HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste
Acties:
  • 76.026 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:36:
[...]

Hmmm, ik ben ook in die veronderstelling, en ik wil morgen dit toestel gaan "halen".
Even voor de duidelijkheid, wat kun je wel en niet synchroniseren?
- outlook agenda en mail
- tasks
- notes

Ben ook verschrikkelijk aan het twijfelen tussen de HTC S710 en de nokia N95.
Ik ga hem vooral gebruiken om te bellen, agenda en af en toe een email te lezen of te versturen.
Handig is natuurlijk het toetsenbord op de HTC.
En op de nokia zitten features die natuurlijk niemand gaat gebruiken. Films bekijken?? :X
Maar de N95 is wel weer een mooi toestel en ben Nokia fan van het eerste uur.
Dus.... moeilijk, moeilijk, moeilijk...
mmm die features zitten ook op de htc s710 hoor, films kijken kon al wat langer op een windows mobile toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Imode is opgelost.

Nog een vraagje, ik wil de kleuren van mijn homescreen aanpassen. Ik heb een ander foto als achtergrond en nu zou ik willen dat de balken boven en onderaan een overeenstemmende kleur hebben. Beginscherm is het HTC Home Screen 1.17, kleurenschema is standaard. Dus dat is knalgroen. En dat knalgroen zou ik graag veranderen in een blauwe kleur.
Ik ken bijna niets van XML editing. Maar ik gok dat ik een bepaald file in mijn Aplication Data/Home map moet aanpassen. Kan er iemand me mss zeggen dewelke juist? En dan ook welke strings ik binnen die XML moet veranderen? Kan ik daar dan gewoon andere HEX waarden ingeven? Of hoe werkt dit?

Bedankt

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wierni
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-12-2021
Hoesje van een 'nokia 6680' pas goed.

Zelfs de gaten voor camera en speakerphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perry185
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31
Eind vorige week heb ik mijn S710 ook eindelijk binnengekregen.

Qua mogelijkheden ervaar ik het (WM6) als een flinke stap voorwaarts ten opzichte van de SPV C550 (WM2003se) die ik hiervoor gebruikte.

Tot op dit moment slechts één minpuntje ontdekt, wat mij overigens wel stoort:
Wanneer bijv. een beltoon wordt afgespeeld en je selecteert middels de navigatie-button een andere beltoon waardoor het afspelen onderbroken wordt, dan komt er een kort 'krakend' geluid uit de speaker.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:48
Is er iemand die wil proberen te overtuigen waarom ik de WM phone moet nemen en niet de symbian nokia E65 / N95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

wd200 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:47:
Is er iemand die wil proberen te overtuigen waarom ik de WM phone moet nemen en niet de symbian nokia E65 / N95 :)
Het hangt van je eigen smaak af en wat je er mee wil doen.
Elke telefoon heeft zijn voordelen en nadelen.
Aan jou de taak deze naast elkaar te leggen en te bekijken welke voor jou prioriteiten hebben.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben onderstussen al drie weken bezig om push email te laten werken en het wil maar niet lukken.

Ondertussen weet ik toch al waar het probleem ligt maar weet ik geen oplossing. Het ligt dus bij het certificaat dat thans gebruikt wordt voor webmail access (https).

Het certificaat is als volgt:

Issued to: ABC (dit is de naam van de server)
Issued by: XYZ (dit is de naam van het domein).

Beiden moeten volgens mobile provider gelijk zijn anders werkt het niet.

Dit is dus geen offcieel certificaat en men is ook niet van plan om dit te veranderen dus dat kan al geen optie zijn.

Het probleem is dat men moeilijk naam server of domein kan veranderen, ganse server is er namelijk op gebaseerd en er zijn een 30 users (ik alleen zou push gebruiken).

Is er hiervoor soms een andere mogelijkheid om dit op te lossen?? Bijvoorbeeld een certiciaat alleen voor mij of kan dit anders opgelost worden?

Alvast bedankt voro de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iemand in geslaag om gprs aan het werk te krijgen in combinatie met de VOX en PROXIMUS.
Ik heb het volgende gedaan. Website van htc.com --> daar vervolgens de software update (= gprs instellingen voor België) gedownload.... maar helaas geen connectie.

Toont het G teken zowel bovenaan, als bij de balkjes van ontvangst, maar laat geen webpage zien..

HEb nochtans een gprs abonnement! Mijn proximus provider brengt ook geen soelaas, want ze hebben het toestel nog niet.

Wie helpt mij?

internet.proximus.Be
login en pass: niets (moet zo)
dns: ook niets (moet ook zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Base werkt het perfect...
eens langs gaan in een shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai

Ik was het net van plan om te vragen of hij met proximus al werkt. Proximus zelf geeft de eerste maanden nooit echt goeie support voor high end toestellen. Het toestel zal eerst nog door hen proximus label moeten krijgen vooraleer we support kunnen verwachten. Als je wilt neem ik mijn instellingen eens over. Is wel totaal andere gsm maar ja instellingen zouden zelfde moeten zijn.

edit:
externe ID:2
APN adres: wap.proximus.be
gebruikersnaam: wap
wachtwoord: uit

Verificatie : geen
Normaal
Datacompressie:uit
Headercompressie: uit

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 20:34
ik heb tomtom 5.2 nog steeds niet aan de praat.
ik kan de licentie niet accepteren.. en als ik navigator.cfg verwijder dan kan ik land/tijdformaat etc allemaal instellen en ik kan bij het selecteren van een stem op voorbeeld drukken maar als ik die stem accepteer dan loopt hij ook vast.

hoe is dit op te lossen? (spv e650)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou kunnen komen doordat je de verkeerde kaarten gebruikt. Dit was bij mij het geval. Zie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5ac4da260fd706c4553278e7693ca76d/full.png

Ik heb het aan de praat gekregen met de v632 kaarten. Uiteindelijk heb ik TomTom Navigator 6 werkend gekregen, het beeld is nu veel scherper en ik kan eigenlijk alles bedienen. Voor het instellen heb ik fakecursor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu bijna een week de E650, maar toch een paar issues. Ten eerst: ik krijg ActiveSync niet aan de praat. Ik had eerst de telefoon ingeplugd, daarna pas de CD geladen (jaja, RTFM). Maar nu lukt het dus niet verbinding met de pc te krijgen. Iemand suggesties om dit weer voor elkaar te krijgen?

Verder is mijn 'z'-toets van het qwerty-keyboard niet helemaal goed; moet meestal een paar keer drukken voordat deze het doet: terug naar de winkel lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19

Neoz

Neoz & Hobbes

Vandaag is er op Ibood.com een aanbieding voor Kingston MicroSD kaartjes 1 Gb voor 8 Euro. Dat is wel excl. verzendkosten, maar wel met minisd en sd adapter.

http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:31:
Het zou kunnen komen doordat je de verkeerde kaarten gebruikt. Dit was bij mij het geval. Zie:

[afbeelding]

Ik heb het aan de praat gekregen met de v562 kaarten. Uiteindelijk heb ik TomTom Navigator 6 werkend gekregen, het beeld is nu veel scherper en ik kan eigenlijk alles bedienen. Voor het instellen heb ik fakecursor gebruikt.
bedankt! zal vanavond eens proberen

er is trouwens ook een oplossing voor de bug dat je "spinning wheel" blijft hangen na het installeren van software.
http://feeds.feedburner.c...ws/~3/118739926/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nog even over het backlight issue.

