Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:10

DRK

Coach4All schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:21:
[...]

Is de Orange variant nu een aparte build, aangezien ze op hun site adverteren met GPS en miniSD of kloppen de specificaties in dit topic?
Ik geloof dat ze de info nu hebben aangepast op de site, dat was volgens mij de informatie voor de SPV m650 o.i.d.

MicroSD is lekker klein, net een 2 GB kaartje besteld voor 30,- Dat is half zo duur als mijn MiniSD kaart van 1 GB een jaar geleden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRK

DRK

hellboy123 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:23:
[...]

even een paar dingen dan :P

Tikt het qwert bordje een beetje lekker?
Hoe is de snelheid?
Hoe vind je de build-kwaliteit?
Hij is redelijk zwaar, merk je dit erg of valt het wel mee?
is de toetsenverlichting duidelijk genoeg in het donker? Op sommige foto's is dit namelijk slecht te zien

meer kon ik atm niet bedenken ;)
- qwerty bordje tikt lekker maar is wel even wennen :-) Num-pad is wat klein en ik mis mijn oude vertrouwde joy-stick van mijn qtek 8310 :'(
- snelheid: zie hierboven
- ik heb nog geen problemen gehad met de software (neem aan dat je dat met build bedoeld). Zijn wel een aantal dingen veranderd ten opzichte van WM5.0 dus dat is af en toe ff zoeken
- ja, hij is zwaar (140 gr), ik heb er geen probleem mee, hij past prima in mn broekzak.
- toetsenverlichting is duidelijk, ook van het qwerty-bord.

Had ik al gezegd dat het scherm echt HUGE is? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-04 11:07
zal wel graag een foto willen zien :)

is het navigeren binnen windows mobile niet lastig zonder touchscreen?
Gaat het navigeren beetje snel met 200mhz? behalve de vertraging als je het toetsenbord uitklapt.
en is het mogelijk om er tomtom6 op te zetten?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Nog even een update. Morgen licht de VOX in de winkel. Eerste WM6 toestel *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:12
ik krijg net een mailtje van pdashop.nl dat hij nu ook op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRK

DRK

bastv schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:10:
zal wel graag een foto willen zien :)

is het navigeren binnen windows mobile niet lastig zonder touchscreen?
Gaat het navigeren beetje snel met 200mhz? behalve de vertraging als je het toetsenbord uitklapt.
en is het mogelijk om er tomtom6 op te zetten?

alvast bedankt.
Ik ben niet anders gewend, heb nooit een WM telefoon met touchscreen gehad...de snelheid kan ik niet over klagen en TomTom6 is volgens mij alleen voor WM PPC editie. Ik zal vanavond even kijken of ik een fototje kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
tomtom is inderdaad niet mogelijk. dan zou je route66 moeten gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
TomTom 5 voor Smartphones met wm 5 werken gewoon op wm6. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-04 16:12

mindcre8r

Tradepedia

DaannO schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:25:
Nog even een update. Morgen licht de VOX in de winkel. Eerste WM6 toestel *O*
nog even een andere update ik heb em vandaag al in mn handen gehad bij orange shop in zaandam :D

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:29

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Geen TomTom?

Waarom niet? En wat werkt er nog meer niet dan?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65231

hmmmm, erg jammer dat er geen tomtom(6) op kan draaien.

Ik heb hem zojuist besteld op smartphoneshop.nl, ik kreeg daarvan vanmorgen een mail dat ze hem op voorraad hadden. Nu moet ik gaan kijken wat beter gaat werken/functioneren:
-Tomtom 5
-Route66

Edit:
Moet ik alleen gaan kijken welke route66 ik nodig heb. Ik zie op de site 3 varianten staan:
-Mobile 7 WMS
-Navigate 7 PPC
-Mobile 7 S60 V2/3 ->Deze is dus voor Symbian OS zoals N70

Voorzover ik kan zien moet het Mobile 7 WMS zijn, kan iemand dat bevestigen?

Wat is jullie idee? Ik ken route66 helemaal niet en vond tomtom altijd wel lekker gebruiksvriendelijk op mijn N70.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 65231 op 19-04-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Anoniem: 65231 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:14:
hmmmm, erg jammer dat er geen tomtom(6) op kan draaien.

Ik heb hem zojuist besteld op smartphoneshop.nl, ik kreeg daarvan vanmorgen een mail dat ze hem op voorraad hadden. Nu moet ik gaan kijken wat beter gaat werken/functioneren:
-Tomtom 5
-Route66

Edit:
Moet ik alleen gaan kijken welke route66 ik nodig heb. Ik zie op de site 3 varianten staan:
-Mobile 7 WMS
-Navigate 7 PPC
-Mobile 7 S60 V2/3 ->Deze is dus voor Symbian OS zoals N70

Voorzover ik kan zien moet het Mobile 7 WMS zijn, kan iemand dat bevestigen?

Wat is jullie idee? Ik ken route66 helemaal niet en vond tomtom altijd wel lekker gebruiksvriendelijk op mijn N70.
ik baalde hier ook van (ga er zo 1 halen bij de orange shop) dus heb ook al lopen zoeken.
kwam deze review tegen http://www.pocketinfo.nl/...ate-7-voor-pocket-pc.html
ziet er wel goed uit.
heb ook even gekeken hoe het met de flitspaal info zit etc. deze zitten er standaard in als POI en zijn niet zo makkelijk te updaten als bij tomtom

ik denk dat ik voor route66 ga (als mijn bluetooth gps muis hier ook mee overweg kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mensen,

Nog een keer:
DaannO schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:16:
TomTom 5 voor Smartphones met wm 5 werken gewoon op wm6. :)
TomTom moet dus gewoon werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

DaannO schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:55:
Mensen,

Nog een keer:

[...]

TomTom moet dus gewoon werken. :)
Ok, maar het feit dat R66 via GPRS alle file en vertragingsinfo binnenhaalt heeft mij eigenlijk al doen besluiten om daar maar een deel van het vakantiegeld heen te sturen :|

http://www.route66.nl/rou...&sec=3&ssec=1&prodid=3123

Alleen vreemd dat ze als "Route 66" geen kaarten USA in het assortiment hebben (in nederland dan...) :?

[ Voor 21% gewijzigd door Coach4All op 19-04-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:08
Hmm leuk toestel, qua prijs aantrekkelijker dan bijv de E-ten X700.

Ik wil ook een smartphone gaan kopen, maar heb wel de eis voor WLAN, deze heeft dat dus, maar ik twijfel tussen deze en bovengenoemd toestel. De Vox is dan wel een stuk kleiner, maar heeft minder spreektijd.. Lastig Lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mackie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-01 16:10
Mooi toestel aangezien binnenkort mijn abbo ook afloopt (nu na 2x 2 jaar Vodafone 22,50).

Nu wil ik dus mijn Vodafone abbo verlengen met dit toestel (of straks de s730) wat ik echter niet kan (en wil) begrijpen geloof ik, is dat bij een verlenging het toestel €318,- en bij een nieuw vodafone abbo (ook 22,50) het toestel maar €98,- kost |:( . Weet iemand hier een verklaring voor? 8)7

We can do it two ways: easy or really easy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
dat zijn wel vreemde praktijken ja. dit is bij orange niet het geval en bij debitel ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:35

Veritas

concedo nulli

De HTC S710 is inmiddels op voorraad bij smartphoneshop.nl

http://www.smartphoneshop.nl/product/39652

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:10

Equator

Crew Council

#whisky #barista

mackie schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:26:
Mooi toestel aangezien binnenkort mijn abbo ook afloopt (nu na 2x 2 jaar Vodafone 22,50).

Nu wil ik dus mijn Vodafone abbo verlengen met dit toestel (of straks de s730) wat ik echter niet kan (en wil) begrijpen geloof ik, is dat bij een verlenging het toestel €318,- en bij een nieuw vodafone abbo (ook 22,50) het toestel maar €98,- kost |:( . Weet iemand hier een verklaring voor? 8)7
Heel simpel. Vodafone (en andere providers ook) geven minder provisie voor bestaande abbo's en veel meer bij nieuwe abbo's.
En van die kickback wordt het toestel goedkoper.

* Equator heeft het toestel vandaag overigens mee naar huis gekregen om ff te testen :)

We hadden de prerelease al enkele dagen in huis, maar nu de final. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Equator op 19-04-2007 16:40 ]

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
heb hem net opgehaald
met orange 20€ moest ik 40 euro bij betalen voor 2 jaar had ik 25€ gedaan was die gratis geweest.

wat mij alleen opvalt is dat er nog wel wat speling zit tussen de telefoon en het toetsenbord. (op en neer) nu is het nog niet erg maar ik vraag het me af hoe het over 1,5 jaar is.

verder nog niet mee gespeelt. zal zo eens route66 etc proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mackie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-01 16:10
Equator schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:39:
[...]

Heel simpel. Vodafone (en andere providers ook) geven minder provisie voor bestaande abbo's en veel meer bij nieuwe abbo's.
En van die kickback wordt het toestel goedkoper.
[Off-topic]
Dan gaat Vodafone hoogstwaarschijnlijk een tot nu toe tevreden klant verliezen }). In mij optiek niet zo'n beste strategie als bedrijf (b.v. als ik een auto inruil bij een autodealer, en weer een nieuwe auto koop, krijg ik toch ook extra korting zodat ik daar dan die nieuwe auto koop :+ ).

Als de andere providers dit niet deden was het snel afgelopen met dit soort praktijken (dit alles riekt mij naar verboden (prijs)afspraken, go go go mevrouw Nelie Smit-Kroes :w ).
[/Off-topic]

Zeker mooi toestel, alhoewel ik zit te twijfelen of ik niet nog even wacht op zijn opvolger (s730).

[ Voor 8% gewijzigd door mackie op 19-04-2007 18:30 ]

We can do it two ways: easy or really easy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 10:23
Ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen van de bovenstaande personen met dit toestel i.c.m. route66. Ik ben namelijk vanaf de eerste van tomtom al een trouw aanhanger van deze software.

Klopt het nu dat ik 'Route66 Mobile 7 WMS' nodig heb in plaats van 'Route66 Navigate 7' ?

[ Voor 20% gewijzigd door GAEvakYD op 19-04-2007 19:46 ]

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
ja dat klopt.
deze heb ik net geporbeert te installeren en dat werkte niet (liep vast bij installatie) daarna lukte het me ook niet om hem op te starten.
nu heb ik net tomtom mobile 5.2 eraf gegooit want die werkte ook niet.

kom ik net dit tegen
Met de introductie van TomTom NAVIGATOR 6 is trouwens de aparte productlijn TomTom MOBILE voor smartphones verdwenen. De navigatiesoftware voor alle ondersteunde apparaten (Windows Mobile Pocket PC en Smartphone, PalmOS en Symbian) heet nu kortweg TomTom NAVIGATOR 6. Om mogelijke verwarring nog verder in te perken koop je de software als multiplatform-oplossing op een geheugenkaartje. Dat betekent waarschijnlijk dat TomTom de software net als bij Route 66 op een miniSD-kaartje met SD-adapter wordt geleverd, zodat het voor alle gangbare pda's en smartphones geschikt is. Omdat de retailverpakkingen pas in september verkrijgbaar zijn heb ik dit niet kunnen controleren.
ga nu tomtom6 proberen

edit:

tt6.03 krijg ik er ook niet op. blijkbaar niet compatible met mobile6.
hij kapt gelijk met installeren als ik de .cab open

[ Voor 13% gewijzigd door bastv op 19-04-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

mackie schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:27:
[...]

[Off-topic]
Dan gaat Vodafone hoogstwaarschijnlijk een tot nu toe tevreden klant verliezen }). In mij optiek niet zo'n beste strategie als bedrijf (b.v. als ik een auto inruil bij een autodealer, en weer een nieuwe auto koop, krijg ik toch ook extra korting zodat ik daar dan die nieuwe auto koop :+ ).

Als de andere providers dit niet deden was het snel afgelopen met dit soort praktijken (dit alles riekt mij naar verboden (prijs)afspraken, go go go mevrouw Nelie Smit-Kroes :w ).
[/Off-topic]

Zeker mooi toestel, alhoewel ik zit te twijfelen of ik niet nog even wacht op zijn opvolger (s730).
Uhh, als ik een nieuwe auto koop bij een dealer, krijg ik meer terug voor mijn huidige auto als wanneer ik een 2e hands auto koop bij dezelfde dealer.
Op een nieuwe zit nou eenmaal meer marge.

En helaas, alle providers doen dit. Wij zijn op de zaak zowel KPN, Vodafone als T-Mobile dealer en bij allen zie je verschil tussen nieuwe abbo's en verlengingen.. Sorry :)

Toestel zelf werkt voorlopig vrij aardig. De beveiligingssoftware die ik er op wil hebben werkt echter nog niet vlekkeloos. Maar daar ga ik morgen mee verder.
Het is even wennen een SmartPhone.. en hij is een stuk kleiner dan mijn HTC TyTN..

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Laatst online: 06-04 22:03
bastv schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:55:
heb hem net opgehaald
met orange 20€ moest ik 40 euro bij betalen voor 2 jaar had ik 25€ gedaan was die gratis geweest.

wat mij alleen opvalt is dat er nog wel wat speling zit tussen de telefoon en het toetsenbord. (op en neer) nu is het nog niet erg maar ik vraag het me af hoe het over 1,5 jaar is.

verder nog niet mee gespeelt. zal zo eens route66 etc proberen
Dat is vreemd dat je zoveel moest bijbetalen. Als ik op de site van orange kijk dan kost de spv vox e650 met een 2 jarig abbo van 20euro niks. Ik weet niet waar jij hem gehaald hebt maar ergens klopt er iets niet.

Meteen even een vraag:
Ik wil dus ook gaan voor een smart foon. Is het mogelijk om met dit toestel word en exel te bekijken en misschien ook pdf documenten??

[ Voor 10% gewijzigd door auroortje op 19-04-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178271

Dat betekent waarschijnlijk dat TomTom de software net als bij Route 66 op een miniSD-kaartje met SD-adapter wordt geleverd, zodat het voor alle gangbare pda's en smartphones geschikt is.
Dat zou ik een redelijk domme zet vinden.
Logischer lijkt me dan een Micro-SD kaartje met adapters naar Mini-SD en SD.

De S710 gebruikt Micro-SD, evenals inmiddels een hoop andere producten van o.a. HTC en Nokia.
Waarom je dan een kaartje opdringen wat je misschien niet kunt gebruiken ?
In mijn ogen moeten ze ofwel een bruikbaar kaartje in een redelijk formaat (bv. 2GB) leveren, of gewoon de software op CD / DVD leveren zodat je de juiste files zelf op je eigen geheugenkaartje kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
auroortje schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:52:
[...]

Dat is vreemd dat je zoveel moest bijbetalen. Als ik op de site van orange kijk dan kost de spv vox e650 met een 2 jarig abbo van 20euro niks. Ik weet niet waar jij hem gehaald hebt maar ergens klopt er iets niet.

Meteen even een vraag:
Ik wil dus ook gaan voor een smart foon. Is het mogelijk om met dit toestel word en exel te bekijken en misschien ook pdf documenten??
er staat word/powerpoint/excel en een pdf reader op ja
en ik ga morgen wel mijn geld terug halen ja... dit klopt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
bastv schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:00:
ja dat klopt.
deze heb ik net geporbeert te installeren en dat werkte niet (liep vast bij installatie) daarna lukte het me ook niet om hem op te starten.
nu heb ik net tomtom mobile 5.2 eraf gegooit want die werkte ook niet.

kom ik net dit tegen

[...]

ga nu tomtom6 proberen

edit:

tt6.03 krijg ik er ook niet op. blijkbaar niet compatible met mobile6.
hij kapt gelijk met installeren als ik de .cab open
Die jij erop probeert te mikken is de PDA versie. Je hebt echt de mobile versie nodig. Probeer even WM5 anders erop.

Ik heb vandaag ook met de release mogen spelen en hij is beter dan ik had verwacht! Erg fraai vormgegeven, wel een beetje breed maar niet hinderlijk, en wm6 werkt verder prima. Erg leuke SMP, maar niks voor mij. Ik hou het gewoon lekker bij de Trinty. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Laatst online: 06-04 22:03
Misschien niet het juiste topic maar omdat we het net over orange abbo hadden zat ik ook te kijken omdat de mijne ook eerdaags verloopt en kwam tot het volgende:

Alles gaat over een 1 jarig abbonnement.

15€ abbo x 12 = 180€ + bijtelling toestel 250€ = 430€ voor 1 jaar.
30€ abbo x 12 = 360€ + bijtelling toestel 40€ = 400€ voor 1 jaar.

Dus je betaald voor 1 jaar abbo 30 euro minder op jaarbasis en je hebt ook nog 15€ meer beltegoed per maand. Lijkt mij voordeliger dat je een 30€ abbo neemt als je alle kosten rekent op jaarbasis. Anders ben je gewoon meer het toestel aan het betalen. Nu kan je tenminste nog voor 210€ bellen wat je anders bij goedkoop abbo gewoon kwijt bent voor bijbetaling van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
DaannO schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:36:
[...]
Die jij erop probeert te mikken is de PDA versie. Je hebt echt de mobile versie nodig. Probeer even WM5 anders erop.
een paar posts terug heb ik een quote geplaats dat er geen verschil meer is in mobile6 tussen mobile/pda etc.

nog iets:
ik kan niet vinden hoe ik mijn outlook 2007 contactpersonen kan syncen onder vista met Windows Mobile device center.
Het enige wat lukt is mediaplayer syncen en dat wil ik juist niet.
apparaat word prima herkent en kan ook op file niveau bij de telefoon komen.

iemand enig idee?

//edit

Om te kunne syncen heb je deze update nodig !
http://www.microsoft.com/...0e2e4e7beb&DisplayLang=nl

[ Voor 11% gewijzigd door bastv op 19-04-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Weet iemand ook toevallig of deze in een tmobile variant komt? Ik mag namelijk verlengen en via T-mobile is het denk ik goedkoper. Iig via de eigen website zijn de abonnementen goedkoper (Relax). Hoop het wel, maar mocht iemand meer info hebben over een t-mobile / tmobile versie dan hoor ik ( en ook anderen las ik) graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

hier een review

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
anthonycd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:00:
Weet iemand ook toevallig of deze in een tmobile variant komt? Ik mag namelijk verlengen en via T-mobile is het denk ik goedkoper. Iig via de eigen website zijn de abonnementen goedkoper (Relax). Hoop het wel, maar mocht iemand meer info hebben over een t-mobile / tmobile versie dan hoor ik ( en ook anderen las ik) graag...
Ik heb ergens gelezen dat t-mobile deze ook zou gaan aanbieden. Het heeft een voordeel dat je dan per maanden 5 euro goedkoper uitbent per maand bij relaxed 200 of 250. Bij t-mobile betaal je bijvoorbeeld 20 euro en bij een weder verkoper 24 of 25 euro. Een (voor mij te groot) nadeel is dat je bij t-mobile dan wel een toestel krijgt met simlock erop en dat de firmware ook t-mobile gebonden is. Je kunt dan (naar mijn weten) problemen krijgen met standaard updates die uitgebracht worden door een fabrikant.

Bastv: Ik ben erg benieuwd of jij dit toestel aan het navigeren krijgt, al dan niet met tomtomt 5, 6 of Route66.

[ Voor 5% gewijzigd door GAEvakYD op 20-04-2007 08:31 ]

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:40

Halfkakkende

Vandring

Met een N70 vergelijking! JEUJ! Heel erg bedankt voor de link!

Morgen ga ik even bij Orange in Almere langs om te kijken of ik hem eens in het echt kan gebruiken.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Misschien is het hier al vele malen langsgeweest maar waarom lees ik op de orange site dat de spv vox een touchscreen heeft?

http://shop.orange.nl/detail/968/SPV+Vox+E650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Anoniem: 114719 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:43:
Misschien is het hier al vele malen langsgeweest maar waarom lees ik op de orange site dat de spv vox een touchscreen heeft?

http://shop.orange.nl/detail/968/SPV+Vox+E650
Die omschrijving heeft weinig met de VOX te maken, ze hebben het daar ook over een MiniSD kaart en 3G (UMTS) dataverbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coach4All schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:48:
[...]

Die omschrijving heeft weinig met de VOX te maken, ze hebben het daar ook over een MiniSD kaart en 3G (UMTS) dataverbinding...
Ze hebben de juiste specs dus niet op de site staan, is dat wat je bedoelt? of heb ik de verkeerde vox gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Anoniem: 114719 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:00:
[...]

Ze hebben de juiste specs dus niet op de site staan, is dat wat je bedoelt? of heb ik de verkeerde vox gezien?
Ik krijg het gevoel dat ze de specs van de opvolger (S730) van de VOX en die van de VOX flink door elkaar hebben gemixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coach4All schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:11:
[...]

Ik krijg het gevoel dat ze de specs van de opvolger (S730) van de VOX en die van de VOX flink door elkaar hebben gemixt.
Dan hebben ze echt een major mistake gemaakt.

Ik had erg veel schik met mijn orange spv m600 maar vond dat toestel zo moeilijk als je snel ff moest bellen.

De vox daarentegen is eigenlijk de juiste oplossing voor me maar vind het ontbreken van een touchscreen een erg groot gemis omdat ik af en toe een potje simcity wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
De HTC S710 (Vox) is inmiddels verkrijgbaar bij oa smartphoneshop.nl

De mijne komt als het goed is vandaag binnen. Uiteraard laat ik weten hoe en wat ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

anthonycd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:00:
http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=107

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
ik ben op zoek naar de voicedial... waar vind ik dit?
ik kan alleen voicecommands aan menu items koppelen maar niet aan contactpersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
  • Laatst online: 26-07-2023
hi,
ik heb me dit toestel ook gisteren aangeschaft. Alles lijkt goed te werken.
nu een vraag met betrekking tot navigatie.
Is er iemand al dat tomtom mobile aan de praat gekregen heeft?

mvg,
Jonathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90323

bastv schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:15:
ik ben op zoek naar de voicedial... waar vind ik dit?
ik kan alleen voicecommands aan menu items koppelen maar niet aan contactpersonen.
Uuuuuhmmm rtfm :) aan de linkerzijkant zit een heeel mooi knopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand de bijgeleverde microSD van Orange aan de praat gekregen, bij mij wordt de SD niet gevonden. Nog formatteren? maar hoe? ik zie ehm niet in windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Anoniem: 90323 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:23:
[...]

