HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste
Acties:
  • 76.033 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
Retpics schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:58:
Iemand hier ook misschien een site gevonden waarin (in grote lijnen) staat uitgelegd hoe je zelf themes maakt voor het toestel. Ik kan aardig wat wijs worden uit de xml bestanden die al op het toestel staan en enkele themes die ik van het internet geplukt heb zijn ook wel handig, maar een site met een beschrijving zou toch mooi zijn :). Heb al gezocht via google trouwens, maar kon niet echt veel bruikbaars vinden.

Dank,
Mark
Daar is een heel mooi programma voor : HomeScreenBuilder.
Daarmee kun je zelf je complete homescreen definieren op je PC.
Als je homescreen klaar is kun je er een CAB van maken, die overzetten op je S710 en daarna installeren.
Je kunt ook theme's downloaden bij Microsoft Windows Mobile : https://www.microsoft.com/windowsmobile/default.mspx
Meld je aan bij de Owners Circle en kijk daarna bij 'Be more Playful'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
sparow schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:12:
Wie heeft zijn vox al overgeklokt?
Zie: http://htcvox.blogspot.com/2007/09/overclocking.html

Mij is het nog niet helemaal gelukt: hij blijft op de oude frequentie staan.
Ik heb Omapclock en TornadoPowerControle draaien en dat gaat als een tierelier.
Wel goed opletten dat je de shortcuts bijwerkt met de juiste snelheid.
Zie ook http://forum.xda-develope...hread.php?t=308894&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 15:57
OutofFocus schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:36:
[...]

Ik heb Omapclock en TornadoPowerControle draaien en dat gaat als een tierelier.
Wel goed opletten dat je de shortcuts bijwerkt met de juiste snelheid.
Zie ook http://forum.xda-develope...hread.php?t=308894&page=2
Yep, die heb ik ook. Wat is de juiste snelheid? En hoe controleer je of het goed is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retpics
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 09:01
OutofFocus schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:28:
[...]

Daar is een heel mooi programma voor : HomeScreenBuilder.
Daarmee kun je zelf je complete homescreen definieren op je PC.
Als je homescreen klaar is kun je er een CAB van maken, die overzetten op je S710 en daarna installeren.
Je kunt ook theme's downloaden bij Microsoft Windows Mobile : https://www.microsoft.com/windowsmobile/default.mspx
Meld je aan bij de Owners Circle en kijk daarna bij 'Be more Playful'.
Ok bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe Façade is uit !!

http://forums.sbsh.net/index.php?showtopic=18605
http://www.sbsh.net/products/facade/

Heeft iemand een goed Alarm prog voor de 710, niet per se gratis.

Bv heb ik gevonden, Alarm master van connective tools (http://www.connectivetools.com/alarmmaster.html)

Maar mss weten jullie wel betere. Want ik zie door het bos de bomen niet meer :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Iemand enig idee waarom homescreens niet in m'n keuzemenu erbij komen? Ik kopieer de xml en de map met plaatjes in /Application Data/Home. Dit zou normaalgesproken moeten werken maar ik zie niks.

It takes one to know one...

• hanhub
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-05-2024
Even op de site en het forum gekeken. Facade ziet er mooi uit. Ik zie geen Nederlandse versie ondanks onze driekleur op hun site. Zou de Engelse versie ook werken met een NL versie van WM6 op mijn 710 van Vodafone?

• bastv
  • Laatst online: 08-09 20:34
facade werkt ook op NL versie van WM6

let wel op dat dit extra geheugen eet.. als je het alleen voor de looks doet zou ik het afraden omdat je telefoon er een stuk trager van word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij installatie vraagt Facade gewoon welke taal je wilt gebruiken, zit NL ook tussen.

Overigens werkt e.e.a. nog niet foutloos (o.a. facade metertjes voor battery en geheugen etc. geven foutmeldingen en connection manager is ook niet meer eenvoudig op te roepen). Zou even wachten tot een patch voor aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK WIL EVEN IEDEREEN BANKEN DIE INFO HIER HEEFT GEPLAATST!!!

super, heb dit toestel van de verzekering gekregen was er eerst helemaal niet blij mee (had een s200 WM5, met tomtom en alles)

Maar dankzij dit topic heb ik er een leuk toestel van kunnen maken met mijn tomtom 6 (die eigelijk voor touchscreens is)

THNX!

(slijm slijm ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

Hallo,

Is er een optie om inplaats van een pictogrammen menu een uitschuifmenu in te stellen waarneer er op start word gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

V525 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:21:
Hallo,

Is er een optie om inplaats van een pictogrammen menu een uitschuifmenu in te stellen waarneer er op start word gedrukt.
http://www.e-natives.web.id/

Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede tweakers, ik heb een vraagje waar ik niet uit lijk te komen. Zover ik kan vinden staat et niet hier op het forum en de nodige andere websites boden ook al geen uitkomst :(. Ik heb dus een HTC S710 en heb geprobeert mijn mailinstellingen werkend te krijgen. Via nieuwe mailaccount aanmaken lukt dit prima (gmail)...juiste pop/smtp server ed maar het werkt toch niet helemaal goed.

Het probleem is dat ik mail kan versturen en niet ontvangen.. Als ik een mailtje stuur naar bv mijn eigen account komt die gewoon aan. Dit lijkt dus allemaal perfect te werken. Als ik echter doe, ophalen en verzenden mail dan gaat hij in eerste instantie "scannen" maar ik zie geen mailtjes in mijn inbox. Het aantal "dingen" dat hij aan het zoeken is lijkt overeen te komen met mijn mailtjes in mijn gmail inbox maar dit weet ik niet zeker. Ik heb dus mail naar me zefl gestuurd en niet geopend maar ook dit was niet voldoende op mail op te halen... Ik heb ook andere instellingen geprobeert (maximaal aantal KB's omhoog gezet, alleen headers ophalen ed) maar dit bood ook geen uitkomst.

