellingen op gottrick invoeren, en dan ook aan het eind van het seizoen aan de rest laten zien dat je alle doelstellingen hebt behaald of niet!
Contact opnemen kan hier ook toch?
Het federatie-plaatje mag wel eens geupdate worden, de laatste cupwinner verandert toch niet (en dat vind jij vast niet erg), want vorig seizoen heb je hem niet geupdate 
@Sandy; niet iedereen heeft 2 'hattrickloze' weken
. Morgen een PDtje en over 11 dagen alweer de eerste bekerwedstrijd
@Sandy; niet iedereen heeft 2 'hattrickloze' weken
[ Voor 23% gewijzigd door Joss op 17-03-2007 10:48 ]
Gelukkig zijn we niet allemaal zo sterk als jij, en heb ik dus wat langer vrij van hattrick...Joss schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 10:45:
@Sandy; niet iedereen heeft 2 'hattrickloze' weken. Morgen een PDtje en over 11 dagen alweer de eerste bekerwedstrijd
UiteraardJoss schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 10:45:
Contact opnemen kan hier ook toch?Het federatie-plaatje mag wel eens geupdate worden, de laatste cupwinner verandert toch niet (en dat vind jij vast niet erg), want vorig seizoen heb je hem niet geupdate
Verwijderd
haha onder de gordel. héérlijk! ik sluit me ook volledig bij je aan sandySandyman538 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 10:49:
[...]
Gelukkig zijn we niet allemaal zo sterk als jij, en heb ik dus wat langer vrij van hattrick...
Ik zat niet op mn eigen PC toen ik het bekeek, dus het lijkt me sterk dat het in de cache stondBrainpower schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:35:
[...]
UiteraardMaar dat plaatje is allang geupdate hoor... Doe eens een CTRL-Refresh in alleen dat scherm
Verwijderd
Even een totaal ander iets, hoe zijn de meningen over het nieuwe leven inblazen van de GoT-Toto??
dat zou ik erg leuk vinden. vond de toto altijd erg leuk namelijk.
Ik zou zeggen, start een pollVerwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 18:11:
Even een totaal ander iets, hoe zijn de meningen over het nieuwe leven inblazen van de GoT-Toto??
Verwijderd
Inderdaad, die toto miste ik al. Vond ik "vroeger" altijd erg leuk 
Ik heb mn doelstellingen ook meteen ingevuld, leuke ideeën allemaal.
De GoT Fed, altijd in beweging!!Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 21:37:
Inderdaad, die toto miste ik al. Vond ik "vroeger" altijd erg leuk
Dat ziet er iig veel belovend uit
Ik zou voor mezelf wel 'ja' tegen de toto willen zeggen, maar ik weet van mezelf dat ik na verloop van tijd toch weer ga gokken, en dat ik er geen tijd meer in steek. Toto is dus niks voor mij, maar aangezien de animo is het denk ik wel goed om er weer nieuw leven in te blazen.
@Brainpower: werd dat vroeger ook niet op gottrick.bitxs.com geregeld? Met automatisch optellen enzo?
@Brainpower: werd dat vroeger ook niet op gottrick.bitxs.com geregeld? Met automatisch optellen enzo?
Verwijderd
ik heb nee gestemd omdat ik zelf er niet aan mee doe(nooit gedaan ook, niet mijn ding), maar opzich is het wel leuk om weer een toto te hebben.
Matchid: 112965328
Voor hen die niks te doen hebben en doelloes aan het surfen zijn op HT
Speel tegen een couterteam, dus het kan alle kanten op, helaas....
Sta iig al op 1-0, dus al 1 counter geneutraliseerd als die komt
Edit1: 1-1...
Edit2: 2-1
Voor hen die niks te doen hebben en doelloes aan het surfen zijn op HT
Speel tegen een couterteam, dus het kan alle kanten op, helaas....
Sta iig al op 1-0, dus al 1 counter geneutraliseerd als die komt
Edit1: 1-1...
Edit2: 2-1
[ Voor 23% gewijzigd door Joss op 18-03-2007 20:42 ]
Ja is volledig geautomatiseerd op GoTtrickSandyman538 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:46:
Super. Misschien dat Kilverdo dan even contact met jou op moet nemen?Brainpower schreef op zondag 18 maart 2007 @ 20:54:
[...]
