Toen ik laatst m'n Bluray speler kocht bij de IT's had ik nog zo'n leuke discussie met die verkoper. Die wilde me een kabel aansmeren van 75 euro (met korting van 25 euro), doch toen ik zei dat ik me daarover zeer goed heb ingelezen en dat uit mijn onderzoek bleek dat een kabel van 10-15 euro even goed was, begon hij daar tegen in te gaan (beeldkwaliteit van zo'n dure kabel is echt beter etc etc etc, bij goedkope kabel zou ik spijt krijgen etc etc). Het was dat ik de Bluray speler al had betaald (maar nog vergeten was hdmi kabel te kopen), anders was ik ter plekke zonder Bluray speler weggegaan.
Mijn vermoeden dat verkopers niet weten waar ze over praten, of jou nooit adviseren wat het beste is mbt jouw wensen, maar enkel waar ze zelf beter van worden (commissie), werd hierdoor weer eens bevestigd.
Mijn vermoeden dat verkopers niet weten waar ze over praten, of jou nooit adviseren wat het beste is mbt jouw wensen, maar enkel waar ze zelf beter van worden (commissie), werd hierdoor weer eens bevestigd.