HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste
Acties:
  • 76.031 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Comm. Manager staat bluetooth dan uit (kruisje erdoor)

Ook zichtbaarheid staat dan uit.
Op zich erg ideaal, zo staat m'n bluetooth niet open en gaat de batterij een stuk langer mee.
Hij maakt verbinding met de GPS ontvanger als ik TomTom inschakel en gaat automatisch uit als ik TomTom afsluit.

Ik zou het wel prettig vinden als dit ook zo zou zijn met m'n headset.
Maar dan vindt ie m'n headset niet. (en als ik TomTom opstart vindt ie wel m'n GPS ontvanger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:58:
Ik heb net een nieuwe Bluetooth Headset, de Jabra BT160

Nu heb ik standaard m'n bluetooth uitstaan (energiebesparing ;) ) en ondanks dat bluetooth uitstaat pakt deze wel m'n TOMTOM Sirf III GPS ontvanger.

Hoe krijg ik dit bij m'n headset voor elkaar?

Ofwel, is het mogelijk dat als ik m'n m'n headset aanzet, deze automatisch gaat pairen zonder dat bluetooth aan staat?
Nee.
Om te pairen met een headset moet Bluetooth aanstaan.
De tomtom software gebruik een programmaatje om bluetooth aan te zetten voor het starten van de GPS ontvanger.
Overigens is mijn ervaring dat het aan hebben van Bluetooth niet zoveel scheelt op het verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OutofFocus schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:51:
[...]

Nee.
Om te pairen met een headset moet Bluetooth aanstaan.
De tomtom software gebruik een programmaatje om bluetooth aan te zetten voor het starten van de GPS ontvanger.
Overigens is mijn ervaring dat het aan hebben van Bluetooth niet zoveel scheelt op het verbruik.
Kijk, en nu heb ik weer wat geleerd :)
Gewoon bluetooth aan laten staan nu dus.
Thanx _/-\o_

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Uit dit topic haal ik dat als je dit toestel wilt hebben bij een contractverlenging met Vodafone dat je dan een zakelijke klant wordt/moet zijn en dan 'push email nat' erbij moet nemen. \

Voor zover ik lees, heeft push e-mail als enige voordeel dat het om de x aantal tijd je email checkt. Met de 'zorgeloos mobiel Internet' lijkt mij dit ook te kunnen dit omdat je met onbeperkt Internet ook onbeperkt je email kunt checken en dat voor de helft van de prijs (10 euro ipv 20 euro (ex btw)). Kan iemand uitsluitsel geven over deze gedachte?

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

OCTheEagle schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:06:
Uit dit topic haal ik dat als je dit toestel wilt hebben bij een contractverlenging met Vodafone dat je dan een zakelijke klant wordt/moet zijn en dan 'push email nat' erbij moet nemen. \

Voor zover ik lees, heeft push e-mail als enige voordeel dat het om de x aantal tijd je email checkt. Met de 'zorgeloos mobiel Internet' lijkt mij dit ook te kunnen dit omdat je met onbeperkt Internet ook onbeperkt je email kunt checken en dat voor de helft van de prijs (10 euro ipv 20 euro (ex btw)). Kan iemand uitsluitsel geven over deze gedachte?
Ik heb €50 betaald voor een toestel bij een Vodafone 35 met zorgeloos mobiel internet bundel en ik ben een particuliere klant, wel gehaald bij Belcompany overigens, niet bij de Vodafone shop. Voor de internetbundel betaal ik €10 incl BTW. Bij de internetbundel kun je ook gewoon instellen dat hij om de x aantal minuten mail controleert, pushmail is ook mogelijk volgens de verkoper, maar dat is dan wel afhandelijk van je mailprovider (dit moet via een exchange server gaan en niet via een "standaard" pop3-server).

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
D-Jay schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:00:
[...]

Ik heb €50 betaald voor een toestel bij een Vodafone 35 met zorgeloos mobiel internet bundel en ik ben een particuliere klant.
Bedankt voor de informatie :)
Wat ik mij afvraag, gaat dit om verlenging of een nieuw contract?

Verwijderd

Dus aan push email heb je niet zo heel veel als je zorgeloos internet hebt?

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
pushmail haalt constant je email binnen, niet iedere x minuten, maar meteen bij aankomst (zoals sms zegmaar).

hiervoor is een onbeperkt data abbo wel handig, of zoals ik doe (ben bijna de hele dag op dezelfde plek) via wifi.

jullie hadden nog een mini reviewtje van de ds970 tegoed van me, zoals ik had beloofd :)

heb hem gisteren binnen gekregen, was eergisteren al bezorgt maar er was niemand thuis... gisteren ophalen bij postkantoor dus.

uiteraard meteen proberen, was aangenaam verast door een volle accu bij het aanzetten.
ik had nog geen enkele ervaring met bluetooth headsets en dergelijke, dus even kijken in de handleiding gaf al snel de manier om te verbinden met de telefoon, wat inderdaad heel simpel bleek te zijn:

bluetooth op telefoon aan, zichtbaarheid moet ook aan staan.

powerknop van headset 5 seconden ingedrukt houden als de headset uit is (ding gaat aan en geeft na 3 seconden ofzo een tekentje in beeld).

nu kan je meteen verbinden naar de headset vanaf je telefoon, pin code invoeren. klaar.

vanaf dat moment werkt het ook meteen, en goed ook :)

ik ben erg tevreden over het geluid, en de dopjes vallen niet uit m'n oren (het probleem van de originele htc headset bij mij).

omgevings geluid heb je ook geen last van, en de avrcp commando's werken vrij snel en erg goed.

wat me wel opvalt, weet niet of dat bij iedere ds970 zo is, of dat ik daar pech mee heb...
na het maken van een verbinding met m'n telefoon, hoor ik (vrij zacht) een constante ruis uit de headset komen.
als een nummer is afgelopen, maar de volgende nog niet begonnen is (heel korte tijd dus) is de ruis weg.
tijdens het luisteren van muziek merk je er niets van, zo zacht is de ruis, maar volgens mij is het dan wel (zachtjes) aanwezig.

heeft iemand anders dat ook?

maar goed, dat is dus het enige echte minpunt wat ik heb gevonden, naast de dingen die ik vantevoren wist (titel van muziek wordt niet weergegeven op headset, naam van beller ook niet, nummer van beller wel overigens).

hoop dat iemand hier wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Laatst online: 04-08 21:24
nick_haak schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:05:
...
bluetooth op telefoon aan, zichtbaarheid moet ook aan staan.
..
nu kan je meteen verbinden naar de headset vanaf je telefoon, pin code invoeren. klaar.

vanaf dat moment werkt het ook meteen, en goed ook :)
Vergeet niet om bij de beveiliging (Onder Verbindinge'n, Bluetooth) ook 'OBEX-waarmerking vereist' aan te vinken anders kan een ander Bluetooth apparaat (PDA, GSM of computer) op zoek gaan naar je gesharede files.
Met dit vinkje aan moet er eerst gepaired worden met jouw toestemming (samen dezelfder pincode invoeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
bedankt voor de tip :) bleek al aan te staan bij mijn telefoon, terwijl ik die (naar mijn weten) nooit zelf heb ingesteld.

wel zo veilig inderdaad :) thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,
Ben net nieuw aangemeld (vanuit Frankrijk) en ben de gelukkige bezitter van een HTC S710. Ik heb bijna alle pagina's van dit forum gelezen en begrijp dat jullie problemen hebben met Tomtom 6. Het is mij niet gelukt dit te installeren, maar ik heb gekeken hoe Tomtom op m'n PDA (hp IPAQ onder WM5) is geinstalleerd en heb ervoor gezorgd dat de files op dezelfde manier op m'n HTC staan (inclusief shortcut in het start menu die ik via m'n PC heb aangemaakt). Tomtom6 wekt wél op m'n HTC onder WM6. Ik werk met de gehele west europa-kaart (op een 2GB kaart). Ik hoop dat juliie hier iets aan hebben. ;)
Ik heb een andere vraag waar ikzelf niet uitkom. Ik wil graag de naam van de telefoon veranderen. Nu heet m'n foon HTC_S710 (te zien op het Activesync schermpje). Ik weet de naam op m'n PDA te veranderen, maar ik vind die optie niet op m'n HTC (onder WM6). Iemand enig idee ? :?
Alvast bedankt en een prettige dag gewenst vanuit Frankrijk.
Markus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Met SKTools kan je de naam in ieder geval veranderen, ben ik achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavalon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-06 14:29
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:31:
Sinds afgelopen zaterdag heb ik ook een S710.

Ik heb nu alleen een probleem met m'n nokia ck-7w carkit.
Ik kan hem wel pairen maar het geluid is gewoon bagger. Andere kant kan mij bijna niet horen en bij mij is het geluid ook erg zacht. Hij doet het wel goed met een andere telefoon.

heeft iemand misschien nog opties?
Klopt, geluid is bagger in combinatie met deze carkit, maar te verhelpen.

Verwijder of hernoem deze registry-entry:
HKLM\Software\HTC\Nokia CK7W
Even rebooten en opnieuw pairen voordat je het opnieuw test.

werkte voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavalon
  • Laatst online: 22-06 14:29
fraQ schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:21:
...

Waar ik minder tevreden over ben zijn de kalenderreminders. Wat die in WM5 PPC wel heeft is de mogelijkheid om custom reminders in te stellen, of in ieder geval meer mogelijkheden. Ik wil bijvoorbeeld 4 uur vóór een afspraak een reminder, maar nu moet ik kiezen tussen 1 uur of 1 dag, wat of te vroeg of te laat is.

Zijn er hacks/tools die hier iets aan kunnen doen? Ik ben in principe tevreden met de kalender dus een heel nieuwe applicatie daarvoor installeren heeft niet mijn voorkeur.
Je kunt je afspraak via MS Outlook (de desktop versie) erin zetten met een andere reminder tijd.
Een andere optie is een afspraak erin te zetten via het programma Papyrus (sbsh.net). Als je dan een afspraak inboekt kun je door dan te kiezen voor opties onder softkey 2 voor "aangepaste herinnering" en kun je het instellen zoals je het wilt.
fraQ schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:21:

Wat ik ook handig zou vinden is de mogelijkheid om mijn toetsen te vergrendelen na een bepaalde periode van inactiviteit.
Is een freeware programma voor beschikbaar: automatic keylock
(http://maniac.fschreiner.de/)

[ Voor 0% gewijzigd door xavalon op 30-09-2007 14:54 . Reden: spelfauten... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleepje:

Als ik navigeer naar start/instellingen/geluid,
dan krijg ik de volgende melding:

FOUT. De instellingen kunnen niet worden geopend.

Het maakt niet uit welk homescreen ik gebruik. Opnieuw opstarten heeft ook niet geholpen.
Wie weet hoe ik de optie geluiden weer normaal kan openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Sypher, het is me gelukt met SKTools.
Prettige dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje aan de mensen die WEL youtube etc kunnen gebruiken.
Heb jij hiervoor iets aparts geinstalleerd zoals TCMP (heb ik ook maar werkt nog niet)
Welke provider heb jij (ik heb vodafone)
Is je HTC over geklocked?
En kijk je gewoon via je mobiele internet verbinding?

Bij mij werkt het namelijk nog steeds niet! Ik heb de vodafone helpdesk al eens gebeld, maar die zeggen dat de technische dienst er naar kijk maar meer dan een maand later heb ik nog steeds niets van ze gehoord. Als het zo blijft zeg ik mijn zorgeloos onbeperkt mobiel internet maar op, want het is niet zorgeloos en zeker niet onbperkt als ik niet eens media kan streamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Ik heb een probleem met Active sync via GPRS. Ik haal alles op via GPRS, als ik een afspraak of mail verwijder, dan blijft bij echter op mijn pc in Outlook staan terwijl die dan normaliter daar ook zou moeten verwijderen. De instellingen zijn hetzelfde bij mij als bij andere gebruikers. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mdevente

vervelend dat je geen media kan streamen. Als je me een mailtje stuurt met je mobiele nummer zal ik een en ander uitzoeken en proberen het probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Bas
Vodafone Web Relations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:01:
@mdevente

vervelend dat je geen media kan streamen. Als je me een mailtje stuurt met je mobiele nummer zal ik een en ander uitzoeken en proberen het probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Bas
Vodafone Web Relations
Hallo,
Het lukt mij even niet jou een PM te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 20:08
Reparatie updates enzo: reparaties kan je aanmelden bij:

http://www.eurotwice.be

Mn scherm is gebroken.. Dus ik stuur m er binnenkort heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:31
Standaard zie je maar 1 agenda item op je homescreen
Is het mogelijk om meerdere agenda punten te zien op je homescreen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
De_Remus schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:24:
Standaard zie je maar 1 agenda item op je homescreen
Is het mogelijk om meerdere agenda punten te zien op je homescreen ?
Goede vraag, ik weet wel dat het mogelijk is, want bij het Facade beginscherm is dat wel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

Alleen met Facade naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Laatst online: 12-09 14:54
Heb de HTC S710 vorige week besteld, maar nu heb ik hem nog steeds niet binnen!
Ze blijken overal OP te zijn? En moeten weer uit Azië opgestuurd te worden?

Weet iemand of dit waar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mdevente

Kijk even in mijn profiel voor het emailadres.

groet,

Bas

Vodafone Web Relations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
Ik heb er vier bijbesteld en moet ook al anderhalve week wachtten.
Opgeduveld schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:44:
Heb de HTC S710 vorige week besteld, maar nu heb ik hem nog steeds niet binnen!
Ze blijken overal OP te zijn? En moeten weer uit Azië opgestuurd te worden?

Weet iemand of dit waar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:58:
@mdevente

Kijk even in mijn profiel voor het emailadres.

groet,

Bas

Vodafone Web Relations
Heb een mail gestuurd.. Alvast bedank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Spammert!

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand er ook last van dat zijn bluetooth stereo headphone (ik heb de HTC BH S100) zijn verbinding verliest op het moment dat WIFI ingeschakeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi.

Eerst wil ik jullie bedanken voor alle tips en trucks die in de vorige 65 pagina's zijn geplaatst.
Mijn S710 bevalt me nu nog beter dan toen ik het voor het eerst uit de doos haalde.

Ik heb alleen nog 1 vraag:

Werkt XCPUScalar 3.03 op de S710?

Graag jullie reactie.

Alvast bedankt.

Chong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds kort ook de S710. Een hele vooruitgang! Mijn vorige telefoon was een Nokia N70. Daar staan een heel aantal smsjes op die ik graag mee zou willen nemen. Op mn simkaart zetten is eigenlijk geen optie omdat het over ruim 1000 smsjes gaat.

Nu kan ik met nokia pc suite de smsjes wel naar mn pc halen. Dan heb ik ze in een .vmg formaat op mn pc staan. Is er een mogelijkheid dat ik de smsjes ook weer kan kopieren naar mn S710?

Ik zou ook graag meerdere agenda punten op het todayscreen zien. Nu begrijp ik uit de vorige posts dat dat alleen maar met facade kan. Is daar geen andere optie voor. Iets in het xml-bestand veranderen ofzo??

Voor de rest is dit een prima toestel. Alleen al omdat ik van dat (rare) Symbian af ben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
"Onze excuses voor het ongemak. Helaas hebben wij nog steeds geen S710 binnen gekregen. Wij verwachten deze dan ook pas begin volgende week. De toestellen zijn op dit moment zo goed als op in Nederland en dienen vanuit Azië opgestuurd te worden. De leverancier verwacht ze volgende week weer binnen te krijgen.

Met vriendelijke groet,"

Zucht...

Wacht nu al 2 weken op m'n HTC S710!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:36
Wat vreemd want copaco heeft ze gewoon volop liggen :?

Oh maar dat is dus niet de branded versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Arjandenouden

Het aanpassen van de XML voor je eigen homescreen is niet zo moeilijk.
Als je ervaring hebt met HTML kan je zo XML lezen en aanpassen (in notepad)..
Zo heb ik de mijne ook aangepast.

Als je er niet uitkomt dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:20
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:32:
Heeft iemand er ook last van dat zijn bluetooth stereo headphone (ik heb de HTC BH S100) zijn verbinding verliest op het moment dat WIFI ingeschakeld wordt?
Wifi en Bluetooth werken in principe op dezelfde frequentie, daar kan het probleem liggen.

Voor wat betreft meerdere agendapunten op je today-scherm: inderdaad Cascade kopen. Door te registreren op het forum en daarna aan te schaffen, betaal je nog maar 10USD (7 Euro nogwat). Was mij het geld dubbel en dwars waard! (Maar behoorlijk suf dat het niet standaard in WM6 zit!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik heb een probleem met m'n homescreens, het maakt niet uit welke skin ik toevoeg ze komen allemaal niet in de keuzelijst. Iemand een idee?

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:01:
@Arjandenouden

Het aanpassen van de XML voor je eigen homescreen is niet zo moeilijk.
Als je ervaring hebt met HTML kan je zo XML lezen en aanpassen (in notepad)..
Zo heb ik de mijne ook aangepast.

Als je er niet uitkomt dan hoor ik het graag.
Ik heb wel enige html/xml kennis, maar ik krijg dit niet voor elkaar. Kan je mij iets gedetailleerder uitleggen wat ik precies moet doen? (ik gebruik overigens de HTC Home screen indeling )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Arjandenouden

Na het installeren van Facade heb je onder de optie HOMESCREEN een aantal bijgekregen, zoals facade Green of Facade Blue.

De XML's van deze homescreen staan onder "Telefoon geheugen/App.Data/Home"
Als je naar je PC kopieert en en Notepad opent zie je de inhoud van de XML.

Op een gegeven moment zie je een tweetal tag's namelijk:

<!-- Global/default settings for all instances of the Facade Plugin -->

en

<!-- Facade Plugin: This is the tab bar -->

Deze zorgen voor het weergegeven van meerdere afspraken op je hoofdscherm. Dus kopieren in je eigen XML, terugzetten naar je telefoon en activeren...

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Chongie

Ik krijg het niet naar mijn zin. Ik wil namelijk in de zelfde stijl in plaats van 1 item 3 items zien.
ik krijg wel in combinatie met de code van facade heel mn agenda, maar hoe ik daar aangeef dat ik maar 3 items wil kom ik niet achter.

Als je het makkelijker vind om het te mailen moet je me maar pm-en voor mn e-mailadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring emt het maken van ML homescreens?
Ik weet hoe ik bepaalde aanpassngen moet maken. Ik ben nu mijn screen aan het aanpassen aan mijn achtergrond. Zo heb ik de de datum zwart gemaakt omdat die preceis op een licht stukje viel. Alleen nu wil ik mijn kalender onder aan mijn scherm tonen ipv onder mijn berichten.
(Ik toon eingelijk alleen carrier, messeges en kalender)
Ik krijg het tot nu toe alleen voor elkaar door de messages veel groter te maken (height) maar dat is een lelijke oplossing. Kunnen plugins alleen precies onder elkaar geplaatst of kan ik ruimte houden tussen 2 plugins (iets met Valign ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar om nog even terug te komen op mijn vraag...

Heeft iemand al ervaring met XCPUScalar 3.03 op de S710???

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
Nog meer mensen die problemen hebben met de levertijd van de HTC S710? Ik heb er 1 online besteld maar ik wacht nu al 2 weken en heb nog niks mogen ontvangen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Opgeduveld schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:46:
Nog meer mensen die problemen hebben met de levertijd van de HTC S710? Ik heb er 1 online besteld maar ik wacht nu al 2 weken en heb nog niks mogen ontvangen! :(
Ik heb er vanavond eentje besteld bij smartphoneshop.nl.
Daar hadden ze de Orange versie op voorraad volgens de site. Als dat klopt heb ik hem morgen in huis.
(dan alleen nog even de SIM lock er af krijgen :P )

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk nu al een klein poosje met de S710 en ben benieuwd wat voor applicaties jullie allemaal hebben geinstalleerd.....

Misschien brengen jullie mij nog wel op een idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 20:34
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:06:
Ik werk nu al een klein poosje met de S710 en ben benieuwd wat voor applicaties jullie allemaal hebben geinstalleerd.....

alleen tomtom 5.2
ben geen voorstander van veel programma's op een smart/ppc phone
hou hem schoon hou hem snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:06:

Ik heb naast TomTom 5.2 ook de volgende tooltjes draaien:

CeleTask: om draaiende prog's die je niet gebruikt te kunnen afsluiten
Orchid ShortCut: voor het maken van shortcuts op je homescreen om snel je favoriete tools op te starten.
Sprite BackUp: want je weet nooit.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriontec
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 20:24
Hij staat nu wel weer op de HTC site zelf.

En bij verschillende pda shops staat de levertijd op binnenkort.

Op allaboutphones staat dat de levertijd voor week 46-47 staat (begin half november)

Dus komen doet ie er blijkbaar wel!

edit:
Was bedoeld voor het 730 topic. *note to self* dat krijg je nou als je te veel tabs hebt openstaan binnen FF

[ Voor 20% gewijzigd door Eriontec op 11-10-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:21:
[...]

Ik heb naast TomTom 5.2 ook de volgende tooltjes draaien:

CeleTask: om draaiende prog's die je niet gebruikt te kunnen afsluiten
Orchid ShortCut: voor het maken van shortcuts op je homescreen om snel je favoriete tools op te starten.
Sprite BackUp: want je weet nooit.

Succes
CeleTask -> taskmanager, kan je een hotkey aan koppelen om zo snel programma's af te sluiten.
Orchid ShortCut -> via windows/activesync gewoon een snelkoppeling maken op bestandsniveau.
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bastv schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:52:
[...]

CeleTask -> taskmanager, kan je een hotkey aan koppelen om zo snel programma's af te sluiten.
Orchid ShortCut -> via windows/activesync gewoon een snelkoppeling maken op bestandsniveau.
?
Het voordeel van Orchid ShortCut is dat je verschillende snelkoppelingen kan groeperen. Jouw manier kan ook, maar in mijn ogen wordt dat te 'rommelig' op je homescreen.

Chong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik trouwens de enige die problemen met z'n microsd heeft? Als ik systeeminfo bekijk geeft ie aan dat er nog 1.41 gb vrij is, maar bestanden kopiëren naar de geheugenkaart doet ie niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heeft iemand een stukje software om het toetsenbord automatisch te locken? Want ik vergeet dat nog al es :+

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Snake schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:47:
Heeft iemand een stukje software om het toetsenbord automatisch te locken? Want ik vergeet dat nog al es :+
Maniac autokeylock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Zo vandaag weer wat vooruitgang geboekt in het verkloten van dit toestel :P
• Syncen via Bluetooth en Windows Mobile Apparaatcentrum werkt!
• Syncen ("fout op bureaublad") werkt weer
• Mijn Documenten - en alles wat daar wil saven - gebeurt automatisch op m'n SD kaart. Moest er wel mijn halve registry voor verbouwen aangezien ik geen harde reset wilde doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
Ik wacht al drie weken op 4 nieuwe toestellen. Weet iemand meer over de problemen met de levering? Weet iemand nog een adresje met voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een weekje problemen met de keypad lights van mijn HTC S710, ze gaan namelijk niet meer uit. Ik heb al veel gezocht en zo ook de registry hack toegepast voor de display (maar deze gaat correct uit), heb al 2 keer een hard reset gedaan,...maar niets helpt en de toetsenverlichting blijft aan. Ik begin dus te vrezen dat het iets hardwarematigs zal zijn. Iemand toch enige raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:45:
Nu kan ik met nokia pc suite de smsjes wel naar mn pc halen. Dan heb ik ze in een .vmg formaat op mn pc staan. Is er een mogelijkheid dat ik de smsjes ook weer kan kopieren naar mn S710?
Iemand hier al een oplossing voor?

Of weet iemand de locatie waar de smsjes worden opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:52:
Ik heb sinds een weekje problemen met de keypad lights van mijn HTC S710, ze gaan namelijk niet meer uit. Ik heb al veel gezocht en zo ook de registry hack toegepast voor de display (maar deze gaat correct uit), heb al 2 keer een hard reset gedaan,...maar niets helpt en de toetsenverlichting blijft aan. Ik begin dus te vrezen dat het iets hardwarematigs zal zijn. Iemand toch enige raad?
Misschien wordt de lichtinval door de sensor geblokkerd door vuil of iets dergelijks. Ook de instelling kan fout staan. Zie instellingen energiebeheer. Lichtsensor aan. De sensor bevindt zich op het tel toetsenbordje onder de 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Laatst online: 14:45

Peetman

Tjah....

knip

[ Voor 83% gewijzigd door Peetman op 15-10-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:57:
[...]

Iemand hier al een oplossing voor?

Of weet iemand de locatie waar de smsjes worden opgeslagen?
Met Sprite Backup kun je je smsjes in ieder geval backuppen. Met SMS Exporter kun je ze wegschrijven naar een textbestand. Jeyo Mobile Extender is een tooltje voor Outlook wat misschien ook handig is.

Heb je vraag niet beantwoord, maar misschien heb je wat aan mijn gegoogle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimgubbels
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-07 09:30
Sypher schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:36:
Zo vandaag weer wat vooruitgang geboekt in het verkloten van dit toestel :P
• Syncen via Bluetooth en Windows Mobile Apparaatcentrum werkt!
• Syncen ("fout op bureaublad") werkt weer
• Mijn Documenten - en alles wat daar wil saven - gebeurt automatisch op m'n SD kaart. Moest er wel mijn halve registry voor verbouwen aangezien ik geen harde reset wilde doen :P
Kun je mij aangeven hoe het syncen via WMDC voor elkaar hebt gekregen? Ik gebruik Vista Home Premium, syncen lukt echter tot op heden niet! :'(
Bij voorbaat mijn dank voor je reactie.
Jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Vraagje:

Bij het invullen van contact gegevens kun je 1001 dingen invullen, incl. iemands verjaardag. Heel leuk, maar hoe stel ik een reminder in voor die verjaardag? zodat ik bijv. 2a3 dagen van te voren een reminder op mn scherm krijg? Moet ik nu ook alle verjaardagen in mn agenda verwerken? Beetje dubbelop he?

Thanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn85
  • Laatst online: 08-09 13:53
Hoi!
Ik heb sinds kort een htc s710, maar het keypad lijkt een beetje losjes te zitten, is dat bij jullie ook zo... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacknl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-04-2022
iemand een idee?????
jacknl schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:32:
weet iemand of het mogelijk is om een (rode?) knipperende led te laten verschijnen als je een oproep hebt gemist? ik zag dat dit in WM5.0 wel mogelijk is (geluiden en notificaties: missed call -> flash led), maar in dit toestel met WM6 heb ik dat niet kunnen vinden. het is zeer vervelend dat als je toestel in de sleepmode staat en het scherm dus zwart is, je geen mogelijkheid hebt om in 1 oogopslag te zien of je een oproep gemist hebt.... ik ben benieuwd....

greetz,
jack _/-\o_

== Carpe Diem ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mackie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-01 16:10
Ik vroeg mij af of iemand ook last heeft van het harde volume tijdens het bellen, ondanks dat het volume d.m.v. de knopjes aan de zijkant minimaal is gezet. Ik heb namelijk het gevoel dat ik op de "zachtste"stand alsnog een gehoorberschadiging oploop 8)7 .

Is er een mogelijkheid om het volume nog verder naar beneden te krijgen?

We can do it two ways: easy or really easy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Jimgubbels schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:05:
[...]

Kun je mij aangeven hoe het syncen via WMDC voor elkaar hebt gekregen? Ik gebruik Vista Home Premium, syncen lukt echter tot op heden niet! :'(
Bij voorbaat mijn dank voor je reactie.
Jim
Syncen via Bluetooth bedoel je?

Benodigdheden:
• Bluesoleil 5.0 (3.2 zal het ook wel doen)
• WMDC
  1. Zorg er voor dat je telefoon in WMDC staat
  2. Onder Instellingen voor Apparaat (WMDC) kies je voor verbindingsinstellingen
  3. Onder "Verbindingen Toestaan voor", kies je voor COM3 / COM4. (Afhankelijk van welke COMport er toegewezen is aan je telefoon.) en niet voor bluetooth.
  4. Pair je telefoon met je computer, via het programma Bluesoleil
  5. Zorg er voor dat je je telefoon toegang geeft tot de services van je PC/laptop. Vooral de toestemming voor COM poorten
  6. Tijdens het pairen krijg je de beschikbare services te zien van je PC/laptop. Hier staat - indien je de 3e stap niet hebt gedaan - een Compoort vermeld. Maar als je stap3 goed hebt gedaan moet hier Activesync staan.
  7. Kies op je toestel voor Activesync en kies "Verbinden via bluetooth"
  8. Even wachten, kan even duren. Vooral de eerste keer.
  9. Zodra je verbinding hebt (groen sync-icoon) kan je op Sync drukken
  10. Vergeet na afloop niet de verbinding te verbreken (zie 3 stappen terug, maar dan omgekeerd)
Bluetooth syncen is naar mijn gevoel iets langzamer, maar scheelt een hoop gedoe met kabels. Hier werkt het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Duur grapje zo'n gebroken scherm laten vervangen: €126,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee hoe ik mijn toestel via bluetooth waarneembaar maak?
ik kan apparaten zoeken dit werkt, maar geen enkel apparaat vindt mijn toesten via bluetooth (getest met stick en andere foon)
Bluetooth staat uiteraard AAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al gelukt, bestandsdeling aangezet. : duhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn85
  • Laatst online: 08-09 13:53
mackie schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:25:
Ik vroeg mij af of iemand ook last heeft van het harde volume tijdens het bellen, ondanks dat het volume d.m.v. de knopjes aan de zijkant minimaal is gezet. Ik heb namelijk het gevoel dat ik op de "zachtste"stand alsnog een gehoorberschadiging oploop 8)7 .

Is er een mogelijkheid om het volume nog verder naar beneden te krijgen?
hmmzz.... ja, dit heb ik ook gemerkt, en het geluid kraakt helemaal omdat dat ding zo hard staat... :| Ik hoop dat dat dan wordt gefixt met een windows update (die het nog steeds niet geactiveerd is... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03 11:04
Wie weet hoe of waar ik de functie van de middelste navigatie-toets kan instellen? Voorheen opende ik daar altijd de comm. manager mee maar op de één of andere rare manier is dat niet meer het geval en lijkt het toetsel gewoon random functies aan die toets toe te kennen. Beetje vaag natuurlijk maar ik krijg de comm. manager niet meer gekoppeld aan die middelste toets, wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:53:
iemand enig idee hoe ik mijn toestel via bluetooth waarneembaar maak?
ik kan apparaten zoeken dit werkt, maar geen enkel apparaat vindt mijn toesten via bluetooth (getest met stick en andere foon)
Bluetooth staat uiteraard AAN.
Is heel simpel. Via Comm manager, menu bluetooth. Binnen menu bluetooth naar optie 1 bluetooth en daarbinnen via menu optie 6 zichtbaarheid inschakelen. Dan zou het moeten werken. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
"Geachte heer/mevrouw,

Middels deze mail wil ik u op de hoogte houden van de status van uw bestelling met de HTC S710. De vertraging die er momenteel is met de HTC S710 komt doordat de producten op dit moment bij de douane staan. Dit levert helaas veel vertraging op omdat de formaliteiten niet vlot afgehandeld kunnen worden. De verwachting is dat de producten snel worden vrijgegeven en afgestuurd zullen worden. Zodra de producten bij ons binnen komen dan zullen deze nog dezelfde dag verstuurd gaan worden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,"

Aarrggh!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
ApOE schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:14:
Vraagje:

Bij het invullen van contact gegevens kun je 1001 dingen invullen, incl. iemands verjaardag. Heel leuk, maar hoe stel ik een reminder in voor die verjaardag? zodat ik bijv. 2a3 dagen van te voren een reminder op mn scherm krijg? Moet ik nu ook alle verjaardagen in mn agenda verwerken? Beetje dubbelop he?

Thanks...
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimgubbels
Sypher schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:59:
[...]

Syncen via Bluetooth bedoel je?

Benodigdheden:
• Bluesoleil 5.0 (3.2 zal het ook wel doen)
• WMDC
  1. Zorg er voor dat je telefoon in WMDC staat
  2. Onder Instellingen voor Apparaat (WMDC) kies je voor verbindingsinstellingen
  3. Onder "Verbindingen Toestaan voor", kies je voor COM3 / COM4. (Afhankelijk van welke COMport er toegewezen is aan je telefoon.) en niet voor bluetooth.
  4. Pair je telefoon met je computer, via het programma Bluesoleil
  5. Zorg er voor dat je je telefoon toegang geeft tot de services van je PC/laptop. Vooral de toestemming voor COM poorten
  6. Tijdens het pairen krijg je de beschikbare services te zien van je PC/laptop. Hier staat - indien je de 3e stap niet hebt gedaan - een Compoort vermeld. Maar als je stap3 goed hebt gedaan moet hier Activesync staan.
  7. Kies op je toestel voor Activesync en kies "Verbinden via bluetooth"
  8. Even wachten, kan even duren. Vooral de eerste keer.
  9. Zodra je verbinding hebt (groen sync-icoon) kan je op Sync drukken
  10. Vergeet na afloop niet de verbinding te verbreken (zie 3 stappen terug, maar dan omgekeerd)
Bluetooth syncen is naar mijn gevoel iets langzamer, maar scheelt een hoop gedoe met kabels. Hier werkt het prima :)
Bedankt voor de reactie, ik krijg het alleen nog niet aan de praat. Om de een of ander reden 'ziet' mijn Dell notebook via de USB-kabel mijn HTC S710 niet. Dus kan ik niets instellen. Bluesoleil vind ik zeer gebruiksonvriendelijk, vandaar mijn voorkeur voor de kabel. Bij XP werkte alles (met ActiveSync) perfect, sinds Vista helaas niet. Ik blijf proberen, de aanhouder wint......

Misschien nog tips voor mij van anderen? Alvast mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Laatst online: 14:45

Peetman

Tjah....

Jimgubbels schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:08:
[...]

Bedankt voor de reactie, ik krijg het alleen nog niet aan de praat. Om de een of ander reden 'ziet' mijn Dell notebook via de USB-kabel mijn HTC S710 niet. Dus kan ik niets instellen. Bluesoleil vind ik zeer gebruiksonvriendelijk, vandaar mijn voorkeur voor de kabel. Bij XP werkte alles (met ActiveSync) perfect, sinds Vista helaas niet. Ik blijf proberen, de aanhouder wint......

Misschien nog tips voor mij van anderen? Alvast mijn dank.
Wat voor foutmeldingen krijg je? Kan je nog wel via mobile device center je apparaat "exploren"? Ik had ook het probleem dat ik m'n apparaat niet meer kon syncen met (toevallig ook een dell) notebook.
Heb het opgelost door de smatphone device driver weg te gooien en Mobile Device Center te verwijderen. Daarna de Vox opnieuw aangesloten en, terwijl het apparaat is aangesloten, Mobile device center 6.1 geinstalleerd. Nu werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik mijn HTC al een tijdje en moet zeggen dat hij nog steeds bevalt. Niet voor het uiterlijk maar wel omdat hij lekker handig is. Overal internet en msn... wat een leven :P

Wel vind ik dat de batterij duur veel te laag is. Om de dag moet hij zeker opgeladen worden staat alleen mijn msn nog maar aan. Ga ik internetten haalt hij 1 dag net :(

Maar heb hem laatste even een hard reset gegeven omdat hij behoorlijk aan het flippen was. Maar ben toen al mijn smsjes kwijt geraakt. Niet zo heel erg maar zou graag weten hoe ik die ook kan backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijger_chris
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 21:45
Na een paar dagen heb ik de processor verhoogd van 186mhz naar 204mhz met tornado power control en het loopt geweldig! Maar heeft iemand ook al een register cleaner?

[ Voor 3% gewijzigd door krijger_chris op 21-10-2007 14:46 ]

MDA COMPACT III - 260MHZ - 4GIG - Artemis Touch 4.01 WM6.1 WWE ROM /// Diamond - 528mhz - 4 GIG - WILDBERRY V1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn htcs710 uitzet in weekend en dan terug aanzet op maandag dan blijft hij altijd terug opstarten .Heb het gevoel dat die in een loop zit.maar als ik mijn sdkaartje er uit haal dan start hij normaal op.Heb wel tomtom mobile 5.2 erop staan.kan iemand mij zeggen wat ik kan doen heb ook al map 2577 al verwijder maar dan kan ik tomtom niet meer opstarten.en okk deze map al een andere naam gegeven.
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FranticDJ schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:09:
Duur grapje zo'n gebroken scherm laten vervangen: €126,-
was dat het display of alleen het plastic ervoor? Bij mij is het plastic gebroken namelijk... iemand tips? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Zo hé! Daar lees ik steeds meer berichten over! hoe is dat gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:50:
[...]

was dat het display of alleen het plastic ervoor? Bij mij is het plastic gebroken namelijk... iemand tips? _/-\o_
Het display zelf.. Collega heeft eindelijk opgebiecht dat ie m heeft laten vallen.. Dusja.. Die krijgt de rekening ook.. 126 euro is volgens mij een richtprijs die htc voor alle toestellen hanteerd.. Dus ik denk dat dat ookeen touchscreen betekend.. wat de s710 niet heeft.. Dus zal dat hopelijk goedkoper uitpakken..

Keep you posted..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:40:
Ik heb hem overgekocht van iemand die ermee tegen een plank oid was aangelopen. Zit eraan te denken om het zelf te fixen, maar dan moet ik weten hoe ik hem demonteer en heb ik kunstof nodig dat geschikt is als scherm... iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik ben van plan om dit toestel (s710) aan te schaffen i.c.m. een abonnement. Nu zie ik op http://www.gsmweb.nl/forms/tm316.htm dat je hem met een 1 jaars abonnement T-mobile relax 150 hem gratis kan krijgen. Ik wil er dan wel onbeperkt internet bij en dan wordt het 19,95 voor het abonnement en dan 10 euro erbij voor het internet is 29,95 per maand.

edit: Acties: bij een jaar abonnement de eerste 3 maanden 50% korting op je abonnement en voor het 2 jaars abonnement de eerste 12 maanden 50% korting.Interessant!

Zijn er goedkopere alternatieven/aanbiedingen die jullie ergens misschien hebben gezien?

[ Voor 16% gewijzigd door HellBeast op 25-10-2007 17:24 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een S710 met Tomtom 5.2 maar ik krijg de GPS niet verbonden met mijn Parrot LS 3400 GPS
terwijl ik wel gewoon een GPS verbinding krijg met een bluetooth GPS muis.
Heeft iemand dit wel werkend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:14:
Ik heb nu een S710 met Tomtom 5.2 maar ik krijg de GPS niet verbonden met mijn Parrot LS 3400 GPS
terwijl ik wel gewoon een GPS verbinding krijg met een bluetooth GPS muis.
Heeft iemand dit wel werkend ?
Hij werkt probleemloos met mijn CK3100. Wat voor fout krijg je precies of wat werkt precies niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
ApOE schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:40:
Het scherm zelf is bij mij gebroken door een valpartij..

Status staat op levering dus volgende week zal ie bij het kiala punt terug aankomen hoop ik *:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Jay schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:20:
[...]

Hij werkt probleemloos met mijn CK3100. Wat voor fout krijg je precies of wat werkt precies niet?
Mijn s710 maakt wel verbinding met de parrot ls 3400 gps via bluetooth, maar alleen tomtom 5.2 krijgt geen verbingen met de gps van de parrot carkit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
D-Jay schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:20:
[...]

Bij mij werk hij ook niet icm met CK3300!

Ik heb tomtom 5.2

Het carcit gedeelte werkt prima, maar tomtom vind geen GPS apparaat!
Wil jij aub posten hoe jij het precies hebt ingesteld?

[Edit]
Mijn Parrot Carkit 3300 werkt niet goed samen met TomTom Mobile 5, hoe los ik dit op?

U kunt dit als volgt oplossen
Pair uw telefoon met de Parrot Carkit, geef de Parrot Carkit in uw telefoon de naam BT GPS.
Start TomTom Mobile op op uw telefoon.
Ga naar de GPS instellingen in TomTom Mobile, kies hier voor andere draadloze GPS.
Wanneer u nu in de auto stapt maakt de carkit automatisch verbinding met uw telefoon. Verbreek de verbinding weer. Start hierna TomTom Mobile pas op. Nu zal er op de juiste volgorde verbinding gemaakt worden tussen uw telefoon en de carkit.
Morgen even testen :)

[edit]

Werkt prima!! :D

[ Voor 43% gewijzigd door ApOE op 28-10-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimgubbels
Ik krijg "Niet verbonden" te zien, ik kan hem dus ook niet 'exploren', laat staan 'syncen'. Ik zal jouw methode ook eens proberen, WMDC kan ik verwijderen, waar vind ik de Smartphone Device Driver?

Jim
Peetman schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:31:
[...]

Wat voor foutmeldingen krijg je? Kan je nog wel via mobile device center je apparaat "exploren"? Ik had ook het probleem dat ik m'n apparaat niet meer kon syncen met (toevallig ook een dell) notebook.
Heb het opgelost door de smatphone device driver weg te gooien en Mobile Device Center te verwijderen. Daarna de Vox opnieuw aangesloten en, terwijl het apparaat is aangesloten, Mobile device center 6.1 geinstalleerd. Nu werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lgeraeds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:04
Ik heb nu ook sinds iets meer dan een week de S710 in huis.
Een super toestel met een hele berg functionaliteit, ook Windows Mobile 6 is super!

SMSen en E-mails versturen met het toetsenbordje gaat razendsnel al moest ik wel even wennen aan het toestenbordje.

Van de kwaliteit van de foto's ben ik ook redelijk onder de indruk, ik heb tijdens mijn vakantie afgelopen week bewust de fotocamera een aantal keer laten liggen en met de HTC foto's gemaakt en deze Maandag even op de PC gezet en deze zijn zeker niet slecht.

Ook heb ik Tomtom geinstalleerd en hierbij gebruik ik mijn Palmone GPS ontvanger en ook dit werkt erg goed al kost het wel redelijk wat stroom dat navigeren.

Al met al ben ik erg te spreken over dit toestel!

Nog 1 opmerking en meteen vraag:
Wanneer je een applicatie verlaat op de HTC S710 (bijvoorbeeld de agenda) dan blijft deze nog wel in het werkgeheugen draaien, hierdoor wordt het toestel na verloop van tijd traag. Heeft er iemand een tip om te voorkomen dat deze applicatie in het werkgeheugen blijft draaien of is er een optie bekend waarmee je de applicatie direct kunt sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Er zijn een aantal (zelfs gratis) taskmanagers. Er is ook een mooi programma wat alles op de achtergrond afsluit.

Het "lullige" is dat als je dit na het opstarten van het toestel doet, er al bijna 2 MB aan vrije ruimte bij krijgt.

Die laatste: Oxios Closeall (en Oxios Hibernate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Ouch 152,46 euro voor een nieuw schermpje in mn htc.. Daar gaat mn stufi :')

Rekening wordt iig betaadl door de gene die m heeft laten vallen, maarja.. Moet t wel voorschieten..

[ Voor 40% gewijzigd door Frantic op 30-10-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al ervaring met navigaon (mobile navigator)gaat dit vlot want werk nu met tomtom 5.2 maar zou graag navigeren uit mijn adresboek(contacten)want heb ongeveer 2500 klanten.
En gaat dat ook zoals tomtom een code ingeven
wie kan me een paar tips geven.
dank u
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:36:
Heeft er iemand al ervaring met navigaon (mobile navigator)gaat dit vlot want werk nu met tomtom 5.2 maar zou graag navigeren uit mijn adresboek(contacten)want heb ongeveer 2500 klanten.
En gaat dat ook zoals tomtom een code ingeven
wie kan me een paar tips geven.
dank u
paul
tomtom 5.2 heeft ook contacts navigator ;)
check je startmenu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bastv schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:47:
[...]

tomtom 5.2 heeft ook contacts navigator ;)
check je startmenu ;)
ja weet ik maar de toetsen met numerieke cijfers werkt niet kan alleen de toetsen gebruiken als het klavier is uitgeschoven maar waar numerieke waarden zijn kan ik niet gebruiken.
piept gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Is er eigenlijk al zicht op een up to date HTC ROM? Aangezien Windows Update niet werkt.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Dubbeldrank schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:55:
Is er eigenlijk al zicht op een up to date HTC ROM? Aangezien Windows Update niet werkt.
geen officiële roms van HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Ik heb tomtom nu werkend op mijn s710.. Maar nu gaat mn backlight/scherm niet meer uit na xx seconden/minuten.. Hoe los ik dit op?
Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.