Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.625 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Royz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:22:
Sandy, hoe hou je in godsnaam je hoofd boven water als je €396 888 per week aan salaris kwijt bent? Dat krijg je nooittttttttt binnen per week!
Ik klus zwart bij zeg maar.

Door spelers te verkopen en dergelijke. Salaris gaat nog wel een klein beetje omhoog denk ik, heb nog 2 bovennatuurlijke verdedigers op het oog namelijk :) Dit seizoen moet ik eigenlijk weer kampioen worden, en terug naar de IV waar ik hoor :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus sandy 400k per week aan loon? dan mag je toch wel eens naar de IV lijkt me met zon team.

ik heb een mid verkocht dus loon gaat weer 50k naar beneden, maar rekening houdend met de salarisaanpassing zal ik per saldo wel niet heel veel lager uitkomen. hopelijk krijg ik meer sponsor geld in de V (wie weet hoeveel dat is ongeveer? VI was 100k) en het stadion lekker vol. Ik wil nog een winger erbij en die zijn niet zo duur.

ach eerste seizoen V gewoon maar eens kijken en hopelijk geen p/d

[edit]
lol een hoop van ons doen toch iets structureel fout hoor. ik zie teams in de 4e divisie met minder loon dan ik en dus ook andere 5/6e teams. het kan dus wel...

1 €512 112 27 €18 967 SC Amsreiw VI.322 lol hard failliet gaan....

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Volgens mij krijg ik 116k.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou dat schiet dan lekker op... ligt ook aan hun mood dus hoe meer je wint hoe meer je krijgt. 115k maar? pfff.... ik wilde nog wel spelers gaan halen, maar dan kan ik hun salaris neit betalen.

trouwens ligt hattirck eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier werkt hattrick gewoon. Tsja, salaris zegt natuurlijk ook niet alles he. ME hoort er ook nog bij, pech, etc. etc. Maar als ik in de meeste IV's kijk, dan zou ik daar redelijk mee kunnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik heb 8 woordvoerders, en volgens mij zijn mijn sponsoren altijd in de wolken. Zelfs als ik drie keer op rij verlies. Of win. Het zet niet echt zoden aan de dijk in ieder geval, als je het vergelijkt met de kaartverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Sandyman538 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:28:
[...]

Ik klus zwart bij zeg maar.

Door spelers te verkopen en dergelijke. Salaris gaat nog wel een klein beetje omhoog denk ik, heb nog 2 bovennatuurlijke verdedigers op het oog namelijk :) Dit seizoen moet ik eigenlijk weer kampioen worden, en terug naar de IV waar ik hoor :P
Maar een huis koop je ook niet met de gedachte dat je af en toe wel extra inkomsten zal hebben ;).

Of bereken jij het wel op basis van aannemelijke inkomsten? Zolang wat je periodiek binnenkrijgt minder is dan wat je per week kwijt bent, zou ik het nooit doen. Trainingen zie ik ook als extra inkomsten en niet als basis om je op te richten?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik ging meer uit van 150k aan sponsors per week... nou even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:15:
[...]

Maar een huis koop je ook niet met de gedachte dat je af en toe wel extra inkomsten zal hebben ;).

Of bereken jij het wel op basis van aannemelijke inkomsten? Zolang wat je periodiek binnenkrijgt minder is dan wat je per week kwijt bent, zou ik het nooit doen. Trainingen zie ik ook als extra inkomsten en niet als basis om je op te richten?
het kan wel. probleem is dat als het even misgaat(e.g. je verkoopt niks of een blessure van een speler die je wilde verkopen) ga je meteen hard nat met alle gevolgen van dien met 400k loon. dan moet je rare dingen gaan doen als spelers zwaar onder de marktprijs aanbieden enz enz...

nouja zolang het goed gaat met sandy heb ik er vertrouwen in, maar een iets stabieler beleid kan geen kwaad nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:16:
hmm ik ging meer uit van 150k aan sponsors per week... nou even afwachten
FYI:

Sponsorgeld 122 770. Speel nu 1 seizoen in V.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:18:
[...]

het kan wel. probleem is dat als het even misgaat(e.g. je verkoopt niks of een blessure van een speler die je wilde verkopen) ga je meteen hard nat met alle gevolgen van dien met 400k loon. dan moet je rare dingen gaan doen als spelers zwaar onder de marktprijs aanbieden enz enz...

nouja zolang het goed gaat met sandy heb ik er vertrouwen in, maar een iets stabieler beleid kan geen kwaad nee ;)
Tegenslagen moet je ook incalculeren. Heb nog zo'n 12 spelers lopen die samen zo'n 3M op moeten gaan leveren (puur trainee's). Daarnaast heb ik nog een reserve van ronde de 3M cash op dit moment. Dus ook al mocht het even wat minder gaan, een seizoen hou ik het nog wel vol. Hoe dacht je trouwens dat teams die in de ere spelen het regelden met het salaris? (niet dat ik mezelf zo hoog inschat hoor... :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Royz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:15:
[...]

Klopt, maar voor een huis neem je 99% van de tijd wel een lening (hypotheek) omdat je hem anders niet kan betalen ;). Dit is gewoon puur investeren in de toekomst ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogste salaris in de VI van heel nederland: €2 379 324 Helmondse Boeren. Ik zie nu pas dat hij maar 11 spelers heeft :)
Kampioen van de eredivisie zit op €1 061 044

Lijkt het zo of leeft hij een beetje boven zijn stand :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:24:
Hoogste salaris in de VI van heel nederland: €2 379 324 Helmondse Boeren. Ik zie nu pas dat hij maar 11 spelers heeft :)

Bwa valt al bij al nog mee dan ik zit rond de 230-240 in IV :) Wel in belgie, ma ik merk wel dat de verschillen tussen de ploegen steeds kleiner en kleiner worden(als je bv V IV en III bekijkt).

Ik zit rond 145 k sponsorgeld in IV.

Ik heb wel 2 seizoenen hard moeten vechten voor behoud, vooral omdat sommige ploegen alles op het middenveld zetten, en dan formi/uitmutend/briljant middenveld halen, en rest van de stats rond redelijk/max goed. Ja, das klote want daar verlies ik dus meestal van. Terwijl ik met veel moeite uitstekend middenveld haal.

Anyway, IV bevalt mij wel, ik ging van V rechtstreeks door naar IV, eerste seizoen werd ik 6de en kwal gewonnen. 2de seizoen 4de, en volgend seizoen hoop ik weer rond plaats 3 - 4 te eindigen.

Tacktiek en juiste spelers boven alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:24:

die redt het niet langer dan een weekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:21:
[...]

FYI:

Sponsorgeld 122 770. Speel nu 1 seizoen in V.
Met hoeveel woordvoerders?

Ik zat rond de 65k sponsorgeld afgelopen seizoen in de VIII. en mijn spelerslonen lagen op 40k. Daar komt ook nog 40k personeelskosten bij en 10k stadion kosten...

Maak dus 25k verlies in een week zonder transfers maar met een vol stadion krijg ik 115k (kga uitbreiden) en zodoende maak ik over 2 weken gezien 90k winst. Dat is 630k per seizoen. Even los van de transfers dus...

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

M1lamb3r schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:24:
[...]

Klopt, maar voor een huis neem je 99% van de tijd wel een lening (hypotheek) omdat je hem anders niet kan betalen ;). Dit is gewoon puur investeren in de toekomst ;)
Daar heb ik het juist over. Als mijn hypotheek 1000 euro per maand is en ik krijg er 900 binnen en bij met wat extra klussen 1100 vind ik dat niet stabiel. Dat is juist waar het heir over gaat..
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 5
Woordvoerders: 8
Economen: 1
Fysiotherapeuten: 9
Dokters: 9

Iemand nog opmerkingen trouwens hierop, om mijn salarissen terug te dringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psych alleen als je niet wint, anders is het geld verspilling
fysio's kan iets lager naar 6 ofzo
dokters alleen als je geblesseerden hebt ;)
1 econoom heeft geen zin. 9 nemen als je dik rood staat of 9 nemen als je dik plus staat

kunnen er dus 10 weg * 1,5k = 15 per week minder. maarja op een salaris van 250k is dat niks, maar alle beetjes helpen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Royz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:14:
[...]

Daar heb ik het juist over. Als mijn hypotheek 1000 euro per maand is en ik krijg er 900 binnen en bij met wat extra klussen 1100 vind ik dat niet stabiel. Dat is juist waar het heir over gaat..
maar dat heet dus investeren (het geval van hattrick dus, ben het met je eens dat het niet prettig is als je 1000euro per maand betaald aan hypotheek en je er maar 900 binnen krijgt), en zoals alle investering bevat het een risico die je gedeeltelijk zelf bepaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij zit er iemand in de competitie die 500k loon p/w betaald, dat het hele seizoen lang.....

ik kan dat van mij nog wel betalen ivm conditietrainen

edit: 580k loon p/w zelfs.... en nog wordt hij 6e ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

jemig wat een bedragen :p Kom ik aan als kampioen in een VIII met amper 30k salariskosten (lijstje op alltid is wat achterhaald, door aankopen is er wel wat stijging geweest ;) ) Sponsorinkomen ligt op net geen 50k per week en de overige kosten bedragen 40k per week (30k personeel, 10k stadion). Per 2 weken maak ik dus tot nog toe een redelijke winst door ruim 100k kaartverkoop bij een thuiswedstrijd :) Wat wel meetelt is natuurlijk dat ik niet meer investeer in mijn jeugdopleiding, maar dat gaat weer veranderen met het nieuwe systeem :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lols, vandaag gelijkgespeeld tegen een III zijn a team :p, tjah counter he :p

sterrenrecord van 54,5 ster :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat een record? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

voor mij zou 38,5 ster al een record zijn....... niet iedereen speelt in de VI of V......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:35:

1 €512 112 27 €18 967 SC Amsreiw VI.322 lol hard failliet gaan....
Present !! Haha dat was tijdens mijn eindeseizoensstunt. Dat topsalaris is al verleden tijd inmiddels

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

lameeuw schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:29:
[...]

voor mij zou 38,5 ster al een record zijn....... niet iedereen speelt in de VI of V......
Zijn er nog andere divisies dan? :P

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

maar hij wel. ik had het tegen hem hé? het principe van iemand quoten is dat je het tegen diegene hebt...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer heb ik niet nodig, andere prutsers wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb vandaag mn sterrenrecord gehaald... 38,5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:48:
[...]

Ik heb vandaag mn sterrenrecord gehaald... 38,5 ;)
Join the Club. :P

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even terugkomend op dat hele verhaal over wanneer een speler ervaring krijgt...

HCP geeft bij mij aan dat de spelers die vanavond hebben gespeeld in mijn internationale oefenwedstrijd allen 0.2 ervaring hebben opgedaan. Terwijl zij niet allemaal in het wedstrijdverslag opgenomen zijn (en dat werd destijds wel beweerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Dat progje gaat daarvan uit omdat het nooit kan weten of een speler daadwerkelijk ervarin heeft opgedaan. Omdat een speler dus ook 3x die waarde kan krijgen komt het wel ongeveer overeen met de aangegeven waarde die een speler er per wedstrijd bij zou krijgen. Daarom telt het steeds die waarde mee.

TIs puur een gok uit onwetentheid van die programma's. HO doet het ook namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 21-03-2007 21:38 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm bekertegenstander is een ander dan alltid had voorspelt, maar goed nog steeds wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:37:
Dat progje gaat daarvan uit omdat het nooit kan weten of een speler daadwerkelijk ervarin heeft opgedaan. Omdat een speler dus ook 3x die waarde kan krijgen komt het wel ongeveer overeen met de aangegeven waarde die een speler er per wedstrijd bij zou krijgen. Daarom telt het steeds die waarde mee.

TIs puur een gok uit onwetentheid van die programma's. HO doet het ook namelijk.
wat heb je eraan om het bij te houden? je ziet het vanzelf wel wanneer ze poppen in exp toch? je hebt er toch geen invloed op oid. dus imo niet zo heel spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:49:
[...]

wat heb je eraan om het bij te houden? je ziet het vanzelf wel wanneer ze poppen in exp toch? je hebt er toch geen invloed op oid. dus imo niet zo heel spannend.
Houdt het ook niet bij, beantwoord alleen een vraag :P
Feit is wel dat met de komende bekerwedstrijden er bij mij altijd veel spelers poppen in ervaring :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Quintus schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:33:
[...]

Present !! Haha dat was tijdens mijn eindeseizoensstunt. Dat topsalaris is al verleden tijd inmiddels
Ah, dan kan ik mijn 1e plaats wat dat betreft weer innemen ;)

/edit

Net nog een bovennatuurlijke verdediger gehaald :)

[ Voor 9% gewijzigd door Sandyman538 op 21-03-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om 2 wereldklasse mids te halen en nog 1 bovennatuurlijk winger. Maar ik zit nog wat te twijfelen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 22:59:
ik ben van plan om 2 wereldklasse mids te halen en nog 1 bovennatuurlijk winger. Maar ik zit nog wat te twijfelen......
hou wel een beetje mijn hart vast wbt middenveld. 2x wereldklasse en 1x wonderbaarlijk. maargoed ik compenseer het weer aardig met def en aanval. aan de andere kant het zijn jonge trainees dus eind seizoen zit ik met +/- 1x reusastig en 2x bov nat ofzo dus dan valt het reuze mee :)

zit nog een winger in de pijplijn. moet wel even sparen nog gok ik. heb pas 750k en er komt nog een week salaris aan :shiver:

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ach ik zit met 4 briljante mids en een wonderbaarlijk. Moet het er maar mee doen in de V. Zal het wel wat meer van tactiek moeten hebben. En met 168k loon in de V zit ik wel wat aan de lage kant :D

@ Beker

De tegenstander zoals voorspeld door Altid een botje.

[ Voor 31% gewijzigd door Quintus op 22-03-2007 00:49 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Server up eennnnnnn, geen veranderingen :'(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Waarschijnlijk zijn ze gewoon nog niet zichtbaar gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen ze van het weekend alleen nog een switch om moeten zetten en dan kunnen we aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 00:47:
Ach ik zit met 4 briljante mids en een wonderbaarlijk. Moet het er maar mee doen in de V. Zal het wel wat meer van tactiek moeten hebben. En met 168k loon in de V zit ik wel wat aan de lage kant :D

@ Beker

De tegenstander zoals voorspeld door Altid een botje.
Pff Ik zit met een Goed, Formidabel, Uitmuntend en 2 briljant... Achter de hand heb ik nog een uitstekend, goed (beiden 17 met redelijk passen). en een briljant maar die bakt er momenteel weinig van volgens HCP. Minder nog dan die Goed middenvelder... Vorm maakt het verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga wederom voor ronde 2-3 beker :) b-mid is echt lachen gieren brullen van ellende... het enige wat ik kan doen is op de counter spelen in de beker 4-4-2. janken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De info over de jeugdcompetitie komt in de nacht van zondag op maandag, dan wordt het systeem ook ingevoerd.
haal dit van een forum, weet niet of het klopt, heb ook geen betrouwbare bron. Maar kzal ff bevestigingen zoeken

btw nieuwe trainer :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

net een bovennatuurlijk PM van 21 voor 1milj verkocht. paar seizoenen geleden voor 7ton gekocht... Schiet echt op zo.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Gottrick!!!

Het begin van het seizoen zit er alweer aan te komen. Hoe leuk is het om nu al vast aan iedereen te vertellen wat je doelstellingen voor dit seizoen zijn, dan kunnen we daar aan het eind van het seizoen lekker over babbelen. Ga gewoon even naar de GoT Fed page linkje dan naar 'GoT teams' en dan zie je bovenin een link met 'doelstellingen teams'. Klik daarop, en maak je doelstellingen voor het komende seizoen aan de rest van de federatie bekend!!!

Gottrick!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:24:
net een bovennatuurlijk PM van 21 voor 1milj verkocht. paar seizoenen geleden voor 7ton gekocht... Schiet echt op zo.
gast lul niet. trainee kopen voor 1.75 (toen een koopje) en weggegaan voor 1.1m

maarja ik trok zijn salaris niet meer. dus hij moest weg.

op zulke momenten voel je je echt kut... maarja iedereen heeft er last van.

even sparen nog en een dikke winger kopen. wingers hebben weinig salaris dus dat scheelt. wil een 5-6* winger die ook veel pm en exp heeft om te kunnen switchen tussen of en twm. ik besteed weinig geld aan nieuwe trainees vanaf nu. 400k ofzo max. het is het allemaal niet meer waard.

hoewel ik vorig seizoen nog een dikke trade heb gedaan, maar dat is meer onkunde van de rest. 1 mio gepakt op een trainee. is in deze dagen een hoop.

conditie TU vandaag dus weinig boeieneds. hopelijk pakt mij mid weer veel cond. begon in te kakken.

[edit]

ben toch wel echt bijzonder blij met mijn aankoopje van tijdje terug:
Robin de Keizer (22262204)

die dwaas pakt gewoon 8 sterren in redelijke vorm! geen SE's. dan is die 45k per week echt well spend met een griffel! haalt goddelijke rating in zijn eentje op de wing. bizar. spits met 6* in matige vorm is ook bijzonder vet. goeie aankopen! kost wat maar dan heb je ook wat... ;)

ga denk ik dit seizoen me eens vaker richten op counter of pressie. mid is vrij zwak. haalt slechts briljant op bedaard TS.

wat me opviel is dat GoT in zijn algemeenheid steeds beter presteert. die altid ratings liegen er niet om. lekker bezig!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap HCP niet helemaal geloof ik. Bij Training en dan Progress staat er niets terwijl hij aangeeft dat iedereen heeft getraind...
Ik train Conditie dus lijkt me sterk dat niemand gepopt is...

Heb em al door

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heerlijk:
TSI: 34820 (+36650/-1830)
Conditie: 15 (+15/-)
Vorm: -3 (+3/-6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Iets beter dan bij mij :p

TSI: 1,470(+2,220/-750)
Stamina: 27(+29/-2)
Vorm : 0 (+9/-9)

maarja verschil is ook een paar divisies :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Het liefst zou ik passen o.i.d. trainen in het tussenseizoen, maar de conditie van mijn mids stort hard in elkaar, dus krijgt iedereen conditietraining :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Pewwy schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:00:
Het liefst zou ik passen o.i.d. trainen in het tussenseizoen, maar de conditie van mijn mids stort hard in elkaar, dus krijgt iedereen conditietraining :)
Conditie trainen doe ik wel in de week dat ik tegen het bot team moet spelen die uit de VI naar beneden is gekomen. Alle belangrijke mids hebben op dit moment nog uitstekend of formidabel conditie dus die paar weken moet kunnen (hoop ik :p )

TU: scoren +1, tsi +530 vorm +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:32:
[...]

Conditie trainen doe ik wel in de week dat ik tegen het bot team moet spelen die uit de VI naar beneden is gekomen. Alle belangrijke mids hebben op dit moment nog uitstekend of formidabel conditie dus die paar weken moet kunnen (hoop ik :p )

TU: scoren +1, tsi +530 vorm +2
Als je toch wilt trainen op conditie dan kan je dat beter nu doen want je hebt in het tussenseizoen maar 1 wedstrijd per week. En met conditie training traint iedereen. Als je in je tussenseizoen PM gaat trainen dan krijgen alleen de spelers training die in je oefenwedstijd spelen. Terwijl je bij de wedstrijd met het BOTteam gewoon nog een friendly hebt erna en dus 2 teams PM training kunt geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:18:
1 econoom heeft geen zin. 9 nemen als je dik rood staat of 9 nemen als je dik plus staat
Zou je dit willen onderbouwen met een berekening? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

TheKeeper schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:27:
[...]

Zou je dit willen onderbouwen met een berekening? :D
Anders kijk je zelf even op hattrix-files ofzo.

Overigens heeft Hein niet gelijk. Meer economen betekent een hogere/lagere rente, en afhankelijk van je schuld/overschot verdien je die 1500 euro salaris extra terug (of niet). Het was zo dat je bij 1 econoom 0,3% rente kreeg, dus bij 500k verdien je dan precies 1500 euro rente.

En er zit een maximum van 100k aan, dus als je meer dan 10 miljoen ofzo hebt, kan je weer toe met minder dan 10 economen. De heilige graal was 32.850.000 € met 1 econoom.

Maar volgens mij krijg je vanaf komend seizoen precies 0% rente, dus deze discussie is een beetje mosterd na de maaltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU:

TSI: + 3450 (+4660/-1210)
Stamina: +26 (+26/-0)
Vorm: -12 (+1/-13)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:00:
[...]

Jij wou dus beweren dat economen inhuren bij een positief saldo vanaf komend seizoen zinloos is? lijkt me een beetje stug
Niet komend seizoen (dus vanaf komende zondag), maar het seizoen erna wel (vanaf juli 2007). Quote uit editorial van 27-11-2006:
Naar aanleiding van verder overleg met de HCB kunnen we ook al vast aankondigen dat we voor de komende seizoenen nog meer veranderingen in petto hebben. Het volgende seizoen (dat begint in maart) zal de rente opnieuw gehalveerd worden, evenals het maximale bedrag aan rente dat je kunt verdienen. Nog een seizoen later (beginnend in juli) wordt de rente op geld dat clubs in kas hebben zelfs helemaal afgeschaft. De reden voor deze veranderingen is dat zowel de HCB als wij van mening zijn dat geld moet rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fresh T. schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:10:
[...]

Niet komend seizoen (dus vanaf komende zondag), maar het seizoen erna wel (vanaf juli 2007). Quote uit editorial van 27-11-2006:

[...]
Ja ik kwam het net tegen inderdaad... dus haalde mn quote net weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

TU:

Conditie + 21.

Rest kan ik niet zien op mn werk, zonder tool. Zit nog te twijfelen of het waard is om nog een weekje conditie te trainen, had altijd zeer negatieve gevolgen in vorm afgelopen seizoenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
Ook komend seizoen is het inhuren van economen niet echt rendabel meer, tenzij je heel veel geld hebt. En dat geld kan je volgens mij veel beter investeren in je ploeg om zo betere prestaties neer te zetten.

Training van vandaag ging wel, 2 passen stijgingen, vormstijgingen ook netto +6, maar volgens mij zijn er 2 van mijn spelers achter de komma van heel hoog naar heel laag gegaan, gezien de TSI-dalingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
En nog een bovennatuurlijke verdediger gekocht. Mijn a-team is compleet. Misschien nog 2 a 3 trainee's erbij halen voor zondag, en dan volgas het nieuwe seizoen in!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Mmm.. had me vergist in de training... ipv thorough passes, defensive positions getraint. Gevolg:
TSI: 4110 (+4650/-540)
Verdedigen: 3 (+3/-) :9
Vorm: 0 (+3/-3) :p

1 staat te koop en met een deel van de opbrengst die er al is, een 21-jarige SN (zie hieronder) met solid passen gekocht voor minder dan 1.2M... echt een belachelijke markt tegenwoordig. Blij dat ik geen wing meer train zeg... je reinste diefstal, maar dan een keer in mijn voordeel. Mijn team lijkt klaar voor het nieuwe seizoen.
Winger[Form=High]=14.96
Winger[Form=Avg]=15.05
Winger[Form=Low]=15.06
Enig minpuntje is wel dat ik nu de Economische Update in duik onder de -500k, dus voor het eerst in de geschiedenis van ESK een opmerking dat er iets drastisch moet veranderen?

De beker wordt leuk aangezien ik toch altijd counter. Ben benieuwd hoever de ME met me meedenkt en wanneer het grote naaien weer begint. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:53:
[...]

Anders kijk je zelf even op hattrix-files ofzo.

Overigens heeft Hein niet gelijk. Meer economen betekent een hogere/lagere rente, en afhankelijk van je schuld/overschot verdien je die 1500 euro salaris extra terug (of niet). Het was zo dat je bij 1 econoom 0,3% rente kreeg, dus bij 500k verdien je dan precies 1500 euro rente.

En er zit een maximum van 100k aan, dus als je meer dan 10 miljoen ofzo hebt, kan je weer toe met minder dan 10 economen. De heilige graal was 32.850.000 € met 1 econoom.

Maar volgens mij krijg je vanaf komend seizoen precies 0% rente, dus deze discussie is een beetje mosterd na de maaltijd.
wat ik bedoel met 'geen zin' is dat je niet moet gaan zitten pielen in de marge met net wel 1500 of net niet... lullige bedragen dus who cares.

TU:
Conditie +18
Vorm +2 / -7
TSI +20k / -6k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
TU:
Conditie: +12
Vorm: +5/-11 :O
TSI: +2010/-620

Door die conditie training gaat de hele vorm wel naar beneden, dat is best jammer :(. Conditie wel weer lkkr omhoog, veel al op goed enz. :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:18:
TU:
Conditie: +12
Vorm: +5/-11 :O
TSI: +2010/-620

Door die conditie training gaat de hele vorm wel naar beneden, dat is best jammer :(. Conditie wel weer lkkr omhoog, veel al op goed enz. :D
dat roept iedereen altijd, maar is dat ook zo? per definitie gaat eind seizoen de vorm hard omlaag en mensen die het hele seizoen conditie trainen zitten ook niet met alleen mensen waardeloos in vorm. velen trainen alleen conditie in het tussenseizoen waardoor het ook optisch bedrog is gok ik.
ik denk dat de trainingsswitch zorgt voor de vorm daling en niet zozeer de soort training.

anyway. conditie moet lekker op pijl zijn zeker voor de mids en wingers en ocd's. ook geeft het een flink tsi boost aan andere spelers die daardoor weer meer waard worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:52:
[...]
anyway. conditie moet lekker op pijl zijn zeker voor de mids en wingers en ocd's. ook geeft het een flink tsi boost aan andere spelers die daardoor weer meer waard worden.
De tijd dat ik op de TSI let bij het aankopen van spelers ligt inmiddels ver achter me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
[...]

dat roept iedereen altijd, maar is dat ook zo? per definitie gaat eind seizoen de vorm hard omlaag en mensen die het hele seizoen conditie trainen zitten ook niet met alleen mensen waardeloos in vorm. velen trainen alleen conditie in het tussenseizoen waardoor het ook optisch bedrog is gok ik.
ik denk dat de trainingsswitch zorgt voor de vorm daling en niet zozeer de soort training.
Ook dat laatste niet. Ik trainde deze week gewoon nog verdedigen (+2, skilltrade + bovennatuurlijk 20j) en had nog 2 wedstrijd, maar mijn vorm keilde voor het eerst dit seizoen wel gigantisch: -9/+1.
Dus zonder te switchen en mét 2 wedstrijden. Lijkt dus gewoon standaard ingebouwd dat het tussenseizoen gelijkt staat aan vormdipjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
[...]

Conditie lijkt me inderdaad wel belangrijk voor de middenvelders. De vormdaling kan zijn dat je van trainingssoort veranderd, daardoor lijkt het dat met conditietraining de vorm daalt. Ik vind het wel best, mooi nog even die conditie opkrikken en daarna komt de vorm wel weer ;)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Brainpower schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:07:
Hmm, dit is mn YP:

Loïc van de Ruit
TSI = 1 870, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: matig

Nu train ik ook nog scoren, maar vraag me toch af...moet ik hem verkopen omdat ik eigenlijk een 17 jarige met goed wil dit niet al 18 wordt straks...of gewoon toch blijven trainen tot een respectabel verkoopniveau?
Sandyman538 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:34:
[...]

Weg ermee, zou mijn advies zijn. Koop je volgende week mooi een 17-jarig goed traineetje voor, heb je veel meer aan.
En nog verkopen voor 150k he! Best netjes nog voor zo'n speler :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer een briljant middenvelder verkocht voor 8 ton. Beetje minder dan ik op gehoopt had maar het is genoeg om mijn stadion te voorzien van 10k plaatsen extra zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Ik heb mijn vormdipjes eens bekeken, en sinds ik het team heb (week 8 seizoen 16) zijn alle echt duidelijke en grote dips geweest in de week of weken dat ik conditie trainde. Een switch van zeg PM naar vleugelspel zorgde niet voor een waarneembaar negatief effect op de vorm, althans niet zo extreem als bij de conditie training (een -2 op vorm als max, waar bij conditie het gemiddelde op -5 ligt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 19:25:
Ik heb mijn vormdipjes eens bekeken, en sinds ik het team heb (week 8 seizoen 16) zijn alle echt duidelijke en grote dips geweest in de week of weken dat ik conditie trainde. Een switch van zeg PM naar vleugelspel zorgde niet voor een waarneembaar negatief effect op de vorm, althans niet zo extreem als bij de conditie training (een -2 op vorm als max, waar bij conditie het gemiddelde op -5 ligt).
Dat zegt niets zolang je het niet hebt over wanneer je die trainingsverdanderingen heb gedaan. Heb je ook wel eens een switch gemaakt naar ConditieTraining tijdens het seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Precies Kilverdo. Ik ben er 90% zeker van dat de vormdip een algemeen einde seizoensdip is. Je hoort altijd de PD-ers namelijk klagen (net als ik deze keer) dat ze nog niet geswitched zijn naar conditie (vanwege de zondag-woensdag wedstrijden), maar al wel een vormdip aan de broek hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:16:
[...]

Dat zegt niets zolang je het niet hebt over wanneer je die trainingsverdanderingen heb gedaan. Heb je ook wel eens een switch gemaakt naar ConditieTraining tijdens het seizoen?
Week 11 van het afgelopen seizoen heb ik conditie getraind en de vorm update die week was + 5 / -10. Trainingsintensiteit op 95% en het resultaat van de afgelopen weken (week, vorm +/-, pops en trainingsvorm):

16 / +5 / -3 / 1 / scoren
15 / +4 / -5 / 1 / scoren
14 / +3 / -3 / 1 / scoren
13 / +6 / -2 / 1 / scoren
12 / +10 / -4 / 0 / scoren
11 / +5 / -10 / 20 / conditie

Niet echt een einde seizoensdip vind ik, wel een dip bij conditietrainen. Gelukkig heeft zich dat wel meteen de week erna hersteld :p

[ Voor 3% gewijzigd door lameeuw op 25-03-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Ik heb een probleempje, ik ben nog wel een redelijke beginner...

Laatst dacht ik eindelijk genoeg geld te hebben om eens flink uit te halen door een supermiddenvelder te halen. Dit had ik toen gedaan. Maar daarna bleek dat zijn loon veel te hoog was. ongeveer 200 000 per week. Dit kan ik natuurlijk als een redelijke beginner nooit betalen. Als ik hem niet snel verkoop, dan komt mijn economie flink in de problemen. Wat is nou een manier om meer inkomen te krijgen zodat ik zulke spelers wel kan hebben in mijn team op lange termijn? Geleidelijk aan betere spelers kopen? Door te trainen?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 10:36:
Hallo!

Ik heb een probleempje, ik ben nog wel een redelijke beginner...

Laatst dacht ik eindelijk genoeg geld te hebben om eens flink uit te halen door een supermiddenvelder te halen. Dit had ik toen gedaan. Maar daarna bleek dat zijn loon veel te hoog was. ongeveer 200 000 per week. Dit kan ik natuurlijk als een redelijke beginner nooit betalen. Als ik hem niet snel verkoop, dan komt mijn economie flink in de problemen. Wat is nou een manier om meer inkomen te krijgen zodat ik zulke spelers wel kan hebben in mijn team op lange termijn? Geleidelijk aan betere spelers kopen? Door te trainen?

Bij voorbaat dank!
Ik veronderstel gewoon even dat je PM traint voor het gemak van dit voorbeeld...

Zorg voor een solide verdediging en en redelijke aanval in een 3-5-2 opstelling. Koop 17/18 jarige goed PM, redelijk Passen trainees en wacht tot ze 21 zijn. Met een goede coach zitten ze tegen die tijd ten minste op Briljant PM. Je verkoopt ze nu voor +/- 1M. Soms moet je even niet kijken naar hoe snel kan ik kampioen worden maar naar, wat is het beste voor mijn team "in the long run."

Van het geld dat je verdient aan die briljante middenvelders koop je weer nieuwe trainees en je houdt zo geld over. Dat geld dat je over houdt kun je gebruiken om je verdediging aan te sterken en betere spitsen in huis te halen. Ook zul je op een gegeven moment je stadion moeten uitbreiden. Ik heb dat heel lang niet gedaan en nu loop ik veel inkomsten mis. Mijn stadion herbergt nu 15.5k plaatsen maar met de grote van mijn fanclub zou ik, bij gemiddelden resultaten een stadion van bijna 40k vol kunnen krijgen. Ik heb dus zojuist een middenvelder voor 8 ton verkocht om 10k plaatsen bij te laten bouwen...

Het gaat dus ook om afwegingen maken wat je op dat moment belangrijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Goed kijken waarom zo'n speler zo goedkoop is kan ook geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
En H3!N, hoe bevalt je eerste week sponsorgeld ala V? Bij mij is hij vrij matig, maar dat zal de komende weken wel exponentieel stijgen:
Sponsorgeld: 81 583

Sta nu 113k in de min, gaat nog een spelertje uit waar ik zo'n 40k aan over moet kunnen houden en dan is het hopen dat de bekerwedstrijd woensdag nog iets van 70k opbrengt (small chance...), want anders wordt het in de min de volgende week in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:08:
En H3!N, hoe bevalt je eerste week sponsorgeld ala V? Bij mij is hij vrij matig, maar dat zal de komende weken wel exponentieel stijgen:

Sta nu 113k in de min, gaat nog een spelertje uit waar ik zo'n 40k aan over moet kunnen houden en dan is het hopen dat de bekerwedstrijd woensdag nog iets van 70k opbrengt (small chance...), want anders wordt het in de min de volgende week in :/
Mijn sponsorgeld is teruggelopen van 66k naar 58k... lekker schraal...

overigens vraag ik me af waarom supporters en sponsors mood wordt gereset... Als ik promoveer dan zou je zeggen dat ze aan het begin van het seizoen ook nog even blij zijn... :S

Mijn spelersloon is ook met 2k afgenomen... of moet die update nog plaatsvinden? van het salaris...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:19:
[...]

overigens vraag ik me af waarom supporters en sponsors mood wordt gereset... Als ik promoveer dan zou je zeggen dat ze aan het begin van het seizoen ook nog even blij zijn... :S

Mijn spelersloon is ook met 2k afgenomen... of moet die update nog plaatsvinden? van het salaris...
Morgen worden lonen herberekend en de spelers een jaartje ouder..... even geduld nog dus

Mijn sponsorgeld is van 48k naar 44,5k gegaan, valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:19:
[...]

Niet zeuren, hier van 123k naar 89k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 10:47:
[...]

Ik veronderstel gewoon even dat je PM traint voor het gemak van dit voorbeeld...

Zorg voor een solide verdediging en en redelijke aanval in een 3-5-2 opstelling. Koop 17/18 jarige goed PM, redelijk Passen trainees en wacht tot ze 21 zijn. Met een goede coach zitten ze tegen die tijd ten minste op Briljant PM. Je verkoopt ze nu voor +/- 1M. Soms moet je even niet kijken naar hoe snel kan ik kampioen worden maar naar, wat is het beste voor mijn team "in the long run."

Van het geld dat je verdient aan die briljante middenvelders koop je weer nieuwe trainees en je houdt zo geld over. Dat geld dat je over houdt kun je gebruiken om je verdediging aan te sterken en betere spitsen in huis te halen. Ook zul je op een gegeven moment je stadion moeten uitbreiden. Ik heb dat heel lang niet gedaan en nu loop ik veel inkomsten mis. Mijn stadion herbergt nu 15.5k plaatsen maar met de grote van mijn fanclub zou ik, bij gemiddelden resultaten een stadion van bijna 40k vol kunnen krijgen. Ik heb dus zojuist een middenvelder voor 8 ton verkocht om 10k plaatsen bij te laten bouwen...

Het gaat dus ook om afwegingen maken wat je op dat moment belangrijk vind.
Hmm, zo'n manier gebruik ik idd al. Ik heb een stuk of 5 jonge verdedigers (17 jaar met uitstekend). Ondertussen heb ik 1tje met bovennatuurlijk en 1tje met wereldklasse, maar dat even terzijde :P Ik heb dus ook een paar kunnen verkopen voor veel geld. Op een gegeven moment dacht ik dus, nu eens investeren in een goede middenvelder, i.p.v. nog meer verdedigende talentjes te kopen, dit heb ik dus gedaan, maar zijn loon bleek dus te hoog voor mij (niet aan gedacht dat dat zou kunnen).
Waarschijnlijk moet ik op een gegeven moment dan idd overgaan naar 3-5-2 en dan trainen. Wat is eigenlijk een goede manier om meer inkomen te krijgen? Ik heb al wat geprobeerd met van die commercieel managers, die je financieel voordeel geven, maar dat schiet volgens mij ook niet echt op.

Mijn fanclub bedraagt 1040 mensen. Stadion heeft totale capaciteit van 17020...is dit goed?

Bedankt voor je snelle reactie ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van 113k naar 81k sponsorgeld :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:08:

Ik ga ook in de min het nieuwe seizoen in. Sponsorgeld van 102k naar 73k :( Bekerwedstrijd tegen een bot (of niet, want hij heeft zijn oude team nog, maar kan niet meer inloggen), dus dat zal weinig opbrengen. En daarbij vrees ik de loonstijgingen van morgen. Anyway, dat worden dure weken de komende tijd :)

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 25-03-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:58:
[...]

Hmm, zo'n manier gebruik ik idd al. Ik heb een stuk of 5 jonge verdedigers (17 jaar met uitstekend). Ondertussen heb ik 1tje met bovennatuurlijk en 1tje met wereldklasse, maar dat even terzijde :P Ik heb dus ook een paar kunnen verkopen voor veel geld. Op een gegeven moment dacht ik dus, nu eens investeren in een goede middenvelder, i.p.v. nog meer verdedigende talentjes te kopen, dit heb ik dus gedaan, maar zijn loon bleek dus te hoog voor mij (niet aan gedacht dat dat zou kunnen).
Waarschijnlijk moet ik op een gegeven moment dan idd overgaan naar 3-5-2 en dan trainen. Wat is eigenlijk een goede manier om meer inkomen te krijgen? Ik heb al wat geprobeerd met van die commercieel managers, die je financieel voordeel geven, maar dat schiet volgens mij ook niet echt op.

Mijn fanclub bedraagt 1040 mensen. Stadion heeft totale capaciteit van 17020...is dit goed?

Ten eerste welkom op het forum, ten tweede kan ik er meten bijvermelden dat in de openingspost heel veel informatie staat, aangevuld met heel veel links naar verschillende websites waar je veel informatie kunt vinden. Kijk daar ook eens rond. Iedereen (bijna iedereen ;) ) hier wil je wel helpen, maar huis tuin en keuken vragen worden niet zo gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:36:
[...]

Ten eerste welkom op het forum, ten tweede kan ik er meten bijvermelden dat in de openingspost heel veel informatie staat, aangevuld met heel veel links naar verschillende websites waar je veel informatie kunt vinden. Kijk daar ook eens rond. Iedereen (bijna iedereen ;) ) hier wil je wel helpen, maar huis tuin en keuken vragen worden niet zo gewaardeerd :)
En wordt hij het 500ste lid van GoTtrick?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Volgensmij is dat VVV de Geblesseerden geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
En dat ben ik >:) Mijn sponsorgeld is van 35.5k naar 31.5k gegaan dus dat maakt niet zoveel uit.
Ben wel benieuwd naar die nieuwe jeugdopleiding en hoe mijn seizoen verloopt, promoveer vast wel :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Dat moet gevierd worden:

Mijlpaal voor GoTtrick

Sinds vandaag is het 500ste lid op GoTtrick aangemeld. Een mijlpaal voor GoTtrick!

Nu op naar de 1000, al zal dat nog wel jaren duren, al dan niet nooit gebeuren

In ieder geval verwelkomt GoTtrick Infinitytron als 500ste lid! *O*

Mijlpaal voor GoTtrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:58:
[...]

Hattrix-files (een hele goede site, zie openings post) benaderd de opkomst in je stadion als volgt.

Afhankelijk van de stemming van je supporters:
Slecht: 20 * Fanclub
Gemiddeld: 25 * Fanclub
Goed: 30 * Fanclub

Jij zou volgens deze berekeningen dus bij een gemiddelde stemming een stadion van 25k vol kunnen krijgen. Al denk ik dat deze berekening wat achterhaald is aangezien er aan klein aantal seizoenen geleden een nieuwe invoering is gedaan. Namelijk dat bij spannende, belangrijke wedstrijden er eerder mensen naar je stadion toe komen...

/Edit/
En wordt hij het 500ste lid van GoTtrick?
Beetje jammer dat er veel minder actief zijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 14:02:
[...]
/Edit/
[...]

Beetje jammer dat er veel minder actief zijn ;)
True... Maarja, its all about numbers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:00:
[...]

True... Maarja, its all about numbers :)
zo is het dan ook weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is het bier :Y)

Het is trouwens nou ook mogelijk om een speech te posten voor de mogelijke BC of hadden we er inmiddels alweer vanaf gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:52:
[...]

Waar is het bier :Y)

Het is trouwens nou ook mogelijk om een speech te posten voor de mogelijke BC of hadden we er inmiddels alweer vanaf gezien.
Volgens mij was daar al min of meer van afgezien ja...
Tijdens de laatste week van het seizoen (de week voor de leeftijdupdates) kun je slechts tot vrijdag 18:00 HT-tijd een jeugdspeler promoveren. Die deadline is nu voorbij en promoveren is niet meer mogelijk tot enige tijd na 25-03-2007 om 19:45.
Ik ben het helemaal kwijt jongens. Nieuwe systeem zou vandaag ingaan... Dan begrijp ik hieruit dat we even na 19:45 iets kunnen verwachten... Maar dan realiseer ik me weer dat er gemeld is dat je scouts moet inhuren en hoe meer scouts je hebt hoe meer spelers je te zien krijgt per week... Maar je kunt nog geen Scouts aannemen...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:59:
[...]

[/quote]Tijdens de laatste week van het seizoen (de week voor de leeftijdupdates) kun je slechts tot vrijdag 18:00 HT-tijd een jeugdspeler promoveren. Die deadline is nu voorbij en promoveren is niet meer mogelijk tot enige tijd na 25-03-2007 om 19:45.
[quote]

Ik ben het helemaal kwijt jongens. Nieuwe systeem zou vandaag ingaan... Dan begrijp ik hieruit dat we even na 19:45 iets kunnen verwachten... Maar dan realiseer ik me weer dat er gemeld is dat je scouts moet inhuren en hoe meer scouts je hebt hoe meer spelers je te zien krijgt per week... Maar je kunt nog geen Scouts aannemen...
Ja ben het ook ff helemaal kwijt... ik dacht ook dat het vandaag in zou gaan :s. Dus dan na 19.45 vanavond kunnen we beginnen met het nieuwe jeugdsysteem zónder scouts? Ik vind het allemaal wat raar maar ben wel benieuwd hoe het wordt/gaat.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:59:
[...]

[...]

hoe kom jij erbij dat het nieuwe systeem vandaag zou ingaan? Daar is nog niks over gezegd...

edit: info van ht-thomas:
Only one : when exactly is the new youth system introduced. Answer that and everybody can go outside and enjoy the sun ;-)

Let it be a surprise. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:31:
[...]

hoe kom jij erbij dat het nieuwe systeem vandaag zou ingaan? Daar is nog niks over gezegd...

edit: info van ht-thomas:

[...]
Dat is gewoon een andere manier om te zeggen dat ze het zelf ook nog niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Heb net een jeugdpull gedaan en daar kwam het volgende uit:
Tjakko Brusselers (156605115)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 620 €/week
Eigenaar: VVV De Geblesseerde

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Deze verjaart niet toch morgen heb ik begrepen? Zal ik deze houden of verkopen en dan komende weken een 17jarige kopen of deze houden en dan nog 3 jaar doortrainen ofzo?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nu zou het nieuwe pull systeem moeten werken toch? Ik zie namelijk geen verandering?

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.