HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste
Acties:
  • 75.993 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnend
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-04-2022
Ik heb de Htc s710 sinds vandaag ook en wat een heerlijk toestel!!
Alleen had ik 1 vraag, kent iemand een programma om b.v. 3fm vanaf het internet te streamen, Windows Media Player geeft bij mij een fout..

dom dom niet goed gekeken het werkt al :z 8)7 :X

[ Voor 11% gewijzigd door Burnend op 18-08-2007 14:53 . Reden: dom dom niet goed opgelet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229308

Weet iemand toevallig hoe ik msn messenger op mijn vodafone versie kan krijgen ?
Heb het hele topic doorgekeken maar krijg het niet gevonden....

Alvast bedankt voor de moeite.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ApOE schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:32:
Ik heb sinds zaterdag de S710...

Wat een gaaf telefoontje dit!

Prima formaat, duidelijk scherm, uigebreide en duidelijk menu's en een hoog gadget gehalte :)

Ik heb de HTC-Touch theme geïnstalleerd, dit staat erg gaaf :P

Alleen krijg ik mijn wifi verbinding niet goed werkend, ik kan verbinden met mijn router thuis.
Maar internetten zelf gaat niet :? Zijn er bepaalde instellingen in IE die ik moet veranderen om thuis via mijn eigen netwerk te kunnen internetten?
Waar heb je het "touch"thema vandaan gehaald ?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
--->Modaco

Even registeren, goed lezen wat er staat! Staan een hoop handige dingen op deze site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Misschien wel leuk om te vermelde voor mensen die net als ik bang zijn voor krasjes op hun telefoon.
Bij pdashop.nl ik een screen protector te koop die perfect past op je S710.
Ik heb hem zelf nu een week en moet zeggen dat hij prima bevalt! Het scherm is minder gevoelig voor reflectie, en het id dat mijn scherm tegen een krasje kan is ook erg fijn :)

Link---> PDAshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ApOE schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:19:
--->Modaco

Even registeren, goed lezen wat er staat! Staan een hoop handige dingen op deze site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je misschien even aangeven hoe je het precies gedaan...
Heb alles gedownload maar krijg het niet werkend.

Alvast bedankt

@apOE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Vergeet niet lcdplugv1.54 te installeren voordat je de HTC-Touch homescreen selecteerd. Als je deze plug-in niet installeert dan ziet het beeld er helemaal verstrooid uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_22
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07 14:24
Ik heb nu sinds zaterdag deze telefoon, hiervoor had ik een SPV M500. Daar kon je 3 wekkers instellen, kan dit ook op de E650?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Anoniem: 220860 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:34:
Heb nu meer een tweetal providervraagjes(hoop dat ik niet geflamed wordt).

-Is zo'n ontvangstbevestiging bij vodafone gratis?
-Is email ontvangen op je mobiel gewoon gratis als je een internetverbinding hebt(vodafone)? Wat is dan het voordeel van die Push on email van 20 euro per maand?
-Is zo'n ontvangstbevestiging bij vodafone gratis? Ja, bij vodafone gewoon gratis.. ik ben er sinds deze week achter dat je bij KPN Hi! geen ontvangstbevestiging krijgt.

-Is email ontvangen op je mobiel gewoon gratis als je een internetverbinding hebt(vodafone)? Wat is dan het voordeel van die Push on email van 20 euro per maand? Email ontvangen kan je gewoon gratis instellen, alleen Push E-mail blijft ie continu checken of je mailtjes binnen hebt. (tenminste niet beter te weten)

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
ik heb nog 1 vraagje aan iemand die een a2dp headset heeft (bij voorkeur de sony ericsson ds970, maar ik verwacht dat het bij alle headsets hetzelfde is).

werkt avrcp ook als het toestel op toetsenvergrendeling staat?

ik heb de telefoon in een tasje aan m'n riem hangen, maar hij staat dan wel op toetsenvergrendeling, anders drukt ie willekeurig knoppen in (tasje past mooi, niet te ruim :) ) maar als avrcp dus niet werkt met keylock aan, heb ik er niets aan :P

bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-03 14:30
Buiten onderstaand probleem alleen maar lof voor dit toestel, klein, genoeg features, super :*) . Precies wat ik zoek, handzaam, agenda, goede bedienbaarheid.

Echter heb ik dit toestel mede gekocht vanwege bluetooth. Ik rij momenteel in een Renault Laguna met carminat navigatie en communicatiesysteem. En hier gaat het mis :'( .
De telefoon wordt keurig herkend in de auto, nummers worden gebeld en er wordt ook opgenomen, voor zover alles goed. De verbinding is er wel maar de spraak beide kanten op wordt niet doorgegeven.
Heb het ook met een andere telefoon geprobeerd en die werkt wel direct. Zijn hier mensen met eenzelfde combinatie of in de gelegelheid dit te testen zou ik dat graag willen horen? Alle suggesties zijn welkom.

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229308 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:02:
Weet iemand toevallig hoe ik msn messenger op mijn vodafone versie kan krijgen ?
Heb het hele topic doorgekeken maar krijg het niet gevonden....

Alvast bedankt voor de moeite.... :)
Niemand ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-07 10:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmmm inderdaad |:( tjah het waren ook zoveel pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225162

Zjemm schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:10:
[...]

heb ik dus ook gedaan alleen heb nu na 3 week nog steeds niets ontvangen helaas
Ik heb ook een mailtje gestuurd aan HTC. (twas te proberen O-) ) Maar omdat ik een Orange uitvoering heb moet ik me daar vervoegen...
Heb inmiddels een hoesje voor aan de riem. Kostte me wel een hele euro, dat wel ;) . Maar werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_22
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07 14:24
Anoniem: 225162 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:09:
[...]
Heb inmiddels een hoesje voor aan de riem. Kostte me wel een hele euro, dat wel ;) . Maar werkt goed.
waar heb je dat hoesje vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228640

Ik heb sinds 2 dagen een probleem met mijn VOX ik heb een beginsherm ingesteld en opeens krijg ik een wit venster met de tekst dat ie geen juiste indeling van het beginscherm kan vinden en dat doet ie met ze bijna allemaal:S iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220860

Anoniem: 228640 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:38:
Ik heb sinds 2 dagen een probleem met mijn VOX ik heb een beginsherm ingesteld en opeens krijg ik een wit venster met de tekst dat ie geen juiste indeling van het beginscherm kan vinden en dat doet ie met ze bijna allemaal:S iemand een oplossing?
Dit had ik ook weleens, dit kwam omdat ik die beginschermen op mijn memory card had gezet en die memory card eruit had gehaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb geen memory card erin:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-07-2024
Daarvoor is Vraag & Aanbod op de frontpage

[ Voor 80% gewijzigd door Ginz op 22-08-2007 12:08 ]

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Op mijn QTek S200 had ik een programma om mijn contacten weer te geven als Voornaam Achternaam ipv Achternaam, Voornaam.

Het kwam uit een WM6 rom, alleen kan ik het nu niet echt vinden, weet iemand de naam?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226092

Ik heb nog een linkje gevonden om youtube filmpjes op je mobiel te bekijken:

http://www.pocketinfo.nl/...ndows-mobile-toestel.html

Heb het geprobeerd en het werkt op de vox. je moet wel met wifi verbonden zijn, anders gaat het erg langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
iemand nog antwoord op m'n vraag? kan het niet vinden op internet.

werkt avrcp op bluetooth headsets (in het bijzonder de ds970 van sony ericsson) ook als de telefoon op toetsenvergrendeling staat? (toetsenvergrendeling met de rode knop)

bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147196

Ik ben sinds vorige week vrijdag een zeer gelukkige eigenaar van een htc s710.
Maar ik heb 1 zeer irritant probleem ...
Mijn batterij houdt het maar max 1 dag uit ...
En blijft ook heel lang op 100% capaciteit staan.

Na wat opzoek werk krijg ik echt niets gevonden :?

(Mijn backlight gaat na 30sec uit ...)

Mvg,

Thomas

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 147196 op 22-08-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnend
Anoniem: 226092 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:23:
Ik heb nog een linkje gevonden om youtube filmpjes op je mobiel te bekijken:

http://www.pocketinfo.nl/...ndows-mobile-toestel.html

Heb het geprobeerd en het werkt op de vox. je moet wel met wifi verbonden zijn, anders gaat het erg langzaam.
Schokken bij jou de filmpjes ook enorm? Het geluid doet wel alleen het beeld schokt heel erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik zal het eens proberen!

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Burnend schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:05:
[...]

Schokken bij jou de filmpjes ook enorm? Het geluid doet wel alleen het beeld schokt heel erg
Klopt, het schokt wel een beetje maar niet zo heel erg. Bij sommige filmpjes schokt het beeld niet. Weet ook niet waar het aan ligt.

• Burnend
Anoniem: 226092 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:05:
[...]

Klopt, het schokt wel een beetje maar niet zo heel erg. Bij sommige filmpjes schokt het beeld niet. Weet ook niet waar het aan ligt.
Nee inderdaad ben beetje aan het experimenteren geweest en ik vermoed dat het in de kwaliteit v/d bron zit. Dus hoe de staat van het filmpje is voordat die word geupload. En als die te hoog is dat het filmpje dan schokt. Is zo het enigste wat ik kan bedenken.

Mijn S710 is trouwens niet overclocked, ik zal vanavond eens testen of met overclocken het schokken minder word.

Burnend schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:53:
[...]

Nee inderdaad ben beetje aan het experimenteren geweest en ik vermoed dat het in de kwaliteit v/d bron zit. Dus hoe de staat van het filmpje is voordat die word geupload. En als die te hoog is dat het filmpje dan schokt. Is zo het enigste wat ik kan bedenken.

Mijn S710 is trouwens niet overclocked, ik zal vanavond eens testen of met overclocken het schokken minder word.
Laat maar even weten hoe dat uitpakt, zit er ook over na te denken om dat te doen.

• bastv
Burnend schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:05:
[...]

bij mij spelen ze soepel af. geen problemen (alleen youtube getest)

• Burnend
bastv schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:25:
[...]

bij mij spelen ze soepel af. geen problemen (alleen youtube getest)
Alle filmpjes op youtube? bij doen verschillende wel goed maar sommige schokken vrij erg. En is jou S710 overclocked of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:58
Anoniem: 147196 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:34:
Ik ben sinds vorige week vrijdag een zeer gelukkige eigenaar van een htc s710.
Maar ik heb 1 zeer irritant probleem ...
Mijn batterij houdt het maar max 1 dag uit ...
En blijft ook heel lang op 100% capaciteit staan.

Na wat opzoek werk krijg ik echt niets gevonden :?

(Mijn backlight gaat na 30sec uit ...)

Mvg,

Thomas
Je backlight misschien wel, maar je display?

Heb je WIFI en/of Bluetooth continue aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-07 23:06
Probleem... wil een simkaart in mijn s710 doen. Maar nadat ik mijn pincode heb ingetoetst krijg ik de melding "sim kaart niet vindbaar of ongeschikt". Iemand een idee? De telefoon is simlockvrij. Het is een prepaid kaartje van t-mobile.

[ Voor 9% gewijzigd door vanWalsum op 25-08-2007 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Mijn HTC doet ook heel gek.

Als ik een berichtje verzend, en laat liggen, blijft de diplay gewoon aanstaan, welliswaar met minder licht, maar ik moet 'm echt locken voor hij volledig uitvalt.

Bit of a bummer, aangezien ik stuur, en dan dat ding ergens op m'n bureau leg, zonder te locken.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
vanWalsum schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:37:
Probleem... wil een simkaart in mijn s710 doen. Maar nadat ik mijn pincode heb ingetoetst krijg ik de melding "sim kaart niet vindbaar of ongeschikt". Iemand een idee? De telefoon is simlockvrij. Het is een prepaid kaartje van t-mobile.
Heb nu zelf het toestel in handen, heb een een sim van tele2 in gezet, en een sim van t-mobile, maar na het enter pin schermpje --> pin ingeven --> The sim card is missing or is not valid, vervolgens kijk ik een melding "network is locked, please input unlock code". Is dit nou toch een teken van een simlock? of ligt het aan prepaid simkaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
vanWalsum schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:13:
[...]

Heb nu zelf het toestel in handen, heb een een sim van tele2 in gezet, en een sim van t-mobile, maar na het enter pin schermpje --> pin ingeven --> The sim card is missing or is not valid, vervolgens kijk ik een melding "network is locked, please input unlock code". Is dit nou toch een teken van een simlock? of ligt het aan prepaid simkaarten.
Het lijkt er op dat je de pukkode moet ingeven. Die heb je ontvangen van je provider en moet je gebruiken als je 3 x de verkeerde toestel/sim unlock kode hebt opgegeven bij het opstarten. Normaal is die unlock kode 0000 tenzij je die of een ander die veranderd heeft. Als je de pukkode niet meer weet kun je die opvragen bij je provider. Check ook even of de netwerk instellingen op automatisch staan, anders staat die nog op het oude simkaartje.

[ Voor 6% gewijzigd door Joop557 op 25-08-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Joop557 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:47:
[...]

Het lijkt er op dat je de pukkode moet ingeven. Die heb je ontvangen van je provider en moet je gebruiken als je 3 x de verkeerde toestel/sim unlock kode hebt opgegeven bij het opstarten. Normaal is die unlock kode 0000 tenzij je die of een ander die veranderd heeft. Als je de pukkode niet meer weet kun je die opvragen bij je provider. Check ook even of de netwerk instellingen op automatisch staan, anders staat die nog op het oude simkaartje.
Helaas dit was het ook niet. Ik denk dat er toch een simlock opzit, erg vervelend als je een toestel verkocht wordt die simlockvrij zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
vanWalsum schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:11:
[...]

Helaas dit was het ook niet. Ik denk dat er toch een simlock opzit, erg vervelend als je een toestel verkocht wordt die simlockvrij zou moeten zijn.
Eerst testen, dan kopen de volgende keer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
ApOE schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:22:
[...]

Eerst testen, dan kopen de volgende keer :*)
Ja precies, alhoewel de telefoon wel gewoon werkte met mijn debitel kpn kaartje. Dus dan ga je er vanuit. In ieder geval vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 15:28
Woei!!!
Op het xda forum is het ze gelukt om een tooltje te maken dat je in staat stelt een nieuwe Rom te flashen terwijl je Vox CID gelockt is!!!!!

Birdibird blij met de nieuwe htc wwe rom op zijn Orange E650 :)

zie hier

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:43
Heeft iemand een cradle in gebruik met dit toestel? Ik kwam er een tegen voor 35 euro. Consequentie is wel dat je je rubbertje van je USB los moet maken (ja, dit kan via een nette manier zonder hem te slopen).

Word een beetje moe van al dat gedoe met dat rubbertje en mijn usbstekkertje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
hej hej!

zit al de hele tijd rond te speuren, heb TomTom 5.2 geinstalleerd vanaf mn cdtje, maar nou wil ik eigenlijk nieuwe maps van mijn pa installeren (die heeft 6 nogwat) maar weet niet in wat voor folder ik ze moet zetten, want kheb mijn eigen maps er af gehaald?!

kan iemand me helpen?! heb het ook al met een currentmap.dat bestandje geprobeerd maar volgens mij heb ik het verkeerd gedaan!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43389

Je kunt bij mijn weten geen kaartmateriaal van versie 6 gebruiken onder 5.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Kan je eigenlijk ook met je laptop via je telefoon op internet? dus dat je de telefoon op de usb poort aansluit en dat je dan via de wlan van de telefoon weer op internet kan?
Sypher schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:42:
Heeft iemand een cradle in gebruik met dit toestel? Ik kwam er een tegen voor 35 euro. Consequentie is wel dat je je rubbertje van je USB los moet maken (ja, dit kan via een nette manier zonder hem te slopen).

Word een beetje moe van al dat gedoe met dat rubbertje en mijn usbstekkertje..
waar heb je die cradle gezien?

[ Voor 55% gewijzigd door Avvd op 27-08-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100299

Ik heb sinds zaterdag dit mooie apparaat. Ik heb nog wel ergens een probleempje mee, namelijk met bluetooth. Als mijn vriendin (nokia ladyphone ergens in de 72 of 77 serie) en ik beiden onze blauwe tand aanzetten, dan kan ik wel haar toestel vinden en plaatjes versturen, maar andersom lukt dit niet.
Iemand enig idee hoe dit kan? Heb al wel aan staan dat ik vindbaar moet zijn voor anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187781

Het lukt mij niet om juize.fm of 3voor12.nl etc te streamen. Ik heb blox onbeperkt internet, maar als ik filmpjes op panorama.nl of muziek op genoemde sites probeer te streamen en ik klik op de link zegt die dat iets gaat laden, maar vervolgens gebeurd er niets. Moet ik nog codecs installeren oid?

edit:
Ik heb een toestel via vodafone btw. (wist niet dat het om een rebrand ging, maar lees hier en daar dat dat nogal wat uit maakt omdat vodafone o.a msn er uit gesloopt heeft. Ook lekker dat ze dat melden dat het om een ingeperkte rebrand gaat)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 187781 op 27-08-2007 17:39 . Reden: aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Blueone schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:41:
Kan je eigenlijk ook met je laptop via je telefoon op internet? dus dat je de telefoon op de usb poort aansluit en dat je dan via de wlan van de telefoon weer op internet kan?
Yep, internet delen... kan je je GPRS sharen via USB ;)
waar heb je die cradle gezien?
op telecomtelecom.eu en een amerikaanse site.. maar opzich is zoiets ook prima zelf te maken, kwestie van een stukje plastic buigen... maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:56

BioHazard

*\o/*

Sypher schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:54:
[...]

Yep, internet delen... kan je je GPRS sharen via USB ;)

[...]
We wilden dus proberen WLAN te delen, ipv GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Hmm, vrees dat dat lastig word met de standaard tool. Aangezien je met "Gedeeld internet" enkel GPRS verbindingen kan sharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:56

BioHazard

*\o/*

Sypher schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:20:
Hmm, vrees dat dat lastig word met de standaard tool. Aangezien je met "Gedeeld internet" enkel GPRS verbindingen kan sharen.
Klopt, dus daarom vroegen we ons af, of er eventueel 3rd party software voor is. Maar na lang zoeken heb ik nog steeds weinig resultaat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn telefoon hang sinds van daag steeds als ik hem opstart. nu was ik van plan een hard reset te doen maar ik weet niet wat de "send" key is.Graag hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140770

-edit-

Never mind

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 140770 op 28-08-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:13

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 228640 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:50:
mijn telefoon hang sinds van daag steeds als ik hem opstart. nu was ik van plan een hard reset te doen maar ik weet niet wat de "send" key is.Graag hulp
De groene bel toets (links van de 4 en 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187781 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:16:
Het lukt mij niet om juize.fm of 3voor12.nl etc te streamen. Ik heb blox onbeperkt internet, maar als ik filmpjes op panorama.nl of muziek op genoemde sites probeer te streamen en ik klik op de link zegt die dat iets gaat laden, maar vervolgens gebeurd er niets. Moet ik nog codecs installeren oid?

edit:
Ik heb een toestel via vodafone btw. (wist niet dat het om een rebrand ging, maar lees hier en daar dat dat nogal wat uit maakt omdat vodafone o.a msn er uit gesloopt heeft. Ook lekker dat ze dat melden dat het om een ingeperkte rebrand gaat)
Niemand anders die problemen heeft gehad met het bekijken/luisten van media via vodafone (op de htc)?

Ik heb het idee dat ik A) heel dom ben ofzo of B.) een miskoop heb gedaan.
Ik heb zaterdag mijn vodafone abbonement verlengt bij de vodafone winkel.
Ik heb daar de HTC s710 bij gekregen (er van uitgaande dat dit een normaal toestel was, aangezien er geen vodafone logo op staat) en ik heb er ook onbeperkt internet bloks bijgenomen.

Nu heb ik de instellingen even van de vodafone site overgenomen (kwam er achter dat er proxys gebruikt worden )
Nu kan ik dus wel gewoon internetten (nu.nl, telegraaf, pokernet etc) maar het lukt mij in zijn geheel niet om filmpjes of muziek te streamen! Als ik naar 3voor12.nl, juize.fm, youtube, pokertube, panorama etc etc) ga lukt het mij niet om de media te streamen...
Ik kom wel op de sites maar zodra ik een link aanklik lijkt het er op dat de website gewoon nog een keer wordt geladen, verder gebeurd er niets. Bij youtube doet die nog alsof die iets wil gaan openen in mediaplayer, maar dan krijg ik de melding "fout bij vinden van netwerk" oid.

Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd?
Ik ga gewoon naar internet en browse naar de site en klik op de link...
Ik heb de vodafone instellingen overgenomen...
Ik heb de instelling zo staan dat het beeld wordt aangepast aan het scherm....

ben een beetje radeloos...

edit2:
Vodafone adverteerd er wel mee op de site dat je "echt onbeperkt" kunt internetten
Met één klik het hele internet op je mobiel met maximale snelheid (1800 Kbps).
En er staat ook op de site dat je youtube kunt gebruiken (wel via startpagina zie ik en ik probeer het rechstreeks, maar zegt neits over de rest van de sites)
Lijkt mij vreemd dat je dan dit soort elementaire dingen niet kunt, dan heb je ook vrij weinig aan dat "onbeperkte" internet.....

Op de site staat bij de FAQ bij de vraag of er een beperkte aantal sites is dit:
Nee, het is écht Internet op je mobiel. Je hebt met één klik toegang tot het hele internet: Google, Startpagina.nl, Hyves, You Tube enz...En het is ook nog eens supersnel: 1800 Kbps

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 187781 op 28-08-2007 10:52 . Reden: Eigen topic is gesloten met het verzoek de vraag hier te stellen. Heb het bericht dat daar stond hier bij in gezet.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Probeer het volgende:
- Installeer "ORB" op je computer. Met orb kan je zelf media streamen.
- Ga je met je S710 naar "myOrb" en log in. Je komt van vanzelf uit bij je eigen 'mediastation'
- Probeer wat te streamen. Default settings werkte gewoon voor mij.

Slimste is om even een audiotrack te streamen via Orb, want video en 200mhz loopt niet zo heel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90323

birdibird schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:01:
Woei!!!
Op het xda forum is het ze gelukt om een tooltje te maken dat je in staat stelt een nieuwe Rom te flashen terwijl je Vox CID gelockt is!!!!!

Birdibird blij met de nieuwe htc wwe rom op zijn Orange E650 :)

zie hier
Hoe ziet de nbf file eruit nadat jij hem hebt aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sypher schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:17:
Probeer het volgende:
- Installeer "ORB" op je computer. Met orb kan je zelf media streamen.
- Ga je met je S710 naar "myOrb" en log in. Je komt van vanzelf uit bij je eigen 'mediastation'
- Probeer wat te streamen. Default settings werkte gewoon voor mij.

Slimste is om even een audiotrack te streamen via Orb, want video en 200mhz loopt niet zo heel lekker.
Zit op mijn werk dus kan even niet uitgebreid op internet zoeken, maar de instellingen waarin bedoel jij met default? Die van de HTC, Vodafone of ORB?

Edit:
Net maar even met 1200 gebeld (voor de 2e keer, de eerste keer gaf ik het op na 28 min wachten)
maar die konden mij niet veel verder helpen. Er is een call gemaakt voor de technische dinest die gem. een week nodig heeft (zal nu wel meer zijn want blijkbaar is de bezetting erg nihil)
Blijf het raar vinden dat er blijkbaar niemand anders is met dit probleem en dat bij mij helemaal niets van streaming het doet en de rest allemaal wel gewoon.

edit zoveer: Als ik netjes via vodafone live naar een radiostation ga en ik kies de live stream versie, dan geeft die de melding da het geen geschikte stream is voor dit toestel (of andersom)
Dit is echt absurd.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 187781 op 28-08-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Ik bedoelde de default ORB settings. Je kan daar namelijk meerdere streamtypes instellen, maar de standaardinstellingen werken het beste.

Wat gebeurt er als je www.garnierstreamingmedia.com/asx/radio538.asp laad? Dit werkt via mijn WiFi verbinding, zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Bij mij is nu spontaan de trilfunctie uitgevallen. Ik heb inmiddels al een hardreset gedaan maar het werkt nog niet. Weet iemand of dit een bekend probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231277

mmm, gelle hebt allemaal zoveel problemen, ik heb dus niks op te merken aan die gsm.
alleen da media zien wa moeilijk is voor onze vox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sypher schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:35:
Ik bedoelde de default ORB settings. Je kan daar namelijk meerdere streamtypes instellen, maar de standaardinstellingen werken het beste.

Wat gebeurt er als je www.garnierstreamingmedia.com/asx/radio538.asp laad? Dit werkt via mijn WiFi verbinding, zonder problemen.
Hey das raar. Dat doet die wel! welliswaar hapert die iets omdat die buffer moet bijladen, maar dat ligt aan de snelheid... Btw moest ik wel die link aanklikken, want ik kan zo'n lange url niet in de adresbalk kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
http://tinyurl.com/aflss was ook nog een optie geweest, dit direct je toch naar de goede site, scheelt typwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sypher schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:35:

Bestaan dat soort sites ook voor bijvoorbeeld juize.fm? snap nog niet waarom deze wel werkt al dat andere niet..

edit:
Heb wat meer van dat soort linkjes gevonden maar weinig werkt nog. geburikt iemand hier bijvoorbeeld wel eens uitzending gemist? en hoe doe je dat dan (welke url, welke stappen etc..)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 187781 op 28-08-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 19:03
Open de CD in je explorer.
Ga naar de map 'Activesync' en vandaar naar 'WWE'.
Draai de setup.exe en klaar

Als je Vista gebruik, ga je naar de map 'WMDC'...

Het install progje van de CD heeft blijkbaar een specifieke versie van Flashplayer nodig en doet het niet goed met Flashplayer 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 187781 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:03:
[...]

Zit op mijn werk dus kan even niet uitgebreid op internet zoeken, maar de instellingen waarin bedoel jij met default? Die van de HTC, Vodafone of ORB?

Edit:
Net maar even met 1200 gebeld (voor de 2e keer, de eerste keer gaf ik het op na 28 min wachten)
maar die konden mij niet veel verder helpen. Er is een call gemaakt voor de technische dinest die gem. een week nodig heeft (zal nu wel meer zijn want blijkbaar is de bezetting erg nihil)
Blijf het raar vinden dat er blijkbaar niemand anders is met dit probleem en dat bij mij helemaal niets van streaming het doet en de rest allemaal wel gewoon.

edit zoveer: Als ik netjes via vodafone live naar een radiostation ga en ik kies de live stream versie, dan geeft die de melding da het geen geschikte stream is voor dit toestel (of andersom)
Dit is echt absurd.
Probeer het eens zonder de proxy... Kwestie van even het vinkje weghalen bij proxies en dan kun je direct het internet op (lees zonder beperkingen van de Vodafone proxy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar kun jij dat vinkje uitzetten dan? Ik kan via instellingen > Verbindingen > proxy
alleen de proxys bewerken en verwijderen. Er zit geen vinkje bij als Proxy gebruiken oid..
en maak ik dan nog steeds gebruik van mijn onbezorgd internet bloks? niet dat ik aan het eind van de maand ineens flink mag dokken...

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 187781 op 29-08-2007 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie eigenlijk ook apart software zoals bijvoorbeeld activeX en flash players geinstalleerd? en zo ja waar kan ik die het beste vandaan halen voor de mobile versie. Ik ben nog niet echt thuis in het zoeken naar informatie voor de mobile versies van software (simpelweg +mobile toevoegen lijkt niet heel veel te helpen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

tja uuhm, het probleem is dus een beetje dat dat er niet is zoals jij het zegt.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een aantal mp4 bestanden op mn SPV E650 gezet, en probeerde ze te spelen. Met dat Pvplayer speelt 'ie ze wel af maar heel erg schokkerig. Met Windows Media Player krijg ik alleen geluid, geen beeld...

Is dat te verhelpen?

• Joop557
Anoniem: 140770 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:37:
Ik heb een aantal mp4 bestanden op mn SPV E650 gezet, en probeerde ze te spelen. Met dat Pvplayer speelt 'ie ze wel af maar heel erg schokkerig. Met Windows Media Player krijg ik alleen geluid, geen beeld...

Is dat te verhelpen?
Ik zet mijn films over via windows mediaplayer zelf vanaf mijn PC en dan worden ze vanzelf geconverteerd naar het best af te spelen formaat voor deze smartphone. Ik gebruik windows XP en Microoift Active synch. Je moet dan wel ook windows media aanvinken natuurlijk. Ook wma's met DRM werken uitstekend.

Joop557 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 00:22:
[...]

Ik zet mijn films over via windows mediaplayer zelf vanaf mijn PC en dan worden ze vanzelf geconverteerd naar het best af te spelen formaat voor deze smartphone. Ik gebruik windows XP en Microoift Active synch. Je moet dan wel ook windows media aanvinken natuurlijk. Ook wma's met DRM werken uitstekend.
Dankje! Dat zal ik eens gaan proberen dan. Zal 't eerst eens met een AVI file proberen.. Ik ben benieuwd..

kan ik er ook voor zorgen dat downloads automatisch op mijn geheugenkaart worden geplaats?
Ik krijg nu alleen de vraag of ik wil d/n naar mydocument waarop ik alleen ja of nee kan antwoorden. Bij nee kan ik geen alternatieve locatie kiezen...

Edit: over mijn streaming problemen.
Ik heb nu de acties op deze site uitgevoerd:
Pocketinfo - pagina over afspelen streaming video
Maar ook dit werkt niet.
Als ik nu in youtube bijvoorbeeld een filmpje probeer te openen (mobile versie) dan probeerd die wel een filmpje te openen, dit doet die in mediaplayer (raar waarom niet in the core player?)
Ik krijg ook nog een zwart schermpje te zien, maar vervolgens krijg ik de melding "Vinden van netwerk mislukt."

Misschien toch mar eens een andere ROM versie proberenipv die verneukte vodafone rebrand. Weet iemand of mijn garantie dan ook vervalt?

[ Voor 106% gewijzigd door Anoniem: 187781 op 30-08-2007 10:56 ]

Joop557 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 00:22:
[...]

Heb het geprobeerd met een *.avi file. Die wordt geconverteerd naar *.wma, met hele slechte kwaliteit en speelt alsnog heel erg schokkerig..
Zie ik iets over het hoofd misschien?

• Joop557
Anoniem: 140770 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:15:
[...]

Heb het geprobeerd met een *.avi file. Die wordt geconverteerd naar *.wma, met hele slechte kwaliteit en speelt alsnog heel erg schokkerig..
Zie ik iets over het hoofd misschien?
Bij mij gaat het best goed. Heel af en toe bij het begin even wat kleine schokjes, daarna vloeiend tot het einde. Ik zet de films op mijn micro sd kaart. Moet natuurlijk wel een snelle zijn. Ook moet je zorgen dat je geheugen opgeschoond is enniet te veel extra zaken op de telefoon in het telefoongeheigen geinstalleerd is. Als de telefoon verbindingsproblemen heeft met je telefoonprovider, GSM of GPRS, dan zal dat prioriteit krijgen, namelijk gaat die zoeken en dat kost blijkbaar veel cycles van het systeem of blokkeert de zaak. Dat komt ook bij active synch voor, wordt dus ook heel traag. Gewoon in vliegtuigstand zetten en dan zou dat over moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37874

Ik heb gisteren TomTom Navigator 6 geïnstalleerd, met kaart voor west europa (alles bij elkaar ca. 1gb aan geheugen op je microSD kaart nodig) en ik moet zeggen het draait goed en werkt ook goed! Je hebt wel een proggie als fake cursor nodig voor de eerste instellingen maar daarna kun je gewoon prima met het toetsenbordje aan de voorkant een routeplannen en het menu gebruiken. Je moet alleen wel de energie-instellingen ff aanpassen maar het werkt echt super!

Weet niet of dit al bekend was want ik heb in het topic ff vlug op tomtom gezocht en het enige wat ik tegenkom zijn posts die zeggen dat je 5.2 moet gebruiken en dat 6 niet goed werkt, maar het werkt echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joop557 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:26:
[...]

Bij mij gaat het best goed. Heel af en toe bij het begin even wat kleine schokjes, daarna vloeiend tot het einde. Ik zet de films op mijn micro sd kaart. Moet natuurlijk wel een snelle zijn. Ook moet je zorgen dat je geheugen opgeschoond is enniet te veel extra zaken op de telefoon in het telefoongeheigen geinstalleerd is. Als de telefoon verbindingsproblemen heeft met je telefoonprovider, GSM of GPRS, dan zal dat prioriteit krijgen, namelijk gaat die zoeken en dat kost blijkbaar veel cycles van het systeem of blokkeert de zaak. Dat komt ook bij active synch voor, wordt dus ook heel traag. Gewoon in vliegtuigstand zetten en dan zou dat over moeten zijn.
Ik snap er niks van. Bij mij wil het maar niet fatsoenlijk werken. Ik heb een Sandisk premier 2 GB kaartje erin zitten. Zou toch goed moeten zijn.. Telefoon offline gezet, in vliegtuigmodus. Maakt allemaal niet uit. Zorg er ook voor dat de task manager helemaal leeg is, dus er draait verder niks anders.. Het is gewoon niet te doen..
En ik heb het zelf zien werken bij iemand.. Ik zal eens kijken of ik zelf vantevoren de files al kan converteren naar een ander format, misschien dat dat werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Ik had een mooie converter gevonden - freeware - waarmee ik mijn 350MB bestand rond de 170MB heb gekregen. Het formaat was precies goed om hem op landscape mode te hebben. Zonder haperingen, geen enkel probleem.

Ben hem alleen even kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik doe het zoals hiervoor ergens al eens door iemand anders gezegd met virualdubMOD.
Fast recompress > divx en formaat op 320x240 en framerate 300. Wekrt perfect en films worden ongeveer een keer zo klein qua MB's. Bij mij draait zelfs Eevan almighty op normaal formaat en zonder reencode ook al bijna helemaal zonder schokken (heb 1Gig sd van scandisk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231690

Ik heb een htc S710, en wil graag instellen pushmail. Ik gebruik hotmail.
Hoe kan ik dat het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148114

Anoniem: 231690 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:08:
Ik heb een htc S710, en wil graag instellen pushmail. Ik gebruik hotmail.
Hoe kan ik dat het beste doen?
Eenvoudig... windows live instellingen op je mobiel doorlopen (je 'msn' of live account invullen) en daarna onder menu, opties, 3 geplande synchronisatie 'zodra items binnenkomen' selecteren. push mail is a fact.

je moet je wel met gprs indekken, maw een werkend verbinding hebben die niet al te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:14

Vos

AFCA

Anoniem: 223251 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:00:
Heb Papyrus voor Smartphone geinstaleerd maar dat is het niet
wat ik zoek is dat ik op mijn today scherm alleen mijn afspraken en taken zie de rest is ok wat ik nu op mijn htc s710 heb.
Weet iemand hier nog iets voor? Dat de afspraken van meerdere dagen op het 'today' scherm komen. Zodat ik in 1 oog opslag zie dat ik bijv. morgen nog niets moet doen.

Als ik nu 2 afspraken heb op 1 dag, zie ik alleen de eerstvolgende...

Heb ondertussen wat gevonden..Facade heet het programma.

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 01-09-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
nou, nog maar een keer dan :P niemand schijnt het te weten ofzo...

komen de avrcp commando's van een bluetooth headset (ds970) door naar je audio manager, als de telefoon op key lock staat?

lijkt me een simpele vraag, maar wel belangrijk voor de keuze om de ds970 wel of niet te kopen :)

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av4tar
  • Laatst online: 18-03-2013
Beste allen :)

Ik ben sinds kort in het bezit van deze telefoon.
TomTom 6 erop gezet, fake cursor erbij.. echter als ik fakecursor run, krijg ik netjes de muis.. maar ik kan er alleen mee bewegen en niets opent ?!

Iemand een idee wat ik verkeerd doe ?

PS. als ik de tool eenmaal gestart heb, kom ik er niet meer vanaf :)
meaning : batterij eruit, opnieuw aan en ik kan hem pas weer gebruiken

[ Voor 22% gewijzigd door Av4tar op 01-09-2007 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Heb je fakecursor of die SPHelper? Deze laatste werkt een stuk beter hier, door lang op 0 te drukken komt de cursor en het menu, en is hij dan ook af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av4tar
Sypher schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 23:28:
Heb je fakecursor of die SPHelper? Deze laatste werkt een stuk beter hier, door lang op 0 te drukken komt de cursor en het menu, en is hij dan ook af te sluiten.
Ik heb beide, heb nu met SPhelper geprobeert, maar ik kom wel in menu om bijv thuis adres in te voeren, maar als ik daar de 0 ingedrukt houd om de cursus te krijgen, vult ie natuurlijk de 0 in als "stad" .. :)

Gets dis nie handig hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnend
Vos schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 16:08:
[...]

Weet iemand hier nog iets voor? Dat de afspraken van meerdere dagen op het 'today' scherm komen. Zodat ik in 1 oog opslag zie dat ik bijv. morgen nog niets moet doen.

Als ik nu 2 afspraken heb op 1 dag, zie ik alleen de eerstvolgende...

Heb ondertussen wat gevonden..Facade heet het programma.
Facade is hier inderdaad erg handig voor, gebruik hetzelf ook om meerdere afspraken weer tegeven werkt erg goed moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
rofl, dit gebeurt iedere keer als ik die vraag stel :p

topic loopt goed, ik stel vraag, topic valt ff stil, en de andere vragen stromen even later alweer binnen waarop wel antwoord is :p

ik heb weer een lastige vraag, zal weer niet...

niemand die het weet? werkt avrcp als je telefoon op toetsenvergrendeling staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av4tar
Av4tar schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 23:37:
[...]

Ik heb beide, heb nu met SPhelper geprobeert, maar ik kom wel in menu om bijv thuis adres in te voeren, maar als ik daar de 0 ingedrukt houd om de cursus te krijgen, vult ie natuurlijk de 0 in als "stad" .. :)

Gets dis nie handig hehe
Nick ik heb ook nog geen antwoord :)
ik moet en zal een nav. system werkend hebben, kga vrijdag op vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Heb op het moment route66 mobile 7 lopen. Loopt ook erg lekker, alleen ben er nog niet helemaal achter of je nou ook huisnummers in kan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
vanWalsum schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:30:
Heb op het moment route66 mobile 7 lopen. Loopt ook erg lekker, alleen ben er nog niet helemaal achter of je nou ook huisnummers in kan voeren.
dan werkt hij dus niet perfect....

tomtom 5.2 werkt zonder problemen op de vox.
ook met nieuwe kaarten. draai het al een paar maanden zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Ik zeg 1 ding: AX3L TomTom ;) Laatste versie TomTom, werkt perfect.. Al heb je soms zo'n fake cursor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
bastv schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:01:
[...]

dan werkt hij dus niet perfect....

tomtom 5.2 werkt zonder problemen op de vox.
ook met nieuwe kaarten. draai het al een paar maanden zonder problemen.
Als ik vragen mag waar jij die nieuwste kaarten vandaan hebt? want heb 5.2 er weer afgegooid omdat er te oude kaarten inzaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
weet niet als het oude kaarten zijn.

ben nog geen situtie tegen gekomen die niet klopte.
ik heb versie 632 benelux erop staan

en tomtom 5.200 (4450)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

Voor degene die links zoeken voor streaming media op je S710
kijk dan op www.spam.nl
De grootste site van Europa met streaming media links, incl.
bv. CNN, Eurosport, en alle nederlandse radio stations.

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 02-10-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retpics
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:27
Iemand hier ook misschien een site gevonden waarin (in grote lijnen) staat uitgelegd hoe je zelf themes maakt voor het toestel. Ik kan aardig wat wijs worden uit de xml bestanden die al op het toestel staan en enkele themes die ik van het internet geplukt heb zijn ook wel handig, maar een site met een beschrijving zou toch mooi zijn :). Heb al gezocht via google trouwens, maar kon niet echt veel bruikbaars vinden.

Dank,
Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

nick_haak schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:19:
nou, nog maar een keer dan :P niemand schijnt het te weten ofzo...

komen de avrcp commando's van een bluetooth headset (ds970) door naar je audio manager, als de telefoon op key lock staat?

lijkt me een simpele vraag, maar wel belangrijk voor de keuze om de ds970 wel of niet te kopen :)

bedankt alvast
Ik heb een S710 en een HBH-DS970. In WM6 werken de AVRCP commando's pas nadat de muziekspeler is gestart. Ik vermoed dat dat nog een bug is gezien het in WM5 (vanaf AKU2.3) al wel werkte als de muziekspeler niet was gestart, ook al stond die op de keyboard lock.

Het ligt niet aan de HBH-DS970, iedere A2DP headset met AVRCP heeft dit probleem. Laten we hopen dat Microsoft dit probleem snel oplost. Gezien A2DP nog niet echt booming business is zal het nog wel even geen prioriteit hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
dat je eerst de muziekspeler moet starten vind ik geen probleem, maar als dat gedaan is, en de telefoon staat op toetsenblokkering, komen de avrcp commando's dus wel door?

bedankt voor je reactie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Laatst online: 18-07 16:49
Wie heeft zijn vox al overgeklokt?
Zie: http://htcvox.blogspot.com/2007/09/overclocking.html

Mij is het nog niet helemaal gelukt: hij blijft op de oude frequentie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Ik had mijn toestel opgestuurd ter reparatie en volgens qtek kon je de status op de site bijhouden. Weet iemand waar dit precies op die site staat?
Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.