Ja is volledig geautomatiseerd op GoTtrick
@totoplan: ik zou wel wedstrijden in de toto doen waar iedereen wat mee heeft. Vroeger zaten er namelijk allemaal wedstrijden van eredivisieteams, 2e klasse teams etc. Persoonlijk volg ik dat totaal(!) niet. Het is denk ik leuker om wedstrijden van GoT'ers uit te zoeken.
Niet allemaal toch? Waren toch altijd 2 wedstrijdjes eredivisie, maar voornamelijk GoT-ers?Sandyman538 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:01:
[...]
Super. Misschien dat Kilverdo dan even contact met jou op moet nemen?
@totoplan: ik zou wel wedstrijden in de toto doen waar iedereen wat mee heeft. Vroeger zaten er namelijk allemaal wedstrijden van eredivisieteams, 2e klasse teams etc. Persoonlijk volg ik dat totaal(!) niet. Het is denk ik leuker om wedstrijden van GoT'ers uit te zoeken.
Ik pleit dan iig ook voor 100% GoT-wedstrijden. En niet teveel van mensen die we nooit langs zien komen
Nee inderdaad, mijn idee. Hoe het 'vroeger' precies was weet ik niet meer, maar ik weet wel dat ik dan totaal onbekende teams aan het bekijken was, hoe ze het de afgelopen wedstrijden hadden gedaan, ratings, verwachtingen, en daar dan de toto op bepaalde. Veel werk, voor teams die me helemaal niet interesseren... Actieve GoT'ers in de tot gooien is inderdaad veel leuker.Joss schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:07:
[...]
Niet allemaal toch? Waren toch altijd 2 wedstrijdjes eredivisie, maar voornamelijk GoT-ers?
Ik pleit dan iig ook voor 100% GoT-wedstrijden. En niet teveel van mensen die we nooit langs zien komen
Verder lijkt het me een puik plan om het dan van de grond te krijgen voordat het seizoen begint, zodat we aan het eind van het seizoen ook een echte toto winnaar aan kunnen wijzen
Zo, tegenstander met 5-2 van de mat gespeeld. Nog een jaartje V, here I come stay
Promotiewedstrijd gewonnen met 1-2. Wel mazzel gehad met de matchengine want mijn tegenstander was een stuk sterker. Maar het ging niet om het spel maar om de knikkers
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Het was inderdaad al mijn idee om interessante wedstrijden uit te zoeken voor de Toto. Wedstrijden van vooraanstaande bekende GoT-ers. En natuurlijk belangrijke en/of spannende wedstrijden zoals nummer 1 tegen nummer 2 e.d.Sandyman538 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:01:
[...]
Ik zal heb even via HT contact opnemen opgenomen met BrainP.
We hebben het eind vorig seizoen meende ik ook gehad over het herleven van de toto. Toen waren we er echter nog niet uit hoe de invulling moest zijn. Kan morgen die posts wel eens opzoeken.
Unknown
Waarom zou je een oude post op willen zoeken, waarin in iets staat waar we niet in geinteresseerd zijn? Volgens mij zijn we het nu wel redelijk eens hoe het er uit moet gaan zien, of zit ik er nu naast?Quintus schreef op maandag 19 maart 2007 @ 01:22:
We hebben het eind vorig seizoen meende ik ook gehad over het herleven van de toto. Toen waren we er echter nog niet uit hoe de invulling moest zijn. Kan morgen die posts wel eens opzoeken.
Toto's zijn altijd leuk, zolang het 'te doen' is om de wedstrijden te bekijken, maw niet te veel wedstrijden per keer. Ik zal iig mee gaan doen 
En Alltid had gelijk, ben in de juiste competitie terecht gekomen. Handhaving is wrs wel easy, met een bot, en met een paar zwakkere teams. Met een beetje geluk kan ik een gooi doen naar kampioenschap, echter is mijn team nog lang niet klaar voor een VI, dus weet niet of dat wel zo verstandig is.
En Alltid had gelijk, ben in de juiste competitie terecht gekomen. Handhaving is wrs wel easy, met een bot, en met een paar zwakkere teams. Met een beetje geluk kan ik een gooi doen naar kampioenschap, echter is mijn team nog lang niet klaar voor een VI, dus weet niet of dat wel zo verstandig is.
