HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste
Acties:
  • 76.027 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:14
volgens mij is deze link nog niet gepost. Hier staan 2 theme's voor de vox. De singularity theme draai bij mij nu meer dan een week en doet het prima . Alleen met bellen komt het htc theme nog te voorschijn. Zijn er nog mensen die nog mooie andere theme's weten voor de vox met snelkoppelingen?

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zeker zo dat als je die update installeert je alles kwijt bent?

Heeft iemand een goed backup prog voor de VOX? Enzo, ja zal dit werken?
want bij mijn tytn heb ik een gehad dat hij mijn backup niet meer wou installen omdat het een andere rom versie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 20:34
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:05:
Het is zeker zo dat als je die update installeert je alles kwijt bent?

Heeft iemand een goed backup prog voor de VOX? Enzo, ja zal dit werken?
want bij mijn tytn heb ik een gehad dat hij mijn backup niet meer wou installen omdat het een andere rom versie was.
weet niet als deze werkt
http://www.spritesoftware...duct_info&products_id=185

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Der was iemand op dit forum die op zijn eigen site de MMS/GPRS instellingen had (een how-to-make-it-work) op een eigen website. Deze kon ik echter niet terug vinden in de startpost.

Weet iemand dan hoe ik de S700 instel voor MMS/GPRS met vodafone?

Bij voorbaat dank.

Arno

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Fiddle schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:44:
Der was iemand op dit forum die op zijn eigen site de MMS/GPRS instellingen had (een how-to-make-it-work) op een eigen website. Deze kon ik echter niet terug vinden in de startpost.

Weet iemand dan hoe ik de S700 instel voor MMS/GPRS met vodafone?

Bij voorbaat dank.

Arno
Alst u :)

http://www.robertwebbe.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 11:18
Pretorian_ schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:47:
@marijn1987: ik heb me enigzins vergist zie ik nu: orange world is 25 MB Internet Acces inderdaad. Wist niet dat dat omhoog gegaan was....is dus geen Wi-Fi inderdaad.Op zich relaxed dat het naar 25 MB is gegaan, is dat allang zo eigenlijk? Ik heb er namelijk nooit wat van gehoord van Orange....beetje raar.
Ik heb er ook nix van gehoord. Las het een keer toen ik aan het kijken was naar een nieuw abbo. Met mijn vorige abbo was het nog gewoon 6mb, maar 25mb voor hetzelfde geld is mooi meegenomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd: wanneer ik in mijn agenda een afspraak zet met een herinnering 15 minuten van te voren, geeft hij niet het geluidssignaal wat ik heb ingesteld onder Instellingen->Geluiden-> Herinneringen... Alleen een trilling.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ik heb sinds gisteren ook een orange vox!

geweldig apparaat...

alleen als ik software installeer op mn telefoon blijft dat rondje draaien... (na een uur nog)
als ik dan mn telefoon opnieuw opstart, staat het wel gewoon geinstalleerd.

hebben jullie dit ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
edgarf28 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:14:
ik heb sinds gisteren ook een orange vox!

geweldig apparaat...

alleen als ik software installeer op mn telefoon blijft dat rondje draaien... (na een uur nog)
als ik dan mn telefoon opnieuw opstart, staat het wel gewoon geinstalleerd.

hebben jullie dit ook??
dat is een bekend probleem.
er is een patch hiervoor te downloaden @ http://www.modaco.com/ind...69&view=findpost&p=821402

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:05:
Vreemd: wanneer ik in mijn agenda een afspraak zet met een herinnering 15 minuten van te voren, geeft hij niet het geluidssignaal wat ik heb ingesteld onder Instellingen->Geluiden-> Herinneringen... Alleen een trilling.

Iemand een idee?
Check eens bij je profielen wat je daar hebt aangegeven. Instellingen - Profielen-menu-bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
dedominee schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:41:
Ik heb sinds 2 weken de S710 van HTC en ben er tot op heden bijzonder tevreden mee! WiFi werkt prima, juiste GPRS instellingen van Telfort (helaas dus geen EDGE...) en alles een beetje afgesteld naar mijn wensen.

Ik heb echter één vraagje: ik heb ingesteld dat hij mijn gmail mail ophaalt. Dit doet hij trouw iedere minuut echter: zodra ik ze gelezen heb verdwijnen de berichten enkele minuten/uren later! Deze zijn onvindbaar op mijn telefoon. Tevens download hij niet alle berichten, maar slechts berichten van (volgens mij) contactpersonen die in mijn telefoon staan. Zo heb ik bijvoorbeeld een mail ontvangen betreft mijn Hyves (ik weet het...zucht :-D) en mijn eigen studentenmail maar deze haalt hij niet op! Vreemde is wel dat mijn Outlook op mijn laptop deze berichten ook niet meer ophaalt, evenals de berichten die mijn telefoon wél download. Ze staan op gmail.com nog wel gewoon op de server.

Iemand enig idee?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
Hebben jullie hier ook last van:

Als ik met mijn Wifi connect, gaat het de 1e zeg 4 x alles goed.
(Handmatig wifi uit of via de timer als ik een tijdje idle ben, en daarna weer aan en connect).
Maar na een aantal keer wil mijn e650 plots niet meer connecten. Het wifi symbooltje blijft gestippeld (zoekend). De enige oplossing dan is toestel uit en aan. Zeer ergerlijk.

Iemand dit ook die een Orange vox e650 heeft?

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:58:
[...]

