Sjah schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:51:
[...]
Bij mij is het een beetje andersom, ik stond (en nog steeds wel) positief tegenover Vista,maar ben nog steeds niet over.Teveel dingen werken niet goed, om maar wat te noemen: Firefox die wmp plugin niet goed weergeeft, is nog steeds niet verholpen. Xp doet gewoon alles perfect, en Aero, ach is leuk, maar ik mis het niet.
Toch heb ik dual-boot, om te kunnen kijken of er al wat verbeterd is in Vista, maar ik zit nog steeds 95% in Xp. Als ik een Dx10-kaart koop ga ik op zeker wel over, maar dat duurt nog even voordat ik dat doe.
Zelf zit ik tegenwoordig voor ongeveer 100% onder Vista. Ik mag nog niet klagen want vandaag om 21:13 is de DHCP wissel van @home. ik weet nog hoe dat in RC2 ging. Die hing zichzelf volledig op en niemand hier en die ik ken kreeg internet nog aan de praat. Ik heb er zelfs een expert na laten kijken die meer weet dan ik. Handig als je er een in je vriendenkring hebt zitten. Scheel deen hoop geld

Alleen de tijd is hem schaars. Ook hem is het niet gelukt en hij bestembelde het als onverklaarbaar omdat er volgens Vista zelf wel internet was

(netwerkicoon met wereldbolletje). Nothing!
ik hoop dat het dus een bug is geweest want als dit weer gaat gebeurenb heb ik 2 opties. teruggaan naar XP of een andere netwerkkaart.
Ik denk dat ik een DHCP lease ga forceren ik wil het wel weten eigenlijk en ik hoef daarvoor alleen de modem even offline te halen. ga ik nu doen.
5 min later:
Ik schrijf hier nog steeds uit Vista dus het is gelukt

In RC2 was het resetten van het modem ook een ramp, maar een klein raar ding maakte ik wel even mee.
Vista zegt connected, maar als ik IE7 open dan moet hij 2 seconden de connectie zoeken en flitst Google niet direct op het scherm. Ga even reboot doen.
Rebooten succesfull. Ik denk dat ik voor 75% zeker kan bevestigen dat het een bug in RC2 was.
Ik heb Microsoft op de hoogte gebracht dat het mogelijk een bug zou zijn. Toen wist ik niet beter.
Mensen die de beta versie van Windows Vista gebruiken met een Asus A8V serie moederbord. Het gebruiken van deze combinatie zal een nachtmerrie zijn voor je internetverbinding. Ik weet niet of dat een specifiek @home geval is, maar wees beducht.
|
[
Voor 21% gewijzigd door
Verwijderd op 21-02-2007 12:19
]