HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste
Acties:
  • 76.035 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:12

drooger

Falen is ook een kunst.

Heeft iemand al een gameboy-emulator werkend gekregen op de s710? :9~

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
drooger schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:32:
Heeft iemand al een gameboy-emulator werkend gekregen op de s710? :9~
Oeeh interessant idd, ik heb net even wat zitten googlen, veel voor pocketPC, kwam wel programma tegen, genaamd smartgear, maar dat stelt niet veel voor. Ben benieuwd of iemand anders al een leuke emulator heeft ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt gnuboy als gameboy emulator. Gewoon even googlen. Daarnaast heb ik nog een Genesis emulator genaamd Picodrive en de Nes emulator Pocketnester. Deze werken allemaal prima. Heb de pocketsnes (Super nintendo) nog niet aan de praat gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:44:
Bij mij werkt gnuboy als gameboy emulator. Gewoon even googlen. Daarnaast heb ik nog een Genesis emulator genaamd Picodrive en de Nes emulator Pocketnester. Deze werken allemaal prima. Heb de pocketsnes (Super nintendo) nog niet aan de praat gekregen.
Ik heb nou al een paar versies van gnuboy geprobeerd, maar geen een wil opstarten.
Krijg ik even een zwart flitsend beeld en weg. Kun je misschien een link geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaeger schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:13:
[...]

Ik heb nou al een paar versies van gnuboy geprobeerd, maar geen een wil opstarten.
Krijg ik even een zwart flitsend beeld en weg. Kun je misschien een link geven.
Volgens mij is het deze link:
http://www.surrealservices.dsl.pipex.com/gnuboy.html
Weet het alleen niet zeker.

Als deze niet werkt kan ik je ook de versie mailen die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:10:
[...]

Volgens mij is het deze link:
http://www.surrealservices.dsl.pipex.com/gnuboy.html
Weet het alleen niet zeker.

Als deze niet werkt kan ik je ook de versie mailen die ik heb.
Ja die heb ik al geprobeerd, die werkte niet:S.
Mijn email adres is ssjoerd(apenstaartje)Gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP
kan iemand mij helepen

heb contact navigation opgestart ( TomTom 5.2 )en dan de T9 ingedrukt gehouden maar bij gebeurt er niets.
Wat doe ik fout?
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Jaeger schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:24:
[...]

Ja die heb ik al geprobeerd, die werkte niet:S.
Mijn email-adres is ssjoerd(apenstaartje)Gmail.com
Mijn email-adres is techie_techie(apenstaartje)hotmail.com, alvast dank

Ik heb trouwens day of the tentacles wel werkend via een emulator, scummvm. Het enige minpunt is de besturing, je moet een muis simuleren met 4 toetsen...

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

CAP-Team schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:15:
Kun je ook ergens een custom locatie voor ringtones instellen (zoals bijv. een memory card) ?
dat gaat vanzelf, als je op je memorycard in de root van my documents mp3's of wavs neerzet dan kun je die via instellingen->geluid gewoon kiezen. (bij mij tenminste wel)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbels
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-12-2023
Iemand toevallig ook problemen met het ontvangen van MMS op dit toestel?
Ik krijg keurig de melding dat ik een MMS heb ontvangen maar hij wil de afbeelding niet downloaden.
HIj geeft dan bovenin aan: "fout bij synchroniseren".

Mijn mms instellingen (vodafone) heb ik van hun website en in een email staan en die settings kloppen gewoon 100%.

Anybody? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:36
Sinds vandaag ook eigenaar van de HTC S710 ( via vodafone ).

Jammer dat er standaard geen MSN/Live messenger op zit :(

Ik heb geprobeerd om een .cab bestandje wat ik even verderop in dit topic had gevonden ( een stuk of 2 verschillende ) maar dat werkt dus niet ( de .cab file dus op de sd card gezet en geprobeerd te installeren).

Het lijkt alsof er geen enkele .cab file geïnstalleerd kan worden.

Nu las ik dat je de .cab files kunt uitpakken en de losse bestanden op de telefoon kunt zetten, maar ook dat werkte niet ( ik kreeg alleen een .xml bestand, welke geopend werd in een browser, en een aantal bestanden die niet geopend konden worden ).

Wie heeft de oplossing om MSN of Live messenger geïnstalleerd te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Hallo,

Ik heb ook een S710 sinds vandaag en heb problemen met het aansluiten op onsWIFI netwerk in huis. We hebben een van de nieuwste beveiligingen namelijk WPA2-PSK met TKIP encryption. Daarbij gebruiken we een preshared key en het is natuurlijk ook een verborgen netwerk. De instellingen voor wifi op de S710 kent volgens mij, ik heb al een hele tijd gezocht, geen mogelijkheid om een preshard key op te geven. Dit is toch al een hele tijd een bekende beveiligings methode en zou dus zeker in Windows Mobile 6 aanwezig moeten zijn. Iemand anders ook ervaring hiermee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik werk ook met WPA2-PSK en je kan gewoon onder WLAN settings een netwerk toevoegen en kiezen bij authentication uit WPA2-PSK en encryption bv AES of TKIP, vervolgens kan je bij Network key de PSK opgeven.

Geen enkele problemen gehad, ook niet met DNS (waarschijnlijk omdat deze netjes door DHCP wordt meegegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt alsof mijn Orange SPVE650 in een soort readonly-modus is,
zowel mijn geheugenkaart als het interne geheugen, ik kan niks meer aanpassen

als ik de tijd van mijn wekker probeer aan te passen krijg ik onderstaande melding :

Fout
De instellingen kunnen niet worden geopend.

ook kan ik mijn profiel niet meer aanpassen van 'Normaal' naar 'Stil',

het syncen werkt ook niet meer, ik kan de foto's ook niet meer van m'n kaartje halen naar mijn PC,

is dit inmiddels een bekend probleem, of beter nog, hoe valt dit op te lossen,
:( mijn enthousiasme is redelijk gedaald wat dit toestel betreft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:29:
het lijkt alsof mijn Orange SPVE650 in een soort readonly-modus is,
zowel mijn geheugenkaart als het interne geheugen, ik kan niks meer aanpassen

als ik de tijd van mijn wekker probeer aan te passen krijg ik onderstaande melding :

Fout
De instellingen kunnen niet worden geopend.

ook kan ik mijn profiel niet meer aanpassen van 'Normaal' naar 'Stil',

het syncen werkt ook niet meer, ik kan de foto's ook niet meer van m'n kaartje halen naar mijn PC,

is dit inmiddels een bekend probleem, of beter nog, hoe valt dit op te lossen,
:( mijn enthousiasme is redelijk gedaald wat dit toestel betreft :(
Even hard resetten en weer vrolijk verder gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat versta jij onder hard resetten?

uit en aanzetten van het toestel heb ik al gedaan, moet ik iets anders doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:11:
wat versta jij onder hard resetten?

uit en aanzetten van het toestel heb ik al gedaan, moet ik iets anders doen?
Met hard resetten bedoel ik het toestel herstellen naar de fabrieksinstellingen (dus allesoftware die je hebt toegevoegd wordt verwijderd, en het register wordt in fabrieksstaat hersteld).

Waar dat precies zit op een WM-phone zonder touchscreen weet ik niet precies, maar dat staat vast in de gebruiksaanwijzing.

edit: 1 minuut zoeken in dit topic levert al 2 resultaten:

Hard reset device (using the 'Clear Storage' option on the Start Menu, or by tapping the power key from off while holding the two soft keys, then pressing 'Green'). This step is highly recommended, although nothing terrible should (theoretically) happen if you do not hard reset before install.

Press and hold the two soft keys (the keys above 1 and 3) while switching on the device.
Keep them pressed until you see the black reset screen.
Press send to reset or any other key to cancel.

Volgende keer zelf even wat meer initiatief tonen graag, voor je je vragen hier dumpt ;)

[ Voor 37% gewijzigd door DaSaN op 13-07-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:21:
[...]

Hard reset device (using the 'Clear Storage' option on the Start Menu, ...
Inderdaad, als je een Engels menu op je telefoon hebt is dit:
Start > (ga naar map) Expert >(kies) clear storage > (toets) 1234 > (bevestig met) Yes
Je telefoon start opnieuw, en is in principe weer helemaal "schoon", net alsof-ie zo uit de doos komt
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks, dat werkt inderdaad, ik had het even snel nodig . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
kan je eigenlijk ook programam's gewoon afsluiten zonder eerst taakbeheer te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
weet iemand welke versie van tomtom6 dat ik moet instaleren heb al alles uitgeprobeerd maar krijg niets geinstaleerd.Tomtom 5.2 werkt perfect.Moet il de ppc versie of de symbian of....
wie kan mij helpen en meschien uitleggen sta per stap want heb ook vernomen van iemand dat deze de tomtom_navigator_6.cab heeft geinstaleerd en dat werkt perfect maar ik kan deze file niet viden op mijn cd van tomtom6.
dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
de PPC versie, Symbian is een totaal ander platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sypher schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:11:
de PPC versie, Symbian is een totaal ander platform.
Deze heb ik gebprobeerd maar het lukt mij niet wat moet ik doen fo wat doe ik fout
Bij de versie staat alleen de start.exe en ttn.cab.
geen van beide werkt
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Zit er in WM6 eigenlijk een optie om door je netwerk te bladeren? Als in: filesharing?
Of zijn hier goede 3rd party progs voor die werken op WM6?

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:20
Heb er sinds vorige week ook een. Tjonge, twee jaar een V3 gehad, wat kan de tijd dan snel gaan :P Fantastisch apparaatje!

Kunnen jullie met de desktop een remote dekstop naar S710 opstarten? Kreeg het gisteren bijna voor elkaar toen ik de ActiveSync afsloot met taakbeheer op de desktop. Kan dat niet anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiLLY_daKid schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:30:
Heb er sinds vorige week ook een. Tjonge, twee jaar een V3 gehad, wat kan de tijd dan snel gaan :P Fantastisch apparaatje!

Kunnen jullie met de desktop een remote dekstop naar S710 opstarten? Kreeg het gisteren bijna voor elkaar toen ik de ActiveSync afsloot met taakbeheer op de desktop. Kan dat niet anders??
Je kan met Windows Mobile powertoys je smartphone besturen via je pc indien die met activesync verbonden is.

http://www.microsoft.com/...2B006EDFE9&displaylang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Jeuj die van mij is net binnen gekomen. binnen 21 uur een pakketje ontvangen bij een webshop is een nieuw record!

Eens even flink mee gaan spelen.

Eerste indruk:
1) Als je hem ingeschoven hebt voel je het toetsenbordje iets meegeven.
2) Je drukt wel eens BOVEN de knopjes (die 2 softkeys zeg maar).

[ Voor 34% gewijzigd door Sypher op 17-07-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
cyberde schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:50:
Ik werk ook met WPA2-PSK en je kan gewoon onder WLAN settings een netwerk toevoegen en kiezen bij authentication uit WPA2-PSK en encryption bv AES of TKIP, vervolgens kan je bij Network key de PSK opgeven.

Geen enkele problemen gehad, ook niet met DNS (waarschijnlijk omdat deze netjes door DHCP wordt meegegeven).
Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk. Mijn zoon beheert de linksys en hij vertelde me vanaf zijn vakantieadres dat er alleen bekende macadressen worden toegelaten. Dus even wachten tot hij terug is. Ik had het al wel goed ingesteld dus. Maar omdat ik niet wist van die macadressen twijfelde ik steeds meer aan de instelling en de goede werking. Ben nu weer helemaal gerust gesteld.

[ Voor 9% gewijzigd door Joop557 op 17-07-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Weet iemand hoe je 't scherm gewoon zwart krijgt, als in stand-by? Heb de instellingen van energiebeheer wel goed ingesteld, maar 't enige wat hij doet is donker worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 12:00 ben ik de trotse eigenaar van een HTC S710! Ben er helemaal weg van!

Heb gelijk een onbeperkt internet abbo er bijgenomen, altijd handig als je MSN bij je heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Fijn! Mijn eerste stressgeval. Kwam de timesettings niet meer in, erg fijn. Vervolgens het apparaat gereset maar dat duurde HEEL erg lang met opstarten. Zo lang dat ik hem uit had gezet omdat het bezopen lang duurde.

Toen kreeg ik een melding dat hij "plotseling" uitgegaan was.

Na nog heel lang wachten kreeg ik "MOBILE OPERATOR" logo te zien, een coldboot optie waarna hij moet restarten..

