HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste
Acties:
  • 75.991 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227544

:( Ik probeer al een paar dagen kaarten op tomtom5.2 te zetten, alleen zonder succes. De enig die tt5 ziet is een erguhh oude kaart benelux ;( Ik gebruik de kaarten France V650.1111 en Western Europe 660.1256) geen van beide pakt hij? iemand eneige idee?

Groet Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175226

Anoniem: 37874 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:12:
Ik heb sinds gisteren een S710. Heb alleen 2 vraagjes.

1. Als ik op internet ben geweest blijft de gprs verbinding actief, d.w.z. ik zie rechtsboven in de hoek (rechts van de batterij indicator) nog steeds een klein "G"-tje staan, nu moet ik hem uitzetten en weer aanzetten, pas dan is de verbinding gedeactiveerd. Bij mijn vorige tel, nokia N70, bleef ook bij het sluiten van de browser de gprs verbinding actief. Echter hier kon ik gewoon het rode hoorntje een paar seconden ingedrukt houden en dan verbrak hij de verbinding. Doe ik dat nu krijg ik toetsenbordblokkering. Weet iemand hoe dit op te lossen is zonder dus telkens het toestel uit- en aan te zetten?

2. de Hi-portal die ik op de N70 als startpagina had werkt nu niet meer.. adres zou zijn http://mobileportal/ maar dat werkt op de S710 niet. Kan verder wel gewoon op internet etc.

Voor de rest vind ik het een fijn toestel!
Voor optie 1 heb ik een oplossing. Ga naar ja comm manager en kies optie 6. Dan verbreekt hij de verbinding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:43
robertwebbe schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:24:
[...]

Ik heb deze week veel vrije dagen. Als je het volgende week nog steeds niet werkend heb, herinner me dan nog even, dan duik ik er even voor je in.
Bij deze nog even een herinnering dan. De klantenservice kan mij ook niet bepaald verder helpen, deze geven leuk standaardgegevens - welke ook op de site staan - door, maar niets werkt. Begin toch ernstig te twijfelen of ze dáár niet gewoon iets fout hebben.

Blijf maar "fout bij synchroniseren" houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223251

Hallo
Hoeveel keer mag men de s710 resetten per week en hoeveel keer doen jullie dit?
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-07 10:57
ik reset hem 1 keer per maand.
's avonds staat ie ook altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228254

Ik heb de HTC S710 nu sinds een aantal weken, een mooi toestel. alleen wil ie niet altijd wat ik wil. Ik probeer via BT te synchroniseren met mijn pc op het werk maar dat vindt hij wel com poorten maar geeft aan dat die niet actief of gebruikt worden terwijl ik handmatig de com poort instel op de HTC. Ondanks dat de HTC gelinkt is met de pc. :'(
Iemand vaker dit probleem gehad?

Wat is nu de juiste navigatie voor de HTC, ik zie op verschillende sites dat ze tom tom navigator 6 aanbieden als accesoire op de HTC S710, maar ik lees anders op verschillende forums. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Op zich een mooi toestel alleen heb ik er nog een simlock op van vodafone, sluit je een abbo af voor twee jaar, zette ze er een simlock op. Ik denk ik bel wel even, het is niet dat ik bij hun weg ga als ik een abbo afsluit voor € 22,50 p/m voor 2 jaar. Krijg ik te horen: "ja meneer, als u de simlock er af wilt hebben dan kost u dat € 50,-. |:(
Ik zeg tegen haar ik ga niet weg hoor dus vanwaar dat wantrouwen en die*'-*" simlock? Ja dat is nu eenmaal zo.
Jammer ik wilde de telefoon gebruiken voor mijn werk, maar het gaat me lukken 7(8)7

Maar goed een prettig toestel, ik wil er nog een krusell orbit omheen hebben, is volgens mij wel geinig, iemand ervaring?
Ja ja veel ervaringsvragen voor een telefoon die nog niet zo lang op de markt is, maar er loopt vast wel iemand rond die al wa meer heeft dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37874

Anoniem: 175226 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:26:
[...]

Voor optie 1 heb ik een oplossing. Ga naar ja comm manager en kies optie 6. Dan verbreekt hij de verbinding. ;)
Klopt, werkt! Thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Liep vandaag nog tegen een probleempje aan. Als ik ergens ben waar een draadloos netwerk (internet) aanwezig is dan kan ik wel keurig via wi-fi met het netwerk verbinden maar zodra ik dan internet-explorer open dan gaat hij toch via gprs een verbinding opzetten en maakt hij gebruik van een gprs verbinding om te internetten ipv via wi-fi te connecten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog een vraagje. Mijn vader wil ook deze HTC gaan halen maar hij wil weten wat er nu precies anders is aan de vodafone versie. Want hij, kan hem daar gewoon nog wel bestellen via de telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15
bastv schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:21:
ik reset hem 1 keer per maand.
's avonds staat ie ook altijd aan.
Ik zet hem nooit uit en heb een keer moeten resetten (accu eruit) omdat een 3rd party bluetooth programma vastsloeg, heb de telefoon nu twee weken.

Merk wel dat bij synchroniseren er dergelijk zware acties de telefoon echt langzaam wordt, maar met genoeg geduld komt het toestel wel weer bij.

@vmijoost: weet je zeker dat de WIFI goede verbinding heeft? Kijk eens via explorer -> connections welke netwerk wordt gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Anoniem: 175226 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 06:22:
Ik heb nog een vraagje. Mijn vader wil ook deze HTC gaan halen maar hij wil weten wat er nu precies anders is aan de vodafone versie. Want hij, kan hem daar gewoon nog wel bestellen via de telefoon :P
Andere firmware, custom theme van Vodafone (welke je wel kan resetten naar HTC-variant, er is een pack voor die dat doet) en Windows Live Messenger schijnt te missen, en wellicht wel meer.
BiLLY_daKid schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:03:
[...]
Ik zet hem nooit uit en heb een keer moeten resetten (accu eruit) omdat een 3rd party bluetooth programma vastsloeg, heb de telefoon nu twee weken.
Welk programma was dat? Niet toevallig Keep Bluechatting he?

Iemand die weet wat er gebeurt als de accu leeg is? Ben je dan alles kwijt of.....

[ Voor 4% gewijzigd door Sypher op 01-08-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Iemand een idee hoe je 2 programma's zou kunnen starten via 1 shortcut?
Ik zou graag als ik Coreplayer start ook mjin profile willen laten switchen naar "silent",
want ik word gestoord als ik nu gebeld word en de belvolume staat nog op high...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195367

Heeft iemand al bv. VOIPBuster of SMSdiscount aan de praat gekregen op z'n s710?

Iedereen kent de voordelen van voipbuster maar SMSdiscount lijkt een stuk onbekender hier op GOT. Sms'n voor 1 cent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Zie eerst maar eens een voip-client werkende te krijgen. Heb de bekendste versies getest, maar geen van allen werken echt... goed

De WM6-VoIP handel werkte heel even, ik kon er mee gebeld worden, eenmalig sinds dien niet meer. Bellen zelf ging niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik zie nu ook bovenin het balkje een witte "G" betekent dit dat GPRS aanstaat?
Hoe kan ik hem uitzetten?
Kan ik GPRS ook in het geheel uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179492

jpg97 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:13:
Ik zie nu ook bovenin het balkje een witte "G" betekent dit dat GPRS aanstaat?
Hoe kan ik hem uitzetten?
Kan ik GPRS ook in het geheel uitschakelen?
Als je even tijd en de moeite neemt om de topic door te lopen, dan zie je dat die vraag al heel vaak langs is gekomen en beantwoord ;)

Comm manager > 6

Tip: Als jij de moeite neemt om de topic eerst door te neuzen en er dan niet uit komt, dan nemen wij de moeite om je te helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Anoniem: 179492 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:29:
[...]

Als je even tijd en de moeite neemt om de topic door te lopen, dan zie je dat die vraag al heel vaak langs is gekomen en beantwoord ;)

Comm manager > 6

Tip: Als jij de moeite neemt om de topic eerst door te neuzen en er dan niet uit komt, dan nemen wij de moeite om je te helpen!
Daar gaat je witte G bovenin beeld niet van weg.
Die witte G betekent alleen dat GPRS mogelijk is, niet dat tie aanstaat.
Enige manier die ik weet om GPRS weg te halen is om alle GPRS verbindingen te verwijderen, dan kan hij sowieso geen verbinding meer maken met GPRS.
De witte G blijft wel staan maar die kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Nu online
Jaeger schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:33:
[...]

Daar gaat je witte G bovenin beeld niet van weg.
Die witte G betekent alleen dat GPRS mogelijk is, niet dat tie aanstaat.
Enige manier die ik weet om GPRS weg te halen is om alle GPRS verbindingen te verwijderen, dan kan hij sowieso geen verbinding meer maken met GPRS.
De witte G blijft wel staan maar die kan geen kwaad.
Yes dat bedoelde ik dus.
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sypher schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:34:

Andere firmware, custom theme van Vodafone (welke je wel kan resetten naar HTC-variant, er is een pack voor die dat doet) en Windows Live Messenger schijnt te missen, en wellicht wel meer.
Iemand een idee waar ik die kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:41

robertwebbe

Robert Webbe

Sypher schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:40:
Zie eerst maar eens een voip-client werkende te krijgen. Heb de bekendste versies getest, maar geen van allen werken echt... goed

De WM6-VoIP handel werkte heel even, ik kon er mee gebeld worden, eenmalig sinds dien niet meer. Bellen zelf ging niet...
Ik heb het op een ander WM6 toestel werkende gehad. Sippen of Voipen via wifi kost je zoveel energie dat je batterij in 2 uur bellen compleet leeg is. Het grootste probleem zit hem in wifi, dat is eigenlijk nooit echt bedacht voor telefoons met een kleine accu. Pas vanaf 802.11n zal dat beter gaan worden.

Daarnaast kost ook het open houden van een verbinding met de SIP server je de nodige energie. Via UMTS of HSDPA kun je ook goed bellen (de latency is dan laag genoeg, bij GPRS zit je met vertragingen van een seconde of 4) maar ook dan is de batterij door gewoon verbonden te zijn met de SIP server aanzienlijk korter standby.

Je zou het natuurlijk alleen kunnen gebruiken voor uitgaande gesprekken maar dan moet je weer irritant lang wachten iedere keer voordat er een verbinding is met de SIP server en de telefoon aan de andere kant overgaat.

Al met al heeft het nu dus nog wat kinderziektes dus je mist nog niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
vanavond heb ik hem!
en dan zal ik mijn (korte) review plaatsen. Als iemand dan vragen heeft, no problem, ik zal ze proberen te beantwoorden!

offtopic:
ik wilde een s710 kopen bij goedkoperzijn telecom te vriezenveen. De eigenaar daarvan Maarten Brunink heeft zijn zaakjes niet op orde (en dit is netjes gezegd). Geen reacties op mail en telefoon. Na een dreig sms mijnerzijds wordt als het goed is mijn geld terug gestort. Trap dus niet in KvK registratie etc. Ik beveel het niet aan!!

Nu, 6 september, een update. Geld niet gekregen, dus aangifte gedaan! Ga NIET in zee met Maarten Brunink en Goedkoperzijn telecom!!!!!

offtopic gesloten ;-)

[ Voor 67% gewijzigd door Batsu op 06-09-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sypher schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:34:
[...]

De mensen die dus zo een vodafone toestel hebben. Zijn die tevreden over de software en bied het nadelen?

Windows Live Messenger is gewoon op het toestel aanwezig is tegen mijn vader gezegt. Want dat is nu juist het gene wat hij ook wil. Dus tot hoeverrre kunnen de gebruikers dit bevestigen of zit het er niet op?

En dat pakket... dat zal niet legaal zijn zeker? Dus tast je garantie aan waarschijnlijk gaat er daarna iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Laatst online: 06-02 16:05
Is er nog steeds geen oplossing om die contactpersonen van Messenger uit je contactlist te krijgen?

Verwijderen is geen optie, dan ben je ze na een sync definitief kwijt uit Messenger. Ook is er geen bepaalt filter.. :?

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03 11:04
Is er ook ergens een optie (of programmaatje) om de map van de via Bluetooth ontvangen bestanden te veranderen? Deze wil ik namelijk graag direct op de geheugenkaart hebben en niet op het interne geheugen. Heeft iemand een idee? Ik kom er ook via de handleiding niet achter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175226 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:26:

De mensen die dus zo een vodafone toestel hebben. Zijn die tevreden over de software en bied het nadelen?

Windows Live Messenger is gewoon op het toestel aanwezig is tegen mijn vader gezegt. Want dat is nu juist het gene wat hij ook wil. Dus tot hoeverrre kunnen de gebruikers dit bevestigen of zit het er niet op?
Ik heb de HTC S710 van vodafone, je kunt je niet aanmelden op de officiele HTC site voor updates, omdat de site dan aangeeft dat je een onbekende bent (je moet je sn doorgeven) en waarschijnlijk een aangepaste HTC hebt gekregen (lees specifiek van een provider). :'(

Waar moet ik windows live messanger vinden? Ik heb de telefoon omgespit ik kan het niet vinden.
De telefoon is niet simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Nou ik heb hem ook.
Afkomende van symbian is dit wel even wennen!

Ik heb een tweetal vragen:
Ik krijg mijn chello email niet aan de praat, tips iemand?
Tevens, ik heb drie keer mijn contacten in de lijst staan. Erg irritant want ik kan blijkbaar nergens kiezen welk geheugen ik wil gebruiken...

alvast bedankt, morgen meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74431

Ik ben nog steeds aan het wachten bats..
Symbian lol kom ik ook vanaf met mijn 6630.
Ga straks maar eens ff vergoeding vraagen bij vodafone.
Ik betaal immers met mijn 22,50 150 minuten abbo voor een telefoon die ik nog niet eens heb.
Een 250 min sim only kost maar 10,- per maand kunen ze deze maand ff 100min extra op mijn abbo knallen.
Heb vodafone al meerdere keeren gebeld "hij is er nog niet meneer" en waneer wel weet schijnbaar niemand :P
Werd mij een N95 aangeboden voor 180,- meerprijs met mijn 18.95 abbo.
Begind wel interesant te klinken nu....
Nieuw abbo en ik gebruik de sim in een Motorola Timeport T7020 uit 1942.....pftt. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 74431 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 04:42:
Ik ben nog steeds aan het wachten bats..
Symbian lol kom ik ook vanaf met mijn 6630.
Ga straks maar eens ff vergoeding vraagen bij vodafone.
Ik betaal immers met mijn 22,50 150 minuten abbo voor een telefoon die ik nog niet eens heb.
Een 250 min sim only kost maar 10,- per maand kunen ze deze maand ff 100min extra op mijn abbo knallen.
Heb vodafone al meerdere keeren gebeld "hij is er nog niet meneer" en waneer wel weet schijnbaar niemand :P
Werd mij een N95 aangeboden voor 180,- meerprijs met mijn 18.95 abbo.
Begind wel interesant te klinken nu....
Nieuw abbo en ik gebruik de sim in een Motorola Timeport T7020 uit 1942.....pftt. _O-
Balen zeg!
Ik heb de N95 zien, wel mooi ding. Maar voor mij te groot en niet functionele GPS. Ik wilde een klein wifi toestel en dus kwam ik bij deze uit.
Indruk is dus wel goed maar wel echt even wennen. Het toestel is niet traag maar ook niet super snel, voornamelijk vanuit het standby scherm. In menus is ie lekker snel!

Mijn vragen dus:
- hoe krijg ik mijn sim contacten weg? (heb het inmiddels opgelost door in een ander toestel mijn sim contacten te wissen na ze eerst naar de s710 gekopieerd te hebben). Is er geen programma voor de s710 waarmee ik ook mijn contacten kan beheren? Activesync werkt goed maar voor mijn contacten niet echt.... (ik heb alleen outlook express)
- Tevens krijg ik geen applicaties geinstalleerd: geen geldige windows ce certificaat.... Voor alle dingen die ik erop wilde zetten (bv skype...)
- plus email lukt niet, maar kom er nu achter dat het denk ik aan mijn gprs instellingen licht (en mms)

[ Voor 3% gewijzigd door Batsu op 03-08-2007 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Je kan *ergens* in de instellingen (zoek even op mijn nickname in dit topic, had zelf het tegenovergestelde nodig) instellen dat je je simcontacten wel of niet wil laten zien.

Hoe heb je Skype erop gezet? Via de installer of via een .cab file? Heb je de origineel HTC of heb je een van een provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
thanks! beetje vaag, maar goed zal wel ff wennen aan W^6 zijn, het stond voor mij niet op een logische plek...

skype heb ik als exe via active sync erop gezet, starten vanaf de gsm en dan krijg ik de foutmelding..

oh ja heb origineel htc

ga er vanavond eens frings opzetten

ik krijg het echt niet voor elkaar: GPRS, MMS, internet en chello email.... Ik krijg de verbindingen niet tot stand met mn vodafone abo. De instellingen van Robert webbe werken bij mij niet, die van vodafone (opgevraagd) ook niet... HELP! (kan het alleen aan de GPRS liggen? al het verkeer loopt via gprs....)

[ Voor 49% gewijzigd door Batsu op 03-08-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Ill-Skillz schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:29:
[...]

Dit probleem heb ik ook. Is er al een oplossing voor?
zie pag 122 van je handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan het dat gprs zelf telkens een connectie op gaat zetten uit zichzelf?? Stel gprs verbinding is verbroken, ik zet toetsenbordblokkering aan en stop hem in mijn broekzak, uurtje later kijk ik er op, is de gprs verbinding weer actief terwijl ik niks heb gedaan. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik ook mijn gmail account geconfigureerd heb en omdat hij dan bijvoorbeeld om de 2 uur gaat kijken of er nieuwe mail is maar na het verwijderen van mijn gmail account in de telefoon was het probleem niet opgelost. Ik heb de telefoon nu teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Nu is het probleem wel verholpen maar nu is er zoiezo geen gprs verbinding meer geconfigureerd dus dat moet ik eerst weer allemaal instellen. Tevens laat hij nu het operatorlogo bij het aanzetten van het toestel ook niet meer zien, dit deed hij hiervoor wel. Ik kan echter nergens vinden waar ik dit aan kan zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
ik ben er uit.
Instelling is live.vodafone.com en niet live.vodafone.nl.... Ja kom daar maar achter!

GPRS werkt, MMS werkt en internet ook!ik hou problemen met het installeren van applicaties.
Tevens: weet iemand hoe je bij de berichten altijd je mappen te zien krijgt? bv als ik een sms verzonden heb en die wil nalezen moet ik overdreven veel ahndeling verrichten. met name: menu: mappen weergeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Sypher schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 07:52:
Je kan *ergens* in de instellingen (zoek even op mijn nickname in dit topic, had zelf het tegenovergestelde nodig) instellen dat je je simcontacten wel of niet wil laten zien.

