![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
Proud to be an American.
Hier woon ik
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 14-02-2007 22:45 ]
Zou het kunnen dat dit aan de taal ligt? Op mijn UK Ultimate werkt alles wat ik geprobeerd heb, maar bij mijn moeder met een Home Premium NL kreeg ik er diversen niet aan de praat..Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:04:
Zal hier m`n vraag ook nog een keer stellen.
Wie heeft er een oplossing voor sommige gadgets die ik niet krijg geinstalleerd![]()
Waaronder Driveinfo die ik toch al bij meerdere heb gezien
Zet het bestand in windows-> gadgets en dan in de gadgets map. Installeer het vanaf daar.Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:04:
Zal hier m`n vraag ook nog een keer stellen.
Wie heeft er een oplossing voor sommige gadgets die ik niet krijg geinstalleerd![]()
Waaronder Driveinfo die ik toch al bij meerdere heb gezien
[ Voor 17% gewijzigd door DaannO op 14-02-2007 22:42 ]
Ook dat werkt volgens mij niet, wat ik doe is het bestand DriveInfo in de map C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets zetten en dan erop klikken om te installeren... lukt dus niet.DaannO schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:38:
[...]
Zet het bestand in windows-> gadgets en dan in de gadgets map. Installeer het vanaf daar.
Overgins mag de ts wel even uitgebreidt worden mbt de veel standaard vragen die in de afgelopen topics aanbod zijn gekomen. Misschien even een uitgebreide Q&A maken.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Even opnieuw opstarten en opnieuw proberen. Dat werkt tot nu toe altijd bij mij.THE_BASE schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:43:
[...]
Ook dat werkt volgens mij niet, wat ik doe is het bestand DriveInfo in de map C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets zetten en dan erop klikken om te installeren... lukt dus niet.
Same here, kheb deze gadget ook nooit kunne instalerenTHE_BASE schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:43:
[...]
Ook dat werkt volgens mij niet, wat ik doe is het bestand DriveInfo in de map C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets zetten en dan erop klikken om te installeren... lukt dus niet.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Oplossing voor diegene met een Nederlandse Vista:Barkrukhenkie schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:37:
[...]
Wat ik bij mezelf zie is dat ik in de gadgets-map (C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets\whatever.Gadget) de submap "en-US" heb staan, en daar ik ook de NL MUI geïnstalleerd heb staan er bij de orginele MS gadgets ook de submappen "nl-NL". Deze submappen bevatten de uiteindelijke scripts, dus zou heel logisch zijn..
PSN-id: Chrasher
Die map heet bij mij al zowiezo Nl-NlChrasher schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:14:
[...]
Oplossing voor diegene met een Nederlandse Vista:
Open het betreffende "gadged" bestand met bijv: "Winrar" en wijzig de naam van de "en-US" map in "nl-NL". Bewaar het bestand en installeer opnieuw.
Ikzelf maak gebruik van de Vista Codec Pack, maar het probleem is echter dat ik geen Quicktime HD trailers meer kan downloaden (dit probleem heb ik tevens met de K-Lite Codec Pack).MelvinB schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:06:
DreamScene kapt er trouwens ook mee als ik K-Lite Mega Codec Pack installeer. Althans, die bewegende Aero-wallpaper mpeg.
Maar es een andere codec pack proberen dan.
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Sjah op 14-02-2007 23:56 ]
Kan de Vista Codec Pack niet eens installeren. Sta met een admin account ingelogd en nog mekkert Vista dat ik moet inloggen als beheerder. BahYonix schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:27:
[...]
Ikzelf maak gebruik van de Vista Codec Pack, maar het probleem is echter dat ik geen Quicktime HD trailers meer kan downloaden (dit probleem heb ik tevens met de K-Lite Codec Pack).
Maargoed, Vista Ultimate met DreamScene in combinatie met de Vista Codec Pack geeft geen problemen bij mij.
Ik heb via ENG MUI al de Engelse extra's geinstalleerd, maar nu krijg ik de Nederlandse niet meerPWM schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:36:
De Vista Ultimate Gadgets extra's zijn er nu ook in het Nederlands
Voor de 0,1% die hier NL draait
[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 15-02-2007 07:49 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Heb je een link toevallig, zit daar ook DreamScene bij in?PWM schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:36:
Ze moeten op Windows Update staan.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:52:
[...]
