Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.467 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 16:53
waarom heet die league eigenlijk de HVP University? ...

.waarom niet gewoon GoT University oid? .. tenzij een hele goede reden doe ik er niet aan mee met zo'n naam..

/edit
niet bedoelt om te relschoppen maar ik vind het echt volslagen onzin om iets van GoT te vernoemen naar een lid, zeker als dat lid dat nog zelf doet ook. nofi :)

[ Voor 33% gewijzigd door Loona35 op 27-03-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:02
Loona35 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:02:
waarom heet die league eigenlijk de HVP University? ...

.waarom niet gewoon GoT University oid? .. tenzij een hele goede reden doe ik er niet aan mee met zo'n naam..
Omdat de oprichter Hoedje van Papier (HvP) heet?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
M1lamb3r schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:03:
[...]

Omdat de oprichter Hoedje van Papier (HvP) heet?
ja wat is dat nou voor kwats.. omdat hij het eerste riep "laten we een youth league maken" .. moet zijn naam er maar in? ik vind het echt volslagen belachelijk.. zal er ook zeker niet aan mee doen.

GoT = GoT punt uit.. dit topic heet toch ook het HATTRICK topic en niet het YARED topic..

die league MOET gewoon GoT gaan heten, het is een community.. en hvp heeft het vast niet zo bedoelt (lees; nooit zo over nagedacht) dus ik neem het hem ook niet kwalijk, maar pas het toch aan jongens. Dit lijkt wel op Hawking.. die mafkees vernoemd ook iedere uitvinding naar zichzelf.

/edit
en als het nu niet meer te veranderen is.. dan zij het zo.. maar neem het dan mee voor de volgende ronde. En maak gewoon een design met Henk en het GOT HT logo erin.. noem ze duideiljk div 1 en 2 enz. en klaar. Wel zo netjes en gewoon zoals het hoort.

[ Voor 37% gewijzigd door Loona35 op 27-03-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139250

Loona35 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:05:
[...]

ja wat is dat nou voor kwats.. omdat hij het eerste riep "laten we een youth league maken" .. moet zijn naam er maar in? ik vind het echt volslagen belachelijk.. zal er ook zeker niet aan mee doen.

GoT = GoT punt uit.. dit topic heet toch ook het HATTRICK topic en niet het YARED topic..

die league MOET gewoon GoT gaan heten, het is een community.. en hvp heeft het vast niet zo bedoelt (lees; nooit zo over nagedacht) dus ik neem het hem ook niet kwalijk, maar pas het toch aan jongens. Dit lijkt wel op Hawking.. die mafkees vernoemd ook iedere uitvinding naar zichzelf.

/edit
en als het nu niet meer te veranderen is.. dan zij het zo.. maar neem het dan mee voor de volgende ronde. En maak gewoon een design met Henk en het GOT HT logo erin.. noem ze duideiljk div 1 en 2 enz. en klaar. Wel zo netjes en gewoon zoals het hoort.
Joh dan doe je toch lekker niet mee. HvP heeft de jeugdopleiding-federatie gestart en heeft het zo genoemd. Waar maak je je druk om? Blijkbaar voel je je te goed om in een competitie deel te nemen die naar iemand vernoemd is en misschien is de achterliggende gedachte wel dat je baalt dat je zelf niet op het idee bent gekomen en nu een meer neutrale rol moet innemen. De league MOET helemaal niet GoT gaan heten dat maakt namelijk helemaal geen reet uit. We weten allemaal dat het de jeugd-league van GoT betreft. Je bent de enige die loopt te klagen dus ik zie geen reden om het te gaan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Loona35 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:05:
[...]
Blablablablabla ;) Regel werd me te lang :+
;)

Misschien dat HvP een fed heeft opgericht die HvP university heet :?

Ergens heb je wel een punt, maar iedereen (niet helemaal iedereen, meer een aantal van ons :)) sprong direct mee die fed in. Ikzelf ook, dus wat mij betreft is het wel prima zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 27-03-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194437

naar wie moet ik mijn berichtje sturen met het jeugdteam ID ook naar HvP of voor de 2e poule naar iemand anders...

edit: sorry niet goed gelezen zal het wel naar fc strijen sturen

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 194437 op 27-03-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 139250 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:18:
[...]

Joh dan doe je toch lekker niet mee. HvP heeft de jeugdopleiding-federatie gestart en heeft het zo genoemd. Waar maak je je druk om?
Wat denk je nou zelf...
Blijkbaar voel je je te goed om in een competitie deel te nemen die naar iemand vernoemd is en misschien is de achterliggende gedachte wel dat je baalt dat je zelf niet op het idee bent gekomen
en nu een meer neutrale rol moet innemen.
Ik heb ontzettend de neiging om te praten in termen als "vroeger" .. zeker gezien je postcount etc. Maargoed.. zwak argument van je, waarmee je me hooguit uit de kast probeert te lokken. Ik heb voldoende bereikt en gedaan hier binnen GoT.. dus dat heeft er iig niets mee te maken.
De league MOET helemaal niet GoT gaan heten dat maakt namelijk helemaal geen reet uit. We weten allemaal dat het de jeugd-league van GoT betreft. Je bent de enige die loopt te klagen dus ik zie geen reden om het te gaan veranderen.
Het maakt dus wel een heel grote "reet" uit ..om toch maar ff met jouw woorden te blijven praten. De essentie van GoT is dat het een community is. Samen spelen en delen.. als we er naar toe gaan dat iedereen zich zelf kan gaan verheerlijken door alles wat ze leuk vinden naar zichzelf te noemen is het einde zoek. Het is notabene nog wel naar zichzelf vernoemt nu! Dat is eigenlijk gewoon schandalig te noemen als dat bewust is gedaan :)

En je praat de hele tijd "WE" .. je bent de enige die tot nu toe heeft gereageerd dus praat alsjeblieft voor jezelf.
Pewwy schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:19:
[...]