Uuuuuhmmm rtfm :) aan de linkerzijkant zit een heeel mooi knopje :)
zit op mijn werk heb geen manual hier.
maar als ik op dat knopje druk (had ik al gedaan) dan krijg ik de melding:
er bestaat geen opgenomen stem-etiket op het systeem.

en op de andere vraag:
ik krijg tomtom mobile 5.2 ook niet draaiend
ook tomtom6 (laatste versie) en rout66 n7 krijg ik niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Anoniem: 90323 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:24:
Heeft iemand de bijgeleverde microSD van Orange aan de praat gekregen, bij mij wordt de SD niet gevonden. Nog formatteren? maar hoe? ik zie ehm niet in windows.
die werkte bij mij wel prima.
ook in windows werkt hij prima (vista).
kon er gelijk al bij op file niveau maar na het installeren van mobile device center kan ik ook syncen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet wel eerst even een stemmetje openemen heh.

Ga naar je contact en naar het nummer wat je wilt gebruiken met voicedial - hier rechtermuisknop :)

---over rtfm gesproken. de microsd moet toch erin met het goud naar boven, want op een andere manier gaat ie er niet in bij mij.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 90323 op 20-04-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
goud naar boven ja.
moet wel ff met je nagel erin proppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bastv schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:38:
goud naar boven ja.
moet wel ff met je nagel erin proppen :P
Hij zit er iig goed in hij doet t alleen niet blijkbaar. Het suikerklont truukje om het orange logo weg te vijlen gaat minder goed dan bij de spv c500/600 helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
En mijn Vox draait inmiddels op 240Mhz :)

Screen switchen is nu bijna instant.
TCPMP 0.71 gaat ook als een speer en werkt prima met het screenswitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:40

Halfkakkende

Vandring

Kan je misschien aangeven hoe je dat hebt gedaan? :)

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Skillz schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:18:
En mijn Vox draait inmiddels op 240Mhz :)

Screen switchen is nu bijna instant.
TCPMP 0.71 gaat ook als een speer en werkt prima met het screenswitchen.
en je batterij is na 2 dagen leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Iemand al een navigatie pakket aan de praat gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Xivius schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:30:
Iemand al een navigatie pakket aan de praat gekregen ?
nog niet..
ik ga vanavond deze proberen
liever geen links naar sites met illegale content
speciaal voor SPV

[ Voor 21% gewijzigd door Canaria op 21-04-2007 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De Vodafone versie:
Vodafone VDA V smartphone coming soon
April 20, 2007 [MS Smartphone]
Vodafone - the biggest mobile operator in the world (not counting Chinese ones) - will launch HTC S710 as Vodafone VDA V:

Small size and "double-deal" with keypad and (slide-out) QWERTY-keyboard means that this phone has big chances to be very popular - in various incarnations. Unlike phones with QWERTY keyboard for single handed usage, you can hide your QWERTY keyboard in this phone and you can pretend that you have just regular cellphone - thus avoiding being considered as too geeky! Having built-in Windows Mobile 6 means among others ability to edit Microsoft Office documents and the QWERTY keyboard of this smartphone will come in handy for this document-editing pruposes ...

Vodafone writes:

VDA V is ideal smartphone for work and leisure. With slide-out QWERTY keyboard one can comfortably edit emails and Microsoft Office documents. Furthermore feature set of this phone offers to modern communications professional unlimited possibilities: Wi-Fi, 200 MHz processor, 2.4 inch display, memory card slot, Bluetooth and 2 megapixel camera - just to mention a few highlights.

Original source of this information is here.

Credit: Smartphone-Web.

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/phones/htc/vodafone-vda-v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
bastv schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:17:
[...]

nog niet..
knip
speciaal voor SPV
Bestaat die dan ?? Op de tomtom site wordt er nergens melding over gemaakt ....
Ik hoor graag of het werkt...

[ Voor 10% gewijzigd door Canaria op 21-04-2007 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Xivius schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:33:
[...]
Bestaat die dan ?? Op de tomtom site wordt er nergens melding over gemaakt ....
Ik hoor graag of het werkt...
op de orange site staat hij ook
https://shop.orange.nl/accdet.asp?acc=414

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
ja dat is TT5, geen 6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
tsjah ikke ook niet weet .. ik zal het vanavond thuis wel zien wat het is :) en als het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
bastv schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:17:
[...]

nog niet..
knip
speciaal voor SPV
offtopic:
1. linkjes naar dit soort zaken zijn niet helemaal fris denk ik zo,
2. Damn, je meot wel een goeie server hebben wil je die nog binnenhalen, is al 55 dagen oud...Mn newszilla trekt net maar 20dagen :P

welke kleur heeft het toetsenbord nou bij de mensen, en waar hebben jullie m gehaald. Ik heb nu al veel witte én zwarte gezien...

[ Voor 6% gewijzigd door Canaria op 21-04-2007 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• integro
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:47
Kan iemand vertellen hoe de kwaliteit van de luidspreker is bij het bellen? Veel van de HTC devices zijn blikkerig en galmend.

Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
het toestel zelf is zwart en het toetsenbord is zilver.
ik heb hem van orange met abbo.

offtopic:
1. er is niets mis mee.. is gewoon een zoekmachine waar je verder niets mee kan.
2. ik heb thuis tweakdsl en dus tweaknews.. dat lukt vaak nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
integro schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:53:
Kan iemand vertellen hoe de kwaliteit van de luidspreker is bij het bellen? Veel van de HTC devices zijn blikkerig en galmend.

Alvast dank.
deze is zeer goed. ik heb ook andere HTC toestellen gehad die hadden nog wel een brakke kwalitijd.
Nog niet gek veel mee gebeld in 1 dag maar kwalitijd is zeker goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212428

heb hem net besteld bij gsmweb.nl.. krijg morgen als het mee zit contract in de bus en dan gelijk weer terug sturen:D heb kpn 25 genomen. betaal je maar 20 euro per maand webkorting ofzo. Heb er ook voor een tientje per maand onbeperkt data bij genomen. hoop hem zo snel mogelijk binnen te hebben:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Kan iemand misschien een (paar) foto's maken van de orange versie? Ik hoorde had hij qua design iets anders is dan de HTC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
XoiN schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:37:
Kan iemand misschien een (paar) foto's maken van de orange versie? Ik hoorde had hij qua design iets anders is dan de HTC versie.
zo ziet die eruit
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/images/upload/1174423135650-large1.jpg

met zilver toetsenbord (zoals allemaal)
de retail htc versie is zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
woei !!! TomTom Mobile 5.2 for SPV werkt prima op de Vox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
bastv schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:47:
Goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 762

Ik heb de e650 ook binnen. Echter, zit op die van mij op één of andere manier niet het Orange homescreen. Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik vind dit nogal zuur, omdat ik die windows schermen spuuglelijk vind. Als ik orange selecteer zie ik het standaard windows startscherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

bastv schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:08:
het toestel zelf is zwart en het toetsenbord is zilver.
ik heb hem van orange met abbo.

offtopic:
1. er is niets mis mee.. is gewoon een zoekmachine waar je verder niets mee kan.
2. ik heb thuis tweakdsl en dus tweaknews.. dat lukt vaak nog wel
1. Met een zoekmachine op zich is niets mis, maar met link naar een zoekopdracht die een 'bepaald' resultaat oplevert wel ;)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
bastv schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:47:
hmmm dit is dus echt de enige variant die je aan de gang hebt kunnen krijgen? Je moet dus echt TomTom Mobile 5.2 SPV hebben.

Opzicht wel jammer, ik had graag nu naar TomTom6 gewild bij de overstap van mijn N70 naar dit toestel. Jammer dat ook de Route66 niet werkt.

Brengt TomTom nog wel kaartmateriaal uit voor de 5 versie van hun navigatiesoftware? Of moeten we het doen met de kaarten die reeds in het verleden zijn uitgebracht.

Ik neem toch aan dat er in de toekomst meer een meer pakketen zullen gaan werken op WM6. De S710 toestel is dan 1 van de eerste met WM6, maar er zullen er nog vele volgen. TomTom en Route66 zullen dat ook wel zien en proberen die doelgroep te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-01 21:34
Ben aan het twijfelen tussen de Nokia E65 en de HTC S710.

Het gaat mij om goed te kunnen internetten (WLAN).
Gebruik maken van VOIP via WLAN (Voipbuster)
Snelheid in gebruik van de Smartphone
Video streaming (ook bijv. mobile media center)

Ben ook benieuwd welke phone de beste pics maakt.

Welke moet ik kiezen ?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
sattertje

ga je hem ook zakelijk gebruiken ? dan het is de keuze makkelijk. symbian of wm6 ;) wm6 dus
Wlan ondersteuning op de vox is super, alle beveiligingen kan hij aan en lekker snel en makkelijk.
qua mogelijkheden is windows mobile gewoon veel beter. alleen vind ik de camera niet zo super van de HTC en ik denk dat nokia hier beter in scoort. maarjah ... het is een telefoon dus verwacht geen superkwalitijd.

ik ben een groot voorstander van windows mobile omdat ik op de zaak ook veel symbian gebruikers heb die telkens met problemen kampen en de windows mobile gebruikers hoor ik nooit.

denk ook aan synchroniseren. Nokia pc suite is gewoon ronduit KUT terwijl activesync/mobile center vista ALTIJD werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Laatst online: 28-04 08:46

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb zelf vanmiddag de HTC S710 gehaald na mijzelf een tijd lang geergerd te hebben aan een TyTN. De PDA-functies van dat ding werken prima, maar een telefoon mag het zichzelf nog lang niet noemen vind ik ;)

Nou...de S710 dan...als telefoon een prima beestje, WiFi werkt zoals ik gewend was bij de TyTN gewoon goed en de agenda-functie is dan wel iets minder dan die van de TyTN, maar goed genoeg voor wat ik nodig heb. Voor de rest is er weinig veranderd met Windows Mobile 6 tov. 5, maar dat wist ik eigenlijk al door de verschillende review-sites.

De telefoon ligt lekker in de hand (hij is iets dikker dan ik had verwacht, maar dan ook weer wat smaller en minder hoog), voelt stevig aan en ik raad iedereen die van plan is om er één te kopen dan ook aan om hem even in de winkel vast te houden. Is toch anders dan de "SizEasy-plaatjes" ;)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 762

Orange gebruikers: Na een bezoek aan de winkel en een aantal telefoontjes met de TD van Orange ben ik tot de conclusie gekomen dat Orange een grote blunder begaan heeft. Het Orange Homescreen is niet goed geinstalleerd, thans niet op de 2 telefoons die ik met de verkoper in de winkel getest heb.

Ik heb thuis eens wat meer research gedaan. Het bestand waar de Orange functies in zouden moeten zitten, is een kopie van de Windows Mobile versie. Dit zal vermoedelijk met een software update verholpen moeten worden. Ik vind dit erg zuur, omdat ik het Orange scherm (Zie beknopte handleiding) veel mooier vind dat de standaard windows muk met 100 icoontjes.

Als er wel mensen met een goede uitvoering zijn, laat het even weten! Dan kunnen we wellicht proberen om de goede versie over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
na een paar dagen heb ik nog wat minpuntjes

- de battarijduur. na een dag is hij gewoon op (paar telefontjes en een paar keer mee gespeeld. wifi/bluetoothe etc staat uit)
- als die aan de pc hangt laat hij niet op via usb?
- heb je hem op toetblokkade en je krijgt telefoon kan je wel opnemen maar niet meer ophangen etc. dan moet je hem eerst van blokkade afhalen.
- valt je telefoon uit met toetsblokkade nog aan en je zet te de telefoon weer aan dan is de backlight heel laag en start hij weer op met toetsblokkade.

klijne dingetjes maar meld het tog ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179492

Ik heb de S710 ook gisteren gehaald, nadat ik 8 uur ervoor erachter kwam watvoor mooi toestel het was met WM6! Echter heb ik toch wel wat minpuntjes:

- Scherm wisselt langzaam naar andere modus bij gebruik toetsenbord
- Telefoon hangt af en toe als ik terug naar het standaard scherm wil

Heeft iemand anders deze problemen ook? Zo ja, enige oplossing?

En nog iets, bij me oude WM 2003SE smartphone kon ik altijd bergen met utils vinden, jammergenoeg bij WM6 werken al die utils bijna niet tevens me navigatie ook niet. Iemand een oplossing voor me waar ik (nu al) wat WM6 utils kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:35

Veritas

concedo nulli

[BoSS] schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:33:
Ik heb zelf vanmiddag de HTC S710 gehaald na mijzelf een tijd lang geergerd te hebben aan een TyTN. De PDA-functies van dat ding werken prima, maar een telefoon mag het zichzelf nog lang niet noemen vind ik ;)

Nou...de S710 dan...als telefoon een prima beestje, WiFi werkt zoals ik gewend was bij de TyTN gewoon goed en de agenda-functie is dan wel iets minder dan die van de TyTN, maar goed genoeg voor wat ik nodig heb. Voor de rest is er weinig veranderd met Windows Mobile 6 tov. 5, maar dat wist ik eigenlijk al door de verschillende review-sites.

De telefoon ligt lekker in de hand (hij is iets dikker dan ik had verwacht, maar dan ook weer wat smaller en minder hoog), voelt stevig aan en ik raad iedereen die van plan is om er één te kopen dan ook aan om hem even in de winkel vast te houden. Is toch anders dan de "SizEasy-plaatjes" ;)
Wat heb je met je TyTN gedaan? Verkocht, zoja kreeg je er nog een goede prijs voor?

Trouwens, heeft de Vox problemen met vastlopers? Zodanig dat je hem moet resetten met dat buttontje?
Is de camera ook beter dan die van de TyTN? Want die is echt crap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Iemand enig idee hoe ik Pocket Internet Totaal van T-Mobile op de Vox aan de gang krijg? (de 9.50 variant)

De menuutjes lijken er net iets anders uit te zien en de site van T-Mobile zelf is niet bereikbaar voor info.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budg
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04 21:09
Heb em gisteren gehaald bij de Orange shop.

Tot nu toe bevalt hij uitstekend. Er zijn me alleen twee dingetjes opgevallen.

- Het lukt me niet om op mobile.live.com me aan te melden voor m'n email. Misschien ligt dit aan de site of aan een instelling, ik kom er iig niet doorheen. Later kwam ik erachter dat het Live programma dat op de telefoon geinstalleerd is ook je email kan synchroniseren dus je hebt uiteindelijk geen internet explorer mee nodig om je hotmail te checken.

- MMS-en lukt nog niet. Ik krijg een foutmelding ("Fout bij synchroniseren") bij het versturen en kan ook niet ontvangen. Instellingen staan zoals ze horen te zijn, dat was al ingesteld door Orange en MMS is geactiveerd bij Orange. Van de week dan nog maar ff langs de shop.

Misschien weet iemand de oplossing?

Btw, als je student bent dan is er een korting van 20% op 25/30 euro abo voor 1 jaar en €25,- toestelkorting. heb die dus ff mooi meegepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Heb het internet nu aan de gang....

Alle streams van de t-mobile startpagina lopen, behalve die van Skyradio. Dan buffert hij 1% en slaat dan vast. (kan de Vox pas weer gebruiken naar ff de batterij los te halen en opnieuw op te starten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De baterrijduur is inderdaad ruk. Ik kan er net een dag mee doen zonder wifi en bluet aan. En amper gebelt te hebben. Dit is niet zoals htc en Orange pretenderen. Op de sites staan :

standbytijd 7dagen....dus niet! dit is echt mega KA UU Theee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 90323 schreef op zondag 22 april 2007 @ 18:57:
De baterrijduur is inderdaad ruk. Ik kan er net een dag mee doen zonder wifi en bluet aan. En amper gebelt te hebben. Dit is niet zoals htc en Orange pretenderen. Op de sites staan :

standbytijd 7dagen....dus niet! dit is echt mega KA UU Theee
standby is natuurlijk zonder backlight, zonder toetsenlicht, wifi/BT uit en het toestel nooit aanraken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Coach4All schreef op zondag 22 april 2007 @ 14:11:
Iemand enig idee hoe ik Pocket Internet Totaal van T-Mobile op de Vox aan de gang krijg? (de 9.50 variant)

De menuutjes lijken er net iets anders uit te zien en de site van T-Mobile zelf is niet bereikbaar voor info.....
GPRS instellingen (voor snel surfen en snel downloaden)

* Druk op Start
* Kies Instellingen
* Kies Verbindingen
* Kies GPRS
* Druk op Menu en kies Toevoegen
* Vul nu de volgende gegevens in:
o Beschrijving: T-Mobile GPRS
o Maakt verbinding met: Internet
o Toegangspunt: wap
o Gebruikersnaam: tmobile
o Wachtwoord: tmobile
* Druk op Gereed en daarna op de Home-toets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Laatst online: 28-04 08:46

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ill-Skillz schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:33:
Wat heb je met je TyTN gedaan? Verkocht, zoja kreeg je er nog een goede prijs voor?

Trouwens, heeft de Vox problemen met vastlopers? Zodanig dat je hem moet resetten met dat buttontje?
Is de camera ook beter dan die van de TyTN? Want die is echt crap...
Heb een prima prijs voor mijn TyTN gekregen, stukken minder dan de winkelprijs maar was blij dat ik er vanaf was...

Mijn S710 (Vox klinkt net alsof het één of andere oude DECT-telefoon is!) is nog niet vastgelopen. Één keer leek het er wel op, maar na 1 minuut wachten ging hij weer vrolijk verder. Een tijdelijke lockup dus ;)

De camera van de S710 en van de TyTN zijn volgens mij vergelijkbaar, al heb ik die van de TyTN amper gebruikt. Voor het maken van 'snapshots' (enkel voor MMS, foto's overdag gemaakt) zijn beide toestellen prima geschikt. Voor het betere werk...tsja... :X

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192364

heeft iemand al software's kunnen vinden voor deze prachtige toestel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
vaslopers heb ik nog niet gehad.
ook is het switchen van scherm als je het toetsenbord openklapt niet vervelend. dit is sneller als met switchen op een ipaq pda.

wel is de stanbytijd erg ruk.
gisterochtend opgeladen. 2 keer gebeld en 4 smsjes verstuurd en vanmorgen was hij dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Hebben jullie eigenlijk een heuptasje bij de Vox gekregen?
Bij mij zat deze niet in de doos, staat ook niet op de doos. Maar volgens de handleiding hoort deze er wel bij te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

APN (toegangspunt): internet i.p.v. wap
En username & ww kan je leeg laten :)

Ik heb mijn S710 donderdag volledig opgeladen, en verder weinig mee gedaan. Behalve dat hij een pushmail open had staan. Gisteravond meldde hij echter dat hij bijna leeg was.

Standbytijd van 7 dagen haal je waarschijnlijk wel, maar dan moet je er echt vanaf blijven. :)
Coach4All schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:17:
Hebben jullie eigenlijk een heuptasje bij de Vox gekregen?
Bij mij zat deze niet in de doos, staat ook niet op de doos. Maar volgens de handleiding hoort deze er wel bij te zitten.
Nope, zat er niet bij.

[ Voor 24% gewijzigd door Equator op 23-04-2007 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
heuptasje zat er bij mij ook niet bij. misschien moet je dan de homo/patser variant kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

bastv schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:43:
heuptasje zat er bij mij ook niet bij. misschien moet je dan de homo/patser variant kopen? :P
:? Ik dacht meer aan een gezamelijk statement richting HTC dat ze wel in de doos moeten stoppen wat er volgens de handleiding in hoort te zitten...

(En ons blij en tevreden maken met toch nog een tasje zoals bijvoorbeeld bij de 9100 zit, die beviel mij best goed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Coach4All schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:49:
[...]

:? Ik dacht meer aan een gezamelijk statement richting HTC dat ze wel in de doos moeten stoppen wat er volgens de handleiding in hoort te zitten...

(En ons blij en tevreden maken met toch nog een tasje zoals bijvoorbeeld bij de 9100 zit, die beviel mij best goed.)
Op de doos staat het niet en in het boekje staat dat het er soms bij zit. Hangt per land af. Maar aangezien het niet op de doos stond en je daarmee akkoord bent gegaan, kan je denk ik fluiten naar een cover. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over het heuptasje had ik ook op een ander forum ergens gelezen. Conclusie van Orange staat niet op de doos, pech dus.

Tomtom Mobile 5 met update naar 5.2 werkt.

Batterijduur is nog steeds ruk. Ik ga op modaco.com wel wat info scoren over de batterijduur van de HTC s710. Wellicht een betere rom dan op de E650/Vox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 90323 schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:12:
Over het heuptasje had ik ook op een ander forum ergens gelezen. Conclusie van Orange staat niet op de doos, pech dus.

Tomtom Mobile 5 met update naar 5.2 werkt.

Batterijduur is nog steeds ruk. Ik ga op modaco.com wel wat info scoren over de batterijduur van de HTC s710. Wellicht een betere rom dan op de E650/Vox?
even een linkje naar je topic op modaco. klik

Een standby van 1 dag, als er 7 wordt gegeven is inderdaad zwaar ruk. Misschien moet je toch terug om te kijken of je misschien een andere batterij kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
2 vraagjes:

Heeft iemand MMS op de Vox met Telfort al werkend ?

Mijn MicroSD card wordt niet herkent .. suggesties ?

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de startpost deel 2 _/-\o_

Batterij probleem.

Indien je ook maar bijvoorbeeld een dag met je SPV e560 doet. Kan dit mogelijk verzoorzaakt worden omdat je backlight niet uit gaat. Dit was bij mij het geval. Je kan dit rechtzetten door een regisdtry edit te doen:

Download
http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx

pas de display value aan naar het aantal seconden. HKCU/Control Panel/Power. Bij mij stond er 0.Hier kan je 20, 30 of 60 van maken 30 van gemaakt en nu gaat ook de backlight uit. Dit zal hopelijk veel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xivius schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:10:
2 vraagjes:

Heeft iemand MMS op de Vox met Telfort al werkend ?

Mijn MicroSD card wordt niet herkent .. suggesties ?

Marcel
Had ik ook. Dan moet je de SD kaart opnieuw formatteren. Kan niet inde e650 zelf, dus iemand vinden die een microsd card reader heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
ja inmiddels ook achter! Opgelost dus ...

Nu nog MMS met Telfort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214033

Ik zit er sterk aan te denken om deze phone te gaan halen... Echter lees ik op het www wisselende berichten over de stand-by tijd. Heb nu een 6230 en met BT 24/7 aan (ivbm carkit) gaat die een dag of 3 mee. Heeft iemand al ervaring met de S710 met BT aan? En dan bedoel ik niet 3 uur bellen via BT, maar puur het aanstaan ervan.
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.