Aaaah, daar heb je toch bearform voor?Helox-in-a-box schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:01:
[...]
omdat ze dan op de druids springen na de fade
echt druids zijn jankerds, gewoon snel naar catform en cower
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
De T2 bonus van priests is reactive fade.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:57:
[...]
Wat hebben druids te maken met de Tier 2 bonus van priests?
Dat houd in dat de priest automatisch en gratis fade als hij een melee hit krijgt.
Als een priest aggro krijgt, dan is dat door healing, fade de priest, dan gaat de mob naar de tweede op zijn aggro lijst, en dat zal meestal een andere healer zijn.
Druid heeft geen zo'n fade ability, dus dan wordt die aan gort geslagen
shapeshift bear en tanken die hap, go druidVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:05:
[...]
De T2 bonus van priests is reactive fade.
Dat houd in dat de priest automatisch en gratis fade als hij een melee hit krijgt.
Als een priest aggro krijgt, dan is dat door healing, fade de priest, dan gaat de mob naar de tweede op zijn aggro lijst, en dat zal meestal een andere healer zijn.
sinds dat TBC uit is heb ik enorm veel last van FPS drops. ik draai op 1280*1024 (ivm met LCD scherm). als ik alles op z'n laagst zet kom ik in grote steden echt maar aan 5fps ofzo.
heel zuur.
tijdens gevechten komtie niet boven de 15-20fps uit.
mijn systeem:
Pentium 4, 2.6ghz
ASUS P4x800 mobo
1gb ram
200gb Western Digital 7200rpm hdd
Nvidia Fedorce 7900GT/GTO 256mb
ik denk niet dat het echt bij de videokaart ligt maar wat zou mijn systeem nekken?
of is TBC gewoon een stuk beroerder dan WOW zonder TBC
(ik draai overigens niet meer of minder addons dan voorheen)
heel zuur.
mijn systeem:
Pentium 4, 2.6ghz
ASUS P4x800 mobo
1gb ram
ik denk niet dat het echt bij de videokaart ligt maar wat zou mijn systeem nekken?
[ Voor 5% gewijzigd door Bartjeuhz op 15-02-2007 15:07 ]
Steam: CatBearCow
tanken met healing gear, oeh, duurdt het 3 seconden voor je dood bent ipv 2remcio schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:06:
[...]
shapeshift bear en tanken die hap, go druid
net als met vanish
In raids is het altijd wedstrijdje tussen de priests bij wie ze aggro kunnen neergooien
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Zo'n nub ben ik nou ook weer niet hoor, de reactive fade heeft m'n leven al menigmaal gered.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:05:
[...]
De T2 bonus van priests is reactive fade.
toch vreemd ik draai op een 7600 gt amd 3500 1g werkgeheugen ik blijf standaard rond de 32 tot 60 frames. alleen in die grote stand in de outlkands knal ik naar 20. terwijl ik op 1280 1024 draai en bijna alles aan en op high behalve aaBartjeuhz schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:07:
sinds dat TBC uit is heb ik enorm veel last van FPS drops. ik draai op 1280*1024 (ivm met LCD scherm). als ik alles op z'n laagst zet kom ik in grote steden echt maar aan 5fps ofzo.
heel zuur.
mijn systeem:
Pentium 4, 2.6ghz
ASUS P4x800 mobo
1gb ram
Nou, nee. Als je als priest hoger dan DPS op de aggro lijst staat, is er, een aantal fights uitgezonderd, iets flink mis. Dus dat aggro dumpen is lekker theoretisch, normaal gebeurt dat nooit.prutser001 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:09:
In raids is het altijd wedstrijdje tussen de priests bij wie ze aggro kunnen neergooien
Daarnaast is een gewone fade nogal tijdelijk, en die tier 2 bonus fade is nog tijdelijker. Daarna komt de mob gewoon fijn bij je terug.
Vooral bij razorgore is het een lifesaver.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:10:
Zo'n nub ben ik nou ook weer niet hoor, de reactive fade heeft m'n leven al menigmaal gered.
[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 15-02-2007 15:19 ]
https://niels.nu
daarom....maar ik was eigenlijk op zoek naar een oplossing want dit is niet goed..remcio schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:12:
[...]
toch vreemd ik draai op een 7600 gt amd 3500 1g werkgeheugen ik blijf standaard rond de 32 tot 60 frames. alleen in die grote stand in de outlkands knal ik naar 20. terwijl ik op 1280 1024 draai en bijna alles aan en op high behalve aa
is er niet een proggrammaatje die als het ware zoekt naar dit soort 'bottlenecks' of hoe ze dat ook noemen
ik heb nu ook een andere manier gevonden om me leven te redden als mage, heb aggro of pull teveel. summon water elemental blink loop weg, of ice block en laat ze je pet ownen.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:10:
[...]
Zo'n nub ben ik nou ook weer niet hoor, de reactive fade heeft m'n leven al menigmaal gered.
(daarom....maar ik was eigenlijk op zoek naar een oplossing want dit is niet goed..
is er niet een proggrammaatje die als het ware zoekt naar dit soort 'bottlenecks' of hoe ze dat ook noemen)
probeer eens met je drivers of beeldinstelling iets te veranderen, het zij van wow of driver instelling
[ Voor 27% gewijzigd door remcio op 15-02-2007 15:24 ]
Hehe ga maar eens healen als shadow specced priestHydra schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:18:
[...]
Nou, nee. Als je als priest hoger dan DPS op de aggro lijst staat, is er, een aantal fights uitgezonderd, iets flink mis. Dus dat aggro dumpen is lekker theoretisch, normaal gebeurt dat nooit.
Daarnaast is een gewone fade nogal tijdelijk, en die tier 2 bonus fade is nog tijdelijker. Daarna komt de mob gewoon fijn bij je terug.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
niemand die zinvolle shaman tips heeft???
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
ik zou zeggen cpuBartjeuhz schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:07:
heel zuur.
mijn systeem:
Pentium 4, 2.6ghz
ASUS P4x800 mobo
1gb ram
zelf heb ik 3000+ amd xp met een 5900xt en draai alles op meduim op 1280x1024 aan een 20 fps
Tot level 20 kan je gewoon blijven questen op het eiland waar je als Draenei begint.Tot nu toe bevalt het me echt goed, maar zoals hierboven ook al stond iemand nog tips mtb. tot het lvl'e of grind spots?
Daarna is het een run door Ashenvale/Wetlands/Darkshore maken om tot 30 te komen.
En vanaf 30-40 is het STV tijd!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
ik krijg altijd kippenvel als ik die afkorting hoor.. zo een grafhekel aan STV. maarja. je kan eigenlijk niet zonder. ZEKER niet als hunter/leather drager..Snuffel schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:39:
[...]
Tot level 20 kan je gewoon blijven questen op het eiland waar je als Draenei begint.
Daarna is het een run door Ashenvale/Wetlands/Darkshore maken om tot 30 te komen.
En vanaf 30-40 is het STV tijd!
Zeg mensen,
Zijn er meerdere MAC WOW-ers hier, die mij kunnen vertellen hoe je terug kunt komen naar de desktop (alt-tab alike) zonde wow af te sluiten, om bijvb thottbot erbij te pakken? CMD+TAP werkt niet ingame
Zijn er meerdere MAC WOW-ers hier, die mij kunnen vertellen hoe je terug kunt komen naar de desktop (alt-tab alike) zonde wow af te sluiten, om bijvb thottbot erbij te pakken? CMD+TAP werkt niet ingame
Zo erg is STV nou ook weer niet. Goed, het is ganking country, maar de xp die je er kan verdienen is echt de moeite waard!BootVluchteling schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:49:
[...]
ik krijg altijd kippenvel als ik die afkorting hoor.. zo een grafhekel aan STV. maarja. je kan eigenlijk niet zonder. ZEKER niet als hunter/leather drager..
En alternatieven? Ehh.. Desolace? Levelen tot 34 en dan SM in?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
- addons?Bartjeuhz schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:07:
heel zuur.
mijn systeem:
Pentium 4, 2.6ghz
ASUS P4x800 mobo
1gb ram
- virus/spyware?
- XFire?
- laatste grakadrivers?
Euh, nee hoor. Zo groot is dat verschil helemaal niet.prutser001 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:29:
Hehe ga maar eens healen als shadow specced priestmoet je es kijken hoeveel aggro je vergaard
En dan naar holy speccen, en ineens geen aggro meer
Appeltje + M voor windowed mode, daarna kan je wisselen tussen applicaties.Flake schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:49:
Zeg mensen,
-addons uit word wel iets minder maar ik had voorheen met dezelfde addons veel hogere framerates.Hurtebise schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:53:
[...]
- addons?
- virus/spyware?
- XFire?
- laatste grakadrivers?
-mijn pc virus/spyware vrij.
-xfire?
-ben nu de ASUS drivers aan het downen miss scheelt dat iets met de forceware drivers.
xfire houd je playtime bij, zoals bij mij 3K WoW urenBartjeuhz schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:59:
[...]
-addons uit word wel iets minder maar ik had voorheen met dezelfde addons veel hogere framerates.
-xfire?
-ben nu de ASUS drivers aan het downen miss scheelt dat iets met de forceware drivers.
TBC is nou eenmaal wel wat zwaarder ja dan Pre-TBC... niet zo gek met die mooie CoT zwaardjes enzo
Deze plek is te koop.
Ik ben gisteren met de rexxar (horde versie?) questline begonnen. Dan moet je een eekhoorntje tamen en dan 3 vaatjes met drank poisenen. 1e keer liep knabbel gelijk gestealthed naar een vaatje toe maar kwam een battleworg tegen, deze haalde hem uit staelth en 4 warlocks begonnen op m'n knabbeltje in te hakken (bijna niet kapot te krijgen, onze knabbel) maar helaas /cry knabbel
Na 6 minuten wachten (cooldown sux) nieuwe poging gedaan met met behulp van een nootje de desbetreffende worg gedistract (rogues kunnen hier nog wat van leren
en de quest gehaald \o/
knabbel > bommengooien in hellfire peninsula
Na 6 minuten wachten (cooldown sux) nieuwe poging gedaan met met behulp van een nootje de desbetreffende worg gedistract (rogues kunnen hier nog wat van leren
Ik merk zelf ook dat ik in de TBC gebieden minder fps heb dan in de non-TBC gebieden. In de gewone gebieden loopt alles lekker smooth, maar in de TBC gebieden merk ik echt een framedrop. Ben nog niet in Outland geweest overigens.Bartjeuhz schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:07:
heel zuur.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ja, zou ook eerst die dingen bekijken want das niet normaal die lage framerate.Bartjeuhz schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:59:
[...]
-addons uit word wel iets minder maar ik had voorheen met dezelfde addons veel hogere framerates.
-xfire?
kzou dan ook gelijk even je eigen PC helemaal nakijken want "ik zou zeggen CPU" is echt een loze kreet, draai zelf nmlijk een AMD 3000 met een X800XT en haal gewoon 60 fps (vsync, settings op medium, alleen texture quality op high) en rond de 20 fps in steden op een resolutie van 1680x1050...Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:36:
[...]
ik zou zeggen cpu
zelf heb ik 3000+ amd xp met een 5900xt en draai alles op meduim op 1280x1024 aan een 20 fps
Verwijderd
heb wel mijn graka half opgeblazenHelox-in-a-box schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:04:
[...]
ja, zou ook eerst die dingen bekijken want das niet normaal die lage framerate.
[...]
kzou dan ook gelijk even je eigen PC helemaal nakijken want "ik zou zeggen CPU" is echt een loze kreet, draai zelf nmlijk een AMD 3000 met een X800XT en haal gewoon 60 fps (vsync, settings op medium, alleen texture quality op high) en rond de 20 fps in steden op een resolutie van 1680x1050...
ben nu gewoon aan het wachten op mijn 2x 7950gtx
loze kreet ?? nee.. op het werkt(toen ik nachtwerk heb gedaan) hier heb ik net dezelfde setup als thuis alleen intel 3ghz..
thuis kan ik makkelijk war3 en wow tegelijk laten lopen zonder enige drop in framerate, ging totaal niet hier op het werk(kon wow amper minimaliseren en een webbrowser openen)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 16:16 ]
Yup, de knabbel quest was erg leuk om te doen. Ik zit nog steeds op 1 van de steps daarna om Gruul's son te killen maar op Trollbane is die mob vaker bugged dan werkend.ImdaMned schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:04:
Ik ben gisteren met de rexxar (horde versie?) questline begonnen. Dan moet je een eekhoorntje tamen en dan 3 vaatjes met drank poisenen. 1e keer liep knabbel gelijk gestealthed naar een vaatje toe maar kwam een battleworg tegen, deze haalde hem uit staelth en 4 warlocks begonnen op m'n knabbeltje in te hakken (bijna niet kapot te krijgen, onze knabbel) maar helaas /cry knabbel![]()
Na 6 minuten wachten (cooldown sux) nieuwe poging gedaan met met behulp van een nootje de desbetreffende worg gedistract (rogues kunnen hier nog wat van lerenen de quest gehaald \o/
Vooral binnenvliegen met de taxi bij Shattrath gaat nogal choppy, maar m'n PC is dan ook al weer redelijk oud.Rakkerzero schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:04:
Ik merk zelf ook dat ik in de TBC gebieden minder fps heb dan in de non-TBC gebieden. In de gewone gebieden loopt alles lekker smooth, maar in de TBC gebieden merk ik echt een framedrop. Ben nog niet in Outland geweest overigens.
schijf eens defraggen, vertraagt wow enorm.Helox-in-a-box schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:04:
[...]
ja, zou ook eerst die dingen bekijken want das niet normaal die lage framerate.
Verwijderd
60 fps continue dropt in de grote steden.
P4 2,6 GHZ ( lol? ^^ )
6600 GT 128 mb GFX card
1 gb ram
en een of ander asus mobo'tje dus mij hoor je niet klagen
P4 2,6 GHZ ( lol? ^^ )
6600 GT 128 mb GFX card
1 gb ram
en een of ander asus mobo'tje dus mij hoor je niet klagen
Verwijderd
Waarom draai je uberhaupt WoW op je werk?^^Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:15:
[...]
heb wel mijn graka half opgeblazen
ben nu gewoon aan het wachten op mijn 2x 7950gtx
loze kreet ?? nee.. op het werkt(toen ik nachtwerk heb gedaan) hier heb ik net dezelfde setup als thuis alleen intel 3ghz..
thuis kan ik makkelijk war3 en wow tegelijk laten lopen zonder enige drop in framerate, ging totaal niet hier op het werk(kon wow amper minimaliseren en een webbrowser openen)
Bear formBokkie schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:09:
[...]
tanken met healing gear, oeh, duurdt het 3 seconden voor je dood bent ipv 2
net als met vanishoeps aggro oh pfft vanish > shit hij gaat naar de healers >_<
barkskin
stun
cat from
cower
en healen maar weer
Netherdrake Flying Mount, deze wil straks zeker hebben ben al bijna klaar met questen in shadow moon vallay die ermee te maken
. straks gewoon op een imba mooie mount vliegen
Dit is helemaal geen slechte tip, zeker omdat TBC natuurlijk "erbij" is geinstalled. WoW + TBC + patches + mods kunnen zwaar verspreid op je hdd staan, wat echt funest is voor je FPS.Hurtebise schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:18:
[...]
schijf eens defraggen, vertraagt wow enorm.
Ik heb sinds TBC ook last van verlaagde FPS, ik ben dan ook al een tijdje van plan om een D-frag te doen. Vanavond toch maar eens doen om te zien of het helpt.
(Ik draai btw met een XP 2700+, 1GB ram en een X800XT PE, en ben van 40-60 FPS naar 20-40 FPS gegaan sinds TBC.)
Misschien een n00b-vraag, maar ik heb me dat altijd afgevraagd.Hurtebise schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:18:
[...]
schijf eens defraggen, vertraagt wow enorm.
Moet ik dan de schijf waar Windows op staat defraggen of de schijf waar WoW opstaat?
WoW schijf heeft prioriteit, maar beide is aan te raden. Bovendien, waarom zou je ze niet allebei doen?Ferreur schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:27:
[...]
Misschien een n00b-vraag, maar ik heb me dat altijd afgevraagd.
Moet ik dan de schijf waar Windows op staat defraggen of de schijf waar WoW opstaat?
Ik moet het ook doen met maar een:Hydra schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:15:
[...]
Vooral binnenvliegen met de taxi bij Shattrath gaat nogal choppy, maar m'n PC is dan ook al weer redelijk oud.
P4 2,6 GHZ
GeForce FX 5600XT (128mb)
1 gb ram
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Sterker nog, de twee mannetjes die ik het snelst heb geleveld zijn er nooit geweesd. Wel waren dat beide clothies (warlock en priest). Die priest kwam voor het eerst in STV toen we gingen raiden in ZGSnuffel schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:53:
[...]
Zo erg is STV nou ook weer niet. Goed, het is ganking country, maar de xp die je er kan verdienen is echt de moeite waard!
En alternatieven? Ehh.. Desolace? Levelen tot 34 en dan SM in?
Mja, met een switch naar bear zouden ze het toch even moeten kunnen uithouden lijkt me ?Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:02:
[...]
Als er een priest fade, is er bijna altijd wel een druid die de volgende op de agro lijst is. En tja, druids hebben geen fade, wat dus nog wel 's resulteerde in een dode druid![]()
't is een beetje een oud grapje, maar wel een leuke
edit: humpf, 1 pagina te laat

[ Voor 70% gewijzigd door DinX op 15-02-2007 16:35 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ik heb gemerkt dat het voornamelijk aan het geheugen van je videokaart ligt. Ik heb met 768MB er geen last meer van. Je hebt ergens ook de optie om spelers en objects naderhand te laten renderen. Dan blijft je framerate gewoon soepel maar verschijnen spelers pas nadat je videokaart de tijd heeft gehad ze op je scherm te tonen. Die optie werkt bij mn familie erg goed, en houdt het spel speelbaar.Rakkerzero schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:31:
[...]
Ik moet het ook doen met maar een:
P4 2,6 GHZ
1 gb ram
Verwijderd
Ja, maar dan niet gaan slaan, anders bouw je alleen nog maar eer agro opDinX schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:34:
[...]
Mja, met een switch naar bear zouden ze het toch even moeten kunnen uithouden lijkt me ?
edit: humpf, 1 pagina te laat
Mijn rogue in stv heeft moeite om niet geganked te worden en hilsbrand is ook niet te gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:32:
[...]
Sterker nog, de twee mannetjes die ik het snelst heb geleveld zijn er nooit geweesd. Wel waren dat beide clothies (warlock en priest). Die priest kwam voor het eerst in STV toen we gingen raiden in ZGDiscovered STV... WTF
Ook weer waar.
* DinX is lekker in Desolace gebleven die periode, k*tgebieddat STV
Herkenbaar. Ik was al 50 dagen played lvl 60 voordat ik in Booty Bay geweest wasVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:32:
[...]
Sterker nog, de twee mannetjes die ik het snelst heb geleveld zijn er nooit geweesd. Wel waren dat beide clothies (warlock en priest). Die priest kwam voor het eerst in STV toen we gingen raiden in ZGDiscovered STV... WTF
* DinX is lekker in Desolace gebleven die periode, k*tgebieddat STV
[ Voor 94% gewijzigd door DinX op 15-02-2007 16:42 ]
Verwijderd
jaja stv...de hel van elke pvp server ;-)
op mijn eerste char vond je mij hier alleen maar tussen 2:00 en 6:00
nu ik mn alt aan het lvlen ben staat mijn main paraat op de alliance graveyard
op mijn eerste char vond je mij hier alleen maar tussen 2:00 en 6:00
nu ik mn alt aan het lvlen ben staat mijn main paraat op de alliance graveyard
Verwijderd
Ik ga er eerlijkgezegd vanuit dat dit tijdelijk is. Ik zie daar af en toe mensen uit raid guilds rondhangen. Er zijn dan nog niet genoeg mensen level 70 om te raiden en men moet zich elder 'vermaken' Ik parkeer mijn level 69 priest even in het zelfde gebied als ik met mijn alt speel. Meestal wachten ze niet lang genoeg met wegrennen om te zien dat ik geen shadow spec benbarfieldmv schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:40:
[...]
Mijn rogue in stv heeft moeite om niet geganked te worden en hilsbrand is ook niet te gebruiken.
Mijn rogue heeft overigens heel leuk kunnen questen in STV. Mijn priest was toen al 60 en shadow en voor niemand bang
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 16:50 ]
Verwijderd
Tijdelijk?Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:47:
[...]
Ik ga er eerlijkgezegd vanuit dat dit tijdelijk is. Ik zie daar af en toe mensen uit raid guilds rondhangen. Er zijn dan nog niet genoeg mensen level 70 om te raiden en men moet zich elder 'vermaken' Ik parkeer mijn level 69 priest even in het zelfde gebied als ik met mijn alt speel. Meestal wachten ze niet lang genoeg met wegrennen om te zien dat ik geen shadow spec ben
Mijn rogue heeft overigens heel leuk kunnen questen in STV. Mijn priest was toen al 60 en shadow en voor niemand bangMeestal hield men snel op als men zag dat de guild van mijn rogue gelijk was aan die van die shadow priest die ze kapot mind flayde.
Ja hoor.
Er wordt maar 1 periode geganked in STV. Die duurt nu al meer dan twee jaar, maar toch
Voor tbc werd ik soms geganked door lvl 60 nolive rogues, maar dat was zeldzaam. Net na tbc werd er helemaal niet meer gespeeld in stv en nu staat het bol van dreanai shamans die mij naar de verdoemenis frostshocken...Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:51:
[...]
Tijdelijk?
Ja hoor.
Er wordt maar 1 periode geganked in STV. Die duurt nu al meer dan twee jaar, maar toch
straks wordt nagrand de nieuwe stvbarfieldmv schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:11:
[...]
Voor tbc werd ik soms geganked door lvl 60 nolive rogues, maar dat was zeldzaam. Net na tbc werd er helemaal niet meer gespeeld in stv en nu staat het bol van dreanai shamans die mij naar de verdoemenis frostshocken...
Jaja mooi gezegd hoor ondertussen is je hele mana pool deplete....Seth_Chaos schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:24:
[...]
Bear form
barkskin
stun
cat from
cower
en healen maar weer
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Dat is hemjunglebeast schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 04:50:
[...]
http://www.warcraftrealms.com en dan census?
Surfin' paradise!
Even een vraagje, ik kan het nergens vinden. Weet iemand toevallig waar een overzichtje staat van welke mobs wanneer stoppen te respawnen wanneer je een boss killen in karazhan.
Kan iemand mij vertellen wat de on-line upgrade kost naar TBC, wou het zelf op wow-eu checken, maar account management is daar down.
... MMORPG Addict.
Speel je soms windowed? Ik had dat ook aanstaan en kwam tot 7-11 fps in Outland. NU gewoon fullscreen gedaan en zit weer op 26-30 fps.Bartjeuhz schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:07:
heel zuur.
mijn systeem:
Pentium 4, 2.6ghz
ASUS P4x800 mobo
1gb ram
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
ook 34,99 eurootjes geloof ik..CRiMiNaL schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:15:
Kan iemand mij vertellen wat de on-line upgrade kost naar TBC, wou het zelf op wow-eu checken, maar account management is daar down.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
* addictive meldt zich ook maar weer eens in dit topic 
Hooray, zodadelijk Arena's open
En dan snel verder naar lvltje 70. Sonic Spear mag nu wel eens droppen voor me trouwens
Hooray, zodadelijk Arena's open
En dan snel verder naar lvltje 70. Sonic Spear mag nu wel eens droppen voor me trouwens
bah kan niet meer inloggen, kom niet voorbij Handshaking
ik ook niet. Maar dat komt omdat na 00:01 er een nieuwe patch was ivm Arena bg's. Die wilt iedereen nu downloaden natuurlijk. Verder moet je de topic waarschuwing ff lezenReveal! schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:06:
bah kan niet meer inloggen, kom niet voorbij Handshaking
Hier ook zo
Wel een mededeling over patch 2.0.8 die gedownload wordt als je na vrijdag 16/2 00:01cet inlogt - wat nu dus is. Wellicht heeft het daarmee van doen.
Edit: En hij doet het weer
Wel een mededeling over patch 2.0.8 die gedownload wordt als je na vrijdag 16/2 00:01cet inlogt - wat nu dus is. Wellicht heeft het daarmee van doen.
Edit: En hij doet het weer
[ Voor 8% gewijzigd door Punksmurf op 16-02-2007 00:23 ]
met een hamer past alles
ik ook maar met een:Rakkerzero schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:31:
[...]
Ik moet het ook doen met maar een:
P4 2,6 GHZ
1 gb ram
E6600
1900XT (512mb)
asus P5b
2gb pc5300
ik haal rond de 100 FPS, meestal wel 120, ligt aan de omgeving. Als ik ff naar mijn desktop ben geswitched en ik ga weer terug heb ik wel een ff een drop voor 1 a 2 sec naar <10 FPS. Maar das niet echt boeiend
over STV. Zitten daar nu veel mensen dan??? zeker allemaal alts dan want neem aan dat de meeste toch gewoon naar outlands zijn (that is de l60 spelers)
[ Voor 13% gewijzigd door thewizard2006 op 16-02-2007 07:56 ]
Bij ons welthewizard2006 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 07:52:
over STV. Zitten daar nu veel mensen dan??? zeker allemaal alts dan want neem aan dat de meeste toch gewoon naar outlands zijn (that is de l60 spelers)
Maar goed, nieuwe server. Het gros van de populatie is nu zo rond lvl 25 - 35, dus veel daarvan hangen in STV rond. Ben blij dat ik daar net wat op vooruitloop, want anders is het respawn-camping

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
IK vind STV eigenlijk best een kut gebied om te lvlen. En dan reken ik dat gankfeest nog niet eens mee. Ik heb veel liever iets waar wat meer ruimte is, zoals The Decolace of Arathi Highlands ofzo
Elkaars tegenpolen dusRakkerzero schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:58:
IK vind STV eigenlijk best een kut gebied om te lvlen. En dan reken ik dat gankfeest nog niet eens mee. Ik heb veel liever iets waar wat meer ruimte is, zoals The Decolace of Arathi Highlands ofzo
Ik vind STV echt geweldig om te doen, net zoals Elwyn Forest en Duskwood (vroeger... 1 Graveyard... aaargh !#$!@ ahum).
Nagrand vond ik dan weer geweldig maar Zangarmash weer hartstikke klote en saai
Desolace.. dat ik het nog mag meemaken dat iemand dat land mooi vindt
Ja, en dan met name waar de centaurs zitten. Dat levelt wel lekker daar.RaseriaN schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:10:
En die Kodo graveyard is ook wel grappig
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 16-02-2007 09:17 ]
Ook ik heb Desolace gekozen deze keerRaseriaN schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:10:
[...]
Elkaars tegenpolen dus
Ik vind STV echt geweldig om te doen, net zoals Elwyn Forest en Duskwood (vroeger... 1 Graveyard... aaargh !#$!@ ahum).
Nagrand vond ik dan weer geweldig maar Zangarmash weer hartstikke klote en saai
Music Addicted
Ik vind Desolace ook niet 'mooi', maar het lvlt wel een stuk handiger dan STV. In STV was ik langer onderweg van de GY naar mijn lichaam omdat ik weer eens geganked werd dan dat ik kon questen.
STV is lekkere xp maar meer risico.. desolace is voor de mensen die geen trek hebben in gegank..
Wel op een PVP server willen spelen maar niet tegen gegank kunnen, tja...
Ik heb zelf een E6400, 2GB DDR800 en een 7900GT. Ik kom niet boven de 60FPS uit. Is wel constant 60FPS, alsof deze gecapped is.ik ook maar met een:
E6600
1900XT (512mb)
asus P5b
2gb pc5300
ik haal rond de 100 FPS, meestal wel 120, ligt aan de omgeving. Als ik ff naar mijn desktop ben geswitched en ik ga weer terug heb ik wel een ff een drop voor 1 a 2 sec naar <10 FPS. Maar das niet echt boeiend
[ Voor 74% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-02-2007 09:30 ]
Verwijderd
En verder zijn het in desolace gewoon leuke quests natuurlijk. Alleen voor leather users zijn de quest rewards in STV heerlijk. Alleen de plaatsing van de GY in sommige gebieden, waaronder STV
En daar wordt natuurlijk bij voorkeur geganked, kost het je meer tijd is 'leuker'.
Ach pvp op zijn tijd is wel leuk, leuker dan de BG's iig. en vanavond even 19k halen en ik hoef me ook niet mee druk te maken om die level 70 op zn flying mount die boven me hangt. Dan vlieg ik wel even langs om te buurten
Overigens mijn eerder opmerking over tijdelijk gankland waren bedoeld over Hilsbrad foothills. In STV houdt het waarschijnlijk nooit op. Al hoewel de kans dat je door een ZG raid wordt geganked natuurlijk wel flink is afgenomen

Ach pvp op zijn tijd is wel leuk, leuker dan de BG's iig. en vanavond even 19k halen en ik hoef me ook niet mee druk te maken om die level 70 op zn flying mount die boven me hangt. Dan vlieg ik wel even langs om te buurten
Overigens mijn eerder opmerking over tijdelijk gankland waren bedoeld over Hilsbrad foothills. In STV houdt het waarschijnlijk nooit op. Al hoewel de kans dat je door een ZG raid wordt geganked natuurlijk wel flink is afgenomen
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 09:32 ]
desolace stinkt 
ik doe altijd
barrens
1k needles
dusthallow swamp
ik doe altijd
barrens
1k needles
dusthallow swamp
Nou gister een guildmember die dacht even een PUG te joinen voor Slave Pens.
3 uit 1 guild en 2 random, komen bij laatste boss aan, zet party leader loot rules naar "masterloot" net iets voordat ze met de laatste boss begonnen ... Je raadt het al, hij was erg pissed, maar wat doe je er aan? GM ticket aanmaken heeft geen nut.
Nog een reden om geen pugs te joinen (ik hou nu wel op met "pug bashen" )
3 uit 1 guild en 2 random, komen bij laatste boss aan, zet party leader loot rules naar "masterloot" net iets voordat ze met de laatste boss begonnen ... Je raadt het al, hij was erg pissed, maar wat doe je er aan? GM ticket aanmaken heeft geen nut.
Ik had er niet voor gekozen. Blame "The Lowlanders" die perse op Bloodscalp wilden spelenKaap schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:28:
Verwijderd
Hmm ik ben ook wel eens partyleader geweest in een PuG. Bij de eerste boss meteen al ruzie over need en greed. Heb meteen master loot aangezet en gezegd dat als ze het er niet mee eens waren ze maar een andere groep zochten.
Heb daarna een ander in de party ongevraagd leader gemaakt en gevraagd het masterlooten te doen, die vond het geen probleem want ergerde zich ook aan het gediscussieer. En de kans dat ik uit de groep getrapt werd? Er waren op dat moment 3 groepen in LFG op zoek naar een healer voor dezelfde instance.
Kaap: Er kunnen verschillende redenen zijn om pvp te rollen, ook al heb je de pest aan ganken. In mijn geval was de belangrijkste reden toch wel vrienden die daar al speelden. Ik heb er overigens geen spijt van. Dat gegank overleef ik wel en af en toe een world raid is leuk en probeer dat maar eens op een pve server. Dat gegank is dan jammer, maar een niet te vermijden iets dat je voor lief neemt vanwege belangrijkere zaken.
Ik doe het zelf dus niet, ganken. Als ik horde zie ganken op low level alliance en ik kan er wat aan doen (is beperkt als hoy priest) dan help ik, maar ik ga niet terug ganken. Als ze ressen is het aan hun of ze mij aanvallen of weg lopen.
En 1 vs 1 tegen een ongeveer gelijk level is gewoon leuk, behalve als het een duel is, dat zuigt.
Heb daarna een ander in de party ongevraagd leader gemaakt en gevraagd het masterlooten te doen, die vond het geen probleem want ergerde zich ook aan het gediscussieer. En de kans dat ik uit de groep getrapt werd? Er waren op dat moment 3 groepen in LFG op zoek naar een healer voor dezelfde instance.
Kaap: Er kunnen verschillende redenen zijn om pvp te rollen, ook al heb je de pest aan ganken. In mijn geval was de belangrijkste reden toch wel vrienden die daar al speelden. Ik heb er overigens geen spijt van. Dat gegank overleef ik wel en af en toe een world raid is leuk en probeer dat maar eens op een pve server. Dat gegank is dan jammer, maar een niet te vermijden iets dat je voor lief neemt vanwege belangrijkere zaken.
Ik doe het zelf dus niet, ganken. Als ik horde zie ganken op low level alliance en ik kan er wat aan doen (is beperkt als hoy priest) dan help ik, maar ik ga niet terug ganken. Als ze ressen is het aan hun of ze mij aanvallen of weg lopen.
En 1 vs 1 tegen een ongeveer gelijk level is gewoon leuk, behalve als het een duel is, dat zuigt.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 09:43 ]
zet je vsync uit bij video options. Ik had ook 60FPS en nu rond de 100. Kwa spelen merk je er niet echt veel van, maar het is toch wel leukKaap schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:28:
[...]
Ik heb zelf een E6400, 2GB DDR800 en een 7900GT. Ik kom niet boven de 60FPS uit. Is wel constant 60FPS, alsof deze gecapped is.
ooit 1x gehad bij scholo => hsprutser001 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:32:
wel lullig voor ze
ik neem aan dat je bedoeld dat toen ML aan ging, dat de items binnen zijn 3 guildmembers bleven..?
Heb je toch niet nodig als druid??BootVluchteling schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:52:
heeft iemand een beetje goeie mods voor een druid die je aanraad?
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Ik zou direct uit die pug gestapt zijn denk ik. Jammer van het niet volbrengen van de instance, maar als zonder indicatie vooraf ineens de leader van loot rules verandert en dan ook nog eens in eentje die riekt naar het voortrekken van de eigen guildies, nou ajuus dan!prutser001 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:32:
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Gister avond nog een PuG naar Steamvaults gedaan, dit was de eerste keer in TBC dat ik een top PuG had nergens een whipe gehad, alleen 1 keer iemand dood bij de eerste boss door een ongelukkige Storm op zn hoofd. Voor de rest helemaal super.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Mjah PVP op een pvp server hoort er nu eenmal bij, ik kan me er druk om maken soms maar ik doe er net zo hard aan mee.
Ik hanteer alleen niet het rood=dood princiepe, ik trek me grens toch echt wel bij max 5 lvls lager, daaronder begint het sneu te worden (tenzij ik een <5lvls tegenkom die zelf begint).
Ook ligt het aan me bui, als ik net flink ben gecorpsecampt wil het wel eens gebeuren dat de eerstevolgende horde er aan moet geloven.
Wat ik zielig vind is die 70's die wachten op hun party voor 70dungeon in Hellfire en dan de gates naar ramparts/furnace gaan zitten campen.
Magoe, heb nog zat andere dingen te doen dus als me dat overkomt ga ik gewoon ffkes auctions doen op me AH char of beetje forumbrowsen.
En de reden dat ik op een PVP doos zit is idd 'the Lowlanders' (guild die met de start van WOW op Bloodscalp werd opgericht door mensen van GoT en waar maar 2 eien voor waren om te joinen.
Je moest NL spreken en op GoT zitten:) (grr blame snoxor for it
).
Ik heb verder geen irl vrienden die wow spelen (houd me wel lekker down to earth) dus ben ik toen de meute van hier maar gevolgd. Je had toen 2 keuzes, of je rolde ally en joinde the Lowlanders of horde en je kwam bij *.raven oid uit (silk_dude help me ff;)).
that reminds me, wtf happend to Denial?
Ik hanteer alleen niet het rood=dood princiepe, ik trek me grens toch echt wel bij max 5 lvls lager, daaronder begint het sneu te worden (tenzij ik een <5lvls tegenkom die zelf begint).
Ook ligt het aan me bui, als ik net flink ben gecorpsecampt wil het wel eens gebeuren dat de eerstevolgende horde er aan moet geloven.
Wat ik zielig vind is die 70's die wachten op hun party voor 70dungeon in Hellfire en dan de gates naar ramparts/furnace gaan zitten campen.
Magoe, heb nog zat andere dingen te doen dus als me dat overkomt ga ik gewoon ffkes auctions doen op me AH char of beetje forumbrowsen.
En de reden dat ik op een PVP doos zit is idd 'the Lowlanders' (guild die met de start van WOW op Bloodscalp werd opgericht door mensen van GoT en waar maar 2 eien voor waren om te joinen.
Je moest NL spreken en op GoT zitten:) (grr blame snoxor for it
Ik heb verder geen irl vrienden die wow spelen (houd me wel lekker down to earth) dus ben ik toen de meute van hier maar gevolgd. Je had toen 2 keuzes, of je rolde ally en joinde the Lowlanders of horde en je kwam bij *.raven oid uit (silk_dude help me ff;)).
Ik lees op het officiele forum van WoW veel hunters die klagen over hun AP en AGI op sets en dat ze nu minder crits doen dan voorheen. Zijn er hier hunters die daar ook last van hebben of valt het allemaal mee ?
ravenblood heette dat crappy zooitje toen : )Routed schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:03:
Je had toen 2 keuzes, of je rolde ally en joinde the Lowlanders of horde en je kwam bij *.raven oid uit (silk_dude help me ff;)).
denial is beetje tot, mehmed (gm) ayana en stokbrood (officers) zijn met WoW gekapt. Blame ayana, die begon er als 1e mee : )
mijn idee ookWeakling schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:56:
[...]
Ik zou direct uit die pug gestapt zijn denk ik. Jammer van het niet volbrengen van de instance, maar als zonder indicatie vooraf ineens de leader van loot rules verandert en dan ook nog eens in eentje die riekt naar het voortrekken van de eigen guildies, nou ajuus dan!
es kijken hoe lang ze het dan volhouden zonder priest
masterloot is iets wat in mijn ogen alleen in een guildraid gebruikt hoeft te worden, met afspraken erover.
Idd, Denial is na 2 jaar overleden 
Coolest guild in the history of WoW !! Binnenkort wel weer een (ex-)guildmeeting!
Coolest guild in the history of WoW !! Binnenkort wel weer een (ex-)guildmeeting!
crit is genrefed over allesKraveN schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:04:
Ik lees op het officiele forum van WoW veel hunters die klagen over hun AP en AGI op sets en dat ze nu minder crits doen dan voorheen. Zijn er hier hunters die daar ook last van hebben of valt het allemaal mee ?
het is nu meer ap
zomg das waar ook, ravenblood... we zaten in het begin nog op ze zelfde siteImdaMned schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:09:
[...]
ravenblood heette dat crappy zooitje toen : )
denial is beetje tot, mehmed (gm) ayana en stokbrood (officers) zijn met WoW gekapt. Blame ayana, die begon er als 1e mee : )
Ik ving nml wat op van een doorstart van Denial en vroeg me dus ff af welke guild dat gaat worden.
(en de leukste guild bestaat nog hoor Smult, we hebben alleen een priest probleem:))
Offspring ftw bitchesSMulTiE schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:12:
Idd, Denial is na 2 jaar overleden
< Cat ^^ best priest ever
Mijn guild ( offspring ) zit een beetje in een dip atm, maar we zijn druk bezig dat te fixen.
Ik wil zelf wel weer terug naar HC raiding
Yup, best wel genaaid dus.BootVluchteling schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:42:
ik neem aan dat je bedoeld dat toen ML aan ging, dat de items binnen zijn 3 guildmembers bleven..?
Geen last van moet ik zeggen... meer nog, met de AP op items hebt moet ik niet meer puur op AGI focussen voor damage. Zo kunnen STA en INT wat meer aan bod komen en dat is voor BM spec wel leuk. Crits zijn minder belangrijk, maar ze komen nog vlot genoeg wat mij betreft :-).KraveN schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:04:
[ Voor 5% gewijzigd door HellPunk op 16-02-2007 10:31 ]
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
* DinX z'n heropgestartte guild (Orion) is ook weer naar de kloten 
Een half jaar geleden zijn we uit elkaar gegaan doordat 3/4 van onze tanks vertrokken waren, en dan de ene persoon na de andere. 2 maanden geleden terug bij elkaar gekomen met een deel oude members. Deels door een fout van het "management" zo snel mogelijk een "grote" guild bij elkaar lopen sprokkelen. Daar zaten dan ineens mensen bij die nog nooit in MC zijn geweest enzo
Veel te jonge mensen,...
Dat was niet meer leefbaar voor sommige van de oudere members en die zijn toen een nieuwe guild begonnen (Facade of Reality). Die is nu nog vrij klein, bestaat uit enkele oudere leden (een man of 15) en een stuk of 5 nieuwere met fatsoenlijke skills en oud genoeg
We gaan er nu ook van uit om enkel 18+ te nemen.
Een half jaar geleden zijn we uit elkaar gegaan doordat 3/4 van onze tanks vertrokken waren, en dan de ene persoon na de andere. 2 maanden geleden terug bij elkaar gekomen met een deel oude members. Deels door een fout van het "management" zo snel mogelijk een "grote" guild bij elkaar lopen sprokkelen. Daar zaten dan ineens mensen bij die nog nooit in MC zijn geweest enzo

Dat was niet meer leefbaar voor sommige van de oudere members en die zijn toen een nieuwe guild begonnen (Facade of Reality). Die is nu nog vrij klein, bestaat uit enkele oudere leden (een man of 15) en een stuk of 5 nieuwere met fatsoenlijke skills en oud genoeg
We gaan er nu ook van uit om enkel 18+ te nemen.
Zoals ik al enkele topics geleden zei: veel mensen zijn in zekere zin 'beetgenomen'Kaap schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:28:
door hun vrienden. Ze kopen het spel en starten uiteraard op dezelfde realm als hun
kameraden zonder te beseffen wat PvP inhoudt.
Dat hierdoor later wat irritaties over ontstaan is heel normaal, maar tegen dan is het
ook veel te laat. Opnieuw starten of verhuizen is dan geen optie meer aangezien je
je vrienden, guild en karakter niet kwijt kan/wil geraken. In deze zin vind ik opmerkingen
zoals "--> PvE", "omg pvp on a pvp realm!!!oneeleven",... ongepast en veel te kort
door de bocht.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik heb net mijn eigen guild opgezet, maar heb nog een beetje weinig leden. Voel er helaas ook niet al te veel voor om heel de dag in de channels te gaan roepen dat ik nog nieuwe leden zoek en ik denk dat dat nog wel eens probleem kan gaan worden. Maar als er nog iemand guildloos is op trollbane........ ;-)
Maar wat ik me nu afvraag is het volgende. Met mijn lock heb ik momenteel maar 4K health en 6K mana. Het is dan wel een destro lock, dus wellicht heeft dat er wat mee te maken, maar ik zie op dit moment nog niet in hoe ik 2K extra health uit de komende levels ga halen. Met andere woorden, de locks die hier zijn, hoeveel van hun healthpunten halen ze uit de items die gedragen worden?
Dan nog een ander vraagje. Ik wil een maatje helpen om zo snel mogelijk te gaan levelen. Hij is nu een lvl 45 NE warrior. Wat is het beste, instances gaan doen of gaan questen. Hij moet voor 11 maart minimaal op de 60 zitten.
Maar wat ik me nu afvraag is het volgende. Met mijn lock heb ik momenteel maar 4K health en 6K mana. Het is dan wel een destro lock, dus wellicht heeft dat er wat mee te maken, maar ik zie op dit moment nog niet in hoe ik 2K extra health uit de komende levels ga halen. Met andere woorden, de locks die hier zijn, hoeveel van hun healthpunten halen ze uit de items die gedragen worden?
Dan nog een ander vraagje. Ik wil een maatje helpen om zo snel mogelijk te gaan levelen. Hij is nu een lvl 45 NE warrior. Wat is het beste, instances gaan doen of gaan questen. Hij moet voor 11 maart minimaal op de 60 zitten.
Hier ben ik het mee eens. Zit dan ook op een pvp server en wist toen ik begon niet eens wat het inhield. Nu kan ik natuurlijk een transfer naar een andere server doen, maar dan ben ik mijn RL vrienden kwijt en dat zou ik jammer vinden, daar haal ik toch ook een groot stuk lol vandaan.Kapoen schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:41:
[...]
Zoals ik al enkele topics geleden zei: veel mensen zijn in zekere zin 'beetgenomen'
door hun vrienden. Ze kopen het spel en starten uiteraard op dezelfde realm als hun
kameraden zonder te beseffen wat PvP inhoudt.
Dat hierdoor later wat irritaties over ontstaan is heel normaal, maar tegen dan is het
ook veel te laat. Opnieuw starten of verhuizen is dan geen optie meer aangezien je
je vrienden, guild en karakter niet kwijt kan/wil geraken. In deze zin vind ik opmerkingen
zoals "--> PvE", "omg pvp on a pvp realm!!!oneeleven",... ongepast en veel te kort
door de bocht.
[ Voor 35% gewijzigd door Dampie op 16-02-2007 10:47 . Reden: flauwe opmerkingen over pve -------> that way ]
Time spend gaming is time spend well
4K hp is echt onwijs weinig.. wat verzamel je.? int/spi??Dampie schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:43:
Ik heb net mijn eigen guild opgezet, maar heb nog een beetje weinig leden. Voel er helaas ook niet al te veel voor om heel de dag in de channels te gaan roepen dat ik nog nieuwe leden zoek en ik denk dat dat nog wel eens probleem kan gaan worden. Maar als er nog iemand guildloos is op trollbane........ ;-)
prioriteit
sta
int
mp5/hp5
spi
fixed.BootVluchteling schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:46:
[...]
4K hp is echt onwijs weinig.. wat verzamel je.? int/spi??
prioriteit
+dmg
sta
int
+crit voor destro
+hit voor aff
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Veel items zijn gemaakt om gebruikt te kunnen worden voor melee-shammies en hunters, wat betekent dat er veel mana-regen en int op zit. Als je aloude echte rag-gear will hebben met ap/agi/crit alleen (burstdmg, pvp) dan kun je inderdaad vaak lang zoeken.KraveN schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:04:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!