Ik heb toch besloten om niet te wachten, heb mijn tv net verkocht via marktplaats en ga aanstaande woensdag een 32N71 halen, waar ze hier bij de Mikro Elektro trouwens een zieke prijs voor vragen, eens kijken hoeveel ik daar vanaf kan krijgen
(scheelt bijna 300 euro met andere zaken)
Verwijderd
Nee dat zie ik nu nooit. Ach blijf jij je tv maar fijn ophemelen, dan lees ik wel over je heen. Ook goed.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:41:
[...]
Euhm computers geven juist kinderziektes.
Hoe vaak hebben we nu niet gezien dat er na de release problemen zijn met de software of mainboard?
Op mijn 26"Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:34:
even een vraagje er tussen door, wat is nu de maximum/minimum afstand voor een 27 inch?
65 - 90cm bij pc gebruik en dat is lekker vind ik zelf om te werken
En 180 - 200cm bij tv kijken. (ook vanaf hier is pc gebruik mogelijk maar echt tekst lezen is niet fijn
Denk dat die ene inch weinig uit maakt..
[ Voor 9% gewijzigd door The-Source op 09-03-2007 19:48 ]
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Gaan we zo doen>? een echt verwend jochie uithangen?Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:04:
[...]
Nee dat zie ik nu nooit. Ach blijf jij je tv maar fijn ophemelen, dan lees ik wel over je heen. Ook goed.
Je moet eens leren dat je ook mensen met wat minder geld en die net iets groots hebben gekocht niet moet opzadelen met het gevoel dat wat hun hebben weinig meer voorstelt.
Iedereen weet dat het natuurlijk een nieuw model is, maar je hoeft er niet zo over te doen alsof alles hiervoor niets voorstelt, en dat probeer ik je duidelijk te maken.
Dat het bij jouw al tussen de oren zit dat nieuwer altijd veel beter is, moet jij weten, maar ga het niet een andere iemand aanpraten
What the hell?
Ontopic weer gebruik msn voor dit soort mini wars.
Ontopic weer gebruik msn voor dit soort mini wars.

[ Voor 67% gewijzigd door ikweetniks op 09-03-2007 20:46 ]
Verwijderd
Dat prijskaartje valt heel erg mee, online is de Sony KDL-40W2000 te koop voor 1950,-- euro en via de Sony cashback actie gaat er nog eens 250,-- vanaf, dit brengt de prijs op 1600 euro ofwel zo goed als gelijk met de Samsung.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:00:
[...]
Ik vind de Samsung behuizing vele malen mooier als dat van de Sony. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de beeldkwaliteit van de 40W2000 is subliem vind. Geluid wat er uitkomt is ook vele malen beter maar ja dat kun je weer compenseren met je hifi set. Alleen zijn prijskaartje ligt veel hoger en nogmaals zijn behuizing is oerlelijk. Vandaar dat Samsung in mijn ogen de winnaar is
Denk dat ik ga wachten op de Samsung LE40M86. Staat op kieskeurig al voor 1769 euro. Prijs kan volgens mij alleen nog lager uitvallen als ie werkelijk leverbaar is.
[ Voor 10% gewijzigd door Tinman op 09-03-2007 21:46 ]
Verwijderd
had hetzelfde dilemma, heb op aanraden van een collega de 32N71 bij 4launch besteld voor € 954, volgende dag was ie er zonder problemos...Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:46:
Ik heb toch besloten om niet te wachten, heb mijn tv net verkocht via marktplaats en ga aanstaande woensdag een 32N71 halen, waar ze hier bij de Mikro Elektro trouwens een zieke prijs voor vragen, eens kijken hoeveel ik daar vanaf kan krijgen(scheelt bijna 300 euro met andere zaken)
net even Topgun zitten kijken nadat de nieuwe JVC DD-3 surround set was aangesloten, helemaal toppie!!!
alleen die drie afstandsbedieningen gekalibreerd krijgen op elkaars signaal lukt me niet, iemand ervaringen?
Dat is al de tweede keer dat ik zoiets lees, maar dan hebben jullie zeker een andere kieskeurig.nl dan ik want bij mij staat die er echt niet bijTinman schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 21:46:
Denk dat ik ga wachten op de Samsung LE40M86. Staat op kieskeurig al voor 1769 euro. Prijs kan volgens mij alleen nog lager uitvallen als ie werkelijk leverbaar is.
Verwijderd
me neither.Ferry34 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:20:
[...]
Dat is al de tweede keer dat ik zoiets lees, maar dan hebben jullie zeker een andere kieskeurig.nl dan ik want bij mij staat die er echt niet bij
Zie zo en zo geen 8x modellen
Verwijderd
Hoe zit het met het verschil tussen kopen bij de media-markt of een webshop?
de garantie:
komt er iemand langs als er iets niet goed mee is? of moet ik zelf zorgen dat ie bij samsung komt?
kwaliteit:
kan het zijn dat ze in shops waar ze goedkoop zijn, dat dit b-modelleen zijn ofzo, iets waar veel dode pixels op zitten, of wat fouten hebben?
Ik ga denk ik de 26R71B kopen morgen. maar ik geloof dat ie bij mediamarkt best prijzig is.
de garantie:
komt er iemand langs als er iets niet goed mee is? of moet ik zelf zorgen dat ie bij samsung komt?
kwaliteit:
kan het zijn dat ze in shops waar ze goedkoop zijn, dat dit b-modelleen zijn ofzo, iets waar veel dode pixels op zitten, of wat fouten hebben?
Ik ga denk ik de 26R71B kopen morgen. maar ik geloof dat ie bij mediamarkt best prijzig is.
http://www.kieskeurig.nl/...de=0&gq=samsung%20le40m86Ferry34 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:20:
[...]
Dat is al de tweede keer dat ik zoiets lees, maar dan hebben jullie zeker een andere kieskeurig.nl dan ik want bij mij staat die er echt niet bij
Ik zit dus voor dezelfde keuze (een Samsung LE32R32B of een LE32S71B), maar kan nergens vinden wat nu het beste te doen. Vandaag bij IT's geweest en de LE32R32B gezien. Het personeel daar kon me ook al niet verder helpen. Enkele uitspraken van hun: SCART is een digitale aansluiting en via SCART heb je meer beeldlijnen dan bij gewone TV. Ik kon ze niet op andere gedachten brengen. Ben trouwens ook benieuwd of deze 2 TV's een gewoon RGB beeld via SCART netjes kunnen opschalen zonder atrifacten. Kan iemand misschien een foto posten van een paar pixels bij het afspelen van een DVD via RGB SCART?Schelte schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:07:
[...]
[...]
Zo dan maar even... (topic + reactie rechtstreeks overgenomen)
Verwijderd
Heb met hetzelfde dilemma gelopen. De 32N71 was bij de mediamarkt 1099 euro, ze wilden daar 0 korting op geven. (Web 954). Wilde de JVC DD-3 erbij hebben, 999 euri bij de MM. Wilden ze ook geen korting op geven. (Budgethouse.nl: 785 euro). Heb lang zitten dubben.
De mediamarkt was 150 euro duurder voor alleen al de TV. Een collega van me kent de eigenaar van 4Launch goed, daarom durfde ik het aan. De modellen zijn Nederlands, in goede staat en ik heb 0 dode pixels. Daarnaast komt Samsung aan huis de reparaties verrichten, daarom de gok maar genomen. Geen spijt, al moet ik zeggen dat de service van 4Launch een heeeel stuk beter was dan het drama wat ik vandaag bij budgethouse heb meegemaakt. Echter de spullen zijn OK.
Nu wel een leuke uitdaging, ben benieuwd hoe jullie dat doen:
spullen:
Samsung 32N71
JVC DD3
Mediacenter PC
Het geluid van de samsung gaat via analoog uit naar de JVC installatie voor het topgeluid. Vanuit de JVC loopt er een HDMI kabel naar de TV voor het beeld.
Vanuit het media center gaat er een optische kabel naar de JVC voor het geluid, en een DVI-VGA kabel voor het beeld.
Probleem: met de afstandsbediening van de TV kan ik zappen, met die van het mediacenter kan ik mijn PC bedienen. Die van het geluid heb ik nodig om de DVD speler te bedienen, en om het geluid harder en zachter te zetten. Daarnaast heb ik nu drie geluidsbronnen (TV, Media center, DVD speler zelf) zodat ik niet alleen mijn tv op de juiste uitgang moet zetten, maar ook constant de goede line in moet selecteren.
Hoe kan dit makkelijker???? Media Center via analoog (enige manco van de samsung, geen digitaal geluid) eerst de TV in, zodat er maar 1 signaal overblijft de JVC in? En is er iemand in geslaagd de afstandsbediening van de samsung voor een ander merk geluidssysteem te gebruiken?
De mediamarkt was 150 euro duurder voor alleen al de TV. Een collega van me kent de eigenaar van 4Launch goed, daarom durfde ik het aan. De modellen zijn Nederlands, in goede staat en ik heb 0 dode pixels. Daarnaast komt Samsung aan huis de reparaties verrichten, daarom de gok maar genomen. Geen spijt, al moet ik zeggen dat de service van 4Launch een heeeel stuk beter was dan het drama wat ik vandaag bij budgethouse heb meegemaakt. Echter de spullen zijn OK.
Nu wel een leuke uitdaging, ben benieuwd hoe jullie dat doen:
spullen:
Samsung 32N71
JVC DD3
Mediacenter PC
Het geluid van de samsung gaat via analoog uit naar de JVC installatie voor het topgeluid. Vanuit de JVC loopt er een HDMI kabel naar de TV voor het beeld.
Vanuit het media center gaat er een optische kabel naar de JVC voor het geluid, en een DVI-VGA kabel voor het beeld.
Probleem: met de afstandsbediening van de TV kan ik zappen, met die van het mediacenter kan ik mijn PC bedienen. Die van het geluid heb ik nodig om de DVD speler te bedienen, en om het geluid harder en zachter te zetten. Daarnaast heb ik nu drie geluidsbronnen (TV, Media center, DVD speler zelf) zodat ik niet alleen mijn tv op de juiste uitgang moet zetten, maar ook constant de goede line in moet selecteren.
Hoe kan dit makkelijker???? Media Center via analoog (enige manco van de samsung, geen digitaal geluid) eerst de TV in, zodat er maar 1 signaal overblijft de JVC in? En is er iemand in geslaagd de afstandsbediening van de samsung voor een ander merk geluidssysteem te gebruiken?
Verwijderd
Leuk weetje:
Juist bij de MM verkopen ze gerepareerde modellen als volledig nieuw, dat is bij zaken als Rebelio op het web niet, dit kan je checken door in het servicemenu naar het aantal branduren te kijken.
Oftewel web is niet slechter, juist beter (goedkoper door besparing op personeel, pand en showmodellen (wat je geld kost natuurlijk want je moet koting geven))
Juist bij de MM verkopen ze gerepareerde modellen als volledig nieuw, dat is bij zaken als Rebelio op het web niet, dit kan je checken door in het servicemenu naar het aantal branduren te kijken.
Oftewel web is niet slechter, juist beter (goedkoper door besparing op personeel, pand en showmodellen (wat je geld kost natuurlijk want je moet koting geven))
Verwijderd
Ja dit heb ik inderdaad voorbij zien komen (geloof in radar) Maar dit zijn dan vaak modellen die retour zijn gegaan, de MM is hier zo makkelijk in, ik heb het zelf ook een keer gedaan voor een beurs.Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 08:12:
Leuk weetje:
Ik ga vandaag denk ik even naar yorcom, daar kost ie 625,- het is de enigste shop in de buurt die hem op voorraad zegt te hebben (eerst ff bellen natuurlijk
Ik zie voor hetzelfde geld een 32" Acer staan, ik weet dat acer geen topdingen zijn, maar is dit kwaliteits verschil echt zichtbaar?
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:16:
[...]
had hetzelfde dilemma, heb op aanraden van een collega de 32N71 bij 4launch besteld voor € 954, volgende dag was ie er zonder problemos...
net even Topgun zitten kijken nadat de nieuwe JVC DD-3 surround set was aangesloten, helemaal toppie!!!
I feel the need, the need for speed !
[...]
had hetzelfde dilemma, heb op aanraden van een collega de 32N71 bij 4launch besteld voor € 954, volgende dag was ie er zonder problemos...
Verder geen info en nog niet leverbaar. Ik wou alleen maar zeggen als ie nu al voor 1769 euro op internet staat kan het normaal gezien als ie wel leverbaar is alleen maar lager uitvallen. En dan is ie in mijn geval erg interesant geprijst.
Hmm de LE40M86 staat idd voorlopig al voor 1769,- op kieskeurig.nl
Wilde eigenlijk voor de LE40F71 gaan, maar voor die 200 euro wil ik wel 2x zoveel contrast. Snik dan maar weer wachten! ;-)
Btw: Waarom de 40F71 lijn handhaven als de 40M86 exact hetzelfde biedt + meer?
Wilde eigenlijk voor de LE40F71 gaan, maar voor die 200 euro wil ik wel 2x zoveel contrast. Snik dan maar weer wachten! ;-)
Verwijderd
Great Balls of fire!Ferry34 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 09:36:
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:16:
[...]
Verwijderd
Bij block is de LE32R71B voor 799, grappig detail is dat de 32S71 even duur is.
http://www.block.nl/pls/e...EE&xi_order=MERK&xi_van=1
Ik denk dat ik hem daar wel haal, en anders loop ik even bij de MM langs om te vragen of ze een beter aanbod kunnen doen, maar dit denk ik niet want bij MM was ie geloof ik 100 euro of meer duurder.
Ik vind 26" toch iets te klein, ik heb thuis een 26" normaal flat breedbeeld TV, en dit vind ik eigenlijk groot genoeg, maar zo`n LCT TV lijkt toch erg klein in de winkel. ik denk dat 32" een goede middenweg is, ook qua prijs.
Ik denk dat ik hem daar wel haal, en anders loop ik even bij de MM langs om te vragen of ze een beter aanbod kunnen doen, maar dit denk ik niet want bij MM was ie geloof ik 100 euro of meer duurder.
Ik vind 26" toch iets te klein, ik heb thuis een 26" normaal flat breedbeeld TV, en dit vind ik eigenlijk groot genoeg, maar zo`n LCT TV lijkt toch erg klein in de winkel. ik denk dat 32" een goede middenweg is, ook qua prijs.
Verwijderd
Op dit moment is er ook een Cashback actie bij Sony.Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:17:
Bij block is de LE32R71B voor 799, grappig detail is dat de 32S71 even duur is.
http://www.sony.nl/view/S...2517858372&site=odw_nl_NL
Je krijgt bij 32" modellen 100 euro retour.
Mocht je de mogelijkheid hebben kijk dan ook even naar de Sony KDL-32S2530.
http://www.sony.nl/produc...S2530&models=KDL-32P2530E
Persoonlijk vind ik dit een van de betere 32" modellen. Zijn prijs is nagenoeg gelijk (Sony kost nu dus 769 euro) aan de Samsung 32R71.
http://www.kieskeurig.nl/...ABFB6C125725E00505978.htm
Dat laatste is inderdaad raar ja, ik had ook gelezen dat de F71 geleverd bleef worden.l0rien schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:33:
Hmm de LE40M86 staat idd voorlopig al voor 1769,- op kieskeurig.nl
En inderdaad, voor die €200 zou ik zeker wachten op de M86!
Na alle 4 delen te hebben doorgelezen ben ik ervan overtuigd dat Samsung, afgezien van de dynamic contrast, goeie LCD TV's heeft.
Nu twijfel ik tussen de LE32R71 of nog te gaan voor een Sony. Probleem is dat mijn tv recht tegenover het raam staat en dus veel last van reflectie zal hebben. Sony schijnen goed te scoren op reflectie en de samsung schermen redelijk.
Wie heeft de LE32R71 staan en kan wat vertellen over de mate van reflectie?
Nu twijfel ik tussen de LE32R71 of nog te gaan voor een Sony. Probleem is dat mijn tv recht tegenover het raam staat en dus veel last van reflectie zal hebben. Sony schijnen goed te scoren op reflectie en de samsung schermen redelijk.
Who wants to life forever anyway...
Verwijderd
Weinig problemen mee, zoals ik nu al een paar keer heb aangegeven: goede TVRC2 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:00:
Na alle 4 delen te hebben doorgelezen ben ik ervan overtuigd dat Samsung, afgezien van de dynamic contrast, goeie LCD TV's heeft.
Je kan wel gana wachten, maar of je het verschil merkt is maar de vraag (wel in je portemonnee)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 19:47 ]
1950 - 250 = 1700! Je zit 100 euro ernaast.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 21:20:
[...]
Dat prijskaartje valt heel erg mee, online is de Sony KDL-40W2000 te koop voor 1950,-- euro en via de Sony cashback actie gaat er nog eens 250,-- vanaf, dit brengt de prijs op 1600 euro ofwel zo goed als gelijk met de Samsung.
Dan zou ik zeker wachten op de Samsung LE40M86. Staat op kieskeurig al voor 1769 euro.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 21:20:
[...]
Dat prijskaartje valt heel erg mee, online is de Sony KDL-40W2000 te koop voor 1950,-- euro en via de Sony cashback actie gaat er nog eens 250,-- vanaf, dit brengt de prijs op 1600 euro ofwel zo goed als gelijk met de Samsung.
De specs zijn overdonderend. Weet natuurlijk niet wanneer Sony z'n nieuwe modellen uitbrengt.
Verwijderd
Hier staat wat meer info over de nieuwe Sony LCD's:Ferry34 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:14:
[...]
Dan zou ik zeker wachten op de Samsung LE40M86. Staat op kieskeurig al voor 1769 euro.
De specs zijn overdonderend. Weet natuurlijk niet wanneer Sony z'n nieuwe modellen uitbrengt.
http://gizmodo.com/gadget...deo-239914.php?mail2=true
Ik hoop dat Samsung hun nieuwe lijn binnenkort officieel introduceert en de prijzen hiervan openbaar maakt.
Het begint nu een beetje irritant te worden...Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:10:
[...]
Weinig problemen mee, zoals ik nu al een paar keer heb aangegeven: top tv voor je geld.
Ik kan je wel eventueel de nieuwste instellingen toesturen

Je hebt nu al minimaal 20 keer gezegd dat het een geweldige TV is, en je instellingen kent nu iedereen ook wel uit zijn hoofd.
Verwijderd
Ah.... ik ben kennelijk niet de enigeMarco schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:51:
[...]
Het begint nu een beetje irritant te worden...![]()
Je hebt nu al minimaal 20 keer gezegd dat het een geweldige TV is, en je instellingen kent nu iedereen ook wel uit zijn hoofd.
Ik droom het zelfs s'nachts nou ik zie alle instellingen voorbij kome.!Marco schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:51:
[...]
en je instellingen kent nu iedereen ook wel uit zijn hoofd.
Vraagje ik heb de 40inch S serie van samsung en een ati x1650 pro heb ik op vga aangesloten via zo'n dvi verloop maar kan in de ati control panel alleen 800x600 of 1360x768 kiezen de rest geeft allemaal een blauw scherm wordt niet ondersteund zelfs als ik het op 1280x720 zet krijg ik wordt niet ondersteund waarom is dat.?
Kan ik de tv via powerstrip wel op 1280x720?
[ Voor 54% gewijzigd door ikweetniks op 11-03-2007 20:07 ]
Verwijderd
Ja, die resolutie wordt inderdaad 'gewoon' niet ondersteund... ik gebruik zelf dan ook altijd 1360x768 en 1280x720 met component (maar die geeft weer overscan, niet heel ernstig overigens).
Waarom zou je een 1366x768 TV willen aansturen op 1280x720 via VGA?? 1360x768 lijkt me veel prettiger: geen overscan en slechts 6 pixels verlies. 720p is een TV standaard die waarschijnlijk alleen geslikt wordt door de video ingangen (HDMI / Component) van je TV.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Er wordt van iedereen verwacht, dat voordat ze een vraag stellen, ze eerst het hele topic lezen.Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:52:
Als het je niet bevalt als iemand wat vraagt en het blijkbaar nog niet het hele topic heeft gelezen, rot je maar op.
Dat zijn gewoon de regels hier, en iedere keer hetzelfde antwoord van jou draagt niet echt bij tot een normale discussie.
We weten nu inmiddels wel dat je blij bent met je TV.
Ah ok helder thanks voor de reply courage, even dacht ik dat 1920x1080 zou gaan maar die vlieger gaat dus mooi niet op voor de S serie of kan ik em via dvi naar hdmi wel op 1920x1080 krijgen.Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:50:
Ja, die resolutie wordt inderdaad 'gewoon' niet ondersteund... ik gebruik zelf dan ook altijd 1360x768 en 1280x720 met component (maar die geeft weer overscan, niet heel ernstig overigens).
[ Voor 74% gewijzigd door voodooless op 12-03-2007 11:49 ]
Je moet de VGA gebruiken als je je PC aansluit. Met een DVI-HDMI kabel hebben mensen al geprobeerd maar dat werkt niet/geeft problemen. VGA is dus de beste aansluitmogelijkheid bij de Samsung LCD's voor als je je PC aansluit. (Die 1920x1080 resolutie kan verder inderdaad niet bij jouw model)ikweetniks schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:36:
[...]
Euh we kunnen niet oprotten hiero jachertje damn wat een reply ook zeg (oprotten)
[...]
Ah ok helder thanks voor de reply courage, even dacht ik dat 1920x1080 zou gaan maar die vlieger gaat dus helemaal niet op voor de S serie of kan ik em via dvi naar hdmi wel op 1920x1080 krijgen. Keb nog nie zo'n kabel dus ik weet dat niet.
Wat ik even nie snap
Was even aan het kijken en dit viel mij op. Als ik de resolutie op 1360x768 60Hz zet en de info knop druk op de AB laat tie 1360x768 zien op de tv dat klopt dus.
Maar wanneer ik inplaats van 60Hz 75Hz kies en dan de info knop op de AB laat tie 1024x768 zien op de tv?
Waarom is dat ?
Was even aan het kijken en dit viel mij op. Als ik de resolutie op 1360x768 60Hz zet en de info knop druk op de AB laat tie 1360x768 zien op de tv dat klopt dus.
Maar wanneer ik inplaats van 60Hz 75Hz kies en dan de info knop op de AB laat tie 1024x768 zien op de tv?
Waarom is dat ?
[ Voor 7% gewijzigd door ikweetniks op 11-03-2007 20:06 ]
Verwijderd
75 Hz is volgens mij niet mogelijk op TV's toch?ikweetniks schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:23:
Wat ik even nie snap
Was even aan het kijken en dit viel mij op. Als ik de resolutie op 1360x768 60Hz zet en de info knop druk op de AB laat tie 1360x768 zien da klopt dus.
Maar wanneer ik inplaats van 60Hz 75Hz kies en dan de info knop op de AB laat tie 1024x768 zien?![]()
Waarom is dat ?
Is toch altijd 60 Hz in EU en 50 Hz in VS?
wat is het verschil tussen de nieuwe M86 en M87 serie? Zijn er ergens al plaatjes in omloop?
Verwijderd
Zeker weer gewoon alleen het uiterlijk.klootwyk schreef op maandag 12 maart 2007 @ 07:24:
wat is het verschil tussen de nieuwe M86 en M87 serie? Zijn er ergens al plaatjes in omloop?
ik hoop het, zou wel een uitkomst zijn om nog wat keuze te hebben qua uiterlijk vandaag de dag met het oog op de zgn. piano lak...
* Kick *
Kan iemand dat bevestigen/ weerleggen?
Waarschijnlijk geldt ditzelfde verhaal bij DVD-spelers met een HDMI-uitgang, of niet? Als je een DVD-speler hebt die het uit te zenden signaal bijv. upscaled en er wordt door je Samsung LCD TV nog een keer overscan toegepast, dan verlies je dus redelijk wat beeld. Wanneer die DVD-speler dan ook niet beschikt over de optie om (zoals op de PC) zelf een resolutie uit te kiezen (dus bijvoorbeeld ipv. upscalen naar 1280 x 720 naar 1200 x 676), dan zal je in combinatie met die overscan nooit een beeldvullend formaat te krijgen.norris92 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:23:
[...]
...heel verhaal...
Volgens mij is dit het hele verhaal. Het geldt mijn inziens iig voor de situatie waarin een PC is aangesloten middels een DVI-HDMI-kabel op de TV. Of het voor een HD DVD- of Blu-Ray-speler ook zo is, durf ik niet met 100% te zeggen, maar ik vermoed van wel.
Nog meer mensen hier last van?F-X schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:31:
Ik heb sinds kort de LE23R71W. Ik kijk tv via een gewone analoge aansluiting, maar toch merk ik dat ik last heb van vertraging van het beeld ten opzichte van het geluid. Dus deze lopen niet gelijk.
Ik heb wel gelezen dat dit wel meer voorkomt bij externe bronnen maar niet bij een analoge tv aansluiting. Zijn er hier meer mensen die hier ook last van hebben of is dit een bepaalde instelling?
Je krijgt natuurlijk wel een beeldvullend formaat. Sterker nog, het beeld zal zelfs over de randen van je TV heen vallen (er valt dus een beetje beeld weg). Maar beeldvullend is het zeker. Mijn Samsung HT-P1200 setje doet via HDMI upscaling naar 720p/1080i maar vult daarbij het beeld maar voor 95% (een soort underscan dus) zodat het met de standaard overscan van de TV weer precies klopt. Dat is dus wel 2 keer scalen, dus een beetje jammer. Maar er gaat zo maar een minimum aan beeld "verloren".norris92 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:57:
Wanneer die DVD-speler dan ook niet beschikt over de optie om (zoals op de PC) zelf een resolutie uit te kiezen (dus bijvoorbeeld ipv. upscalen naar 1280 x 720 naar 1200 x 676), dan zal je in combinatie met die overscan nooit een beeldvullend formaat te krijgen.Kan iemand dat bevestigen/ weerleggen?
Verwijderd
Nee, dit probleem heb ik niet en ook niet bij mijn digitale ontvanger,
Ik zou even je kabelaar hierover contacteren.
Verwijderd
Gisteren toch maar de 32R71 gehaald. voor 799,- bij MM.
Het is echt super gewoon! lekker groot, zeer mooi (helder en scherp) beeld, ondanks dat hij direct aangesloten zit op de kabel met coax.
vanavond even een DVD`tje kijken.
Het zappen gaat absoluut niet langzaam, het is gewoon een hele fijne TV.
doos uitpakken, neerzetten en binnen 15 minuten alle zenders er automagisch op en kijken maar.
Het is echt super gewoon! lekker groot, zeer mooi (helder en scherp) beeld, ondanks dat hij direct aangesloten zit op de kabel met coax.
doos uitpakken, neerzetten en binnen 15 minuten alle zenders er automagisch op en kijken maar.
Ik denk niet dat het aan de kabelaar ligt, want op een andere 'gewone' crt tv heb ik hier geen last van. Ik heb bv. wel het digitale ruisfilter uitgezet, zodat er niet nog een beeldverwerking wordt uitgevoerd. Zijn er misschien nog andere instellingen die ik over het hoofd zie?Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:41:
[...]
Nee, dit probleem heb ik niet en ook niet bij mijn digitale ontvanger,
Ik zou even je kabelaar hierover contacteren.
Verwijderd
Welke MM was dat? Want bij MM Den haag (waar ik werk) kost hij 869Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:49:
Gisteren toch maar de 32R71 gehaald. voor 799,- bij MM.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 16:02 ]
Verwijderd
de nieuw gen consoles zijn enorm gaaf (bij een display in Utrecht hadden ze er een geimporteerde PS3 aan hangen)Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:00:
[...]
Welke MM was dat? Want bij MM Den haag (waar ik werk) kost hij 869en hoe is de Xbox360 erop?
(Gears of War)
In MM Utrecht hebben ze er een geimporteerde PS3 aanhangen??? Sinds wanneer...ben er namelijk afgelopen donderdag nog geweest en toen zag ik de PS3 voor het eerst in levende lijve. Moet zeggen dat ik aardig onder de indruk was, maar helaas was de PS3 niet aangesloten op een schermVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:55:
[...]
de nieuw gen consoles zijn enorm gaaf (bij een display in Utrecht hadden ze er een geimporteerde PS3 aan hangen)

EDIT: @ Hieronder: ow ok thanks (dat is E-plaza
[ Voor 5% gewijzigd door Flatwhite op 12-03-2007 22:42 ]
Verwijderd
Het was bij die gameshop naast de MMFlatwhite schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:45:
[...]
In MM Utrecht hebben ze er een geimporteerde PS3 aanhangen??? Sinds wanneer...ben er namelijk afgelopen donderdag nog geweest en toen zag ik de PS3 voor het eerst in levende lijve. Moet zeggen dat ik aardig onder de indruk was, maar helaas was de PS3 niet aangesloten op een scherm
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 22:36 ]
Verwijderd
De PS3 staat ook gewoon aangesloten op een Sony HD-ready scherm bij MM Den Haag al maanden
Je kan gewoon op gamen, Fall of man.
Verwijderd
Morgen allemaal,
Ik ben al een paar weken bezig met het orienteren en aanschaffen van een LCD, na veel getrek en gesleur kies ik toch voor LCD en wel de LE46F71 van Samsung.
Gisteren naar Zevenaar en Arnhem om de tv te gaan kopen. Bij Scheer & Foppen kan ik hem kopen voor 2550,- maar zit 1 week levertijd op.
In Arnhem bij de MediaMarkt vertelde de verkoper dat de F71 serie niet meer op voorraad was en ook niet meer verkocht gaat worden vanwege de nieuwe serie M86 die volgende week bij de MediaMarkt in de verkoop gaat.
Bij Smits Audio en Video vertelde ze me precies hetzelfde verhaal, de verkoper had naar de importeur gebeld van Samsung die vertelde dat er nog 1 partij naar Nederland wordt gestuurd voor degene die nog een back-order hadden lopen. Echter vertelde de verkoper mij dat de M86 serie over 3 weken in de winkels moet gaan liggen. De LE46M86 krijgt een adviesverkoop prijs 2999,-
Nu wil ik graag wat info zoeken over de M86 en heb in dit topic wel wat gevonden, maar geen foto's van de M86. En op de Samsung site staat helemaal niets! Dus twijfel ik of de serie wel over 1 tot 3 weken leverbaar is.
Wie weet meer omtrent de daadwerkelijke verkoopdatum van M86 serie?
Ik ben al een paar weken bezig met het orienteren en aanschaffen van een LCD, na veel getrek en gesleur kies ik toch voor LCD en wel de LE46F71 van Samsung.
Gisteren naar Zevenaar en Arnhem om de tv te gaan kopen. Bij Scheer & Foppen kan ik hem kopen voor 2550,- maar zit 1 week levertijd op.
In Arnhem bij de MediaMarkt vertelde de verkoper dat de F71 serie niet meer op voorraad was en ook niet meer verkocht gaat worden vanwege de nieuwe serie M86 die volgende week bij de MediaMarkt in de verkoop gaat.
Bij Smits Audio en Video vertelde ze me precies hetzelfde verhaal, de verkoper had naar de importeur gebeld van Samsung die vertelde dat er nog 1 partij naar Nederland wordt gestuurd voor degene die nog een back-order hadden lopen. Echter vertelde de verkoper mij dat de M86 serie over 3 weken in de winkels moet gaan liggen. De LE46M86 krijgt een adviesverkoop prijs 2999,-
Nu wil ik graag wat info zoeken over de M86 en heb in dit topic wel wat gevonden, maar geen foto's van de M86. En op de Samsung site staat helemaal niets! Dus twijfel ik of de serie wel over 1 tot 3 weken leverbaar is.
Wie weet meer omtrent de daadwerkelijke verkoopdatum van M86 serie?
Heeft iemand e nieuwe firmware voor de F71 al geprobeerd?
Dus 1010SVC? Want als daar daadwerkelijk de kleureissue EN hdmi overscan opgelost is
Dan zou ik dat zeer stoer vinden... Das nml het enige issue wat ik momenteel nog heb met mijn tv...
(en WOW die specs van dat nieuwe model.... zou je haast spijt van je aankoop van je F71 kijgen)
Dus 1010SVC? Want als daar daadwerkelijk de kleureissue EN hdmi overscan opgelost is
Dan zou ik dat zeer stoer vinden... Das nml het enige issue wat ik momenteel nog heb met mijn tv...
(en WOW die specs van dat nieuwe model.... zou je haast spijt van je aankoop van je F71 kijgen)
Hoe zit dat met die LED-Backlights van samsung?
Beschikt de nieuwe M86 daar nu over of niet?
Ik kan er nog weinig over vinden, maar ben erg geintereseerd in dat nieuwe model !
Ik kan er nog weinig over vinden, maar ben erg geintereseerd in dat nieuwe model !
Daar in het onderhouds menu te komen (zie voorgaand op forum)Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:00:
Hoe kan ik zien welke firmware ik heb?
nope, geen LED-backlights in de nieuwe serie.GeeMoney schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:49:
Hoe zit dat met die LED-Backlights van samsung?
Enig idee wanneer die komen?Tekielja schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:01:
[...]
nope, geen LED-backlights in de nieuwe serie.
Volgens mij de LE40M96 als ik met niet vergis?
Verwijderd
Waarschijnlijk in de serie van 2009, als ik even snel herinner.GeeMoney schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:16:
[...]
Enig idee wanneer die komen?
Volgens mij de LE40M96 als ik met niet vergis?
nieuws: Samsung introduceert 40" lcd-tv met led-backlight
LE40M91 zou dus LED backlight moeten hebben.
Ik wil die firmware best proberen. Waar kan ik 'm downloaden?bwiep schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:27:
Heeft iemand e nieuwe firmware voor de F71 al geprobeerd?
Verwijderd
Lol, dat moet een monteur doen.RichieB schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:41:
[...]
Ik wil die firmware best proberen. Waar kan ik 'm downloaden?
Verwijderd
Ja lol, dat kun je prima zelf hoor. Lees de topics er maar even op na voor meer info, RichieB...
Bij KPN hebben ze nu leuke acties van Samsung. Wanneer je een KPN medewerker bent kun je oa lcd schermen kopen. Dus ben je toevallig op zoek naar één van onderstaande schermen en ken je iemand binnen je familie of vrienden/kennissenkring doe er dan NU je voordeel mee.
LE26R71 - LCD TV 26" Winkelprijs € 799,00 KPN-prijs € 531,00
LE32S71 - LCD TV 32" Winkelprijs € 999,00 KPN-prijs € 617,00
LE32R71 - LCD TV 32" Winkelprijs € 1099,00 KPN-prijs € 661,00
LE40S71 - LCD TV 40" Winkelprijs € 1399,00 KPN-prijs € 949,00
LE40R71 - LCD TV 40" Winkelprijs € 1599,00 KPN-prijs € 1062,00
LE40F71B - LCD TV 40" Winkelprijs € 1999,00 KPN-prijs € 1341,00
Verwijderd
Geen gekke prijzen...
Op de amerikaanse sites staan al de handleidingen van de nieuwe modellen (wel de Amerikaanse versie, maar veel zullen ze niet verschillen)...
De M86 heeft een aantal interessante dingen zag ik op een italiaans forum:
Het lijkt er trouwens op dat deze vernieuwingen ook grotendeels op de goedkopere R8 serie komen.
Voor de mensen die het interesseert, de LE32R86 wordt in Amerika onder de naam LN-T3253H verkocht, dus mocht je opzoek zijn naar de manual....
Edit: nog 2 dingen gevonden:
Er zijn 4 verschillende standen voor de blauwe led aan de voorkant (r86) (altijd uit, tijdens tv kijken, tijdens stand-by of altijd aan)
De firware kun je zelf uploaden via een usb stick, hier heb je geen speciale kabel voor nodig
Op de amerikaanse sites staan al de handleidingen van de nieuwe modellen (wel de Amerikaanse versie, maar veel zullen ze niet verschillen)...
Verder lijtk het erop dat je je pc voortaan wel via HDMI kunt aansluiten, uit de handleiding:1) opzione Just Scan, ovvero 1:1 pixel mapping (HDMI or Component)
2) xvYCC (HDMI 1.3)
3) DNIE disattivabile (finalmente !!!)
4) HDMI black level
Verder zou er een speciale functie voor HTPC's opzitten, maar wat ze daar mee bedoelen weet ik nog niet helemaal...When using an HDMI/DVI cable connection, yor must use the HDMI IN 1 terminal.
Het lijkt er trouwens op dat deze vernieuwingen ook grotendeels op de goedkopere R8 serie komen.
Voor de mensen die het interesseert, de LE32R86 wordt in Amerika onder de naam LN-T3253H verkocht, dus mocht je opzoek zijn naar de manual....
Er zijn 4 verschillende standen voor de blauwe led aan de voorkant (r86) (altijd uit, tijdens tv kijken, tijdens stand-by of altijd aan)
De firware kun je zelf uploaden via een usb stick, hier heb je geen speciale kabel voor nodig
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 14:50 ]
Inderdaad, vandaar mijn vraag ook.bartvb schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:38:
nieuws: Samsung introduceert 40" lcd-tv met led-backlight
Uit het artikel haal ik dat ze nu toch op de markt moeten zijn alleen kan ik er niets over vinden ook bij samsung niet.
Net zo min trouwens als de Le40M86 .
Ik weet prima hoe ik mijn TV zelf kan updaten. Heb ik ook gedaan met 1009SVC. Bwiep had het over 1010SVC. Die is nog door niemand bevestigd, dus het blijft een gerucht dat die versie zelfs maar bestaat.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:04:
Ja lol, dat kun je prima zelf hoor. Lees de topics er maar even op na voor meer info, RichieB...
De Samsung LE40M86 ( 42 inch ), LE46M86 ( 46 inch ) en LE52M86 ( 52 inch ) HDTV LCD-televisies zijn verkrijgbaar voor een verkoopadviesprijs van respectievelijk € 2.199,- €2.999,- en € 3.999,- inclusief B.T.W.
Edit: ben een paar daagjes weggeweest van dit forum... oud nieuws...Sorry.
Link
Hopelijk wordt de LE40F71 nu nog goedkoper
Edit: ben een paar daagjes weggeweest van dit forum... oud nieuws...Sorry.
Link
Hopelijk wordt de LE40F71 nu nog goedkoper
[ Voor 10% gewijzigd door AUijtdehaag op 13-03-2007 17:02 ]
Verwijderd
Maar waarom zou je die blauwe led aanwillen? lijkt me enorm irritant.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:29:toon volledige bericht
Geen gekke prijzen...
[...]
Verder lijtk het erop dat je je pc voortaan wel via HDMI kunt aansluiten, uit de handleiding:
[...]
Verder zou er een speciale functie voor HTPC's opzitten, maar wat ze daar mee bedoelen weet ik nog niet helemaal...
Verwijderd
Hallo
Ik probeer hier even het topic te volgen en zou binnenkort misschien een LE27S71B aanschaffen..
Ik zou deze gebruiken als TV (gewoon distributie) maar ook om een PC aan te hangen.. nu lees ik hier vanalles met DVI naar HDMI (maar je kaart moet dan dat HDLC protocol ondersteunen?) of VGA enz...
nu dacht ik.. is het mogelijk om met deze tv die gewoon aan te sluiten op een vga videokaart en de HD resolutie van 1080 te kunnen gebruiken? heb je dan een scherp en leesbaar beeld?
Bedankt
oja het kaartje zou wsh een ATI 9520 worden met VGA en DVI op.. (budget:p overgekocht van een vriend)
Kan iemand mij de mogelijkheden eens op een rijtje zetten van wat mogelijk is met deze setup?
Dankje
Pieter
Ik probeer hier even het topic te volgen en zou binnenkort misschien een LE27S71B aanschaffen..
Ik zou deze gebruiken als TV (gewoon distributie) maar ook om een PC aan te hangen.. nu lees ik hier vanalles met DVI naar HDMI (maar je kaart moet dan dat HDLC protocol ondersteunen?) of VGA enz...
nu dacht ik.. is het mogelijk om met deze tv die gewoon aan te sluiten op een vga videokaart en de HD resolutie van 1080 te kunnen gebruiken? heb je dan een scherp en leesbaar beeld?
Bedankt
oja het kaartje zou wsh een ATI 9520 worden met VGA en DVI op.. (budget:p overgekocht van een vriend)
Kan iemand mij de mogelijkheden eens op een rijtje zetten van wat mogelijk is met deze setup?
Dankje
Pieter
Verwijderd
Een S71 kan geen 1080 aan, maar alleen 720p... De enige samsung op dit moment die 1080 aankan is de F71, en die is er vanaf 40", onder de 40" heeft 1080 ook niet zo heel gek veel zin.nu dacht ik.. is het mogelijk om met deze tv die gewoon aan te sluiten op een vga videokaart en de HD resolutie van 1080 te kunnen gebruiken? heb je dan een scherp en leesbaar beeld?
Je kunt je computer het beste aansluiten via VGA, kies als resolutie (1366 x 760). VGA is 1:1 pixelmapping, dus ja het beeld is scherp met zoals een LCD monitor.
Verwijderd
dus ik heb totaal geen ingewikkelde videokaart nodig met DVI enz..
enkel een VGA kabel (wat nietveel kost?) en een vga nvidia of ati kaartje?
En dat zou dan haarscherp beeld moeten geven?
Bedankt dan los ik het zo op;)
enkel een VGA kabel (wat nietveel kost?) en een vga nvidia of ati kaartje?
En dat zou dan haarscherp beeld moeten geven?
Bedankt dan los ik het zo op;)
@ mabit, de S71 kan wel 1080 aan, zij het 1080i.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:54:
@ Tweetyor: sluit je S71 gewoon via VGA aan en stel de resolutie in Windows in op 1360x768. Perfect beeld, heb het zelf ook zo met mijn M51B
No Shame, only Fame!
Verwijderd
Ok zalig:)
Dan hoef ik geen dure DVI > HDMI kabels te kopen geen dure videokaarten met ondersteuning hier en daar...
Bedankt!
Dan hoef ik geen dure DVI > HDMI kabels te kopen geen dure videokaarten met ondersteuning hier en daar...
Bedankt!
@ mabit, de S71 kan wel 1080 aan, zij het 1080i.
Oh jah hoe krijg ik mijn s71 dan op 1080i?
Want als ik de pc op 1920x1080 zet heb ik out of range op mijn tv.?
Jaja dus ook al poept mijn pc die 1080 eruit mijn s serie scaled em weer naar 1366x768.?
Oh jah hoe krijg ik mijn s71 dan op 1080i?
Want als ik de pc op 1920x1080 zet heb ik out of range op mijn tv.?
Jaja dus ook al poept mijn pc die 1080 eruit mijn s serie scaled em weer naar 1366x768.?
[ Voor 24% gewijzigd door ikweetniks op 13-03-2007 19:23 ]
Verwijderd
me dunkt dat PC resolutie op je TV nog helemaal iets anders is...
je gaat nooit aan die 1920 x 1080 geraken
je gaat nooit aan die 1920 x 1080 geraken
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 18:10 ]
Verwijderd
euhm hij kan wel 1080i aan, wat de standaard voor HD is in Europa.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:08:
[...]
Een S71 kan geen 1080 aan, maar alleen 720p... De enige samsung op dit moment die 1080 aankan is de F71, en die is er vanaf 40", onder de 40" heeft 1080 ook niet zo heel gek veel zin.
Je kunt je computer het beste aansluiten via VGA, kies als resolutie (1366 x 760). VGA is 1:1 pixelmapping, dus ja het beeld is scherp met zoals een LCD monitor.
Alleen randapparatuur bronnen hebben soms 1080p.
hmm met dat perfecte beeld moetje soms ook maar geluk hebben... ik heb de pech dat sinds korte tijd er alleen nog maar een gelige kleur uit mijn VGA kabel komt. Eerst kon ik nog een beetje wrikken aan de aansluiting achter de TV en sprong het beeld wel weer op goed, maar nu lijkt het alsof die aansluiting (printplaat ofzo) gewoon niet goed contact maakt waardoor hij 1 van de primaire RGB (rood,groen,blauw) kleuren niet meer goed doorgeeft. Ik ga denk ik gewoon contact opnemen met Samsung en zeggen dat, toen ik mijn pc aansloot op m'n TV, hij al meteen niet goed werkte.S2801 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:17:
[...]
@ mabit, de S71 kan wel 1080 aan, zij het 1080i.
@ Tweetyor: sluit je S71 gewoon via VGA aan en stel de resolutie in Windows in op 1360x768. Perfect beeld, heb het zelf ook zo met mijn M51B
Verwijderd
en dan geven wij ze link naar dit topicr0g3r schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:14:
[...]
hmm met dat perfecte beeld moetje soms ook maar geluk hebben... ik heb de pech dat sinds korte tijd er alleen nog maar een gelige kleur uit mijn VGA kabel komt. Eerst kon ik nog een beetje wrikken aan de aansluiting achter de TV en sprong het beeld wel weer op goed, maar nu lijkt het alsof die aansluiting (printplaat ofzo) gewoon niet goed contact maakt waardoor hij 1 van de primaire RGB (rood,groen,blauw) kleuren niet meer goed doorgeeft. Ik ga denk ik gewoon contact opnemen met Samsung en zeggen dat, toen ik mijn pc aansloot op m'n TV, hij al meteen niet goed werkte.
net even Elisabethtown zitten kijken op m'n gloednieuw LE40F71 via het Film1HD proefabo. En dat is toch echt wel fantastisch genieten hoor! Ook al komt er over een week of wat een nieuwe model uit, de F71 blijft een topper wat mij betreft. Enige wat ik kan opmerken is dat bij een grotere/kleinere inkijkhoek het beeld wat fletser wordt. Maar voor de rest niets dan lof!
Verwijderd
Dus je kunt als KPN medewerker een 40F71 halen voor 1348 euro
Dat is toch goed te doen!
Maaaaaaar.. Ik moet zeggen dat de prijzen van de nieuwe (en vooral veel betere) lijn ook vrij toegangkelijk zijn.
http://www.kieskeurig.nl/...0&gq=samsung%20le40m86%20
Op dit moment rond de 1800 euro maar dat zal over een maand ook al weer flink gedaald zijn.
Samsung doet het uitstekend en ik kan niet wachten om de 40M86 in reallife te kunnen bewonderen
Dat is toch goed te doen!
http://www.kieskeurig.nl/...0&gq=samsung%20le40m86%20
Op dit moment rond de 1800 euro maar dat zal over een maand ook al weer flink gedaald zijn.
Samsung doet het uitstekend en ik kan niet wachten om de 40M86 in reallife te kunnen bewonderen
Verwijderd
Er beginnen nu een paar prijzen naar buiten te komen, en mochten ze allemaal klopen, liggen de prijzen van de nieuwe r8 serie zelfs lager dan het niveau van de oude r7 serie:
LE32R81: 754,80
LE32R81: 787,23
LE32R81: 773.16
Ter vergelijking de goedkoopste LE32R71 kost 770
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 00:55 ]
Verwijderd
Dat zijn bijzonder mooie prijzen voor 32" tv's zegVerwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 00:52:
Er beginnen nu een paar prijzen naar buiten te komen, en mochten ze allemaal klopen, liggen de prijzen van de nieuwe r8 serie zelfs lager dan het niveau van de oude r7 serie:
Verwijderd
inderdaad mooie prijzen. waar is meer info te vinden over dit toestel? kan niets vinden op de samsung site
Verwijderd
Ik ga binnekort een nieuwe tv aanschaffen nou ziet die nieuwe R8 er super uit.
vooral de LE32S81 en LE32R81
LE32S81
- 82 cm lcd tv
- a2 nicam 2x10 watt
- kijkhoek 178 graden
- resolutie 1366x768
- 7000:1 dynamic contrast ratio
- 2x hdmi aansluiting
- component aansluiting
- hxbxd 57,7x37,4x29
LE32R81
82 cm lcd tv
- a2 nicam 2x10 watt
- kijkhoek 178 graden
- resolutie 1366x768
- 8000:1 dynamic contrast ratio
- 3x hdmi aansluiting
- component aansluiting
- hxbxd 58x80x25
alleen wanneer komen die modelen op de markt ?
bij verschillende internet shops zoals mikro zijn ze al te bestellen maar niet nog niet leverbaar
LE32S81
- 82 cm lcd tv
- a2 nicam 2x10 watt
- kijkhoek 178 graden
- resolutie 1366x768
- 2x hdmi aansluiting
- component aansluiting
- hxbxd 57,7x37,4x29
LE32R81
82 cm lcd tv
- a2 nicam 2x10 watt
- kijkhoek 178 graden
- resolutie 1366x768
- 3x hdmi aansluiting
- component aansluiting
- hxbxd 58x80x25
bij verschillende internet shops zoals mikro zijn ze al te bestellen maar niet nog niet leverbaar
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 10:30 ]
Ik ben met name benieuwd naar de prijzen van/ervaringen met de LE37M86/M87 Full-HD
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
1406 euroWokschotel schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:33:
Ik ben met name benieuwd naar de prijzen van/ervaringen met de LE37M86/M87 Full-HD
Tip: Bij www.electronicaonline.nl hebben ze DVI -> HDMI kabels vanaf 9 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:25:
Ok zalig:)
Bedankt!
Verwijderd
Ik denk dat jouw afmetingen niet correct zijn van S81Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:22:toon volledige bericht
Ik ga binnekort een nieuwe tv aanschaffen nou ziet die nieuwe R8 er super uit.
LE32S81
- 82 cm lcd tv
- a2 nicam 2x10 watt
- kijkhoek 178 graden
- resolutie 1366x768
- 2x hdmi aansluiting
- component aansluiting
- hxbxd 57,7x37,4x29
LE32R81
82 cm lcd tv
- a2 nicam 2x10 watt
- kijkhoek 178 graden
- resolutie 1366x768
- 3x hdmi aansluiting
- component aansluiting
- hxbxd 58x80x25
Verwijderd
Ik denk ook niet dat die prijzen al kloppen.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:01:
[...]
Ik denk dat jouw afmetingen niet correct zijn van S81
Dan zou ik toch ernstige twijfels gaan zetten bij de kwaliteit van de onderdeeltjes die erin zitten, als het bij de introductie al deze prijzen zijn.
Is het trouwens al iemand opgevallen dat op geen van de TV's van de plaatjes Samsung staat, maar een of ander vaag merk met een V op het begin en eind....?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 11:57 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:55:
[...]
Ik denk ook niet dat die prijzen al kloppen.
Dan zou ik toch ernstige twijfels gaan zetten bij de kwaliteit van de onderdeeltjes die erin zitten, als het bij de introductie al deze prijzen zijn.
Is het trouwens al iemand opgevallen dat op geen van de TV's van de plaatjes Samsung staat, maar een of ander vaag merk met een V op het begin en eind....?

LE32R81
daar heb je gelijk in is wel heel erg goedkoop voor een introductie prijs
het zijn ook prijzen die van internet shops afkomen !
keb op sites lopen kijken en daar stond dat in mei de nieuwe 8 serie uitkomt
alleen nog geen introductie prijsen zien staan
weet iemand mischien een altenatief voor een 32'' LCD van 7 a 800 euro
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 12:16 ]
Verwijderd
Of je gaat wachten to mei en dan nog zou ik even een paar maanden wachten om te kijken of er veel problemen komen (wat niet perse hoeft, want deze TV's kunnen er echt op gemaakt zijn om direct na de garantie allerlei reparaties nodig te hebben: bekende Bedrijfseconomie truuk, hierdoor kan je je producten voor enorm lage prijzen introduceren en je verdient 2 jaar later enorme bakken met geld met reparaties) een introductieprijs onder de €1000 voor een LCD is tegenwoordig nog steeds verdacht. de R7x serie zat bij de introductie volgens mij echt een stukje boven de €1000)Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:10:
[...]
Maar als advies voor nu zou ik zeggen: een R7x model.
Zoals je in dit topic hebt kunnen lezen zijn er veel positieve reacties. op de S serie zijn toch wat meer negative reacties (is dan ook een lagere serie)
Verwijderd
Dat lijkt wel een 4:3 scherm zeg!Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:10:
[...]
[afbeelding]
LE32R81
Verwijderd
Samsung LE32R71B heb ik zelf, prima TV, zelfs anloog perfect.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:22:
[...]
haha ja die foto is in rare hoek gemaakt![]()
welke tv van de R7x serie raad je aan ?
LE32R72 is hetzelfde alleen met een andere behuizing, dus ligt eraan wat je mooi vindt (dan heeft hij de LE32S71 look)
de R73 en R74 zijn ook hetzelfde maar hebben volgens een forummember ook een digitale ontvanger, nu is dat niet zo belangrijk want tegenwoordig moet je gewoon sowieso een digitale ontvanger eronder zetten, want dat is bij LCD en Plasma van tegenwoordig wel een vereistte om goed te kunnen genieten van je TV.
Dit topic is gesloten.