pushmail haalt constant je email binnen, niet iedere x minuten, maar meteen bij aankomst (zoals sms zegmaar).
hiervoor is een onbeperkt data abbo wel handig, of zoals ik doe (ben bijna de hele dag op dezelfde plek) via wifi.
jullie hadden nog een mini reviewtje van de ds970 tegoed van me, zoals ik had beloofd
heb hem gisteren binnen gekregen, was eergisteren al bezorgt maar er was niemand thuis... gisteren ophalen bij postkantoor dus.
uiteraard meteen proberen, was aangenaam verast door een volle accu bij het aanzetten.
ik had nog geen enkele ervaring met bluetooth headsets en dergelijke, dus even kijken in de handleiding gaf al snel de manier om te verbinden met de telefoon, wat inderdaad heel simpel bleek te zijn:
bluetooth op telefoon aan, zichtbaarheid moet ook aan staan.
powerknop van headset 5 seconden ingedrukt houden als de headset uit is (ding gaat aan en geeft na 3 seconden ofzo een tekentje in beeld).
nu kan je meteen verbinden naar de headset vanaf je telefoon, pin code invoeren. klaar.
vanaf dat moment werkt het ook meteen, en goed ook
ik ben erg tevreden over het geluid, en de dopjes vallen niet uit m'n oren (het probleem van de originele htc headset bij mij).
omgevings geluid heb je ook geen last van, en de avrcp commando's werken vrij snel en erg goed.
wat me wel opvalt, weet niet of dat bij iedere ds970 zo is, of dat ik daar pech mee heb...
na het maken van een verbinding met m'n telefoon, hoor ik (vrij zacht) een constante ruis uit de headset komen.
als een nummer is afgelopen, maar de volgende nog niet begonnen is (heel korte tijd dus) is de ruis weg.
tijdens het luisteren van muziek merk je er niets van, zo zacht is de ruis, maar volgens mij is het dan wel (zachtjes) aanwezig.
heeft iemand anders dat ook?
maar goed, dat is dus het enige echte minpunt wat ik heb gevonden, naast de dingen die ik vantevoren wist (titel van muziek wordt niet weergegeven op headset, naam van beller ook niet, nummer van beller wel overigens).
hoop dat iemand hier wat aan heeft.