Bah, dat was even schrikken. Hopelijk komt het goed, heb hem nog geen eens 10 uur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Niet online
cyberde schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:36:
Hebben jullie ook dat bij het uitschuiven van het toetsenbordje dat er een soort vlek komt in het display tijdens het schuiven.
Zo'n vlek dat je kan vergelijken met het drukken op een schermpje (Je ziet het goed op een witte achtergrond, bv het startmenu).
Iemand hetzelfde? Zo niet moet ik maar eens contact opnemen met smartphoneshop...
Joop557 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 18:55:
Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk. Mijn zoon beheert de linksys en hij vertelde me vanaf zijn vakantieadres dat er alleen bekende macadressen worden toegelaten. Dus even wachten tot hij terug is. Ik had het al wel goed ingesteld dus. Maar omdat ik niet wist van die macadressen twijfelde ik steeds meer aan de instelling en de goede werking. Ben nu weer helemaal gerust gesteld.
Okay, dat kan het inderdaad zijn. Als je het op deze manier hebt ingesteld dan gaat hij het waarschijnlijk gewoon doen zodra jouw MAC is toegevoegd aan de white list :)

[ Voor 42% gewijzigd door bluewalk op 18-07-2007 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
cyberde schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 08:25:
Iemand hetzelfde? Zo niet moet ik maar eens contact opnemen met smartphoneshop...
Doe geen moeite. Dat probleem heb ik ook, en denk niet dat wij de enigen zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door Sypher op 18-07-2007 08:34 . Reden: Quotefix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Niet online
Dank je Sypher voor de bevestiging! Ik ben altijd zeer achterdochtig als het om zo'n mooi en duur apparaat gaat :/

Heb ik nog een ander vraagje met betrekking tot TomTom 5.2 (aangezien dat degene is die fatsoenlijk werkt). Hoe lang gaat je accu mee? Aangezien je een bluetooth gps adapter nodig zal hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door bluewalk op 18-07-2007 09:51 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
Sypher schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 17:11:
Jeuj die van mij is net binnen gekomen. binnen 21 uur een pakketje ontvangen bij een webshop is een nieuw record!

Eens even flink mee gaan spelen.

Eerste indruk:
1) Als je hem ingeschoven hebt voel je het toetsenbordje iets meegeven.
2) Je drukt wel eens BOVEN de knopjes (die 2 softkeys zeg maar).
Herkenbaar. Ze zouden eigenlijk en klein magneetje in moeten bouwen die het toetsenbordje net wat steviger vast houdt. De softkeys werken niet als je ze vlak onder het scherm aanraakt, maar daar is aan te wennen :)

Ik heb overigens geen vlekken als ik omschakel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
Is het trouwens mogelijk je wifi bereik groter te maken met een externe antenne? Of is de aansluiting die er op zit enkel voor GSM antenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo lees kan je dus niet op wifi komen als je thuis een vast IP hebt?

Want snap dat niet helemaal... |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
idd jpstyle, dat probleem heb ik ook gehad.

wij hebben hier thuis een netwerk, met een draaiende DHCP server, maar op de pc's staan de ip's handmatig ingesteld (omdat de router er nogal eens uitlag, en de ip's veranderden).

iedere pc heeft dus z'n eigen IP, wat vast staat, maar dhcp begint met uitdelen bij het 1e mogelijke IP... die is dus al bezet.

wat ik nou heb gedaan als oplossing.. de IP range van dhcp aanpassen... waar ie nu van 192.168.2.2 tot 2.31 gaat, heb ik hem van 2.6 tot 2.31 laten gaan... de IP's daarvoor zijn al in gebruik door de pc's, en als ik nu met m'n telefoon verbind, gaat dat keurig via dhcp, en krijg ik 2.6 toegewezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiLLY_daKid schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:08:
Is het trouwens mogelijk je wifi bereik groter te maken met een externe antenne? Of is de aansluiting die er op zit enkel voor GSM antenne?
Wat de nevk is een GSM antenne???? En een wifi antenne aansluiten op je gsm lijkt me echt compleet nutteloos je hebt genoeg bereik, maar jij bent wel bereid om ff een meterslange antenne op je rug te zeulen om maar te kunnen interneten....handig zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabadab
  • Laatst online: 13-07 14:10

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

ik zit een beetje te twijfelen tussen een S710 en een P4350.
Voordeel van S710 is dat deze handzamer (lees kleiner is) en een numeriek toetsenbord aan de voorkant heeft.

Er ontbreekt echter een Touchscreen. Kan iemand vertellen of je dat touchscreen mist en of je snel door het beeldscherm kunt navigeren.

Tevens ben ik benieuwd of het moeilijk is om aan programma's te komen voor WM6 voor smartphones. (daar deze schijnbaar anders zijn dan voor een PPC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 20:41:
[...]

Wat de nevk is een GSM antenne?
Zo'n ding dat vroeger in elke carkit zat?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
cyberde schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 08:25:
[...]

[...]

Okay, dat kan het inderdaad zijn. Als je het op deze manier hebt ingesteld dan gaat hij het waarschijnlijk gewoon doen zodra jouw MAC is toegevoegd aan de white list :)
Ik heb het gecheckt en bij mij zie ik geen donkere vlek. Maar ik heb het apparaat pas een week. Dus misschien even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn telefoon LOCK dan gaat mijn scherm wel zachter (nog steeds groen op de achtergrond), maar het beeld wordt niet helemaal zwart. Volgens mij deed mijn telefoon dit niet...

De batterij is nu in een dag helemaal leeg, wat logisch is.

Weet iemand hoe dit kan? Ik las dat het mogelijk TT5 is dat de veroorzaker is, maar heb die er vanaf gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een T-Mobile abo. Nu is het mogelijk met de instellingen om SMS via GPRS te versturen. Ik dacht ha, lekker goedkoop... Maar dit lijkt wel niet ondersteund te worden door de provider. Iemand ervaring hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Niet online
Joop557 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:12:
[...]

Ik heb het gecheckt en bij mij zie ik geen donkere vlek. Maar ik heb het apparaat pas een week. Dus misschien even afwachten.
Okay, ik heb ondertussen contact gehad met smartphoneshop en zij gingen kijken wat ze kunnen doen... Ben nog in afwachting van een emailtje van ze. Bij was het in de eerste week al zichtbaar, zal wel een productiefoutje zijn hoop ik.
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 08:17:
Als ik mijn telefoon LOCK dan gaat mijn scherm wel zachter (nog steeds groen op de achtergrond), maar het beeld wordt niet helemaal zwart. Volgens mij deed mijn telefoon dit niet...

De batterij is nu in een dag helemaal leeg, wat logisch is.

Weet iemand hoe dit kan? Ik las dat het mogelijk TT5 is dat de veroorzaker is, maar heb die er vanaf gehaald.
Er stond ergens in dit topic dat je een registerwaarde moest aanpassen om dit te verhelpen.
Hier: Verwijderd in "HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)"

[ Voor 3% gewijzigd door bluewalk op 19-07-2007 08:34 . Reden: Linkje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 20:34
cyberde schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 08:34:
[...]

Er stond ergens in dit topic dat je een registerwaarde moest aanpassen om dit te verhelpen.
http://www.hardnet.nl/200...10-htc-vox-backlight-bug/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 20:34
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:10:
[...]
Pffffff matig Bas ik was een dag eerder dan hardnet.nl
wat is hier matig aan?
ik heb in het nederlands duidelijk stap voor stap verteld hoe je het moet aanpassen.
is dat matig? snap niet waar je je druk over maakt

en lees mijn reactie ook eens bastv in "HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)"
is dat matig?

[ Voor 15% gewijzigd door bastv op 19-07-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Niet online
Ik heb daarnet contact gehad met het HTC Smart Mobility service center en het komt er op neer dat wanneer het blijkt dat het aan het scherm zelf ligt dat daar 120 euro voor gerekend wordt aangezien volgens de telefoniste het scherm en de behuizing buiten de garantie vallen.