Hoe heb je Skype erop gezet? Via de installer of via een .cab file? Heb je de origineel HTC of heb je een van een provider?
GSM aansluiten met kabel via active syync. Dan skype vanaf je PC runnen, en die wordt gedwonload naar je gsm. Daar op wat knopjes duwen en hij doet het!
Ik heb trowuens ook fring geinstalleerd, soort skype en msn in een...

Dus ik heb er al wat dinge n opgezet en als je eenmaal weet hoe de dingen werken gaat het best goed! Het meest vervelende vind ik ook dat programmas zichzelf niet afsluiten maar goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
[...]
En dat pakket... dat zal niet legaal zijn zeker? Dus tast je garantie aan waarschijnlijk gaat er daarna iets mis?
Na een hardreset is dat gewoon weer teruggezet :)
Het pakket waar ik het over had is Paul's HTC S710 de-brand pack.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Veel van de issues die ik had zijn inderdaad Orange-related (backlight-bug, app. unlock), maar veel ook niet. Vandaag was bijvoorbeeld de agenda-app vastgelopen. Hij stond nog wel op het homescreen, maar erop klikken opende hem niet. Via het startmenu lukte dit ook niet. Dus kon de batterij er weer uit..

Is er al een workaround om de Java Gmail-app werkend te krijgen? Daar is een certificaat voor nodig (Verisign Class 3 public certificate) welke niet standaard op de telefoon staat. Is een dergelijk certificaat ergens te downloaden?

Overigens iets wat ook niet naar behoren werkt is Skype via Wifi. Gesprek opbouwen gaat prima, maar een normaal gesprek is niet te voeren aangezien het binnenkomende geluid via de speaker gaat. Ergens wel te begrijpen dat dit dichtgetimmerd is (scheelt operators flink omzet), maar jammer is het wel. Zijn toch de dingen waar je een smartphone voor aanschaft.

[ Voor 39% gewijzigd door Lister_Storm op 04-08-2007 00:44 ]

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223251

Hallo
vraaje
hoe kan ik op mijn today scherm alle afspraken zien die nog moeten komen ,want heb juist twee nieuwe afspraken gemaakt op de zelfde dag dus twee indentieke maar hij geeft er maar een weer op het today scherm en als ik er een verwijder komt het andere zichtbaar?
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 195367 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:55:
Heeft iemand al bv. VOIPBuster of SMSdiscount aan de praat gekregen op z'n s710?

Iedereen kent de voordelen van voipbuster maar SMSdiscount lijkt een stuk onbekender hier op GOT. Sms'n voor 1 cent!
kan je sms discount op je s710 draaien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
hmm, heb weer een leuk vraagje:

stel dat ik een sony ericsson hbh ds-970 bluetooth headset koop, daar zit een mooie afstandsbediening aan, met knoppen voor volgende, vorige, play, pause....

zou die afstandsbediening samenwerken met de s710?

de originele headset klinkt goed, maar ik zou graag een in ear koptelefoon willen hebben, en dan kom ik in dit geval al snel uit op een bluetooth headset.

wat ook mogelijk is, is de afstandsbediening van htc kopen (http://www.pdashop.nl/pro...-control-%28white%29.html
en daarbij een sony ericsson hpm-70 (met 3,5mm jackplug)...

wie o wie kan me vertellen of dit werkt (met name de ds-970)

thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228640

Halle allemaal
Ik ben van plan om een dezer dagen een s710 te kopen en na dit forum goed gelezen te hebben zit ik echter nog met een vraag:
Kan ik direct na aankoop van de s710 gelijk op wlan/wifi of moet ik daarvoor nogiets anders kopen dan een router(belkin 54g heb al in bezit )?
Graag snel antwoord zo kan ik nog eens goed nadenken voor de aankoop

alvast bedankt Deverly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Anoniem: 228640 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:00:
Halle allemaal
Ik ben van plan om een dezer dagen een s710 te kopen en na dit forum goed gelezen te hebben zit ik echter nog met een vraag:
Kan ik direct na aankoop van de s710 gelijk op wlan/wifi of moet ik daarvoor nogiets anders kopen dan een router(belkin 54g heb al in bezit )?

alvast bedankt Deverly
Als jij een wifi router hebt kun je gewoon met je s710 via wifi daarop in loggen, kost niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Laatst online: 24-02 17:07
Anoniem: 228640 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:00:
Halle allemaal

alvast bedankt Deverly
Kan gewoon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Ik ga het morgen eens op de sportclub proberen (ja daar hebben ze wlan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een gewone router die zowel draadloos als met lan kabel kan is dat genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
ja, dat is genoeg.

als die router op het internet is aangesloten, moet je zonder moeite kunnen internetten op de telefoon ook.

ik zou wel instellen dat internet alleen maar via wlan gaat, zodat je nooit perongeluk verbindt via gprs (kost je geld).

hoe, staat eerder in dit topic aangegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke dankjewel nou ja dat was eigenlijk eht enige wat ik nog zeker wou weten. dus dan word ie maandag in huis gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228669

Ik ben op zoek naar een nieuw mobieltje, maar ik twijfel tussen de 6110 Navigator, E65, 6120 Classic en dus de HTC Mobile. Ik wil graag een toestel waarop ik navigatiesoftware kan installeren (of dat GPS al heeft) en dat goede PIM-functionaliteit heeft. Verder wil ik graag WLAN en/of UMTS.

Vandaag was ik bij BelCompany en ik heb even de HTC S710 kunnen uitproberen. Ik had dit toestel niet in het vizier, maar ik ben positief verrast. Het toestel ziet er goed uit, voelt goed aan en heeft een handing QWERTY-toetsenbord.

Een van de belangrijkste redenen waarom ik nog niet naar de S710 had gekeken, is dat het op Windows Mobile draait. Ik heb namelijk 3 jaar geleden een MDA II gehad. Dat was geen succes. Ik vond het apparaat toch te groot, het zoog de batterij heel erg snel leeg (zeker met de WiFi-kaart die ik had gekocht) en het besturingssysteem was erg onstabiel. Na een paar maanden heb ik het toestel van de hand gedaan.

Is Windows Mobile 6 stabiel? Is het beter dan S60?

Is de S710 goed geschikt voor bellen? :? Er zijn dagen waarop ik 3 tot 4 uur aan de telefoon hang. Hoe lang gaat de batterij mee wanneer je altijd Bluetooth aan hebt staan? Hoe lang gaat de batterij mee wanneer je gebruik maakt van WiFi?

Wat is handiger: WiFi of UMTS/HSDPA? Ik heb op dit moment geen interesse om mijn telefoon voor VoIP over WiFi te gebruiken. Mijn laptop heb ik door de week altijd bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Poeh een hoop vragen!

voor zover ik weet kan je op de 6120 van nokia geen navigatie zetten maar corrigeer me als ik het fout heb (excuus ik heb het fout, even opgezocht).
Op de E65 kan dat wel met externe GPS muis, met de 6110 zit die al ingebouwd. Verder weet ik niet wat je budget is. De 6110 is uiteraard het meest compleet. En is daardoor ook wat groter.

Indien je de e65 vergelijkt met de s710 dan zijn ze qua afmeting iig vrij gelijk, de s710 is ietsje dikker. De e65 wordt niet geroemd om de lak van de behuzing, die gaat er schijnbaar vrij snel af, tenminste dat heb ik gelezen, geen eigen ervaring.

Vergelijk tussen s60 en WM6 is moeilijk. Iedereen zal zijn eigen voorkeur hebben. Ik heb een jaar Symbian gebruikt, nu heb ik WM6 en ja dat is wennen. Is WM6 stabiel, ja, ik heb geen crashes gehad. Bediening e.d. is wel even wennen,

Wifi is handiger omdat het volgens mij sneller is, maar iig goedkoper! Voor UMTS betaal je, tenzij je een unlimited data pakket hebt (maar let wel op wat uinlimited is!!).

Als ik naar je gebruik kijk dan denk ik dat je hem elke nacht aan de lader mag hangen. Vraag is of je daar mee kan leven. Bellen gaat met de s710 uiteraard gewoon prima!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Ik heb zelf ook een aantal vragen:

- klopt het dat de wekker niet voor een dag in te stellen is. Ik hbe de keus uit: uit, elke dag, elke werkdag....
- Hoe kan ik vanuit het menu direct in de mappen structuur van mijn sms komen ipv in mijn laatst gebruikte map (bv als ik de laatste keer in verzonden items heb gekeken, ik ga terug naar menu dan kom ik weer daar in terwijl ik juist in het overzicht van mijn mappen wil komen)
- is er echt geen manier om applicaties handiger af te sluiten dan via de taakmanager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennieNL
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07 11:01
Anoniem: 195367 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:55:

het is trouwens 3.nogiets cent voor NL :z

gewoon even surfen naar de volgende url via gprs of wat dan ook :)

https://myaccount.smsdisc...xxxxxxxxx&text=xxxxxxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
ik stel m'n vraag van gisteren nog maar ff wat simpeler, blijkt nogal een rommelig verhaal te zijn :P

de s710 schijnt avrcp (audio video remote control profile) te ondersteunen, maar heeft iemand dit al eens geprobeerd, en werkt dit goed?

ik wil een andere headset kopen, mogelijk een bluetooth headset, maar als ik de ds970 van sony ericsson koop, wil ik wel zeker weten dat de knoppen werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:41

robertwebbe

Robert Webbe

nick_haak schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:36:
ik stel m'n vraag van gisteren nog maar ff wat simpeler, blijkt nogal een rommelig verhaal te zijn :P

de s710 schijnt avrcp (audio video remote control profile) te ondersteunen, maar heeft iemand dit al eens geprobeerd, en werkt dit goed?

ik wil een andere headset kopen, mogelijk een bluetooth headset, maar als ik de ds970 van sony ericsson koop, wil ik wel zeker weten dat de knoppen werken :)
Ik heb een HBH-DS970 op mijn S710 gebruikt en AVRCP werkt. Alleen.... Er zit nog wel een bug in Windows Mobile 6 (in het algemeen). Normaliter is de headset het apparaat dat de bluetooth verbinding opzet en de muziek laat starten. Dat gaat helaas niet. Je zult handmatig iedere keer de mediaspeler op moeten starten, dan werkt AVRCP pas.

Met mijn Qtek 8500 (WM5) werkte het wel goed dus het lijkt me nog een bug die in een toekomstige update wel zal worden opgelost.

Voorheen was de HBH-DS970 mijn favoriet, nu is dat de Motorola S9. Heb je die al gezien?

En bij de weg, als je nog even wacht dan is de opvolger van de SE er, de HBH-DS980, nu met display.

Tenslotte nog een tip: het A2DP topic hier op tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1112242

[ Voor 21% gewijzigd door robertwebbe op 05-08-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
kijk, daar heb ik wat aan :D thnx.

jij zegt dus, dat als je via de telefoon zelf de muziekspeler (werkt het met audiomanager?) opstart, dat de knoppen voor play, pause, next, previous.... op de headset werken.

dat zou voor mij prima zijn, ik heb geen problemen met het starten van de software via de telefoon.

die s9 is inderdaad ook een mooie headset, maar ik ben meer op zoek naar losse doppen (wel in ear) zonder nekbeugel zegmaar.

trouwens, de ds970 heeft een display :P
http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10394
ik verwacht niet dat het display ook samenwerkt met de telefoon, maar dit lijkt me verder precies wat ik zoek.

thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222094

Ok, ik heb sinds afgelopen vrijdag ook de HTC S710. Fijn apparaat, zeker na m'n meest slecht functioneerde telefoon allertijden (de SE W800i). Maar 1 ding..

Hij is echt MEGA traag...
Browser openen... wachten, wachten, wachten.. ah daar is ie.
Contactlijst openen.. wachten.. tadaa daar is ie.
Misschien dat het 'normaal' is dat deze telefoons zo traag zijn? Ik las op verschillende websites wel dat hij vrij traag was, maar ik vind 'm eigelijk te traag om op te werken. Ik was benieuwd hoe jullie dit ervaren?

Ik zit er namelijk over te denken om 'm om te ruilen voor een andere telefoon (kan binnen 8 dagen retour).

Verder is het namelijk een perfect apparaatje (klein,licht,goed scherm etc).

edit: in Taakbeheer zijn ook alle programma's afgesloten in bovengenoemde situatie :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 222094 op 05-08-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
vreemd......
bij mij is ie niet super snel maar ook echt niet traag!!!Mn e50 (symbian) was zelfs iets lansgzamer, met name in de menu,s daar is WM6 sneller....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nja, traag... beetje lastig want het is allemaal relatief.. maar ik heb hier een ipaq van 5/6 jaar oud liggen en daar is het excel,word,email... allemaal direct als je klikt , dan staat het er..

Bij de S710, moet je zelfs voor de contactlist 2 a 3 tellen wachten (maakt niet uit hoe vol ie staat volgens mij).. klinkt weinig, maar is superirritant.

Het is eigelijk overal waar je op klikt, lijkt het alsof ie even 2 a 3 tellen niets doet en dan pas gaat.. je ziet ook 'zandloper' ofzo. Hopelijk is zo mijn probleem wat duidelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik vind het wat overdreven.....dit is bij alle smartphones bijna zo, N95 en N73 doen het niet overal maar ook bij een hoop appz. Net als de S710 wat mij betreft.
Ik heb er geen last van dat ik ALTIJD en bij ELKE app moet wachten, het gebeurt vooral als je iets opstart dat niet in de taskmanager staat...voor de rest vind ik het echt snel genoeg.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm ok, misschien is het even wennen. Ik kom namelijk van een W800i (die wel snel was ALS ie het deed :P), dus ik ga er nog even mee bezig :).

Wel goed om te horen dat dit bij bijna alle smartphones zo is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah net gebeld hij is weer binnen bij vodafone mijn s710 pfft..
Deze maand geen abbo kosten omdat het zo lang duurde :P
Hen m ff vastgehouden bij (sorry) mediamarkt (waar hij erg duur is) maarja was tenminste geen "demo" model zonder inhoud zoals alle phone shops hiero in Alkmaar.
Het gewicht van het apparaat aleen al... mjam klein en zwaar zo hoort het.
Heb al een taart gehaald voor als ie komt.
oh en een 4gb sandisk kaartje :P
Om dat het zo lang duurde bijna een n95 gekocht pfrr..
(met 3 accu's zodat ik tenminste 1 dag ken bellen)
Mooi helder klein schermpje zit er op trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 74431 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:50:
Jah net gebeld hij is weer binnen bij vodafone mijn s710 pfft..
Deze maand geen abbo kosten omdat het zo lang duurde :P
Hen m ff vastgehouden bij (sorry) mediamarkt (waar hij erg duur is) maarja was tenminste geen "demo" model zonder inhoud zoals alle phone shops hiero in Alkmaar.
Het gewicht van het apparaat aleen al... mjam klein en zwaar zo hoort het.
Heb al een taart gehaald voor als ie komt.
oh en een 4gb sandisk kaartje :P
Om dat het zo lang duurde bijna een n95 gekocht pfrr..
(met 3 accu's zodat ik tenminste 1 dag ken bellen)
Mooi helder klein schermpje zit er op trouwens.
hey, ik ben dus eerder dan jij ;-)
maarre het is een fijn apparaat hoor! is wel even wennen! Ik weet niet wat je nu hebt....

ps we kunnen een alkmaarsche S710 club oprichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211775

[...]

Nou ik heb em ook van vodafone, en ik kan je zeggen dat de Live messenger nergens te bekennen is op deze telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
fring installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi

Heb een vraag, wellicht dat iemand een oplossing ervoor heeft.

Als ik mn WLAN aanzet, en verbinding maak met een netwerk dan krijg ik gewoon verbinding etc. Echter als ik op internet ga dan gaat GPRS weer aan... is het ook mogelijk om via de WLAN te internetten en dus niet via GPRS ?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15630

Waar ik nou zo benieuwd naar ben:

Ik zoek me een breuk maar kan het echt niet vinden. :(

Wat ik wil is een stukje software (liefst gratis) waarmee ik meerdere afspraken (bijv. een week) kan zien in mijn today screen.

Verder kan ik niets in de handleiding vinden over:
- Volume van het telefoongesprek aanpassen
- Volume van de ingebouwde speaker aanpassen (hand free)

Help x 1000 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik nu een 6630 vodafone (debranded met NSU) met mijn nieuwe kaartje.
Mooie foon vind ik nog steeds mare beetje oud :P (wel een week standby)
En een (niet bang worden) Motorola Timeport T7020 uit 1953 phone gebaseerd op een model T Ford
(1 dag standby en je kunt er iemand KO mee slaan en daarna nog ff het alarm nummer bellen)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 74431 op 06-08-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 15630 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:38:
Waar ik nou zo benieuwd naar ben:

Ik zoek me een breuk maar kan het echt niet vinden. :(

Wat ik wil is een stukje software (liefst gratis) waarmee ik meerdere afspraken (bijv. een week) kan zien in mijn today screen.

Verder kan ik niets in de handleiding vinden over:
- Volume van het telefoongesprek aanpassen
- Volume van de ingebouwde speaker aanpassen (hand free)

Help x 1000 ;)
volume aanpassen: aan de linkerkant van je telefoon zitten twee pijltje, omhoog; je volume gaat omhoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15630

Batsu schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:45:
[...]

volume aanpassen: aan de linkerkant van je telefoon zitten twee pijltje, omhoog; je volume gaat omhoog..
Echt suf.... dank je wel!

Nu maar hopen dat er iemand mij kan helpen met het Today scherm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een ongelofelijk flut programma... het registreren doet al moeilijk... de telefoon zegt steeds dat ik geen internet verbinding heb... terwijl GPRS gewoon aanstaat. Als ik WLAN erbij aanzet werkt het wel.. betekent dit dat deze instant messenger alleen werkt met WLAN ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 211775 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:22:
[...]

Wat een ongelofelijk flut programma... het registreren doet al moeilijk... de telefoon zegt steeds dat ik geen internet verbinding heb... terwijl GPRS gewoon aanstaat. Als ik WLAN erbij aanzet werkt het wel.. betekent dit dat deze instant messenger alleen werkt met WLAN ?
ik heb er geen problemen mee gehad, denk dat het aan je instellingen vooor verbinding ligt... ergens kan je aangeven wat je voorkeursverbinding is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Fring is een brak prog ja.. Probeer speaQ maar eens. Kon hier - iig via wifi - registeren. Bellen heb ik nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb vandaag de s710 gehaald
3 woorden : ongelooflijk super ding

weet alleen niet hoe ik een playlist met windows mediaplayer moet maken:S
hopelijk kan iemand het me uitleggen
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Anoniem: 228640 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:27:
Heb vandaag de s710 gehaald
3 woorden : ongelooflijk super ding

weet alleen niet hoe ik een playlist met windows mediaplayer moet maken:S
hopelijk kan iemand het me uitleggen
alvast bedankt
Ik gebruik audiobeheer voor playlisten, staat als het goed is ook in je start menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat weet ik maar die kan je niet gebruiken bij windows media player

wel bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nogmaals niemand die weet hoe je playlisten vóór windows mediaplayer kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 228640 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:37:
nogmaals niemand die weet hoe je playlisten vóór windows mediaplayer kan maken?
wat een haast, maar nee ik weet het niet. Is het niet zo dat je deze op je computer moet maken?
Tijdens syncen vraagt ie om een connectie met windows media player. Als je daarin (op je pc dus) een playlist maakt zou het kunnen zijn dat hij deze synct met je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jawel. hij is binnnen. "heb over 5 minuten bij u" duurde 10 maar ik heb m eindelijk.
Klein zwaar en een geweldig display.. snif. word er emotioneel van..
WiFi werk goed was binnen 2 minuten nadat ik m had via mijn buurmans wlan aan het internetten.
Moet nog even de mac in mijn router zetten mare moest gewoon ff probeeren :P
Nu aleen nog die G uit mijn display en dat bt icoontje.
En iets om al die apps te beeindigen.. ..
Vodafone branded maar geen vaage vodafone zooi op het toestel zelf.
Wel wat vodafone dingetjes in het toestel zelf maar dat vald niet tezien.
Een vodafone "theme" ofzo is actief als je hem opstart en fodafone instelingen enzo.
Opladen via USB werkt ook geweldig.
Foto's vind ik best er mooi uit koomen, video's wat minder dan mijn 6630 maar wel hogere res.
4Gb kaartje werd goed net even een divxje op gezet (niet converted) erop en speelen.
Nog ff rommelen hoe alles werkt ben symbian gewend.
Heb geprobeerd dat "batterytool" te instaleeren om de cpu op en neer te klokken maar wilde niet werken.

CE besturingssysteem 5.2.1236 (build 17741.0.2.1)
Radioversie 4.1.13.41_2.88.90
Rom versie 1.22.172.3

Ken trouwens geen zak downloaden van HTC zelf krijg nooit wat tezien.
Na 3 uur klikkerklikken nog steeds nix heb het maar opgegeven...
Of moet je voor die zooi je telefoon reggen want dat gaat natuulijk niet met mijn vodafone ding.
Beetje onzin dat omdat ik een vodafone heb ik geen updates kan ophaalen.
Flikker straks die vodafone troep er wel van af genoeg modelletjes in de stat om er een niet branded van te maaken..

Windows update vind ook nix maar dat ken nog omdat hij vrij updates is, weet niet wat jij voor info krijgd bats over je CE versie en ROM enz

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 74431 op 07-08-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 74431 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:50:
Jawel. hij is binnnen. "heb over 5 minuten bij u" duurde 10 maar ik heb m eindelijk.
Klein zwaar en een geweldig display.. snif. word er emotioneel van..
WiFi werk goed was binnen 2 minuten nadat ik m had via mijn buurmans wlan aan het internetten.
Moet nog even de mac in mijn router zetten mare moest gewoon ff probeeren :P
Nu aleen nog die G uit mijn display en dat bt icoontje.
En iets om al die apps te beeindigen.. ..
Hehe eindelijk ;-)

ga nhaar commanager!
en die G uit je dispaly (in het midden) gaat niet, geeft aan dat GPRS beschikbaar is. Pas als je een G rechtsboven hebt betekent het dat er verbinding is (al is het mij soms niet duidelijk waarmee)
apps beeindeigen met de taakmanager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar kan ik een geschikte flash player downloaden want ik overal gezocht en dan zegt die bestandsnaam is niet geschikt voor dit apparaat en als ik dan verder zoek blijkt dat alle players die ik heb gehad voor windows 5.0 zijn dus:( weet iemand iets?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 175226 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:13:
[...]

Waar staat dat dan in je handleiding... Kan het icoontje nergens vinden. Alleen de status symbolen. Maar die bedoel ik niet. Dit symbool staat achter je netwerken die beschikbaar zijn.

Heb al wel een beetje gegoogeld, maar dat is niet mijn sterkste punt. Dus kom wel op pagina's maar niet zo zeer waar ze de Hercules bespreken. Alleen maar normale WiFi routers. En daar kom ik vanavond achter of dat nog werkt. Als dat nog werkt dan is het een raadsel waarom dit niet werkt> Want op mijn PC zie ik gewoon dat ik een draadloos netwerk heb van 54Mbps.
is het je trouwens nu gelukt met die wifi transmitter?
Ik had trouwens met mijn domme hoofd de verkeerde besteld, dwz een wifi ontvanger van hercules 8)7 Iemand geinterseerd :P

[ Voor 7% gewijzigd door Batsu op 07-08-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 228640 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:13:
waar kan ik een geschikte flash player downloaden want ik overal gezocht en dan zegt die bestandsnaam is niet geschikt voor dit apparaat en als ik dan verder zoek blijkt dat alle players die ik heb gehad voor windows 5.0 zijn dus:( weet iemand iets?
alvast bedankt
http://www.mobiletopsoft....sh-player-mobile-1-5.html

http://www.mobiletopsoft.com/pocket-pc/

http://www.cnet.com.au/do...39030384,10619137s,00.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die betsanden zijn geen geldige windows ce toepassingen
toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 74431 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:50:
CE besturingssysteem 5.2.1236 (build 17741.0.2.1)
Radioversie 4.1.13.41_2.88.90
Rom versie 1.22.172.3

Windows update vind ook nix maar dat ken nog omdat hij vrij updates is, weet niet wat jij voor info krijgd bats over je CE versie en ROM enz
Ik kan met mijn non branded ook niets updaten of downaloaden van HTC website.

CE 5.2.1235 (build 17740.0.2.0)
Radio 4.1.13.37_02.83.90
Rom 1.15.405.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmz jou rom is anders en mijn windows ce is wat nieuwer.
Rom zal wel wezen omdat het een vodafone is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 228640 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:48:
die betsanden zijn geen geldige windows ce toepassingen
toch bedankt
even een vraag; weet jij hoe je die toepassingen moet installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Batsu schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:27:
[...]

even een vraag; weet jij hoe je die toepassingen moet installeren??
Ja ik krijg ze wel op mijn vox maar dan kan ik maar een ding installeren is die geinstallerd en ik wil dat programma starrrrrrrrrrrrrrrrrrrrregt die dat ik activex moet instaleren en als ik dat wil zegt ie dit bestand is niet voor dit apparaat gemaakt of hij zegt dit bestand is geen geldie windows CE toepassing
Maar verder lukt het mij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 228640 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:29:
[...]

Ja ik krijg ze wel op mijn vox maar dan kan ik maar een ding installeren is die geinstallerd en ik wil dat programma starrrrrrrrrrrrrrrrrrrrregt die dat ik activex moet instaleren en als ik dat wil zegt ie dit bestand is niet voor dit apparaat gemaakt of hij zegt dit bestand is geen geldie windows CE toepassing
Maar verder lukt het mij ook niet
Probeer het eens zo: je Vox aan de pc hangen en zorgen dat ie gesynct is. Vervolgens het programma openen/installeren op je PC. Als het goed is wordt daarna het programma op je vox geinstalleerd. Zo heb ik er al een hoop dingen opgekregen. Dus de exe-file/setup niet openen op je vox maar op je windows PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF naar mycom bats een SMC wifi stickje haalen werkt perfect. (geen mediamark of dynabyte zooi)
Hoe ? dat hoor je wel als je er een hebt :P

Zo eerst maar eens kijken of firefox voor mibiles er is, dat explorerding word ik gek van en werkt niet echt lekker.
Heb nu ook een "lock" en "unlock" toolte voor progsels zoals mijn "omap klokker"
240mhz woop 260 ook mare had hem meer voor het "terug klokken" :P
Mare verdom wat krijg je snel vieze vingers op dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Batsu schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:46:
[...]

is het je trouwens nu gelukt met die wifi transmitter?
Ik had trouwens met mijn domme hoofd de verkeerde besteld, dwz een wifi ontvanger van hercules 8)7 Iemand geinterseerd :P
Wou het net aan jou vragen... maar je hebt de verkeerde besteld :P

Maar ben nog niks verder, hou het ff voor gezien het levert alleen maar frustratie op en met unlimited GPRS van telfort kom ik ook een eind :*)

Vind alleen wel dat de accu snel leeg is. Kom gewoon niet verder dan 2 hoog uit 3 dagen. En die 3 dagen is dan alleen als ik niet teveel internet enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Vandaag of morgen laat ik het je weten! Dan is ie er!

Accu gaat idd 2 a 3 dagen mee, 2 bij normaal tot hevig gebruik, 3 bij minimaal.
Wat ik altijd doe is de standby tijd van de leverancier delen door 60, en dan heb je het aantal dagen dat de mobiel standby is in werkelijkheid bij normaal gebruik. Dat klopt meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223887

Batsu schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:09:
Wat ik altijd doe is de standby tijd van de leverancier delen door 60, en dan heb je het aantal dagen dat de mobiel standby is in werkelijkheid bij normaal gebruik. Dat klopt meestal.
Hmmm als je het aantal uren deelt door 60 heb je volgens mij niet het aantal dagen.
moet 24 zijn denk ik...
typo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 223887 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:36:
[...]

Hmmm als je het aantal uren deelt door 60 heb je volgens mij niet het aantal dagen.
moet 24 zijn denk ik...
typo ;)
nee hoor geen typo

de s710 is volgens fabrikant 175 uur standby.
dit deel ik door 60, kom ik op ongeveer 3 (dagen) uit... zo bereken ik het iig en het klopt best vaak! het heeft dus niets te maken met omrekenen van min naar uur oid, het is gewoon een deelfactor die ik gebruik

[ Voor 11% gewijzigd door Batsu op 08-08-2007 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Batsu schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:31:
[...]

Probeer het eens zo: je Vox aan de pc hangen en zorgen dat ie gesynct is. Vervolgens het programma openen/installeren op je PC. Als het goed is wordt daarna het programma op je vox geinstalleerd. Zo heb ik er al een hoop dingen opgekregen. Dus de exe-file/setup niet openen op je vox maar op je windows PC
Helaas batsu ik heb het geprobeerd maar nog steeds zegt ie dat het installatie bestand nniet geschikt is voor dit apparaat:S(andere bestanden die bij dat pakketje zaten lukken wel maar nog steeds zegt die op youtube dat ik een flashplayer moet in stellen of java aanzetten)
Bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
en na installatie het programma op je S710 starten en dan naar youtuibe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaitje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12-2024
Voor degene die hun HTC S710 willen overklokken, ik heb een leuk linkje gevonden op een forum. Ik heb het uitgevoerd en het werkt prima.

Hij draait op 252 MHZ ipv 180 en in standby mode wordt de kloksnelheid verlaagd.

"
What do you need:

Tornado power control

http://merwin.bespin.org/tornado/Tor...rControl14.cab

Total Commander
http://ghisler.fileburst.com/ce/tcmdphone.cab

Install both to default locations and the copy:

3 shortcuts to Tornado folder

1 shortcut to Windows\Startup

As a result you will have :

Tornado running at startup in hidden mode

VOX will run at 252 at full power mode

180 and display dim and 140 in sleep mode

If 252 is too high for you, change it to desired speed."

Linkje: http://forum.xda-develope...894&page=2&highlight=S710

Dus ff die Tornadotool erop smijten en de drie shortcuts uit zijn post plaatsen in de juiste map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227544

Echte aanrader is het programmatje keylock(beta),...werkt super na een 30sec. automatisch en keylock en de verlichting schakeld na 10seconde uit.(is zelf in te stellen) _/-\o_

Geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Batsu schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:23:
en na installatie het programma op je S710 starten en dan naar youtuibe?
Nee ook niet want als ik het op start zegt ie waarschuwing Macromedia Flash ActiveX not
installed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 227544 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:30:
Echte aanrader is het programmatje keylock(beta),...werkt super na een 30sec. automatisch en keylock en de verlichting schakeld na 10seconde uit.(is zelf in te stellen) _/-\o_

Geweldig
waar te verkrijgen (bij voorkeur gratis natuurlijk, blijf een Nl-er...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Batsu schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:02:
[...]

waar te verkrijgen (bij voorkeur gratis natuurlijk, blijf een Nl-er...)
heb hem al denk ik:
http://maniac.fschreiner....,cat_view/gid,4/Itemid,3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-07 22:46
Kan je op deze telefoon een remote desktop client zetten, zit er volgens mij standaard niet op alleen bij WM6 Professional.
Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.