Grote klasse Bas!
Nog een klein verzoekje, zou je in je reply de link ook even weg willen halen? Ik krijg nu om de haverklap headers binnen van IE6. Men is blijkbaar toch nieuwsgierig
[ Voor 37% gewijzigd door robertwebbe op 07-05-2007 14:50 ]
Grote klasse Bas!
[ Voor 37% gewijzigd door robertwebbe op 07-05-2007 14:50 ]
Ik kom ergens niet uit.bastv schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:09:
done
ik was er ook 1 vanff kijken watvoor site het nou is
Start > Instellingen > Verbindingen > GPRSrobertwebbe schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:25:
[...]
Ik kom ergens niet uit.![]()
Met de HTC S710 versie lijkt het wel of ik er niet mee kan wappen (internetten via het internet toegangspunt gaat wel prima). Ik probeer op de Orange World portal te komen maar dat gaat niet. Ik heb net Orange gebeld en die zegt (natuurlijk) dat ze een aangepaste versie hebben. Het kan natuurlijk zijn er in de S710 geen WAP browser ondersteuning zit en in de E650 versie wel. Het lijkt me sterk maar zou kunnen.
Zou je misschien ook nog eens kunnen welke instellingen in jouw E650 staan?
De instellingen die ik gebruik zijn:
Start > Instellingen > Verbindingen > GPRS
Beschrijving: Orange World
Maakt verbinding met: WAP-netwerk
Toegangspunt: wap
Gebruikersnaam: 628500000
Wachtwoord: PASSWORD (er worden alleen sterretjes weergegeven)
Verificatietype: Geen
Primaire DNS: 0.0.0.0
Secundaire DNS: 0.0.0.0
IP-adres: {leeg veld}
Start > Instellingen > Verbindingen > Proxy
Beschrijving: Orange World
Maakt verbinding vanaf: Internet
Maakt verbinding met: WAP-netwerk
Proxy (naam:poort): 010.250.255.188:5080
Type: WAP
Gebruikersnaam: {leeg veld}
Wachtwoord: {leeg veld}
En in de Internet Explorer browser > Menu > Extra > Opties > Verbindingen
Instellingen automatisch detecteren: Aangevinkt
Netwerk selecteren: WAP-netwerk
En dan probeer ik vervolgens de URL: http://wap.orange.nl/colour/
Wederom zeer bedankt voor je hulp!bastv schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:50:
[...]
{knip}
dit zijn mijn settings (ik heb die pagina bezocht via wifi)
www.vdzande.com
vorige pagina staat het meerdere keren, toestel lock met uitknop + rode bel knop(zoiets, heb t toetsel nog niet) of alleen toetsenlock met een programma'tja wat je moet downloaden. Link in een van de vorige pagina'sRosmalen schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:10:
kan iemand me zo vertellen hoe ik mijn toetsen moet blokkeren?! ik heb net in mn boekje zitten zoeken maar krijg het niet uitgevonden... alvast bedankt!
erwinversteeg schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 01:29:
Dit zit er inderdaad niet standaard op.
Er is wel een programmaatje voor genaamd Automatic Keylock
Deze kun je hier downloaden
http://maniac.fschreiner....cat_view/gid,13/Itemid,3/
Werkt perfect op m'n Vox
[ Voor 29% gewijzigd door hellboy123 op 07-05-2007 19:27 ]
rode knop 2 sec inhouden.Rosmalen schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:10:
kan iemand me zo vertellen hoe ik mijn toetsen moet blokkeren?! ik heb net in mn boekje zitten zoeken maar krijg het niet uitgevonden... alvast bedankt!
weet ik niet. heb hem gelijk verranderd toen ik de telefoon kreeg.robertwebbe schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:19:
[...]
Wederom zeer bedankt voor je hulp!![]()
Wat is de URL van de homepage (Orange World portal)?
Ik vermoed een andere dan http://mmm.orange.nl/colour/
robertwebbe vroeg op maandag 07 mei 2007 @17:19:
Wat is de URL van de homepage (Orange World portal)?
Ik vermoed een andere dan http://mmm.orange.nl/colour/
Iemand anders met een Orange E650 die dit voor mij even kan bekijken?bastv schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:36:
[...]
weet ik niet. heb hem gelijk verranderd toen ik de telefoon kreeg.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
[ Voor 33% gewijzigd door auroortje op 07-05-2007 23:27 ]
dit is op te lossen door deze registersleutel van 0 naar 2 te zettenauroortje schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:25:
Ik zit met het volgende probleem:
In het menu geluiden kan je ook voor "herrinneringen" een geluid instellen. Als ik een geluid pak dan speelt hij het niet af terwijl hij dat bij de andere wel doet. Bijv. bij sms kies je een toon en dan laat het toestel hem even horen welke je kiest.
Nu is het dus zo dat als ik een afspraak in mijn agenda heb staan en het is tijd dan gaat hij dus alleen maar trillen.
Hebben jullie dit verschijnsel ook?
Ik heb al vanalles geprobeerd met maken van afspraken in agenda of een taak, hij laat geen geluid horen.
Blijkbaar schijnt het een issue te zijn van de orange uitvoering.
Lees maar op pocketinfo op Donderdag, 26 april 2007 om 00:17.
Daar word er ook al melding van gemaakt.
Werkt perfect; bedankt!bastv schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:32:
[...]
dit is op te lossen door deze registersleutel van 0 naar 2 te zetten
HKEY_CURRENT_USER/ControlPanel/SoundCategories/Reminder/InitVol
[ Voor 15% gewijzigd door GurbY{nl} op 08-05-2007 09:58 ]
Welke versie van skype heb je daarvoor gedownload?Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:40:
.. Dan kan je imo beter skype mobilegebruiken??? Dat heb ik getest en werkt wel ok.
[ Voor 27% gewijzigd door wierni op 08-05-2007 10:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon een smartphone versiewierni schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:41:
[...]
Welke versie van skype heb je daarvoor gedownload?
De htc s710 staat bij skype nog niet in het lijstje.
Super truukbastv schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:32:
[...]
dit is op te lossen door deze registersleutel van 0 naar 2 te zetten
HKEY_CURRENT_USER/ControlPanel/SoundCategories/Reminder/InitVol
je moet wel orange world hebben en de juiste wap instellingen, maar ik neem aan dat je dat hebt dan. Op mij SPV C600 werkt het prima.auroortje schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:26:
Ik probeer net op wsp://wap.orange.nl te komen maar helaas. Kom er niet op.
"kan de pagina niet vinden. Probeer het later opnieuw" is de melding.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Ik snap het niet. Ik heb dezelfde gegevens staan zoals Bastv hier wat meer naar boven neerzet bij verbinding en zo. Maar als ik naar de orange pagina wil dan zegt ie dat ie de pagina niet kan vinden.Pretorian_ schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:20:
[...]
je moet wel orange world hebben en de juiste wap instellingen, maar ik neem aan dat je dat hebt dan. Op mij SPV C600 werkt het prima.
[ Voor 32% gewijzigd door auroortje op 09-05-2007 00:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat werkt goed, ik werk ook met een IMAP mailbox en ik kan gewoon mijn items ophalen en bekijken.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:50:
Hoe zit het met IMAP? Dacht dat Windows Mobile dat standaard ondersteunt maar in de specificaties staat alleen POP3 vermeld.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 14:18 ]
Kopieer via explorer het server-certificaat naar je telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:37:
Ik kan dus ook niet active syncen via push
Ik heb dus een account bij Proximus en reeds meerdere malen gebeld maar ze kunnen mij niet helpen want het is geen "proximus-toestel" en WM6 kennen ze niet![]()
Maar goed ik heb het als volgt geprobeerd:
Wij hebben een Microsoft exchange server met sp 2. Op deze server staat 'toelating' mobile devices aangevinkt. Ik veronderstel dat dit het enige is voor wat betreft de server.
