HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 75.727 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
met 1 toets weet ik niet, maar met 2 wel:

druk eens 1 keer kort op je aan / uit knopje, dan krijg je een menu, met oa. je profielen.

en dan met een van je nummer toetsjes kiezen :) 2 klikjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUNSY
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 22:54
Ik heb een HTC S710
Mijn kpn abbo ging vandaag in en ik dacht direct GPRS aan te vragen.
Sms gestuurd naar 8040. GPRS is geactiveerd en ik heb de instellingen opgezocht en het werkt.

Maar nu mijn vraag: Hoe weet kpn in vredesnaam welk data abonnement ik nu heb? Voor elke vorm van data moet je sms'en naar datzelfde nummer en vervolgens kan je niet instellingen welk data abonnement je wilt.....

Ben bang dat ik straks plotseling prepay data heb en me scheel betaal terwijl ik surf en mail totaal wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
bel ze even? ik denk dat zij het beter kunnen vertellen dan dat wij dat weten :)

ik denk dat je gewoon een standaard abbo krijgt vanaf dat moment, hoe dan ook, toch krom geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik denk dat die instellingen aan je afgesloten abbo vast zitten zodat jij je deze dingen niet hoeft af te vragen ;-)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-01 21:40
Ik wil even deze link kwijt... prachtige themes voor de S710.
Soms wel een plugin vereist zoals facade (kost geld) of smartmonitor (gratis):

http://smartphone.krisdoff.net/portfolio.php?g=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243938

Iemand ondertussen al gprs en mms kunnen instellen bij proximus? (België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky17
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-08-2024
Hoi,
Heb ook al enige maanden naar tevredenheid een S710 en volg dit topic een beetje.
Echter draai ik TomTom Navigator 6.030.8320, maar deze valt uit wanneer je een bepaald aantal seconden geen toets indrukt. Hij sluit dan af en keert terug naar Homescreen, maar blijft wel actief op de achtergrond. Een keer het tomtom handje selecteren bovenin de homescreen en tomtom zoekt weer connectie met de BT GPS en vervolgt de ingestelde route.
Ik kom natuurlijk wel op mijn bestemming, maar het is natuurlijk ruk om steeds een toets in te moeten drukken om tomtom actief te houden... :-(
Heb al veel gezocht naar dit probleem, iets met energiebeheer waarschijnlijk of behoud van bluetooth verbinding, maar nog geen oplossing gezien.
Iemand die zich ook irriteerd aan dit euvel en evt. een oplossing heeft?
Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Sharky17 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:11:
Hoi,
Heb ook al enige maanden naar tevredenheid een S710 en volg dit topic een beetje.
Echter draai ik TomTom Navigator 6.030.8320, maar deze valt uit wanneer je een bepaald aantal seconden geen toets indrukt. Hij sluit dan af en keert terug naar Homescreen, maar blijft wel actief op de achtergrond. Een keer het tomtom handje selecteren bovenin de homescreen en tomtom zoekt weer connectie met de BT GPS en vervolgt de ingestelde route.
Ik kom natuurlijk wel op mijn bestemming, maar het is natuurlijk ruk om steeds een toets in te moeten drukken om tomtom actief te houden... :-(
Heb al veel gezocht naar dit probleem, iets met energiebeheer waarschijnlijk of behoud van bluetooth verbinding, maar nog geen oplossing gezien.
Bvd
Het komt mij over als inderdaad iets met de combinatie van je BT GPRS en de HTC. Ik zou eens eena andere Bt GPRS proberen, misschien dat ze niet lekker met elkaar werken en de Bt-connectie daarom soms wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-04 12:12

Vos

AFCA

Bij mij komt TomTom niet verder dan de map keuze, dan hangt ie... Heb nu nav4all geprobeerd (gratis) en dat werkt wel goed. Alleen je ziet alleen pijlen e.d. tijdens de navigatie en niet zoals met TT de (bewegende) kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-04 11:07
Vos schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:31:
Bij mij komt TomTom niet verder dan de map keuze, dan hangt ie... Heb nu nav4all geprobeerd (gratis) en dat werkt wel goed. Alleen je ziet alleen pijlen e.d. tijdens de navigatie en niet zoals met TT de (bewegende) kaart.
bastv in "HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand een aanrader voor een bluetooht-gps-module? liefst verkrijgbaar via een internetwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:08
Mijn Adapt AD-750 bevalt me prima en is gewoon te verkrijgen via de gebruikelijke webwinkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Deze tip geeft geen oplossing helaas. Ik heb 2 maps staan welke TT ook wel ziet. Echter zodra ik de Benelux map aanklik dan hangt TT. Kan deze via taakbeheer dan wel afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand enig idee hoe je mp3-tjes als sms-ringtone kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

gewoon in my documents zetten en ze staan erbij.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een wifi verbinding hebt en je surft op het net. Gebruikt de s710 dan je wifi of je gprs? of kan je dat ergens instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-04 14:32
Ik heb gehoord, dat je bij de Vodafone versie (Met Vodafone OS dus) niet kunt browsen via WIFI en met de normale HTC ROM wel.