Mocht het zo zijn en ik ga niet akkoord met de offerte ben ik alsnog 40 euro kwijt. Dus ik wacht maar met terugsturen tot het schermpje het helemaal begeeft want zo ergelijk is het nog niet.
Verder heb ik smartphoneshop teruggemailt met de mededeling dat ik het onacceptabel vind voor een toestel dat nog geen 4 weken oud is en dat HTC zo omgaat met defecten.

Bottomline, ik vind de service van HTC bedroevend mits smartphoneshop met een mooie oplossing komt.
Wanneer er een mooie oplossing komt houd ik jullie op de hoogte voorals een van jullie met zo'n probleem komen te zitten...

[ Voor 2% gewijzigd door bluewalk op 19-07-2007 16:55 . Reden: Toevoeginkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
cyberde schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:47:
Ik heb daarnet contact gehad met het HTC Smart Mobility service center en het komt er op neer dat wanneer het blijkt dat het aan het scherm zelf ligt dat daar 120 euro voor gerekend wordt aangezien volgens de telefoniste het scherm en de behuizing buiten de garantie vallen.

Mocht het zo zijn en ik ga niet akkoord met de offerte ben ik alsnog 40 euro kwijt. Dus ik wacht maar met terugsturen tot het schermpje het helemaal begeeft want zo ergelijk is het nog niet.
Verder heb ik smartphoneshop teruggemailt met de mededeling dat ik het onacceptabel vind voor een toestel dat nog geen 4 weken oud is en dat HTC zo omgaat met defecten.

Bottomline, ik vind de service van HTC bedroevend mits smartphoneshop met een mooie oplossing komt.
Wanneer er een mooie oplossing komt houd ik jullie op de hoogte voorals een van jullie met zo'n probleem komen te zitten...
Je hebt niets met HTC te maken; smartphoneshop moet het probleem oplossen. En bij een probleem binnen 6 maanden ligt de bewijslast mbt de oorzaak bij hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
"Vroegah" met mijn PPC2003 kon ik via V-Mobile, Resco Explorer of z2 PocketLan een netwerk schijf of zelfs printer mounten. Helaas heb ik tot nu toe nog geen tool mogen vinden welke Werkt onder WM6 en überhaupt netwerkmogelijkheden toevoegt. Iemand hier meer ervaring mee? Ik wil namelijk mijn Mp3 collectie via netwerk laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Niet online
StevenK schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:06:
[...]

Je hebt niets met HTC te maken; smartphoneshop moet het probleem oplossen. En bij een probleem binnen 6 maanden ligt de bewijslast mbt de oorzaak bij hen.
Okay, ik wacht nog even het mailtje van SmartphoneShop af met welke oplossing zij komen. Volgens de mannen van HTC zelf (van die Engels sprekende servicemedewerkers) komt het doordat tijdens het schuiven van het schermpje wat druk ontstaat.
Dus het lijkt mij dat dat verholpen kan worden, maar is het zo als het product binnen 6 maanden gebreken vertoont dat ze het gewoon moeten vervangen door een nieuw product?

Hierbij het antwoord van smartphoneshop:
Schade aan het scherm en de behuizing valt inderdaad niet binnen de garantie. Wij kunnen het toestel altijd zelf voor u nakijken, maar indien de schade inderdaad aan het scherm is, zal dit niet binnen garantie vallen. Helaas is hier niets aan te veranderen.

Wat u wel zou kunnen proberen is contact op te nemen met PDA Techcenter. Deze hebben in de regel lagere prijzen dan de fabrikant zelf.
Ofwel, ik moet het er maar mee doen.

[ Voor 26% gewijzigd door bluewalk op 20-07-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Yabadab schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 20:54:
ik zit een beetje te twijfelen tussen een S710 en een P4350.
Voordeel van S710 is dat deze handzamer (lees kleiner is) en een numeriek toetsenbord aan de voorkant heeft.

Er ontbreekt echter een Touchscreen. Kan iemand vertellen of je dat touchscreen mist en of je snel door het beeldscherm kunt navigeren.

Tevens ben ik benieuwd of het moeilijk is om aan programma's te komen voor WM6 voor smartphones. (daar deze schijnbaar anders zijn dan voor een PPC)
Ik heb zowel de S710 als de P4350 en ik ben zelf gelukkiger met mijn P4350.
Hier wat bevindingen over beide toestellen:

1. De P4350 is sneller met schermwisselen en eigenlijk wel met alles alles. (WM6 is trager als WM5)
2. Een afspraak in je agenda zetten gaat VEEL gemakkelijker met de P4350, omdat je een touchscreen hebt en je ziet in 1x alle opties van de afspraak i.p.v. alleen de eerste 3 regels.
3. PPC heeft meer software als een Smartphone.
4. Ik mis totaal niet het numerieke toetsenbord op mijn P4350, je zet toch de mensen met wie je belt in je contact list en een sms typ je op je keyboard. Verder kan je met 3rd party software de P4350 zo 'tweaken' dat je alles kan doen met de paar softkeys onder je scherm.
5. Het scherm van de S710 is VEEL mooier als de P4350 (das nou eenmaal het verschil tussen een touchscreen en een normaal scherm)
6. Er komt WM6 voor de P4350.
7. De S710 is niet eens zoveel kleiner als de P4350, zeker niet in dikte en geloof het of niet, de S710 is zwaarder... Ga maar eens vergelijken in een shop waar ze beide toestellen verkopen.
8. Het geluid van de speaker van de S710 is VEEL beter.

Het hangt er eigenlijk dus ook vanaf wat je er precies mee wilt gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bastv schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:42:
[...]

werkt niet goed ;)
start prima op etc. maar gps instellingen kan je niet goed aanpassen en de navigatiestick werkt ook niet goed

[...]

np ;)
Bastv!

Nogmaals een vraag,

Ik heb zoals eerder al vermeld een miskoop gedaan met het kopen van een TOMTOM6 dvd, mare ik heb tomtom 5.2 benelux van mijn mda aan de praat erop gekregen dankzij jou hulp ;) Mare ik had een vraagje, morgen wil ik in Duitsland gaan touren en mijn vraag was of die tomtom6 maps (europa) ook compatible zijn met tomtom5.2 zelf. Dat zou wel erg veel schelen aangezien die tomtom6 dvd hier stof ligt te happen. Anders moet ik snel een alternatief vinden, voor 9 uur want dan gaan de winkels dicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Iemand met werkende MMS op een Telfort Prepaid simkaart aan de praat? De klantenservice heeft *iets* aangepast omdat het nog op mijn oude toestel stond (Samsung), maar als de settings van m'n foon niet goed staan houd het op natuurlijk.