Check eens bij je profielen wat je daar hebt aangegeven. Instellingen - Profielen-menu-bewerken.
Heb ik gekeken en gecontroleerd. Of ik nou bij "type alarmsignaal" of "meldingstype" (of beide) invul, geluid krijg ik niet te horen. Alleen maar trillen. Ook als ik "geluid afspelen" kies doet hij het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
Wat kan zo'n smartphone nou meer dan een Nokia N73, wat dus ook een smartphone is? (behalve WiFi)
Ik kan ze beiden voor ongeveer dezelfde prijs krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Perzikvrucht op 09-06-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:50:
[...]
Is alleen handmatig mogelijk. Dit is echt het enige wat mega ruk is aan win mob 6. Als je op live messenger gaat staan al je contacts gelijk bij je gsm contactpersonen.
Dan moet ik nu dus 300 contacten handmatig gaan verwijderen? is hier geen progje voor ofzo, het is nu echt een chaos in mijn contactlijst. Met die sim manager kun je ze alleen 1 voor 1 doen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johann0r schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:23:
Ik heb de UK versie daar besteld, Kon taal gewoon veranderen in nederlands :D

Ik ben op msn geweest en nu staan al die emailadressen enzo onder contacts, hoe kan ik dat weer verwijderen?
Heb je ook NL T9?? Wil niet elke keer voor een smsje hem uitschuiven... Alhoewel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:27:
[...]

Heb je ook NL T9?? Wil niet elke keer voor een smsje hem uitschuiven... Alhoewel :*)
Ja heb NL T9, en heb ook programma SKTools 3.1.6 gedownload. Gevonden door ff te googlen. Hiermee kun je je hele telefoon wat tweaken. En heb dus ook al mijn contacten verwijdert :D lekker makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
barzi schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:06:
Wat kan zo'n smartphone nou meer dan een Nokia N73, wat dus ook een smartphone is? (behalve WiFi)
Ik kan ze beiden voor ongeveer dezelfde prijs krijgen.
Dus eigelijk wat ondersteund WM6 meer dan Symbian S60 (3rd edition). En kan iemand hier ook foto's posten die gemaakt zijn met de camera van de Vox?

Ik twijfel eigelijk tussen deze 2 toestellen. WiFi lijkt me wel handig voor in de tuin/balkon. Goede camera voor speciale plekken/gelegenheden. Hoe zit het met de mp3/muziek-player? Bevalt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 20:08
Maatje van me heeft mn htc gisteren uit z'n handen laten vallen :( Scherm kaopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had voor de zekerheid een verzekering afgesloten op alles , waterschade ,display kapot , diefstal ,je weet het maar nooit he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:29:
[...]

Heb ik gekeken en gecontroleerd. Of ik nou bij "type alarmsignaal" of "meldingstype" (of beide) invul, geluid krijg ik niet te horen. Alleen maar trillen. Ook als ik "geluid afspelen" kies doet hij het niet.
Is ook een bug. Moet je een registry edit doen. Hierna speelt ie wel geluid af. Ik had precies hetzelfde.

Wijzig de waarde naar iets anders dan 0

HKEY_CURRENT_USER/ControlPanel/SoundCategories/Reminder/InitVol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:28:
Ik had voor de zekerheid een verzekering afgesloten op alles , waterschade ,display kapot , diefstal ,je weet het maar nooit he.
Mja heb smartphoneshop gemailt over hoe/wat... Wss zal ik t schermpje wel moeten betalen.. Achja die rekening gaat dan naar degene die m gesloopt heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:20:
[...]

ik had hetzelfde probleem...de truc is gewoon in te stellen dat hij steeds uw snelste verbinding gebruikt worden. Dit kun je instellen door Start > Instellingen > 6 Verbindingen > Menu > 1 geavanceerd > Alle verbindingen daar in te stellen op AUTOMATISCH > Gereed

nu zou hij normaal gezien wanneer je WLAN aan staat de voorkeur moeten geven aan je WLAN om op internet te gaan en zul je niet steeds manueel in je IE de verbinding moeten gaan instellen !! zo werkt het toch bij mij nu !!!
Thanks :) !! In eerste instantie had ik het vermoeden dat IE alsnog koos voor de GPRS verbinding maar sinds ik een GPRS monitor heb geïnstalleerd ben ik gerust gesteld ;) .

Overigens heb ik nu weer een nieuw probleempje waar iemand misschien een oplossing voor weet.. Ik heb inmiddels kunnen surfen via wi-fi op het bedrijf en ergens anders maar krijg het thuis niet voor elkaar. Ik heb alles ingevuld (mac-adres in router en juiste key voor wpa) en de verbinding komt netjes tot stand. Zodra ik echter probeer een website op te zoeken met IE dan blijft hij 'zoeken' |:( . Misschien herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Voor de mensen die dit apparaat hebben:

Functioneerd dit apparaat snel of sloom? Ik denk dat ik deze kies ipv de N73, omdat de N73 nogal sloom is word bji verteld.
Hoe zit dat met de Vox? werkt het snel of (erg) langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Het enige wat ik sloom vind is wanneer je je toetsenbord uitschuift.. Dan moet ie effe denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

birdibird schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:03:
Hebben jullie hier ook last van:

Als ik met mijn Wifi connect, gaat het de 1e zeg 4 x alles goed.
(Handmatig wifi uit of via de timer als ik een tijdje idle ben, en daarna weer aan en connect).
Maar na een aantal keer wil mijn e650 plots niet meer connecten. Het wifi symbooltje blijft gestippeld (zoekend). De enige oplossing dan is toestel uit en aan. Zeer ergerlijk.

Iemand dit ook die een Orange vox e650 heeft?
Ja... Naja ongeveer dan. Op de TU heb ik een account gekregen voor mijn E650, maar na een paar minuten werkt het niet meer. Vriend van me met een HTC pda telefoon heeft er trouwens ook last van...

