Anoniem: 187781 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:16:
Het lukt mij niet om juize.fm of 3voor12.nl etc te streamen. Ik heb blox onbeperkt internet, maar als ik filmpjes op panorama.nl of muziek op genoemde sites probeer te streamen en ik klik op de link zegt die dat iets gaat laden, maar vervolgens gebeurd er niets. Moet ik nog codecs installeren oid?
edit:
Ik heb een toestel via vodafone btw. (wist niet dat het om een rebrand ging, maar lees hier en daar dat dat nogal wat uit maakt omdat vodafone o.a msn er uit gesloopt heeft. Ook lekker dat ze dat melden dat het om een ingeperkte rebrand gaat)
Niemand anders die problemen heeft gehad met het bekijken/luisten van media via vodafone (op de htc)?
Ik heb het idee dat ik A) heel dom ben ofzo of B.) een miskoop heb gedaan.
Ik heb zaterdag mijn vodafone abbonement verlengt bij de vodafone winkel.
Ik heb daar de HTC s710 bij gekregen (er van uitgaande dat dit een normaal toestel was, aangezien er geen vodafone logo op staat) en ik heb er ook onbeperkt internet bloks bijgenomen.
Nu heb ik de instellingen even van de vodafone site overgenomen (kwam er achter dat er proxys gebruikt worden )
Nu kan ik dus wel gewoon internetten (nu.nl, telegraaf, pokernet etc) maar het lukt mij in zijn geheel niet om filmpjes of muziek te streamen! Als ik naar 3voor12.nl, juize.fm, youtube, pokertube, panorama etc etc) ga lukt het mij niet om de media te streamen...
Ik kom wel op de sites maar zodra ik een link aanklik lijkt het er op dat de website gewoon nog een keer wordt geladen, verder gebeurd er niets. Bij youtube doet die nog alsof die iets wil gaan openen in mediaplayer, maar dan krijg ik de melding "fout bij vinden van netwerk" oid.
Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd?
Ik ga gewoon naar internet en browse naar de site en klik op de link...
Ik heb de vodafone instellingen overgenomen...
Ik heb de instelling zo staan dat het beeld wordt aangepast aan het scherm....
ben een beetje radeloos...
edit2:
Vodafone adverteerd er wel mee op de site dat je "echt onbeperkt" kunt internetten
Met één klik het hele internet op je mobiel met maximale snelheid (1800 Kbps).
En er staat ook op de site dat je youtube kunt gebruiken (wel via startpagina zie ik en ik probeer het rechstreeks, maar zegt neits over de rest van de sites)
Lijkt mij vreemd dat je dan dit soort elementaire dingen niet kunt, dan heb je ook vrij weinig aan dat "onbeperkte" internet.....
Op de site staat bij de FAQ bij de vraag of er een beperkte aantal sites is dit:
Nee, het is écht Internet op je mobiel. Je hebt met één klik toegang tot het hele internet: Google, Startpagina.nl, Hyves, You Tube enz...En het is ook nog eens supersnel: 1800 Kbps
[
Voor 60% gewijzigd door
Anoniem: 187781 op 28-08-2007 10:52
. Reden: Eigen topic is gesloten met het verzoek de vraag hier te stellen. Heb het bericht dat daar stond hier bij in gezet.. ]