[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 5

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.847 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39303

Ik zou sowieso wachten;

* De r8 is goedkoper
* De r8 heeft 3 hdmi aansluiting tegen 1 bij de r7
* Je kunt je pc via dvi>hdmi aansluiten op de r8, terwijl de r7 alleen vga heeft
* Het contrast is hoger op de r8
* Je kunt DNIe uitzetten op de r8, en niet op de r7
* Firmware kun je via USB uploaden, op de r7 alleen via een zelfgemaakte kabel

En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat de R8 mooier is, want dat is vrij persoonlijk....

Geen haar op mijn hoofd die er dus over denkt om nu nog een R7 te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

Anoniem: 39303 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:26:
Ik zou sowieso wachten;

* De r8 is goedkoper
* De r8 heeft 3 hdmi aansluiting tegen 1 bij de r7
* Je kunt je pc via dvi>hdmi aansluiten op de r8, terwijl de r7 alleen vga heeft
* Het contrast is hoger op de r8
* Je kunt DNIe uitzetten op de r8, en niet op de r7
* Firmware kun je via USB uploaden, op de r7 alleen via een zelfgemaakte kabel

En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat de R8 mooier is, want dat is vrij persoonlijk....

Geen haar op mijn hoofd die er dus over denkt om nu nog een R7 te kopen
DNIE is juist enorm handig
hoe vaak gbruik je nu tegenwoordig al HDMI? alleen voor je PS3 of XBox360 of je DVD recorder.
Hoger contrast kan hinderlijk zijn, vooral bij donkere plekken is het nu al echt enorm donker.
Firmware zelf mee aan de gang gaan kan ook negatieve gevolgen hebben (virussen etc als je van de verkeerde plek download) Daarnaast is het toch altijd goed gegaan op de F71 na? denk niet dat hardwarematige fouten (kinderziektes) worden verholpen daarmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212378

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:25:
[...]

Samsung LE32R71B heb ik zelf, prima TV, zelfs anloog perfect.
LE32R72 is hetzelfde alleen met een andere behuizing, dus ligt eraan wat je mooi vindt (dan heeft hij de LE32S71 look)
de R73 en R74 zijn ook hetzelfde maar hebben volgens een forummember ook een digitale ontvanger, nu is dat niet zo belangrijk want tegenwoordig moet je gewoon sowieso een digitale ontvanger eronder zetten, want dat is bij LCD en Plasma van tegenwoordig wel een vereistte om goed te kunnen genieten van je TV.
ik vind persoonlijk de LE32R71B een van de mooiste maar nu dat de nieuwe er aan komt zit ik tog te twijfelen omdat die stukken mooier meer contrast en stuk goedkoper zal zijn
ik weet ook niet hoe duur die LE32R71B is bij de mm of ergens anders ?
ik gaat vanmiddag maar eens kijken dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212378 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:30:
[...]

ik vind persoonlijk de LE32R71B een van de mooiste maar nu dat de nieuwe er aan komt zit ik tog te twijfelen omdat die stukken mooier meer contrast en stuk goedkoper zal zijn
ik weet ook niet hoe duur die LE32R71B is bij de mm of ergens anders ?
ik gaat vanmiddag maar eens kijken dan 8)
Lees mijn post hierboven nog maar eens over contrast, (als je naar de MM gaat, vraag dan of ze een donkere scene willen opzetten, dan kan je zien hoe enorm het nu al is)
Als die dingen in Mei uitkomen, verwacht dan niet dat je hem voor juni in huis hebt. Dat is dus nog 3 maanden.
Plus dat goedkope kan weleens een groot pijnpunt worden na de garantietermijn, zoals ik al op de vorige pagina aangaf, geloof me, die truuk is echt al zo oud in de electronica branch. (toch weet ik het ook pas sinds een paar weken hoor)

Van die x8 serie vindt ik de blauwe LED voorop echt enorm lelijk, maar dat is weer mijn mening.
Door die blauwe LED vindt ik het er een beetje als speelgoed uitzien.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 14-03-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:33:
[...]

Lees mijn post hierboven nog maar eens over contrast,
Als die dingen in Mei uitkomen, verwacht dan niet dat je hem voor juni in huis hebt. Dat is dus nog 3 maanden.
Plus dat goedkope kan weleens een groot pijnpunt worden na de garantietermijn, zoals ik al op de vorige pagina aangaf, geloof me, die truuk is echt al zo oud in de electronica branch. (toch weet ik het ook pas sinds een paar weken hoor)
je hebt wel gelijk duurt nog wel een tijdje heb nu eigenlijk wel een nieuwe nodig
als ik een goed prijsje voor die R71B ken krijgen dan denk ik er nog wel over na eerlijk gezegd
mischien is de M serie ook nog wel eens optie dies nog mooier :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Je moet gewoon wachten op de nieuwe serie!
Wat een enorm dom gelul van dat contrast verhaal zeg!
Dat hoger dynamisch contrast zorgt juist voor betere zwart waardes. Ook is de nieuwe serie uitgerust met HDMI 1.3. En over het als maar goedkoper worden van LCD, tja shit happens.
Je betaald misschien evenveel of soms zelfs minder voor betere techniek. Zo gaat dat.
Mensen die je een oude serie aanraden voor hetzelfde geld zijn gewoon jaloers of hebben spijt dat ze zelf het geduld niet konden opbrengen. En denk je nou echt dat ze met opzet een brakke LCD op de markt brengen? Haha...no way. En met die kinderziektes gaat het zeker wel meevallen. Ze verbeteren gewoon een bestaande techniek.

[ Voor 15% gewijzigd door zwembroek op 14-03-2007 13:02 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwembroek schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:50:
Dat hoger dynamisch contrast zorgt juist voor betere zwart waardes. Ook is de nieuwe serie uitgerust met HDMI 1.3. En over het als maar goedkoper worden van LCD, tja shit happens.
Je betaald misschien evenveel of soms zelfs minder voor betere techniek. Zo gaat dat.
Mensen die je een oude serie aanraden voor hetzelfde geld zijn gewoon jaloers of hebben spijt dat ze zelf het geduld niet konden opbrengen. En denk je nou echt dat ze met opzet een brakke LCD op de markt brengen? Haha...no way. En met die kinderziektes gaat het zeker wel meevallen. Ze verbeteren gewoon een bestaande techniek.
2 maandjes wachten vind ik de moeite wel waard voor al die nieuwe verbeteringen en die nieuwe serie ziet er wel super uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwembroek schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:50:
Euhm, ga voor de grap maar eens een donkere scene kijken en kom dan terug met je "lulverhaal"
Daarnaast ben jij duidelijk niet wegwijs in de manieren waarop tegenwoordig om wordt gegaan met dit sorrt apparaten. Ze zorgen er steeds erger voor dat het ding na 2 jaar kapot gaat, omdan dik terug te verdienen op reparaties of elke 2 jaar een nieuwe TV.

TV's van een paar jaar terug gingen nog een jaar of 13 mee.

Als je echt wilt wachten, wacht dan op de SED TV's.
En over kinderziektes, ja kijk maar eens naar de F71, die heeft er nog steeds last van, daarnaast worden ook hardwarematige problemen vaak opgelost in de eerst volgende reeks. (dus zeg maar net als bij een boek de druk).

Als je toch het risico wilt nemen is dat aan jouw.

Laat wel duidelijk zijn, er is geen sprake van jaloezie, want ik en iedereen weet dat de wereld niet stilstaat en daar heb ik geen probleem mee: anders zou ik nu ook nog op een CRT'tje van 50 cm te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212378 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:07:
[...]

2 maandjes wachten vind ik de moeite wel waard voor al die nieuwe verbeteringen en die nieuwe serie ziet er wel super uit _/-\o_
Je moet niet meteen alle marketing grappen geloven, wacht eerst de reviews af, want het blijkt al weer dat de helft hier er ook de balen verstand van heeft hoe dat tegenwoordig gaat met "duurzame" producten.

Daarnaast moet jij je ook orienteren in de winkel of jij wel een verschil ziet, en het niet alleen maar nummertjes op internet zijn (specificaties) zo vindt ik de LE32R51B die hier beneden staat soms een beter beeld geven dan de LE32R71B, allebei is veel tijd besteed aan het instellen, en beide hebben de digitale ontvanger van Samsung eronder.

Daarnaast moet je niet vergeten dat je hier op het Tweaker forum zit: als de early adaptors het aanschaven dan is het bij de Tweakers al onderhand versleten. Lees maar eens voor de gein de topics over grafische kaarten door, en ga dan eens om je heen kijken wat de mensen in hun PC hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 14-03-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Anoniem: 149587 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:45:
[...]

Euhm, ga voor de grap maar eens een donkere scene kijken en kom dan terug met je "lulverhaal"
Daarnaast ben jij duidelijk niet wegwijs in de manieren waarop tegenwoordig om wordt gegaan met dit sorrt apparaten. Ze zorgen er steeds erger voor dat het ding na 2 jaar kapot gaat, omdan dik terug te verdienen op reparaties of elke 2 jaar een nieuwe TV.

En over kinderziektes, ja kijk maar eens naar de F71, die heeft er nog steeds last van, daarnaast worden ook hardwarematige problemen vaak opgelost in de eerst volgende reeks. (dus zeg maar net als bij een boek de druk).
Belangrijke onderdelen van het consumentenrecht worden tegenwoordig op Europees niveau geregeld. Dat geldt ook voor de Europese richtlijn die aangeeft dat de verkoper aansprakelijk is wanneer het gebrek aan overeenstemming (hiermee wordt bedoeld dat het gekochte niet beantwoordt aan de koopovereenkomst) zich voordoet binnen een termijn van twee jaar vanaf de aflevering van de goederen.
Veel mensen gaan er naar aanleiding van dit artikel daarom van uit dat er 'dus' een garantietermijn van twee jaar geldt. Dat is niet helemaal waar. Het betekent alleen dat de verkoper gedurende die twee jaar aansprakelijk is voor de geconstateerde gebreken wat – populair gezegd - betekent dat hij daar wat aan moet doen (herstel, schadeloosstelling of iets dergelijks).
In ons land blijft de verkoper niet slechts 2 jaar, maar in feite onbeperkt aansprakelijk, zolang dat tenminste redelijkerwijze kan worden verlangd. Stel dat een product een levensduur heeft van 10 jaar en na 7 jaar doet zich een gebrek voor, dan is de verkoper hierop volgens ons recht alsnog aan te spreken.

Nogmaals over het contrast, bij de huidige lcd's met een lager contrast ratio kan zwart inderdaad minder zwart lijken door het contrast voluit te gooien in een donkere omgeving.
De nieuwe aankomende lcd's van samsung (M86) hebben een dynamisch contrastratio van 15.000:1.
Dat is minstens dubbel zoveel als de F serie. Hierdoor lijkt zwart nog veel dieper zwart dan bij de huidige en zie je nog meer de details in donkere omgevingen. Als je ook hier het contrast op max zet en de helderheid op max in een donkere omgeving weet ik niet wat er gebeurt maar dat is nou ook net niet waar het hier over gaat. Jou stelling komt over als, hoe hoger het contrastratio van een LCD, hoe minder zwart zwart lijkt. Dat is dus niet waar.

En op SED hoef je niet te wachten, wat dat is er nog LANG niet. Laat staan betaalbaar.
Je kan idd wel wachten totdat er steeds iets beters komt, want idd de techniek denderd gewoon door.
Echter staan de nieuwe LCD's van 2007 voor de deur, dan is het wel verstandig nog even te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwembroek schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:11:
[...]

Belangrijke onderdelen van het consumentenrecht worden tegenwoordig op Europees niveau geregeld. Dat geldt ook voor de Europese richtlijn die aangeeft dat de verkoper aansprakelijk is wanneer het gebrek aan overeenstemming (hiermee wordt bedoeld dat het gekochte niet beantwoordt aan de koopovereenkomst) zich voordoet binnen een termijn van twee jaar vanaf de aflevering van de goederen.
Veel mensen gaan er naar aanleiding van dit artikel daarom van uit dat er 'dus' een garantietermijn van twee jaar geldt. Dat is niet helemaal waar. Het betekent alleen dat de verkoper gedurende die twee jaar aansprakelijk is voor de geconstateerde gebreken wat – populair gezegd - betekent dat hij daar wat aan moet doen (herstel, schadeloosstelling of iets dergelijks).
In ons land blijft de verkoper niet slechts 2 jaar, maar in feite onbeperkt aansprakelijk, zolang dat tenminste redelijkerwijze kan worden verlangd. Stel dat een product een levensduur heeft van 10 jaar en na 7 jaar doet zich een gebrek voor, dan is de verkoper hierop volgens ons recht alsnog aan te spreken.
En nu weer tegen jouw, is net door Dixons hoofdkantoor een training over geweest:

Dan klagen ze de fabrikant aan, winnen, maar krijgen alleen de onderdelen vergoed, niet de arbeidskosten en verzendkosten etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Nogmaals over het contrast, bij de huidige lcd's met een lager contrast ratio kan zwart inderdaad minder zwart lijken door het contrast voluit te gooien in een donkere omgeving.
De nieuwe aankomende lcd's van samsung (M86) hebben een dynamisch contrastratio van 15.000:1.
Dat is minstens dubbel zoveel als de F serie. Hierdoor lijkt zwart nog veel dieper zwart dan bij de huidige en zie je nog meer de details in donkere omgevingen. Als je ook hier het contrast op max zet en de helderheid op max in een donkere omgeving weet ik niet wat er gebeurt maar dat is nou ook net niet waar het hier over gaat. Jou stelling komt over als, hoe hoger het contrastratio van een LCD, hoe minder zwart zwart lijkt. Dat is dus niet waar.
nee ik zeg juist dat ik onderhand bij mijn TV al in een zwart gat zit te kijken bij donkere scenes, zo donker is het zwart en bij witte scenes lijk ik wel door de tunnel richting hemel te gaan man.., dus of hoger dynamisch contrast nu echt wenselijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Anoniem: 149587 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:16:
[...]

En nu weer tegen jouw, is net door Dixons hoofdkantoor een training over geweest:

Dan klagen ze de fabrikant aan, winnen, maar krijgen alleen de onderdelen vergoed, niet de arbeidskosten en verzendkosten etc etc.
Bij aanschaf van een product ga je een koopovereenkomst aan met de verkoper. Die is degene die je een deugdelijk product moet leveren; hij mag je bij een slecht (ondeugdelijk) product niet doorverwijzen naar de fabrikant. De verkoper moet zelf voor een oplossing zorgen.
De verkoper kan op zijn beurt vervolgens wel zelf aankloppen bij de producent, maar daar hebt je als consument niets mee te doen.
Met de fabrikant hebt je geen overeenkomst gesloten. Gaat je met je ondeugelijk product toch direct naar de fabrikant, dan is deze vrij om aan de garantie allerlei beperkingen te verbinden. Je moet dan bijvoorbeeld arbeidsloon betalen als een product moet worden gerepareerd.
Fabrieks- of verkopersgarantie kunnen overigens nooit afbreuk doen aan uw rechten volgens de wet; die gelden altijd.
De verkoper moet ervoor zorgen dat je televisie gedurende een bepaald aantal jaren op een normale manier kan gebruiken. Dit geldt ook als de garantie is verstreken.
Als de garantie is afgelopen, dan heeft de verkoper nog steeds de plicht om te zorgen dat je normaal gebruik kunt maken van de televisie. Je zult dan wel moeten bewijzen dat de beeldbuis buiten je schuld kapot is gegaan en dat kan lastig zijn.
Je kunt de verkoper na afloop van de garantie alleen maar aansprakelijk stellen als een televisie-onderdeel abnormaal snel kapot gaat, terwijl je er wel voorzichtig mee bent geweest.
Bij "normale" slijtage moet je zelf de kosten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hoe doe je dat met internetwinkels? veel mensen doen dit soort dingen toch via de internetwinkels.

Ik vind het eigenlijk wel schandalig dat we in een wereld leven waarin LCD-TV's door fabrikanten onderhand als wegwerpartikelen worden beschouwd, terwijl mensen er lang voor sparen.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 14-03-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-04 11:54
Terugsturen naar die internetwinkel? :)
Je hebt al snel een paar honderd euro bespaard door het via Internet te kopen, dan kan je best een paar tientjes besteden aan opsturen.

Maar komt aub eerst met een onderbouwing voor je beweringen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:45:
[...]

Als je toch het risico wilt nemen is dat aan jouw.

Laat wel duidelijk zijn, er is geen sprake van jaloezie, want ik en iedereen weet dat de wereld niet stilstaat en daar heb ik geen probleem mee: anders zou ik nu ook nog op een CRT'tje van 50 cm te kijken.
Als ik op SED tv's moet gaan wachten dan ken je nog lang gaan wachten volgens toshiba en andere gaan die pas rond 2008 in grootschale productie de lopende band af pas en die zijn dan echt wel prijzig. Ik zit nu wel met een dillema nu nog voor een goed prijsje eentje uit de R7x serie kopen of tog nog wachten tot de nieuwe 8 serie op de markt is en dan maar hopen op goede review's en gunstige prijzen al zijn de introductie prijzen in het begin altijd duur dus tja :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212378 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:33:
[...]

Als ik op SED tv's moet gaan wachten dan ken je nog lang gaan wachten volgens toshiba en andere gaan die pas rond 2008 in grootschale productie de lopende band af pas en die zijn dan echt wel prijzig. Ik zit nu wel met een dillema nu nog voor een goed prijsje eentje uit de R7x serie kopen of tog nog wachten tot de nieuwe 8 serie op de markt is en dan maar hopen op goede review's en gunstige prijzen al zijn de introductie prijzen in het begin altijd duur dus tja :O
Wacht op de reviews, zo voorkom je dat je spijt krijgt, en misschien zijn er dan wel nieuwe modellen van andere farbikanten uit, en zijn de prijzen verder gedaald.

Als je echt in diepe nood zit moet je nu een goedkoop TV'tje kopen en straks een echte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:38:
[...]

Wacht op de reviews, zo voorkom je dat je spijt krijgt, en misschien zijn er dan wel nieuwe modellen van andere farbikanten uit, en zijn de prijzen verder gedaald.

Als je echt in diepe nood zit moet je nu een goedkoop TV'tje kopen en straks een echte.
of weer zo'n gekke actie van de MM haha 8)7

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 212378 op 14-03-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212378 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:39:
[...]

of weer zo'n gekke actie van de MM haha 8)7
Ja. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom hebben ze nooit van die acties met 32 of 37 inches van samsung daarzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212378 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:56:
[...]

waarom hebben ze nooit van die acties met 32 of 37 inches van samsung daarzo :'(
? leg even uit wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05 18:38

RC2

Resistance is futile

wie heeft er een idee welke samsung ze in de onderstaande aanbieding hebben staan? Zou het de LE32R71 zijn? Plaatje lijkt er wel op maar type nummer staat er niet bij terwijl die er bij de philips wel staat.
http://www.speedtronic.nl/frameweekendaktie.html

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39303

RC2 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:33:
wie heeft er een idee welke samsung ze in de onderstaande aanbieding hebben staan? Zou het de LE32R71 zijn? Plaatje lijkt er wel op maar type nummer staat er niet bij terwijl die er bij de philips wel staat.
http://www.speedtronic.nl/frameweekendaktie.html
jep, plaatje is van le32r71, maar hijs wel lekker goedkoop....goedkoopste in de pw is 770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:23
ik vind de pw van tweakers nog echt niet te vergelijken met een site als prijsvergelijk, waar je bijna altijd nog goedkopere winkels vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100643

Heb hier een le32r71b...moet daar geen blauwe led branden (het blauwer licht aan de onderkant?)

Kan het nergens terugvinden, kan het niet instellen en heb het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39303 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:14:
[...]

jep, plaatje is van le32r71, maar hijs wel lekker goedkoop....goedkoopste in de pw is 770
Ja, inderdaad de LE32R71B
Anoniem: 100643 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:39:
Heb hier een le32r71b...moet daar geen blauwe led branden (het blauwer licht aan de onderkant?)

Kan het nergens terugvinden, kan het niet instellen en heb het niet.
Nee dat is gewoon de blauwe rand onderaan de TV, door de manier waarop ze de foto hebben genomen lijkt het een beetje op die blauwe led van de LE32R86B, maar die zit veel hoger en is groter, en is dus een LED

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 14-03-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Vanavond wezen kijken bij MM en de le27s71 gezien. Mooie TV met een prijs die zeker in mijn budget ligt.

Nu zit ik te kijken in de PW en zie ik daar 2 versies:
Samsung LE27S71 (27")
Samsung LE27S71B (27")

Wat is het verschil tussen de met en zonder B versie?

En in hoeverre is dit een goede all-round tv binnen dit segment? Ik kon bij de MM namelijk niet erg grote verschillen zien tussen de verschillende tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sander- schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:37:
Vanavond wezen kijken bij MM en de le27s71 gezien. Mooie TV met een prijs die zeker in mijn budget ligt.

Nu zit ik te kijken in de PW en zie ik daar 2 versies:
Samsung LE27S71 (27")
Samsung LE27S71B (27")

Wat is het verschil tussen de met en zonder B versie?

En in hoeverre is dit een goede all-round tv binnen dit segment? Ik kon bij de MM namelijk niet erg grote verschillen zien tussen de verschillende tv's.
B staat voor Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177654

[...]

Dat is minstens dubbel zoveel als de F serie. Hierdoor lijkt zwart nog veel dieper zwart dan bij de huidige en zie je nog meer de details in donkere omgevingen.
Ik weet het niet zeker, ik haal ze zelf ook altijd door elkaar, maar als het over de details gaat in die donkere omgeving hangt dat dan niet af van de grijswaarden? Contrast is alleen het verschil tussen het helderste wit en het diepste zwart, dus je hebt wel gelijk dat het zwart dan dieper zwart wordt, maar met de details heeft het volgens mij niks te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Waar ik benieuwd naar ben is of de 46" modellen van nu ook gaan dalen in prijs ivm nieuwe lijn. 8)
Zo'n 46N71 lijkt mij absoluut niet verkeerd. :D

Goedkoopste prijs op dit moment is 1899 euro
http://www.progress.nl/sh...680CADB%7D&ref=kieskeurig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cebit Primeur :P

Samsung M87, R87, Q97 modellen:

Afbeeldingslocatie: http://www.pocket-lint.co.uk/utilities/galleryview.php/NEWS-7000-5dc2c0c42beb4dc581c290cb8e13aed1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pocket-lint.co.uk/utilities/galleryview.php/NEWS-7000-2ab49924aef5b994b119c3cdbdfb55fc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pocket-lint.co.uk/utilities/galleryview.php/NEWS-7000-becddc68b85ba9f2d92f360ca3265d47.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pocket-lint.co.uk/utilities/galleryview.php/NEWS-7000-dde1f280ee139a9af5b69caadafad7b4.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pocket-lint.co.uk/utilities/galleryview.php/NEWS-7000-005a622a8c9092c40670238954330fdf.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pocket-lint.co.uk/utilities/galleryview.php/NEWS-7000-8738014c96ee1579cf285c16acf90122.jpg

Samsung has announced a range of new televisions in London on the eve of CeBIT in Germany.
The company announced the launch of a new range of 1080p LCD televisions, codenamed Tulip and as well as new Plasma models as well codenamed Carla, Lily and Saffron.

The Tulip LCD range will build on the company's popular Bordeaux range that, according to the consumer electronics giant, was its most popular television offering in 2006.

Coming in four sizes; 37, 40, 46, 52 the new televisions will cost £1200, £1300, £2000 and £2500 respectively and be available in April in the UK.

The new models will, like the Bordeaux models before it, be feature packed including three HDMI slots, two on the back and one on the side to appease HD junkies keen to connect DVD players, Sky HD and games consoles like the PS3.

Other features include Samsung's MoviePlus technology on the three bigger screens and a 9-in-1 memory card reader. The 32 and 37-inch models will offer a dynamic contrast ratio of 8000:1 while the 40, 46 and 52-inch models will offer a dynamic contrast ratio of 15,000:1.

The company has also announced the launch of a new range of Plasma televisions called the Q range. The new models will come in either a 46 or 50-inch models and offer 3 HDMI sockets, the MoviePlus technology and a 15,000:1 contrast ratio.

Finally on the TV front, the company has launched a range of LCD televisions that aren’t Full HD supportive. The range will come in sizes of 23, 26, 32, 37, and 40-inch variants with the promise of a £400 19-inch model due later this year. The R87 range as it will be known will also be available in white, to fit in with your bedroom décor according to Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:23
als ik die foto's zie ben ik nu al verliefd op de bovenste TV! Ik heb zelf een N71, maar damnn...hij lijkt een beetje op een van die 19' inch monitoren van samsung, vooral dat randje onder de tv, zo dun, chroom...ohh mooi man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Na de hele thread te hebben gelezen; is het zo dat de LE40F71B nu alleen nog dus maar overscan 'problemen' heeft via component, en dus via HDMI en VGA wel proper werkt ? Voor de rest dus een toppertje ? Dat het geluid verder niet zo heel super klinkt is te verwachten met zo'n dun scherm en is dan ook niet erg. Om nou 200 euro meer te betalen voor de 40M68 om alleen het overscan 'probleem' op de component te fixen; vind ik dan niet zo interessant.

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:44:
[...]

? leg even uit wat je bedoelt.
nou ze hadden laast een LG 37 LCD in de aanbieding voor net 999,- volgens mij.
en nu hebben ze die 42 Panasonic Plasma in de aanbieding volgens mij ook voor 999,-
maar zie nooit samsungs in de aanbieding of ik kijk verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dat had ik ook al begrepen, maar als ik zoek op plaatjes van de LE27S71 en de B versie, dan zie ik totaal geen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sander- schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:50:
[...]

Dat had ik ook al begrepen, maar als ik zoek op plaatjes van de LE27S71 en de B versie, dan zie ik totaal geen verschillen.
Dan zijn ze bij de eerste gewoon vergeten de B erachter te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212378 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:31:
[...]

nou ze hadden laast een LG 37 LCD in de aanbieding voor net 999,- volgens mij.
en nu hebben ze die 42 Panasonic Plasma in de aanbieding volgens mij ook voor 999,-
maar zie nooit samsungs in de aanbieding of ik kijk verkeerd.
LG 37 LCD was voor 900 bij de Office Center, maar LG is een B-merk.
die Plasma zal wel niet HD ready of heel oud zijn geweest, dus voor de echte nieuwe TV's moet je hopen op zo'n excl BTW actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21405

Anoniem: 149587 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:03:
[...]

die Plasma zal wel niet HD ready of heel oud zijn geweest, dus voor de echte nieuwe TV's moet je hopen op zo'n excl BTW actie.
Hoe kom je hier nu weer bij :? :?
Echt waar hoor, je komt hier een paar dagen niet en Jachertje brult het hele topic weer vol met allerlei onzin... ik heb geen eens zin om alles er weer bij te pakken, maar ik stel voor dat je in je sig opneemt dat mensen jouw posts maar met een snufje zout moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:03:
[...]

Das onzin met die LG 37 inch tv is nix mis mee
En die plasma is de TH42PV62EH en dies hd ready en niet zo oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:40
Anoniem: 149587 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:17:
[...]

nee ik zeg juist dat ik onderhand bij mijn TV al in een zwart gat zit te kijken bij donkere scenes, zo donker is het zwart en bij witte scenes lijk ik wel door de tunnel richting hemel te gaan man.., dus of hoger dynamisch contrast nu echt wenselijk is?
Eh, het gaat er bij een hoger contrast toch juist om de verschillende gradaties in zwartwaarde's? Met andere woorden, de details in de donkere scene's 'waardoor er meer diepte in het beeld komt en niet om het nòg donkerder te maken?

Ik lees: contrast ratio
Contrastratio betekent dat kleuren die veel op elkaar lijken zoals donkergrijs en zwart lastiger te onderscheiden zijn. Hoe hoger de ratio, hoe beter de kleuren zijn te onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-04 08:36
Het heeft hier misschien al eens gestaan maar vind het niet terug.Waarom staan er op samsungs geen off-knop?Je kunt die dus niet volledig uitschakelen.
Is dit voor alle lcd,s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193875

De nieuwe serie in april in de UK ? Ok dan hier toch ook ?
De R81 zie ik erg zitten. Ik snap echter nog steeds niet waarom die prijs zo laag is. Is het goedkoper te produceren ?
Ik neem aan dat de 71 serie straks erg goedkoop wordt.
Gratis samsung le32r71b bij aankoop van 2 komkommers bij de Aldi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Anoniem: 21405 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:22:
[...]

Echt waar hoor, je komt hier een paar dagen niet en Jachertje brult het hele topic weer vol met allerlei onzin... ik heb geen eens zin om alles er weer bij te pakken, maar ik stel voor dat je in je sig opneemt dat mensen jouw posts maar met een snufje zout moeten nemen.
Zal wel weer een drama worden hiero door jouw uitspraak maar ik ben er het mee eens.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193875 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 12:59:
De nieuwe serie in april in de UK ? Ok dan hier toch ook ?
De R81 zie ik erg zitten. Ik snap echter nog steeds niet waarom die prijs zo laag is. Is het goedkoper te produceren ?
Ik neem aan dat de 71 serie straks erg goedkoop wordt.
Gratis samsung le32r71b bij aankoop van 2 komkommers bij de Aldi.
welke prijs is zo laag ? is dat de officieele introductie prijs dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212378 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:16:
[...]

welke prijs is zo laag ? is dat de officieele introductie prijs dan ?
Er wordt zo'n 8-900 euro beweerd hier. Nee niet officieel nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193875 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:18:
[...]

Er wordt zo'n 8-900 euro beweerd hier. Nee niet officieel nee.
Dat wordt beweerd ja maar ik wacht wel af tot de echt prijzen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 10:35
Jachertje, het begint er steeds meer op te lijken dat je al die bullshit hier alleen maar plaatst om je postcount op te krikken.
Kan je niet gewoon gezellig een ander forum gaan vervuilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
BaT schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 02:51:
Na de hele thread te hebben gelezen; is het zo dat de LE40F71B nu alleen nog dus maar overscan 'problemen' heeft via component, en dus via HDMI en VGA wel proper werkt ? Voor de rest dus een toppertje ? Dat het geluid verder niet zo heel super klinkt is te verwachten met zo'n dun scherm en is dan ook niet erg. Om nou 200 euro meer te betalen voor de 40M68 om alleen het overscan 'probleem' op de component te fixen; vind ik dan niet zo interessant.
Voor die 200 euro heb je dus wel degelijk een product dat veel meer biedt ten aanzien van zijn voorganger. Wat dacht je van dubbel zoveel contrast, hdmi 1.3, en verbeterde beeldtechnieken.
Ik ga deze week de 46 inch variant bestellen. (Helaas net niet op tijd voor 23 maart ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-11-2020
Anoniem: 181923 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 00:37:

Samsung has announced a range of new televisions in London on the eve of CeBIT in Germany.
The company announced the launch of a new range of 1080p LCD televisions, codenamed Tulip and as well as new Plasma models as well codenamed Carla, Lily and Saffron.

The Tulip LCD range will build on the company's popular Bordeaux range that, according to the consumer electronics giant, was its most popular television offering in 2006.

Coming in four sizes; 37, 40, 46, 52 the new televisions will cost £1200, £1300, £2000 and £2500 respectively and be available in April in the UK.

The new models will, like the Bordeaux models before it, be feature packed including three HDMI slots, two on the back and one on the side to appease HD junkies keen to connect DVD players, Sky HD and games consoles like the PS3.

Other features include Samsung's MoviePlus technology on the three bigger screens and a 9-in-1 memory card reader. The 32 and 37-inch models will offer a dynamic contrast ratio of 8000:1 while the 40, 46 and 52-inch models will offer a dynamic contrast ratio of 15,000:1.

The company has also announced the launch of a new range of Plasma televisions called the Q range. The new models will come in either a 46 or 50-inch models and offer 3 HDMI sockets, the MoviePlus technology and a 15,000:1 contrast ratio.

Finally on the TV front, the company has launched a range of LCD televisions that aren’t Full HD supportive. The range will come in sizes of 23, 26, 32, 37, and 40-inch variants with the promise of a £400 19-inch model due later this year. The R87 range as it will be known will also be available in white, to fit in with your bedroom décor according to Samsung.
Ik heb hier nog 2 vrije entree kaartjes voor de Cebit in Hannover. Plus een bon voor een gratis APC tas die je op de stand kan ophalen. Interesse? Ruilen voor 2 abrikozen vlaaien? :P Kaartjes zijn op te halen in Den Haag. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212378 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:25:
[...]

Dat wordt beweerd ja maar ik wacht wel af tot de echt prijzen komen
Nee ik niet. Ik koop m voor 800euro voordat de echte prijzen er zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0rien
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:26
Anoniem: 181923 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 00:37:

Samsung M87, R87, Q97 modellen
:.....
Die M86 is nog echt mooi ook :) Ik vond de F71 al erg mooi en ik was even bang voor de afgeronde randjes, maar die zien er ook goed uit! En de LCD heeft een even hoge contrast ratio als de plasma's, dat vind ik wel echt heel interessant, want dat vond ik voorheen een van de belangrijkste voordelen van plasma's ten opzichte van LCD schermen.

Kom maar op met die M86, ik heb al een mooi plaatsje gereserveerd op mijn muur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Anoniem: 21405 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:22:
[...]

. ;)

Firmware zelf mee aan de gang gaan kan ook negatieve gevolgen hebben (virussen etc als je van de verkeerde plek download)

want het blijkt al weer dat de helft hier er ook de balen verstand van heeft hoe dat tegenwoordig gaat met "duurzame" producten.

Als je echt wilt wachten, wacht dan op de SED TV's

Plus dat goedkope kan weleens een groot pijnpunt worden na de garantietermijn, zoals ik al op de vorige pagina aangaf, geloof me, die truuk is echt al zo oud in de electronica branch. (toch weet ik het ook pas sinds een paar weken hoor

hoe vaak gbruik je nu tegenwoordig al HDMI?

Firmware zelf mee aan de gang gaan kan ook negatieve gevolgen hebben (virussen etc als je van de verkeerde plek download

B staat voor Black

Dat had ik ook al begrepen,

Dan zijn ze bij de eerste gewoon vergeten de B erachter te zetten

Alleen randapparatuur bronnen hebben soms 1080p

en dan geven wij ze link naar dit topic

Ik denk ook niet dat die prijzen al kloppen.
Dan zou ik toch ernstige twijfels gaan zetten bij de kwaliteit van de onderdeeltjes die erin zitten, als het bij de introductie al deze prijzen zijn.

Maar als advies voor nu zou ik zeggen: een R7x model.
Zoals je in dit topic hebt kunnen lezen zijn er veel positieve reacties. op de S serie zijn toch wat meer negative reacties (is dan ook een lagere serie

de R73 en R74 zijn ook hetzelfde maar hebben volgens een forummember ook een digitale ontvanger, nu is dat niet zo belangrijk want tegenwoordig moet je gewoon sowieso een digitale ontvanger eronder zetten, want dat is bij LCD en Plasma van tegenwoordig wel een vereistte om goed te kunnen genieten van je TV

Dat lijkt wel een 4:3 scherm zeg!

want deze TV's kunnen er echt op gemaakt zijn om direct na de garantie allerlei reparaties nodig te hebben: bekende Bedrijfseconomie truuk, hierdoor kan je je producten voor enorm lage prijzen introduceren en je verdient 2 jaar later enorme bakken met geld met reparaties. (prachtig) :>

Ik wil die firmware best proberen. Waar kan ik 'm downloaden?
Lol, dat moet een monteur doen.

antwoord van jachertje :Nee, dit probleem heb ik niet en ook niet bij mijn digitale ontvanger,
Ik zou even je kabelaar hierover contacteren.

antwoord van F-X: Ik denk niet dat het aan de kabelaar ligt, want op een andere 'gewone' crt tv heb ik hier geen last van. zie?

Ik ook. verder ontopic als het kan. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door ikweetniks op 15-03-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Mooie samenvatting. :)

Hoewel ik er eigenlijk heel erg verdrietig van word...

[ Voor 62% gewijzigd door Marco op 15-03-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:28
Anoniem: 149587 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:33:
[...]

Van die x8 serie vindt ik de blauwe LED voorop echt enorm lelijk, maar dat is weer mijn mening.
Door die blauwe LED vindt ik het er een beetje als speelgoed uitzien.
die kun je ook gewoon uitzetten :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marco schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:25:
Jachertje, het begint er steeds meer op te lijken dat je al die bullshit hier alleen maar plaatst om je postcount op te krikken.
Kan je niet gewoon gezellig een ander forum gaan vervuilen?
Postcount? is er niet eens dwaas, ik ben gewoon erin geinteresseerd, Posts zoals die van jouw zijn juist typisce postcount krikkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212378 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:04:
[...]

Das onzin met die LG 37 inch tv is nix mis mee
En die plasma is de TH42PV62EH en dies hd ready en niet zo oud
LG is wel zeker een stuk minder merk als Panasonic, Sony en Samsung.
Als je dat niet weet dan heb je A) een LG of B) weet je het nog niet.

B-merk hoeft niet perse te betekenen dat het slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-03 19:42

erhan12

PMD

en dat het minder is betekent niet dat het een B merk is]]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erhan12 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:20:
en dat het minder is betekent niet dat het een B merk is]]
Volgens de Staphorst verkopers wel ( FLAMEWAR HIER FLAMEWAR HIER)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:14:
[...]

LG is wel zeker een stuk minder merk als Panasonic, Sony en Samsung.
Als je dat niet weet dan heb je A) een LG of B) weet je het nog niet.

B-merk hoeft niet perse te betekenen dat het slecht is.
Wil je nu aub ophouden met onzin te blaten. LG is zeer zeker géén B-merk (en nee er zijn nog andere mogelijkheden; ik heb geen LG en ik weet het wel).
Enne... postcount, dat is Engels en staat voor je aantal posts.
Laten we het weer eens over Samsungs hebben, waar het hier toch over gaat...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 21405 op 15-03-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21405 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:24:
[...]

Wil je nu aub ophouden met onzin te blaten. LG is zeer zeker géén A-merk (en nee er zijn nog andere mogelijkheden; ik heb geen LG en ik weet het wel).
Enne... postcount, dat is Engels en staat voor je aantal posts.
Laten we het weer eens over Samsungs hebben, waar het hier toch over gaat...
Dan heb ik toch gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm ja. Je kon best raden dat dit een typefout was... ook ik maak fouten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Deze kan ook bij jachertje's hall of fame samenvatting

Volgens de Staphorst verkopers wel. :P

[ Voor 16% gewijzigd door ikweetniks op 15-03-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21405 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:30:
[...]

Hm ja. Je kon best raden dat dit een typefout was... ook ik maak fouten :+
Euhm er staan trema's op de e's, dat vergt extra tijd.

@ idioot hier boven mij: zit niet iedereen zo af te zeiken, als het iemand zijn werk is mag je verwachten dat hij er wel wat van af weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Nou das duidelijk niet te merken dan .!
Effe gespit naar jouw doen en laten hiero dit kwam eruit:

Je probeert slim over te komen hiero, met standaard nutteloze opmerkingen. Uiteindelijk heb je niks aan het hele topic toegevoegd. Kijk maar eens goed naar mijn mooie samenvatting valt er iets op.?

--------------------------------------------------------------------------------
Door: Jachertje
Kolonel van BF2 van JachertjeBerichten: 450
Reg. datum: 18 juli 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Aangezien het vorige deel een beetje vol is lijkt het me handig om hier verder te gaan.

En aangezien iedereen dat openingberichtje al heeft gezien en al veel verder is qua info of even oude topics leest, hoeft dat openingbericht ook niet meer.

Geplaatst op woensdag 20 juli 2005 08:48
Acties:

Door: Tubby
Artes MoriendiBekijk myReact van TubbyBekijk de gallery van TubbyBezoek homepage van TubbyICQ-nummer: 32378907Berichten: 820
Reg. datum: 01 juni 2001
Pfffrt, laat de admins een nieuw topic openen, beetje egoistisch om te beslissen dat de startpost niet nodig is.

Door: Terr
Moderator SGD/SPV
Fumoffu!Bekijk myReact van TerrBekijk de gallery van TerrICQ-nummer: 66700530Berichten: 10.157
Reg. datum: 24 september 2000
Nieuw deel: Goed idee. Magere startpost: Geen goed idee.

Sinds gisteren ben je nogal enthousiast aan het posten, maar toch zou ik je willen vragen even de FAQ en Spielerij - Games & Discussies FAQ te lezen zodat je kan lezen hoe het er op GoT aan toe gaat

Dit topic is gesloten.

Ik denk dat hetzelfde toen nu ook geld voor jou. Hier ben je ook plotseling veel aan het posten maar je ergert alleen maar mensen met je uitspraken en je laat de topic steeds offtopic gaan.

Denk dat je weer effe de FAQ door moet lezen. ;)

[ Voor 99% gewijzigd door ikweetniks op 15-03-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ikweetniks schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:23:
Nou das duidelijk niet te merken dan .!
Effe gespit naar jouw doen en laten hiero dit kwam eruit:

Je probeert slim over te komen hiero, met standaard nutteloze opmerkingen. Uiteindelijk heb je niks aan het hele topic toegevoegd. Kijk maar eens goed naar mijn mooie samenvatting valt er iets op.?

Door: Jachertje
Kolonel van BF2 van JachertjeBerichten: 450
Reg. datum: 18 juli 2005
Aangezien het vorige deel een beetje vol is lijkt het me handig om hier verder te gaan.

En aangezien iedereen dat openingberichtje al heeft gezien en al veel verder is qua info of even oude topics leest, hoeft dat openingbericht ook niet meer.

Geplaatst op woensdag 20 juli 2005 08:48
Acties:

Door: Tubby
Artes MoriendiBekijk myReact van TubbyBekijk de gallery van TubbyBezoek homepage van TubbyICQ-nummer: 32378907Berichten: 820
Reg. datum: 01 juni 2001
Pfffrt, laat de admins een nieuw topic openen, beetje egoistisch om te beslissen dat de startpost niet nodig is.

Door: Terr
Moderator SGD/SPV
Fumoffu!Bekijk myReact van TerrBekijk de gallery van TerrICQ-nummer: 66700530Berichten: 10.157
Reg. datum: 24 september 2000
Nieuw deel: Goed idee. Magere startpost: Geen goed idee.

Sinds gisteren ben je nogal enthousiast aan het posten, maar toch zou ik je willen vragen even de FAQ en Spielerij - Games & Discussies FAQ te lezen zodat je kan lezen hoe het er op GoT aan toe gaat

Dit topic is gesloten.

Ik denk dat hetzelfde toen nu ook geld voor jou. Hier ben je ook plotseling veel aan het posten maar je ergert alleen maar mensen met je uitspraken en je laat de topic steeds offtopic gaan.

Denk dat je weer effe de FAQ door moet lezen. ;)
Ja, het valt mij op dat jij totaal geen leven hebt ;)

Dat jij nu een topic van BF2 erbij pakt (die totaal ontspoord al was, volledige flamewars had, en dat ik toen besloot snel een nieuw topic te openen) is nogal vreemd, aangezien ik toen nog niet wist dat je op dit forum blijkbaar toestemming nodig hebt om een topic te maken. DAT IS OP GEEN ENKEL ANDERE GROOT FORUM ZO. Vindt je het heel erg als dat verwarring veroorzaakt, als we zo gaan beginnen kunnen wij waarschijnlijk van iedereen hier wel hele lijsten erbij halen

Ga nu maar gewoon lekker ontopic weer, want de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 15-03-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Das alleen maar oplettendheid. Jij dus niet das niet van jou. zoek es effe zelf.

[PC] Battlefield 2 - Deel XII

Slimpie dat je der bent.

En dat standaard jij heb geen leven kenne we nu wel. Als ik nou alleen was hiero maar das dus niet zo. Er zijn er meer die jouw egoistische ik weet het beter manier van posten niet waarderen hiero.

Bottomline

Doet er niet toe. Het maakt alleen maar iets duidelijk voor sommige.

He ik ben niet boos heb gewoon effe niks te doen.
Is goed jachertje ontopic weer :)

[ Voor 136% gewijzigd door ikweetniks op 15-03-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Anoniem: 149587 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:12:
[...]

Postcount? is er niet eens dwaas, ik ben gewoon erin geinteresseerd, Posts zoals die van jouw zijn juist typisce postcount krikkers
Prima dat je geinteresseerd bent, maar stop aub met die onzin.
Er klopt echt helemaal niks van wat je post, en daarmee ben je anderen dus aan het misleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marco schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:56:
[...]

Prima dat je geinteresseerd bent, maar stop aub met die onzin.
Er klopt echt helemaal niks van wat je post, en daarmee ben je anderen dus aan het misleiden.
Euhm nee, ik probeer mensen ervoor te behoeden om niet meteen iets te kopen, omdat een stel technerds zeggen: odat is nieuwer, heeft hogere cijfertjes, zonder ook maar 1 review te hebben gelezen of ook maar 1 keer het scherm uberhaupt te hebben gezien.
Waarbij trouwens ook nog eens bijkomt dat 99% van jullie ook nog dat scherm nog niet in het echt hebben gezien.
tuurlijk zijn sommige posts af en toe verdedigend naar de 7 serie toe, maar zodra de 8 serie getest is doo het publiek en goed bevonden, dan laat ik mijn twijfels zakken.

ONTOPIC

Wanneer kunnen we die 8 serie bij de MM verwachten??

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 15-03-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Nee jachertje zucht je ziet het echt niet zelf ja.

Het is misleidend.! kijk effe wat je weer veroorzaakt heb hiero. Graag ontopic weer.

[ Voor 33% gewijzigd door ikweetniks op 15-03-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ikweetniks schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:05:
Nee jachertje zucht je ziet het echt niet zelf ja.

Het is misleidend.!
Jongen, lees eerst de post eens goed. je vergeet even dat heel veel mensen hier lang voor moeten sparen.
Als wij dan zeggen ja, hij is beter, en ze kopen hem, er blijken ineens problemen mee te zijn, dan is het voor ons alleen zo van : ow ok, mooi onderwerpje, maar voor die mensen is het een ramp.
Bedenk dus eens zelf goed wat je doet wanneer je iets aanraadt wat nog niet getest is door het publiek (wat dus de 7 serie wel is, en wat trouwens nog gewoon een van de allerbest series beschikbaar is in de LCD markt).
Totdat er reviews komen, en daadwerkelijk het scherm kan zien, dan pas kan je definitief zeggen of de cijfertjes dan ook echt zo leuk zijn in de werkelijkheid, of dat het alleen cijfertjes zijn.

Nu gewoon weer ontopic want hier schiet niemand wat mee op.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 15-03-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 22:32

aex351

I am the one

Topicstarter
@ikweetniks: LG is geen B merk hoor voor zover ik weet. Samsung is voor velen nog wel een B merk, de wat ouderen onder ons. Vroeger paar jaar terug zelfs betekende Samsung niet veel. JVC bijvoorbeeld zie je wel heel veel ouderen kopen omdat dat wel gewoon al een kwaliteits merk is. LG en Philips zijn samen bezig met een LCD fabriek ;)

[ Voor 10% gewijzigd door aex351 op 15-03-2007 21:28 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Volgens mij moet je jachertje hebbe ik heb nie gezegd dat lg een b merk is.

Beter lezen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aex351 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:24:
@ikweetniks: LG is geen B merk hoor voor zover ik weet. Samsung is voor velen nog wel een B merk, de wat ouderen onder ons. Vroeger paar jaar terug zelfs betekende Samsung niet veel. JVC bijvoorbeeld zie je wel heel veel ouderen kopen omdat dat wel gewoon al een kwaliteits merk is. LG en Philips zijn samen bezig met een LCD fabriek ;)
We leven nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Ik heb sinds vandaag een LE32N71 tvtje, mooi ding moet ik zeggen! Ik wilde eerst mijn pc via een DVI -> VGA converter aansluiten, helaas werkt dit ding niet op een of andere manier.

Verder valt me nu al op (ik erger me eraan) dat de helderheid van het beeld constant veranderd. Vrij irritant, kan ik dit aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100643

Nog maals de vraag, de aan en uit knop van een le32r71b moet toch blauw oplichten als hij aanstaat?
Ik krijg het niet voor elkaar!
Hoe krijg je dat ingesteld? Google helpt me niet verder, GOT ook niet, zelfs de site van samsung niet.

Heb de 27" variant gezien met het blauwe lampje aan rond de aan-en uit knop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:29:
Ik heb sinds vandaag een LE32N71 tvtje, mooi ding moet ik zeggen! Ik wilde eerst mijn pc via een DVI -> VGA converter aansluiten, helaas werkt dit ding niet op een of andere manier.

Verder valt me nu al op (ik erger me eraan) dat de helderheid van het beeld constant veranderd. Vrij irritant, kan ik dit aanpassen?
Dit heet Dynamisch contrast, ik moest er ook eerst aan wennen.

Het gebeurt vaak zo snel aan het begin van een nieuw beeld dat je er vaak geen last van hebt, het voordeel is dat zwart zwarter is en wit witter. Als het je toch niet bevalt dan kun je kijken of je in "Beeld" dynamisch contrast kan uitzetten.

Ik weet van de x5x serie dat het wel kon, maar bij onder andere de nieuwere R7x serie kan het weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100643 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:43:
Nog maals de vraag, de aan en uit knop van een le32r71b moet toch blauw oplichten als hij aanstaat?
Ik krijg het niet voor elkaar!
Hoe krijg je dat ingesteld? Google helpt me niet verder, GOT ook niet, zelfs de site van samsung niet.

Heb de 27" variant gezien met het blauwe lampje aan rond de aan-en uit knop!
Zoals ik al zei dat is de LE32R86, niet de LE32R71B, dus tenzij je van plan bent er zelf een LED in te bouwen, zal er niets veranderen, en je kan er dus logischerwijs niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Anoniem: 149587 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:01:
[...]

Euhm nee, ik probeer mensen ervoor te behoeden om niet meteen iets te kopen, omdat een stel technerds zeggen: odat is nieuwer, heeft hogere cijfertjes, zonder ook maar 1 review te hebben gelezen of ook maar 1 keer het scherm uberhaupt te hebben gezien.
Waarbij trouwens ook nog eens bijkomt dat 99% van jullie ook nog dat scherm nog niet in het echt hebben gezien.
tuurlijk zijn sommige posts af en toe verdedigend naar de 7 serie toe, maar zodra de 8 serie getest is doo het publiek en goed bevonden, dan laat ik mijn twijfels zakken.

ONTOPIC

Wanneer kunnen we die 8 serie bij de MM verwachten??
Technerds? 8)7

Blijf jij maar lekker in je eigen wereldje leven... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwembroek schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 23:16:
[...]

Technerds? 8)7

Blijf jij maar lekker in je eigen wereldje leven... |:(
Ja technerds ja, weet dat het je wereldje doet instorten.
Ga nu maar weer gewoon ontopic zoals al meerdere malen is gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Anoniem: 97471 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:29:

DVI uitgang op je pc moet met zo'n verloopstukje gewoon via een VGA kabel aan te sluiten zijn op je 32N71. Misschien gebruik je een resolutie die de tv niet ondersteund...kijk even in de handleiding dan welke wel kunnen.

Dat dynamic dimming is super irritant inderdaad. Je moet de "movie" modus gebruiken in je instellingen, in die modus staat het namelijk uit. Dus vanuit de movie modus de instellingen wat betreft kleur enzo aanpassen naar jouw smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212241

Goedemorgen,

Ik zit nu al een tijdje dit topic te volgen, want ik ben zelf zeer geintresseerd in de LE46M86/M87.
Eerst wilde ik de LE46F71 kopen, maar heb besloten om te wachten op de nieuwe serie.
Echter lees ik hier meer onnozel gelul van Jachertje en anderen die weer reageren daarop, waardoor dit hele topic alweer aardig gevuld is met OFFTOPIC gezeik en geblaat.

Als iedereen nou is NIET reageert (waaronder ik nu ook!) dan blijft het topic overzichtelijk en kan ik en ik denk nog veel meer lezers, gewoon rustig zoeken naar nuttige informatie i.p.v. "LG is een B merk". Daar kom ik niet voor, dat lees ik wel bij de consumentenbond ofzo.
Nu moet ik 5 pagina's (is een voorbeeld voordat jachertje weer zegt: "nee hoor, 4 pagina's) met rotzooi doorlezen.

Deze reactie van mij is niet om mijn aantal berichten optekrikken, maar alleen omdit ik me mateloos irriteer aan mensen zoals jachertje die continu zich aangevallen voelt en gelijk reageert, net een klein kind.

ONTOPIC

Wanneer worden de eerste levering verwacht van de LE46M86/M87, omdat de MM over 1 week zei en smits Arnhem over 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212241 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 07:54:
Goedemorgen,

Ik zit nu al een tijdje dit topic te volgen, want ik ben zelf zeer geintresseerd in de LE46M86/M87.
Eerst wilde ik de LE46F71 kopen, maar heb besloten om te wachten op de nieuwe serie.
Echter lees ik hier meer onnozel gelul van Jachertje en anderen die weer reageren daarop, waardoor dit hele topic alweer aardig gevuld is met OFFTOPIC gezeik en geblaat.

Als iedereen nou is NIET reageert (waaronder ik nu ook!) dan blijft het topic overzichtelijk en kan ik en ik denk nog veel meer lezers, gewoon rustig zoeken naar nuttige informatie i.p.v. "LG is een B merk". Daar kom ik niet voor, dat lees ik wel bij de consumentenbond ofzo.
Nu moet ik 5 pagina's (is een voorbeeld voordat jachertje weer zegt: "nee hoor, 4 pagina's) met rotzooi doorlezen.

Deze reactie van mij is niet om mijn aantal berichten optekrikken, maar alleen omdit ik me mateloos irriteer aan mensen zoals jachertje die continu zich aangevallen voelt en gelijk reageert, net een klein kind.

ONTOPIC

Wanneer worden de eerste levering verwacht van de LE46M86/M87, omdat de MM over 1 week zei en smits Arnhem over 3 weken.
Als jij nu gewoon meteen ontopic gaat in plaats van eroven door te blijven gaan, helpt ook misschien, daarnaast heeft niemand om jouw "deskundige" mening gevraagd.

Die schermen worden waarschijnlijk pas in Mei in Nl geleverd, en echte beetje voorraad in Juni.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 16-03-2007 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Anoniem: 212241 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 07:54:

Ikzelf ga ook voor de LE46M86, en heb al verscheidene winkels gemaild over de beschikbaarheid.
De LCD is leverbaar halverwege APRIL. De aantallen zullen in het begin niet overweldigend zijn, maar niet iedereen heeft 2500 plus klaarliggen. Heb ook al weer behoorlijke discussies gehad met de MM over de prijs. Ze blijven bij de adviesprijs van 3000,= terwijl ik hem al voor 2500 heb zien staan. Heb ook al ff met Samsung gebeld en die geven ook vanaf half april aan. Ben nu me aan het orienteren welke winkel me ook daadwerkelijk kan garanderen dat ik hem in april heb. Wil niet langer wachten i.v.m. de aankomende PS3. Kan niet wachten in ieder geval, heb nu lang genoeg gewacht. ;) Zo zie je maar weer, geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 12:18

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Het is wel jammer dat Samsung nog niets over zegt op hun website...

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn de 32R81 en S81 ook in april leverbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FrankGuthrie schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:52:
Het is wel jammer dat Samsung nog niets over zegt op hun website...
Dat is ook het vreemde, als het dingetje al over een maand er zou moeten zijn, dan zou je toch info op de website verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
aex351 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:24:
Ik heb gehoord dat Samsung en Sony dezelfde fabriek gebruiken, net als Philips en LG. Ben zelf totaal geen expert op dit gebied, maar van wat ik begrepen heb, zou de kwaliteit dus gelijk moeten zijn.
===
Zie ik trouwens goed dat de M71 een chromen randje onder heeft? Jammer. Ik heb zelf een 46F71B waar ik erg blij mee ben, mede dankzij de matte zilveren rand. Het kan altijd mooier en beter maar ik kijk nog steeds iedere dag vol bewondering naar mijn F71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212241

Ik wel zelf ook niet echt langer wachten tot eind april, dus vandaar dat ik ook graag wil weten wanneer en wie hem kan leveren.
Ook ik had prijzen gevonden van ongeveer 2500 voor de LE46M86.
Ik heb 'm bij Smits gereserveerd vorige week.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 212241 op 16-03-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Laatst online: 24-02-2020
ik heb rond de 500 euro te besteden. ik zit nu te twijfelen tussen de Samsung LE26R32B (ong 500 euro), de Samsung LE23R71B (ong 520 euro) en de Samsung LE27S71 (ong 530 euro) maar nadat ik een beetje op internet heb gezocht heb ik het idee dat je beter voor een 71/72 gaan dan voor een 32 en beter voor een r dan voor een s? ook al is het scherm een stukje kleiner? klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

McBBvB schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:43:
ik heb rond de 500 euro te besteden. ik zit nu te twijfelen tussen de Samsung LE26R32B (ong 500 euro), de Samsung LE23R71B (ong 520 euro) en de Samsung LE27S71 (ong 530 euro) maar nadat ik een beetje op internet heb gezocht heb ik het idee dat je beter voor een 71/72 gaan dan voor een 32 en beter voor een r dan voor een s? ook al is het scherm een stukje kleiner? klopt dit?
Ja dat klopt, maar 23 inch of 27 inch is wel een flink verschil, ookal is de S serie dan beduidend slechter dan de R serie (meer problemen, het is en blijft de instapklasse) Wacht anders even tot de 86 serie er is en koop dan een LE27R71 voor niet ver boven de €500

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 16-03-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Laatst online: 24-02-2020
Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:21:Ja dat klopt, maar 23 inch of 27 inch is wel een flink verschil, ookal is de S serie dan beduidend slechter dan de R serie (meer problemen, het is en blijft de instapklasse) Wacht anders even tot de 86 serie er is en koop dan een LE27R71 voor niet ver boven de €500
en die 86 serie is waar ze hier nu de hele tijd over praten toch :)

edit: zie net hierboven dat die in april komen. dat is mooi want in juni ben ik jarig en dan vraag ik de LE26R71B ofzo wel voor m'n verjaardag als die rond de €500 komen.

[ Voor 16% gewijzigd door McBBvB op 16-03-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Nog even een laatste update m.b.t. de LE46M86.
Na weer een rondje bellen met internetshops en samsung blijkt de LE46M86/M87 te
verschillen in uiterlijk. Helaas kan niemand mij het verschil in uiterlijk aangeven zodat ik wacht met pre-orderen. Nogmaal werd mij benadrukt dat de LE46M86/M87 goed leverbaar zal zijn na half april.
De reden van Samsung om de site nog niet te updaten met het nieuwe model is gewoon uit marketing technisch oogpunt. (Volgens de aardige meneer van het 0900 -Samsung nummer) Omdat
nog niet alle oude voorraden van de F71 serie waren verkocht. Dit oude model blijft dan ook niet in productie. Echter wordt de Samsung site zeer binnenkort geupdate. Ook een leuk weetje is dat de LE52M86 bij een bepaalde webshop voor een prijsje van 2999,= zal gaan.
Misschien toch voor een maatje groter gaan misschien... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwembroek schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:55:
Nog even een laatste update m.b.t. de LE46M86.
Na weer een rondje bellen met internetshops en samsung blijkt de LE46M86/M87 te
verschillen in uiterlijk. Helaas kan niemand mij het verschil in uiterlijk aangeven zodat ik wacht met pre-orderen. Nogmaal werd mij benadrukt dat de LE46M86/M87 goed leverbaar zal zijn na half april.
De reden van Samsung om de site nog niet te updaten met het nieuwe model is gewoon uit marketing technisch oogpunt. (Volgens de aardige meneer van het 0900 -Samsung nummer) Omdat
nog niet alle oude voorraden van de F71 serie waren verkocht. Dit oude model blijft dan ook niet in productie. Echter wordt de Samsung site zeer binnenkort geupdate. Ook een leuk weetje is dat de LE52M86 bij een bepaalde webshop voor een prijsje van 2999,= zal gaan.
Misschien toch voor een maatje groter gaan misschien... :P
Een maatje groter? 8)7
Damn, dat is 132cm beeldbuis :9
Dan hoef je nooit meer naar een bioscoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:32:
[...]

Een maatje groter? 8)7
Damn, dat is 132cm beeldbuis :9
Dan hoef je nooit meer naar een bioscoop ;)
Maar wel naar de oogarts :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Laatst online: 11-01-2024
En ik hoop voor je dat je dan geen gewone tv erop gaat kijken of anders er een heel stuk vanaf zit want anders ziet het er niet uit... Alles in HD op de tv in NL zal nog wel een tijd duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Swoosh schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:59:
En ik hoop voor je dat je dan geen gewone tv erop gaat kijken of anders er een heel stuk vanaf zit want anders ziet het er niet uit... Alles in HD op de tv in NL zal nog wel een tijd duren.
Gewoon Digitaal erop zetten en je zit goed (Jaja tuurlijk kan je het ook altijd misschien weer wat beter, maar Schotel is niet echt briljant (vooral voor woningcor huizen) en zoals je zelf al aangeeft, HD is nog niet echt in NL)

Als HD eenmaal een keer echt werkt (genoeg bandbreedte, genoeg TV's (slechts 10% van NL heeft een Plasma of LCD en dan zijn daar dus ook nog sommige niet HD ready van, komt van @Home NL TV bezit onderzoek) en dan ook nog eens goede betaalbare boxjes, niet te dure prijzen, en je zit zo in 2010 of 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Laatst online: 27-04 21:32
Hoewel de manier waarop sommige mensen dat hier duidelijk proberen te maken niet altijd even netjes is, vind ik dat ze wel een punt hebben als ze zeggen dat sommige mensen zich suf staren of specificaties. Tuurlijk zijn die belangrijk, maar tegelijkertijd ook maar een deel van het totaal. @ zwembroek: een TV van 2500 a 3000 euri is geen kattepis. Je gaat al bestellen zonder ooit maar de TV gezien te hebben? Dit is geen zeikpoging, maar oprechte interesse btw.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 17maart
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-02-2022
Gisteren is de monteur van Selectro bij ons thuis geweest n.a.v. mijn verzoek bij Samsung Service om de just scan firmware te installeren. Ik kon zelf helaas niet thuis zijn. De monteur zei aan degene die wel thuis was dat hij dan versie 1009 moest installeren, maar die had hij nog niet. En als ik het dan toch wil laten doen, dan vervalt alle garantie op de TV. Hij is vervolgens zonder iets te doen weer vertrokken.

Ik heb vanuit mijn werk toen direct weer gebeld naar Samsung. Daar werd gezegd: De garantie vervalt NIET. Maar de firmware update naar 1009 is niet gratis. Ik heb toen maar weer een opdracht gegeven voor service. De dag erna werd ik weer gebeld door Selectro om een afspraak te maken. Nu komt de monteur maandagmiddag weer langs. Aan de telefoon heb ik aan de persoon van Selectro gevraagd hoe het nu zit: Hij zegt: Er is na firmware update géén garantie meer. Maar hij had toch wel versie 1009.

Wat is nu waar??? Ik ga het maar laten installeren. Mijn aanspraak op garantie heb ik tenslotte bij Samsung en niet bij Selectro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

17maart schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:10:
Mijn aanspraak op garantie heb ik tenslotte bij Samsung en niet bij Selectro.
Inderdaad, Selectro wil gewoon geen risico lopen en lullen daarom maar wat, maar jij hebt Fabrieksgarantie bij Samsung.

Ik vind Samsung toch wel wat betrouwbaarder dan een of andere retailer of wat het dan ook is, Samsung maakt tenslotte de TV''s en levert de garantie. (nooit van gehoord Selectro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:21
17maart schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:10:
Gisteren is de monteur van Selectro bij ons thuis geweest n.a.v. mijn verzoek bij Samsung Service om de just scan firmware te installeren. Ik kon zelf helaas niet thuis zijn. De monteur zei aan degene die wel thuis was dat hij dan versie 1009 moest installeren, maar die had hij nog niet. En als ik het dan toch wil laten doen, dan vervalt alle garantie op de TV. Hij is vervolgens zonder iets te doen weer vertrokken.

Ik heb vanuit mijn werk toen direct weer gebeld naar Samsung. Daar werd gezegd: De garantie vervalt NIET. Maar de firmware update naar 1009 is niet gratis. Ik heb toen maar weer een opdracht gegeven voor service. De dag erna werd ik weer gebeld door Selectro om een afspraak te maken. Nu komt de monteur maandagmiddag weer langs. Aan de telefoon heb ik aan de persoon van Selectro gevraagd hoe het nu zit: Hij zegt: Er is na firmware update géén garantie meer. Maar hij had toch wel versie 1009.

Wat is nu waar??? Ik ga het maar laten installeren. Mijn aanspraak op garantie heb ik tenslotte bij Samsung en niet bij Selectro.
Ik ben ook al in discussie met samsung over deze update.
Wat ik heb gehoord: De garantie vervalt niet, maar er moet wel worden betaald voor de update.

Ik ben niet van plan te betalen voor deze update en hoef dat volgens mij ook niet, want......

Volgende de regels mag een FullHD tv alleen het logo dragen als hij 1920x1080 weer kan geven zonder 'scaling'.

Maar hierover zijn we nu weer in gevecht 8)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.