HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste
Acties:
  • 76.023 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Wat ik eigenlijk bedoelde, gaat tmobile / t-mobile hem nog een keer uitbrengen onder een eigen naam zoals tmobile SDA3 of iets dergelijks zoals ze ook met de TyTN hebben gedaan (MDA Vario 2). Vrees van niet maar iemand die hier meer info. over heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op zondag 29 april 2007 @ 10:04:
[...]

dat zal vooral handig zijn als je meerdere toestellen gebruikt denk ik :) Ik heb ook altijd alles op mn sim staan, en niet in het geheugen van de telefoon
Idd, maar ook gewoon omdat al die extra informatie die je er bij kan zetten niet handig vind. Ik doe niet langer dan een jaar met me GSM. Dus dan kan ik elk jaar alles over zetten kwa informatie. Nee bedankt. Ik gebruik liever de sim kaart. Dus hoop dat het dan werkt idd voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wanneer er een AZERTY versie beschikbaar zal zijn?
Of kan je de taal veranderen? Er bestaat namelijk een Franse S710 met AZERTY ( http://www.expansys.be/p.aspx?i=146337 ) (er staat wel WM5, maar dat zal wel een fout zijn)
Kan je dus deze naar het Nederlands omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDeckard
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-08 13:02
De N95 is duur, heeft geen push mail en ook geen word-around (toch niet dat ik weet) en is nog niet echt stabiel te noemen en de GPS is ook niet zoals ik het zou willen...
push email via emoze werkt bij mij perfect op de n95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickDeckard schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:35:
[...]

push email via emoze werkt bij mij perfect op de n95.
Bij emoze moet je PC altijd opstaan. Wat dus geen optie is...

Of kan het ook anders?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nou lees ik in de gebruiksaanwijzing dat ook UMTS mogelijk zou zijn. Echter: kijk ik op de Orange website, dan staat dit toestel niet aangemerkt als zijnde 3G oftewel UMTS op te gebruiken.
Weet iemand hoe dit zit? Want je schijnt inmiddels je sim bij Orange om te kunnen ruilen naar UMTS sim kaart, waardoor je internet verbinding uiteraard (bij dekking...) een stuk sneller wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
gyedema schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 08:44:
Nou lees ik in de gebruiksaanwijzing dat ook UMTS mogelijk zou zijn. Echter: kijk ik op de Orange website, dan staat dit toestel niet aangemerkt als zijnde 3G oftewel UMTS op te gebruiken.
Weet iemand hoe dit zit? Want je schijnt inmiddels je sim bij Orange om te kunnen ruilen naar UMTS sim kaart, waardoor je internet verbinding uiteraard (bij dekking...) een stuk sneller wordt?
De Vox heeft geen UMTS, alleen EDGE: http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=764

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 20:34
dit is ook nog wel leuke software voor de vox :) helaas geen freeware
http://s-k-tools.com/index.html?sktools/m_standard.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:09
Ik heb sinds vorige week ook een HTC S710 en dit is eigenlijk mijn eerste smartphone en heb dus een boel vragen. Ik heb geen idee wat eigenlijk allemaal mogelijk is, zeker vwb WM6. Toch wil ik proberen om het maximale eruit te halen.

- Zijn er ergens sites te vinden waar je het e.e.a. kunt leren of uitzoeken wat zoal de mogelijkheden
zijn.
- Wat ik mij ook afvraag of het zich loont om software voor een smartphone te kopen? Het lijken mij
allemaal van die simpele progjes. Ik heb ook geen idee welke progjes echt intressant zijn?

Thanks alvast,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
sommige proggies zijn handig maar pas intressant als je een functie mist die dat pakket kan bieden.

en uitzoeken van mogelijkheden kan je ook dmv youtube
zulke filmpjes
http://www.youtube.com/watch?v=fJH7kdWjoQs
http://www.youtube.com/results?search_query=windows+mobile+6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:04

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 10:48:
[...]
Bij emoze moet je PC altijd opstaan. Wat dus geen optie is...
Of kan het ook anders?
Ja, via RoadSync. Zie N95 topic voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

bastv schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:26:
ik kam dit topic nog tegen over VOIP op windows mobile 6.
http://forum.xda-develope...hread.php?t=299950&page=1
iemand dit al getest?
Nog niet op de S710 maar wel op een Universal (i-mate JasJar). Eigenlijk is VoIP nog een drama op WM6, er zitten nog te veel bugs in. Wat er op het internet circuleert zijn ook meestal oude dll's uit betaversies. Als het je hobby of je werk is (zoals bij mij), dan kun je er al vast mee aan de slag. Mijn ervaring is op dit moment redelijk teleurstellend. Ik denk dat we gewoon nog even geduld moeten hebben.

Daarnaast zal het denk ik alleen maar goed werken over WiFi bij de S710. Ik heb nu ook SIP (VoIP-Buster) draaien op mijn Nokia N95 en daar heb ik geleerd dat WiFi perfect gaat, aleen is je accu dan binnen een kleine dag leeg, en over HSDPA gaat het goed. UMTS, EDGE of GPRS zijn gewoon niet bruikbaar vanwege de grote latency in het netwerk. Als je dan gaat bellen is de vertraging zo groot dat je bijna "over" moet gaan roepen om niet door elkaar te spreken.

Alleen bij HSDPA gaat het dus prima, eigenlijk zelfs nog beter dan een mobiel gesprek. Blijkbaar gebruikt de SIP verbinding meer bandbreedte en is de codec G.711a beter van kwaliteit dan de GSM codec die standaard wordt gebruikt. Hierdoor lijkt het dan alsof je via een landlijn belt. In mijn geval (VoIP-Buster) bel ik naar vaste nummers tegen een beter tarief dan mijn provider :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een toestel als de vox alleen dan met touchscreen er nog bij? dat zou toch de ultieme toestel zijn voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:47:
Bestaat er een toestel als de vox alleen dan met touchscreen er nog bij? dat zou toch de ultieme toestel zijn voor me.
die komt eraan. dat is de HTC kaiser.

en wou nog ff kwijt dat de push technologie van nokia houtje touwtje knutsel kutoplossing is.
windows mobile + exchange = meest stabiele en beste manier.

hier nog wat foto voorbeelden van de vox (gister genomen).
Afbeeldingslocatie: http://aycu22.webshots.com/image/13541/2005928520226138942_th.jpg Afbeeldingslocatie: http://aycu23.webshots.com/image/14182/2001531210515449785_th.jpg Afbeeldingslocatie: http://aycu13.webshots.com/image/16372/2001568922928963356_th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bastv schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:03:
[...]

die komt eraan. dat is de HTC kaiser.

en wou nog ff kwijt dat de push technologie van nokia houtje touwtje knutsel kutoplossing is.
windows mobile + exchange = meest stabiele en beste manier.

hier nog wat foto voorbeelden van de vox (gister genomen).
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Bedankt, zal daarlijk ff info opzoeken over dat toestel.

mooie foto's trouwens maar moest je daarvoor je hand super stil houden? daar dit toestel geen auto focus heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOIP is alleen handig als je zelf al ergens een voip abbo hebt, of als je voip op je werk hebt. Kan je lekker op je mobiel gebelt worden de hele dag.

Om nou veel moeite te doen om voip werken te krijgen lijkt me niks. Dan kan je imo beter skype mobilegebruiken??? Dat heb ik getest en werkt wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:09:
[...]

Bedankt, zal daarlijk ff info opzoeken over dat toestel.

mooie foto's trouwens maar moest je daarvoor je hand super stil houden? daar dit toestel geen auto focus heeft
de telefoon heeft auto focus. zelfs iemand met parkinson kan nog haarscherpe fotos maken met deze telefoon. is mij echt nog niet gelukt om een wazige foto te maken. ook heen en weer zwaaien met de telefoon en nog steeds haarscherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

En in een donkere/slecht verlichte omgeving? :)

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

bastv schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:07:
[...]

de telefoon heeft auto focus. zelfs iemand met parkinson kan nog haarscherpe fotos maken met deze telefoon. is mij echt nog niet gelukt om een wazige foto te maken. ook heen en weer zwaaien met de telefoon en nog steeds haarscherp.
Dat heeft eerder met de sluitertijd te maken dan met de autofocus.

[ Voor 72% gewijzigd door Phuncz op 01-05-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Halfkakkende schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:21:
En in een donkere/slecht verlichte omgeving? :)
dan is hij wel minder ja. maar dat is elke telefoon
Phuncz schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:26:
[...]

Dat heeft eerder met de sluitertijd te maken dan met de autofocus.
waren 2 antwoorden. hij vroeg als er een autofocus opzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:50
dammm ik begin me nu toch wel erg te irriteren aan het sync mechanisme dat Microsoft bied.

Zoals in mijn vorige posts bleek ben ik de afgelopen dagen bezig geweest om Windows Mobile
Device Center aan de gang te krijgen onder Vista. Uiteindelijk is me dat gelukt.

Vandaag op mijn werk, Active Sync 4.5 geïnstalleerd. Wat een drama heeft me dit weer opgeleverd. De eerste keer syncen leverde me allemaal dubbele contacten en agenda items op. Zowel in mijn outlook op de pc als in mijn telefoon.

Vervolgens probeerde ik de dubbele weg te halen en te syncen, helaas ging dat niet omdat ik weer een melding kreeg over een fout op het bureaublad. Hierna heb ik koppeling naar mijn telefoon weggehaald in ActiveSync en mijn telefoon opnieuw aangesloten. Hij ging toen wel weer syncen maar sindsdien heb ik alle items driemaal.

Ik weet nu niet hoe ik dit het beste op kan lossen. Syncen werkt dus niet en met de hand 600 contacten weghalen is nooit grappig.Ik denk dat ik vanavond thuis maar sync met mijn Vista laptop. Vervolgens in Outlook alles corrigeer en probeer opnieuw te syncen. In de hoop dat alles dan weer netjes 1 keer voorkomt.

Dit alles werkte met de Nokia Suite van Nokia een mooi stukje beter. Ik had gedacht dat Microsoft dit wel beter voor elkaar zou hebben.

Iemand nog ideeën? Ik zou het zeer spijtig vinden als ik juist op mijn werk niet kan syncen.

[ Voor 10% gewijzigd door GAEvakYD op 01-05-2007 15:56 ]

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt uitstekend. Je moet alleen weten hoe het werkt. Lees eerst de helpfiles is.Thuis kan je een export in outlook doen van al je contacts naar een .pst file. Hierna kan je lekker gaan syncen met alles en nog wat. Als er dan iets mis gaat dan gooi je de .pst met alleen je contacts weer in outlook. Zorg dat de instelling in activesync je computer leidend is. Hierna syncen en dat heb je alles weer terug zoals het hoort.

Je kan wel met twee pc's syncen maar dan lijkt het me dat op beide pc's de outlook versie hetzelfde moet zijn. Het lijkt me niet dat de contacts op je werk gelijk zijn als thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:26:
Het werkt uitstekend. Je moet alleen weten hoe het werkt. Lees eerst de helpfiles is.Thuis kan je een export in outlook doen van al je contacts naar een .pst file. Hierna kan je lekker gaan syncen met alles en nog wat. Als er dan iets mis gaat dan gooi je de .pst met alleen je contacts weer in outlook. Zorg dat de instelling in activesync je computer leidend is. Hierna syncen en dat heb je alles weer terug zoals het hoort.

Je kan wel met twee pc's syncen maar dan lijkt het me dat op beide pc's de outlook versie hetzelfde moet zijn. Het lijkt me niet dat de contacts op je werk gelijk zijn als thuis?
Dit heb ik ook wel geprobeerd en op deze manier kan ik mijn contacten ook wel terugzetten. Maar dit is natuurlijk niet wat ik wil. Op dit moment heb ik nog geen sucsesvolle poging gehad, en blijf ik aan het terugzetten.

Het zou toch niet uitmaken dat ik iets oudere software gebruik? Namelijk op het werk ActiveSync 4.5 icm Windows 2000 icm Outlook 2000. Thuis heb ik Vista met WMDC en Outlook 2007.

Mijn contacten zijn thuis en op het werk hetzelfde. Ik sync namelijk met mijn persoonlijke contacten in Outlook.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de site van Microsoft:
Notes:
Microsoft Office Outlook 2000 is not supported by ActiveSync 4.5.

(http://www.microsoft.com/...ivesync/activesync45.mspx)

Cya,
6772Chevy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:33:
Van de site van Microsoft:
Notes:
Microsoft Office Outlook 2000 is not supported by ActiveSync 4.5.

(http://www.microsoft.com/...ivesync/activesync45.mspx)

Cya,
6772Chevy
Shit zeg, dat had ik geen eens gezien. Fijn dat de installatie daar dan ook gewoon op doorgaat en niet goed werkt. Dan had ik nog liever een melding gehad dat het niet gesupport was.

Ik heb nu gelijk een upgrade gedaan naar Office 2003. Helaas gaat het syncen dan nog steeds niet goed. Ik krijg geen foutmelding, het enige dat ik zie is dat het ActiveSync teken een rood uitroepteken geeft.Bij het syncen geeft hij aan dat hij gaat zoeken naar wijzigingen maar hij vind niet, hij is ook na 5 seconden zoeken al klaar. Ik heb toch echt een aantal contacten en agendaitems veranderd. Ik zie nergens een duidelijke foutmelding, ook niet in de eventlog enzo. Het enige dat ik kan vinden is de slecht vertaalde foutmelding "ActiveSync heeft een probleem gevonden op de bureaublad. Support Code:85010014"

Ps ik kan nergens de optie waar ik kan aangeven dat mijn PC leidend moet zijn. De enige instelling die ik zie is dat ik kan instellen van hoelang geleden er agenda items gesynchroniseerd moet worden (Tools->Option->Agenda->Settings).

[ Voor 52% gewijzigd door GAEvakYD op 02-05-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Beste tweakers, ik heb dus dit gewedige apparaat en ik was opzoek naar een andere goede audio (voor mp3 en films) oplossing voor deze telefoon, gezien met mijn misvormde oren de gewone headset niet blijft hangen. (Dus heb ik altijd van die in-ear dingen of een gewone echte koptelefoon).

Nu heb ik gister bij de mediamarkt een "Qtrek iDea M-Audio Adaptor" gehaald. (volgens de doos is deze officieel voor motorola phones bedoeld maar volgens de verkoper zou deze ook moeten werken). Dit ding is gewoon een klein omzetstukje van de miniusb uitgang naar 3.5mm jackplug ingang. Zodat ik gewoon lekker mijn eigen koptelefoon/oordopjes kan gebruiken.

Het punt is alleen dat hij simpelweg niet werkt. Het geluid blijft maar over het speakertje komen.

Nu is mijn vraag aan jullie of ik in de opties speciaal iets maat aan zetten ergens om dit werkend te krijgen.. :S

Wat is een alternatief als dit helemaal niet gaat werken? Het hoeft dus niet om te kunnen bellen, puur om muziek en films te luisteren.

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Fiddle schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:45:
Beste tweakers, ik heb dus dit gewedige apparaat en ik was opzoek naar een andere goede audio (voor mp3 en films) oplossing voor deze telefoon, gezien met mijn misvormde oren de gewone headset niet blijft hangen. (Dus heb ik altijd van die in-ear dingen of een gewone echte koptelefoon).

Nu heb ik gister bij de mediamarkt een "Qtrek iDea M-Audio Adaptor" gehaald. (volgens de doos is deze officieel voor motorola phones bedoeld maar volgens de verkoper zou deze ook moeten werken). Dit ding is gewoon een klein omzetstukje van de miniusb uitgang naar 3.5mm jackplug ingang. Zodat ik gewoon lekker mijn eigen koptelefoon/oordopjes kan gebruiken.

Het punt is alleen dat hij simpelweg niet werkt. Het geluid blijft maar over het speakertje komen.

Nu is mijn vraag aan jullie of ik in de opties speciaal iets maat aan zetten ergens om dit werkend te krijgen.. :S

Wat is een alternatief als dit helemaal niet gaat werken? Het hoeft dus niet om te kunnen bellen, puur om muziek en films te luisteren.
eerder gepost
bastv schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:26:
is een standaard miniusb aansluiting volgens mij.

en ja er is een verloopstekker op de markt
[afbeelding]

te koop @ http://www.expansys.nl/p.aspx?i=145934

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Op Ebay is het USB > 3,5 mm audio adaptertje al voor circa € 5,- incl verzenden te koop. Deze heeft bovendien een haakse stekker, wat imho veel praktischer is :)

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog een sennheiser mm50 en dan ben ik helemaal blij. Die kan ik alleen nergens vinden.....Iemand!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik ben nu 3 dagen bezig en krijg het nog niet voor elkaar..
Tomtom op mijn s710.
Ik heb het wel voor elkaar dat ik TOMTOM 6 op mijn mobiel het staan. Probleem is dat ik een muis nodig heb om de goede kaart te activeren en de gps module aan te geven.
Ik heb gebruik gemaakt van het programma FakeCursorPPC. NAdeel is dat als ik die opstart ik niks meer kan dan alleen de cursor heen en weer bewegen. ik kan niks meer opstarten etc. Ik moet dus de telefoon uitzetten en weer aanzetten. Als ik bij de settings kom kan ik weinig veranderen omdat het scherm te klein is om alles aantegeven..
Iemand een idee ?
heb ik misschien de verkeerde versie van TOMTOM 6?
hij draait wel kan er alleen niks mee door de muis ???
IS er iemand die al wel een navigatie programma heeft draaien hierop ?

Bedankt alvast...
(btw tis me eerste SMartphone en weet nu al dat ik niks anders meer neem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:45:

Waarom zet je zelf geen plug naar wens op de bijgeleverde headset ?
minder mooi ok maar wel functioneel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09 09:05
Moet je geen GPS muis hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat ding op voorraad komt heb ik ook dit speeltje :9~
maar doet niet terzake.

Kan iemand mij vertellen of er ook remote desktop (nog) opzit
(google doet wonderen 8)7 )

Werkt remote desktop goed via deze telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is niet alleen dat ook het selecteren van de kaarten enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:00:
[...]

het is niet alleen dat ook het selecteren van de kaarten enzo
In dit topic verteld iemand dat Tomtom 6 absoluut niet werkt en dat je tomtom 5 moet gebruiken, en dan wel de SPV versie. Ik kwam op een niet nader te noemen site ook een download tegen van 'Tomtom Mobile 2006 Windows Mobile Smartphone'. Heeft iemand een idee wat dat precies inhoud? Ik kan er verder namelijk niets over vinden.

Ikzelf ben nog niet in de gelegenheid geweest om het te testen. Ik zit nog steeds met dat fijne ActiveSync probleem :| :| (zie aantal reactie hierboven) .

[ Voor 18% gewijzigd door GAEvakYD op 03-05-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
die tomtom versie werkt ook niet.. kom niet verder op het moment dat je licentie moet accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die dit toestel nu hebben en hiervoor een HTC P3300 of t-mobile MDA compact 3 hadden? Ik heb nu een compact 3 en daarvoor vario, maar zit er sterk over te denken om de c3 te verkopen en deze te kopen. Ik erger me namelijk aan de volgende dingen bij mn huidige telefoon:
-Instabiliteit, komt denk ik omdat het een pocketpc phone is (hoop dat smartphones stabieler zijn?) ik moet gemiddeld 1x per dag het toestel resetten
- veel moeite met smsen, met de stylus op het kleine toetsenbord lettertjes intypen, mis nu toch wel het TB van de vario, maar dat toestel was te log en zwaar.
- Als telefoon niet handig, mede door het missen van een numeriek toetsenbord en de bereikbaarheidsproblemen die affentoe optreden.

Zijn er mensen die deze nu hebben en hiervoor een p3300 of vario/qtek 9100 hadden? wat zijn de grootste voor en nadelen waar jullie tegen aan lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En is dat Smart2go misschien iets (i.p.v. Tomtom)?
Heeft iemand dat al geprobeerd?

Cya,
6772Chevy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:51:
[...]

Waarom zet je zelf geen plug naar wens op de bijgeleverde headset ?
minder mooi ok maar wel functioneel
Hha goed idee, maar ik weet niet of ik wel zo technisch ben :D

Dan nog een andere vraag. Welke player moet ik hebben om naar divx geripte bestanden te spelen op me htc s710? Heb net een heel seizoen van friends geript naar kleinere resolutie (320*240) met "pocket divx encoder". Dit speelt hij echter niet goed af met "TCPMP" (smartphone versie) hij wil met dat progjj niet fullscreen. :S Iemand bekend met dit probleem? Is er een andere/betere player hiervoor?

[ Voor 3% gewijzigd door Fiddle op 03-05-2007 14:35 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:54:
En is dat Smart2go misschien iets (i.p.v. Tomtom)?
Heeft iemand dat al geprobeerd?

Cya,
6772Chevy
Is dat niet dezelfxde software die ook op de Nokia N95 draait? Wel raar dat er nergens op de site staat wat het kost enzo. Er staat alleen dat de prijs staat in het te installeren programma.

Dammit zeg, je wilt toch niet eerst een programma installeren om dan pas te kunnen zien hoeveel het kost.

Zou er iets van een demo versie te verkrijgen zijn waarmee je kort kan proberen of het inderdaad iets is. Misschien een 30 dagen trial ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De virtual cursor van SPhelper werkt als goede muis op de e650.

http://www.bobsoft.com/sphelper/faq.php
shareware weliswaar maar kan gewoon gebruikt worden. Houdt de 0+ toets in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:23:
De virtual cursor van SPhelper werkt als goede muis op de e650.

http://www.bobsoft.com/sphelper/faq.php
shareware weliswaar maar kan gewoon gebruikt worden. Houdt de 0+ toets in :)
Kun je dan hiermee ook TomTom 6 gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg dan niets :|

[ Voor 82% gewijzigd door Ginz op 20-08-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perry185
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:31
Iemand die iets meer weet over actuele levertijden?

Vorige week woensdag heb ik een S710 besteld via smartphonestunts.nl. Deze was toen op voorraad. Echter, een dag later was de status gewijzigd in 'beperkt leverbaar'. Veel andere webshops geven ook aan dat de S710 beperkt leverbaar is.

Een medewerker van smartphonestunts gaf aan dat de hele maand mei de S710 beperkt leverbaar zal zijn.

Zijn er meer mensen die op een S710 wachten of iemand die iets meer weet mbt levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Sinds vandaag ook eigenaar van een orange E650.

Nu kom ik er achter dat je alleen maar je toestel met de hand op slot kan zetten met de aan/uit knop of is er een nog andere manier dat het bijv. automatisch gaat na 1 minuut niet gebruik.

Krijg me internet niet aan de gang. Orange al gebeld maar afdeling data was al naar huis om 7 uur, de instellingen geprobeerd die hier in het topic worden gegeven maar helaas, niks. Vreemd ook dat ze niet op de site van orange staan dat ze je die kunnen toesturen via sms zoals bij andere foons.

Maar goed, we pielen wel verder.

BTW
ik las hier veel over dat het backlight aan bleef. Ik heb er geen last van. Zo ingesteld dat na 30 sec hij wat donkerder word en na 1 minuut helemaal op donker gaat. Ligt dat aan de Orange versie soms dat die het wel doet en de orginele van HTC niet soms.

Toch leuk om zo ervaringen te wissellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:33

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik weet niets over de levertijden van de S710, wel weet ik dat het een heel gewild toestel is. Er gaan er heel veel over de toonbank bij CoolBlue (o.a. smartphoneshop.nl) heb ik begrepen en ook bij de BelCompany is het de best verkopende Windows-smartphone van het moment (beter dan de Samsung i600 bijv.).

Na 2 weken gebruik ben ik nog steeds érg tevreden met mijn S710. Twee minpunten: er lijkt ergens een memory leak te zitten: na het opstarten is er +/- 25Mb geheugen vrij, na een dag gebruik is dit na het afsluiten van alle programma's nog maar 10-15 Mb (waardoor de telefoon merkbaar trager is). Ten tweede is Internet Explorer twee of drie keer vastgelopen bij mij. Enige oplossing is dan de telefoon opnieuw opstarten

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

auroortje schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:57:
Krijg me internet niet aan de gang. Orange al gebeld maar afdeling data was al naar huis om 7 uur, de instellingen geprobeerd die hier in het topic worden gegeven maar helaas, niks. Vreemd ook dat ze niet op de site van orange staan dat ze je die kunnen toesturen via sms zoals bij andere foons.
Bij HTC is een "Network Wizard" voor de S710 te downloaden die zorgt dat de instellingen voor Internet en MMS goed komen te staan. Klik hier voor de download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
[BoSS] schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:04:
[...]

Bij HTC is een "Network Wizard" voor de S710 te downloaden die zorgt dat de instellingen voor Internet en MMS goed komen te staan. Klik hier voor de download.
Wil daarmee ook niet lukken,Heb het 2 keer geprobeerd maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
Nu kom ik er achter dat je alleen maar je toestel met de hand op slot kan zetten met de aan/uit knop of is er een nog andere manier dat het bijv. automatisch gaat na 1 minuut niet gebruik.
Hoe bedoel je op met de hand opslot zetten? Toetsen blok of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
Bl44tschaap schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:15:
[...]

Hoe bedoel je op met de hand opslot zetten? Toetsen blok of wat?
Ja, een toetsenblok wat automatisch aangaat als je het toestel even niet gebruikt. Voor als je het even vergeet. Met mijn oude SE kan je hem zo op slot gooien of je wacht 30 seconden en hij gaat vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
Weet als je het rode hoorntje inhoud dat hij dan lockt, of er een automatische functie op zit weet nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Dit zit er inderdaad niet standaard op.
Er is wel een programmaatje voor genaamd Automatic Keylock
Deze kun je hier downloaden

http://maniac.fschreiner....cat_view/gid,13/Itemid,3/

Werkt perfect op m'n Vox :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ghia op 04-05-2007 01:31 ]

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAEvakYD schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:29:
[...]

Is dat niet dezelfxde software die ook op de Nokia N95 draait? Wel raar dat er nergens op de site staat wat het kost enzo. Er staat alleen dat de prijs staat in het te installeren programma.

Zou er iets van een demo versie te verkrijgen zijn waarmee je kort kan proberen of het inderdaad iets is. Misschien een 30 dagen trial ofzo.
Ik dacht wel dat het dezelfde software was als die van de N95 ja...

Je kan wel een korte periode proberen, oa voor bv een vakantie ofzo.
De verschillende kosten daarvoor heb ik overigens nog niet gevonden ....

Ik heb het even op mijn telefoon gezet, maar mijn GPRS ging meteen als een gek de mappen downloaden.
Eerst maar even dat andere onderdeel Maploader downloaden en dan alle kaarten op de memorycard zetten.

Cya,
6772Chevy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
GAEvakYD schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:41:
[...]

Kun je dan hiermee ook TomTom 6 gebruiken?
nee heb ik al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
@ Bl44tschaap en erwinversteeg

Bedankt voor de tips :)
Dat drukken op het rode hoorntje had ik nog niet in het boekje gevonden en werkt prima, beter als het aan/uit knoppie bovenop en dan op de vergrendelen drukken.

Dat proggie ga ik zeker even proberen, altijd handig als je even vergeet te locken zodat je niet zomaar toetsen kan indrukken in je broekzak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Vrolijke vent ben jij zeg. Wil je zeggen dat iemand eerst een pakket moet kopen om uit te proberen of het dan werkt.

Ik wil graag mijn software legaal hebben en vraag daarom of iemand deze oplossing al geprobeerd heeft om TomTom 6 werkend te krijgen. Als ik TomTom 6 legaal had liggen, had ik het zeker wel geprobeerd.

Toch bedankt voor je nuttige reactie, _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perry185
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:31
Inmiddels geeft Expansys.nl aan de S710 weer op voorraad te hebben.

Straks maar eens bij smartphonestunts.nl informeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAEvakYD schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:57:
[...]

Vrolijke vent ben jij zeg. Wil je zeggen dat iemand eerst een pakket moet kopen om uit te proberen of het dan werkt.

Ik wil graag mijn software legaal hebben en vraag daarom of iemand deze oplossing al geprobeerd heeft om TomTom 6 werkend te krijgen. Als ik TomTom 6 legaal had liggen, had ik het zeker wel geprobeerd.

Toch bedankt voor je nuttige reactie, _/-\o_ _/-\o_
Pfffff ik werk niet bij tomtom. Als je wilt weten of het werkt op een e650 dan moet je tomtom bellen. Of gewoon hier kijken :
http://www.tomtom.com/pro...p?ID=260&Category=2&Lid=1

Dan heb je je officiele antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

auroortje schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:53:
@ Bl44tschaap en erwinversteeg

Bedankt voor de tips :)
Dat drukken op het rode hoorntje had ik nog niet in het boekje gevonden en werkt prima, beter als het aan/uit knoppie bovenop en dan op de vergrendelen drukken.

Dat proggie ga ik zeker even proberen, altijd handig als je even vergeet te locken zodat je niet zomaar toetsen kan indrukken in je broekzak ;)
Het nivo is weer ver te zoeken. Probeer eerst eens wat dingen zelf voordat je post.Die functionaliteit zit er gewoon in en heb je geen aparte app voor nodig. start-settings-security-device lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 11:05:
Het nivo is weer ver te zoeken. Probeer eerst eens wat dingen zelf voordat je post.Die functionaliteit zit er gewoon in en heb je geen aparte app voor nodig. start-settings-security-device lock.
Device Lock is wat anders dan Keylock. Bij het eerste moet je een wachtwoord of pincode opgeven om te unlocken, bij het tweede hoeft dat niet. Ik zelf vind alleen Keylock handiger, met Device Lock aan kan je niet snel even unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
heeft iemand het al voor mekaar te gekregen om de vox te syncen met een exchange server?
Ik krijg een foutmelding dat het certificaat ongeldig is. (het is geen officieel verizon o.i.d. certifiaat)
Heb het servercertificaat al op de telefoon geinstalleerd (staat nu onder tussenliggend) maar krijg nog steeds die melding.
Exchange/OWA etc. werkt prima
beveiligd met SSL 128bit en Forms-based Authentication

iemand tips?

[ Voor 16% gewijzigd door bastv op 04-05-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

auroortje schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:07:
[...]
Wil daarmee ook niet lukken,Heb het 2 keer geprobeerd maar helaas.
Is het je inmiddels gelukt? Staat Orange World wel voor je activeert?
Mocht het dan nog niet werken, kun je eens kijken of je het wel aan de slag kunt krijgen met de instellingen in dit document?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

bastv schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:01:
heeft iemand het al voor mekaar te gekregen om de vox te syncen met een exchange server?
Ik krijg een foutmelding dat het certificaat ongeldig is. (het is geen officieel verizon o.i.d. certifiaat)
Heb het servercertificaat al op de telefoon geinstalleerd (staat nu onder tussenliggend) maar krijg nog steeds die melding.

iemand tips?
Ja ik, geen enkel probleem. Controleer even of je datum en tijd goed ingesteld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bastv schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:01:

iemand tips?
Hier werkt het gewoon als volgt ingericht. https://mail.xxxx.com username en ww bij messaging outlook email..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
hebben jullie server generated certificaten of van een bedrijf als verizon ?
hebben jullie het certificaat ook op de telefoon gezet ?
moet het aders niet zijn https://mail.domein.com/exchange ?

ps: de error code is 0x80072f0d (server certificaat is niet geldig)
datum en tijd staan goed.

[ Voor 20% gewijzigd door bastv op 04-05-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
iemand die hier wel divx filmpjes fullscreen aan de praat krijgt op zijn tel? En zo ja met welke player?

T-Mobile i-net krijg ik btw ook niet aan de praat :@ Ook niet met dat progje van de HTC site.. Krijg nu telkens de melding dat t-mobile mijn verbinding beeindigd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Fiddle schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:50:
iemand die hier wel divx filmpjes fullscreen aan de praat krijgt op zijn tel? En zo ja met welke player?
Neem aan dat TCPMP gewoon goed werkt...? (The Core Pocket Media Player)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ben sinds net ook een trotse eigenaar van de HTC S710 PRO,
maar nu heb ik de volgende vraag:

Ik heb alle contacten van mijn nokia 6233 in mijn outlook gesynct, vervolgens heb ik lekker al die "overige" op "mobiel" gezet anders pakte die de nummers niet... (rotwerk)

Maar nu komt het:

Als ik op contacten druk zie ik eerst de achternaam en dan de voornaam, dit vind ik zwaar vervelend omdat ik het niet gewend ben. Is er een mogelijkheid dat dit word omgedraaid?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bastv schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:23:
hebben jullie server generated certificaten of van een bedrijf als verizon ?
hebben jullie het certificaat ook op de telefoon gezet ?
moet het aders niet zijn https://mail.domein.com/exchange ?

ps: de error code is 0x80072f0d (server certificaat is niet geldig)
datum en tijd staan goed.
O nee het is gewoon de mail server mail.xxxxx.nl met SSL aangevinkt. Het certificaat is een officieel SSL certificaat van verisign als het goed is. domain usr en ww is ingevuld in de settings in e650. Als ik wifi aan het dan komt de mail ook op gsm binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:05:
[...]

Neem aan dat TCPMP gewoon goed werkt...? (The Core Pocket Media Player)
Neej helaas, hij speelt ze wel maar niet correct fullscreen. :S terwijl ik alles juist wel goed geript heb naar 240*320... iemand idee hoe dat komt? plz help, want dat is 1 van de voornaamste redenen waarom ik deze phone wilde :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem sinds vanmiddag. Weet iemand of het moglijk is dat die gewoon in XP wordt herkend en vervolgens in explorer omhoog komt als verwisselbare schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 15:41:
Heb hem sinds vanmiddag. Weet iemand of het moglijk is dat die gewoon in XP wordt herkend en vervolgens in explorer omhoog komt als verwisselbare schijf?
yup
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:48:
[...]
O nee het is gewoon de mail server mail.xxxxx.nl met SSL aangevinkt. Het certificaat is een officieel SSL certificaat van verisign als het goed is. domain usr en ww is ingevuld in de settings in e650. Als ik wifi aan het dan komt de mail ook op gsm binnen.
ja dat heb ik ook ingesteld alleen heb ik geen officieel certificaat.
daarom accepteerd hij de connectie niet en ook niet als ik het certificaat installeer.

dan komt hij bij tussenliggend te staan... en niet onder vertrouwelijk.. heel irrietant.
waarschijnlijk lukt het daarom niet.
iemand een idee hoe ik een root certificaat toevoeg als trusted op de vox?

[ Voor 15% gewijzigd door bastv op 04-05-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee hoe ook? Hier wekrt dat niet echt namelijk. Ik bedoel dat je gewoon muziek en fotos enzo op en neer kunt slepen, van en naar pc.

EDIT
Of als netwerkschijf via Wifi, zou ook prima zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Ik heb nu al 2 keer een vastloper met deze telefoon gehad. Beide keren stond hij op toetsenblokkering.
De lampjes op het toestel knipperen nog wel eens in de zoveel seconden. Alleen het toestel reageert nergens meer op. Ook het scherm roteerd niet mee als ik het toetsenbord tevoorschijn haalt.

De enige oplossing is om de batterij eruit en erin te doen.

Ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Laatst online: 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

GAEvakYD schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:00:
Ik heb nu al 2 keer een vastloper met deze telefoon gehad. Beide keren stond hij op toetsenblokkering.
De lampjes op het toestel knipperen nog wel eens in de zoveel seconden. Alleen het toestel reageert nergens meer op. Ook het scherm roteerd niet mee als ik het toetsenbord tevoorschijn haalt.

Alleen als ik de audio stream van skyradio.nl probeer te benaderen..... :?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv

de opera browser heeft mijn telefoon 2 keer laten vastlopen.
Als je dan de powerknop en de rode knop ingedrukt blijft houden voor paar sec. en dan enkele minuten wachten gaat hij wel uit bij mij.

die crash word dus veroorzaak door 3th party software. (wel een 100 keer betere browser voor windows mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
bastv schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:23:
[...]

de opera browser heeft mijn telefoon 2 keer laten vastlopen.
Als je dan de powerknop en de rode knop ingedrukt blijft houden voor paar sec. en dan enkele minuten wachten gaat hij wel uit bij mij.

die crash word dus veroorzaak door 3th party software. (wel een 100 keer betere browser voor windows mobile)
Ik heb er nog geen 3th party software opstaan. Ik heb alleen nog maar gesynced met de telefoon nog niets geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Fiddle schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:50:
T-Mobile i-net krijg ik btw ook niet aan de praat :@ Ook niet met dat progje van de HTC site.. Krijg nu telkens de melding dat t-mobile mijn verbinding beeindigd heeft.
Kijk eens of je aan de hand van dit document het wel aan de praat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 15:46:
Enig idee hoe ook? Hier wekrt dat niet echt namelijk. Ik bedoel dat je gewoon muziek en fotos enzo op en neer kunt slepen, van en naar pc.

EDIT
Of als netwerkschijf via Wifi, zou ook prima zijn.
- Controleer eerst even of 'Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen' aangevinkt staat in
Start > Instellingen > Verbindingen > Meer > USB aan pc

- Dan aansluiten via de meegeleverde USB kabel aan de PC

- ActiveSync zal opstarten. Als je dat niet wenst te gebruiken, druk dan op Annuleren (dan wordt je een gastgebruiker).

Dan zijn er twee manieren om bij de mappen van je toestel te komen:

of de knop Verkennen in ActiveSync of via het bureaublad op Deze Computer te klikken en dan op het icoon van de mobiel te klikken. Vanaf daar kun je dan weer lekker slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

@bastv:

Hoe werkt de SIP op je S710? Heb je het nu voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
heb het voor mekaar gekregen ja maar nog niet door getest.
vergeet ook vaak wifi aan te zetten thuis etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nu inmiddels met de batterijduur van deze mobiel? In het begin zij iedereen dat die dramatisch was en later bleek het toch mee te vallen. Ik heb nu een SPV C500 en als ik die een keer opgeladen kan hij wel 4 tot 5 dagen standby blijven (dan doe ik er wel heel weinig mee). Maar het fijne vind ik ervan dat ik hem ook nog gewoon een hele dag mee kan nemen ook al zit er 's ochtends nog maar 15% ofzo in de batterij. Is dat met deze foon ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
robertwebbe schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 22:01:
[...]

Kijk eens of je aan de hand van dit document het wel aan de praat krijgt.
THX !!! Werkte perfect !!! Waarom kan een automatische tool van HTC zelf dit niet niet en jij met je eigen guide wel :D

Tip voor startpost???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 00:38:
Hoe zit het nu inmiddels met de batterijduur van deze mobiel? In het begin zij iedereen dat die dramatisch was en later bleek het toch mee te vallen. Ik heb nu een SPV C500 en als ik die een keer opgeladen kan hij wel 4 tot 5 dagen standby blijven (dan doe ik er wel heel weinig mee). Maar het fijne vind ik ervan dat ik hem ook nog gewoon een hele dag mee kan nemen ook al zit er 's ochtends nog maar 15% ofzo in de batterij. Is dat met deze foon ook het geval?
nee ik doe er een paar dagen mee. meestal wel 5/6 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Fiddle schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 00:54:
[...]
THX !!! Werkte perfect !!! Waarom kan een automatische tool van HTC zelf dit niet niet en jij met je eigen guide wel :D

Tip voor startpost???
Er zijn wel meer situaties waarin de CAB tool niet werkt. Ik heb voor andere netwerken ook een dergelijk document staan op http://www.robertwebbe.nl/ (iets naar beneden bladeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Perry185 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:40:
Iemand die iets meer weet over actuele levertijden?
Bij PDAshop is de S710 nu weer op voorraad, dan zal Smartphonestunts hem binnenkort ook wel weer binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nee. Sterker nog: het is geen bug maar een "known issue", of misschien nog wel een feature ( :) ): in de handleiding staat namelijk vermeld dat het toestel wel wil vastlopen, en dat de oplossing daarvoor is: inderdaad, de batterij er even uit en weer in... 8) Echt windows dus.

En nu over windows gesproken: iedereen, inclusief Orange, heeft het over Mobile 6 wat op de 710/E650/Vox zou draaien. Als ik echter in mijn info kijk bij taakbeheer, staat daar toch echt: OS: Windows CE, versie: 5.20 (1235). Dus wat is het nou, W.mobile 5 of 6...?? Meer mensen met dezelfde versie info??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

gyedema schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 15:07:
[...]
En nu over windows gesproken: iedereen, inclusief Orange, heeft het over Mobile 6 wat op de 710/E650/Vox zou draaien. Als ik echter in mijn info kijk bij taakbeheer, staat daar toch echt: OS: Windows CE, versie: 5.20 (1235). Dus wat is het nou, W.mobile 5 of 6...?? Meer mensen met dezelfde versie info??
Windows Mobile 6 draait op Windows CE 5.x. Windows CE is de kernel, Windows Mobile is het operating system. Microsoft past de Windows CE-kernel niet alleen in Windows Mobile toe, maar ook o.a. in embedded systemen. Voor de volgende Windows Mobile-versie staat overigens ook een nieuwe CE-release (6.0) op het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een update ofzo voor windows media player? Hij speelt echt bijna geen filmpjes af die ik van limewire download behalve mp4 filmpjes. Of ligt dit aan de instellingen?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

Ik heb het toestel nu een dag, en ben er echt zeer tevreden mee! Mooi, handig, erg goed doordacht... _/-\o_ 500 x beter dan mijn nokia n70. Nou alleen nog even mijn messenger contacts uit mijn contactenlijst weghalen.. Heeft iedereen inmiddels de standaard toetsenblokkeerfunctie al wel ontdekt?

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rode telefoonhoorn ingedrukt houden. Kan de HTC achtergrond van de comm manager aangepast worden naar het blauwe Windows theme? Ik gebruik liever het standaard Windows today screen omdat de icoontjes daar groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
Weekend ff bezig geweest met toestel.

Maar heb de volgende vraag:
Ik lees dat er heel wat goede mp3 proggie's zijn, gsplayer, mortplayer, maar geen van deze krijg ik aan de gang. Juist omdat ik lees dat dit soort spelers het geluid vele malen beter voort brengen dan de ingebouwde wmp.

Dus als iemand tips heeft, ik ;) maar denk ook andere mensen horen het graag.

Ohja

Heb door iets te installeren in het "start" menu een map gekregen met niks erin. Geen idee hoe ik hem weg krijg
.

Tis al gelukt, via pc weggekregen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door auroortje op 06-05-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:06:
Als ik op contacten druk zie ik eerst de achternaam en dan de voornaam, dit vind ik zwaar vervelend omdat ik het niet gewend ben. Is er een mogelijkheid dat dit word omgedraaid?

Alvast bedankt!
Volgens mij kan dat niet bij Windows Mobile. Maar wat maakt het uit, telefoonboek werkt perfect op T9 en het scrollen gaat op letter als je het scrollen even vasthoudt.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Kheb em vanmiddag gekocht, als hopelijk waardige opvolger van mijn Qtek S100.

Nou ben ik hier door het topic heen gevlogen en nog niemand heeft tom tom werkend!?
Of zit ik er naast, heb er geen problemen mee om tom tom 5.2 te draaien?!

Verder heb ik nog niks dan lof, al mis ik mn pennetje soms wel!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
@auroortje

Heb er zelf Tcpmp erop staat werkt perfect aac+ plugin erbij en dan lekker streams luistere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pretorian_ schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:09:
[...]

Volgens mij kan dat niet bij Windows Mobile. Maar wat maakt het uit, telefoonboek werkt perfect op T9 en het scrollen gaat op letter als je het scrollen even vasthoudt.
Het kan wel. Je kan kiezen 'opslaan als', met daarbij twee keuzes,
of eerst de achternaam dan voornaam, of eerst voornaam en dan achternaam.
Net als in Outlook dus.

Cya,
6772Chevy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
Ik zit met het volgende probleem:

In het menu geluiden kan je ook voor "herrinneringen" een geluid instellen. Als ik een geluid pak dan speelt hij het niet af terwijl hij dat bij de andere wel doet. Bijv. bij sms kies je een toon en dan laat het toestel hem even horen welke je kiest.

Nu is het dus zo dat als ik een afspraak in mijn agenda heb staan en het is tijd dan gaat hij dus alleen maar trillen.

Hebben jullie dit verschijnsel ook?
Ik heb al vanalles geprobeerd met maken van afspraken in agenda of een taak, hij laat geen geluid horen.

Blijkbaar schijnt het een issue te zijn van de orange uitvoering.
Lees maar op pocketinfo op Donderdag, 26 april 2007 om 00:17.
Daar word er ook al melding van gemaakt. :|

[ Voor 18% gewijzigd door auroortje op 07-05-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
nog een softwaretip van * bastv
http://www.sbsh.net/products/facade/

[ Voor 7% gewijzigd door bastv op 07-05-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Zou iemand die in het bezit van de Orange versie, de SPV E650, mij een groot plezier willen doen? Even surfen naar {verwijderd, aub niet meer openen!}? Dan wordt namelijk de browserheader van het toestel uitgelezen. Ik zou graag eens willen zien wat het verschil nu is met de HTC S710 versie.

Als het gelukt is zie je een klein resultaatscherm waarin je kunt zien dat het gelukt is, that's all.

Eén keer is voldoende dus als degene die mij zou willen helpen hier even zou kunnen antwoorden dat het gedaan is, graag en bij voorbaad zeer bedankt. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 07-05-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
robertwebbe schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:34:
Zou iemand die in het bezit van de Orange versie, de SPV E650, mij een groot plezier willen doen? Even surfen naar piek.puk.petteflet? Dan wordt namelijk de browserheader van het toestel uitgelezen. Ik zou graag eens willen zien wat het verschil nu is met de HTC S710 versie.

Als het gelukt is zie je een klein resultaatscherm waarin je kunt zien dat het gelukt is, that's all.

Eén keer is voldoende dus als degene die mij zou willen helpen hier even zou kunnen antwoorden dat het gedaan is, graag en bij voorbaad zeer bedankt. _/-\o_
done
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 6.12) Smartphone; 240x320; SPV E650; OpVer 22.114.3.632

[ Voor 8% gewijzigd door bastv op 07-05-2007 15:07 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.