Dan zet je die uit.
En dat is dan ook het hele punt: het grote PS3-topic volstaat volledig om als Sony-figuur je FUD in te gaan verspreiden (want dat waren die stuckies wel tot ik er een paar brandbommetjes naar binnen gooide), en als je support op je producten wil gaan leveren verwezen we je de afgelopen 5 jaar al lekker door naar je eigen supportforum.
De aanwezigheid van mensen van UPC op Chelloo Underground als voorbeeld werkt zeer positief uit.
Maar tegenwoordig kun je tegen een leuke prijs je presence op GoT kopen, en direct 250k users volgooien met marketingblaat in de hoop extra producten af te zetten. En als bezitter van 3 next-gen gamesites is Sony toch wel het laatste bedrijf dat ik gezien de afgelopen 2 jaar ook maar enigszins vertrouw qua correcte berichtgeving over hun producten.
Het bereik is kleiner niet op de laatste plaats omdat gebruikers het uit kunnen zetten. Daarnaast, wat je niet wilt lezen of zien, hoef je niet te zien of te lezen. Het is dat ik dit topic zag anders had ik het niet eens geweten.
[...]
Het vervuilt de forumindex. Het plaatst bepaalde reguliere users tegen betaling in een uitzonderingspositie. Het doet terecht vragen rijzen over in hoeverre de crew nu te koop is. Het breekt 100% met het beleid dat de afgelopen 5 jaar over nieuwe subfora gevoerd is, namelijk "het moet draagkracht en overlevingskans hebben".
De vervuiling is technisch te voorkomen. De crew...... die kan net als elke andere gebruiker zijn mening geven. Beleid wordt gemaakt door de directie en als er na 5 jaar reden is het over een andere boeg te gooien....tja.
Hell, het lobbywerk dat ik voor de opening van Werk&Inkomen heb gedaan heeft me weken tactische communicatie binnen de crew gekost. Ik had beter m'n creditcard kunnen trekken

W&I is een prima forum en sluit aardig aan op de vrij nieuwe vacaturebank.
Op een forum dat zich al jaren op de borst slaat over z'n onpartijdigheid en aanwezige vakkennis. In plaats daarvan krijgen we nu marketingvolk dat FUD-boekjes op staat te dreunen in belabberd gelayoute stuckies. Daaaaaag onpartijdigheid en vakkennis.
Als er geen vakkennis is bij het marketingvolk zal dit alleen maar averechts werken voor Sony. De kennis blijft aanwezig in de overige non "commerciële fora". Als je denkt dat de partijdigheid in het gedrang is is dat een belediging en een gebrek aan mensenkennis.
Ik vind het uberhaupt een lompe belediging aan mensen als Schouw (en mezelf) dat vakexperts die hier duizenden posts maken om hun kennis te delen en te groeien op 1 lijn worden gesteld met een marketingbroekie die namens SCE hier de PS3 mag komen ophemelen, en waarschijnlijk als letterlijke opdracht "feiten zijn ondergeschikt aan verkoopcijfers" heeft meegekregen.
Ik ben geen vakexpert maar door mijn reacties deel ik ook mijn kennis die op sommige gebieden kwalitatief boven die van Sony staat. Nogmaals, als Sony slechte reacties plaatst vallen zijn vanzelf door de mand mede doordat de gebruikers deze kritisch volgt.
De mensen met inhoudelijk verstand van het product die ook nog bij Sony werken spreken geen Nederlands, dat weet jij net zo goed als ik en iedereen hier.
Dat weet ik, door mijn gebrek aan een Gameconsole, niet
Bull. Zoals ik een stuk hierboven al zei is dit forum als actieve community van onschatbare waarde voor Tweakers.net BV. Die kan namelijk fortuinen vragen voor z'n Pricewatchvermeldingen omdat het forum heel ICT'end Nederland verenigt, en lompe reclamecampagnes op de Frontpage neerzetten omdat het forum heel ICT'end Nederland verenigt.
Gratis=reclame, abonnement=geen reclame. Een gratis krant zonder reclame is ook geen lang leven beschoren.
Ach ach de oude "je mag blij zijn dat het forum er is" redenatie. Daar had ik als DT al een schurfthekel aan. TWEAKERS.NET MAG BLIJ ZIJN DAT WIJ HIER ZIJN, niet andersom.
Wél andersom. Als er geen plaats zou zijn om een vraag te stellen, blijft die onbeantwoord.
Ja, duidelijk. Daarom is er nu een PS3-launch-forum terwijl we er als crew altijd mordicus tegen waren om voor iedere scheet een forum te openen, en worden er, zoals terecht hierboven al gezegd door iemand, nu topics geopend die in SGD terecht zonder pardon waren gesloten met 'pleur maar in het grote PS3-topic'. Oh wacht, dat zijn al 2 spelregels die niet meer van toepassing blijken als je geld op tafel hebt gegooid.
Kan ik niet over oordelen. Kom daar nooit.
Hoeveel kost een slotje verwijderen?
Een beetje flauwe opmerking vindt je niet?
Elke verandering leidt tot commotie, zelfs zoiets als een wijziging van een kleur. Heel GoT op zijn kop, en zo zijn er vast meer voorbeelden die zouden leiden tot het vertrek van mensen met "kennis".
Ik zie reclame in het algemeen ook als storend, ik wil nieuws, feiten, informatie en bij voorkeur voor niets. Toch moet ik me dagelijks door reclame heen worstelen. Op TV, radio, in kranten, streekbladen en ga zo maar door. Hier kan ik het filteren en door een abonnement te nemen onzichtbaar laten zijn. Dat is me bij een krant nog niet gelukt.