UitrIJken? DamnDamien2004 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:19:
Hehehe het blijft boeien he
Anyho eind volgend seizoen vraag ik wie mij allemaal wilt helpen en als jullie dan tijd hebben kunnen we wat uitgebreidere awards uitrijken
Het valt wel op dat Damien weer internet heeft thuis
De postcount neemt weer behoorlijk toe.
Laten we nu maar eens gaan speculeren over die nieuwe jeugdopleiding en de HVP university fed promoten. Dan kan H3!N zijn zuurverdiende award koesteren en kunnen we ons hier met een nuttige discussie vermaken.
Oh ja morgen is het al donderdag........
Laten we nu maar eens gaan speculeren over die nieuwe jeugdopleiding en de HVP university fed promoten. Dan kan H3!N zijn zuurverdiende award koesteren en kunnen we ons hier met een nuttige discussie vermaken.
[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 14-03-2007 00:17 ]
Unknown
Je snapt m
Beter... ze staan sowieso op een andere plek waar andere stats voor nodig zijn, dus beter valt niet echt te zeggen, plus de jouwe is een jaar ouder, vergelijken is hierdoor gewoon moeilijk, het ging me ook niet omdat jij m won, maar de vraag was waarom er naar 19 jarige gekeken werd.een keeper traint VEEL sneller dan een mid. verhoudingsgewijs is mijn speler dus gewoon een stuk beter dan je keep.
Trust me, volgend jaar zullen er weer opmerkingen komen.ik moest het niet kwijt, ik wilde even aangeven dat er altijd wel iets te miepen valt en je dat gewoon lekker niet doet. het is een fictieve award puur voor de fun en door dit soort gejank hebben mensen er geen zin meer in om het volgend jaar weer te doen. snappez vous? vast niet.
He ik ben t hier eens met je eensdiscussie beëindigd btw over de awards wat mij betreft. zeker als er non cq speculatieve argumenten worden aangevoerd.
slusch!
Heb zin in de nieuwe jeugd opleinding. Angst is alleen dat de eerste 2 seizoenen je het verkloot en pas daarna door krijg hoe het echt zit 
@internet @ home
Ik heb idd weer internet maar heb een zeer drukke baan helaas. Vandaar dat mijn post count een beetje laag is geweest hehe.
@internet @ home
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Misschien zie ik het gewoon over het hoofd, maar ik ik mis een beetje de optie om snel naar andere competities te browsen. Tenminste, ik kan die optie niet vinden. 
Anyways. Gelukkig niet gedegradeerd. Beslissende wedstrijd was meteen de eerste wedstrijd die ik won, dus dat is positief. Nu maar ff wat stoeien met nieuwe opstellinigen en wat jonge spelers.
Anyways. Gelukkig niet gedegradeerd. Beslissende wedstrijd was meteen de eerste wedstrijd die ik won, dus dat is positief. Nu maar ff wat stoeien met nieuwe opstellinigen en wat jonge spelers.
Dat kan niet echt met één knop nee, je zult daarvoor het vergrootglasje (zoekfunctie) onderin het menu moeten gebruiken en vervolgens op divisienaam te zoeken (dus bv. VII.213)GoodspeeD schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:15:
Misschien zie ik het gewoon over het hoofd, maar ik ik mis een beetje de optie om snel naar andere competities te browsen. Tenminste, ik kan die optie niet vinden.
Verwijderd
Dat gebeurt natuurlijk sowieso. 'T is mij overigens nog niet helemaal duidelijk wat nou precies de bedoeling is met die nieuwe jeugdopleiding... Het idee van de scouts snap ik wel dat je meerdere spelers te zien krijgt maar er slechts 1 kunt kiezen enzo. Maar wat zie je nou precies van zo'n speler. Sommige zeggen dat je wel gewoon alle stats e.d. ziet en andere hoor ik weer over dat er slechts een indicatie wordt gegeven over de speler...Damien2004 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 08:19:
Heb zin in de nieuwe jeugd opleinding. Angst is alleen dat de eerste 2 seizoenen je het verkloot en pas daarna door krijg hoe het echt zit
@internet @ homeIk heb idd weer internet maar heb een zeer drukke baan helaas. Vandaar dat mijn post count een beetje laag is geweest hehe.
Verwijderd
Wat ik er van begrepen heb is dat je inderdaad alleen een indicatie krijgt van de speler. Zou wel zo redelijk zijn als je het een beetje realistisch wilt houden. Als jij een speler over het veld ziet rennen kan jij toch ook niet zien wat hij allemaal precies kan. Ik heb wel het idee dat als je het snel onder de knie krijgt dat er flink wat uit te slepen valt, want er zullen inderdaad mensen zijn die het eerst of eerste twee seizoenen de boel verkloten. Hopelijk krijgen we het met behulp van de HvP Academy het snel genoeg onder de knie.
Hoe zit dat nu precies met die ervaring.
Ik heb een future coach die een bepaald bedrag kost.
Volgens mij is het zo dat als een speler genoemd wordt in een wedstrijd, dat hij er ervaring bij krijgt.
Volgens mij is het ook zo dat als hij er ervaring bij krijgt, het direct goedkoper wordt om hem coach te maken.
Maar dat is dus niet zo, want de laatste 2 wedstrijden tijdens de friendly kwam zijn naam in het wedstrijdverslag voor, maar hij kost nog net zoveel als 3 weken geleden om m coach te maken. Waar zit de fout?
Volgens mij is het zo dat als een speler genoemd wordt in een wedstrijd, dat hij er ervaring bij krijgt.
Volgens mij is het ook zo dat als hij er ervaring bij krijgt, het direct goedkoper wordt om hem coach te maken.
Maar dat is dus niet zo, want de laatste 2 wedstrijden tijdens de friendly kwam zijn naam in het wedstrijdverslag voor, maar hij kost nog net zoveel als 3 weken geleden om m coach te maken. Waar zit de fout?
Verwijderd
jij snapt hemQuintus schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 00:17:
Het valt wel op dat Damien weer internet heeft thuisDe postcount neemt weer behoorlijk toe.
vandaag is het woensdag en overmorgen vrijdag. wat wilde je er precies mee aanduiden?
Genoemd worden is niet genoeg hoor, al mijn spelers worden elke week genoemd 
Er zijn 2 manieren om ervaring te krijgen voor een speler:
- In het wedstrijd verslag genoemd worden omdat je een goal scoort, een kaart krijgt of een blessure(oftewel een event waardoor de speler in de DB toch al geupdate moet worden), levert 1 XP (in een comp. wedstrijd), beker = 2, friendly = 0.1 en int. friendly=0.2) op en kan maar 1x per wedstrijd
- Niet tijdens de wedstrijd genoemd worden, dan heb je (als je gespeeld hebt)1/3 kans dat je 3x de XP krijgt (dus 3 voor een comp wed. etc.
Gem. krijgen spelers dus gewoon 1 XP per wedstrijd en met 28 XP stijg je een niveau. Ik hou dit nu al jaren bij voor mijn spelers en dit is zeer nauwkeurig (je kan idd bij houden of ze in XP stijgen achter de comma door te kijken of ze goedkoper worden als coach).
- In het wedstrijd verslag genoemd worden omdat je een goal scoort, een kaart krijgt of een blessure(oftewel een event waardoor de speler in de DB toch al geupdate moet worden), levert 1 XP (in een comp. wedstrijd), beker = 2, friendly = 0.1 en int. friendly=0.2) op en kan maar 1x per wedstrijd
- Niet tijdens de wedstrijd genoemd worden, dan heb je (als je gespeeld hebt)1/3 kans dat je 3x de XP krijgt (dus 3 voor een comp wed. etc.
Gem. krijgen spelers dus gewoon 1 XP per wedstrijd en met 28 XP stijg je een niveau. Ik hou dit nu al jaren bij voor mijn spelers en dit is zeer nauwkeurig (je kan idd bij houden of ze in XP stijgen achter de comma door te kijken of ze goedkoper worden als coach).
Bij een coach is dat inderdaad goed te volgen. Zo is het heel gemakkelijk om te zien wanneer je toekomstige coach van bijvoorbeeld redelijk naar goed ervaring gaat poppen. Zul je hem wel al meer dan een seizoen in je team moeten hebben.
Donderdag 8-bits dag! Tenminste als het goed isVerwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:58:
[...]
jij snapt hem
vandaag is het woensdag en overmorgen vrijdag. wat wilde je er precies mee aanduiden?
[ Voor 34% gewijzigd door Quintus op 14-03-2007 13:30 ]
Unknown
1e wedstrijd
Joseph Mérot haalde het in zijn hoofd om een crosspass in zijn eigen strafschopgebied te geven, die makkelijk onderschept werd door Alejandro Romanazzi. Tot opluchting van het publiek kreeg hij echter onvoldoende controle over de bal om te scoren.
2e wedstrijd
De scheidsrechter toonde Joseph Mérot van Sportclub de gele kaart na een heel nare overtreding.
Maar hij is niet goedkoper geworden, dus geen ervaring erbij in een van deze 2 wedstrijden.
Komt dat omdat hiervoor de db niet geupdate hoeft te worden omdat de gele kaart in een friendly niet meetelt? Maar als je zo redeneert krijgen spelers nooit ervaring in een friendly doordat ze genoemd worden, omdat de db nooit geupdate hoeft te worden na een kaart of goal in de friendly. Alleen als ie een blessure krijgt dan.
Joseph Mérot haalde het in zijn hoofd om een crosspass in zijn eigen strafschopgebied te geven, die makkelijk onderschept werd door Alejandro Romanazzi. Tot opluchting van het publiek kreeg hij echter onvoldoende controle over de bal om te scoren.
2e wedstrijd
De scheidsrechter toonde Joseph Mérot van Sportclub de gele kaart na een heel nare overtreding.
Maar hij is niet goedkoper geworden, dus geen ervaring erbij in een van deze 2 wedstrijden.
Komt dat omdat hiervoor de db niet geupdate hoeft te worden omdat de gele kaart in een friendly niet meetelt? Maar als je zo redeneert krijgen spelers nooit ervaring in een friendly doordat ze genoemd worden, omdat de db nooit geupdate hoeft te worden na een kaart of goal in de friendly. Alleen als ie een blessure krijgt dan.
Verwijderd
Hebben we hier ook zoiets als een klaagmuur?
Ik heb net mijn nieuwe reeks gezien en wordt daar niet vrolijk van. Ik kom in VI.6
Als ik naar het gemiddelde salaris kijk van de teams, dan krijg ik een haast onmogelijke taak om me te handhaven
Zo..... dat ben ik even kwijt.
Aan de andere kant kan ik voor het eerst de eerste ronde van de beker overleven. Ik tref een team wat ongeveer gelijkwaardig is. Heb ik in ieder geval één realiseerbaar doel
Ik heb net mijn nieuwe reeks gezien en wordt daar niet vrolijk van. Ik kom in VI.6
Als ik naar het gemiddelde salaris kijk van de teams, dan krijg ik een haast onmogelijke taak om me te handhaven
Aan de andere kant kan ik voor het eerst de eerste ronde van de beker overleven. Ik tref een team wat ongeveer gelijkwaardig is. Heb ik in ieder geval één realiseerbaar doel
Niet helemaal.sarinsarin schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:29:
In een friendly krijgt ie ook maar 0,1 XP punt. Dus dat zul je ook niet zo gauw merken.
Salaris zegt ook niet alles, daarnaast kan de sterkte van een divisie door de mutaties nog veranderen.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:31:
Hebben we hier ook zoiets als een klaagmuur?
Klaagmuur?
Ik zou zeggen maak op het HT forum van deze fed een topic aan met de titel klaagmuur
[ Voor 111% gewijzigd door Quintus op 14-03-2007 13:35 ]
Unknown
Verwijderd
Quintus schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:31:
Salaris zegt ook niet alles, daarnaast kan de sterkte van een divisie door de mutaties nog veranderen.
Klaagmuur?
Ik zou zeggen maak op het HT forum van deze fed een topic aan met de titel klaagmuur
Ik wilde m'n verhaal kwijt en dat is gelukt. Is trouwens wel een zware poule waar ik in kom. Gemiddelde aantal hatstats zit rond de 220 van de nieuwe bewoners. Kom ik aan met m'n 170. Ach ja... misschien dat ik de eerste wedstrijden voor wat stunts kan zorgen i.v.m. onderschatting van de tegenstanders.
Verwijderd
Je begrijpt het een beetje verkeerd en vraag me sterk af waar je deze informatie vandaan hebt. Elke speler die speelt krijgt ervaring. Ongeacht of hij in het wedstrijdverslag genoemd wordt... Voor verschillende soorten wedstrijden krijgen je spelers meer of minder ervaring. Zo is het bevoorbeeld zo dat een internationale wedstrijd meer ervaring oplevert dan een gewone vriendschappelijke wedstrijd in je eigen land.sarinsarin schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:20:
Hoe zit dat nu precies met die ervaring.
Lees net een paar andere posts en zie dat ik het dus zelf verkeerd begrepen heb...
:newbvraag: Wat is de DB?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 14:30 ]
DB is de Hattrick database.
als je scoort in een compwedstrijd wordt de database dus aangepast (dat doelpunt komt erin) en volgens iemand eerder hier zou dan dus die desbetreffende speler ervaring krijgen.
als je scoort in een compwedstrijd wordt de database dus aangepast (dat doelpunt komt erin) en volgens iemand eerder hier zou dan dus die desbetreffende speler ervaring krijgen.
Verwijderd
hmm, even een vraag voor de kenners. ik speel 3-4-3, hierbij is middenveld natuurlijk belangrijk. nu heb ik 5 uitstekende mids, met weinig bijstats alleen 1 met redelijk verdedigen. nu heb ik een redelijke coach met slecht leiderschap en ga ik dit seizoen van 9e naar de 8e. het is een gemiddelde 8e zeg maar. ik heb 250 k te besteden. wat te doen, een nieuwe coach, goed of een middenvelder (formidabel)? met een betere coach train je sneller en wordt de vorm iets beter, met een formidabele mid erbij, wordt mijn middenveld ietsje beter. Kortom aan de "kenners" de vraag wat ik het beste kan doen, coach vervangen of een nieuwe mid?
Ik heb eens op alltid gekeken, teamnaam chario2 neem ik aan ?Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:39:
hmm, even een vraag voor de kenners. ik speel 3-4-3, hierbij is middenveld natuurlijk belangrijk. nu heb ik 5 uitstekende mids, met weinig bijstats alleen 1 met redelijk verdedigen. nu heb ik een redelijke coach met slecht leiderschap en ga ik dit seizoen van 9e naar de 8e. het is een gemiddelde 8e zeg maar. ik heb 250 k te besteden. wat te doen, een nieuwe coach, goed of een middenvelder (formidabel)? met een betere coach train je sneller en wordt de vorm iets beter, met een formidabele mid erbij, wordt mijn middenveld ietsje beter. Kortom aan de "kenners" de vraag wat ik het beste kan doen, coach vervangen of een nieuwe mid?
[ Voor 9% gewijzigd door lameeuw op 14-03-2007 14:56 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
dat is niet waar. anders hadden alle spitsen wel een monsterlijke exp. je krijgt gewoon 1exp punt per wedstrijd volgens mij. want je kan ook negatief in het verslag komen: kaart, low exp, en dan wordt je daarvoor dus beloond als jouw verhaal klopt... oftewel ik betwijfel het.Coca-Cola schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:09:
Genoemd worden is niet genoeg hoor, al mijn spelers worden elke week genoemd
- In het wedstrijd verslag genoemd worden omdat je een goal scoort
net 28k gekregen voor voormalige speler! whooptidoo! ik ga volgens mij rammend hard failliet in het tussenseizoen met zoveel loon en 0 inkomsten...
Verwijderd
ja klopt team chario2, hoe raad je het zolameeuw schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:55:
[...]
Ik heb eens op alltid gekeken, teamnaam chario2 neem ik aan ?Ik zou voor de coach gaan, met je huidige team moet je het aardig redden in de VIII waar je terecht zou komen. Je mid is niet de sterkste maar ook niet het zwakste van die divisie en als je trainees (spitsen neem ik aan) zover zijn voor de verkoop kun je dan altijd nog op zoek naar een of meer nieuwe mids. Daarbij, als je voor 250k een formidabel mid wilt halen zit je al snel op knakkers die tegen de 30 lopen of er overheen gaan, krijgt zo een een schop dan ben je langer van huis (heb het zelf afgelopen seizoen 3 keer gehad
).
Ik heb even een vraagje, ik heb een speler die ik eerst als coach had, maar die heb ik vervangen door een andere coach, er staat nu bij hem echter nog wel "Een zwak coach die aanvallend is ingesteld."
Kan het kwaad als ik hem ontsla oid? (verkopen lukt toch niet meer met een TSI van 0 en een leeftijd van 44 :x)
Kan het kwaad als ik hem ontsla oid? (verkopen lukt toch niet meer met een TSI van 0 en een leeftijd van 44 :x)
Wel waar, en die hebben geen monsterlijk XP omdat de andere spelers een 1/3 kans op 3x de XP waarde hebben.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:09:
[...]
dat is niet waar. anders hadden alle spitsen wel een monsterlijke exp. je krijgt gewoon 1exp punt per wedstrijd volgens mij. want je kan ook negatief in het verslag komen: kaart, low exp, en dan wordt je daarvoor dus beloond als jouw verhaal klopt... oftewel ik betwijfel het.
net 28k gekregen voor voormalige speler! whooptidoo! ik ga volgens mij rammend hard failliet in het tussenseizoen met zoveel loon en 0 inkomsten...
Dus als een spits scoort dan krijgt hij zeker 1 XP, maar een andere speler _kan_ dan 3 XP krijgen. De spelers die al XP hebben gehad door in de wedstrijd XP te krijgen, komen niet in aanmerking voor die 3x XP. Het middelt dus allemaal uit, maar geeft maar 1/3 van de DB load.
Geloof me maar, ik hou het al sinds het begin van mijn HT carriere bij en heb nog geen onregelmatigheden kunnen bespeuren.
Ontslaan? Ben je gek! Daar heb je toch je eregallerij voor? Volgens mij kan het geen kwaad als je 'm gewoon bij de selectie houdt trouwens. Verkopen zou je sowieso niet lukken, want je kan geen trainers verkopen.M1lamb3r schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:35:
Ik heb even een vraagje, ik heb een speler die ik eerst als coach had, maar die heb ik vervangen door een andere coach, er staat nu bij hem echter nog wel "Een zwak coach die aanvallend is ingesteld."
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
nou vooruit ik geloof je, maar alleen omdat het me niet boeit en ik niet weet hoe het wel zitCoca-Cola schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:46:
[...]
Wel waar, en die hebben geen monsterlijk XP omdat de andere spelers een 1/3 kans op 3x de XP waarde hebben.
Dus als een spits scoort dan krijgt hij zeker 1 XP, maar een andere speler _kan_ dan 3 XP krijgen. De spelers die al XP hebben gehad door in de wedstrijd XP te krijgen, komen niet in aanmerking voor die 3x XP. Het middelt dus allemaal uit, maar geeft maar 1/3 van de DB load.
Geloof me maar, ik hou het al sinds het begin van mijn HT carriere bij en heb nog geen onregelmatigheden kunnen bespeuren.
Verwijderd
Ik vind het allmeaal maar vaag. Hoe zit dat dan als mijn speler een gele kaart krijgt... krijgt hij dan ook sowieso exp.? Of als hij wegens slechte ervaring een domme fout maakt?Coca-Cola schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:46:
[...]
Wel waar, en die hebben geen monsterlijk XP omdat de andere spelers een 1/3 kans op 3x de XP waarde hebben.
Leuk, zo'n friendly. Heb inmiddels nog 7 man op het veld:
Een zware blessure was na 39 minuten voor Rowan Potgieter het resultaat van de fysiek zeer veeleisende wedstrijd. Tot overmaat van ramp bleek er geen vervanging voor hem achter de hand te zijn.
Een zware blessure was na 44 minuten voor Bernard-Henri Marchetti het resultaat van de fysiek zeer veeleisende wedstrijd. Tot overmaat van ramp bleek er geen vervanging voor hem achter de hand te zijn.
Eerstgenoemde is....was
mijn Nederlandse U20 potentieeltje. Tweede is mijn 2e keeper. Zal je zien dat er zometeen een trainee op doel staat, dat maakt deze wedstrijd compleet. Alhoewel der nog een hele helft te gaan is natuurlijk, zou zomaar kunnen zijn dat de scheids voortijdig affluit en ik heel mijn training mis door te weinig spelers...
Een zware blessure was na 39 minuten voor Rowan Potgieter het resultaat van de fysiek zeer veeleisende wedstrijd. Tot overmaat van ramp bleek er geen vervanging voor hem achter de hand te zijn.
Een zware blessure was na 44 minuten voor Bernard-Henri Marchetti het resultaat van de fysiek zeer veeleisende wedstrijd. Tot overmaat van ramp bleek er geen vervanging voor hem achter de hand te zijn.
Eerstgenoemde is....was
goede oogst vandaag >.>
Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Krondorian-speler Roeland Arentze in de 78e minuut van het veld worden gedragen. 5 wedstrijden kwijt..
en dan nog met 7-0 verliezen
waarvan 2 goals in de 90e minuut (hattrick live gaf aan dat het 5-0 was en de wedstrijd afgelopen, staat er bij eindstand 7-0 >.>)
maar goed was dan ook tegen de nummer 1 van een van de betere VIII competities
Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Krondorian-speler Roeland Arentze in de 78e minuut van het veld worden gedragen. 5 wedstrijden kwijt..
en dan nog met 7-0 verliezen

maar goed was dan ook tegen de nummer 1 van een van de betere VIII competities
[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 14-03-2007 18:55 ]
Hij krijgt XP als hij geel krijgt, maar niet door voor het maken van een domme fout (al zou je in de praktijk eerder andersom zien). Ik weet trouwens niet hoe het zit met friendlies, aangezien daar de goals en kaarten niet van tellen, maar ik ga ervan uit dat het hetzelfde is.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:18:
[...]
Ik vind het allmeaal maar vaag. Hoe zit dat dan als mijn speler een gele kaart krijgt... krijgt hij dan ook sowieso exp.? Of als hij wegens slechte ervaring een domme fout maakt?
Als je het nog 1x heel netjes uit typt, overweeg ik het om het op te nemen in de OPCoca-Cola schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:03:
[...]
Hij krijgt XP als hij geel krijgt, maar niet door voor het maken van een domme fout (al zou je in de praktijk eerder andersom zien). Ik weet trouwens niet hoe het zit met friendlies, aangezien daar de goals en kaarten niet van tellen, maar ik ga ervan uit dat het hetzelfde is.
/edit
Nog een reusachtige middenvelder (Nederlander) gehaald. Heb nu 2x buitenaards, 1x reusachtig, en 1x reusachtig winger. Nog 1 reusachtige middenvelder erbij, en ik kan komend seizoen weer voor het kampioenschap gaan (als ik niet weer genaaid wordt
[ Voor 21% gewijzigd door Sandyman538 op 14-03-2007 21:08 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Geen blessures hier. wel 2 plijstertjes maar dat valt te overzien...
Vraag me alleen flink af waarom mijn nieuwe aankoop (uitmuntend verdediger met matig ervaring, 3600 TSI) slechts anderhalve ster haalt aanvallend op de vleugel. Hij is dan wel waardeloos in vorm maar toch...
Vraag me alleen flink af waarom mijn nieuwe aankoop (uitmuntend verdediger met matig ervaring, 3600 TSI) slechts anderhalve ster haalt aanvallend op de vleugel. Hij is dan wel waardeloos in vorm maar toch...
Gelukkig geef je zelf het antwoord al...Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:46:
Geen blessures hier. wel 2 plijstertjes maar dat valt te overzien...
[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 14-03-2007 21:48 ]
Mochten er nog mensen zijn, die graag tegen de winnaar van de Rinus Michels Award een oefenduel willen spelen, dare me.
Het eerste team dat me uit daagt, wordt geaccepteerd.
O ja, ik heb geen B team. Vandaag Ronald Koeman (Fiets m'dr in) met 8-0 verslagen.
O ja, ik heb geen B team. Vandaag Ronald Koeman (Fiets m'dr in) met 8-0 verslagen.
Schade, had graag tegen je gespeeld, maar kom morgen pas terug van mijn internationale friendly...hoedjevanpapier schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:14:
Mochten er nog mensen zijn, die graag tegen de winnaar van de Rinus Michels Award een oefenduel willen spelen, dare me.
Moet je niet iets bekent maken? uhm got.. uhm... cupSandyman538 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:47:
[...]
Gelukkig geef je zelf het antwoord al...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ik hou wel van verliezen ^^hoedjevanpapier schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:14:
Omdat Sandyman in het buitenland zit, is de uitdaging van M1lamb3r aangenomen.
Verwijderd
de nu al legandarische match der matchen van het tussen seizoen komt er weer aan:
BeerZ United - Pewwy United
BeerZ United: 7 overwinningen, 2 gelijk
Pewwy United: 4 overwinningen, 2 gelijk
Doelsaldo: 23 - 17
Meeste toeschouwers: 2332 (10-01-2007)
ik sta nog voor voorlopig
BeerZ United - Pewwy United
BeerZ United: 7 overwinningen, 2 gelijk
Pewwy United: 4 overwinningen, 2 gelijk
Doelsaldo: 23 - 17
Meeste toeschouwers: 2332 (10-01-2007)
ik sta nog voor voorlopig
Verwijderd
Wie-O-Wie is de winnaar geworden van de o-zo felbegeerde GoT-CupBrainpower schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:09:
[...]
Moet je niet iets bekent maken? uhm got.. uhm... cup
Ja dat vraag ik me ook afVerwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:56:
[...]
Wie-O-Wie is de winnaar geworden van de o-zo felbegeerde GoT-Cup

Unknown
* * * GoT Cup * * *
En de winnaar van de GoT Cup is FC GoT geworden!!! Wij feliciteren hem van harte met deze prachtige 2-0 overwinning. Hij aasde het hele seizoen al op de cup (wie niet). Maar wij als organisatiecomite zijn toch blij dat hij het weer heeft laten zien. We gunnen het hem in ieder geval van harte. Uit betrouwbare bron heb ik verder vernomen dat zijn gastenboek open staat voor een ieder die hem met de schitterende overwinning wil feliciteren!!!
* * * GoT Cup * * *
Ik heb overigens nog een vraag als hattrick nub, is het aan te raden om zo snel mogelijk 10 assistent trainers in dienst te nemen? (1 keeper en 9 gewone)
Voor de lange termijn absoluut. Sommigen kiezen echter voor een 8-2 verhouding.M1lamb3r schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:23:
Ik heb overigens nog een vraag als hattrick nub, is het aan te raden om zo snel mogelijk 10 assistent trainers in dienst te nemen? (1 keeper en 9 gewone)
Verwijderd
Als je het kan betalen.... zeker doenM1lamb3r schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:23:
Ik heb overigens 10 gewone assistenten en geen keeper ass (al twee seizoenen niet meer). Ik heb geen last van keepers met slechte vorm. M'n keeper z'n vorm is sinds ik geen keeperass. meer heb niet onder redelijk gekomen.
Sandyman538 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 07:33:
* * * GoT Cup * * *
En de winnaar van de GoT Cup is FC GoT geworden!!! Wij feliciteren hem van harte met deze prachtige 2-0 overwinning. Hij aasde het hele seizoen al op de cup (wie niet). Maar wij als organisatiecomite zijn toch blij dat hij het weer heeft laten zien. We gunnen het hem in ieder geval van harte. Uit betrouwbare bron heb ik verder vernomen dat zijn gastenboek open staat voor een ieder die hem met de schitterende overwinning wil feliciteren!!!
* * * GoT Cup * * *

Verwijderd
Brainpower van harte....
Iemand toevallig een 8bits gezien?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 10:11 ]
Laten we nou niet massaal pushmessages sturen naar PewwyVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:11:
Brainpower van harte....
@Brainpower
Feli!!! Heb je toch nog een prijs dit seizoen!
Unknown
Heb ook al seizoenen lang 10 assistenten en 0 keepertrainers en dat werkt prima!
Jep, in mijn mailbox. Woensdagavond is helaas geen optie om hem te plaatsen, aangezien ik pas om 23.00 uur uit school kom. (Kindertjes die hier denken niet door te leren, think againVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:11:
Brainpower van harte....

Verwijderd
geen probleem, ik zit je maar een beetje te stangenPewwy schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:02:
[...]
Jep, in mijn mailbox. Woensdagavond is helaas geen optie om hem te plaatsen, aangezien ik pas om 23.00 uur uit school kom. (Kindertjes die hier denken niet door te leren, think again) Ik ga er op zijn vroegst na het eten en het naar bed brengen van mijn kids mee aan de slag, op mijn werk is namelijk geen optie
Ik heb verloren van de winnaar van de GoT cup
Dat is nog een troost 
Feli Brain! Verdiend!
Feli Brain! Verdiend!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
en jij denkt dat die ene assistent extra iets uitmaakt?Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:46:
[...]
Als je het kan betalen.... zeker doen
Ik heb overigens 10 gewone assistenten en geen keeper ass (al twee seizoenen niet meer). Ik heb geen last van keepers met slechte vorm. M'n keeper z'n vorm is sinds ik geen keeperass. meer heb niet onder redelijk gekomen.
Verwijderd
Yep, maakt 'iets' uit. Niet veel, maar toch. Beter dan het besteden aan de vorm van de keeper waar het toch niet zo veel scheeltVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:30:
[...]
en jij denkt dat die ene assistent extra iets uitmaakt?
Thxs iedereen 
@ Pewwy, als je de 8bits plaatst, zet je hem dan ook gelijk op gottrick?
Gefeliciteerd BrainPowerSandyman538 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 07:33:
* * * GoT Cup * * *
* * * GoT Cup * * *
Verwijderd
gefeliciteerd! eeuwige roem grantedBrainpower schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:13:
Thxs iedereen
Bij eeuwige roem hoort een plaatje

F.C. GoT is de derde club (na Hoedjevanpapier's XI tal en Wubmastert) die de cup twee maal wist te winnen. Opvallend detail: in 13 seizoenen is het nog geen één club gelukt om de GoT-cup tweemaal op rij te winnen. Zou F.C. GoT volgend seizoen de boeken in gaan als de eerste club die hier wél in slaagt? Wie weet.

F.C. GoT is de derde club (na Hoedjevanpapier's XI tal en Wubmastert) die de cup twee maal wist te winnen. Opvallend detail: in 13 seizoenen is het nog geen één club gelukt om de GoT-cup tweemaal op rij te winnen. Zou F.C. GoT volgend seizoen de boeken in gaan als de eerste club die hier wél in slaagt? Wie weet.
Ik ga mn best doenJoss schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:34:
Bij eeuwige roem hoort een plaatje
[afbeelding]
Ook maar even een nieuwsbericht op het uitgestorven GoTtrick geplaatst
[ Voor 12% gewijzigd door NiMu83 op 15-03-2007 16:23 ]
Verwijderd
Over twee weken beginnen er weer verkiezingen voor een bondscoach. Is er hier iemand die een poging gaat wagen.
Uiteraard.Brainpower schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:13:
Thxs iedereen
Nog gefeli enzo. Volgend jaar is de cup voor mij
Verwijderd
je hebt hem ooit in een seizoen dat er alleen maar slechte teams meededen (oa ik) gewonnen dus ga je nou geen illusies maken pewwytje!Pewwy schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:21:
[...]
Uiteraard.
Nog gefeli enzo. Volgend jaar is de cup voor mij
Hoe en waar meld je je voor zoiets aan dan?Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:07:
Over twee weken beginnen er weer verkiezingen voor een bondscoach. Is er hier iemand die een poging gaat wagen.
Unknown
Kee dan ga ik eens op zoek naar een leuk minilandje. Mongolië of zo moet wel leuk zijn of Jordanië.H2opoloër schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:43:
op forum van Nederland, er staat dan een verkiezingstopic
Unknown
Verwijderd
He ik zou Mongolie al gaan doen!Quintus schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:45:
[...]
Kee dan ga ik eens op zoek naar een leuk minilandje. Mongolië of zo moet wel leuk zijn of Jordanië.

Verwijderd
schiet mij god domme maar lek...
buitenaardse mid van 22 met zwak ervaring raak ik niet kwijt voor 1.25m. nou mijn loon gaat de bietenbrug op dus ik verpats hem maar voor een habbekrats. ik moet ruimte maken voor de lonen aangezien mijn 3 mids ook zeer sterk zijn gegroeid dit seizoen.
ik calculeer alvast even een verlies in van 1 mio. gaat me als accountant aan het hard hoor. verlies draaien gaat tegen elk plichtsbesef in. helaas kan je geen toereikende voorzieningen treffen hiervoor ;
incasseren en slikken. ik ga mijn 2 wekelijkse calculatie ook bijwerken want ook al zit die toko vol elke 2 weken (315k) met de supps toename ingecalculeerd ga ik het toch niet redden gok ik.
met de verkoop kan ik de lonen 2 weken betalen daarna wordt het per week calculeren wat we kunnen hebben. de tijden van lucratieve trainees skilltraden is voorbij. in het ergste geval verkoop ik wat zonder verlies en koop ik mindere terug voor dezelfde aanschafsom met minder skills.....
aah! druist tegen mijn natuur in! verlies maken doe ik nooit!
buitenaardse mid van 22 met zwak ervaring raak ik niet kwijt voor 1.25m. nou mijn loon gaat de bietenbrug op dus ik verpats hem maar voor een habbekrats. ik moet ruimte maken voor de lonen aangezien mijn 3 mids ook zeer sterk zijn gegroeid dit seizoen.
ik calculeer alvast even een verlies in van 1 mio. gaat me als accountant aan het hard hoor. verlies draaien gaat tegen elk plichtsbesef in. helaas kan je geen toereikende voorzieningen treffen hiervoor ;
incasseren en slikken. ik ga mijn 2 wekelijkse calculatie ook bijwerken want ook al zit die toko vol elke 2 weken (315k) met de supps toename ingecalculeerd ga ik het toch niet redden gok ik.
met de verkoop kan ik de lonen 2 weken betalen daarna wordt het per week calculeren wat we kunnen hebben. de tijden van lucratieve trainees skilltraden is voorbij. in het ergste geval verkoop ik wat zonder verlies en koop ik mindere terug voor dezelfde aanschafsom met minder skills.....
aah! druist tegen mijn natuur in! verlies maken doe ik nooit!
Verwijderd
bondscoach is leuk maar je verdient er alleen 'credit' mee. daar koop ik niks voor. beter ga je even u20 kandidaten scoren als trainees in bananen republieken. ik weet wel dat trainees uit 'goeie' landen halen nagenoeg onmogelijk is. die kan je voor VEEL verkopen. ik zit nu op een trainee te teren die in de u20 van zweden reserve is en in elk ander gammel land gewoon elke week in de basis stond met stip en gouden schoenen aan.
ik vind het harstikke leuk eens bondscoach te worden maar dan moet ik wel eerst het spel echt snappen. in nederland wordt een labiel wijf van 14 als coach omdat ze 'een goed verhaal' had....
duizenden mongolen lopen er met open ogen in. in hattrick geldt WEL het scorebord journalistiek. winnen= cool zijn verliezen= kut zijn. niks opbouwen niks termijnen... vlammen of oprotten. eens temeer bleek dat vrouwen geen voetbal inzicht hebben. ben totaal niet conservatief, maar dit is gewoon een gegeven net als dat water niet brandt.
maargoed ik zou zeggen een ieder die zich geroepen voelt mijn stem kan je krijgen. na het 14 jarige meisjes debacle stem ik blind op iedereen. democratie is ook in HT troef blijkbaar. skills maken niet uit! gewoon een kutverhaal ophangen en je bent er! gelukkig is het irl nog nét even anders.
wie stelt zich kandidaat? ik ga lobbyen tot ik erbij neerval hoor. hoogtijd voor een got coach!!! damien?
ik kan het toch nooit worden. ik ben te recalcitrant
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 23:49 ]
Ey wil je mijn fanclub niet beledigenVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 23:45:
[...]
rare snaken die hun eigen billen amper kunnen afvegen.
die heten toevallig de snaken
[ Voor 9% gewijzigd door Puc van S. op 15-03-2007 23:53 ]
Aan het wat?Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:53:
aan het hard hoor.
Het "hard goan" misschien? Zou het anders ook niet weten
@ TU
Geen idee die begint met een uurtje
@ TU
Geen idee die begint met een uurtje
Unknown
Wat doe ik hier nog...
@bondscoachschap, kun je dat ook van andere landen worden?
@bondscoachschap, kun je dat ook van andere landen worden?

Verwijderd
burp heb een bakkie op.. of eigenlijk heel veel bakkies....
hele week hard werken @ 10 uur per dag en dan zonder eten keihard aan de pils! heerlijk!
ben goed zum kluten.. nou ik ga nog even kutten en dan lekker tukken. weekend! vrijdag altijd vrij...
[edit]
Meeste AH-punten in Gathering of Tweakers
grappig.
quintus staat bovenaan van got, daarna s de hoog(oude got user), bt entertainment en dan ik! boven hoedje, fc got, pielewiepers sandstorm enz... zo zie je maar weer dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed zijn
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 01:22 ]
De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen.
De vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

Hij begon op 07-06-2005 met het spelen van Hattrick en is intussen al een tijdje te zien op het forum. Hoogtepunt in zijn aanwezigheid op GoT is het winnen van de Dirk Kuijt Award van het afgelopen seizoen. Dat er nog maar veel awards en GoT-cup wedstrijden mogen volgen. Spam allemaal zijn gastenboek vol, want RiVer_1974 is de held van deze 8-bits.
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Eigenlijk heel simpel: een combinatie van mijn voor- en achternaam levert RiVer op, wat ook mijn bijnaam op mijn voetbalvereniging is. Daarnaast ben ik 2m04, vandaar El Mas Grande. Tenslotte is River Plate 1 van mijn favouriete clubs en laat de bijnaam van River Plate nu El Mas Grande zijn.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Helemaal in het begin heb ik ooit eens een 2-6-2 op de mat gelegd. Dit leverde een verrassend bezoekje op van de secretaresse. Daarnaast nog wel eens wat kleine foutjes, maar die maakt iedereen wel.
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
In de VIIIe klasse speelde ik met een ander team voor promotie. Dit was het eerste seizoen dat er slechts 1 team zou promoveren naar de VIIe. Toen hij heel onverwachts bezoek kreeg van Bubba, de HT-ME en punten verloor liep ik wel even juichend door het pand. Daarnaast was het moment dat ik dit seizoen mij veilig speelde ook wel erg fijn.
4. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Ik heb een PDA waarop ik internet-toegang heb; deze is vooral gekocht om HT te spelen, daar de vuurmuur op mijn emailadres HT niet echt leuk vindt. Regelmatig zit ik dan ook wat langer op het toilet om even een speler te kopen. Verder heb ik een berg HT-credits zodat ik ook via mijn mobiel toegang blijf houden. Voor de rest ben ik niet verslaafd ofzo.
5. Wat verwacht je van de nieuwe tactiek die dit seizoen is ingevoerd (creatief spelen), ga je hem zelf gebruiken/uitproberen?
Ik speel doordeweeks vaak met mijn skilltrades en het resultaat introduceert me dan ook geen hol. Vaak speel ik dan maar creatief om zoveel mogelijk doelpunten (aan beide kanten) te genereren. Het publiek wil tenslotte ook wat.
6. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?
Met een onbeperkt budget zou ik het spel niet spelen. Het interessante van HT is dat het een dynamisch geheel is. Er wordt op het moment veel gepiept over de prijzen die betaald worden, maar ik zie het toch anders. Het spel evolueert en je zult dus maar om moeten gaan met de veranderende omstandigheden. Ik probeer mijn selectie op peil te houden van de winst van mijn trades. Lang doortrainen heb ik al een tijdje geleden opgegeven.
7. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?
Stekker eruit? Doe even normaal! Nooit! Waar slaat dat op%^&*&$##&@$%%$^& Dit is een geintje hoop ik.
8. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?
Jaloers is een eufemisme. Ik heb natuurlijk, zoals een ieder, H3in erg hoog op een voetstuk geplaatst. Zijn resultaten spreken boekdelen, maar ik hoop alleen wat minder lang in de VIe te figureren.
Van welk land naast Nederland zou je willen coachen mocht je die kans geboden worden en waarom?
Ik zou dan voor Mongolie gaan. Het lijkt mij een redelijke uitdaging om met 6 actieve spelers een representatief team op de been te brengen.
Wat trekt jou in HT? Oftewel ben je een echte ratio HT-er die altijd en immer zijn team beter wil maken of vind je de sfeer om HT eigenlijk vele malen belangrijker en zie je zelf dus meer als emo HT-er?
Over 2 weken is de user die deze vraag gaat beantwoorden: majoh
Wil jij net als RiVer_1974 de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 501819

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen.
De vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.
User van de Maand : RiVer_1974
Hij begon op 07-06-2005 met het spelen van Hattrick en is intussen al een tijdje te zien op het forum. Hoogtepunt in zijn aanwezigheid op GoT is het winnen van de Dirk Kuijt Award van het afgelopen seizoen. Dat er nog maar veel awards en GoT-cup wedstrijden mogen volgen. Spam allemaal zijn gastenboek vol, want RiVer_1974 is de held van deze 8-bits.
De vragen
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Eigenlijk heel simpel: een combinatie van mijn voor- en achternaam levert RiVer op, wat ook mijn bijnaam op mijn voetbalvereniging is. Daarnaast ben ik 2m04, vandaar El Mas Grande. Tenslotte is River Plate 1 van mijn favouriete clubs en laat de bijnaam van River Plate nu El Mas Grande zijn.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Helemaal in het begin heb ik ooit eens een 2-6-2 op de mat gelegd. Dit leverde een verrassend bezoekje op van de secretaresse. Daarnaast nog wel eens wat kleine foutjes, maar die maakt iedereen wel.
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
In de VIIIe klasse speelde ik met een ander team voor promotie. Dit was het eerste seizoen dat er slechts 1 team zou promoveren naar de VIIe. Toen hij heel onverwachts bezoek kreeg van Bubba, de HT-ME en punten verloor liep ik wel even juichend door het pand. Daarnaast was het moment dat ik dit seizoen mij veilig speelde ook wel erg fijn.
4. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Ik heb een PDA waarop ik internet-toegang heb; deze is vooral gekocht om HT te spelen, daar de vuurmuur op mijn emailadres HT niet echt leuk vindt. Regelmatig zit ik dan ook wat langer op het toilet om even een speler te kopen. Verder heb ik een berg HT-credits zodat ik ook via mijn mobiel toegang blijf houden. Voor de rest ben ik niet verslaafd ofzo.
5. Wat verwacht je van de nieuwe tactiek die dit seizoen is ingevoerd (creatief spelen), ga je hem zelf gebruiken/uitproberen?
Ik speel doordeweeks vaak met mijn skilltrades en het resultaat introduceert me dan ook geen hol. Vaak speel ik dan maar creatief om zoveel mogelijk doelpunten (aan beide kanten) te genereren. Het publiek wil tenslotte ook wat.
6. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?
Met een onbeperkt budget zou ik het spel niet spelen. Het interessante van HT is dat het een dynamisch geheel is. Er wordt op het moment veel gepiept over de prijzen die betaald worden, maar ik zie het toch anders. Het spel evolueert en je zult dus maar om moeten gaan met de veranderende omstandigheden. Ik probeer mijn selectie op peil te houden van de winst van mijn trades. Lang doortrainen heb ik al een tijdje geleden opgegeven.
7. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?
Stekker eruit? Doe even normaal! Nooit! Waar slaat dat op%^&*&$##&@$%%$^& Dit is een geintje hoop ik.
8. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?
Jaloers is een eufemisme. Ik heb natuurlijk, zoals een ieder, H3in erg hoog op een voetstuk geplaatst. Zijn resultaten spreken boekdelen, maar ik hoop alleen wat minder lang in de VIe te figureren.
De wisselvraag van de vorige keer
Van welk land naast Nederland zou je willen coachen mocht je die kans geboden worden en waarom?
Ik zou dan voor Mongolie gaan. Het lijkt mij een redelijke uitdaging om met 6 actieve spelers een representatief team op de been te brengen.
De nieuwe wisselvraag
Wat trekt jou in HT? Oftewel ben je een echte ratio HT-er die altijd en immer zijn team beter wil maken of vind je de sfeer om HT eigenlijk vele malen belangrijker en zie je zelf dus meer als emo HT-er?
Over 2 weken is de user die deze vraag gaat beantwoorden: majoh
Wil jij net als RiVer_1974 de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 501819
Ik probeer de boel vanaf mijn werk op GoTtrick te zetten, anders wordt het vanavond (na de borrel) 
Edit: Mochten er nog mensen leuke vragen hebben voor de 8-bits, drop ze vooral in mijn HT-mail
Edit: Mochten er nog mensen leuke vragen hebben voor de 8-bits, drop ze vooral in mijn HT-mail
[ Voor 33% gewijzigd door Pewwy op 16-03-2007 09:20 ]
Die vraag over creatief spel mag er wat mij betreft uit voor een vraag over de nieuwe jeugdopleiding.
@ TU
Conditie +27
Ja ik weet het is nog niet tussennseizoen, kheb afgelopen zondag toch met 3 huurmidjes gespeeld dus hadden er anders maar 3 midjes training.
[ Voor 37% gewijzigd door Quintus op 16-03-2007 09:43 ]
Unknown
Verwijderd
Wat een prachtig betoogVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 23:45:
[...]
bondscoach is leuk maar je verdient er alleen 'credit' mee. daar koop ik niks voor. beter ga je even u20 kandidaten scoren als trainees in bananen republieken. ik weet wel dat trainees uit 'goeie' landen halen nagenoeg onmogelijk is. die kan je voor VEEL verkopen. ik zit nu op een trainee te teren die in de u20 van zweden reserve is en in elk ander gammel land gewoon elke week in de basis stond met stip en gouden schoenen aan.
ik vind het harstikke leuk eens bondscoach te worden maar dan moet ik wel eerst het spel echt snappen. in nederland wordt een labiel wijf van 14 als coach omdat ze 'een goed verhaal' had....
duizenden mongolen lopen er met open ogen in. in hattrick geldt WEL het scorebord journalistiek. winnen= cool zijn verliezen= kut zijn. niks opbouwen niks termijnen... vlammen of oprotten. eens temeer bleek dat vrouwen geen voetbal inzicht hebben. ben totaal niet conservatief, maar dit is gewoon een gegeven net als dat water niet brandt.
maargoed ik zou zeggen een ieder die zich geroepen voelt mijn stem kan je krijgen. na het 14 jarige meisjes debacle stem ik blind op iedereen. democratie is ook in HT troef blijkbaar. skills maken niet uit! gewoon een kutverhaal ophangen en je bent er! gelukkig is het irl nog nét even anders.
wie stelt zich kandidaat? ik ga lobbyen tot ik erbij neerval hoor. hoogtijd voor een got coach!!! damien?
ik kan het toch nooit worden. ik ben te recalcitrantben een politiek dier maar ik conformeer me niet aan rare snaken die hun eigen billen amper kunnen afvegen. zouden ze wellicht wel eens winnen voor de gein! met dat behouden spelletje breek je nooit geen één pot.
TU Update:
Ameen Madaini:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Sweet mn 18 jarige keeper naar wereldklasse keepen. Als ik m door train, op schema voor nationaal jeugd, denk alleen niet dat ik t geld heb om m door te trainen...
Leuk om weer de 8 Bits te lezen, volgende week mag ik m ook nog s invullen
Ameen Madaini:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Sweet mn 18 jarige keeper naar wereldklasse keepen. Als ik m door train, op schema voor nationaal jeugd, denk alleen niet dat ik t geld heb om m door te trainen...
Leuk om weer de 8 Bits te lezen, volgende week mag ik m ook nog s invullen
Verwijderd
Misschien kan hij er een mooi plan voor opstellen om bondscoach te worden.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 23:45:
[...]
ik kan het toch nooit worden. ik ben te recalcitrantben een politiek dier maar ik conformeer me niet aan rare snaken die hun eigen billen amper kunnen afvegen. zouden ze wellicht wel eens winnen voor de gein! met dat behouden spelletje breek je nooit geen één pot.
Ik weet niet of het login probleem voor Hattrick binnen Firefox al is opgelost, maar zoals hier beschreven werkt wel met een kleine toevoeging:
De login/wachtwoord voor hattrick heeft 2 links onder elkaar. De eerste is de startende url (www.hattrick.org) de 2e is de pagina waar je naar doorgelinkt wordt (1 van de tig Hattrick servers). Als je van de 2e link (bijvoorbeeld www85.hattrick.org) een blanco regel maakt, dan werkt het wel weer perfect. Althans voor mij dan, hopelijk voor jullie ook.
De login/wachtwoord voor hattrick heeft 2 links onder elkaar. De eerste is de startende url (www.hattrick.org) de 2e is de pagina waar je naar doorgelinkt wordt (1 van de tig Hattrick servers). Als je van de 2e link (bijvoorbeeld www85.hattrick.org) een blanco regel maakt, dan werkt het wel weer perfect. Althans voor mij dan, hopelijk voor jullie ook.
Jeronim0
Verwijderd
inlogprobleem?? Ik heb nergens last van hier. Kan met firefox gewoon inloggen geen probleem hoor.
Net een verdediger gekocht, maar met mijn wazige hoofd er overheen gekeken dat hij al 27 is. Nou is hij dus maar een jaar jonger dan die gozer die ik er uit trap. Maar goed dan over een seizoen of 2 maar weer vervangen
Stats:
Verdedigen: Briljant
Spelhervatten: Briljant
Vleugelspel: Redelijk
Conditie: Redelijk
Net een verdediger gekocht, maar met mijn wazige hoofd er overheen gekeken dat hij al 27 is. Nou is hij dus maar een jaar jonger dan die gozer die ik er uit trap. Maar goed dan over een seizoen of 2 maar weer vervangen

Stats:
Verdedigen: Briljant
Spelhervatten: Briljant
Vleugelspel: Redelijk
Conditie: Redelijk
Met Firefox 2.0.0.2 geen problemen?Jeronim0 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:15:
Ik weet niet of het login probleem voor Hattrick binnen Firefox al is opgelost, maar zoals hier beschreven werkt wel met een kleine toevoeging:
Bleek in dit geval ook maar 1 keer goed te gaan (daaarna maakt hij van de blanco regel weer iets zoals www82.hattrick.org), nu gaat het weer mis. Volgens mij als je alle combinaties eenamaal hebt opgeslagen, dan heb je er geen last meer van (www->www01, www->www02, ..., www->www999?).
Jeronim0
Das idd wel kickenVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 01:07:
[...]
grappig.
quintus staat bovenaan van got, daarna s de hoog(oude got user), bt entertainment en dan ik!
[...]
Nou... jeeeeee.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 01:07:
[...]
grappig.
quintus staat bovenaan van got, daarna s de hoog(oude got user), bt entertainment en dan ik! boven hoedje, fc got, pielewiepers sandstorm enz... zo zie je maar weer dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed zijn
Die statistieken kun je net zo lang bekijken totdat je iets vind waar je beter in bent dan de rest..
* Ik betaal op 1 na het meeste salaris, en mijn team bestaat nog steeds, jeeee.
* Qua sterren sta ik 'gewoon' boven jou, jeeee.
* Qua teamwaarde sta ik 'gewoon' boven jou, jeeee.
* Qua blessures sta ik 'gewoon' boven jou, jeeee.
* Qua stadion, en dus bezoekers, sta ik 'gewoon' boven jou, jeeee.
Nou, genoeg gehapt voor vandaag.
Super, dank je wel. Nu werkt het wel. De vorige keer had ik al gemeld dat het 1x werkte, maar daarna werkte het inderdaad niet meer. Maar met die blanco regel wel (tot dusverJeronim0 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:15:
@DSanka, dit gaat over automatisch inloggen met mozilla.
/edit
Laat maar, werkt ook niet meer...
@ bondscoachschap 
Ooit als ik later groot ben
Dan wil ik wel BC worden
Maar voorlopig wil ik eerst wat hoger komen omdat een team uit de VI niet gekozen word als BC van het NT of U20 
Anyho misschien als mijn plan werkt schrijf ik er ook één voor de U20
ben het met Hein eens, dat opbouwen ect ect is allemaal bullshit. Kijk naar de grote landen die staan er ieder jaar. Wij hebben gewoon continu prutsers als BC
Ooit als ik later groot ben
Anyho misschien als mijn plan werkt schrijf ik er ook één voor de U20
Verwijderd
niemand die van got fed zich kandidaat wil stellen voor het BC van Nederland?Damien2004 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:13:
@ bondscoachschap
Ooit als ik later groot benDan wil ik wel BC worden
Maar voorlopig wil ik eerst wat hoger komen omdat een team uit de VI niet gekozen word als BC van het NT of U20
Anyho misschien als mijn plan werkt schrijf ik er ook één voor de U20ben het met Hein eens, dat opbouwen ect ect is allemaal bullshit. Kijk naar de grote landen die staan er ieder jaar. Wij hebben gewoon continu prutsers als BC
Niet iedereen gaat ook in het tussenseizoen faillietVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 01:07:
[...]
burp heb een bakkie op.. of eigenlijk heel veel bakkies....
hele week hard werken @ 10 uur per dag en dan zonder eten keihard aan de pils! heerlijk!
ben goed zum kluten.. nou ik ga nog even kutten en dan lekker tukken. weekend! vrijdag altijd vrij...
[edit]
grappig.
Verwijderd
Is hij eindelijk gepromoveerd zou hij in het tussenseizoen failliet gaanJoss schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:09:
[...]
Niet iedereen gaat ook in het tussenseizoen failliet

Verwijderd
kans is aanwezig ja. sta op -250 en als mijn mid niet verkocht wordt heb ik een probleem...
PM +2
TSI +15k / -15k
Vorm +5 / -9
PM +2
TSI +15k / -15k
Vorm +5 / -9
* nXXt wil ook een stem aan een GoT-ter geven.
Verwijderd
Nog een paar honderd stemmen en we zijn er
Nu alleen nog een kandidaat.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 15:55 ]
Dit topic is gesloten.