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik denk dat het verschil met de n73 niet groot is. Denk dat deze ietsje sneller is.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:41:
[...]

Is ook een bug. Moet je een registry edit doen. Hierna speelt ie wel geluid af. Ik had precies hetzelfde.

Wijzig de waarde naar iets anders dan 0

HKEY_CURRENT_USER/ControlPanel/SoundCategories/Reminder/InitVol
Bedankt! Dit werkte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
MoDaCo SPV E650 de-Brand + Fix Pack 0.1

So, what does the de-Brand and Fix Pack do? Changes include but are not limited to...
  • Reset of icons to default Windows style
  • Reset of icon layout to a more traditional Windows layout
  • Reset of colour scheme and home scheme to default Windows style
  • Reset of icons in call related screens to default Windows style
  • Reset of Camera dialogues to grey
  • Reset of Security policies to match that of the HTC S710
...it's a very extensive tweak! I'm proud to say that the CAB file to install the tweak is my most advanced yet, however due to the fact that absolutely everything has been accomplished using registry tweaks and shortcut tweaks, it comes in at 8KB!

Installation Instructions
To install, carry out the following steps. Please note that this pack is intended ONLY for UK SPV E650s. Installation on other devices may produce unexpected results.
  • Hard reset device (using the 'Clear Storage' option on the Start Menu, or by tapping the power key from off while holding the two soft keys, then pressing 'Green'). This step is highly recommended, although nothing terrible should (theoretically) happen if you do not hard reset before install.
  • Unlock your device using the Orange utility found at http://spvunlock.rd.francetelecom.com/.
  • Install the attached CAB file.
  • Reset (power off / on) your device immediately. This step is essential.
bron:
http://feeds.feedburner.c...ws/~3/123871217/index.php

ik denk dat deze ook wel zal werken voor de nederlandse e650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
ik vind ze best aardig die layout en icoontjes van Orange, maar ja da's persoonlijk natuurlijk :)

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ja ik ook wel, hoe zien die andere icoontjes er dan eigenlijk uit?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Heb reactie van smartphoneshop.. Misschien ook handig voor anderen die bij HTC garantie willen claimen:
Naar aanleiding van uw melding over een probleem met uw, bij smartphoneshop.nl gekochte producten, nummer ####### stuur ik u uw hierbij de procedure om in aanmerking te komen voor de fabrieksgarantie. HTC Smart Mobility neemt de garantie-afhandeling zelf voor haar rekening. U kunt als volgt het defect aanmelden voor reparatie/vervanging:

HTC Smart Mobility neemt de garantie-afhandeling zelf voor haar rekening. U kunt als volgt het defect aanmelden voor reparatie/vervanging:

Deze reparatiedienst maakt gebruik van een zogehete pick&return service, het toestel wordt dan kosteloos per koerier gehaald en terug gebracht.

1. Bel naar het HTC Smart Mobility telefoonnummer (houd uw imeinummer gereed)
Nederland : 0900 67662453
Belgie : 011 230 440 of 011 230 447
2. Na registratie ontvangt uw van een medewerken van HTC verdere instructies

De helpdesk zal met u de procedure doornemen voor de garantieafhandeling.

In alle gevallen bij retourzending is het belangrijk goed te letten op de instructies van HTC Smart Mobility en geen overbodige losse accessoires bij te voegen in uw zending.

Om de afhandeling te bespoedigen vragen wij u de aanwijzingen van HTC Smart Mobility volledig op te volgen. Verpak u retourzending daarom zorgvuldig, zorg voor een kopie van uw aankoopfactuur en een duidelijke probleemomschrijving.
Mocht u geen gebruik willen maken van deze handige service via HTC Smart Mobility, laat u het ons dan even weten. U bereikt onze helpdesk op (+31) (0)10 2170276, maar u kunt ook reageren via dit emailadres.

Met vriendelijke groet,

Coolblue B.V.
Afdeling Returns & repairs
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
Tel: (+31) (0)10 2170276
Fax: (+31) (0)10 2122067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Johann0r schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:02:
[...]

Ja heb NL T9, en heb ook programma SKTools 3.1.6 gedownload. Gevonden door ff te googlen. Hiermee kun je je hele telefoon wat tweaken. En heb dus ook al mijn contacten verwijdert :D lekker makkelijk.
Ik zie bij de features niks voor de contacts staan van MSN, kan je me uitleggen hoe je dat gedaan hebt voor ik iets verkloot? :)

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Pretorian_ schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:09:
ja ik ook wel, hoe zien die andere icoontjes er dan eigenlijk uit?
voor en na foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_06_2007/post-1-1181552833.png
Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_06_2007/post-1-1181552905.png

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_06_2007/post-1-1181552855.png
Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_06_2007/post-1-1181552925.png

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_06_2007/post-1-1181552875.png
Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_06_2007/post-1-1181552942.png

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_06_2007/post-1-1181552883.png
Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_06_2007/post-1-1181552950.png

persoonlijk vind ik die orange troep lelijk :) daarom heb ik wel die patch erop gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 18:27
kijk dan, dat ziet er een stuk beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

Zjemm

...

komt het nou door wondows mobile 6 dat er nog geen tomtom/i-go/enz navigatie software op deze phone wil draaien? of ligt het aan mij?

heb nog nergens software gezien die compatible is met de s710

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
tomtom 5.2 werkt prima hier je moet alleen weten hoe je het moet installeren.

en ja veel software is niet geschikt door wm6 maar de nieuwste versies werken vaker weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

bastv schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:01:
tomtom 5.2 werkt prima hier je moet alleen weten hoe je het moet installeren.

en ja veel software is niet geschikt door wm6 maar de nieuwste versies werken vaker weer wel.
ok. 5.2 dus. en wat is volgens jou de manier om deze te installeren?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Zjemm schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:55:
[...]

ok. 5.2 dus. en wat is volgens jou de manier om deze te installeren?
bestanden direct kopieren naar je microsd kaartje en niet de cab installer gebruiken.
oja en als je een orange SPV hebt eerst app unlock draaien

[ Voor 9% gewijzigd door bastv op 12-06-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in mijn postvak ga van telefoon , en ik wil post bekijken en ik heb zeg maar een filmpje PPS-filmpje , zegt hij/zij :als deze bericht afbeeldingen bevat kan deze niet weergegeven worden , wat je normaal op de pc wel ziet, zijn daar instellingen voor om dat ook op je telefoon te bekijken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
pps is toch powerpoint?
kan je die niet openen met de powerpoint viewer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik die vinden de POWERPOINT VIEWER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
Dubbeldrank schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:22:
[...]

Ik zie bij de features niks voor de contacts staan van MSN, kan je me uitleggen hoe je dat gedaan hebt voor ik iets verkloot? :)
Als je SK tools opent, view -> PIM en dan staat er ergens delete all PIM information.

Trouwens wat ik ook vaag vind, sommige contacten staan bij mij als SIM en als Outlook oid. Als ik een nieuw contact toevoeg kan ik alleen uit outlook en live kiezen.

Wat houd dit precies allemaal in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

hellboy123 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:44:
kijk dan, dat ziet er een stuk beter uit :)
mmm over smaak valt niet te twisten..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Laatst online: 24-02 17:07
Momenteel gebruik ik een I-mate SPL. Ik ben er erg tevreden over, gebruik alle functionaliteiten ten volle. En ik vind hem lekker hanteerbaar !

Ik heb alleen 1 groot probleem ermee, en dat is het feit dat ik binnenshuis slecht bereik heb hiermee. Ik heb KPN, dus dat moet prima zijn. Als ik mijn simkaart in een 'standaard' Nokia stop, dan heb ik wel prima bereik (ondanks dat ik in een nieuwbouw-woning woon, en veel mensen met providers als Orange en T-Mobile ook binnenshuis bij mij slecht bereik hebben). Dat vind ik echt heel irritant, dus wil iets nieuws.

Aangezien ik het 'telefoonuiterlijk' belangrijk vind, ik wil gewoon die nummer-toetsen onder mijn scherm hebben, ben ik uitgekomen bij de S710 en N95. Op zich vind ik de S710 qua alles prima specificaties hebben (en ja, GPS en 5 megapixel is leuk), maar ik vind Windows Mobile ook belangrijk, omdat mijn werkgever dat ook aanbiedt, en ik dus lekker met push email werk. Dat kan bij Nokia ook wel, maar is het toch NET niet.

Mijn belangrijkste vraag is dus:

Hoe is het bereik van de HTC S710 binnenshuis. Hebben mensen daar problemen mee ? Volgens iemand bij pdashop is het bereik van deze HTC ook niet best, verlijkbaar met Imate. En de N95 heeft wel erg goed bereik.

Overigens, andere nadeel van SPL is dat het omschakelen naar provider in buitenland een drama is (als ik uit vliegtuig stap duurt het soms een uur voordat ik weer normaal bereik heb ...).

Iemand reactie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppt is powerpoint. powerpointviewer vind je bij office tools.

@ mattrob: Ik had eerst een Samsung en dat was binnen ook een ramp. Maar de HTC werkt perfect. Dus in mijn geval geen problemen binnenshuis. Bedenk wel, de N95 zit nog vol bugs, GPS werkt meer niet dan wel en is niet gebruiksvriendelijk. En Push mail met N95 kan voorlopig alleen via third party software zoals Roadsync bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik heb binnen ook nooit problemen met bereik en ik zit hier in een appartementencomplex met echt hele dikke muren en nog geen problemen. Een enkele keer heb je wel problemen in net dat ene gebouw, maar ja dat heb je volgens mij met elk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er toch nog een vraagje over...
Dit kreeg ik namlijk van hun als antwoord op mijn mail:

Geachte Heer/Mevrouw,

De software is Microsoft Windows Mobile in het engels; u zou een nederlandse editie van Microsoft Windows Mobile kunnen kopen en installeren.

Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

En dit kreeg ik al eerder:

Geachte heer, mevrouw,

U kunt wel in de Nederlandse taan sms verzenden, ook met T9.
De software van microsoft is in het engels.

Ik hoop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten

Dus ik twijfel... Want wil hem wel hebben maar verlengin in de winkel kost me ergens rond de 50,- terwijl via gsmweb is hij gewoon gratis... Dus vraag me of hoe je dat nu precies gedaan hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik zit er sterk aan te denken om ook ook zo'n HTC vox te halen maar ik vroeg me af hoe deze telefoon zich kwa snelheid verhoud met de Nokia N80 of N70 ofzo. Is de snelheid vergelijker of zit er een (groot) verschil tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ook een berichten teller op , zodat je kan zien hoeveel berichten je verstuurd hebt , zoals gesprektimers zit er wel op maar berichten teller kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LSDsmurf
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 22:30
Zijn er nog mensen die problemen hebben met GSM ontvangst?

Ik heb hem nu iets meer dan een week en het is mij al 2x opgevallen dat mijn ontvangst helemaal wegvalt. Op het scherm komt dan "Zoeken..." maar hij maakt niet terug een verbinding met het GSM netwerk, ik moet hem eerst opnieuw opstarten, dan pas gaat ie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
LSDsmurf schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:57:
Zijn er nog mensen die problemen hebben met GSM ontvangst?

Ik heb hem nu iets meer dan een week en het is mij al 2x opgevallen dat mijn ontvangst helemaal wegvalt. Op het scherm komt dan "Zoeken..." maar hij maakt niet terug een verbinding met het GSM netwerk, ik moet hem eerst opnieuw opstarten, dan pas gaat ie weer.
nog nooit last van gehad terwijl ik werk in vaassen (de plaats met het slechtste berijk van nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik twijfel nu echt heel erg tussen dit toestelt en de Nokia N73. Vooral omdat "mensen" beweren dat de N73 af en toe wat sloom is. Heeft misschien iemand hetzelfde meegemaakt(twijfel tussen Vox - N73)? En waarom ben jij dan voor de Vox gegaan?

Iemand nog mededelingen waarom ik de Vox moet nemen? _/-\o_

ps. Ik kan ze beiden voor ongeveer even veel geld krijgen, dus prijs is geen probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door Perzikvrucht op 13-06-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Ik ben eigenlijk ook aan het twijfelen tussen een Nokia E65 en deze Vox, ze zijn ongeveer even duur en daarom vroeg ik me 2 dingen af.

is de degelijkheid (het toestel zelf) vergelijkbaar met een nokia of is zo'n htc na 1x stuiteren al kapot (bij wijze van).
en ik vroeg me dus af of de snelheid van de menu e.d. vergelijkbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bastv schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:53:
pps is toch powerpoint?
kan je die niet openen met de powerpoint viewer?
Maar hoe wat krijg ik die erop dan , heeft iemand het al , en ik krijg de mms van Hi niet aan de praat ??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Ik heb geen idee of een HTC na 1 keer stuiteren kapot is. Ik ken genoeg mensen die last hebben van een N73 wat betreft problemen. Soms valt ie ineens uit heb ik al eens gehoord.
Denk dat het exemplaarspecifieke dingen zijn. Een N73 of HTC laten vallen is volgens mij daarom geen vergelijking.....het ligt er maar net aan.
De snelheid is prima wat mij betreft, je moet er gewoon rekening mee houden dat deze smartphones kleine computers zijn en dat er echt applicaties opstarten en draaien. In vergelijking met mijn Nokia 6310 is ie dan wel trager, maar niet vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Ik bedoel kwa snelheid meer in vergelijking met een nokia smartphone (N70 - N80 - E50 e.d.). Ook kwa degelijkheid had ik erbij gezet bij wijze van (hierbij bedoel ik dus kraken, slecht materiaal gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

nou nee, hij voelt gewoon lekker aan. Kijk een n73 schuift niet, en deze wel dus dat zal altijd verschil maken. Ik vind het een goed omhulsel, lekker stevig en fijne buitenkant (niet van dat kille plastic, het is een glad rubberachtig, weet niet hoe ik dat moet noemen). Ook het schuiven voelt lekker stevig aan.
qua snelheid verschilt het iets, denk dat de nokia heel iets sneller is qua navigeren door de telefoon. Maar ja, tom tom opstarten duurt op een N73 gewoon lang. (minuten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbels
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-12-2023
bastv schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:37:
ik heb tomtom 5.2 nog steeds niet aan de praat.
ik kan de licentie niet accepteren.. en als ik navigator.cfg verwijder dan kan ik land/tijdformaat etc allemaal instellen en ik kan bij het selecteren van een stem op voorbeeld drukken maar als ik die stem accepteer dan loopt hij ook vast.

hoe is dit op te lossen? (spv e650)
Hoi bastv, ik ben nu al een paar avonden in de weer om tomtom 5.2 werkend te krijgen maar ik loop ook telkens tegen het "blijft hangen na stem kiezen" probleem aan. Ik las wat postings later dat jij het uiteindelijk werkend hebt gekregen. Zou je mij mischien een tip kunnen geven hoe? Vrij frustrerend om zolang te klooien op "niks" af. (ook op de andere fora wordt ik niet veel wijzer).
Mail kan eventueel ook.. timbels (gmail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:12:
[...]

Maar hoe wat krijg ik die erop dan , heeft iemand het al , en ik krijg de mms van Hi niet aan de praat ??? :(
die zit er standaard op zoek maar in je menu :)
Blueone schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:06:
Ik bedoel kwa snelheid meer in vergelijking met een nokia smartphone (N70 - N80 - E50 e.d.). Ook kwa degelijkheid had ik erbij gezet bij wijze van (hierbij bedoel ik dus kraken, slecht materiaal gebruik)
kwalitijd is prima alles is robuust en zeer stevig.
er is iets speling op het toetsenbord als deze is ingeschoven maar dit is net gammel en absoluut niet storend.
snelheid is ook zeer goed. als je niet teveel troep installeerd op je telefoon is hij sneller dan meeste symbian :r telefoons
timbels schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:12:
[...]

Hoi bastv, ik ben nu al een paar avonden in de weer om tomtom 5.2 werkend te krijgen maar ik loop ook telkens tegen het "blijft hangen na stem kiezen" probleem aan. Ik las wat postings later dat jij het uiteindelijk werkend hebt gekregen. Zou je mij mischien een tip kunnen geven hoe? Vrij frustrerend om zolang te klooien op "niks" af. (ook op de andere fora wordt ik niet veel wijzer).
Mail kan eventueel ook.. timbels (gmail)
dit had ik ook ja.
is simpel op te lossen door dit bestand http://rapidshare.com/files/37119856/CurrentMap.zip.html
in de map "mijn documenten\tomtom" op je telefoon en op je microsd kaart te zetten.

opgelost! :D bugje van tomtom denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbels
bastv schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:33:

is simpel op te lossen door dit bestand http://rapidshare.com/files/37119856/CurrentMap.zip.html
in de map "mijn documenten\tomtom" op je telefoon en op je microsd kaart te zetten.

opgelost! :D bugje van tomtom denk ik
Thanks! Lijkt te werken nu! Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Deze oplossing is al lang bekend, zie bv de Wizard draadjes.
Wellicht handig om bij de volgende startpost erin op te nemen.

