door te zoeken in dit topic op backlightFranticDJ schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:52:
Ik heb tomtom nu werkend op mijn s710.. Maar nu gaat mn backlight/scherm niet meer uit na xx seconden/minuten.. Hoe los ik dit op?
Ik heb een nuttige plugin gevonden. Officieel niet voor Mobile 6, maar werkt wel.
CBReminder. Die maakt het wel mogelijk om meerdere afspraken te laten zien op je homescreen, zonder dat je bijv facade moet kopen. Te vinden op de volgende locatie: http://chrisb.homelinux.org/cbreminder/
Documentatie is in het duits.
CBReminder. Die maakt het wel mogelijk om meerdere afspraken te laten zien op je homescreen, zonder dat je bijv facade moet kopen. Te vinden op de volgende locatie: http://chrisb.homelinux.org/cbreminder/
Documentatie is in het duits.
documentatie is duits en helft van de meldingen ook.
wat een bagger software
wat een bagger software
Dat het duits is had je ook kunnen lezen in mijn post. Ik weet niet wat voor meldingen je te zien krijgt, maar ik ben behalve de documentatie geen duits tegengekomen in de plugin.bastv schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:35:
documentatie is duits en helft van de meldingen ook.
wat een bagger software
En ik heb de plugin prima werkend op m'n Vox.
[ Voor 6% gewijzigd door Peetman op 01-11-2007 16:45 ]
ik zeg dat de software in het duits is. dat de documentatie duits is heb ik ook wel mee gekregen.
als je geen afspraken hebt krijg je duitse meldingen. ook als je dan op die melding klikt loopt de software hopeloos vast.
als je geen afspraken hebt krijg je duitse meldingen. ook als je dan op die melding klikt loopt de software hopeloos vast.
Waaschijnlijk komt de "vastloper" door het feit dat de link naar je calendar applicatie niet klopt. Op mobile 6 is dat namelijk \windows\start menu\calendar.lnk.
Met de melding: keine anstehende termine kan ik denk ik wel leven. Op de site staat overigens aangegeven dat dit een Todo is voor een volgende versie, maar sinds 2006 is er geen update meer geweest.
Met de melding: keine anstehende termine kan ik denk ik wel leven. Op de site staat overigens aangegeven dat dit een Todo is voor een volgende versie, maar sinds 2006 is er geen update meer geweest.
[ Voor 22% gewijzigd door Peetman op 01-11-2007 17:01 ]
Zo, na een lange tijd spelen heb ik besloten mijn s710 ook te gaan gebruiken als navigatiesysteem. Aan de hand van TomTom 5.2 en adapt AD-300 wil ik her en der kunnen komen.
Echter is er een probleem, de htc s710 vindt de AD-300 (gps ontvanger) wel via bluetooth en zegt dat ze ook connected zijn, maar hij pakt het niet in TomTom. De gps ontvanger knippert ongeveer om de 3 seconden met een blauwe LED, volgens de handleiding betekend het dat de connectie mislukt is.
Ik heb geprobeerd het te laten werken d.m.v. geen beveiliging, COM-poort instellen, Seriële poort als dienst gebruiken, maar niks helpt.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Echter is er een probleem, de htc s710 vindt de AD-300 (gps ontvanger) wel via bluetooth en zegt dat ze ook connected zijn, maar hij pakt het niet in TomTom. De gps ontvanger knippert ongeveer om de 3 seconden met een blauwe LED, volgens de handleiding betekend het dat de connectie mislukt is.
Ik heb geprobeerd het te laten werken d.m.v. geen beveiliging, COM-poort instellen, Seriële poort als dienst gebruiken, maar niks helpt.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Zover ben ik nog niet, mn gps ontvanger (qstarz bt818 double 32) komt volgende week pas binnen..
Anoniem: 237481
iemand enig idee hoe ik de vox kan demonteren?
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 237481 op 03-11-2007 12:41 ]
Ik heb geen interne GPS in mijn carkit, dus ik vrees dat het weinig uitmaakt als ik vertel hoe het bij mij allemaal werkt. Ik gebruik een externe GPS ontvanger.ApOE schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:08:
[...]
Bij mij werk hij ook niet icm met CK3300!
Ik heb tomtom 5.2
Het carcit gedeelte werkt prima, maar tomtom vind geen GPS apparaat!
Wil jij aub posten hoe jij het precies hebt ingesteld?
[Edit]
[...]
Morgen even testen
[edit]
Werkt prima!!
Hey, even een vraagje, ik krijg mijn HTC s710 niet opgeladen via de usb kabel, dit is vrij lastig aangezien ik hem via de auto vaak moet opladen ivm navigatiegebruik.
ik weet dat het bij een romupgrade van mn oude qtek9100 ergens in het register aangepast moet worden maar waar weet ik niet meer, de website waar ik dat vandaan had is momenteel offline, weet iemand hoe dit ookalweer ging?
en heeft iemand voor mij een freeware register editor? of tips
alvast bedankt
ik weet dat het bij een romupgrade van mn oude qtek9100 ergens in het register aangepast moet worden maar waar weet ik niet meer, de website waar ik dat vandaan had is momenteel offline, weet iemand hoe dit ookalweer ging?
en heeft iemand voor mij een freeware register editor? of tips
alvast bedankt
In je opties heb je een mogelijkheid om USB laden uit te zetten. Misschien is dit het geval.
lol idd denk dat dat hem was bedankt!
ik heb de htc service manual. stuur ff een pm dan mail ik hem.Anoniem: 237481 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:18:
iemand enig idee hoe ik de vox kan demonteren?
Anoniem: 140997
Hallo,
Vraagje het lukt mijn niet om media te streamen via de htc s710. Ik heb een CAB file geinstald van een ander site zodat je youtube filmpjes kan bekijken. Als ik naar youtube ga en een filmje selecteer dan werkt dit helaas niet.
Het zelfde is dit voor audiostream te beluisteren. Moet ik soms nog wat installen een prog (heb wel het prg GSPLAYER erop gezet maar dan loopt de hele htc s710 vast) of een codec.
kan iemand mijn helpen.
grtz
loenatic
Vraagje het lukt mijn niet om media te streamen via de htc s710. Ik heb een CAB file geinstald van een ander site zodat je youtube filmpjes kan bekijken. Als ik naar youtube ga en een filmje selecteer dan werkt dit helaas niet.
Het zelfde is dit voor audiostream te beluisteren. Moet ik soms nog wat installen een prog (heb wel het prg GSPLAYER erop gezet maar dan loopt de hele htc s710 vast) of een codec.
kan iemand mijn helpen.
grtz
loenatic
cab verwijderen en dit installerenAnoniem: 140997 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:22:
Hallo,
kan iemand mijn helpen.
grtz
loenatic
http://discussion.treocen...php?p=1319431#post1319431
Maakt iemand toevallig gebruik van een Tiscali-modem-router? Mijn E650 verbindt overal zonder problemen met WiFi netwerken, behalve bij mij thuis!
Ik heb een Zyxel 2602HW Router van Tiscali, maar het lijkt alsof mijn E650 allergisch is voor de Zyxel. De beveiliging van mijn WiFi netwerk is al uitgeschakeld, maar dat had geen effect. Even google'n geeft dit topic, waarin wordt aangeraden om onder WLAN-instellingen - Energiemodus de 'Energiebesparende modus' op 'Beste Prestaties' te zetten. Helaas heeft dat bij mij ook geen effect. Iemand een gouden tip?
Ik heb een Zyxel 2602HW Router van Tiscali, maar het lijkt alsof mijn E650 allergisch is voor de Zyxel. De beveiliging van mijn WiFi netwerk is al uitgeschakeld, maar dat had geen effect. Even google'n geeft dit topic, waarin wordt aangeraden om onder WLAN-instellingen - Energiemodus de 'Energiebesparende modus' op 'Beste Prestaties' te zetten. Helaas heeft dat bij mij ook geen effect. Iemand een gouden tip?
Anoniem: 193650
Zie je het netwerk niet, of kan je er niet mee verbinden?roel-online schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:01:
Maakt iemand toevallig gebruik van een Tiscali-modem-router? Mijn E650 verbindt overal zonder problemen met WiFi netwerken, behalve bij mij thuis!
Als je het netwerk niet ziet heb je kans dat het MAC-filter aan staat. Dan moet je het MAC-adres toevoegen en dan kan je waarschijnlijk wel inloggen.
Als je het netwerk wel ziet maar niet mee kan verbinden, moet je is kijken of er een maximaal aantal verbindingen is ingesteld....Misschien ga je daar overeen.
(Heb je het overigens al met een ander apparaat geprobeerd om verbinding te maken met het draadloze netwerk?)
kan alles zijn wat hierboven staat maar kan ook nog aan het kanaal liggen waar je wireless op zit.
stel je modem eens in op kanaal 9
stel je modem eens in op kanaal 9
Ik zie het netwerk, kan ermee verbinden, krijg IP toegewezen en de signaalsterkte is prima in orde. Maar zodra ik dan een website wil openen wordt ook meteen mijn GPRS verbinding geopend (in de rechterbovenhoek bij signaalsterke van het GSM-netwerk verschijnt een klein G-icoontje)! Internet Explorer denkt bij mijn wireless netwerk dat ie geen toegang heeft tot internet en gebruikt dan GPRS. Bij andere accesspoint wordt mijn GPRS verbinding helemaal niet gebruikt.Anoniem: 193650 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:54:
[...]
Zie je het netwerk niet, of kan je er niet mee verbinden?
Jep, absoluut! Met verschillende laptops werkt de WiFi verbinding zonder problemen.(Heb je het overigens al met een ander apparaat geprobeerd om verbinding te maken met het draadloze netwerk?)
dat werkt verrekte goed zegbastv schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:13:
[...]
cab verwijderen en dit installeren
http://discussion.treocen...php?p=1319431#post1319431
wel eventjes de vox op 240 mhz gezet, en toen liep het allemaal vrij smooth, anders leek het alsof de videostream nog niet geladen was, en dus stil viel.
thnx
vraagje ik heb hem idd ook op 240mhz gezet, maar hoe krijg je hem zo dat hij na standby direct het programma weer opstart?
ik weet dat er een opstartmap is daar heb ik hem ingezet maar hoe voeg je hem toe dat hij precies op 240mhz moet komen staan?
ik weet dat er een opstartmap is daar heb ik hem ingezet maar hoe voeg je hem toe dat hij precies op 240mhz moet komen staan?
Anoniem: 175226
Ik heb sinds vandaag ook Sprite erop gezet en dat werkt goed! Alleen vraag ik me af of hij daadwerkelijk alles backupt. Dus ook je instellingen enzo? En als je restore doet, geeft hij de gsm dan gelijk een hard reset of niet?D-Jay schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:06:
[...]
Met Sprite Backup kun je je smsjes in ieder geval backuppen. Met SMS Exporter kun je ze wegschrijven naar een textbestand. Jeyo Mobile Extender is een tooltje voor Outlook wat misschien ook handig is.
Heb je vraag niet beantwoord, maar misschien heb je wat aan mijn gegoogle.
Ook sinds vandaag ben ik in het bezit van Facade maar merk idd dat de metertjes nog niet werken. Ik gebruik SBSH Facade 1.30 weet iemand hier een oplossing voor? Vind vooral jammer van die batterij meter...Anoniem: 220752 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:09:
Bij installatie vraagt Facade gewoon welke taal je wilt gebruiken, zit NL ook tussen.
Overigens werkt e.e.a. nog niet foutloos (o.a. facade metertjes voor battery en geheugen etc. geven foutmeldingen en connection manager is ook niet meer eenvoudig op te roepen). Zou even wachten tot een patch voor aanschaf.
En heb dan nog een vraagje over de S710 zelf. Ik heb de laatste tijd last van het feit dat tijdens open of dicht schijven van het scherm de HTC uitvalt! Zeer vervelend en heb geen idee hoe het komt. Heb nu nog een laatste hard reset gegeven en als het weer gebeurt hang ik toch ff aan de lijn bij HTC. Maar wil even polsen of er meerdere mensen zijn met dit probleem?
Ik heb deze topic een beetje doorgenomen, alleen ik zie dat de startpost redelijk verouderd is. Er staat namelijk wel veel nuttige informatie verspreid over de 69 pagina's, wat soms een beetje lastig te vinden is, dus misschien een tip om in de volgende startpost dit beter te verwerken.
Zelf ben ik op dit moment op zoek naar een nieuwe telefoon (na jarenlang een Nokia 8310 te hebben gehad
). Dit wordt dan dus mijn eerste smartphone. Hiervoor heb ik veel gespeeld met de oude MDA Vario van mijn vader, dit vond ik wel een handige telefoon, vanwege de Windows Mobile, dat je veel dingen kan aanpassen en er veel programma's ervoor te vinden zijn. Maar de grote nadeel vond ik persoonlijk toch dat hij te groot is om als mobiel te gebruiken. Daarom lijkt mij dit een zeer geschikte telefoon voor mij, vanwege zijn kleine formaat en natuurlijk WM6 en ziet er ook nog eens aardig hip uit
. Alleen deze telefoon heeft weer geen touch screen, brengt dit trouwens veel nadelen met zich mee? Of zal ik snel onder de knie hebben, hoe alles werkt (ik kan namelijk al aardig overweg met WM5 op de MDA Vario)? Lijkt mij ook dat de verschil tussen de werking van deze 2 telefoon niet veel verschilt.
Ik ben eigenlijk bijna zeker dat ik deze telefoon ga halen. Ik ben van plan om dit toestel lost te kopen. Alleen ik weet niet waar ik hem het beste kan gaan halen. Ik zat zelf te kijken naar GSMtrack.nl (€315) of PDAshop.nl (€329 incl. verzendkosten). Heeft iemand goeie ervaringen met een van deze webwinkels, met bv. de garantie of service? Of raden jullie een andere winkel aan?
Zelf ben ik op dit moment op zoek naar een nieuwe telefoon (na jarenlang een Nokia 8310 te hebben gehad
Ik ben eigenlijk bijna zeker dat ik deze telefoon ga halen. Ik ben van plan om dit toestel lost te kopen. Alleen ik weet niet waar ik hem het beste kan gaan halen. Ik zat zelf te kijken naar GSMtrack.nl (€315) of PDAshop.nl (€329 incl. verzendkosten). Heeft iemand goeie ervaringen met een van deze webwinkels, met bv. de garantie of service? Of raden jullie een andere winkel aan?
Persoonlijk denk ik dat beide toestellen niet te vergelijken zijn. Deze heeft WM6 en is smartphone. Dus is veel minder software nog voor. Daarnaast heeft mijn vader nu een P4350 gehaald en dat menu is volledig anders. Mede door het WM5 en WM6 verschil. Daarnaast ben ik van mening als ik er weer 1 moet halen ik ook gewoon voor touchscreen ga want IK doe werkelijk waar helemaal niks met de cijfers op de voorkant. Bij alles flip ik hem open, of het moet snel een nummertje invoeren zijn maar zodra ik dan weer bij de naam kom gaat hij open. Maar dat zal een beetje keus gebonden zijn idd.
PS: ik zit ook te wachten op een Deel 2 met up2date startpost
Misschien heb je hier iets aan?Hardcore-Maniac schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:40:
vraagje ik heb hem idd ook op 240mhz gezet, maar hoe krijg je hem zo dat hij na standby direct het programma weer opstart?
http://htcvox.blogspot.com/2007/09/overclocking.html
Gewoon even de browser opstarten, kies het menu en daarbinnen Extra, en dan opties en dan verbindingen. De optie Instellingen automatisch detecteren moet aangevlagd zijn, en dan het netwerk op The Internet (bij mij ten minste is dat de naam voor de internet verbinding met mijn provider).roel-online schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:35:
[...]
Ik zie het netwerk, kan ermee verbinden, krijg IP toegewezen en de signaalsterkte is prima in orde. Maar zodra ik dan een website wil openen wordt ook meteen mijn GPRS verbinding geopend (in de rechterbovenhoek bij signaalsterke van het GSM-netwerk verschijnt een klein G-icoontje)! Internet Explorer denkt bij mijn wireless netwerk dat ie geen toegang heeft tot internet en gebruikt dan GPRS. Bij andere accesspoint wordt mijn GPRS verbinding helemaal niet gebruikt.
[...]
Jep, absoluut! Met verschillende laptops werkt de WiFi verbinding zonder problemen.
Succes, Joop
Bedankt voor je reactie. Ik heb vandaag toevallig deze telefoon naast de HTC Touch gezien. En het viel me op dat deze 2 niet veel qua grote verschillen. De Touch is een klein beetje breder, maar daarintegen wel dunner. De Touch heeft touchscreen, maar weer geen uitschuifbaar toetsenbord. Gister was ik bijna zeker dat ik de s710 ging halen, maar nu ben ik echt aan het twijfelen tussen deze en de Touch.Anoniem: 175226 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:06:
Persoonlijk denk ik dat beide toestellen niet te vergelijken zijn. Deze heeft WM6 en is smartphone. Dus is veel minder software nog voor. Daarnaast heeft mijn vader nu een P4350 gehaald en dat menu is volledig anders. Mede door het WM5 en WM6 verschil. Daarnaast ben ik van mening als ik er weer 1 moet halen ik ook gewoon voor touchscreen ga want IK doe werkelijk waar helemaal niks met de cijfers op de voorkant. Bij alles flip ik hem open, of het moet snel een nummertje invoeren zijn maar zodra ik dan weer bij de naam kom gaat hij open. Maar dat zal een beetje keus gebonden zijn idd.
Ik wil me nieuwe telefoon denk ik vooral gaan gebruiken om mee te bellen, smsen, agenda functie en af en toe te browsen of spelletje te spelen. (Dit gaat allemaal prima met deze telefoon toch?)
Kan iemand mij helpen om eindelijk een keuze te maken, waarom zou ik voor de s710 gaan of waarom juist niet en toch de Touch nemen? Oh ja, misschien kan iemand nog wat vertellen over de stevigheid en krasbestendigheid over 1 van deze telefoons om me keuze makkelijker te maken.
En uitendelijk waar zal ik hem gaan halen? Misschien dat iemand zijn ervaringen kwijt wilt over de webwinkel waar hij zijn mob heeft gehaald.xileS schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 03:13:
Ik ben van plan om dit toestel los te kopen. Alleen ik weet niet waar ik hem het beste kan gaan halen. Ik zat zelf te kijken naar GSMtrack.nl (€315) of PDAshop.nl (€329 incl. verzendkosten). Heeft iemand goeie ervaringen met een van deze webwinkels, met bv. de garantie of service? Of raden jullie een andere winkel aan?
[ Voor 3% gewijzigd door xileS op 10-11-2007 15:24 ]
Ik heb ook de Touch in me handen gehad en ik vind het "slide" systeem waardeloos. En vooral omdat je dus gewoon 2 dikke vieze strepen van je vingers op het toestel krijgt.
Maar goed, als je het prima vind om alles met een stick te doen. Is het natuurlijk wel meer een PDA. Is echt een keuze voor jou lijkt me. Maar ik zeg S710
Maar goed, als je het prima vind om alles met een stick te doen. Is het natuurlijk wel meer een PDA. Is echt een keuze voor jou lijkt me. Maar ik zeg S710
Iemand hier al een antwoord op?Anoniem: 175226 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:48:
Ik heb sinds vandaag ook Sprite erop gezet en dat werkt goed! Alleen vraag ik me af of hij daadwerkelijk alles backupt. Dus ook je instellingen enzo? En als je restore doet, geeft hij de gsm dan gelijk een hard reset of niet?
Heeft niemand hetzelfde probleem dan? Mijn GSM gaat in elk geval opgestuurd wordenAnoniem: 175226 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 00:00:
En heb dan nog een vraagje over de S710 zelf. Ik heb de laatste tijd last van het feit dat tijdens open of dicht schijven van het scherm de HTC uitvalt! Zeer vervelend en heb geen idee hoe het komt. Heb nu nog een laatste hard reset gegeven en als het weer gebeurt hang ik toch ff aan de lijn bij HTC. Maar wil even polsen of er meerdere mensen zijn met dit probleem?
hey, ik ben ook van een vario naar de s710 gegaan en merk geen vertraging door het missen van het touchscreen, werkt iegelijk net zo makkelijk
dankjewel! werkt perfect, het enige waar ik mee zit is dat hij op de tornadopowercontrole op 228 mhz blijft staan ipv 252 mhz maar denk dat dit de max is wat het programma aankanJoop557 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 21:41:
[...]
Gewoon even de browser opstarten, kies het menu en daarbinnen Extra, en dan opties en dan verbindingen. De optie Instellingen automatisch detecteren moet aangevlagd zijn, en dan het netwerk op The Internet (bij mij ten minste is dat de naam voor de internet verbinding met mijn provider).
Succes, Joop
HTC S710 nu 4 maanden in m'n bezig.
Na een week of vier liet mijn joystickje los. Ik heb hem toen naar Belgie opgestuurd naar Eurotwice voor reparatie. Nog geen 3 weken later vallen er spontaan weer twee toetsen af! Nu is hij inmiddels hersteld maar ik vertrouw hem voor geen meter meer! Hebben meer mensen dit gehad of heb ik gewoon een pech-toestel?
Na een week of vier liet mijn joystickje los. Ik heb hem toen naar Belgie opgestuurd naar Eurotwice voor reparatie. Nog geen 3 weken later vallen er spontaan weer twee toetsen af! Nu is hij inmiddels hersteld maar ik vertrouw hem voor geen meter meer! Hebben meer mensen dit gehad of heb ik gewoon een pech-toestel?
Dit heb ik ook sinds kort, af en toe trilt hij wel en soms ook niet(ook niet bij het aanzetten)Blueone schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:15:
Bij mij is nu spontaan de trilfunctie uitgevallen. Ik heb inmiddels al een hardreset gedaan maar het werkt nog niet. Weet iemand of dit een bekend probleem is?
Meer mensen met dit probleem?
hi all.
ik heb sinds een paar dagen de ara 1.27 htc rom er op staan (zie xda-dev), en ik moet zeggen: wat een verschil!!!
Hij is veeeeel sneller, ook niet overgeklokt. en met omap op 240 vliegt ie gewoon!
Een aanrader dus!
je hebt de mogelijkheid om het arabische deel niet te installeren, dus is de rom gewoon engels.
Met pauls et9 language pack op modaco kan je weer nederlands sms-en.
ik heb sinds een paar dagen de ara 1.27 htc rom er op staan (zie xda-dev), en ik moet zeggen: wat een verschil!!!
Hij is veeeeel sneller, ook niet overgeklokt. en met omap op 240 vliegt ie gewoon!
Een aanrader dus!
je hebt de mogelijkheid om het arabische deel niet te installeren, dus is de rom gewoon engels.
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Kan jij aangeven hoe je dit gedaan heb?birdibird schreef op woensdag 14 november 2007 @ 00:01:
hi all.
Een aanrader dus!
Tis voor mij de eerste keer dat ik zoiets ga doen. Ik zou het ook niet erg vinden als mn telefoon wat sneller wordt.
ik hoorde namelijk ook dat omapclock je snelheid niet vast houdt. Heb jij daar ook wat mee gedaan?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 193650 op 14-11-2007 09:44 ]
Anoniem: 240221
Hallo,
Ik heb een HTC S710 met onbeperkt dataverbruik: Nu wil ik dat dataverbruik (internet) voor mijn laptop via bluetooth? Is dat misschien mogelijk?
Ik hoop op een goede reactie,
Groeten
Ik heb een HTC S710 met onbeperkt dataverbruik: Nu wil ik dat dataverbruik (internet) voor mijn laptop via bluetooth? Is dat misschien mogelijk?
Groeten
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 240221 op 14-11-2007 13:00 ]
Ten eerste, ik zie dat je hier nieuw bent...lees even de FAQ door. Groeten e.d. is niet nodig hier, maar het wordt wel op prijs gesteld om wat voorwerk te verrichten. Heb je dit gedaan, meld dan even wat je al gedaan hebt.Anoniem: 240221 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:54:
Hallo,
Groeten
Via google kom ik terecht bij:
Met je laptop het internet op via je S710?
Zonder BT: http://www.gsmhelpdesk.nl...e3840d78675df1abb58df509c
Kan ik mijn HTC S710 via bluetooth instellen als modem voor internetten op mijn computer met Windows XP?
http://www.smartphoneshop.nl/vragen/39652/50208
Ik heb net Google maps geinstalleerd, das wel lachen zeg op je mobiel
[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 14-11-2007 14:48 ]
Ik heb ook een S710! 
Ga over van WM5 (I-Mate SP5) naar WM6, niet echt veel wennen gelukkig. Nou heb ik alles ook al zo'n beetje ingesteld inmiddels maar een ding is vervelend: heb "Type alarmsignaal" op "Trillen en geluid afspelen" staan voor smsjes. Dit werkt ook prima maar hij trilt heeel lang... Kan dat ook aangepast worden? Misschien in het register ofzo?
Ga over van WM5 (I-Mate SP5) naar WM6, niet echt veel wennen gelukkig. Nou heb ik alles ook al zo'n beetje ingesteld inmiddels maar een ding is vervelend: heb "Type alarmsignaal" op "Trillen en geluid afspelen" staan voor smsjes. Dit werkt ook prima maar hij trilt heeel lang... Kan dat ook aangepast worden? Misschien in het register ofzo?
De mijne is nu opgestuurd. Ben benieuwd wat er mee gaat gebeuren. Heb het gewoon via de winkel gedaan want het gesprek wat ik had met de Belgische dame vond ik niet echt betrouwbaar.
Gebruik nu tijdelijk een Motorola MPX220...
Wat een rampen ding is dat zeg... Misschien morgen maar ff overstappen op een Nokia 6233.... Moet ik wel msn gaan missen....
Gebruik nu tijdelijk een Motorola MPX220...

hmm, ik kom ook weer eens wat leuks tegen, ben al een paar dagen aan het proberen, maar krijg het niet werkend 
ik heb thuis draadloos netwerk, kan ik prima naar verbinden, internet ook geen probleem (netwerk is beveiligd).
bij mijn voormalige stageplaats, kon ik ook gewoon het netwerk op (beveiligd), ook internet, geen probleem.
bij mij op school hangen er draadloze hotspots (roc almere
) zonder beveiliging oid, ik verbind ernaartoe, en ik zou internet moeten hebben.
niet dus, pagina blijft (ongeveer) eeuwig laden, en er gebeurt NIETS.
uiteraard al gezocht naar eventuele instellingen die veranderd moeten worden, zo kwam ik erachter dat er een uitleg online stond, maar daar staat ook niet veel boeiends in (is voor pc's / laptops, maar qua instellingen komt het vaak in de buurt, proxies oid).
enige wat ze zeggen, verbind met het netwerk, en check of in IE de settings voor je verbinding op "automatisch detecteren" staan.
nou weet ik dat er een proxy is op school, maar die zou via "automatisch detecteren" op m'n telefoon toch ook gepakt moeten worden?
ik heb net gelezen dat de energie instelling van wlan mogelijk op "beste prestaties" moet, om te werken, morgen proberen dus.
als iemand anders nog een idee heeft, sta ik daarvoor open
een klasgenoot met een psp kon zo inloggen op het netwerk, en meteen internetten, zonder enige instelling te wijzigen.
bedankt alvast
ik heb thuis draadloos netwerk, kan ik prima naar verbinden, internet ook geen probleem (netwerk is beveiligd).
bij mijn voormalige stageplaats, kon ik ook gewoon het netwerk op (beveiligd), ook internet, geen probleem.
bij mij op school hangen er draadloze hotspots (roc almere
niet dus, pagina blijft (ongeveer) eeuwig laden, en er gebeurt NIETS.
uiteraard al gezocht naar eventuele instellingen die veranderd moeten worden, zo kwam ik erachter dat er een uitleg online stond, maar daar staat ook niet veel boeiends in (is voor pc's / laptops, maar qua instellingen komt het vaak in de buurt, proxies oid).
enige wat ze zeggen, verbind met het netwerk, en check of in IE de settings voor je verbinding op "automatisch detecteren" staan.
nou weet ik dat er een proxy is op school, maar die zou via "automatisch detecteren" op m'n telefoon toch ook gepakt moeten worden?
ik heb net gelezen dat de energie instelling van wlan mogelijk op "beste prestaties" moet, om te werken, morgen proberen dus.
als iemand anders nog een idee heeft, sta ik daarvoor open
een klasgenoot met een psp kon zo inloggen op het netwerk, en meteen internetten, zonder enige instelling te wijzigen.
bedankt alvast
in dat geval kan je proberen om te browsen naar http://wpad/wpad.datnou weet ik dat er een proxy is op school, maar die zou via "automatisch detecteren" op m'n telefoon toch ook gepakt moeten worden?
als je dan een bestand krijgt om te downloaden werkt het automatisch detecteren van je proxy wel.
heeeeeey, die kende ik nog niet, thnx
kan nuttig zijn, en ga ik morgen ook zeker proberen.
jammer dat er in de klaslokalen niet overal netwerk is
misschien wel beter voor het humeur van de leraren.
jammer dat er in de klaslokalen niet overal netwerk is
hey nog een vraagje heb laatste tijd last van dat ik geen smsjes kan verzenden, gewoon alles getypt goed nummer maar als ik verzenden druk licht ie wel op de knop verzenden maar doet die niks:S
zelfs na het aan of uti zetten van het apparaat niet:S snap er niets van...
heb het apparaat wel overclocked naar 252 mhz zou dat er iets mee te maken kunnnen hebben? als ik het programma afsluit dan doet die hbet nog steeds niet.
zelfs na het aan of uti zetten van het apparaat niet:S snap er niets van...
heb het apparaat wel overclocked naar 252 mhz zou dat er iets mee te maken kunnnen hebben? als ik het programma afsluit dan doet die hbet nog steeds niet.
Anoniem: 174246
Hallo,
Is dit apparaatje ook makkelijk als agenda te gebruiken zonder tussenkomst van een laptop of pc?
bedankt
Is dit apparaatje ook makkelijk als agenda te gebruiken zonder tussenkomst van een laptop of pc?
bedankt
Redelijk makkelijk. Het today-scherm laat slechts 1 komende afspraak zien. Ik heb zoals eerder gezegde, Cascade (10USD) daarvoor aangeschaft.Anoniem: 174246 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:16:
Hallo,
bedankt
Ik sync wel met laptop/outlook. Zonder werkt het natuurlijk ook prima, er zit gewoon een simpele outlook op, met zowel dag, week als maandoverzicht.
kan je please vertellen hoe je dit hebt gedaan??birdibird schreef op woensdag 14 november 2007 @ 00:01:
hi all.
Een aanrader dus!
met alle info op xda-dev kom ik er niet uit...
ik heb een orange e650.
daar ben ik weer eens,
helaas nog geen internet kunnen krijgen op school via wlan, het openen van http://wpad/wpad.dat was geen succes, "connection unavailable" of iets in die richting.
nu lijkt het er dus op dat de proxy niet automatisch ingesteld wordt.
ik weet het adres en de poort van de proxy, maar nu is mijn vraag, hoe stel ik die in?
ik kom in het settings > connections > proxy scherm wel de optie tegen om een nieuwe proxy toe te voegen, maar ik snap er geen hout van
ik moet een "van" en "naar" verbinding instellen, (internet, werk, wpa netwerk, of beveiligd wpa netwerk") en van en naar mogen niet hetzelfde zijn.
het gaat alleen om dit school netwerk dus, en het gaat om een "simpele" http proxy, die nodig is om te internetten.
in IE (op computers) staat de verbinding gewoon ingesteld via die proxy, als url staat het adres van de proxy, poort 8080, en draaien met die hap.
iemand?
helaas nog geen internet kunnen krijgen op school via wlan, het openen van http://wpad/wpad.dat was geen succes, "connection unavailable" of iets in die richting.
nu lijkt het er dus op dat de proxy niet automatisch ingesteld wordt.
ik weet het adres en de poort van de proxy, maar nu is mijn vraag, hoe stel ik die in?
ik kom in het settings > connections > proxy scherm wel de optie tegen om een nieuwe proxy toe te voegen, maar ik snap er geen hout van
ik moet een "van" en "naar" verbinding instellen, (internet, werk, wpa netwerk, of beveiligd wpa netwerk") en van en naar mogen niet hetzelfde zijn.
het gaat alleen om dit school netwerk dus, en het gaat om een "simpele" http proxy, die nodig is om te internetten.
in IE (op computers) staat de verbinding gewoon ingesteld via die proxy, als url staat het adres van de proxy, poort 8080, en draaien met die hap.
iemand?
ik had hem opgestuurd en binnen 6 werkdagen had ik hem alweer gerepareerd terug en nou heb ik geen problemen meer gehad.Boboga schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:42:
[...]
Dit heb ik ook sinds kort, af en toe trilt hij wel en soms ook niet(ook niet bij het aanzetten)
Meer mensen met dit probleem?
Hoe heb je dit gedaan? En waar kan je die rom vinden(ik kan niks vinden op xda-dev)..birdibird schreef op woensdag 14 november 2007 @ 00:01:
hi all.
Een aanrader dus!
darn, kom er nog steeds niet uit met die proxy 
probleem in het kort:
school netwerk, om te internetten via hotspot, moet je hun proxy gebruiken, en die wordt niet automatisch meegepakt --> geen internet dus.
vraag: hoe stel ik de proxy in op mijn s710? ik heb het scherm "proxy" gevonden in "instellingen > verbindingen", alleen ik snap er niets van (maakt verbinding vanaf, maakt verbinding met...).
iemand die snapt hoe dit werkt?
het gaat gewoon om een http proxy om te internetten, waarvan ik wel de url en poort weet, maar er niet uit kom op welke instellingen alles moet in dit proxy scherm
alvast bedankt
probleem in het kort:
school netwerk, om te internetten via hotspot, moet je hun proxy gebruiken, en die wordt niet automatisch meegepakt --> geen internet dus.
vraag: hoe stel ik de proxy in op mijn s710? ik heb het scherm "proxy" gevonden in "instellingen > verbindingen", alleen ik snap er niets van (maakt verbinding vanaf, maakt verbinding met...).
iemand die snapt hoe dit werkt?
het gaat gewoon om een http proxy om te internetten, waarvan ik wel de url en poort weet, maar er niet uit kom op welke instellingen alles moet in dit proxy scherm
alvast bedankt
Zo ik heb hem nu ook draaien.barzi schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:19:
[...]
Hoe heb je dit gedaan? En waar kan je die rom vinden(ik kan niks vinden op xda-dev)..
Merk eerlijk gezegd geen verschil. Moet tie sneller lopen?? Wel lomp van me dat ik mijn contacts niet heb opgeslagen

@ barzi, ik weet niet of ik de links hier mag plaatsen, maar tis gewoon een kwestie van googlen.
http://www.hardwareoholic.co.uk/ staat het trouwens ook
[ Voor 5% gewijzigd door Jaeger op 16-11-2007 22:40 ]
Ik ben van plan deze telefoon ook te gaan kopen, vooral vanwege zn QWERTY ingebouwde Toetsenbordje en WM6.
Maar nu vraag ik me nog wel af...als de nokia N73 dus USIM's en UMTS ondersteund en ik neem zowieso een Onbeperkte Internet Abbo naast mn normale Mobiele Abbonement. Kan ik met een N73 dus veel beter filmpjes kijken, msn'en en eventueel internet sharen met mn laptop onderweg in de trein.
Is dit toestel op geen enkele manier klaar te maken voor UMTS of HDSPA?
En wat is de bandbreedte van GPRS?
Maar nu vraag ik me nog wel af...als de nokia N73 dus USIM's en UMTS ondersteund en ik neem zowieso een Onbeperkte Internet Abbo naast mn normale Mobiele Abbonement. Kan ik met een N73 dus veel beter filmpjes kijken, msn'en en eventueel internet sharen met mn laptop onderweg in de trein.
Is dit toestel op geen enkele manier klaar te maken voor UMTS of HDSPA?
En wat is de bandbreedte van GPRS?
http://img13.imageshack.us/img13/7208/43875.gif
Beetje offtopic misschien:
Ik wil m'n "today" scherm aanpassen door middel van het aanpassen van de XML file. Dat lukt aardig. Ik stuit op problemen zodra ik plugins naast elkaar wil hebben ipv onder elkaar.
Hoe doe ik dit? Iemand ervaring mee?
Ik wil m'n "today" scherm aanpassen door middel van het aanpassen van de XML file. Dat lukt aardig. Ik stuit op problemen zodra ik plugins naast elkaar wil hebben ipv onder elkaar.
Hoe doe ik dit? Iemand ervaring mee?
Ik heb via mijn werk nu ook een HTC S710. Ben er ook erg blij mee want de blackberry werkte niet meer. De server zat aan z'n max en moest er dus uit. Nu hebben we alles via active sync, erg mooi allemaal.
Nu krijg ik dus, zoals wel meer mensen, het draadloos internetten niet aan de pruttel. De verbinding met het WLAN staat goed en werkt ook prima. Maar internetten ho maar. De settings van IE staan "goed", connection staat op "the internet" en hij zal automatisch de instellingen detecteren. Geen idee waar het dan nog aan kan liggen. Iemand nog tips?
Nu krijg ik dus, zoals wel meer mensen, het draadloos internetten niet aan de pruttel. De verbinding met het WLAN staat goed en werkt ook prima. Maar internetten ho maar. De settings van IE staan "goed", connection staat op "the internet" en hij zal automatisch de instellingen detecteren. Geen idee waar het dan nog aan kan liggen. Iemand nog tips?
To be determined...
@sokzero
Ik heb gister met telfort zitten GPRS'en. Ik kom op 2 kbyte/sec. In principe zou GPRS sneller moeten kunnen/zijn, maar dat heb ik nog niet ervaren.
@ mandm
Sinds gister een HTC S710. Ik heb helemaal niets ingesteld om WLAN werkend te krijgen, gewoon aanzetten en verbinden. Gebeurd er gewoon niets, of krijg je een vage melding?
Wat ik trouwens heel iritant vind. Ik krijg een sms van een onbekend gsm nummer. Ik voeg het nummer toe voer een naam in, en hoppa ik heb een nieuw contactpersoon. Maar als ik nu naar mijn Postvak IN ga staat daar nog steeds het nummer vermeld, en dus niet netjes de naam van die persoon.
Contactpersonen die al in je telefoon staan en je dan een sms sturen worden wel netjes met hun eigen naam in Postvak IN gezet.
Is dit een bug?
Ik heb gister met telfort zitten GPRS'en. Ik kom op 2 kbyte/sec. In principe zou GPRS sneller moeten kunnen/zijn, maar dat heb ik nog niet ervaren.
@ mandm
Sinds gister een HTC S710. Ik heb helemaal niets ingesteld om WLAN werkend te krijgen, gewoon aanzetten en verbinden. Gebeurd er gewoon niets, of krijg je een vage melding?
Wat ik trouwens heel iritant vind. Ik krijg een sms van een onbekend gsm nummer. Ik voeg het nummer toe voer een naam in, en hoppa ik heb een nieuw contactpersoon. Maar als ik nu naar mijn Postvak IN ga staat daar nog steeds het nummer vermeld, en dus niet netjes de naam van die persoon.
Contactpersonen die al in je telefoon staan en je dan een sms sturen worden wel netjes met hun eigen naam in Postvak IN gezet.
Is dit een bug?
[ Voor 4% gewijzigd door aalekss op 22-11-2007 11:43 ]
De verbinding klopt op zich helemaal. Als ik naar de connection status kijk zie ik alle cijfertjes die ik gewend ben van mijn eigen netwerk. Ga ik echter het internet op, dan kan de browser geen enkele locatie vinden.
To be determined...
Iets meer dingen getest en daardoor ook meer informatie.
Als ik probeer te verbinden naar mijn router zelf (webmanagement) dan lukt dat, ik geef mijn wachtwoord op, maar de pagina komt niet.
Ook heb ik getracht om een pagina op basis van ip-adres op te roepen. Ook zonder succes.
Ik heb in plaats van een toegewezen ip-adres een handmatige instelling gedaan. De connectie komt keurig op en wat meteen opvalt is dat de reactietijden veel korter zijn. Helaas geen pagina's te openen maar wel snel de melding dat het niet lukt. Voorheen duurde dat erg lang.
Heeft iemand enig idee waar ik moet zoeken en weet iemand hoe ik bij _alle_ instellingen van het netwerk kan komen, waaronder de DNS?
Als ik probeer te verbinden naar mijn router zelf (webmanagement) dan lukt dat, ik geef mijn wachtwoord op, maar de pagina komt niet.
Ook heb ik getracht om een pagina op basis van ip-adres op te roepen. Ook zonder succes.
Ik heb in plaats van een toegewezen ip-adres een handmatige instelling gedaan. De connectie komt keurig op en wat meteen opvalt is dat de reactietijden veel korter zijn. Helaas geen pagina's te openen maar wel snel de melding dat het niet lukt. Voorheen duurde dat erg lang.
Heeft iemand enig idee waar ik moet zoeken en weet iemand hoe ik bij _alle_ instellingen van het netwerk kan komen, waaronder de DNS?
To be determined...
Ik heb na een week weer netjes mijn HTC terug. Ze zouden hem gereset hebben en een software update
Niet iets om vast te pakken dus moet het ff afwachten of het idd nu weg blijft en of mijn accu nu langer mee gaat. Wel heb ik gemerkt dat mijn muziek harder gaat...
Niet iets om vast te pakken dus moet het ff afwachten of het idd nu weg blijft en of mijn accu nu langer mee gaat. Wel heb ik gemerkt dat mijn muziek harder gaat...
een beetje laat voor je, JPstyle, maar misschien is het je simkaart klepje?
omdat die aan de binnenkant van het toestel zit, tussen keyboard en scherm zegmaar, kan die open schuiven als je het keyboard uitschuift.
het schijnt wel eens voor te komen dat dat gebeurt (zelf nog niet gehad gelukkig), en dan gaat de telefoon direct uit volgens de handleiding.
zou een verklaring zijn ?
omdat die aan de binnenkant van het toestel zit, tussen keyboard en scherm zegmaar, kan die open schuiven als je het keyboard uitschuift.
het schijnt wel eens voor te komen dat dat gebeurt (zelf nog niet gehad gelukkig), en dan gaat de telefoon direct uit volgens de handleiding.
zou een verklaring zijn ?
Tja misschien wel idd. Maar aan de andere kant viel het wel op dat het alleen tijdens MSNen of SMS was. Dus als hij rekenkracht nodig had.
Ach jah het is even afwachten. Heb nu niet zo veel tijd maar morgen ga ik ff alles terug zetten kwa progjes enzo. Dan even afwachten, is het niet goed stuur ik hem gewoon nogmaals op
Ach jah het is even afwachten. Heb nu niet zo veel tijd maar morgen ga ik ff alles terug zetten kwa progjes enzo. Dan even afwachten, is het niet goed stuur ik hem gewoon nogmaals op
Ik heb een vraagje over audio streaming naar m'n HTC S710:
- naar aanleiding van zoekwerk op GOT een thread gevonden over installeren Xamp
- vervolgens Kplaylist geinstalleerd
- alles werkt perfect als ik van mijn laptop inlog...
Als ik met mijn telefoon via wifi de pagina oproep kan ik inloggen, zoeken naar een muzieknummer, en het nummer selecteren. Daarna krijg ik helaas de melding:
FOUT
Dit bestand kan niet op het apparaat worden weergegeven.
Ik gebruik de standaard internet explorer op de telefoon. Aangezien Windows mediaplayer geen .m3u ondersteund, heb ik TCPMP geinstalleerd. In de opties van TCPMP heb ik opgegeven dat de extensie .m3u gekoppeld wordt aan TCPMP.
Ook de telefoon opnieuw opstarten heeft geen effect gehad.
Iemand een idee?
EDIT:
Inmiddels werkt het, met 3rd party software. Ik heb een trial van Conduits pocket player. Deze ondersteund UPNP, en samen met een router die dat ondersteund + ORB op de mediaserver werkt het als een zonnetje. Orb maakt daarbij geen verbinding met het internet, alles loop via je lan.
Helaas is de accu halfleeg na 2 uurtjes luisteren via wifi.....
- naar aanleiding van zoekwerk op GOT een thread gevonden over installeren Xamp
- vervolgens Kplaylist geinstalleerd
- alles werkt perfect als ik van mijn laptop inlog...
Als ik met mijn telefoon via wifi de pagina oproep kan ik inloggen, zoeken naar een muzieknummer, en het nummer selecteren. Daarna krijg ik helaas de melding:
FOUT
Dit bestand kan niet op het apparaat worden weergegeven.
Ik gebruik de standaard internet explorer op de telefoon. Aangezien Windows mediaplayer geen .m3u ondersteund, heb ik TCPMP geinstalleerd. In de opties van TCPMP heb ik opgegeven dat de extensie .m3u gekoppeld wordt aan TCPMP.
Ook de telefoon opnieuw opstarten heeft geen effect gehad.
Iemand een idee?
EDIT:
Inmiddels werkt het, met 3rd party software. Ik heb een trial van Conduits pocket player. Deze ondersteund UPNP, en samen met een router die dat ondersteund + ORB op de mediaserver werkt het als een zonnetje. Orb maakt daarbij geen verbinding met het internet, alles loop via je lan.
Helaas is de accu halfleeg na 2 uurtjes luisteren via wifi.....
[ Voor 18% gewijzigd door Fasthook op 26-11-2007 22:16 ]
Voor alle mensen die youtube willen kijken is er weer iets nieuws: http://www.ytpocket.com/
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Anoniem: 118284
Hallo,
Ik heb sinds gisteren de HTC S710. Nu is mijn vraag dat wanneer ik het standaard thema selecteer van HTC zelf (die groene dus) dat wanneer je de telefoon openschuift, de klok ongeveer in het midden blijft staan, de icoontjes en de klok worden niet breed gemaakt over het hele scherm maar houden de breedte van het scherm wanneer de telefoon ingeschoven is. Bij het windows thema schuift de klok wel mee, het rare is dat het wel meeschoof gisteren toen ik hem kreeg...
Is er misschien iets fout in het registry?? Weet iemand of er ook een site is met thema's voor deze telefoon?
Bedankt alvast!
Bob
Ik heb sinds gisteren de HTC S710. Nu is mijn vraag dat wanneer ik het standaard thema selecteer van HTC zelf (die groene dus) dat wanneer je de telefoon openschuift, de klok ongeveer in het midden blijft staan, de icoontjes en de klok worden niet breed gemaakt over het hele scherm maar houden de breedte van het scherm wanneer de telefoon ingeschoven is. Bij het windows thema schuift de klok wel mee, het rare is dat het wel meeschoof gisteren toen ik hem kreeg...
Is er misschien iets fout in het registry?? Weet iemand of er ook een site is met thema's voor deze telefoon?
Bedankt alvast!
Bob
kijk hier eens: http://smartphone.krisdoff.net/portfolio.php?g=4
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
ik heb echter nog een probleem kom ik net achter... mijn wifi werkt niet, het werkt wel op de buren, maar niet op onze eigen? wat doe ik verkeerd? de wep-key heb ik helemaal goed ingevuld (een akelig lange...) en het staat op "internet" dus niet op "prive-kantoornetwerk"
bij verificatie staat "open" wat dat anders zou moeten zijn weet ik niet, codering is wep, dit klopt ook. Bij sleutelindex staat 1, misschien dat dit fout is, ik weet niet wat het is....
Het netwerktoegansbeheer IEEE 802.1x gebruiken staat uit, ook geen idee wat dit is.
Iemand ideeën?
bij verificatie staat "open" wat dat anders zou moeten zijn weet ik niet, codering is wep, dit klopt ook. Bij sleutelindex staat 1, misschien dat dit fout is, ik weet niet wat het is....
Het netwerktoegansbeheer IEEE 802.1x gebruiken staat uit, ook geen idee wat dit is.
Iemand ideeën?
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 118284 op 25-11-2007 15:23 ]
ik ben er zelf al achter gekomen wat het probleem was, je moest bij energiebeheer niet op automatisch zetten maar op beste prestaties... nou werkt alles vlekkeloos...
Ik google met eigen suf, maar kan het niet vinden. Cascade vind je namelijk op zoveel sites. Ik heb ook wel interesse in Cascade. Waar kan ik dit vinden.Redelijk makkelijk. Het today-scherm laat slechts 1 komende afspraak zien. Ik heb zoals eerder gezegde, Cascade (10USD) daarvoor aangeschaft.
Ik sync wel met laptop/outlook. Zonder werkt het natuurlijk ook prima, er zit gewoon een simpele outlook op, met zowel dag, week als maandoverzicht.
volgens mij bedoelt hij facade? dat levert al meer specifieke hits op 
hier om precies te zijn
http://www.sbsh.net/products/facade/
hier om precies te zijn
[ Voor 34% gewijzigd door nick_haak op 26-11-2007 07:44 ]
Anoniem: 241595
Hoi, ikweet niet of deze vraag al is gesteld, maar wat ik gezien heb nog niet, maar
ik heb ook een probleem met me wifi,als ik thuis ben werkt hij gewoon goed, valt wel eens weg, maar dat is dan niet zo erg,
maar als ik op school ben, moet je je studentnummer en wachtwoord invoeren,
daarvoor krijg je een schermpje, beveiligingswaarschuwing, waar je je gegevens netjes kunt invullen, en dan werkt het internet gewoon.
probleem bij mij is, dat het internet vastloopt wanneer hij die beveiligingswaarschuwing krijgt.
Had me telefoon al opgestuurd, was gefixt zeiden ze, maar toen ze pakje open maakte zat hij vol met water, dus 3 weken later had ik een hele nieuwe telefoon, maar nog steeds precies het zelfde probleem. Terwijl een medestudent dezelfde telefoon heeft, en hij heeft geen problemen met het internet op school
heeft iemand dit ook, of weet iemand een oplossing hiervoor ?
alvast super bedankt !
ik heb ook een probleem met me wifi,als ik thuis ben werkt hij gewoon goed, valt wel eens weg, maar dat is dan niet zo erg,
maar als ik op school ben, moet je je studentnummer en wachtwoord invoeren,
daarvoor krijg je een schermpje, beveiligingswaarschuwing, waar je je gegevens netjes kunt invullen, en dan werkt het internet gewoon.
probleem bij mij is, dat het internet vastloopt wanneer hij die beveiligingswaarschuwing krijgt.
Had me telefoon al opgestuurd, was gefixt zeiden ze, maar toen ze pakje open maakte zat hij vol met water, dus 3 weken later had ik een hele nieuwe telefoon, maar nog steeds precies het zelfde probleem. Terwijl een medestudent dezelfde telefoon heeft, en hij heeft geen problemen met het internet op school
heeft iemand dit ook, of weet iemand een oplossing hiervoor ?
alvast super bedankt !
Die bedoel ik inderdaad. bedanktnick_haak schreef op maandag 26 november 2007 @ 07:43:
volgens mij bedoelt hij facade? dat levert al meer specifieke hits op
hier om precies te zijn
weet iemand een site waar je streaming filmpjes of tv kunt kijken??? heb wel gewoon de .asf van 3fm gedownload die opgeslagen en werkt 100% maar kan niks vinden van filmpjes etc...
Net een aantal posts voor je:Anoniem: 118284 schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:40:
weet iemand een site waar je streaming filmpjes of tv kunt kijken??? heb wel gewoon de .asf van 3fm gedownload die opgeslagen en werkt 100% maar kan niks vinden van filmpjes etc...
Bedoel je zoiets?Pretorian_ schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:36:
Voor alle mensen die youtube willen kijken is er weer iets nieuws: http://www.ytpocket.com/
Ik heb ook de xda-dev versie geinstalleerd, zeker een hele verbetering! Nu alleen nog die simlock eraf en ik ben helemaal blij.
Anoniem: 238592
Hee van polen heb je msn want ik snap niet hellemaal hoe het werkt als je me misschien kan helpen
Ilio, hier staat alles uitgelegd. http://www.hardwareoholic.co.uk/
Mijn toestel sloeg bij stap 4 vast, maar gewoon ff je toestel resetten en stap 4 opnieuw proberen.
Mijn toestel sloeg bij stap 4 vast, maar gewoon ff je toestel resetten en stap 4 opnieuw proberen.
als ik de stappen volg die zijn aangegeven krijg ik de volgende error als ik bij stap 5 aan ben gekomen:
ERROR[294] : INVALID VENDER ID
This Update Utility cannot be used for your Smartfone. Please check your Update Utility.
En dan staat er onderin nog een of andere code.
Wat doe ik verkeerd??
ERROR[294] : INVALID VENDER ID
This Update Utility cannot be used for your Smartfone. Please check your Update Utility.
En dan staat er onderin nog een of andere code.
Wat doe ik verkeerd??
ja dat krijg ik nou ook, als ik de update uitvoer.
misschien omdat wij de orange spv650 hebben ipv htc s710?
Dat denk ik niet, want ik heb wel de HTC S710 variant.edgarf28 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:44:
ja dat krijg ik nou ook, als ik de update uitvoer.
Ik heb nu een Sony Ericsson W850i en wil wel een smartphone.. maar van enkele functies wil ik ook weten of deze op de S710 kunnen (of een goed alternatief)
+ Bluetooth afstandbediening (op je pc te besturen vanaf je mobiel)
+ telefoon als (internet) modem gebruiken voor de laptop
+ RSS lezer
+ FM radio?
+ Nightmodus
+ Zelfontspanner
+ Voice recorder
+ Geluid van de camera uitzetten?
+ stopwatch
+ timer
+ licht of zaklamp?
+ rekenmachine
+ klok wanneer hij op standby staat?
+ TrackID (fragment van muziek opnemen en dan krijg je een tracknaam, artiest en album)
+ RSS lezer
+ FM radio?
+ Nightmodus
+ Zelfontspanner
+ Voice recorder
+ stopwatch
+ timer
+ licht of zaklamp?
+ rekenmachine
+ TrackID (fragment van muziek opnemen en dan krijg je een tracknaam, artiest en album)
vanpeltje
Wat ik zo weet:
+ Nightmodus (dat is?)
+ Zelfontspanner
+ Voice recorder
+ Geluid van de camera uitzetten? ja kan
+ rekenmachine
+ klok wanneer hij op standby staat? ja
+ stopwatch (zit er niet op, mr is vast te dl-en)
+ timer (zit er niet op, mr is vast te dl-en)
http://www.gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=1615
hier had je ook een aantal dingen al kunnen vinden
+ Nightmodus (dat is?)
+ Zelfontspanner
+ Voice recorder
+ Geluid van de camera uitzetten? ja kan
+ rekenmachine
+ klok wanneer hij op standby staat? ja
+ stopwatch (zit er niet op, mr is vast te dl-en)
+ timer (zit er niet op, mr is vast te dl-en)
http://www.gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=1615
hier had je ook een aantal dingen al kunnen vinden
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 28-11-2007 22:05 ]
vanpeltje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:25:
Ik heb nu een Sony Ericsson W850i en wil wel een smartphone.. maar van enkele functies wil ik ook weten of deze op de S710 kunnen (of een goed alternatief)
+ RSS lezer
+ FM radio?
+ Nightmodus
+ Zelfontspanner
+ Voice recorder
+ stopwatch
+ timer
+ licht of zaklamp? nou ja, het tobo/scherm geeft wel licht en er is vast een app voor
+ rekenmachine
Toch nog even m'n vraag herhalen (en nog een andere).
Ik vraag me af of ik het "pulserend trillen" ook kan combineren met "geluid", misschien dmv een registry aanpassing?
Verder de harde piep als je iets doet wat niet kan, hoe krijg je die uit?
[edit]
En ergens las ik dat het rubber dopje voor de usb aansluiting eenvoudig te verwijderen is zonder schade maar volgens mij zit die vast aan de achterkant van m'n toestel? Klopt dat? Hoe verwijder ik het anders?
Ik vraag me af of ik het "pulserend trillen" ook kan combineren met "geluid", misschien dmv een registry aanpassing?
Verder de harde piep als je iets doet wat niet kan, hoe krijg je die uit?
[edit]
En ergens las ik dat het rubber dopje voor de usb aansluiting eenvoudig te verwijderen is zonder schade maar volgens mij zit die vast aan de achterkant van m'n toestel? Klopt dat? Hoe verwijder ik het anders?
[ Voor 30% gewijzigd door Beekforel op 29-11-2007 17:41 ]
uhm nightmodus zit wel op de camera.
heeft niemand een idee over mijn vraag van een tijdje geleden?
is het mogelijk om een http proxy in te stellen voor wifi?
voor het draadloze netwerk op mijn school is het nodig om een proxy te gebruiken, anders kan je geen enkele website bezoeken.
de proxy wordt niet automatisch herkend, dus moet handmatig ingesteld worden.
ik heb alle gegevens van de proxy: poort, adres... geen gebruikersnaam / wachtwoord (niet nodig), maar ik weet niet waar je het in moet voeren.
bij instellingen > verbindingen > proxy krijg ik een paar rare velden (van verbinding, naar verbinding...) waar ik niets van snap.
iemand?
is het mogelijk om een http proxy in te stellen voor wifi?
voor het draadloze netwerk op mijn school is het nodig om een proxy te gebruiken, anders kan je geen enkele website bezoeken.
de proxy wordt niet automatisch herkend, dus moet handmatig ingesteld worden.
ik heb alle gegevens van de proxy: poort, adres... geen gebruikersnaam / wachtwoord (niet nodig), maar ik weet niet waar je het in moet voeren.
bij instellingen > verbindingen > proxy krijg ik een paar rare velden (van verbinding, naar verbinding...) waar ik niets van snap.
iemand?
ik zit ook te twijfelen om deze te kopen (ipv de 730 die toch weer 100 euro duurder is), maar ik vroeg me nog een aantal zaken af...
Is het interne geheugen van 64MB een echte beperking? maw, kan het zijn dat je in de problemen komt bij veel contactpersonen, of mails? Of kan je dit instellen dat het op de micro sd kaart staat?
Is het eigenlijk ook mogelijk om skype te draaien op deze telefoon (handig om te bellen als je binnen bereik van wifi bent) en is dit dan standalone of functioneerd de telefoon als headset van de pc?
gevonden, het kan maar werkt blijkbaar niet altijd... download de smartphone versie
Is het interne geheugen van 64MB een echte beperking? maw, kan het zijn dat je in de problemen komt bij veel contactpersonen, of mails? Of kan je dit instellen dat het op de micro sd kaart staat?
Is het eigenlijk ook mogelijk om skype te draaien op deze telefoon (handig om te bellen als je binnen bereik van wifi bent) en is dit dan standalone of functioneerd de telefoon als headset van de pc?
[ Voor 8% gewijzigd door Promy op 30-11-2007 20:33 ]
hebben jullie nog vette apps for windows mobile?
Ik heb Opera, Skype, Google Maps en Nav4all
Gmail wil niet, ik snap er niets van
vanpeltje
Gmail via IMAP?vanpeltje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:24:
hebben jullie nog vette apps for windows mobile?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
neej, gmail installeren op een smartphone. Hij herkent het bestand niet ofzo?
midlet nog iets probleem..
midlet nog iets probleem..
vanpeltje
de nieuwe google maps met locatiebepaling is wel gaaf! www.google.com/gmm
Heeft er iemand een oplossing gevonden om dat "drop wifi" geluidje uit te schakelen zonder alle andere meldingen te verliezen?
Bij mij werkt ie niet. Ik heb een externe GPS bluetooth module. Hoe moet je die koppelen met Google maps? Ik snap die instellingen niet zo...Pretorian_ schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:09:
de nieuwe google maps met locatiebepaling is wel gaaf! www.google.com/gmm
vanpeltje
weet er nog iemand een goeie (freeware) alarm klok?
Ik heb die va CT alarmclock Lite geprobeerd, en voldeed wel, maar wegens een of andere stomme reden vond ik niet hoe het af te leggen....
Ik heb die va CT alarmclock Lite geprobeerd, en voldeed wel, maar wegens een of andere stomme reden vond ik niet hoe het af te leggen....
Ik heb deze week de nieuwe S730 in me handen gehad. Dat is wel een leuker apparaatje dan de S710. Maar het prijs verschil vind ik niet de moeite waard. Hij is namelijk duidelijk iets dikker en breeder dan de S710.
Ik hou het dus wel bij me S710
Ik hou het dus wel bij me S710
De ROM updates van xda-dev, zijn die een merkbare verbetering? (zoja, wat? Is het snelheid, of ook andere zaken?)
En nemen jullie dan de RUU_Vox_HTC_WWE_1.15.405.2_4.1.13.37_02.83.90_Ship.exe of HTC_Vox_ARA_1.27.415.4_4.1.13.47_02.98.90.exe?
Ik kan immers niet terugvinden wat het verschil tussen de 2 is...
En nemen jullie dan de RUU_Vox_HTC_WWE_1.15.405.2_4.1.13.37_02.83.90_Ship.exe of HTC_Vox_ARA_1.27.415.4_4.1.13.47_02.98.90.exe?
Ik kan immers niet terugvinden wat het verschil tussen de 2 is...
WWE staat voor World Wide English, dus dan kan je wel bedenken wat die andere is 
Ik merk zelf geen grote verschillen helaas.
Ik merk zelf geen grote verschillen helaas.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik zou graag met 1 druk op de knop van profiel willen wisselen. Bijvoorbeeld van Normaal naar Trillen. Zo te zien zijn er geen snelkoppelingen te maken naar toetsen vanuit profielen. Weet iemand of er een andere oplossing is met bijvoorbeeld 3rd party software?
Dit topic is gesloten.