ff offtopic: er is ook een Hyve voor de S710 gebruikers 
http://s710.hyves.nl/
dus meld je aan als je een S710 / Vox hebt
http://s710.hyves.nl/
dus meld je aan als je een S710 / Vox hebt
thanx dit was bij mij ook het probleem!Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:33:
Voor de startpost deel 2![]()
Batterij probleem.
Indien je ook maar bijvoorbeeld een dag met je SPV e560 doet. Kan dit mogelijk verzoorzaakt worden omdat je backlight niet uit gaat. Dit was bij mij het geval. Je kan dit rechtzetten door een regisdtry edit te doen:
Download
http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx
pas de display value aan naar het aantal seconden. HKCU/Control Panel/Power. Bij mij stond er 0.Hier kan je 20, 30 of 60 van maken 30 van gemaakt en nu gaat ook de backlight uit. Dit zal hopelijk veel helpen.
add 'Delete All' and 'Mark All as Read' options to your inboxesVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:40:
Nogmaals iemand al leuke software's kunnen vinden voor HTC S710??
Verwijderd
de p3300 is en een pocketpc phone. Oftewel met touchscreen. Deze zit grotendeels anders in elkaar als de smartphone versie, zonder touchscreen dus.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:06:
Thanks voor je reply Ik had de HTC P3300 Genoeg software's alleen geen 1 werkt op de S710
Behalve dat overclock Progje
wacht op Pocket informant en al die andere leuke progie's
Andy
[ Voor 35% gewijzigd door bastv op 24-04-2007 15:42 ]
Verwijderd
Kan je al enig uitsluitsel geven over de echte standby tijd van de S710? het liefst met bluetooth aan.bastv schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 08:04:
[...]
thanx dit was bij mij ook het probleem!
nu zal de batterylife bij mij ook een stuk langer zijn
de patch heb ik vanmorgen gedaan en de batterylife is nu 10 keer beter.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:19:
[...]
Kan je al enig uitsluitsel geven over de echte standby tijd van de S710? het liefst met bluetooth aan.
Verwijderd
3% in een dag valt nog mee met de BT uit... In het begin zit je er natuurlijk nog veel mee te "spelen" en te proberen, maar daarna zakt dit weer in natuurlijk. Is het noodzakelijk dat deze patch op de S710 gezet wordt of is dit een eenmalige bug die er met een paar weken uit is?bastv schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:31:
[...]
de patch heb ik vanmorgen gedaan en de batterylife is nu 10 keer beter.
vanmorgen 8:30 op 95% en nu 16:30 op 92%. 5 smsjes gestuurd en 2 keer gebeld.
bluetooth heb ik nooit aanstaan maar er zit bluetooth2 op en dat zou stukken zuiniger zijn dan de oude variant.
batterylife is dus uiteindelijk wel goed.
Tuurlijk is het niet met een eenvoudig toestel te vergelijken omdat je nu met windows mobile werkt wat gewoon meer stroom nodig heeft.
Nederlander in België
ik niet. maar voor vista heb je mobile device center. die heb je nodig en niet active sync.Elektronicanet schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:07:
Hebben jullie ook synchronisatie problemen met Windows Vista? Na een paar minuten geeft hij een time out...
Nederlander in België
Verwijderd
Is inderdaad afhankelijk van het land.DaannO schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:51:
[...]
Op de doos staat het niet en in het boekje staat dat het er soms bij zit. Hangt per land af. Maar aangezien het niet op de doos stond en je daarmee akkoord bent gegaan, kan je denk ik fluiten naar een cover.
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 10:15 ]
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
ja daar was ik wel mee bezig.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:14:
bastv regel jij een mooi stappenplan adhv modaco hoe je TT navigator 6 aan de praat kan krijgen?
En volgens mij is de e650 al app unlocked want ik kan gewoon externe progs installeren, zoals resco explorer.
ja usb laden is ook mogelijk.Mert schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:32:
Ik ben ook van plan deze telefoon aan te schaffen, heb nu een QTec 8310 en die bevalt erg goed (al is ie soms traag).
Wat ik me afvraag is of deze ook via USB geladen kan worden?