Verwijderd
Speel je nou om te promoveren of om niet te degraderen?majoh schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:10:
Toto's zijn altijd leuk, zolang het 'te doen' is om de wedstrijden te bekijken, maw niet te veel wedstrijden per keer. Ik zal iig mee gaan doen

gewoon er voor gaan, anders kan je er beter mee stoppen
Ik speel om zo ver te komen als ik kan, en zoals ik zei kan dat zelfs promotie betekenen, denk alleen niet dat ik mezelf zou kunnen handhaven in de VI...Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:03:
[...]
Speel je nou om te promoveren of om niet te degraderen?![]()
gewoon er voor gaan, anders kan je er beter mee stoppen
Verwijderd
stel je toch eens voor dat promoveerdmajoh schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:32:
[...]
Ik speel om zo ver te komen als ik kan, en zoals ik zei kan dat zelfs promotie betekenen, denk alleen niet dat ik mezelf zou kunnen handhaven in de VI...

Nounou, ben echt niet de enige die zich afvraagd of snelle promotie goed voor je is...Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:25:
[...]
stel je toch eens voor dat promoveerd![]()
![]()
![]()
daar moet je toch niet aandenken?
haha daar was ik ook bang voor, ik promoveerde ook ineens uit de VII naar de VI. wat een zorgen maakte ik me tegen het eind van het seizoen, toen ik maar bleef winnen. normaal gesproken zou mn team ook te zwak zijn en ik heb een piepklein stadion, gelukkig zitten er 2 botteams in mn nieuwe competitiemajoh schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:10:
Met een beetje geluk kan ik een gooi doen naar kampioenschap, echter is mijn team nog lang niet klaar voor een VI, dus weet niet of dat wel zo verstandig is.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
ja precies. dat was de voornaamste rede nooit mee te doen voor mij. teams die ik niet kennen boeien me ook niet. als alle teams bekend zijn is het een stuk interessanter.Sandyman538 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:01:
[...]
hattrick is traag zeg!
19-03-2007 Je fanclub heeft er 5 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 150 € op voor de clubkas.
18-03-2007 Je hebt een speler verkocht en 1 023 000 € ontvangen.
18-03-2007 Je bent gepromoveerd naar een hogere divisie en je hebt 10% meer supporters erbij gekregen. De nieuwe supporters hebben totaal 6 060 € voor hun clubkaart betaald.
18-03-2007 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 60 450 €.
18-03-2007 Je hebt 60 000 € ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
18-03-2007 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 € aan prijzengeld.
kijk dat begint iig goed.
ben het even kwijt: kan ik nu al een trainee halen of moet ik een weekje wachten? geen zin in dat ie meteen 18 wordt
[awards]
waren er vroeger niet meer awards? een met het leukste PB? of hebben we die afgeschaft?
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 12:27 ]
Ja, die heb ik 3x op rij gewonnen, toen mocht ik hem houden zeg maar...Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:11:
[...]
waren er vroeger niet meer awards? een met het leukste PB? of hebben we die afgeschaft?
Hmm, dit is mn YP:
Loïc van de Ruit
TSI = 1 870, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Nu train ik ook nog scoren, maar vraag me toch af...moet ik hem verkopen omdat ik eigenlijk een 17 jarige met goed wil dit niet al 18 wordt straks...of gewoon toch blijven trainen tot een respectabel verkoopniveau?
Loïc van de Ruit
Nu train ik ook nog scoren, maar vraag me toch af...moet ik hem verkopen omdat ik eigenlijk een 17 jarige met goed wil dit niet al 18 wordt straks...of gewoon toch blijven trainen tot een respectabel verkoopniveau?
Weg ermee, zou mijn advies zijn. Koop je volgende week mooi een 17-jarig goed traineetje voor, heb je veel meer aan.Brainpower schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:07:
Hmm, dit is mn YP:
Loïc van de Ruit
Dat is ook precies wat ik ga (lees: probeer te) doen... Ga me ook zeker niet express van promotie afhouden, dat wil ik ook niet. Maar ja, beetje zorgen maken om mn teampje doe ik altijdph4ge schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:46:
[...]
haha daar was ik ook bang voor, ik promoveerde ook ineens uit de VII naar de VI. wat een zorgen maakte ik me tegen het eind van het seizoen, toen ik maar bleef winnen. normaal gesproken zou mn team ook te zwak zijn en ik heb een piepklein stadion, gelukkig zitten er 2 botteams in mn nieuwe competitie. Moraal van het verhaal; gewoon altijd willen winnen, kijk maar waar het schip strandt.
