Momenteel gebruik ik een I-mate SPL. Ik ben er erg tevreden over, gebruik alle functionaliteiten ten volle. En ik vind hem lekker hanteerbaar !
Ik heb alleen 1 groot probleem ermee, en dat is het feit dat ik binnenshuis slecht bereik heb hiermee. Ik heb KPN, dus dat moet prima zijn. Als ik mijn simkaart in een 'standaard' Nokia stop, dan heb ik wel prima bereik (ondanks dat ik in een nieuwbouw-woning woon, en veel mensen met providers als Orange en T-Mobile ook binnenshuis bij mij slecht bereik hebben). Dat vind ik echt heel irritant, dus wil iets nieuws.
Aangezien ik het 'telefoonuiterlijk' belangrijk vind, ik wil gewoon die nummer-toetsen onder mijn scherm hebben, ben ik uitgekomen bij de S710 en N95. Op zich vind ik de S710 qua alles prima specificaties hebben (en ja, GPS en 5 megapixel is leuk), maar ik vind Windows Mobile ook belangrijk, omdat mijn werkgever dat ook aanbiedt, en ik dus lekker met push email werk. Dat kan bij Nokia ook wel, maar is het toch NET niet.
Mijn belangrijkste vraag is dus:
Hoe is het bereik van de HTC S710 binnenshuis. Hebben mensen daar problemen mee ? Volgens iemand bij pdashop is het bereik van deze HTC ook niet best, verlijkbaar met Imate. En de N95 heeft wel erg goed bereik.
Overigens, andere nadeel van SPL is dat het omschakelen naar provider in buitenland een drama is (als ik uit vliegtuig stap duurt het soms een uur voordat ik weer normaal bereik heb ...).
Iemand reactie ?