Klopt dit?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244478

Ik heb tomtom 5.2 op mijn S710. Weet iemand welke kaarten je hierop kan draaien? Ik heb namelijk ongeveer 13 gig aan kaarten maar als ik ze op mijn kaartje zet dan herkent tt ze niet als ik een kaart wil installeren. Hij ziet enkel de Benelux met europese hoofdwegen en de canary islands die er standaard al op staan.

Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Anoniem: 243938 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:36:
Als je een wifi verbinding hebt en je surft op het net. Gebruikt de s710 dan je wifi of je gprs? of kan je dat ergens instellen?
in IE ga je naar opties -> verbindingen -> instellen op "werk" of internet. dan gaat ie via Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Anoniem: 244478 schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:04:
Ik heb tomtom 5.2 op mijn S710. Weet iemand welke kaarten je hierop kan draaien? Ik heb namelijk ongeveer 13 gig aan kaarten maar als ik ze op mijn kaartje zet dan herkent tt ze niet als ik een kaart wil installeren. Hij ziet enkel de Benelux met europese hoofdwegen en de canary islands die er standaard al op staan.

Iemand ervaringen?
Eerste hit op Google

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Maichel schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:54:
Ik heb gehoord, dat je bij de Vodafone versie (Met Vodafone OS dus) niet kunt browsen via WIFI en met de normale HTC ROM wel.

Klopt dit?
Ik heb een vodafone. Surfen met BT werkt gewoon hoor :).
Het apparaat instellen voor synchronisatie met BT is trouwens een regelrechte hel. Je moet eerst BT aan de praat hebben, een COM poort toewijzen, en dan moet je ook nog vanalles instellen op je phone. Bovendien werkt het niet altijd en moet je soms in ActiveSync je COm poort dichtgooien en weer openzetten. Het werkt uiteindelijk wel, maar het kost enorm veel moeite.

Pas erg op met synchroniseren überhaupt. De HTC flikkert zonder pardon al je contacten weg, zonder enige waarschywing, als de outlook die heb hebt draaien verder leeg is. Pas NA synchroniseren kan je aangeven welke kant je op wil synchroniseren in het vervolg, maar dan is het al te laat. Superirritant, frustererend en megak^t

[ Voor 19% gewijzigd door Jack Flushell op 10-12-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-04 11:31
Anoniem: 243938 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:09:
Iemand een aanrader voor een bluetooht-gps-module? liefst verkrijgbaar via een internetwinkel.
Ik heb via E-bay een Holux M-1000 gekocht bij Star-navigation. Hebben ook een eigen website.
€ 50 incl verzendkosten.
Het is een 32 kanaals ontvanger en gebruikt een standaard Nokia batterij.
Werkt perfect en snel met Route 66, Effice GPS utilities en Google Maps.
Ook oplaadbaar via de net- of autolader van de HTC S710 (mini USB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@Jack: ik kan absoluut niet reproduceren wat je zegt. Ik denk dat het een persoonlijk iets is, maar zo erg als jij het voorsteld heb ik het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Het probleem is dat je niet per keer kunt instellen welke kant ie op moet synchroniseren. Standaard doet ie altijd Outlook->Phone. Als je dan op je werk een lege Outlook hebt qua contacten donderd ie alles weg zonder waarschuwing. Gewoon bam, weg. Super super mega irritant. Gelukkig had ik de contacten er thuis nog instaan (en moest ik dus heel erg oppassen dat ie nu niet Outlook ging leegflikkeren -- zie volgende truuk maar dan omgekeerd).
Het is te vookomen door in eerste instantie niet te synchroniseren en dan bij opties in te stellen dat je richting Outlook wil synchroniseren. Dan heb je het probleem niet. Het is ook meer een probleem van ActiveSync. Wat een kutsoftware is dat. Ik snap MS ook niet zo goed. In bijna al hun software wordt je met een psychose opwekkende frequentie gevraagd of dit en dit wel mag en hier, waar het imho heel terrecht is om even te waarschuwen, wordt er gewoon een contactlijst van 400+ contatcen zonder pardon (en zonder terughaalmogelijkheid) gewist. :( . Ja ik ben hier supergefrustreerd over.

Qua BT: je moet ff weten hoe het moet en dan gaat het prima. Maar logisch werkt het niet en dat is dit keer wel de schuld van HTC. Lees je ook in meerdere reviews.

[ Voor 41% gewijzigd door Jack Flushell op 11-12-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:50
Jack Flushell schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:16:
Het probleem is dat je niet per keer kunt instellen welke kant ie op moet synchroniseren. Standaard doet ie altijd Outlook->Phone. Als je dan op je werk een lege Outlook hebt qua contacten donderd ie alles weg zonder waarschuwing. Gewoon bam, weg. Super super mega irritant. Gelukkig had ik de contacten er thuis nog instaan (en moest ik dus heel erg oppassen dat ie nu niet Outlook ging leegflikkeren -- zie volgende truuk maar dan omgekeerd).
Het is te vookomen door in eerste instantie niet te synchroniseren en dan bij opties in te stellen dat je richting Outlook wil synchroniseren. Dan heb je het probleem niet. Het is ook meer een probleem van ActiveSync. Wat een kutsoftware is dat. Ik snap MS ook niet zo goed. In bijna al hun software wordt je met een psychose opwekkende frequentie gevraagd of dit en dit wel mag en hier, waar het imho heel terrecht is om even te waarschuwen, wordt er gewoon een contactlijst van 400+ contatcen zonder pardon (en zonder terughaalmogelijkheid) gewist. :( . Ja ik ben hier supergefrustreerd over.

Qua BT: je moet ff weten hoe het moet en dan gaat het prima. Maar logisch werkt het niet en dat is dit keer wel de schuld van HTC. Lees je ook in meerdere reviews.
ja zelfde probleem gehad... :( :( :( :( :(
ook met msn moet je oppassen.. Een keertje inloggen op je pocket msn en je hele contactlijst staat dus vol met 200+ mensen. Heb ik ze een voor een zitten verwijderen, ja het kan niet anders. Was ik vergeten om bij opties uit te vinken synchroniseer contactpersonen, hoppa al mijn msn personen kwijt..
Het zou super zijn als iedereen op msn netjes een goede naam invult, maar al die breezer namen in je telefoon.. nou.... joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:43
Anoniem: 243938 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:09:
Ik heb me deze (http://www.qstarz.com/Products/GPS%20Products/BT-Q818.html) aangeschaft via een webshop, dewelke weet ik niet meer :o

geweldig ding !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@aalekss: je kunt ook gewoon je msn account weghalen en die contacts zijn uit je telefoon. (Het kan dus wel anders)
@Jack: Ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt, maar ik herken de problemen niet echt. Dat is ook persoonlijk denk ik, so no hard feelings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:50
Pretorian_ schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:16:
@aalekss: je kunt ook gewoon je msn account weghalen en die contacts zijn uit je telefoon. (Het kan dus wel anders)
er valt een stilte 7(8)7 :X :N _O-

weer wat geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Als ik die indruk wek, sorry :P haha. Maar nee, nooit gehad ook :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Zo.. 3 dagen verder en het hele topic doorgebaggerd :D

Top dingetje zeg!

Nu zoek ik nog een MicroSD flash kaart en lees ik hier en daar dat het soms niet helemaal goed gaat met de verschillende merken en groottes. Deze SanDisk 2GB werd in het topic genoemd, maar liever heb ik er één van 4GB. Wie heeft een kaart van 4GB goed werkend en welk merk en type is deze?

Verder vraag ik me af of je alleen automagisch emails (via POP) binnenkrijgt als de mail app in het geheugen staat. Weet iemand dit? Soms werkt het wel en soms niet. GPRS is altijd online.

[ Voor 8% gewijzigd door collin op 12-12-2007 16:23 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31
Ik heb sinds gisteren een SPV E650, wel even wennen zo'n windows mobile, nooit eerder mee gewerkt.

Mij valt op dat als ik een applicatie start ik 'm nergens af kan sluiten? Bijvoorbeeld bij het openen van IE, een spelletje, etc. Als ik weer op home klik of de 'exit' knop (rechts) dan kom ik er wel uit, maar als ik dan in het taakbeheer kijk staat alles nog aan. Dit lijkt me niet echt bevordelijk voor de prestaties, gezien het je geheugen volstopt.

Maar blijkbaar is dit normaal? In IE zelf kan ik bijvoorbeeld nergens een mogelijkheid vinden om het echt af te sluiten. Dat lukt me alleen vai taakbeheer.. Of doe ik wat fout?

/edit:
Nu wil ik vBar 2.2 installeren, dat schijnt een handige taskmanager te zijn voor windows mobile, maar bij alle versies zegt ie dat de software niet geschikt is voor deze telefoon.. :?

[ Voor 15% gewijzigd door Xtuv op 12-12-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Toch maar ff gegoogled en ik kwam voor een 4GB kaartje uit op deze Integral MicroSD 4GB. Er staat op die pagina dat hij getest is met de HTC s710, dus dat mot werken ;)

Email ophalen met POP3 werkt ook als de mail app niet actief is in het geheugen, dus er moet een andere reden zijn dat het soms niet meer werkt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimgubbels
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02 15:52
Xtuv schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:11:
Ik heb sinds gisteren een SPV E650, wel even wennen zo'n windows mobile, nooit eerder mee gewerkt.

Mij valt op dat als ik een applicatie start ik 'm nergens af kan sluiten? Bijvoorbeeld bij het openen van IE, een spelletje, etc. Als ik weer op home klik of de 'exit' knop (rechts) dan kom ik er wel uit, maar als ik dan in het taakbeheer kijk staat alles nog aan. Dit lijkt me niet echt bevordelijk voor de prestaties, gezien het je geheugen volstopt.

Maar blijkbaar is dit normaal? In IE zelf kan ik bijvoorbeeld nergens een mogelijkheid vinden om het echt af te sluiten. Dat lukt me alleen vai taakbeheer.. Of doe ik wat fout?

/edit:
Nu wil ik vBar 2.2 installeren, dat schijnt een handige taskmanager te zijn voor windows mobile, maar bij alle versies zegt ie dat de software niet geschikt is voor deze telefoon.. :?
Ik kan absoluut SmartToolkit aanraden, gratis en zéér gebruiksvriendelijk. Zie ook: http://www.smartphone-fre...arttoolkit-1-00-rc07.html

Succes :*) ,

Jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Voor de mensen die KeePass Password Safe gebruiken, is er nu ook KeePassSD voor de smartphone. Werkt bij mij als een zonnetje! Wel op je PC eerst KeePass 2.03 (alpha) installeren, nieuwe DB aanmaken, oude KDB importeren en de nieuwe .kdbx file op je foon zetten.

Ideaal, super veilig al je wachtwoorden bij de hand!

NB: Maak wel eerst backups van al je oude KeePass databases etc! Bij mij ging het vlekkeloos, maar het is alpha software..

Mijn iRacing profiel

• Xtuv
Jimgubbels schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:02:
[...]
Ik kan absoluut SmartToolkit aanraden, gratis en zéér gebruiksvriendelijk. Zie ook: http://www.smartphone-fre...arttoolkit-1-00-rc07.html

Jim
Thanks voor de tip.
Erg handig!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-04 11:31
collin schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:16:
Zo.. 3 dagen verder en het hele topic doorgebaggerd :D

Top dingetje zeg!

Nu zoek ik nog een MicroSD flash kaart en lees ik hier en daar dat het soms niet helemaal goed gaat met de verschillende merken en groottes. Deze SanDisk 2GB werd in het topic genoemd, maar liever heb ik er één van 4GB. Wie heeft een kaart van 4GB goed werkend en welk merk en type is deze?

Verder vraag ik me af of je alleen automagisch emails (via POP) binnenkrijgt als de mail app in het geheugen staat. Weet iemand dit? Soms werkt het wel en soms niet. GPRS is altijd online.
Ik heb net een week een Sandisk 6 Gb via Saakeshop. 56 euri en werkt als een tierelier.
Zit ook een USB SDHC cardreader bij om je kaart via de PC te vullen.
De kaart hoefde niet geformateerd te worden.
Ik heb alles van mijn 'oude' 1Gb kaart overgezet naar de nieuwe met een kabel aan de telefoon en de 6Gb kaart in de cardreader.
Daarna in de HTC gestopt en alles werkte zoals het hoort.
De HTC S710 pakt alle SDHC kaarten.

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Jack Flushell schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:03:
[...]
Als ik die indruk wek, sorry :P haha. Maar nee, nooit gehad ook :>
no problem ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220860

Ik heb problemen met MSN op m'n HTC S710.
Ik krijg telkens de melding: "There is a connectivity problem." of"There is a problem with the server.".
Terwijl ik gewoon met Internet Explorer op mijn telefoon websites kan bezoeken.

Hebben meerdere mensen hier last van? Of weet er iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Anoniem: 220860 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:15:
Ik heb problemen met MSN op m'n HTC S710.
Ik krijg telkens de melding: "There is a connectivity problem." of"There is a problem with the server.".
Terwijl ik gewoon met Internet Explorer op mijn telefoon websites kan bezoeken.

Hebben meerdere mensen hier last van? Of weet er iemand misschien een oplossing?
ik heb dat probleem ook met mijn HTC S730. Ligt dus aan MSN als je het aan mij vraagt.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
De_Remus schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:49:
[...]

Ik heb me deze (http://www.qstarz.com/Products/GPS%20Products/BT-Q818.html) aangeschaft via een webshop, dewelke weet ik niet meer :o

geweldig ding !
Hoe koppel je dat ding aan Google Maps? bij mij werkt het voor geen meter. Nav4all herkent mijn bluetooth GPS wel maar Google Maps vindt nix :(

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Moet je instellen in google maps, hij moet geloof ik de com poort weten ofzo....(geen idee verder, heb geen gps, maar zag het staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:06

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

collin schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:32:
Voor de mensen die KeePass Password Safe gebruiken, is er nu ook KeePassSD voor de smartphone. Werkt bij mij als een zonnetje! Wel op je PC eerst KeePass 2.03 (alpha) installeren, nieuwe DB aanmaken, oude KDB importeren en de nieuwe .kdbx file op je foon zetten.

Ideaal, super veilig al je wachtwoorden bij de hand!

NB: Maak wel eerst backups van al je oude KeePass databases etc! Bij mij ging het vlekkeloos, maar het is alpha software..
Lijkt me erg handig die app, ik heb inmiddels zoveel wachtwoorden overal dat dit wel slim is voor mij. Heb nu een paar bestanden gedownload maar ik kom er niet uit. Op m'n HTC zegt ie dat het niet voor dit type toestel is oid?
[...]

Jim
Nice! Alleen alsnog worden app's niet automatisch gesloten?

[ Voor 18% gewijzigd door Beekforel op 15-12-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vanpeltje schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:40:
[...]

ik heb dat probleem ook met mijn HTC S730. Ligt dus aan MSN als je het aan mij vraagt.
Heb jij ook die branded versie van Vodafone waardoor je MSN via een link in dit topic moest downloaden en installeren?
Vodafone schijnt ook een messenger te hebben, te downloaden via live.vodafone.com, maar deze site werkt niet bij mij(telefoon en pc). :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175226

Ik vroeg me af of er een progje bestaat waarmee je op scherm van de PC krijgt te zien wat je op je HTC ziet.

Met andere woorden dat je via je PC op je GSM kan kijken en door het menu kan bladeren? En ook belangrijk je daar screenshots van kan maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
Anoniem: 175226 schreef op zondag 16 december 2007 @ 03:04:
Ik vroeg me af of er een progje bestaat waarmee je op scherm van de PC krijgt te zien wat je op je HTC ziet.

Met andere woorden dat je via je PC op je GSM kan kijken en door het menu kan bladeren? En ook belangrijk je daar screenshots van kan maken!
simpel antwoord: ja :)

heb hem zelf ook even gebruikt, werkt prima
http://www.mymobiler.com/
uitleg staat erbij als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geweldig! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Anoniem: 220860 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:16:
[...]

Heb jij ook die branded versie van Vodafone waardoor je MSN via een link in dit topic moest downloaden en installeren?
Vodafone schijnt ook een messenger te hebben, te downloaden via live.vodafone.com, maar deze site werkt niet bij mij(telefoon en pc). :/
neej heb gewoon de originele HTC (en de WLM van windows mobile 6)

Ik vroeg me ook af wat beter is. Programma's op het geheugen van het apparaat installeren of op de storage card?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241595

[...]

Jim
Hoooi,
ik ben nog helemaal nieuw met windows op m'n telefoon en nu zag ik over dat smarttoolkit programma dat dat wel een handig programma is, maar hoe werkt dit precies en wat kan je er extra mee doen ?

Verandert dit niet geheel je telefoon, of kan je weer terug naar je oude instellingen wanneer dit programma weer verwijderd is, etc,

als iemand me hiermee zou kunnen helpen zou ik dat super vinden !

alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 16:08
vanpeltje schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:10:
[...]

neej heb gewoon de originele HTC (en de WLM van windows mobile 6)

Ik vroeg me ook af wat beter is. Programma's op het geheugen van het apparaat installeren of op de storage card?
Interne geheugen is sneller, maar des te voller des te trager hij word.
Ik heb mijn foon zodanig getweakt dat alles, ook My Documents,op m'n storagecard staat. Had wat regtweaks nodig, maar het is wel een stuk veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Anoniem: 241595 schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:11:
[...]

Hoooi,
ik ben nog helemaal nieuw met windows op m'n telefoon en nu zag ik over dat smarttoolkit programma dat dat wel een handig programma is, maar hoe werkt dit precies en wat kan je er extra mee doen ?

Verandert dit niet geheel je telefoon, of kan je weer terug naar je oude instellingen wanneer dit programma weer verwijderd is, etc,

als iemand me hiermee zou kunnen helpen zou ik dat super vinden !

alvast bedankt !
Het geeft je een nieuw start menu (zoals in windows op je desktop) en een taskmanager in het beginscherm, waarin je dus makkelijk programma's uit kan zetten, of kan switchen naar een ander programma. Plus nog wat extra shortcuts zoals keylock, profiel keuze en volumeinstelling.

Je kan het ook nog behoorlijk customizen, zelf snelkoppelingen maken in je startmenu enz. Je kan het ook gewoon uitzetten, dus zelfs zonder smart toolkit te verwijderen kun je terug naar de 'originele' windows mobile omgeving.

[ Voor 3% gewijzigd door Xtuv op 16-12-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Beekforel schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:45:
[...]

Lijkt me erg handig die app, ik heb inmiddels zoveel wachtwoorden overal dat dit wel slim is voor mij. Heb nu een paar bestanden gedownload maar ik kom er niet uit. Op m'n HTC zegt ie dat het niet voor dit type toestel is oid?
Je moet wel de versie downloaden voor de smartphone (niet de touchscreen versie)

Hier de directe download

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmenno
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-04 12:39
Ik heb dus net de S710 binnen, sinds vrijdag.
Nu kwam ik op dit topic omdat ik ook de branded Vodafone versie heb.
Die wil ik helemaal niet, daar zit geen Windows Live Mobile op.
Dit terwijl op de site toch duidelijk een plaatje staat van een 'echte' S710.
Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.nl/shop/images/catalog_images/device_images/large/htc-s710-large-image-def.png
Is er nog een mogelijkheid om de volledige WM6 er op te zetten?
Ik heb thuis gewoon WLAN en ik heb dus Vodafone niet nodig om op MSN te komen dus ik wil dat niet via het portal.

Buiten dat werkt live.vodafone.com toch niet (zo als al aangegeven door AequitasVeritas).
Ik moest eerst de office.vodafone.nl MMS en GPRS instellingen om meubelen naar live.vodafone.com om uberhaupt een internet verbinding te kunnen krijgen.
Andere mensen vinden altijd dat ik teveel betaal voor Vodafone maar ik was er altijd gelukkig mee, dat begint nu toch wel een beetje minder te worden.

Edit:
De verkoper van Vodafone (0800-0200056) vertelde mij net dat er op de website staat dat er op de website stat HTC S710V (V van Vodafone). Gaan ze nog liegen ook. 8)7
Dit ding gaat terug!

[ Voor 9% gewijzigd door xmenno op 17-12-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-04 22:37
Is er een tooltje dat GPRS kan uitschakelen wanneer mijn eigen netwerk neit beschikbaar is? Ik woon in een grensstreek dus zit vaker op buitenlandse netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:06

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Synchroniseren gaat bij mij ineens tergend langzaam. In het weekend kreeg ik eerst fouten zoals hier ook besproken. Heb vanmiddag m'n AS profiel weggegooid en nu gaat het wel weer maar heeeeel langzaam... Snap er niks van? :?

Het werkt plots weer gewoon normaal. Blijft een raar stukje software dat ActiveSync.

[ Voor 10% gewijzigd door Beekforel op 18-12-2007 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241595

Xtuv schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:57:
[...]

Het geeft je een nieuw start menu (zoals in windows op je desktop) en een taskmanager in het beginscherm, waarin je dus makkelijk programma's uit kan zetten, of kan switchen naar een ander programma. Plus nog wat extra shortcuts zoals keylock, profiel keuze en volumeinstelling.

Je kan het ook nog behoorlijk customizen, zelf snelkoppelingen maken in je startmenu enz. Je kan het ook gewoon uitzetten, dus zelfs zonder smart toolkit te verwijderen kun je terug naar de 'originele' windows mobile omgeving.
Heey ! Super bedankt, heb het geinstalleerd en het is idd wel handig en vet
ziet er ook wel leuk uit, zo'n window's start menu'tje

nogmaals bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xmenno schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:28:
[afbeelding]
Ik heb thuis gewoon WLAN en ik heb dus Vodafone niet nodig om op MSN te komen dus ik wil dat niet via het portal.

Buiten dat werkt live.vodafone.com toch niet (zo als al aangegeven door AequitasVeritas).
Ik moest eerst de office.vodafone.nl MMS en GPRS instellingen om meubelen naar live.vodafone.com om uberhaupt een internet verbinding te kunnen krijgen.
Andere mensen vinden altijd dat ik teveel betaal voor Vodafone maar ik was er altijd gelukkig mee, dat begint nu toch wel een beetje minder te worden.

Edit:
De verkoper van Vodafone (0800-0200056) vertelde mij net dat er op de website staat dat er op de website stat HTC S710V (V van Vodafone). Gaan ze nog liegen ook. 8)7
Dit ding gaat terug!
Ik vind het echt heel irritant dat ik niet kan msnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 220860 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:34:
[...]

Ik vind het echt heel irritant dat ik niet kan msnen..
Als je googled op Vodafone messenger is je eerste hit: http://www.vodafone.nl/pr.../vfmessenger?cmpid=pacmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:09
Vraagje over de SmarToolkit: vind het helemaal geweldig maar ik mis een echt snelle manier om naar mijn contacten te gaan. Dus echt met één druk op de knop. Zonder STK kan het wel maar ik vind de Taskmanager onder de rechtertoets ook handig!

Iemand een goede oplossing hiervoor? Op de website praten ze over "MyContacts" maar die zie ik nergens!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je vindt Windows Live Messenger op je mobiel via Vodafone live!. Daar kun je gratis de Messenger applicatie downloaden en direct starten met chatten. Ga naar
Vodafone live! > Menu > Messenger > Vodafone Messenger
Ehm waar vind ik dat dan?
Vanaf januari 2008 betaal je € 0,75 per 15 minuten of met de Zorgeloos Internet BloX € 9,50 per maand.
Dus als ik die Blox heb, kan ik als het ware gratis msn-en zonder additionele kosten?

Ach ik zie het al: Er zijn welgeteld 4 toestellen waar dit op geschikt is, HTC S710 valt buiten de boot.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 220860 op 19-12-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
xmenno schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:28:
[afbeelding]

Edit:
Dit ding gaat terug!
je hebt een volledige versie.
er ontbreekt alleen 1 software pakket

ook kan je een htc rom flashen maar je vodafone is dan niet meer terug te flashen dus dat zal ik maar niet doen.

oja in de htc e-club is een s710 update verschenen. (bluetooth hotfix die phone drops moeten verhelpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Het klepje van m'n simkaart ging vrij moeizaam dicht, laatst even sim eruit gehaald, nu wou ik 'm er weer in stoppen. Veel gepruts, de simkaart er erg hard in moeten drukken om het klepje ook dicht te krijgen (hou anders ongeveer een mm speling over) Hij ziet er nu goed in, maar als ik 'm opstart zegt ie dat er geen simkaart in zit, of dat ie ongeldig is.. }:| Ik krijg 'm er zo 123 ook niet meer uit.. hij zit er iets te goed in zegmaar :/

/edit: Ik krijg de simkaart er ondertussen weer uit.. in m'n andere telefoon doet ie het nog gewoon. Ook lukt 't nu om 'm weer goed in de S710 te krijgen, zodat het klepje ook echt dicht kan, maar nogsteeds krijg ik de melding "De SIM-kaart ontbreekt of is ongeldig" Telefoon werkt verder prima, kan wel internetnet op met wifi ofzo. Maar het simgebeuren lijkt er mee zijn opgehouden... :(

Iemand die dit probleem herkent?

[ Voor 29% gewijzigd door Xtuv op 19-12-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aidacra schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:06:
Vraagje over de SmarToolkit: vind het helemaal geweldig maar ik mis een echt snelle manier om naar mijn contacten te gaan. Dus echt met één druk op de knop. Zonder STK kan het wel maar ik vind de Taskmanager onder de rechtertoets ook handig!

Iemand een goede oplossing hiervoor? Op de website praten ze over "MyContacts" maar die zie ik nergens!?!?!
Waarom zou je dat willen? Als je gewoon begint met intoetsen van je cijfers, oftewel de naam dan krijg je de contacten vanzelf. Ik vind de STK echt geweldig! Ziet er veel beter uit en makkelijk in gebruik ook voor de toetsen te blokkeren.

Kan niet meer zonder _/-\o_

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 21:06
Ik heb een heel raar probleem:

Ik heb gister 10.6.0030.2100 van WLM geinstalleerd. Dit deed het gisteren ook perfect.
Alleen nu doe ik mijn telefoon aan, pincode invoeren en dan moet ik me GELIJK aanmelden voor Windows live. Eerst drukte ikop annuleren, dan zie je het hoofdscherm heel even, maar dan gaat ie weer terug naar dat aanmeld scherm. Dit heb ik een paar keer geprobeerd en er gebeurd steeds hetzelfde.
Als ik me dan probeer aan te melden, krijg ik hetzelfde.

Ik heb de batterij er even uitgehaald en daarna opnieuw geprobeerd, maar dat lukte nog steeds niet. Ik kan op dit moment dus niks met mijn telefoon..
Iemand oplossing/eerder meegemaakt?

• bastv
dan heb je live gebruiken op je homescreen aangezet bij het aanmelden o.i.d.
verwijder je msn account van je telefoon en voeg hem daarna opnieuw toe.. en dan wel lezen wat ze allemaal vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bastv schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:48:
[...]

je hebt een volledige versie.
er ontbreekt alleen 1 software pakket

ook kan je een htc rom flashen maar je vodafone is dan niet meer terug te flashen dus dat zal ik maar niet doen.

oja in de htc e-club is een s710 update verschenen. (bluetooth hotfix die phone drops moeten verhelpen)
Deze gebruikte ik ook.
Ik denk dat het probleem bij vodafone ligt.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159734

Sharky17 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:11:
Hoi,
Bvd
Je kan dit oplossen door in settings - homescreen de optie timeout uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 21:06
Weet iemand ook een manier dat mijn S710 om de 15 minuten kijkt of ik nieuw mail heb via Windows Live? Het liefst ook nog dat WiFi uitgaat, en dan om de 15minuten heel even aangaat, en dan weer uit(bespaart batterij). En ook wanneer ik zeg dat hij deze procedure moet doen(ik wil dit namelijk alleen thuis, dus niet buiten).
Ik heb dus een Hotmail account, en ik kan wel steeds drukken dat hij moet syncen, maar dat moet ik dan dus zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Via Windows Live => Menu => Opties => Gepland synchronisatie kun je de frequentie instellen, waaronder iedere 15 minuten. Bedoel je dat? Verder weet ik niet of de wifi dan aan/uit gaat etc.

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 25-12-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
hey heeft iemand ook last van deze fouten:

soms als ik een sms wil sturen druk ik op verzenden en knippert het knopje wel dat ik hem indruk maat hij verstuurd het bericht niet blijft dus op hetzelfde scherm staan,er is niet aan te verranderen zodat die het wel weer doet dingen geprobeert:

-berichtenvenster afsluiten met taakbeheer>opnieuw openen>zelfde probleem
-toestel open of dichtschuiven
-toestel uit en aan zetten?zelfde probleem

het enige wat dan helpt is de batterij eruit trekken opnieuw erin doen opstarten en hij werkt weer tijdelijk....

Probleem 2

als ik het toestel opengeschoven heb om even een smsje te typen heeft het toesten vertraging als je hem dichtschuift, nou is dit normaal maar als je in de tussentijd van die vertraging op een knop drukt om bijv terug te gaan kun je niet meet in je beginscherm komen, je kunt nog alles doen naar het menu/contacts enz maar het scherm wat je open hebt blijft ook staan geen enkele mogenlijk heid om terug te gaan naar je today scherm?

iemand last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:30
Hardcore-Maniac schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 22:32:
hey heeft iemand ook last van deze fouten:

soms als ik een sms wil sturen druk ik op verzenden en knippert het knopje wel dat ik hem indruk maat hij verstuurd het bericht niet blijft dus op hetzelfde scherm staan,er is niet aan te verranderen zodat die het wel weer doet dingen geprobeert:

-berichtenvenster afsluiten met taakbeheer>opnieuw openen>zelfde probleem
-toestel open of dichtschuiven
-toestel uit en aan zetten?zelfde probleem

het enige wat dan helpt is de batterij eruit trekken opnieuw erin doen opstarten en hij werkt weer tijdelijk....

Probleem 2

als ik het toestel opengeschoven heb om even een smsje te typen heeft het toesten vertraging als je hem dichtschuift, nou is dit normaal maar als je in de tussentijd van die vertraging op een knop drukt om bijv terug te gaan kun je niet meet in je beginscherm komen, je kunt nog alles doen naar het menu/contacts enz maar het scherm wat je open hebt blijft ook staan geen enkele mogenlijk heid om terug te gaan naar je today scherm?

iemand last van??
Probleem 2 heb ik ook last van en inderdaad erg irritant.

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promy
  • Laatst online: 27-04 23:59
Sinds enige tijd (lees: sinds ik wat minder geduldig ben met het toestel :) ) ben ik ook een paar keer tegen probleem 2 aangelopen...
Moest dit opgelost kunnen worden zou dat veel 'zuchten' verhelpen ;)
maar nu ik weet wat de precieze oorzaak is...kan ik het ook voorkomen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
wat veel helpt is het overclocken naar 252 mhz daar word die zooveel sneller van... maar sinds het resetten van mn telefoon krijg ik eht niet meer aan de gang... msnnen en internetten tegelijk en switchen daartussen word vrijwel onmogelijk door de snelheid standaard

het is toch weer gelukt met het overclocken, dit resulteerd dus in een snellere omschakeling van dicht of openschuiven vandaar komt het minder voor dat als je tijdens het schakelen ergens op drukt hij vastloopt.

[ Voor 28% gewijzigd door Hardcore-Maniac op 26-12-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:30
bedankt voor de semi-workaround d:)b . Hoe zit het eigenlijk met je batterijtijd als je 'm overclockt?

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
ik heb er geen last van, heb em op deze manier overclocked:
http://htcvox.blogspot.com/2007/09/overclocking.html

hij blijft dan niet altijd overclockt maar clockt hem naar beneden als je hem niet gebruikt!

Anoniem: 154383

Is het glaasje eigenlijk op een of andere manier te vervangen als er een barst in zit?

Want kan er goedkoop eentje kopen, maar zit een barstje in het scherm.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Kan iemand me misschien helpen want ik krijg het niet gevonden :S

Heb er nu al ongeveer 2 weken last van dat ik niet meer kan syncen met mijn PC. Eerst gebeurde dat wel eens en dan een keer de PC opnieuw opstarten en dan ging ie weer aan de gang.

Nu is dat dus al een poos niet meer het geval en krijg het niet voor mekaar om al mn Sync-relaties te verwijderen. Er blijft altijd 1 Windows PC staan. De melding die ik telkens krijg is: Synchronisatie kan niet worden voltooid. Verwijder de syncrelaties van het apparaat en creeer deze opnieuw als het probleem zich blijft voordoen. (supp code 80004005).

Maarja dat krijg ik dus niet voormekaar. Moet ik nu echt heel mn S710 leeggooien om helemaal vers te kunnen beginnen en dan te hopen dat het weer wel werkt :'( :'(

Kan iemand me helpen?! alvast hartelijk bedankt!

EDITTT: het is gelukt, na 2 dagen er mee klieren en een laatste poging doet ie nu wel wat ik wil. Snap er niks van maar hij werkt weer _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Rosmalen op 30-12-2007 11:17 ]

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
1875 reacties??? volgens mij is het tijd voor een tweede deel...

Ik heb maar even de moeite genomen voor dit topic Het HTC S710 topic - Deel 2

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82829

Jaeger schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:37:
Kan iemand mij een goede link geven om mijn s710 te unlocken zodat ik meer programma's kan installeren.
Ik heb de links in dit topic al gevolgd maar de de-brand pack met die security cab, unlocken hem niet.
Wat doe ik fout?
Heb je inmmiddels een oplossing gevonden?

Ik heb echt alles geprobeerd en ben radeloos. Please help me!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Anoniem: 82829 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:43:
[...]

Heb je inmmiddels een oplossing gevonden?

Ik heb echt alles geprobeerd en ben radeloos. Please help me!!
Nee helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Moderator, please close this topic :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 10:13

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ah, er was al een tijd een nieuw deel open.

Het HTC S710 topic - Deel 2

Daar verder graag :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.