Komend seizoen zit ik dus met drie teams die ooit in de VI.770 gespeeld hebben in dezelfde divisie. Statistisch gezien zowat onmogelijk!
Is er hier nog iemand verhuisd naar de nederlandse antillen trouwens?
Is er hier nog iemand verhuisd naar de nederlandse antillen trouwens?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Poll: Hoeveel wedstrijden in de toto en wel of geen Ere.wedstrijde
• 8 wedstrijden, geen eredivisie
• 10 wedstrijden, geen eredivisie
• 12 wedstrijden, geen eredivisie
• 8 wedstrijden, 2 eredivisie
• 10 wedstrijden, 2 eredivisie
• 12 wedstrijden, 2 eredivisie
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Mijn voorkeur gaat persoonlijk uit naar 8 wedstrijden, geen eredvisie
Edit: Uiteraard onder voorbehoud... Mocht er een hele spannende kampioenswedstrijd in de Eredivisie plaatsvinden kan ik alsnog besluiten om, bij wijze van uitzondering, een eredivisie wedstrijd ertussen te zetten...
• 8 wedstrijden, geen eredivisie
• 10 wedstrijden, geen eredivisie
• 12 wedstrijden, geen eredivisie
• 8 wedstrijden, 2 eredivisie
• 10 wedstrijden, 2 eredivisie
• 12 wedstrijden, 2 eredivisie
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Edit: Uiteraard onder voorbehoud... Mocht er een hele spannende kampioenswedstrijd in de Eredivisie plaatsvinden kan ik alsnog besluiten om, bij wijze van uitzondering, een eredivisie wedstrijd ertussen te zetten...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 17:21 ]
Verwijderd
mijne ook dan vind ik het wellicht wel leuk mee te gaan doen. de 1e divisie boeit me net zo erg als het nationale team namelijk 0,0Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:19:
Verwijderd
Gezien de tussenstand van de poll ben je niet de enigeVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:32:
[...]
mijne ook dan vind ik het wellicht wel leuk mee te gaan doen. de 1e divisie boeit me net zo erg als het nationale team namelijk 0,0
Wat zijn we de laatste tijd toch eensgezind hier zeg, bah

8 wedstrijden
Da's best veul, 4-6 is genoeg uitzoekwerk lijkt me.
Ik zat zelf ook aan zes te denken, maar die optie had ik niet
Verwijderd
wacht maarJoss schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:06:
Wat zijn we de laatste tijd toch eensgezind hier zeg, bah![]()
Het gaat dus gewoon weer een draak worden in mijn competitie dit seizoen. Promoveert er gewoon een team waarvan ik niet begrijp dat ze ooit ui de VI gedegradeerd zijn
En het is echt mijn bedoeling dat dit mijn laatste seizoen in de VI is.
Verwijderd
waar is dat dan op gebaseerd? de nummer is is niet gepromoveerd, fc hochel heeft absoluut het beste team, maar is vrij inactief dus als ie wilt is ie zo kampioen. en ij fc is idd ook niet slecht. dus wat voor snode plannen had je dan?Pewwy schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:19:
Het gaat dus gewoon weer een draak worden in mijn competitie dit seizoen. Promoveert er gewoon een team waarvan ik niet begrijp dat ze ooit ui de VI gedegradeerd zijnEn het is echt mijn bedoeling dat dit mijn laatste seizoen in de VI is.
Weinig snode plannen, ik ga ze gewoon slopen met 4 mids komend seizoen. Hochel loopt te klooien, maar IJ is echt goed. De nummer 1 was een foutje, voornamelijk veroorzaakt door mijn falen in een aantal wedstrijden. Die jongen had nooit eerste mogen worden. Misschien ga ik wel 3-5-2 spelen voor de verrassingVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:01:
[...]
waar is dat dan op gebaseerd? de nummer is is niet gepromoveerd, fc hochel heeft absoluut het beste team, maar is vrij inactief dus als ie wilt is ie zo kampioen. en ij fc is idd ook niet slecht. dus wat voor snode plannen had je dan?
Veel uitzoek werk?
