Over het PS3-forum

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 3.494 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
RM-rf schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:41:
[...]
eventjes daarover, welke argumenten door de crew gebracht 'kloppen' niet?
Uit de med:
In dit forum zullen medewerkers van Sony topics openen en antwoord geven op alle mogelijke vragen rondom de PS3.
Kwam laat op gang en eigenlijk heeft alleen de medewerker van Guerilla echt kwalitatieve input gegeven.
Verder zal een aantal acties gedaan worden waarbij gebruikers goodies en dergelijke kunnen verdienen.
De enige actie was Spac3, maar dat werd ook via een groot aantal andere websites aangeboden, en dat zijn geen goodies :P.

Verder wordt er veelvuldig aangegeven dat de "community er iets aan heeft" en dat er niet alleen commerciele motieven zijn (lees: promotie PS3). Dat werd dan ingevuld met dat mensen na het aanschaffen van een PS3 nog vragen konden stellen en problemen konden melden, want de "lijnen naar Sony" waren zo veel korter. Vervolgens kwam er wat opschudding over "enige tijd". Toen werd gezegd dat dat nog vrij lang was, nu blijken dat maar liefst zeven dagen te zijn 8)7 Waarbij ook nog eens nu blijkt dat de Playstation3 user hem op 23 maart snel is gesmeerd. Eerlijk gezegd vraag ik me dan sterk af, wat er dan voor nut aan het forum zit naast de promotie van de PS3.
ik vind het niet terecht als je dan gaat stellen dat dat soort dingen ook 'beloofd' zijn ... wat betreft de inhoud kunnen wij als crew geen 'beloftes' doen ... per definitie is het op GoT zio dat de crew geen direkte invloed kan uitoefenen op de 'content' omdat die veelal door de gebruikers hier word geplaatst ...
Ik heb het nergens over beloftes, ik heb het over redenen/argumenten om een bepaald forum te openen.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 27-03-2007 12:55 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:07

SmartDoDo

Woeptiedoe

De postings over het opdelen van SGD/SPV zijn verplaatst naar Spielerij opdelen per console? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

Verder in Sony bedankt :) .

DM!

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.