[ Voor 27% gewijzigd door bastv op 25-04-2007 11:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Klopt het stoppenplan wel? want in de .cab zit een xml bestand wat veel meer informatie bevat dan het los te downloaden _setup.xml bestandbastv schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:19:
die seconden tussen switchen naar landscape is dus het laatste waar ik me aan stoor.. op een ipaq 400mhz is dit zelfs nog langzamer.
wel ben ik eracht hoe je voip inschakeld op je vox
http://www.hardnet.nl/2007/04/25/voip-op-een-htc-s710/
hmmm erg interesant. Betekend dit dat ik via mijn HTC gebruik kan maken van mijn Tiscali telefonie abbo? Daarvan heb ik gewoon de SIP gegevens namelijk.bastv schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:19:
die seconden tussen switchen naar landscape is dus het laatste waar ik me aan stoor.. op een ipaq 400mhz is dit zelfs nog langzamer.
wel ben ik eracht hoe je voip inschakeld op je vox
http://www.hardnet.nl/2007/04/25/voip-op-een-htc-s710/
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Verwijderd
ik denk via het services menu maar een typenummer zou ook kunnen helpenVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:46:
Ik zit hier op mijn werk met een vaste cicso voip telefoon. Hoe trek ik de instellingen eruit die ik nodig heb voor de e650?
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299950bastv schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:00:
[...]
ik denk via het services menu maar een typenummer zou ook kunnen helpen
op de cisco site staan trouwens genoeg manuals hoe het precies werkt
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Verwijderd
Ik kom in het programma, maar welke key moet ik de waarde van veranderen binnen power? locklevel? (dword file ofzo) maar als ik een waarde wil veranderen, dan krijg ik een acces denied error. Help!Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:33:
Voor de startpost deel 2![]()
Batterij probleem.
Indien je ook maar bijvoorbeeld een dag met je SPV e560 doet. Kan dit mogelijk verzoorzaakt worden omdat je backlight niet uit gaat. Dit was bij mij het geval. Je kan dit rechtzetten door een regisdtry edit te doen:
Download
http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx
pas de display value aan naar het aantal seconden. HKCU/Control Panel/Power. Bij mij stond er 0.Hier kan je 20, 30 of 60 van maken 30 van gemaakt en nu gaat ook de backlight uit. Dit zal hopelijk veel helpen.
http://www.hardnet.nl/200...10-htc-vox-backlight-bug/Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:50:
[...]
Ik kom in het programma, maar welke key moet ik de waarde van veranderen binnen power? locklevel? (dword file ofzo) maar als ik een waarde wil veranderen, dan krijg ik een acces denied error. Help!
het is niet veel bijzonders, maar ze laten tenminste wel zien dat ze iets doen. Bij andere modellen en/of merken krijg je voor de meest lullige bugs nog geen updateGAEvakYD schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:28:
De eerste software update is uit voor de S710, weinig boeiends zo te zien:
http://www.europe.htc.com/support/software/htcs710.html
De tekst erbij is:
Network Settings Wizards
Download a wizard which lets you install connection settings for your device (Web, WAP, MMS) for a selection of mobile operators.
* UK operators [O2, Orange, T-Mobile, Vodafone...]
* France [SFR, Orange, Bouygues...]
* Germany [O2, T-mobile, E-plus, Vodafone...]
* Italy [Vodafone, Wind, TIM, 3]
* Spain [Movistar, Orange, Vodafone]
* Austria, Belgium, Denmark, Finland, Ireland, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Sweden, Switzerland
Verwijderd
Ik snap het nog steeds nietbastv schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:13:
[...]
http://www.hardnet.nl/200...10-htc-vox-backlight-bug/
de sleutel dislay van 0 naar 30
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 00:02 ]
Verwijderd
je moet 1 niveau hoger in PowerVerwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 00:00:
[...]
Ik snap het nog steeds nietIk voel me echt een retard nu
Ik heb een snapshot gemaakt:
[afbeelding]
Excuses voor de grootte!
Zoals je ziet heb ik hier 30 ingevuld en ok gedrukt en krijgt hij een error. Zit ik wel in de goede sleutel?Of doe ik iets verkeerd?
je profiel aanpassen en dan bij meldingstype selecteren: trillen en geluid afspelen.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:47:
Hallo,
Is er een mogelijkheid om om zowel het trilsignaal als een beltoon samen te krijgen.
Ik kan ze nu alleen maar apart kiezen, maar wil ze tegelijk hebben als het kan.