Je pakt toch gewoon de federatielijst op Hattrick en loopt daar effe snel de teams na? Je meest actieve herken je toch zo aan de nickname...
6 lijkt mij wat weinig eigenlijk...
Je pakt toch gewoon de federatielijst op Hattrick en loopt daar effe snel de teams na? Je meest actieve herken je toch zo aan de nickname...
6 lijkt mij wat weinig eigenlijk...
als je aan de hand van de fedlijst je voorspellingen gaat doen wordt het lastig. Ik wil wel echt weten hoeveel kans zo'n team maakt
Ik heb het over het uitzoeken van de wedstrijden door de totomanPewwy schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:27:
als je aan de hand van de fedlijst je voorspellingen gaat doen wordt het lastig. Ik wil wel echt weten hoeveel kans zo'n team maakt
En anders begrijp ik je niet, dus leg uit
[ Voor 9% gewijzigd door NiMu83 op 19-03-2007 21:48 ]
Nou, het nieuwe seizoen wordt fijn
1 van de leden in de nieuwe competitie heeft een spelert gehaald die bijna 2 ton per week ontvangt..... en dat in de VII..... klinkt als suicide maar goed, afwachten hoe lang die het vol houd met die spelert
Wel de competitie die verwacht was dus handhaving moet gaan lukken, zeker met een botje erbij
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Het lijkt altijd heel stoer, helemaal als die speler in de 2e ronde van de competitie met +5 blessure van het veld wordt gedragen... Kost je dan 1M down la drain zullen we maar zeggen. Voor dat geld kun je ook 3 buitenaardse spelers aan het werk hebben, waardoor je ook nog een beetje redundantie hebt in je team...lameeuw schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:15:
Nou, het nieuwe seizoen wordt fijn1 van de leden in de nieuwe competitie heeft een spelert gehaald die bijna 2 ton per week ontvangt..... en dat in de VII..... klinkt als suicide maar goed, afwachten hoe lang die het vol houd met die spelert
Wel de competitie die verwacht was dus handhaving moet gaan lukken, zeker met een botje erbij
Verwijderd
*** GoT-Toto ***
De toto-wedstrijden zijn bekend (bij mij
De winnaar van de laatste GoT-Cup is in de eerste week lijdend voorwerp van de Bonuswedstrijd.
*** GoT-Toto ***
He gezellig, de oude toto wordt weer uit de kast getrokken 
Succes Kilverdo
Succes Kilverdo
Verwijderd
mijn zege heb je. ik vind het alleen wat voorbarig, maar je moet durven dromen. zo is het ookPewwy schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:12:
[...]
Weinig snode plannen, ik ga ze gewoon slopen met 4 mids komend seizoen. Hochel loopt te klooien, maar IJ is echt goed. De nummer 1 was een foutje, voornamelijk veroorzaakt door mijn falen in een aantal wedstrijden. Die jongen had nooit eerste mogen worden. Misschien ga ik wel 3-5-2 spelen voor de verrassing
hochel kan, als ie even zin maakt, fluitend kampioen worden. hij is nu alleen op wereldreis geloof ik dus heel actief zal het wel niet zijn...
Ik heb het over het invullen van de Toto. Wil je dat serieus doen dan ben je wel even bezig, en HT vreet al zo lekker veel tijdBrainpower schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:47:
[...]
Ik heb het over het uitzoeken van de wedstrijden door de totoman
En anders begrijp ik je niet, dus leg uit
Hochel heeft een slecht middenveld, mijn team hoeft sowieso niet van hem te verliezenVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:54:
[...]
mijn zege heb je. ik vind het alleen wat voorbarig, maar je moet durven dromen. zo is het ook
hochel kan, als ie even zin maakt, fluitend kampioen worden. hij is nu alleen op wereldreis geloof ik dus heel actief zal het wel niet zijn...
[ Voor 49% gewijzigd door Pewwy op 20-03-2007 07:49 ]
Verwijderd
Beetje jammer dat Alltid nog de competitie van seizoen 20 aanhoudt... Nu moet ik alles team per team bekijken... wat betreft mijn nieuwe competitie
Dat wordt pas met de start van het nieuwe seizoen (zondag) aangepast dcht ik.
Unknown
Verwijderd
gister goedkoop een bovennatuurlijk mid met redelijk passen kunnen halen. Nu zijn we aardig compleet voor volgend seizoen, we hebben dan in de 2e linie staan:
buitenaards(wing) off - buitenaards(pm) off - bovennatuurlijk (pm) off - reusachtig (pm) off - bovennatuurlijk(pm) wtm
kost wel aardig wat salaris, ik zit nu op 280k p/w verwacht dat het ook nog wel wat omhoog gaat.....
buitenaards(wing) off - buitenaards(pm) off - bovennatuurlijk (pm) off - reusachtig (pm) off - bovennatuurlijk(pm) wtm
kost wel aardig wat salaris, ik zit nu op 280k p/w verwacht dat het ook nog wel wat omhoog gaat.....
Verwijderd
Kom ik aan met een miezerige 40k p/w hahaH2opoloër schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:46:
gister goedkoop een bovennatuurlijk mid met redelijk passen kunnen halen. Nu zijn we aardig compleet voor volgend seizoen, we hebben dan in de 2e linie staan:
Verwijderd
Whohahaha...Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:30:
[...]
Kom ik aan met een miezerige 40k p/w haha
En ik dan met 32k p/w in de VI

Lol, ik ga dik boven de 200k uitkomen in de VI
Hier, een lijstje van de fedH2opoloër schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:46:
http://alltid.org/federation/2731/teamsalary/
Verwijderd
Jij altijd met je lijstjesSandyman538 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:22:
[...]
Hier, een lijstje van de fed
http://alltid.org/federation/2731/teamsalary/
Gemak dient de mens.
/edit
Wanneer wordt de TS eigenlijk gereset (precies datum)?
[ Voor 15% gewijzigd door Sandyman538 op 21-03-2007 00:20 ]
Verwijderd
Ik dacht zondagSandyman538 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:21:
[...]
Gemak dient de mens.
/edit
Wanneer wordt de TS eigenlijk gereset (precies datum)?
Die enorm lange onderhoudsbeurt is verzet naar morgen, door al dat geklaag over de friendlies geloof ik
Dus nog ff wachten op meer info omtrend de nieuwe JO
Vrijdag 23 maart:
* Vanaf 19.45 geen jeugdpulls meer mogelijk
Zondag 25 maart
* Reset van zelfvertrouwen, teamgeest en sponsor en supportersmood
* Geen wedstrijden. (uitgezonderd NT wk-finale)
* Nieuw wedstrijdschema wordt gecreëerd
* Vanaf 12.45 (BE) en 19.45 (NL) kunnen de 1e jeugdpulls gedaan worden. Deze verjaren niet op maandag 26 maart.
Maandag 26 maart
* Spelers worden 1 jaar ouder en alle gele/rode kaarten vervallen
* Lonen worden herberekend
Dinsdag 27 maart - Donderdag 29 maart
* Friendly's voor niet bekerdeelnemers
* Woensdag is de eerste bekerronde
Zondag 1 april
* 1e speeldag
Vrijdag 23 maart:
* Vanaf 19.45 geen jeugdpulls meer mogelijk
Zondag 25 maart
* Reset van zelfvertrouwen, teamgeest en sponsor en supportersmood
* Geen wedstrijden. (uitgezonderd NT wk-finale)
* Nieuw wedstrijdschema wordt gecreëerd
* Vanaf 12.45 (BE) en 19.45 (NL) kunnen de 1e jeugdpulls gedaan worden. Deze verjaren niet op maandag 26 maart.
Maandag 26 maart
* Spelers worden 1 jaar ouder en alle gele/rode kaarten vervallen
* Lonen worden herberekend
Dinsdag 27 maart - Donderdag 29 maart
* Friendly's voor niet bekerdeelnemers
* Woensdag is de eerste bekerronde
Zondag 1 april
* 1e speeldag
Als ik dat lijstje zo eens bekijk dan lijkt het net alsof ik een budgetteam heb. Toch heb ik al moeite (vooral mentaal
) om dat op te brengen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Thanx Joss
Sandy, hoe hou je in godsnaam je hoofd boven water als je €396 888 per week aan salaris kwijt bent? Dat krijg je nooittttttttt binnen per week!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
"Hier stond iets heel stoms :X"Royz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:22:
Sandy, hoe hou je in godsnaam je hoofd boven water als je €396 888 per week aan salaris kwijt bent? Dat krijg je nooittttttttt binnen per week!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 10:57 ]
Dit topic is gesloten.