Nou das duidelijk niet te merken dan .!
Effe gespit naar jouw doen en laten hiero dit kwam eruit:
Je probeert slim over te komen hiero, met standaard nutteloze opmerkingen. Uiteindelijk heb je niks aan het
hele topic toegevoegd. Kijk maar eens goed naar mijn mooie samenvatting
valt er iets op.?
--------------------------------------------------------------------------------
Door: Jachertje
Kolonel van BF2 van JachertjeBerichten: 450
Reg. datum: 18 juli 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Aangezien het vorige deel een beetje vol is lijkt het me handig om hier verder te gaan.
En aangezien iedereen dat openingberichtje al heeft gezien en al veel verder is qua info of even oude topics leest, hoeft dat openingbericht ook niet meer.
Geplaatst op woensdag 20 juli 2005 08:48
Acties:
Door: Tubby
Artes MoriendiBekijk myReact van TubbyBekijk de gallery van TubbyBezoek homepage van TubbyICQ-nummer: 32378907Berichten: 820
Reg. datum: 01 juni 2001
Pfffrt, laat de admins een nieuw topic openen, beetje egoistisch om te beslissen dat de startpost niet nodig is.
Door: Terr
Moderator SGD/SPV
Fumoffu!Bekijk myReact van TerrBekijk de gallery van TerrICQ-nummer: 66700530Berichten: 10.157
Reg. datum: 24 september 2000
Nieuw deel: Goed idee. Magere startpost: Geen goed idee.
Sinds gisteren ben je nogal enthousiast aan het posten, maar toch zou ik je willen vragen even de FAQ en Spielerij - Games & Discussies FAQ te lezen zodat je kan lezen hoe het er op GoT aan toe gaat
Dit topic is gesloten.
Ik denk dat hetzelfde toen nu ook geld voor jou.
Hier ben je ook plotseling veel aan het posten maar je ergert alleen maar mensen met je uitspraken en je laat de topic steeds offtopic gaan.
Denk dat je weer effe de FAQ door moet lezen.
[
Voor 99% gewijzigd door
ikweetniks op 15-03-2007 20:44
]