;)

Misschien dat HvP een fed heeft opgericht die HvP university heet :?

Ergens heb je wel een punt, maar iedereen (niet helemaal iedereen, meer een aantal van ons :)) sprong direct mee die fed in. Ikzelf ook, dus wat mij betreft is het wel prima zo.
Snap ik.. dat zeg ik ook: als het te laat is dan is het te laat. Maar veranderen kan altijd nog.. misschien niet nu dan maar volgende keer. Ik vind het onzin als we alles gaan vernoemen naar degene die het bedenkt of opzet. Dan zou de community de Yared community heten, de logocontest mijn naam dragen, GOT femme's forum genoemd worden enz. enz.

/edit
lol dt fouten.. zit er in die haast vast nog meer in :P

[ Voor 18% gewijzigd door Loona35 op 27-03-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Het probleem ligt er gewoon in dat de HvP University eerst is opgericht en naderhand de link met GoT gelegt is. Dus de naam van de federatie bestond al voordat het gepromoveert werd tot een Got-fed.

De competitie krijgt gewoon de naam van de fed en omdat die in eerste instantie niet gestart is als onderdeel van GoT vind ik het niet raar dat de naam geen GoT bevat.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 27-03-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 00:15

Quintus

Eg wel! Dus....

* Onze doelstelling voor de transfermarkt op lange termijn is prijsstabiliteit.
* Het is normaal dat de beste spelers ook de meest waardevolle spelers zijn.
* Het is normaal dat het trainen van spelers waarde creëert voor een club.
* Er is een overaanbod aan spelers vandaag, en we zullen nagaan wat we hieraan kunnen doen.
Als ik dit zo lees hebben ze nog veel te doen bij HT.

@ HVP geneuzel

De naam HVP University was er eerder en er wordt nu inderdaad al aangegeven dat hij gelinkt is aan GoT.
Twijfelachtig wordt het wel wanneer er een HVP 2 league gemaakt wordt door een andere user die dus geen eigen naam bedenkt.
Dan ben ik meer voor een divisiesysteem waarbij de hoogste jeugddivisie een naam heeft als "HVP" of "HVP University"zoals in Nederland, "eredivisie" en dat dan de leagues eronder "GoT II.1", "GoT II.2" enz. heten.
Laat HVP dan de eer als oprichter dat de top league zijn teamnaamafko draagt.

Wil de HVP University gelinkt zijn aan GoT dan moet dat er ook in naar voren komen.Laten we daar dan ook constructief over discussiëren voordat het geheel ontspoord en we voor de derde keer modbreaks gaan krijgen of zo.

FF chillen allemaal

[ Voor 51% gewijzigd door Quintus op 27-03-2007 15:20 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt me wel een mooie oplossing in het midden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Maar ff over de Jeugopleiding als geheel. Met het nieuwe systeem speel je dus elke week een 'competitie' wedstrijd op de tijd die voor je compo is ingesteld waar je lid van bent en slechts eens in de 3 weken een oefenmatch op een tijdstip naar keuze. Volgens het principe dat je pas weer een oefenmatch kan regelen 3 weken na de vorige?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
De vraag is dan of HVP zelf het belangrijk vind dat de hoofdleague zijn naam zou dragen.. ook snap ik wel dat het een logisch gevolg van elkaar is..maar dat maakt het naar mijn idee niet meteen gerechtvaardigd om het maar zo te doen. Om het GoT League I en II te noemen is ok.

Ik blijf erbij dat het raar is als de league niet:
code:
1
2
3
4
1) duidelijke link bevat naar GoT
2) de league vernoemt is naar iemand die dat
               a) zelf gedaan heeft
               b) nog actief lid is

...zoiets zou eerder door andere leden moeten worden gekozen.. je geeft jezelf tenslotte ook niett op voor een lintje ofzo.

misschien een poll doen? en hvp zijn reactie afwachten op het feit of hij graag heeft dat de league zijn naam draagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
Ik kan me in 35 topics van Hattrick niet herinneren dat wij een modbreak hebben gehad anders :9

Overigens sta ik in deze kwestie wel achter loona. Bij de oprichting van de fed vond ik het eigenlijk al raar... egocentrisch om de fed naar zichzelf te vernoemen, maar in het logo dan wel een klein stukje GoT terug te laten komen. Dat vervolgens de league(s) ook naar HvP vernoemd moeten worden vind ik persoonlijk misschien nog wel erger, maargoed, das mijn mening.

Ik weet niet wat de beste oplossing is in deze. Komt het toch nog een beetje mooi uit dat die jeugdopleiding eruit ligt, kunnen we nog ff discussieren :9

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 27-03-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Sorry, maar wat maakt de naam nu uit.
Het zal de functionaliteit echt veranderen.
Het gaat erom dat de federatie weet welke league het is.
Zou haast gaan zeggen, wat de jeugd wel niet teweeg kan brengen bij ouderen.
Kom op, het is maar een spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:27:
Tsja, ik heb jou eerlijk gezegd nog niet zo vaak gezien, maar sommigen voelen zich wel degelijk verbonden met GoT op de een of andere manier. Zo vormen wij als GoT zijnde een blok tegen FoK bijvoorbeeld :P Beetje een Nederland-Duitsland verhaal, volgensmij wil jij ook geen Duitser genoemd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Loona35 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:20:
Ik blijf erbij dat het raar is als de league niet:
code:
1
2
3
4
1) duidelijke link bevat naar GoT
2) de league vernoemt is naar iemand die dat
               a) zelf gedaan heeft
               b) nog actief lid is
Aan de andere kant, het is al een ruime tijd bekend dat de jeugdleague HvP university ging heten, of iig, ik heb het 2/3 topics geleden al gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Joss schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:30:
[...]