Heeft iemand enig idee wat ik fout doe? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
ik ben de batterij cover verloren ..iemand enig idee hoe ik aan een nieuwe kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnend
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-04-2022
Hallo mede tweakers, ik heb even een vraagje, op mijn homescreen heb ik het aantal ongelezen sms,mms en email staan. gewoon via de standaard plugin daarvoor.
Nu heb ik een gmail pop account aangemaakt en deze werkt goed, ik kan mail ontvangen en versturen, alleen als ik ongelezen emails heb, word dit niet weergegeven op het homescreen.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Op modaco en xda-dev kon ik niks vinden hier over helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Dubbeldrank schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:57:
Iemand enig idee waarom homescreens niet in m'n keuzemenu erbij komen? Ik kopieer de xml en de map met plaatjes in /Application Data/Home. Dit zou normaalgesproken moeten werken maar ik zie niks.
Iemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Hoe kan ik via ActiveSync iets rechtstreeks op mijn geheugenkaart zetten? Ik zie alleen het geheugen van de foon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnend
  • Laatst online: 08-04-2022
Controleer je xml code eens, als je een niet geldige xml file op je foon zet dan komt deze niet in de weergave lijst. Je zou even de xml kunnen openen in internet explorer, dan zie je redelijk gauw wat er mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Burnend schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:40:
[...]

Controleer je xml code eens, als je een niet geldige xml file op je foon zet dan komt deze niet in de weergave lijst. Je zou even de xml kunnen openen in internet explorer, dan zie je redelijk gauw wat er mis is.
Ik heb de HTC Touch theme van Modaco, op geen enkele manier werkend te krijgen. De vereisten voor een werkende xml zijn aanwezig, ik zie zo snel niet wat er mis kan zijn aangezien het bij andere prima werkt. Ik heb al eerder theme's aangepast en die werkten vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Vos schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:36:
Hoe kan ik via ActiveSync iets rechtstreeks op mijn geheugenkaart zetten? Ik zie alleen het geheugen van de foon...
jep, is mogelijk:
heb nu ff geen activesync bij de hand, dus de namen kunnen iets anders zijn:

explore indrukken in activesync, dan zie je een map / snelkoppeling "mobile device".
klik die aan, en daarin moet je ergens "storage card" zien staan.

kegel je bestanden daarin, en ze staan op je microSD kaartje :) werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
dames en heren, ik heb goed nieuws, waar veel mensen op zitten te wachten denk ik :D

er is een nieuwe versie van mobile live messenger :D het contactpersonen probleem is weg, en hij werkt op de s710 :D

heb hem net zelf geinstalleerd, het is een beta volgens mij, maar ik heb er nog geen problemen mee gehad.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1495888

ik heb nu 10.6.0030.2100 draaien, deze site gaat over 10.6.0031.1600.

ik weet niet of die ook werkt, maar 0030 draait goed :)

-- edit --
10.6.0031.1600 werkt niet bij mij, installatie mislukt geeft ie aan.

denk dat het de pocketpc versie is ofzo, maar krijg hem niet geinstalleerd iig.

wie het gezeik met de contactpersonen niet meer wil, kan dus 0030.2100 draaien :) link kan ik alleen niet neerzetten omdat er daar vandaan nogal wat ... minder legaal spul te halen is ook.

[ Voor 26% gewijzigd door nick_haak op 09-09-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Ik vraag me af wat het risico is van Live Messenger updaten.
Kan je hem überhaupt uninstallen en krijg je dan je "oude" versie weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
hmm, windows live staat wel in je remove programs lijstje, maar ik weet niet of je de oude versie dan terugkrijgt.

het zou voor zover ik weet met een hard reset altijd weer te fixen moeten zijn, maar dan ben je al je settings kwijt.

waarschijnlijk is de oude versie ook wel ergens op het internet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Naja, het scheelt iig een hoop dat hij die stomme contacts niet in je lijst zet. Verdwenen ze na de installatie gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
niet helemaal.

je kan naar windows live gaan in je start menu, daar je live account uit je telefoon verwijderen, dan ben je je contacten kwijt.

nu die nieuwe msn installeren, live account toevoegen, en het vinkje uit laten staan om je contacten in je telefoonboek te zetten.

opgelost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames / Heren
Kan iemand mij zeggen welke map ik moet kopieeren om mijn contacten te backuppen?
Ik gebruik namelijk géén microsoft outlook. (HTC S710)

Bij voorbaat dank:
Feek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
hmm, die sony ericsson ds980 ziet er toch nog net wat interessanter uit dan de 970, maar weet iemand toevallig ook of de telefoonboek functie, ook werkt met de s710?

je moet met de ds980 door je telefoonboek kunnen bladeren, zonder je telefoon te pakken, maar ik kan weer eens niet vinden of dat ook samenwerkt met deze telefoon :S DAMN, waarom wordt daar zo vaag over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 00:09:
Dames / Heren
Kan iemand mij zeggen welke map ik moet kopieeren om mijn contacten te backuppen?
Ik gebruik namelijk géén microsoft outlook. (HTC S710)

Bij voorbaat dank:
Feek
Beste Freek,

Je kunt hier PIMBackup voor gebruiken. (Zoek met Google, is freeware).
Installeer het op je HTC, draai het programma en hij maakt van je contacts, taken en agendaitems een tekst bestand.
Dit kun je via activesync naar je pc kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik heb sinds een aantal weken de HTC Vox (eerst de Mio A701) en het is eigenlijk precies wat ik zocht! Het bedieningsgemak van een normale telefoon, maar toch de handige kalender- en takenopties en niet te vergeten veel software beschikbaar. Ben ook erg blij met het toetsenbord.

Waar ik minder tevreden over ben zijn de kalenderreminders. Wat die in WM5 PPC wel heeft is de mogelijkheid om custom reminders in te stellen, of in ieder geval meer mogelijkheden. Ik wil bijvoorbeeld 4 uur vóór een afspraak een reminder, maar nu moet ik kiezen tussen 1 uur of 1 dag, wat of te vroeg of te laat is.

Zijn er hacks/tools die hier iets aan kunnen doen? Ik ben in principe tevreden met de kalender dus een heel nieuwe applicatie daarvoor installeren heeft niet mijn voorkeur.

Wat ik ook handig zou vinden is de mogelijkheid om mijn toetsen te vergrendelen na een bepaalde periode van inactiviteit.

[ Voor 7% gewijzigd door fraQ op 11-09-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een vraag, klopt het dat verjaardagen (data) die je in hebt gevoerd bij een conact niet in de kalender verschijnen? Ik krijg ze niet te zien namelijk en het lijkt me een optie die er best in zou kunnen zitten (had moeten zitten?). Of is dit een instelling die ik over het hoofd heb gezien?

Verder ben ik heel erg benieuwd of er mensen zijn die een call blocker gebruiken / weten (anonieme nummers blokkeren, specifieke nummers anders afhandelen, sms blokkeren ed). Ik heb er een aantal gevonden (cell call blocker, phone guard, call blocker) maar deze lijken voor windows mobile 5 ipv 6...

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
nick_haak schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:51:
dames en heren, ik heb goed nieuws, waar veel mensen op zitten te wachten denk ik :D

er is een nieuwe versie van mobile live messenger :D het contactpersonen probleem is weg, en hij werkt op de s710 :D

heb hem net zelf geinstalleerd, het is een beta volgens mij, maar ik heb er nog geen problemen mee gehad.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1495888

ik heb nu 10.6.0030.2100 draaien, deze site gaat over 10.6.0031.1600.

ik weet niet of die ook werkt, maar 0030 draait goed :)

-- edit --
10.6.0031.1600 werkt niet bij mij, installatie mislukt geeft ie aan.

denk dat het de pocketpc versie is ofzo, maar krijg hem niet geinstalleerd iig.

wie het gezeik met de contactpersonen niet meer wil, kan dus 0030.2100 draaien :) link kan ik alleen niet neerzetten omdat er daar vandaan nogal wat ... minder legaal spul te halen is ook.
Ik snap dit niet helemaal. Bij mij staat die niet in de verwijderlijst van applicaties. Ik heb hem ook niet zelf geinstalleerd en dus zat die er al ingebakken in de romversie. Als je op mijn toestel msn live opstart dan neemt die ook helemaal geen geheugen in beslag. Ook de versie kan ik niet bekijken en last but not least, ik heb nooit problemen met mijn contacten gehad bijhet synchroniseren. Misschien had ik dus al een nieuwere versie voorgeinstalleerd. Dus is het niet altijd aan te raden om zomaar een nieuwe versie te installeren, lijkt me. Graag je commentaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
hmm, komt ie :P

de standaard msn staat volgens mij niet in de remove programs lijst, zou heel goed kunnen omdat ie standaard in de rom zit.

de nieuwe versie is te verwijderen, onder de naam "windows live", en staat gewoon in de lijst van software.

dat jij het contactpersonen probleem niet hebt vind ik vreemd, maar mogelijk heb jij een andere software versie ofzo... ik weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:47
Het wordt voor mij tijd voor een nieuw telefoontje en ik heb deze op het oog. Alleen zou ik ook graag TomTom 6 willen draaien. Ik lees nu overal dat dit eigenlijk niet kan. Waarom nou precies niet? Omdat de Vox geen touchscreen heeft? Ik lees ook dat het sommige mensen wel gelukt is. Heb je hiervoor allerlei ranzige hacks moeten uitvoeren (doe ik liever niet), of viel dat mee?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
nick_haak schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:43:
hmm, komt ie :P

de standaard msn staat volgens mij niet in de remove programs lijst, zou heel goed kunnen omdat ie standaard in de rom zit.

de nieuwe versie is te verwijderen, onder de naam "windows live", en staat gewoon in de lijst van software.

dat jij het contactpersonen probleem niet hebt vind ik vreemd, maar mogelijk heb jij een andere software versie ofzo... ik weet het niet
Ok mijn ROM versie is 5.2.1235.17740 voor alle onderdelen, dus operator, fabrikant, microsoft, taal en bestandssysteem.

Verwijderd

Beste OutofFocus

Hartelijk bedankt voor de info. Helaas moet ik twee weken wachten om het te testen omdat mijn HTC S710 zijn complete mobile office pakket kwijt is??? :?
De icoontjes zijn er nog maar dan heb je het ook gehad. Hij ligt nu bij de dealer, zit nog in de garantie.

Toch hartelijk bedankt voor de snelle reactie.

Feek

• Avvd
  • Niet online
Sypher schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:20:
Hmm, vrees dat dat lastig word met de standaard tool. Aangezien je met "Gedeeld internet" enkel GPRS verbindingen kan sharen.
is dit dan eigenlijk een los programmatje of zit het er al ingebakken?

iedere als ik tomtom wil opstarten dan loopt alles vast? ik kan wel de tijd en stem instellen maar als ik dan de kaart wil slecteren loopt tom tom vast. voorheen werkte deze versie (5.2) gewoon goed bij mij. ik heb de currentmap file ook al gewoon toegevoegd

ook vroeg ik me af of hoe pushmail nou werkt. ik heb thuis een exchange mail server staan waar mijn mail binnen komt. hoe stel ik het nou eigenlijk in dat deze door worden gezet naar mijn gsm via gprs?

iedere keer krijg ik de volgende foutmelding:
code:
1
2
3
uw account in microsoft exchange server heeft met de huidige instelllingen 
geen toestemming om te synchroniseren. neem contact op met uw exchange 
server-beheerder.
dit terwijl ik het in exchange wel degelijk heb toegestaan

[ Voor 58% gewijzigd door Avvd op 12-09-2007 22:49 ]

Verwijderd

als je je in het menu bevindt en je schuift het toestel dicht, dan gaat ie niet automatisch weer naar het todayscreen...

bestaat hier een tooltje voor?

Verwijderd

Ik ben in hopelijk blije verwachting van de HTC S710 :). Ik zag dat dit toestel via de USB mini kan worden opgeladen. Nou heb ik toevallig een autoradio met USB poort. Normaal powered die m'n MP3 speler, maar weet iemand of het ook mogelijk zou zijn de HTC S710 hiermee van stroom te voorzien? Hoef ik niet zo'n bulky sigaretten ding aan te schaffen.

• Sypher
Heeft iemand al eens geprobeerd om "My Documents" naar de storagekaart te kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Blueone schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:40:
[...]

iedere keer krijg ik de volgende foutmelding:
code:
1
2
3
uw account in microsoft exchange server heeft met de huidige instelllingen 
geen toestemming om te synchroniseren. neem contact op met uw exchange 
server-beheerder.
dit terwijl ik het in exchange wel degelijk heb toegestaan
Die error heeft mij afgelopen week ook tot wanhoop gedreven (outlook web acces was gewoon te benaderen van buitenaf). Alle instelling in IIS nog een keer nalopen heeft het bij mij opgelost.

Heb je toevallig SBS server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
KPN gprs in het buitenland doet het niet of is instabiel.

De meeste van mijn klanten hebben een S710 met KPN GPRS abo. In NL werkt alles naar behoren (op wat kleine netwerkstoringen na) maar zodra ze in het buitenland komen beginnen de problemen. Instabiel of überhaupt niet aan de praat te krijgen. Ik heb bij diverse partijen navraag gedaan en die zeggen allemaal dat als het in NL werkt, het ook in het buitenland moet werken.

De verbinding is als volgt aangemaakt:

Verbindingen
GPRS
Nieuw
Beschrijving - internet
Maakt verbinding met - Internet
Toegangspunt - Internet
Gebruikersnaam - (leeg)
Wachtwoord - (leeg)
Verificatietype - Geen
Primaire DNS - (leeg)
Secundaire DNS - (leeg)
IP-adres - (leeg)

Ben ik iets vergeten????
Alle hulp is welkom.

Uiteraard eerst via google gezocht, bij KPN en PDAshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk er serieus over om mijn telefoon terug te sturen. Hij loopt heel vaak vast en als ik iemand bel hoor ik vaak helemaal niks of heel zacht overhoren gaan, terwijl ik hem op vol volume heb staan. Op zich wel een leuke telefoon maar wordt er gek van dat hij niet goed werkt. En heel vaak doet hij gewoon niet wat ik wil.
gegroet

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Ik heb mij aangemeld voor msn messenger en heb dus al mijn msn contacts in mijn s710 contacts lijst staan..... Nu wil ik msn 10.6.0030.2100 op mijn foon zetten. Dan moet ik eerst alle msn contacts uit mijn foon verwijderen? Die contacts blijven dan toch wel in mijn msn he? Nietd at ik straks mijn msn leeg heb....

(al kun je via msn je contacts ook opslaan meen ik, heb het niet bij de hand op werk).

Ik las in dit topic dat je het live account kan verwijderen via Windows Live in het start menu. Ik zie wel account wisselen en wachtwoord wissen, maar niet account wissen...

Het is al gelukt.

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 14-09-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
ik heb dringend hulp nodig.

Sinds vandaag beschik ik over de s710. maar wat blijkt nu... hijs is Vodafona branded. Mijn Orange simkaart werkt en ik kan er dus mee bellen. Simlockvrij dus. Maar hoe kom ik nu van dat vreselijke vodafone af in mijn tel. (menu, opstartscherm, kleuren, etc) Ik heb geprobeerd om bij HTC mij te registreren alleen accepteren ze mijn S/N niet. Dus kan niet de HTC ROM download...

Ik zit met mijn handen in het haar aangezien ik bij modaco,xdadevelopers,etc al heb gekeken.

thnx

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Dan heb je 100% zeker weten niet goed gekeken!
Als je even had gezocht in dit topic, had je talloze berichten over de debrand pack kunnen vinden...Welke je onder andere naar deze link zou leiden, of eventueel deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Sypher schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:20:
Dan heb je 100% zeker weten niet goed gekeken!
Als je even had gezocht in dit topic, had je talloze berichten over de debrand pack kunnen vinden...Welke je onder andere naar deze link zou leiden, of eventueel deze link
Deze de-brandpack heb ik reeds gedraaid en werkt uitstekend, maar wat iok bedoel is de officiele rom van HTC met daarbij ook bijv live messenger...

Toch bedankt voor de links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
jantje.vlaam schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:47:
[...]

Die error heeft mij afgelopen week ook tot wanhoop gedreven (outlook web acces was gewoon te benaderen van buitenaf). Alle instelling in IIS nog een keer nalopen heeft het bij mij opgelost.

Heb je toevallig SBS server?
ik heb idd sbs draaien.

maar ik zit nog steeds met het vage probleem dat ik tomtom 5.2 niet meer kan installeren op mijn toestel sinds deze terug is. hij kan hem wel openen en deels instellen maar als ik de map wil kiezen dan loopt hij vast. Het was me 1 keertje gelukt om hem te installeren maar nu lukt het niet meer wat ik ook doe. ik heb al een aantal keren een hard reset geprobeerd en de geheugenkaart geformatteerd.

• Sypher
DaLuca schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 20:00:
[...]

Deze de-brandpack heb ik reeds gedraaid en werkt uitstekend, maar wat iok bedoel is de officiele rom van HTC met daarbij ook bijv live messenger...

Toch bedankt voor de links
Van Live Messenger staat op XDA-Developers ook een linkje.
HTC heeft geen officiele ROM van de S710 uitgegeven, alleen van de Dopod maar geen idee of dat zonder meer kan. Dan ben je - schat ik - ook de Nederlandse taal kwijt.

• DaLuca
weet iemand hoe je (in mijn geval het lelijke Vodafone) opstartscherm kunt wijzigen???

• Sypher
Dat is een bestand in je Windows map. Een BMP bestand. Deze kan je kopieren naar je My Documents en vanaf je telefoon zelf weer verder kopieren, want je kan hem niet rechtstreeks in de Windows map zetten (rights issue).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
ja hoor, mijn vraag is weer eens moeilijk :P ik heb vragen waar niemand antwoord op schijnt te hebben... lastig is dat.

werkt de telefoonboek functie van de sony ericsson ds980 samen met de htc vox? door het telefoonboek bladeren vanaf de headset dus.

bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
fraQ schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:21:
Ik heb sinds een aantal weken de HTC Vox (eerst de Mio A701) en het is eigenlijk precies wat ik zocht! Het bedieningsgemak van een normale telefoon, maar toch de handige kalender- en takenopties en niet te vergeten veel software beschikbaar. Ben ook erg blij met het toetsenbord.
........
Wat ik ook handig zou vinden is de mogelijkheid om mijn toetsen te vergrendelen na een bepaalde periode van inactiviteit.
Dat laatste kun je oplossen met de SmartToolKit van E-Natives.
Gratis te downloaden en je moet er even aan wennen maar het werkt redelijk handig. Biedt ook metten de mogelijkheid om een screenprint te maken en om tekst te kopieren en te plakken van de ene app naar de andere. De 2p functie werkt helaas niet op de HTC Vox.

[ Voor 21% gewijzigd door OutofFocus op 16-09-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:52:
Ik ben in hopelijk blije verwachting van de HTC S710 :). Ik zag dat dit toestel via de USB mini kan worden opgeladen. Nou heb ik toevallig een autoradio met USB poort. Normaal powered die m'n MP3 speler, maar weet iemand of het ook mogelijk zou zijn de HTC S710 hiermee van stroom te voorzien? Hoef ik niet zo'n bulky sigaretten ding aan te schaffen.
De HTC heeft een nogal sterke stroom nodig.
Ik heb een autolader gekocht en die levert 1 ampere bij 12 volt. De meeste autoladers voor mini-usb doen maar zo'n 200 milliampere.
Ik zou zeggen probeer het eerst eens op je autoradio.
Als de HTC zegt dat er niet geladen kan worden, is de stroomvoorziening van de usb te laag en kun je het vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
damn, zit te zoeken op xda-developers, en denk dat ik het antwoord heb gevonden op m'n vraag (werkt telefoonboek browsen via sony ericsson ds980?).

antwoord is dus nee.

tenminste, op de hermes (tytn) , tytn 2....

lijkt me dus vrij duidelijk, werkt niet.

op zich jammer, want het is erg makkelijk.

naja, dan maar de ds970 kopen, stukje goedkoper, en geluidskwaliteit schijnt niet te verschillen tussen de 970 en 980.

[ Voor 3% gewijzigd door nick_haak op 17-09-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
sinds ik tomtom heb geinstalleerd had ik ook het probleem dat de backlight continu aanbleef. dit heb ik met behulp van een register edit dus aangepast maar nou is het scherm gewoon aan of uit maar gaat hij niet meer eerst in de dimstand wat ik toch graag zou willen hebben. weet iemand hoe je dit goed kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Blueone schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:15:
sinds ik tomtom heb geinstalleerd had ik ook het probleem dat de backlight continu aanbleef. dit heb ik met behulp van een register edit dus aangepast maar nou is het scherm gewoon aan of uit maar gaat hij niet meer eerst in de dimstand wat ik toch graag zou willen hebben. weet iemand hoe je dit goed kan instellen?
yes ik kan je wel helpen, ik heb dat ook gehad en verholpen via het MoDaCo forum. Als je het voor ik weer thuis ben nog niet hebt gevonden dan zal ik het vanavond wel ff opzoeken!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik ga in ieder geval vast zoeken daar op het forum en post het als ik het eerder heb gevonden! alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

DaLuca schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:36:
weet iemand hoe je (in mijn geval het lelijke Vodafone) opstartscherm kunt wijzigen???
Zoek eens op de-brand in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben nog meer mensen last van een batterij die na een halve dag alweer opnieuw geladen moet worden? Ik heb alleen bleutooth aan staan, geen UMTS/GPRS (verder ook geen ander programma's running, behalve dan soms sms).
Ik wordt er helmaal gek van vooral omdat ik m ook nog zakelijk gebruik.

Ik heb tom tom 5.2 goed aan het draaien, zonder al te veel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:15

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik heb een probleem met het gebruiken van een 2gb microSD kaartje in de HTC-S710.

- Met de kaart erin (zonder iets op de kaart te hebben staan) start de telefoon niet meer op. Ik krijg het HTC scherm - dan het Windows Mobile Scherm welkom scherm - dan weer het HTC scherm - en dan begint de start procedure opnieuw. Dus het toestel komt in een oneindige loop.

- Als ik de kaart erin stop NA het opstarten werkt alles prima

- Ik heb ook al een andere 2Gb kaart geprobeerd en had hetzelfde probleem.

Heeft iemand vergelijkbare ervaringen?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:15

JoepW

iRacer & Home Assistant

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:08:
Hebben nog meer mensen last van een batterij die na een halve dag alweer opnieuw geladen moet worden? Ik heb alleen bleutooth aan staan, geen UMTS/GPRS (verder ook geen ander programma's running, behalve dan soms sms).
Ik wordt er helmaal gek van vooral omdat ik m ook nog zakelijk gebruik.

Ik heb tom tom 5.2 goed aan het draaien, zonder al te veel moeite.
Ik sync bewust niet via bluetooth maar via USB, dan laad ie tenminste meteen op. Maar snel leeg is ie zeker.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RichieR:
Heb je na je installatie van TomTom wel je backlight weer aangepast?
Via regedit heb ik aangepast, dat na 10 seconden backlight op half gaat en na 1 minuut het backlight uit.

Daarnaast Wifi staat aan als ik verbinding heb. Doe ik 1 minuut niks (gebruik m'n foon niet) dan gaat wifi automatisch uit.

Wanneer je bluetooth uitschakeld, kan deze nog wel verbinding maken met je GPS ontvanger

Zonder gebruik van TomTom (stroomvreter) kan ik zo 2,5 dag doen met een volle accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
hoe heb je de backlight op half gezet? want ik had allebei de sleutels toegevoegd maar toch gaat hij meteen helemaal uit.

tomtom schakeld bluetooth automatisch in als die de gps ontvanger nodig heeft en ook weer uit als je tomtom af sluit

Verwijderd

Blueone schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:25:
hoe heb je de backlight op half gezet? want ik had allebei de sleutels toegevoegd maar toch gaat hij meteen helemaal uit.

tomtom schakeld bluetooth automatisch in als die de gps ontvanger nodig heeft en ook weer uit als je tomtom af sluit
Ik heb in energiebeheer wat aanpassingen gedaan.
Daarnaast zijn mijn waardes in het register:

Afbeeldingslocatie: http://i30.photobucket.com/albums/c333/hebin029/register.jpg

Verwijderd

Ik heb deze phone ook aangeschaft, maar ik vroeg me af, als je op start drukt, krijg je een scherm met icoontjes in plaats van de 'gewone' startmenu.. Ik heb nergens kunnen vinden waar ik dat verander. Heb een orange overigens, misschien dat dat het verschil maakt..?

Verwijderd

Mensen ik loop een beetje vast met de HTC.

Hiervoor had ik een Nokia N91 die ik synchroniseerde met outlook expres voor de contactpersonen alleen nu kan ik met activesync alleen maar met outlook syncken maar daar staan veel contacten in die ik niet in de telefoon wil.

Is er een ander programma om de contactpersonen te syncken ?

Eerst tomtom 5.2 er op gezet maar die wilde niet goed werken, die er maar weer afgehaald maar nu gaat het display licht niet meer uit met het gevolg dat de accu het net een dag vol houd.

Hoe krijg ik dat licht weer uit ?

Nu heb ik tomtom 6 er op staan met de benelux map maar bij het koppelen van de gps muis gaat het fout. zonder tt6 accepteerd het toestel de stein bluetooth reciever die op com6 staat als serie poort. Als ik in het menu van tt6 de muis wil activeren krijg ik een lijstje te zien met een aantal com poorten maar com6 kan ik dus niet aktiveren met fake cursor of sphelper als ik op de com6 ga staan en klik op de aktie knop dan gebeurt er niets. Als ik het zonder fake cursor of sphelper doe dan vind tt6 dus geen muis want com9 staat bovenaan de lijst.

Wat moet ik doen om tt6 werkend te krijgen.

alvast bedankt.

• bastv

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:40:
Ik heb deze phone ook aangeschaft, maar ik vroeg me af, als je op start drukt, krijg je een scherm met icoontjes in plaats van de 'gewone' startmenu.. Ik heb nergens kunnen vinden waar ik dat verander. Heb een orange overigens, misschien dat dat het verschil maakt..?
dat bestaat volgens mij niet meer. Maar je hebt nu ook 9 opties, die had je eerst ook geloof ik. navigeren met de nummer toetsen kan nog steeds trouwens.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• bastv
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:40:
gewone startmenu is alleen met pocket pc phones en niet met smartphones.
er zijn wel 3th party applicaties die dit kunnen maar dat is niet best voor de performance va nde telefoon.

• sparow
  • Laatst online: 12-09 15:57
sparow schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:12:
[...]

Yep, die heb ik ook. Wat is de juiste snelheid? En hoe controleer je of het goed is gegaan?
Iemand?

• jacknl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-04-2022
weet iemand of het mogelijk is om een (rode?) knipperende led te laten verschijnen als je een oproep hebt gemist? ik zag dat dit in WM5.0 wel mogelijk is (geluiden en notificaties: missed call -> flash led), maar in dit toestel met WM6 heb ik dat niet kunnen vinden. het is zeer vervelend dat als je toestel in de sleepmode staat en het scherm dus zwart is, je geen mogelijkheid hebt om in 1 oogopslag te zien of je een oproep gemist hebt.... ik ben benieuwd....

greetz,
jack _/-\o_

== Carpe Diem ==

• OutofFocus
Ik heb de voorgestelde instellingen overgenomen dus
240 mhz in Bright mode, 180 in Dim en 140 in Sleep.
Ik heb geen probleem met vastlopende applicaties.

Ik adviseer je wel om gebruik te maken van SmartToolKit. Hiermee kun je Auto keylock aanzetten en dat scheelt weer in het energiegebruik.
Bij een keylock gaat ook meteen de backlight uit en na een tijdje het scherm op zwart.

Verwijderd

Ik ben ook op zoek naar tools waarmee ik mn contacts kan bewerken en bijv. via de pc sms kan sturen etc.
Dit heb ik tot op heden ook nog iet gevonden :(

• bastv
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:42:
Ik ben ook op zoek naar tools waarmee ik mn contacts kan bewerken en bijv. via de pc sms kan sturen etc.
Dit heb ik tot op heden ook nog iet gevonden :(
in het office pakket zit een pakket genaamd "outlook"
als je daar je contacten in bewerkt worden deze automatisch overgenomen in je telefoon.

heel handig! :P

Verwijderd

Ja dat was het, ik heb de waarde weer voorlopig op 30 gezet.

bedankt voor de tip.

Nu nog iemand die me verder kan helpen met TT6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Ik heb bij mijn vodafone abo ook een internet blox afgesloten. Nu staat er op mijn S710 scherm constant een G bovenin het beeld en bij het bereik staat ook een kleine G. Heb ik nu constant GPRS ingeschakeld? De handleiding zegt dat er dan een verbinding is met GPRS, maar als ik verder geen menu's of mail, etc open heb staan is er toch geen GPRS verbinding? Nu heb ik wel 'onbeperkt' internet, maar wil toch graag even weten wat het nu precies inhoudt die G-tjes. Vreet het bijv. stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Het is net zoiets als bluetooth en wireless. Als je dat de hele tijd aan laat staan, gaat je accu sneller leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Ok...maar hoe doe ik dat uit? Via instellingen => Verbindingen => GPRS zie ik niet echt wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Kan je de verbinding niet verbreken met de Comm manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Heb daar gekeken maar zie geen GPRS staan, optie 6 gegevensverbinding is niet uit te schakelen.

Hmz ik zit ff te zoeken net en zie dat het hier al voorbij is gekomen :X my bad. Uitschakelen via Comm. Manager => 6 wil dus niet, althans de witte G blijft staan. Staat zo niks over die kleine G bij de ontvangst status.

Heb nu via Modaco een proggie gevonden om je GPRS te disablen en enablen.
http://www.modaco.com/FREE-Utility-t246171.html
hmz werkt niet echt...is voor oudere win mobile versie.

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 21-09-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:11:
Ik heb gisteren TomTom Navigator 6 geïnstalleerd, met kaart voor west europa (alles bij elkaar ca. 1gb aan geheugen op je microSD kaart nodig) en ik moet zeggen het draait goed en werkt ook goed! Je hebt wel een proggie als fake cursor nodig voor de eerste instellingen maar daarna kun je gewoon prima met het toetsenbordje aan de voorkant een routeplannen en het menu gebruiken. Je moet alleen wel de energie-instellingen ff aanpassen maar het werkt echt super!

Weet niet of dit al bekend was want ik heb in het topic ff vlug op tomtom gezocht en het enige wat ik tegenkom zijn posts die zeggen dat je 5.2 moet gebruiken en dat 6 niet goed werkt, maar het werkt echt super.
hee ik heb een vraagje.
Ik heb hem ook geinstalleerd, alleen hij vindt de mappen niet.
In welke map moet ik de mappen ( kaarten van benelux enz) zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaeger schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:39:
[...]

hee ik heb een vraagje.
Ik heb hem ook geinstalleerd, alleen hij vindt de mappen niet.
In welke map moet ik de mappen ( kaarten van benelux enz) zetten?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen bij mij lukt het niet ?
kun je ven stapper stap uitleggen
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:42:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen bij mij lukt het niet ?
kun je ven stapper stap uitleggen
dank u
Ik kan dat niet zo even stap voor stap uitleggen.
Gewoon beetje googlen en aan de juiste bestanden komen.
Ik heb van nieuwsgroepen tomtom navigator 6 voor htcs710 gedownload met daarmee een manual.

• Jimgubbels
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-07 09:30
Ik ondervind hetzelfde probleem. Afgezien van het extra stroomgebruik, maakt het volgens mij niets uit voor je internetgebruik, er wordt namelijk niets gedownload, toch?
Tot op heden ook géén manier gevonden om GPRS uit te schakelen, anders dat IE opstarten, daarna afsluiten, nu kun je wél in Comm manager optie 6 uitschakelen. is wel een omslachtige methode. Ik hou mij aanbevolen voor een oplossing.

Jim
Vos schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:23:
Heb daar gekeken maar zie geen GPRS staan, optie 6 gegevensverbinding is niet uit te schakelen.

Hmz ik zit ff te zoeken net en zie dat het hier al voorbij is gekomen :X my bad. Uitschakelen via Comm. Manager => 6 wil dus niet, althans de witte G blijft staan. Staat zo niks over die kleine G bij de ontvangst status.

Heb nu via Modaco een proggie gevonden om je GPRS te disablen en enablen.
http://www.modaco.com/FREE-Utility-t246171.html
hmz werkt niet echt...is voor oudere win mobile versie.

Verwijderd

Hallo!

Ik heb de SPV E650 al vanaf de eerste dag datie released is! Helemaal compleet met tomtom 5.2 natuurlijk en gps module. Echter struikel ik nu plotseling op een probleem. Mijn GPS module (adapt AD-300) werkte perfect met TomTom. Echter sinds eergisteren krijg ik geen kanalen meer, heel vervelend en ik ben ook terug gegaan naar de winkel. Ik heb toen een nieuwe AD-300 meegehad (ze hadden die nog zelfs liggen) maar thuisgekomen weer hetzelfde probleem. Ik ben weer teruggegaan naar de winkel, ditmaal heb ik de AD850 meegekregen. Waar ik eerst nog een signaal kreeg van dat tomtom geen gps signaal kreeg, heb ik nu het probleem met t feit dat tomtom hem niet eens ziet! Overigens heb ik met GPS utility geprobeerd of de GPS werkt, hij werkt wel mits ik een com6 of 7 poort aanwijs, uit die 2 heb ik keuze dan. Kortom ik kan niet navigeren en het lijkt mij een softwarematige fout. Kan iemand mij helpen?!? Help!!!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Interessant topic! Heb zelf sinds gisteren een S710. Todayscreen ziet er nu zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.d-jay.nl/tweakers/screen_s710_070922.png

Geïnstalleerde programma's:Enige wat momenteel nog ontbreekt:
  • Fatsoenlijk thema
  • Navigatie software

• bastv
zo die telefoon zal zeker niet meer vooruit te branden zijn.
hoeveel mb ram heb je nog vrij met al deze apps ?

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

bastv schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:32:
zo die telefoon zal zeker niet meer vooruit te branden zijn.
hoeveel mb ram heb je nog vrij met al deze apps ?
Genoeg, heb alle apps geïnstalleerd op mijn Sandisk Mobile Premier 2GB.

• Sypher
Werkt jouw Voicemail indicator?

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Ik heb mijn voicemail uitstaan dus geen idee :)

• bastv
D-Jay schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:01:
[...]

Genoeg, heb alle apps geïnstalleerd op mijn Sandisk Mobile Premier 2GB.
dat is heel mooi maar een telefoon heeft ook werkgeheugen..
deze zal erg laag zijn. waardoor je telefoon gewoonweg traag is.

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

bastv schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:50:
[...]

dat is heel mooi maar een telefoon heeft ook werkgeheugen..
deze zal erg laag zijn. waardoor je telefoon gewoonweg traag is.
Had ik eigenlijk ook verwacht, maar het valt op zich wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bastv schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:47:
[...]

in het office pakket zit een pakket genaamd "outlook"
als je daar je contacten in bewerkt worden deze automatisch overgenomen in je telefoon.

heel handig! :P
Er gebeurt anders niks, heb outlook 2003 en laatste versie active sync, ik kan wel gewoon door mn telefoon scrollen alleen in outlook vind ik nergens opties om de contacts te synchroniseren vanaf mn telefoon naar outlook en als ik er naar zoek vind ik alleen dat het mogelijk is om te doen maar er staat nergens waar, hoe of wat?
Op mn telefoon zijn er ook geen opties voor te vinden/
Hoe werkt dit dan in de goede vrede? :)

edit: ok heb die pairen gedaan, stond eerst als guest bij active sync.

Maar nu heb ik het probleem dat ie gaat synchen en er gebeurt niks :/ dus dan stop ik de sync maar weer..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
zo, heb vandaag de ds970 maar besteld, zal dinsdag / woensdag wel binnen komen.

zodra ie binnen is schrijf ik wel een (mini) reviewtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:08:
[...]

Er gebeurt anders niks, heb outlook 2003 en laatste versie active sync, ik kan wel gewoon door mn telefoon scrollen alleen in outlook vind ik nergens opties om de contacts te synchroniseren vanaf mn telefoon naar outlook en als ik er naar zoek vind ik alleen dat het mogelijk is om te doen maar er staat nergens waar, hoe of wat?
Op mn telefoon zijn er ook geen opties voor te vinden/
Hoe werkt dit dan in de goede vrede? :)

edit: ok heb die pairen gedaan, stond eerst als guest bij active sync.

Maar nu heb ik het probleem dat ie gaat synchen en er gebeurt niks :/ dus dan stop ik de sync maar weer..
In de menu optie van active synch staat tools, daarin options en dan kun je aanvinken wat je wilt synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds afgelopen zaterdag heb ik ook een S710.

Ik heb nu alleen een probleem met m'n nokia ck-7w carkit.
Ik kan hem wel pairen maar het geluid is gewoon bagger. Andere kant kan mij bijna niet horen en bij mij is het geluid ook erg zacht. Hij doet het wel goed met een andere telefoon.

heeft iemand misschien nog opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaeger schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:21:
[...]

Ik kan dat niet zo even stap voor stap uitleggen.
Gewoon beetje googlen en aan de juiste bestanden komen.
Ik heb van nieuwsgroepen tomtom navigator 6 voor htcs710 gedownload met daarmee een manual.
Kun je de manuel niet even door mailen en even uitleggen hoe heb wel de originele dvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een nieuwe Bluetooth Headset, de Jabra BT160

Nu heb ik standaard m'n bluetooth uitstaan (energiebesparing ;) ) en ondanks dat bluetooth uitstaat pakt deze wel m'n TOMTOM Sirf III GPS ontvanger.

Hoe krijg ik dit bij m'n headset voor elkaar?

Ofwel, is het mogelijk dat als ik m'n m'n headset aanzet, deze automatisch gaat pairen zonder dat bluetooth aan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
hmm, je bluetooth zal dan naar mijn idee niet echt uit staan, maar in een soort standby mode ofzo, want als ie uit staat, zal je gps ding hem ook echt niet vinden....

erg vreemd...
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.