gast lul niet. trainee kopen voor 1.75 (toen een koopje) en weggegaan voor 1.1m
maarja ik trok zijn salaris niet meer. dus hij moest weg.
op zulke momenten voel je je echt kut... maarja iedereen heeft er last van.
even sparen nog en een dikke winger kopen. wingers hebben weinig salaris dus dat scheelt. wil een 5-6* winger die ook veel pm en exp heeft om te kunnen switchen tussen of en twm. ik besteed weinig geld aan nieuwe trainees vanaf nu. 400k ofzo max. het is het allemaal niet meer waard.
hoewel ik vorig seizoen nog een dikke trade heb gedaan, maar dat is meer onkunde van de rest. 1 mio gepakt op een trainee. is in deze dagen een hoop.
conditie TU vandaag dus weinig boeieneds. hopelijk pakt mij mid weer veel cond. begon in te kakken.
[edit]
ben toch wel echt bijzonder blij met mijn aankoopje van tijdje terug:
Robin de Keizer (22262204)
die dwaas pakt gewoon 8 sterren in redelijke vorm! geen SE's. dan is die 45k per week echt well spend met een griffel! haalt goddelijke rating in zijn eentje op de wing. bizar. spits met 6* in matige vorm is ook bijzonder vet. goeie aankopen! kost wat maar dan heb je ook wat...
ga denk ik dit seizoen me eens vaker richten op counter of pressie. mid is vrij zwak. haalt slechts briljant op bedaard TS.
wat me opviel is dat GoT in zijn algemeenheid steeds beter presteert. die altid ratings liegen er niet om. lekker bezig!
[
Voor 24% gewijzigd door
Verwijderd op 23-03-2007 00:53
]