Tsja, ik heb jou eerlijk gezegd nog niet zo vaak gezien, maar sommigen voelen zich wel degelijk verbonden met GoT op de een of andere manier. Zo vormen wij als GoT zijnde een blok tegen FoK bijvoorbeeld :P Beetje een Nederland-Duitsland verhaal, volgensmij wil jij ook geen Duitser genoemd worden :P
Ik zeg ook nooit wat goeds, mss maar beter dat je me dan niet vaak zie :p
Maar bedenk, ik bedoel het minder negatief dan dat het lijkt :) De laeguenaam komt toch in het geheel niet vaak voor. Zo win of verlies je er niets mee, de uitslagen/spelersratings zijn alleen van belang voor jeself. Zo kan jezelf zien of het nut heeft of niet om bepaalde spelers een contract te gaan geven. Dat is uiteindelijk het enige doel van de jeugdteams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

M1lamb3r schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:31:
[...]

Aan de andere kant, het is al een ruime tijd bekend dat de jeugdleague Jeugdfederatie HvP universityging heten, of iig, ik heb het 2/3 topics geleden al gelezen..
Zelf heb ik er totaal geen moeite mee dat de jeugdfed zo heet. De naam voor de jeugdleagues deed me wel de wenkbrauwen fronsen. Maar goed daar kunnen we over discussieren.
HVP zelf is ook altijd schappelijk dus we komen er vast wel uit met z'n allen.
Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:44:
[...]

Ik zeg ook nooit wat goeds, mss maar beter dat je me dan niet vaak zie :p
Maar bedenk, ik bedoel het minder negatief dan dat het lijkt :) De laeguenaam komt toch in het geheel niet vaak voor. Zo win of verlies je er niets mee, de uitslagen/spelersratings zijn alleen van belang voor jeself. Zo kan jezelf zien of het nut heeft of niet om bepaalde spelers een contract te gaan geven. Dat is uiteindelijk het enige doel van de jeugdteams.
Het lijkt er niet toe te doen zo'n naam, maar wanneer de KNVB zou besluiten een nieuwe jeugd op te richten en dat dan bij wijze van VOORBEELD :+ Feyenoord dat de "Feyenoord jeugdleague" gaat noemen dan gaan er ook oren klapperen elders in den lande, daar waar clubs wel samenwerken bij de opleiding van jeugdspelers.
Vergis je dus niet in de betekenis van een naam.

[ Voor 45% gewijzigd door Quintus op 27-03-2007 15:54 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:27:
Het zal de functionaliteit echt veranderen.
Het gaat erom dat de federatie weet welke league het is.
Zou haast gaan zeggen, wat de jeugd wel niet teweeg kan brengen bij ouderen.
Kom op, het is maar een spelletje :)
zoals Joss zegt.. dat kan heel veel uitmaken. Ik zit al jaar en dag op GoT ... en speel ook al heel lang HT. In die tijd bouw je toch een bepaalde band op. Bovendien is het naast dat gevoel ook een princiepe kwestie. Het is en blijft een community en daar is geen plaats voor egotripping, zelfverheerlijking enz. of dat nou in mindere of grotere mate is of niet. Het past niet bij de traditie van GoT. Zoals ik al eerder zei heet het topic ook niet het Yared Hattrick Topic, geven mensen niet zichzelf een lintje voor grote verdienste en kroont een koning (normaal gezien) niet zichzelf ;)

Ik ben ook sterk van mening dat hierover zeker gepraat en eigenlijk zelfs gestemd moet worden. Hoe vervelend het ook kan zijn voor HVP die op die manier wellicht zijn vrijwillige werk bekritiseert ziet worden.
M1lamb3r schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:31:
[...]

Aan de andere kant, het is al een ruime tijd bekend dat de jeugdleague HvP university ging heten, of iig, ik heb het 2/3 topics geleden al gelezen..
Levende met het feit dat een topic subdeeltje vullen nog geen halve dag kost .. zou ik "al geruime tijd bekend" niet graag gebruiken. Geruime tijd is meer iets als enkele weken, niet 1 dag. Ben jij niet stiekem een clone account van HVP? j/k :P

[ Voor 17% gewijzigd door Loona35 op 27-03-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
hoedjevanpapier in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."
hoedjevanpapier schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:56:
Om in te haken op het nieuwe jeugdsysteem.

Sinds vandaag heb ik de HvP University opgericht.
[afbeelding]

De HvP University zal de basis zijn voor de nieuwe jeugdcompetitie die HT volgend seizoen in voert. Intern zal er discussie gevoerd worden, de grootste talenten zullen geshowd worden, en natuurlijk zal er een grote league opgestart worden (met bijbehorende prijzen).

Hierbij nodig ik iedereen uit om te joinen. Maar, niet ten koste van GoT natuurlijk.
Het moet naast elkaar kunnen leven.

Waarom HvP University? Als tweevoudig winnaar van de GoT cup vind ik dat ik op GoT de titel HvP University wel mag promoten. Vragen? Ik hoor het wel.

Damien, u bent welkom met plan©²

[ Voor 83% gewijzigd door Puc van S. op 27-03-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dan doen we dat toch, meningen peilen lijkt mij geen probleem, ookal weet HvP er nog niet van af:

Poll: GoT Youth League
Ja, ipv HvP
Ja, samen met HvP
Nee, alleen HvP
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=179672&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: GoT Youth Federatie
Ja, naast HvP University
Ja, zonder HvP University
Nee, alleen HvP University
Nee, geen speciale federatie
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=179674&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Gaan we dat resultaat dan als bindend beschouwen? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Loona35 op 27-03-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:06

Royz

Kleurenblind!!

