heb boingo net geinstalleerd, is gelukt
via de exe lukte het niet, maar je kan ook een cab bestand downloaden.
die heb ik via activesync op de telefoon gezet als file transfer, en daar het bestand gestart.
geen enkel probleem.
over m'n netwerk probleempje: ja, de gateway is ingesteld (adres van m'n router), IP krijg ik toegewezen zoals ik aangeef (in dit geval 2.6 aan het einde) en subnetmask is ook ingevuld.
zodra ik dhcp inschakel is het probleem uit de wereld, telefoon pakt gewoon een IP wat de router uitgeeft, en ontvangt ook meteen de dns gegevens.
ik kan dan IE starten, en het werkt.
als ik het zo lees op het internet, denk ik dat het een bug is in WM6, of in ieder geval de versie op deze telefoon
-- edit --
ik heb misschien een workaround gevonden voor m'n probleem, straks ff uittesten:
als ik in de router settings kijk, kan ik bij dhcp het 1e en laatste mogelijke IP adres instellen.
de IP's 2.2 tot en met 2.5 zijn bezet, dus als ik dhcp instel dat ie begint bij 2.6 is het probleem opgelost denk ik.
dan kan ik de telefoon gewoon dhcp laten gebruiken.
is eigenlijk geen oplossing, maar ik denk dat het wel werkt.
NOG EEN EDIT!!!
heb het uitgeprobeerd, en het werkt

alleen heb ik hetzelfde probleem wat iedereen meldt over msn: contacten worden in je phonebook gegooit.
als je ze weghaalt zijn ze uit je echte msn ook na een sync.
ik heb gelukkig een backup gemaakt van m'n msn contacten (in msn zelf kan je je contacten opslaan).
ik had ze uit m'n telefoon gehaald met de "delete PIM info" van sktools, maar toch waren ze uit msn op m'n pc.
wie o wie snapt wat ik verkeerd doe?
[
Voor 39% gewijzigd door
nick_haak op 11-07-2007 12:09
]