HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste
Acties:
  • 76.032 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:42:
[...]

waarschuwing: de msn contacten in je telefoonboek die je ziet is je gebruikelijke msnlijst!
wanneer je hier iets uit verwijderd, en je logd nogmaals in, verdwijnen die contacten uit je lijst.
(ook wanneer je inlogd op de computer). wanneer je de msncontacten weg wilt hebben kies je bij windows live voor "account wisselen" vervolgens stop je wanneer de licence agreement weer in beeld komt. Op deze manier zijn de contacten weg zonder dat je ze hoeft te verwijderen, en ze verdwijnen ook niet uit je msnlijst.

Je contacten kun je beheren met outlook en activesync, in het programma'tje activesync kun je instellen dat de contacten worden gesynchroniseerd met je adresboek in outlook. backuppen is op deze manier dus ook mogelijk. LETOP: msn contacten worden niet meegenomen naar outlook.

@smsjes: hier heb ik nog niets over meegekregen, weet niet of dit kan.
dus gewoon een ander account "aanmaken"
ze verdwijnen automatisch uit mijn lijst?
kan ik mijn oude account opnieuw instellen zodat ik dat vinkje uit kan zetten die de contacten in mijn lijst zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:42:
[...]

dus gewoon een ander account "aanmaken"
ze verdwijnen automatisch uit mijn lijst?
kan ik mijn oude account opnieuw instellen zodat ik dat vinkje uit kan zetten die de contacten in mijn lijst zet?
Nee niet aanmaken, gewoon wisselen maar niet doorgaan. Dus uiteindelijk heb je GEEN account ingesteld.
En het vinkje werkt niet, das de grap ;) daarom heeft iedereen hier last van. Dr moet nog een fix voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daarom ging het bij dus ook mis.
tis opgelost, bedankt voor de hulp!

benieuwd wanneer die fix komt.

heb htc gemaild voor die pouch maar reeds nog geen antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb sinds een paar uur ook een HTC S710.. echter kan iemand mij vertellen waar ik de msn messeger kan vinden.. kan deze namelijk nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:08:
Hallo allemaal, ik heb sinds een paar uur ook een HTC S710.. echter kan iemand mij vertellen waar ik de msn messeger kan vinden.. kan deze namelijk nergens vinden.
Die staat gewoon in het menu als je op start klikt hoor!
Misschien is tie niet geinstalleeerd,dan moet je hem eerst even downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
8)7

Maar goed, msn messenger heet Windows Live messenger en kun je vinden on der programma's in het startmenu

[ Voor 3% gewijzigd door DaSaN op 27-06-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:13:
[...]

8)7

Maar goed, msn messenger heet Windows Live messenger en kun je vinden on der programma's in het startmenu
Ja dat dacht ik ook maar het leuke is.. dat kan ik nergens vinden.. heb start gedaan maar zie dan nergens programma's...

Als ik op start druk krijg ik een lijst met programma's

office mobile
internet explorer
multimedia
agenda
contacten
etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je die van orange SPV E650?
of de s710 van een andere provider?

SPV E650:
Afbeeldingslocatie: http://www.geekz1.com/images/news/orangespve650.jpg

S710:
Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneshop.nl/images/product/image.php?id=48538&dimensionid=1&shopid=11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

En daar hebben wij dus messenger en windows live tussen staan....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 20:34
zoeken is moeilijk
bastv schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:48:
[...]

dit kan goed
de nederlandse orange versie heeft het er standaard inzitten, andere landen weer niet.
je kan je aanmelden voor live messenger hier:
https://imagine-windowsli...Default.aspx?locale=en-gb

of gewoon hier downloaden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311050
(hij is in je taal van je telefoon dus niet in het frans) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
bastv schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:10:
[...]

dan moet diegene nog 100 euro erbij doen om een s710 te kopen....

gaan er geen belletjes rinkelen als je hem voor 100 euro goekoper kan krijgen bij een particulier?
258 is gewoon niet mogelijk (op een legale menier)
mwa een 2ehands htc s710 gaat er op markplaats tussen de 250 en 300 euro weg. Als het een splinter nieuwe zou moeten zijn zou hij idd echt verkeerd zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
Dat valt ook wel mee. Je zou een HTC S710 incl btw, splinter nieuw, voor 200 kunnen krijgen(of 174 als je de BTW terug vraagt). Je hebt alleen een BTW of een KvK nummer nodig. En je moet er minimaal 2 bestellen. That's it!
Als iemand dit heeft(KvK nummer of BTW nummer) en die is hierin geintresseerd, wil ik ook wel meedoen(ik zelf heb namelijk geen BTW/KvK nummer). Dus dan 2 (of meer) bestellen, en dan 1 voor mij de rest voor jezelf. PM me als iemand dit wilt _/-\o_

Dit is trouwens een legale manier!

offtopic:
dit zou btw ook kunnen met een n73

[ Voor 12% gewijzigd door Perzikvrucht op 27-06-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik mag mijn abbo ook weer verlengen, heb nu KPN Mobile 25.

Gebeld met KPN, ik had dit toestelletje gezien (wil graag een smartphone! :9~), met onbeperkt internet voor 2 jaar en dan éénmalig 39,95 bijbetalen, voor de rest 25 euro per maand.