Internetverbinding:
op het apparaat: instellingen > verbindingen>gprs> nieuw> push email genoemd en als toegangspunt push.proximus.be genomen
Dan voor wat betreft active sync:
Activesync>server configureren>serveradres: https://serveradres/exchange
Deze server vereist een beveilgide (SSL)-verbinding aangevinkt
in volgende gebruikersnaam, wachtwoord en domein ingegeven en vervolgens gekozen om emails te syncronischeren
Dat gedaan probeer ik te syncronischeren maar krijg altijd de volgende fout![]()
kan geen verbinding maken met de proxyserver. neem contact op met de netwerkbeheerder
Ik weet echt niet wat ik fout doe?? Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Verwijderd
Ik heb de volgende op mijn toestel zitten:Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:37:
heeft er iemand een screenprotector op zijn toestel zitten? Zoja, dewelke? En stoort dit?
[ Voor 10% gewijzigd door GAEvakYD op 10-05-2007 08:24 ]
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
denk het wel is een standaard mini usb aansluiting net als andere SPV'smiel schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:14:
weet iemand of een orange SPV usb car charger past op deze S710?
ik niet maar vind het ook niet nodig omdat het geen touchscreen is.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:37:
heeft er iemand een screenprotector op zijn toestel zitten? Zoja, dewelke? En stoort dit?
Verwijderd
ik heb alle spullen al (vanwege de SDA die ik nu heb) maar weet dus niet of dat past...bastv schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:44:
[...]
denk het wel is een standaard mini usb aansluiting net als andere SPV's
er is ook een standaard carkit voor de s710 met auto lader.
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=145928&asource=146745
en een losse oplader
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=145869&asource=146745
denk het wel is een standaard mini usb aansluiting net als andere SPV'smiel schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:46:
[...]
ik heb alle spullen al (vanwege de SDA die ik nu heb) maar weet dus niet of dat past...
en weet ook nog niet of ik wacht op de 730 zodat ik wat sneller kan internetten via UMTS of dat ik toch voor de 710 ga....
Verwijderd
Wat werkt er niet als je de documentatie probeert die al een paar keer in dit topic is genoemd?Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:14:
Hey Hey, Het volgende probleem doet zich bij mij voor:
.....
Is er iemand met dit zelfde probleem? of nog beter, weet er iemand een oplossing?
[ Voor 5% gewijzigd door Coach4All op 10-05-2007 15:26 ]
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ga hier eens heen en controleer de instellingenVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:14:
Ik heb 2 weken geleden bij Belcompany de HTC S710 aangeschaft, met een KPN abbo met internet.
Nu heb ik netjes via de HTC europe site, de software geinstalleerd, die mij de juiste GPRS instellingen op de S710 zet voor KPN. Echter wanneer ik internet explorer start en ik wil naar een pagina surfen, dan krijg ik telkens de melding dat ik mijn gebruikersnaam, wachtwoord en domain moet opgeven. Ik heb al contact gehad met Belcompany, KPN en HTC. Deze kunnen me echter niet verder helpen. KPN zegt nog geen windows mobile 6 te ondersteunen, Belcompany is gewoon een ballentent en HTC wimpelt me steeds makkelijk af met reboot tips enz.
Is er iemand met dit zelfde probleem? of nog beter, weet er iemand een oplossing?
It takes one to know one...
Ja, ik ken je probleem. De instellingen zullen wel kloppen maar er staat iets verkeerds ingesteld in het systeem van KPN. Ik heb dit geval (telkens een nieuw inlogscherm waarin gebruikersnaam, wachtwoord en domein wordt gevraagd) nu twee maal eerder gehad en het is echt heeeeel moeilijk om op te lossen. Als je KPN belt dan kom je bij de eerste lijns helpdesk uit en die weten alleen maar die dingen die in scripts te vinden zijn. Als je mazzel hebt sturen die je naar de tweedelijns maar die kennen dit probleem ook niet. Met weer een beetje mazzel gaan ze zoeken en komen ze er achter dat er toch inderdaad iets verkeerd staan in je aansluiting. Als ze dat resetten bellen ze je met de mededeling dat ze het gevonden hebben en dat het is opgelost. Echter zodra je dan weer gaat proberen dan komt hetzelfde scherm weer naar boven en staat het weer terug verkeerd in het KPN systeem. Jij als klant kunt nooit in contact komen met de derdelijns, dat moet via een tweelijns persoon lopen. Pas een derdelijner (en daar zijn er maar een paar van) kan dieper in de systemen duiken om het uit te zoeken. Die kan het echt oplossen en dan pas is het echt opgelost. De derdelijner belt dan de tweelijner op en vertelt hem hoe die het gedaan heeft. Alleen is dit een dusdanig technisch verhaal dat de meeste tweedelijners er niets van snappen, laat staan dat ze het jou of mij kunnen uitleggen. Dit is dus een moeilijk geval, het ligt aan Windows Mobile, ik heb het ook gehad met een P3300 en een P4350 (beide WM5).Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:14:
Ik heb 2 weken geleden bij Belcompany de HTC S710 aangeschaft, met een KPN abbo met internet.
Nu heb ik netjes via de HTC europe site, de software geinstalleerd, die mij de juiste GPRS instellingen op de S710 zet voor KPN. Echter wanneer ik internet explorer start en ik wil naar een pagina surfen, dan krijg ik telkens de melding dat ik mijn gebruikersnaam, wachtwoord en domain moet opgeven. Ik heb al contact gehad met Belcompany, KPN en HTC. Deze kunnen me echter niet verder helpen. KPN zegt nog geen windows mobile 6 te ondersteunen, Belcompany is gewoon een ballentent en HTC wimpelt me steeds makkelijk af met reboot tips enz.
De MMSC van Telfort werkt een beetje anders dan die van de andere netwerken. De Telfort MMSC wil namelijk precies weten op welk type toestel de MMS afgeleverd moet worden (de reden hiervoor is dat eventuele niet compatible content dan door de MMSC geconverteerd wordt). Ik heb het vermoeden dat de HTC S710 nog niet bekend is. Ik heb wat via-via contacten en zal eens informeren.Dubbeldrank schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:22:
Ik krijg MMS niet voor elkaar, tenminste het ontvangen gedeelte. Ik heb de instellingen ingesteld zoals op de site van robertwebbe, het verzenden van een MMS gaat prima. Als ik een MMS naar mezelf stuur dan krijg ik een sms van Telfort dat ik de MMS op de site kan bekijken met het wachtwoord erbij.
De telefoon haalt dus geen MMS op, ik heb de Telfort Helpdesk al gebelt maar ze kunnen nog niet overweg met WM6 dus die brachten me niet waar ik zijn moest. Ook kreeg ik verschillende antwoorden voor het in te voeren toeganspunt voor MMS, 'multimedia' en 'internet'. Iemand die weet waar ik moet zoeken?
[ Voor 16% gewijzigd door Coach4All op 10-05-2007 16:47 ]
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Meestal kun je dit oplossen door een MMS naar je eigen nummer te sturen. Als het dan nog niet lukt dan kun je nog even de klantenservice bellen en vragen of ze de MMS service een keer uit en weer aan willen zetten, dan werkt het meestal wel. Na deze procedure ook weer als eerste even een test MMS naar jezelf sturen, dan "weet" de MMSC dat er een MMS geschikt toestel beschikbaar is en welke.Coach4All schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:47:
Ik heb datzelfde bij T-mobile ( wel kunnen versturen, maar een sms krijgen dat ik op internet kan kijken)
Of is dat de eerste keer normaal?
Ik wacht af, thanks.robertwebbe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:37:
[...]
De MMSC van Telfort werkt een beetje anders dan die van de andere netwerken. De Telfort MMSC wil namelijk precies weten op welk type toestel de MMS afgeleverd moet worden (de reden hiervoor is dat eventuele niet compatible content dan door de MMSC geconverteerd wordt). Ik heb het vermoeden dat de HTC S710 nog niet bekend is. Ik heb wat via-via contacten en zal eens informeren.
Verwijderd
Ontzettend bedankt voor je reply! je bent de eerste die me niet als een knuppelrobertwebbe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:25:
[...]
Ja, ik ken je probleem. De instellingen zullen wel kloppen maar er staat iets verkeerds ingesteld in het systeem van KPN. Ik heb dit geval (telkens een nieuw inlogscherm waarin gebruikersnaam, wachtwoord en domein wordt gevraagd) nu twee maal eerder gehad en het is echt heeeeel moeilijk om op te lossen..........
Ik ben bang dat je het zelf niet voor elkaar gaat krijgen. Ik stel voor om terug te gaan naar de ballentent en ze daar te vragen of ze dit intern willen doorgeven aan de technisch productmanager, hij kan en wil het uitzoeken, al vergt het wel even geduld.
Ter geruststelling, er zijn al talloze andere S710 gebruikers die KPN en Hi hebben.
Ik denk niet dat dit probleem zichzelf gaat oplossen, het is te incidenteel. Zoals ik al eerder zei, ik stel voor om terug te gaan naar de ballentent en ze daar te vragen of ze dit intern willen doorgeven aan de technisch productmanager, hij kan en wil het uitzoeken, al vergt het wel even geduld.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:25:
[...]
Ontzettend bedankt voor je reply! je bent de eerste die me niet als een knuppelbehandelt.. en me afwimpelt met de achterliggende gedachte dat ik te dom ben om te resette
![]()
Als ik je reply goed begrijp, zal KPN in de nabije toekomst wel met dit probleem aan de slag gaan? Ik bedoel, steeds meer mensen zullen met dit probleem aankloppen. Ik las dat dit bij eerdere modellen ook al het geval is geweest. Heb je enig idee hoe lang het duurt voordat KPN dit probleem aanpakt? En is er mogelijk iets dat ik kan doen om dit proces te versnellen? Nogmaals bedankt voor je antwoord!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 18:11 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 19:35 ]
Serve The Humanity , Be Server
Verwijderd
Betreffende het backlight probleem, ik begin zo te vermoeden dat het te maken zou kunnen hebben met TomTom. Nadat ik die geinstalleerd heb kreeg ik het ook, evenals Teejay. Of zijn er toch mede tweakers bij die nog nooit TomTom hebben gedraaid en het toch ook hebben?Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:32:
ik heb inmiddels de e650 een dagje of 4...'t is een mooi toestel ! Tomtom 5.2 (spv) geinstalleerd, werkt prima. Route66 geprobeerd, maar kan m'n bluetooth gps module niet vinden... nog een interessante mededeling: Vandaag wil m'n backlight ineens niet meer uit ! Registry aangepast, en nou werkt ie weer...maar toch raar, aangezien ik vandaag niks met het toestel uitgevoerd heb. Alleen een paar smsjes gestuurd...
btw, als iemand een alles-in-1 tooltje vindt om die GRUWELIJK lelijke Orange icoontjes te verwisselen...graag!
Ik heb 2 weken lang geen problemen gehad. Totdat ik Tomtom geinstalleerd heb, de dag erna had ik ook last van het backlight probleem.robertwebbe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:31:
[...]
Betreffende het backlight probleem, ik begin zo te vermoeden dat het te maken zou kunnen hebben met TomTom. Nadat ik die geinstalleerd heb kreeg ik het ook, evenals Teejay. Of zijn er toch mede tweakers bij die nog nooit TomTom hebben gedraaid en het toch ook hebben?
Verwijderd
Is het qua bediening een fijne overstap? Ik gebruik nu al het touchscreen van m'n Qtek 9100 vrij weinig (met name dankzij smartskey) dus ik vermoed dat ik het een fijn toestel zou vinden. Persoonlijk mis ik wel 3G (ondanks dat ik UMTS in gebruik voorlopig nog veel te duur vind) en een ingebouwde GPS-ontvanger zou ook niet misstaan in een eventuele opvolger.Neoz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:37:
Vanaf vandaag dit toestel in gebruik, weinig grote verschillen met mijn MDA Vario, maar wel makkelijk mee te slepen !
Verwijderd
Exchange is verreweg het meest professioneel en stabiel maar kost ook het meest. WL Hotmail is gratis maar ligt er bij mij nog wel eens uit. Programma's als RoadSync zijn exchange clients, die heb je toch helemaal niet nodig aangezien het al standaard in WM6 zit.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:43:
Robertwebbe: Wat raadt jij aan als beste Push client voor de S710? En dan wel Hosted Exchange. Live Hotmail, mail2web, roadsync, andere?
Verwijderd
Windows Mobile heeft native ondersteuning voor direct push. Bedoel je geen push server? In dat geval is het commerciële Kerio Mail een goed alternatief voor Exchange: een stuk goedkoper, directe verbinding middels direct push zonder omwegen (Kerio Mail gedraagt zich als ware het een volwaardige Exchangeserver) en veel makkelijker om te installeren en in te stellen. Uiteraard is een eigen server dan wel vereist. Met 3rd party direct push providers heb ik geen enkele ervaring. Mijn server met Kerio Mail is al zeker een half jaar lang 100% betrouwbaar geleken. De paar keer dat het niet werkte lag het of aan het netwerk of aan de pda (na bijv een hard reset).Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:43:
Robertwebbe: Wat raadt jij aan als beste Push client voor de S710? En dan wel Hosted Exchange. Live Hotmail, mail2web, roadsync, andere?
Waar haal ik TomTom 5.2 spv liefst Benelux?Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:32:
Tomtom 5.2 (spv) geinstalleerd, werkt prima. Route66 geprobeerd, maar kan m'n bluetooth gps module niet vinden... nog een interessante mededeling: Vandaag wil m'n backlight ineens niet meer uit ! Registry aangepast, en nou werkt ie weer...maar toch raar, aangezien ik vandaag niks met het toestel uitgevoerd heb. Alleen een paar smsjes gestuurd...
Verwijderd
Het schijnt dat de SPV versie van TomTom bij Orange te verkrijgen is, maar ik weet niet of dat online is of in de winkel. TomTom 6 is wel werkend te krijgen, echter je dient eerst je toestel te unlocken met de Francetelecom link die hier ergens gepost is. Daarna moet je FakeCursor installeren, ander kom je niet verder dan de licence agreement van tomtom (je kunt ander niet op "agree" klikken). Daarna werkt 't alsnog niet echt prettig, omdat je geen fatsoenlijke textinvoer kunt gebruiken (alleen met de fakecursor scrollen). Je kunt beter voorlopig bij TT 5.2 blijven, of anders Route66 (heeft gratis file-info via gprs !). Zoals gewoonlijk zal 't enige tijd duren voordat die gasten van tomtom een versie maken voor WM 6....wierni schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:26:
[...]
Waar haal ik TomTom 5.2 spv liefst Benelux?
Is dit nog ergens gewoon te koop? Waar?
Mijn tomtom6 installeerd, start op, maar is niet zichtbaar.
Het mobile homescreen valt er dood overheen.
Ik heb ook de TomTom gps mkII nog niet echt geconnect gekregen in programma's zoals google maps of Smart2go, wm 6 mist het gps programma zoals dit wel in wm5 zit.
Verwijderd
mmm, Mijn toestel is wel geunlocked via de Orange Dev. website, maar die fake cursor heb ik niet nodig gehad om tomtom6 te gebruiken, gewoon op het middelste knopje in je d-pad blijven drukken tot dat er een kaart verschijnt, en hij werkt...Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:30:
[...]
Het schijnt dat de SPV versie van TomTom bij Orange te verkrijgen is, maar ik weet niet of dat online is of in de winkel. TomTom 6 is wel werkend te krijgen, echter je dient eerst je toestel te unlocken met de Francetelecom link die hier ergens gepost is. Daarna moet je FakeCursor installeren, ander kom je niet verder dan de licence agreement van tomtom (je kunt ander niet op "agree" klikken). Daarna werkt 't alsnog niet echt prettig, omdat je geen fatsoenlijke textinvoer kunt gebruiken (alleen met de fakecursor scrollen). Je kunt beter voorlopig bij TT 5.2 blijven, of anders Route66 (heeft gratis file-info via gprs !). Zoals gewoonlijk zal 't enige tijd duren voordat die gasten van tomtom een versie maken voor WM 6....
en dit is de gewone WM6 uitlerlijk. HTC gooit altijd een lelijk groen thema erover heen.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:06:
Die foto is een prototype.
Verwijderd
Start > Instellingen > Beginscherm > Indeling beginscherm > Windows-standaard > Gereed > HomeDubbeldrank schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:39:
Weet iemand hoe je deze blauwe layout voor elkaar kan krijgen ipv van die standaard groene?
[ Voor 89% gewijzigd door robertwebbe op 13-05-2007 19:24 ]
[ Voor 85% gewijzigd door robertwebbe op 14-05-2007 10:42 ]
someone...wd200 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:31:
Voor de oplettende kijkers.
dezelfde vraag in 4 topics:p
ja ik weet niet welk toestel ik wil..
Gaat dit toestel goed om met meerdere BT apparaten TEGELIJK te denken aan een carkit en BT gps ontvanger
[ Voor 21% gewijzigd door wd200 op 14-05-2007 15:55 ]
Ja geen enkel probleem. Ik navigeer regelmatig met mijn bluetooth GPS muis. Daarnaast ben ik dan vaak aan het bellen via mijn Bluetooth headset.
Verwijderd
Thanks, ik ga er mee aan de slagrobertwebbe schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:40:
@ Dubbeldrank:
Telfort heeft een wijziging gemaakt in de MMSC en bij mij werkt het nu perfect! Als ik een MMS naar mezelf stuur dan wordt hij op het toestel afgeleverd.
Ik adviseer je nog wel één extra instelling te wijzigen en dat is de roaming notificatie. Deze instelling staat standaard zo ingesteld dat je bij roaming eerst de vraag krijgt of de nieuwe MMS wilt downloaden in plaats van dat het toestel dat direct automatisch doet. De reden dat je hiervoor kunt kiezen is dat je dan een kostenafweging kunt maken gezien MMS ontvangen in het buitenland duurder kan zijn. Gezien Telfort klanten nu op het KPN netwerk roamen krijg je die melding ook.
Je kunt deze instelling als volgt wijzigen:
Start > Berichten > MMS selecteren (niet drukken) > Menu > Instellingen
Hier op de 2e regel "Geen extra info/melding tijdens roaming" aanvinken
Als het dan nog niet werkt dan adviseer ik je de Telfort klantenservice te bellen en te vragen of ze de MMS service even voor je willen resetten (dienst uitzetten en dan weer aanzetten). Als ze dat gedaan hebben zou ik je toestel nog een keer uit- en aanzetten en nogmaals proberen.
Succes!
[ Voor 3% gewijzigd door Dubbeldrank op 15-05-2007 14:29 ]
Ik wist helemaal niet dat er een hoesje bij moest zitten. Is dat dat hoesje die hier staat afgebeeld?Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:47:
Voor diegene waarbij het hoesje van de s710 ontbrak:
HTC is zich bewust van het probleem, omdat er een probleem was in het depot waar ze alles in de dozen moesten steken.
Als je een email naar de support van htc stuurt met je adres en EMEI nummer sturen ze je gratis het
opberghoesje.
http://www.modaco.com/Dec...710-e650-etc-t254627.html
http://www.modaco.com/SPV-E650-cases-t254190.html
[ Voor 4% gewijzigd door GAEvakYD op 15-05-2007 11:24 ]
Verwijderd
Naar je " comm manager " gaan. Daar staan alle verbinding die je kan maken en dus ook weer sluiten.Dubbeldrank schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:31:
Ik zie na het gebruik van WAP dat de GPRS verbinding open blijft staan, je ziet het logo met de G i.p.v. het antenne logo. Waar kan je de GPRS verbinding weer sluiten?
Wat voor software zoek je dan??Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:47:
Heeft iemand al goede software?
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/phonesuite/?en
dit zal niet werken zeker? aangezien het WM6 Pro moet zijn?
dan nog een klein vraagje.
Als ik verschillende dingen in mijn agenda steek, geeft hij op het today screen maar 1 weer.
Bij mijn tytn kreeg ik de afspraken van de hele week of verder te zien.
Kan dit aangepast worden?
MVG
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:27:
Ik heb de E650 Orange nu 1week, bevalt goed, gps tomtom werkt super, eindelijk bij 5.2.
Zijn er hier ook mensen die last hebben van LIVE gebeuren? Als het in je hoofdmenu staat, op je mainscreen, dan gaat alles keisloom. Typisch windows, het is er toch voor gemaakt?? hoe kan het nou zo sloom gaan.
Maar er zijn ook verschillende problemen waar ik me aan stoor bij de E650, ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen.
1. Op verschillende verbindingen getest, en netwerken (school,thuis,ouders) maar vaak (lees 9 van de 10 keer)bij msn kan ik mijn naam niet veranderen.
2. Uploaden naar mijn space werkt ook nooit, fotos versturen. waar kan ik dit account aanpassen?
3. contactpersonen houd de filter niet vast, vind het behoorlijk irritant dat ik al mijn msn mensen tussen mijn telefoonlijst heb staan. Filter instellen op Prive werkt wel, maar eerstvolgende keer dat ik erin kom, staat de filter weer uit.
4. Bij word mobile kan ik geen nieuw document aanmaken, op PPC kan dit dus wel. Nu kan ik alleen bewerken.Bij http://www.modaco.com is er een tooltje dat je nieuwe documenten kan aanmaken
5. Wat is probleem met het geheugen? op mn C550 had ik zelf meer vrij, met paar dingen open, my pictures (6fotos erin), sms-berichten, windows live heb ik maar 3mb meer vrij, Heel irritant wil je camera opstarten; geen geheugen vrij.... argggwindows.., ctrl-alt del(taakbeheer) best slecht dat je zelf zoveel verstand van moet hebben anders werkt het nieteens.als je naar taakbeheer gaat ken je daar alle lopende proggie's sluiten. Vind het raar dat er zoveel word gebruikt. Keek net en bij mij stonden er 6 dingen open en nog 17mb vrij. Anders ff SKtools light halen op bovenstaand adres. Die ruimt je foon lekker op.
6. Ik zou ook die beschermhoesje moeten ontvangen, iemand enig idee waar ik dit kan doen, of gewoon orange binnen lopen?. Via qtek moet je registeren en je mobiel opgeven, S710 staat er niet bij..Als ik goed ben geinformeerd kunnen Orange gebruikers het hoesje op de buik schrijven. Alleen orginele HTC foon's krijgen nog een hoesje
Verwijderd
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Verwijderd
Ff nog een vraagje: Hoe bevalt de S710 je nu? Beter dan de TyTN? Kun je misschien de voordelen en nadelen van de twee toestellen nog een naast elkaar zetten? Is de snelheid van de S710 erg langzamer dan de TyTN?[BoSS] schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:44:
[...]
Heb een prima prijs voor mijn TyTN gekregen, stukken minder dan de winkelprijs maar was blij dat ik er vanaf was...
Mijn S710 (Vox klinkt net alsof het één of andere oude DECT-telefoon is!) is nog niet vastgelopen. Één keer leek het er wel op, maar na 1 minuut wachten ging hij weer vrolijk verder. Een tijdelijke lockup dus
De camera van de S710 en van de TyTN zijn volgens mij vergelijkbaar, al heb ik die van de TyTN amper gebruikt. Voor het maken van 'snapshots' (enkel voor MMS, foto's overdag gemaakt) zijn beide toestellen prima geschikt. Voor het betere werk...tsja...
De S710 bevalt me nog steeds prima! Hier even snel wat voordelen/nadelen op een rijtje:Ill-Skillz schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:21:
Ff nog een vraagje: Hoe bevalt de S710 je nu? Beter dan de TyTN? Kun je misschien de voordelen en nadelen van de twee toestellen nog een naast elkaar zetten? Is de snelheid van de S710 erg langzamer dan de TyTN?
Andere mensen die ervaring met de twee toestellen hebben: post aub jullie ervaringen! Thanks.
[ Voor 5% gewijzigd door [BoSS] op 18-05-2007 05:05 ]
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Hmmm, ik ben ook in die veronderstelling, en ik wil morgen dit toestel gaan "halen".Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:03:
Hallo,
Sinds een week ben ik in het bezit van een HTC S710.
Ik was in de veronderstelling dat pocket Outlook erop zou zitten.
Er zit wel een calender op maar geen Outlook layout.
Weet iemand of pocket Outlook op deze telefoon te installeren is??
Ik zou zo graag de layout van Outlouk erop hebben...
Waar kan ik dit programma verkrijgen?
Ik kan overigens niet syncen met Actiev Sync 4.5 Ik gebruik XP SP1.
Ben op zich wel tevreden over het toestel; kocht hem alleen vooral om syncen met Outlook...
Alvast bedankt voor een reactie!
Groeten, Maurice
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq