HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste
Acties:
  • 76.036 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt in Outlook en op je Smartphone of PPC categorieën meegeven aan een contact. Deze categorieën kun je ook zelf aanmaken.
Vervolgens kun je op je apparaat een filter instellen op de contacts die je wilt zien. Op mijn oude C500 kan dat onder Contacts => Menu => Filter. Het is vrij basic, want je kunt niet op meerdere categorieën filteren zover ik weet, maar het is beter dan niets.
Ik weet niet of dit ook op de S710 zo werkt, maar ik ga uit van wel. Met een beetje mazzel is het zelfs uitgebreid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Wil net een smsje sturen naar iemand. Kies ik een contact, krijg ik ALLEEN maar de gesyncroniseerde contacten te zien. Geen enkel SIM-contact te bekennen. Wel via die SIM-manage tool overigens, vreemd.. erg vreemd.

Iemand die dit ook al eens heeft gehad?

Edit:
SETTINGS > PHONE > CALL OPTIONS > Hide Sim contacts

Verdorie! Hoe kan die nou plotseling uit staan.. Grr

[ Voor 18% gewijzigd door Sypher op 24-07-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Yes morgen komt ie

(oke jullie hebben er niets aan maar dan kan ik echt meedoen met de discussie en vragen stellen/beantwoorden indien nodig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Gisteren TomTom geinstalleerd en ja hoor. Mijn back light gaat niet meer uit. De reg hack zoals eerder beschreven uitgevoerd, 30 seconden wachten en ja hoor, hij doet het weer. (hij gaat uit).

PS, van de inkoop actie nog 1 telefoon over voor € 250,00. De eerste die heb wil moet maar even mailen naar patrick at patricksimons.nl simlock vrij en nieuw in doos met factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cyberde schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:13:
[...]

Bij mij staat hij er ook wel eens, maar dat is uitsluitend om op mms te controleren/ontvangen of verzenden. Verder gaat hij ook automatisch weer uit na een tijdje en na controle blijkt er geen beltegoed of dataverkeer af gegaan te zijn.
Was mij ook opgevallen dat hij idd automatisch uit gaat. Maar als hij op belgisch netwerk staat niet. Dan staat hij de hele tijd aan. Ik ga er van uit dat het idd niks is. Kan namelijk geen verbruik zien bij mijn teller. Ik hoop het maar dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:41:
Yes morgen komt ie

(oke jullie hebben er niets aan maar dan kan ik echt meedoen met de discussie en vragen stellen/beantwoorden indien nodig!)
Heel mooi :*) Ik heb er nog steeds geen spijt van _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:16:
Je kunt in Outlook en op je Smartphone of PPC categorieën meegeven aan een contact. Deze categorieën kun je ook zelf aanmaken.
Vervolgens kun je op je apparaat een filter instellen op de contacts die je wilt zien. Op mijn oude C500 kan dat onder Contacts => Menu => Filter. Het is vrij basic, want je kunt niet op meerdere categorieën filteren zover ik weet, maar het is beter dan niets.
Ik weet niet of dit ook op de S710 zo werkt, maar ik ga uit van wel. Met een beetje mazzel is het zelfs uitgebreid..
Op zich een mooie methode waarmee ik nog niet bekend was.
Maar......

De filter verdwijnt steeds als je je "contacts" opnieuw opent.
Eigelijk zou ik willen dat de contacten van mijn werk niet worden weergegeven, behalve wanneer ik er voor kies.

Eventueel zou het ook een mogelijkheid zijn een 2e contactsdatabase aan te leggen....is daar (free)(soft)ware voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Combinatie van Contacts ZONDER simcontacts en je SIM Manager, is dat een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:05:
[...]

Was mij ook opgevallen dat hij idd automatisch uit gaat. Maar als hij op belgisch netwerk staat niet. Dan staat hij de hele tijd aan. Ik ga er van uit dat het idd niks is. Kan namelijk geen verbruik zien bij mijn teller. Ik hoop het maar dan :X
UPDATE: Ben net ff snel op internet gegaan en toen kon ik het wel uitzetten. Ik vermoed dat het dus gewoon niks is want toen ik op internet ging ging de teller gelijk lopen.

Met andere woorden een software bugje denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sypher schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:39:
Iemand met werkende MMS op een Telfort Prepaid simkaart aan de praat? De klantenservice heeft *iets* aangepast omdat het nog op mijn oude toestel stond (Samsung), maar als de settings van m'n foon niet goed staan houd het op natuurlijk.

Ik heb die HTC Network handel geïnstalleerd, werkt dat?
Huidige settings:

[...]

Enfin, heb van alles geprobeerd. Zelfs multimedia.prepay, internet.prepay zoals hun het soms op hun site hebben staan... Iemand die mij kan helpen?
Misschien werkt dit bestand wel: XDA-developers post over gprs settings van NL providers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Sypher schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:26:
Combinatie van Contacts ZONDER simcontacts en je SIM Manager, is dat een optie?
Neuh, dat zal ook niets worden.

1: omdat op de SIM kaart niet voldoende informatie per contact geplaatst kan worden.
2: omdat de software niet alleen naar de SIM kaart kan syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:00
Ik vind het echt apart dat jullie het toestel niet (een beetje) traag vinden.
Als je de telefoon bijv aan doet(hiermee bedoel ik dus dat er nog niks gestart is) en dan naar sms gaat duurt dat toch best lang vind ik. Ook als je een foto als achtergrond instelt en je gaat vanaf het menu terug naar het hoofdscherm duurt dat toch even(soort van powerpoint presentatie). Merken jullie dit niet?

Ook is het zo dat de programma's zichzelf niet afsluiten, dit doet de N73 volgens mij wel. Je moet dit bij de HTC S710 handmatig doen (oftewel als je het vergeet heb je tijdelijk een sloom toestel).

offtopic:
Ik heb het toestel zelf niet, maar een vriend van mij wel. Ik twijfel tussen deze en de N73, dus misschien dat iemand mij kan overhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Sloom, och... Wat is sloom.
Wat ik doe is zo nu en dan even Oxios CloseApps er overheen draaien. Heb ik weer ene paar MB extra vrij. Wat ik jammer vind is dat je niet kan kiezen hoeveel geheugen je voor installatie en hoeveel je voor het draaien wil toestaan, dat kon op mijn HP iPAQ 5550 wel.

Verder, iemand die weet wat er gebeurt als je accu helemaal leeg is? Is alles dan weg á la pocketpc's? Ik hoop dat iemand dat weet, weet ik of ik me zorgen moet maken of niet ;)
Thanks, ik heb die .cab file (die 2e) er even overheen gegooid, en heb nu een leuk tooltje extra om profiles in te stellen, maar nóg steeds geen geluk..

Is er écht niemand hier met Telford prepaid en werkende MMS die zijn instellingen (GPRS settings & MMSC settings) wil delen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Sypher schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:07:

Is er écht niemand hier met Telford prepaid en werkende MMS die zijn instellingen (GPRS settings & MMSC settings) wil delen? 8)7
http://www.robertwebbe.nl/WM6SP-NL-Telfort-pp.htm
(toch??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Die heb ik getest; werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Sypher schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:20:
Die heb ik getest; werkt ook niet.
Ik heb deze week veel vrije dagen. Als je het volgende week nog steeds niet werkend heb, herinner me dan nog even, dan duik ik er even voor je in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

StevenK schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 07:45:
[...]
Mijn grootste probleem met niet-windows toestellen dat steeds weer blijkt dat niet alle contact / agenda informatie uit Outlook/Exchange gesynchroniseerd wordt. Zodra dat wel het geval is, stap ik ook direct weer over naar een Nokia of SE.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:00:
[...]
De rede waarom ik een Windows Mobile phone wil, is het combineren van verschillende functionaliteiten. Ik gebruik nu een telefoon (Nolia 6230i ) om mee te bellen. De agenda functie van deze telefoon vind ik onhandig en gebruik ik nauwelijks. Voor navigatie heb ik een PDA met TomTom erop. Nu zoek ik een telefoon waarmee ik alles kan, bellen, agenda bijhouden, navigeren en e-mail versturen/ontvangen via mijn exchange server thuis (push mail). Dus dacht ik aan een de S710 i.c.m. T-Mobile web-and-walk.

Een alternatief is de N95 maar de interne GPS werkt volgens mij weer niet i.c.m. TomTom en e-mail lezen en versturen werkt ook niet handig zonder QWERTY toetsenbord. En of het uberhaupt werkt met Exchange zou ik ook niet weten.

Maargoed als de kwaliteit van een parrot BT carkit i.c.m. een MS mobile echt tegenvalt ben ik erg bang dat ik spijt krijg van mijn keuze.

Eigenlijk is er geen telefoon die op alle fronten perfect is. Het gemis van G3 ondersteuning vind ik ook een gemis van de S710.
Ik heb zelf momenteel de S710 en de N95 in gebruik. De redenen dat ik de S710 ging gebruiken waren:
- koppeling met Exchange server (w.o. zakelijke pushmail, contactpersonen en agenda)
- de pushmail van Live Hotmail (prive mail)
- de perfecte Live Messenger
Het QWERTY keyboardje is aardig maar echt rap typen kun je er ook weer niet mee. Ik heb ook nog een i-mate JasJar en ben dus eigenlijk aardig verwend qwa keyboard.

Maar inmiddels heb ik voor de N95 ook al een Exchange applicatie (die kun je gratis downloaden via de menu optie Downloaden in het hoofdmenu). Enige jammere is dat het html mail minder mooi leest dan Windows Mobile maar het is wel te doen. Sturen is sowiso platte tekst. Maar als je dat een probleem vind kun je ook voor USD 49 RoadSync kopen, die doet dat wel perfect. Maar verder is die Nokia Exchange applicatie prima, hij synct ook mijn contactpersonen, agenda en to-do lijst zonder problemen of rare conversie dingen.

Ook heb ik een betaversie van Windows Live voor Symbian S60 (v3). Deze komt binnenkort officieel uit en zal dan ook te downloaden zijn via het Download menu. Hiermee heb ik ook mijn Hotmail (gewoon als een aparte mailbox), helaas geen push maar ik vermoed dat dat nog een bug is van de beta. En in deze applicatie zit ook Live Messenger die er precies zo uitziet als op WM6. Alleen werkt de trilfunctie nog niet als je een buzzer krijgt maar dat zal ook nog wel een buggie zijn.

Voor TomTom gebruik ik nu nog een extern GPS muisje, ik verwacht wel een update van TomTom Mobile 6 waarin de interne GPS kan worden gebruikt. Er zijn inmiddels nu al 3 Nokia toestellen die interne GPS hebben en vele zullen er nog volgen. De laatste berichten die ik hoorde luidde dat hij eind zomer pas zou uitkomen (dus reken maar september). Uiteraard zal er een betatest vooraf gaan en zoals gebruikelijk zal die wel eerder lekken. Ik heb nu er nu ook Route66 Mobile 7 op staan (de officiele 7.3.545 versie) en die werkt al wel met de interne GPS ontvanger. Dus er is al een alternatief naast die Nokia Maps.

Voor mij is de handsfree kwaliteit in de auto heel belangrijk en aangezien ik nog steeds geen goede oplossing voor de S710 heb gevonden, ben ik toch maar weer terug op Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het raar dat als ik sites als FOK bezoek, dat de layout heel erg raar is. De nieuws headlines staat dan helemaal onderaan inplaats van linksboven.
Ik dacht dat dit wellicht kwam omdat de site gewoon niet mobile compatible is, maar op een N73 heb je dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

je kunt altijd opera of een mozilla browsertje installeren....
http://wap.fok.nl/pda/ doet het ook prima trouwens ;-)
http://www.nu.nl/pda.jsp is ook prima te doen.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens een lijst van mobile friendly sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:50:
Ik gebruik als startpagina http://mmm.bel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:50:
Dat vroeg ik me nu ook af. Want heb al een hele avond lopen zoeken maar kan geen goede site vinden met autonieuws. Al de site's die ik tegen kom zijn niet mobiel vriendelijk.

Wel heb ik deze al gevonden: www.pdastart.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje.vlaam schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:52:
Gisteren TomTom geinstalleerd en ja hoor. Mijn back light gaat niet meer uit. De reg hack zoals eerder beschreven uitgevoerd, 30 seconden wachten en ja hoor, hij doet het weer. (hij gaat uit).

PS, van de inkoop actie nog 1 telefoon over voor € 250,00. De eerste die heb wil moet maar even mailen naar patrick at patricksimons.nl simlock vrij en nieuw in doos met factuur.
Hoi Jan je hebt een Mailtje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde hiero morgen tussen 14:00 en 18:00 komt ie hiero binnen.
Nadat het mij 30 minuuten koste om een vodafone verkooper te overtuigen dat ik toch echt de 710 wil,
en niet de overgehypte Samsung U600 met zijn batteryduur van 1 dag.
Heb m omdat hij de enigste WiFi foon is voor een leuke prijs en nog mooi ook :P
Bij 18.95 a 150 minuten abo voor 2 jaar kost hij mij nix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:25:
Zelfde hiero morgen tussen 14:00 en 18:00 komt ie hiero binnen.
Nadat het mij 30 minuuten koste om een vodafone verkooper te overtuigen dat ik toch echt de 710 wil,
en niet de overgehypte Samsung U600 met zijn batteryduur van 1 dag.
Heb m omdat hij de enigste WiFi foon is voor een leuke prijs en nog mooi ook :P
Bij 18.95 a 150 minuten abo voor 2 jaar kost hij mij nix.
Die van mij is nog niet binnen :( hoop morgen!
Haha wat raar dat jij de vodafone verkoper moet overtuigen....
En idd U600 mooi, maar overschat en over gehypt (mooie omschrijving)
S710 is toch wel meer telegfoon dan de U600...

Veel plezier ermee morgen! Duim voor me dat die van mij ook binnenkomt ;-)

ps wat ik vaak doe; supergoedkoop sim abo, en los toestel (en heel soms 2e handsje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Batsu schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:37:
[...]
Haha wat raar dat jij de vodafone verkoper moet overtuigen....
Ze vangen een extra bonus voor een U600...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Von aleen 1 ding intresant aan die U600 dat TV out maar dar heb ik noooit iets over kunnen vinden.
DIVX afspeelen met dat ding op je tv leek mij wel kool :P
Mare de WiFi van de 710 doet dat in het niets vallen ken ik lekker "WAR Walken" lol
Volgens de belcompany moet ik 89,- bij betaalen bij een 150min aboo lekke up to date die jongens :P
Werkt altijd wat beeter als je het rechtstreeks bij de mensen zelf vandaan haald scheld mij weer 89,- :P

Zelfs zo erg met die u600 dat de telefoon dude mij vertelde dat de 710 niet op voordaad was en dat het een week zou duuren voordat ze hem weer op vooraad hadden.
Ik bleef bij de 710 en na 3 uur kreeg ik telefoon van de bezorg dienst dat ze m de volgende dag kwaamen brengen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:26:
Von aleen 1 ding intresant aan die U600 dat TV out maar dar heb ik noooit iets over kunnen vinden.
DIVX afspeelen met dat ding op je tv leek mij wel kool :P
Mare de WiFi van de 710 doet dat in het niets vallen ken ik lekker "WAR Walken" lol
Volgens de belcompany moet ik 89,- bij betaalen bij een 150min aboo lekke up to date die jongens :P
Werkt altijd wat beeter als je het rechtstreeks bij de mensen zelf vandaan haald scheld mij weer 89,- :P

Zelfs zo erg met die u600 dat de telefoon dude mij vertelde dat de 710 niet op voordaad was en dat het een week zou duuren voordat ze hem weer op vooraad hadden.
Ik bleef bij de 710 en na 3 uur kreeg ik telefoon van de bezorg dienst dat ze m de volgende dag kwaamen brengen.
bijzondere gang van zaken... ;-)
veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertel mij niet dat je uit Alkmaar komt batser ik ook namelijk..
Vraag mij af bij wie ze hem eerst afleveren jou of mij LMAO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:48:
Vertel mij niet dat je uit Alkmaar komt batser ik ook namelijk..
Vraag mij af bij wie ze hem eerst afleveren jou of mij LMAO.
Oke ik kom niet uit Alkmaar.... Maar ik mag van mijn moeder niet liegen ;-)
Ik denk dat jij eerder bent, ik verwacht die van mij pas dit weekend helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleh geen telefoon aleen sim card, telefoon komt later :(( nu ben ik depri..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:57:
Bleh geen telefoon aleen sim card, telefoon komt later :(( nu ben ik depri..
da's klotuhhhhhh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Tijdens een vrij lang gesprek viel het mij op dat het beeldscherm en de toetsenbordverlichting NIET uit gaan. Is dit normaal, hebben jullie dit ook?

Wat me ook opviel was dat hij na ~3 minuten op toetsblokkade ging!

Iemand die zin heeft om even lang met de voicemail / beltegoed service te bellen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige shop die orange shop, alles is er achterhaald te en te duur maar.
Scorde er wel een 2Gb Sandisk Micro SD kaartje voor 24,- :P
Hoop dat het werkt in mijn 710.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Yep die werkt perfect :)

Sterker nog, men heeft die SDHC werkende gekregen (dus 4 of 8 gig)... Wel wat proppen maar goed >:)

[ Voor 68% gewijzigd door Sypher op 26-07-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, heb een probleem!

Ik heb zo een Hercules WiFi USB transmitter gekocht en ik heb die netjes geinstalt op me pc en elke keer als ik mijn gsm wil verbinden krijg ik de fourmelding dat mijn gsm een foutreportage wil verzenden omdat device.exe een fout zou bevatten... oftewel ik moet mijn gsm uit zetten en weer aan zetten omdat hij geen enkel WiFi signaal meer vind :(

Maar na 3 keer proberen en nog steeds de zelfde foutmelding krijgen stop ik er ff mee en vraag jullie hulp want zomenteen smijt ik me gsm tegen de muur... |:(

En hoe krijg ik windows update voor elkaar?? Krijg elke keer de foutmelding dat er geen verbinding kan worden gemaakt.. Baal hier echt ff behoorlijk van :? :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Windows Update werkt ook niet, schijnbaar werkt het bij *niemand*. Wat betreft jouw probleem, al eens hard reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ben je precies kwijt met hard reset?
Ook je agenda enzo?

EDIT: Ik kom er zo achter, ben nu bezig.. hoop dat dit het is :? Duurt wel lang...
Tja.. ik geef het op.. nu doet hij helemaal niks meer :'( :'( Blijft hangen op het groene windows mobile scherm :? :'(

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
owjee..... succes kerel... hou ons op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de gsm werkt weer... Wel ben je dus bij een hard reset alles kwijt... :|

Maar WiFi heb ik op gegeven... krijg hem gewoon niet aan de praat met die hercules... Dus of de gsm flopt op WiFi punt of die hercules stick is een miskoop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:37:
Nou de gsm werkt weer... Wel ben je dus bij een hard reset alles kwijt... :|

Maar WiFi heb ik op gegeven... krijg hem gewoon niet aan de praat met die hercules... Dus of de gsm flopt op WiFi punt of die hercules stick is een miskoop 8)7
gelukkig belt ie wel nog...
maar wat wilde je precies bereiken? extra wifis tick zodat je daarmee in je huis via wifi kan internetten op je telefoon?
is blutooth dan niet handiger? (ik woon zelf in een klein appartement dus dan kan het...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben geen draadloos netwerk meer in huis. Dus ik was op zoek gegaan naar een alternatief.

En ik kom de Hercules WiFi USB transmitter tegen. Een usb stick die je in je pc plugt en een draadloos netwerk maakt. Maar wat ik ook probeer mijn gsm doet er niks mee! Hij vind het netwerk elke keer maar als ik probeer contact te maken dan krijg ik ineens een ander icoontje (namelijk: een paaltje met een kruis erdoor) en stopt heel mijn wifi ermee...

Dus ga morgen proberen bij een maat van mij met draadloos netwerk. Kan ik er daar wel op dan ligt het aan die stick... En daar baal ik dan behoorlijk van... En ik wil een rede weten waarom niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Ah oke... dan is het duidelijk..
en via bluetooth een verbinding met je pc opstellen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen standaard bluetooth op de pc en de stick die ik heb laat me pc gek doen... ach ik heb toch zo een pakket voor online te zijn maar ik had wel gehoopt dat deze stick een oplossing was... Maar het wil gewoon echt niet lukken...

Wel ben ik blij dat hij volledig gesycnt was... Heb gelukkig vanuit me pc alles terug kunnen zetten op me foon :*)

Wel baal ik dat ik in de handleiding niks kan vinden over wat het icoontje betekent bij mijn verbinding. Is namelijk nog een netwerk hier in de straat die het zelfde icoontje geeft als ik probeer in te loggen. Het moet daar iets mee te maken hebben vrees ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
ik heb ook geen standaard BT op mn PC maar heb een stickje waarmee ik verbinding hoop te maken als mn S710 eindelijk binnen is grrrrrr.....

Maar goed, ik kan je verder niet helpen maar wens je wel succes (en je hebt me op n idee gebracht om "goedkoop" WLAN in mn stekkie te krijgen, als het werkt tenminste!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja... het zou toch moeten werken neem ik aan... Maar er is iets wat niet goed gaat... Ik hoop dat iemand een oplossing heeft of dat ik er achte kom wat...

Heb me gsm net opnieuw opgestart en dan zie ik dus gewoon 2 netwerken. Waaronder de mijne... Max ontvangst sterkte en beveilig (dat icoontje zie ik) En als ik me probeer aan te melden...Dan verdwijnt het andere signaal en is mijn WiFi dood... En achter mijn eigen netwerk waar ik dus op probeerde aan te melden komt een paaltje te staan met rood bolletje van boven en een rondje met kruis erin op... Weet iemand ook wat dit betekent??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
dat symbool betekent volgens mij dat wifi niet beschikbaar is, staat in je handleiding...

heb je al een beetje gegoogeld want volgens mij moet dit op te lossen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:03:
dat symbool betekent volgens mij dat wifi niet beschikbaar is, staat in je handleiding...

heb je al een beetje gegoogeld want volgens mij moet dit op te lossen zijn!
Waar staat dat dan in je handleiding... Kan het icoontje nergens vinden. Alleen de status symbolen. Maar die bedoel ik niet. Dit symbool staat achter je netwerken die beschikbaar zijn.

Heb al wel een beetje gegoogeld, maar dat is niet mijn sterkste punt. Dus kom wel op pagina's maar niet zo zeer waar ze de Hercules bespreken. Alleen maar normale WiFi routers. En daar kom ik vanavond achter of dat nog werkt. Als dat nog werkt dan is het een raadsel waarom dit niet werkt> Want op mijn PC zie ik gewoon dat ik een draadloos netwerk heb van 54Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
hmmm oke.
heb je via de comm manager alles ingesteld? Want ik kan me zo voorstellen dat je s710 het netwerk wel ziet, maar dat je toegang hebt vanwege beveiliging oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 00:20
Sypher schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 20:32:
Yep die werkt perfect :)

Sterker nog, men heeft die SDHC werkende gekregen (dus 4 of 8 gig)... Wel wat proppen maar goed >:)
Dus de S710 ondersteund standaard SDHC micro SD (2GB+) of is er een update nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Zover ik weet hebben ze gewoon zo'n kaartje erin gepropt (volgens mij was het.. Sandisk?), en het werkt. Let wel op dat SDHC kaartjes dikker zijn, dus je moet echt proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:27:
hmmm oke.
heb je via de comm manager alles ingesteld? Want ik kan me zo voorstellen dat je s710 het netwerk wel ziet, maar dat je toegang hebt vanwege beveiliging oid...
Ik heb een filmpje gemaakt. Ben die nu aan het uploaden. Als het klaar is zal ik de link posten. Misschien dat het dan voor iemand duidelijk wordt.
Zover ik weet staat alles gewoon juist...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
ok! ik wacht het af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze: http://video.google.nl/vi...2761370280341440111&hl=nl

Ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft voor mij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
ik krijg hem niet afgespeeld helaas dus ik kan je er niet mee helpen. licht vermoedelijk aan mn werk internet,..

hbe trouwens even gekeken naar die usb-stick. wel een leuk ding. en een goed alternatief voor mij!

[ Voor 12% gewijzigd door Batsu op 27-07-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een stick moeten ze allebij HDOC staan ofzo anders werkt het niet staat standaard op iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:39:
Voor een stick moeten ze allebij HDOC staan ofzo anders werkt het niet staat standaard op iets anders.
heb jij hem ook? want ik vind deze optie dermate interessant dat ik overweeg om er een te kopen (moet ie het wel doen natuurlijK!)

zojuist besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hem ook niet afspelen omdat ik ondertussen op mijn werk zit. Zal vanavond ff kijken thuis.

En verder... HDOC? hoe zou ik dat dan moeten doen? Want ben niet zo snel iets tegen gekomen van HDOC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou dat ik m had maare hij komt pas +-30e bij vodafone binnen dus dat word eerste week van Augustus.
Maar als je 2 normale wifi kaartjes met elkaar wil verbinden moet dat ook via ADHOC mode.
Terwijl als je met een wifi kaartje en een router gewoon via accespoint netwerk gaat.
Als je op je netwerk controller clickt in windows, dan op wireless networks, ze je een optie "advanced" staan, de onderste is "ADHOC network only"
Zoiets moet bij je phone ook.
Dan maak je een profiel op je pc dat hij naar bijvoorbeld "test1" moet connecten.
En met je telefoon het zelfde.
Geeft altijd wat meer "gerommel" om 2 netwerk kaartjes met elkaar te verbinden.
Lekkerste is gewoon ff een goedkoop wifi routertje haalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:35:
Ik kan hem ook niet afspelen omdat ik ondertussen op mijn werk zit. Zal vanavond ff kijken thuis.

En verder... HDOC? hoe zou ik dat dan moeten doen? Want ben niet zo snel iets tegen gekomen van HDOC.
Laat me weten of je hem aan de praat hebt gekregen! Ik heb er ook een besteld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ik heb de orange E650 nu bijna 2 maanden...

maar kan sinds vandaag niet meer smsen en geen smsjes meer ontvangen :S

hebben hier nog meer mensen last van?

bellen lukt wel gewoon...

[ Voor 8% gewijzigd door edgarf28 op 27-07-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
edgarf28 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:38:
ik heb de orange E650 nu bijna 2 maanden...

maar kan sinds vandaag niet meer smsen en geen smsjes meer ontvangen :S

hebben hier nog meer mensen last van?

bellen lukt wel gewoon...
is het nr van je servicecenter veranderd of gewist?? of misschien een storing by orange? of zit het gehuegn vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nee...

kom er net achter dat ik met mn oude mobiel (KPN) ook niet kan smsen :S

dat is toch wel vreemd :S snap er nou helemaal niets meer van...

* EDIT: krijg nu het eerste smsje pas binnen wat ik ruim 2 uur geleden heb verzonden :S

[ Voor 23% gewijzigd door edgarf28 op 27-07-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:43:
Wou dat ik m had maare hij komt pas +-30e bij vodafone binnen dus dat word eerste week van Augustus.
Maar als je 2 normale wifi kaartjes met elkaar wil verbinden moet dat ook via ADHOC mode.
Terwijl als je met een wifi kaartje en een router gewoon via accespoint netwerk gaat.
Als je op je netwerk controller clickt in windows, dan op wireless networks, ze je een optie "advanced" staan, de onderste is "ADHOC network only"
Zoiets moet bij je phone ook.
Dan maak je een profiel op je pc dat hij naar bijvoorbeld "test1" moet connecten.
En met je telefoon het zelfde.
Geeft altijd wat meer "gerommel" om 2 netwerk kaartjes met elkaar te verbinden.
Lekkerste is gewoon ff een goedkoop wifi routertje haalen.
Sorry, maar dit is voor mij toch echt chinees. Ben helemaal niet op de hoogte van draadloos netwerken. En ik beschik gewoon over een NL versie van windows.

Misschien dat je het nog een keer zou willen uitleggen maar dan in smurfen taal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 wifi kaartjes met elkaar verbinden geeft altijd zooi.
Gewoon een wifi routertje koopen en klaar :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:07:
2 wifi kaartjes met elkaar verbinden geeft altijd zooi.
Gewoon een wifi routertje koopen en klaar :P
Goed bedoeld advies uiteraard maar daar is hij nu niet mee geholpen denk ik...
het zou gewoon moeten kunnen denk ik.... stickje is de zender, telefoon de ontvangert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ik vraag morgen wel ff aan iemand die hier meer verstand van heeft dan mij. Ik snap wel dat het met een router makkelijker gaat maar ik kan me niet voorstellen dat het met mijn stickje niet kan... Ik ga het gewoon uitzoeken... Dat er dan in de toekomst alsnog een router komt dan sluit ik niet uit maar voorlopig moet dat stickje werkend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb de E650 (S710) nu 11 dagen in mijn bezit. Hiervoor heb ik achtereenvolgens een C500, M500 en een C600 gehad, dus jullie hebben een referentiekader tov mijn opinie.

Pluspunten:
- Design. Oogt goed, voelt lekker, vrij robuust ondanks het uitschuifbare toetsenbord.
- Scherm. Helder, weer stap vooruit tov. de C600. Het kantelen gaat functioneel en er valt goed mee te surfen.
- Wifi, kan zonder problemen op de meeste hotspots inloggen.
- Keyboard, handig om te smsen. Ook practisch voor het besturen van applicaties (Nes-emulator)
- De key-pad. Werkt als 8-way keypad, valt redelijk mee te gamen. Middelste knopje geen functie meegeven, en je kan los met Super Mario Bros. 3.
- WM6 (zie ook minpunten). Mooi vormgegeven, het is lastig om precies aan te geven waar hij beter is tov WM5, maar hij voelt completer.
- Best goede camera voor een WM6 Smartphone, 10x beter dan die van de C600.

Minpunten:
- Vaak crashes bij installeren applicaties.
- Vaak crashes bij openen van Contactlist, of openen van Agenda tijdens een call.
- Noodgrepen die er voor nodig zijn om de Orange-versie te normaliseren (application unlocks, backlight bugs)
- Al met al moet ik zeker 1 a 2x per dag de batterij loshalen om de telefoon opnieuw op te starten.
- Het ontbreken van bepaalde certificaten (tov de C600) waardoor de Gmail Java App niet wil werken. Ik heb vooralsnog geen workaround gevonden. Dit is erg jammer, was 1 van de voornaamste redenen om deze telefoon met keyboard aan te schaffen. Gmail via IE-mobile vind ik minder boeiend en minder functioneel.

De volgende software heb ik geinstalleerd:
- TomTom 5.2. Herkent helaas mijn bluetooth GPS-muis niet. Meer een probleem van TT5.2, bij deze versie kan ik geen bedraadde GPS muis van een andere fabrikant selecteren, de manier om bij TT5 mijn muis werkend te krijgen.
- Google Maps. Practisch, werkt erg goed met GPS-muis, slurpt helaas een hoop GPRS-data. Ik ben nog aan het zoeken naar de Orange World-workaround (gratis data), MSN zou dan niet werken, maar Google Maps allicht wel. Sowieso vind ik het GPRS-systeem van Orange wazig. Kom ik automatisch op Orange World terecht wanneer ik die bookmark in IE kies?
- Pocketnester: Al je favo NES-games op je E650. Werkt goed, en is speelbaar. Net een gameboy.
- The Core Pocket Media Player - voor AVI's etc.
- GPS Tuner; GPS tool/kompas, tracking etc.
- Handyweather. Weerberichttool met homescreen-plugin.

Als de crashes eruit worden gehaald en third party software zich met minder crashes laat slikken is dit echt een topfoon. Sowieso, als je een rasechte opvolger voor je C500 of C600 wil kan je denk ik alleen bij deze telefoon uitkomen. Als ik een nitwit was die zijn 1e smartphone kocht zou ik me knap bekocht voelen. Veel crashes, duidelijk te merken dat WM6 nog vrij vers is. En als je niet van het klooien met nieuwe software houdt biedt een smartphone ook weinig extra's. Voor iemand die niet beter weet dan werken met een WM6 smartphone is dit een veilige koop. Wachten is op een stabielere WM6.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
edgarf28 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:06:
Nee...

kom er net achter dat ik met mn oude mobiel (KPN) ook niet kan smsen :S

dat is toch wel vreemd :S snap er nou helemaal niets meer van...

* EDIT: krijg nu het eerste smsje pas binnen wat ik ruim 2 uur geleden heb verzonden :S
het staat op teletekst; er was een groet storing bij KPN dus daar lag het aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Als ik het goed begrijp heb je een orange-branded S710?
In hoeverre kan het crashen en dergelijke daaraan liggen? Want voor zover ik zie ben jij de enige met deze klachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de shop waar ik de stick besteld heb ook een mail gestuurd. En kreeg dit terug:

Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'Getest door jullie'.

Dit probleem lijkt mij een probleem met uw S710. Ik zou u aan willen raden hiervoor even de nieuwste software te downloaden. Op deze wijze zou de WIFI verbinding gewoon open moeten blijven staan.

Met vriendelijke groet,

Tja... iemand het nummer van de HTC hulplijn in NL kan het zo snel niet vinden in het topic... Wel dat er gebeld is maar geen nr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 10:25:
Ik heb de shop waar ik de stick besteld heb ook een mail gestuurd. En kreeg dit terug:

Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'Getest door jullie'.

Dit probleem lijkt mij een probleem met uw S710. Ik zou u aan willen raden hiervoor even de nieuwste software te downloaden. Op deze wijze zou de WIFI verbinding gewoon open moeten blijven staan.

Met vriendelijke groet,

Tja... iemand het nummer van de HTC hulplijn in NL kan het zo snel niet vinden in het topic... Wel dat er gebeld is maar geen nr.
http://www.europe.htc.com...ort/customerservices.html

Customer Services HTC S710Hotline & Technical Support by phone: Netherlands
Local call: +31 207965399 (if not available please dial the international number below)
Languages: Dutch
Opening hours: 08:00 AM to 05:30 PM GMT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx! Ik ga het uitzoeken... Hoop dat ik hem werkend krijg. En mocht jij nu eerder zijn... Laat het ff weten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik zie dat je bij de instellingen van je wifi voor "Internet" hebt gekozen. Ik weet niet of je thuis gebruik maakt van een VPN connectie ? Waarschijnlijk niet, anders had deze wel zijn werk gedaan. Staat er niets in de selectie-lijst wat lijkt op ADhoc of Ethernet / Infrastructure Mode of iets dergelijks ? Ik heb de telefoon zelf niet, dus ik zou dit niet weten. De meeste draadloze "thuisnetwerken" draaien allemaal via Infrastructure mode ( omdat je maar 1 accesspoint hebt ), dit is dan ook de optie die je zou moeten gebruiken om verbinding te kunnen leggen met jouw draadloze USB stick. De instellingen van de usb stick dient exact hetzelfde te zijn als de instellingen op jouw telefoon. Dus ook Infrastructure mode. Ik weet niet of je ook de optie hebt om een kanaal te kiezen ? Maar zorg er voor dat deze ook identiek zijn.

Omdat ik de telefoon dus zelf ( nog ) niet hebt, kan ik het natuurlijk geheel mis hebben. Just trying to help!

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:19:
[...]

Hoi,

Ik zie dat je bij de instellingen van je wifi ( netwerk-type ) voor "Internet" hebt gekozen. Ik weet niet of je thuis gebruik maakt van een VPN connectie ? Waarschijnlijk niet, anders had deze wel zijn werk gedaan. Staat er niets in de selectie-lijst wat lijkt op ADhoc of Ethernet / Infrastructure Mode of iets dergelijks ? Ik heb de telefoon zelf niet, dus ik zou dit niet weten. De meeste draadloze "thuisnetwerken" draaien allemaal via Infrastructure mode ( omdat je maar 1 accesspoint hebt ), dit is dan ook de optie die je zou moeten gebruiken om verbinding te kunnen leggen met jouw draadloze USB stick. De instellingen van de usb stick dient exact hetzelfde te zijn als de instellingen op jouw telefoon. Dus ook Infrastructure mode. Ik weet niet of je ook de optie hebt om een kanaal te kiezen ? Maar zorg er voor dat deze ook identiek zijn.

Omdat ik de telefoon dus zelf ( nog ) niet hebt, kan ik het natuurlijk geheel mis hebben. Just trying to help!

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je eigenlijk moet doen jp bij allebij je wifi's naar een niet bestaand netwerk laaten connecten.
Normaal "zoek" je met je wifi in je pc naar een router je klickt en je connect.
Nu doe je dat niet maar maak je in windows een "profiel" de je via een "open" connectie naar bijvoorbeeld "test1" laat connecten.
(wel even in je wifi gedeelte "AHDCO to AHDCO only"aan zetten bij de "Uitgebrijde" opties in je "wireless netwerk" tab blad van je wifi adapter)
Dan connect je netwerk kaartje met het "test1" netwerk wat er dus eigenlijk niet is maar dat komt wel :P
Nu ken je als het goed is het "test1" netwerk zien op de 710 laat deze er ook naar connecten.
Als je pc op internet zit wel even internet connection sharing aan zetten zodat je pc ook een ip nummer geeft aan je telefoon.
Als ik mijn 710 heb maak ik wel ff een filmpje voor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie uitleg! Ik ga het ff navragen aan iemand die er verstand van heeft. Want dit zegt me allemaal nog steeds niks. Maar ik zal het hem zeker laten zien. Want misschien dat hij het niet weet maar als hij dit leest het in 1 keer door heeft wat te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 23:53:
Bedankt voor jullie uitleg! Ik ga het ff navragen aan iemand die er verstand van heeft. Want dit zegt me allemaal nog steeds niks. Maar ik zal het hem zeker laten zien. Want misschien dat hij het niet weet maar als hij dit leest het in 1 keer door heeft wat te doen ;)
hou me op de hoogte of en hoe het gelukt is ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Lister_Storm schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 00:27:
Als de crashes eruit worden gehaald en third party software zich met minder crashes laat slikken is dit echt een topfoon. Sowieso, als je een rasechte opvolger voor je C500 of C600 wil kan je denk ik alleen bij deze telefoon uitkomen. Als ik een nitwit was die zijn 1e smartphone kocht zou ik me knap bekocht voelen. Veel crashes, duidelijk te merken dat WM6 nog vrij vers is. En als je niet van het klooien met nieuwe software houdt biedt een smartphone ook weinig extra's. Voor iemand die niet beter weet dan werken met een WM6 smartphone is dit een veilige koop. Wachten is op een stabielere WM6.
Ongelooflijk dit hoor. Ik heb hem nu 1,5 maand of zo, en het allersterkste punt van deze S710 vind ik het feit dat hij ongelooflijk stabiel is. Ik gebruik push email (staat altijd aan) en met WM5 (ik had hiervoor de SPL en de SP5) had ik best geregeld een vastloper, dus opnieuw opstarten of batterij eruit. Bij de S710 nooit !! Ik vind juist WM6 weinig verschillend van WM5, behalve stabiliteit ! Vind ik echt geweldig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
mattrob schreef op zondag 29 juli 2007 @ 14:26:
[...]

Ongelooflijk dit hoor. Ik heb hem nu 1,5 maand of zo, en het allersterkste punt van deze S710 vind ik het feit dat hij ongelooflijk stabiel is. Ik gebruik push email (staat altijd aan) en met WM5 (ik had hiervoor de SPL en de SP5) had ik best geregeld een vastloper, dus opnieuw opstarten of batterij eruit. Bij de S710 nooit !! Ik vind juist WM6 weinig verschillend van WM5, behalve stabiliteit ! Vind ik echt geweldig !
Heb jij ook een branded s710 zoals listerstorm?
Want wat ik ervan begrijp is dat aanbieders zelf de firmware nog wel eens willen veranderen en ik kan me voorstellen dat dit de stabiliteit niet altijd ten goede komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Batsu schreef op zondag 29 juli 2007 @ 15:11:
[...]

Heb jij ook een branded s710 zoals listerstorm?
Want wat ik ervan begrijp is dat aanbieders zelf de firmware nog wel eens willen veranderen en ik kan me voorstellen dat dit de stabiliteit niet altijd ten goede komt...
Nee, geen branded. Gewoon pdashop _/-\o_ ! Dat zou het kunnen zijn, wel zonde dan .... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb eindelijk tt 5.2 werkend..alleen krijg ik de map Benelux te zien. Ik heb de kaarten van mijn DVd TT 6.0 geheel Europa erop gezet alleen deze wordt niet gelezen door TT 5.2?
Kan ik wel deze kaarten gebruiken?

Thanks alvast Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
mattrob schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:51:
[...]

Nee, geen branded. Gewoon pdashop _/-\o_ ! Dat zou het kunnen zijn, wel zonde dan .... |:(
tja ik weet het niet hoor, maar hij heeft als een van de weinigen problemen met de software stabiliteit.
Kan ook een slecht exemplaar zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:59:
Ik heb eindelijk tt 5.2 werkend..alleen krijg ik de map Benelux te zien. Ik heb de kaarten van mijn DVd TT 6.0 geheel Europa erop gezet alleen deze wordt niet gelezen door TT 5.2?
Kan ik wel deze kaarten gebruiken?
Nee, die zijn niet compatible. In dit topic heb ik ergens een lijst gezien van mappen die wel compatible zijn met TT5.2

Bevalt de S710? Ik kan er dus uit opmaken dat TNT hem gisteren nog bezorgt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje.vlaam schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:27:
[...]

Nee, die zijn niet compatible. In dit topic heb ik ergens een lijst gezien van mappen die wel compatible zijn met TT5.2

Bevalt de S710? Ik kan er dus uit opmaken dat TNT hem gisteren nog bezorgt heeft.
Jan,
Hij bevalt super.....!! Ik kreeg gisteren in de namiddag tnt aan de deur.

Betekend het dat je alleen ouderen kaarten kunt gebruiken, en dus geen kaarten met volledig europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:37:
[...]

Jan,
Hij bevalt super.....!! Ik kreeg gisteren in de namiddag tnt aan de deur.
Dik jaloers hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
Ik had je nog een mailtje gestuurd, anders was hij van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
jantje.vlaam schreef op zondag 29 juli 2007 @ 21:25:
[...]

Ik had je nog een mailtje gestuurd, anders was hij van jou.
owja??? misschien heb ik die gemist...
maar de mijne is al enige tijd in bestelling, betaald en wel. Ik moet dus alleen nog even wacht helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Ik ben aan het proberen om een NES emulator op mijn S710 werkend te krijgen.
Nuheb ik Pocketnesterplus geinstalleerd (via MoDaCo) en met installeren geen problemen.
Wanneer ik een ROM probeer te openen dan krijg ik echter steeds het zwarte scherm, verder gebeurt er dus niets.....

Hoe kom ik erachter of dit aan de ROM ligt (verschillende geprobeerd *.nes) of aan het programma?
Wat gebruiken jullie?

Gebruiken jullie trouwens een screenprotector?
Zo ja; welke?
Zie dat ik toch wel een paar (hele kleine) opvervlakkige krasjes heb die je alleen ziet als het scherm uit staat. Maar vind ik toch zonde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
smoken schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:26:
Ik ben aan het proberen om een NES emulator op mijn S710 werkend te krijgen.
Nuheb ik Pocketnesterplus geinstalleerd (via MoDaCo) en met installeren geen problemen.
Wanneer ik een ROM probeer te openen dan krijg ik echter steeds het zwarte scherm, verder gebeurt er dus niets.....

Hoe kom ik erachter of dit aan de ROM ligt (verschillende geprobeerd *.nes) of aan het programma?
Wat gebruiken jullie?

Gebruiken jullie trouwens een screenprotector?
Zo ja; welke?
Zie dat ik toch wel een paar (hele kleine) opvervlakkige krasjes heb die je alleen ziet als het scherm uit staat. Maar vind ik toch zonde.....
Kijk hier eens zou ik zeggen. Vind ze wel duur. Was zelf ook op zoek en heb nog niet goedkopere gevonden. Misschien geeft Nokia N93 nos soelaas om iets te vinden, schijnt dus hetzelfde formaat te zijn. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Joop557 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:32:
[...]

Kijk hier eens zou ik zeggen. Vind ze wel duur. Was zelf ook op zoek en heb nog niet goedkopere gevonden. Misschien geeft Nokia N93 nos soelaas om iets te vinden, schijnt dus hetzelfde formaat te zijn. Succes.
Sorry vergeten de link te plaatsen:

http://www.smartphoneshop...ltra-clear-nokia-n93.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Laatst online: 12-09 22:35
Ik heb inderdaad ook een N93 protector. Ik heb deze besteld voor 5 dollar op ebay(incl verzending). Dat iis wel een andere prijs dan die 15 euro bij smartphoneshop.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach.... nog even wachten, dan kunnen we massaal de pouch voor de S710 bestellen. Ik ga die zeker bestellen maar nog ff wachten tot 8 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:20:
Ach.... nog even wachten, dan kunnen we massaal de pouch voor de S710 bestellen. Ik ga die zeker bestellen maar nog ff wachten tot 8 augustus.
de wie?? en waar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Laatst online: 12-09 22:35
De ditte: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=146594

Al is dit niet nodig om hier op te wachten. Mijn vader heeft bij de Phonehouse een soorgelijk hoesje gehaald die er spreekend op lijkt en past tot op de millimeter. De S710 past er precies lekker in zonder speling te hebben. Die S710 Pouch is nog niet te krijgen en nog duurder ook. 8)7

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lache belde net Vodafone voor mijn vriendin die nu ook opeens een HTC s710 wil hebben.
Wilde het zelfde als bij de mijne 2 jaar 22,50p/m met 16% korting dus 18,95 per maand en 29,- voor het toestel.
Krijg ik te hooren dat het niet mogelijk is en dat ze de HTC/blackberry's aleen aan zakelijke klanten kunnen aanboeden :P
Kan aleen een vergelijkbaar toestel neemen zoals de n95 met 190,- voor het toestel...

Ik zij dat ik al een contract had afgeslooten met een s710 en dat ik de papieren hiero ondetekend heb.
"het kan zijn dat die geanuleerd word" ik zeg hmz dat zou dat contract breuk zijn.
Afin mijn 710 is onderweg en het is niet meer mogelijk oom een HTC toestel bij vodafone te neemen met een niet zakelijk (onderneemer) contract..

Op internet op de vodafone site kun je ze gewoon bestellen en belcompany doet erook niet meilijk over.
Ze rommelen zo veel met de prijzen dat ze zelf niet meer weeten van mekaar wat ze doen.
Bij belcompany (winkel) zou deze telefoon gratis zijn met mijn abbo.
Bij belcompany (internet site) zou de telefoon mij 69,- kosten
Bij vodafone (telefoonish verkoop) moet ik 29,- betaalen voor het toestel
Bij vodafone (internet winkel) is hij ook gratis maar dan ben je verplicht push email erbij te neemen en word je abbo 31,- per maand..

volgende keer geen vodafone meer, zijn ook een van de duurste ook dacht ik...
22,50 150min T-mobile 20,- 180min... pftt.

Ik wacht het af :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 00:20
smoken schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:26:Gebruiken jullie trouwens een screenprotector?
Zo ja; welke?
Ik gebruik Brando ultra clear. Niet erg dun materiaal, maar blijft verbazend goed plakken (en dat zonder lijm). Heb er 12 Euro voor betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
BiLLY_daKid schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 08:48:
[...]

Ik gebruik Brando ultra clear. Niet erg dun materiaal, maar blijft verbazend goed plakken (en dat zonder lijm). Heb er 12 Euro voor betaald :)
Tx voor de reactie's inz. de screenprotector.
Zal eens kijken welke ik ga kopen.

Iemand nog een idee over pocketnesterplus?
Ik krijg dus geen rom\s aan de praat.....na openen van de rom alleen een zwart scherm.
Wanneer ik naar een rom brows zie ik overigens een icoontje wat normaal aangeeft dat er geen programma gekoppled is (windows default), is dat normaal?
Of kan ik beter een adnere emulator proberen?

----edit:-----
Sorry, is gelukt. Schijbaar moet je file association aanzetten en dan vanuit de rom (en dus niet vanuit het programma) opstarten. Nu werkt het!

[ Voor 10% gewijzigd door smoken op 31-07-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een S710. Heb alleen 2 vraagjes.

1. Als ik op internet ben geweest blijft de gprs verbinding actief, d.w.z. ik zie rechtsboven in de hoek (rechts van de batterij indicator) nog steeds een klein "G"-tje staan, nu moet ik hem uitzetten en weer aanzetten, pas dan is de verbinding gedeactiveerd. Bij mijn vorige tel, nokia N70, bleef ook bij het sluiten van de browser de gprs verbinding actief. Echter hier kon ik gewoon het rode hoorntje een paar seconden ingedrukt houden en dan verbrak hij de verbinding. Doe ik dat nu krijg ik toetsenbordblokkering. Weet iemand hoe dit op te lossen is zonder dus telkens het toestel uit- en aan te zetten?

2. de Hi-portal die ik op de N70 als startpagina had werkt nu niet meer.. adres zou zijn http://mobileportal/ maar dat werkt op de S710 niet. Kan verder wel gewoon op internet etc.

Voor de rest vind ik het een fijn toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mackie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-01 16:10
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:18:

...........
Ze rommelen zo veel met de prijzen dat ze zelf niet meer weeten van mekaar wat ze doen.
Bij belcompany (winkel) zou deze telefoon gratis zijn met mijn abbo.
Bij belcompany (internet site) zou de telefoon mij 69,- kosten
Bij vodafone (telefoonish verkoop) moet ik 29,- betaalen voor het toestel
Bij vodafone (internet winkel) is hij ook gratis maar dan ben je verplicht push email erbij te neemen en word je abbo 31,- per maand..

Ik wacht het af :P
Ik had iets dergelijks, ik keek op I-net bij Vodafone verlenging: telefoon nog €350,- (circa). Ga ik naar de Vodafone winkel, "meneer, als u weer twee jaar verlengt €22,50 kost het toestel €31.-" en een half jaar korting op abbo O-) .

Mijn tip, ga naar een Vodafone winkel en doe net alsof je nog van niks weet :+

We can do it two ways: easy or really easy!

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.