Vast niet ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:11

odan

The dark side is within all!

open dan gewoon een poll dan is het geneuzel over. als uit de poll blijkt dat de users het graag als GoT jeugd compo (voorbeeld) zien. dan heeft HvP een keus om er iets aan te doen of het zo te laten, wat mij persoonlijk niet uit maakt.

edit: sjezus met zoveel te lezen is de poll al geopend voor je geantwoord hebt :P

[ Voor 15% gewijzigd door odan op 27-03-2007 16:04 ]

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Loona35 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:01:
Gaan we dat resultaat dan als bindend beschouwen?
Bindend, dat ligt aan de uitkomst en wat HvP zelf vind. Hoedje kan geen 2e league starten, dat wil ik wel gaan doen, maar dan onder de GoT naam. Ik neem aan dat de 1e league al vast ligt, dus ik weet verder niet hoe dat dan geregeld kan worden...

@odan, hehe... leuk he, mensen die niks te doen hebben :9

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 27-03-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
^^^

dan zou dat iig in de toekomst wellicht aangepast kunnen worden..
maar ligt ook idd wat HVP ermee doet.. hopende dat hij doet wat juist is (lees: de poll uitwijst)

[ Voor 75% gewijzigd door Loona35 op 27-03-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Joss schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:04:
[...]

Bindend, dat ligt aan de uitkomst en wat HvP zelf vind. Hoedje kan geen 2e league starten, dat wil ik wel gaan doen, maar dan onder de GoT naam. Ik neem aan dat de 1e league al vast ligt, dus ik weet verder niet hoe dat dan geregeld gaat worden...
Laten we dan de guldenmiddenweg nemen: 1e league naar HvP, 2e naar GoT (F.C. GoT, ook 2x winnaar GoT Cup) 3e league naar de 3e die 2x de GoT cup gewonnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
M1lamb3r schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:05:
[...]

Laten we dan de guldenmiddenweg nemen: 1e league naar HvP, 2e naar GoT (F.C. GoT, ook 2x winnaar GoT Cup) 3e league naar de 3e die 2x de GoT cup gewonnen heeft.
Zeg, doe eens normaal :9 . We houden juist een discussie omdat sommigen het maar niks vinden om iets naar iemand te vernoemen. Net of de GoT-cup zo'n prestatie is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

@ M1lamb3r

Dat vind ik een non oplosssing eigenlijk. Laat dan de naam van de "top" league per seizoen de naam van de winnaar aannemen en dan in het eerste seizoen HVP ofzo. :/

[ Voor 64% gewijzigd door Quintus op 27-03-2007 16:14 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Quintus schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:07:
Dat vind ik een non oplosssing eigenlijk. Laat dan de naam van de "top" league per seizoen de naam van de winnaar aannemen en dan in het eerste seizoen HVP ofzo.
Nee, dat werkt verhelderend..... maakt het nog meer een puinhoop denk ik.

Kan je het net zo goed de "Piet Paaltjes jeugdopleidingssysteem competitie" ofzo noemen :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
@ M1lamb3r

Dat vind ik een non oplosssing eigenlijk. Laat dan de naam van de "top" league per seizoen de naam van de winnaar aannemen en dan in het eerste seizoen HVP ofzo.
dat lijkt me geen verhelderent plan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Was ook iets van: Op "domme" vragen/suggesties, moet je zo..... ach laat ook maar. :D
Heb er maar ff een smile bij gezet om de toon te duiden.

[ Voor 32% gewijzigd door Quintus op 27-03-2007 16:16 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ M1lamb3r

Als extra prijs, naast de eeuwige roem en je team op het plaatje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Heb in tijden niet zo'n interessant tussenseizoen beleefd. Dsanka geniaal.

Wanneer zou eigelijk de optie er in komen bij de jeugd om moeders in te huren om de was te doen?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ter verduidelijking:
Ik start sowieso een league op voor GoT. Wie nog niet in 1 zit, moet straks (wanneer de JO het weer doet) even een HT-mailtje sturen met jouw youth-teamid. Deze wedstrijden worden overigens ook op donderdag avond afgewerkt.

@Quintus; de moeders doen de was al. Jij betaald toch niks ;) Moeder kunnen ook heel goed fysiotherapeuten en doktertje spelen en autorijden... Ohnee, dat doen de vaders dan weer :9

[ Voor 26% gewijzigd door Joss op 27-03-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:18:
Ohnee, dat doen de vaders dan weer :9
Die vaders staan straks te rellen langs de zijlijn. :+

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Nee dat zin de meoders weer ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar maken ze dan gewoon een familieuitje van. Gezellig rellen met z'n allen langs het veld. Opa en Oma mee en rossen maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Hmm ben druk bezig en gelijk is er een grote anarchie gaande :)

Even om alles heel duidelijk neer te zetten een paar dingen die mij storen aan wat mensen :)

1. Er mag hier naast de GoT youth leage ook reclame gemaakt worden voor andere divisies. Ik vind het totale onzin aangezien een league maar een aantal mensen kan herbergen en ik mij best kan voorstellen dat of niet iedereen in de GoT league wil of er niet plaats is of niet in de GoT VI.8 wil aangezien we zo'n 150 leden hebben.

2. GoT Youth League of HvP University word met punt 1 ongedaan gemaakt. HvP heeft een jeugd compo opgezet en er was niemand die een GoT Youth League wilde opzetten of er de tijd voor had. Dus HvP maakt reclame voor zijn league wie mee doet doet mee en er is nu geen GoT Youth League dus ik stel voor die te maken dan door iemand.