Ik zit een klein beetje te twijfelen, wil 'm evt. ook gebruiken voor navigatie via TomTom 5/6/7(?)

Is hier ook een cradle ofzo voor te krijgen waar je 'm in kunt zetten als je aan het opladen bent? Ik had al ff op pdashop.nl gekeken.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
CAP-Team schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:30:
Ik mag mijn abbo ook weer verlengen, heb nu KPN Mobile 25.

Gebeld met KPN, ik had dit toestelletje gezien (wil graag een smartphone! :9~), met onbeperkt internet voor 2 jaar en dan éénmalig 39,95 bijbetalen, voor de rest 25 euro per maand.

Ik zit een klein beetje te twijfelen, wil 'm evt. ook gebruiken voor navigatie via TomTom 5/6/7(?)

Is hier ook een cradle ofzo voor te krijgen waar je 'm in kunt zetten als je aan het opladen bent? Ik had al ff op pdashop.nl gekeken.
Je kan ook bij t-mobile dit toesteltje nemen. 25 per maand, 150 min + PIT(onbeperkt inet). Niks bijbetalen, dus 25 x 24 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm volgens mij is er iets mis met mijn telefoon... want als ik dat bestandje wil installeren geeft die aan mislukt.. hehe

toch bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

barzi schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:32:
Je kan ook bij t-mobile dit toesteltje nemen. 25 per maand, 150 min + PIT(onbeperkt inet). Niks bijbetalen, dus 25 x 24 maanden.
Ik blijf liever bij KPN ivm dekking (niet-randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
CAP-Team schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:04:
[...]

Ik blijf liever bij KPN ivm dekking (niet-randstad)
Ik heb hem ook met KPN, naja HI maar volgens mij werken die samen.
Ik betaal 20€ per maand voor een 25€ abo en betaalde 39€ voor de telefoon, werkt allemaal prima hier, weet alleen nog niet of ik een internet abo erbij neem van 10€, opzich wel ideaal om overal te kunnen internetten, aan de andre kant zijn er zoveel wi-fi spots dat het niet de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Jaeger schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:57:
[...]

Ik heb hem ook met KPN, naja HI maar volgens mij werken die samen.
Ik betaal 20€ per maand voor een 25€ abo en betaalde 39€ voor de telefoon, werkt allemaal prima hier, weet alleen nog niet of ik een internet abo erbij neem van 10€, opzich wel ideaal om overal te kunnen internetten, aan de andre kant zijn er zoveel wi-fi spots dat het niet de moeite waard is.
dat is ook wel een mooie aanbieding.
Goedkoopste blijft imho wat ik zei een paar posts hierboven icm een sim-only abbo.

Wil ook graag een S710, en hoop dan ook dat iemand mij PM (of hier direct messaged) stuurt zodat we ze samen kunnen bestellen _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barzi, denk eens even serieus na...
Een HTC S710 voor 200?? Neen. Is te mooi om waar te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:10:
Barzi, denk eens even serieus na...
Een HTC S710 voor 200?? Neen. Is te mooi om waar te zijn...
Dat dacht ik ook:
Totdat een vriend van mij het op dezelfde manier het heeft gedaan, en hij nu blij is met een S710(alleen wou zijn vader niet meer dan 2 bestellen, 1 voor hem, 1 voor zijn vader :().

Het is trouwens gewoon een winkel, niet een persoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coach4All schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:49:
En daar hebben wij dus messenger en windows live tussen staan....
jep zag het ook in de openings topic..

zal er morgen even mee naar de winkel gaan.. ding zijn internet verbindig is ook niet helemaal optimaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bastv schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:10:
[...]

gaan er geen belletjes rinkelen als je hem voor 100 euro goekoper kan krijgen bij een particulier?
258 is gewoon niet mogelijk (op een legale menier)
Ik wil hem wel voor minder verkopen. Ik heb me verkeken op het toetsenbord dat ik niet gebruik, afgelopen week donderdag in de rotterdamse winkel van smartphoneshop gekocht met factuur en al af te geven in Rotterdam, voor een iets kleinere prijs.

Edit, toch maar besloten deze te houden en niet voor een htc touch in te ruilen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand vertellen hoe ik de S710 een harde reset geeft. Kon niet meer in de S710, dus via menu gaat niet werken. Heb een key combi nodig

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ja dat is laatst nog besproken, namelijk hier: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/28288411

Verder kan ik iedereen aanraden een screenprotector te kopen, zo voorkom je nasty krassen op je display waar ik ondertussen de eigenaar van ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx .. werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
barzi schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:29:
Dat valt ook wel mee. Je zou een HTC S710 incl btw, splinter nieuw, voor 200 kunnen krijgen(of 174 als je de BTW terug vraagt). Je hebt alleen een BTW of een KvK nummer nodig. En je moet er minimaal 2 bestellen. That's it!
Als iemand dit heeft(KvK nummer of BTW nummer) en die is hierin geintresseerd, wil ik ook wel meedoen(ik zelf heb namelijk geen BTW/KvK nummer). Dus dan 2 (of meer) bestellen, en dan 1 voor mij de rest voor jezelf. PM me als iemand dit wilt _/-\o_

offtopic:
Dat wil ik wel doen, mijn HTC is laatst bij een inbraak gestolen.

Heb mijn eigen IT bedrijf dus BTW en KvK is geen probleem. Kan er zelf wel 3 gebruiken.

Moet nu een nieuwe hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door TheSiemNL op 28-06-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst een thema gedownload maar het is dan een HME bestand , hoe kan/moet ik die omzetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retpics
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 09:01
Hij slaat de foto's automatisch op in de map my images / mijn afbeeldingen. Maar ik zou liever hebben dat hij ze in een map foto's opsloeg in de map mijn afbeeldingen. Kun je dit ook aanpassen via het toestel (kon zelf niet vinden) of moet dit via het register gedaan worden? (Zo ja, tips aub. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je in de camera modus zit zie je links een soort van sleutel, druk op de linkse menu knop en je kan je menu door bladeren, op een gegeven moment kom je bij Storage, hier kan je je pad verwijzen naar bijv. je storage card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retpics
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 09:01
Ok tnx! :)

Edit:
Ik heb het even bekeken, maar ik kan hier alleen kiezen tussen opslagkaart en hoofdgeheugen ik kan nergens vinden dat ik een pad kan aangeven / kiezen.

[ Voor 89% gewijzigd door Retpics op 28-06-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm lekker dit..

even met mijn mobile naar vodafone city point geweest omdat windows live er niet opstaat..
die verwezen mij door naar de klantenservice van vodafone..
en daar na een paar keer door verbonden te zijn.. zeggen ze ja dan moet je bij HTC zijn.. ik daar heen bellen..

en daar verteld iemand mij in het engels dat het een onderdeel is van windows mobile dus moet ik bij microsoft zijn.. en die zeggen nee het is een oem product dus je moet bij HTC zijn.. oke.. maar is er geen download link ik wil alleen dat programma er nog bij hebben..
geven ze mij uit eindelijk een link maar daar kon ik ook niet veel op terug vinden.

http://get.live.com/betas/mobile_portals

maar die site verwijst weer ergens anders heen.
via google's grote cache nog wel de site gevonden maar wat daar allemaal staat werkt niet meer.

weet iemand toevallig nog een andere windows live client :) heb zelf even lopen zoeken maar kwam niet echt iets tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:42
Th@_M@ster schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:28:
Ik heb van de htc site mijn instellingen gedownload voor internet en mms van kpn/hi maar mijn internet doet het dus niet op mijn htc als ik naar een site ga vraagt hij op gebruikersnaam en wachtwoord. Is dit nodig of gaat het ergens fout?

ik heb deze instellingen gedaan

http://www.robertwebbe.nl/WM6SP-NL-KPN.htm

Tevens is mijn gprs en mms geactiveerd. Alleen werkt het niet alleen als ik hem verbind met mijn computer via usb
niemand??

[ Voor 4% gewijzigd door Th@_M@ster op 28-06-2007 16:43 ]

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:11:
hmm lekker dit..

even met mijn mobile naar vodafone city point geweest omdat windows live er niet opstaat..
en daar na een paar keer door verbonden te zijn.. zeggen ze ja dan moet je bij HTC zijn.. ik daar heen bellen..

en daar verteld iemand mij in het engels dat het een onderdeel is van windows mobile dus moet ik bij microsoft zijn.. en die zeggen nee het is een oem product dus je moet bij HTC zijn.. oke.. maar is er geen download link ik wil alleen dat programma er nog bij hebben..
geven ze mij uit eindelijk een link maar daar kon ik ook niet veel op terug vinden.

via google's grote cache nog wel de site gevonden maar wat daar allemaal staat werkt niet meer.

weet iemand toevallig nog een andere windows live client :) heb zelf even lopen zoeken maar kwam niet echt iets tegen..
hier of hier of hier

Weet niet welke versies dit zijn, maar het is dan ook het resultaat van slechts 1 minuut googlen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt de 2de link werkt nu nog even kijken naar de instellingen want hij kan geen verbinding maken.. wat mij erg vreemd lijkt maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:22:
Bedankt de 2de link werkt nu nog even kijken naar de instellingen want hij kan geen verbinding maken.. wat mij erg vreemd lijkt maar goed..
Als ik jou was zou ik dat toestel van jou maar mooi terug brengen. Het lijkt er op dat je een niet compleet toestel hebt. En dan is Vodafone City verantwoordelijk.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTweak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:25
Ik heb de s710 nu een aantal maanden in bezit en ik moet zeggen fijn toestel, maarrr...ik heb een probleem met de rubber afdekkingen voor de usb poort en het sd slot. Deze zijn namelijk op 1 of andere manier aan het uitzetten waardoor ze niet meer blijven zitten. Het rubbertje voor de usb poort blijft helemaal niet meer zitten en die voor de sd poort staat helemaal bol en springt ook af en toe los. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?? :/

Ik heb 4 dagen geleden een e-mail gestuurd aan HTC support maar nog helemaal geen reactie...

Be like a duck. Calm on the surface, but always paddling like the dickens underneath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
DoubleTweak schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:01:
Ik heb de s710 nu een aantal maanden in bezit en ik moet zeggen fijn toestel, maarrr...ik heb een probleem met de rubber afdekkingen voor de usb poort en het sd slot. Deze zijn namelijk op 1 of andere manier aan het uitzetten waardoor ze niet meer blijven zitten. Het rubbertje voor de usb poort blijft helemaal niet meer zitten en die voor de sd poort staat helemaal bol en springt ook af en toe los. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?? :/

Ik heb 4 dagen geleden een e-mail gestuurd aan HTC support maar nog helemaal geen reactie...
Dat waren een van de eerste dingen die ik van mijn toestel afgehaald heb. Alle voorgaande modellen van HTC die ik heb gehad hadden geen rubbers, en daar heb ik nooit enig probleem mee gehad. Ik vond dit alleen maar lastig.

Ik persoonlijk vind een dusdanig klein probleem als niet meer blijven zittende rubbers absoluut geen reden om een verder perfect werkend toestel voor reparatie te zenden, dus ik zou die rubber dingen er lekker afhalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:20
jantje.vlaam schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:42:

Heb mijn eigen IT bedrijf dus BTW en KvK is geen probleem. Kan er zelf wel 3 gebruiken.

hmmm.. heb ook wel interesse :)

Als je dit serieus wilt oppakken, zou je mij dan willen mailen? forumfreak@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:11:
hmm lekker dit..

je had ook even kunnen zoeken binnen dit topic :)
bastv schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:48:
[...]

dit kan goed
de nederlandse orange versie heeft het er standaard inzitten, andere landen weer niet.
je kan je aanmelden voor live messenger hier:
https://imagine-windowsli...Default.aspx?locale=en-gb

of gewoon hier downloaden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311050
(hij is in je taal van je telefoon dus niet in het frans) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al wat meer gehoord over die pouch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik zit nog zwaar te twijfelen of ik voor de S710 ga of dat ik ga wachten op de S730 (wanneer die uitkomt).. Maar dan is weer de vraag of deze ook leverbaar wordt icm een abbo bij KPN.. en voor welke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
CAP-Team schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:07:
Ik zit nog zwaar te twijfelen of ik voor de S710 ga of dat ik ga wachten op de S730 (wanneer die uitkomt).. Maar dan is weer de vraag of deze ook leverbaar wordt icm een abbo bij KPN.. en voor welke prijs.
De S730 is geannuleerd. Zie het topic hierover (S730 en Kaiser). Ergens op de laatste pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
Geen probleem, dan worden het er 4. Maar ik heb nog helemaal niets van Barzi vernomen.
BiLLY_daKid schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:04:
[...]

hmmm.. heb ook wel interesse :)

Als je dit serieus wilt oppakken, zou je mij dan willen mailen? forumfreak@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
barzi schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:29:

offtopic:
Barzi, wel reageren dan, we zitten al aan 4 stuks.

Als het te lang duurt koop ik via Vodaphone een toestel, bij diefstal kun je bij hen een toestel met korting kopen (wel de aangifte faxen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar ik de THEME EDITOR kan vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky17
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-08 18:50
jantje.vlaam schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:26:
[...]

Barzi, wel reageren dan, we zitten al aan 4 stuks.

Als het te lang duurt koop ik via Vodaphone een toestel, bij diefstal kun je bij hen een toestel met korting kopen (wel de aangifte faxen).
Ik heb Barzi gister middag ook al een mail gestuurd aangezien ik ook wel oren heb naar een toestel voor die prijs, misschien wel meerdere toestellen. Maar helaas ook nog niks mogen vernemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een goed shortcut on homescreen plugin? mag een niet-free prg zijn

batterypack vind ik te duur
Oshortcut vind ik niet flexibel genoeg

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier:
http://rapidshare.com/files/40105516/Zen.zip.html

je moet echter wel een van de 3 theme's gebruiken, dit zijn eigenlijk wel standaart thema's. wel cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Laatst online: 25-03-2017
jantje.vlaam schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:24:
Geen probleem, dan worden het er 4. Maar ik heb nog helemaal niets van Barzi vernomen.

[...]
ben al een tijdje opzoek naar een S710! Voor 200,- neem ik er ook 1, mijn mail: bvk1987@hotmail.com. Alvast bedankt :)

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Laten we het hier effe over de inhoud hebben, het is nu wel duidelijk dat er hier jongens zijn die de htc s710 goedkoop willen hebben, doe dat gewoon privé via pm's en houdt het hier on-topic over deze pracht telefoon zelf. Erg jammer trouwens dat er geen oplossing is voor het MSN probleem dat alle contacten in de contact list komen. Mijn wi-fi valt trouwens ook steeds uit als ik de telefoon even niet gebruik, zal ik vast ergens hebben ingesteld maar heb geen idee waar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij instellingen-verbindingen-WLAN instellingen-energiemodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:01:
Bij instellingen-verbindingen-WLAN instellingen-energiemodus.
Dat had ik inderdaad ook gevonden. Maar hoe kan ik hem dwingen de WiFi te gebruiken als de telefoon ook aan staat voor GSM ontvangst en dus ook GPRS? Ik heb het idee dat hij stiekem toch via GPRS aan het internetten slaat. Dat is natuurlijk niet de bedoeling... :'(

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste forumgangers,

Ik heb de s710 nou 2 weken, en wilde graag thuis gebruik maken van de wifi functie om te surfen en te msnnen. Dus, speciaal een accespoint besteld, althans.. het is een router maar ingesteld op accesspoint functionaliteit (Belkin 54g router). De ap is aangesloten op mijn adslrouter en de connectie werkt. Ik kan vanaf de pc mijn htc pingen, en vanaf mijn htc kan ik de config pagina van mijn router aanroepen. Echter kan ik niet surfen, want ik krijg een foutmelding waarin gesproken wordt over een dnsfout. Al mijn instellingen zijn statisch, dat wil zeggen dat er geen dhcp server is, en er dus geen automatische ip's worden afgegeven. Kan iemand mij vertellen hoe ik de dns server op de htc kan instellen, of wellicht heb ik het bij het verkeerde eind, dus wat zou dan een oplossing zijn? alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennieNL
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 22:39
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 00:27:
Beste forumgangers,

Ik heb de s710 nou 2 weken, en wilde graag thuis gebruik maken van de wifi functie om te surfen en te msnnen. Dus, speciaal een accespoint besteld, althans.. het is een router maar ingesteld op accesspoint functionaliteit (Belkin 54g router). De ap is aangesloten op mijn adslrouter en de connectie werkt. Ik kan vanaf de pc mijn htc pingen, en vanaf mijn htc kan ik de config pagina van mijn router aanroepen. Echter kan ik niet surfen, want ik krijg een foutmelding waarin gesproken wordt over een dnsfout. Al mijn instellingen zijn statisch, dat wil zeggen dat er geen dhcp server is, en er dus geen automatische ip's worden afgegeven. Kan iemand mij vertellen hoe ik de dns server op de htc kan instellen, of wellicht heb ik het bij het verkeerde eind, dus wat zou dan een oplossing zijn? alvast bedankt.
en dat had ik dus ook :), zover ik zie kan je geen DNS servers instellen en zul je DNS servers toch via DHCP moeten ontvangen.

Zou leuk zijn als iemand een oplossing hiervoor had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op mijn HTC S710 stond eerst geen windows live messenger, deze heb ik ondertussen geinstalleerd, echter wil deze alleen connecten wanneer ik verbinding heb via mijn wlan.. via grps krijg ik steeds connection fout...

ik heb mijn S710 via vodafone ik weet niet of er meer mensen zijn die dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Jaeger schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 03:49:
Laten we het hier effe over de inhoud hebben, het is nu wel duidelijk dat er hier jongens zijn die de htc s710 goedkoop willen hebben, doe dat gewoon privé via pm's en houdt het hier on-topic over deze pracht telefoon zelf. Erg jammer trouwens dat er geen oplossing is voor het MSN probleem dat alle contacten in de contact list komen. Mijn wi-fi valt trouwens ook steeds uit als ik de telefoon even niet gebruik, zal ik vast ergens hebben ingesteld maar heb geen idee waar. 8)7
Als je even verder terug had gelezen in dit topic had je kunnen lezen dat de MSN contacten wel simpel te verwijderen zijn. SKTools heeft een 'Delete PIM Info' optie en is gewoon freeware te verkrijgen in de vorm van een Lite versie. Have fun. :)

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c70070540 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:05:
[...]

Dat had ik inderdaad ook gevonden. Maar hoe kan ik hem dwingen de WiFi te gebruiken als de telefoon ook aan staat voor GSM ontvangst en dus ook GPRS? Ik heb het idee dat hij stiekem toch via GPRS aan het internetten slaat. Dat is natuurlijk niet de bedoeling... :'(
http://forum.pocketinfo.n...nding-gebruikt-wordt.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Laatst online: 08-09 13:56
Ik ben ook geïnteresseerd in de HTC S710 alleen weet iemand of de Hi versie simlockvrij is? (Via Hi.nl). Ik heb hem ook op Vodafone.nl en Orange.nl gezien alleen van Orange wil ik hem niet omdat ik geen branded wil en ik heb al heel lang Vodafone en ik wil eens wat anders :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Pumanike schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:09:
Ik ben ook geïnteresseerd in de HTC S710 alleen weet iemand of de Hi versie simlockvrij is? (Via Hi.nl). Ik heb hem ook op Vodafone.nl en Orange.nl gezien alleen van Orange wil ik hem niet omdat ik geen branded wil en ik heb al heel lang Vodafone en ik wil eens wat anders :p.
een gewoon een htc bij pdashop kopen ofzo ? dan is ie echt van htc en heb je ook geen rommeuk van orange of vodafone (wistn iet eens dat voda ook er eentje had)

Weet iemand trouwens wanneer die ht730 uitkome - schijnt gps in te zitten - dan is ie helemaal af ;-)

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
De 730 is geannuleerd, helaas. Ik vroeg me alleen af of de Hi simlockvrij is. Ik wil geen losse HTC kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Pumanike schreef op zondag 01 juli 2007 @ 23:34:
De 730 is geannuleerd, helaas. Ik vroeg me alleen af of de Hi simlockvrij is. Ik wil geen losse HTC kopen.
Serieus ?
Dat is dan goed balen zeg. Enig idee waarom ?

Ik gebruik nu 2 jaar lang de m500 van orange (die qtek die ze in een ander jasje hebben gestoken) en wat ik mis wordt eigenlijk in zn geheel gecompenseerd door de htc710 maar ik zou zo graag mijn bluetooth gps ontvanger willen lozen - De 730 zou dus echt top zijn, de htc p3300 en p3600 zijn wel okay maar missen dus het numerieke pad wat het dus meer telefoon dan pda maakt.

[ Voor 3% gewijzigd door shades op 02-07-2007 07:54 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Ik wilde dit toestel bij komplett gaan bestellen maar daar hebben ze alleen maar de uk versie. Is deze ook gewoon op de nederlandse taal te zetten incl alle functies die erop zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
shades schreef op maandag 02 juli 2007 @ 07:48:
[...]

Serieus ?
Dat is dan goed balen zeg. Enig idee waarom ?

Ik gebruik nu 2 jaar lang de m500 van orange (die qtek die ze in een ander jasje hebben gestoken) en wat ik mis wordt eigenlijk in zn geheel gecompenseerd door de htc710 maar ik zou zo graag mijn bluetooth gps ontvanger willen lozen - De 730 zou dus echt top zijn, de htc p3300 en p3600 zijn wel okay maar missen dus het numerieke pad wat het dus meer telefoon dan pda maakt.
Je had het topic waar je moest zijn al gevonden zag ik :)
Blueone schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:39:
Ik wilde dit toestel bij komplett gaan bestellen maar daar hebben ze alleen maar de uk versie. Is deze ook gewoon op de nederlandse taal te zetten incl alle functies die erop zitten?
Volgens wat ik in dit topic gelezen heb wel. Er waren er enkele die de UK versie hebben en hem op nederlands gezet hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door Pumanike op 02-07-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Maar zijn dan de menu's e.d. ook gewoon nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Pumanike schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:56:
[...]

Je had het topic waar je moest zijn al gevonden zag ik :)
Klopt maar ik houd dit topic ook ff in de gaten want ook zonder gps is het ook al een heel leuk toestelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennieNL
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 22:39
Blueone schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:27:
Maar zijn dan de menu's e.d. ook gewoon nederlands?
Ja ik heb zelf ook de UK versie van GSMWeb, kun je gewoon op Nederlands zetten (worden menu's en alles NL) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
Is het mogelijk dat er een kopier beveiliging op je geheugenkaart zit? Kan namelijk geen bestanden kopieren vanaf mijn kaartje naar de computer. Hij lijkt erop dat die ze wel overzet maar ze staan niet op de computer?? :?

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueone schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:39:
Ik heb een losse toestel (HTC-S710) gehaald bij de Dixons, deze stond eerst ook in het engels, maar heb hem zelf aangepast in het Nederlands.

ps

Engels vind ik wel makkelijker...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:11:
op mijn HTC S710 stond eerst geen windows live messenger, deze heb ik ondertussen geinstalleerd, echter wil deze alleen connecten wanneer ik verbinding heb via mijn wlan.. via grps krijg ik steeds connection fout...

ik heb mijn S710 via vodafone ik weet niet of er meer mensen zijn die dit probleem hebben.
Dan zit er dus een verschil in tussen een losse toestel en een (abbonements) toestel.
Vrijdag (29-jun-2007) heb ik de HTC-S710 gekocht en daar zat dus Windows Live Messenger wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 00:27:
Beste forumgangers,

Wat zijn je beveiligings instelling van je acces-point:

Ik had mijn acces-point ingesteld als WPA2-mixed. (TKIP+AES).
Dat kon ik dus niet kiezen bij mijn HTC-S710.

Dus heb ik de WPA-Personal (TKIP) gekozen en op die manier kon ik alles wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet ik dat irritante wifi geluidje uit als ie gaat connecten of disconnecten? bij settings->sound staat er geen optie bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
jantje.vlaam schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:24:

[...]
Sorry, was op kamp met school.
Je kan me toevoegen/mailen me de adres in mijn profiel.
Of je kan natuurlijk jouw mail adres geven.

Zijn die 4 incl voor mijzelf :9 ? Ik wil er zelf ook graag 1, maar heb geen bedrijf :(.
Nogmaals sorry _/-\o_

EDIT: Ik zie dat er veel intresse is. We kunnen misschien allemaal op msn komen, en dan het een en al bespreken met elkaar? Mij kun je iig toevoegen, en als de andere hun adres even mailen naar mij?

[ Voor 17% gewijzigd door Perzikvrucht op 02-07-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
Dubbeldrank schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:21:
[...]

Als je even verder terug had gelezen in dit topic had je kunnen lezen dat de MSN contacten wel simpel te verwijderen zijn. SKTools heeft een 'Delete PIM Info' optie en is gewoon freeware te verkrijgen in de vorm van een Lite versie. Have fun. :)
en waar staat deze optie als ik vragen mag??

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07-2021
Ik kan nu praktisch alles met met TomTom 6. Ik had nog wat problemen om bepaalde voorkeuren aan/uit te zetten. Zo wilde ik bv graag de snelheid ook in beeld. Met dit programmatje kan je een fakecursor gebruiken en op deze manier je voorkeuren instellen.

Features

* Virtual cursor. Controled by smartphone's keyboard.
* Send command to any program to control it.
* Generate menu automaticly for pocket pc application.
* Windows manager and process manager.
* Zoom/Move/Close/Confirm/Cancel current window

http://www.download.com/S...Helper&subj=uo&tag=button

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbeldrank schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:21:
[...]

Wat doet de optie 'Delete PIM info' dan?

Ik heb alle msn contacten handmatig verwijderd wat resulteert dat mijn msn op de pc geen contacten meer heeft....auw..oeps..pijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky17
jantje.vlaam schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:42:
[...]

Ik kan het niet voor elkaar krijgen, maar als jij het nog kan fixen neem dan even contact met me op, thnx
iveldsinkatgmailpuntcom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
Sharky17 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:16:
[...]

Ik kan het niet voor elkaar krijgen, maar als jij het nog kan fixen neem dan even contact met me op, thnx
iveldsinkatgmailpuntcom
Ik heb nog steeds niets gehoord van degene die het adresje had. Ik ga hem maar via Vodaphone bestellen. Bij diefstal kun je daar met korting een nieuw toestel kopen. € 240,00 ex btw.
Moet je wel de aangifte faxen.
Ik heb dat ding zakelijk nodig, ik ga niet nog een week wachtten. Maar mocht Barzi hier nog op reageren, dan wil ik wel de inkoopactie regelen. Voor die prijs kan ik ze met een aardige winst doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
offtopic:
Dan heb je denk ik het verkeerde mail adres want ik heb hem ook al toegevoegd op msn, check mijn profiel voor mijn mail adres

Maar dit topic is niet de plek om het verder af te handelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Avvd op 02-07-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky17
jantje.vlaam schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:21:
[...]

Ik heb nog steeds niets gehoord van degene die het adresje had. Ik ga hem maar via Vodaphone bestellen. Bij diefstal kun je daar met korting een nieuw toestel kopen. € 240,00 ex btw.
Ik heb dat ding zakelijk nodig, ik ga niet nog een week wachtten. Maar mocht Barzi hier nog op reageren, dan wil ik wel de inkoopactie regelen. Voor die prijs kan ik ze met een aardige winst doorverkopen.
Barzi heeft inmiddels gereageerd op m'n mail. Neem ff contact op op iveldsinkatgmailpuntcom of post ff je eigen mail dan kan ik het er ff met je over hebben zonder dit topic verder te vervuilen met onze inkoopplannen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Laatst online: 25-03-2017
en vergeet mij niet..(A)

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
jantje.vlaam schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:21:
[...]

Zoals de andere GoT'ers als zeggen. Ik heb iedereen die mij een mail erover heeft gestuurd terug gemailed. Ik zag jouw mail er niet bij.
Kan je even hier je mail adres plaatsen? of mij mailen op:

barzi _ to at hotmail punt com

Voor als je het niet meer weet: Ik was degene die met de actie aankwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FranticDJ schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:37:
Heb reactie van smartphoneshop.. Misschien ook handig voor anderen die bij HTC garantie willen claimen:

[...]
Bedankt voor je info! Het heeft me een hoop moeite gekocht om erachter te komen hoe ik mijn garantie bij HTC moest claimen. Tot zover had ik alleen de website van HTC Europa gevonden, maar zij reageerden niet op mijn emails. Goed op te weten dat er ook een telefoonnummer in Nederland is, dat je kan bellen! Haha, had ik het maar iets eerder gezien. Ik heb net mijn HTC x7500 naar de PDAshop gebracht, zodat zij de garantie voor mij kunnen claimen. Die Smart Support Service was veel handiger geweest! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst een thema gedownload maar het is dan een HME bestand , hoe kan/moet ik die omzetten,zodat ik die kan installeren op de telefoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:05:
Ik heb laatst een thema gedownload maar het is dan een HME bestand , hoe kan/moet ik die omzetten,zodat ik die kan installeren op de telefoon??
Eerste linkje op google..... http://www.coolsmartphone.com/article50.html

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben opzoek naar een agenda plugin dat soortgelijk is aan facade maar dan de gratis versie.
wat gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
heb sinds een aantal dagen ook de spv e650.
toch wel een aantal dingen waar ik me aanstoor
Geen normale wekker mogelijkheid
why the fuck kan ik alleen het headset volume aanpassen met de volume knoppen... als er geen headset verbonden is lijkt het me toch logisch om bv het volume van de hoorn aan te passen
kan die camera ook een beetje zoomen?

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:28:
heb sinds een aantal dagen ook de spv e650.
toch wel een aantal dingen waar ik me aanstoor
Geen normale wekker mogelijkheid
why the fuck kan ik alleen het headset volume aanpassen met de volume knoppen... als er geen headset verbonden is lijkt het me toch logisch om bv het volume van de hoorn aan te passen
kan die camera ook een beetje zoomen?
er staat headset maar hij verlaagt/verhoogt het volume voor de luidspreker.
met de laagste reso kan hij 10x zoomen.
en voor de wekker zijn zat freeware programma's te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

je wekker doet het toch gewoon? wat is normaal dan?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb nu een aantal dagen de SPVE650. Enerzijds zeer blij met het toestel. Eigenlijk alles wat ik wou.
Maarrrr nu komt het.
Ga ik via usb 'm synchroniseren gooi ik het draadloos netwerk eruit. Thuis misschien niet zo erg maar ook op de zaak..... Iemand een idee hoe ik het kan aanpassen? En dus voorkomen.
Verder heb ik problemen met het starten van diversen progs. Soms is het taakbeheer dan agenda of contacten. Ik kies het dan aan, er komt dan ook bijvoorbeeld Taakbeheer links bovenin te staan. Maar hij opent het niet. Een keertje op het rode hoorntje en ik kan weer "in m'n toestel" maar nog niet in taakbeheer. Uit en en vervolgens aanzetten is tot op heden "de oplossing". Heb er een 2gb kaartje inzitten. is ook geformateerd, kan alleen de foto's die ik er op heb gezet niet bekijken. Hoe kan dat?

Overigens heb ik het toestel al binnen een dag omgeruild omdat ik dat ook bij de andere had. (Ze zeiden hem eerst op te sturen( |:( nog geen 24uur in bezit!! :( 8)7 ) maar heb dat kunnen voorkomen)
Die eerste had ik zelfs nog niet kunnen syncen.

Hoop dat iemand een oplossing heeft. Die ben ik dan bijz _/-\o_

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
Ik heb iedereen gemaild!
Ik hoop het nog voor dit weekend rond te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Gooi ook even een mailtje mijn kant uit als je wilt: mijn nickname@Afbeeldingslocatie: http://www.gsm-shop.nl/images/logos/Logo_orange.gif.nl
cybermans schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:28:Geen normale wekker mogelijkheid
Daar zijn toch vast wel programma's voor? SBP Software house had in ieder geval een alarm voor PDA's.

[ Voor 8% gewijzigd door Sypher op 03-07-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
jantje.vlaam schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:09:
Ik heb iedereen gemaild!
Ik hoop het nog voor dit weekend rond te hebben.
Alleen mij ben je vergeten! :)

check mijn profiel voor m'n mail

[ Voor 4% gewijzigd door Avvd op 03-07-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
Je hebt mail.
Sypher schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:15:
Gooi ook even een mailtje mijn kant uit als je wilt: mijn nickname@[afbeelding].nl

[...]

Daar zijn toch vast wel programma's voor? SBP Software house had in ieder geval een alarm voor PDA's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
Jij ook nu ;-)
Blueone schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:21:
[...]

Alleen mij ben je vergeten! :)

check mijn profiel voor m'n mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Ik ben opzoek naar tomtom mobile 5.2 met benelux kaarten weet iemand waar ik deze kan kopen?
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Zou je mij ook nog willen mailen :> Mail staat in profiel.

[ Voor 6% gewijzigd door Mex op 04-07-2007 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Laatst online: 02-01 11:18
hallo iedereen,

ik ben van plan om binnenkort een nieuwe telefoon te gaan kopen, en de keuze gaat tussen de w610i van sony ericsson, en de vox.

nu wil ik hem onder andere voor muziek gebruiken, maar dingen als wlan en het toetsenbord spreken me ook wel aan.

vraag is dus, zijn de dopjes echt zo slecht? want aangezien toch best prijzig is (niet duur in verhouding met wat je er voor krijgt zo te zien) wil ik niet meteen 60 euro uitgeven aan een bluetooth koptelefoon ofzo.

iemand die hier z'n licht op kan schijnen?
bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je puur voor de mp3 functie wilt gaan zou ik voor de sony ericson kiezen.
echter ben ik zeker niet ontevreden over de s710!

nog een klein vraagje:
quote: Weedwalk on MoDaCo.nl
Hi,

yesterday i installed the SKToolsLite on my HTC S710, after i cleaned my phone i wanted to delete the software.
Everything went fine and well except for the shortcuts.
In my start menu their are still shortcuts of SKToolsLite (Free Ram, Auto Clean! etc)

how do i remove these shortcuts? is there a program where you can manage these shortcuts and delete them?

i hope someone can help me!

Weedwalk
weet iemand het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Laatst online: 02-01 11:18
bedankt voor je reactie.

mp3's afspelen is niet de enige reden om een nieuwe telefoon te kopen, toestel wat ik nu heb is gewoon gebrekkig.

maar laat ik de vraag heel simpel stellen.

als ik de s710 koop, de bijgeleverde headset gebruik, en mp3's wil luisteren.

is dat de moeite waard, of zou ik meteen een andere headset nodig hebben omdat dit niet klinkt.

ik verwacht geen sennheiser kwaliteit ofzo, maar het mag weel een beetje klinken natuurlijk.

ik zal binnenkort eens een winkel binnenlopen, vragen of ik em ff kan testen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
nick_haak schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:44:
bedankt voor je reactie.
mp3's afspelen is niet de enige reden om een nieuwe telefoon te kopen, toestel wat ik nu heb is gewoon gebrekkig.
maar laat ik de vraag heel simpel stellen.
als ik de s710 koop, de bijgeleverde headset gebruik, en mp3's wil luisteren.
is dat de moeite waard, of zou ik meteen een andere headset nodig hebben omdat dit niet klinkt.
ik verwacht geen sennheiser kwaliteit ofzo, maar het mag weel een beetje klinken natuurlijk.
ik zal binnenkort eens een winkel binnenlopen, vragen of ik em ff kan testen ofzo.
kwalitijd is redelijk tot goed.
hier is vaker over gepraat in deze topic. blader maar een paar pagina's terug
en er is een verloopstekker op de markt zodat je elke headset aan kan sluiten
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b145934.jpg

te koop @ http://www.expansys.nl/p.aspx?i=145934
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:38:

nog een klein vraagje:

[...]

weet iemand het antwoord?
gewoon de shortcuts verwijderen onder \windows\startmenu ?
via de pc of file file explorer op je telefoon ;)

[ Voor 15% gewijzigd door bastv op 04-07-2007 09:52 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.