Cya,
6772Chevy
[ Voor 32% gewijzigd door bastv op 26-04-2007 08:58 ]
ik heb hem al wel op mijn systeem staan maar heb hem nog niet durven installeren.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:47:
Iemand app unlock all geprobeerd?
http://spvunlock.rd.francetelecom.com/
Verwijderd
tomtom6 is een applicatie die je kan testen.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:18:
Ik heb het gedaan alleen heb ik geen unsigned prog om te installeren. Ik kreeg zoiezo bij het installeren van resco explorer en STRegedit. wel een melding dat ie unsigned was maar dat kon ik gewoon accepteren en werd geinstalleerd. Deze vraag krijg je volgens mij ook gewoon nog als je gsm application unlocked is.
Verwijderd
Prijzen van de online shop verschillen met de orange shop prijzen, dat staat er ook bij!bastv schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:27:
[...]
er staat word/powerpoint/excel en een pdf reader op ja
en ik ga morgen wel mijn geld terug halen ja... dit klopt niet
Verwijderd
Verwacht geen sennheiser, maar hij is wel redelijk goed hoor.hellboy123 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:37:
even een vraagje over de headset die erbij zit. IS het geluid een beetje te doen? Zoals met deze warme dagen heb ik dus echt geen zin om mobiel + dikke mp3 speler(iAudio x5l, leuk voor in de jaszak, maar in de broekzak een onding) mee te nemen...
Oftewel is het geluid goed te doen, niet te blikkerig zoals bij vele andere headsets, en is de bass een beetje te doen?
Ik vind het geluid behoorlijk slecht. Ik denk alleen dat dit vooral door de dopjes komt. Hopelijk komt er een convertertje zodat je 3,5 mm dopjes kan gebruikenhellboy123 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:37:
even een vraagje over de headset die erbij zit. IS het geluid een beetje te doen? Zoals met deze warme dagen heb ik dus echt geen zin om mobiel + dikke mp3 speler(iAudio x5l, leuk voor in de jaszak, maar in de broekzak een onding) mee te nemen...
Oftewel is het geluid goed te doen, niet te blikkerig zoals bij vele andere headsets, en is de bass een beetje te doen?
Nederlander in België
Verwijderd
Ik had al wel deze gezien:Elektronicanet schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 00:02:
[...]
Hopelijk komt er een convertertje zodat je 3,5 mm dopjes kan gebruiken
ik kwam dit tegen op internet.GAEvakYD schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 08:17:
Ik kreeg het niet aan de gang op Mobile Device Center werkend te krijgen. Ik heb het nu op verschillende manier en volgorden gebruikt.
Telkens als ik de installatie start of de telefoon verbind krijg ik de melding dat er probleem is met het laden van de drivers. Die melding krijg ik dus ook als ik nog geen telefoon heb aangesloten. Als ik nu de software deinstalleer en reboot krijg ik bij het opstarten van Winows dezelfde melding dat er voor een apparaat geen drivers gevonden kan worden. Die melding bij het opstarten gaat om een device genaamd 'UMBus Root Bus Enumerato'.
Ik snap er niets meer van, ben er gister de hele avond mee aan het spelen geweest. Iemand nog tips / hints?
I've done some experimenting with the registry key
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{ED081F25-6A77-4C89-B689-C6E15C582EC1} and I got
Windows Mobile Device Manager to work.
I think there is an order to the solution that I'm not 100% sure of, but it
involves fixing the missing sub-key and then reinstalling the device - I
think. Well I'm not sure what the correct order is because my first few
experiments didn't work and now that it is working I'm not going to mess
with it any more.
Ik neem aan dat de standaard aansluiting 2,5mm is..?Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 07:24:
[...]
Een losse 3,5 mm adapter alleen was ik nog niet tegen gekomen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 18% gewijzigd door bastv op 27-04-2007 10:29 ]
deze site is wel goed http://www.pocketpcfreeware.com/en/index.phpcassiekai schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:27:
Hi, heb ook sinds gisteren een HTC S710 en tot nu toe erg tevreden, zeker voor het geld wat hij kost. Ik moet zeggen dat ik wel een totale leek ben op smartphone gebied en geen idee heb wat allemaal mogelijk is. Is er ergens een site waar je progjes kunt downloaden voor WM6?
alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door bastv op 27-04-2007 16:41 ]
Verwijderd
Bedanktbastv schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:26:
is een standaard miniusb aansluiting volgens mij.
en ja er is een verloopstekker op de markt
[afbeelding]
te koop @ http://www.expansys.nl/p.aspx?i=145934
Nederlander in België
Verwijderd
Nederlander in België
Verwijderd
waarom je geen internet hebt kan ik zo niet zeggen omdat ik niet bekend ben met kpn. ik adviseer om dus de servicedesk van kpn te bellen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:42:
hallo,
Vanmiddag mijn exemplaar binnen gekregen.
En ik zit al de hele middag uit te zoeken hoe ik dat internet goed krijg.
Heb handleiding gebruikt maar nog geeft hij de volgende meldingen:
The remote party has ended this connection.
Heb toch echt net mijn USIM kaart (kpn) geaktiveerd.
Vind het vrij raar.
Ook kan ik mijn USB kabel niet gebruiken. Hij kan de software niet vinden, stop ik de bijgeleverde cd erin nog niet! Dus nu kan ik niks naar mijn telefoon sturen.
Wie mij kan helpen zal ik zeer dankbaar zijn!!
Mvg,
Yanick
er is voor SPV telefoons een apparte tomtom mobile 5.2 die jij nu hebt gaat niet werken.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:24:
ik heb de mobile gebruikt. om precies te zijn
TomTom Mobile 5.2 Benelux Series Smartphone
of moet ik niet 5.2 maar 5.0 gebruiken...
[ Voor 15% gewijzigd door bastv op 27-04-2007 20:02 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2007 20:54 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 07:15:
Nu heb ik nog enkele vraagjes:
- Hoe goed werkt WiFi nu precies? Kan ik lekker in de tuin zitten en daar een beetje MSNen? En verder geen kosten krijgen uiteraard?
- Ik begreep als pvplayer niet probeert te openen je backlight gewoon netjes blijft uitgaan en je stand-by tijd ook goed is. Aangezien ik zelf ook alles wil proberen... Wat is pvplayer eigenlijk?
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
1) ontvangt is uitermate goed van deze telefoon. als je kan internetten in je tuin hangt van je wifi router af. als die wel sterk genoeg uitzend in de tuin. als het signaal sterk genoeg is pakt deze telefoon het prima op. msnen is dan uiteraard ook gratis via wifi.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 07:15:
Na een tijdje gewoon niet weten welk toestel ik wil hebben bij me verlenging (in juli pas helaas) En toen maar gewoon dacht ik neem genoegen met een design GSM zoals een Shine zag ik ineens dat deze een uitschuifbaar QWERTY toetsenbord heeft! Gelijk op onderzoek gegaan naar meer info en pics van de S710. En natuurlijk kwam ik bij GOT terecht.
Nu heb ik nog enkele vraagjes:
- Hoe goed werkt WiFi nu precies? Kan ik lekker in de tuin zitten en daar een beetje MSNen? En verder geen kosten krijgen uiteraard?
- Ik begreep als pvplayer niet probeert te openen je backlight gewoon netjes blijft uitgaan en je stand-by tijd ook goed is. Aangezien ik zelf ook alles wil proberen... Wat is pvplayer eigenlijk?
Verder maakt het mij niet uit dat er een slechte camera inzit. Ik neem eigenlijk nooit foto's me me GSM. Daar heb je toch een goede digicam voorMP3 speler niet nodig, reis met de auto. Navigatie ook niet, daar heb ik een Mio voor. Wel hoop ik dat er snel leuke applicaties gaan komen voor WM6.
Verwijderd
Verwijderd
Kan je mss vertellen hoe je dat hebt gedaan (en waar gedownd) en waar je tcpmp hebt gedownd?Skillz schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:18:
En mijn Vox draait inmiddels op 240Mhz
Screen switchen is nu bijna instant.
TCPMP 0.71 gaat ook als een speer en werkt prima met het screenswitchen.
Dammm, ik kan nog steeds nietr syncen onder Vista met WMDC. Het installeren van de WMDC gaat helemaal goed. Als ik dan vervolgens mijn telefoon aansluit krijg ik weer een windows installer die gaat lopen en ook een melding dat de drivers voor een device niet gevonden kan worden. Als ik daarna nu de computer opnieuw opstart krijg ik elke keer die melding dat hij zoekt voor drivers voor een onbekend apparaat.bastv schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 08:47:
[...]
ik kwam dit tegen op internet.
wat je moet aanpassen/verwijderen of doen weet ik niet echt precies omdat ik hier op mijn werk geen vista tot mijn beschikking heb.
[...]
[ Voor 34% gewijzigd door GAEvakYD op 28-04-2007 14:54 ]
Verwijderd
als jij nou eens zoekt dan zal ik het misschien vinden. want zoeken heb ik al gedaanVerwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 15:32:
Je kan ook gewoon uitzetten dat die je live contacts synchroniseerd. Das gewoon een setting ergens. Zoekt en gij zult vinden
Verwijderd
Verwijderd
hebben jullie dit alleen bij @hotmail.com adressen? Ik heb een passport gemaakt voor mn @gmail.com adres voor msn. Ik hoop dat hij deze niet ook gaat syncen want dan krijg ik wel een gigantische lijst....Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:28:
nou idd daar werd ik ook helemaal gek van.
ongelovelijk. Ik log me in op msn en me gehele contactlijst in me foon overhoop. ik gebruik et niet om te mailen maar om te msn dat hotmail. dus al die namen die erin staan ken ik al niet meer. een lijst van zeker 100 van de raarste namen staan er ineens bij.
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Nou ik denk dat je zelf al besloten hebt welke je beter kan nemenVerwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:06:
Beste mensen, ik heb jullie hulp nodig.
Ik ben aan het twijfelen tss 2 smartphones. Namelijk deze en de N95
Wat ik wil/nodig heb:
* een goede agenda en mogelijkheid van To-do zaken op het standby scherm te zetten plus alarmen hiervoor laten afgaan.
* Push email. Er al op of via work-around. Om de minuut laten pollen gaat ook, maar dan is de batterij redelijk snel leeg... Dit is zeer belangrijk.
* snelle data invoer. Dus geen touchscreen. Plus moet ook soms met 1 hand kunnen.
* makkelijk in broekzak passen.
* Snel zijn.
* Standby van toch op zijn minst 2 volle dagen. Terwijl er wel mee gewerkt wordt natuurlijk. En dan bedoel ik de gewone zaken.
* HSDPA is niet nodig, trager mag ook...
* degelijke camera met flits.
* GPS, zijnde tomtom of route 66 moet mogelijk zijn.
* Goede Speakerphone.
* radio is een pluspunt, maar niet noodzakelijk.
* mogelijkheid tot bekijken van filmpjes.
* Veel tweak mogelijkheden
de S710 heeft alles, behalve een goede camera met flits. En ook geen radio.
De N95 is duur, heeft geen push mail en ook geen word-around (toch niet dat ik weet) en is nog niet echt stabiel te noemen en de GPS is ook niet zoals ik het zou willen...
Dus, wat denken de kenners? Of weet er iemand mss nog andere, betere oplossingen?
Moest dit hier niet echt thuis horen, dan hoor ik het wel.
Verwijderd
YEAH!!!!!GAEvakYD schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 14:25:
[...]
Dammm, ik kan nog steeds nietr syncen onder Vista met WMDC. Het installeren van de WMDC gaat helemaal goed. Als ik dan vervolgens mijn telefoon aansluit krijg ik weer een windows installer die gaat lopen en ook een melding dat de drivers voor een device niet gevonden kan worden. Als ik daarna nu de computer opnieuw opstart krijg ik elke keer die melding dat hij zoekt voor drivers voor een onbekend apparaat.
Als ik WMDC opstart zoekt hij een device voor +/- 5 seconden, daarna geeft hij de melding 'FOUT'.
EDIT: Getest op een andere Vista machine.
Dat ging helemaal goed. Het viel me op dat er blijkbaar bij de installatie van WMDC 2 apparaten geinstalleerd worden. De eerste waar ik vermoed waarop mijn eigen (laptop) Vista problemen mee heeft is een Bluetooth device die die aanmaakt. Bij die stap (aan het einde van de installatie) maakte hij dit device aan, en begon mijn laptop telkens eindeloos te zoeken.
Bij het aansluiten van de telefoon via de USB kabel word ook nog een Windowd Mobile Remote Adapter' aangemaakt. Ook deze werd niet aangemaakt op mijn laptop omdat hij hiervoor geen drivers kon vinden.
Het gekke is dat beide pc's vista draaien. Het enige dat een probleem zou kunnen zijn is dat op mijn laptop de Nokia spullen gestaan hebben. Deze heb ik allemaal wel gedeinstalleerd maar misschien heeft die daar nog last van ofzo.
[ Voor 21% gewijzigd door GAEvakYD op 28-04-2007 22:16 ]
Tja dat is afwegen, kijk ook even goed naar de gebruikersinterface van beide toestellen dat verschilt namelijk enorm. Gewoon even beide toestellen testen. Denk ook even na over functionaliteiten die je in de toekomst gaat gebruiken...Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:18:
Ja, maar dan zit je weer met 2 apparaten e. Vooral het ontbreken van die flits bij de HTC vind ik een serieus minpunt. De N95 wordt (ooit) stabiel en TomTom zal er ooit op werken. Alleen die push mail, dat weet ik niet. En dat is echt onontbeerlijk. Maar de N95 heeft een betere camera en meer "fun" zaken. filmpjes, muziek,...
Dit is geen ROM update maar slechts een tooltje om de netwerkinstellingen voor internet en MMS er in te zetten.GAEvakYD schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:28:
De eerste software update is uit voor de S710, weinig boeiends zo te zien:
http://www.europe.htc.com/support/software/htcs710.html
De tekst erbij is:
Network Settings Wizards
[...]
Verwijderd
Tja... dat vraag ik me nu dus ook af. Want ik gebruik een volledig eigen email adres als MSN adres. Iemand die dit kan uit testen?hellboy123 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 20:14:
[...]
hebben jullie dit alleen bij @hotmail.com adressen? Ik heb een passport gemaakt voor mn @gmail.com adres voor msn. Ik hoop dat hij deze niet ook gaat syncen want dan krijg ik wel een gigantische lijst....
Ik heb een Yahoo adres en die gekoppeld aan msn passport/live. Ook ik heb ik last van de 'feature' dat je gratis de contactpersonen je lijst krijgt.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 02:15:
[...]
Tja... dat vraag ik me nu dus ook af. Want ik gebruik een volledig eigen email adres als MSN adres. Iemand die dit kan uit testen?
Verwijderd
Hij maakt contacten aan.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 09:21:
Ik denk dat het dus niet uit maakt. Al je contact personen in je MSN lijst worden automatisch toegevoegd. Maar goed dat betekent gewoon elke keer weer verwijderen dat account. Trouwens schiet me iets te binnen. Hij slaat die contacten op de sim of GSM op?
Want mijn contacten staan allemaal op me sim. Dus als hij ze opslaat op de GSM en je kan instellen welk geheugen hij moet laden in het telefoonboek... Iemand al geprobeerd of misschien eens proberen..
Verwijderd
Maar het werkt dus wel zo begrijp ik? Want ik weet dat de meeste mensen de contacten opslaan op de GSM maar ik niet... Dus dat zou voor mij een uitkomst zijnGAEvakYD schreef op zondag 29 april 2007 @ 09:34:
[...]
Hij maakt contacten aan.
De oplossing die jij geeft gaat voor mij en vele andere niet op. Op de sim kun je namelijk veel minder informatie over een contactpersoon opslaan.
dat zal vooral handig zijn als je meerdere toestellen gebruikt denk ikGAEvakYD schreef op zondag 29 april 2007 @ 09:52:
Als je ergens kunt aangeven dat je alleen je simcontacten wilt zien, zal het wel werken voor je.
Waarom wil jij perse je contacten op je sim opslaan?
Verwijderd
ze hebben het daar over het unlocken van apps.... Maar hoe doe je dat dan bij de HTC. want als ik het goed begreep werkt dat alleen bij de spv e650.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:31:
Bij live messenger dan options. Kan je sync options aangeven.Helaas ook als je de sync uitvinkt gaat ie de contacts toch in je tel zetten.
TT nav 6 werkt blijkbaar. Zie http://www.modaco.com/ind...27c55b25&showtopic=254086
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 10:46 ]
volgens mij is de HTC gewoon al lock free, en hoef je de hack niet toe te passenVerwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 10:40:
[...]
ze hebben het daar over het unlocken van apps.... Maar hoe doe je dat dan bij de HTC. want als ik het goed begreep werkt dat alleen bij de spv e650.
http://img230.echo.cx/img230/6825/applicationunlocking8zp.jpg
misschien is dit handig, maar ik krijg de indruk dat je dus Orange nodig hebt
[ Voor 7% gewijzigd door hellboy123 op 29-04-2007 11:46 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq