[Discussie] Het grote Vista Ervaringen topic [Deel 12]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.103 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hier Vista Bussiness N icm een audigy 2 (nieuwste vista driver). Elke keer als ik een programma start wat hardware lijkt een te spreken stopt m'n geluid ermee (op te lossen door windows audio service opnieuw te starten). Heb t tot nu toe meegemaakt met speedfan & CPU-Z. Iemand die hier ook ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:25

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

nou vista business werkt tot nu toe perfect bij mij :D
Maar ik heb als gadget Feed Headlines, hoe kan ik de headlines die standaard al zijn ingevoerd verwijderen van de lijst? Ik heb liever alleen mijn eigen rss feeds en niet die van MS omdat dat ik die nie nodig heb ;)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Iemand hier nog ervaring met een goede registercleaner voor Windows Vista? Ik heb de laatste tijd nogal het gevoel dat na het vele installeren en deinstalleren van programma's me Vista wat langzaam aan het worden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:02
CCleaner werkt perfect onder vista, zowel de clean funktie en de register clean funktie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Razer schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:55:
Iemand hier nog ervaring met een goede registercleaner voor Windows Vista? Ik heb de laatste tijd nogal het gevoel dat na het vele installeren en deinstalleren van programma's me Vista wat langzaam aan het worden is.
Een vol registery maakt je Windows aantoonbaar niet langzamer. Registery cleaners zijn dan ook nutteloos (zoek maar op nut reg cleaner op GoT).

Probeer liever met start -> run -> msconfig en services.msc je pc sneller te maken. Dit heeft wel effect 8).

[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 08-03-2007 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:04
Bij mijn nieuwe PC heb ik Windows Vista Home Premium 32bit OEM versie gekocht. Echt omdat mijn leverancier mijn een verkeerde mobo heeft gegeven, en windows wél heeft geactiveerd, kan ik dan nu windows wel weer activeren als ik mijn PC wil formatteren? Inmiddels heb ik wel een nieuw mobo, en vista geactiveerd, maar volgens mij hebben de mensen van de computerwinkel gewoon naar Microsoft gebeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeeGee schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:42:
Bij mijn nieuwe PC heb ik Windows Vista Home Premium 32bit OEM versie gekocht. Echt omdat mijn leverancier mijn een verkeerde mobo heeft gegeven, en windows wél heeft geactiveerd, kan ik dan nu windows wel weer activeren als ik mijn PC wil formatteren? Inmiddels heb ik wel een nieuw mobo, en vista geactiveerd, maar volgens mij hebben de mensen van de computerwinkel gewoon naar Microsoft gebeld....
Dat kan jij dan later ook gewoon doen toch als het nodig blijkt te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
PWM schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:21:
[...]

Je weet dat er in het Add Gadgets venster onderin een link staat naar meer gadgets? ;)

Anyhow:

Dit is de CPU Multi-Meter (2 core nodig)

En de Battery

Deze is ook mooi :)

[afbeelding]
deze battery is nog mooier!!
http://gallery.live.com/l...3bb-9899-51814beaadbf&l=1

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
XTREEMRaGE schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:48:
nou vista business werkt tot nu toe perfect bij mij :D
Maar ik heb als gadget Feed Headlines, hoe kan ik de headlines die standaard al zijn ingevoerd verwijderen van de lijst? Ik heb liever alleen mijn eigen rss feeds en niet die van MS omdat dat ik die nie nodig heb ;)
In je favorieten van IE kan je ook je feeds beheren !

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmdJunk
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-08 09:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb een irritant probleem.

Ik heb net Windows Vista premium gehaald in de winkel de upgrade versie.
Ik draai zelf een legale Windows XP home versie.

Als ik de DvD erin doe en wil installeren, is hij bezig, dus ik heb nog geen menu en dan komt opeens de foutmelding: Er is een interne fout opgetreden bij het initialiseren van COM.

En dan kan ik alleen OK klikken en sluit hij zichzelf af de setup scherm.
Ik heb alle COM poorten verwijderd en zelfs in de BIOS alle com poorten uitgeschakkelt. Niks helpt :'(

iemand idee? Ik heb al gegoogled maar weinig nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:25

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Tranzy schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:17:
[...]

In je favorieten van IE kan je ook je feeds beheren !
tnx heeft geholpen ;D _/-\o_
Zo moeilijk en toch zo simpel :x

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niemand, want IE7 heeft niets met Vista te maken.
Verkeerde topic dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:51:
[...]

Nee niemand, want IE7 heeft niets met Vista te maken.
Verkeerde topic dus.
Niet helemaal mee eens. Als de functionaliteit van Vista compleet hetzelfde was als in XP had ik zo kunnen zeggen dat ik de optie er niet in kon vinden.
In Vista weet ik het niet zeker, het zou net zo goed niet persé een IE7 probleem kunnen zijn, aangezien ik nergens daarin een probleem kan vinden, tevens staan alle opties op default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk dit topic aub tot tips en ervaringen met Vista/Longhorn.

Let even op:

• Lees de Vista FAQ

• Beperk dit topic tot ervaringen, tips en trucs, en geruchten.

• Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic (deel 11) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag
Pure technische 'probleem vragen' worden vanaf nu verwijderd en je krijgt hier een waarschuwing voor.