Nog even over de huidige cashback trouwens: op
deze site staat dat je alleen maar een van de in aanmerking komende lenzen hoeft te kopen, maar op
het gedeelte van de Canon-site wat er naartoe verwijst wordt gezegd dat je ook een 5D of 30D moet kopen.
Hoewel de zin
Als (nieuwe) eigenaar van een digitale spiegelreflexcamera komt u in aanmerking voor een Cash Back op diverse lenzen en accessoires, variërend van € 15 tot maar liefst € 200!
enigszins dubbel opgevat kan worden, met name het gedeelte (nieuwe) tussen haakjes.
Het is inderdaad wel vrij frustrerend als je na aanschaf van een lens van 500 euro nog een keer 35 euro neer mag tellen voor een dom stukje gietplastic. Ik bedoel, de productiekosten van die dingen liggen echt niet ver boven de 5 euro ofzo.
Ik heb pas (ook) de 70-300 IS USM besteld. Ik heb de meerprijs voor L-glas er niet voor over: nu heb ik een relatief lichte lens, waarmee ik het grootste probleem van m'n huidige telelens (80-200 met dezelfde lichtsterkte) oplos: zonder statief/monopod bewogen foto's bij iets minder licht, of ruis.
Een L-lens die dezelfde kant op zou gaan is de F4 IS, en die is behalve twee keer zo duur, ook een stukje zwaarder.
Voor mij was het lage gewicht van de 350D eigenlijk vooral een voordeel, m'n tas moet wel van een beetje comfortabel gewicht blijven als ik een stuk ga lopen, en ik heb de neiging (te) veel glas mee te nemen.
[
Voor 22% gewijzigd door
Tarin op 13-04-2007 10:57
]