Wie met welke mee doet is me een worst.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De baas heeft gesproken en de poll is voorlopig ook redelijk eensgezind.
Hattrick YouthSquad-page
Hattrick Jeugdopleiding is momenteel offline.
We expect it to be back online during the evening.
Tegen die tijd zal ik dus de GoT Youth League aanmaken, nog suggesties voor namen?
En nou niet gaan grapjassen met; HvP League! of Brainpower league! :9 Gewoon iets met GoT Jongeren Divisie / GoT Youth-league Youth League / etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Joss schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:38:

[...]

Tegen die tijd zal ik dus de GoT Youth League aanmaken, nog suggesties voor namen?
En nou niet gaan grapjassen met; HvP League! of Brainpower league! :9 Gewoon iets met GoT Jongeren Divisie / GoT Youth-league Youth League / etc.
Misschien wel zo aardig om op de reactie van HvP te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
M1lamb3r schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:43:
[...]

Misschien wel zo aardig om op de reactie van HvP te wachten?
Waarom dan? Zijn federatie/league was toch onafhankelijk van GoT? Ik maak een league aan voor GoTers... Maar zoals ik al zei; de jeugdopleiding is toch down, dus voorlopig gebeurd er niks :9

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 27-03-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als HvP bereid is om zijn comp te hernoemen is het probleem ook opgelost. Tenminste als dat mogelijk is natuurlijk. Dat er ook niet gotters aan mee zouden kunnen doen lijkt me geen probleem, want dat kan bij de cup ook al. Dus geef hem even een kans om een totale leegloop van zijn comp te voorkomen :9

Daarnaast vond ik het idee om een aantal comps onder elkaar te hebben niet zo'n slecht idee.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 27-03-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hij is in ieder geval online, dus hij kan zo vast een kijkje komen nemen naar de afgelope twee pagina's.

Wat mij betreft is er eigenlijk nieteens een probleem, gezien we gewoon samen kunnen/zullen werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 27-03-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:38:

[...]

Tegen die tijd zal ik dus de GoT Youthleague aanmaken, nog suggesties voor namen?
En nou niet gaan grapjassen met; HvP League! of Brainpower league! :9 Gewoon iets met GoT Jongeren Divisie / GoT Youth-league Youthleague / etc.
@Baas, ben niet de baas maar heb een meening :)

@Naam, maak een polletje ;)

Denk zoiets van GoT naampje Ere, GoT naampje II, GoT naampje III ect.

@HvP ik vind dat HvP zijn best gedaan heeft met het organiseren e.d. en hij heeft er een hoop tijd ingestoken. Ik ben ook lid geworden van zijn fed en ben ook al lid van zijn league. Iemand die een hoop tijd in iets steekt wat geheel vrijwillig is om het voor een ieder leuk te maken moet je vooral steunen. Ik steun daarbij ook beide initiatieve maar heb mij dit seizoen ingeschreven bij de HvP dus ik blijf hierbij en volgend seizoen zien we wel weer verder. Ik vind het lullig om nu te zeggen HvP moet het veranderen het was immers al zeer lang bekend en HvP heeft het al ruime tijd geleden aangekondigd. Er is toen niemand geweest die het initiatief nam om een GoT Youth League te starten dus het is ook best lullig om HvP nu persoonlijk hier op aan te vallen.

Anyho genoeg gezeik. Anders vullen we dadelijk weer 18 pagina's met deze onzin :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:59:
Hij is in ieder geval online, dus hij kan zo vast een kijkje komen nemen naar de afgelope twee pagina's.

Wat mij betreft is er eigenlijk nieteens een probleem, gezien we gewoon samen kunnen/zullen werken.
Idd er is geen probleem :)

Even dit nog: Sandy kan jij het duidelijk in de OP zetten? Welke divisies e.d. wie welke divisie regelt en met wie ze dus contact op moeten nemen?
Brain kan jij het op GoT doen?

Zodra het één en ander natuurlijk rond is :)

@Jos heb je al iemand die de 2de of derde divisie kan regelen of wacht je de inschrijvingen af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Daar ben ik dan !!! Mooie discussie zo op de warme middag, het is goed te merken dat de zon weer aanwezig is in het weer. Voor een ieder even een korte samenvatting zoals ik mijn fedje zie.

Ontstaan:
Tijdje geleden had ik zin om een fed op te richten, dus ik polste even wat vrienden in hoeverre hier interesse voor was. Deze interesse was er, waarna ik mijn plannen door zette. Waarom deze naam voor de fed? In leven buiten HT wordt ik ook Hoedje genoemd, vandaar de verwijziging naar de HvP University. Let wel op, hier had GoT dus (nog) niks mee te maken.

Nadat het leven ontstaan was is het ook op GoT gepost, de reden daarvan weet ik niet eens meer precies. Daarna is het ledenaantal vrij gestaag doorgegroeid met voornamelijk GoT leden. Dit hoeft mij dan ook doen besloten om in ieder geval Henk in het fed logo te plaatsen. Ik ben niet handig met Photoshop dus het was echt copy paste. De naamvoering van de fed is eigenlijk nooit ter spraken gekomen tot op vandaag.

Ik zie het zelf ook niet als verheerlijk van mijn eigen persoontje. Het is meer de grap die ik met vrienden had gemaakt. En zo ging dat verder....

Bij het opzetten van de league moest er ineens een naam ingevuld worden. Inspiratieloos werd dit de HvP 1 league of iets dergelijks (ben het nu al weer vergeten). Dit had alles kunnen zijn, ben er niet aan gehecht. Ik wil echter het karakter open houden, en niet alleen maar gelinkt hebben met GoT. GoT competie 1 is naar mijn mening dan ook geen optie. Algemene titels ben ik zelf helemaal voor. (Eredivisie o.i.d.).

Waarom dan toch de HvP league 2 zoals ik vroeg om op te laten zetten? Ik wilde een verband hebben tussen de 2 poules. Het gebrek aan inspiratie bij deel 1, moest dus doorgetrokken worden naar deel 2. Nogmaals, dit is te bespreken. Of het achteraf te wijzigen is, weet ik niet. Ik denk het eigenlijk wel.

Dus Loona, (ik spreek jou maar even aan omdat je degene bent die zich het hardst uit spreekt), ik snap je punt heel goed. Laten we dan ook gewoon een middenweg vinden zodat een ieder tevreden is. Ik stel voor, laat de fed lekker zo heten als dat hij nu heet. Het logo, kom maar op met een voorstel, hier kan GoT best meer in naar voren komen. De leaguenamen wil ik zo wijzigen, is ook geen probleem. Het moet voor een ieder duidelijk zijn, dat het als een geintje begonnen is en niet als een project van zelfgeilerei.

Tot zover, HvP

O ja, voordat ik het vergeet. Ik zie bovenstaand verhaal zeker niet als een aanval. Ik zie het meer als interesse voor een project. Elkaar aanvallen op meningen wijs ik dan ook af, doe dat maar in een discussie vorm.

[ Voor 4% gewijzigd door hoedjevanpapier op 27-03-2007 17:15 ]

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:05:
[...]

@HvP ik vind dat HvP zijn best gedaan heeft met het organiseren e.d. en hij heeft er een hoop tijd ingestoken. Ik ben ook lid geworden van zijn fed en ben ook al lid van zijn league. Iemand die een hoop tijd in iets steekt wat geheel vrijwillig is om het voor een ieder leuk te maken moet je vooral steunen. Ik steun daarbij ook beide initiatieve maar heb mij dit seizoen ingeschreven bij de HvP dus ik blijf hierbij en volgend seizoen zien we wel weer verder. Ik vind het lullig om nu te zeggen HvP moet het veranderen het was immers al zeer lang bekend en HvP heeft het al ruime tijd geleden aangekondigd. Er is toen niemand geweest die het initiatief nam om een GoT Youth League te starten dus het is ook best lullig om HvP nu persoonlijk hier op aan te vallen.
Is ook geen aanval, mee een constateren. De meeste deelnemers zijn toch Gotters. Dan krijg je meer iets in de trant van Got-League powered by HvP University.

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 27-03-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
In tijden is het niet zo druk en onrustig op GoT geweest... dus jongens even rustig :Y

@HvP: zou je even kunnen vermelden welke twaalf teams in de GoT 1 divisie komen? Dan kunnen anderen zich bij joss aan gaan melden voor de GoT 2 divisie, dan pas ik daarna de OP even aan. Mochten er meer dan 24 teams zich aanmelden, dan komt er een GoT 3 divisie.

En nu ga ik weer op mijn balkon zitten :w

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

waarom doen jullie dan niet 2x GoT 2 divisies? nog leuker :p

misschien moet ik me maar niet mee bemoeien want bij andere fed ben ik er mee bezig :)

btw mensen ga ff lekker naar buiten B-)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 27-03-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Sandyman538 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:20:
In tijden is het niet zo druk en onrustig op GoT geweest... dus jongens even rustig :Y

@HvP: zou je even kunnen vermelden welke twaalf teams in de GoT 1 divisie komen? Dan kunnen anderen zich bij joss aan gaan melden voor de GoT 2 divisie, dan pas ik daarna de OP even aan. Mochten er meer dan 24 teams zich aanmelden, dan komt er een GoT 3 divisie.

En nu ga ik weer op mijn balkon zitten :w
Als ik het zou weten (uit mijn hoofd) dan had ik het gedaan. Ik moet wachten totdat het jeugddeel weer online is, voordat ik daar definitief een uitspraak over kan doen. Ik ga dit vanavond even posten. Het lijkt mij het verstandigste om dit in het fed forum te doen, zodat een ieder dit dan ook gelijk weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Is 12 ook niet een vreemd aantal. Met 1 wedstrijd per week gaat dat erg scheef lopen met de gewone competitie. Daarom lijkt me 8 of 16 een beter aantal. Eventueel 10 omdat je dan het tussenseizoen meeneemt.

[ Voor 15% gewijzigd door Quintus op 27-03-2007 17:35 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hoedjevanpapier schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:22:
[...]

Als ik het zou weten (uit mijn hoofd) dan had ik het gedaan. Ik moet wachten totdat het jeugddeel weer online is, voordat ik daar definitief een uitspraak over kan doen. Ik ga dit vanavond even posten. Het lijkt mij het verstandigste om dit in het fed forum te doen, zodat een ieder dit dan ook gelijk weet.
Even voor de duidelijkheid Hoedje. Ga jij hem nu
1. GoT Youth League noemen of iets dergelijks? Want anders maak ik straks de 1. GoT Youth League aan en zitten we met 2 eerste divisies :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
hoedjevanpapier schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:22:
[...]

Ja is prima. Maar hier ook posten lijkt me geen overbodige luxe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Qua naamgeving: Laten we dat hier gelijk kort sluiten, maar dan met een ieders goedkeuring.

Ik stel voor:
- Eredivisie
- GoT II.1
- GoT II.2

Over het aantal. Dat is even lastiger in te schatten. Thuisvoordeel is nihil dus of je nou 1 of 2 keer tegen elkaar speelt maakt niet zo veel uit. Bij 12 teams, kan je daarna nog een soort Super Cup, play offs idee uitwerken tussen de winnaars van iedere poule. Zie het dan meer als een soort Hoofdklasse A, B, C idee.

[ Voor 53% gewijzigd door hoedjevanpapier op 27-03-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Als ik maar in de ere zit vind ik het allemaal prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
nou bij deze stem ik voor op het door HvP geopperde voorstel. (en Joss dit bedoelde ik dus met: laten we ff op HvP wachten omdat hij wellicht ook een oplossing had (en dus heeft) dit kon ik echter niet meer posten omdat ik op weg naar huis was ;))

[ Voor 7% gewijzigd door Puc van S. op 27-03-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Lamber, dit idee om gewoon samen te blijven werken was er allang. Er is nooit sprake geweest van het onafhankelijk van elkaar functioneren. We ging er met zijn allen allang vanuit dat er een goede oplossing zou komen in samenwerking.

@Hoedje; Ook bij 12/16 man speel je toch twee keer tegen elkaar? Dat is althans wel zo gezegd door de HT's een tijdje geleden.

Ik word een meningpeiler hiero :9
Poll: Hoe moet(en) de GoT league(s) heten?
# GoT Youth League
# GoT Jeugd Competitie
Eredivisie / GoT II etc.
GoT Eredivisie / GoT II etc.
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=179713&layout=6&sort=prc

[ Voor 21% gewijzigd door Joss op 27-03-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
hoedjevanpapier schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:44:
Qua naamgeving: Laten we dat hier gelijk kort sluiten, maar dan met een ieders goedkeuring.

Ik stel voor:
- Eredivisie
- GoT II.1
- GoT II.2

Over het aantal. Dat is even lastiger in te schatten. Thuisvoordeel is nihil dus of je nou 1 of 2 keer tegen elkaar speelt maakt niet zo veel uit. Bij 12 teams, kan je daarna nog een soort Super Cup, play offs idee uitwerken tussen de winnaars van iedere poule. Zie het dan meer als een soort Hoofdklasse A, B, C idee.
Aangenomen lijkt me. Anders hebben we hier straks weer 2 pagina's discussie over.

/edit

En we hoeven toch niet o-ver-al een poll over te hebben? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sandyman538 op 27-03-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sandyman538 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:51:
[...]

Aangenomen lijkt me. Anders hebben we hier straks weer 2 pagina's discussie over.

/edit

En we hoeven toch niet o-ver-al een poll over te hebben? :)
Beter één poll dan 10 reacties met meningen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H2opoloër schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:02:
[...]

Er bestaan al wel linkjes, ik zal als ht er weer is hem wel ff posten
Als de jeugdopleiding weer online is, kun je vanaf het forum linken naar je jeugdteam of naar je jeugdspeler door de volgende tags te gebruiken:

youthteamid=xxx
youthplayerid=xxx

En natuurlijk met de welbekende haakjes [ ] daar om heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Bij het opzetten van de league moest er ineens een naam ingevuld worden. Inspiratieloos werd dit de HvP 1 league of iets dergelijks (ben het nu al weer vergeten). Dit had alles kunnen zijn, ben er niet aan gehecht. Ik wil echter het karakter open houden, en niet alleen maar gelinkt hebben met GoT. GoT competie 1 is naar mijn mening dan ook geen optie. Algemene titels ben ik zelf helemaal voor. (Eredivisie o.i.d.).
Wil ik nog even naar bovenstaand verhaal referen, voordat we de divisienamen kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ben je niet een beetje dubbel aan het denken als je Eredivisie, GoT II.1 GoT II.2, etc voorstelt dan? :9

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 27-03-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
@ hvp

problem solved wat mij betreft... ik had ook niet begrepen dat je FED los stond van GoT fed. Essentieel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:55:
[...]

Beter één poll dan 10 reacties met meningen :9
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jeugdopleiding is weer online.

Ik maak bij deze dus GoT II.1 aan, dus mensen die nog niet in HvP's competitie zitten (check het even) kunnen een HT-mailtje naar mij sturen met hun youthteamid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Joss schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:07:
Jeugdopleiding is weer online.

Ik maak bij deze dus GoT II.1 aan, dus mensen die nog niet in HvP's competitie zitten (check het even) kunnen een HT-mailtje naar mij sturen met hun youthteamid.
En hoe kun je dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

En hierbij de teams die in de Eredivisie zitten:

AFC Juniors
SCA Koters
Ress A selectie
Swanfield's Youth Team
The Squires
Dama Youth Squad
Hoedje's Jeugd
Losers Juniors
E.V.V. Phenix Jeugd
DSanka Youth
Little Stars
SC Capelle Youngsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Bij jouw jeugdopleiding, staat naast je teamnaam tussen de haakjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik kan nog steeds mijn training van de jeugd niet aanpassen. Stelletje amateurs daar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:11

odan

The dark side is within all!

w00t zit er toch nog een keer een team van Phenix in de eredivisie :+

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:20:
Ik kan nog steeds mijn training van de jeugd niet aanpassen. Stelletje amateurs daar :(
Wel een positief puntje. De foutmelding is nu Nederlands.
Verkeerde gegevens.
Je hebt verkeerde gegevens ingevoerd op de pagina.

Verwachte of onjuiste gegevens: OriginPage

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Quintus schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:40:
[...]

Wel een positief puntje. De foutmelding is nu Nederlands.

[...]
Lol :)

Ik krijg hem overigens in het Engels ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 27-03-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

geen enkel probleem meer hier, behalve dan dat het errug trrrraaaaaagggggggg is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik wil er ook wel bijhoren met m'n youthteam..maar hoe doe ik dit dan juist... HT-mailtje sturen ja, maar naar wie? :) Wat is het adres maw.