Ik heb die HTC Network handel geïnstalleerd, werkt dat?
Huidige settings:
Start -> Instellingen -> Verbindingen -> GPRS:

GPRS Internet:
Maak verbinding met: GPRS Internet
Toegangspunt: internet
Gebruikersnaam: telfortnl
Wachtwoord: ********* (geen idee)
Verificatietype: Geen
Primaire DNS: 0.0.0.0
Secundaire DNS: 0.0.0.0
IP-Adres: (leeg)

GPRS MMS:
Maak verbinding met: GPRS MMS
Toegangspunt: multimedia
Gebruikersnaam: (leeg)
Wachtwoord: (leeg)

GPRS WAP:
Maak verbinding met: GPRS WAP
Toegangspunt: wap.telfort.nl
Gebruikersnaam: (leeg)
Wachtwoord: (leeg)

De volgende instellingen (wederom HTC):
Start -> Berichten -> MMS -> Menu -> Instellingen -> Menu -> MMSC Instellingen GPRS MMS:
Naam: GPRS MMS
MMSC URL: http://mmsc.mms.telfort.nl:8002
WAP Gateway 193.113.200.195
Poort: 8002
Verbinden via: GPRS MMS
Max Zendgrootte: 300K (kan op 100k, 30k)
WAP Versie: WAP 2.0
Enfin, heb van alles geprobeerd. Zelfs multimedia.prepay, internet.prepay zoals hun het soms op hun site hebben staan... Iemand die mij kan helpen?

[ Voor 67% gewijzigd door Sypher op 20-07-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Hallo,

graag wil ik weten hoe de s710 jullie bevalt.
Graag mbt batterijduur, skypen via WiFi en GPRS en duurzaamheid/stevigheid.
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:34:
Hallo,

graag wil ik weten hoe de s710 jullie bevalt.
Graag mbt batterijduur, skypen via WiFi en GPRS en duurzaamheid/stevigheid.
thanks
Heb palm 650 -ipaq 6915 - p3300 en s710
wil niets anders meer
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Bedankt voor je reactie. Nog enkele VRAGEN:

hoe lang is de s710 standby in dagen?
Kan je er themas/kleurenschemas op installeren zoals bij SE en Nokia
En kan je MP3als wekkertoon zetten?

reden: ik twijfel tussen het onbekende HTC S710 en de Nokia E60. Iemand deze 2 ooit vergeleken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabadab
  • Laatst online: 13-07 14:10

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Skillz schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:27:
[...]

Ik heb zowel de S710 als de P4350 en ik ben zelf gelukkiger met mijn P4350.
Hier wat bevindingen over beide toestellen:

1. De P4350 is sneller met schermwisselen en eigenlijk wel met alles alles. (WM6 is trager als WM5)
2. Een afspraak in je agenda zetten gaat VEEL gemakkelijker met de P4350, omdat je een touchscreen hebt en je ziet in 1x alle opties van de afspraak i.p.v. alleen de eerste 3 regels.
3. PPC heeft meer software als een Smartphone.
4. Ik mis totaal niet het numerieke toetsenbord op mijn P4350, je zet toch de mensen met wie je belt in je contact list en een sms typ je op je keyboard. Verder kan je met 3rd party software de P4350 zo 'tweaken' dat je alles kan doen met de paar softkeys onder je scherm.
5. Het scherm van de S710 is VEEL mooier als de P4350 (das nou eenmaal het verschil tussen een touchscreen en een normaal scherm)
6. Er komt WM6 voor de P4350.
7. De S710 is niet eens zoveel kleiner als de P4350, zeker niet in dikte en geloof het of niet, de S710 is zwaarder... Ga maar eens vergelijken in een shop waar ze beide toestellen verkopen.
8. Het geluid van de speaker van de S710 is VEEL beter.

Het hangt er eigenlijk dus ook vanaf wat je er precies mee wilt gaan doen.
Bedankt voor je uitgebreide reactie. d:)b

Zelf neig ik ook meer naar een P4350, juist vanwege het touchscreen.
Wil hem vooral zakelijk gebruiken. Dus voor het goed en makkelijk bijhouden van contacts en agenda. En hij moet dus ook prettig in de binnenzak van mijn jasje passen, dus niet als een dikke koelkast. 8)

Ik vroeg me alleen af hoe het met die speaker zit. Bedoel je de speaker bij je oor, of de speaker voor handsfree? Voor muziek gebruik ik hem niet, dus geeft hij wel goed geluid tijdens bellen, zowel aan je oor als handsfree?

Overigens is volgens de site van HTC de S710 iets lichter dan de P4350 (140 tegen 168 gram).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
hoe lang is de s710 standby in dagen?
Bij mij met dagelijks een half uur muziek luisteren en dagelijks bellen en smsen een dag of drie.
Ik heb het niet geprobeerd, maar je kunt iig wel je kleurenthema's wijzigen.
En kan je MP3als wekkertoon zetten?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 20:40:
Bedankt voor je reactie. Nog enkele VRAGEN:

reden: ik twijfel tussen het onbekende HTC S710 en de Nokia E60. Iemand deze 2 ooit vergeleken?
Ja met plugins etcetc. Checkvoor een klein voorbeeld : http://smartphone.krisdoff.net/portfolio.php?g=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook de S710. Verkoper heeft nog gekeken en zegt dat hij alleen engels is. Ik loop de winkel uit en hoppa hij is nederlands :)

Internet doet het ook en ik heb telfort onbeperkt internet dus dat komt goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 22:35
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 17:13:
Ik heb sinds vandaag ook de S710. Verkoper heeft nog gekeken en zegt dat hij alleen engels is. Ik loop de winkel uit en hoppa hij is nederlands :)

Internet doet het ook en ik heb telfort onbeperkt internet dus dat komt goed :P
hahah ja dat klopt. Mijn vader van 55 heeft hem nu op advies van mij ook gekocht. Hij belde alleen helemaal niet paniek op. De handleiding was in het Engels.

Gelukkig bleek er op internet een forum te zijn waar ik na registratie een nederlandstalige versie kon downloaden. Vervolgens die even dubbelzijdig met 2 op 1 pagina gekopieerd voor hem en klaar.

Mochten er mensen intresse hebben in de pdf, dan zal ik hem even ergens neerzetten.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
In mijn doos zat een engels boekje (vrij uitgebreid) maar los in de doos (TNT verzending) er een nederlandse variant bij gestopt.

Zowiezo is een PDF handiger met zoeken, en kan je hem bijv zelfs meenemen op het toestel zelf, mocht het ooit nodig zijn :) Dus ik houd me aanbevolen voor een pdf linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste indruk is echt goed! Het internet werkt en dat is waar ik hem hoofdzakelijk voor gekocht heb. Maar nu zit ik met een paar vragen. Die aangezien mijn handleiding gewoon engels is (ik zou er dus heel dankbaar voor zijn als je dat pdf bestandje ff ergens wil neerzetten ;) ) En ik ook niet weet hoe ik het zou moeten opzoeken.

1) Ik heb de instellingen van telfort ingesteld voor internet en mms. Nu heb ik rechts boven in de hoek mijn ontvangts sterkte staan. Met het symbool van GPRS. In mijn handleiding staat dat het dit betekent: GPRS in use... Ook al staat alles uit dan nog heb ik dit symbool.

Dan denk je waar zit het probleem... Heel simpel ik werk in belgie en ook al heb ik dat internet pakket van telfort dat dekt niet in het buitenland. En ik heb al getest dat mijn msn gewoon ff offline is als ik ander netwerk pak. Dus een buitenlandse en ook daar blijft hij gewoon op internet.

Ik wil niet tegen hoge kosten komen aan het eind van de maand dus heeft iemand een tip of tenminste een uitleg zodat ik me geen zorgen moet maken?

2) Als ik ergens ben waar ik WIFI signaal kan pakken. Hoe weet ik dan of hij niet gewoon via GPRS online blijft?? Linkt een beetje aan het gene hierboven dus.

Alvast bedank voor deze belangrijke vragen!!!

3) Via deze link: http://smartphone.krisdoff.net/portfolio.php?g=4 Kom je op een site met 3 thema's> Hoe instal je die? En heeft iemand nog handige linken voor handige progjes?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: 3) De themes heb ik al gevonden maar bij de bovenste hoort een plugin en daar zit geen readme file bij |:( Iemand uitleg?

Ik had er nog 1... Ben de vraag ineens kwijt :X Daar kom ik nog op terug dan :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Hoi JP

goed om te horen dat je enthousiast bent, ik hop hem ook zeer snel te mogen ontvangen.
wat betreft het GPRS sysmbool+ volgens mij betekent het alleen dat dit beschikbaar is, niet dat je dit gebruikt.

ik heb een vraag aan jou+ waar he je nog meer themas kunnen vinden?

bvd Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen andere gevonden. Alleen die 3 themes.

Ik ben trouwens wel op vraag 4 gekomen.
4) kan je ergens zien hoeveel bytes je al verbruikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HTC S710 gister met een Vodafone onbeperkt internetten aangeschaft(Vodafone BloX).
Ik heb wel een paar vragen:
-Hoe maak ik verbinding met het internet? Of moet ik nog wachten voordat dit bij Vodafone geactiveerd is?
-Klopt het dat MSN er nog niet standaard op zit? Hoe krijg ik deze erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
* Internet -> GPRS settings. Op de HTC-website staan configurators. Wellicht helpt dat. (erg "Onbeperkt" zijn die BloX niet, 50MB maximaal verkeer volgens de voorwaarden. Dat je het even weet)
* Branded versies hebben - blijkbaar - geen Live Messenger. In dit topic staat een cab file, welke je kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow tof, dat je ff verteld van die 50 MB maximaal, is dat eigenlijk veel?
Ik heb de internet instellingen op de Vodafone website gevonden, krijg het alleen nog niet helemaal aan de praat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 09:22:
Ow tof, dat je ff verteld van die 50 MB maximaal, is dat eigenlijk veel?
Als je niet meer dan 3 emails per dag verstuurt, dan gaat 't nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Slimste is om op op zoek te gaan naar een tooltje die je GPRS bandbreedte bijhoud. Deze zijn er. Misschien heeft die ook wel een functie om je GPRS uit te zetten als je op 49,5MB zit ofzo..

Al is het wel zo dat je best over je limiet heen mag, maar na 2 maanden over je limiet gaan krijg je vanzelf iemand aan de lijn/brief voor een upgrade oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik met mijn vodafone internetabonement "Instellingen automatisch detecteren" aanvinken in het verbindingen menu van de Browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb ik de instellingen vandaan gehaald. Met dank dus aan Robertwebbe.
KPN
Vodafone
Telfort (abonnementen)
Orange
T-Mobile

Verder heeft het pakket van Telfort geen limiet. Alleen een FUP, dus ik merk wel wanneer hun het teveel vinden :P Voorlopig maak ik er goed gebruik van! Ik zou alleen zo een GPRS teller willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tooltje gevonden. Wel trial omdat de versie's van nieuwsgroepen het niet deden omdat het geen CE compatible bestanden waren ofzo.

Dus ben benieuwd wat deze gaat doen als hij op trail blijft staan. Zal hem dan eventueel aanschaffen omdat ik het toch wel makkelijk vind.

http://www.efficasoft.com/gprsmonitor_w.html

Als er natuurlijk iemand is met een freeware progje. Hou ik me aanbevolen _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vrijdag ook bezitter van de S710. Moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. :*)

Het enige probleem dat ik nog heb is dat de display niet uit gaat. Volgens mij na het installeren van TT 5.2.
Heb de regeditor al geprobeerd en de sleutel met de juiste waarde in het register toegevoegd. Bij mij heeft dit alleen geen effect. :? Vanavond nog maar even wat forumpjes afstruinen om een oplossing te vinden. ;)

Kwam laatst een freeware progje tegen om je data verbruik te monitoren, weet alleen zo niet meer op welke site ik die tegen kwam. Zodra ik hem weer heb gevonden zal ik hem hier even posten. :+

Edit:
Hmmzzz kom net beneden, 1 gemist gesprek, display was nog aan. Bel terug, hang op en display gaat gewoon uit na 30 sec. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Sypher schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:39:
Iemand met werkende MMS op een Telfort Prepaid simkaart aan de praat? De klantenservice heeft *iets* aangepast omdat het nog op mijn oude toestel stond (Samsung), maar als de settings van m'n foon niet goed staan houd het op natuurlijk.

Ik heb die HTC Network handel geïnstalleerd, werkt dat?
Huidige settings:
[...]

Enfin, heb van alles geprobeerd. Zelfs multimedia.prepay, internet.prepay zoals hun het soms op hun site hebben staan... Iemand die mij kan helpen?
Probeer deze eens: http://www.robertwebbe.nl/WM6SP-NL-Telfort-pp.htm.
Laat me nog even weten of het voor je heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na heel wat proberen en het maar niet snappen ben ik er nu uit wat het GPRS betreft.

Via Comm Manager heb je onder toets 6 de keuze "gegevensverbinding" Ik had daar al een paar keer opgedrukt terwijl msn aan stond en dat kwam gewoon elke keer weer terug. Net heb ik alleen ff internet aangehad om GPRS aan te krijgen. Toen heb ik nogmaals op de toets 6 in Comm gedrukt. En nu was het GPRS in use icoontje weg _/-\o_ Met andere woorden, als je niks meer gebruikt kan je simpel met deze toets de verbinding verbreken. Ik heb ook ergens gelezen in de telefoon dat het automatisch zou moeten gebeuren maar dat werkt niet bij mij.

Ben ik daar ook weer achter. Nu alleen eens kijken als ik GPRS uit zet en ik ga dan via WIFI online of hij dan idd uit blijft.

PS: niet eens tijd voor Topic 2 met wat handige tips uit het forum in de ST?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
robertwebbe schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:00:
[...]

Probeer deze eens: http://www.robertwebbe.nl/WM6SP-NL-Telfort-pp.htm.
Laat me nog even weten of het voor je heeft gewerkt.
Thanks, maar dit doet het ook niet. Als ik een bericht wil verzenden naar mijzelf, krijg ik een G'tje bovenin te zien. Het envelopje voor het bericht heeft een zandloper maar wordt later een klokje.

Als ik kies voor "verzenden/ontvangen" zegt hij "Fout bij syncroniseren".
Bericht downloaden gaat ook niet.

Suggesties? Moet het wel "internet" zijn en geen "internet.prepay"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Yabadab schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 21:59:
[...]

Bedankt voor je uitgebreide reactie. d:)b

Zelf neig ik ook meer naar een P4350, juist vanwege het touchscreen.
Wil hem vooral zakelijk gebruiken. Dus voor het goed en makkelijk bijhouden van contacts en agenda. En hij moet dus ook prettig in de binnenzak van mijn jasje passen, dus niet als een dikke koelkast. 8)

Ik vroeg me alleen af hoe het met die speaker zit. Bedoel je de speaker bij je oor, of de speaker voor handsfree? Voor muziek gebruik ik hem niet, dus geeft hij wel goed geluid tijdens bellen, zowel aan je oor als handsfree?

Overigens is volgens de site van HTC de S710 iets lichter dan de P4350 (140 tegen 168 gram).
Graag gedaan :)

Beide HTC's zijn vrij zwaar, je gaat ze echt wel voelen zitten in een binnenzak van een jasje.

* bitpixl hoopt op lichtere versies MET scrollwiel in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu ontdenk ik weer iets nieuws... EDGE. Ik zit nu op me werk in Belgie en op het netwerk BASE. En zonder dat ik verder iets doe. Zie ik inplaats van GPRS symbolen overal EDGE verschijnen :X

Ik neem aan dat het ook geld kost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 10:07
Ik heb een probleem met mijn S710 icm Vodafone. Ik heb alles goed aan de praat gehad tot ik pas een reset heb gedaan (Clear Storage) omdat er onder andere wat software op stond die ik er niet meer afkreeg. Dat is nu allemaal opgelost alleen nu heb ik het probleem dat ik niet meer via GPRS aan kan loggen op MSN. Alle andere sites werken prima en ook via WiFi kan ik gewoon MSNen. Ik heb de GPRS settings met de tool van de HTC site geinstaleerd.

De melding die ik krijg was :
"There was a problem signing you in to Messenger. It may be the service or you may be in a place with bad reception. Please try again later."

Ik heb al een beetje lopen googlen en in dit topic gezocht maar ik kan zo snel niets vinden. Heeft iemand dit probleem ook?

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Hallo,

ik vroeg me af of het mogelijk is om met een bluetooth verbinding tussen telefoon en pc met internet verbinding, de internet verbinding van de pc te gebruiken om met je telefoon het net op te gaan!

bvd Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Batsu schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:39:
Hallo,

ik vroeg me af of het mogelijk is om met een bluetooth verbinding tussen telefoon en pc met internet verbinding, de internet verbinding van de pc te gebruiken om met je telefoon het net op te gaan!

bvd Bas
Dat kan. Als je even gezocht had op 'bluetooth share internet' had je een hoop kunnen vinden. Zo'n 3.9 miljoen resultaten wel te verstaan. Zoals deze link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Sypher schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:07:
[...]

Dat kan. Als je even gezocht had op 'bluetooth share internet' had je een hoop kunnen vinden. Zo'n 3.9 miljoen resultaten wel te verstaan. Zoals deze link.
thanks
ik had wel gezocht maar niet op die term (shared) en kreeg alleen links uit 2004...

bedankT!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Sommige dingen komen nog wel overeen. Blijft WinCE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:36
cyberde schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 08:34:
[...]

Okay, ik heb ondertussen contact gehad met smartphoneshop en zij gingen kijken wat ze kunnen doen... Ben nog in afwachting van een emailtje van ze. Bij was het in de eerste week al zichtbaar, zal wel een productiefoutje zijn hoop ik.

[...]

Ik heb het toestel nu ook een weekje, en ik heb sinds gisteren ook opeens een zwart/bruinig vlekje bovenin in het scherm en hij is dan onleesbaar, vooral als ik hem horizontaal hou.

Opeens is het nu weer weg, maar als ik het nog eens krijg ga ik naar de vodafone winkel met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om binnenkort een nieuw toestel aan te schaffen.

Ben mijn hele leven al een Nokia liefhebber geweest. Echter wil ik nu eens kijken naar een WM gsm en dan waarschijnlijk de HTC S710. Nu zit ik alleen met een vraag. Op dit moment gebruik ik een Nokia Carkit (zonder BT) welke perfect werkt. Nu zal ik straks moeten overstappen op een andere carkit met BT. En voor navigatie een BT GPS muis. Heeft er iemand ervaring met de S710 i.c.m. een BT carkit (bv een Parrot) en een BT GPS. Is het mogelijk om beide apparaten tegelijk te koppelen? En zoja wat gebeurt er wanneer je in TomTom zit en je wordt gebeld?

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
  • Laatst online: 15:49
iemand een idee als er een tool bestaat om je sms'en op te slaan? (inbox/sent items?)
zou ideaal zijn mocht ik deze kunnen pushen in een text file of dergelijke.

[ Voor 31% gewijzigd door mrbbs op 23-07-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laonightwolf schreef op maandag 23 juli 2007 @ 18:42:
iemand een idee als er een tool bestaat om je sms'en op te slaan? (inbox/sent items?)
zou ideaal zijn mocht ik deze kunnen pushen in een text file of dergelijke.
http://msmobiles.com/news.php/1864.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:21:

Ben mijn hele leven al een Nokia liefhebber geweest. Echter wil ik nu eens kijken naar een WM gsm en dan waarschijnlijk de HTC S710. Nu zit ik alleen met een vraag. Op dit moment gebruik ik een Nokia Carkit (zonder BT) welke perfect werkt. Nu zal ik straks moeten overstappen op een andere carkit met BT. En voor navigatie een BT GPS muis. Heeft er iemand ervaring met de S710 i.c.m. een BT carkit (bv een Parrot) en een BT GPS. Is het mogelijk om beide apparaten tegelijk te koppelen? En zoja wat gebeurt er wanneer je in TomTom zit en je wordt gebeld?

Mijn HTC S710 werkt perfect tegelijkertijd met mijn BT carkit in de auto en BT GPS muis (icm TomTom). Als ik gebeld wordt gaat het door TomTom heen en zodra ik opneem komt TomTom weer terug. Werkt helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:21:

Let wel dat je als je een perfecte kwaliteit gewend bent geweest op je bedrade Nokia oplossing, dat je nu waarschijnlijk wel achteruitgang in kwaliteit gaat meemaken. Mijn persoonlijke mening is dat het bluetooth handsfree bij Windows Mobile nooit echt goed is doorontwikkeld zoals wel is gebeurd bij Nokia en Sony Ericsson. Het klinkt gewoon allemaal wat blikkeriger. Nu ben ik welliswaar super verwend en veeleisend en heb verschillende Parrot, Sony Ericcson, Motorola en Nokia carkits ingebouwd gehad maar nog nooit een perfecte match gevonden voor Windows Mobile toestellen.

Als je het zakelijk heel veel gebruikt dan zou ik het eerst eens bij iemand gaan aanhoren voordat je je in het avontuur stort. Ik heb zelf nu een N95 naast mijn S710, eigenlijk alleen voor het bellen.

Dan toch de vraag waarom je nu Windows Mobile wilt. Ik wil je er niet vanaf praten maar toch ben ik nieuwsgierig.

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 23-07-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
robertwebbe schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:32:
Dan toch de vraag waarom je nu Windows Mobile wilt. Ik wil je er niet vanaf praten maar toch ben ik nieuwsgierig.
Mijn grootste probleem met niet-windows toestellen dat steeds weer blijkt dat niet alle contact / agenda informatie uit Outlook/Exchange gesynchroniseerd wordt. Zodra dat wel het geval is, stap ik ook direct weer over naar een Nokia of SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:16:
En nu ontdenk ik weer iets nieuws... EDGE. Ik zit nu op me werk in Belgie en op het netwerk BASE. En zonder dat ik verder iets doe. Zie ik inplaats van GPRS symbolen overal EDGE verschijnen :X

Ik neem aan dat het ook geld kost??
Weet iemand hier toevallig een antwoord op? Want bij de klantenservice van Telfort (die trouwens echt zeer slecht is!) konden ze me niks vertellen :(

Nu krijg ik dus standaard een edge icoon te zien als ik op BASE ga. Bij Proximus is het GPRS. Als ik dan terug ben in NL dan zie ik dat er ook GPRS icoon verschijn... Ik kan die niet weg halen maar zodra ik op msn ben geweest en dan kijk kan ik hem wel weg halen...

Mijn vraag is nu.. Kan mijn gms uit zich zelf gegevens versturen en ontvangen waar door ik dus een hoge rekening kan verwachten of als ik gewoon niks gebruik kan het ook niks zijn :? :?

Maak me er een beetje ongerust over omdat ik niet een torenhoge rekening wil krijgen doordat mijn gsm de hele dag door EDGE aan het gebruiken is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Niet online
Als het geen icoontje betreft in het signaalsterkte icoontje dan is er niets aan de hand.
Bij mij staat ongeveer bovenin in het midden een mooi G-tje, en dat is naar mijn weten alleen ter indicatie dat GPRS beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:32:
[...]

Let wel dat je als je een perfecte kwaliteit gewend bent geweest op je bedrade Nokia oplossing, dat je nu waarschijnlijk wel achteruitgang in kwaliteit gaat meemaken. Mijn persoonlijke mening is dat het bluetooth handsfree bij Windows Mobile nooit echt goed is doorontwikkeld zoals wel is gebeurd bij Nokia en Sony Ericsson. Het klinkt gewoon allemaal wat blikkeriger. Nu ben ik welliswaar super verwend en veeleisend en heb verschillende Parrot, Sony Ericcson, Motorola en Nokia carkits ingebouwd gehad maar nog nooit een perfecte match gevonden voor Windows Mobile toestellen.

Als je het zakelijk heel veel gebruikt dan zou ik het eerst eens bij iemand gaan aanhoren voordat je je in het avontuur stort. Ik heb zelf nu een N95 naast mijn S710, eigenlijk alleen voor het bellen.

De rede waarom ik een Windows Mobile phone wil, is het combineren van verschillende functionaliteiten. Ik gebruik nu een telefoon (Nolia 6230i ) om mee te bellen. De agenda functie van deze telefoon vind ik onhandig en gebruik ik nauwelijks. Voor navigatie heb ik een PDA met TomTom erop. Nu zoek ik een telefoon waarmee ik alles kan, bellen, agenda bijhouden, navigeren en e-mail versturen/ontvangen via mijn exchange server thuis (push mail). Dus dacht ik aan een de S710 i.c.m. T-Mobile web-and-walk.

Een alternatief is de N95 maar de interne GPS werkt volgens mij weer niet i.c.m. TomTom en e-mail lezen en versturen werkt ook niet handig zonder QWERTY toetsenbord. En of het uberhaupt werkt met Exchange zou ik ook niet weten.

Maargoed als de kwaliteit van een parrot BT carkit i.c.m. een MS mobile echt tegenvalt ben ik erg bang dat ik spijt krijg van mijn keuze.

Eigenlijk is er geen telefoon die op alle fronten perfect is. Het gemis van G3 ondersteuning vind ik ook een gemis van de S710.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cyberde schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:28:
Als het geen icoontje betreft in het signaalsterkte icoontje dan is er niets aan de hand.
Bij mij staat ongeveer bovenin in het midden een mooi G-tje, en dat is naar mijn weten alleen ter indicatie dat GPRS beschikbaar is.
Dat is dus juist de plek waar het wel staat, Dus in het midden en bij de signaal sterkte... Maar ik kan totaal geen connectie vinden via mijn GPRS teller. Dus die laat zien dat alle verbindingen niks doen. Ik zou toch eigenlijk daar wel iets moeten kunnen zien als er verbruik is lijkt me :?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:49
Weet iemand of het mogelijk is om contacten welke via de synchronisatie van mijn werk binnenkomen een ander icoon of prefix mee te geven?

Het zou fijn zijn als ik een duidelijk onderscheid zou kunnen maken tussen privé en werk contacten....iemand een slim idee'tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:22:
[...]

Dat is dus juist de plek waar het wel staat, Dus in het midden en bij de signaal sterkte... Maar ik kan totaal geen connectie vinden via mijn GPRS teller. Dus die laat zien dat alle verbindingen niks doen. Ik zou toch eigenlijk daar wel iets moeten kunnen zien als er verbruik is lijkt me :?
Bij mij staat hij er ook wel eens, maar dat is uitsluitend om op mms te controleren/ontvangen of verzenden. Verder gaat hij ook automatisch weer uit na een tijdje en na controle blijkt er geen beltegoed of dataverkeer af gegaan te zijn.
Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.