Heb je een link toevallig, zit daar ook DreamScene bij in?
Dat tweede probleem na een hoop gekloot opgelost. Bleek uiteindelijk dat ik m'n BIOS moest flashen en dan Windows het beste opnieuw kon installeren. Dat werkte inderdaad, Vista draait nu als een zonnetje... op m'n X-Fi na dan, de drivers willen niet installeren. Iets met dat er geen voorgaande drivers zouden zijn. Ja, duh!Wildfire schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:04:
Handige tip voor bezitters van sommige Sapphire mobo's... als je Vista wilt gaan installeren heb je kans op een BSOD nog voordat de setup begint: "STOP 0x000000A5"
Ga dan naar je BIOS en zoek de optie ACPI XSDT TABLE op, zet die vervolgens op Enabled.
---
Ander probleem - waar ik nog niet uit ben: m'n X1950XTX en Gbit LAN doen het niet, een Code 12. Er zouden zogenaamd niet genoeg resources zijn om deze te starten. Pfffft...
Verwijderd
Dit probleem had ik ook met Klite codec pack, hij schakeld namelijk ook de Aero theme uit als ik dat probeer.MelvinB schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:06:
DreamScene kapt er trouwens ook mee als ik K-Lite Mega Codec Pack installeer. Althans, die bewegende Aero-wallpaper mpeg.
Maar es een andere codec pack proberen dan.
Verwijderd
Ze staan er niet bij, maybe een externe link voor de NL extra's?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 11:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 13:59 ]
The KMPlayer is net iets beter dan GOM Player vind ik. GOM is niet zo geweldig met DVD's.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:21:
[...]
Dit probleem had ik ook met Klite codec pack, hij schakeld namelijk ook de Aero theme uit als ik dat probeer.
Ben dus overgestapt naar Gom player http://www.gomplayer.com/main.html
nadat iemand mij eerder al tip had gegeven erover. (die heeft automaties alle codecs)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
dafz0r schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:30:
hehe
dreamscene + http://www.wincustomize.com/articles.aspx?aid=144014&c=1 + dual 20" widescreen = performance drop, maar dat had je al kunnen raden
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
is bsplayer dan zo achterhaald? ik gebruik nog steeds dat dingFnF schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:58:
[...]
The KMPlayer is net iets beter dan GOM Player vind ik. GOM is niet zo geweldig met DVD's.
Kende ik nog niet. Speelt zo te zien veel, is freeware én compatible met Vista... wat wil je nog meer!FnF schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:58:
[...]
The KMPlayer is net iets beter dan GOM Player vind ik. GOM is niet zo geweldig met DVD's.
Verwijderd
Verwijderd
Nou. ''Er zijn geen Windows Ultimate Extras beschikbaar'', toch echt Ultimate NL..PWM schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:36:
Everything Can Help!
rustigMichaelK1985 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:18:
Hier ook nog steeds niet
En die 0,01% wat me trouwens heel sterk lijkt maar goed, horen net zo goed de extra's te krijgen in hun eigen taal dan Engels. We betalen haast 2x zoveel en hebben geen extra's?
Verwijderd
of je maakt gewoon een bootable cd met nero of ander brand programmaVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:41:
Ik heb gemerkt dat mijn battery life sinds Vista om te huilen is, en ik heb even gekeken en ik kan mijn bios updaten. Echter; HP flashrom tool werkt niet op Vista en als andere optie kun je een bootfloppy maken.....
Hallo mensen, wie heeft er in2006 nog een laptop kunnen kopen met een ingebouwde floppy drive?
Aarrggh..... nu moet ik uit een collega laptop met XP de disk schroeven om vervolgens alleen even die stomme tool te kunnen draaien.
Probeer eens de Print spooler service te starten.devil-strike schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:48:
Heeft hier iemand toevallig ook een probleem met de engelse ultimate versie inzamewerking met printer, Zodra ik Add Printer klik krijg ik gelijk de melding: Windows can't open add printer. the local print spooler service is not running. Please restart the spooler or restart the machine.
Dit met bijde versies 32bit en 64bit, gelijk na install zelfde errors, met of zonder drivers maakt allemaal niet uit.
Verwijderd
Verwijderd
Waar zit de edit knopVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:36:
Hoi,
Ik draai nu iets meer dan 1 week Vista Ultimate. Ben er uitermate tevreden over, installatie verliep zonder enig probleem. Het enige probleem was mijn Creative Audigy 2 waar geen drivers beschikbaar voor waren. Dit opgelost doormiddel van opensource drivers.
Maar nu rest mij 1 vraag waarom zie ik hier mensen spreken over Dreamscene binnen Ultimate? Heb er al naar gezocht (beta) Maar die instaleert niet hier. Krijg dan een foutmelding in de trant van"Uw besturingssyteem is niet geschikt". En ik heb 200% zeker weten Vista Ultimate. Ik weet niet of het nog wat uitmaakt of je de OEM of Retail hebt maar dat lijkt me niet.
Ik zou het graag willen proberen want dreamscene ziet er vet uit
Verwijderd
installeer eerst de engelse taalpack, dan kan je hem binnenhalen en installen via updateVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:47:
[...]
Waar zit de edit knop. Ik denk dat ik het probleem al weet wat betreft dreamscene. Ik ben de 0.01% van de "nerds"
hier die Nederlandse Vista draait
Verwijderd
Dank je voor de info jeVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:52:
[...]
installeer eerst de engelse taalpack, dan kan je hem binnenhalen en installen via update
Verwijderd
Deze tip mag wel als "sticky" in het begin van elk nieuw deeltje van dit topic geloof ik.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:52:[...]installeer eerst de engelse taalpack, dan kan je hem binnenhalen en installen via update
Je kunt een bootfloppy image ook op een CD zetten, en daarmee booten. Je krijgt dan een A:\ die van CD boot en een C:\ (aangezien NTFS niet leesbaar is in DOS) welke de inhoud van de CD afbeeld, mits MSCDEX etc geladen is.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:41:
Ik heb gemerkt dat mijn battery life sinds Vista om te huilen is, en ik heb even gekeken en ik kan mijn bios updaten. Echter; HP flashrom tool werkt niet op Vista en als andere optie kun je een bootfloppy maken.....
[ Voor 4% gewijzigd door maartena op 15-02-2007 20:30 ]
Proud to be an American.
Hier woon ik
Had ik ook met mijn Casio.TranceSetter schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:22:
Vanaf gisteren ook de eigenaar van Vista Home Premium. Hij werkt als een zonnetje, maar toch heb ik een klein probleempje ontdekt. Mijn Canon EOS 400D wordt herkent en geinstalleerd door Vista, maar EOS Utility (het stukje software van Canon zelf) geeft een foutmelding: "Camera not recognized"
Iemand hier een oplossing voor?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Op de canon site kun je nu software downloaden voor je camera die werkt op VistaTranceSetter schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:22:
Vanaf gisteren ook de eigenaar van Vista Home Premium. Hij werkt als een zonnetje, maar toch heb ik een klein probleempje ontdekt. Mijn Canon EOS 400D wordt herkent en geinstalleerd door Vista, maar EOS Utility (het stukje software van Canon zelf) geeft een foutmelding: "Camera not recognized"
Iemand hier een oplossing voor?
Verwijderd
Jup dat werkt. Het is zelfs gedocumenteerd door MicrosoftSideShow schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:53:
Op deze pagina
http://www.tweakvista.com/Article39088.aspx
staat een interessant weetje. Iemand die kan bevestigen of dit werkt ? Heb namelijk geen zin om 1 van de 3 beurten te verspillen
Omdat jij daar theoretisch gezien helemaal niet hoort te werken. Bij linux is het ook zo geregeld. Voor je eigen gebruikers mappen heb je volledige rechten, zodra je ergens anders dingen aan wil gaan passen moet je administrator rechten hebben. De rest zorgt namelijk dat je computer doet wat het moet kunnen (Program Files etc) en over het algemeen heb je daar vrij weinig te zoeken. Dit kan je overigens veranderen bij Properties > Security en daar jezelf extra rechten toekennen. (Dat is vrij standaard, daar had je ook op kunnen googlen) Bedenk wel dat je hiermee de extra beveiligingen al vrij snel teniet doet.Wildfire schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:17:
[...]
Waarom zou ik geen rechten hebben op een andere schijf? Het rare is, in dezelfde map als dat tekstbestandje zitten ook bestanden die ik wèl gewoon kan openen.
Mallotig gedoe. Kan ik mezelf rechten toekennen ofzo?
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 23:15 ]
Verwijderd
Je hebt er toch 5 voor de oem versie? De retail kan ongelimiteerd (automatisch) geactiveerd worden.SideShow schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:53:
Op deze pagina
http://www.tweakvista.com/Article39088.aspx
staat een interessant weetje. Iemand die kan bevestigen of dit werkt ? Heb namelijk geen zin om 1 van de 3 beurten te verspillen
Dan maak je ze toch gewoon kleiner?Wildfire schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:03:
Zeg, denken ze bij Microsoft dat we blind zijn ofzo? De 'icoontjes' zijn echt iconen. Wat een joekels...
Als ik daar nou nog een optie voor zou kunnen vinden...DizzyWeb schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:05:
[...]
Dan maak je ze toch gewoon kleiner?
Ik denk dat Microsoft op steeds hogere resoluties rekent...
das simpel gewoon ctrl en je muiswieltje omhoog dan kan je verkleinen en vergroten van de icoonenWildfire schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:19:
[...]
Als ik daar nou nog een optie voor zou kunnen vinden...
Verwijderd
Wel aangemeld, maar nog niets over gehoordVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:55:
[...]
offtopic:
Zijn er meer mensen die zich aangemeld hebben voor de Windows Home Server beta? Lijkt me leuk om te kijken hoe dit interegeert met Vista
Naast het feit dat ik eigenlijk al sinds Windows 3.11 uitsluitend in het Engels draai..... is er nog een reden waarom een Engels OS makkelijk is. Je krijgt namelijk altijd alles het eerste. De eerste Service Packs, de eerste nieuwe Internet Explorer, de eerste extra's voor Ultimate, etc.....MichaelK1985 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:18:
En die 0,01% wat me trouwens heel sterk lijkt maar goed, horen net zo goed de extra's te krijgen in hun eigen taal dan Engels. We betalen haast 2x zoveel en hebben geen extra's?
Proud to be an American.
Hier woon ik
Jeps mijn Dell 6400 doet het ook dik 1.5 uur minder...komt met name (mijn inziens) door de indexing service die toch altijd blijft pruttelen ook al is hij klaar.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:41:
Waar heb je die gezien? Mijn update blijft gewoon leeg...PWM schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:36:
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik heb een Nederlandse OEM gekocht, Vista had ik echter al eerder met een Engelse DVD geinstalleerd. Activeren ging prima en ik kan nu gewoon elke gewenste taal downloaden. Dus er zit 0% verschil in. Behalve dan de standaardtaal die meegeinstalleerd wordt.pinokkia schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:43:
Ik heb effe een vraagje tussendoor. Is er nog verschil tussen vista Ultimate NL en Ultimate UK? Ik vind het nml raar dat er een prijsverschil in zit. Sorry dat ik het vraag. Maar ben dat betreft een leek hierin.
Tesla Model Y RWD (2024)
Oke. Dus in Engelse vista Ultimate (retail) en de Nederlandse zit dus totaal geen verschil. Ik las hier ergens dat in de UK extra "gadets"--MeAngry-- schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:51:
[...]
Ik heb een Nederlandse OEM gekocht, Vista had ik echter al eerder met een Engelse DVD geinstalleerd. Activeren ging prima en ik kan nu gewoon elke gewenste taal downloaden. Dus er zit 0% verschil in. Behalve dan de standaardtaal die meegeinstalleerd wordt.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik volg het ff niet wat je hier zegt :Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:52:
[...]
installeer eerst de engelse taalpack, dan kan je hem binnenhalen en installen via update
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Ik ben Nederlander dus ik heb lekker de NL versie genomenM.v.Veelen schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:41:
Eigenlijk alleen maar voordelen als je UK neemt en eerder nadelen als je NL neemt. Duidelijk.
Thanx, UK it is !!
Helemaal mee eens!maartena schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 05:59:
[...]
Naast het feit dat ik eigenlijk al sinds Windows 3.11 uitsluitend in het Engels draai..... is er nog een reden waarom een Engels OS makkelijk is. Je krijgt namelijk altijd alles het eerste. De eerste Service Packs, de eerste nieuwe Internet Explorer, de eerste extra's voor Ultimate, etc.....
Maar goed, ik heb ooit nog 1 keer Windows 95 in het Nederlands geinstalleerd (van floppy disks) toen het net uit was, en daar was ik binnen een week weer van genezen..... was al zo gewend aan Engelse Windows 3.11, dat ik heel snel een Engelse versie van Windows 95 versierd heb.
And I haven't looked back since.
¯\_(ツ)_/¯
Ja dat kan wel. Welke merk laptop was dat? Netjes hoor, een echte oem DVD erbij.seninha schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:42:
Bij een nieuwe laptop die mn vader pas gekocht hebben zat een OEM DVD met Vista Home premium.
Nu is het zo dat hij het liefst met XP werkt.
Daarom heb ik XPHome bij hem geinstalleerd en zelf Vista gehouden.
Wel is het zo dat deze een Nederlandse uitvoering is.
Nou vraag ik met het volgende af. Als ik bv een UK versie leen en de Serial van de originele OEM neem gaat dit werken??
En stel dat ik in de toekomst toch NL versie er op zil zetten kan dit nog steeds met de zelfde serial??
Je kunt ook Vista ENG installeren en dan de MUI (language pack) NL installeren... denk dat ook veel mensen dat doen... ik vind 't wel een mooie oplossing.PWM schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:36:
[ Voor 39% gewijzigd door Sjah op 16-02-2007 10:51 ]
Ah, thanx... doodsimpel dusbacardifrans schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:30:
[...]
das simpel gewoon ctrl en je muiswieltje omhoog dan kan je verkleinen en vergroten van de icoonen
succes
De NL language pack is geen een Windows update (hoewel ik ook een verzameling heb op CD), dus is een kwestie van een muisklik en ff wachten... OK, iets langer dan ff.Sjah schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:48:
Mwa, en als dan de NL versie uit is , moet je alsnog installen, beetje een gedoe oplossing.
Goeie tip! Ga 't ook 's proberen... maar kun je ze wel allemaal tegelijk resizen dan? Mag 't hopen... en als er nieuwe bijkomen... zijn die dan ook meteen in de nieuwe sizings...?das simpel gewoon ctrl en je muiswieltje omhoog dan kan je verkleinen en vergroten van de icoonen
Je stelt daarmee de icon grootte van je desktop in... geldt voor alle iconen op je desktop.sdirkx schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:53:
[...]
Goeie tip! Ga 't ook 's proberen... maar kun je ze wel allemaal tegelijk resizen dan? Mag 't hopen... en als er nieuwe bijkomen... zijn die dan ook meteen in de nieuwe sizings...?
Euhm.. Ja, ja en ja?sdirkx schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:53:
[...]
Goeie tip! Ga 't ook 's proberen... maar kun je ze wel allemaal tegelijk resizen dan? Mag 't hopen... en als er nieuwe bijkomen... zijn die dan ook meteen in de nieuwe sizings...?
Desktop of andere mappenDizzyWeb schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:54:
[...]
Je stelt daarmee de icon grootte van je desktop in... geldt voor alle iconen op je desktop.
[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 16-02-2007 10:56 ]
Verwijderd
Dat doe ik dus constant, zodra ik add printer druk is de service weer gestopt.lullebakman schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:34:
[...]
Probeer eens de Print spooler service te starten.
=> Start > Run > services.msc > Rechtermuisknop op die service (weet niet exact, maar zoek op printspooler) > Starten.
[ Voor 12% gewijzigd door devil-strike op 16-02-2007 11:04 ]
Ik heb dan wel geen laptop, maar die indexing service ga ik proberen uit te zetten. Wat moet ik ermee? Het kost alleen maar geheugen voor iets wat ik niet gebruik.stormfly schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:24:
[...]
Jeps mijn Dell 6400 doet het ook dik 1.5 uur minder...komt met name (mijn inziens) door de indexing service die toch altijd blijft pruttelen ook al is hij klaar.
Zeer snel zoeken. Maar als je het niet gebruikt kan je het inderdaad uitzettenWildfire schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:34:
[...]
Ik heb dan wel geen laptop, maar die indexing service ga ik proberen uit te zetten. Wat moet ik ermee? Het kost alleen maar geheugen voor iets wat ik niet gebruik.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq