Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.622 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

M1lamb3r schreef op zondag 11 maart 2007 @ 23:16:

Nadeel is wel dat ik met de openings wedstrijd van volgende seizoen mijn belangrijkste speler meteen een wedstrijd geschorst is.
Euhmmm, NOT, die kaarten worden kwijtgescholden begin nieuw seizoen ;) maandag 26 maart worden de spelers ouder, worden de lonen bijgewerkt en vervallen de nu nog openstaande kaarten ;)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
bale, gepromoveerd :(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

helaas gedegradeert. maar goed voor de club is het alleen maar beter. volgend seizoen worden we als het goed is lachend kampioen en dan hoop ik dat we dit keer in een mooie 7e komen inplaats van 1 van de beste met te goede teams.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Met mijn promotie kom ik volgens Alltid terecht in VII.37 wat vorig seizoen goed was voor de 407e van de 1024 plaats van alle VII divisies... Zoals ik nu zie een competitie waar ik goed in de middenmoot kan gaan meedraaien. En met een beetje geluk voor een paar verrassingen kan gaan zorgen.

Weet iemand of alltid nu al goed voorspelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10-0 gewonnen en zodoende ongeslagen kampioen. Was een makkelijk seizoen, nu maar eens kijken of ik me kan handhaven in de VII.

Beste ratings ooit gehaald:
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: matig (laag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

majoh schreef op maandag 12 maart 2007 @ 07:29:
Met mijn promotie kom ik volgens Alltid terecht in VII.37 wat vorig seizoen goed was voor de 407e van de 1024 plaats van alle VII divisies... Zoals ik nu zie een competitie waar ik goed in de middenmoot kan gaan meedraaien. En met een beetje geluk voor een paar verrassingen kan gaan zorgen.

Weet iemand of alltid nu al goed voorspelt?
Ik denk dat het wel aardig klopt, afgelopen seizoen klopte het voor mij iig meteen na de laatste compo wedstrijd al. Zou voor mij de VII.475 betekenen, vechten tegen degradatie :p Magoei, voor de zekerheid gewoon nog maar even afwachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ja Ja!! Voor de eerste keer 1ste!

In de laatste match winnen en de nummer 1 verliezen en dan op doelsaldo 1ste worden :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Laatst online: 05-09 11:02

vinnie1908

Appel != peer

Gewoon mijn laatste wedstrijd verliezen doordat mijn bovennatuurlijke middenvelder er af geschopt wordt. Maar alsnog de directe promotie naar de IV toe. Zal wel zwaar worden om me daar te kunnen handhaven.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 0-6 gewonnen tegen m'n concurrent om promotie d:)b

Nu op naar de VI. Ik hoop dat altid het fout heeft, want anders kom ik in een veel te sterke VI terecht met ongeveer 1 procent kans op handhaving :|

Nouja, ik zal het maar positief benaderen:
Ik heb in ieder geval een kans om niet te degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

De V waar ik in kom is iig zwakker dan mijn vorige. 93/256 ipv 10/256. Daarbij haalt de medepromovendus de ratings omlaag, dus zal deze divisie wel ronde plek 100 komen qua sterkte in de V. Maak ik zeker een kans op lijfsbehoud, moet de HT engine wel meezitten.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De handhaving in de VI is geslaagd. Met dit weekend 2-2 te spelen tegen "meneer ik heb vaak onterecht verloren" heb ik er persoonlijk voor gezorgd dat hij gedegradeerd is }) Wel met een nieuw stats-record dus nu kan hij niet zeuren :P

Ben dus uiteindelijk 5e geworden, omdat de wedstrijd tussen de nummer 4 en 6 ook gelijk bleef. Nu dus het team versterken voor volgend seizoen en dan voor een top 3 positie proberen te gaan.

Zie trouwens net dat ik het enige niet botteam met een negatief doelsaldo ben en dan nog twee teams niet botteams onder me houden. :9

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Kampioen geworden door een gelijkspel tegen de nr 3.
De nr 2 heeft zijn wedstrijd kansloos verloren tegen de nr 4. die dus nu ook promoveerd naar de VIII divisie.

Kijken of we ons daar kunnen handhaven! _/-\o_ _/-\o_

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ook weer even boven water. HTmail aangaande 8-bits ontvangen, zal hem morgen invullen, zodat hij nog op tijd is om hem donderdag te publiceren.

Handhaving uiteindelijk redelijk eenvoudig bereikt, komend seizoen team optuigen en dan seizoen erna promotie!~

PS Dirk Kuyt award naar mijn spits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Bij Alttid staat ik in mijn competitie van dit seizoen op een plek van 62/2048, dat is wel aardig sterrk toch?
maar waar zie je waar je volgend seizoen in komt?

/edit; ik blijf in dezelfde competitie en krijg er 2 andere bij van de VIII en 2 andere van de X divisie.
Waarvan 2 bot teams en ik word wel 2e of 1e. Heb alleen concurrentie van Fc berkel-erschot denk ik ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Vincitore op 12-03-2007 11:28 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:17:
Bij Alttid staat ik in mijn competitie van dit seizoen op een plek van 62/2048, dat is wel aardig sterrk toch?
maar waar zie je waar je volgend seizoen in komt?
In menu en dan promotie/degradatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Kan iemand bevestigen dat de promotie zoals AH die aangeeft definitief is (ik ga naar de VI en hoef dus geen p/d te spelen ofzo)?. Dat zou betekenen dat ik in een extreem zwakke VI kom :>

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig seizoen klopte hij voor mij, dus je kan er redelijk vanuit gaan dat hij klopt.

Ik krijg er trouwens een bot bij uit de V. Die neemt dus mooi de plaats in van die andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
de vlag kan uit, 2 botteams sowieso, 3 tegenstanders die duidelijk zwakker zijn dan mijn team. en ik wilde eigenlijk niet promoveren, maar daar heb ik nu geen spijt van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ik mag fijn tegen een counterteam de PD spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:56:
Ik mag fijn tegen een counterteam de PD spelen :(
toch niet toevallig Yo soy el hacho?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nee, tegen Petit_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Nu wordt het 2 weken afkicken en dan weer vol aan de bak. Gelukkig is er lees en discussievoer opkomst:

- Nieuwe jeugdopleiding
- 8bits
- Promotie degradatie wedstrijden
- En de awards vanzelfsprekend!

Mochten er nog mensen opzoek zijn naar spelers om het middenveld in de promotie degradatiewedstrijd te pushen. Heb er nog een paar te koop staan :D

[ Voor 29% gewijzigd door Quintus op 12-03-2007 15:15 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Gisteren met 8-1 gewonnen. Mijn tegenstander zat al te klagen over walkovers die hij wel of niet gehad had, maar uiteindelijk degradeert hij op doelsaldo. Ha. Ha. Ha.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:13:
Nu wordt het 2 weken afkicken en dan weer vol aan de bak. Gelukkig is er lees en discussievoer opkomst:

- Nieuwe jeugdopleiding
- 8bits
- Promotie degradatie wedstrijden
- En de awards vanzelfsprekend!

Mochten er nog mensen opzoek zijn naar spelers om het middenveld in de promotie degradatiewedstrijd te pushen. Heb er nog een paar te koop staan :D
Ah is het niet geweldig, al die heerlijke discussies in het verschiet. Ben vooral benieuwd naar de nieuwe jeugdopleiding :D

Ik zat afgelopen seizoen in een zwakke VIII, namelijk 1630 / 2048. Peanuts dus...
Volgend seizoen kom ik volgens Alltid in een gemiddelde VII. 428 / 1024. Handhaving moet dus denk ik wel mogelijk zijn ook al heb ik zojuist mijn Wonderbaarlijk middenvelder voor 1,2M verkocht en daarmee mijn beste middenvelder (5.5*). Wordt toch nog wel even bikkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:02:
Gisteren met 8-1 gewonnen. Mijn tegenstander zat al te klagen over walkovers die hij wel of niet gehad had, maar uiteindelijk degradeert hij op doelsaldo. Ha. Ha. Ha.
Goed gevoel toch om zo'n laatste zet te geven aan een zeurkous >:)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Ook ik ga eindelijk de stap naar de VIIe maken en volgens Alltid kom ik in een gemiddelde divisie (League ranking: 467 / 1024).
Toch zie ik dat de degradanten uit de VI e die erbij komen erg sterk zijn en lijkt het erop dat ik nog wel flink mijn best moet doen om minimal 2 teams onder me te houden. Geld voor aankopen heb ik even niet, ik zal alleen nog even richten op een nieuwe coach en dan moeten deze mannen het doen. Stadion is komende week wel klaar en zal dan 22.000 plaatsen bieden. Doelstelling is dus simpel, handhaven en hard doortrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bezig met het bieden op een U-20 speler van Marokko :P

Ketut Siantoro (122869063)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Indonesian!

Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.

Maakt deel uit van het U-20 Suriname-team!

Nationaliteit: Suriname
Total Skill Index (TSI): 4 840
Loon: 1 800 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: bilzerse bc
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:50:
Ben bezig met het bieden op een U-20 speler van Marokko :P

Ketut Siantoro (122869063)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Indonesian!

Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.

Maakt deel uit van het U-20 Suriname-team!

Nationaliteit: Suriname
Wil jij het verschil zwemmen :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:55:
[...]

Wil jij het verschil zwemmen :P
/me slaat hand voor zijn mond terwijl hij kijkt naar stomme fout

/Edit

Shit!!! Zie net dat mn beste middenvelder (naast degene die ik vanmorgen verkocht heb) ook al weer 21 is en dus moet gaan verkopen... Dat wordt weer degraderen volgend seizoen :@

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrr mijn competitie wordt aardig sterk zo te zien :s

beker -> ronde 2 :)

Deze ploeg is een 'bot'. Dat betekent dat de ploeg met een eenvoudige standaardopstelling speelt tot een nieuwe eigenaar de club overneemt. De ploeg is een bot sinds 13-06-2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:05:
grrr mijn competitie wordt aardig sterk zo te zien :s

beker -> ronde 2 :)

Deze ploeg is een 'bot'. Dat betekent dat de ploeg met een eenvoudige standaardopstelling speelt tot een nieuwe eigenaar de club overneemt. De ploeg is een bot sinds 13-06-2006.
Mazzelaar.. Ik ga wederom niet verder komen dan bekerronde 1. Die kerel is veels te goed voor mijn tweede elftal.

Nieuwe Trainee gekocht na het verkopen van mn beste IM.

Jeroen Warmerdam (154299088)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 490
Loon: 820 €/week
Eigenaar: FC Kalverda
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Transfersom bedroeg 722.000... Beetje teveel als je het mij vraagt maarja...

Hij moet wel tot reusachtig/buitenaards door te trainen zijn dus... Nu maar hopen dat de markt tegen die tijd een beetje bijgetrokken is... en niet verder ingezakt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom speel je in bekerronde 1 niet gewoon met a team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:28:
waarom speel je in bekerronde 1 niet gewoon met a team?
Omdat ik hier half in slaap val en niet op zit te letten. Maar hij speelt waarschijnlijk ook met zn A-elftal en dan verlies ik alsnog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Om half zes al van je stokje vallen is wel érg vroeg :9

Ik mag tegen The O.C., een team dat af en toe inlogt, bijna nooit friendly's speelt maar toch een stuk beter is dan wat ik gewend ben in ronde 1: 110/120 hatstats. Maargoed, eerste ronde is idd A-team dus als ik dat niet weet te winnen (inclusief PIC).... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Wanneer wordt een bot-team weer bevolkt eigenlijk? Bij mijn tegenstander in de beker staat Dit is een 'bot'-team sinds 21-11-2006. , wanneer krijgt hij nu weer een eigenaar. Either way wordt het natuurlijk een makkelijke overwinning :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Nu een 20jarige U20 speler kopen vanwege dattie U20 is is ook dom :D. Met 2 weken issie 21.
Sandyman538 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:54:
Wanneer wordt een bot-team weer bevolkt eigenlijk? Bij mijn tegenstander in de beker staat Dit is een 'bot'-team sinds 21-11-2006. , wanneer krijgt hij nu weer een eigenaar. Either way wordt het natuurlijk een makkelijke overwinning :P
Wanneer deze de onderste 2 divisies bereikt heeft en er een nieuwe manager beschikbaar is.

[ Voor 72% gewijzigd door Quintus op 12-03-2007 18:04 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sandyman538 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:54:
Zogauw die in één van de onderste twee divisies zit én er iemand is om het team over te nemen (NL heeft momenteel 4 wachtenden, dus de kans is vrij klein dat toevallig dat team weer overgenomen wordt, maar you just never know ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik moet tegen Kollum boppe. Dit team gaat promoveren naar de VI, maar heeft maar een hatstats record van: 156, terwijl dat van mij 170 is. Kans moet ik dus wel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Gezien ik hoor dat er bot teams vanuit de X naar IX promoveren is er genoeg plek onderin de piramide

@ Eredivisie

Ja hoor er is weer een Frysk team dat HT landskampioen is geworden en dat met de zovele Groningers in de Ere.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:02:
Nu een 20jarige U20 speler kopen vanwege dattie U20 is is ook dom :D. Met 2 weken issie 21.
ach, als het je niks meer kost....
t scheelt wel ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:47:
Om half zes al van je stokje vallen is wel érg vroeg :9

Ik mag tegen The O.C., een team dat af en toe inlogt, bijna nooit friendly's speelt maar toch een stuk beter is dan wat ik gewend ben in ronde 1: 110/120 hatstats. Maargoed, eerste ronde is idd A-team dus als ik dat niet weet te winnen (inclusief PIC).... :P
Moest stage lopen vandaag. Doe een sportopleiding (ALO) en loop stage op een basisschool dus ben de hele dag in de weer geweest met die kids. Dat is echt slopend kan ik je vertellen. Waar halen die de energie vandaag zeg!

@ Quintus: Ik koop die U20 speler niet voor zijn U20 status (ookal is dat natuurlijk wel leuk :P) maar ik koop em voor zijn stats en ervaring die mij wel aanspreken.

@ majoh: Wat moet die Kolum Boppe in de VI lol. Zat hij zeker in de +1000/1024.

/edit
Schiet je dr als manager nog iets mee op als je een International in je team hebt? Of heb je eigenlijk alleen maar meer kans dat je speler geblesseerd is?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
hmmm promoveren moet eigenlijk volgend seizoen wel lukken, als je bedenkt dat de 2 promoverende clubs bot teams zijn en 1 van de 2 degraderende ook een bot team is.

Nu maar weer verder kijken naar een middenvelder, vanochtend net eentje weggekaapt onder mijn neus toen ik aan het douchen was =(

overigens als iemand een friendly wil daag mij maar uit niemand accept die van mij =(
(team id: 507237)

[ Voor 15% gewijzigd door Puc van S. op 12-03-2007 18:42 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hmmm, eens wat verder gekeken dan mijn neus kort is..... mijn VIII waar ik nu speel heeft ranking 1189 / 2048 en de VII waar ik naar toe ga heeft ranking 493 / 1024. Van halfweg VIII naar halfweg VII dus..... mede promovendus is iets sterker dan mijn team, 3 teams die erin blijven moet ik het tegen kunnen redden (net aan dan :p) en de 4e die blijft zitten is veel te sterk. Van de 2 teams die degraderen vanuit de VI naar desbetreffende VII is er 1 botje, dus met wat mazzel moet dat gaan lukken allemaal. Vanochtend voor 651k mijn mid een boost gegeven met een 26 jarig briljant PM spelert..... hopen dat het allemaal genoeg is :)

Beker wordt niet meer dan ronde 1 denk ik, maar als ik wat mazzel heb...... je weet maar nooit.

[ Voor 7% gewijzigd door lameeuw op 12-03-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom volgens alltid in de V.44 Redelijk te doen zo te zien. 2 counterteams dus 12 punten zijn sowieso al binnen en verder moeten we het maar eens aankijken.

beker: # 6 FC Bankras in VIII.1196 moet lukken, maarja met mijn bekerhistorie weet je het nooit.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:21:
Ik kom volgens alltid in de V.44 Redelijk te doen zo te zien. 2 counterteams dus 12 punten zijn sowieso al binnen en verder moeten we het maar eens aankijken.
dan moet je mij toch eens je tacktiek betreft de counterteams een vertellen :) Ik win haast nooit van ze....

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik heb goede hoop op promotie volgend seizoen. Krijg er 1 bot team bij vanuit de 8e. De andere uit de 8e is net zoals sterk als mijn eigen team dus dat moet te doen zijn. Nu wat spelers verkopen en wat versterking van nieuwe jeugd (17/18 jarige) enzo.

/edit: Als ik volgend jaar spelers met redelijk PM koop van 17 jaar he , ga ik daar dan niet op achteruit? Ik heb nu 2.5/3 ster middenvelders met uitstekend positiespel. Als ik nu redelijke PM'ers koop met bijv. redelijk vorm/conditie, kom ik dan uit op die 2.5/3 ster?

[ Voor 35% gewijzigd door Vincitore op 12-03-2007 19:37 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:30:
[...]

dan moet je mij toch eens je tacktiek betreft de counterteams een vertellen :) Ik win haast nooit van ze....
gewoon een betere defensie hebben dan zij hebben ;) appeltje eitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Laat mij een totale noob zijn, maar waar zie je dat van die beker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

nXXt schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:35:
Laat mij een totale noob zijn, maar waar zie je dat van die beker?
http://alltid.org dan je eigen team selecteren (ofwel: inloggen met je eigen inlogreut), bekerranking, op klikken en scrollen tot je het juuste nummertien hest

[ Voor 6% gewijzigd door lameeuw op 12-03-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er voor het gemak even vanuit gaande dat het allemaal juist is hé? pas als ik het op hattrick zie geloof ik het echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Ah, ok. Ik snap. Sta trouwens precies op positie 47000 :P. Bedankt voor den uitleg :)

Overigens staat er een foutje in je sig; het is beweert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:32:
Ik heb goede hoop op promotie volgend seizoen. Krijg er 1 bot team bij vanuit de 8e. De andere uit de 8e is net zoals sterk als mijn eigen team dus dat moet te doen zijn. Nu wat spelers verkopen en wat versterking van nieuwe jeugd (17/18 jarige) enzo.

/edit: Als ik volgend jaar spelers met redelijk PM koop van 17 jaar he , ga ik daar dan niet op achteruit? Ik heb nu 2.5/3 ster middenvelders met uitstekend positiespel. Als ik nu redelijke PM'ers koop met bijv. redelijk vorm/conditie, kom ik dan uit op die 2.5/3 ster?
Waarschijnlijk kom je niet direct aan de 2.5/3 sterren, Ze zullen eerst 2 sterren halen. Probeer redelijk Pos en redelijk Passen spelers binnen te slepen. Train ze een paar seizoenen door en voila.
Korte termijn plannen werken meestal niet is de mening van de meeste managers. Stel een lange termijn plan op. Trainees blijven immers ook een aantal seizoenen bij je club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WEER een nieuwe aankoop vandaag.

Nieuwe verdediger wederom (vorige week ook al).

Stefan Buzatu (22971267)
27 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.

Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 3 660
Loon: 3 240 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Kalverda
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: wereldklasse

Iemand een mening/op-aan merking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het te weinig ervaring voor deze leeftijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:18:

Iemand een mening/op-aan merking?
ja hou op met spelers posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:29:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hahahaha mijn excuses, It won't happen again (voorlopig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:44:
er voor het gemak even vanuit gaande dat het allemaal juist is hé? pas als ik het op hattrick zie geloof ik het echt
Tot nu toe is het bij mij geloof ik iedere keer de tegenstander geweest die ik op alltid.org te zien kreeg, maar zeker is het natuurlijk nooit, ik heb ook niet gezegd dat het 100% juiste informatie is ;)
nXXt schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:45:
Ah, ok. Ik snap. Sta trouwens precies op positie 47000 :P. Bedankt voor den uitleg :)

Overigens staat er een foutje in je sig; het is beweert :)
Staat er al heeel lang, zie je wel dat ik niet normaal ben :)
[...]

En om H3!N nog ff te pesten, mijn nieuwe mid:

Maikel Rijnierse [playerid=39987082]
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 13 990
Loon: 7 240 €/week
Eigenaar: FC Railrunner

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

zo.

[ Voor 30% gewijzigd door lameeuw op 12-03-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:59:
[...]

Hahahaha mijn excuses, It won't happen again (voorlopig)
Als we allemaal onze aan/verkopen gaan posten wordt het zo'n onoverzichtelijk geheel. als je vragen over een eventuele aankoop hebt prima, maar een gekochte speler posten met de tekst: iemand een opmerking? is een tikkeltje zinloos. hij is immers dan toch al gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal voortaan ook al mijn trainiersposten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:11:

En om H3!N nog ff te pesten, mijn nieuwe mid:
mij pest je niet hoor. je verneukt alleen het forum doordat mensen zometeen 8 pagina's door je geleuter heen moeten scrollen.

het was meer een soort van tip. dus doe er iets mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:44:
Dan geloof ik het ook pas, kheb nu als voorspelling een botteam. Dat gaat dus niet echt moeilijk worden denk ik.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:16:
[...]

Als we allemaal onze aan/verkopen gaan posten wordt het zo'n onoverzichtelijk geheel. als je vragen over een eventuele aankoop hebt prima, maar een gekochte speler posten met de tekst: iemand een opmerking? is een tikkeltje zinloos. hij is immers dan toch al gekocht ;)
Ik was gewoon nieuwsgierig wat de experts ervan vonden ;).

Ik begrijp ook volkomen wat je bedoeld hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/got/S20/gotawards.gif
Het is weer zover! De echte prijzen worden weer verdeeld en ook hier zijn er weer winnaars en verliezaars.
Dit keer wat andere namen en wat andere foto's om er een beetje leven in te houden :)
Weet niet of ik deze layout vast hou maar voor seizoen 20 voldoet hij nu wel!
Genoeg gelult! Laten we de prijzen verdelen!
Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/got/S20/RMA.gif
Zo lang als er GoT is, is er ook HvPXI. Althans zo voelt het wel :) Dit seizoen heeft HvP goede zaken gedaan door te promoveren maar ook om als laatste GoTer in de KNVB beker mee te doen in Ronde 10 als ik mij niet vergis!
Al met al genoeg rede om deze manager deze award toe te kennen! Volgend seizoen pak je de beker ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/got/S20/DKA.gif
Al weken brult de manager van River's El Mas Grande dat hij de Dirk Kuijt Award gaat winnen.
Het geeft aan dat de manager zijn focus op maar één ding had dit seizoen en nu mag hij hem eindelijk vast houden voor een heel seizoen!
Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/got/S20/STV.gif
Ik vond dat de Award voor de meeste kaarten maar eens een echt gezicht moest krijgen, één van een echte killer!
Stijn Vreven maait al jaren het gras in diverse stadions dus bij deze de Stijn Vreven Award.
FC Koelkast wist hem nipt te winnen hoewel hij niet de meeste rode kaarten had wist hij er wel een hoop gele te verzamelen.
Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/got/S20/LA.gif
Aaah, daar loopt een klein mannetje heel erg hard te huilen. Oh het is Leonardo de specialist in lang geblesseerd raken.
Omdat deze award moeilijk bij te houden is heb ik besloten dat het team dat aan het eind van het seizoen met een grote ziekenboeg zit recht heeft op deze award.
Godenzoon.nl (lijkt wel heel toepasselijk nu) heeft een ziekenboeg van 12 weken en 4 pleistertjes. Als pleister op die wonden, deze award!
Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/got/S20/NMA.gif
Who the f**k is Nicolas Millan? Zullen vele zeggen. Het schijnt de jongste debutant ter wereld te zijn. Met zijn 14 jaar in het eerste. (effe googlen en je leert meer ;) )
Beerz United heeft ook een talentje lopen (haast niet mogelijk maar het is echt waar) Tony Eriksson is met zijn 19 jaar de beste speler van GoT.
Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/got/S20/PA.gif
En dan de Pele Award nog. De beste speler van GoT komt dit seizoen van Sunclub Marmaris. Ronnhy Zwennog stond aan het eind van het seizoen op nummer 1 en mag zich met veel trots de beste van ons alle noemen!

Tot slot, de WTF award ontbreekt. Ik kan niet goed zien welke nederlaag het meest onverdiend is. Erg jammer vind ik zelf ook maar anders loop ik dagen uit te pluizen wie de award moet krijgen en het moet wel leuk blijven :)
Iedereen gefeliciteerd!! En voor de verliezers, volgend seizoen beter!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Very nice Awards, mooi werk !!! Complimenten Damien2004 !!

[ Voor 30% gewijzigd door lameeuw op 12-03-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Joehoe! :P

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ziet er goed uit. Mis wel de nieuwe awards.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:50:

[[url="http://www.htzone.nl/got/S20/DKA.gif"]afbeelding[/url]]
Al weken brult de manager van River's El Mas Grande dat hij de Dirk Kuijt Award gaat winnen.
Het geeft aan dat de manager zijn focus op maar één ding had dit seizoen en nu mag hij hem eindelijk vast houden voor een heel seizoen!
_/-\o_ De Zwijger _/-\o_

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super damien top!

enneuh het is Ronny Quennoz van subclub marmaris. het is wel een SE dat ie zoveel sterren haalde. das toch jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 00:39:
super damien top!

enneuh het is Ronny Quennoz van subclub marmaris. het is wel een SE dat ie zoveel sterren haalde. das toch jammer ;)
Ohwell je moet toch wat :) Had de meeste dus tja kan dan moeilijk nummer 2 kiezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er weer zeer fraai uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Damien2004 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:50:
[afbeelding]
Who the f**k is Nicolas Millan? Zullen vele zeggen. Het schijnt de jongste debutant ter wereld te zijn. Met zijn 14 jaar in het eerste. (effe googlen en je leert meer ;) )
Beerz United heeft ook een talentje lopen (haast niet mogelijk maar het is echt waar) Tony Eriksson is met zijn 19 jaar de beste speler van GoT.
Ik zie 8 spelers staan die 5.5 sterren halen op 19-jarige leeftijd. Wat is dan de keuze om Beerz United een trofee te geven?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Royz schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:01:
[...]

Ik zie 8 spelers staan die 5.5 sterren halen op 19-jarige leeftijd. Wat is dan de keuze om Beerz United een trofee te geven?
Mijn 18 jarige haalt er zelfs al 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Royz schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:01:
[...]

Omdat Beerz gewoon een toffe vent is :) En hij heeft mijn supporterschap verlengt met 1 jaar ;)

Dus genoeg tips om volgend jaar ook in de prijzen te vallen ;)

edit: Ik hou Alltid aan. Die heeft die speler op 1 staan. Dat is mijn rede om die te selecteren. Zal te maken hebben met TSI, vorm, ect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien als je de WTF nog uit wil rijken. Dit is als ik het goed uitgeplozen heb de winnaar.

Pelox 2002 - verloor met 59 stats verschil van FC Dorstige Ezel uit, verloor met 46 stats verschil van FC Dorstige Ezel thuis en verloor met 57 stats verschil thuis van jim[team].

Drie van dit soort wedstrijden in een seizoen lijkt me wel rede genoeg voor de award.

Misschien nog een speciale vermelding voor broexhemgangstars voor het winnen met 71 stats minder als zijn tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Damien2004 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:26:
[...]

Omdat Beerz gewoon een toffe vent is :) En hij heeft mijn supporterschap verlengt met 1 jaar ;)

edit: Ik hou Alltid aan. Die heeft die speler op 1 staan. Dat is mijn rede om die te selecteren. Zal te maken hebben met TSI, vorm, ect
Maar waarom pak je dan een 19 jarige, terwijl mijn 18 jarige duidelijk op de rest voorloopt?

[EDIT] wil niet zeiken hoor... hoef ook niet per se die award, maar snap de keuze ook niet echt.

[ Voor 8% gewijzigd door majoh op 13-03-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:49:
[...]

Waarschijnlijk kom je niet direct aan de 2.5/3 sterren, Ze zullen eerst 2 sterren halen. Probeer redelijk Pos en redelijk Passen spelers binnen te slepen. Train ze een paar seizoenen door en voila.
Korte termijn plannen werken meestal niet is de mening van de meeste managers. Stel een lange termijn plan op. Trainees blijven immers ook een aantal seizoenen bij je club.
Nee ok... dat begrijp ik maar als je een paar met redelijk/goede conditie neemt dat scheelt ook alweer toch? Ik wil wel graag promoveren volgend seizoen :P. Heb nu wel een goede vleugelspeler van 3*, die houd ik dan gewoon en koop ik er nog 4 bij :D

/edit; zie nu dat je met redelijke vorm en conditie ongeveer 2* ster haalt. Ik kan die wel gewoon kopen met goede vorm en dan conditie trainen voor 1 weekje ofzo tussendoor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Vincitore op 13-03-2007 11:11 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Damien2004 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:26:
[...]

Dat is ook precies waarom ik het vroeg, krijg stiekem toch steeds meer een "ons kent ons" gevoel bij deze federatie :)

Maar goed, gefeliciteerd hein :z

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majoh schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:49:
[...]
Maar waarom pak je dan een 19 jarige, terwijl mijn 18 jarige duidelijk op de rest voorloopt?

[EDIT] wil niet zeiken hoor... hoef ook niet per se die award, maar snap de keuze ook niet echt.
sterren zeggen niks. een def haalt er per definite al makkelijk 2 meer dan andere spelers. Ook tsi zegt niet zoveel als ie allemaal niet boeiende bijstats heeft. en sterren met een SE tellen imo al helemaal niet.

Wat voor speler heb jij dan?

en trouwens waarom zit je zo te janken als een kleuter waarvan zijn lollie is afgepakt.
Geef die trofee maar aan deze jongen. Hij hecht er kennelijk erg veel waarde aan.

ik kan ook gaan miepen over de bouaozan award met 7x direct rood (=21* geel + rest) maar dat doe ik niet omdat ik GEEN klein kind ben.
+
ik pak volgens jaar die award wel als ie in de u20 zit ;) (knocks on wood)

thanks royz! kwam er erg overtuigend uit! ;)

ok back to work. de jaarrekening controleert zichzelf helaas niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:04:
[...]
sterren zeggen niks. een def haalt er per definite al makkelijk 2 meer dan andere spelers. Ook tsi zegt niet zoveel als ie allemaal niet boeiende bijstats heeft. en sterren met een SE tellen imo al helemaal niet.

Wat voor speler heb jij dan?
Heb een wonderbaarlijk keeper, bijna wereldklasse. Geen SE haalt de laatste wedstrijden gewoon standaard 6 sterren. En heeft geen bijstats nodig als keeper...
en trouwens waarom zit je zo te janken als een kleuter waarvan zijn lollie is afgepakt.
Geef die trofee maar aan deze jongen. Hij hecht er kennelijk erg veel waarde aan.
Een lollie zou wel lekker geweest zijn...
ik kan ook gaan miepen over de bouaozan award met 7x direct rood (=21* geel + rest) maar dat doe ik niet omdat ik GEEN klein kind ben.
Maar je moest 't toch ff kwijt nu?
+
ik pak volgens jaar die award wel als ie in de u20 zit ;) (knocks on wood)

thanks royz! kwam er erg overtuigend uit! ;)

ok back to work. de jaarrekening controleert zichzelf helaas niet.
Jaarrekeningen sucken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:52
simsim schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:34:
Ook ik ga eindelijk de stap naar de VIIe maken en volgens Alltid kom ik in een gemiddelde divisie (League ranking: 467 / 1024).
Toch zie ik dat de degradanten uit de VI e die erbij komen erg sterk zijn en lijkt het erop dat ik nog wel flink mijn best moet doen om minimal 2 teams onder me te houden. Geld voor aankopen heb ik even niet, ik zal alleen nog even richten op een nieuwe coach en dan moeten deze mannen het doen. Stadion is komende week wel klaar en zal dan 22.000 plaatsen bieden. Doelstelling is dus simpel, handhaven en hard doortrainen.
Ik zat in een VII (VII.65 red.) die op 29/1024 stond. Daarin heb ik me kunnen handhaven en nou is mijn team niet zo heel erg sterk..

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:21:

beker: # 6 FC Bankras in VIII.1196 moet lukken, maarja met mijn bekerhistorie weet je het nooit.
Das een vrij pittige V !! 12/256

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@Discussie :)

Erhm ons kent ons is met dit totale onzin. Ik kijk op Alltid en puur het RMA award is op gevoel wie het beste heeft gepresteerd de rest haal ik uit alltid.

Waarom 19 jaar en niet 17 of 18? Tja geen idee eigenlijk, ik heb 19 genomen omdat ik het wel een mooie leeftijd vond en omdat ik vermoede dat bij 17 en 18 jaar niet veel beters zou zitten. Heb niet gekeken naar 17 en 18 omdat Alltid mega traag was en het was ook al laat dus heb ik gewoon besloten 19 jaar te nemen als meet lat.
Kan mij voorstellen dat het krom klinkt dus ik wil voorstellen volgend jaar de beste op 17/18 en 19 jaar uit te rijken.

De WTF Award kan ik nog wel uitreiken, sterker nog had een heel leuk plaatje erbij :) Anyho ik ben niet van plan het helemaal uit te zoeken ieder jaar aangezien ik daar geen tijd voor heb :p Dus als jij dat op je wilt nemen DSanka dan rijk ik hem deze week nog uit ;)

Ergens ben ik wel blij dat er een beetje discussie is van waarom ben ik het niet geworden of waarom is hij het geworden :) Laat toch weer zien hoe belangrijk zo'n award is ;)

Anyho, ik handel geheel belangeloos en zal nooit en ten nimmer iemand voortrekken omdat hij wat meer post op dit forum dan de ander. Ik kijk naar de stats en als er dan een 1tje voor je naam staat dan heb je gewonnen. Of dit nu met TSI, Leeftijd of vorm berekend word zal mij een worst zijn het gaat er om dat er een 1tje staat dus op het moment van de laatste speeldag ben jij de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Damien2004 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:46:
@Discussie :)

Erhm ons kent ons is met dit totale onzin. Ik kijk op Alltid en puur het RMA award is op gevoel wie het beste heeft gepresteerd de rest haal ik uit alltid.

Waarom 19 jaar en niet 17 of 18? Tja geen idee eigenlijk, ik heb 19 genomen omdat ik het wel een mooie leeftijd vond en omdat ik vermoede dat bij 17 en 18 jaar niet veel beters zou zitten. Heb niet gekeken naar 17 en 18 omdat Alltid mega traag was en het was ook al laat dus heb ik gewoon besloten 19 jaar te nemen als meet lat.
Kan mij voorstellen dat het krom klinkt dus ik wil voorstellen volgend jaar de beste op 17/18 en 19 jaar uit te rijken.
Ik begrijp je ook wel, maar ik vond deze post gewoon heel raar:
Damien2004 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:11:
***GOT AWARDS***

Mensen het is weer zo ver! De laatste wedstrijd is bijna gespeeld en dan word het tijd voor de GoT Awards. Het kaft wordt van het koren gescheiden en de echte prijzen worden verdeeld.

Dit seizoen worden er wat nieuwe awards in het leven geroepen maar ook wat oude awards geschrapt of hernoemd :)

Mocht je nog mensen willen voor dragen voor Rinus Michels Award (Beste Trainer) of voor de Fred Rutten Award (Nieuwkomer die van zich laat spreken op het forum e.d.)

Een nieuwe award zal onder andere de WTF! Award zijn voor meest opvallende onverdiende nederlaag :)

Kandidaten voor de RM Award zijn op dit moment:
- Hein: Eindelijk promoveren naar de V!
- Hoedjevanpapier: Promoveren naar de V en bereiken van ronde 10 (dacht ik) van de KNVB Beker

Genoeg mensen die promoveren naar V dus als je hiervoor op de nominatielijst zou komen... O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Royz op 13-03-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:35:
Pelox 2002 - verloor met 59 stats verschil van FC Dorstige Ezel uit, verloor met 46 stats verschil van FC Dorstige Ezel thuis en verloor met 57 stats verschil thuis van jim[team].

Drie van dit soort wedstrijden in een seizoen lijkt me wel rede genoeg voor de award.

Misschien nog een speciale vermelding voor broexhemgangstars voor het winnen met 71 stats minder als zijn tegenstander.
@Damien

Had ik al gedaan en heb het resultaat ook al gepost :9 Verveelde me even heb 144 teams even doorgelopen met het bovenstaande resultaat. Heb nog nooit van het team gehoord, maar volgens alltid behoort hij tot de federatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Waar maken we ons druk om mensen, het is allemaal een grote grap :? Ga je druk maken om belangrijke zaken ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:37:
Waar maken we ons druk om mensen, het is allemaal een grote grap :? Ga je druk maken om belangrijke zaken ofzo 8)7
Dat is ook niet leuk voor al dat werk van Deem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is gewoon jaloers op diegen die wel gewonnen hebben hij had graag ook een award gewonnen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Royz schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:12:
[...]

Ik begrijp je ook wel, maar ik vond deze post gewoon heel raar:

[...]

Genoeg mensen die promoveren naar V dus als je hiervoor op de nominatielijst zou komen... O-)
Hehe Dat is ook raar :+ Was min of meer ook een grapje, niet serieus bedoeld althans. Neem aan dat het voor niemand een verrassing is dat HvP het geworden is.

Hein neemt mensen in de zeik ik neem vaak Hein in de zeik (althans poging tot :) )

Net als de posts van Hein moet je ook die van mij met een korreltje zout nemen ;) Laat ik zo zeggen als ik het over Hein heb is het bij voorbaat al niet serieus bedoeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:43:
[...]

Dat is ook niet leuk voor al dat werk van Deem :9
Ach ik vind het wel leuk dat er iemand is die heel graag zo'n prijsje wilt hebben :)

Snap het ons kent ons gevoel ook wel. Had ik in het begin ook maar dat gaat van zelf over hoor ;)

Maar laten we de discussie eindigen met het volgende:

1. wat alltid aan geeft als nummer 1. gebruik ik als winnaar
2. niemand word voor getrokken (en al zeker Hein niet! ;) )
3. volgend seizoen beste 17 jarige, 18 jarige en 19 jarige talent

Op of aanmerkingen zijn altijd welkom probeer het voor iedereen zo eerlijk en leuk mogelijk te maken. Als mensen zich benadeeld vinden mogen ze dat ook melden.

Ik neem aan dat we het nu kunnen afsluiten en vrolijk verder kunnen babbelen over Hattrick :)

ps. WTF Award word deze week nog DSanka dan is je werk niet voor niets geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik zie nog wel iets in de slechtste manager van het jaar award o.i.d. Alleen is dat ook lastig beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ook nog wel een award voor meest nederlandse team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:46:
De WTF Award kan ik nog wel uitreiken, sterker nog had een heel leuk plaatje erbij :) Anyho ik ben niet van plan het helemaal uit te zoeken ieder jaar aangezien ik daar geen tijd voor heb :p Dus als jij dat op je wilt nemen DSanka dan rijk ik hem deze week nog uit ;)
Ik stel mezelf beschikbaar om het volgend seizoen te doen. Lijkt me wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:33:
Ik zie nog wel iets in de slechtste manager van het jaar award o.i.d. Alleen is dat ook lastig beslissen.
ik schuif hein naar voren :) slechtste manager aller tijden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

H2opoloër schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:17:
[...]

ik schuif hein naar voren :) slechtste manager aller tijden ^^
Damien komt daar zelf ook voor in aanmerking met plan A tm Z 8)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat je ze niet snapt gok ik ;)

een keeper traint VEEL sneller dan een mid. verhoudingsgewijs is mijn speler dus gewoon een stuk beter dan je keep.

ik moest het niet kwijt, ik wilde even aangeven dat er altijd wel iets te miepen valt en je dat gewoon lekker niet doet. het is een fictieve award puur voor de fun en door dit soort gejank hebben mensen er geen zin meer in om het volgend jaar weer te doen. snappez vous? vast niet.

discussie beëindigd btw over de awards wat mij betreft. zeker als er non cq speculatieve argumenten worden aangevoerd.

slusch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:23:
[...]

omdat je ze niet snapt gok ik ;)

een keeper traint VEEL sneller dan een mid. verhoudingsgewijs is mijn speler dus gewoon een stuk beter dan je keep.

ik moest het niet kwijt, ik wilde even aangeven dat er altijd wel iets te miepen valt en je dat gewoon lekker niet doet. het is een fictieve award puur voor de fun en door dit soort gejank hebben mensen er geen zin meer in om het volgend jaar weer te doen. snappez vous? vast niet.

discussie beëindigd btw over de awards wat mij betreft. zeker als er non cq speculatieve argumenten worden aangevoerd.

slusch!
En ik vind niet dat jij hierover altijd maar het laatste woord moet hebben.

Dus nu is het afgelopen! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:23:
[...]
Nog ff naschoppen idd, doet het altijd goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:33:
[...]

Nog ff naschoppen idd, doet het altijd goed :)
Nou nou, lijken hier wel een groep kleuters. Iedereen die het laatste woord wil hebben? gaan we lekker? kunnen we er nou gewoon over kappen?

Zoals al 13 keer is gezegd: "De Awards zijn voor de lol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hehehe het blijft boeien he :)

Anyho eind volgend seizoen vraag ik wie mij allemaal wilt helpen en als jullie dan tijd hebben kunnen we wat uitgebreidere awards uitreiken ;)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.