Sony bedankt

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
PlayStation3 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:09:
Dan, tot slot… met tranen…

Allemaal enorm bedankt voor het op zo’n leuke manier meedoen aan deze actie. We hebben de afgelopen weken een enorm zwak gekregen voor de Tweakers gemeenschap en zijn onder de indruk van wat jullie met elkaar kunnen bereiken, uiteraard op creatief gebied, maar natuurlijk ook als het aankomt op het vinden van oplossingen. En dat jullie niet op je mondje zin gevallen, maar dat was natuurlijk al heel snel duidelijk. ;)

Iedereen heel erg bedankt voor zijn bijdrage aan dit initiatief, zeker niet in de laatste plaats de mensen die enorm veel waardevolle informatie aan het forum hebben toegevoegd, ook die niet meededen aan deze prijsvraag.

Vanaf morgen is dit forum niet meer. En nu naar buiten de zon in allemaal! ;)

PlayStation3
Bij deze wil SONY heel erg bedanken voor wat zij voor Tweakers.net hebben kunnen betekenen. Ik neem aan dat alle tweakers het hier over eens zijn :)

Een speciale SONY Spac3 voor ons en als afsluiter nog een mega prijsvraag, maar ook de bijdrage van de Sony users was erg fijn. Helemaal toppie!!

SONY bedankt!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

JAAAAAAAAA SONY BEDANKTTTTTTT _/-\o_ _/-\o_ _O- _O-

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

We moeten van sony naar buiten :P Weten ze daar niet dat dat eng is.

Maar was leuk :) :w

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 07:35

r0b

Leuke wedstrijd. Terechte winnaar ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Paar reacties gepost geloof ik, en bedankt!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

Ik heb de titel even wat rustiger gemaakt en Over het PS3-forum gesloten, kan dit als vervolg dienen. Dat topic was nu toch best groot :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Rakkerzero schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:24:
[...]

Bij deze wil SONY heel erg bedanken voor zij voor Tweakers.net hebben kunnen betekenen. Ik neem aan dat alle tweakers het hier over eens zijn :)
Sorry maar nee, daar ben ik het niet mee eens. Zie de eerdere feedback in Over het PS3-forum In mijn ogen had het PS3 forum in de opstelling zoals we die hebben gezien weinig bestaansrecht. Ik betreur het sluiten van het forum dan ook totaal niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 16-04-2007 18:03 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bor de Wollef schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:02:
In mijn ogen had het PS3 forum in de opstelling zoals we die hebben gezien weinig bestaansrecht.
Dat ook weer niet, zie Spielerij opdelen per console?. Alleen was Sony daar niet echt debet aan :).

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 15-09 13:58

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Zoals altijd zullen de meningen erover verdeeld zijn, maar mij rest alleen maar te concluderen dat Sony het beter heeft gedaan dan ik had verwacht. Choeso jei! :P

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mOrPhie schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:26:
Zoals altijd zullen de meningen erover verdeeld zijn, maar mij rest alleen maar te concluderen dat Sony het beter heeft gedaan dan ik had verwacht. Choeso jei! :P
Amen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dan had je er dus helemaal geen verwachtingen van blijkbaar?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:07

Cyphax

Moderator LNX
Beter dan verwacht, nadat het in eerste instantie tegenviel?

Is het een geslaagd "experiment", en kunnen we - als de kans zich voordoet - nogeens een gesponsord forum verwachten?
'k Blijf het wel een interessant idee vinden en hoewel ik er weinig naar heb gekeken kwam het op mij wel positief over. 'k Zou zeggen: mooi gedaan :Y)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Cyphax schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:40:
[...]

Is het een geslaagd "experiment", en kunnen we - als de kans zich voordoet - nogeens een gesponsord forum verwachten?
Als het aan mij ligt niet. Er was veel te veel sturing nodig om er uberhaubt nog iets van te maken. Het forum zelf vond ik ook niet van bijster goede kwaliteit. De toegevoegde waarde van de aanwezigheid van Sony was over het algemeen laag. Wat betreft de wedstrijd, play day etc: hierdoor word ik niet beinvloed. Ik vind dit ook niet direct een toegevoegde waarde voor het forum an sich.

Ik hoop zelf dat de crew geleerd heeft van dit experiment en gaat zoeken naar een betere inpassing van dit soort fora in het geheel (non sponsored) want blijkbaar is de behoefte aan een PS3 forum wel groot.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:49:
Er was veel te veel sturing nodig om er uberhaubt nog iets van te maken.
Die indruk had ik in het begin ook vanuit dat andere topic hierover. 't Wil niet zeggen dat je een volgende keer hetzelfde probleem tegenkomt. Zeker niet omdat ze nu weten waar ze over praten. De volgende keer is het geen tryout meer.
Het forum zelf vond ik ook niet van bijster goede kwaliteit. De toegevoegde waarde van de aanwezigheid van Sony was over het algemeen laag.
Wederom: dat is nu duidelijker. Hier kunnen eisen aan gesteld worden door GoT in 't vervolg. :)
Wat betreft de wedstrijd, play day etc: hierdoor word ik niet beinvloed. Ik vind dit ook niet direct een toegevoegde waarde voor het forum an sich.
Een heleboel mensen weer wel, dat zou ik niet als minpunt willen opvatten. :)
Ik hoop zelf dat de crew geleerd heeft van dit experiment en gaat zoeken naar een betere inpassing van dit soort fora in het geheel (non sponsored) want blijkbaar is de behoefte aan een PS3 forum wel groot.
Inderdaad, en de opdeling van SGD wordt al besproken, maar het ging me meer over het gesponsorde-forum-principe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 15-09 13:58

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Gunner schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:01:
[...]

Dan had je er dus helemaal geen verwachtingen van blijkbaar?
Oh, zo ver wil ik het niet trekken, maar ik was bang dat het niet zo werken, gezien het cultuurverschil; GoT kent een bepaalde cultuur waar je als nieuweling even aan moet wennen. Sony heeft zich daar echter toch weg in weten te vinden. :)
[...]

Beter dan verwacht, nadat het in eerste instantie tegenviel?
Inderdaad. Het had even nodig om van de grond te komen.
Oh, dat weet ik niet. Daar voor moet je bij de grote jongens - de organisatie van het forum - zijn. :P

[ Voor 15% gewijzigd door mOrPhie op 17-04-2007 10:01 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Microsoft voor een XBOX360 actie :')

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mOrPhie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:00:
[...]

Oh, dat weet ik niet. Daar voor moet je bij de grote jongens - de organisatie van het forum - zijn. :P
Om te voorkomen dat het weer fout loopt net als in de vorige discussie: elke uitspraak hierover die niet van het management afkomt is puur giswerk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 10:20

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:49:

Wat betreft de wedstrijd, play day etc: hierdoor word ik niet beinvloed. Ik vind dit ook niet direct een toegevoegde waarde voor het forum an sich.
werkelijk?
Juist die wedstrijd en dat promo-event waren leuke activiteiten die volgens mij zeer goed in een 'community' functioneren...

Dat zijn dingen die op andere fora van GoT ook ondernomen worden, bv op FOT en in DOC een Overclocking wedstrijd, in de Devschuur de programming-contest of in design 3D-contest.
en die volgens mij essentieel zijn in het leuk functioneren van een community ; bieden van een 'meerwaarde' en entertainment aan je gebruikers.

Wat de Sony gebruiker daar lukte met bv die wedstrijd, alhoewel natuurlijk vooral gedragen door het enthousiasme van de deelnemers, is volgens mij wel degelijk een voorbeeld van uitstekend gebruik van een community, die zowel voordeel heeft voor die community als degene die dat 'organiseert'.

Mocht er nogmaals een samenwerking met een fabrikant komen, weet ik niet of het hebben van een 'eigen' forum direkt de meeste nut heeft (alhoewel volgens mij het PS3-forum als 'tijdelijk experiment' wel wat bewezen heeft dat SGD méér kan zijn dan enkel de 'grote topics' over games die daar lopen, er is meer discussieruimte , juist ook over technische zaken, die in het PS3 forum makkelijker ter sprake kwamen dan in SGD)...

Echter vanuit en promotie-idee zijn de ideeen van het organiseren van een 'wedstrijden' voor GoT-gebruikers of 'promo-events' waarvoor mensen zich via GoT kunnen aanmelden volgens mij wel uitstekende mogelijkheden, die zowel voor de GoT-gebruikers leuk kunnen zijn, alswel fabrikanten zullen aanspreken.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Waarom kan ik niet meer posten in: Win dingen: De opdracht!

Topic zit niet op slot, maar heeft wel precies 1000 posts...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
kijk eens bovenaan de topiclijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

welke topiclijst..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Van het PS3-forum. Dan zie je dit topic: PS3 forum readonly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm dankje, erg weird moet ik zeggen, opeens zo BOEM *slotje*, maar nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
CLB schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:42:
Hmm dankje, erg weird moet ik zeggen, opeens zo BOEM *slotje*, maar nogmaals bedankt!
Daarom heb ik dit topic ook maar in LA gezet (waar het immers ook wel hoort) dan kan je wel gewoon blijven posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CLB schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:42:
Hoezo weird? Het is toch (ruim!) van tevoren aangekondigd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Wat ik niet zo heel goed snap is waarom het read-only is geworden nu. Ik had eigenlijk verwacht dat de topics naar spielerij werden verplaatst, nu kan niemand meer iets posten in de topics. Is dat omdat het er toch teveel zijn om even te verplaatsen? Worden ze nog verplaatst (er zijn topics bij die handig zijn voor 't archief :P) of zijn ze straks helemaal weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik verwacht dat het forum op read only gezet wordt zodat er geen nieuwe replies meer in de topics kunnen komen en de topics dús al afgezakt zijn voordat ze in Spielerij terecht komen. Eerlijk gezegd weet ik dat ook niet 100% zeker en daarom wacht ik liever een post af van iemand die dat wel zeker weet, maar ik kan me voorstellen dat SGD niet ineens overspoeld wil worden met PS3-topics zodat alle andere topics verzuipen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

-NMe- schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:00:
[...]
Hoezo weird? Het is toch (ruim!) van tevoren aangekondigd? :)
Jaa dat klopt, maar CLB is nog intoo die wedstrijd joh :9
Dus als ik opeens niks meer kan posten daarzo.. maar je hebt helemaal gelijk!

Ik heb net wel 'n DM gekregen van 'PlayStation3' dat m'n prijzen worden opgestuurd
en dat het maximaal zo'n 2 weken gaat duren voordat ik ze binnen heb. Is best dus _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 18-04-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jaja ik was derde met die PS3 wedstrijd, helemaal top natuurlijk!
Heb m'n spullen vandaag binnengekregen en voel me 'n beetje genept... :X

Blu-Ray is netjes ingesealed maar dat spel..
Ik zou dat Formula 1 spel krijgen, krijg ik Ridge Racer 7 in de bus! :|
Ook is het gewoon 'n promo-model, zonder boekje enzo erbij dus dat vind ik 'n beetje lame 8)7

Allemaal leuk en aardig uiteraard, maar dit vind ik erg makkelijk van Sony moet ik zeggen PUNT -O-

[knip]

[ Voor 107% gewijzigd door een moderator op 28-04-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

CLB: Ik snap dat je graag de verkregen spellen wilt zien en van ze af wilt via marktplaats, maar dit topic is niet echt te plaats daarvoor, en de lading screenshots voegt eerlijkgezegd ook niet zoveel toe :P . Ik heb je bericht dus enigzins aangepast :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

CLB schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:25:
Jaja ik was derde met die PS3 wedstrijd, helemaal top natuurlijk!
Heb m'n spullen vandaag binnengekregen en voel me 'n beetje genept... :X

Blu-Ray is netjes ingesealed maar dat spel..
Ik zou dat Formula 1 spel krijgen, krijg ik Ridge Racer 7 in de bus! :|
Ook is het gewoon 'n promo-model, zonder boekje enzo erbij dus dat vind ik 'n beetje lame 8)7
En wat zegt Sony hier zelf van? Ik bedoel, ik neem toch aan dat je eerst contact hebt gezocht met Sony en je onvrede daar kenbaar hebt gemaakt alvorens je hier in LA je onvrede uit...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1