Tot vandaag (installatie TomTom) geen problemen: na ca. 30 seconden gaat het scherm op een gedimde stand, en na totaal een minuut wordt het scherm donker.

Na installatie van TomTom blijft het scherm in de gedimde stand staan. Dus de dword value aangepast in het registry (naar 30 seconden) maar nu het volgende: nu gaat het hele scherm na 30 seconden (of 60, natuurlijk net wat je als value meegeeft) op donker. De gedimde stand is er niet meer bij.

Verder kom ik er achter, dat na aanpassing van die value nu ook na 30 (ok, of na 60 enz.) seconden het scherm ook indien aangesloten op de USB (en dus toch aan het opladen is) toch uitgaat. Lijkt mij dat dan juist de instellingen uit het menuutje (bv. Time-out van beeldscherm op netstroom) dat zou moeten overrulen? Daar heb ik 5 minuten staan, maar niks hoor: na 30 seconden uit.

Dus drie vragen: klopt het dat na die aanpassing van de dword value naar zeg 30, ook de dimstand niets meer doet en is dat terug in te stellen; en hoe zit het met indien aangesloten op usb/netstroom?

En dan nog een nakomertje: stel ik wil em ff een harde reset geven, dan zou ik de twee softbuttons ingedrukt moeten houden en dan de telefoon aan. Echter: dat werkt niet?

*edit* Ik heb het al voor elkaar: de hard reset moet juist heel even de power on button en dus binnen de seconde los laten...
Daarna is het dim/backlight probleem ook weer opgelost... 8)

[ Voor 14% gewijzigd door GurbY{nl} op 23-05-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 12:27

Veritas

concedo nulli

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:44:
Is het mogelijk om de contacten van op je SIM te verbergen in je adresboek? Momenteel staan alle contacten 3 keer weergegeven (SIM, adresboek en MSN). Bovendien staat in de opties van MSN dat als je de contacten synchroniseert ze gemerged worden met de bestaande contacten. Dit is bij mij blijkbaar niet het geval.
Dit probleem heb ik ook. Is er al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:44:
Ik heb een klein probleempje met de WIFI, ik weet niet of iedereen dit probleem heeft. Het zit namelijk zo, ik kan WIFI verbinden met me thuis netwerk (beveiligd WPA en onbeveiligd), echter kan ik niet surfen nog via IE6, MSN, etc. Ik kan gewoonweg niet het internet op, terwijl ik gewoon wel verbonden sta, ik heb dit beveiligd en onbeveiligd geprobeerd. Het toestel gaat heel lang zoeken naar verbinding en zegt daarna dat hij de pagina niet kan laden. Signaal sterkte is overigens gewoon perfect. Help!
Heb hier hetzelfde probleem, echt alle instellingen at random geprobeerd maar internetten lukt niet.
Terwijl ik wel verbonden ben met mijn Acces Point.
Ik vermoed dat het ergens fout gaat met het aangeven van een IP adres.
Als ik dit niet doe dan heb ik geen verbinding, geef ik een IP adres op dan heb ik wel verbinding, maar nog steeds geen internet.

De foutmelding is als volgt:
Your internet connection is not configured properly. Please verify your settings in Connections.

Kan wel op een onbeveiligd signaal uit de buurt internetten via WiFi ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een suggestie voor een simpele, gratis Reminder of To Do programma? Waar je snel iets kan ingeven dat je moet doen, met herinnering? Via Taken is me iets te omslachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mr Webbe,

Ik heb een HTC S710 in combinatie met T-Mobile. Ik heb exact de instructies opgevolgd zoals vermeld. Heb zelfs met vast DNS adressen gewerkt. Niets werkt.

Ik zie dat er een GPRS verbinding is (kleine G) maar vervolgens krijg ik steeds "the remote party has ended this connection".

T-Mobile verwijst naar qtek.nl maar die kent bij registreren de S710 niet eens.

Kortom, handen in het haar en heb al het mogelijke geprobeerd.

Wie kan me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NefeliM
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-09 07:44
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:53:
Hallo mr Webbe,

Ik heb een HTC S710 in combinatie met T-Mobile. Ik heb exact de instructies opgevolgd zoals vermeld. Heb zelfs met vast DNS adressen gewerkt. Niets werkt.

Ik zie dat er een GPRS verbinding is (kleine G) maar vervolgens krijg ik steeds "the remote party has ended this connection".

Wie kan me helpen
Gister heb ik mijn S710 opgehaald en een soort gelijk probleem.
Vanmorgen wees een collega van me op het volgende tooltje :

http://www.qtek.nl/_BIN/NLRetailWM50.zip

Ja het is voor mobile5, maar het werkte bij mij wel.
In het zip bestand zit een PDF met uitleg.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 11:32
Ik heb sinds gisteren ook deze telefoon. (s710 unbranded)
Werkt heerlijk.
Eindelijk smsen zonder dat (imo) irritante t9.
Je bent echt heel erg snel gewend aan de 'spatie' die tussen de B en N zit op je toetsenbord.
Ook over FN functies onder verschillende toetsen is goed nagedacht.
Je kan FN indrukken en dan dus bijvoorbeeld 1 tm 0 gebruiken en andere leestekens.
Maar je kan ook gewoon bijv de R (1 zit onder de R) een seconde indrukken waardoor je de 1 op je scherm te zien krijgt.
Ik ga nu nog even uitzoeken hoe ik de standaard groene skin van HTC in het blauw kan krijgen.
Alle andere skins zien er net niet zo uit als de HTC skin, en hebben bijvoorbeeld grotere icoontjes en minder info op het beginscherm.

Ik vind de SMS client in WM6 echt prut. Als je bijvoorbeeld Start>Berichten>SMS-Berichten opent, opent hij automatisch de laatst gebruikte map. Helaas is er (of heb ik nog) geen optie (gevonden) om dit
zo in te stellen dat je automatisch in de 'Mappen' te komen.

Ook heb ik nog geen mogelijkheid gevonden om snelkoppelingen op je beginscherm aan te maken.
Ik zou daar graag een snelkoppeling willen hebben voor het aanmaken van een nieuw sms bericht.
Op m'n vorige mobiel kon ik m'n D-pad zo instellen dat als ik bijv naar rechts drukte dat ik automatisch een nieuw bericht aanmaakte of bijv de wekker snel kon instellen.
Ook is er volgens mij geen mogelijkheid om een nieuw ontvangen sms bericht direct vanaf het beginscherm te openen.

Please correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frag1le schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:23:
Ik heb sinds gisteren ook deze telefoon. (s710 unbranded)
Werkt heerlijk.
Eindelijk smsen zonder dat (imo) irritante t9.
Je bent echt heel erg snel gewend aan de 'spatie' die tussen de B en N zit op je toetsenbord.
Ook over FN functies onder verschillende toetsen is goed nagedacht.
Je kan FN indrukken en dan dus bijvoorbeeld 1 tm 0 gebruiken en andere leestekens.
Maar je kan ook gewoon bijv de R (1 zit onder de R) een seconde indrukken waardoor je de 1 op je scherm te zien krijgt.
Ik ga nu nog even uitzoeken hoe ik de standaard groene skin van HTC in het blauw kan krijgen.
Alle andere skins zien er net niet zo uit als de HTC skin, en hebben bijvoorbeeld grotere icoontjes en minder info op het beginscherm.

Ik vind de SMS client in WM6 echt prut. Als je bijvoorbeeld Start>Berichten>SMS-Berichten opent, opent hij automatisch de laatst gebruikte map. Helaas is er (of heb ik nog) geen optie (gevonden) om dit
zo in te stellen dat je automatisch in de 'Mappen' te komen.

Ook heb ik nog geen mogelijkheid gevonden om snelkoppelingen op je beginscherm aan te maken.
Ik zou daar graag een snelkoppeling willen hebben voor het aanmaken van een nieuw sms bericht.
Op m'n vorige mobiel kon ik m'n D-pad zo instellen dat als ik bijv naar rechts drukte dat ik automatisch een nieuw bericht aanmaakte of bijv de wekker snel kon instellen.
Ook is er volgens mij geen mogelijkheid om een nieuw ontvangen sms bericht direct vanaf het beginscherm te openen.

Please correct me if i'm wrong.
1. Er is een veel snellere manier om een sms te sturen. Begin vanuit je homescreen gewoon de naam van je contact te typen, selecteer de gewenste persoon en dan [menu] ->send text message.

2. Op mijn homescreen zie ik standaard "Text Message (0)" als er een nieuw bericht binnenkomt klik ik daar op en zie ik meteen het smsje..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NefeliM schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:22:
[...]

Gister heb ik mijn S710 opgehaald en een soort gelijk probleem.
Vanmorgen wees een collega van me op het volgende tooltje :

http://www.qtek.nl/_BIN/NLRetailWM50.zip

Ja het is voor mobile5, maar het werkte bij mij wel.
In het zip bestand zit een PDF met uitleg.
Succes!
Dat qtek de s710 niet kent lijkt me logisch aangezien het een htc telefoon is. En htc is niet meer htc/qtek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NefeliM
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:22:
[...]

Dat qtek de s710 niet kent lijkt me logisch aangezien het een htc telefoon is. En htc is niet meer htc/qtek.
Denk alleen dat je de verkeerde persoon quote maar goed.
Het tooltje werkt gewoon op de HTC S710.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je NefeliM voor de utility, echter exact de instructie opgevolgd en het werkt nog steeds niet. Ik zie keurig dat bij Connections, GPRS 2 nieuwe profiles zijn aangemaakt. Een T-Mobile GPRS en T-Mobile MMS.

Gebruik jij ook T-Mobile of heb je een andere provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NefeliM
Ik heb ook T-Mobile (pocket internet plus).
Heb je al contact met T-Mobile gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, al 2 x

Ze kennen de HTC S710 nog niet en dus schijnt het moeilijk te zijn voor hen.

Ik heb Web & Talk a een tientje besteld, mogelijk is dat het verschil?

Ik ben eens verder gaan zoeken in de telefoon, maar GPRS kan jeook nog instellen op PAP of CHAP authenticatie (via Start, Settings, more, more, GPRS Authentication). Hier moet je 1 van de 2 kiezen. Let op, dit is weer wat anders dan bij Start, Settings, Connections, GRPS.

Wat heb jij bij CSD Line Type? (ook via zelfde menu Start, Settings, GPRS Authentication)

Ik heb ook al hard primary en secondary DNS geprobeerd, maar dat helpt ook niet.

Help :?

Bedankt alvast voor de reactie. Verder top toestel, maar het gaat mij nou juist om GPRS en de koppeling aan notebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Het is me gelukt om wifi aan de praat te krijgen.
Ik moest op m'n Wireless AP SSID aanzetten, daarna op de telefoon verbinding maken met het gevonden netwerk.
Tijdens de verbinding heb ik in de AP weer de SSID broadcast uitgezet.
De telefoon verloor verbinding. Nu blijft alleen het gevonden netwerk wel staan tussen de andere gevonden wireless netwerken, ondanks dat de SSID van m'n WLAN uitstaat.
Toen ingesteld op m'n mobiel dat het hier gaat om een 'verborgen netwerk'.
Direct erna kreeg ik weer verbinding met m'n AP.
Mac adres toegevoegd in m'n AP. En m'n telefoon een vast ip adres gegeven en de default gateway ingevuld.

Helaas, er is wel een actieve verbinding met m'n WLAN alleen kan ik niet surfen omdat ik nergens in de telefoon DNS gegevens kan invullen voor een WLAN verbinding. (Dit omdat t.net wel geladen wordt als ik in IE Mobile het ip adres van t.net invul).

Waarschijnlijk zal de wifi verbinding alleen goed werken wanneer je met DHCP gaat werken.
Helaas heb ik daar nu geen tijd meer voor omdat te testen.

Edit: En nog even wat: kent iemand hier een tooltje/programma zodat ik de verzonden data kan monitoren via gprs? Heb nu namelijk tijdelijk even die zorgeloos blox van vodafone van max 50mb per maand.

[ Voor 8% gewijzigd door Frag1le op 25-05-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

@frag1le: in de orange indeling (homescreen) op de C600 kon dat wel.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds afgelopen woensdag de SPV VOX E650 van orange.
Zeker een leuk toestel alleen lukt het mij niet om op orange world te komen.
Ik heb zeker orange world geactiveerd en de klantenservice heeft dit ook bevestigd.
Klantenservice kon vandaag verder niks doen omdat het datacentrum bij hun er niet is. Dus dinsdag kunnen ze er pas naar kijken...

Vandaar dat ik de vraag hier neer leg...
Ik krijg telkens de melding dat de provider de verbinding verbroken heeft.
Ligt dit nu aan mijn instellingen of ligt de fout echt bij orange en moet ik tot dinsdag wachten?

Mijn instellingen zijn als volgt:

bij verbindingen>GPRS>internet acces
Maaktverbinding met internet
toegangspunt internet
gebruikersnaam 0628000000
wachtwoord allemaal******
verificatietype geen
primaire en secundaire dns leeg 0.0.0.0
ip adres leeg

Bij verbindingen>GPRS> Orange World
toeganspunt wap
gebruikersnaam 628000000
wachtwoord *******
verificatietype geen
primaire en secundaire dns leeg 0.0.0.0
ip adres leeg

Bij verbindingen>proxy>Orange World
Maaktverbinding vanaf internet
proxy 10.250.255.188:5080
type http
gebruikersnaam en wachtwoord leeg

Zijn dit de juiste instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog enkele vraagjes die ik voor mijn overstap naar de S710 (en windows OS) graag zou weten
Maar waar ik nergens een antwoord kan op vinden,

1 Zijn er vlakken waarop de mobile browser te kort komt. Kan je vlot werken met java based sites zoals formulieren,rapidshare etc ?

2 Kan je standaard zonder extra applicaties FTP gebruiken

3 Kan je via een netwerkserver afdrukken

Dit waren ze :)
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:20:
Ik heb nog enkele vraagjes die ik voor mijn overstap naar de S710 (en windows OS) graag zou weten
Maar waar ik nergens een antwoord kan op vinden,

1 Zijn er vlakken waarop de mobile browser te kort komt. Kan je vlot werken met java based sites zoals formulieren,rapidshare etc ?

2 Kan je standaard zonder extra applicaties FTP gebruiken

3 Kan je via een netwerkserver afdrukken

Dit waren ze :)
Alvast bedankt
Rapidshare gebruiken op je mobiel? :S
Er zit een FTP functie op, alleen weet ik niet of je die zonder andere applicatie kan gebruiken...
Als je verbinding hebt met je netwerk dan moet je kunnen afdrukken. ;)

Volgens mij kun je beter een laptop kopen met een umts kaart erin, want ik heb het idee dat je er niet alleen mee wilt bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je antwoord!
Laptop heb ik al, en die wil ik nu een beetje ontlasten ;) , altijd tas uit en tas in voor die kleine taakjes. En rapidshare gebruik ik veel voor files die maillimiet overschrijden, zo heb je alles overal en snel beschikbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het iemand al gelukt om tomtom navigator 6 aan de praat te krijgen met de spv 650??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkluivingh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-07 06:03
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:53:
Hallo mr Webbe,

Wie kan me helpen
Hoi Buizer en andere mensen die met gprs problems hebben 8)

Ik zag op www.htc.com een programmatje staan voor je gprs verbinding op deze link kan je hem downloaden schijnt te werken zelf nog niet geprobeerd :) http://www.europe.htc.com/support/software/htcs710.html

Groeten Daniel Kluivingh

[ Voor 3% gewijzigd door dkluivingh op 27-05-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodur
  • Laatst online: 27-12-2023
Ben er nog niet achter hoe ik network shares kan benaderen met de HTC s710. Ik wil namelijk video's en muziek vanaf mijn NAS kunnen afspelen. Iemand ideëen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Hoe is de snelheid van het apparaat? 200mhz lijkt wat weinig? Ben sinds de MPX220 wat huiverig geworden wat betreft smartphones. Maar ik hoorde dat WM6 flink sneller moet zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 28-05-2007 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen ook een Vox, erg happy! Nog wel een paar dingetjes die ik niet aan de praat krijg of mis:
  • GPRS - instructies opgevolgd die RobertWebbe hier ergens gaf, GPRS verbinding komt dan wel tot stand, kan 1 sessie internetten maar als ik pocket explorer sluit of WIFI inschakel of iets anders doe dan krijg ik daarna alleen nog maar 'verbinding verbroken' meldingen tot ik het toestel uit/aan zet
  • WIFI - zelfde probleem als met GPRS
  • Wanneer WIFI/GPRS wel werken kan ik sommige pagina's niet bezoeken (bij pda.t-mobile.nl geeft ie bv altijd een foutmelding, bij google maps mobile krijg ik alleen een lege pagina met titel, kan nergens klikken of de app downloaden terwijl dat wel zou moeten kunnen volgens mij)
  • Soms na het maken van een foto blijft de camera hangen in het preview scherm van de afbeelding (rest van de telefoon werkt gewoon nog alleen camera geeft niet het beeld van de lens), alleen stoppen van de camare app via task manager helpt dan, daarna werkt camera weer normaal
  • Vanochtend alarm gezet als wekker, wordt veel te laat wakker, alarm niet afgegaan want toestel terwijl het op key lock stond vastgelopen op een herinnering in mijn agenda, alleen batterij er uit hielp
  • Ik mis een snooze functie klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat de luidspreker aan de achterkant zo hard zoemt? Is duidelijk hoorbaar in een stille kamer. En als ik een mail of sms verstuur of er komt een oproep binnen, dan maakt hij hetzelfde geluid alsof je hem naast de boxen van je radio zou leggen...
Heeft iemand dit ook? Of is het perfect normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:30:
Sinds een paar dagen ook een Vox, erg happy! Nog wel een paar dingetjes die ik niet aan de praat krijg of mis:
  • GPRS - instructies opgevolgd die RobertWebbe hier ergens gaf, GPRS verbinding komt dan wel tot stand, kan 1 sessie internetten maar als ik pocket explorer sluit of WIFI inschakel of iets anders doe dan krijg ik daarna alleen nog maar 'verbinding verbroken' meldingen tot ik het toestel uit/aan zet
  • WIFI - zelfde probleem als met GPRS
  • Wanneer WIFI/GPRS wel werken kan ik sommige pagina's niet bezoeken (bij pda.t-mobile.nl geeft ie bv altijd een foutmelding, bij google maps mobile krijg ik alleen een lege pagina met titel, kan nergens klikken of de app downloaden terwijl dat wel zou moeten kunnen volgens mij)
  • Soms na het maken van een foto blijft de camera hangen in het preview scherm van de afbeelding (rest van de telefoon werkt gewoon nog alleen camera geeft niet het beeld van de lens), alleen stoppen van de camare app via task manager helpt dan, daarna werkt camera weer normaal
  • Vanochtend alarm gezet als wekker, wordt veel te laat wakker, alarm niet afgegaan want toestel terwijl het op key lock stond vastgelopen op een herinnering in mijn agenda, alleen batterij er uit hielp
  • Ik mis een snooze functie klopt dat?
1: ik heb ook de instructies van robbertwebbe opgevold voor vodafone, alleen ipv office.vodafone.nl te gebruiken als server heb ik live.vodafone.com gebruikt. Dit omdat de vodafone site dit zelf als server opgeeft. office.vodafone.nl/com is voor zakelijke gebruikers. Live. voor particulieren. Maar goed, je schrijft niet welke provider je hebt.
2: Via gprs worden voorlopig alle sites correct weerggegeven. Pocket IE wil trouwens een hoop info van een site weglaten wanneer je in de beeld opties kiest voor: aanpassen aan scherm. Kies je voor bureaublad wordt de site op z'n ware grote weergegeven, en mist de site dus ook geen buttons etc.
3: Ik heb een s710 (non branded) en heb hier nog geen last van gehad, heb al z'n 30 foto's gemaakt.

5: De wekker mist inderdaad een snooze functie. Maar er zullen vast wel wat wekker proggies zijn.
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:37:
Is het normaal dat de luidspreker aan de achterkant zo hard zoemt? Is duidelijk hoorbaar in een stille kamer. En als ik een mail of sms verstuur of er komt een oproep binnen, dan maakt hij hetzelfde geluid alsof je hem naast de boxen van je radio zou leggen...
Heeft iemand dit ook? Of is het perfect normaal?
Uhm mijn s710 maakt absoluut geen zoemend geluid wanneer hij idle is. Dit lijkt me niet te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een probleempje met mijn WIFI. Verbinding netjes met de router gemaakt, onbeveiligd/beveiligd beide lukte, alleen het surfen lukte gewoon niet. Het gekke is dat als me bluetooth aan staat mijn internet wel werkt! Internet explorer en Opera browser gaan nu als een speer! Skype for Windows Mobile werkt ook perfect! En wayfinder Earth ook. Echter beetje raar dat de bluetooth aan moet staan. Iemand een oplossing hiervoor? Bluetooth aan slurpt natuurlijk extra stroom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkluivingh
  • Laatst online: 15-07 06:03
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:45:
Ik had een probleempje met mijn WIFI. Verbinding netjes met de router gemaakt, onbeveiligd/beveiligd beide lukte, alleen het surfen lukte gewoon niet. Het gekke is dat als me bluetooth aan staat mijn internet wel werkt! Internet explorer en Opera browser gaan nu als een speer! Skype for Windows Mobile werkt ook perfect! En wayfinder Earth ook. Echter beetje raar dat de bluetooth aan moet staan. Iemand een oplossing hiervoor? Bluetooth aan slurpt natuurlijk extra stroom :P
Hoi Dr_billie,

Kep een vraagje over skype misschien dat jij dat weet.
Hoe kan ik het via de gewone telefoon speaker laten gaan en niet over de hoofdspeaker, want het is een beetje irri als iedereen mee kan luisteren ook heb ik dan heel erg last van echo.

Groeten Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEKthecat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2024
Weet trouwens iemand op de HTC S710 gebruikt kan worden icm Blue & Me van oa. Fiat? .. Iemand ervaring mee? .. Trouwens een erg gaaf ding, heb hem nou een week, het bedrijf waar ik werk gaat ze gebruiken ter vervanging van alle GSM's en blackberry's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek geweest naar de registry tweaks voor een hogere snelheid en langere batterijduur voor mijn HTC S710 op internet.
Ik krijg ze helaas niet gevonden,,wie helpt mij hiermee verder svp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je dan beter zoeken. Kijk op www.modaco.com en zoek op backlight. Ook in dit forum zal er wel al over gepost zijn. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag mijn s710 ontvangen, maar heb al een vraagje. Ik meen het hier gelezen te hebben, maar kan het niet onmiddellijk terugvinden:

Is het mogelijk de toetsenblokkering automatisch te laten aanspringen na x-aantal seconden van inactiviteit ? Ik had hiervoor een SonyEricsson, en die deed dat automatisch, dus heb niet echt de gewoonte om dat alle keren op te zetten.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

volgens mij niet.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:48
daar zal misschien wel software voor de te krijgen zijn.
voor mijn N70 bestaat er een symbian tootlje "autolock" hier kan ik instellen naar hoeveel sec. die gelockt moet worden.

Ik twijfel nog steeds heel erg over het toestel.

N95
E65
HTC wizard
of deze S710

Wat mee weegt is de batterij duur, kan iemand mij iets vertellen over de batterij duur van de S710 is 24 uur standy met af en toe gebruik goed haalbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:09:
Heb vandaag mijn s710 ontvangen, maar heb al een vraagje. Ik meen het hier gelezen te hebben, maar kan het niet onmiddellijk terugvinden:

Is het mogelijk de toetsenblokkering automatisch te laten aanspringen na x-aantal seconden van inactiviteit ? Ik had hiervoor een SonyEricsson, en die deed dat automatisch, dus heb niet echt de gewoonte om dat alle keren op te zetten.

Bedankt!
http://maniac.fschreiner.de/content/view/8/19/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt perfect, bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 07:26:
daar zal misschien wel software voor de te krijgen zijn.
voor mijn N70 bestaat er een symbian tootlje "autolock" hier kan ik instellen naar hoeveel sec. die gelockt moet worden.

Ik twijfel nog steeds heel erg over het toestel.

N95
E65
HTC wizard
of deze S710

Wat mee weegt is de batterij duur, kan iemand mij iets vertellen over de batterij duur van de S710 is 24 uur standy met af en toe gebruik goed haalbaar ?
als een gsm maar 24u standby is als je hem gewoon gebruikt, dan koop je hem toch niet?? Dan kan je er bijna niets mee doen. De mijne overleeft zonder problemen 3-4 dagen met pushmail altijd op, ongeveer halfuurtje in totaal bellen per dag, af en toe bluetooth, uurtje wifi ofzo per dag en redelijk wat gebruik van agenda en taken enzo... natuurlijk, als je er altijd filmpjes op gaat zien of muziek luistert, dan is de batterij wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
elke dag half uurtje bellen heel af en toe wifi aan en me mail checken dan haal je de 7 dagen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de telefoon in het nederlands te zetten , en wat betekend dat huisje aan de linkerkant??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:13:
is de telefoon in het nederlands te zetten , en wat betekend dat huisje aan de linkerkant??
1=geen idee
2=probeer eens terwijl je met willekeurig welke programma bezig bent.... (je ziet dan weer je bureaublad)

[ Voor 5% gewijzigd door Coach4All op 30-05-2007 21:16 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou in het NL zetten vind ik nog niet zo heel boeiend.... Maar wel of er een NL T9 op zit? Want anders ben ik eigenlijk al verplicht om hem elke keer open te schuiven bij een sms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:33:
Nou in het NL zetten vind ik nog niet zo heel boeiend.... Maar wel of er een NL T9 op zit? Want anders ben ik eigenlijk al verplicht om hem elke keer open te schuiven bij een sms...
Ik heb een UK versie gekocht, maar je kan hem gewoon op Nederlands zetten inclusief de T9 functie. :)

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik automatic Keylock uit de link hierboven, maar welke naam moet ik ingeven om bij Internet explorer hem niet te laten opspringen? Je kan dat standaard aanvinken, maar ik heb de advanced mode gebruikt omdat ik ook andere applicaties wou uitsluiten. Bijvoorbeeld heb ik "papyrus.exe" hierin staan. Wat is dit voor internet explorer? Hoe kan ik dat uitsluiten? Of kan simple mode en advanced mode samen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een S710. Ik probeer hem nu via bluetooth te laten synchroniseren met mijn outlook agenda onder windows vista. Het probleem is dat ik mijn toestel wil laten synchroniseren met de algemene, gemeenschappelijke, agenda en niet met mijn persoonlijke agenda. In het Windows Mobile Apparaatcentrum kan ik wel aangeven dat hij een Calendar moet synchroniseren, maar niet welke (met PC Suite van Nokia kon dat wel).

Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen? Hij pakt ook mijn eigen agenda niet. E-mail wordt wel goed gesynchroniseerd. Kan dit met Windows Mobile Apparaatcentrum? Zijn er andere applicaties? Anders wordt mijn nieuwe telefoon helaas een heel stuk minder bruikbaar :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu een week de trotse bezitter van deze telefoon en al helemaal verslaafd aan m'n eerste smartphone. Ik heb echter enkele vragen over wi-fi en GPRS waar ik in dit forum nog niets over terug kan vinden.

Ik heb WI-FI en GPRS aan de praat en internetten gaat via allebei prima. Ik kan echter alleen via wi-fi internet op als ik in IE de instellingen op handmatig zet (IE > menu > opties > verbindingen) en bij 'netwerk selecteren' voor 'werk' kies. Ik zou graag willen dat IE automatisch voor wi-fi kiest als deze verbinding er is.

Hetzelfde geldt overigens voor het ophalen van mijn privé e-mail uit een pop3 box en het synchroniseren met een exchange server voor m'n zakelijke e-mail. Ik zou het graag allemaal via WI-FI doen.. Ik heb het even geprobeerd maar zodra ik het GPRS profiel voor mijn telfort abo weggooi, dan kan ik niets meer. Het moet toch via WI-FI kunnen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of mij in de goede richting wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die nederlandse t9 invoer willen :Je gaat naar berichten als je een sms bericht wilt maken , dan druk je op de t9 knopje onderaan het toetsenbord , wel ingedrukt houden , dan kies je talen en dan dan kies je nederlands. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
nog leuke software gevonden HTCCustom. (nog niet getest)
denk wel dat je fakecursor moet gebruiken.
http://shadowmite.com/wiki/index.php/HTCustom

- Thin Scroll Bars
- Short Scroll Arrows
- Live Searches Via Google
- Remove battery/comm manager from tray
- Clock Display (clock, date, nothing, both, battery)
- Enable Time Zones
- 3G video dialer
- enable DTMF support
- disable in call volume beep
- GPRS/3G disconnect/timer
- connection always on
- disable SMS sent notifier
- change Bluetooth name
- transfer files via Bluetooth/infra-red
- improve A2DP sound
- Disable menu animations
- modify glyphcache
- enable file system cache
- modify FATFS & file system filter cache
- pie card cache device/SD
- navigate pie w/ dpad
- Hermes Keypad Layout
- Show/Hide SIM contacts
- Disable Security warning
- Mount Ext Rom
- enable/disable hsdpa
- xml/provxml loader
- cab loader

[ Voor 3% gewijzigd door bastv op 01-06-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen alle programma's zomaar geinstalleerd worden, of is voorzichtigheid geboden ivm. virussen?
Ik heb deze telefoon (nog) niet, maar zit er wel aan te denken om deze aan te schaffen als mijn huidige abonnement is afgelopen (over drie maanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij aub helpen,

na enige research(hier onder andere) blijkt dat het moeilijk is om tomtom6 te installeren.
jammer want had hem gekocht voor mijn qtek s100, alleen die is heden overleden.
toen maar via marktplaats een tomtom 5.2 (uiteraard origineel)aangeschraft, ik las namelijk dat
deze wel goed zou draaien op wm6.
Maar nee hoor geeft nog steeds instalatie fout aan op mijn svp e650 dat de cab. niet geinstaleerd kan worden omdat de software niet geschikt is voor dit toestel.

heeft iemand enig id hoe ik het wel aan de praat kan krijgen?

wordt er een beetje leipo van, ook andere software die op de dvd van tomtom staan krijg ik niet geinstaleerd.

ik hoor het graag,

mvg,martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
tomtom 5.2 werkt inderdaad wel.
de oplossing is om de uitgepakte bestanden naar de telefoon te kopieren (microsd kaart).

hoe je dat doet zijn verschillende mogelijkheden.
je kan iemand vragen zijn bestanden te kopieren en dan je eigen serial gebruiken.
of misschien op die s100 nog installeren en dan kopieren.

de cab gaat niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm lastig want de s100 doet echt niets meer,

valt dit niet te proberen met een kaartlezer? maar hoe dan is de vraag want hij wil applicatie op een apparaat installeren,

nog meer ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:51
Net de telefoon besteld, kan iemand mij helpen met het vinden van een goede gps ontvanger? Ik gebruik hem alleen voor navigatie :)

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor de info _/-\o_

Dit wordt hem dus gewoon :*) Nog ff wachten wel tot verlenging 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:08
Is het mogelijk om de s710 via de wifi kaart van mn laptop (winxp) met het internet te laten verbinden (wat dan weer via een normale utp kabel naar een bedrade router gaat)?

Zo ja: hoe? kan wel instellen bij netwerkverbindingen dat ie moet toestaan dat anderen verbinding maken met het internet via deze computer, maar dan verbreekt de laptop de verbinding met internet.. En krijg ik alleen verbinding tussen phone en laptop..

[ Voor 40% gewijzigd door Frantic op 02-06-2007 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb enkele vraagjes ivm mijn HTC 710 en vroeg mij af of jullie mij kunnen helpen:
(btw dit is mijn eerste smartphone en heb al duizend dingen geleerd uit dit forum van andere mensen die vragen gesteld hebben, en hoop nu ook echt dat jullie mij kunnen helpen)

ik heb op mijn HTC 3 mailboxen ingesteld (POP3, ik heb begrepen dat daar geen pushmail voor bestaat, correct?) Ik heb dus ingesteld dat hij 1 mailbox automatisch elk uur gaat controleren op nieuwe mails en de overige 2 mailboxen om de 2 uur pas !

wat mij ten eerste al vrij verwonderd is dat mails controleren, ook al is er geen nieuwe mail, ongeveer 10 Kb verbruikt ! dus per dag is dat al een verbruik van 1x24x10Kb + 2x12x10Kb = 480 Kb en dat is op maandbasis dus 14,5 Mb !!! ik heb eigenlijk in mijn abonnement maar een traffic van 5 Mb per maand, ik zit dus eigenlijk al in de puree, en ik heb dan eigenlijk nog GEEN ENKELE mail binnengehaald, enkel gecheckt op nieuwe mails, wanneer er geen nieuwe mails waren !!!

ten tweede merk ik dat wanneer mijn HTC verbinding maakt om mails te controleren er een E verschijnt rechts bovenaan bij mijn ontvangstsignaal = hij is data aan het versturen en/of ontvangen.
maar wanneer hij mijn mails gecontroleerd heeft blijft de E staan. Erger nog, op mijn gprs-counter merk ik dat elk kwartier ongeveer 1Kb er plots bijkomt. Ik heb dan maar eens alle mails ingesteld om geen mails meer op te halen en alle applicaties afgesloten. Wanneer dan bvb manueel de mails worden opgehaald, dan blijft ook achteraf de E staan en blijft hij ook om de zoveel tijd Edge/GPRS-data versturen of ontvangen. Elk kwartier 1Kb versturen out of the blue = 1Kbx4x24x30 = 2,8 Mb per maand dat ik ook weer eens kwijt ben en waar ik niet om gevraagd heb en waar ik zelf helemaal niet van begrijp waarom er data-traffiek is !!!

Ik kan toch niet altijd MANUEEL bij communicatiemanager de GPRS/EDGE verbinding gaan afleggen. Zeker niet als de mails op automatisch staan en hij elk uur dus de verbinding weer openlegt ?
of zou er iets schelen aan mijn GPRS-data-Counter ? het is programmaatje van http://www.efficasoft.com/gprsmonitor_w.html (speciaal voor HTC S710)
hoe kan ik het GPRS-data verbruik terugschroeven zodat ik niet aan bombastische rekeningen kom op het einde van mijn facturatieperiode (nu al na 3 dagen 20% van mijn datalimiet bereikt !! help) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:13:
Ik ben nu een week de trotse bezitter van deze telefoon en al helemaal verslaafd aan m'n eerste smartphone. Ik heb echter enkele vragen over wi-fi en GPRS waar ik in dit forum nog niets over terug kan vinden.

Ik heb WI-FI en GPRS aan de praat en internetten gaat via allebei prima. Ik kan echter alleen via wi-fi internet op als ik in IE de instellingen op handmatig zet (IE > menu > opties > verbindingen) en bij 'netwerk selecteren' voor 'werk' kies. Ik zou graag willen dat IE automatisch voor wi-fi kiest als deze verbinding er is.

Hetzelfde geldt overigens voor het ophalen van mijn privé e-mail uit een pop3 box en het synchroniseren met een exchange server voor m'n zakelijke e-mail. Ik zou het graag allemaal via WI-FI doen.. Ik heb het even geprobeerd maar zodra ik het GPRS profiel voor mijn telfort abo weggooi, dan kan ik niets meer. Het moet toch via WI-FI kunnen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of mij in de goede richting wijzen.
ik had hetzelfde probleem...de truc is gewoon in te stellen dat hij steeds uw snelste verbinding gebruikt worden. Dit kun je instellen door Start > Instellingen > 6 Verbindingen > Menu > 1 geavanceerd > Alle verbindingen daar in te stellen op AUTOMATISCH > Gereed

nu zou hij normaal gezien wanneer je WLAN aan staat de voorkeur moeten geven aan je WLAN om op internet te gaan en zul je niet steeds manueel in je IE de verbinding moeten gaan instellen !! zo werkt het toch bij mij nu !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wie zou mi9j kunnen vertellen wat ik op mijn vox moet installen om youtube en googlevideo aan de praat te krijgen. Krijg namelijk de melding op youtube dat ik macromedia flashplayer moet installen maar op die site kom ik er niet uit wel ik voor de vox moet hebben (mostly(payed)pc-software daar).. :S snap er niet zoveel van :'(

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:30:
...
Krijg namelijk de melding op youtube dat ik macromedia flashplayer moet installen maar op die site kom ik er niet uit wel ik voor de vox moet hebben (mostly(payed)pc-software daar).. :S snap er niet zoveel van :'(
wat ik er van begrepen heb is dat er voor smartphone WM6 nog geen flashplayer bestaat !
mensen die hier meer over weten ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wierni
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Resinman schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 20:21:
De reden waarom ik dit topic heb geopend is omdat ik van plan ben om mijn eerste Smartphone te gaan kopen. Daarnaast heb ik nog geen enkele andere discussie kunnen vinden hier op het forum over deze Smartphone.

Zijn er meer mensen die op deze Smartphone wachten? :)
Ik ga binnenkort ook mijn eerste Smartphone kopen maar dat wordt deze niet maar de S730.. hopelijk is ie niet veel duurder :O

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:59

Zjemm

...

Even een korte vraag.

ik heb sinds vandaag een htcs710 en vroeg mij af of de bestaande homescreens in deze telefoon ook aan te passen zijn? dus posities van bepaalde onderdelen verplaatsen op het scherm.

ik heb wel een homescreen builder gevonden maar dan moet je alles van begin af aan gaan maken en dat is veel werk. ik wil gewoon een bestaande homescreen aanpassen.

of zijn deze van de telefoon af te halen en dan te editen op de pc?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Misschien een beetje rare vraag, maar zou iemand mij kunnen vertellen of het mogelijk is bij een wifi verbinding, mijn ontvangen hotmail attachements in mijn emails te openen, en te versturen.

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar, terwijl als ik het mailtje open, ik de attachment wel zie (maar in het het grijs, en kan hem niet activeren.

Wie helpt mij, mijn dank is groot!

groetjes, De Vos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort ook mijn eerste Smartphone kopen maar dat wordt deze niet maar de S730.. hopelijk is ie niet veel duurder :O
Komt de s730 dan wel zeker uit? Mogelijk wordt die niet eens in productie genomen. Of heb je inside info? link please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 21:55:
Hallo allemaal,

Misschien een beetje rare vraag, maar zou iemand mij kunnen vertellen of het mogelijk is bij een wifi verbinding, mijn ontvangen hotmail attachements in mijn emails te openen, en te versturen.

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar, terwijl als ik het mailtje open, ik de attachment wel zie (maar in het het grijs, en kan hem niet activeren.

Wie helpt mij, mijn dank is groot!

groetjes, De Vos
moet je die niet apart downloaden voor je ze kunt openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
In the next few weeks, the Windows Mobile Device Center team will be launching an update to Windows Mobile Device Center 6.0. Aside from bug fixes and improvements over WMDC 6.0, the update (version 6.1) will include feature support for Windows Mobile 6 devices; this includes support for file synchronization on both touchscreen and non-touchscreen Windows Mobile 6 devices.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:59

Zjemm

...

iemand nog ideen over onderstaande:

--------------------------------------------------------------------------------
Even een korte vraag.

ik heb sinds vandaag een htcs710 en vroeg mij af of de bestaande homescreens in deze telefoon ook aan te passen zijn? dus posities van bepaalde onderdelen verplaatsen op het scherm.

ik heb wel een homescreen builder gevonden maar dan moet je alles van begin af aan gaan maken en dat is veel werk. ik wil gewoon een bestaande homescreen aanpassen.

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 13:06
Voor één of andere reden verliest mijn S710 telkens de wireless network key.
Hij is voor een moment geconnecteerd (zie ik onder status, wel zonder IP address?).
Ik heb er het raden naar als hij wel geconnecteerd geraakt (er staan 3... naast het icoontje).
Je kan ook 5 minuten dat icoontje staan hebben en dat je hem even met rust laat, en plots wanneer je terug op een key drukt vraagt hij terug de wireless network key. Erg bizar. De key heb ik al wel 20 keer in getypt en is zeker correct.

Net thuis even geprobeerd en hier verkrijg ik probleemloos een IP-adres... vreemd.

[ Voor 30% gewijzigd door mrbbs op 04-06-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

als je nog die puntjes ziet is ie bezig connectie te zoeken. daarna krijg je een iets ander icoontje. is het een beveiligd netwerk? zo ja, wellicht met MAC filter? dat ging bij mij eerst ook mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
vanpeltje schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:13:
[...]
Ik wilde eerst ook op de S730 wachten, maar heb gehoord op modaco dat de S730 waarschijnlijk niet zal uitkomen of pas veel later.

Had trouwens wel een mooie site met een overzicht van de S730.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjemm schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:49:
iemand nog ideen over onderstaande:

--------------------------------------------------------------------------------
Even een korte vraag.

Gewoon van de telefoon halen. De bestanden staan in \Application Data\Home. In de xml files staat welke plugins er gebruikt worden, klueren, posities etcetc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uuuuuhhhm werkt het nog niet met de vox dan? Raar dat ik geen problemen heb met vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:16:
[...]
Gewoon van de telefoon halen. De bestanden staan in \Application Data\Home. In de xml files staat welke plugins er gebruikt worden, klueren, posities etcetc
heeft er iemand een link naar eens soort van tutorial of overzicht wat je daar zelf mee kunt doen? alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 13:06
vandaag had ik op één of andere manier iets vreemd voor, wanneer ik wou bellen en een nummer vormde verscheen niks op mijn display, op eerste zicht toch, echter rechts zag ik een schuifbalk verschijnen die telkens opschoof toen ik een volgend cijfer invoerde. Als ik dan op de groene telefoon duw belde hij wel en zag ik dus ook het nummer. Een reboot bracht de oplossing zodat ik terug zag wat ik intypte.

Ondertussen nog altijd in de knoei met wifi en mijn keys dat hij niet onthoudt. Werkt dus voor enige tijd en plots verliest hij zijn wep/wpa key en moet je hem opnieuw invullen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 00:07:
Thx voor de info _/-\o_

Dit wordt hem dus gewoon :*) Nog ff wachten wel tot verlenging 8)7
Nog ff terug komen op engels.... Op gsmweb.nl staat er dit:
Mini USB.
- Quadband GSM: 850/900/1800/1900 Mhz.
- Engelstalige versie
- Simlock vrij.
- Inhoud verpakking:

Mijn vorige GSM komt ook van hun en dat is goed bevallen... Maar als dit betekent dat er alleen maar engels op staat :/ Of kan ik het best dit ff aan hun navragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Ik heb de UK versie daar besteld, Kon taal gewoon veranderen in nederlands :D

Ik ben op msn geweest en nu staan al die emailadressen enzo onder contacts, hoe kan ik dat weer verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johann0r schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:23:
Ik heb de UK versie daar besteld, Kon taal gewoon veranderen in nederlands :D

Ik ben op msn geweest en nu staan al die emailadressen enzo onder contacts, hoe kan ik dat weer verwijderen?
Is alleen handmatig mogelijk. Dit is echt het enige wat mega ruk is aan win mob 6. Als je op live messenger gaat staan al je contacts gelijk bij je gsm contactpersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Ik heb een stel games gedownload maar het wil niet werken.
Het zijn .jar files. Ik zet ze op de foon, kan ze installeren en als je dan Java opstart dan zie je de game ook staan maar als ik hem wil starten zie je even een opstart scherm met een blauw ventje maar daarna is ie weer terug in java beginscherm.

Wrom wil dat niet werken of kan je alleen maar specifieke games erop zetten.

Ik heb de sofware unlock gedaan van orange, dus daar ligt het niet aan.

[ Voor 8% gewijzigd door auroortje op 06-06-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Laatst online: 21-08 09:38
Ik heb sinds 2 weken de S710 van HTC en ben er tot op heden bijzonder tevreden mee! WiFi werkt prima, juiste GPRS instellingen van Telfort (helaas dus geen EDGE...) en alles een beetje afgesteld naar mijn wensen.

Ik heb echter één vraagje: ik heb ingesteld dat hij mijn gmail mail ophaalt. Dit doet hij trouw iedere minuut echter: zodra ik ze gelezen heb verdwijnen de berichten enkele minuten/uren later! Deze zijn onvindbaar op mijn telefoon. Tevens download hij niet alle berichten, maar slechts berichten van (volgens mij) contactpersonen die in mijn telefoon staan. Zo heb ik bijvoorbeeld een mail ontvangen betreft mijn Hyves (ik weet het...zucht :-D) en mijn eigen studentenmail maar deze haalt hij niet op! Vreemde is wel dat mijn Outlook op mijn laptop deze berichten ook niet meer ophaalt, evenals de berichten die mijn telefoon wél download. Ze staan op gmail.com nog wel gewoon op de server.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Ik heb de orange versie, e650. Nu zie ik bij gebruiksoverzicht ineens mijn internet access gebruik. Daar hoef ik niet voor te dokken, maar Orange World verbruik (was 5 mb per maand) zie ik nergens meer. Weet iemand wat Orange hier aan het doen is? Want het lijkt erop dat ik maar 50 MB per maand kan gebruiken met Wifi...en dan moet betalen?? Het is toch MIJN eigen Wifi-verbinding, waarom registreren ze dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 11:18
Pretorian_ schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:41:
Ik heb de orange versie, e650. Nu zie ik bij gebruiksoverzicht ineens mijn internet access gebruik. Daar hoef ik niet voor te dokken, maar Orange World verbruik (was 5 mb per maand) zie ik nergens meer. Weet iemand wat Orange hier aan het doen is? Want het lijkt erop dat ik maar 50 MB per maand kan gebruiken met Wifi...en dan moet betalen?? Het is toch MIJN eigen Wifi-verbinding, waarom registreren ze dat?
Volgens mij maakt het niet uit hoeveel je internet via Wi-Fi. Dat kan orange niet checken. Dus daar zul je ook nix voor betalen lijkt mij. Alleen orange world houden ze bij lijkt me (max 25mb/mnd). Beetje scheef dat het niet op je gebruiksoverzicht staat. Gewoon ff helpdesk bellen, zijn wel zo vriendelijk om je alles uit te leggen.

Zijn er mensen ie wel eens over die 25mb komen? Of nog meer?
Ben benieuwd, ik kom er namelijk nooit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die zich ergeren aan de toetsblokkering; gewoon een aantal seconden op de rode ophangknop drukken en hij blokkeerd:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@yanickajax: Joh, boekje gelezen? sorry maar dat weet iedereen volgens mij.

@marijn1987: ik heb me enigzins vergist zie ik nu: orange world is 25 MB Internet Acces inderdaad. Wist niet dat dat omhoog gegaan was....is dus geen Wi-Fi inderdaad.Op zich relaxed dat het naar 25 MB is gegaan, is dat allang zo eigenlijk? Ik heb er namelijk nooit wat van gehoord van Orange....beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Windows Mobile Device Center 6.1 for Windows Vista released by Microsoft

Key updates in Windows Mobile Device Center 6.1 include:
  • Windows Mobile 6 feature support
  • Information Rights Management activation - Automatically configure the Windows Mobile 6 device to open IRM-protected documents and files
  • HTML mail – Set up your Windows Mobile 6 device to sync HTML-formatted mail
  • Certificate Enrollment - Acquire certificates through the PC the Windows Mobile 6 device is currently connected to
  • Allow data connections on the Windows Mobile 6 device when connected to the PC
  • File synchronization for smartphones – Synchronize files with your Windows Mobile 6 devices, including both touch screen and non-touch screen devices
  • Automatic device authentication - Connect the Windows Mobile device to the PC without the need to enter the device-lock PIN every time upon connect
  • Product Registration - Register your Windows Mobile device and get connected to information and offers available for your device
http://www.microsoft.com/windowsmobile/devicecenter.mspx

eindelijk Certificate Enrollment _/-\o_ hier zat ik op te wachten :)
Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.