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Kan iemand mij uitleggen wat de zaakwaarnemers doen? Kunnen we die er extra bijhuren of is dat voor de oude training :? Ik begrijp er de ballen niet meer van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Blackminister schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:54:
Ik wil er ook wel bijhoren met m'n youthteam..maar hoe doe ik dit dan juist... HT-mailtje sturen ja, maar naar wie? :) Wat is het adres maw.
FC Strijen @ Hattrick (V.17)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:04:
Kan iemand mij uitleggen wat de zaakwaarnemers doen? Kunnen we die er extra bijhuren of is dat voor de oude training :? Ik begrijp er de ballen niet meer van :P
Lol, wat ik heb begrepen was dat de vertaling van de achtergrondverhalen enzo een beetje in de war liep, omdat er gesproken werd over scouting (vroegere jeugdopleiding), daarom hebben de Nederlanders de oude jeugdopleiding nu betiteld met zaakwaarnemers en de nieuwe jeugdopleiding met scouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dan klinkt zaakwaarnemers inderdaad geweldig ;) Not. Welke idioot heeft dat bedacht dan :P

Aaaanyway, ik heb het druk deze week. Begint de compo donderdag al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:11:
Dan klinkt zaakwaarnemers inderdaad geweldig ;) Not. Welke idioot heeft dat bedacht dan :P

Aaaanyway, ik heb het druk deze week. Begint de compo donderdag al?
Daar staat hij wel op ingesteld. Anders loopt onze jeugd alweer een week achter :9 .
Moeten de mensen wel snel hun aanvraagjes indienen bij II.1, anders lopen we natuurlijk nooit vol :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Je hebt al een HT-mail als het goed is ;). Nog 1 vraag over de jeugdcomp. Na elke wedstrijd is er training, dus je moet 2x per week spelen om 2 keer te trainen :? Gaan we dat dan ook doen :?

Edit: Of je leest de regels :P Nu is het duidelijk :)

[ Voor 13% gewijzigd door Pewwy op 27-03-2007 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Hattrick nu serieus plat amaai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Nergens last van atm.. :p

Wanneer krijg je eigenlijk de wedstrijden voor de jeugdcompo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wordt t niet tijd voor een nieuw topic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zal allemaal wel gigantisch vertraagd zijn allemaal. Zou me niet verbazen als ook de wedstrijden vand e heugd een week opschuiven.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 30-05 10:45
hoedjevanpapier schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:15:
En hierbij de teams die in de Eredivisie zitten:

AFC Juniors
SCA Koters
Ress A selectie
Swanfield's Youth Team
The Squires
Dama Youth Squad
Hoedje's Jeugd
Losers Juniors
E.V.V. Phenix Jeugd
DSanka Youth
Little Stars
SC Capelle Youngsters
Ook onder het mom van wie eerst komt eerst maalt? Erg jammer dat er met mijn voorstel om in te delen op dienstjaren niets is gedaan. Ik had het wel leuk gevonden om in een league te zitten met GoTters waar ik wél iets mee heb, aangezien ik de laatste tijd(lees: het laatste jaar) het topic niet meer echt volg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ronald Koeman schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:02:
[...]

Ook onder het mom van wie eerst komt eerst maalt? Erg jammer dat er met mijn voorstel om in te delen op dienstjaren niets is gedaan. Ik had het wel leuk gevonden om in een league te zitten met GoTters waar ik wél iets mee heb, aangezien ik de laatste tijd(lees: het laatste jaar) het topic niet meer echt volg.
Je hebt mij toch... Toch? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als eerste wil ik even mijn excuses aanbieden aan Loona. Het was vooral de manier waarop zij haar post ten gehore bracht waardoor ik een beejte uit mijn slof schoot. Het had wat subtieler gekunt, maar bij deze dus excuses van mijn kant over hoe ik reageerde...

Verder ga ik even 3 pagina's posts bijlezen want heb de hele dag op school gezeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 139250 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:16:
Als eerste wil ik even mijn excuses aanbieden aan Loona. Het was vooral de manier waarop zij haar post ten gehore bracht waardoor ik een beejte uit mijn slof schoot. Het had wat subtieler gekunt, maar bij deze dus excuses van mijn kant over hoe ik reageerde...

Verder ga ik even 3 pagina's posts bijlezen want heb de hele dag op school gezeten....
Dan moet je niet met beledigingen gaan gooien. Dat wordt vast niet gewaardeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Niet veel mannen laten de spelers in het roze spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:21:
[...]

Dan moet je niet met beledigingen gaan gooien. Dat wordt vast niet gewaardeerd ;)
Dat was geen belediging. Althans niet zo bedoeld, meer dat ik het niet al te subtiel vondt :D. Ik geef toch ook aan dat ik fout zat... blijf niet verontschuldigen hoor ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 27-03-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139250 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:33:
[...]
blijf niet verontschuldigen hoor ;)
moet je ook geen fouten blijven maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:39:
[...]

moet je ook geen fouten blijven maken ;)
Hahahaha ik doe me best :X 8)7

Dit is toch te gek voor woorden... Ik wil een jeugdspeler promoveren... krijg ik deze melding
"Nah, er is iets helemaal fout natuurlijk"
Helaas is er een fout opgetreden waardoor de pagina niet opgevraagd kan worden. Probeer het later weer. Je hoeft deze foutmelding niet te melden.

Excuses voor het ongemak.
Nu kijk ik nogmaals en dan staat er dat ik 0 minuten geleden met die kerel gebeld heb :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:14

chario2

Chario2 (818126)

Geweldige federatie, mag ook wel eens gezegd worden!!!

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

;)

ik lees op dit moment heerlijk mee

maar waar blijft hein }:O

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 27-03-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139250 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:41:

Nu kijk ik nogmaals en dan staat er dat ik 0 minuten geleden met die kerel gebeld heb :@
Dat had ik dus gisteren ook en na dat ze er vandaag mee bezig zijn geweest had hij ineens weer beltegoed :P . Nu een 15 jarige toekomstige ster (volgens scout) toegevoegd aan de selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
En training veranderen gaat precies ook nog niet? Tof die jeugdploeg :D

"De pagina kan niet worden geladen. Probeer het later opnieuw. Je hoeft deze fout niet te melden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
En hier dan maar weer verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman