Daar ben ik dan !!! Mooie discussie zo op de warme middag, het is goed te merken dat de zon weer aanwezig is in het weer. Voor een ieder even een korte samenvatting zoals ik mijn fedje zie.
Ontstaan:
Tijdje geleden had ik zin om een fed op te richten, dus ik polste even wat vrienden in hoeverre hier interesse voor was. Deze interesse was er, waarna ik mijn plannen door zette. Waarom deze naam voor de fed? In leven buiten HT wordt ik ook Hoedje genoemd, vandaar de verwijziging naar de HvP University. Let wel op, hier had GoT dus (nog) niks mee te maken.
Nadat het leven ontstaan was is het ook op GoT gepost, de reden daarvan weet ik niet eens meer precies. Daarna is het ledenaantal vrij gestaag doorgegroeid met voornamelijk GoT leden. Dit hoeft mij dan ook doen besloten om in ieder geval Henk in het fed logo te plaatsen. Ik ben niet handig met Photoshop dus het was echt copy paste. De naamvoering van de fed is eigenlijk nooit ter spraken gekomen tot op vandaag.
Ik zie het zelf ook niet als verheerlijk van mijn eigen persoontje. Het is meer de grap die ik met vrienden had gemaakt. En zo ging dat verder....
Bij het opzetten van de league moest er ineens een naam ingevuld worden. Inspiratieloos werd dit de HvP 1 league of iets dergelijks (ben het nu al weer vergeten). Dit had alles kunnen zijn, ben er niet aan gehecht. Ik wil echter het karakter open houden, en niet alleen maar gelinkt hebben met GoT. GoT competie 1 is naar mijn mening dan ook geen optie. Algemene titels ben ik zelf helemaal voor. (Eredivisie o.i.d.).
Waarom dan toch de HvP league 2 zoals ik vroeg om op te laten zetten? Ik wilde een verband hebben tussen de 2 poules. Het gebrek aan inspiratie bij deel 1, moest dus doorgetrokken worden naar deel 2. Nogmaals, dit is te bespreken. Of het achteraf te wijzigen is, weet ik niet. Ik denk het eigenlijk wel.
Dus Loona, (ik spreek jou maar even aan omdat je degene bent die zich het hardst uit spreekt), ik snap je punt heel goed. Laten we dan ook gewoon een middenweg vinden zodat een ieder tevreden is. Ik stel voor, laat de fed lekker zo heten als dat hij nu heet. Het logo, kom maar op met een voorstel, hier kan GoT best meer in naar voren komen. De leaguenamen wil ik zo wijzigen, is ook geen probleem. Het moet voor een ieder duidelijk zijn, dat het als een geintje begonnen is en niet als een project van zelfgeilerei.
Tot zover, HvP
O ja, voordat ik het vergeet. Ik zie bovenstaand verhaal zeker niet als een aanval. Ik zie het meer als interesse voor een project. Elkaar aanvallen op meningen wijs ik dan ook af, doe dat maar in een discussie vorm.
[
Voor 4% gewijzigd door
hoedjevanpapier op 27-03-2007 17:15
]