http://www.hardnet.nl/200...10-htc-vox-backlight-bug/Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 07:57:
Als ik heb op toetsenbord vergrendeling zet , dan blijft het beeldscherm zichtbaar , had al een paar keer de instelling veranderd maar blijft aan , wie weet wat de instellingen zijn ??
Verwijderd
Ik had de telefoon naar de fabrieksinstellingen gedaan, maar daarvoor deed hij het wel goed als ik hem op toetsen bord vergrendeling zette.!!!
Ik heb sinds 3 dagen ook (eindelijk) de HTC s710.
Al aardig wat aan het kloten geweest en het werkt allemaal soepel.
Nu wil ik alleen de HTCCustom tweak installeren maar dit lukt me dus niet.
In het bestand dat ik gedownload heb staan 2 *cab*.00* bestanden en 1 setup.xml.
De etup .xml kan ik openen maar dan krijg ik in IE gewoon de source van het xml document te zien. Wanneer ik de *cab*.00* bestanden probeer te openen dan krijg ik de melding "er is geen toepassing aan dit bestand gekoppeld".
Kan iemand me hiermee helpen?
Tevens andere vragen:
1: zijn er andere goede tweaks (wil graag de cpu iets hoger zetten en het data verkeer (gprs) kunnen monitoren)
2: waar kan ik goede (freeware) toepassingen en spellen vandaan halen?
In het bestand dat ik gedownload heb staan 2 *cab*.00* bestanden en 1 setup.xml.
De etup .xml kan ik openen maar dan krijg ik in IE gewoon de source van het xml document te zien. Wanneer ik de *cab*.00* bestanden probeer te openen dan krijg ik de melding "er is geen toepassing aan dit bestand gekoppeld".
Tevens andere vragen:
1: zijn er andere goede tweaks (wil graag de cpu iets hoger zetten en het data verkeer (gprs) kunnen monitoren)
Verwijderd
Probeer het bestand op je HTC te zetten via active sync en open het dan via de verkenner op je device.
duidelijk nog niet bekend met windows mobilesmoken schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:58:
Ik heb sinds 3 dagen ook (eindelijk) de HTC s710.
In het bestand dat ik gedownload heb staan 2 *.cab bestanden en 1 steup.xml.
De etup .xml kan ik openen maar dan krijg ik in IE gewoon de source van het xml document te zien. Wanneer ik de *.cab bestanden probeer te openen dan krijg ik de melding "er is geen toepassing aan dit bestand gekoppeld".
Tevens andere vragen:
het bestand HTCustom-v1-1.cab moet je op je telefoon zetten en dan op je telefoon openen.
dan installeerd hij het zooitje
overklokken kan ook maar gaat wel ten koste van je batterijduur.
http://www.modaco.com/Ove...850_finally_-t236446.html
is dezelfde cpu (OMAP850)
gprs monitor:
http://www.spbsoftwarehou...nitor/screenshots.html?nl
freeware zooi kan je zelf ook wel googlen neem ik aan
Owk, HTCustom-v1-1.cab ..... dat was makkelijk........bastv schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:11:
[...]
duidelijk nog niet bekend met windows mobilemaakt niet uit.
het bestand HTCustom-v1-1.cab moet je op je telefoon zetten en dan op je telefoon openen.
dan installeerd hij het zooitje
overklokken kan ook maar gaat wel ten koste van je batterijduur.
http://www.modaco.com/Ove...850_finally_-t236446.html
is dezelfde cpu (OMAP850)
gprs monitor:
http://www.spbsoftwarehou...nitor/screenshots.html?nl
freeware zooi kan je zelf ook wel googlen neem ik aan
Hij zegt dat het geinstalleerd is, maar nu kan ik er niets vna terug vinden?
IS dit een programma wat ik moet opstarten? ik zie ook niet ineens extra instellingen ?
edit:
Net nog een nieuw "home screem theme" prberen te installeren, en hier hetzelfde probleem.
Geinstalleerd, maar vindt het nergens terug. Ook niet in het menu instellingen, beginscherm.
Google Maps, Keyboard Lock en GPRS meter heb ik geinstalleerd en dat doet het allemaal wel....
Wat doe ik fout?
De theme's / tweaks worden overigens wél bij "programma's verwijderen" getoond.
[ Voor 19% gewijzigd door smoken op 19-06-2007 16:27 ]
Verwijderd
weet iemand waar ik een programma kan vinden dat mijn bluetooht autom. aanzet en autom. uitzet de dagen van de week dat ik wil.ik had zo iets om mijn p3300 en was(SKSchema 1.1.7 ) te koop http://pocketland.nl/
dank u
paul
dank u
paul
google is your friendVerwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:00:
weet iemand waar ik een programma kan vinden dat mijn bluetooht autom. aanzet en autom. uitzet de dagen van de week dat ik wil.ik had zo iets om mijn p3300 en was(SKSchema 1.1.7 ) te koop http://pocketland.nl/
dank u
paul
http://www.google.nl/sear...le+bluetooth+on+off&meta=
Vraagje; kun je met dit toestel navigeren mbv buetooth GPS muis en tegelijkertijd bellen met bluetooth Headset? Of kan het apparaat maar één bluetooth verbinding tegelijk aan?
"Who are you to wave your finger?"
Dat is geen enkel probleem. Ik heb dat al een paar keer gedaan (en ik heb toestel sinds vrijdag). Werkt allemaal prima652cc schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 00:00:
Vraagje; kun je met dit toestel navigeren mbv buetooth GPS muis en tegelijkertijd bellen met bluetooth Headset? Of kan het apparaat maar één bluetooth verbinding tegelijk aan?
mackie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:44:
....
Ik heb nu mijn Motorola H350 bluetooth headset gepaired en ingesteld als headset. Als ik nu een oproep binnen krijg gebeurd er niets kwa doorschakelen naar die headset o.i.d..
Iemand enig idee?
Kan je vertellen hoe je je headset aan de gang heb gekregenmattrob schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 08:21:
[...]
Dat is geen enkel probleem. Ik heb dat al een paar keer gedaan (en ik heb toestel sinds vrijdag). Werkt allemaal prima!
We can do it two ways: easy or really easy!
Mijn installatie loopt vast bij het selecteren van de stem. Heeft iemand anders dit ook gehad en hoe is het opgelost?
TomTom 5.2 met de S710
TomTom 5.2 met de S710
jantje.vlaam schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:20:
Mijn installatie loopt vast bij het selecteren van de stem. Heeft iemand anders dit ook gehad en hoe is het opgelost?
TomTom 5.2 met de S710
bastv schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:33:
dit had ik ook ja.
is simpel op te lossen door dit bestand http://rapidshare.com/files/37119856/CurrentMap.zip.html
in de map "mijn documenten\tomtom" op je telefoon en op je microsd kaart te zetten.
opgelost!bugje van tomtom denk ik
Verwijderd
Hallo, weet iemand waar ik voor de S710 een goede wekkerfunctie kan downloaden?
En hoe ik mijn TomTom One (oude editie) via Bluetooth kan laten communiceren. Hij zegt namelijk dat mijn S710 niet over de juiste bluetooth instellingen beschikt (??)
En hoe ik mijn TomTom One (oude editie) via Bluetooth kan laten communiceren. Hij zegt namelijk dat mijn S710 niet over de juiste bluetooth instellingen beschikt (??)
vraag 1.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:17:
Hallo, weet iemand waar ik voor de S710 een goede wekkerfunctie kan downloaden?
waarom niet de standaard die erop zit?
start -> instellingen -> klok en alarminstellingen -> wekker
vraag2.
heb je bluetooth zichtbaar aan staan? (staat standaard uit)
kan je instellen bij bluetooth instellingen -> bluetooth -> menu -> zichtbaarheid inschakelen.
kan ook zijn dat je een com poort moet instellen... dat staat wel in de manuel.
probeer je telefoon eens met tomtom te pairen en niet andersom
Verwijderd
Omdat die niet makkelijk vindbaar is (wtf: een wekker die je alleen elke dag of elke werkdag kan instellen? Waarom niet gewoon voor 1 keer? Waarom staat dat helemaal bij instellingen?)bastv schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:35:
[...]
vraag 1.
waarom niet de standaard die erop zit?
start -> instellingen -> klok en alarminstellingen -> wekker
vraag2.
heb je bluetooth zichtbaar aan staan? (staat standaard uit)
kan je instellen bij bluetooth instellingen -> bluetooth -> menu -> zichtbaarheid inschakelen.
kan ook zijn dat je een com poort moet instellen... dat staat wel in de manuel.
probeer je telefoon eens met tomtom te pairen en niet andersom
Maar wel fijn dat je even de moeite neemt om mn vragen te beantwoorden!!
Weet je nog een goede site voor software voor deze mobile 6?
uhm http://www.smartphone-freeware.com ?Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:52:
[...]
Omdat die niet makkelijk vindbaar is (wtf: een wekker die je alleen elke dag of elke werkdag kan instellen? Waarom niet gewoon voor 1 keer? Waarom staat dat helemaal bij instellingen?)
Maar wel fijn dat je even de moeite neemt om mn vragen te beantwoorden!!![]()
Weet je nog een goede site voor software voor deze mobile 6?
alarm alternatief: http://www.modaco.com/Smartphone_Alarm-t227161.html
met een leuke skin is dit een goed programma
nog meer
http://www.smartphone-freeware.com/s.php?querywords=alarm
de 2e niet gebruiken (beta expires)
[ Voor 8% gewijzigd door bastv op 20-06-2007 17:01 ]
Geweldig topic, ben sinds een paar weken ook in het bezit van de HTC S710. Alleen heb ik nu een klein probleempje. Ik krijg windows update niet aan de praat.
Wanneer ik op Check Now druk krijg ik de volgende melding "Connection to update server was not available. Check your data connections settings and ensure the device date and time are correct."
Datum en tijd staan goed, ook heb ik het via Active Sync en WiFi geprobeerd. Maar bij beide hetzelfde resultaat.
Iemand een idee?
Wanneer ik op Check Now druk krijg ik de volgende melding "Connection to update server was not available. Check your data connections settings and ensure the device date and time are correct."
Datum en tijd staan goed, ook heb ik het via Active Sync en WiFi geprobeerd. Maar bij beide hetzelfde resultaat.
Iemand een idee?
Ik heb precies hetzelfde. GPRS instellingen staan goed (kan er mee internetten), WiFi staat goed (kan er mee internetten)...cyberde schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:52:
Geweldig topic, ben sinds een paar weken ook in het bezit van de HTC S710. Alleen heb ik nu een klein probleempje. Ik krijg windows update niet aan de praat.
Iemand een idee?
Heb hem nu 2 dagen en bevalt goed. TomTom 5.20 geinstalleerd, werkte meteen goed.
Mooi dan ben ik niet de enige, wel vreemd.Cavalera125 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:59:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. GPRS instellingen staan goed (kan er mee internetten), WiFi staat goed (kan er mee internetten)...
Heb hem nu 2 dagen en bevalt goed. TomTom 5.20 geinstalleerd, werkte meteen goed.
Ik ben ook van plan TomTom te installeren, maar nu vraag ik mij nog af; hoe lang gaat de accu mee als je navigeert met externe bluetooth gps adapter?
Verwijderd
Voor zover prima toestel
Het is mn eerste smartphone en moet nog ontdekken hoe alles werkt
Het enige vervelende is applicaties die je via taskmanager moet afsluiten zodat het geheugen niet volloopt en msn contacten die automatisch naar je contactlijst gekopieerd worden..
Het is mn eerste smartphone en moet nog ontdekken hoe alles werkt
Het enige vervelende is applicaties die je via taskmanager moet afsluiten zodat het geheugen niet volloopt en msn contacten die automatisch naar je contactlijst gekopieerd worden..
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 22:05 ]
Niet op een bijzondere manier, ging ook in 1 keer goed. Headset (Jabra) op 'instelmode' gezet, vervolgens naar bluetooth, nieuw apparaat zoeken, Jabra gevonden en aangeklikt, connectie code (0000 bij mij) en het was geregeld ....mackie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:03:
[...]
[...]
Kan je vertellen hoe je je headset aan de gang heb gekregen?
Mmm zo heb ik het idem dito bij die van mij gedaan, en toch werkt het nietmattrob schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:24:
[...]
Niet op een bijzondere manier, ging ook in 1 keer goed. Headset (Jabra) op 'instelmode' gezet, vervolgens naar bluetooth, nieuw apparaat zoeken, Jabra gevonden en aangeklikt, connectie code (0000 bij mij) en het was geregeld ....

Je hoeft verder geen profiel "hands-free" aan te maken of zo (bij mijn oude K700i schiet hij nml op profiel portable als ie de headset vind)?
We can do it two ways: easy or really easy!
Is het nou eigenlijk zo dat tomtom 6 nooit werkend te krijgen is op dit toestel of dat het slechts wachten op een nieuwe versie is.
Verwijderd
Beste forumgangers, ik heb de htc s710 nu 2 dagen en er zijn me een paar vragen opgekomen.
Ik hoop dat mensen hier misschien antwoord op weten.
- is het mogelijk om te internetten via de usbkabel? (van phone naar pc bedoel ik dan)
- ik heb een bluetooth access point, echter wanneer ik deze pair met mijn telefoon krijg ik bij "services" geen services te kiezen. En kan ook nergens instellingen vinden waarmee ik de telefoon richting het bluetooth apparaat kan sturen. Betekent dit dat deze twee niet compatible zijn met elkaar?
- kan deze telefoon alleen "aangepaste" websites laten zien, of ligt dit aan de browser?
mijn stiefpa heeft een qtek (schuifmodel, qwerty + touchscr) en deze liet pagina's zien zoals ze er ook op de computer uit zien.
- ik ben 1 maal aangemeld geweest op msn, maar nu staat mijn gehele contactenlijst van +- 100 contacten, tussen die in mijn telefoon. Hier heb ik echt totaal geen behoefte aan, is er dus een manier om dit te voorkomen? (en wellicht ongedaan te maken).
Ik hoop dat mensen hier misschien antwoord op weten.
- is het mogelijk om te internetten via de usbkabel? (van phone naar pc bedoel ik dan)
- ik heb een bluetooth access point, echter wanneer ik deze pair met mijn telefoon krijg ik bij "services" geen services te kiezen. En kan ook nergens instellingen vinden waarmee ik de telefoon richting het bluetooth apparaat kan sturen. Betekent dit dat deze twee niet compatible zijn met elkaar?
- kan deze telefoon alleen "aangepaste" websites laten zien, of ligt dit aan de browser?
mijn stiefpa heeft een qtek (schuifmodel, qwerty + touchscr) en deze liet pagina's zien zoals ze er ook op de computer uit zien.
- ik ben 1 maal aangemeld geweest op msn, maar nu staat mijn gehele contactenlijst van +- 100 contacten, tussen die in mijn telefoon. Hier heb ik echt totaal geen behoefte aan, is er dus een manier om dit te voorkomen? (en wellicht ongedaan te maken).
Met pocketIE krijg ik op deze telefoon gewoon de 'normale' website te zien voor zover alles goed gerenderd wordt...Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 03:52:
Bekend probleem.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 03:52:
In 1 van de eerste bladen van dit topic had iemand een workaround. Ik dacht om telkens je windows live account te verwijderen als je MSN heb aangehad. Dan haalt die ook de contacten weer uit je telefoon.
Dat ontmoedigd het om je MSN aan te zetten

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Verwijderd
Ok, maar dat gebeurd dus iedere keer als ik msn gebruik... mooi is dat.
Waarom moeten ze toch altijd met van die rare fratsen komen, maak dan iniedergeval categoriën in de contactenlijst (contacten / windows live contacten etc.)
Maargoed te moeilijk kennelijk...
Iemand enig idee of internetten via de usbkabel mogelijk is?
Waarom moeten ze toch altijd met van die rare fratsen komen, maak dan iniedergeval categoriën in de contactenlijst (contacten / windows live contacten etc.)

Heb je het al wel geprobeerd?Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:42:
Ok, maar dat gebeurd dus iedere keer als ik msn gebruik... mooi is dat.
Waarom moeten ze toch altijd met van die rare fratsen komen, maak dan iniedergeval categoriën in de contactenlijst (contacten / windows live contacten etc.)![]()
Dit zit namelijk al jarenlang standaard in activesync. Ik heb hier net voor de zekerheid getest, en het werkt direct zonder specifieke dingen te hoeven instellen.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Verwijderd
Ik heb het geprobeerd, maar krijg de volgende melding:GAEvakYD schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:13:
[...]
Heb je het al wel geprobeerd?
Dit zit namelijk al jarenlang standaard in activesync. Ik heb hier net voor de zekerheid getest, en het werkt direct zonder specifieke dingen te hoeven instellen.
"Waarschuwing - De pagina die u zoekt, kan niet worden gevonden als gevolg van onbekende fout 0x80072f78"
En wanneer gprs is ingesteld pakt ie de gprs verbinding ipv de usbkabel.
Verwijderd
Heb reeds uitgevonden waarom!
>>Uncheck the Enable advanced network functionality to disable RNDIS and enable PPP<<
de advanced network functionality uitgezet en nu werkt het.
Echter is nu wel de aparte "lan-verbinding" naar de telefoon nu verdwenen. Weet niet precies wat nou het verschil in functionaliteit is van deze optie, naar ach.. het werkt!
>>Uncheck the Enable advanced network functionality to disable RNDIS and enable PPP<<
de advanced network functionality uitgezet en nu werkt het.
Echter is nu wel de aparte "lan-verbinding" naar de telefoon nu verdwenen. Weet niet precies wat nou het verschil in functionaliteit is van deze optie, naar ach.. het werkt!
@ Iedereen waar Windows Update niet werkt.. dit heeft HTC express gedaan, ze hebben nog niet besloten of ze updates hier via laten binnen stromen, of via ROM updates
[ Voor 45% gewijzigd door KennieNL op 21-06-2007 12:53 ]
Bron?KennieNL schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:53:
@ Iedereen waar Windows Update niet werkt.. dit heeft HTC express gedaan, ze hebben nog niet besloten of ze updates hier via laten binnen stromen, of via ROM updates
Volgens mij is het gewoon een bug want in een pre-release werkte het wel gewoon. En op andere WM6 toestellen van HTC (zoals de Toutch) werkt het wel.
Verwacht niet te veel van deze functie, Microsoft wil deze functie alleen gebruiken bij High-Priority updates. In geval van Windows Mobile zal dat denk ik niet zo snel gebeuren.
Komen er ook firmware updates uit voor dit toestel? Twijfel ene beetje tussen deze en de N73, maar bij de N73 zie je al best veel firmware(natuurlijk is die ook wat ouder). Hier zie ik er echter nog geen een.
Of gaat dit allemaal via windows update oid?
Ik heb een vraagje:
Ik hoor van verschillende mensen dat ze op msn gezeten hebben. Nu is mijn vraag of je de Windows Live Messenger ook kunt gebruiken (en dus msnen) als je via GPRS verbonden bent met internet. Dat zou namelijk ideaal zijn. Op mijn Nokia n73 met live messenger is het in nederland nog niet mogelijk omdat dit niet ondersteund wordt ofzo!
Verder zit ik te twijfelen tussen de volgende toestellen:
Jeroen
Ik hoor van verschillende mensen dat ze op msn gezeten hebben. Nu is mijn vraag of je de Windows Live Messenger ook kunt gebruiken (en dus msnen) als je via GPRS verbonden bent met internet. Dat zou namelijk ideaal zijn. Op mijn Nokia n73 met live messenger is het in nederland nog niet mogelijk omdat dit niet ondersteund wordt ofzo!
Verder zit ik te twijfelen tussen de volgende toestellen:
- HTC P3300 200Mhz GPS WIFI TOUCHSCREEN
- HTC S710 200Mhz / WIFI TOUCHSCREEN
- E-TEN X500+ 400Mhz GPS WIFI TOUCHSCREEN
Jeroen
De N73 is een mooi toestel. er zijn echter een paar nadelen:barzi schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 19:28:
Komen er ook firmware updates uit voor dit toestel? Twijfel ene beetje tussen deze en de N73, maar bij de N73 zie je al best veel firmware(natuurlijk is die ook wat ouder). Hier zie ik er echter nog geen een.
- Langzaam
- Heeft soms vastlopers, vreselijk irritant (voorbeeld: je opent je contacten en wilt bellen, alleen hij belt niet. Het is alleen mogelijk te bellen als het nummer ingetoetst wordt. De luidspreker doet het soms ook niet
- Certificaten van de software die te downloaden is zijn vaak al verlopen en is de software niet te gebruiken.
- Als je nou veel meer wilt weten moet jet maar ff mailen, bedoel dit is geen n73 topic
Ja, MSN-en over GPRS dat kan gewoon. Geen enkel probleem en werkt perfectjeroen150586 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:18:
Ik heb een vraagje:
Verder zit ik te twijfelen tussen de volgende toestellen:Grtz,
- HTC P3300 200Mhz GPS WIFI TOUCHSCREEN
- HTC S710 200Mhz / WIFI TOUCHSCREEN
- E-TEN X500+ 400Mhz GPS WIFI TOUCHSCREEN
Jeroen

Daar heb je een punt. Het nadeel vind ik dat ik momenteel KPN heb en ik een 1 jarige verlenging wil. De HTC s710 krijg ik gratis en voor de P3300 moet ik 200 + euro betalen. Beetje veel!mattrob schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:22:
[...]
Ja, MSN-en over GPRS dat kan gewoon. Geen enkel probleem en werkt perfect! Inzake je keuze, de HTC S710 heeft GEEN touchscreen, het is een echte smartphone
!
Ik zat eraan te denken om van KPN (HI) -> Vodafone te gaan. Dan kost de P3300 me 129 euro. Ik wil of bij KPN (HI) of Vodafone onbeperkt internetten alleen heeft Vodafone een datalimiet van 50Mb. Aangezien ik op mijn N73 na 2 maanden al op 200 MB zit (veel radio streamen van internet etc. http://www.tunin.fm wel geinig 130+ zenders!!!!)
Tja, ik heb geen ervaring met de P3300, maar heb momenteel ongeveer een week de S710 en ik ben er compleet verslaafd aan. Hij werkt echt TOP en ik heb er geen moment spijt van gehad tot op heden. Ik had voorheen de Imate SPL, en die had wat kleine nadelen. Ik twijfelde tussen S710 en Nokia N95, maar ben er nu van overtuigd dat ik de juiste keus heb gemaaktjeroen150586 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:27:
[...]
Daar heb je een punt. Het nadeel vind ik dat ik momenteel KPN heb en ik een 1 jarige verlenging wil. De HTC s710 krijg ik gratis en voor de P3300 moet ik 200 + euro betalen. Beetje veel!
Ik zat eraan te denken om van KPN (HI) -> Vodafone te gaan. Dan kost de P3300 me 129 euro. Ik wil of bij KPN (HI) of Vodafone onbeperkt internetten alleen heeft Vodafone een datalimiet van 50Mb. Aangezien ik op mijn N73 na 2 maanden al op 200 MB zit (veel radio streamen van internet etc. http://www.tunin.fm wel geinig 130+ zenders!!!!)
Vraagje:
Ik ben aan het proberen TT6 op het apparaat te installeren.
Heb op verschillende plekken gelezen dat dit toch zou moeten lukken.
Maar wanneer ik de install gesatrt heb en geselecteerd heb dat hij het op de geheugenkaart moet installeren krijg ik na een tijdje een melding dat de *.cab file niet geinstalleerd kan worden.
Iemand enig idee hoe dit kan?
2 mogelijke oplossingen waarvan ik niet weet hoe/wat:
1: kan het zijn dat ik het toestel moet "unlocken"? het is een originele HTC dus niet van een telecom aanbieder.
2: kan het zijn dat ik het via een emulator eerst op mijn pc moet installeren en dan de gegevens naar de SD card moet kopieren? Zo ja; waar vind ik zo'n emulator??
Ondertussen heb ik hem geunlocked middels een supergaaf stukje freeware van Microsoft!
te vinden op: http://www.microsoft.com/...fee6ea517a&DisplayLang=en
Het gedownloade installeren op je pc, device connecten via activesync en dan kun je aan de slag.
Na een seconde of 30 krijg je de instellingen van je device in het rechterscherm en in het linkersscherm kun je de instellingen van je keuze zetten en vervolgens uploaden naar je device.
SUC7!
Ik ben aan het proberen TT6 op het apparaat te installeren.
Heb op verschillende plekken gelezen dat dit toch zou moeten lukken.
Maar wanneer ik de install gesatrt heb en geselecteerd heb dat hij het op de geheugenkaart moet installeren krijg ik na een tijdje een melding dat de *.cab file niet geinstalleerd kan worden.
Iemand enig idee hoe dit kan?
2 mogelijke oplossingen waarvan ik niet weet hoe/wat:
1: kan het zijn dat ik het toestel moet "unlocken"? het is een originele HTC dus niet van een telecom aanbieder.
2: kan het zijn dat ik het via een emulator eerst op mijn pc moet installeren en dan de gegevens naar de SD card moet kopieren? Zo ja; waar vind ik zo'n emulator??
Ondertussen heb ik hem geunlocked middels een supergaaf stukje freeware van Microsoft!
te vinden op: http://www.microsoft.com/...fee6ea517a&DisplayLang=en
Het gedownloade installeren op je pc, device connecten via activesync en dan kun je aan de slag.
Na een seconde of 30 krijg je de instellingen van je device in het rechterscherm en in het linkersscherm kun je de instellingen van je keuze zetten en vervolgens uploaden naar je device.
SUC7!
[ Voor 26% gewijzigd door smoken op 22-06-2007 10:51 ]
Alleen jammer dat telco's geen VOIP over hun mobiele internetverbindingen toestaan..
wifiSypher schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:49:
Alleen jammer dat telco's geen VOIP over hun mobiele internetverbindingen toestaan..
Verwijderd
Hallo
Vraagje als ik in agens een nieuw afspraak maak kan ik op de computer 1 dag 2 dag 3dag enzz .. instellen maar op de s710 1 dag 1 week is dit op te lossen want ik wek graag met 3 dagen en dan als i syncroniseer met de computer weet de s710 niet wat die moet doen
paul
Vraagje als ik in agens een nieuw afspraak maak kan ik op de computer 1 dag 2 dag 3dag enzz .. instellen maar op de s710 1 dag 1 week is dit op te lossen want ik wek graag met 3 dagen en dan als i syncroniseer met de computer weet de s710 niet wat die moet doen
paul
Verwijderd
Foutje moet AGENDA ZIJN
Vraagje als ik in AGENDA een nieuw afspraak maak kan ik op de computer 1 dag 2 dag 3dag enzz .. instellen maar op de s710 1 dag 1 week is dit op te lossen want ik wek graag met 3 dagen en dan als i syncroniseer met de computer weet de s710 niet wat die moet doen
paul
Vraagje als ik in AGENDA een nieuw afspraak maak kan ik op de computer 1 dag 2 dag 3dag enzz .. instellen maar op de s710 1 dag 1 week is dit op te lossen want ik wek graag met 3 dagen en dan als i syncroniseer met de computer weet de s710 niet wat die moet doen
paul
iek jauw niet god snappn
waat jij noe presies bedoeld?
waat jij noe presies bedoeld?
Verwijderd
Bedoel dat men op de 710 in agend alleen maar herinnering 1 dag od 1 week en in outlook op de pc men kan aanduiden 1 dag 2 dag 3 dag enz..
heb liever op de twee 3 dagen
paul
heb liever op de twee 3 dagen
paul
@ bellefontaine: Kun je je zinnen misschien ook volluit uittypen? En dus even controlleren voordat je je vraag post. Dit leest namelijk zeer irritant. En op deze manier krijg ik nou niet echt de zin om me in jou probleem te verdiepen en je vraag dus misschien te beantwoorden.
Een vriend heeft gisteren de S710 gehaald en vond het wle een mooi toestel.
Alleen als je op messaging drukt(voor sms) dat deed het best wel lang voordat ie het zeg maar opende.
Is dit bij iedereen zo? Hij heeft wel al zijhn msn contacten in zijn contactenlijst(door msn, gebeurt auto). Word ie daar trager van? En heeft iemand al een oplossing hoe je dit kan voorkomen?
Alleen als je op messaging drukt(voor sms) dat deed het best wel lang voordat ie het zeg maar opende.
Is dit bij iedereen zo? Hij heeft wel al zijhn msn contacten in zijn contactenlijst(door msn, gebeurt auto). Word ie daar trager van? En heeft iemand al een oplossing hoe je dit kan voorkomen?
Verwijderd
2 vraagjes
1. hoe krijg ik 'm op 240mhz? Mobile Registry Editor .. en dan?
2. ik gebruik gmail. in mijn inbox staan 10 berichten, in mijn 'all mail' veel meer. Als ik sync gaat de S710 alle berichten binnen alleen. Deze staan nu op de S710 allemaal in de inbox als unreaded. Hoe verplaats ik al deze berichten naar deleted items?
1. hoe krijg ik 'm op 240mhz? Mobile Registry Editor .. en dan?
2. ik gebruik gmail. in mijn inbox staan 10 berichten, in mijn 'all mail' veel meer. Als ik sync gaat de S710 alle berichten binnen alleen. Deze staan nu op de S710 allemaal in de inbox als unreaded. Hoe verplaats ik al deze berichten naar deleted items?
Ik weet niet of iemand hierin geïnteresseerd is (maar nu is het toch te laat), even een review van mij. Ik heb de S710 nu een week, na ernstig te hebben getwijfeld tussen deze en de Nokia N95.
Voor mij was het erg belangrijk dat er een echt toetsenbord op zit, ik wilde per se geen touch-screen. Voor zowel de snelle korte berichten, als voor het intikken van een telefoon-nummer. En het uitschuifbaar toetsenbord leek me ideaal voor langere berichten (moet veel reizen voor werk). Ik heb voorheen de Qtek 8310, Imate SP5 en Imate SPL gehad. Daarvan was ik met name erg positief over de SP5, de SPL vond ik veel mooier maar had slecht bereik binnenshuis en ik had veel problemen in het buitenland ermee (itt SP5).
Het eerste wat opvalt bij de S710 is het heldere beeldscherm en het gewicht. Hij is een stuk zwaarder dan de SPL (en uiteraard dikker, maar vond ik minder probleem). Hij is wel korter dan de SPL, terwijl het scherm net iets groter is. Ideaal dus. Als eerste binnenshuis het bereik getest (ik hoorde dat WM vaker slechter bereik heeft dan bv Nokia) en dat was perfect ! Dat was voor mij superbelangrijk, dus hiermee was ik erg blij
! Vervolgens beetje aan de slag met instellingen. WM6 werkt intuitief makkelijk (als je WM5 gewend bent). Ging allemaal prima, behalve instellingen van werk-email via Exchange server. Ik dacht dat het niet lukte, maar werkt sinds die 1e avond als een speer. Nooit vastlopers (die ik met WM5 wel zo nu en dan had).
Instellingen met Wifi gaat ook prima (op huis-netwerk). Voor mij overigens niet echt belangrijk, ik laat hem altijd op GPRS staan (met push-email), werkgever betaalt rekening. Daarna gmail ingesteld (superhandig, je geeft email adres op en hij zoekt bijbehorende instellingen). Was erg snel geregeld. Daarna Windows Live. Ik had al gezien dat je contactpersonen allemaal gekopieerd gaan worden, dus heb ik nog niet gedaan. Wel email (hotmail) daarmee ingesteld.
Internet explorer werkt perfect. Mooi nieuw, tov WM5. Verder werkt het voor mijn gevoel allemaal prima wb snelheid. Niet overdreven snel of zo, maar prima acceptabel voor mij. Dus ook daar erg tevreden over. Ik had wel problemen met de batterij, die was snel leeg (einde van de dag haalde ik met moeite). Bleek door het probleem met backlight te komen. Na aanpassing in registry is backlight nu na 30sec uit en batterijduur is zeker twee keer zo lang als mijn SPL (daar werkte dat wel, maar haalde ik eind van de dag wel, maar veel verder niet). Overigens doe ik hem gewoon welke elke avond in oplader.
Camera nog niet veel gebruikt (vind ik iets minder belangrijk), maar de foto's die ik gemaakt hebt waren prachtig. Ik vind ze mooier dan op de SPL (al is dat ook 2megapixel). Verder TT 5.2 erop, werkt ook prima met BT GPS. En verder ook Jabra headset makkelijk geïnstalleerd en werkt ook perfect op de BT carkit in de auto.
Afgelopen week 3 dagen in Londen geweest. Ging perfect, na landing had ik heel snel bereik (met SPL duurde dat tergend lang .....) en alles werkte perfect in de UK. Toetsenbord werkt ook prima, is wel even wennen maar ik ben er nu erg tevreden over.
Conclusie van mij:
+ bereik erg goed
+ WM6.0 (waaronder IE, synchronisatie, etc) en hij loopt NOOIT vast (tenminste bij mij nog niet in deze week)
+ scherm helderheid
+ snelheid is prima
- geen rood lampje bij nieuwe email (dat mis ik wel een beetje ...... maar ik ben dan ook email verslaafd ...)
- T9 (hier genaamd XT9) werkt intuitief nog niet zo makkelijk als in WM5, daar heb ik nog steeds een beetje last van (hij gaat al woorden bedenken voor je, maar als dat een langer woord is dan je wilde, dan maakt hij het toch al gelijk helemaal af voor je ... beetje moeilijk uit te leggen hier, maar ik denk dat het questie van wennen is)
- gewicht (maar ik vind het totaal geen probleem meer, hij is gewoon lekker klein en compact)
- geen UMTS / 3G
Voor mij ideale telefoon, ik ben er superblij mee en ik weet zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt !
Voor mij was het erg belangrijk dat er een echt toetsenbord op zit, ik wilde per se geen touch-screen. Voor zowel de snelle korte berichten, als voor het intikken van een telefoon-nummer. En het uitschuifbaar toetsenbord leek me ideaal voor langere berichten (moet veel reizen voor werk). Ik heb voorheen de Qtek 8310, Imate SP5 en Imate SPL gehad. Daarvan was ik met name erg positief over de SP5, de SPL vond ik veel mooier maar had slecht bereik binnenshuis en ik had veel problemen in het buitenland ermee (itt SP5).
Het eerste wat opvalt bij de S710 is het heldere beeldscherm en het gewicht. Hij is een stuk zwaarder dan de SPL (en uiteraard dikker, maar vond ik minder probleem). Hij is wel korter dan de SPL, terwijl het scherm net iets groter is. Ideaal dus. Als eerste binnenshuis het bereik getest (ik hoorde dat WM vaker slechter bereik heeft dan bv Nokia) en dat was perfect ! Dat was voor mij superbelangrijk, dus hiermee was ik erg blij
Instellingen met Wifi gaat ook prima (op huis-netwerk). Voor mij overigens niet echt belangrijk, ik laat hem altijd op GPRS staan (met push-email), werkgever betaalt rekening. Daarna gmail ingesteld (superhandig, je geeft email adres op en hij zoekt bijbehorende instellingen). Was erg snel geregeld. Daarna Windows Live. Ik had al gezien dat je contactpersonen allemaal gekopieerd gaan worden, dus heb ik nog niet gedaan. Wel email (hotmail) daarmee ingesteld.
Internet explorer werkt perfect. Mooi nieuw, tov WM5. Verder werkt het voor mijn gevoel allemaal prima wb snelheid. Niet overdreven snel of zo, maar prima acceptabel voor mij. Dus ook daar erg tevreden over. Ik had wel problemen met de batterij, die was snel leeg (einde van de dag haalde ik met moeite). Bleek door het probleem met backlight te komen. Na aanpassing in registry is backlight nu na 30sec uit en batterijduur is zeker twee keer zo lang als mijn SPL (daar werkte dat wel, maar haalde ik eind van de dag wel, maar veel verder niet). Overigens doe ik hem gewoon welke elke avond in oplader.
Camera nog niet veel gebruikt (vind ik iets minder belangrijk), maar de foto's die ik gemaakt hebt waren prachtig. Ik vind ze mooier dan op de SPL (al is dat ook 2megapixel). Verder TT 5.2 erop, werkt ook prima met BT GPS. En verder ook Jabra headset makkelijk geïnstalleerd en werkt ook perfect op de BT carkit in de auto.
Afgelopen week 3 dagen in Londen geweest. Ging perfect, na landing had ik heel snel bereik (met SPL duurde dat tergend lang .....) en alles werkte perfect in de UK. Toetsenbord werkt ook prima, is wel even wennen maar ik ben er nu erg tevreden over.
Conclusie van mij:
+ bereik erg goed
+ WM6.0 (waaronder IE, synchronisatie, etc) en hij loopt NOOIT vast (tenminste bij mij nog niet in deze week)
+ scherm helderheid
+ snelheid is prima
- geen rood lampje bij nieuwe email (dat mis ik wel een beetje ...... maar ik ben dan ook email verslaafd ...)
- T9 (hier genaamd XT9) werkt intuitief nog niet zo makkelijk als in WM5, daar heb ik nog steeds een beetje last van (hij gaat al woorden bedenken voor je, maar als dat een langer woord is dan je wilde, dan maakt hij het toch al gelijk helemaal af voor je ... beetje moeilijk uit te leggen hier, maar ik denk dat het questie van wennen is)
- gewicht (maar ik vind het totaal geen probleem meer, hij is gewoon lekker klein en compact)
- geen UMTS / 3G
Voor mij ideale telefoon, ik ben er superblij mee en ik weet zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt !
Verwijderd
Als je dat nu nog niet gevonden hebt, dan waarschijnlijk niet e...Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:41:
Zit er ook een berichten teller op??
Heb de HTC nu net paar dagen binnnen, echt een prachtding! Vindt wel erg irritant dat automatisch de msn contacten gesynchronised worden (waar ik hier al meer klachten over gezien heb). Ik kan nog niet echt veel sites vinden met applicaties voor WM6, maar dat wordt vast nog wel meer.
Zou het mogelijk zijn om Age Of Empires 2 (Pocket PC versie) te kunnen krijgen op mijn telefoon, of is er ook een versie beschikbaar voor WM6. Heb al wat afgezocht, maar helaas nog niets kunnen vinden tot nu toe.
Groet,
Mark
Zou het mogelijk zijn om Age Of Empires 2 (Pocket PC versie) te kunnen krijgen op mijn telefoon, of is er ook een versie beschikbaar voor WM6. Heb al wat afgezocht, maar helaas nog niets kunnen vinden tot nu toe.
Groet,
Mark
Gebruik dan de webmessenger, iets minder funct. maar dan wordt die lijst waarschijnlijk niet gesynchroniseerd.
Verwijderd
Hallo,
Voor de vraag over de blokering is heel simpel,
Ga bij je instellingen naar beveiliging.
Daar kan je aangeven na hoeveel tijd hij op blokering moet springen.
Je deblokeert hem door middel van een pincode.
Voor de vraag over de blokering is heel simpel,
Ga bij je instellingen naar beveiliging.
Daar kan je aangeven na hoeveel tijd hij op blokering moet springen.
Je deblokeert hem door middel van een pincode.
Verwijderd
Ik zit met een probleem, ik heb een enkele keer msn gebruikt om te kijken of het werkte.
Het werkte, en de lijst werd gesynced, waardoor alle msn contacten in mn tel. boek kwamen.
Vervolgens heb ik die er allemaal uitgedonderd, en opnieuw met msn geconnect, alleen toen had ik geen contacten meer. En wanneer ik probeer te synchroniseren via windows live krijg ik een synchronisatiefout.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Heb al geprobeerd om de account te verwijderen en opnieuw in te stellen. niks werkt.
HELP!
Het werkte, en de lijst werd gesynced, waardoor alle msn contacten in mn tel. boek kwamen.
Vervolgens heb ik die er allemaal uitgedonderd, en opnieuw met msn geconnect, alleen toen had ik geen contacten meer. En wanneer ik probeer te synchroniseren via windows live krijg ik een synchronisatiefout.
Heb al geprobeerd om de account te verwijderen en opnieuw in te stellen. niks werkt.
HELP!
Dit probeerde ik dus ook met enkele contacten, blijkt dat hij de contacten dan helemaal van je account haalt, aangezien ik op msn op computer die contacten ook kwijt was toen ik inlogde.Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:26:
Ik zit met een probleem, ik heb een enkele keer msn gebruikt om te kijken of het werkte.
HELP!
tippie voor mensen die een htc hebben gekocht waar geen tasje bij zat: HTC mailen en vragen om deze "pouch" aangezien deze wel op de doos staat en in de boekjes staat.
ik zou er een opgestuurd krijgen voor nix, dus ben nog on blijde afwachting.
Even een kort vraagje. Ik gebruik thuis de wifi op de S710, nu heb ik echter verbinding maar wordt toch gprs gebruikt om een internet pagina op te halen. Gisteren pakte hij wel gewoon de wifi verbinding, er is nu wel gewoon verbinding (is te pingen vanaf laptop). Iemand enig idee of dit in te stellen is?
Verwijderd
Ik kan wel mms versturen , maar als ik een mms krijg zie ik niks , heb dan wel wat ontvangen maar zie dan wit beeld, wat moet ik veranderen??
Verwijderd
Kun je me vertellen hoe je TomTom 5.2 hebt geinstalleerd op de S710?
Heb Tomtom 6 gekocht en al meerdere malen gelezen dat ie moet werken maar tot noch toe draait ie niet.
Thanx!
@cavalera125: bij extra->opties in IE als verbinding werk instellen.
@saban564: je moet de MMS meestal nog wel ff downloaden. menu->downloaden volgens mij.
@saban564: je moet de MMS meestal nog wel ff downloaden. menu->downloaden volgens mij.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Verwijderd
[/quote]
Er loopt dan een groene balkje vol en dan is het beeld wit , meer zie ik niet
[/quote]
Er loopt dan een groene balkje vol en dan is het beeld wit , meer zie ik niet
Is er nog een alternatief voor CorePlayer voor het afspelen van een Divx? Ik speel op deze telefoon late night shows af gedownload van usenet/torrent (letterman, obrien, colbert, etc), met een bronresolutie van meestal 512 tot 640 x 352 tot 480 ongeveer. Verschilt per cap. Ik heb ze niet omgezet naar 320x240 simpelweg omdat dat onhandig is. Werkt opzich goed, maar beeld en geluid loopt iets async en na een tijdje haalt het zich weer bij, dan gaat het weer langzaam async lopen. Zal ongetwijfeld door het decoden en scalen komen.
Maar voordat ik ga beginnen aan het resizen en opnieuw encoderen wil ik wel eens een andere player proberen. Maar ik kan geen alternatief vinden. Enkel CorePlayer (http://www.coreplayer.com/) lijkt divx te kunnen afspelen (avi container). Andere software doet enkel WMV en mpg (win mediaplayer, Conduits Pocket Player), of werkt niet op wm5/6 (sompy), of bestaat niet meer? (pocket mvp, en betaplayer/tcpmp is dus coreplayer geworden). Divx Player Mobile wilde niet werken wegens expiration, en de datum naar ergens in mei zetten (volgens workaround) zie ik niet echt zitten
)
Iemand nog opties?
Maar voordat ik ga beginnen aan het resizen en opnieuw encoderen wil ik wel eens een andere player proberen. Maar ik kan geen alternatief vinden. Enkel CorePlayer (http://www.coreplayer.com/) lijkt divx te kunnen afspelen (avi container). Andere software doet enkel WMV en mpg (win mediaplayer, Conduits Pocket Player), of werkt niet op wm5/6 (sompy), of bestaat niet meer? (pocket mvp, en betaplayer/tcpmp is dus coreplayer geworden). Divx Player Mobile wilde niet werken wegens expiration, en de datum naar ergens in mei zetten (volgens workaround) zie ik niet echt zitten
Iemand nog opties?
Ik heb een probleem.
Mijn S710 start niet meer op.
Krijg het HTC screen (en dan trilt ie even) en daarna het windows mobile screen en vervolgens begint hjij weer opnieuw.... blijft in een loop.
Kan ik op de een of andere manier een reset doen waarbij hij terug springt naar standaard???
HELP!!!!
Mijn S710 start niet meer op.
Krijg het HTC screen (en dan trilt ie even) en daarna het windows mobile screen en vervolgens begint hjij weer opnieuw.... blijft in een loop.
Kan ik op de een of andere manier een reset doen waarbij hij terug springt naar standaard???
HELP!!!!
Verwijderd
hard reset. Staat in je manual. Anders Google.
mss even batterij eruit halen of SIM kaart en nog eens proberen.
Tja...fijn.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:10:
hard reset. Staat in je manual. Anders Google.
Hard reset staat in manual....in de manual staat dat ik opslag wissen moet doen.....
Maar dat kan niet als de telefoon niet opstart....
Al proberen op te starten zonder SIM, zonder Micro SD, helpt allemaal niet.
Ondertussen zit hij reeds 20 minuten in een "loop".
Dit is de oplossing:
Press and hold the two soft keys (the keys above 1 and 3) while switching on the device.
Keep them pressed until you see the black reset screen.
Press send to reset or any other key to cancel.
[ Voor 31% gewijzigd door smoken op 25-06-2007 14:21 ]
Ik heb sinds vorig jaar oktober een Qtek 9100.
Hij is echt supermakkelijk in gebruik, maar ik heb hem 2e hands gekocht. Opzich geen problemen mee.. Doosje was nog helemaal goed, en alles zat er origineel bij.
Nu zat ik is te kijken naar een nieuw toestel. En kwam ik uit op de HTC s710.
En wat mij opvalt is dat er geen touchscreen op zit, terwijl er wel Windows Mobile opzit.
Het lijkt mij een super mooi toestel, alleen vraag ik me af of ik dat touchscreen ga missen of niet.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Hij is echt supermakkelijk in gebruik, maar ik heb hem 2e hands gekocht. Opzich geen problemen mee.. Doosje was nog helemaal goed, en alles zat er origineel bij.
Nu zat ik is te kijken naar een nieuw toestel. En kwam ik uit op de HTC s710.
En wat mij opvalt is dat er geen touchscreen op zit, terwijl er wel Windows Mobile opzit.
Het lijkt mij een super mooi toestel, alleen vraag ik me af of ik dat touchscreen ga missen of niet.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Iemand er al achter hoe bij een inkomende oproep de beltoon uit kan zetten zonder het gesprek te negeren?
Je krijgt namelijk maar 2 opties, opnemen en negeren
Inderdaad, vind ik ook irritant. Ben er tot nu toe nog niet achter ... Vandaag deed wel 1 keer 'indrukken van geluid zachter zetten' het, maar de keren daarna dat ik het probeerde, werkte het niet ...siempie76 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:47:
Iemand er al achter hoe bij een inkomende oproep de beltoon uit kan zetten zonder het gesprek te negeren?
Is er eigenlijk een programma/tweak waarmee je het geluid harder kunt zetten? Vind het geluid via mijn oordoppen eigenlijk te zacht
Ka-tjing
ik vind het geluid van de speaker (interne) die je gebruikt als je hem tegen je oor houd wel een beetje zacht terwijl deze op volle vollume staat. meer mensen die dit zo ervaren?
iemand?barzi schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:33:
Een vriend heeft gisteren de S710 gehaald en vond het wle een mooi toestel.
Dat deed de truk! Bedankt!Pretorian_ schreef op zondag 24 juni 2007 @ 21:50:
@cavalera125: bij extra->opties in IE als verbinding werk instellen.
1. alleen als je berichten niet had geopend. verwacht geen nokia 6310 snelheid. Das bij geen enkele smartphone zo.
2. er is nog geen MSN oplossing voor zover hier bekend.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Verwijderd
staat bij niet op de doos of in de boekjes dat er een tasje bij zit?Zjemm schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:16:
tippie voor mensen die een htc hebben gekocht waar geen tasje bij zat: HTC mailen en vragen om deze "pouch" aangezien deze wel op de doos staat en in de boekjes staat.
mischien toch even proberen, htc mailen (.com?) en zeggen dat er geen tasje bij zat en je krijgt hem? netjes!
Ik heb Route66 Navigate 7 op mijn S710 geinstalleerd en dat functioneerd prima.
Alleen wanneer ik de tel. openschuif dan krijg ik geen volledig beeld. Aan de rechterkant komt een zwarte balk en mijn knoppen aan de onderzijde van het scherm komen te vervallen.
Doe ik iets verkeerd?
Of is deze versie niet compatibel?
Alleen wanneer ik de tel. openschuif dan krijg ik geen volledig beeld. Aan de rechterkant komt een zwarte balk en mijn knoppen aan de onderzijde van het scherm komen te vervallen.
Doe ik iets verkeerd?
Of is deze versie niet compatibel?
@Smoken; hier 'loopt' mijn mobiel ook, gewoon ff SD kaartje eruit trekke (werkt hier iig).
@Zjemm: waar staat dat van het tasje in je manual? * KennieNL ziet hier namelijk niets.. valt trouwens toch te proberen
@Zjemm: waar staat dat van het tasje in je manual? * KennieNL ziet hier namelijk niets.. valt trouwens toch te proberen
Verwijderd
Ik heb een thema gedownload maar het is dan een HME bestand , hoe kan/moet ik die omzetten??
TX voor de reply.KennieNL schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:11:
@Smoken; hier 'loopt' mijn mobiel ook, gewoon ff SD kaartje eruit trekke (werkt hier iig).
Bij mij lag het niet aan het SD kaartje.
Heb een hele harde reset moeten doen :-)
Wel weer een schone tel nu.....
op de doos staat wat er in de doos zou moeten zitten. in het boekje staat ook wat er allemaal bij hoort te zitten.
als je op de htc.com site (europa) een support form invult maak je als het ware een case aan.
je moet je emei nummer + type phone+ adress gegevens meesturen.
uitleggen dat je geen "pouch" erbij hebt gehad en dat de winkel hier ook niets van weet.
ik heb als reactie gehad dat dit een bekend probleem is en dat ze me er zsm een op zouden sturen.
als je op de htc.com site (europa) een support form invult maak je als het ware een case aan.
uitleggen dat je geen "pouch" erbij hebt gehad en dat de winkel hier ook niets van weet.
ik heb als reactie gehad dat dit een bekend probleem is en dat ze me er zsm een op zouden sturen.
Op mijn doos staat nergens wat op over een "pouch" en in het boekje staat bij accesoires ook er niks over. Ik heb mijn HTC met een HI abo, denk dat daar de pouch gewoon niet bij hoort dan?Zjemm schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:22:
op de doos staat wat er in de doos zou moeten zitten. in het boekje staat ook wat er allemaal bij hoort te zitten.
Ja ik vind het ook een beetje zacht, is wel even wennen.Zjemm schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:02:
ik vind het geluid van de speaker (interne) die je gebruikt als je hem tegen je oor houd wel een beetje zacht terwijl deze op volle vollume staat. meer mensen die dit zo ervaren?
Vandaag me eerste kras op het display
Stomme broekzak met stomme drukker
Verwijderd
er staat in het boekje wel iets over die pouch ja, denk maar even een mailtje sturen =P
ik kan alleen geen e-mail vinden op htc.com.
ik kan alleen geen e-mail vinden op htc.com.
Slecht nieuws uit brabant, vanacht is er ingebroken in ons huis en zijn er twee laptops en mijn hagelnieuwe HTC S710 gestolen (en nog wat andere zaken zoals portemonaies).
Het Serienummer is HT720FZ02722
Als iemand die ziet via Marktplaats of ergens anders, dan snel de politie bellen.
De ironie is dat vandaag de autohouder afgeleverd is.
Het Serienummer is HT720FZ02722
Als iemand die ziet via Marktplaats of ergens anders, dan snel de politie bellen.
De ironie is dat vandaag de autohouder afgeleverd is.
Ik heb van de htc site mijn instellingen gedownload voor internet en mms van kpn/hi maar mijn internet doet het dus niet op mijn htc als ik naar een site ga vraagt hij op gebruikersnaam en wachtwoord. Is dit nodig of gaat het ergens fout?
ik heb deze instellingen gedaan
http://www.robertwebbe.nl/WM6SP-NL-KPN.htm
ook de instellingen van de htc site zelf geprobeerd
Tevens is mijn gprs en mms geactiveerd. Alleen werkt het niet alleen als ik hem verbind met mijn computer via usb
ik heb deze instellingen gedaan
http://www.robertwebbe.nl/WM6SP-NL-KPN.htm
ook de instellingen van de htc site zelf geprobeerd
Tevens is mijn gprs en mms geactiveerd. Alleen werkt het niet alleen als ik hem verbind met mijn computer via usb
[ Voor 37% gewijzigd door Th@_M@ster op 28-06-2007 16:39 ]
Ka-tjing
Verwijderd
Ik heb een thema gedownload maar het is dan een HME bestand ,wie weet hoe ik die kan omzetten??
Welke doos heb jij dan? Ik heb hem vandaag ontvangen in een zwarte doos met opdruk HTC S710 PRO, maar ik kan geen tasje op de doos vinden... Ook in de handleiding staat deze niet genoemd.Zjemm schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:16:
[ Voor 4% gewijzigd door Gé Brander op 27-06-2007 00:23 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Verwijderd
Ik had dus ook zo'n mooie htc willen ontvangen maar helaas was ik opgelicht door ene "xxxx" 258 euro weggegooit geld
.
Ik bleek te voorbarig te zijn en ik heb weer contact met hem
Ik bleek te voorbarig te zijn en ik heb weer contact met hem
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 23:50 ]
Tjah, sorry hoor...Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 00:40:
Ik had dus ook zo'n mooie htc willen ontvangen maar helaas was ik opgelicht door iemand; 258 euro weggegooit geld![]()
![]()
.
[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 28-06-2007 15:23 ]
Verwijderd
dan hebben ze dat waarschijnlijk later veranderd, want ik zie nergens een tasje afgebeeld staanZjemm schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:16:
dan moet diegene nog 100 euro erbij doen om een s710 te kopen....Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 00:40:
Ik had dus ook zo'n mooie htc willen ontvangen maar helaas was ik opgelicht door ene iemand 258 euro weggegooit geld![]()
![]()
.
gaan er geen belletjes rinkelen als je hem voor 100 euro goekoper kan krijgen bij een particulier?
258 is gewoon niet mogelijk (op een legale menier)
Verwijderd
Dit merkte ik dus ook, enkel wat later dan jij waarschijnlijk.Retpics schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:08:
[...]
Dit probeerde ik dus ook met enkele contacten, blijkt dat hij de contacten dan helemaal van je account haalt, aangezien ik op msn op computer die contacten ook kwijt was toen ik inlogde.
Ik kwam tot de conclusie dat ik AL mijn contacten had weggegooid, mijn msnlijst was leeg

HEERRRRLIJK die fratsen van microsoft.
Ik heb ondertussen een fantastisch alternatief gevonden, FRING is ook te gebruiken als messenger.
Zonder synchronisatie wel te verstaan!
Nog een vraagje om het af te leren:
Heeft iemand ook last van het volgende?
Msn inloggen werkt goed, contacten worden gedownload.. echter aan het eind een foutmelding "synchronisatie mislukt".
Vervolgens werkt msn gewoon goed, alleen wanneer ik mn schermnaam wil veranderen staat er: "uw verzoek kon niet worden verwerkt" of iets in die richting.
Snap er de ballen van
Btw: nog een alternatief.
Geen "pouch" gekregen bij je htc s710 maar toch je telefoon mooi houden in je zak?
Mp3 speler "sokjes" ala ipod werken ook uitstekend! voor een euro op de markt ofzo.
Verwijderd
over die pouch heb ik htc gemaild, zo'n ding is altijd handig!
vraagje:
Toen ik voor het eerst inlogde op live messenger via mijn telefoon downloaden hij dus alle contacten naar mijn adress lijst in mijn telefoon, dus waar ik alle nummers enzo ook heb staan.
Is er een mogelijkheid om via de pc bij je contacten te komen zodat ik ze allemaal kan selecteren en weggooien/back-uppen/erop zetten?
en kan ik via mijn pc ook bij mijn smsjes komen?
vraagje:
Toen ik voor het eerst inlogde op live messenger via mijn telefoon downloaden hij dus alle contacten naar mijn adress lijst in mijn telefoon, dus waar ik alle nummers enzo ook heb staan.
Is er een mogelijkheid om via de pc bij je contacten te komen zodat ik ze allemaal kan selecteren en weggooien/back-uppen/erop zetten?
Verwijderd
waarschuwing: de msn contacten in je telefoonboek die je ziet is je gebruikelijke msnlijst!Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:28:
over die pouch heb ik htc gemaild, zo'n ding is altijd handig!
vraagje:
wanneer je hier iets uit verwijderd, en je logd nogmaals in, verdwijnen die contacten uit je lijst.
(ook wanneer je inlogd op de computer). wanneer je de msncontacten weg wilt hebben kies je bij windows live voor "account wisselen" vervolgens stop je wanneer de licence agreement weer in beeld komt. Op deze manier zijn de contacten weg zonder dat je ze hoeft te verwijderen, en ze verdwijnen ook niet uit je msnlijst.
Je contacten kun je beheren met outlook en activesync, in het programma'tje activesync kun je instellen dat de contacten worden gesynchroniseerd met je adresboek in outlook. backuppen is op deze manier dus ook mogelijk. LETOP: msn contacten worden niet meegenomen naar outlook.
@smsjes: hier heb ik nog niets over meegekregen, weet niet of dit kan.
Dit topic is gesloten.