Het gaat er nml om dat er een textbestandje genaamd CurrentMap.dat in
\Mijn Documenten\TomTom (of \My Documents\TomTom) staat met als inhoud de foldernaam waar de TomTom kaarten op de sd kaart staan.
dus bv
\Storage Card\Benelux-Map

Dit bestandje hoeft dus niet ook nog op de sdkaart in \Mijn Documenten\TomTom te staan.

Dit is geen bugje. Als je TomTom normaal zou installeren doet het installatieprogramma het.
Echter moet je TomTom 5.2 op de Vox handmatig installeren, vandaar dat deze stap erbij moet.
Dan werkt het als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]bastv schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:33:
[...]

Ik zie het staan maar ik kan er niks mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

heb net tt6 geinstalleerd (toch maar es testen. deze werkt goed. echter met de navitoets van de telefoon gaat het vollume harder en zachter. nuttige plaatsen kan ik niet weizigen maar voor de rest lijkt het te werken. daarnaast kun je doordat die navitoets dus niet goed werkt geen andere compoort instellen

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 15:22
Zjemm schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:47:
heb net tt6 geinstalleerd (toch maar es testen. deze werkt goed. echter met de navitoets van de telefoon gaat het vollume harder en zachter. nuttige plaatsen kan ik niet weizigen maar voor de rest lijkt het te werken. daarnaast kun je doordat die navitoets dus niet goed werkt geen andere compoort instellen
Opzich goed nieuws, ik ben van plan de S710 te kopen, maar wil er ook TomTom Navigator 6 bij bestellen (incl bluetooth gps receiver). Ben eigenlijk benieuwd of ik de gok kan nemen dat de probleempjes met TT6 gefixed worden, hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

ik weet niet wat tomtom gaat doen voor de windows mobile 6 versie en dan voor de smartphone. wellicht dat je hun dat zelf kunt vragen. Ook zou je kunnen kijken of i-go geschikt is voor de s710.

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
tomtom wou er tegen mij niets over los laten als er een fix komt voor wm6.
er komt binnenkort wel versie 7 uit... misschien?

vooorlopig hou ik het bij 5.2 :D werkt ook prima met de nieuwste kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:38:
[quote]bastv schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:33:
[...]

Ik zie het staan maar ik kan er niks mee
Dan ben je niet van de slimste...
Sla die PPS op ergens.
dan: start - office mobile - powerpoint Mobile - Zoek je PPS en klik dan op openen.

Voila. That's it. Als ie dan niet opent, dan is het geen powerpoint presentatie en heb je pech...
Volgende keer: RTFM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 15:22
bastv schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:53:
vooorlopig hou ik het bij 5.2 :D werkt ook prima met de nieuwste kaarten
Denk dat ik dat ook maar doe. Her en der las ik dat je dan de 5.2 SPV versie nodig hebt, ik neem aan dat dit alleen het geval is als je de Orange (SPV) versie hebt? Ik wil de kale HTC versie aanschaffen, welke versie heb ik dan nodig, gewoon TT Mobile 5.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Ik heb gisteren mijn S710 van Vodaphone binnen gekregen. Vandaag de i-Blue 737 besteld en via Usenet TT 5.2 benelux geleeched (heb originele 6). De 7e heb ik bij one2remember een 2 gb microsd besteld. Nu nog niet binnen (hoewel hun site vermelde dat het op voorraad was (het is dus one2forget)) maar morgen schijnt het bij hen binnen te komen. Zodra ik alles heb zal ik hier het resultaat posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Cavalera125 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:46:
[...]

Denk dat ik dat ook maar doe. Her en der las ik dat je dan de 5.2 SPV versie nodig hebt, ik neem aan dat dit alleen het geval is als je de Orange (SPV) versie hebt? Ik wil de kale HTC versie aanschaffen, welke versie heb ik dan nodig, gewoon TT Mobile 5.2?
nee ook op een SPV werkt de normale tomtom 5.2
dat was ik trouwens die dat had gezecht.. foutje :P
kwam omdat die spv versie wel werkte op mijn telefoon en de standaard niet.. maar dat was een foutje van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt wel spam zo... hahah

Maar wil echt ff weten hoe je dat gedaan hebt want hun vertellen mij dat het menu enzo gewoon allemaal engels zal zijn. Maar wat jij eigenlijk zegt is dat je gewoon voor het menu NL kan selecteren??

Of zijn ze allemaal gewoon engels kwa menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mackie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-01 16:10
Ik heb sinds gister mijn Vodafone versie binnen, top (na verlenging van 2 jaar bleek hij toch gewoon €30,- te kosten ipv de eerder gestelde €300,- :) )

Ik heb nu mijn Motorola H350 bluetooth headset gepaired en ingesteld als headset. Als ik nu een oproep binnen krijg gebeurd er niets kwa doorschakelen naar die headset o.i.d. :? .

Iemand enig idee?

We can do it two ways: easy or really easy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om icm een bluetooth GPS receiver te navigeren tijdens het wandelen in de Franse Alpen.

Iemand software waarmee ik gewoon de coordinaten van de receiver kan aflezen? Kan ik het gewoon naast m'n reguliere (van coordinaten voorziene) wandelkaarten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Laatst online: 24-02 17:07
Net de S710 gehaald ! Wat een prachtig dingetje zeg. Ben al de hele tijd bezig, alleen ..... Ik krijg hem maar niet op ons bedrijfsnetwerk aangesloten.

Ik doe alles precies hetzelfde als bij mijn vorige (Imate SPL) met WM5. GPRS instellingen zijn prima, via KPN. Ik kan met GPRS verbinden en ik kan gewoon internet op. Dat werkt allemaal prima. Maar als ik via Activesync de bedrijfsemail wil instellen (exchange server), doe ik dat op precies dezelfde manier als bij WM5. Het webmail adres invullen, wachtwoord, e.d. Alleen hij blijft maar proberen te synchroniseren, hij doet verder NIETS !

Ook als ik hem via USB kabel en Activesync aan mijn laptop hang, er gebeurt niets !!!!!

Anders email (zoals gmail) krijg ik keurig aan de praat .... Werkt die exchange server niet met WM6 ??? Iemand idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:26
Iemand een idee als het mogelijk is om mijn emails ieder 2 uur te laten checken zonder dat Wifi aanstaat op de telefoon?
Dus dat hij ziet in de schedule, emails ophalen na 2 uur; dat hij dan een Wifi verbinding automatisch opzet en hem terug verbreekt na synchronisatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
mattrob schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 00:18:
Net de S710 gehaald ! Wat een prachtig dingetje zeg. Ben al de hele tijd bezig, alleen ..... Ik krijg hem maar niet op ons bedrijfsnetwerk aangesloten.

Ik doe alles precies hetzelfde als bij mijn vorige (Imate SPL) met WM5. GPRS instellingen zijn prima, via KPN. Ik kan met GPRS verbinden en ik kan gewoon internet op. Dat werkt allemaal prima. Maar als ik via Activesync de bedrijfsemail wil instellen (exchange server), doe ik dat op precies dezelfde manier als bij WM5. Het webmail adres invullen, wachtwoord, e.d. Alleen hij blijft maar proberen te synchroniseren, hij doet verder NIETS !

Ook als ik hem via USB kabel en Activesync aan mijn laptop hang, er gebeurt niets !!!!!

Anders email (zoals gmail) krijg ik keurig aan de praat .... Werkt die exchange server niet met WM6 ??? Iemand idee ?
Je kunt het beste je SSL certificaat op je S710 zetten.
Je gaat met IE naar je OWA site. Daar krijg je de melding van je SSL certificaat. Die installeer je lokaal. Dan ga je vanuit IE dit SSL export lokaal exporteren in een X509 cetr. Die zet je op je S710. Dan er op klikken op je S710 (dan wordt hij geinstalleerd). Dan zou alles moeten werken.

(ik heb mijn S710 ook 3 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
jantje.vlaam schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:05:
[...]

Je kunt het beste je SSL certificaat op je S710 zetten.
Je gaat met IE naar je OWA site. Daar krijg je de melding van je SSL certificaat. Die installeer je lokaal. Dan ga je vanuit IE dit SSL export lokaal exporteren in een X509 cetr. Die zet je op je S710. Dan er op klikken op je S710 (dan wordt hij geinstalleerd). Dan zou alles moeten werken.

(ik heb mijn S710 ook 3 dagen).
dat is het probleem voor webmail/pushmail ja.
als hij aan de pc niet wil werken heb je een verouderde active sync. je hebt voor wm6 versie 4.5 nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vraagje
Ga een s710 kopen welk navigatie software koop ik er bij?
heb nog geen enkel navigatie software.
Volgens mij is routt 66 7 het beste en het makelijst want heb wel bt gps ad-300
graag wat advies

paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was nog iets vergeten
Heeft er soms niemand een Nederlandstalige Handleiding in pdf of digitaal
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 16:59:
Was nog iets vergeten
Heeft er soms niemand een Nederlandstalige Handleiding in pdf of digitaal
dank u
Ja ik heb die wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best
Kun je deze even naar mij tot mailen posten?
AUB

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbels
Lijkt mij ook erg handig! mailadres verwijderd
Bij nokia had je altijd van die handige aflever raporten bij het sturen van smsjes. Zodat je kon zien of hij ontvangen was... weet iemand toevallig of dat ook ergens in te stellen/vinden is op de s710?

Dit is een forum; een mailadres is dus overbodig

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ja dat kun je aanzetten als je naar berichten gaat en je de lijst ziet (sms, mms, emailaccounts, etc) en dan menu->instellingen.
kan ook afzonderlijk als je een sms tikt en menu->berichtopties doet.

trouwens, voor een ieder die hier klaagt over wegvallen van wifi. Ga naar WLAN-instellingen -> 1 Wi-Fi ->menu->3 Wi-Fi instellingen. Daar kun je een tijd instellen onder "Wi-Fi uit bij geen verbinding na:"
Geen idee of dit handig is, maar ik meld het maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbels
Ik had die instelling al wel zien staan maar ik ging er vanuit dat dat een soortgelijke optie was als bij e-mail. Dat je dan zo'n irritante lees bevestiging mee zou sturen ofzo... :)

Maar inderdaad, je krijgt dan een smsje met de melding dat hij is ontvangen.
Had wel iets mooier geweest als dit niet als smsje maar gewoon standaard in een extra mapje te bekijken was. + je ziet in die sms alleen het nummer en niet de naam. Als je een aantal smsjes zou sturen in een korte tijd dan is dat dus lastig te koppellen aan elkaar maargoed..... we kunnen niet alls hebben! :)

Thanks voor je snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:42:
Ik ben van plan om icm een bluetooth GPS receiver te navigeren tijdens het wandelen in de Franse Alpen.

Iemand software waarmee ik gewoon de coordinaten van de receiver kan aflezen? Kan ik het gewoon naast m'n reguliere (van coordinaten voorziene) wandelkaarten gebruiken.
"GPS uitilities for smartphone" is uitstekend voor zo een doeleinden, ikzelf gebruik de software voor tracking tijdens het zeilen.

http://www.efficasoft.com/gpsutilities.html

Je kan een trial van hun software downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je mij willen vertellen hoe je TT Navigator 6 aan de praat hebt gekregen? Heb al een tijdje een Vox en krijg alleen TT 6 Navigator niet aan de praat.

Thanx!!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:31:
Het zou kunnen komen doordat je de verkeerde kaarten gebruikt. Dit was bij mij het geval. Zie:

[afbeelding]

Ik heb het aan de praat gekregen met de v632 kaarten. Uiteindelijk heb ik TomTom Navigator 6 werkend gekregen, het beeld is nu veel scherper en ik kan eigenlijk alles bedienen. Voor het instellen heb ik fakecursor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met Battery Pack voor Smartphone 1.5.3 en werkt deze op de htc s710
Dank u
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een oplossing
gebruik een parrot in wagen 3200 color maar hij syncroniseerd al mijn contaktpersonen
is het niet mogelijk alleen mijn simkaart want ik heb ongeveer +- 2100 contaktpersonen?
dank u
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een link naar een pagina waar ik juiste instellingen voor de gratis WAP proxy van Orange kan aflezen voor WM6 op de VOX ? thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Recentelijk heb ik een homescreen ingesteld die van Facade gebruik maakt. Echter, vandaag is mijn trial verlopen. Nu heb ik de website van sbsh bezocht (sbsh.net) maar daar kun je alleen kopen mits in bezit van een creditcard. Googlen heeft tot nu toe ook niks opgeleverd, maar hoe koop ik in godsnaam Facade als ik géén creditcard heb en er ook geen wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
dedominee schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:15:
Recentelijk heb ik een homescreen ingesteld die van Facade gebruik maakt. Echter, vandaag is mijn trial verlopen. Nu heb ik de website van sbsh bezocht (sbsh.net) maar daar kun je alleen kopen mits in bezit van een creditcard. Googlen heeft tot nu toe ook niks opgeleverd, maar hoe koop ik in godsnaam Facade als ik géén creditcard heb en er ook geen wil?
customer support emailen ?
je kan voorstellen om met paypal te betalen.
hier heb je ook geen creditcard voor nodig. (kan gewoon geld overmaken naar een rekening met een apaprte omschrijving wat dan op je paypal account komt te staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb per ongelijk mijn agenda uit de telefoon verwijderd , weet iemand hoe ik die terug kan krijgen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand toevallig de bijbehorende Brodit active carhouder (971153 of 965153)?
Ik wil deze namelijk als vervanger voor mijn oude SDA houder gaan bestellen en monteren, maar wil eigenlijk de reeds bestaande bedrading gebruiken. Op mijn oude SDA houder kun je gewoon de mini-USB plug uit de connector schroeven en dan onderling verwisselen, maar een verkoper wist mij te vertellen dat Brodit deze connector tegenwoordig heeft gegoten/verlijmd i.p.v. geschroeft en dat verwisselen dus niet meer zou kunnen :?

Edit: heb de 965153 inmiddels binnen, de padding loopt over de connector heen en ik voel geen schroefjes, dus verwisselen lijkt niet (meer) te kunnen. Balen!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 11:40 . Reden: Weet antwoord inmiddels ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik de HTC s710 via een vodafone zakelijk abbonement.
Nu mis ik echter Windows Live Messenger op mijn telefoon, wat jullie blijkbaar allemaal wel hebben.
Zou het kunnen zijn dat Vodafone dit heeft verwijderd in mijn versie?
Zoja, is er een mogelijkheid om Windows Live Messenger er weer op te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:22:
Sinds kort heb ik de HTC s710 via een vodafone zakelijk abbonement.
Nu mis ik echter Windows Live Messenger op mijn telefoon, wat jullie blijkbaar allemaal wel hebben.
Zou het kunnen zijn dat Vodafone dit heeft verwijderd in mijn versie?
Zoja, is er een mogelijkheid om Windows Live Messenger er weer op te krijgen?
dit kan goed
de nederlandse orange versie heeft het er standaard inzitten, andere landen weer niet.
je kan je aanmelden voor live messenger hier:
https://imagine-windowsli...Default.aspx?locale=en-gb

of gewoon hier downloaden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311050
(hij is in je taal van je telefoon dus niet in het frans) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bastv schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:48:
[...]

dit kan goed
de nederlandse orange versie heeft het er standaard inzitten, andere landen weer niet.
je kan je aanmelden voor live messenger hier:
https://imagine-windowsli...Default.aspx?locale=en-gb

of gewoon hier downloaden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311050
(hij is in je taal van je telefoon dus niet in het frans) >:)
Ok, het is gelukt :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
bastv schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:59:
[...]

customer support emailen ?
je kan voorstellen om met paypal te betalen.
hier heb je ook geen creditcard voor nodig. (kan gewoon geld overmaken naar een rekening met een apaprte omschrijving wat dan op je paypal account komt te staan)
Bedankt. Heb met hen gemaild maar dat blijkt geen optie te zijn... Gebruikt niemand hier verder Facade plugin dan? Misschien via een andere website waar ik wél met paypal oid betalen kan?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik heb op toetsenbord vergrendeling zet , dan blijft het beeldscherm zichtbaar , had al een paar keer de instelling veranderd maar blijft aan , wie weet wat de instellingen zijn ??
Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.